Diskuze k článku

„Papaláši“ se vracejí?

Příspěvků 63

11.11.2008 1:45

Dobry clanok

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

nie je k nemu co dodat. Mne sa velmi paci obtieranie sa o G.Husaka urcitymi ceskymi politikmi, publicistami, tzv.umelcami atd. Cele to smrdi alibizmom. My nic, to ten zly Slovak-Husak. Nerozculuje ma to. Ba dokonca je paralela v dejinach, kral Zikmund-selma rysava pre Cechov a pre Uhrov liberalny panovnik, ktory podporoval mestsky patriciat proti vysokej slachte. A tak je to aj s Husakom. Ma plus lebo sa nepo ... al pred vysetrovatelmi StB. Asi bol jediny. A bol politik mozneho. To robi politika politikom. Z ceskych partnerov, vratane naivistu Dubceka, nemal seberovneho. O chvilu mu budeme v Slovensku stavat pomniky a dojde to aj do Ceska. I ked Gusto to moze mat v pazi. Ale ako Slovak mozem napisat /nebude to nikdy realizovane/, ze Gustav Husak sa zasluzil o slovensky narod. Tak som napisal.

175483

11.11.2008 7:34

RE: Dobry clanok

Vanguard 84.?.?.?

Reakce na 175483

1. Horší než Husák byl Bilak.
2. O tom, že se Husák zasloužil o slovenský národ asi není sporu...bohužel přitom ničil národ český.

175494

11.11.2008 15:16

RE: Dobry clanok

google 85.?.?.?

Reakce na 175494

Vanguard, keby som mal posudzovat cesky narod podla vas, tak by sa zrejme dalo
povedat, ze je dost zniceny. ale pochybujem, ze z toho mozete vinit Husaka. [chechtot]

175516

11.11.2008 19:30

RE: Dobry clanok

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 175516

Poslouchej, dráteníku, pokud nejsi schopen na moje příspěvky reagovat bez osobních urážek, tak radši nereaguj vůbec, OK?

175548

11.11.2008 19:44

RE: Dobry clanok

google 92.?.?.?

Reakce na 175548

jawohl, Herr Obersturmbannführer!
a snivaju pekne dalej.

175550

11.11.2008 20:13

RE: Dobry clanok

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 175550

OK, ale jen tak pro pořádek...asi tě to překvapí, ale pro některé lidi (například takové, kteří uznávají existenci plánovaného vyvražďování židů nacisty, jako jsem já), je i označení "Obersturmbannführer" urážkou a ne lichotkou, jak si zjevně myslíš ty...

175554

11.11.2008 20:16

RE: Dobry clanok

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 175554

Že se vůbec pouštíte s google do chatu... Zbytečné a bezvýsledné...

175555

11.11.2008 20:53

RE: Dobry clanok

google 92.?.?.?

Reakce na 175555

>Že se vůbec pouštíte s google do chatu... Zbytečné a
>bezvýsledné...

samozrejme, ze zbytocne a bezvysledne. ak by chcel mat vysledky,
musel by si najprv osvojit zaklady logiky a vedenie rozhovoru,
v ktorom je zakladnym stavebnym prvkom argumentacia a nie opakovanie
zidovskych mantier.

divim sa pan Lynch, ze ste to vy, s vasou obmedzenou kapacitou, vobec
pochopil. ale dakujem vam, ze ste kolegu z fachu bezbrannych myslitelov
upozornil. odo mna by to nezobral. [chechtot]

175560

11.11.2008 20:44

RE: Dobry clanok

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Reakce na 175554

>OK, ale jen tak pro pořádek...asi tě to překvapí, ale pro
>některé lidi (například takové, kteří uznávají existenci
>plánovaného vyvražďování židů nacisty, jako jsem já), je
>i označení "Obersturmbannführer" urážkou a ne lichotkou, jak
>si zjevně myslíš ty...

Pane Vanguard musite si uvedomit ze panko Google ma zde nadavani predplacene. Vy asi neplatite vidte? Tak nechapu cemu se divite.

175559

11.11.2008 20:57

RE: Dobry clanok

google 92.?.?.?

Reakce na 175554

>OK, ale jen tak pro pořádek...asi tě to překvapí, ale pro
>některé lidi (například takové, kteří uznávají existenci
>plánovaného vyvražďování židů nacisty, jako jsem já), je
>i označení "Obersturmbannführer" urážkou a ne lichotkou, jak
>si zjevně myslíš ty...

tak sa prestante ako Obersturmbannführer chovat
a stekat mi tu rozkazy, co mam a co nemam robit.

ps.:
co si ja myslim a co nie, to vy si nemozete nechat ani snivat.

175562

11.11.2008 21:05

RE: Dobry clanok

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 175562

To nebyl rozkaz, ale výzva...rozkaz obvykle nekončí otazníkem, ale vykřičníkem...pokud jsi schopen toto prosté gramatické pravidlo pochopit.

175563

11.11.2008 21:45

RE: Dobry clanok

google 92.?.?.?

Reakce na 175563

>To nebyl rozkaz, ale výzva...rozkaz obvykle nekončí otazníkem, ale vykřičníkem..

stavba vety, ucivo ZDS-ky. po tej vasej ciarke,
sa vztahuje vas otaznik na OK, vy veleduch.
nieco v style: "a to je rozkaz, capsici?

>pokud jsi schopen toto prosté gramatické pravidlo pochopit.

ked som schopny pochopit vasu jednoduchu povahu,
tak snad pochopim aj to. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

175568

11.11.2008 22:08

RE: Dobry clanok

Vanguard 78.?.?.?

Reakce na 175568

Jsi úplně mimo a marně se to snažíš zamluvit. Ale abysme se vrátili k jádru věci: jsi schopen reagovat bez osobních urážek a k věci anebo ne?

175569

11.11.2008 22:14

RE: Dobry clanok

google 92.?.?.?

Reakce na 175569

ako si to predstavujete, vy dusevny otrok?
mam si s vami azda vymienat zidovske mantry?
nie dakujem, je toho plny mainstream.
nepotrebujem to na aj Zvedavcovi.

175571

11.11.2008 22:20

2 Vanguard a Google

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 175571

Lidi, nechte toho. Nenuťte mě mazat celou tuhle větev. Udělám to, pokud tu přibude ještě další invektiva z kterékoliv strany.

175574

11.11.2008 22:34

RE: 2 Vanguard a Google

google 92.?.?.?

Reakce na 175574

[zahanbení]. uz som skoncil, zajtra stejne idem do Prahy, musim skoro vstavat. sorry.

175575

11.11.2008 22:16

RE: Dobry clanok

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 175554

( ...kteří uznávají existenci plánovaného vyvražďování židů nacisty, jako jsem já...)
Vy jste nacista?A cože jste to propánajána že prováděl?

175573

17.11.2008 22:41

RE: Dobry clanok

mtk 80.?.?.?

Reakce na 175573

[velký smích] [velký smích] To je fakt pěkná perlička. Až je mi ho chudáka líto. [chechtot]

176052

11.11.2008 21:05

RE: Dobry clanok

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 175516

Husak byl jenom nastrcena FIGURKA, kdo by taky takovou funkci vzal.
80% lidi s okupaci byvaleho Ceskoslovenska nesouhlasilo a z navrezenim slovenskeho presidenta to nekdo take "zkurvil".
Nikdo Husaka poradne neznal. Meli tam dosadit nekoho znamejsiho.

Dubcek byl sice naivni, ale kazdy clovek v Ceskoslovensku si ho vazil. Vdyt se pokusil alespon trochu poznenit socilaismus.
Bohuzel "podvrataci" jako byl Bilak, Indra, Jakes, a jini se chteli dostat k moci, proto pozadali Sovetsky Svaz o pomoc [bliji]

Lide kteri v tom "novem" socilalistickem (okupovanem) state zit nechteli hromadne prchali.
Stejne jako vy. Nebo vy jste odesel az po SAMETOVE REVOLUCI?

175564

7.9.2012 8:15

RE: Dobry clanok

magda 94.?.?.?

Reakce na 175564

Já žasnu! Vy jste se všichni zbláznili. Před vámi je kvalitní rozbor naší politiky a vy se tady hádáte Slovák s Čechem o Husákovi a Bilakovi.Jak je vidět, všude jsou blbci. Věnujte se článku a začněte přemýšlet co tím básník chtěl říci. To by vám mohlo oběma do budoucna pomoci. Opravdu mi fascinuje, že reakce může být tak ubohá. No a co k tomu dodat? Tihle lidi jsou voliči ....

274530

11.11.2008 16:25

RE: Dobry clanok

ada 66.?.?.?

Reakce na 175494

Dokonce pry chtel nechat vybagrovat silnymi sovetskymi buldozery velkou cast uzemi Kralovstvi ceskeho (protektoratu Velkonemecke Rise -partnera to Slobodnych obcanov Velke Slovenske Republiky} za ucelem vytvoreni velkorybnika -Slovenskeho to Oceanu. Pripravne prace byli zahajeny a slovenska cast tehdejsi celovlady se mela presunout vladnout z vrcholku Tater kde se v podzemi zacal budovat tunelovy Zamek -Hrad i s vezemi a hradbami. Pozdeji zde mely byt i velkotovarny na Spisske klobasy ,tak takove jsme my cesi meli pripravene zitrky. Pry se i chystal holocaust ale to je nepotvrzeno [smích]

175528

11.11.2008 6:42

.

cyp 195.?.?.?

Ani jsem článek nedočetl do konce, protože už po prvním odstavci můžu pouze konstatovat to, že MF čtou jenom pitomci a tohle už vím dávno. MF čtou ti, kterým se obecně říká lůza, takže se není čemu divit.

175489

11.11.2008 7:53

Naprosto skvělý článek!

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 175489

To je škoda, že jste ten článek nedočetl do konce, protože ten článek je naprosto skvělý. Jenom bych se chtěla ohradit, že MFD nečtou jenom pitomci.[smích] Já ho čtu taky, ale ne proto, abych se něco dozvěděla, to už dávno nehrozí, ale abych byla pořád v obraze, kde a jakým způsobem placení manipulátoři davů (novináři) manipulují s lidmi. Čtu je jako jejich úhlavní nepřítel, kdy přesně vím, který novinář je ta největší placená manipulátorská svině.

Dneska už se taky jenom tomu směju, když začali hrozit „papaláši.“ Oni totiž se ti papaláši své moci nikdy nevzdali a nejvíc jich je nalezlých v ODS a ČSSD. Byly doby, kdy jsem byla pořád ještě pomýlená, a tak jsem před několika lety napsala do Neviditelného psa článek nazvaný: Třetí komunistický puč na obzoru? Už tenkrát totiž hrozilo, že ve volbách vyhraje ČSSD společně s komunisty. Ale žádný třetí komunistický puč se nekoná, protože jak říkám i Sametovka byl podvod, takže zde komunisti od roku 1948 vládnou nepřetržitě až dodnes.

Trochu bych se MFD zastala v tom, že uveřejnili i spoustu článků, kde rozkrývají, jak jsou naši největší politici zleva doprava všichni pevně propojeni s mafiánskou chobotnicí. Ale zdá se, že nebohému lidu, který nemůže vůbec žádným způsobem do ničeho zasahovat, je už to všechno jedno.

175497

11.11.2008 10:12

RE: Naprosto skvělý článek!

cyp 195.?.?.?

Reakce na 175497

Promiňte, asi jsem se nevyjádřil přesně, vy jste to vystihla...těmi pitomci jsem myslel ty, kteří berou MF jako zdroj pravdivých informací...děkuji za upřesnění

175505

11.11.2008 14:57

RE: Naprosto skvělý článek!

google 85.?.?.?

Reakce na 175497

>Jenom bych se chtěla ohradit,
>že MFD nečtou jenom pitomci.[smích] Já ho čtu taky,

.......prosim!!!??? [zmaten] [zmaten] [zmaten] [vyplazený jazyk] [chechtot]

175515

11.11.2008 16:23

RE: Naprosto skvělý článek!

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 175515

To mám štěstí, že pitomec je jen rodu mužského. Pitomkyně, to zní pěkně pitomě. To už radši ta člověkyně. [velký smích] [vyplazený jazyk]

175527

11.11.2008 16:38

RE: Naprosto skvělý článek!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 175515

dobry,[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

175533

11.11.2008 16:46

RE: Naprosto skvělý článek!

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 175533

Co se směješ halamo neandertálskej? Chceš snad říct, že jsem pitomec? Jéžiš, co je to halama? Ani nevím. To jsem si právě asi vymyslela.

175535

11.11.2008 8:41

Kopie clanku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Doslova stejný článek je na Britských listech, ale je pod ním podepsán jiný autor http://www.blisty.cz/2008/11/11/art43741.html. Takže kdo je autorem? Někdo se tady buď podepisuje pokaždé jinak nebo někdo krade někomu články.

(Editor Vám pravděpodobně odpoví za několik hodin, v Torontě je ještě hluboká noc. Stejnou otázku můžete položit BL. – Moderátor)

175500

11.11.2008 15:18

RE: Kopie clanku

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 175500

No, já jsem si toho všiml také.

Autor mně to poslal s douškou, že to poslal i na několik dalších webů. Položil jsem mu dotaz na které, na to zatím neodpověděl. A večer jsem ten článek našel na BL. Grrr.

Toto je dost častý problém. Autoři ve snaze být co nejvíc publikování to prostě rozešlou, kam se dá, Je to přinejmenším neetické.

A je to vždycky trapné.

175517

11.11.2008 18:32

RE: Kopie clanku

Vratislav 90.?.?.?

Reakce na 175500

Smím vědět, kdo je moderátor?

175543

11.11.2008 18:57

RE: Kopie clanku

google 92.?.?.?

Reakce na 175543

nie! [naštvaný]

175546

12.11.2008 7:26

RE: Kopie clanku

Vratislav 90.?.?.?

Reakce na 175546

nie! [naštvaný]
-------------------------------------
A copa se stalo? [chechtot]

175597

11.11.2008 9:03

Velmi prosim pekne

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

vysvetlite mi ako G.Husak znicil cesky narod. Prosim. Obavam sa, ze je tam zasa obvykla animozita, lebo aj "ves se deli na dva konce". A ten z toho horneho ma prosto smolu, nech by robil cokolvek. Cela normalizacia je obrazom ludskeho pristupu Gusta. Neviem si predstavit, keby to bol Cech, na mieste Husaka. Myslim, ze by sme sa dozili aj poprav ako v 50.rokoch. Nezabudajme, ze Gusto pracoval pod bolsevickou kuratelou. A Cesi radi riesia veci nasilnym sposobom, len aby sa zapacili vrchnosti. Dokazali to uz mnohokrat v dejinach. Ale spokojne plujte na Husaka, vam poniektorym to nepomoze a Husakovi iba pomoze, ze mal pravdu ako riesit veci po okupacii svetovou mocnostou. Priatelia, dejiny nas rozsudia. Smola, ze ste taki radikali "post festum" a "venientibus ossa" [velký smích]

175502

11.11.2008 10:50

RE: Velmi prosim pekne

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 175502

Nenapsal jsem zničil, ale ničil, to je rozdíl.

Husákovská normalizace byla obecně mnohem tužší v českých zemích než na Slovensku, ať už jde o vyhazování lidí z práce (i když šlo o komunisty) anebo o dohled nad kulturou a v podstatě každým aspektem života. Je obecně známou věcí, že na Slovensku byly za normalizace poměru mnohem volnější, ať už jde o kulturu (překlady, hudba) anebo o politiku. Zatímco sedmdesátá a osmdesátá léta představovala v českých zemích umrtvení a v podstatě prohloubení komunistického marastu a zaostávání za západem, na Slovensku šlo o dobu zejména ekonomického rozvoje, placeného ovšem převážně z českých peněz. Bydlel jsem v té době kousek od slovenských hranic a velmi dobře si vzpomínám, jak se na Slovensko jezdilo nakupovat nedostatkové zboží, ať už šlo o oblečení nebo o potraviny.

Zřejmě proto je dnes Husák na SLovensku v podstatě uznávaným politikem, kdežto v ČR si ho váží jen opravdu skalní bolševici-aspoň já osobně neznám nikoho, kdo by řekl, že to byl dobrý prezident, a to platí i o komunistech.

A jinak, napsat, že Husák pracoval pod bolševickou kuratelou, to je k smíchu. Vždyť to byl sám bolševik jako poleno, který se mimochodem v roce 1947, po volbách, v nichž na Slovensku vyhrála Demokratická strana, velmi podstatným až rozhodujícím způsobem podílel na omezení pravomocí slovenských orgánů (pověřenců) ve prospěch orgánů centrálních. Je tedy s podivem, že ho někteří méně vzdělaní Slováci považují za obhájce slovenských zájmů-tím rozhodně nebyl, anebo aspoň ne primárně. Jak by taky mohl obhájce slovenských zájmů navrhovat připojení Slovenska k SSSR, jak to udělal za války Husák? Husák byl vždy především obhájcem zájmů bolševických, až potom možná slovenských.

175511

11.11.2008 15:51

RE: Velmi prosim pekne

google 92.?.?.?

Reakce na 175511

>Nenapsal jsem zničil, ale ničil, to je rozdíl.
>
>Husákovská normalizace byla obecně mnohem tužší v českých
>zemích než na Slovensku, ať už jde o vyhazování lidí z
>práce (i když šlo o komunisty) anebo o dohled nad kulturou a v
>podstatě každým aspektem života. Je obecně známou věcí,
>že na Slovensku byly za normalizace poměru mnohem volnější,
>ať už jde o kulturu (překlady, hudba) anebo o politiku.
>Zatímco sedmdesátá a osmdesátá léta představovala v
>českých zemích umrtvení a v podstatě prohloubení
>komunistického marastu a zaostávání za západem, na Slovensku
>šlo o dobu zejména ekonomického rozvoje, placeného ovšem
>převážně z českých peněz. Bydlel jsem v té době kousek
>od slovenských hranic a velmi dobře si vzpomínám, jak se na
>Slovensko jezdilo nakupovat nedostatkové zboží, ať už šlo o
>oblečení nebo o potraviny.

ja vobec nie som fandom Husaka, ale o vami popisanych
veciach nikdy nerozhodovala najväcsial kravata, ale
kvalita malych kravat, ktori rozhodovali priamo na mieste.
a zrejme bola ta kvalita maleho uradnika zrejme nizsia u vas.

napriklad bol na Slovensku najdlhsie sluziaci minister
kultury basnik Miroslav Valek, ktory sice bol v KSC,
ale pisal velmi dobre basne. (aspon niektore)
dalsim spravnym clovekom na spravnom mieste
bol byvaly direktor Slovkoncertu, spevak Palo Hammel.
zrejme aj preto mohol nakrucat svoje videa a muziku
na Slovensku napriklad aj taky Prazsky Vyber,
hoci v Cechach mal vtedy zakaz.
takze asi tak, vy Chrobak Truhlik.

175520

11.11.2008 15:58

RE: Velmi prosim pekne

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 175520

Hele, google, neurážej...potvrdil jsi to, co já jsem napsal, tak mi aspoň jednou dej za pravdu, OK?

175522

11.11.2008 16:06

RE: Velmi prosim pekne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 175522

K Vám jen toto ... Dočkejme času,kdy Rus konečně otevře archívy a budete si moci sám dohledat,že plynové komory s Holou kostí je jen vymysl !! Jinak nedávno vyšla kniha o Churchilovi,kde se jasně dokládá,že existovalo spojení ...Hitler-Hess-Churchil a jejich pakt před započetím války . [chechtot] [vyplazený jazyk]

175525

11.11.2008 16:37

RE: Velmi prosim pekne

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 175525

A ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno, že ano...

175532

11.11.2008 17:43

RE: Velmi prosim pekne

google 92.?.?.?

Reakce na 175522

>Hele, google, neurážej..

nooo..ved neurazam, ja som nevedel,
ze viete co to znamena Chrobak Truhlik. [mrknutí jedním okem]

>...potvrdil jsi to, co já jsem napsal, tak mi aspoň jednou dej za pravdu, OK?

ale nepotvrdil. alebo to bola nahoda a na nahody neverim,
alebo to bol vysledok posobenia roznych kozmickych a clovecich sil,
ale v najmensiej miere rozhodoval o vybere slovenskych ministrov Gusto Husak.

ved sa dokonca naucil cesky..... takmer. aspon mena mesiacov:

leden · únor · březen · duben · květen ....červeň · zeleň · žaluď · guľa.

175540

11.11.2008 23:34

RE: Velmi prosim pekne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 175522

Kdysi běžel na ČT dokument o G.Husákovi a mě překvapilo, jak se zasazoval o to, aby se okupační vojska stáhla z ČR. Byl odpůrcem okupace v 68. Brežněv ovšem neustoupil. Husák po smrti své ženy na život rezignoval. Jak sám říkal, byl obklopen hlupáky a Bilaka nesnášel.

175576

11.11.2008 16:01

RE: Velmi prosim pekne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 175520

Ale v tom jste nepopřel Vanaguarda . On říká to samé,že mnohem tužší to bylo v Čechách,než na Slovensku . zase zapomíná na to,že Husák byl zavřený za nacionalismus ,kdy tvrdě protlačoval Slovensko . Ale nakonc to byl stejně pěknej hajzl . [cool]

175524

11.11.2008 17:52

RE: Velmi prosim pekne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 175520

a Paľko Hammel nemal "probemy" s tajnou policiou?

175541

11.11.2008 18:56

RE: Velmi prosim pekne

google 92.?.?.?

Reakce na 175541

>a Paľko Hammel nemal "probemy" s tajnou policiou?

nemam ani potuchy a je mi to jedno.
jedine, co ma zaujima, je jeho kreativita.

175545

11.11.2008 17:38

RE: Velmi prosim pekne

Datel 216.?.?.?

Reakce na 175502

To se Gusta vratil do Bratislavy a novinar se ho pta " Co sudruh ako je na hrade ? - No na hrade to je celkom dobre , ale pod hradom je stale moc Cechov." Odpovedel Husak.

175539

11.11.2008 13:37

A zlodeji

Aja 74.?.?.?

mohou v klidu spat .
Tedy ne, ze by dosud nespali, ale zda se, ze to budou mit oficielne odklepnute, i s razitkem. Privatizacni zlodejina "zazracne zmizi". [zmaten]

175513

11.11.2008 16:29

RE: A zlodeji

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 175513

Byly doby, kdy jsem se domnívala, že Marek Benda je slušný člověk. Ale teď už vím, že je to hajzl mafiánský, který pracuje na zakázku těch zlodějů. Zloději poručili a Benda plní. A to ještě prosazuje zákon, který by omezil svobodu slova. Prosazuje, aby bylo trestné, když novináři zveřejní odposlechy, které dokážou, že jsou politici spojení s mafiány. No prostě křesťan jak noha.

175529

11.11.2008 19:59

RE: A zlodeji

Aja 74.?.?.?

Reakce na 175529

Mate pravdu, Jarmilo.
Dala jsem si tu namahu, nasla cele zneni noveho zakoniku, prekonala nechut k dlouhemu cteni....tam se najdou veci. [zmaten]

175551

13.11.2008 7:04

RE: A zlodeji

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 175551

Jo, tam se najdou věci, Ajo. Třeba i to, že ty svině poslanecký v tichosti zbavili české děti o jeden rok ochrany před úchyly všeho druhu. To je věc, s kterou šli vysloveně proti vůli občanů, protože většina občanů si tohle v průzkumech naprosto nepřála. Ale to je vždycky taková jejich stejná taktika. Když je proti něčemu velký odpor, tak to zatím odloží- ale pak to náhle bez varování vytáhnou a v tichosti to schválí. To samé se bude časem dít i u regitrovaného partnerství. Zatím pořád vidí, že je u veřejnosti proti adopci dětí teplými velký odpor, tak zatím zvolili taktiku nepřetržitého masírování mozků přes masmédia. Zejména MFD i Lidovky se v tomto ohledu velmi činí a takřka denně přesvědčují své čtenáře, jak by bylo skvělé, kdyby si dva teplouši mohli osvojit dítě. Takže počítám, že do několika let ti naši zástupci lidu schválí i tuto zvrhlost. [bliji]

175679

13.11.2008 14:19

RE: A zlodeji

Aja 74.?.?.?

Reakce na 175679

Da se ocekavat, ze ta masaz je skutecne, jak rikate, pripravou na uzakoneni.

Nejen v zakoniku, ale vseobecne se deji veci, kterym moc nerozumim, unikaji mi souvislosti.
Napr. napad ministra (ceho? kultury?) Jehlicky, zridit institut nerozveditelneho manzelstvi. [zmaten]

A nebo pastyrsky list "proti potratum a to i pripade jasneho poskozeni plodu". Ja chapu, ze jde o cirkevni dogma, nikoliv "nakou demokracii", jen mi prijde zvlastni, ze nic,nic, nic a ted tak nahla angazovanost v zemi, ktera patri mezi nejvice ateisticke v Evrope.

175720

18.11.2008 0:43

RE: A zlodeji

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 175720

masáž ohledně homoušů - zde se shodneme.

pokud jde o (nezmíněnou, ale dlouhodobě existující) masáž a všeobecně rozčilující až provokující pozitivní diskriminaci cikánů, i tam jde o záměr, ale smysl nechápu (kromě snahy vybudit lidi k občanské válce, což nevím čemu by mělo prospět - třeba intervenci spojených států demokratických?)

ministr Jehlička reagoval v TV v den, kdy tu KACHNU někdo pustil do médií, a jasně nevěděl, která bije. není to žádný jeho návrh. jen je to mediálně zajímavé, tak se to ujalo a opakuje se to. že by třeba diskreditace lidovců jakožto "fundamentalistů"? (zvláštní souběh 1) tohoto 2) neobvykle medializovaného pastýřského listu 3) debaty o potratech v souvislosti s Julínkovými zákony o zdravotnické péči pro matky-vražedkyně i ze zahraničí).
-ale když už jsme u toho: manželství je snad rozveditelné? není to závazek dvou lidí napořád? už dopředu počítáme s únikovými dvířky? a má pak takový slib vůbec nějakou cenu?

co se týče potratů, je to sdělení představitelů církve věřícím. mohou sdělovat co chtějí, ale nemá to přímý (ani dost silný) vliv na politickou scénu. ledaže by politici zázračně chtěli slyšet a uvažovat o věcech hlouběji.
mimochodem to, že jsme jednou z nejvíce ateistických zemí je klad nebo zápor? dobře nebo špatně? a proč?

pokud jde o zabíjení dětí (byť s vadou), jaké je vaše LOGICKÉ/KONZISTENTNÍ stanovisko? -zabíjet děti nebo nezabíjet? ve čtyřech měsících uvnitř matky nebo až vyleze ven, v devíti měsících? nebo počkat, a zabít až v jednom roce? nebo v pěti?
a pokud zabíjet nemocné jedince, tak jen děti, nebo i dospělé?
možná nechápete smysl existence postižení (já někdy také ne), toho neštěstí především pro rodiče, ale nějaký smysl to zřejmě má. minimálně třeba na okolí, které si pak uvědomí, že si vlastně vůbec nevážilo toho, že jsou zdraví! nedávno jsem viděl v TV i docela dojemný krátký pořad o rodině (matce, otci a dcerce postižené nevyléčitelnou nemocí totálního ochabnutí veškerého svalstva. takové děti umírají nejpozději ve dvou letech. vzali si ji z nemocnice domů, vše se naučili od sester... krmení stříkačkou přes trubičku atd. atd. bylo neuvěřitelné, s jakou obětavostí se staral otec, a s jakou ještě větší obětavostí a láskou přebalovala, krmila, pečovala, četla, blbla atd. Paní Matka, která se vyjádřila, že dceru nesmírně miluje, ten vztah pro ni má nekonečnou cenu a nedokáže si představit, co bude, až takto problémová a zcela závislá dcerka umře... ačkoliv jistě ví, že už to bude velmi brzy. váží si však každého dne, každé hodiny, kdy s takto těžce postiženým dítětem může být, mít s ním vztah.
(a to i když není nižádné radosti nebo naděje, a dcera reaguje jen očima, velmi málo (skoro vůbec) mimicky a dlaní).
to jen k zamyšlení, jaký mají někdy smysl postižení mezi námi.

176064

11.11.2008 13:55

Díky

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

Velmi trefně napsaný článek

175514

11.11.2008 15:27

K článku a tak všeobecne

Oli63 88.?.?.?

Protokly siónskych mudrcov mimo iného uvádzajú :
strana 37/5-ty protokol/bod 14
K ovládnutí veřejného mínění především musíme masy neustále uvádět
v úžas předkládáním zcela protichůdných názorů tak dlouho, až Nežidé v tomto labyrintu
úplně zabloudí, a usoudí, že je nejlepší nemít vůbec žádné politické přesvědčení.
Vždyť politickým otázkám lid nesmí vůbec rozumět, nýbrž jenom ten,
kdo vládne. To je první tajemství.

zdroj (R. Helebrandt; Protokoly sionských mudrců)
......ináč je to fakt hrôza............................

175518

11.11.2008 15:32

Václav Klaus

Filip S 147.?.?.?

Moc výstižný článek.

Svět není černobílý. Týká se to i kontroverzní osoby Václava Klause. V.K. má samozřejmě velký podíl na všech špinavostech a krádežích, které se konaly za ekonomické transformace a které způsobily škody za biliony korun. O tom snad nikdo nemůže pochybovat. Nyní je ale V.K. téměř jediným (nebo možná úplně jediným) vysokým státním činitelem, který hlasitě protestuje proti Lisabonské smlouvě, proti mnoha nesmyslům z EU a proti překračování míry v ekologii (různé ty klimatické balíčky z EU, REACH. apod). Za tyto jeho činnosti mu patří dík a správný Čech by měl V.K. podporovat. To, s čím bychom neměli naopak souhlasit, je jeho podpora radaru USA v Brdech. Když si to ale shrneme, pořád lepší než nic. (Nabízí se srovnání např. s Paroubkem a řiťolezcem Topolánkem).

Nevím, jestli se Klaus v době svého prezidentování "obrátil" či ne. Nejspravděpodobnější je, že je v opozici proti téměř celému zbytku EU kvůli svému narcisismu. Protože když je jako téměř jediný v opozici, mluví se o něm a Evropani ho znají mnohem víc, než kdyby šel s hlavním proudem.

175519

11.11.2008 16:40

RE: Václav Klaus

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 175519

Přečtěte si ten příspěvek nad Vámi. Václav Klaus má protichudné názory, aby jen plnil protokoly sionských mudrců o protichudných názorech.

175534

11.11.2008 17:08

RE: Václav Klaus

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 175534

Tak tak, protokoly jsou velmi podnětná četba, která leccos vysvětluje. Proto také čistokrevní tak piští, že je to podvrh. [cool]

175536

12.11.2008 0:27

RE: Václav Klaus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 175536

Pokud by jste si chtěl rozšířit obzory pane hestroy, tak jste se jistě díval na OSMIHODINOVÝ film ŠOA (1985). Já se například dozvěděla, že židé, kteří byli sváženi do kostela v jedné polské vesnici, aby byli následně zabiti, se modlili k panně Marii a k Ježíši! Tak odpověděli polští "pamětníci" , kterých se ptali, zda z kostela slyšeli např.nářek. Tvůrcům dokumentu se odpověď nějak nezdála, tak opakovali otázku. Odpověď stejná. Lidi se překřikovali před kamerou a tvrdili:" ano, je to tak. A já jim nosil chleba a okurky", ačkoliv před 3min. jsme si vyslechli, že kostel byl přísně střežen a nikoho by nenapadlo se jen přiblížit a celé dění mohli pozorovat ze vzdálené silnice. Tím nechci říct, že tam židé nebyli vyvražděni, ale lze spoléhat na takováto svědectví? Viděl někdo žida jdoucího na smrt modlit se k Ježíši? Jakou váhu má takový dokument? A to je jen střípek různých nesrovnalostí.
Z celého dokumentu jsem zhlédla asi hodinu a při rozporuplných výpovědích pana Rudolfa Vrby, jsem TV vypla, ačkoliv jsem film původně chtěla vidět celý.

175580

12.11.2008 7:31

RE: Václav Klaus

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 175580

Nebyl to osmihodinový film, ale dokonce devítihodinový. To jak se nám pořád dokola vnucují s tím jejich holocaustem je naprosto neslýchané. Jsem již na to fakt alergická, já už to slovo nemohu ani slyšet. Právě na tomto příkladu jasně dokazují, že mají celý mainstream ve svých rukou- televizi, tištěný tisk i rozhlas. Pořád všude jenom samý holocaust. A co těch 60 milionů zholocaustovaných Slovanů? Kdy se konečně začnu dovídat pravdu o tom, jak to všechno bylo a kdo se na tom obrovském a přestrašlivém masakru všechno podílel? Nebo to už nejsou nikde žádní svědci? Ani žádné dokumenty? Jak je tohle vůbec možné? 60 milionů mrtvých a ticho po pěšině? [naštvaný]

175598

13.11.2008 16:35

RE: Václav Klaus

sxg 84.?.?.?

Reakce na 175580

To boli proste kresťanské obete /slovania, cigáni.../, ktoré sa po smrti stali "židovskými":
Jednému väzňovi vraj dokonca prikázal mať pohlavný styk s mladým dievčaťom, ktoré prežilo pobyt v plynovej komore.
Tak sa zrejme vylepšuje krv...
http://beo.sk/udalosti-zo-sveta/791-john-ivan-demj...

175731

17.11.2008 21:06

RE: Václav Klaus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 175580

dobrý postřeh, alekso!
jinak zde se shoduju i s Jarmilou a mnohými - i já jsem už alergický na slovo holokaust a vůbec na to zčásti vybájené a zčásti přifouknuté a přibarvené utrpení chudáčků źidáčků, těch vrahounů z Hagany a jiných jejich teroristických organizací, včetně rasistických fanatiků vraždících a šikanujících s chutí jiné semity v Palestině.
prostě jsem podlehl nechuti už z pouhého werbungu... nedíval jsem se.

176044

19.11.2008 4:54

RE: Václav Klaus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 176044

děkuji 2xs,
taky naprosto souhlasím s Vámi a paní Jarmilou (tímto se ji omlouvám, že jsem zapomněla reagovat). Mám už stejnou averzi, ale přesto jsem se rozhodla, že se budu dívat.

Ne, to se nedalo vydržet. Stínidla na lampy a mýdlo jsem ráda "propásla". Stačil Vrba s útěkem z Osvětimi.

176185

13.11.2008 11:27

Demokracie???

vašek 89.?.?.?

Je nutno přiznat, že pokud je u nás nějaká demokracie, může Mladá Fronta psát cokoli. Můžeme si povšimnout, že naši pravicoví politici hovoří o ní jako o "seriózním deníku". Dále si můžeme povšimnout, že tzv. levicoví politici s tím tak úplně nesouhlasí. Tady platí - "koho chleba jídáš, toho píseň zpívej". Je logické, že pokud by MLADÁ FRONTA připustila SKUTEČNOST(!!), že současná "politická smetánka pravice" není o nic lepší než bývalá "politická smetánka komunistů", pak by se jí vedlo podstatně hůře. Je možno uvést celou řadu příkladů. Pokud pojištěnec zdravotní pojišťovny musí platit pojistné a JEŠTĚ tzv. Julínkovné - to je typický příklad bolševického jednání z dob po VŔSR. Nebo: Každý ví, že "radar" u nás není namířen proti KLDR či Iránu. Přesto nám to čelní političtí předtavitelé takto prezentují. A řada dalších... Pak se nedivte tladu vynakládaného "neznámými politickými činiteli" na Mladou frontu. Kdo by jim to jinak prezentoval?

175707

17.11.2008 21:37

Co dala Amerika světu

Karel128888 213.?.?.?

Aneb 9 největších marketingových podvodů v moderních dějinách. (z objektivního hlediska pro běžného člověka zcela bezvýznamné věci, které ale díky jasné převaze USA v propagaci a propagandě zná úplně každý a mnoho lidí je považuje za důležité)


AIDS (mimořádně málo nakažlivá choroba, kterou je postiženo a ohroženo omezené množství lidí v určitých skupinách, kteří se téměř vždy nakazí díky fatální ignoraci základních hygienických pravidel hraničící se suiciditou)

Coca cola (sycená, přeslazená voda s kofeinem, karamelem, kyselinou fosforečnou, kyselinou citrónovou a benzoanem)

Harrassement (nikdo vlastně přesně neví, co to je, ale je to všude kolem nás a ohrožuje to a hlavně ponižuje skoro všechny ženy, muže, děti i zvířata) Dokonce i v Indických lokálních vlacích se všude varuje před tímto problémem.

Černobyl (standardní velká průmyslová havárie celostátního významu spojená s únikem radioaktivity, která ve snesitelné míře ovlivnila život i v sousedních státech)

Irák (nevýznamný stát průměrné rozlohy, počtu obyvatel, hospodářské i vojenské síly na jehož území se nachází z celosvětového hlediska postradatelné množství ropy) – O tomto státě se již 25 let píše v podstatě denně ve všech světových novinách a o jeho existenci ví každé, i pologramotné, dítě. O tento marketingový zázrak se USA rovným dílem dělí s největší postavou nejen Iráckých ale i celých Blízkovýchodních dějin Sadámem Husajnem.

McDonalds (klimatizovaný bufet s možností posezení)


Ježíš Kristus (Člověk, o jehož existenci jsou určité pochybnosti , který se narodil kdesi v poušti, pak po té poušti chodil a říkal něco, co bylo docela moudré a co možná bylo i z jeho hlavy, kterého za to skupina osob ukřižovala) Bezpečně největší reklamní trhák od ranného středověku až do začátku 20. století. Díky dominanci USA zažívá nyní renesanci.

Pedofílie (jedna z několika desítek lékařských sexuologických diagnoz)

11. září (největší, nejhezčí, nejpůsobivější a nejdražší ohňostroj v dějinách lidstva) Ať už ho zorganizoval kdokoliv, tak díky dokonalé marketingové strategii USA jej bylo využito k tomu, že si stovky milionů lidí a politiků po celém světě myslí, že teroristé a „teroristé“ jsou všude kolem nás a že je to největší a nejreálnější nebezpečí 21. století.

176047

Tuto stránku navštívilo 6 657