Diskuze k článku
Neviňátka, která se nezastaví před ničím
Příspěvků 59
V komunistickém režimu byla moc komunistů propracována až do těch nejmenších detailů. Na VŠECHNA jen trošku lepší místa byli dosazováni jen přísně prověření lidé, vždy solidární s komunistickým režimem. Od toho byli v každém podniku kádrováci, kteří určovali, zda je dotyčný člověk na tu výhodnou funkci vhodný a dostatečně k režimu solidární, čili s dostačně ohebnou páteří. A tak se stalo, že byli občané rozděleni do dvou kategorií:bezpáteřní vládli a ti slušní byli občany druhé kategorie.
Po sametovém podvodu jsme se domnívali, že konečně nastane demokracie a bude konec kádrování a lidé se budou prosazovat jen dle svých schopností a nadání. Prvních pět let to ještě šlo, v nastalé situaci skutečně jakž tak fungovala demokracie. Ale pak se znenáhla začala situace konsolidovat a vše se vracelo do starých kolejí. A dnes, po 19 letech už jsme zase všichni přísně kádrováni. V mainstreamu (tisk, TV i rádio) mohou vystupovat jen přísně prověřené bezpáteřní figurky, které jsou za všech okolností solidární se svým zaměstnavatelem. No a tak jsme se dostali tam kde jsme byli- situace je naprosto stejná jako za komunistů.
Žádný pád komunismu a vstup spravedlivých a nadaných do politiky se po 1989 nekonal!!!
- převrat byl dlouhodobě plánován, dohodnut s vlivnými komunisty a realizován připraveným béčkem (tzv. disidenty). Ti měli po celou dobu finanční podporu od USA, vč. koordinace tajnými službami (a včetně propagandy Svobodné Evropy + Hlasu Ameriky). A právě tito připravení "chudáčkové" se pak dostali k moci, vystřídali zcela plánovitě a hladce předešlou komunistickou garnitutu, která se v pohodě napakovala v nastalém zmatku a neexistenci určitých zákonů, a spokojeně usedla zase ona v "opozici". Pouhá výměna záložníků.
Proto říkat, že po TAKZVANÉ revoluci byly poměry demokratické a k moci se dostali dobří a schopní lidé, to odporuje skutečnosti. Viz také koordinovanost změn v okolních zemích, dříve ve sféře vlivu opačné strany (SSSR), totiž v NDR, ČSSR, Polsku, Maďarsku, Rumunsku... A nechoďte na mě s tím, jak socialismus spontánně padnul a jak Reagan uzbrojil SSSR I s tamními šéfíky byly věci domluveny tak, jak si neoficiální světovláda naplánovala. Je to jen jejich hra, škatule škatule. A tupý, krátkozraký dav plný emocí si myslel a myslí, že to on sám provedl revoluci pár demonstracemi na náměstích... a jak nastolil demokracii a svobodu. Nechme jim jejich víru, tu líbivou pohádku...
ve finale zjistime, ze za komancu bylo lip filmy byly lepsi, mliko levnejsi, vzduch cistsi a vecernicky chytrejsi
Heh, to že je někdo proti matrixu, který tu je, ještě neznamená, že je pro něj komunismus nějaká změna. Jisté je jedno. Za komoušů byl nepřítel jasný a lidé se jaksi sdružili proti systému a rozhodně nikdo nevěřil večerním zprávám o tom, jak x-tou pětiletku plníme na 200%. Sleduji seriál Prison Break a začíná mi pomalu docházet, o čem to je... My, otroci, máme své vězení hezky zařízené, takže nám ani nevadí, že v něm jsme...
Vzduch cistci nebyl a platy byly tak nizke, ze vas komentar ztraci smysl.
Ovsem filmy lepsi byly. Na sovjetske nikdo nechodil. Moje mama jednou pro legraci pocitala kolik lidi slo do bijaku. DVA!
Americke filmy lepsi byly, hlavne proto, ze soudruzi k nam nepoustely ten holywoodsky shit, ktery dnes zaplavuje svet.
Já s Vámi souhlasím, to jen Vy jste můj příspěvek buď nedbale četl nebo špatně pochopil.Totiž těch pět let po tzv.pseudorevoluci byl ještě poměrně chaos, z toho důvodu bolševici tu moc ještě neměli tak pevně v rukou. Ale teď už tu moc zase mají po všech stránkách pevně ve svých mafiánských prackách. A ty jejich barevné strany jsou jen taková směšná zástěrka pro blbce, aby šli poslušně volit a ty vládnoucí zločince zlegalizovali.
6.10.2008 14:29
RE: Přísné kádrování
janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 172448
...a Jarmilko, co takhle přiznat, žes to třeba ne zcela dobře napsala sama. Opravdu si myslíš, že je chyba vždy jen u těch druhých?
Ještě jsem tu nezažil, že by ses pokusila o omluvu. Jen občas přitakáš těm, kdo jedou ve stejném vlaku.
Janko, dej se do kupy... O čem to zase mluvíš? Já jsem p. Jarmile porozuměl do detailů, stejně jako pánovi s číslem 85.
6.10.2008 23:00
RE: Přísné kádrování
janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 172470
...šak si taky ten nejúúúúúžasnější, ne?
Ale kdeže, Janko, na novodobého Kopernika mixnutého s Teslou opravdu nemám
Zdravim letusaka Jarmilu .
Bylo by dobré si uvědomit, že v České republice je přes 20% židů. To číslo je pro mnohé překvapující. V komunistickém režimu byla na VŠECHNA jen trošku lepší místa byli dosazováni židé kteří byli solidární s komunistickým režimem. Nejlépe když se podíváte na vysoké školy, výzkumné ústavy a obsazení v "kultuře".
Občané jsou rozděleni do dvou kategorií: židovská mafie, ovládající sdělovací prostředky, veškeré kulturní dění, vládu, prakticky všechna úřednická místa atd a ostatní, občany druhé kategorie.
Po sametovém podvodu, kdy se občané druhé kategorie domnívali, že to vše bylo "vinnou komunismu" a že konečně nastane demokracie, se tato židovská mafie, věrná jen sama sobě a zájmům Israele, usadila v "demokratických" stranách, hrajících si na levici a pravici. I těch 25% radarových nadšenců není žádná náhoda, jen potvrzení této skutečnostu. I dnes mohou v tisku, TV i rádiu vystupovat jen zastánci "moderní demokracie" - systému, který není jiný, než ten před dvaceti lety.
No a tak jsme se dostali tam kde jsme byli - situace je naprosto stejná jako za komunistů. I u moci jsou ti samí lidé. Mnozí se diví, jak lehce se převlékají kabáty. Žádné kabáty se nepřevlékají. Tato mafie je věrná jen sama sobě, pod jakýmkoliv režimem.
>Bylo by dobré si uvědomit, že v České republice je přes 20%
>židů.
No to by bylo dobré především prokázat a pak až si uvědomovat.
Ne že by mi vadilo 2 000 000 židů. Podle mého názoru, pokud ne do Izraele, tak židé patří logicky zejména do Česka, Polska a Ruska. Takže Vy osobně buďte za Izrael rád .
Číslo není překvapující, to je naprosto absurdní. Nehledě na to, že těch pár desítek tisíc místních židů si samo se sebou není jisto, koho by vzájemně uznaly za žida/Žida.
A hlavně je nesmyslně generalizované, znám židy proti radaru, židy co na radar nemají názor ap.
Skutečně by mě zajímalo Vaše kritérium na identifikaci žida/Žida a zdroj.
Tak nevím, buďto jich tady zdaleka není tolik, anebo se to bojej přiznat.
Hle takze zde je dukaz ze ZADNI Zide neexistuji neposkozuji a nijak neovlivnuji Republiku Ceskou v cele s mistodrzicim protektorem Tupolankem a vernou vladou vedenou sisl. Vondrou Svobodou atd." Proces se sionistickym spikleneckym centrem v cele s R. Slanskym" (Salcmanem) byl tudiz padelek, podvrh nepratel zidovskeho obyvatelstva, ktere vsak ve skutecnosti vubec neexistuje jak dokazuji zde predlozene dukazy ze scitani . Nekdo zde se snazi pripravit holokaust a je i mozne ze se tajne snazi i budovat zbrane hromadneho niceni a plynove pece. Jako dukaz zde predkladam ze pri navsteve Prahy jsem mluvil s clovekem ktery se za Zida vydaval ale vzapeti mne fyzicky napadal neb jsem ho presvedcoval o tom ze zid neni neb pozira veprove ve velikych davkach specielne v nedeli k obedu. Salam.
Připomněl jste mi jednu příhodu z mého mládí. Někdy na počátku sedmdesátých let jsem byla v Juldě-Fuldě (dnes Veletržní palác) na výstavě amatérských obrazů. Dal se tam se mnou do řeči takový jeden stařík a pak po chvíli, jako když mi předává velké tajemství, abych ho uchovala pro další generace mi zašeptal: Světu vládnou Goldsteinové, pamatujte si to, to je ta hrůza. Já jsem jeho slova tenkrát vůbec nechápala, protože pro mě byli největší nepřátelé lidstva komunisti a nikdo jiný. Ale jeho slova jsem si zapamatovala.
A pak si hlavně vzpomínám, jak paskřivec Havel nás po pseudorevoluci přesvědčoval, že máme všichni za minulostí udělat velkou tlustou čáru, protože přece nejsme jako oni. Tak dobrá, my jsme se nechovali jako oni a byli jsme velkorysí. Ale oni se otřepali a hned nás zase opět začali třídit a kádrovat. Do mainstreamu i do vysoké politiky opět začali připouštět jen dokonalé prověřené, prokádrované, bezpáteřní svině, pouze své servilní poslušné lokaje. A těch přihrbených lokajů s ryze českou národností je také dost. Vždyť co je Topolánek, Paroubek a vůbec celý parlament?
Takže jak se dneska můžeme bránit? Začněme je všechny tvrdě kádrovat taky! Podejme si je na internetu, označkujme si je, zesměšňujme je, a taky je všude v mainstreamu ignorujme, nedívejme se na jejich pořady, nekupujme si jejich DVD, ani jejich knihy, zkrátka nic!
Tak tak, naprosto souhlasím!
9.10.2008 7:41
RE: Přísné kádrování - vidím to trošku jinak... upraveno :-)
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 172525
>...Světu vládnou Goldsteinové, pamatujte si to, to je ta hrůza. >Já jsem jeho slova tenkrát vůbec nechápala, protože pro mě byli >největší nepřátelé lidstva komunisti a nikdo jiný...
-----
To byl ten utajený antisemitismus. Ve škole nás učili o úspěšné revoluci v Rusku, kdy proleteriát vyhnal cara a buržoazii a dělnická třída převzala vládu do svých rukou a tím přeskočila celou jednu epochu vývoje společnosti. Co by se asi stalo, kdyby nás ve škole učili pravdivou historii? Kdyby nám objasnili, že světu skutečně vládnou ti Goldsteinové? Podvodné a nelegální založení Federální rezervní banky v New Yorku bandou Goldsteinů, kteří tu Ruskou revoluci organizovali a financovali. Proč se rozpoutala první a druhá světová válka a kdo měl z toho prospěch? Pěkně dopodrobna probrat historii Chazarské říše a historii semitských arabských národů v Jeruzalému a jaký je mezi nimi rozdíl?
Doposud jsem při historických pátráních nikde nenarazil na zmínku, jak se dostal Stalin k moci. Původem Gruzínec, židovský synek (Džugašvili), vykradač vlaků a později moskevský kavárenský povaleč. Na politické scéně se objevil již za vlády Lenina (dosvědčují to společné fotografie). Stalinova závratná kariéra nastala až po Leninově smrti roku.1924, kdy se o rok později dostává Stalin do funkce předsedy Nejvyššího Sovětu a samozřejmě i předsedy komunistické strany. Stalinova závratná kariéra užitečného idiota mi dává tušit, že byl dosazen do funkce právě těma Goldsteinama. Rusko však nadále zůstávalo pod kontrolou Trockého, Sverdlova, Kaganoviče, Berii, Jagody, Ježova a spol., největšich vrahů v historii lidstva dvacátého století. Nechci tvrdit, že Stalin byl nějaký lidumil, ale on sám nemá přímý podíl na genocidě 60 milionů Rusů a Ukrajinců a lze se i domnívat, že stál - jako skutečný užitečný idiot - mimo toto dění. Nasvědčuje o tom nově přepsaná Ruská historie.
Stalin, přestože byl sám židovského původu, osobně zanevřel na židy a to z několika důvodů. Jednak si Stalin začal stále více uvědomovat, co mu za divoká zvířata za jeho zády vládnou v zemi. V roce 1934 byl zavražděn Stalinův politický soupeř, ale současně i jeho obdivovatel a mezi lidmi velice oblíbený Sergej Kirov (předseda Sovětu v Leningradě, nynějši Petrohrad). Pátráním bylo prokázané, že vraha Kirova najmul a zaplatil L.Trocký. Stalin si uvědomil, že stejně tak může dopadnout i on sám a tohle byl předěl, kdy Stalin zanevřel na židy. Trocký uprchnul z Ruska, ale byl dopaden v roce 1940 v Mexico City a následně otráven mexickým agentem. Stalinova moc však nezasahovala až tak daleko a mexikánec byl odsouzen k trestu smrti. Jeho matka však obdržela od Stalina nejvyšší vyznamenání Sovětu a značnou finanční odměnu.
Další otevírač přihmouřených Stalinových očí nastal, když byl v roce 1944 požadán spolumajitelem Federální rezervní banky J...Automaticky kráceno
9.10.2008 7:46
RE: Přísné kádrování - vidím to trošku jinak... upraveno :-)
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 172652
- dokončení -
Další otevírač přihmouřených Stalinových očí nastal, když byl v roce 1944 požadán spolumajitelem Federální rezervní banky Jacobem Schiffem o spolupráci při založení jedné světové vlády. Stalinovo kladné rozhodnutí by vedlo k okamžitému ukončení války (Hitler totiž bojoval se stejným cílem), ale Stalin si uvědomil, že by to znamenalo současně i jeho konec, proto nabídku odmítl. Následovala všeobecná čistka. Stalin se zbavil všech židů v NKVD. Všichni dostali trest smrti, včetně jejich šéfa Genricha Jagody. Až na několik vyjimek (Lavrenti Beria a Lazar Kaganovič) Stalin vyloučil z vlády a z vlivných hospodářských funkcí židovský element. Stejný princip byl později uplatněn při znárodnění průmyslu a nastolení komunistických režimů ve východní Evropě, coby Stalinovy sféry moci. Stejně tvrdý postup (pro výstrahu ostatním) požadoval Stalin po Gottwaldovi, kdy se vládní složky rovněž zbavily židovského vlivu (odtud zločiny komunismu). V Sovětském svazu a v celé východní Evropě nastal silný, utajený a nikdy nevyslovený antisemitismus, který se udržel až do roku 1989. Tohle byl i důvod pro zavěšení pomyslné železné opony. Omezit vnější vlivy, udržet si vlastní měnu a hlavně udržet národ národem, Češi zůstali Čechy a Slováci Slováky, bez rozdílu náboženského přesvědčení.
Bohužel, vládní složky k tomu použily stejné bolševické metody, jako ti druzí - obdivovatelé Goldsteinů. Pravé důvody skrytého antisemitismu a násilného (semknutého) držení komunistického tábora byly známy jenom několika málo lidem z nejvyšších vládních složek. Převážná většina si komunistické a bolševické manýry osvojila pro budování vlastní kariéry. Přesto si dovolím tuhle skutečnost nazvat, že se komunismus postavil proti jeho tvůrcům (Goldsteinům).
>...Označkujme si je, zesměšňujme je, a taky je všude v mainstreamu ignorujme, nedívejme se na jejich pořady, nekupujme si jejich DVD, ani jejich knihy, zkrátka nic!
-------------
Paní Jarmilo, s tímto mohu jedině souhlasit (!) Začít s výchovou předevšim doma. Psát dopisy a stížnosti zástupcům v parlamentu a dožadovat se nápravy. Nenechat vymývat mozky naší mladé generaci (jak poukazuje článek) a žádat potrestání zrádců národa.
6.10.2008 8:12
CO TAK SOULOŽ S DĚTMI ?
jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?
Je možné souložit s dětmi ? Pokud pominu jisté pasáže jistých svatých knih podle kterých je takové počínání možné, v našem světě takové počínání možné není. JE TRESTNÉ !! Proč ? Prostě proto, že děti nejsou pro reprodukci fyzicky nebo psychicky (dle věku) připravené. Zákony jsu plné paragrafů hemžících se pojmy jako "zneužití", "ohrožování" apod. Dítě, které je zneužito je pak psychicky narušené a nese si psychické následky celý život. Takový člověk pak bude těžko přenášet pozitivní hodnoty společnosti dál. Spíše přilne k některému ze sociálně patologických jednání. Drogy, prostituce apod. Je také pravděpodobné, že stejného zneužítí jehož je obětí se bude dopouštět sám. ......... Není diskuze na politická témata dneška (pro jejichž posuzování nemají děti náležitý rozhled) také takovým zneužíváním ??? Kolik mají děti informací o např. takové základně ?? Nepapouškují tak trochu jen rodiče ? Komu takový pořad prospívá ? Opravdu jde jen o zábavu ? Mám dojem, že takový pořad už je vrcholem NEVKUSU a hraničí s trestními paragrafy. Podle mě jde o jasné ZNEUŹÍVÁNÍ DĚTÍ, krom toho že jde o nehoráznou stupiditu ještě STUPIDNĚJŠÍCH lidí u zmiňované TV
v zásade se ani nedivim tomu co na TV (bez ohledu na program) vidím. Majitelem zminene stanice je pan Ronald Lauder - president svetoveho zidovskeho kongresu - k tomu snad neni treba nic jineho dodavat snad mozna jen to ze zmineny porad je presne v souladu s ucenim jistych pasazi jistych "svatych" knih v tomto pripade Talmudu
GEGEN SIONISM
GEGEN NWO
Ano, tito lidé, přestože mají hlavu propagandou vymytou na kost, mají jako každý možnost si ty věci přebrat a vytvořit si vlastní názor. Stejně jako ti, co denně píší na iDnes do diskuze, že by někdo měl všechny Iráčany pozabíjet. Je mi z toho smutno, kam až došel morální úpadek obyvatelstva. Většina lidí jsou opravdu tupá zvířata, ale to můžu vidět v podstatě každý den, když mezi ně vyjdu. Většina se nezajímá o ostatní, většina nedodržuje ani základní principy lidského soužití. Na základě nějakých televizních reklam, které probíhají od půl osmé v TV, se rozhodují a žádají okamžité pozabíjení všech muslimů.
Ale abych se vrátil k Wolfové. Její vyjádření, že se těší na americkou okupaci vnímám jako mečení tupé kozy. A Janko se klidně může domnívat, že jí vyhrožovali likvidací její rodiny, pokud to neudělá. Každý, kdo podporuje vznik dalšího protektorátu Čechy-Morava, je odporný vlastizrádce. Fuj!
Za bolševizmu i někteří co mezi přáteli chtěli být „reakcionáři“ vstupovali do strany a zdůvodňovali to svojí existencí a „že mají rodinu“. Pavlína Wolfová tomu ani nemusí věřit, chce být na straně „strany a vlády“, prospěcháři se drží vedení dne, zradí každého. Otec krávy nebeské pravděpodobně zakládal brigády socialistické práce a byl vyfotografován před rozvinutou bojovou zástavou. Za Hitlera by ta dáma byla v Hitlerjugend. Podobných vychcálků je bohužel spousta, myslí si, že stačí změnit plášť. Pak jsou obdivovatelé Ameriky, co viděli jen to hezké nebo nic. Je také několik blbců, kterým se vede lépe než před lety a bláhově si myslí, že je to nějak zásluhou té „Ameriky“ – nevšimli si, že utíká čas a dokonce i Číňanům se vede lépe než před léty. Skoro jsem zapomněl na typy hraběte Schwancenberga, ale těch je málo a důvody jsou podobné, jde jen o větší krádež.
Nevím to tedy přesně,ale zdá se mi, že jejím otcem je zpěvák Petr Spálený a její matkou zpěvačka Pavlína Filipovská. Čili od narození to byl rozmazlený, protekční fracek.
Spálený, když už nic jiného, dělal alespoň docela příjemnou muziku. Vůbec nechápu, jak mohl vlézt na takovou zadarmodrahoubudižkničemu protekční... krávu. Fuj!
Nezpival kdysi tata Spaleny pisnicku "o milicionari, co znavene povesil kabat..."?..presne nevzpominam, ale bylo to probolsevicke.
Já myslím, že nezpíval, to bych si musela pamatovat. Spáleného jsem měla vždycky poměrně ráda, měl hezké melodické písničky a příjemný hluboký hlas. Ta jeho píseň: Trápím se trápím a je to snad tím, že jsem tu sám, piju whisky a gin. Ženy po mně blázní, ale já radši sním, pěstuju kočky a svůj starej splín- se mi dodnes líbí. Stejně tak proti Filipovské jsem nikdy nic neměla, tu její písničku: Včera neděle byla, včera byl hezký čas, včera neděle byla, za týden bude zas. Nikdy bych nevěřila, že se to může stát, včera neděla byla, řekl že mě má rád- si taky dodnes občas zazpívám.
Určitě jsou ty písně na YouTube, ale nechce se mi je hledat.
Mate pravdu, nebyl to Spaleny, ale Petr Janda (sako s metaly...?)
9.10.2008 8:02
RE: Inu, je to kráva nebeská, jak by řekl klasik
Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?
Reakce na 172526
Děkuji za připomenutí. Už jsem nevěděl, kam koho zařadit.
těžkého kalibru. Jestli tohle není propaganda, tak pak nevím, co je propaganda. Jak by řekl GWB: "If this is not evil then evil has no name."
Ještě si dovolím poznámku k válce o ropné zdroje. V poslední době se trochu zajímám o možnosti získávání energie a dozvídám se zajímavosti, které stojí za předání dál.
Lidé často hovoří o tom, že bez ropy naše civilizace zkolabuje. USA vydávají nepředstavitelné částky na zbrojení, jen aby její zdroje měly pod kontrolou. Zdá se to být logické, ale není. Kdyby se stejné prostředky vynaložily na vývoj alternativních technologií, nikdo by ropu dávno nepotřeboval.
Není žádným tajemstvím, že na začátku 20. století se po silnicích proháněly elektromobily. Spalovací motory byly v té době na okraji zájmu, protože byly komplikované a vyžadovaly složitější obsluhu. Nikola Tesla udělal mnoho objevů v oblasti získávání energie pro pohon všech možných strojů (aut, vlaků, lodí, strojů v továrnách). Jeho objevy však byly potlačeny a jeho jméno vymazáno z historie - přestože nám dal střídavý proud a celou řadu dalších věcí, které denně využíváme.
Vyplývá mi z toho jediné - kdybychom se zbavili ropy, někdo by přestal vydělávat. Kdyby se přestalo válčit o ropné zdroje, někdo by přestal vydělávat. Kdyby lidé měli k dispozici energie za nepatrnou cenu, někdo by přestal vydělávat a ještě by ztratil kontrolu.
Jenže většinu patentů na alternativní zdroje energie někdo skoupil a drží je v šuplíku. Tím pádem se jejich komerční využití dostává do rozporu se zákonem.
Není také bez zajímavosti, že když se někde čas od času objevil propagátor volné energie (i s dostupnou technologií), někdo ho zabil.
Cui bono?
Nejde ani tak o ropu, té je ještě i tak dost a krize s nedostatkem ropy je/bude umělá. Jde o hvězdné brány, lidský genom, H2O a měď
Jinak s tím, že je snaha zatajovat a nešířit "volnou energii" souhlasím.
"Nikola Tesla udělal mnoho objevů v oblasti získávání energie pro pohon všech možných strojů (aut, vlaků, lodí, strojů v továrnách). Jeho objevy však byly potlačeny a jeho jméno vymazáno z historie"
Objevil globalni moznost distribuce energie bez dratu a pracoval na stahovani zemske energie. Zeme funguje jak ohromne dynamo a podle jeho toerie jde cerpat.
Kratce pred pokusem mu Westinghouse urizl finance a byl se vsim konec.
Da se o nem mnoho precist ale detaily jsou stale zastrene.
Kdepak abychom nasli energii zadarmo.
Každá idea vyžaduje aby byla přijata pokud možno bez výhrad. A každá vláda usiluje o to, aby právě její idea byla přijata pokud možno absolutně. Výchova a stejně i vzdělání uvnitř každé totalitní společnosti využívá kombinace dvou faktorů, autority a strachu. To první s čím se člověk setká je strach. Zná ho každý z dní školní docházky. Uplatnění ve společnosti je zde postaveno do role biče, a intelkt slouží jako měřítko opovržení. Tady se člověk naučí že svůj názor nemůže opírat o vlastní pochopení problematiky, ale vždy a jen o autoritu. Každé dítě dříve než vyřkne názor, a to i mezi kamarády, se ptá, nikoliv zda má pravdu, ale co tomu řeknou ostatní. Protože jedině obecně přijatý názor je správný a platný. Stejně tak i zde se prezentují autority, jako jediný ospravednitelný zdroj pro jakoukoliv myšlenku. Tohle řekl Onuc Onucovič, a Tohle zase Ponož Ponožkovič. Základem pro odmítnutí určitého názoru je zesměšnění. A tedy se neptáme po pravdě, ale kdo to řekl, a jakou barvu mají jeho ponožky. Protože například žlutá barva ponožek je důkazem naprosté nevěrohodnosti zdroje.
Myslím, že vyléváte s vaničkou i dítě. Já se taky ptám, kdo co řekl, ne kvůli barvě jeho ponožek, ale kvůli kvalitě jeho osobnosti. Kvalitní osobnost mi dává větší záruku, že její subjektivní pravda se blíží "absolutnímu ideálu pravdy", na který ani on, ani já, ani vy odsud nedosáhneme.
Všechno souvisí se vším.Jen si myslím,že psát komentáře je sice dobré, ale k ničemu.Už by se proboha mělo něco dělat.Ale nevím co. Ty hovada ve vládě ještě napáchají do voleb mnoho škody a bohužel není žádná seriozní strana,která by je nahradila,protože slušní lidé do polity buď nejdou a nebo se tam dlouho neudrží.
slusni lide do politiky nejdou je fakt ale to by jim nemelo branit v tom aby vedli svuj vlastni odpor pomoci sireni informaci mezi ovcany!!!
pokud je clovek sam = 0 pokud je jedincu milion uz se s tim musi pocitat -> je jenom na nás jestli budeme aktivne bojovat proti NWO nebo jen sedet na zadku a cekat ze to udela nekdo za nas
co se serioznich stran tyce (pokud jste jeste nevzdal ideu zmeny systemu zevnitr a legalni cestou) podivejte se mimo pralamentni odpad mozna se vam nekdo zalibi - a po pravde koukejte na to jak tyto subjekti jsou aktivni ci ne to je hlavni ukazatel toho jestli jsou zivotaschopne ...
ma volba v tomto smeru je zcela jasna protoze zde neni jina alternativa - ale co se nazoru tyka jsem skepticky k tomu ze by zdejsi matrix sel zmenit legalne a poklidne ...
Ale je. Ještě je tady Národní strana, a prosím vás všechny, ušetřete mě debilních poznámek o tom, že jsou to náckové, stačí si přečíst stanovy strany a mít oči otevřené.
Národní strana? To opravdu ne... I když já jsem pro národní stranu, ale zcela jiného ražení...
I když, po přečtení tohoto článku jsem vzal NS trochu na milost... Pokud je nacisti odsuzují, asi s nimi nemají nic společného...
A co Strana Zdravého Rozumu? www.szr.cz
pani Wolfova vyraba novych Pavlikov Morozovov. Niekedy je cloveku "blitno" z repeticii a tych istych ludi "na cele". Sice Kaja Marx
hovori, ze dejiny sa opakuju po spirale, ale obavam sa, ze ta spirala akosi zrychluje. Totiz dozivame sa tych istych "hovadin" ako v mladosti. Cize, co je pokrok ludstva? Takze
6.10.2008 16:26
RE: Bohuzial historia sa opakuje
jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?
Reakce na 172444
Jo dějiny. Jako s toaletou. Pokud spláchnete, voda a ten shit, který je jí únášen se pohybují ve spirále a blíže k odpadu se jejich pohyb zrychluje. Pokrok lidstva je věc hezká .. rotuje to opravdu hezky ale stejně vše nakonec skončí v kanále
6.10.2008 17:37
RE: Bohuzial historia sa opakuje
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?
Reakce na 172444
Pvlína Vlfvá, toto úžasná TV-židovize orátorka je z "vyvolených" - nedivme se, že miluje zradar a _mrcké vják_.
bohužel havel a spol jsou jenom pěšáci.prakticky všichni zúčatnění jsou židé, což je ale opravdu ohraná písnička...
Děti vám to řeknou pořad byl jako samostatný vysílán na Českém rozhlasu 1 (ČRo 1) - Radiožurnálu do prosince 2007.
Ve vysílání ČRo 1 - Radiožurnálu dostávají prostor politici různých stran, odborníci rozmanitých profesí, většiny i menšiny, ženy a muži. V sobotu se k nim přidávají děti. V pořadu se děti vyjadřují po svém k tématům, o nichž ve sdělovacích prostředcích mluvívají zpravidla dospělí. Dětská optika, bezelstnost a upřímnost vedou často k překvapivým vyjádřením. Děti vám to řeknou na základě některých událostí uplynulého týdne, děti vám řeknou, jak si vykládají různé termíny či často používaná sousloví, děti - budoucí voliči - se také ptají politika. Třeba i tak, jak by se ho dospělý redaktor nezeptal!
Diskuse pokračuje zde:
http://www.rozhlas.cz/radiozurnal/porady/_porad/2842
zvukový záznam zde:
http://www2.rozhlas.cz/podcast/podcast_porady.php?p_po=2842
Rozkvetlé konvalinky
http://www.rozkvetlekonvalinky.estranky.cz/clanky/moderatorky/pavlina-wolfova
o pořadu
http://www.abclinuxu.cz/blog/Vyprovokovanej/2006/4/18/129431
to stejné dostala za úkol zora jandová...co s tím? ptejme se Boha, poslouchejme srdce...tam ho každý najde (ten kdo chce), řiďme se srdcem, bude nám líp (vlastní zkušenost)
jako klouček jsem se zučastnil divadla,kam nás se školou nahnali. Bylo to v roce 1957 a ten paskvil na prknech, co znamenají svět, byl o V.I. LENINOVI. O přestávce přišel na forbínu redaktor ČT Ladislav Daneš a řekl DĚTI, TLESKEJTE a my naivně plácali.Večer v TV zprávách byl záběr z toho našeho plácání a soudruh DANEŠ to komentoval, jaký to mělo ohromný uspěch.Nemám po letech obavy, že čisté děti sednou na lep podobným sviním v současnosti, DĚTI SI LUMPARNY PAMATUJÍ I PO LETECH.
stoji za to se divat na tuto zrudu vrchol arogance drzosti a zlodejny v jednom . Drzka jak se rika predloha pro obrazy dabla . Fakta : drzi jeste 10 milionu sher loni tedy cca 800 milionu $ (hrdina on je neprodal -jak je loajalni) plat za 8 let vice nezli 400 milionu $ ( v tom nejsou jejich, pod ruckou drobne zlodejny jako specielni loany na property, bezurocne pujcky a svoje $ smelit za 20 % zisku . Posledni perlicka, stacil jeste pred bankroptem prerozdat 10 bilionu na premiich a bonuses - no rules, jsou to % jak se uzna za vhodne. Prave probiha na C-span vyslech teto creatury :puke
At pocitam jak pocitam tento lotr loni na podzim vlastnil 1.2 milliardy $ cash . A kde jsou property a kolik .kdyz smudla Mc Cain ma 8 domu a 13 aut?
Když ono je to těžký. Každej se v týhle džungli snaží urvat svůj kus žvance, aby přežil. Ten pořad musel bejt asi fakt hrůznej, ale Wolfovou znám osobně z doby svého působení v tv h@vna(1997-99), a troufám si tvrdit, že tenkrát to ještě taková krafka nebyla. Jenže se samozřejmě měníme všichni - , a jak je to s ní teď, to vážně nevím.
Milá Pavlínko! Psychologické násilí na bezbranných - dětech je to největší svinstvo jakého si se mohla dopustit za svojí mrzskou mzdu a pocit důležitosti!!! Ty děti to možná dnes nemohou posoudit, ale my se díváme a jednou tě každý z nás potká!! Je jasi jednoduché se dívat do mrtvého oka kamery a "anonymně" zasahovat liská já, ale podívej se do hloubky očí každého z nás, které pomáháš svými zprofanovanými pořady okrádat o svobodu ducha!!! Neustojíš to!! To si buď jistá.....
Máte jedinečný sloh pádně a bez zbytečných řečiček vysypat věci přímo k jádru, to se mě na vás líbí, ona lehkost, s jakou se pohybujete v té zdánlivě neprůhledné síti a rozplétáte ji v kontextu uvedení i ostatních věcí do časového dějinného pásma a reality - navíc poutavě, že je to skutečně maso číst! Tohle, ta jistota syrových faktů a nepřikrášlených skutečností nasázených pěkně vedle sebe přivádí oponenty ke slepé zuřivosti, agresivitě a vzteku s obviňováním vaší osoby z komunizmu, protože se přecejen těžko brání proti prokazatelným spojením a skutečnostem )
A závěrem myšlenka: Když jsem o tv Nova kdesi před mým kolegou prohlásil, že je to židovská televize a dokumentoval jsem to Donaldem Lauderem, předsedou světového židovského kongresu, a u několika politiků (např. Klaus), tak po mě hned vyjel jak zbíječka, že jsem antisemita, začal o vyvražďování Židů, Mai Kamf, prostě být psychicky labilní, tak bych se skoro plížil kanálama.
A nedávno v Praze koncertoval jakýsi zpěvák, už si nepamatuji jméno, o kterém na Prima TV, Nova TV i ČT ve všech zprávách jako přes kopírák prohlašovali, že se narodil r. 1936 v židovské rodině, a světe div se, tady poukaz na jeho židovský původ nikomu nevadí, a nikdo ani jednu z televizí neviní z antisemitizmu.
Proč?
Odpověď je jasná. Když má běžný médii pořádně vypláchnutý človíček povědomí, že šlo o nějakou levárnu, flígnu, tunel, kterou provedl Žid (např. Barak Alon či Richard Salzmann - Komerčka), tak jste obviněni z antisemitizmu prostě jen proto, že poukážete na jeho židovský původ.
Pokud je to ale Žid, který je tzv. neškodný tzn. nezpáchal žádnou levárnu, flígnu tunel atp., tak poukaz na jeho židovský původ nikomu jaksi nevadí.
Lidé jaksi podvědomně brání Židy a útočí na ostatní pouze v případě spojují-li se specifičtí Židé s nějakou levárnou, ale když je to jen obyčejný Žid, tak to nikomu jaksi nevadí. Je skutečně lidské podvědomí tak naprogramované? Zdá se mě to, nebo je to jistý podprahový fenomén úzpěšně vyvynutý, ale nevyřčený? Proč u jednoho poukaz na židovský původ vadí a u druhého nikoli?
ps: Rád bych napsal, pokud budu mít čas, článek o semitské lobby v ČT, tenhle týden se podívejte do programu, protočí se vám panenky, kolik pořadů, programů a dokumentů je o této skupině. Ale trochu, přiznám se, mám strach právě z ostrakizace, abych s nadsázkou nedopadl jako pan Sedláček, byť nic trestného nepáchám, nechci pogrom, vyvražďování proboha, život kohokoli jeposvátný, je to to samé, jako když je ten katolík, ten Hinduista, ten Muslim, ten Mormon, ten Žid, nebo v případě posledního je nějaká výjimka, o které nevím?
Tak tak...
8.10.2008 6:20
RE: Skvěle... Báječně... Tleskám!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 172484
Tak to si poslechněte Český rozhlas 6. To je vyloženě Rádio Jeruzalém, specielně pořad Hovory o víře. Však tam dělají lidé jako Štern, Dubová......
...po druhe svetove valce ...ukazuje , že vzajemna kopulace křížem krážem umělecké fronty vedla k produkci stale prodejnějších a uchylnějších potomků
7.10.2008 0:03
RE: Pavlína Wolfová...v návaznosti na celý koloběh českých umělců ....
Reakce na 172489
lépe bych to nevyjádřil, víte, když jsem byl malý kluk, dost často jsme si mezi kamarády nadávali do degenů, teprve s odstupem času jsem pochopil význam slova.
degen=degenerovaný=degenerát=wolfová a mnozí jiní. Ovšem wolfová je ještě ke všemu volně prodejný degenerát.
To je moc tohle,to je proste uplna de.mence. Jinak to nazvat ani nejde. Zneuzivat takhle deti, vzdyt soudny clovek, se nad tim zastavi, rekce si co to, se snad zblaznili,? Potom se probere a proste si rekne, jak je nase vlada a propaganda vlastne smesna, se tim vylozene zesmesnujou, je v nich videt zoufalstni a zkouseji proste vsechno, ale neuvedomuji si, ze se tim zesmesnujou.
Tuto stránku navštívilo 8 244