Diskuze k článku

Washington riskuje válku s Pákistánem

Příspěvků 38

18.9.2008 9:10

.

cyp 195.?.?.?

Ani bych se nedivil, kdyby se Afghánistán spojil vojensky s Pákistánem a rozdrtili okupační vojska v Afghánistánu. To už by USA nemohly nic dělat, protože přijít o několik desítek tisíc vojáků by nezkously ani ony, když navíc nemůžou přímo napadnout Pákistán, protože tato země by se vůbec nerozpakovala použít jaderné zbraně proti USA a jejich nohsledům. To, že jsme na pokraji katastrofy nejsou jenom plané řeči, ale je to tvrdá realita. Studená válka byla jenom taková sranda proti tomu, co je teď. USA zbrojní průmysl si toto neuvědomuje a snaží se hledat pořád další fiktivní nepřátele k tomu, aby si namastili kapsy dalšími zbrojními kontrakty, ale neuvědomují si, že přísloví " S čím kdo zachází, s tím taky schází" , ve většině případů opravdu funguje.

170906

18.9.2008 19:25

RE: .

Petr Novák 88.?.?.?

Reakce na 170906

Patrně vám uniklo, že a) režim v Kábulu je proamerický, protitalibanský a protipákistánský (nedávno hrozili Islamábádu válkou právě kvůli výpadům Talibanu z pákistánského území) b)spojení Afghánistánu s Pákistánem ´by neuniklo očím sousední jaderné velmoci Indie, která si silný Pákistán nepřeje, takže místo amerických námořních pěšáků by na pákistánské území dopadly indické jaderné bomby, už jednou (1996) to měl Pákistán silně nahnuté c) jakým způsobem by asi Pákistán použil jaderné zbraně proti USA, nemají techniku k zasažení území USA, ani evropských států NATO a pokud by Pákistán bouchnul bombu na Kandahár (USA základna)- myslíte, že by se pro změnu nerozpakovali zase USA a myslíte, že by Pákistánu v takovém případě někdo běžel na pomoc [chechtot]

P:S: Mimochodem autorovi článku uniklo, že alKajda své obvyklé prohlášení k 11.9.2001 dala, na videu byl Zawahri - možná že bin Ládín je opravdu po smrti.

170989

18.9.2008 23:29

RE: .preco to kazite

pressburger z wilsonova 160.?.?.?

Reakce na 170989

taka dobra predpoved a vy mu tu chrstnete fakty (ktore su spravne), ktore nesedia - budte trochu viac kamaratsky.... [cool]

171011

21.9.2008 13:54

RE: .preco to kazite

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 171011

Nemůžete tak hned obdivně tleskat, když pan Novák i vy jste věci jaksi nedomysleli...

ad a) režim v Kábulu je snad jen slabá americká loutka Karzáí, a ten si není jistý ve své zemi ničím, a svým životem jen na 90% v silně vojensky obsazeném středu Kábulu. Jeho názor (postoj jeho režimu) tedy neznamená vůbec nic.

ad b) ideové spojenectví lidu Afghánistánu i Pákistánu (pomineme-li drobné výjimky jako byl odstraněný Mušaraf) existuje, dokonce se i to dnešní Afghánské vedení do značné míry shodne také s Íránem (Ahmadinežád se na návštěvě v Afghánistánu vyjádřil pro spolupráci proti dominanci USA, a rozhodně nebyl ostře odmítnut).
Nějaké spojení Afgánců s Pákistánci proti USA není ničím, co by muselo Indii znepokojovat, a rozhodně by je to nevyprovokovalo k něčemu tak nesmyslnému a nepřiměřenému jako je jaderný útok.

ad c) jaderný útok Pákistánu je samozřejmě až poslední možností, nikdo jaderně nehrozí. Nicméně v dosahu je dost cílů, jejichž potenciální zasažení by pro USA bylo velmi nepříjemné (základny, lodě, nebo i chráněnec Izrael). Pákistánská vnitropolitická situace určitě není dokonale přehledná... mohou se stát nepředvídané zkraty, a proto bych je raději nedráždil.
Krom toho situace se může i vyvíjet, a Ruská federace může pro znovuovládnutí své sféry vlivu a vypuzení drzých amíků z Východu podpořit i Pákistán, například lukrativní dodávkou raketových nosičů pro jejich jaderné zbraně (pokud Pákistán už nějaké nemá). To je samozřejmě spekulace, ale nic není nemožné... nikdy neříkej nikdy. A hrát si s ohněm, to ještě jde - ale s jadernými zbraněmi???

ad P.S.: nějaký šášula, kdysi organizovaný a dotovaný CIA, jménem bin Ládin, je dnes figura naprosto nedůležitá... pouze mediálně zneužívaná. Že stojí za 9/11, je jen přihlouplá lež pro naivní ovečky, sloužící k chabému zdůvodnění vojenských agresí USA v Afghánistánu a Iráku (obě jsou spíše strategicko-územní a ropné války). Bin Ládina tam už dávno nehoní (pokud to kdy vůbec dělali).

171167

21.9.2008 15:47

RE: .preco to kazite

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 171011

Mate sanci provest politicky rozbor. A vychrstnout i nekamardsky nejake fakty.
http://www.novinky.cz/clanek/150077-video-obeti-te...
Dusledky diplomacie, ktera krome klacku neumi nic pouzivat. Obetovat material v spatne pozici a uz s materialni ztratou z predchozich vymen je v sachu hruba chyba, zjednoduseni pozice vymenami je vzdy vyhodne pro stranu, ktera je na tom lepe. Nekdo vyslal zparvu pro USA i lidi vladnouci v Pakistanu. Vybral si k tomu hotel s bezpecnostnim systemem. Jak vidite, pro tvrdou ranu nepotrebujete nuklearni basebolovou palku.

Verim tomu, ze se najdou i ted stale optimisticti idioti, vetsinou maji na kalhotech lampas a tvrdi, ze ke konecnemu vitezstvi jim chybela jeste jedna divize navic. Historie je jich plna. Taliban se poucil z chyb a zmenil strategii, bojuje v malych rozptylenych jednotkach, ktere je tezko zasahnout a pokud k tomu dojde tak to nevyhnutelne vede ke ztratam mezi civilnim obyvatelstvem. Pouze v pripade potreby utoku na vetsi cile dochazi ke koncentraci jednotek Talibanu.

Vojenske vitezstvi proti rozptylenemu protivniku skrytemu mezi domacim obyvatelstvem neexistuje, pokud nebude pripraven o sympatie a podporu mistnich obyvatel. Civilni ztraty v Afganistanu dali do pohybu zakon krevni msty, proti okupacnim jednotkam stoji prastary zvyk uz od starozakoniho oko za oko.Uverit tomu, ze by na to mistni lidi zapomeli je velmi naivni, staci se podivat co se delo po dvou realtivni klidnych prvnich dvou letech okupace za Sovetu.

171176

19.9.2008 1:57

RE: .

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 170989

A co sev stane pokud by Pakistan zarazil logistickou podporu tech 70 000 muzu v Afganistanu? Hodi snad USA treba Karaci atomovou bombu? [překvapení] To by museli znicit v Pakistanu vsechny nosice nuklearnich zbrani, a vsadit si na na sluvku vsechny je osidne. Navic by proti sobe USA postavili muslinsky svet a ztratili posledni zbytky duveryhodnosti jako spojence. Z letadlovych lodi USA v v oblasti, tusim jich tam je ted polovina, by zrejme moc nezustalo. Takze USA jsou ohledne uziti sili v Pakistanu v sachove pozici na prd, jak by rekl znalec.

Krome jednoho detailu o prohalsemi Al-kajda a myslence, ze by Pastunove dobyli Islamabad, stoji logicka konstrukce toho zpravodajce na velmi dobrem fundamentu. Ani proamericka pakistanska armada si nemuze dovolit tolerovani americkcyh vojenskych utoku na uzemi Pakistanu, protoze to smrdi obcanskou valkou. Jestli vam to uslo, nedavno byl prinucen abdikovat spojenec USA Musaraf.

171022

19.9.2008 8:03

RE: .

cyp 195.?.?.?

Reakce na 170989

vám zase zřejmě uniklo, že Hussein byl taky proamerický, Irák se nesnášel s Iránem a teď neoficiálně spolupracují proti USA, Taliban byl taky proamerický, konkrétně je to dítě CIA a teď jsou proti USA...můj příspěvek byl o tom, co by mohlo být a podle aktuálních událostí to není nemožné

171036

21.9.2008 10:07

RE: .

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 170989

Patrně Vám uniklo, že:

a) režim v Kábulu ovládá pouze Kábul a blízké okolí, takže si může vyhrožovat jak chce [chechtot]

b) válka Pákistánu proti USA by Indii prospěla, protože by oslabil.(souhlasím s Vaším tvrzením, že: "pokud by Pákistán bouchnul bombu na Kandahár (USA základna)- myslíte, že by se pro změnu nerozpakovali zase USA") Zároveň by s ní Američané začali více spolupracovat (zejména se hovoří o civilním využití jaderné energie),a jelikož úzce spolupracuje s Ruskem (vývoj 5. generace stíhačů, sdílení ruského satelitního systému- o čemž se Číně může jen zdát) , má pak tento hinduistický stát širokou paletu možností.

c) Pákistán nemusí střílet na území USA, když má v oblasti celou řadu amerických základen a amer. flotilu v Perském zálivu

Vložený obrázek

d) v Afghánistánu už se Západ dlouho neohřeje, prohrál (vřele doporučuji film "9. rota", kde se dozvíte, jak Američané dopadnou- stejně jako Sověti)

Krvavý milník. V Afghánistánu padl pětistý americký voják
(oficiální, čili s nejvyšší pravděpodobností podhodnocený údaj)

Vaše "proamerická", "protitalibanská" afghánská vláda začíná být jaksi nervózní:

Američané usmrtili 76 afghánských civilistů, konstatuje afghánské ministerstvo vnitra
Američtí vojáci zabili v Afghánistánu šest lidí včetně dvou dětí
Američané prověří útok, při němž zahynulo údajně až 90 Afghánců
Američané zabíjejí v Afghánistánu civilisty

A kvůli čemu to všechno?

plynovod
ropovod

Vložený obrázek

Naivní občanská společnost však věří na duchy typu Bin Laden a tajemné teroristy bortící WTC. Ropné a plynárenské korporace mezitím natáčí v Hollywoodu další výstupy Ajmana Závahrího,
Vložený obrázek

kdykoliv o tom začne někdo pochybovat, případně prostřednictvím svých loutek pošlou posily.

[cool]

171156

21.9.2008 17:54

RE: .

Petr Novák 88.?.?.?

Reakce na 171156

Pane kolego:
a) Jen kouzlo chtěného[smích])), zaskočte si do Afghánistánu, jak je tam Taliban populární a co všechno "ovládá"[smích]))
b)Souhlas, ještě by Indie USA navíc pomohla a sama si přisadila.
c)Max. dosah pákistánských raket je 1300 km, takže US základny v Turecku, Iráku apod. by zůstaly v klidu, stejně jako flotila, navíc základny i flotila mají PVO a pákistánské rakety by moc dlouho nestřílely.
P:S: Zapomínáte, že pákistánský režim není až tolik antiami, místní alKajdá je považuje za US spojence a kolaboranty a všichni v regionu vědí, jak probíhala islámská revoluce v Iránu, žádný pákistánský generál nehodlá být zvěrsky umučen i s celou rodinou a žádný po zkušenostech šachových generálů si nemyslí, že nová islámská vláda by o jejich služby stála.
d)Souhlas, že v tom hraje roli ropa (pozn: již od embarga 1973, ne až dnes) , Rusko také provedlo svoji akci v Gruzií jen kvůli ropovodu Baku-Tbilisi-Ceyhan, který nekontrolovalo, proč by si Západ neměl zajistit alternativní přístup, je jen v pořádku, že si zabezpečuje energetické zdroje pro sebe, chcete se v zimě ohřát, ne[smích]))

171184

21.9.2008 18:28

RE: .

google 84.?.?.?

Reakce na 171184

>Rusko také provedlo svoji akci v Gruzií jen
>kvůli ropovodu Baku-Tbilisi-Ceyhan, který nekontrolovalo, proč
>by si Západ neměl zajistit alternativní přístup, je jen v
>pořádku, že si zabezpečuje energetické zdroje pro sebe,
>chcete se v zimě ohřát, ne[smích]))

mohli by ste mi prosim tuto vasu teoriu nejak vysvetlit.
uz som tu blbost cital niekolko krat v mainsteame,
ale nikto to blizsie nevysvetlil.
takze vysvetlite mi vy, co ma ropovod Baku-Tbilisi-Ceyhan,
ktory neprebieha ani cez Osetsko, ani cez Abchaziu,
s nedavnou ruskou akciou proti psychopatovi Saskavilim.
viete vobec ako ten ropovod prebieha?
nema snad Saskavili dnes nad nim kontrolu?

Vložený obrázek

171189

21.9.2008 19:37

RE: .

Petr Novák 88.?.?.?

Reakce na 171189

A co je v nepořádku, nebyli snad Rusové druhý den 30 km od Tbilisi, neobsadili Poti, Gori, hydroelelektrárnu, nebojovali snad specnaz s Gruzínci u Kutaisi, nebombardovali Rusové ten ropovod - to byla ta Abcházie, Osetie?, neprohlásil snad Lavrov, že ani z Nabucca (chystaný plynovod) nic bez ruské kontroly nepoteče?

Myslíte si, že Rusko 7.8. soustředilo u gruzínských hranic dvě motostřelecké divise, dvě mechanisované brigády, dvě gardové výsadkové divise, dva pluky námořní pěchoty, raketovou brigádu, brigádu Specnaz, raketový křižník, dvě výsadkové lodi, tři torpédoborce, bombardéry Tu 22 a Tu 160 kvůli pěti brigádám gruzínské armády, která byla početně slabší než v té době již zmobilisované abcházské a osetinské jednotky? Myslíte si, že ruská flotila v Indickém oceáně, co demonstrativně vypalovala cvičné Bulavy na Kamčatku tam byla náhodou a v pravý čas kvůli Osetincům, to Rusko vědělo s takovým předstihem, co Tbilisi chystá [chechtot] [chechtot] [chechtot] Asi tak jako USA "znenadání" věděli, že Hussajn hubí Kurdy yperitem a po 15 letech jim šli na pomoc[smích]))

Sakashvili dokázal dost, jeho akce zabránila obsazení celé země ukázkovým ruským blitzkriegem, čertví čím si vzájemně vyhrožovali Bush s Putinem a čert ví, zda a kdy Rusko svoji akci v Gruzií dokončí, ale nafta teče na všech stranách [chechtot] OK, že také k nám[smích]))

171192

21.9.2008 20:40

RE: Chcete snad říci že Eméričané toto z družic nezpozorovali ???

Tvrdas 89.?.?.?

Reakce na 171192

...anebo to amici hanebně Šaškowillimu neřekli ????
Tady perlíte p. Novák skoro jako s tím zlatem.
Doporučuji Vám studium valky.cz...jinak...."jeho akce zabránila obsazení celé země ukázkovým ruským blitzkriegem" ...no to mě podrž...to povoláni záložaku a následné posláni do Gori bylo doslova genitální.
Vždyť musel zachranovat zbytky "rozhozených jednotek" ukrytím do Tbilisi..byl si vědom že Rusové tam nepůjdou....na to mu neskočili....Dnes je situace takova ,že tanky z Abcházie a Osetie rozpůli Gruzii do 12 hod....dva rozhodující vstupy mají zajištěné...

171195

21.9.2008 20:58

RE: Chcete snad říci že Eméričané toto z družic nezpozorovali ???

Petr Novák 88.?.?.?

Reakce na 171195

"...Dnes je situace takova ,že tanky z Abcházie a Osetie rozpůli Gruzii do 12 hod....dva rozhodující vstupy mají zajištěné..."

Tak právě tyhle dva "vstupy" měli Rusové zajištěné od roku 1993, kdy Gruzie přestala ta území ovládat a rozmístilo se tam ruské vojsko (spolu s místním) [chechtot] [chechtot] [chechtot] v tom se nezměnilo k dnešku opravdu nic. Myslím tedy pro Gruzií vojensky.

171197

21.9.2008 21:05

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 171192

Pane Nováku, co to tu melete za kraviny? To se nedá číst... Zkuste si to po sobě přečíst, ještě než to odešlete. Nebo si to opravdu myslíte? Pak vám pomáhej Pánbů...

Pokud tu nechcete být za úplného negramotu, zkuste dodat důkaz o bombardování ropovodu. Nevím, slyším o tom poprvé...

Ale nic si z toho nedělejte. Někteří lidé si dodnes myslí, že děti nosí čáp...


[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

171198

21.9.2008 22:00

RE: .

google 84.?.?.?

Reakce na 171192

este raz, skuste mi to vysvetlit bez tej vasej nezmyselnej hatlaniny o torpedoborcoch
a inych borcoch, na ktore som sa vobec nepytal a ani nedavaju ziaden zmysel,
aky maju dnes Rusi vplyv/pristup k vami spominanemu ropovodu v Gruzinsku,
kvoli ktoremu, podla vas, viedli vojnu?

171201

22.9.2008 14:43

RE: .

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 171184

a) "zaskočte si do Afghánistánu, jak je tam Taliban populární a co všechno "ovládá""

problém je v tom, že v Afghánistánu působí mnoho sil. Karzáí si hraje na prezidenta, Taliban na sjednocující moc, Američané na dobrodruhy a kmenoví stařešinové se střídavě přiklánějí k té či oné straně (hlavně podle toho, kolik dostanou zbraní, peněz, a jak moc jim kdo pálí maková pole).

Do toho se pustí členové tajných služeb, kteří tu a tam nějaké domácí straně přihrajou zbraně nebo kufříky s dolary, případně občas něco vyhodí do luftu a označí to za dílo "teroristů".
Taliban populární není, ale samotný fakt, že Západ nutně potřebuje natáhnout potrubí, vede k tomu, že je s ním občas vyjednáváno na velmi důvěrné úrovni:

Americká a britská rozvědka se zřejmě svářejí o to, jaký přístup používat v Afghánistánu
Brit a Ir vyhoštěni z Afghánistánu; i britská MI6 vyjednávala s Talibanem

Padni komu padni, hlavně když bude potrubí fungovat. Zbytek jsou pouze tanečky na oblbování lidí.

ad c) několik základen v dostřelu rozhodně je, a PVO nejsou všespasitelné

Zda se jaderná hlavice dopraví na základnu raketou nebo náklaďákem už nemusí být kvalitativní rozdíl. (ale může)

"pákistánské rakety by moc dlouho nestřílely"

Pákistán nemá jen jaderné zbraně ale i početnou armádu, celá ta země je plná ozbrojených skupin, kterým stačí jen náznak, aby šly lovit Američany, a s radostí půjdou. Základen okolo je k dispozici dost, viz. mapka kterou jsem uváděl.

ad PS)"Zapomínáte, že pákistánský režim není až tolik antiami"

jestli jste si povšiml, loutka Mušaraf skončil. A nový prezident po amerických vrtulnících překračujících hranici už nechal pálit.

"místní alKajdá je považuje za US spojence a kolaboranty"

může být, ale po zvolení Asífa Alího Zardárího se věci mohou stočit nečekaným směrem.

"Rusko také provedlo svoji akci v Gruzií jen kvůli ropovodu Baku-Tbilisi-Ceyhan"

nesmysl, sice to má logiku, ale to by přímo Rusové dobyli Tbilisi a vyměnili prezidenta (což pro ně technicky nebyl problém). Rusku sice může jít o ropovod, ale jejich hlavní záměr je obnovit vliv v hranicích carského Ruska. A vědí také proč. Kavkaz je výbornou přirozenou hranicí, a Rusové vědí, že pláně jdou vojensky hájit mnohem hůře.

Jestli Indie kdy čekala na konflikt USA-Pákistán, tak teď k tomu nemají dle mého soudu daleko.

171261

23.9.2008 14:12

RE: Trefa do černého...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 170989

>Patrně vám uniklo, že a) režim v Kábulu je proamerický...
------
Starosta města Kábul, Hamir Karzai je sice pro-americká loutka, ale čeho je moc, toho je příliš. I samotný Karzai si uvědomil, že se v Afganistánu americkou demokracii nastolit nepodaří. Karzai se dostal mezi dva mlýnské kameny a přiklání se stále více na stranu většinového afgánského obyvatelstva. Opustil "pevnost" Kábul a vyhlásil ji opět hlavním městem Afganistánu.

171361

18.9.2008 9:36

Možná,

Sam Ting Wong 213.?.?.?

že USA zkrachuje dřív, než stačí katastrofu rozpoutat. I v US army jsou ještě pořád lidi,co používají mozek a třeba při troše štěstí znemožní rozpoutání světového konfliktu.

170911

19.9.2008 4:25

RE: Možná, žádné možná.

Alfonc 59.?.?.?

Reakce na 170911

Nic na světě se neděje náhodou,vše je mnohem dříve organisované,jen hlupák věří na náhodu.každý necht se přesvědčí sám v anglickém originálu.


Arizona Daily Star. .":WWIII Is Coming 'Whether They Like It Or Not' -Top Sharon Aide"
By Stephanie Innes, April 27, 2002. Google users enter: gissin world war coming like or not

171028

18.9.2008 10:02

Baer

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

a "odborníkovi" panu Baerovi by měl někdo vysvětlit tyto maličkosti:
1) Usáma bin Ládin byl kámoš USA, v ždáné Tora Bora se neskrýval a neutekl odtamtud, a naopak byl ošetřen v americké vojenské nemocnici krátce po 11. září 2001
2) al-Káida (pokud si tak vůbec nějaká skupina opravdu říká) je produkt CIA, nejspíše buňka CIA v Afghánistánu, která se malinko vymknula kontrole, popřípadě jen značka, určená k propírání v médiích. rozhodně ale NEMÁ tato organizace cokoliv společného s inside atentátem 21. září 2001 v USA.
3) Taliban není teroristická organizace, ale nábožensko-politické hnutí v Afghánistánu (a Pákistánu), které tamní lidé přijali za své (minimálně část tamních lidí, jinak by se neměl šanci uplatnit).
Takže:
- honění Usámy armádou? jako důvod sedmileté agrese USA v Afghánistánu? NESMYSL!
- Ničení zřejmě neexistující al-Káidy? NESMYSL!
- Boj s Talibanem? NESMYSL! -to by pak mohli rovnou říct, že chtějí vyhubit celý (nejméně polovinu) národ Afghánců a Pákistánců.

170916

18.9.2008 12:45

RE: Baer

Stallworth 24.?.?.?

Reakce na 170916

Nevim jaky vztah ma tvuj komentar k puvodnimu clanku o nebezpeci rozpoutani konfliktu v Pakistanu bracho.

Ano, znalost konspiracnich teorii je Tvoji prednosti.

170938

18.9.2008 15:23

RE: Baer

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 170938

Přece nebudu psát o tom stejném, co už je napsáno, navíc autorem, ke kterému píšu výhrady, a navíc když jde o jasná fakta, zřejmá všem, kterým to trochu myslí a sledují co se děje!?! - je snad nad slunce jasnější, že Afghánistán je ve válce s USA, a že sousední Pákistán je jinou zemí, ovšem s příbuzným etnikem (alespoň zčásti) a s podobnou vírou. Jde ovšem o jiný suverénní stát. Toto však američané nerespektují, ve své drzosti si myslí, že mohou, a také budou, bombardovat každou zemi, na kterou si ukážou a kde k tomu dá souhlas jejich vypatlanej prezident. Jenže Pákistánci to tak jednoduše nevidí -už před pár dny na amíky zahájili palbu a zahnali je, a nyní jednají s USA o ukončení praktik narušování jejich výsostného území. Což amíci odmítají. K čemu jinému asi tato situace může spět? jistě jen k válce! A jestliže amík neuspěl v samotném Afghánistánu, jak by mohl uspět proti spojeným Afgháncům a Pákistáncům? Navíc v nynějších ekonomických sr*čkách? Navíc ještě Pákistán je jadernou zemí. A naposledy: navíc v Pákistánu nedávno amíci přišli o svou loutku, USA příznivě nakloněného vojenského diktátora Mušarafa. Ukazuje snad tobě něco na zlepšení vztahů USA-Pákistán? Tak o čem chceš vlastně psát, "brácho"? [chechtot]
Konspirační teorií nejobludnější velikosti a druhu (=největší lež historie) je třeba oficiální verze, vysvětlující NAPROSTO ABSURDNĚ co se údajně stalo, ale co se tak nikdy stát nemohlo, pokud platí fyzikální zákony, a pokud člověku funguje rozum. tomu může uvěřit jen malé děcko nebo úplný idiot, popřípadě člověk s rozumem zatemnělým nějakou drogou nebo nevím čím. Osobně si tu "víru" neumím vysvětlit... jak může inteligentní, alespoň průměrně vzdělaný člověk po TOLIKA důkazech, svědectvích a rozporech ještě dál věřit těm lžím, a dokonce je vášnivě obhajovat. Žádná úvaha Qui bono? komu to slouží/prospívá/prospělo? Co se těmi válkami sleduje a co bylo důsledkem? (doprovodné efekty v podobě omezení svobod, koncentrace moci a kontroly nad lidmi).
Určitě se na to vícedílné video poodívejte, pokud aspoň trochu rozumíte anglicky. Film byl nedávno uveden na filmovém festivalu v Římě. Natočil ho známý italský novinář a poslanec evropského parlamentu Giulietto Chiesa.

170959

19.9.2008 2:01

RE: Baer

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 170959

Mne ta fakta nejsou jasna, o kterych mluvite jako vseobecne zname pravde. Povazuju logiku autora clanku za velmi precizni. Takze v cem nema autor clanku pravdu, hezky konkretne? [překvapení]

171023

19.9.2008 11:21

RE: Baer

františek 62.?.?.?

Reakce na 170959

ten film mám doma, s českými titulky... viděl jsem to 2x a vícekrát bych to opravdu vidět nechtěl, zkazilo mi to takovým způsobem náladu, že to dobrovolně už podstupovat nebudu. Svinstvo svinstvo svinstvo. Od Bushe až k uklízečkám.

171058

18.9.2008 13:30

RE: Baer

........ 85.?.?.?

Reakce na 170916

Presne tak.
Tu nejde o tien zvany al-Kaida.
Ide tu o krajinu zvanu Iran. Destabilizacia Pakistanskeho
uzemia a jeho hranic, zvrhnutie im nevyhovujuceho rezimu je iba
predzvest toho co sa pripravuje.

170948

18.9.2008 14:02

Suspected U.S. missiles hit Pakistani village

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

PESHAWAR, Pakistan (Reuters)
A suspected U.S. missile attack by drone aircraft on Wednesday hit a village in the Pakistani tribal region of South Waziristan where a militant camp was located, Pakistani intelligence officials said.

The missiles targeted Baghar, a village in the mountains 55 km west of Wana, the main town in the region, they said. Baghar is close to Angor Adda, the border village that was raided by U.S. commandos on September 3, and where another helicopter-borne raid was aborted on Monday after Pakistani troops and villagers opened fire.

A Pakistani military spokesman confirmed there had been explosions in the area, but could not confirm the cause.

(Reporting by Alghir Bitani and Zeeshan Haider, writing by Simon Cameron-Moore)

http://ca.news.yahoo.com/s/reuters/080917/n_world_...

170953

18.9.2008 15:07

nemají co ztratit (nebojují proti teroristům)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Jde o to že bush a za ním stojící nemají co ztratit válkou pokud si zajistí volební vítězství. jsme na konci a Bush jen vytváří větší chaos a blíží se ke globálnější krizi.

Viz J.D.Rockefeller:
"Vše co potřebujeme je všeobsáhlá krize a národy budou ochotni přijmout Novým Světový Pořádek."

170956

18.9.2008 19:25

RE: nemají co ztratit (nebojují proti teroristům)

vonty 92.?.?.?

Reakce na 170956

Motiv ?

170988

18.9.2008 20:57

RE: nemají co ztratit (nebojují proti teroristům)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 170988

>Motiv ?
MOC!

170996

18.9.2008 20:51

čo asi ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

M O N E Y A N D P O W E R

170995

18.9.2008 22:52

Vse jde podle planu, hosi. Nic neni nahoda, vse je do detailu naplanovane uz leta.

Krkavec 219.?.?.?

Titul clanku "Washington riskuje válku s Pákistánem" by mel znit:
"Washington se zuby nehty snazi rozpoutat VALKU a to nejen s Pakistanem, ale s celym svetem". NWO. Dnesni stav je jak z americkych filmu: boj zla proti dobru, vasni a zatemnenosti proti zdravemu rozumu a soudnosti. Maji to do detailu vymyslene a naplanovane, vzdyt tahaji za nitky udalosti po celem svete. (Uz po desetileti.)
Nanestesti je hodne lidi kteri tomu nerozumi. Dalsi se nezajimaji, protoze se mylne domnivaji, ze je to nezasahne.
Myslim, ze zbyva se jen modlit.

171006

19.9.2008 8:08

RE: Vse jde podle planu, hosi. Nic neni nahoda, vse je do detailu naplanovane uz leta.

cyp 195.?.?.?

Reakce na 171006

ano máte naprostou pravdu...až na jednu maličkost...vzhledem k tomu, že já jsem ateista, tak se nebudu modlit, ale budu se snažit konat...

171038

21.9.2008 14:16

RE: Vse jde podle planu, hosi. Nic neni nahoda, vse je do detailu naplanovane uz leta.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 171038

konat co? konkrétně...
co se dá dělat proti pánům za oponou, jejichž identitu, plány ani prostředky a spojení neznáte?
já bych duchovní úroveň určitě nezatracoval. i jako pro ateistu by to bylo jistě prospěšné, pokud by modlitba nečemu prospěla. je třeba spojit všechny síly. hlavně mysli lidí... a k tomu je třeba informovanosti. a to je podle mě to jediné, co můžeme dělat -šířit informace a ukazovat jiné úhly pohledu, než ukazují mainstreamová média.

171169

22.9.2008 12:20

RE: Vse jde podle planu, hosi. Nic neni nahoda, vse je do detailu naplanovane uz leta.

cyp 195.?.?.?

Reakce na 171169

modlí se jenom idioti (s prominutím)...konat znamená dělat všechno pro to, abych jakkoliv narušil jejich plány, ať už informováním širokého okolí, nebo vstupem do politiky

171251

19.9.2008 8:39

RE: Vse jde podle planu, hosi. Nic neni nahoda, vse je do detailu naplanovane uz leta.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 171006

at mají do detailu naplánované cokoli, nikdy se ještě nestalo, že by se jejich plány uskutečnily dle těchto plánů.... vývoj světa je proměnlivé nevypočitatelné dění a software na výpočet tolika neznámích nelze ani napsat.Jediné pochybení jednotlivce a do detailu naplánované dění se zhroutí jak hromádka karet a vše ostatní je jen výplodem improvizace.

171042

19.9.2008 6:57

Preboha

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

pochopte prosim nervozitu nasich chazarskych chlapcov. Dostali cez prdel v Gruzinsku a tak si svoju frustraciu riesia aj na strankach "Zvedavce". Gruzinsko je pre nas dobra zprava a pre nich katastrofa a tak sionisticki internetovi bojovnici penia. Mimochodom aj vam je smiesne, ako sa stale ohanaju "konspiracnou teoriou" az z toho bolia oci. Darmo iba oni maju rozum a inteligenciu [chechtot]

171034

21.9.2008 14:21

RE: Preboha

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 171034

nejásal bych tolik kvůli jedné gruzínské epizodce. hra je větší, rozsáhlejší a jistě promyšlená. podle mě byla Gruzie jen drzým testem, lakmusovým papírkem.
je sice dobře, že amíkům s izraelem to nevyšlo, ale nejásejme předčasně v nějaké eufórii "už je odevšad poženou..." -myslím, že to ještě potrvá, a bacha na umírající kopající kobylu. podceňování se málokdy vyplácí. buďme střízliví a obezřetní.

171171

22.9.2008 20:09

Vobec nejasam

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

a som si vedomy skapinajucej kobyly. Ale nejako sa zacat muselo a porazka Gruzincov a Chazarov je dobra sprava. Ved Izrael zautocil na Rusko. A viete ake je Rusko. Izraelska vlada nema pokojne spanie, lebo coho je vela toho je priliz. Najlepsie je, ked hydre utnete hlavu pri koreni. Mudry pochopi hlupeho kopni.
Nie je nad cim vahat, iste staty si vybrali sami svoj osud. Bolo by dobre keby bol do detailu naplneny. Fasizmus a rasizmus nema mat miesto na Zemi. Tak!

171288

Tuto stránku navštívilo 7 077