Diskuze k článku
USA prověří Krym
Příspěvků 46
16.9.2008 19:25
RE: Problem bude, az se bdou rozdavat pasy ve Varech
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?
Reakce na 170719
kterýpak KOUMELES si hezky ČESKY VLASTENECKY nahrabal prachy při korupčním rozprodeji Karlových Varu???? A pročpak Rusum a NE MILOVANÝM AMERIČANUM....KOUMELESI, vlastenče, styd se.
klid, podle vseho Topolanek, v pristich dvou mesicich nejmene, v planu bombardovani Karlovych Varu nema...
Problém je všude, kde Rusko začne rozdávat své pasy cizincům, v Abcházií, na Krymu a třeba i v těch Karkových Varech, nebo kdekoliv jinde, kde tento neotřelý ruský vynález bude uplatněn. Problém není v tom ruském občanství, dokonce ani v tom, že pokud stát X uznává jen jedno státní občanství pro svého občana je ruské jednání nelegální, problém je, že Rusko pak chce "své" občany i s územím dotyčného státu
Jen k článku, ten doplněk je super, ale slušelo by se vědět, že za časů SSSR pojem "Ukrajinská SSR" apod. (i "RSFSR"nepředstavoval nějaký svazový stát federace, nebo autonomií, bolševici jen zrušili staré carské gubernie a nahradili je leninským řešením národnostní otázky v podobě takovýchto "republik", ale po stránce postavení to byly zase jen staré carské gubernie direktivně centrálně řízené z Moskvy.
Pochazim z Kymu, primo ze Sevastopolu. Kdyby to slo ten rusky pas si zaridim. Bohuzel, nejde.
Zajima mne, vadilo by vam kyby ve Varech se rozdavali americke pasy?
A co se tyka rozdavani pasu jako takovych, proc Ukrajina neresi otazky rozdavani rumunskych dokladu v Cernovicke oblasti? Proc nevola americany na reseni otazky ostrova Zmeinyj. Rusku nedaji nic, ale Moldove venuji cokoliv!
Pocházím z Čech, jsem Čech. Nemám nic proti Ukrajincům, ani proti Rusům, ale ani proti občanům SSA.
Bohužel vzhledem k vývoji politické situace bych i já rád zažádal o Ruský pas. Ukrajinu jsem poměrně procestoval v posledních letech a zdá se, že povětšinou převažují značně proruské názory a to často i v západních lokacích (Ternopol, Oděsa, Lvov, Záporoží... o východu nemluvě)
Pokud by se ve Varech rozdávali americké pasy, záleží na okolnostech. Nikomu bych nebránil ve svém sebeurčení, ovšem za určitých okolností by to problém byl.
Milá Káťo, máte recht. Já, přesto, že jsem Čech jak "poleno", bych klidně také jeden ruský pas přijmul. Více méně umím ruštinu ještě ze školy a myslím si, že s vyhlídkou na přiházející časy, by to nebyla vůbec žádná chyba...
m,
Rusko je rozkládajíci se stát. Jeho ekonomika je založná na vývozu surovin a výrobě zbraní.
Jak může mít nějaký stát budoucnost, když jedinou jeho schopnosti je prodávat své suroviny?
Je to pozůstatek už z dob komunismu. Aby Rusko dokázalo držet krok z USA, tak muselo omezit všechny "nepotřebné" odvětví a soustředit se na výrobu zbraní a raketové techniky. Proto jedinými "moderními" tovarnami jsou továrny na výrobu zbraní. Rusko v 90. letech nebylo schopné se zbavit sveho jednosměrného zaměření. Proto začalo s masovým vývozem surovin, aby mělo peníze na nákup zbraní pro své vojsko ->záchrana svých továren pro výrobu zbraní. Takže ten slavný Ruský ekonomický zázrak je založen na jednoduchém prodeji surovin a nákupu zbraní pro svou armádu. To vše za peníze "západních" zemi.
Mimochodem nic nenasvědčuje, že by Rusové tento pohodlný způsob růstu ekonomiky chtěli nějak změnit. Až příjde čas "ropného zlomu" (cenový nebo dojdou zásoby, to je jedno) tak se slavné Rusko zhroutí jako domeček z karet.
Ano, a ještě neco, kromě toho, že už víme, že nemáte rád Rusko? Kdybyste nebyl tak trapně zaslepen, tak byste možná věděl, že Rusko má skvělé programátory a tak nejméně v tomto oboru se projeví. Dalším vývozním artiklem jsou letadla atd. Shalom!
17.9.2008 19:36
RE: Problem bude, az se bdou rozdavat pasy ve Varech
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 170850
Pan Van Guld bude jedním z těch lidiček zatuhlých ve stereotypech minulosti, přiživovaných americkou protiruskou propagandou dneška. nechápu tyto lidi. Jsou schopni proti vší logice a zkušenosti s dnešními USA a Ruskem, paradoxně oslavovat agresory, lháře a podvodníky žijící na dluh a vedoucí svou zemi ke krachu, zatímco vzmáhající se a takřka po všech stránkách úspěšné Rusko budou hanět.
Nejen že je Rusko soběstačné, nejen že není prakticky vůbec zadluženo (má i přebytkový rozpočet +9% HDP)... Z adresy zcela jistě ne komoušské (Finanční noviny) vybírám pro ty, kteří si to nechtějí přečíst raději celé (a další informace související).
Za posledních šest let rostla ruská ekonomika v průměru o 6,3 % ročně, což je jistě přesvědčivé číslo.
Spotřební návyky se začínají ... pomalu rozšiřovat na úroveň běžnou v západních zemích a soukromá spotřeba se začíná stávat tahounem HDP. Už také dávno neplatí, že ruská ekonomika stojí a padá s cenovkou několika málo klíčových komodit. I ruští oligarchové už přišli na to, že nejen z ropy může být živa ekonomika, Rusko přichází na chuť mnohotvárnosti a závislost na cenách komodit se výrazně snížila.
Může se podobným hospodářským růstem i dalším potenciálem pyšnit nějaká evropská či americká země? Ta nejzadluženější jistě ne (vůči Rusku, které drží obrovský balík státních dluhopisů USA). Západ vykazuje s bídou růst něco kolem dvou procent. O inflaci nemluvě (třeba té americké).
Ale stále se najde dost hlupáků, kteří budou ve své neinformovanost úplně naruby - provolávat slávu upadajícímu, a pomlouvat úspěšnějšího s budoucností.
17.9.2008 22:36
RE: Problem bude, az se bdou rozdavat pasy ve Varech
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?
Reakce na 170866
6,3 % to je jistě přesvědčívé číslo. Když nevyrábím nic a příště vyrobím jeden kus. Tak nárust je o 100%, že. Ono státu, který ma 150 milonu obyvatel a jehož HDP je na úrovni Nizozemska+Belgie se to roste.
Pokud berete jak měřídlo úspěšnosti země růst HDP, tak se tady asi nemá cenu s váma bavit.
Všechno to jsou jen obecné řeči, které nezpochybňuji můj původní příspěvek. Ruska ekonomika je založena na vývozu vlastního nerostného bohatství. Ruská ekonomika nemá konkurencschopné zboží kromě zbraní a raketové techniky. Rusko nedělá nic, aby modernizovalo svůj průmysl a orientovalo se na high-tech produkty.
A ano Rusko nemám rád. Narozdíl od některých mám historickou paměť. Vím kdo nás ještě před 20 lety okupoval.
Ja taky vim kdo nas okupoval SSSR, ktery dnes neexistuje. Vojaky si pamatuju jako maly kluk, nikdy zadne problemy s mistnim obyvatelstvem krome jedne dopravni nehody. A taky Moskva se za nejake sliby Zapadu rozhodla doprovolne stahnout z vychodniho bloku.
Rusko treba predstavuje spicku v jaderne energetice. Obrovsky zajem ma treba o tuto ruskou technologii zrejme "primitivni a zaostale" Japonsko. Metalurgie titanu je dost naslapana taky puvodem ruska technologie, produkt kosmickeho vyzkumu samozrejme vojensky. Prece si nemyslite, ze civilove rozhodovali v NASA o vypousteni vojenskych satelitu. Teprve dnesnim rokem se stal civilni sektor "rovnoceny" vojenskemu, polovinou vypustenych druzic.
Ono by se toho naslo vice, vsak on se jeste nejaky fanda nejakeho oboru mozna ozve.Zeme, ktera ma svuj rozvinuty kosmicky program na rozdil treba do EU, ve chvili kdy nebude nucena investovat velkou cast zdroju do obrany, pujde se svou obrovskou prirodni zakladnou rychle nahoru. Ono i odtajneni casti aplikaci vojensko-prumysloveho komplexu a jejich uziti v praxi bude velmi zajimave v budoucnu. Rusove to s utajenim az prehaneji. Kupodivu v USA i zapadni Evrope, o zbytku sveta nemluve je cily zajem o invetsice v Rusku a obchodni vymenu. Jenom nase vlada je papeztejsi nez papez.
http://www.osel.cz/index.php?clanek=3471
http://www.sterba-kola.cz/item/ramova-alchymie
http://cs.wikipedia.org/wiki/Titan_(prvek)
http://www.letectvi.cz/letectvi/Article64836.html
Takže Moskva se milostivě stáhla ze země, kterou vojensky okupovala 20 let?? Tak to jim asi musíme být neskutečně vděčni...
Všechno to jsou jen vaše zbožné přáni. Vámi vyjmenované jednotlivé příklady nic nevypovídají o směřování Ruské ekonomiky. Rusko by muselo vybudovat ostatní průmysl od základu. Nemluvě o lidských zdrojích, technologii a zkušenostech. To vše by museli budovat od začátku. Teda za předpokladu, že by chtěli...
Zatim to vypadá, že jsou spokojení se současným stavem a nemyslí moc na modernizaci své ekonomiky. Z ropy jdou peníze totiž okamžitě. A navíc je to výborný nástroj k nátlaku proti ostatním zemím (sami Rusofilové přiznávaji, že nám Rusové můžou kdykoliv zavřit kohoutky).
Faktem zůstava, že špičkový výzkum je někde jinde. Ruská ekonomika stoji na ropě, zbraních a raketové technice.
>Takže Moskva se milostivě stáhla ze země, kterou vojensky okupovala 20 let??
Moskva ostala stat, tam kde uz stoji 1000 rokov, stiahla sa len armada Sovietskeho Zväzu,
kratko potom, co prestali v UVKSSS dominovat zidia, pretoze vsetci alebo poumierali
alebo zdrhli do USA, kde zavrcholili budovanie kryptofasistickeho systemu a uplne prevzatie moci,
za pomoci skusenosti nazbieranych v ustredynch vyboroch a innych komunistickych komitetov v CCCP.
takze tam dnes vladnu neofasisti, radia im byvali aparatcici zo CCCP a okrem toho, su to vsetko uplni vymazanci. velmi nestastna kombinacia pre tento svet.
>Tak to jim asi musíme být neskutečně vděčni...
no, mali by ste im vdacni byt.
kde totiz vlozi svoju imperialisticku cizmu fasisticka, okupantska armada USA,
odtial uz ich nikto nikdy nedostane. vid Guantanamo.
>Všechno to jsou jen vaše zbožné přáni.
no, mne pripada skor ten vas ubohucky, primitivny prispevocek ako zbozne prianie.
a byt vami, setrim si tie priania od boha na to, aby sa vam ta bajna super-turbo-trci-frci-emerika
nepolozila okamzite, ale az za niekolko rokov, zeby ste sa na to stihol pripravit.
>Ruská ekonomika stoji na ropě, zbraních a raketové technice.
emericka ekonomika stoji na financnych transakciach a vyberani dane za dolar po celom svete.
len sa im to poslednou dobou vali tak rychlo, ze uz ani tie rotacky nestacia tlacit ten zeleny toaletny papier, zvany dolar.
18.9.2008 13:33
RE: Problem bude, az se bdou rozdavat pasy ve Varech
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 170882
Pan Bartošek mě předešel, a píše pravdu. Za sebe bych dodal:
nás Rusko NEOKUPOVALO, rozhodně ne v pravém smyslu toho slova.
1) šlo o dnes již neexistující SSSR a armády 4 dalších zemí
2) bylo to na pozvání našich mocipánů-komoušů s vedoucí úlohou strany, kterou náš lid zvolil a pustil k moci v 1948
3) naproti tomu USA do Afghánistánu nikdo nezval, ani do Iráku, a přesto tam vtrhli a skutečně OKUPUJÍ už 7 let, s vražděním, bombardováním místních, také s každodenní střelbou a výbuchy, checkpointy atd.
4) KDE U NÁS byla nějaká kontrolní stanoviště? Ani jsme ty ruské kluky neviděli, za celou dobu, co byli zašití v přidělených kasárnách. Kdybych si tehdy nezajel do Olomouce, ani bych živého Rusa nikdy neviděl... tam jsem viděl chudáka hubeného vojáčka s CA na výložkách, stojícího na stráži v průjezdu tamních kasáren. To je vše... z té slavné "okupace", která je bůhvíproč dodnes vaší noční můrou která ovlivňuje vaše zkreslení dnešní reality.
Já tomu neříkám okupace. Mě tedy nijak neomezovali. Mně jen vadil komunismus, a tak jsem žral Hlas Ameriky a Svobodnou Evropu -prakticky denně jsem to vymývání mozků poslouchal, jelikož jsem jako velmi mladý netušil, že i tohle jsou lháři. Jenže jsem se z toho později dokázal vzpamatovat, zorientovat se, a napravit své postoje. Vy naproti tomu zůstáváte zatuhlý ve 20 let staré pozici, ačkoliv svět kolem se mění (v Rusku k dobrému). A zkušenost s USA, minimálně od roku 1999, je děsná! To ale nereflektujete. Jen stupidně plivete na jejich bůhvíproč-protivníky, kteří (na rozdíl od USA) nikoho v nové historii nenapadají - srovnejte s výčtem násilných zásahů rok po roku.
Jinak: že "Rusko nedělá nic, aby modernizovalo svůj průmysl a orientovalo se na high-tech produkty"??? vy jste se asi musel zbláznit, když toto vypustíte do světa... věc tak v rozporu s realitou!
Právě ve zmíněném článku píšou o rozvoji v jiných oblastech, ve zpracovatelském a jiném průmyslu, o změně ve výrobě i spotřebě.
Já dodávám: Rusko je špička v letectví (vojenském i civilním), ve zbrojním průmyslu, což právě vyžaduje velmi dobrý výzkum a vývoj nových technologií... bez toho by to nešlo. jak historie a praxe ukazují, právě v době válek a velkého zbrojení docházelo k nejprudšímu vývoji ve vědě a technice, protože vynálezy a aplikace z vojenského sektoru přecházejí posléze do výroby a užití v civilní sféře.
Krom toho je Rusko (jak už uvedeno) špičkou v jaderné energetice a raketovém i vesmírném výzkumu. To není maličkost, to nezvládá rozhodně každý...
V Rusku jsou totiž nesmírně chytří lidé, a projevuje se to například i v uplatnění ruských programátorů. Vzdělanost mladých Rusů, absolventů tamních škol, a celkový praktický přehled, to vše překonává dle výzkumu američany o celé míle! A budoucnost mají před sebou jist...Automaticky kráceno
18.9.2008 13:37
RE: Problem bude, az se bdou rozdavat pasy ve Varech
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 170882
>>>dokončení:
A budoucnost mají před sebou jistě ještě lepší. Náběh vidíme v růstu jejich ekonomiky, a i v tom čísle: +6,3% ročně ...x6 = 38%, to při malé inflaci, nulovém zadlužení a rozpočtových přebytcích -kdo má lepší potenciál? USA za stejnou dobu stihlo inflaci o 100% a úpadek ekonomiky, znehodnocení měny a nějakou tu krizi. Roční růst Ruské ekonomiky o 6,3% jsem ovšem neuvedl jako argument já, nýbrž odborníci ekonomové z periorika Finanční noviny (viz odkaz). A ti jistě vědí, že je to významné, jinak by o tom nepsali. Asi sedmiprocentní růst je i v Číně, a o ní se s respektem mluví jako o vzmáhající se velmoci, s níž bude třeba počítat v každém ohledu Proč ne s Ruskem? Prostě proto, že je nemáte rád? Vaše osobní averze nejsou vůbec podstatné... takoví vymřou, ale ruský lid a ruská země tu budou úspěšně dál. Ostatně jde o jednu z mála zemí, která je V KAŽDÉM OHLEDU soběstačná. Já dávám Rusku velkou budoucnost... zřejmě nastoupí na místo světového leadera, po USA. Ovšem oduševněleji, inteligentněji, ne tak tupě a prolhaně jako to provádějí USA.
Jediní, lidé kteří dříve vymřou budou takový jako vy. Jestli jste v roce 1968 poslouchal SR tak nejmladší už nebudete. Podle toho, ja tu budu dlouho po vás. Tolik k vašemu "přáni" smrti...
Vy si můžete slovičkařit jak chcete. Můžete jako tvrzení o "legalizaci invaze" tvrdit, že několik zrádcu podepsalu jakýsi car papíru, jenž dovoloval invazi do ČS. Tak chcete dokazovat legalnost invaze? Jste směšný a naivní...
A vaše zesměšňování a zlehčování Ruské inavze. Měl by jste si dávat pozor co říkate. Zrada proti vlasti je i dnes trestný čin.
O rozdílnosti Ruska a SSSR. To si vážně myslíte, že vládnouci elita a armádní generalita je úplně jiná než před rokem 1991?? Že ve vedení země sedí lidé, kteří nemají s komunismem nic společného. Nenechte se vysmát. Jsou to stejní lidé, stejní armádaní velitelé a stejná politicka elita.
Ruské a Sovětskí cíle jsou naprosto stéjne. Jediný rozdil je, že před rokem 1991 byl nástrojem moci komunismus a teď je to ekonomika (ropa). Nevím jak a proč by se mělo Rusko změnit.
To jste važně tak naivní, že věříte v jiné Rusko?? Co vám k tomu dáva důvod. Že v 90letech, kdy Rusko bylo v ekonomickém rozkladu, nikoho nenapadlo?? (Teda kromě vlastních obyvatel v Čečensku...)
18.9.2008 20:22
RE: Problem bude, az se bdou rozdavat pasy ve Varech
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 170961
To, ze nenavidis Rusko bylo jasny jiz z predchoziho clanku. Ale nechapu jak se to tyka tema clanku? Krym je totiz bomba, kterou zatim nikdo nebere vazne. Tije tam prilis mnoho predstavitelu ruznych "mensin". Jakmile se rusove stahnou bude tam skutecna valka. Jen pro informaci - tatari tam maj svuj vlastni parlament, plateji dane a vlastni "statni" pokladnu. A slavna Ukrajina nema sily aby tuto situaci zvladla. Na druhou stranu na vlastni oci jsem videla mapu Turecka, na ktere Krym byl oznacen jako docasne akupovane teritorium. Kdo podle Vas bude branit mistni lide, az Rusko stahne svou armadu? Amerika? NATO? Vazne si to myslite?
18.9.2008 21:59
RE: Problem bude, az se bdou rozdavat pasy ve Varech
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 170961
Jinak za skoro 10 let v Cesku jsem se setkala s tim, ze kdyz lidi uz nemaji co rict, tak zacinaji o 1968!
A take proc jste se o tu svou svobodu nebojovali? Kde byli VASE politici? Nesedi prece dnes v basach a nebyli popraveni za vlastizradu, ale uzivaji si 40000 duchodu! Kdyz clovek rekne "komanci", porad se musim ptat KDO BYLI KOMANCI? Cesko je prece tak malinky stat, ze ti "svine" museli byt bud bratrance nebo sousede! Vy jste stat. A kdyz tady bylo neco spatne, proc jste to nespravili VY? To si fakt myslite, ze nekdo bude resit za vas vase problemy? EU, USA, RF - kaslou na Cesko a nic pro vas neudelaji, pokud v tom nebude nejaka vyhoda pro ne. Meli bychom na to myslet!
>A take proc jste se o tu svou svobodu nebojovali?
15-ti milionovy narod mel zbranemi bojovat proti 200 milionovemu, ktery si jeste privedl hrdinne na pomoc sest dalsich statu Varsavske smlouvy, ty ruska pico? Chcipni i se svyma parchantama ty zkurvena svine. Sbal si svuj samovar a koukej tahnout z me zeme Kacenko. To uz je hnus, co tady Stwora pase za dobytek.
19.9.2008 1:41
RE: Problem bude, az se bdou rozdavat pasy ve Varech
aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?
Reakce na 171013
ano nebylo reálné bojovat proti velmoci řízené mezinárodním židovstvem stejně jako to není reálné nyní zvací dopis už byl poslán okupanti přijedou i se zdraví ohrožujícím radarem co nevidět ale jo co bysme my Češi neudělali pro Vaši bezpečnost v USA pane semeráde
..za tenhle projev by mel vybehnout s vami.
19.9.2008 8:09
RE: Problem bude, az se bdou rozdavat pasy ve Varech
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 171013
Je strasne jednoduchy sproste vynadat pres net. take umim par sprostych slov. Proc nenadavate madarum a slovakum, ktere tady byli s rusama spolu? A to sem prislo 200 mln lidi, ze jste se nemohli branit? Proc vasi politici nepozadali,aby vojaci odesli? Byli prece pozvani. Ja uz nevim, jaky idiot je sem pozval, ale stalo se! Jinak pochazim z naroda, ktery za svou vlast bojoval navzdory prevaze a okolnostem. "Za nic nestoji ten lid, ktery neni schopen umrit za svou zemi". To je jen citat. Ostatne, neberte ho osobne. Ze zemi mne zkus vyhodit. Mam pravo zde zit uplne stejne jako ty, a takovych parchantu jsem za 10 let uz slysela dost a vubec mne to nezaskocilo! Akoroat udelam tak, aby muj syn nebyl takove hovado i kdyz je cech a take aby za Republiku v pripade nutnosti svuj zivot dal. A kdyz to udela kazdy rodic, tak pak vam zadnej rus nebo kdokoliv jinej nedokaze ublizit!
>Jediní, lidé kteří dříve vymřou budou takový jako vy. Jestli jste v roce 1968 poslouchal
>SR tak nejmladší už nebudete. Podle toho, ja tu budu dlouho po vás. Tolik k vašemu
>"přáni" smrti..
Van guld, ani ten vas mlady vek, tu nekonecnu blbost a slepotu vo vasich prispevkovch, nijako neospravedlnuje.
Jen mala oprava, 6 let 6,3% neni 38%(6 x 6,3) nybrz 100 x 1,06 x 1,06 x 1,06 x 1,06 x 1,06 x 1,06 - 100 = 41%. To, ze cisla jsou jedna vec a realita je druha, je pravda. V pripade Ruska se hovori o 20ti milionech lidi, kteri se za Putina dostali z naproste chudoby, coz hovori za vse.
Co se tyce soucasne financni krize, tak ta se Rusku take nevyhla. Akcie napr. GAZPROM se propadly o 20% a nektere banky to zjevne neustoji. Nicmene ruska vlada muze nalit do ekonomiky miliardy rublu, aniz by si je musela nekde pujcovat/tisknout a to je dost podstatny rozdil. Jak to cele dopadne je ve hvezdach, nicmene je jasne ze odliv evropskych investic ruskou ekonomiku dost poskodi. To samo o sobe je dukaz, ze Ruska ekonomika nestoji jen na vyvozu surovin a zbrojnich kontraktech. Nicmene soucasna krize muze mit pro Rusko i sva pozitiva. Pokud jiz nyni nejsou investori ochotni podporit Nabucco, je mozne ze krize tento projekt na dobro pohrbi...
Samozrejme, ze nikdo neni izolovany v soucasnem finacnim globalizovanem systemu. Jednoznacne, vsak zeme s realnym ekonomickym vykonem se z toho otrepou rychle. Protoze nejde donekonacna zbrojenim drzet na spici z mezinardoniho hlediska ekonomiku, pak je nutna ekonomicka smena v civilni sfere. A to bez vyrobnich kapacit ( tady patri i zemedelska puda ) a surovin proste nemuze fungovat. USA maji potencial obnovit primo na uzemi zeme svou industrialni zakladnu, za predpokladu, ze bude vladnout politicka elita, ktera bude hajit americke zajmy a ne zajmy lobystickych skupin.
Stabilita v USA je v zajmu zbytku sveta, neexistuje zadna zeme, ktere by prinesl vetsi profit chaos v USA, protoze by to bylo na ukor obrovskych rizik vubec pro pokracovani civilizace. V Rusku, Cine, Indii, Braziliii... vladnou politicke elity, ktera haji v prve rade narodni zajmy. Nasilna integrace EU nam vsem ukaze o jak hluboky omyl se jedna. Nelze prinutit lidstvo ke globalizaci shora, dokud nebude velka shoda lidicek, tak multikulturni lidska globalni spolecnost nikdy nevznikne.
Tak to taky nemáš rád němce, ti nás chtěli dokonce vyhladit. A Rakušáky a co teprve Poláky ti nás napadli tolikát, že se to nedá spočítat. Co maďaři, francouzi nebo angličani co nás němcům na to vyhlazeni prodali. Jo jo paměť je dobrá věc ale lepší je když v hlavě zbyde místo i na rozum. Úkájet se slepou nenávistí značí malého člověka.
15.10.2008 13:41
RE: Problem bude, az se bdou rozdavat pasy ve Varech
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 172667
To mas pravdu. V rustine je prislovi "kdo starou vec vzpomene, tomu oko pric" Sorry za preklad, kdo chce pochopi smysl. Casto se ale k tomu pridava dovetek "...a kdo zapomene, tomu obe(jako oci)"
Nejsem zastancem mezinarodni nenavisti. Stejne je vsechno v lidech. Vsude se najde nejaky hajzl, a take vsude jsou zastupy dobrych lidi!
>Pan Van Guld bude jedním z těch lidiček zatuhlých ve
>stereotypech minulosti, přiživovaných americkou protiruskou
>propagandou dneška. nechápu tyto lidi.
Ja celkom aj hej, pretože som taký prerod zažil - osobne. Je to dosť strašné a pokorujúce , priznať si pre seba a pred sebou samým, že je človek blbec a naletel...
Člověče!!! Pokud mluvíte o ropném zlomu, pak Vám musí být naprosto jasné, že se nezhroutí Rusko, nýbrž celý svět jako domeček z karet. Bez vyjímky!!!
Dále: Jste skutečně tak naivní a neinformovaný, že si myslíte, že Rusko potřebuje něco někam vyvážet? (narozdíl od ostatních zemí) Naopak právě my a další jsou ti co potřebují aby to Rusko (pro nás) dělalo. Jinak bez Ruska se hroutí celá EU. Rusko je plně soběstačné. Nikoho nepotřebuje. Je to jeden z mála států, který když se uzavře sám do sebe. Jen na tom vydělá. Rusko nemá jako téměř jediný stát světa dluhy.
Bohužel je nuceno zbrojit, protože pokud nebude mít rusko dastatečný odstrašující potenciál, bude ze západu rozebráno salámovou metodou.
Rusko pouze brání svoji suverenitu za Jelzina ztracenou. A suverenních států je dnes po světe setsakramensky málo. (proč asi)
A teď se ptám já Vás: Když mám dům vybavený zásobami na 100let, mám prostor, mám rodinu, nemám žádné dluhy a ještě Vás jako souseda vším možným zásobuji. A pak Vy, který máte dům v hypotéce, auto na leasing a zásoby tak na 14 dní (ode mne). Kdo je na tom lépe??? Už chápete jakou píšete kravinu?
Dále je potřeba si uvědomit, že když Rusko na něco dá miliardu dolarů, je to drastický rozdíl v efektivitě oproti tomu když na něco vyčlení miliardu dolarů SSA, nebo jiné země.
Pokud se uzavře samo do sebe? A odkud si myslíte, že bude Rusko získavat peníze. Z prodeje ropy samo sobě??? Odkud bude financovat svou slavnou armádu???
Rusko nás potřebuje jako zdroj peněz. My Rusko potřebujem protože hlavní ropné cesty vedou z Ruska. Ne proto, že by ve světě bylo málo ropy. Ale prostě, že nejsou vybudované cesty jak je do Evropy dostat.
V případě krize by bylo nutno dobudovat ropovody z Azerbajdžánu přes Turecko do Evropy a vybudovat flotilu tankeru na dopravu ropy. Rusko by možná bez nás přežilo ale Evropa taky. Je to jen nepohodlné - pro obě strany.
Ohledně vaší imaginární sitace. Máte sice 100 let zásoby ale váš otec je alkoholik a nezaměstaný, doma spíte na zemi (ale nemáte dluhy) máte doma bordel, hádate se, nic nefunguje, syn se neučí a stýka se s grázlama,dcera krade...... Takhle můžem slovičkařit do nekonečna.
Ta vaše imaginárni sitace je úplně o ničem. Stejné nic neříkajíci přirovnání můžu napsat ve prospěch druhé strany.
Mimochodem. Když mě osočujete.. uleví se vám?
O kterych zapadnich penezich je vlastne momentalne rec, o tech virtualnich? Nenechte se mylit "levicackymi" BL puvodni zdroj je konzeravtivni Daily Telegraph.
http://www.blisty.cz/2008/9/18/art42813.html
Rozdil mezi dnesnim Ruskem a SSSR je hlavne v tom, ze komuniste vydavali astronomicke sumy na spionaz a kopirovani potrebne technologie.
Spickove letecke projekty, zejmena projekt Buran a stavba ponorek je nakonec polozili na lopatky.
Situace se zmenila a Rusku pomaha dnesni vysoka cena ropy, ktery dnes nedavaji ani svym sousedu zadarmo. Take nemusi mnohe kopirovat ale jednoduse si je mohou koupit.
>Situace se zmenila a Rusku pomaha dnesni vysoka cena ropy, ktery
>dnes nedavaji ani svym sousedu zadarmo. Take nemusi mnohe
>kopirovat ale jednoduse si je mohou koupit.
Mám pocit, že postupne sa rusi dostanú do situácie, že už nebudú kupovať len hotové nápady, ale rovno aj hlavy, v ktorých sa tie nápady rodia. Tým sa dostanú do podobnej situácie, v akej boli USA od konca II.sv. vojny, keď viac ako polovicu nápadov v USA (pretavených napríklad do Nobelových cien) produkovali fakticky cudzinci - prisťahovalci. Ešte to síce možno pár rokov potrvá, ale ak nedôjde k skutočne veľkému pruseru, taký čas dosť neodvratne príde.
25.9.2008 6:52
RE: Problem bude, az se bdou rozdavat pasy ve Varech
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 171531
a proc jste si tak jisty, ze Rusko musi skoncit v pruseru? A hlavy maji svoje docela dobry, nemusi kupovat mozky!
Pane Koumeless, to měl být vtip, nebo jste si jen nedal pozor a vypustil svou obvyklou hromádku nesmyslů?
...tak mi dění ve světě připomíná mládí, kdy si tlupa kluků zvolila dva "kapitány" a ti si vybírali mužstvo k fotbalu či jiné hře.
Válka o moc funguje stejně, nejdřív si mocnosti rozebírali území i s lidma a zavedli tam svou kulturu/=jazyk - až zůstali dva poslední soupeři - v této hře o pozice. A od určité doby se ze sportovního zápolení (je-li vhodnější ovládání lidí pomocí kapitalismu = peněz, anebo socializmu = vztah k určité distribuční ideologii) stala bitva.
Přednosti "ranného socializmu" před rozebráním Berlínské zdi si uvědomily obě strany, ale ta, která jej prosadila silou, nepočítala s nezralostí člověka. Se kterou ale počítali ti vzadu!!, kdo učení Marxe a Engelse nabídli!? k testu skrze Lenina.
Věděli, že přízemní, sebestředné sklony běžného člověka dovedou tenhle systém opět k nim, vládcům v pozadí, vybaveným poznatky mnoha civilizací před tou naší. Ale potřebovali doladit poměrové hodnoty pro trvalost centrálně řízené planety.
Možná se mýlím, ale u nás snad byl "doporučený zisk" jen 8 procent. Podobně byly asi určeny i jiné strukturální hladiny pro řízení společnosti, to nevím.
Ale vím, s jakým cílem byla v minulosti osmička "položena" do symbolu věčnosti/nekonečna (= do modelu trvalého růstu existence člověka).
A z tohoto poznatku lze číst dějiny, které dnes kulminují ve válce slov, okořeněné občasnými "testy připravenosti soupeře".
Ranný socializmus byl po dohodě(?) ukončený s tím, že je potřeba rozhodnout, kdo je "největší sedlák ve vsi". Zatím nenápadné spojení v Asii s kokrháním z Ameriky naznačuje, kam asi vývoj směřuje. Únava lidí z omílání lží v médiích roste - ale ti, kdo nás "unavují", ti nemají jiné nástroje. Slova i kulky postupně dostávají stejný efekt - smrt myšlení i těla.
A to lidi, doufám aspoň ty u nás, nejspíš vzbudí včas. Jsme trénovaní v hledání skulinek.
Tupolánek má šanci "dvojitého agenta", uvidíme, co z Ukrajiny přiveze. Jestli to máme EU osladit, tak je "U krajana" pro něj zřejmě odemykací vejlet. A kterou kredenc si vybere - toť otázka.
...a hele, i hrubka se mi vloudila, mocnosti si spíš rozebíraly,...., omlouvám se.
Citlivost pro užití tvrdého a měkkého (....)nejen písmene, náš jazyk dovedla k vyostření citilivosti pro rovnováhu, k háčku nad R. Pročpak tam asi ten háček Jeník umístil - navíc se zvukem, se kterým mají cizinci občas potíže?
To už ja ale na jinou debatu, ...snad někdy....
Nic se neděje náhodou, ale ty klíčové souvislosti je třeba hledat v těch největších vzdálenostech, které ale máme stále při sobě - v našem jazyce, ve vývoji "přepisu myšlení do symbolů".
Souvislosti jsou ukryté tam, kde už člověk nepotřebuje tělo, kde se stává "souborem dat prostoru", naplňuje nějaký ten malililinký kousínek toho "prázdna".
Odkud by se jinak vzalo, že? .....když furt roste, všici (vědci) to říkají. Jsme jako balonek, který nafukujeme tím, co děláme při samotném myšlení. Nebo má někdo lepší vysvětlivku? Nemá. Ale i tahle začíná tím, že si svůj vesmír musí každý vytvořit v sobě. A plnit ho tím, co ho láká anebo co mu kdo nařídí.
Přeju té tlupě podnikatelů, co jedou s Míííírečkem, aby měli dobrý "čich".
Nejen tobě janko připomíná dění ve světě mládí a situace v partách a školních třídách.
Zase s tebou rád souhlasím, opět mě tvé názory zaujaly a dovolím si přidat něco do placu.
I mně totiž chování mocností (lidí v jejich čele) evokuje chování jedinců v lidských formálních nebo neformálních skupinách.
Jeden egoistický, prolhaný jedinec (třeba i tzv. deprivant viz. přednášky MUDr. Koukolíka) s ostrými lokty dokáže strhnout na svou stranu spousty normálních dětí kolem a společně dokáží ty ostatní méně průbojné a třeba nesmělé pro vlastní zábavu nebo kořistění vyčlenit a poté zneužívat a šikanovat.
Samozřejmě, že jakoukoli námitku vychovatele nebo učitele dovede takový vykuk ukecat a otočit proti oběti. Pokrytectví, manipulace a lež je jedním z nástrojů, jak si své postavení v tlupě na úkor jiných udržuje nebo i posiluje.
Mně osobně se takto (jako analogie) jeví dnešní chování US a spojenců. Arogance, ale zaštítěna projevy o spravedlnosti, pravdě, lásce a demokracii vedoucí k násilí až okrádání těch co se jim nedokáží postavit, a mající navíc to, co Sam potřebuje pro sebe a své ovečky. Do toho stejné metody vyvolávání strachu jako za goeblse a hledání nepřítele plus poměřování všeho ziskem (viz. money talks, že?) hovoří také jasně.
Dříve se takto chovala i jiná impéria a nakonec na to vždycky "dojela". Doufám, že nás pánové a dámy z usraele, Bilderberg group, FEDu a další nevezmou po cestě sebou.
Protože se lidská civilizace z historie jak vše nasvědčuje opět poučit nedokázala (a jak by mainstreamem brainwashed vůbec mohla), vypadá to, že pokud se něco zásadního v jejím přístupu urychleně nezmění (a my bez klapek na očích jsme bohužel její součastí), bude nucena si historii zopakovat.
jansmith
Aby vás také Jankovy názory nezaujaly, když sám Janko se nazývá novodobým Kopernikem nebo Teslou...
vím, že to myslí dobře, ale pro normálního člověka jsou to plácanice neuvěřitelné a nepoužitelné...
tímto zdravím soubor dat v prostoru, alias balónek nafouknutý produktem myšlení
Svou ekonomickou krizi už nemohou dál utajit. Kdo čte rusky, tak to, co se teď děje si přečetl na ruských ekonomických serverech a v časopisech už před 3 lety. I z tohoto pohledu se mi nyní ruské servery ( sofistikované diktatury dle našeho expresidenta Havla) zdají důveryhodnější než ty demokraticky svobodné a zaručeně pravdivé americké. Jisté je jedno: USA neví co dělat s krizí a žene svět do války. Vždycky, když je krize, řeší se to válkou. Tak, že se rozpoutá nějaká nenávist a zažehne jiskra. USA se netají tím, že chtějí vpadnout do Iránu, samozřejmě že potřebují Gruzii a moc by se hodili základny i na Krymu, protože tam má Rusko své flotily. Dějiny Ukrajiny jsou dějinami přetahované "okrajiny říše". Nicméně Kyjevská Rus nebyla Ukrajina, ale začátek ruského knížectví, které tlačeno nepřáteli se posouvalo dál na Východ (podle zjevení Bohorodičky sv. Andreji Bogolubskému byl tento kníže vyzván, aby přemístil centrum svého státu více na východ). Tento prostor byl vždy pravoslavný ( Kyjevská Rus přijala křesťanství za knížete Vladimíra, kněžna Olga dokonce vyslala poselstvo do Říma i Konstantinopole, aby zjistila odkud přijmout křesťanství, rozhodla se pro Konstantinopol - tedy pravoslaví - a teprve Unie zde zavedla řeckokatolickou církev.
Dnes má však Ukrajina navíc jednu nekanonickou autokefální pravoslavnou církev, která se zrodila právě s vlnou nových pro amerických politiků...Občané s pasy Ruska jsou nebezpeční a je třeba je spočítat a kontrolovat! Ale když se dívám na naši politickou scénu, tak se mi chce taky požádat o ruský pas...
kdyby to slo takhle snadno tak uz si ho bezim obstarat bohuzel to nas z te nasi slamastiky nevytahne
dnes pocitaji pany s ruskym pasem
jsem zvedav kdy zacnou pocitat nas ctenare politicky nekorektniho "tisku" (internetu), uz dnes mohou zavirat za mysleni a nazory => staci jen trochu rozsirit pusobnost §260 a 261 a zaklepou i u vas doma (spise vykopnou dvere je to dramatictejsi)
Bolsevici pisou uz 40let, ze je USA v Krizi
A to jste, pane Koumeless zase slyšel kde?
A mýlili se? Žítí na dluh přece není prosperita a nelze tak činit navěky. Jednou již s sebu strhly do krize celý svět, kromě SSSR a spasila je až II. světová válka. Těch 40 let tu krizi pouze oddalují, měnou založenou na dluhu u FEDu i jinde a podloženou jen důvěrou. O to horší budou důsledky.
Tuto stránku navštívilo 5 826