Diskuze k článku

Američtí míroví aktivisté navštívili Írán

Příspěvků 22

12.9.2008 5:31

Jeste k CERN

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Velice pozitivni zprava.Dnes si hraci s vlastni jesitnosti zacnou pohravat s CERN,coz muze zpusobit nicive nasledky.Tady zrejme mise dobre vule nepomuze.Ledaze by entity,ktere jiz nekolikrat krotily pokusy ke zkaze /napr.odmorovace radioaktivity po Cernobylu/zase zasahly.

170392

12.9.2008 6:31

Však oni se domluví

Pivoj 72.?.?.?

Teď záleží na iránské straně, jak bude reagovat. Paní Gottlieb (Bohumilové) patří veliký dík. Jsem zvědav na reakce "některých" dopisovatelů, jakou dialektiku zvolí tentokrát. [smích]

170395

12.9.2008 8:14

Rád bych zorganizoval něco podobného

Jirka R. 194.?.?.?

Ani já, a pevně věřím, že nestojím osamocen nestojím o to, aby jestřábí frakce v Bílém domě zorganizovala Iránské jaderné intermezzo k finální válce z Ruskem o kontrolu nad Zemí.

Překvapilo mě, (ikdyž je to vlastně logické) že i mezi komunitou Izraelců existují lidé v opozici vůči vládnímu establishmentu, kterým ideologie nezatemnila mozek a v jejichž srdci láska k bližními svému převyšuje dědičnou zatíženost Izraelců k lásce k "Zemi Davidově", ať už toto klišé představuje Izrael, nebo v očích mnoha NEOCONS je jí celá planeta řízená z Bílého Domu.

Tohle je totiž jediná cesta - pokud bude pouze 21 obyvatel ochotno jednat, pak je může Goverment šmahem odsoudit jako bezvýznamnou skupinu pomatenců a jejich úsilí může přijít vniveč.

Musí nás být daleko více, teprve pak Evropa a Amerika budou poslouchat hlas obyčejných lidí !!!

Naše vláda v mých očích svými nedemokratickými metodami protlačení US vlivu v Evropě navzdory veřejnému mínění svých občanů - voličů zcela ztratila jakýkoliv mandát zastupovat mé zájmy, proto bych rád inicioval nějaké občanské združení, které by pomohlo vytvořit patřičný tlak na naši vládu, aby začala skutečně realizovat zájmy svých občanů !!!

Jediné, čeho se Paroubek i Topolánek opravdu bojí je opakování roku 1968 - vznik OBČANSKÉ SPOLEČNOSTI - od roku 1989 bylo vládním establishmentem potlačeno už více než 5x pokusů o vznik NEPARLAMENTNÍ OPOZICE v podobě OBČANSKÉ SPOLEČNOSTI - nejsilnější proud bylo hnutí "Neděkujem - Odejděte" a v součastnosti je to "NE ZÁKLADNÁM".

Musí se už konečně stát NĚCO (NENÁSILNOU FORMOU), co probudí všechny naše spoluobčany z letargie a vyjdeme do ulic - levice, střed i pravice ruku v ruce. A opravdu NERAD bych byl, aby to byl song US prezidenta McCaina "Bomb, Bomb, Bomb Irán"... [bliji]

Teprve PAK dojde k jednání, které zabrání USA a militantním kruhům v Izraeli v páchání dalšího ZLA pod rouškou šíření DEMOKRACIE - Démos - Kratos - Vláda LIDU !!!

170398

12.9.2008 12:58

RE: Rád bych zorganizoval něco podobného

cyp 195.?.?.?

Reakce na 170398

Proto bych doporučil volit KSČM (neplést si s KSČ, která se přejmenovala na ODS), protože priority KSČM jsou vypovězení smlouvy o radaru, okamžitý návrat žoldáků z teroristických misí NATO, samozřejmě okamžité vystoupení z NATO a dále třeba zrušení poplatků u lékaře, bezplatné školství a další věci, kterými nás už skoro 20 let odírají z kůže ti, kteří si říkají naši zástupci.

170419

13.9.2008 8:58

RE: Rád bych zorganizoval něco podobného

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 170419

jo, to je docela dobré řešení, souhlasím, u komunistů zůstali už jen ti, co pochopili původní ideu, a ne to, co z ní pokurvili ti mocichtiví z v minulosti, co se pak "překlopili" do kabátku ODS.

To schema je jednoduché. Vyždímat z každé ideologie co se dá - a pak se usadit tam, kam směřuje snaha lidí. A protože nejsou blbci, tak si leckams nasadí svoje lidi včas, aby mohli nejen Chartu a OF včas "založit".
Vždy musí existovat užiteční blbci, kteří jsou vidět, kterým lze podle potřeby nabídnout "nový pohled na situaci" a oni jej dál šíří.

Sám jsem toho důkazem, jen v rozměru vědomí a myšlení. A tam jsme každý za sebe, kapišto? A co se ujme, to se uvidí. V tom vidím kousek té spravedlnosti, kterou představuje čas. Ty pomalu jdoucí/meloucí buchovo mlýny.

170501

16.9.2008 14:52

RE: Rád bych zorganizoval něco podobného

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 170419

kdyby toto opravdu udělali (a to si nejsem moc jistý) tak dalším krokem o který budou usilovat je nastolení totality pod vlajkou komunismu. takže by se změnili akorát lidi. jestli vůbec

170747

12.9.2008 14:25

RE: Rád bych zorganizoval něco podobného

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 170398

Problém je v tom, že žádná strana, pokud je mi známo, nemá a nikdy neměla v programu postoj k zahraniční politice. (Jedinou výjimkou byla -pokud se nemýlím- česká strana národně sociální
, ale to se stejně týkalo pouze Sudetských němců v době kdy to bylo aktuální)

Co to znamená? To znamená, že ŽÁDNÁ POLISTOPADOVÁ VLÁDA VČETNĚ TÉ SOUČASNÉ NEMĚLA MANDÁT VOLIČŮ KE SMĚŘOVÁNÍ ZAHRANIČNÍ POLITIKY.

Žvaní se pouze o nutnosti kontinuity zahraniční politiky, což je dost strašidelná věc.
V praxi to totiž znamená pokračovat v trendu, který nastolil V.Havel, a to až do skonání věků AMEN.

Jaký je tento trend snad nemusím upřesňovat (vrcholí to vojenskou základnou USA na našem území), a tady už končí veškerá legrace.

Jen poznámku: To hnutí se ve skutečnosti jmenovalo "děkujeme, odejděte" a myslím, že ho založili tzv. pravdoláskovci. Zahraniční politikou se nezabývalo, vadil jim mafiánský kapitalismus.

170426

12.9.2008 15:53

SSR

panchimp 77.?.?.?

Nechce sem do Čech Stwora přijet a založit SSR? (strana selského rozumu)

170432

12.9.2008 17:10

RE: SSR

pje 213.?.?.?

Reakce na 170432

Kdybyste se nejprve podíval na složení českého partajního spektra, tak byste Vladimíra k něčemu podobnému nevyzýval.

170444

13.9.2008 9:08

RE: SSR

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 170432

panchimpe, SSR založit můžeš i sám, ale SZR (strana zdravého rozumu) už funguje, dostala v minulých volbách z malých stran nejvíc hlasů, ověř si to.
Vede ji Petr Hannig, člověk, který má čuch na talenty, možná jej i znáš. Dělá jen servis a platí agendu a reklamu. http://www.stranazdravehorozumu.cz/
Určitě tušíš, že se k nim také hlásím, zdravý rozum potřebuju také. A kde ho hledat jinde, než ve straně, kde se rozum schovává.
[smích]

170502

12.9.2008 16:35

Fuck the Reds

Sid 85.?.?.?

Na koniec tejto návštevy mohli tí commies spoločne s mullahmi ukameňovať nejakú dievčinu, aby dokázali ako si vážia islamskú kultúru a iránsky režim.

No povedzte, nebol by to vrchol multikultúrneho prístupu?

Naštastie pár vytretých nýmandov nepostačí na to, aby legitimovali tú náboženskú diktatúru.

170437

12.9.2008 21:14

RE: Fuck the Reds

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 170437

Již ten sqělý nadpis! Je zřejmě vhodné, poděkovat panu - pánům užívají nik Sid, zřejmě členům, korespondentům Křesťanského velvyslanectví v Izraeli, za jejich misionářskou činnost. S jakou vytrvalostí, až otravnou neodbytností se snaží vnést nějakou osvětu na Zvědavec. Mr. Sid, vy vlna.
(die Wolle = vlna)

170470

13.9.2008 21:02

RE: Fuck the Reds

Sid 85.?.?.?

Reakce na 170470

Pánovi. To len inteligencie mám za viacerých.


Ešte dodám, že ak by sme porozmíšlali, nad tým čo povedal Rafi Eitan, nemuselo by k žiadnej vojne dôjsť. Pár únosov a Irán je opäť pokrokovou monarchiou.

170525

14.9.2008 14:16

RE: Fuck the Reds

KILLROY 78.?.?.?

Reakce na 170525

presne tak! a komisar SID s komisarom Eitanom odporucia koho treba uniest aby statne zriadenie v Irane bolo opat na "spravnej" ceste.

Mozete sa radsej vyjadrit k tomu v com je Iranska logika (Izr. ma atomky a zautocil na Syriu,Irak tak jedine ako ochranit je mat atomku tiez) chybna? a prosim nezahlcovat riadky propagandou o Ahmadinejadovom mazani z mapy... sionistickymi rohlikmi sa ludia moc opit nedali, takze dajte nejaku novinku.

btw, "fuck the reds" - ak su cerveni pre vas ti aktivisti, kde ste to vycital?

170544

14.9.2008 16:49

RE: Fuck the Reds

Sid 85.?.?.?

Reakce na 170544

Tu nejde len o nejaké Ahmadinejadove výroky. Ten nýmand je viac menej odpísaný, budúcoročné volby prehrá.

Islamská republika je totalitná krajina, ktorá má vo svojej podstate zakotvený vývoz svojej ideológie do zahraničia (ako hovoril Chomejní: cez Karbalu až do Jeruzalema). Šiítske menšiny im môžu poslúžiť ako zásterka na destabilizáciu Iraku, Libanonu alebo Saudsej Arábie.

Navyše na jej čele stojí kopa slabomyselných individuí, ktoré očakávajú príchod imáma Mehdího, ktorý je spojený s chaosom a skazou.
Takí majú mať v rukách bombu?

Ale ja a Rafi Eitan sme humanisti. Namiesto preventívneho úderu zopár únosov a atentátov a jadrová hrozba je preč. A iránskemu ludu sa ani vlások neskriví.

170546

14.9.2008 19:05

RE: Fuck the Reds

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 170546

SSSR, Cina, Pakistan, Indie, Izrael to vse jsou ci byly podle definic lidskych prav a svobod, totalitni zeme. Vsechny disponuji nebo disponovaly nukleranim arzenalem. A svete div se jedina zeme, ktera pouzila nukelarni zbrane jsou USA, vzor demokracie. Vy, ze jste humanisti? [překvapení] Neco jako Havel? [bliji]

Jsou veci, ktere nemohou existovat napul. Jako pravda, laska, nenavist, pratelstvi a dokonce i ta intelegence, o ktera byla rec. Normalni clovicek, taky nema radost, kdyz mu nekdo tvrdi, ze je polointeligentni nebo poloblbej. Proste si pripada treba prumerny. Pokud nam tady exhibicoinujete svuj intelekt zkuste to s pomoci logiky, ktera nebude kulhat na obe nohy. Vono s takovou havlovskou logikou pro lidoveho cloveka meho typu v konci takovy kabaret, nebudi ani tak zdani geniality, ale neceho naprosto jineho.

S temi atentaty by jste prilis nadseni u profesionalu v USA nevzbudil. Velmi pravdepodobne specialni komanda US Army ted provadeji systematickou likvidaci velitelu Al-kajda v Iraku. Jinak receno vymenili kratkodobe takticke vitezstvi za strategickou porazku v dlouhodobejsim horizontu!! Za vsechno je treba zaplatit a nenavist, ktera z toho v muslimslem svete povstane vuci USA bude obrovska.

USA maji obrovske problemy v konfrontaci s radikalnimi extremnimi frakcemi islamistu a prave ted leji dalsi olej do ohne, kterym hori cim dale vice islamsky fundamentalismus. Jeste nidko nedokazal porazit v historii lidi s zivym nabozenskym citenim. Pokud USA radikalne nezmeni svou politiku budou brzo celit silnemu odporu miliardy muslimu, za jejiz radikalizaci stoji hloupe chyby administrativy presidenta Bushe, ve srovnani s vami se vsak dokazali poucit z fiaska v Iraku. Chapu, ze vas hroziva ztrata mezinarodni prestize a duveryhodnosti USA prilis neboli, ale spoustu lidi to znepokujuje. Obvzlast ty skupiny lidi, ktere se nechteji usmazit v posledni nuklearni valce.

170551

14.9.2008 21:22

RE: Fuck the Reds

Sid 85.?.?.?

Reakce na 170551

No, Havel je určite osobnosť a intelektuálne na velmi vysokej úrovni. Dokázal to aj tým, že na 30 000vej Pohode bol najväčšou hviezdou. Bol to zážitok vidieť ho osobne.

Priznávam, že v Iráne som ešte nebol (aj keď sa tam chystám). Ale zo zdrojov aké sledujem (disidentské organizácie, blogy európanov tam žijúcich) my nepríde, že by Iránci mali nejakú veľkú chuť umierať za mullahov.Hádam by tých pár únosov a atentátov strpeli ako vstup na cestu zo svetovej izolácie, opovrhnutia a vysokej inflácie.

PS[překvapení]dporúčam prečítať si zopár článkou na chanum.blog.sme.sk
Najmä tie o kúpaní v Perskom zálive a o tom, ako vláda vyzívala ludí kričať Allah Akbar na počesť Hizballáhu. Prezradí to vela o názoroch bežných Iráncov.

170563

15.9.2008 1:47

RE: Fuck the Reds

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 170563

Hitler byl taky osobnost a urcite o nekolik trid nahoru. Pravdu i pojeti humanismu Hitlera i Havla se lisi, pri humanitarnim bomabardovani Srbska nezemrelo 60 milionu lidi. Dalsi jmena Mao-tse tung, Stalin, Napoleon... ci vecicky jako sireni civilizace ohnem, mecem a vnucovanim kulturniho vzorce. Intelekt, ego nemaji zadnou souvislost s humanitou nebou moralkou.

Otazka nezni za co je ochotna umirat elita, ktera je ve styku s Evropany. Otazka zni za co je ochoten umirat obycejny Iranec? Zda je ochoten pristoupit na zniceni zeme jako v sousednim Iraku nebo Afganistanu? A silne pochybuju, ze by takova devastace Iranu byla pranim i prozapadni elity. Iran po svrzeni saha dokazal prezit 8-mi letou valku s dobre vyzbrojenym Sadamem. Myslet, ze ho destabilizuje a polozi diverze podporovana ilegalne ze zahranici je hodne politicky naivni. Dale co by se asi stalo pokud by Iran masove vyzbrojil a vycvicil Taliban ci bojovniky Al-kajda modernimi zbranemi pro pechotu? Jaka by pak byla takticka pozice Zapadu v Iraku a Afganistanu?

Treti vec. Ciste teoreticky by silny podnet, zrejme masovy letecky urok na Iran s kratkodobou masivni vojenskou operaci, i pres znamy fakt, ze teprve vznikajici rezim kladl 8 let odpor militarizovanemu silnemu Iraku. Realne na to neni k dispozici pozemni armada zhruba aspon pulmilionova, ale ta chybi i na "pacifikaci" Afganistanu. A nebudeme se zabyvat reakci zemi jako Cina, Rusko, Indie, Pakistan nebo ekonomicke dopady kolapsu Japonska, ktere bere z Iranu ropu. Predpokladam, ze Iran nedokaze zablokovat Hormuzky pruliv pro tankery. Takovy budu optimista, ale vseho do casu i toho optimismu. Jaky je plan B pokud se bude opakovat chaoticky rozpad moci jako v Iraku nebo Afganistanu? Koneckoncu i Pakistan s armadou v pozadi, dvakrat neoplyva politickou stabilitou.

Optimisticky diplomat nebo politik bez planu B, C, D... podle toho jak bude probihat realny vyvoj, je tak na dve veci. Cerstvy pripad je Saakasvili, mimochodem taky jiste osobnost na intelektualne velmi vysoke urovni, z toho duvodu si tak rozumi s Havlem.Plan A pro tento typ osobnosti na "jiste intelektualni urovni" musi stacit. Viz Havel kdyz pozadoval po Clintonovi bombardovani Jugoslavie a ten ho upozornil, ze existuji i jine vybusne oblasti ve svete. O 5 let pozdeji se bombardovalo a dusledky budeme v mezinarodni politice jeste dlouho vyzirat. A pokud plan A pokud se realny prubeh lisi od planu A je treba najit toho hlavniho agresoru, ktere nema pochopeni pro drobne nebo i vetsi chyby.

Realita ma vsak takovou povahu, ze lidi kteri nedokazi v teto realite reagovat jsou odsunuti na vedlejsi kolej, tak jako Havel nebo Saakasvili. A realita si kraci sama svou cestou a podileji se na ni lide, kteri dokazou v souladu s timto pohybem predvidat, improvizovat nebo se prizpusobit ci analyzovat chyby a poucit se z nich. Jetslize se nekdy stane, ze je luxus mit reparat, coz v diplomacii nebyva casto u velkych chyb. Napadnout Iran by bylo fatalni chybou, ktera by byla pravdepodobnme teckou za tim, cemu rikame civilizace. Byla by to hrubka bez naroku na opravu.

170579

15.9.2008 18:25

RE: Fuck the Reds

Sid 62.?.?.?

Reakce na 170579

No vidíte, každý váš argument je proti vojenskému zásahu a tým vlastne dávate za pravdu Rafimu Eitanovi. Pre odstránenie hnisavého vredu netreba utínať celú ruku.

170654

16.9.2008 0:31

RE: Fuck the Reds

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 170654

Mluvte laskave za sebe, obvzlast kdyz pouzivate tu pokrivenou havlovskou logiku. Ja jsem mnohem jednodusi clovek a ta moje jednoducha logika mi rika, ze kdyz nekdo nema odpovedi na argumenty, tak se musi uchylit k propagande anebo teroru jak ten ryzi vzor "demokracie a humanismu" ministr vlady Izraele Eitan. Pokud ministr vlady verejne vyzyva k teroru, je tato vlada a rezim teroristicky? Bacha, aby USA nekoho nedopsaly na seznam darebackych teroristickych statu. [velký smích] [velký smích]

170686

16.9.2008 0:43

RE: Fuck the Reds

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 170654

Pre odstránenie hnisavého vredu netreba utínať celú ruku.

Máte pravdu, žid Sid... Stačí zrušit stát Izrael a bude po sionistickém vředu...

Jinak co se týká vašeho tvrzení o jaderné íránské hrozbě, více se bojím nukleárního potenciálu výlučně židovského (eh, nezní to trochu rasisticky) státu, který ani nepodepsal Smlouvu o nešíření jaderných zbraní, na rozdíl od Íránu. Ale chápu vaši lživou siopropagandu... Nic jiného totiž v kapse nemáte... [bliji]

170687

15.9.2008 14:05

RE: Fuck the Reds

voyta 85.?.?.?

Reakce na 170525

Je fakt, že únosy jsou velmi pokrokovým způsobem řešení problému. Nedá se dělat nic jiného než vám opět zatleskat [chechtot]

170619

Tuto stránku navštívilo 5 172