Diskuze k článku

Vzpurné Rusko uznalo nezávislost rebelských oblastí Západu navzdory

Příspěvků 90

27.8.2008 7:55

Nezavislost ?

Bruce the Spruce 74.?.?.?

Putin uplne zlikvidoval nezavisla media a demokracii ve sve vlastni zemi a ted si dovoluje davat "nezavislost" malinkym zemim v sousedstvi. To je jako udelat kozla zahradnikem.

169157

28.8.2008 19:31

RE: Nezavislost ?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169157

Aha, ale to jste se jistě dozvěděl z našich "nezávislých" a nestranných médií, že je tomu tak! Vy možná ještě věříte, že média na západě nám říkají pravdu, celou pravdu a nic než pravdu? [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

169352

29.8.2008 7:26

RE: Nezavislost ?

Lamber 89.?.?.?

Reakce na 169352

No
v demokratickem state za ktery ty Rusko asi povazujes se normalne nestava,ze novinar kritizujici vladnouci svoloc je na objednavku zlikvidovan......

169388

29.8.2008 11:31

RE: Nezavislost ?

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 169388

Tak ! Zato nepohodlní prezidenti se střílí přímo na ulici.Jako krocani!

169410

29.8.2008 14:01

RE: Nezavislost ?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 169388

A kdo naridil likvidaci? Putin je schopen na rozdil od Berezovskeho pres majitele medii docilit sveho. Neni nucen vrazdit jako Berezovskij, jehoz mozmosti jsou v tomto smeru nulove.

169418

29.8.2008 14:05

RE: Nezavislost ?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169388

A to sis přečetl kde, Péťo? Dle mého se zase v demokratickém státě nestává, aby oddělali prezidenta, který chce odstavit FED a začíst tisknout státní peníze kryté zlatem a nezatížené úrokem FED... Tak co? [chechtot]

169419

29.8.2008 16:58

RE: Nezavislost ?

Lamber 93.?.?.?

Reakce na 169419

zase utikas od tematu (jako vždy...) bavíme se o rusku a tajných službách které tam tahají za nitky.Třeba býv.šachový velmistr Kasparov (asi nejviditelnějsi představitel opozice) by o korektnosti současné vládnoucí lůzy v Kremlu mohl napsat knihu - pokud by ji někdo v rusku vydal...
Putin si jednoznačně vybudoval kult osobnosti a to že si rusáci polepšili je jenom otázka zvyšování cen ropy a vůbec všech nerostných surovin ne jeho zásluha - nebo mysliš ,že růst HDP 6% ročně je výsledek toho ,že najednou začali makat?
To s Kennedym - jsi čerpal kde?
pokud vim tahle informace je jedna pani povidala - pokud ne kde to najdu.
P.S. zkus se zeptat třeba ti daji občanstvi - stači řict že si třeba z Abcházie a stopro ho dostaneš za posledni rok s tim maji ruske uřady bohate zkušenosti...

169429

30.8.2008 3:08

RE: Nezavislost ?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 169429

Nekdo utika od tematu a nekdo od neprijemnych otazek, ze ano drahy Lambere? [velký smích] [velký smích] Kdeze v dnesim i minulem svete je ta oaza svobody, kde mocni nechali media skutecne nezavisle zverejnovat informace? [překvapení] [zmaten] Kasparov neni nic jineho, nez dalsi figurka na barevnou revoluci, avsak i ldie jako Soros maji dost zdraveho rozumu, aby vedeli, ze bez nadeje na uspech. Jedine, co se z toho da vytriskat je munice pro propagandu.

A rust ceny ropy? Rusko nevtrhlo s armadou do Iraku a ani nestoji za neschopnosti FED hybat urokovymi sazbami, pravda spolu s jinymi drzi velke dolarove rezervy. Vysoka cena ropy v pripade provozanosti dolaru, mela vliv na vysi dolarovych rezerv, coz je Moskve ukradene na rozdil od zapadni oligrachie. Neco za neco funguje, vysoka cena ropy znamenal vysoky profit velkych exporteru a jednim z nich je Rusko.Mimochodem historicky nejvetsi zasoby ropy byly v USA a s levnym zdrojem energie po dobu 100 let jiste sopuvisi hospodarsky rozkvet teto zeme. Nejvetsim zlocinem Putina je, ze vypraskal oligarchii propojenou s mafii ze strategickych oblasti ruske ekonomiky a zastavil odliv ruskeho bohatstvi z prirodnich zdroju do zahranici, jak se to delo za Jelcina!!

169444

30.8.2008 6:15

RE: Nezavislost ?

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 169419

JFK? [naštvaný]

169450

27.8.2008 8:04

.

cyp 195.?.?.?

Jsem rád, že prezident Medvěděv jde dál ve stopách Putina, který byl podle mého názoru zatím nejlepším prezidentem Ruska, protože tuto zemi vytáhnul ze sraček, do kterých ji dostal Gorbačov, který byl pouhou loutkou v rukách Sorose a jeho judebandy. Kdyby "západ" napadnul Rusko a měl bych se rozhodnout, za kterou stranu budu bojovat, jednoznačně vítězí Rusko. Rusové jsou kromě arabů a peršanů jediný národ, který má svou hrdost a bude bojovat za svou zemi, kterou by sionisti nejraději celou rozkradli, tak jako to udělali u nás. Český národ už v podstatě neexistuje, pouze pár miliónů ovcí rozdělených na levici a pravici, aniž by vůbec měli tušení, co to znamená. Pokud chce český národ přežít, musí poslat celou USA a Izrael do prdele a navázat těsnější vztahy s Ruskem.

169158

27.8.2008 8:40

RE: .

Mikes 213.?.?.?

Reakce na 169158

Pravdu díš, člověče. Jenže na změny už je pozdě. Novodobé heslo zní: S USA na věčné časy a nikdy jinak - a svobodný západ nám na výběr nedá. Naše země potřebuje lidi jako je Putin na místo těch bolševických zlodějů,zrádců a darmožroutů.Co se jim povedlo s touto zemí od Velké Listopadové, nad tím zůstává rozum stát,však to známe.Taky mám jasno na kterou stranu se přidám.

169160

27.8.2008 8:48

RE: .

Grovik 212.?.?.?

Reakce na 169160

A co takhle se o neco pokusit?
Vsichni nadavame, ale nikomu se nechce nic delat. Co takhle to konecne vzit poradne u huby vyrazit mezi lidi a zacit budovat nejake pliticke hnuti prave od korenu. Tak aby z nej kazdy citil silu.

169162

27.8.2008 9:18

RE: .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 169162

Díky za dobrý vtip , s chutí jsem se po ránu zasmál. Myslíte to sice dobře , ale to je tak vše co můžete dělat !..... Jsme bezmocni proti "laviné" !

169165

27.8.2008 10:49

RE: .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 169165

Grovik má podle mého naprostou pravdu! Bez občansky opravdu angažovaného a ideově (od kořenů) podloženého hnutí/nové strany se naprosto nic nezmění. Žádná levice ani pravice, nýbrž konzervativní, prověřené hodnoty a moudrost.
I tato těsně nezvolená vláda si přece dělá proti vůli většiny co chce! (nebo co chtějí tamti)
Řeči typu "rioty ano, ale soustavný a organizovaný postup k lepšímu ne", jsou doslova nanic. Rioty (výtržnost, povyk, vzpoura, nepokoj), to je k ničemu (bouře, revoluce lidu vždy ničily a kupodivu nevedly k lepšímu). Poklidná, civilizovaná ale energická evoluce díky snaze inteligentních, nesobeckých lidí, je jediná možnost. Pokud by se po jednorázovém povstání věcí chopili zase ti "nachystaní na každou příležitost", lidé jistého etnika a zaměření na světovládu, plus jejich příznivci a poddaní (pro prospěch, pro prachy schopní čehokoliv proti vlastnímu lidu), věci se nezlepší.
A i ta pracnější a soustavná cesta není dokonce zaručená! Protože nejsme bohužel ve vzduchoprázdnu a už jsme zafixováni v nějakých "západních" strukturách, kde nás tamti potřebovali mít. Lze se ale částečně vymanit z toho vlivu, z područí.
Čímž oponuji komusi níže, když říká, že jsme bezmocni proti "laviné". -Ano, pokud se všichni nebo většina vzdáme, budeme pasivní, pak prostě budeme poddaní a bezmocní. Dobrovolně. (Někteří ne, ale ti s tím v takovém případě příliš nehnou).
Je to asi otázka motivace (jako vždy a ve všem) - pokud se máme podle mínění krátkozrakých poživačných malých lidiček příliš dobře (nebo dost dobře) na to, abychom cokoliv měnili, nic se nezmění. Buď se budou muset teď rychle vzbudit ti prozíravější v počtu nadpolovičním, a zamakají, nebo bude muset být ještě hůř. Takže se dostaneme do NWO a do diktatury, o níž se většině ani nesnilo. Pak už snad bude motivace, ale bude i těžké se absolutní kontrole vzepřít. Ale když se chce, všechno jde... Počkáme? Teď - nebo až pak? [mrknutí jedním okem]

169181

27.8.2008 20:10

RE: .

xeon stodola (zavináč) volny (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 169181

Pravdu múže mit a múžete ji mit i Vy ! Ale to je tak vše co můžete mít. Ještě taky můžete snít ale udělat nemůžete nic . Bohužel , je mi to líto !

169242

28.8.2008 19:33

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169242

Řekla ovečka na cestě do ohrady... Na to, že si mohla zvolit, zda bude ovečkou nebo vlkem už si nevzpomněla... [chechtot]

169353

28.8.2008 19:38

RE: .

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 169353

" zvolit, zda bude ovečkou nebo vlkem"

mně se nelíbí ani jedno! Medvěd, to je klidná síla! [chechtot] [chechtot] [chechtot]

169354

28.8.2008 19:57

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169354

Jojo, ale vlk také není krvelačná bestie [smích] To z něj udělaly podobné pověry, jako z Ruska satana... [vyplazený jazyk]

169357

28.8.2008 21:05

RE: .

Grovik 89.?.?.?

Reakce na 169357

Vlk neni krvelačny, ale nenecha se bez boje zahnat do kouta. V tom je moje srovnani spravne.
Nikdy se nenechat bez boje zahnat do kouta. A kdyz bojovat tak do konce!

169366

29.8.2008 10:38

RE: .

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 169366

tož milí vlci séonijské smečky, do boje, medvěd Bálů vám bude krýt záda [mrknutí jedním okem] [velký smích]

169407

27.8.2008 23:21

RE: .

mgns 88.?.?.?

Reakce na 169165

pres kresla cesta nevede

169251

27.8.2008 9:23

RE: .

Mikes 213.?.?.?

Reakce na 169162

Když dojde k pořádnýmu riotu (ne pár nějakejch pokojnejch zoufalců s transparentama) proti "lidem", kteří tuto zemi nechali rozkrást, zavlekli národ do NATO atd, budu tam.Ale politika - ne.Myslim, že lidi u nás jsou už tak otrávení, pasivní a unavení, že na všechno kašlou.Stačí jim plný supermarkety čínskejch krámů, ojetý auta ze západu a večer Karuzošou, a jede se dál, co na tom, že se s něma smejká, jak je právě potřeba.Myslím, že tohle nějaká nová politická strana nevyřeší.Chce to národní a hlavně lidskou soudržnost,solidaritu a přátelství.Vědomí, že se jeden bez druhýho nechytá, bez toho je každá snaha marná.A já kolem sebe nic takového nevidím.Takže jsme víte kde....

169166

27.8.2008 11:37

RE: .

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 169162

Už žádnou politiku, žádné politické hnutí - jsou příliš zdiskreditované, nefunkční, prolezlé agenty a špiony.
(vlastní zkušenost)

Ber to jako radu, kterou můžeš upravit podle vlastního uvážení:

Politika je pouze pokračování ekonomiky jinými prostředky. Bez dobré ekonomiky jsi nahraný.
(stejně jako válka je pokračování politiky jinými prostředky jak řekl už von Clausewitz)

Buduj zázemí o které se budeš moct opřít-
a) soběstačné farmy (nezávislé na centrálních zdrojích energií a vody), které budou prodávat jen nespotřebované přebytky (pozor- v okamžiku převedení produktu na peníze ztrácí produkt svoji hodnotu),
b) firmy s užitečným materiálem ap.
c) vlastní zdroje (studny, minielektrárny ap.)
d) vlastní logistické zázemí (nezávislost na vnějších dopravcích), příp. dobré vztahy s nimi, auto na alternativní zdroj energie, pro orbu třeba koně, voly ap.- osvojit si znalosti našich předků
e) osvojení si a rozvoj řemesel
f) budovat lokální počítačové sítě propojující sousedy, s/ i bez napojení na vnější, podobně řešit komunikaci mobilem nebo rádiem

S tím automaticky bude slábnout poptávka v marketech (kdo si vyprodukuje co potřebuje nepotřebuje nakupovat, a tím pádem ani shánět peníze), začne vlna zlevňování, nenechat se tím oklamat, dobře zvážit důsledky směny vlastních produktů za peníze.(peníze používat jen v nevyhnutelných případech)

Poté, co se tento přístup stane celonárodním trendem, či alespoň majority v zemi, bude zázemí našich politických elit automaticky slábnout (ODS a ČSSD by se bez silné podpory "elitních" podnikatelů a manažerů neudržely), pak už není co řešit.

Do té doby sklonit hlavu, studovat všechno co se dá použít (pragmatický idealismus), intenzivně pracovat (vzor si vzít od Vietnamců), spolupracovat, komunikovat, chovat se ekologicky, navenek se tvářit jako obyčejná ovce-občan, chodit k volbám, platit daně, vynášet odpadky staré sousedce atd..(angažovaný přístup s maskou jako za nacistické i komunistické totality, dnes máme oligarcho-mediální totalitu)
Závažnější zdravotní problémy řešit v zemích s dobrým lékařským standartem (pokud zde projde reforma, český půjde do háje), prevence však samoléčbou, užším kontaktem s přírodou, smysluplnou prací a životasprávou. Vybudovat vztah k půdě, přírodě, lidem okolo, naší vlasti, i k tomu co nás přesahuje (každému dle jeho gusta), cvičit bojová umění, chodit plavat, posilovna, atd.
Blíže mohu poradit.

Důležité je též omezit či odříznout TV, rádio, přestat číst noviny, svoje děti učit doma či v soukromých školách, které nejdou na ruku oficiální politické ideologii.

Připravit se též na r. 2012-2017, kdy dojde v celé Evropě ke střetům majority s cizinci, zejm. ve velkých městech bude horko.

Musíme si změnu zasloužit jako národ. Pak už přijde sama. Kapišto? [cool]

169187

27.8.2008 20:58

RE: .

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 169187

Naprostý souhlas ! Skvělé, vážený pane - tiše žasnu. Uvažoval jsem, zdali bych cosi takového neměl napsat a dokonale jste mě předešel ! [smích]

169245

27.8.2008 23:50

RE: .

Grovik 89.?.?.?

Reakce na 169187

To co pisete se snazim aplikovat (ted kupuji pozemek 2500m2).
Chchi stavet jde to pomalu, ale snad to pujde.
Co brani dat dohromad skupinu lidi a proste se trhnout? Vím nejmene o 5 zpusobech jak uzivit stat uprostred evropy o rozloze cca 50 x 50 km a jeste si zit v tezkem blahobitu (jo a jako vedlejsi efekt pekne stvat ty okolo).

Mam doma sepsanou deklaraci nezavislosti. Az jednou bude pozemek muj, bude tam stat barak. Udelam to [smích] at to stoji za ten srumec. Kdo se prida?

169254

28.8.2008 1:48

RE: .

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 169254

hm a pak se čirou náhodou na tom území 50x50 km objeví "nebezpečný" virus H5N1 nebo něco jiného a bude po prosperitě (tím nechci říct že bych nesouhlasil)

169260

28.8.2008 7:08

RE: .

85.?.?.?

Reakce na 169260

Naprostý souhlas - toho se systémoví inženýři bojí najevíce a na to jsou jak také ukázali (ptačí chřipka - "šílené" krávy) nejlépe připravení. Kdyby se kdekoliv prokázala komunita, která by prokázala že funguje soběstačnost v rámci možností - tak ještě před tím, než by to dokázat stačila zaťukají na dveře zemědělělští nebo veterinární inspektoři a buď nesplníte nějaké normy, nebo se tam "čirou náhodou" objeví nějaké to ohrožení všech kolem - kupříkladu virem šířícím se z Vaší farmy...

Pro zajímavost kvůli H5N1 byly rušeny zejména malé a občas střední chovy - ve velkých dle "logiky" systému nebylo riziko šíření tak velké....

Poslední co by systém připustil by byl alternativní způsob života - relativně nezávislé komunity - možností likvidace jsou tuny - až po to, že by jste byli prohlášeni za sektu, nejpravděpodobněji ale nedodržením nějaké té "ochranné" normy pro životní prostředí či výše zmiňovanou latentní epidemií....

Tudy cesta nevede je můj názor

169266

28.8.2008 11:13

RE: .

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 169266

"Tudy cesta nevede je můj názor"

skutečně?

Krišnův dvůr
Převorství Nový Dvůr
Družstvo trvalý život
Ekovesničky

s těmito nepohnula ani italská vláda:

Damanhur v italských Alpách

jejich chrámy jsou totiž prostě jedinečné
Damanhur temples

Velká Británie
Findhorn

chce to jen jít za svým snem

Vložený obrázek

169280

30.8.2008 12:13

pozor na sektářství

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 169280

Krišnovci jsou sekta robotů s vymytými mozky. Na první pohled působí sice sympaticky, ale při bližším prozkoumání je to středně nebezpečná sekta a jako taková je ve službách NWO (80% sekt a pseudocírkví počínaje Jehovisty a Scientisty konče jsou amerického židozednářského původu).
A Damanhur mi nepříjemně zavání hnutím NewAge (pokud se vám zdá, že je název podobný NWO, tak se vám to zdá správně), jejich spojení ekologie a humanizmu bez zastřešující víry v boha je cesta do židozednářsko-illuminátského pekla.

Uvědomte si, že většina současných sekt a hnutí je zakládána zednáři za účelem likvidace tradiční evropské spirituality.Zároveň slouží pro "odchyt a neutralizaci" zatoulaných oveček, toužících žít jinak,alternativněji než většina ostatních ovčanů.

V tom vidím riziko malých komunit. Že se zvrhnou v sektu s jedním mocným guru typu Parsifala (zneužívajícím své absolutní moci)
http://www.dingir.cz/dingir/1999_2/clanky/D1999_2_13.html
nebo se dostanou do područí nějaké NWO ideologie hinduistického typu (tvářící se jako Buddhizmus) nebo nyní populární ekologistické ideologie, kde úctu svým zesnulým prokazují místo klasického křesťanského pohřebního obřadu "ekologickým" nacpáním do pytle a zakopáním v lese pod stromy
http://en.wikipedia.org/wiki/Natural_burial
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-389741/Why-dads-eco-funeral-went-horribly-wrong.html
čímž se dostáváme někam před dobu kamennou, už v neolitu měli větší úctu ke svým zesnulým a vyvinutější pohřební rituály (včetně posvátných míst pro své zemřelé, kde nesměl být rušen jejich klid)

Pokud nemá komunita pevně dané zásady a normy společenského soužití, tak se vše může nepříjemně zvrhnout.Jinak váš nápad s komunitami nezávislými na státu považuji za správný směr, kterým se dá vydat. Ale bez zastřešujícího etického kodexu (a současná společnost v rozkladu jakýkoliv kodex postrádá) vycházejícího z tradiční evropské spirituality nemá komunita šanci na dlouhodobou progresivní existenci.

169463

30.8.2008 17:12

RE: pozor na sektářství

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 169463

"Krišnovci jsou sekta robotů s vymytými mozky. Na první pohled působí sice sympaticky, ale při bližším prozkoumání je to středně nebezpečná sekta "

souhlas, v podstatě indický ekvivalent misijních směrů křesťanského typu jako jsou např. mormoni či jehovisté. Naštěstí snad jediný indický směr, který praktikuje misijní činnost (a to i v rámci bengálské školy gaudíja vaišnava, ke které se krišnovský ISKCON hlásí) a omezuje studium svých oddaných na nejnezbytnější sektářské minimum, které je jen zlomkem původního indického sakrálního písemnictví. (tzv. Centrum pro védská studia nikdy žádnou Védu a jí příslušné texty nestudovalo ani neprezentuje, s výjimkou několika málo tendenčně přeložených upanišad, dokládajících ústřední teze učení tohoto směru o zloději másla a przniteli mnoha žen coby Absolutním Vládci Vesmíru, název má sugerovat návaznost na starobylou indickou tradici)
K ostatním si člověk musí najít cestu sám, a mnohé nejsou vůbec špatné. U nás v ČR je to ovšem dle mého názoru povětšinou děs běs (zuřivé výměny mezi některými kroužky nad kterými zůstává rozum stát, kulty guruů jediného a správného ega, Adélek s čakrami čtyřkami ap.) , s několika málo zářivými výjimkami, které ovšem stojí za to. Ale každému co jeho jest, není nad zkušenost a cestičku vyšlapanou vlastníma nohama.

"A Damanhur mi nepříjemně zavání hnutím NewAge"

souhlas, ale je aspoň vidět, jak dalece se dá nějaká vize realizovat

"jejich spojení ekologie a humanizmu bez zastřešující víry v boha je cesta do židozednářsko-illuminátského pekla."

to si netroufám odhadnout, bůh je totiž slovo, které každý člověk naplňuje odlišnými představami, činy a konkrétní praxí vztahování se

"Pokud nemá komunita pevně dané zásady a normy společenského soužití, tak se vše může nepříjemně zvrhnout"

souhlas

"Ale bez zastřešujícího etického kodexu [...] nemá komunita šanci na dlouhodobou progresivní existenci"

souhlas

" vycházejícího z tradiční evropské spirituality"

které? předkřesťanské? helénokřesťanské? židokřesťanské? hermeticko-kabalistické? racionalisticko-osvícenské?

Prvky jiných systémů ovšem nemusí být nutně na škodu, ale chce to samozřejmě s rozvahou.

Jinak ty komunity jsem uváděl jako příklad, nikoliv jako systémy, které bezvýhradně podporuji.

169474

28.8.2008 2:21

RE: .

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 169254

bez té deklarace nezávislosti (dostali by vás do několika desítek minut) by se o tom dalo uvažovat, záviselo by na konkrétní vizi

deklarace nezávislosti je dráždění velmi jedovatého hada bosou nohou, a zbavuje též možnosti hrát navenek ovci, což je opět nebezpečné ("to sou ty sektáři co vo nich řikály na nově, pudem je zmlátit, třeba nás někdo pochválí a vodmění") a zbavuje to i možnosti reálně využívat Systém, který má i některé své výhody, když je člověk pozorný a schopný

169261

28.8.2008 0:17

RE: .

Ládin bez binu 85.?.?.?

Reakce na 169187

Hele to je všechno výborný a samo, že to má logiku. Jenže tahači za nitky nás nedrží za koule, přes politiky, jak mnozí tvrdí. Oni nás drží za koule, ač se nám to líbí, či né, skrze naší lenost. To co jsi popsal, představuje člověka pracovitého, po všech stránkách. To je ten problém.

169255

28.8.2008 2:23

RE: .

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 169255

"Oni nás drží za koule, ač se nám to líbí, či né, skrze naší lenost. "

lenost a strach, na ně nic nemá. Kdysi jsem to tu už psal.

169262

28.8.2008 17:45

RE: .

Grovik 89.?.?.?

Reakce na 169262

Presne tak... nejhorsi jsou pro ne lide co chteji a jsou odhodlani BOJOVAT!
Vystrasene ovce to maji radi. Vlk ve stadu je pro ne horsi nez cokoliv jineho.
Nedejboze smecka. Ze smecky ma strach kazdy protoze smecku lze oslabit, ale nikdy se nepodari ji znicit!

169339

28.8.2008 19:40

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169187

Méďo Béďo, vy my neustále mluvíte z duše... Proto také pomáhám rodičům vybudovat nezávislou chalupu s vlastní pitnou vodou, atd. Teď jen přemýšlím nad vhodným zdrojem energie... Přemýšlel jsem o tom, namontovat na nějaký rotoped nebo orbitrack alternátor, nakoupit něco autobaterií, měnič na 230 V a to by mohlo stačit na svícení, dokonce i na jeden film na večer. Hodinku si zacvičit a večer není potřeba svíček. Čínská prasátka na zahradě, k tomu třeba kozu, záhony zeleniny a brambor, takže nakonec jen ten chleba bude potřeba nějak opatřit...

No a také si dělám zbrojní průkaz, ona ta bouchačka doma také není k zahození [smích]

169355

28.8.2008 22:17

RE: .

Grovik 89.?.?.?

Reakce na 169355

Jen pro zajimavost. Protoze pracuji na podobnem reseni. Mam pro tebe par typu!
Nikdy jen jeden zdroj energie! Optimalni je kombinace Generatoru (benzinovy se da sehnat levne a to i dostatecne vykony ovsem idealni by byl vojensky Diesel generator). K tomu napriklad solarni panely, a potom neco jak vetrna elektratnicka. (Ty posledni dve idelani pouzit k nabijeni akumulatoru, nikoliv akumulatoru do auta, vhodne jsou akumulatory napriklad z trolejbusu).
Za hodinu jizdy a rotopedu si moc neposvitite, tohle neni knizka od Kulhanka [mrknutí jedním okem].
Na sviceni doporucuji svitilny s LED diodamy. Didody neprasknou a spotreba je vyrazne mensi, svitivost naopak vetsi nez u zarovek.

169372

28.8.2008 23:38

RE: .presne!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 169187

a dodavam: to sme tu uz mali! Ved sme to zazili v sociku. Treba si utvorit svoj maly mikrosvet. Ja viem to, ty zas to......a navzajom si pekne urobime sluzbu alebo odovzdame produkty vlastnej prace, a to vsetko bez penazi. Nemat ziadne pozicky ani uvery, co najmenej platit za energie (mat vlastne solarne a vodne zdroje), necitat noviny, nepozerat debilbox, skor vo vlastnej komunite muzicirovat, cvicit, recitovat....podla vlasneho gusta.
Toto jedine porazi tu komercnu paraziticku hydru ktora nas vsetkych vyciciava. Pojitkom medzi takymito ostrovami slobody moze byt vlastna internetova siet - kiez by sme mali taketo technicke vymozenosti za sociku! Mame vlastne obrovsky naskok. Pamatate si este ako sa pred 20 rokmi "rozmnozoval" text? Tie folie a cyklostily....dnes internet, mobily, kde je napisane ze musime pouzivat tu komercnu (ktora rocne vynasa niekolko miliard zisku ktory sa vyvaza von z republiky neznamo kam a komu.) chce to len volu spojit ludi rovnakej krvnej skupiny - vacsina sa uz potom rada prida ked uvidia pozitiva takehoto zivotneho stylu.

169374

31.8.2008 17:12

RE: .presne!

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 169374

víte, při útlaku mají lidé k sobě blíže, tak myslím, že když se nějakým způsobem určitých vizí chytím, že pak můžeme být mile překvapeni [mrknutí jedním okem]

169530

31.8.2008 18:13

RE: .presne!

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 169530

oprava, "určitých vizí chytíme" [zahanbení]

sám bych si s čímkoliv asi sotva co počal [mrknutí jedním okem] [velký smích]

169535

27.8.2008 10:25

RE: .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 169158

Lehce bych opravil cypa: do sraček Rusko nedostal ani tak Gorbačov. -Ten pouze umožnil odstranění komunistické diktatury, což je pro Rusko dobře, že se osvobodilo od této ideologie a směřování naordinovaného kdysi světovládnými pokusníky - po revoluci 1917 bylo totiž v Rusku (světe div se) Źidů ve vedení státu 442 z 538 nejvýše postavených osob, což je 82%. Toto etnikum přitom mělo v té době v Ruské říši pouze 4 mil. kusů. Náhoda je tedy vyloučena... byli do čela komunistické revoluce a následného nelidského režimu vysláni uměle, záměrně (můj názor, a jsem si tím jistý na 99,99%... takové náhody se stát nemohou).

Bilance prvního ruského prezidenta, ožralu a slabocha podléhajícího Západu, Borise Jelcina:
Slyšeli jsme o něm samou chválu. Bohužel za 9 let jeho vlády... pardon, vlády židovských oligarchů, chodorkovských a jiných samozvaných místních vládců a kamarádů jistého etnika a amerických nadnárodních (ropných) koncernů a také jeho dcery (po matce židovky) se z Ruska stalo toto:

o 23,7% se zmenšilo území státu
o 10 milionů se zmenšil počet obyvatel
o 5 milionů se narodilo méně dětí než za stejné období dříve
3 miliony dětí nechodilo vůbec do školy
5 milionů lidí žilo na ulici (i za velkých mrazů!)
14 milionů žilo za hranicí chudoby
2,5x vzrostla úmrtnost novorozenců
48x vzrostla úmrtnost dětí od narkotik
77x vzrostla úmrtnost dětí od syfilisu
2,4x vzrostl počet nemocných tuberkulosou 10x víc narkomanie, 25x syfilis, 60x AIDS, 3x se snížila průmyslová výroba, 13x se snížil státní rozpočet, 20x se zvýšil počet chudáků, 14x se zvýšil počet skupin organizovaných zločinců, kteří kontrolovali polovinu ekonomie země.

Škody Rusku způsobené Jelcinem jsou 8x vyšší než mu zasadil Hitler. Následek: ruská populace v dalších dekádách měla klesnout o 30%. Délka života u průměrného Rusa klesla a došlo k předčasné smrti 15 mil. lidí, což se dá srovnávat s nejhorším obdobím Stalinova teroru během velkých čistek v 30. letech.
V bývalých republikách Sovětského svazu, zvláště v Arménii, Gruzii a Uzbekistánu, životní standard poklesl o 80%. Téměř každý čtvrtý obyvatel emigroval nebo se stal bezprizorním. Průmysl, veřejné statky a energetické zdroje byly rozkradeny. Věda, zdravotní a edukační systémy byly zničeny.

V hodině dvanácté Putin tento stav převzal a otočil to velmi energicky z propadu do plusových čísel. Doslova zachránce Ruska! Je velmi inteligentní, schopný a přitom osobně střízlivý a skromný. Bez něj by si supové rozebrali Rusko už docela a bez velké námahy i bez boje.
Zasáhnul a část krajně nevýhodných až nesmyslných kontraktů a licencí vypověděl. Masmédia (kdo je drží?) právě proto Putina nenávidí a Rusko pomlouvají, a stahují kolem smyčky voj. základen USA v různých (polo)diktaturách kolem Ruské federace a v loutkových režimech po barevných revolucích.

169174

27.8.2008 11:27

RE: .

grof 88.?.?.?

Reakce na 169158

No, nejlíp s těma ruskejma mafiema, co tu řádí. Že tu taky nepostávají američtí mafiáni na ulicích se zlatými řetězy? To nikoho nenapadlo? Když sem přijede normální američan tak jako turista a nebo tu začne podnikat, poctivě a férově. Probuďte se! S kým jsme vždy měli a máme větší problémy. Zlatý američani.

169185

27.8.2008 17:27

RE: .

mt-svk 213.?.?.?

Reakce na 169185

Nechcem ti do toho hovoriť, ale porovnaj si vzdialoenosť USA a vzdialenosť bývalého ZSSR. Americkí mafiáni sa skôr sústreďujú na Mexiko a štáty Strednej, poprípade Južnej Ameriky. Na druhú stranu, pozri si, nakoľko je ruská mafia skutočne ruská a nie nemenovaných, ktorí to dokonca sami priznávajú. Viď kniha Davida Dukeho.

169228

27.8.2008 11:31

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169158

Naprostý souhlas, Cype, vnímám to stejně. Ale na druhou stranu, neměli bychom si Rusy příliš idealizovat, Putin se stejně jako Bush schází s nejvyššími představiteli nadřazené obce. Co se týká Gorbačova, nemyslím si, že hlavní rozkrádačku vedl on, ale spíše Jelcin. Ten byl na to ideální a nadřazenými zvolený....

169186

27.8.2008 11:47

RE: .

mtk 80.?.?.?

Reakce na 169186

Taky mám občas pocit, že antagonismus USA/Rusko je jen divadlo navenek. Dá se věřit Medvěděvovi vzhledem k jeho původu?

169188

27.8.2008 12:47

RE: .

cyp 195.?.?.?

Reakce na 169186

Taky kolikrát přemýšlím, jestli to všechno není jenom divadlo...ale přesto, pokud jsou dva lháři USA a Rusko, důvěryhodnější je pro mě pořád Rusko. Když se podíváme do historie 20. století (a na začátek 21. století), tak všechny války vyvolávali sionisti z USA, veškeré převraty taky, zatímco Rusko mi připadalo vždycky, že se jenom brání agresi sionistů.
Díky nim se z Ruska stalo to, co převzal Putin, navzdory k tomu, že Rusko je nejbohatší země na světě co se týká nerostných surovin. Kdyby Rusko nemuselo vynakládat tolik peněz na zbrojení, aby drželo krok s USA (protože kdyby nedrželo krok, tak by dnes ruštinu znali pouze z vyprávění), byla by to vysoce prosperující země. Sionisti si vybrali USA proto, že je daleko od zemí, ve kterých vyvolávají konflikty a žádná válka je nevytrhne z jejich cpaní se hamburgerama. Taky se tam více daří propagandě a vymývání mozků, protože si nemyslím, že je hodně američanů, kteří si něco pojedou ověřit do Evropy, zatímco pro Rusa není problém zajet do ČR a zjistit co se tady děje. Proto je pro mě pořád Rusko větší zárukou, než USA. Navíc americkým imperialismem nás SSSR strašil už v dobách minulých, ale jenom jsme se tomu smáli. Myslím, že nás brzy smích přejde.

169198

28.8.2008 19:17

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169198

Tak, tak, Cype, jak říkáš... Přesně tak! [smích]

169350

28.8.2008 20:42

RE: .

jansmith1984 85.?.?.?

Reakce na 169350

Ano, hestroy to řekl za mě cype. Zajímavá analýza.
jansmith[smích]

169363

27.8.2008 15:29

RE: .

Lamber 89.?.?.?

Reakce na 169158

No to je super chtít někoho jako je Putin (bývalý šéf KGB)do čela státu - proberte se - všichni tu nadáváte na bídnou ůroveň tzv.demokracie u nás,stádo ovcí a nevím co ještě - podobný kovaný aparátčík jako soudruh Putin by to určitě vylepšil...
Nebo se domníváte to co mají rusáci je demokracie?Mrkněte jak se zachází v rusku s opozicí.. i když Vás tipuju na na příznivce vlády přísné ruky nejlíp pod vedením vůdce co?

169214

27.8.2008 23:06

RE: .

wilonix 213.?.?.?

Reakce na 169214

Ano ta slavná opozice sestávající se z fašistickejch nacionalistů, stalinistickejch bolševiků (Žirinovskej) a židama vydržovanejch patolízalů (Gari Kasparov-jehož jedinej cíl je rozkrást Rusko do mrtě a toto předat směrem na západ). To radši bez opozice než takovou. nikdo v Rusku nezavírá ani nerozhání demonstrace normálních občanů ale pokud provolávaj slávu "vůdci" (viz opoziční demonstrace v Petrohradě před volbama - o to smutnější že zrovna v zemi kde maj s Nacismem dost špatný zkušenosti) pak se nelze divit. V Rusku zcela jistě není demokracie ale o ani u nás a dokonce už ani v USA nebo Británii. Navíc kdo si může dovolit vůbec odhadnout jestli je demokracie to pravé pro mnohonárodnostní stát jakym Rusko bezpochyby je. Kdyby jste přestal kritizovat režimy kolem naší země a popřemýšlel jednou také o tom v čem žijem my možná by jste se po těchto "rozumech" co jste pronesl zastyděl. Mimochodem to že někdo má za sebou minulost v KGB pro mě znamená jediné - je to člověk kterého je těžké obelhat jelikož si umí dobře setřídit informace a není to žádnej hlupák. Vim že by jste byl spokojeni kdyby dál vládl ožrala Jelcin ale to už snad nikdy v Rusku nedopustěj.

169248

27.8.2008 23:21

RE: .

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 169214

Putin a šéf KGB? [zmaten]
Pokud vím byl , jmenován "demokratem" Jelcinem v roce 98 šéfem FSB. Pro tvoji informaci.To už CCCP byl minulostí a KGB dávno také neexistoval. No možná jsi si to splet s Bushem seniorem a CIA!
A ještě k té "demokracii".
V zemích,kde historik prezentující veřejně svůj názor jde za to do vězení - označen a olepen těmi nejodpornějšími nálepkami, to s tou "demokracií" nebude taky nějak moc horký.
Co myslíš?

169250

28.8.2008 10:38

RE: .

wilonix 213.?.?.?

Reakce na 169250

Putin sloužil v osmdesátejch letech pod KGB ve východnim Německu.

169278

28.8.2008 18:56

RE: .

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 169278

Hm ,to ano,ale rozhodně nebyl ŠÉFEM KGB, jak se nám snaží někteří namluvit. A to bude přeci jenom rozdíl,co myslíte?

169347

29.8.2008 2:36

RE: .

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 169347

Hodnost tusim podplukovnik, kdyz odesel. Residentura v Drazdanech, expert na komunikaci. O tom, ze je skutecne expert by mohl povidat Sobcak, clovek ktery oteviral Zapadu a transformoval Sant Peterburg. V roce 1998 se stal sefem FSB. Nencehte se zmast Putin neni pouze volba armady a tajnych sluzeb, Putin rozumi politice i byznysu a dokaze toho obratne vyuzivat na domacim i mezinarodnim poli. A na kazdem hristi haraje podle ruznych pravidel. Je jiste rozdil mezi pravidly v Rusku na mezinarodni scene, ale zatim si vede velmi efektivne. Velice dobry ve vyberu lidi do vysokych pozic, V Moskve se zrejme uz tolik neda na strycky a penize, pokud nejsou zaroven podlozeny vysokou odbornosti.

169380

28.8.2008 19:55

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169214

Ale no tak, Peťo... Ty by ses už neměl dívat na televizi... Jakou opozici máš na mysli? Skoro to vyznívá, že si myslíš, že na západě je demokracie... Víš podle čeho se volí v USa prezident? Podle toho dobrého, co vykonal? Nebo podle toho, kolik má vysílacího času? Občas mě dost překvapíš [smích]

169356

27.8.2008 8:56

.

cyp 195.?.?.?

Chtělo by to založit stranu, která se nebude nazývat ani levicí, ani pravicí, bude to strana, která bude řešit otázky českého národa jako takového. Jenomže jak to udělat? Pokud by byly sociální jistoty, jakože být musí, tak by tato strana získala nálepku komunistické nebo nacistické strany. Víme, jak je na tom Národní strana, kterou mainstreamová "svobodná" média označují za nacistickou. To je to slovíčkaření, které jim vychází. Jediný způsob je ozbrojený převrat, nic jiného nepřichází v úvahu.

169163

27.8.2008 12:01

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169163

Tak tak, také jsem pro národní stranu (ne Národní stranu), která by se snažila pozvednout náš pokakaný národ z té kolaborantské bídy. Je pravda, že nás dlouhá staletí porobovali tak, že dnes je z Čechů jen stádo ovcí. Ale nebývalo to tak vždy... Už jsme mnohokrát v dávné minulosti dokázali, že si naši kotlinu umíme pohlídat. A nepotřebovali jsme k tomu mocné protektory typu Německa, SSSR a USA. Myslím, že náš národ by se měl narovnat a s klidnou sebejistotou poslat všechny protektory tam, kam patří. Jak to ale udělat, když minimálně 50% lidí má hlavinku vygumovanou propagandou až na kost (pro příklad nemusíme daleko, takový s. Rýč by bez protektora žít nemohl, co by si počal bez propagandy, která mu říká, jak má žít?). A to je právě naše největší neštěstí, protože tihle Rýčové v minulosti zradili náš národ již tolikrát, že se to ani nedá spočítat. Hmmm, po dobrém se jich nezbavíme. Takže co? Navrhoval bych poslat všechny, kdo podporují americkou vojenskou základnu do USA, všechny vyvolené bych poslal na výlet do Izraele (bez možnosti návratu, stejně jako to dělají v Izraeli nežidům) a byl by pokoj.

169191

27.8.2008 15:36

RE: .

Lamber 89.?.?.?

Reakce na 169191

Jojo Hesíku
Všichni s jiným názorem máme hlavinky vygumované propagandou...
Všichni tzn. i ti zuby nehty se držící teorie NWO....
no hlavně ,že nám chutná Plzeň

169215

30.8.2008 11:43

RE: .

rataj 85.?.?.?

Reakce na 169191

Holt to máme v Čechách dnes těžký. Jak se tu konstatuje, cca 50% lidí věří více méně tomu, co se jim k věření předkládá,cca 50% tomu více méně nevěří a přiklání se spíše k opačné straně. O nějaké názorové jednotě v žádné podstatné otázce nelze hovořit, Češi už netáhnou za jeden provaz ve stejném směru,jakékoliv obecné morální hodnoty zpochybňují, výsledná síla národa cca-1+cca+1=cca 0, a tak se nedivme, že se s námi dá vorat libovolným směrem už při malém nátlaku. Kdybychom se dokázali opravdu sjednotit, žádná moc by nás nemohla přimět k tomu, abychom se vydali nějakou pofiderní cestou. Velikáni našich dějin jako Komenský, Palacký, TGM se asi obrací v hrobě nad tím, k čemu jsme dospěli.

169459

27.8.2008 16:10

RE: .Neutralita

Fred 84.?.?.?

Reakce na 169163

Nejlepe se stat neutralnim statem jako je Svycarsko. To je jedinne reseni a Masaryk to taky chtel.
Proc po sametove revoluci se to nestalo. Pan Havel byl konecne ve Svycarsku na navsteve. Radeji Cechy nabidl novym protektorum.

169218

27.8.2008 9:09

.

cyp 195.?.?.?

Bude to znít hnusně, ale jediná věc, která dokáže národ vyvést z této letargie a konzumní nečinnosti, je válka. Válka je totiž jediná věc, při které tento národ začal aspoň trochu přemýšlet.
Jedině pokud by "svobodná" média přestala vysílat svou propagandu a lidé by měli přístup k objektivním informacím, potom by se možná dalo něco dělat.

169164

27.8.2008 9:55

RE: .

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 169164

Proto si v júesej nechali zbourat WTC. Národ byl hned zmobilizovaný do války proti terorismu.
Jinak znepokojení amerického prezidenta mě fakt rozesmálo. To musí být fakt něco strašně závažného, když ho neznepokojuje půl milionu mrtvých dětí v Iráku, ale situace v Abcházii... Není tu nějaká jiná planeta? Chci se odstěhovat.

169170

27.8.2008 10:04

RE: .

85.?.?.?

Reakce na 169164

Cype, Cype [pláč] . Válka je pečlivě připravovaná akce - zejména v posledních staletích - o dnešku nemluvě - k tomu, aby se lidé pokořili a nikoliv vzapamtovali... Pro zkušenost vemte Irák a Afghanistán - Máte pocit, že se tam lidé probrali? A zejména v Iráku zjevně fungovala diktatura - jakkoliv byla záminka pro naftařský konflikt vymyšlena - což uznala i US administrativa...

V Iráku je tedy kromě statisíců mrtvých, mnoho dětí, bezpočet emigrantů, zničených rodin, infrastruktury státu - tak je tam navíc rozpoutaná kmenová nenávist - to je často na několik staletí, než se situace zklidní...

Válka nepřinese nic, jakkoliv už člověk musí brát tuto možnost při současných běsech politiky jako vážnou, jen další omezení a příliv nových zákonů na deklasaci lidí....

Jsem myslím realista, ale situaci u nás už vyřešit nejde, politická moc směřuje velmi důmyslnými zákony k systému dvou konkurujících si stran - tedy umělé konkurenci - v praxi nekontrolovaná vláda jedněch a těch samých lidí, kteří nejen u nás prosazují systém NWO - nepříjemná zkrátka, ale je to přesné nazvání.

Dneska nedáte do kupy ani dvacet lidí, kteří by šli do založení strany, když dáte nemůžete garantovat ani u jednoho změnu postoje vnitřní, či vydíráním vnější a už vůbec nemáte šanci tu stranu zviditelnit i se sebelepším programe. Ten hrozivý plot sociálního inženýrství = robotizace lidí ve prospěch superšílených nadnárodních firem, ale také "politickosociálních" programů = s tím už není v silách lidí hnout.

Je to smutné, ale necelé dvě desítky let po převratu je společnost atomizována opravdu skvělou mediální manipulací, deviací zákonů - myslím, že není sebemenší naděje, jak to "zespodu" zastavit. Země je rozprodána, vyrabována stejně jako důvěra lidí, kteří mají své existenční starosti, někteří spí ukolébaní vizemi o demokracii, těch so se snaží alespoň trochu být v obraze je pár promile...

No a poslední události naznačují, že můžeme být ve vlastní zemi během pár desetiletí národnostní menšinou. S tím nepohnete o vlásek, jediné co se dá je snažit se, aby člověku z toho "nehráblo" a nebo se nestal součástí toho sterilizujícího a likvidačního systému kde někde na konci je něco mezi člověkem a retranslační stanicí politickokulturních ideí "demokratických" zaklínačů. Finito.

169172

27.8.2008 10:28

RE: .

cyp 195.?.?.?

Reakce na 169172

Věděl bych, jak by se dalo vylézt z těchto sraček, ale byl bych obviňován z antisemitismu, xenofobie a nevím čeho všeho.

169175

27.8.2008 10:06

RE: .

Ekolog 88.?.?.?

Reakce na 169164

Souhlasím. Jedině válka se může stát spouští další revoluce. Nicméně se domnívám, že v případě této války by se asi jednalo o evoluci a lidský druh by to měl dost nahnuté.
A pokud bychom nevyhynuli, není nikde zaručeno opakování historie. Lidský druh je v podstatě velmi pitomý a rád opakuje své chyby.
A pokud bych mohl volit menší zlo, budu volit raději stávající marasmus, nikoliv válku.

169173

27.8.2008 12:12

RE: .

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

Reakce na 169164

pane, vemte rozum do hrsti, válka je hnus a nikdy nebude jiná...ovšem, dám Vám i za pravdu, ani mír za každou cenu není dobrý...

169194

27.8.2008 9:32

Atom na New York

Jan Veskrna Jan (tečka) veskrna (zavináč) cez (tečka) ro 83.?.?.?

Kdyz zacit tak atomem na NY

169167

27.8.2008 9:46

Hlúposť

Sid 84.?.?.?

Nezávislosť Južného Osetska?

Prečo nie nezávislosť Osetska? Budú Rusi takí principiálny a pustia časť vlastného územia aby umožnili jednej národnosti sebaurčenie?

Alebo ide len o to šikanovať Gruzínsko za snahu o vstup do euro-atlantických štruktúr? Odpoveď je hádam každému jasná.

169168

27.8.2008 9:57

Gruzínská vlajka

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Gruzínská vlajka se přesně shoduje s vlajkou Templářů:
Vložený obrázek
Vložený obrázek

A to není všechno. Gruzie získala jméno po sv. Jiřím, který měl podle pověsti zabít draka. Útok na Osetii začal v den zahájení OH v Pekingu a Číně se říká "drak".

Vypadá to, že Rusové nabourali něco, co se chystalo víc než 1000 let. Není divu, že na ně představitelé "demokraticky-humanitárního" západu chrlí síru.

169171

27.8.2008 11:03

RE: Gruzínská vlajka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 169171

Jasně [chechtot] jestli ono to nebude tím, že Gruzíni prostě tu vlajku templářům obšlehli...

Nostradamus pro rok 2008 (údajně, dle překladu, který neumím ověřit):

"Po velké bídě se lidstvu bída ještě větší blíží. Ve žlutém městě se staletí velký kruh na počátek vrátí. Mléko, krev, hlad, válka a mor pršeti budou. Na nebi oheň spatřen bude, za ním ocas z jisker, při konání velkých her."
"Velké žluté město se stane dějištěm her nastolených Pierrem, v záblescích bude k zemi dopadat krev z nebe. Nezbude nic než-li beznaděj a strach. Smát se budou vrahové, trpět celý svět."

...tak [smích] a teď můžeš teprve fantazírovat!

169184

27.8.2008 12:15

RE: Gruzínská vlajka

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 169171

Prde, jsi jednička...nikdo z diskutujících nedokáže vymýšlet tak provázané spiklenecké teorie jako ty. Jen si nejsem jistý, jestli to myslíš vážně, nebo si z nás všech děláš srandu...v poslední době se přikládním spíš k druhé verzi, tento příspěvek je geniální [smích]

169195

27.8.2008 12:03

Je už zcela jasný že dnes

Antiseptik 69.?.?.?

není důležitý co kdo udělá, mnohem důležitější je kdo to udělá. Amerika rozbombarduje a okupuje zem, je to osvobození. Rusko se postaví agresi a uzná někomu nezávislost a je to hned pomalu válečnej zločin a snaha o teritoriální usurpování. Bože kdy se začne měřit stejným metrem a používat mozek? [oči v sloup]

169192

27.8.2008 12:17

RE: Je už zcela jasný že dnes

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169192

Heh, to máte pravdu, ty kecy evropských a amerických představitelů o Gruzii jsou úplně nesmyslné. Tak oni nejdřív bombardují Jugoslávii (se kterou nemají vůbec nic společného) a zabijí cca 2000 civilistů. To je v pořádku. Pokud však totéž udělá Rusko, které ovšem chrání své občany (a do té doby nezávislost těchto republik neuznalo), je z toho velký malér a všichni se předhánějí, kdo na Rusy hodí větší špínu. Nedělám si o Rusku iluze, ale Rusko je jeden z mála států, který se chová pragmaticky a neprovokuje. Nechápu to pokrytectví USA, které v posledních letech vyvraždily statisíce civilistů po celém světě a ještě mají žaludek tvrdit, že jsou jedinou zárukou svobody. Fuj! [bliji]

169197

27.8.2008 17:54

RE: Je už zcela jasný že dnes

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 169197

>Nechápu to pokrytectví USA, které v posledních
>letech vyvraždily statisíce civilistů po celém světě a
>ještě mají žaludek tvrdit, že jsou jedinou zárukou svobody.
>Fuj! [bliji]

Vy toho nechápete jistě víc. Nechápete současnou dobu. Vy žijete ještě v minulém století a jistě i v zajetí komunistické výchovy, že člověk by měl mít nějaké zásady.

Tady přece nejde o žádné pokrytectví. V současném režimu platí jako hlavní č.1. morální zásada, že co mocní činí, to dobře činí.
č.2. Pokud by čirou náhodou došlo k výjimce z uvedeného pravidla, tak pro posouzení případu je třeba držet se zásady uvedené pod č.1.

Zásadně tedy pravda a spravedlnost je v vždy na naší straně, ať děláme co děláme. Soupeř, protivník, konkurent zase naopak nemůže mít pravdu, ať dělá co dělá, vždy činí špatně. Kdo nám hlasitě nefandí je naším přirozeným nepřítelem.

Co tedy na jednání USA spatřujete pokryteckého? Jestliže vraždíme a loupíme my, je to v naprosté pohodě, máme na to sílu a tedy i právo. Pokud nám ve vraždění nebo v loupení někdo bude chtít bránit, tak to bude pouze zloduch z osy zla, kterého je třeba příkladně potrestat za to, nám nefandí. Přesně, jak prohlásili Bušovic Jiřík a Klement Gottwald: Kdo nejde s námi, jde proti nám.

Bohužel v ČR existují stále ještě zastydlí puberťáci, přesvědčení o tom, že USA nás osvobodily od komunistů v zájmu našich lidských práv. Ti prostoduší lidé nechápou, že američan neudělá (a v celé historii USA neudělal) nikdy nic, pokud mu z toho nekouká prospěch. Komunistický režim musel být zlikvidován proto, že bránil svobodnému obchodu. Neumožňoval prodej českých podniků západním firmám. To, že občané se s liberalizací trhu svezli a bylo jim umožněno, aby pokud měli za co, mohli vyjet na západ za nákupy, je jen vedlejší důsledek, náhodná shoda okolností.
V takové komunistické Číně v oblastech, kde je umožněno provozování společných podniků, jsou lidská práva v pohodě. To, že sem tam někoho zavřou na nějaký názor, na stavu lidských práv nic nemění. To se děje i v lepších domácnostech. Ovšem v oblastech, kde zahraniční kapitál nemůže nakupovat a zřizovat výrobní a obchodní kapacity, tam je stav lidských práv žalostný a vyžaduje nápravu. Stejně žalostný stav lidských práv je v některých zaostalejších částech světa v Africe a v Asii, kde dosud platné kmenové právo neumožňuje podávat půdu a nerostné bohatství zahraničních podnikatelům. V takových oblastech je přímo potřebný vojenský zásah na podporu lidských práv, především práva prodávat sebe a svůj majetek.

169232

29.8.2008 14:21

RE: Je už zcela jasný že dnes

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169232

Pane Karle,, možná jste nepochopil, že já samozřejmě chápu, co se děje, koneckonců hraji strategické hry... Jestli myslíte, že jsem tak naivní, že poměřuji věci nějakou komunistickou morálkou, tak to jste vedle jak ta jedle. Já je totiž poměřuji lidskou morálkou. To, že je pro vás zabíjení, loupení a lhaní normální, ještě neznamená, že to normální je, to snad chápete... [smích]

169420

29.8.2008 16:23

RE: Je už zcela jasný že dnes

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 169420

Omlouvám se vám za nevhodně použitou formulaci. Neměl jsem v úmyslu nějak váš názor napadnout, jen jsem využil vaši větu k napojení svého příspěvku.
To, že píši o cynismu současného světa neznamená, se s ním ztotožňuji. Občas se snažím věci podat bez omáčky, aby morální, resp. nemorální aspekt více vynikl.

169427

27.8.2008 12:10

Západ

Radim 78.?.?.?

Se nyni muže jít klouzat,v Kosocu zaseli vitr a nyni sklidi hodne silnou bouri [smích]

169193

27.8.2008 13:37

Tak toto je dost skličující čtení

skud 194.?.?.?

http://www.blisty.cz/2008/8/27/art42379.html

Brazílie společně vojensky manévruje s koalicí ochotných, tedy USA, Francií a itálií a připravují se na útok na Irán. Moc nechápu, proč se Brazílie spolčuje na neokonzervativním plánu ovládnout střední východ i když se Brazílie dosti zdrzenlivě stavila k zahranicní politice USA jako to dělá většina zemí jižní ameriky.

169199

27.8.2008 13:51

RE: Tak toto je dost skličující čtení

cyp 195.?.?.?

Reakce na 169199

Podle mého názoru jsou si politici Brazílie jistí tím, že NWO nejde odvrátit, a proto se budou cpát sionistům do prdele jak jen to půjde a snažit se urvat co se dá..."normální" člověk ani neví co je to NWO a proto politiku neřeší, ti co jsou u koryt jsou si moc dobře vědomi, kam tento svět spěje a snaží se urvat co můžou, viz. nesmyslná politika Topolánka, a spol., kteří ví, že jdou proti občanům, ale zároveň jsou si jistí svou pozicí, stejně jako Bush v USA. Takže si myslím, že se chystá něco hodně velkého a ti co mají více informací než my, se snaží na úkor normálních lidí co nejvíce zbohatnout, aby mohli patřit mezi vrstvu, pro kterou budou ostatní otročit.

169201

27.8.2008 14:21

RE: Tak toto je dost skličující čtení

B. 195.?.?.?

Reakce na 169199

Tak mne napadá kam se podělo tolik SS pohlavárů po IISV? Že by to byl ten důvod?

169203

27.8.2008 14:29

RE: Tak toto je dost skličující čtení

jos 201.?.?.?

Reakce na 169199

brazilie navic casto americany/ v brazilii se rika severoamericany/
velice ostre kritizovalaq. vezmeme-li v uvahu jihoamerickou unii a bric ,pratelstvi se chavezem a kubou, je toto pocinani / o kterem se tady nemluvi/ zcela nepochopitelne

169205

27.8.2008 14:40

RE: Tak toto je dost skličující čtení

jos 201.?.?.?

Reakce na 169199

wordpress.com/2008/08/26/paraguay-lugo-sworn-in-chavez-pledges-aid-by-tamara-pearson/ http://en.wikipedia.org/wiki/BRIC

169208

27.8.2008 15:07

RE: Tak toto je dost skličující čtení, přesto = naděje nemá na co umřít !

jm 201.?.?.?

Reakce na 169199

http://www.blisty.cz/art/40776.html
v textu nedoptrenim , ci diky ,,tiskarskemu sotkovi,, dve nepodstatne chyby. jm[chechtot]

http://www.economist.com/world/americas/displaystory.cfm?story_id=11885681

169209

27.8.2008 14:24

Gruzinsky premier na jare rekl, ze v budoucnu Kosovo urcite uznaji.

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Prohlasil to v rozhovoru pro estonske noviny Postimees. V Gruzii z toho byl slusny poprask. Tiskovy mluvci to poprel jako misinterpretaci. Jeden z vudcu vladni strany dokonce uvedl: "Nemyslim si, ze uroven estonske zurnalistiky je vysoka, byl misinterpretovan." Ministr pro reintegraci Iakobashvili poznamenal, ze premier nemluvi estonsky. Jenze ejhle, onen estonsky novinar nebyl takovy blb a ten rozhovor si nahral, je veden v anglictine a je zcela jasne co rekl a co ne. [chechtot]

viz. http://www.civil.ge/eng/article.php?id=17525

169204

27.8.2008 14:32

„Současná atmosféra mi připomíná situaci v Evropě v roce 1914 … kdy došlo díky zásahu teroristů

djb 194.?.?.?

Teroristu??

"Tak nam teroristi zabili Ferdinanda", rekl Svejk.

To vazne pouzili slovo teroristi nebo to tam nekdo vtipne doplnil? To uz zacina byt pomalu ale jiste trapne.
A mam pocit, ze nikomu ta veta ani uz nepripada divna.

Co se tyce fotografie Bushe s kulometem, pochybuji ze by se nasel nekdo, kdo by mu do ruky tuto zbran, byt nenabitou, zapujcil....

169207

27.8.2008 15:07

RE: „Současná atmosféra mi připomíná situaci v Evropě v roce 1914 … kdy došlo díky zásahu teroristů

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 169207

můžu se zeptat o čem je řeč? na co reagujete? zajímá mě to

169210

27.8.2008 15:16

RE: „Současná atmosféra mi připomíná situaci v Evropě v roce 1914 … kdy došlo díky zásahu teroristů

dun 86.?.?.?

Reakce na 169210

že byste si nejdřív zkusil přečíst článek? [velký smích]

169212

27.8.2008 15:14

RE: „Současná atmosféra mi připomíná situaci v Evropě v roce 1914 … kdy došlo díky zásahu teroristů

dub 86.?.?.?

Reakce na 169207

proč kulomet, to je slabota. křovák se hned ukázal v útočném letadle na letadlové lodi . fotošou s názvem "mission accomplished"...
přece nebudou troškařit s nějakou flintičkou

169211

27.8.2008 20:05

tak zacaly vzdycky valky

novy 80.?.?.?

Ten, kdo zna dejiny vi, ze ve vsech valkach se musel najit nejaky duvod, aby lide uznali, ze nutno bojovat. V roce 1914 zabili naslednika rakoukeho trunu a museli pocitat, ze takovou provokaci si Rakousko a jeho spojenec Nemecko nenecha libit.
V roce 1939 Hitler nechal prepadnout vysilac v Gleiwitz prevlecenymi nemeckymi vojaky za polske a nyni se snazi USA neustale hledat provokaci - nejprve Kosovo, pak radar u nas,a nyi Gruzii- bohuzel to je vse dukaz jake vedeni je v ruznych zemich.Rusko by chteli znicit a dosadit tam svoji vladu jako maji v Ukrajine,Gruzii nebo Estonsku.
zkratka lide jsou stale blbi a veri propagande. Ta ma nyni za cil udelat z Ruska risi zla a pripravovat svet, ze ho musi znicit.
Jde prave o to, ze Rusko prekazi nekterym kruhum na zapade, aby mohly vladnou celemu svetu.

169241

27.8.2008 23:42

oprava a odkaz

ika 84.?.?.?

V posledním odstavci jsou v originále "osetské" jednotky, ne "ruské": "There are Georgian forces on one side, Ossetians on the other."

Medvěděv a zbraň zde:
http://www.kommersant.com/p1016502/Russia_Georgia_...


[mrknutí jedním okem]

169253

28.8.2008 0:57

RE: oprava a odkaz

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 169253

No jo. Chybička se vloudí. Díky.

169257

Tuto stránku navštívilo 8 011