Diskuze k článku

Gaza nepotřebuje pomoc – má zemní plyn za 2 biliony liber

Příspěvků 43

7.8.2008 8:13

...asi tak.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

[smích]

167258

7.8.2008 8:24

zemny plyn?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

to vysvetluje doterajsi zaujem USA o destabilizaciu regionu [velký smích]

167260

7.8.2008 11:35

Genocida a holocaust???

Vanguard 62.?.?.?

Tak to ale ti Izraelci moc schopní nejsou, když po šedesáti letech genocidy vzrostl počet Palestinců z cca 1,5 milionu v roce 1945 na dnešních asi deset milionů...

167274

7.8.2008 11:42

RE: Genocida a holocaust???

Guru 78.?.?.?

Reakce na 167274

takový příklad má být důkazem, že genocida nebyla?
Mezinárodní Červený kříž nebo kdo provedl sčítání židů včetně Chazarů předstírajících, že jsou židy (v Evropě před válkou): 14 mil. osob.
Při sčítání těsně po válce napočítali 14,5 mil. židů včetně Chazarů vydávajících se za židy.

Chcete snad na základě těchto čísel popírat holocaust č.3 ?

pozn.: Holocaust č. 1 se 4 miliardami zabitých židů se odehrál v Talmudu na úsvitu lidských dějin

Holocaust č.2 se 6 milióny zabitých židů se odehrál v r. 1919 v The American Hebrew.

Zákon nespecifikuje pořadové číslo holocaustu, kteréhožto zpochybňování je trestné. Proto zpochybňování kteréhokoliv
holocaustu je trestným činem.

167276

8.8.2008 8:41

RE: Genocida a holocaust???

Vanguard 84.?.?.?

Reakce na 167276

No, dost těžko se mluví o genocidě u národa, jehož počet během té "genocidy" vzrostl osminásobně...

167348

8.8.2008 11:12

RE: Genocida a holocaust???

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 167348

A co takovi africani. Ti byli dovazeni ve velkem do USA, dostali bydleni, osaceni i praci a mnozili se take jak o zivot, podle Vas asi sen kazdeho naroda.

Je nesporne, ze Palestinci by radeji sve domy a pudu. Neni pochyb, ze by se jejich stavy vyvyjely jinak, pokud by je zidi nevyhnali z jejich domovu. On totiz jejich narust nezvedci o kvalitnich zivotnich podminkach, ale naopak. Presne tak, jak se to deje v africkych zemich. Generace vyrustaji v uprchlickych taborech nebo v permanentni hrozbe vojenskeho napadeni. To je likvidace naroda, at jsou cisla jakakoliv. Tu mnohdy verbez, ne nepodobnou ciganum, z nich neudelal blahobyt ale apartheid a valecne zlociny podobne nacistickycm zverstvum. Proto je zcela na miste pouzivat vyrazy jako genocida ci holokaust.

167377

8.8.2008 20:03

RE: Genocida a holocaust???

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 167348

nezáleží na tom kolik se narodilo, ale kolik bylo zabito

vy jste křesťan asi jenom papírově... [bliji]

167441

9.8.2008 3:33

RE: Genocida a holocaust???

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 167348

Pocet obyvatel Zeme se snad snizil za poslednich 60 let, obvzlast ve Tretim svete? Zidu je snad po Holocaustu taky mene, ci co? [překvapení]

167463

7.8.2008 12:42

RE: Genocida a holocaust???

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 167274

Hmmm, kdybych použil stejně debilní logiku jako náš sionista Vanguard (mmimochodem, je to jedna z nejpoužívanější propagandy na Novinkách, kde se tito čistokrevní vyvolení nadřazení Chazaři pravidelně scházejí u každého článku o Palestině a CELÝ DEN tam šíří rasovou nenávist, stejně jako tady Vanguard), pak bych jistě mohl říct, že těch 6.000.000 je totální nesmysl a holokaust nikdy neproběhl, jelikož někdo, kdo by zažil holokaust (podivnější je, pokud ho někdo přežije - a těch je hodně a stále natahují své žebrající pařáty všemi směry), by nikdy nemohl dělat to samé, co zažil. Tedy vraždění, vyhlazování, loupení, ničení, nedodržování jakéhokoliv mezinárodního práva, lhaní, systematické propagandy, šíření rasové a náboženské nenávisti a další prasárny, nad kterými zůstává rozum stát. Takže, jak to bylo, Vanguarde? [bliji]

167279

8.8.2008 8:37

RE: Genocida a holocaust???

Vanguard 84.?.?.?

Reakce na 167279

Nejsem sionista, ale používám zdravý rozum. Čím šířím rasovou nenávist, když připomenu prostý fakt: během šedesáti let "genocidy" vzrostl počet Palestinců osminásobně. Můžeš mi ty bojovníku proti sionismu a nenávisti vysvělit?

167349

8.8.2008 10:59

RE: Genocida a holocaust???

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 167349

Stejne tak mohu polozit otazku. Jsem antisemita kdyz tvrdim ze po WWII bylo v Evrope a USA prakticky stejne lidi, kteri se hlasi k zidum jako pred valkou ?

167375

8.8.2008 15:31

RE: Genocida a holocaust???

albert moravia 86.?.?.?

Reakce na 167375

Holocaust Židů se ale týkal POUZE ČÁSTI evropských, takže mi není jasné, proč k nim počítáš americké, kam moc nacistů nedosáhla, stejně jako k pronásledování Židů nedošlo během WW2 v severní Africe , Blízkém Východě a Jemenu (zato ale 1948 bylo odtud vyhnáno všech 900 000 tamních Židů), podobně ani jihameričtí apod. Židé nebyli pronásledováni.

Sčítání 1930: Evropa: 450 miliónů obyvatel, z toho Židů 11 miliónů: Polsko a SSSR po 3 milónech, Rumunsko 900 000, Německo a Maďarsko 500 000, ČSR 365 000, v ostatních státech méně významný počet. Kolik bylo Židů ve Francií, Belgií, Lucembursku, Nizozemí, Německu, Československu, Polsku, Rakousku, Maďarsku, Jugoslávií, Rumunsku, Řecku, na Ukrajině, Bělorusku, Litvě Lotyšsku a Estonsku v roce 1938 (Norimberské zákony) a kolik 1945, to má smysl porovnávat, jinde Židé vražděni nebyli, proto je nemá smysl připočítávat , jak se snažíš.

P:S: Navíc žádný ze 6 milónů Židů nešel před popravčí četu ani do plynové komory aniž by na sebe neměl s německou důkladností vedený spis, stačilo nacistické spisy sečíst...bez přísné evidence se holocaust nedal provést, přísná evidence se stala příčinou jeho odhalení a dokázání, Německo nepředpokádalo, že prohraje válku a archívy jednou skončí jako válečná kořist...

167405

8.8.2008 20:01

RE: Genocida a holocaust???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 167405

tak kamo daj si pozor, to je na basu, ty spochybujes sucane holokaustove cislo, ktore sa uz davno nehybe v sume 6 mil,

tiez, kde presne sa nasli tie spisy, ktore si viedli nemci o zabitych obetiach v taboroch??
posli sem nejaky link, diky

167444

10.8.2008 6:49

RE: Genocida a holocaust???

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 167444

>posli sem nejaky link, diky
--------
Odtajněné archivy KGB, archivy Červeného kříže a archivy německého Baden Alersen (mohu se mýlit v názvu), se přibližně shodují v počtech. Samozřejmě tímto nepopírám ten uzákoněný holocaust (TM) z první světové války publikovaný v The American Hebrew v roce 1919, kde se uvádí číslo 6 mil. i název holocaust. S tím se nesmí pohnout!

167553

10.8.2008 8:19

RE: Genocida a holocaust???

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 167444

>posli sem nejaky link, diky
----------
statistika
bankovky
další informace
čísla se mění - původně 4 mil. a v roce 2001 se to snížilo na 1.5 mil.
The American Hebrew
Další odkazy by byly k disposici, ale článek je o jiném holocaustu - o tom, který se nám odehrává v tyto dny v Palestině.

Udělali kozla zahradníkem. Válečný zločinec Tony Blair v roli rozhodčího izrelsko-palestinského komfliktu. Stejný Tony Blair, který ujišťoval občany Velké Británie, že Saddam Hussain je schopen napadnout Británii a Spojené státy během pětačtyřiceti minut a mimo jiné také disponuje zbraněmi hromadného ničení. To se musí zarazit a válka proti Iráku je nevyhnutelná. Stejný Tony Blair, který po vzoru Ameriky z 11. září 2001, připravil pro občany Británie podobné překvapení v podobě bombového útoku na metro v Londýně. Vděčná a věčná válka proti teroristům. Stejný Tony Blair, který nyní upřednostňuje politické hnutí Fatah, namísto Hammas, neboť Fatah je zástěrka americké "demokracie" a Tony Blair je "Liška strážcem kurníku"!

167559

7.8.2008 12:50

.

cyp 195.?.?.?

Jediný holokaust který proběhl od začátku 20. století je ten, který pořádají sionisti v Palestině.

167280

7.8.2008 12:58

Zajímavý článek

hestroy 77.?.?.?

Tento článek je velmi zajímavý a také doplnění editora je poučné a naprosto s tím souhlasím... To, co se odehrává v Palestině, předčí nacistická zvěrstva. Ano, Rothschildův vnuk Adolf Hitler měl sice neomezenou moc (bez jakékoliv kontroly mezinárodního společenství), přesto si nedovolil dělat to, co provádějí ti, kteří měli být údajně nejvíce postiženi. Adolf Hitler sice údajně nenáviděl židy, přesto měl svého židovského lékaře a astrologa, kterým věřil více než svým generálům a kteří ho svým způsobem řídili. Jak je to možné? Člověk by čekal, že pokud někdo nenávidí určitou skupinu lidí, nevybere si za své nebližší právě lidi z tohoto etnika. Také by si asi nepouštěl židovskou hudbu a netěšil se z židovské umělecké tvorby, kdyby tolik nenáviděl židy...

Rasová nadřazenost. To byl důvod pro vyvražďování židů a dalších "podřadných" ras a náboženských skupin. Dnešní "stát" Izrael od nacistického modelu pokročil o mnoho dále. Zatímco ve Wermachtu mohlo zhruba 300.000 židů uplatňovat svoji víru, v Jeruzalémě jsou systematicky vyháněni nežidé, tedy hlavně křesťané. Rabíni přikazují zaměstnávat pouze židy a nečisté děti věšet na stromy. Rétorika židovských vůdců zcela předčí nenávistnou rétoriku Adolfa Hitlera a jeho čistokrevných poskoků. Vyhlazování vesnic probíhalo brutálněji v židovském stylu, nežli nacistickém.

Židé se veřejně chlubí tím, že mají čistou krev a jsou boží stvoření, zatímco nežidé jsou nečistá stvoření vhodná leda k otrocké práci, případně do masových hrobů. Jejich propaganda předčí nacistickou v mnoha směrech, především proto, že ovládají světová média. V této propagandě se nehovoří o rasové nadřazenosti, ale o velikém ohrožení židů, o antisemitismu, kvůli kterému jsou židé za své strašné zločiny beztrestní.

Židé si sami zadělávají na velký problém. Pokud se nezbaví svého přesvědčení o tom, že jsou vyvolenou boží rasou a nepřestanou své zločiny krýt štítem antisemitismu a nezačnou se řídit tím, co vyžadují od ostatních, těžko naleznou pochopení nás, rasově nečistých, Bohem nevyvolených, gojímů.

167282

7.8.2008 13:50

RE: Zajímavý článek

sxg 78.?.?.?

Reakce na 167282

Vložený obrázek

167289

7.8.2008 15:24

RE: Zajímavý článek

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 167282

Viděno z perspektivy transcendence:

Ideální by bylo toho jejich Boha, který se za Boha jen vydává, vypráskat pryč z tohoto vesmíru, pak by zůstali jako listí hnané větrem. A to se brzy stane.

Naneštěstí má on egregor rozprostřený jak mezi židy(JHVH), tak mezi židokřesťany (většina soudobých křesťanů, kteří přijali text svého Nepřítele - Starý zákon - za svůj), muslimy(Alláh- variace na Al či El-ohim), jehovisty (Jehova) a rastafariány(Jah)a do značné míry i vyznavače amerického civil religion i vše co z nich kdy vzešlo. Úhrnem je to zatím nepřekonatelná síla, ale už dostává zřetelné trhliny. Chce to ještě nějaký čas.

Pak bude had uloven a rozčtvrcen. [chechtot]

167293

7.8.2008 23:11

RE: Zajímavý článek

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 167293

....bať, bať.....uloven.

167319

8.8.2008 0:50

RE: Zajímavý článek

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 167293

No muslimove jsou dost ruznorodi, ale jednoho se muzu opatrne preptat. Nemyslim si uz dopredu, ze on "pouze" archonta uzna za Boha. Ten utajovany text svateho Jana je velmi poucny. Vesmirne absolutno totiz nema nejmensi duvod k nejake zarlivosti na jineho boha, protoze cokoliv jineho je nejakou emanaci z jedineho zdroje. Proc by mel Buh zarlit na nejakeho avatara sebe sama? Zarlivy buh nemuze tedy nikdy byt skutecnym absolutnem. Z textu vyplyva, ze jeho moc bez nejake adekvatni pomoci nemuze byt zadnym clovekem nikdy zlomena, ale kazdy clovek ma volbu koho uzna za Boha, pokud v Boha veri. A tuto volbu nemuze zlomit ani Samael. Vubec me neprekvapuje, ze tento spis sv. Jana je tajny. V zadnem pripade se totiz nehodi pro centralizovanou cirkev ani jeji propojeni s moci.
http://sweb.cz/unamyr/texty/1_6txt.htm
Opravdu pozoruhodny text, dekuju ze jste na nej obratil pozornost.

167334

8.8.2008 17:13

RE: Zajímavý článek

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 167334

"No muslimove jsou dost ruznorodi, "

Tím, že o Něm příliš nepřipouštějí diskusi,a považují ho za nepoznatelného, nehledě na to, že židé a křesťané jsou jimi uznáváni, se obávám té horší možnosti, ale je to samozřejmě věc přesného vhledu, zdrojových textů a věcné diskuse.(nahlížet na Jahveho jako na člověka s přednostmi a slabostmi optikou psychologicko-kriminalistické metodiky a to by byly výsledky!!!)

Ale zeptejte se, samotného mne to silně zajímá. Muslimové mají totiž jinak (v teoretické a do značné míry i praktické rovině) velice vytříbený smysl pro čest, důstojnost ap., které zde na Západě spíše mizí.

"Opravdu pozoruhodny text, dekuju ze jste na nej obratil pozornost."

svého času byli gnostikové považováni za heretiky, samozřejmě v perspektivě církevních představitelů (církve jsou dílem infiltrace původního gnostického křesťanství), pozornost šla tedy do značné míry stranou.
Pro mě osobně je důležité na tyto skryté linie upozornit, neboť jinak svět bude stále o tom samém.

U křesťanů tento odkaz zachovali bogomilové (ti kteří milují Boha), kataři, albigenští (viz.),markiónovci a jiné "sekty" s různým úhlem pohledu na věc mezi nimiž (katary) měla údajně přežít pravá linie Ježíšových potomků zplozených s "děvkou"(kdo ji tak nazval je snad jasné) Marií Magdalénou. I Jidáš Iškariotský byl ve skutečnosti jeho nejvěrnějším žákem.
Naopak mi smrdí Petr a Pavel, na kterých stojí církev, tam myslím došlo k zrůdné manipulaci s Ježíšovým odkazem i s událostmi okolo.

"A tuto volbu nemuze zlomit ani Samael. "

jistěže. V textu Podstata archontů je psáno:

"Na prvním místě se objevuje stvořitel hmotného světa zvaný Samael, Sakla nebo Jaldabaóth. Tyto síly oddělují člověka od nejvyššího Boha. Svou podstatou jsou omezené a proto se jich opravdový gnostik nemusí obávat."

Také proto nemám strach z ničeho co z něj povstalo. A díky poznání jeho skutečné totožnosti lze odfiltrovat závadné výplody jeho vůle.
On není veskrze zkažený- obdržel světlo od své matky, které si však nechává výhradně pro sebe. Takový malý velký diktátor. A zejména židé mu to "žerou" už 5000 let. Kolik stovek miliónů, možná miliard duší vběhlo (nalákalo je světlo, které si ponechal) do této slepé uličky, aby si muselo prožít pokřivení původního "obsahu" Ducha, daného Absolutnem... (Tolkien píše o skřetech jako o výsledku pokřivení a mutací elfů)

167410

9.8.2008 3:12

RE: Zajímavý článek

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 167410

Uzasne jak mysleni je multipararelni a nadcasove.

"On není veskrze zkažený- obdržel světlo od své matky, které si však nechává výhradně pro sebe."

Presne o tom jsem premyslel a dospel k podobnym zaverum. Prestoze se absolutno podle tohoto textu nepodilelo primo na jeho vzniku, coz by u bytosti tak vysokeho radu bylo neobvykle. Jeho matka je emanovana absolutnem a i on neprimo musel vzejit z absolutna. Silmarion je velmi poucne cteni, ze ano? Tolkien zrejme taky znal gnostiky. [smích]

167464

9.8.2008 13:12

RE: Zajímavý článek

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 167464

Doporučuji Silmarillion i ostatní jeho knihy, stojí to za to.

"Podle elfského zpěvu Ainulindalë (v Silmarillionu) byl Eru-Ilúvatar (Absolutno) před počátkem času sám. Jako první stvořil Ainur, kteří byli potomstvem jeho myšlenky. K Ainur mluvil a předkládal jim různá hudební témata a oni před ním zpívali. Z tohoto zpěvu se postupně vyvinula Hudba Ainur, jejíž zjevnou podobou je Svět, Arda .(Arda znamená země v arabštině [mrknutí jedním okem] )

Před stvořením Ardy byl Melkor nejmocnějším Ainu. Na rozdíl od ostatních Ainur byl Melkor pyšný. Chtěl být sám stvořitelem a vládcem světa.

Během Hudby Ainur se pokusil změnit Hudbu a vložit do ní své vlastní myšlenky. Někteří Ainur se k němu v tomto přidali a oponovali Eruovi v hlavním tématu Hudby. Ironicky tím zvýšil krásu Eruových úmyslů, když v ní projevil svou smutnou disharmonii. Hudba Ainur byla „šablonou“ pro celé dějiny a hmotu Ardy (vesmír byl jejím obrazem)"
(pozn. M.B.:> porovnat s teoriemi superstrun a dalšími týkajícími se rozvibrování -po staru Velký třesk - počátečního "klidového stavu" do značného množství harmonických (a díky Nepříteli i disharmonických), jejichž "holografickým"- východní náb. používají výraz mája-závoj- zobrazením je fenomenální svět)

"Ilúvatar poté ukázal tento svět Ainur, nejprve jako vidění a poté ho pomocí Nehynoucího plamene učinil skutečným (Eä).

Po tomto zhmotnění Hudby Ainur již Eru do chodu světa nezasahoval
(soudobý deismus), nebo pouze minimálně. Odpovědnými za osud Světa se stali ti z Ainur, kteří do něj vstoupili – Valar a Maiar.

Elfové věří, že na konci dnů Ardy dojde k Poslední bitvě (sindarsky Dagor Dagorath – Bitva bitev), ve které budou s konečnou platností poraženi všichni následovníci Melkora-Morgotha (a jeho služebníka a nástupce Saurona). Potom stanou Valar, Maiar, elfové i lidé před Eruem a bude zpívána Druhá Hudba – tentokrát v úplnosti a správně, bez neladů, které do první Hudby Ainur vnesl Melkor-Morgoth."

(Původní jméno Melkor znamená „Ten, kdo povstává v moci“, zatímco jméno Morgoth, „Temný nepřítel světa“)

Tolkien znal hodně, až se tomu člověk diví.(Pán Prstenů vznikl se záměrem o novodobou anglosaskou mytologii, čerpal mj. z finského eposu Kalevala a severského eposu Edda, elfský jazyk quenijština vznikl z finštiny)
Zatímco "Silmarillion" je svého druhu kosmologie světa, který v jeho díle vzniknul, a objasňuje události, které Pánu Prstenů předcházejí.
Zajímavé jsou i "Příběhy z čarovné říše", kde se i více teoreticky zabývá psaním pohádek, a "Nedokončené příběhy", které doplňují některé události.

167500

9.8.2008 13:40

pokr.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 167464

Vložený obrázek

Byl zejména filolog:

"Kromě hluboké znalosti anglosaštiny (staré angličtiny) a staré norštiny Tolkien hovořil s různou mírou plynulosti více než tuctem evropských jazyků, počínaje velštinou, galštinou, románskými jazyky jako francouzštinou, španělštinou a italštinou stejně jako ostatními germánskými jazyky (ranými formami němčiny a nizozemštiny jako například starou saštinou) a baltskými a slovanskými jazyky (litevštinou a ruštinou). Ve své osobní korespondenci zmiňoval, že zvuk finského jazyka zněl jeho uším nejliběji a stal se zdrojem inspirace pro quenijštinu, nejdůležitější z jím vytvořených jazyků."

Profesor staré angličtiny, profesor anglického jazyka a literatury, znalec staré angličtiny a staré severštiny, a rovněž mytologií kultur, jejichž jazyky studoval. Zároveň zbožný katolík.

Já osobně ho spolu s F. Herbertem, sci-fi autorem řady knih o Duně, pouštní planetě, považuji za jednoho z proroků 20. století.

Jeho dílo by dle mého názoru mělo dostat mnohem více pozornosti. V souvislostí s gnózí mnohem mnohem (!) více pozornosti.

Film je věc jiná, ale i tak je místy dost silný.

167503

9.8.2008 17:02

RE: pokr.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 167503

Prave ted asi metr ode mne primo na dosah je Pan prstenu, Hobit, Pribehy z carovne rise, Nedokonceny pribehy, Silmarion a taky zivotopis J.R.R. Tolkiena, ktery napsal Michael Coren. Bohuzel Herbertovu Dunu jsem pujcil a nebyla by mi vracena, stejen jako treba Hlava 22. Holt kvalita je kvalita. Pamatuju jeden srandovni vyber knihy stoleti v Britani, trikrat vyhral Pan prstenu. Treti verejny vzorek udelali literarni kritikove nespokojenu s verejnou volbou z absolventu tusim Oxfordu nebo Cambridge, vyhral Pan prstenu. Pak uz mohli pani kritikove tak akorat vybirat mezi sebou. Holt lidi tomu, co je krasne nerozumi, ze ano?[velký smích] [velký smích]

"Vanda sina termaruva Elenna-noreo alcar enyalien ar Elendil Vorondo voronwe. Nai tiruvantes i harar mahalmassen mi Numen ar i Eru i or mahalmar ea tennoio."

Omlouvam se, ze to je bez interpunkci, dvojtecky nad samohlaskami bych vytvarel velmi komlikovane. [mrknutí jedním okem]

167510

9.8.2008 21:42

RE: pokr.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 167510

kvalita je kvalita, máte pravdu
[chechtot] [chechtot] [chechtot]

""Vanda sina termaruva Elenna-noreo alcar enyalien ar Elendil Vorondo voronwe. Nai tiruvantes i harar mahalmassen mi Numen ar i Eru i or mahalmar ea tennoio."

rozhodně [mrknutí jedním okem]

sežeňte si i Húrinovy děti
Vložený obrázek

loni vyšly poprvé v českém překladu, pokud ovšem nedáváte přednost tradiční angličtině bez zkreslení překladem. Hodně smutný příběh.

167528

9.8.2008 23:15

RE: pokr.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 167528

Pribeh o Turinovi Turambarovi uz zrejme podle vaseho dokazu ve zkracene forme rozpracoval tedy pan Christopher Tolkien. Budu se muset po nem podivat. Je to velmi smutny pribeh. Tohle kdyby nekdo dobre zfilmoval, tak otrly chlapy budou na konci brecet jako mali kluci.

"Reknu ti tedy posledni vec, otroku Morgothe, rekl Hurin, "a ta neni z moudrosti Eldar, ale je mi v teto hodine vlozena do srdce. Ty nejsi Pan lidi, a nebudes, i kdyby pod tvoji vladu padla cela Arda a Menel. Za Kruhy Sveta jiz nebudes pronasledovat ty, kdo te odmitnou."

[mrknutí jedním okem] [smích]

167533

9.8.2008 22:58

RE: pokr.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 167533

tak jest

pusťte si The blessed spirits,a se zavřenýma očima si tato slova Húrinova prociťte znovu... [mrknutí jedním okem]

167535

9.8.2008 22:34

RE: pokr.

Kevin 78.?.?.?

Reakce na 167510

>Bohuzel Herbertovu Dunu jsem pujcil a nebyla by mi vracena, stejen jako treba Hlava 22. Holt kvalita je kvalita.

Takze neco ve prospech verejnosti:

Hlava XXII

Duna

J.R.R. Tolkien - vse co mam - ilustrovano

167530

9.8.2008 22:09

RE: pokr.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 167530

[cool] [cool] [cool]

167531

9.8.2008 23:27

RE: pokr.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 167530

Neměl bys Gerta Prokopa...Timothy Truckle...copak nohy se kradou? a tři minuty věčnosti? Zaboha to nemůžu sehnat v elektronické podobě...pdb nebo tak něco.

167537

10.8.2008 12:09

RE: pokr.

Kevin 78.?.?.?

Reakce na 167537

Jasne ze mame, staci rict. Format .doc vyhovuje ??
Ma sbirka e-knih ma momentalne nejak kolem 10 giga...

Tady to mas, at pobavi...

167588

10.8.2008 17:12

RE: pokr.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 167588

Super, díky moc!!!

Prokop měl snad stroj času, ta kniha je až děsivě reálná...doporučuji každému!

167618

8.8.2008 17:33

pokr.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 167334

" ze jeho moc bez nejake adekvatni pomoci nemuze byt zadnym clovekem nikdy zlomena"

Jeden zuřivka jménem Jákob mu byl důstojným protivníkem, ale nechal se koupit(stejně jako jeho předkové)slibem potomstva, majetku ap.(+ novým jménem Izrael- tj. zápasník s Bohem) a bylo hotovo.
Když někoho nelze porazit silou, pošlou se obchodníci. Stále stejná taktika.
Analogie je i v Tolkienově díle- Silmarillion je v podstatě do značné míry převzatá gnóze. Za Melkora-Morgotha dosadíte Jaldabaotha, za Saurona Jahveho (jedna ze sedmi Jaldabaothových emanací, v Pánu prstenů po zabití Morgotha se stal hlavním Nepřítelem), za hobity Slovany (láska k houbám na které chodili Smíšek s Pipinem sedlákovi Červíkovi, pokojný usedlý sedlácký život, neřízený jakoukoliv formou vlády, státu protože ho není třeba, ap.) a je pak jasné o co tu vlastně kráčí.

Kruh-Prsten Moci vyjádřený údajně falešnými Protokoly (pak mi tedy uchází důvod zuřivosti s jakou židé bojují proti komukoliv kdo se o nich zmíní) se pomalu uzavírá, Jahve je zároveň aspirantem na post (dle mého názoru se jedná o funkci nikoliv o jméno) "Uroboros" - "Pán Času" - tím, že by ovládl tuto planetu (Třetí chrám jako Barad-dûr, centrum Moci, ze kterého by "jeho lid" vládl prostřednictvím náboženství Knihy, 7 přikázání+ kapitálu a médií celému světu) což se mu dle mého vhledu povede na krátký čas, na neudržitelný "moment" v dějinách Země, avšak lidských pět až osm let se může zdát dost. Mohu se též mýlit a tento stav může probíhat už nyní, ovšem v jiné podobě.(analogicky s Pánem Prstenů se mi též vybavuje Saruman, který říká Gandalfovi- "My se s ním musíme spojit, Gandalfe.". A Gandalf odpovídá, parafrázuji: "Jenom jedna ruka může vládnout Prstenem, Sauron se o skutečnou Moc nedělí")

Vložený obrázek

167411

8.8.2008 10:05

RE: Zajímavý článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 167282

>Ano, Rothschildův vnuk Adolf Hitler
[překvapení] [překvapení] nějaký odkaz nebo tak něco?
O "Rotes schildech" (Rudý štít... Rudá armáda ... bolševici... tralalala... tralalala)jsem toho četl dost mimo hlavní proud informací, ale na tohle jsem nenarazil.

167362

9.8.2008 7:54

RE: Zajímavý článek

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 167362

>Ano, Rothschildův vnuk Adolf Hitler
nějaký odkaz nebo tak něco? <

Vyguglovat se toho da dost ale dokazat?
Mozna, ze se muzete zeptat hitlerova vnuka:
http://www.youtube.com/watch?v=QZzj7I95xCc

167472

9.8.2008 16:55

RE: Zajímavý článek

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 167362

>Ano, Rothschildův vnuk Adolf Hitler
nějaký odkaz nebo tak něco? <

Vyguglovat se toho da dost ale dokazat?
Mozna, ze se muzete zeptat hitlerova vnuka:
http://www.youtube.com/watch?v=QZzj7I95xCc

167512

8.8.2008 12:00

ERETZ žádá omluvu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Jak reaguje server eretz na názory oponentů ?

Veselý, vy hulváte, omluvte se!

Omluvte se Eretzu za označení „xenobofní web“, omluvte se Haně Lukešové, Břetislavu Olšerovi, poslankyni Janě Hybáškové i profesoru Alanu Dershowitzovi za pomluvu, že píší „šovinistické články“.

Veselý, vy hulváte, omluvte se, dokud je čas vyřešit Vaše urážky jen omluvou a ne soudní trestněprávní i civilní cestou!

Článek je ke shlédnutí zde: http://eretz.cz/content/view/6391/43/

Škoda, že Eretz neumožňuje diskuze pod svými články. Mám velmi nutkavou touhu zeptat se co to je ta "civilní cesta" s vykřičníkem.

Možná by se v na Eretzu mohla dle zaběhlého stylu (např. JAKO PREZIDENT BUDE PRO IZRAEL LEPŠÍ) vyhlásit tato nová anketa:

TY CO KRITIZUJÍ IZRAEL BY BYLO NEJLÉPE:
O Umlčet "civilní cestou" !!!
O Umlčet zpravodajsou cestou (POPRAVIT)
O Umlčet soudní a trestně právní cestou
O Zesměšnit článkem na Eretz.cz
O Ignorovat je

Pro jistotu se PŘEDEM OMLOUVÁM [velký smích]

167381

8.8.2008 19:14

RE: ERETZ žádá omluvu

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 167381

slabé, melou z posledního. Umrcení není vítězství ale prohra protože se dá zapravdu popravenému, protože kdyby ten neměl pravdu, nebylo by mu třeba usilovat o život. Křesťanství díky tomu získalo 1/6 lidstva coby vyznavačů.(zemřel za svůj názor, tedy mluvil pravdu- tento postřeh poprvé vyslovil Rajneesh Osho)

Vložený obrázek (kniha Od smrti k nesmrtelnosti)

Vložený obrázek

167432

9.8.2008 10:50

RE: ERETZ žádá omluvu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 167432

>zemřel za svůj názor, tedy mluvil pravdu- tento postřeh poprvé >vyslovil Rajneesh Osho)
Nic proti Oshovi, ale působení Mistra z Nazaretu brilantně popisuje K.Minařík v "Vnitřní smysl Nového zákona"...

167487

9.8.2008 16:56

RE: ERETZ žádá omluvu

google 84.?.?.?

Reakce na 167487

p. HAd, pre mna je Minarik dost necitatelny. sam neviem preco.
cital so ho na vase odporucanie.
osobne si myslim, ze najlepsia knizka o Kristovi je prave Oshova:
Hořčičné semínko
Vložený obrázek

podla mna jeho najlepsie dielo, nikdy v nemcine nevyslo, kupil som si to na Slovensku v cestine.

167509

9.8.2008 3:37

RE: ERETZ žádá omluvu

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 167381

Nasrat a zadnou omluvu. K omluve musi byt nejprve duvod. Mimoto vyhrozovani popravou, "civilni cestou" smrdi vyvolavanim nenavisti a na to je ten slavny paragraf 198 z demokratickeho zakoniku CR. Ja jsem ty clanku na BL cetl i s reakcemi protistrany. Silne pochybuju, ze by tady v diskusi vydrzel oponent prilis dlouho.

http://www.blisty.cz/art/41678.html
Hystericky text Stepana Kotrby byl jak on sam pozdeji nekde uvedl vedomou provokaci, nikdo se zrejme nechytil. To pan Bergman vedet nemuze, protoze mu to e-mailem nikdo neposlal. Ani neni podstatne co rekl druhy den spolupracovnik Obamy, o kterem nikdo nevi jak se jmenuje a vypada ci ze vubec existuje. Podstatne je, co rekl Obama pred vyborem AIPAC, jeho oblicej i jmeno si dokaze vybavit znacne mnostvi lidi.

Mnohem podstatnejsi je vsak fakt, ze jakykoliv kandidat na americkeho presidenta se snazi vlezt do zadku lobysticke organizaci jako AIPAC? Komu je podrizen urad americkeho presidenta a zahranicni i domaci politika USA? Zajmum USA? AIPAC snad haji prioritne zajmy Spojenych statu? Proc se tedy jmenuje vubec AIPAC? Proc se treba nejmenuje spolek pratel USA?

167465

Tuto stránku navštívilo 6 761