Diskuze k článku

O lepivých melodiích

Příspěvků 117

2.8.2008 7:04

Hmmm, nic se nelepi

Aja 74.?.?.?

Error 403: Forbidden

...a mate na CD "Barbora, pise z tabora" a "Delani" a taky "Pan doktor Janousek"?
Spis nez jak lepidlo mi pripadaj' takovy mile vlidny. [smích]

166594

2.8.2008 16:14

RE: Hmmm, nic se nelepi

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 166594

Ježíšmarja, pardón. Už je to opraveno. Zkuste teď. [zahanbení]

166635

2.8.2008 7:13

Lepivé melodie...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Obě písničky mi zahrály stejnou melodii a to tuhle:
Error 403: Forbidden
You don't have permissions to access this page. This usually means one of the following:
this file and directory permissions make them unavailable from the Internet.
.htaccess contains instructions that prevent public access to this file or directory.
Please check file and directory permissions and .htaccess configuration if you are able to do this. Otherwise, request your webmaster to grant you access.
------------------------------------
Holt...asi jsem ještě příliš mladý a lepivým melodiím bych neporozuměl. Přístup není povolen!
Jinak se mi vždy líbila a stále ještě líbí Hana Zagorová.
Tu omladinu dnešní doby neznám, což je škoda. Rád si poslechnu jejich tvorbu, přestože mi jména nic neříkají.

166595

2.8.2008 19:17

RE: Lepivé melodie...

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 166595

Error 403: Forbidden?
Kdo hleda najde ale jarku, Mozart to neni.
Led Zeppelin take ne [naštvaný]

166647

2.8.2008 20:33

RE: Lepivé melodie...

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 166647

A tohle si nemuzu odpustit. Tahle pisnicka na tenhle webzin patri uz z principu.
http://www.youtube.com/watch?v=a_jDiDya5j4&fea...

166658

2.8.2008 8:06

Soňa ví

Saša 74.?.?.?

Soňa ví lze přehrát i stáhnout.

166596

2.8.2008 11:20

RE: Soňa ví

mt-svk 213.?.?.?

Reakce na 166596

Skvelá stránka, už je v záložkách [smích] ! Konečne som zohnala niektoré piesne, ako Holubi dum a podobne.

166613

3.8.2008 11:57

RE: Soňa ví

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 166613

Urcite musi byt super slyset po tisicipaty Holubi dum,severni vitr je kruty nebo kopni do ty bedny...[smích])( je opravdu videt ze Zvedavci maj vkus..[smích])vy mi neco rikejte o omylackach....lol

166708

3.8.2008 16:32

RE: Soňa ví

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 166708

+1

166728

4.8.2008 4:04

RE: Soňa ví

Semerad 76.?.?.?

Reakce na 166708

>Urcite musi byt super slyset po tisicipaty Holubi dum,severni
>vitr je kruty nebo kopni do ty bedny...[smích])( je opravdu videt ze
>Zvedavci maj vkus..[smích])vy mi neco rikejte o omylackach....lol

Jsou evergreeny Pastinaku, ktere je mozne poslouchat i po ste. To se ovsem s tekno muzice prihodit nemuze, ze by vstoupila mezi vecne mlade. Dva takty elektronickeho kravalu, beze slov si totiz zadny smrtrlnik nedokaze ani broukat, natoz zazpivat.

166782

4.8.2008 8:17

RE: Soňa ví

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 166782

Přesně !
A nedokáže si tý dva takty ani zapamatovat!
Dost pochybuju,že je schopen rozlišit jednu "skladbu" od druhý.

166800

4.8.2008 12:32

RE: Soňa ví

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 166800

ja se fakt musim smat..[smích]) ty vase evergreeny s detskou melodii a primitivnim textem jsou mi k smichu stejne jako cela Ceska Janeckovska scena....Ty vase evergreeny jsou trapny omylacky a to je taky jedinej duvod proc si je pamatujete a tekno je pro vas tak slozity ze jej nerozeznate( ostatne teda pochybuju ,ze jste kdy slyseli celej kvalitni set,napriklad od Cristal distortion....ale tady stejne hazim perly svinim,takze je to jedno...pust si everreen,zaspivej si a muzem se rozejt...[smích]

166816

4.8.2008 16:21

RE: Soňa ví

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 166816

Ale já ti to tekno,či techno přeci neberu! [smích]
No a toho Janečka taky nemusim.Z český scény můžu tak Jasnou Páku ,no a z venku by toho bylo o něco víc: ACDC , Pink Floyd,Stryper, Helloween , Deep Purple,UFO,Gary Moore..........
Vidíš ,a teď jsem rozhodil pár perel zase já....
[velký smích]

166836

5.8.2008 5:20

RE: Soňa ví

Semerad 76.?.?.?

Reakce na 166816

>ja se fakt musim smat..[smích]) ty vase evergreeny s detskou melodii a
>primitivnim textem jsou mi k smichu stejne jako cela Ceska
>Janeckovska scena....Ty vase evergreeny jsou trapny omylacky a to
>je taky jedinej duvod proc si je pamatujete a tekno je pro vas
>tak slozity ze jej nerozeznate( ostatne teda pochybuju ,ze jste
>kdy slyseli celej kvalitni set,napriklad od Cristal
>distortion....ale tady stejne hazim perly svinim,takze je to
>jedno...pust si everreen,zaspivej si a muzem se rozejt...[smích]

Kdybys nedelal kraval v prasecaku a nerozhazoval tam perly aby to poslouchali svine a poslechl si muziku, tak bys nemusel byt porad tak rozhozeny. Jenze ono to nejde zapiskat, nebo zanotovat elektronicky hluk, ze? Zato ti jde ten kraval a nadavani, tisiciwattovej Schopine. Bez elektricky zasuvky bys nezaspival ani "Ovcaci ctveraci". To bych te chtel videt ty genialni muzikante, na co bys ten rambajs delal, kdyby ses narodil v dobach Mozartovych. Asi na morkovou kost, ne? Ty jses ale sasek pocmaranej, to snad neni pravda.

166894

6.8.2008 2:46

RE: Soňa ví

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 166894

Je to sice dlouho ,ale 6 let sem hral na trumpetu a 4 na trombon,tak mi tu nemusis vyprvet pohadky... a vis co me nebavilo???hrat pro takovy prestarli dementy jako jsi ty ,co se o vikendu vozerou(a snazej se vypadat ze vozrali nejsou[smích] odrhovacky co kazdej slysel milionkrat a jeste horsi bylo hrat na vystoupenich kde vsichni sedeli,cumeli a pak zatleskali...proste roboti......Vasi zabavu ja znam a pripada mi mirne receno "prekonana",ale pocitam ze tys taky neposlouchal to co tvuj dedecek..[smích]) a nebo jo???lol

167057

2.8.2008 8:48

TECHNO JE PODKLAD POD DROGOVOU KONZUMACI

Martin Škapík 85.?.?.?

Techno hudba postrádá melodickou, ale i harmonickou linku. Do lidí se hrnou decibely ohlušujících většinou navíc syntetických rytmických sekvencí. Tento žánr vznikl proto, aby chybějící zážitek z hudby mohly nahradit drogy - nejčastěji pervitin.

U většiny návštěvníků se jedná o drogové výlety, navíc se tam nabírají "nováčci", kteří dostanou "ochutnat" drogu už jen proto, aby maraton rituálního tance odtačnili.

Techno není kategorie hudebního žánru, je to robotická muzika k oderagování, kterou nutně musí doplňovat buď vysoké dávky alkoholu, nebo výše zmiňované drogy - speed, extase, perník atd..

Systému to vyhovuje, protože koncerty skutečně hudební, nikoliv agresivní až po tedy počítačové techno, mohou probudit v lidech kladné emoce a tedy je odklonit od náhražek drogami, ba co více přivést k zamyšlení a pocitům příjemným ze samotné hudby. Techno je tedy cílené navádění na drogové závislosti, které si potom - po ukončení srazu dealeři už ohlídají v jednotlivých regionech - s hudbou to nemá nic společného, což by nevadilo, pokud by to nezapříčiňovalo vysoký nárůst drogových závislostí u náctiletých a to na velmi zničujících drogách - je můj názor. [pláč]

166603

2.8.2008 12:32

RE: TECHNO JE PODKLAD POD DROGOVOU KONZUMACI

misdo 78.?.?.?

Reakce na 166603

Zjavne o tom veľa vieš [zmaten]
nemám chuť sa rozpisovať len mi to nedalo aj tak máš už svôj názor

166617

2.8.2008 14:55

RE: TECHNO JE PODKLAD POD DROGOVOU KONZUMACI

smoke 89.?.?.?

Reakce na 166603

jako bych slyšel tvojí babi s tajemníkem MV KSČ jak si notujou vo bigbítu, máničkách a zabijácký trávě [chechtot]

166629

2.8.2008 17:13

RE: TECHNO JE PODKLAD POD DROGOVOU KONZUMACI

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 166603

Podobný věci si pamatuji o Metalu...jak to ani není hudba, jak to vede k agresivitě, drogám atd. Prostě kecy, vadilo že vyčnívali. Prostě s tím jděte víte kam, každý ať si najde to své, každý ať si poslouchá co chce, nosí co chce...

V Rusku zas chtějí určovat co je dobré...ale není to jen v Rusku samozřejmě. Co jsem třeba nevěděl, že v SSA byl vyvolán proces k zákazu Metalu, vedl to pošahanec Gore. Naštěstí to uhráli jen na známou nálepku Explicit Lyrics [oči v sloup]

166639

2.8.2008 19:27

RE: TECHNO JE PODKLAD POD DROGOVOU KONZUMACI

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 166639

Miro,metal sice vadil,ale punk je provokoval
Možná to někdo zná,ale nedá mi ,abych zde neuvedl nejslavnější českou hudební recenzi všech dob:

http://www.ceskatelevize.cz/specialy/bigbit/doplnk...

Až je to k nevíře!

Ve svých povídkových sbírkách "Hořkej svět a Prima sezona" Josef Škvorecký píše zase o zkušenostech z let padesátých a také z protektorátu. Také zajimavé čtení.Povídky "Konec Bulla Máchy a Eine Kleine Jazzmusik" stojí opravdu za to!

166648

5.8.2008 6:16

RE: TECHNO JE PODKLAD POD DROGOVOU KONZUMACI

Semerad 76.?.?.?

Reakce na 166639

>Prostě s tím jděte víte kam, každý ať si najde to své, každý ať si poslouchá co chce, nosí co chce...

Presne tak Yamato. Ja posloucham hudbu, abych mel dobrou naladu a relaxoval. Pastinak elektronicky hluk a vlneni Tekno, aby byl v jednom kuse nasranej a nasponovanej. Ja hudbu kterou mam rad vnimam smysly, to jest predevsim sluchem. Fetaci potrebuji decibely a vibrace, ktere vnimaji mechanicky - vlneni. To ma velky vliv na jejich centralni nervovou soustavu. Berlickou je droga. Samozrejme jen na chvili, pak depka a naproste rozhozeni ducha. Narkomani jsou temer vsichni, to nemuzete poprit. Ma nas tedy hudba povznaset a bavit, anebo nicit? Kazdy at si vybere sam. Jenze mam obavy, ze ti mladi, kteri se v tomhle smeru shledli nejsou k nejakemu vyberu jeste svepravni.

166897

5.8.2008 11:08

RE: TECHNO JE PODKLAD POD DROGOVOU KONZUMACI

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 166897

Ale jo, to klidně popřít můžu, znám jich dost na to, abych se odvážil tvrdit, že mezi nimi není nijak významně víc narkomanů, než v jiných "grupách". Myšleno samozřejmě tak, že alkoholismus je také forma narkomanie.

Neříkám, že tu hudbu chápu, ale to je jedno, nevadí mi, že se někomu líbí něco jiného, ani mu to nemusím hanět. On Beethoven by asi taky měl problém chápat, co se může líbit na Emperor, Limbonic Art nebo Abigor...ale počítám, že v dnešní době by skládal něco dost podobného.

Ne nadarmo se Insahnovi říká Beethoven naší doby...

166953

6.8.2008 5:37

RE: TECHNO JE PODKLAD POD DROGOVOU KONZUMACI

Semerad 76.?.?.?

Reakce na 166953

>Neříkám, že tu hudbu chápu, ale to je jedno, nevadí mi, že
>se někomu líbí něco jiného, ani mu to nemusím hanět.

Nikomu nic nehanim. Je to Pastinak, ktery nadava sproste kazdemu, kdo neni zmagorely Teknem jako on. U neho to neni zadny zajem o hudbu jako takovou, ale posedlost. Ja jsem byl v sobotu na koncertu Beach Boys. Porad jim to jde. Maji samozrejme omlazenou kapelu. Ale John B si poslechnu rad i po temer padesati letech.

167061

3.8.2008 16:19

RE: TECHNO JE PODKLAD POD DROGOVOU KONZUMACI

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 166603

taky názor, jak řikaj kluci vod nás ze šichty

166729

2.8.2008 10:10

Souhlasím s Vámi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Každý typ hudby stimuluje určité části psychiky a určité způsoby jednání. Také se dá říci, že každý národ má takovou hudbu jaká odpovídá jeho povaze.

Taková technopárty myslím může na jedné straně skutečně pomoci mladým upustit páru a vyřádit se. Tím se uvolní emoce. Ale dlouhodobě bych si tipnul, že zvyšuje agresivitu. Není to dlouhodobé řešení a ty emoce by se neměly hromadit.
Je to jako když teče vodovodní potrubí a neustále se pod ním vytírá. Problém, proč teče (tedy vznikají agresivní emoce), se neřeší.

Z hudby, která běží na našich rádiích se mi také dělá nevolno. Točí pořád dokola několik málo písniček. Třeba takový "Atentát v posteli" krmí do lidí hlava nehlava. Dřív to byl zase "Medvídek".

Techno me vubec neoslovuje.

166606

2.8.2008 14:54

RE: Souhlasím s Vámi

Oldis 88.?.?.?

Reakce na 166606

Hodne zalezi take na osobe ktera dany zanr posloucha, pri betovenove devate se da krasne ostrelovat nejake Iracke mesto. Ale to jsem se trochu odchylil od toho co sem chtel puvodnee napsat, mam rad slozitou zvucnou muziku, s vyrazne oddelenymi nastroji, pokud mozno mix dvou stylu, a mimo jine take tekno a jungle, a zrovna tato hudba ve me zvbuzuje spoustu emoci a agrese k nim zrovna nepatri, a btw agrese neni emoce, emoce je strach, radost a jine, a presne tyto emoce ve me hudba vzbuzuje a ne jen tekno ale i klasika, a napric zanry i prurez emoci.

166630

3.8.2008 12:12

RE: Souhlasím s Vámi

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 166606

dlouhodobě bych si tipnul, že zvyšuje agresivitu,.......a ja bych si tipnul ze budes uplne blbej....[pláč](

166709

2.8.2008 11:02

RSS

Ripper 83.?.?.?

V RSS je tento odkaz
http://www.zvedavec.org/prispevky/2008/08/2685-proc-je-techno-na-svete.htm
který nefunguje, naopak odkaz na tuto stránku tam není.

166610

2.8.2008 16:15

RE: RSS

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 166610

Jo, já vím. Zasekl se mi podvozek. [smích] Ten článek měl jít, potom neměl, zkrátka jsem to popletl. Ale pan Skapik už stačil jeho podstatnou část tady postovat formou příspěvku, tak nevím, jestli to má ještě smysl.

166637

2.8.2008 20:07

RE: RSS

Martin Škapík 85.?.?.?

Reakce na 166637

Je fakt, že jsem obsah článku v podstatě postoval formou příspěvku, pokud to ale někomu vyznělo jako, že bych chtěl zakázat TECHNO či určovat kdo má co poslouchat, což nevyznívá z příspěvku pana editora, ale z některých reakcí na můj příspěvek do diskuse - tak to tak není.

Naopak média určují co budou lidi poslouchat a já zastávám názor, že některé směry "hudby" tedy přesněji "techno" nejsou důkazem toho, že se lidé chtějí "obohacovat" tímto žánrem, ale naopak toho, že tento žánr tvoří nepřirozená, nekonkurenční oblast, kdy producenti určují a to i u techna, co budou mladí lidé vnímat jako hudbu a ostatně i jiné faktory a ty pokládám za nepřirozené.

Takže nikomu neurčuji co má poslouchat a cenzuru všeho druhu nemám rád - Právě za cenzuru rozvoje hudby pokládám techno ale i další "perly", které do nás pouští média... Jinak myslím, že jsem do reakce vecpal článek v podstatě celý, takže děkuji za to, že byl zvažován k zveřejnění, ale to podstatné jsem měl možnost sdělit v diskusi, za což děkuji.

PS Pokud mám pocit, že třeba některý článek by nemusel vyjít proto, že se jmenuji Škapík [smích] použiji pseudonym a článek je-li kvalitní vyjde [smích] i zde na Zvědavci a to je dobře, rozhodovat má kvalita ne jmeno - buď sdělení stojí za zveřejnění nebo ne. M

166653

2.8.2008 11:08

Pomoc

mt-svk 213.?.?.?

rada by som sa informovala, či by mi niekto nevedel poradiť, akým spôsobom sa dá stiahnuť pesnička z www.youtube.com (konkrétne While Your Lips Are Still Red - http://www.youtube.com/watch?v=OwTtDr5JPz4). A ak nie, kde by som si ju mohla voľne stiahnuť piesne.

166615

2.8.2008 12:33

RE: Pomoc

manet 85.?.?.?

Reakce na 166615

mt-svk> Použijte některý z těchto downloaderů. Jsou to freewary, a pozor - myslím, že ten hned první nefunguje, ale určitě nějakej funkční najdete.
http://www.slunecnice.cz/vyhledavani/?qs=youtube+v...

166616

2.8.2008 13:41

RE: Pomoc

google 84.?.?.?

Reakce na 166615

http://www.flashload.net/de/

zadajte tam tu youtube-adresu do okna, dole sa otvoria tri linky, jeden z nich vzdy ide stiahnut na picotoc.
vyskusal som to s tym vasim sladidlom, ide to. [mrknutí jedním okem]

166620

4.8.2008 8:38

RE: Pomoc

Tom 24.?.?.?

Reakce na 166620

>... zadajte tam tu youtube-adresu do okna, dole sa otvoria tri linky, jeden z nich vzdy ide stiahnut na picotoc ...

a co takhle link na tu prostinkou lidovou

Holka modrooká nesadávaj u píčatoča"

by nebyl?

Našel jsem to ve svižném tempu tady, ale beze slov [pláč]

http://www.youtube.com/watch?v=g4r8eJ6t89k

166801

4.8.2008 12:35

RE: Pomoc

google 84.?.?.?

Reakce na 166801

ja sa to s tym picatocom nikdy nenaucim. [zahanbení]

inac vdaka za link, vecer si k tomu muzikalnemu podkladu zaspievame karaoke s celou rodinou. [chechtot]

166820

2.8.2008 13:41

RE: Pomoc

hyperboreus 85.?.?.?

Reakce na 166615

cauky...najedeš na link:http://vixy.net/

zkopíruješ link z youtube,který si chceš stáhnout a dáš do prázdného políčka na vixy.net a zvolíš si nabízený formát,v kterém chceš mít danou věc stáhnutou.pak jen spustíš.někdy je třeba zkoušet víckrát vzhledem na statisíce lidí,kteří stahujou...serv.pak nestíhá.)))hodně zdaru při stahování.

166621

2.8.2008 13:44

RE: Pomoc

google 84.?.?.?

Reakce na 166615

je tu este jedna moznost

166623

2.8.2008 15:19

RE: Pomoc

dub 86.?.?.?

Reakce na 166615

stačí do ffoxu nainstalovat doplněk downloadhelper, pak je to velmi jednoduché

166631

2.8.2008 19:18

RE: Pomoc

Blue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 166615

Jeden způsob stažení videí z youtube a jiných portálů nabízí také RealPlayer - při instalaci se zeptá, zda chcete tuto vlastnost nainstalovat. Funguje to dobře.

166655

2.8.2008 13:41

mal som pred par rokmi podobny zazitok

google 84.?.?.?

z muzikou so svojej povodnej domoviny ako editor,
len to nebol Sverak, ale slovenska kapela Horkyze slize, (su to moji rovesnici).
a IMT Smile.
som si ale takmer isty, ze to nebude vas vkus pan Stwora a zrejme to bude tak trochu
zavisiet aj od poctu rokov v obcianke. [mrknutí jedním okem]
ale je to kurevsky dobre.

inac tiez som sa nedavno dostal nahodou k starej pesnicke Jirka Schellingera "Rene, ja a Rudolf" a musim povedat, strasne ma pobavila. [velký smích]

166622

2.8.2008 17:30

RE: mal som pred par rokmi podobny zazitok

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 166622

[velký smích] [velký smích] [velký smích] Kdyz jsem poprve slysel a videl zpivat Martu Kubisovou ( 89 ), tak mi spadla celist ( jsem rocnik 70, takze ..). Ptam se mamy, kdo to proboha je, vzdyt zpiva uzasne. A mama rika "joo to je Kubisova, ta byla zakazana." Dalsi prednosti je internet, kdyz mam svuj den, tak si hodiny posloucham a divam se na stare pisnicky a jsem okouzlen. Vzdycky starsi generace bude mit problem prijit na chut nove muzice, a vzdycky kvalita z te nove muziky, az zestarne bude fascinovat dalsi a dalsi generace. Hlas zustane hlasem, hudba hudbou a text textem, zadna technologie toto prilis zmenit nedokaze. [smích] [mrknutí jedním okem]
http://www.youtube.com/watch?v=ZjQLVfclTaU&fea...
Tenhle pan je velmi narocny na akustiku a nastaveni tech vecicek, treba na rozdil od Karla. [smích]
http://www.youtube.com/watch?v=BPObyLlzF7s&fea...
Komu zahraje Gustav Brom solo na trubku v pisnicce? [mrknutí jedním okem]
http://www.youtube.com/watch?v=aJRWsQaO_Ug
http://www.youtube.com/watch?v=obVd4otvCJo&fea...
http://www.youtube.com/watch?v=45RL3c1oVRg&fea...
Tenhle stary klip i ceska verze mi prijde lepsi nez original od Cher.
http://www.youtube.com/watch?v=h-BuwWXZ6wg&fea...
http://www.youtube.com/watch?v=5NfJijz5crQ&fea...
http://www.youtube.com/watch?v=EJlY1M65Xao&fea...
http://www.youtube.com/watch?v=-e28DCxpGTg
Neni divu, ze nektere stare veci se libi i po letech a jsou znovu pouzity v trochu novejsi uprave.
http://www.youtube.com/watch?v=wQu4ZrfJPZQ&fea...
To by bylo, aby Karel chybel. [mrknutí jedním okem]

Jakmile jeden najde jednu vec, tak se pres relativni odkazy dostane k okouzlujici starsi muzice, textum i klipum, ktery predtim neznal. Tohle by mohli ocenit na internetu i starsi rocniky jako pozitivum. Samozrejme ti, co vybiraji vypalne za autorske prava nadseni nebudou. Naopak ti, co to vytvorili a nazpivali jiste zahreje u srdce, ze lidi to maji i po letech radi. [smích] [smích]

166640

3.8.2008 4:48

RE: mal som pred par rokmi podobny zazitok

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 166640

Moc hezké odkazy pane Bartošek, Vrba mě potěšila. Nejsem starší ročník, přesto se mi líbí písně 60-70 let. Dnes tak krásné a pravdivé texty jako tento neuslyšíme (pozor, opět Karel): [smích]

http://www.youtube.com/watch?v=qP2UvylR9jI

a tohle by Vám po té nostalgii mohlo zvednout náladu:

http://www.youtube.com/watch?v=y5IaFoXe-QU

Technu nerozumím, takže nehodnotím, vím jen, že bych při delším poslechu dostala panický záchvat a nepomohl by mi ani milovaný Alan Parson Project:

http://www.youtube.com/watch?v=hsbDogYDWKc
http://www.youtube.com/watch?v=tD6jS0Gq-wk



[smích]

166677

3.8.2008 17:51

RE: mal som pred par rokmi podobny zazitok

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 166677

Alan Parson Project jsem neznal skvela muzika. Zarazuju ke sve osobni sbirce na dobijeni vnitrnich baterek. Budou v dobre spolecnosti jako Enya, Jarre, Enigma, Vangelis apod. [smích]

166737

3.8.2008 19:44

RE: mal som pred par rokmi podobny zazitok

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 166677

Tady je ta relaxace i uzasne sladena esteticky i s pohybem. [mrknutí jedním okem]
http://www.youtube.com/watch?v=XP9tzWtLFus&fea...

166755

3.8.2008 19:50

RE: mal som pred par rokmi podobny zazitok

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 166677

http://www.youtube.com/watch?v=XAcc6cKeCBU
Jak by takovou krasu mohli videt hromady lidi bez internetu? Cislo 705 neni moc vysoke na pocet zhlednuti, ze by se to lidem nelibilo? Doufam, ze vetsina bude mit radeji pravdu treba i s Putinem bez nejakych ideologickych predsudku. [mrknutí jedním okem]

166758

3.8.2008 23:45

RE: mal som pred par rokmi podobny zazitok

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 166758

A to zase ne é, republiku si rozvracet nedáme. [cool]
PhDr.Jiřina Šiklová, CSc.


Moc děkuji za odkazy, jedním slovem krása....

Pokud jste do své fonotéky zařadil Alan Parsons project, pak se Vám bude možná líbit i ASIA:

http://www.youtube.com/watch?v=hc8iluiNt_s

Tohle jsou 40let staré hity. Kapela Boston a Bachman Turner Overdrive:

http://www.youtube.com/watch?v=IcsVPis1iNs
http://www.youtube.com/watch?v=lJmBPCYt5LY

No a po této sklabě by nejspíš ten záchvat paniky dostali technaři. [velký smích]
jj. skvělý George Michael:

http://www.youtube.com/watch?v=Dfd7a1hEJf0

[smích]

166770

4.8.2008 4:24

RE: mal som pred par rokmi podobny zazitok

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 166770

[cool] [mrknutí jedním okem] [smích]

166786

17.11.2008 20:41

RE: mal som pred par rokmi podobny zazitok

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 166770

goerge michael je dobrej... skvělej, dokonale stabilní hladkej hlas, parádní barva. (škoda jen že je buzík).
možná neznáte tuhle nádhernou skladbu od něho... nikde jinde jsem ji neslyšel, jen na jednom výběrovém CD jsem ji našel a - přiznám se - uchcávám skoro pokaždé [velký smích]

http://init.ic.cz/013.mp3

176043

4.8.2008 9:03

RE: mal som pred par rokmi podobny zazitok

Tom 24.?.?.?

Reakce na 166640

>To by bylo, aby Karel chybel.

Karel nechybí. Chybí Milan Dufek ...

http://www.youtube.com/watch?v=X4Ox9NY_FaQ

166802

5.8.2008 3:37

RE: mal som pred par rokmi podobny zazitok

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 166802

Jeden Karel urcite chybi, opravdovy mistr jazyka.
http://www.youtube.com/watch?v=01GfNdpsfFA
A chybi cela rada jinych, ale kazdy si ty svoje urcite muze najit. [smích]

166891

5.8.2008 12:28

RE: mal som pred par rokmi podobny zazitok

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 166891

Máte pravdu. Chybí. A moc! [smích]

166966

3.8.2008 19:39

RE: mal som pred par rokmi podobny zazitok

Michal Přikryl 83.?.?.?

Reakce na 166622

Jistě, Horkýže Slíže jsou epochální, o tom žádná. Ovšem René, já a Rudolf není Schellinger, ten to jen zpíval. Text složil - helďme se - Uhlíř. A bylo to vždycky stejně blbé, až do doby kdy to zparodoval Čtvrtníček v České sodě.

166757

2.8.2008 14:29

hudba

wilonix 213.?.?.?

V poslední době jsem se spíš zaměřil na vážnou hudbu a operu. Pravdou je že před takovejma 10-ti lety bych se na to díval jinak - holt jak člověk stárne postupně mění svoje nároky. [smích]

166624

2.8.2008 18:45

Kam zmizelo hi-fi?

vodnik007 71.?.?.?

Zarazilo mne, ze pisete "Začalo to přehrávači MP3. Propadl jsem jim. Pořídil jsem si v Costcu jeho levnější variantu od firmy Phillips a byl jsem překvapen, jak kvalitní zvuk je schopno tak nevelké zařízení vyvinout, jak pohodlně se nosí a jak lehce se s tím pracuje.
Kam se hrabou sloní přehrávače CD"
MP3 prehravane pres nausnice osali smysl vnimani naseho okoli.
Neminim srazet technologii, ktera ma sve misto. Moznost prenosu veskere sbirky hudby, ktera drive zabrala velkou polici, v kapse na miniaturnim iPodu je uzasna vec. Pred 20ti lety bychom necemu takovemu neverili.
Inflace se take zaslouzila o to, ze dnes malokdo pamatuje opravdove, kvalitni stereo.
Vzdyt temer zmizely obchody se spickovym zarizenim takze lide ani nevi, ktere znacky dovedou podat zvuk konzertni kvality. Takze MP3 kupuji masy pracujicich a nezamestnanych lidi a sloni CD prehravace napojene na mamuti hi-fi znaji jen milionari?

166649

2.8.2008 19:21

RE: Kam zmizelo hi-fi?

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 166649

Ja jsem kvalitni zvuk na PC poridil za 500 $, zvukovak karta od Creative Sound Blaster X-FI XtremeMusic ( trefil jsem dobu, kdy sla na trh nova rada zvukovek a doprodavali za 140$ tyhle zvukove zazraky), externi hardisk mam tam 250 giga muziky ( zatim pulka disku ) ve slusne kvalite a bedny, ktere me naprosto nadchly ( kamos si je koupil extra pro sebe a svuj puvodni system prodal, plus pro sve pratele v cechach kupoval troje dalsi ) . Takze 2+1 od Altec Lansing FX 6021, dnes jsou k dostani za 200$ na netu. Jedine co me trochu namichlo, ze Creative zrusil ovladac pro mou uz starsi zvukovku a ja blbec jsem si ho nezalohoval a to, co tam ji ke stazeni jako ekvivalent zlehka osekalo moznosti pri konverzi orignalniho zdroje muziky na kvalitnejsi zvukovy format.

166656

2.8.2008 19:42

RE: Kam zmizelo hi-fi?

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 166656

Mnoho lidi dnes taha muziku z pocitace a do jiste miry se tomu muze rikat kvalitni zvuk.
Tim ovsem dokazujete, ze co jsem psal je pravda.
Kdo dnes zna znacky Mc Intosh, Audio Research, Jeff Rowland, Krell, Mark Levinson ci pomerne levne znacky, ktere se snad jiz v USA nevyrabi? Za celkem maly peniz takovy Denon z Japonska neni spatny.
Bedny take zmizely z kramu a dnes se prodavaji imitace, kde pouze zustava jmeno ale jiz to neni ta originalni firma.
Otazka je, kdo dnes rozezna zvuk Stradivarek oproti houslim z Musiklandu?

166657

2.8.2008 20:35

RE: Kam zmizelo hi-fi?

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 166657

Vite s tim starsim softwarem konverze cd na harddisku zabrala u bezneho audio CD nejake 2 giga a trvalo to zhruba hodinu. Ted uz to novejsi ovladac nevzlada. Udelal jsem si takovy test, nez jsem rozhodl do toho vrazit nejakych 100 hodin sveho casu a novy hadr za 150$. Jako test jsem si vybral CD od Madony "Ray of light" Je tam obrovske mnozstvi ruznych zvuku na pozadi, byl jsem necekane prekvapeny, co vsechno lze najednou uslyset. Ty dva satelity dokazi prehrat skutecne neuveritelne veci i pro ozvuceni osmi beden a zvukovka 4 roky zpatky jako highend je krute nadupana. Vysledny efekt je ... [smích]

Nemuzu posoudit, co by na to rekl nekdo s hudebnim sluchem, kdo rozezna pul noty ve hre symfonickeho orchestru. Pro to, co dokazu uslyset ja to vsak bohate staci, pokud to vydrzi fungovat, tak nemam nejmensi duvod investovat do audia. Jsem maximalne spokojeny.

166659

3.8.2008 16:08

RE: Kam zmizelo hi-fi?

mtk 80.?.?.?

Reakce na 166657

Zvuk Stradivarek rozezná stejně početná skupina lidí jako před 20 lety - totiž ti, kteří důvěrně znají zvuk houslí. Hi-fi sound byl rovněž vždy záležitostí malé skupiny nadšenců, a defektní zvuk špuntů do uší poznáte teprve přímým srovnáním s kvalitními Senheisery či Kossy, pokud nejste onen nadšenec. Drtivé většině pazvuk špuntů dostačuje. Hudba z PC nemůže být (zatím) zcela hi-fi. Zkuste si změřit frekvenci ventilátoru na PC, při poslechu pianissimo zní regulérní tón/šum navíc. Pamatuji si na ty luxusní značky, velké, těžké (poctivé) zesilovače, datky, je to pryč, nemá to odbyt, škoda ...

166726

3.8.2008 18:07

RE: Kam zmizelo hi-fi?

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 166726

To je fakt, ventialtory jsou rusivy element, i kdyz kamosi maji vodni chlazeni ( ja osobne dva 120 mm ventilatory se zakladni deskou na regulaci otacek podle vytizeni PC, velkou skrin a externi komponenty), tak je to dost tiche, ale na procesoru nebo grafarne stejne standartne je ventilator vzdycky. Takove Bolero, kdyz zacina velmi tichoucce a postupne nabira intenzitu je tim poznamenano. Moznost jednou bude tzv. nanochlazeni, cetl jsem o tom zminku par let zpatky o moznosti vyroby testovaciho prototypu, a pak to "prekvapive" zmizelo jako para nad hrncem, zrejme do vojensko-prumyslovem komlexu.

166738

3.8.2008 20:48

RE: Kam zmizelo hi-fi?

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 166738

Pravda, muj Mac nema vodni chlazeni. To mel pozdejsi model, takze nekdy se rozjede nekolik vetraku a pripadam si jak na letisti. Ovsem u pocitace nesedim pro poslech kvalitni hudby. Na to mam obyvak, kde ani neni televize ale mohutny system klasikeho stereo typu.
Mozna, ze vas bude zajimat jak jsem obesel dnesni zmetkove vyrobky. K pocitaci jsem si poridil "lepsi" bedynky od M-Audio za cirka $350. Not bad, k pocitaci to stacilo ale bohuzel za neco pres rok se v zesilovaci vypalila sekce s kondezatory, ktere doslova vybuchly. Opravovat to jiz nejde tak basak jde do srotu a bedynky schovam na neco jineho. Obesel jsem problem trochu jinak. Jelikoz malokdy neco vyhazuji, vystrachal jsem v garazi snad 30 let stary Sansui G-2000 s vykonem 90+90W a par malych KEF C15 bedynek. K pocitaci jsem to spojil pres automaticky powerstrip, takze jakmile se Mak probudi, spusti se i stare stereo. Zvuk? Kam se hrabe M-Audio LX-4. Basak neni potreba a celkove jde hrat hlasiteji nez bych v male kancelari chtel.
Stare stereo hezky prehrava stare melodie a jiste bude slouzit dlouha leta.

166759

3.8.2008 18:41

RE: Kam zmizelo hi-fi?

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 166726

Verim tomu, co pisete s vodnikem a jinymi, proste fyzika sireni zvukove vlny a zakonistosti, ktere na to plati se osidit neda. Tak rok zpatky jsme delali rekonstrukci bytu po vytopeni a sef si vzal stary basak od Sony, protoze majitely pojistovna platila nahradu a on ho chtel vyhodit. Byl namocenej ve vode! Pak vyschnul, a presto hraje srovnatelne spise lip ( je vetsi, ze skutecneho dreva..) s mym novym basakem od Altec Lansing, ale proti nemu hrajou jine prodavane sestavy pro PC jako nakraply hrnec.

166740

3.8.2008 19:59

RE: Kam zmizelo hi-fi?

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 166726

Ono ty ventilatory jsou slyset i pri hlasitejsi muzice, zrovna si to tak nejak testuju. Akorat, v mem osobnim pripade jsem si na to zvykl, a a rusivy element je vytlaceny psychicky na okraj vnimani.

166749

6.8.2008 14:29

RE: Kam zmizelo hi-fi?

mtk 80.?.?.?

Reakce na 166749

René, myslím, že se tím nemusíte vzrušovat, ale řekl to Vodník: na hi-fi poslech má obývák se zvukovou aparaturou, kterou PC sestava zatím neumí nahradit. Jestli ale někdy v budoucnu budete mít možnost oddělit pracovnu s PC a místnost na poslech Bolera, buďte si jist, že rozdíl poznáte. Vypínáte na noc počítač? Všímáte si akustické změny v pokoji? A teď si představte, že do toho ticha se Vám spustí Ravel anbo Šostakovičova Leningradská (velmi podobné pasáže v ppp). Mě ventilátory vyluzují tóny a2 a d3 (jako dominující, vedle hromady intonačně neurčitých šumů). Teď si vemte skladbu v As dur, ve které znějící tóniny disonují s tímle "ventilačním" backgroundem. Normálně to člověku nedojde, ale podprahově to působí. Čili poslech náročnějších skladeb, které dejme tomu vyžadují Vaši pozornost a soustředění, v prostorách s PC není optimální spojení.

167138

2.8.2008 22:04

RE: Kam zmizelo hi-fi?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 166649

>Vzdyt temer zmizely obchody se spickovym zarizenim takze lide ani
>nevi, ktere znacky dovedou podat zvuk konzertni kvality. Takze
>MP3 kupuji masy pracujicich a nezamestnanych lidi a sloni CD
>prehravace napojene na mamuti hi-fi znaji jen milionari?

Já nevím. Já jsem skoro hluchý. [smích] Ale můj laický názor je, že tzv. hifi mělo smysl v dobách audio signálu, kdy posluchač běžně slyšel v reproduktoru šum nahrávky a praskání, a kdy průměrné zesilovače měly 40-16000 Hz kmitočtové pásmo a zkreslení 3%. Pak cokoliv pod tyto parametry bylo považováno za hifi a ten rozdíl skutečně poznalo i necvičené ucho.

Dnes je všechno digitální, šum, praskání zmizely, i ty nejlevnější zesilovače mívají 20-20000 Hz a zkreslení pod 0,1 %. Samozřejmě, mp3 je na úkor kvality, o tom žádná pochybnost, kvůli kompresi jsou ořezány vysoké harmonické tóny v pásmu 20-40 kHz a nejen ty. Ale je fakt, že to, co ještě nedávno patřilo do třídy hifi, je dnes dodáváno i nejlevnějšími zařízeními.

Fajnšmekři s absolutním sluchem to samozřejmě poznají, ale 99% lidí je to úplně stejné.

166663

2.8.2008 22:09

RE: Kam zmizelo hi-fi?

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 166663

Presneji receno 99% lidí dnes nevi. Moderni zanr kvalitu navyzaduje.
Doby kdy prumerne zesilovace mely 40-16000 Hz jsou tak daleko za nami, ze dnes muzete koupit 20-30 let stare spickove hifi a stale se bude rovnat dnesnim nadprumernym. Rozdil je v cene. Dnesni lacine smejdy vam za nekolik let prestanou fungovat, kdezto ty co jsou dnes v antikvariatu, stale funguji. Ty vas ovsem budou stat vic nez ty nove.
http://buy.audiogon.com/cgia/glb.pl?ampstran&&...
Samozrejme, kdo spatne slysi, nemusi ale take je dulezite jake CDcka prehravate.

166668

3.8.2008 12:12

RE: Kam zmizelo hi-fi?

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 166668

pisete:"Moderni zanr kvalitu navyzaduje".....nebudu ironickej i kdyz sem chtel bejt....Tohle snad nemyslis vazne??...Cela Elektronicka muzika je zalozena na kvalite , "hustote" a masivnosti zvuku,takze naopak tato muzika vyzaduje velikou kvalitu reprobeden,aby byli schopny zahrat cely rozsah....Bez kvalitnich beden Techno party neudelate ,ale konzert kde budetre spivat bednu od whisky a holubi dum jo...takze je to spis naopak....Moderni hudba vyzaduje mnohem kvalitnejsi aparat...!!!To co maj doma moji kamaradi by na ty vase pisnicky od Schalingera byla skoda...

166711

3.8.2008 12:39

RE: Kam zmizelo hi-fi?

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 166711

teda ted sem si to precetl a zpivat se S to sem mel asi vlci mlhu..[smích])a ten koncert???lol skoda slov..[smích])

166716

3.8.2008 19:44

RE: Kam zmizelo hi-fi?

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 166711

Spis jsem generalizoval. Samozrejme, ze stale existuje kvalita. Take se stale vydavaji lepsi CD (Telarc, Denon, Dorian atd), SACD ale podivejte co je na nich nahrane.
Dnesni zanr umele hudby mozna nabizi kvalitu ale reknete mi, ktery mlady clovek ma doma opravdu super kvalitni zarizeni? V autech mozna, pokud se tomu da rikat kvalita, kdyz vnejsek auta rachta, ze malem odpadavaji soucastky, ktere nejsou poradne prisroubovane.
Ja s vami nesouhlasim, ze moderni "hudba" vyzaduje kvalitnejsi aparat. Jak jsem se zminil, vetsina proste na kvalitnejsi nema a stejne hraji hlavne na MP3. Ony ty synteticke tony zni dobre i na spatnem systemu. Reprodukce vernych akustickych tonu je mnohem slozitejsi a neda se nafalsovat. Proto se hledi na co mozna nejmensi manipulaci zvuku. Tim napriklad se proslavila znacka Shefield. Kdo nezna, nepochopi.

Rozsah beden? Kdo ma dnes tak kvalitni bedny?

166752

3.8.2008 20:26

RE: Kam zmizelo hi-fi?

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 166752

A do prkynka ty bedny na fotce mate doma pane vodnik? V tom pripade zapomente, ze jsem neco rikal k tomuhle tematu. [mrknutí jedním okem]

166754

3.8.2008 20:40

RE: Kam zmizelo hi-fi?

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 166754

Presne ty same bedynky ne ale jejich mensi verzi.
Dnesni firma Infinity je jen jmeno. V dobe sve slavy RS system bylo to nejultimatnejsi co se v tehdejsi dobe vyrabelo. U me rozhodl faktor "manzelka" a musel jsem se spokojit s nejmensi verzi, RS 2B, ktere meri kolem 160cm a kazdy vazi jen 70kg.
Ta nej nej souprava, v centru obrazku, 4 kusy, pres 2 metry, stala nakonec az $130 tisic dolaru.
Moje male bedynky maji prakticky stejny zvuk, jen se lisi zaplnenim mistnosti a take staci pouze 2000W. Mohl bych zde psat stranku, jak jsem resil zesilovace ale nechci nudit.

166761

3.8.2008 1:52

RE: Kam zmizelo hi-fi?

Jiří Kramář kramar (tečka) radun (zavináč) gmail (tečka) com 213.?.?.?

Reakce na 166663

Vážený pane Stworo, já jsem ve svých jedena šedesáti také skoro hluchý, ale kam zmizelo hi-fi vím. Zmizelo tam, kam se poděly velkoobjemové reprobedny (běžně 30 litrů a pro fajšmekry i 200), osazené obrovskými reproduktory pro přenos hloubek a tam, kam zmizely zesilovače, osazené elektronkami, které měly specifickou přenosovou charakteristiku. Byly odolné proti přebuzení a s výkonově vydatnými signály hlubokých tónů dokázaly současně přenášet i velmi slabé tóny vysoké, což se dnes neslyší (alespoň já bez naslouchátek neslyší dnes už skoro nic). Ale zcela vážně. Elektronkové zesilovače nepoužívaly nesmyslně vysoké zesílení na potřebnou míru omezené silnou zápornou zpětnou vazbou a i jejich dynamika - to je poměr mezi nejslabším a nejsilnějším přenášeným signálem - byla vynikající, takže jejich zvuk nebyl "tranzistorově placatý" ale plný - bohatě modulovaný - i když odstup šumu od signálu byl z dnešního pohledu naprosto nevyhovující. Velké membrány reproduktorů pumpovaly značné objemy vzduchu z basreflexových skříní a v poslechové místnosti vytvářely akustická tlaková pole dost podobná originálnímu zážitku z koncertního sálu. A tak domácí poslech bigbítu nebo symfonického orchestru býval nezapomenutelným zážitkem. Zejména sousedi v paneláku bývali nadšenými příznivci takovýchto souprav a velice často své nepředstírané nadšení pro tu skvělou techniku dávali najevo zcela spontánním doprovodem na radiátorové bicí.

166674

3.8.2008 1:50

RE: Kam zmizelo hi-fi?

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 166674

Jo to byly casy. Poradny zesilovac take hezky vyhrival pokoj. Kdyz se odpocita cena za vstupenku na koncert, dalo by se rict, ze takove topeni bylo zadarmo.

166675

2.8.2008 19:33

Metal

mt-svk 213.?.?.?

ono dosť záleží, aký je to metal:

Nightwish:

s Tarjou Turunen

Creek Mary's Blood
http://www.youtube.com/watch?v=PtUiAXxbmbo
Ghost Love Score
http://www.youtube.com/watch?v=Y6Ryxgs7oj0
Ever Dream
http://www.youtube.com/watch?v=1Gh9qbzAt90
Phantom of the Opera [mrknutí jedním okem]
http://www.youtube.com/watch?v=QoSIuaczGN0&fea...

a s novou speváčkou Anette Olson

The poet and the Pendulum
http://www.youtube.com/watch?v=slbBlRotY8s&fea...

Inak, díky za stránky [smích] .

166650

2.8.2008 21:10

Z Svěrák - radar v Brdech

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

http://www.protiraketam.cz/zdenek-sverak-radar-v-b...

asi proto svěráka využili k propagaci cizí vojenské základny...nebo je snad aktivnější? [smích]

166661

2.8.2008 21:25

RE: Z Svěrák - radar v Brdech

Aja 74.?.?.?

Reakce na 166661

>http://www.protiraketam.cz/zdenek-sverak-radar-v-b...

>
>asi proto svěráka využili k propagaci cizí vojenské
>základny...nebo je snad aktivnější? [smích]

...predevsim je byvaly komunista, pritel radaru nejvernejsi.

166664

2.8.2008 22:20

RE: Z Svěrák - radar v Brdech

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 166664

Ano, je to pravda. Vím. Ale suďme ho za jeho provinění a oceňme jeho plusy. Jako člověka si ho nevážím. Jako umělce ano.

166665

2.8.2008 21:56

RE: Z Svěrák - radar v Brdech

Aja 74.?.?.?

Reakce na 166665

Byla (jsem ?) naprosto nekritickym priznivcem Cimrmanovcu, Sverakovych filmu a textu...prvni supka byla jeho stranicka prislusnost, druha radar a ani s Parapletem to nemuzu prekousnout.
Uz se na nej a veci od nej nedokazu divat stejnym okem. Prinejmensim uz neposloucham a nedivam se tak casto, jako driv.
To je tak, kdyz idol dostane skrabanec, nebo hned dva.

166666

2.8.2008 21:45

RE: Z Svěrák - radar v Brdech

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

Reakce na 166666

však slova jsou jen pro blázny...http://www.youtube.com/watch?v=ysxv8dc4ru4

166667

3.8.2008 2:52

RE: Z Svěrák - radar v Brdech

wilonix 213.?.?.?

Reakce na 166666

Paní Ájo. Stejně tak jako nemění muj pohled na divadlo Járy Cimrmana osoby na Svěráka a Smoljaka tak ani divadlo Járy Cimrmana nemění muj pohled na osoby pana Svěráka a Smoljaka. Z jisté stránky je pro mě velké zklamání že se tito lidé zaprodali režimu nicméně to z mého pohledu nesnižuje kvalitu jejich práce. I o Panu Herci Hrušínském se tvrdilo že to byl straník jak poleno a ostatní herci s ním měli často problémy tak jako herec byl naprosto geniální a jím ztvárněné postavy beru i dnes jako etalon hereckého umu.

166676

3.8.2008 11:07

RE: Z Svěrák - radar v Brdech

Vanguard 84.?.?.?

Reakce na 166676

Mám tomu rozumět tak, že každým, kdo souhlasí s radarem, to nedělá proto, že si myslí, že je to pteřba pro ČR dobře, ale proto, že je zaprodanec režimu, případně Američanů?

166699

3.8.2008 11:41

RE: Z Svěrák - radar v Brdech

google 84.?.?.?

Reakce na 166699

>Mám tomu rozumět tak, že každým, kdo souhlasí s radarem, to
>nedělá proto, že si myslí, že je to pteřba pro ČR dobře,
>ale proto, že je zaprodanec režimu, případně Američanů?

spravne.
alebo sa jedna o sionistu, uplne vypatlaneho mozgoveho invalida, ktory nevie spocitat 2+2,
alebo o niekoho, kto zjednotil v sebe vsetky hore vymenovany priznaky.
nieco na sposob clena klubu vypatlancov.

166707

3.8.2008 19:43

RE: Z Svěrák - radar v Brdech

Vanguard 84.?.?.?

Reakce na 166707

Jasný názor, soudruhu...kdo nejde s vámi, jde proti vám.

166747

4.8.2008 0:50

RE: Z Svěrák - radar v Brdech

google 84.?.?.?

Reakce na 166747

>Jasný názor, soudruhu...kdo nejde s vámi, jde proti vám.

pocuvajte vy invalidny, mozgovy akrobat, dopokial sa nezacnete zabyvat vasimi zidovskymi idolmi,
skutocnymi komunistami, tak si odpustte tie vase trapnosti a prestante ma titulovat menami, ktorymi sa pysil vas otec.
ja som nikdy neplatil ani SZM znamky.

166774

4.8.2008 12:14

RE: Z Svěrák - radar v Brdech

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 166774

[chechtot]

166818

5.8.2008 13:55

Heh

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 166818

Vanguarde, vy jste ale všemi mastmi mazaný... Vaše bolševická propaganda (ano, píšu bolševická, neboť čistokrevní, kteří u nás chtějí radar, bolševismus vymysleli a s úspěchem aplikovali kde mohli) je jako vánek, netlačí, jen tak kolem poletuje. Čest vaší svědomité práci! [chechtot]

166983

3.8.2008 14:28

RE: Z Svěrák - radar v Brdech

wilonix 213.?.?.?

Reakce na 166699

Pokud vanaguarde vim tak Svěrák se Smoljakem byly zaprdanci i minulýho režimu ne jen toho současnýho. Za druhé ten kdo kdo si bláhově myslí že nás radar ochrání by neapeloval na jakousi vděčnost a dluh američanum. toť vše

166718

3.8.2008 17:37

RE: Z Svěrák - radar v Brdech

Aja 74.?.?.?

Reakce na 166676

Nemam "schopnost oddelit" zcela vyvinutou. [smích]

Ctu rada Kunderu, Vaculika, ale nejsem schopna abstrahovat stranickou prislusnost a to jsem to o obou vedela od prvniho sahnuti po jejich knihach.

O Sverakovi jsem se to dozvedla az pomerne nedavno, z jeho vlastnich slov ve filmu "Tatinek".
Pro me tim jeho verohodnost utrpela, tecka.
O komunistovi, ktery chce radar (a ta argumentace!), ani nemluvim.
Kdy byl uprimny?

166734

2.8.2008 23:19

Keď sa to tak vezme

mt-svk 213.?.?.?

mnohých už nebudeme brať tak, ako sme brali: Vetchý, Menzel...

166669

3.8.2008 8:21

copak ale, ale copak?

vulgar von hulwaath 83.?.?.?

puvodne sem sem chodil na informace o kterych se i na blistech nemluvi, ale posledni dobou to vypada, jako kdyby si to tady pronajmuli dedci, kteri si potrebuji postezovat na tu dnesni hroznou mladez, která si píchá tu dabelsky nebezpecnou a jedovatou maryhuánu, neposloucha gota ani kubisovou. a co hur, misto do orla nebo Nationalgarde chodi na technoparty - a kazdy "slusny a rozumny"(tm) clovek prece vi, ze technoparty jsou lihne toho nejhorsiho zla, srovnatelne s vybuchem cernobylu, ale horsi.
Kdyby radsi mladez chodila na koncerty pokrokovych skupin jako jako byval sveho casu orlik, kde by si v (rasove)cistem prostredi bez marihuány, pouze se zdravym a prospesnym rumem bez jakekoliv agrese navzajem ukazovali jak vysoko skace jejich pes, hm zeano.

166682

3.8.2008 9:28

RE: copak ale, ale copak?

Saša 74.?.?.?

Reakce na 166682

>nemluvi, ale posledni dobou to vypada, jako kdyby si to tady
>pronajmuli dedci, kteri si potrebuji postezovat na tu dnesni
>hroznou mladez,

Mládež je vždy avantgardní, revoluční apod. Problém možná bude, že se té starší generaci zdá, že ta současná je málo![mrknutí jedním okem]
Příznivci „techno“ si připadají jako revoluční průkopníci, ale myšlenka za tím nějak chybí. Přes to si myslím je nesprávné pouštět se s nimi do křížku, jsou sice hlučnější než sběratelé motýlů,[mrknutí jedním okem] ale stejně málo nebezpeční, zábava – „náplň“. Nejsem jejich příznivec, ale nevadí mně. Každý si myslí, že mu něco vadí, ale je to věc zásadní? To bychom se neshodli s nikým. Nobody is perfect/ nikdo není bez chyby. Daleko více se proviňujeme proti pravidlu „žij a nech žít“!

166687

3.8.2008 12:02

RE: copak ale, ale copak?

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 166682

Mluvis mi z duse..[smích])Bohuzel ti musim potvrdit to co si uz myslis... vetsine mistnich uz "ujel vlak" a tahne na padesat,nic nemaj atd.....frustrace....rozumis ne???

166712

6.8.2008 5:27

RE: copak ale, ale copak?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 166712

Pastinaku to co degraduji zivot na vlastnictvi veci nejak zapominaji skutecne byt. Jsou lidi, co nepotrebuji sahnout k povzbuzovaci, aby ocenili sedivou realitu a zjistili, ze je velmi pestra a mnohem realnejsi nez draze zaplaceny svet prchave imaginace.

167059

6.8.2008 13:17

RE: copak ale, ale copak?

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 167059

Bartosku,mel jsi nekdy nejakou "drogu"?? jakou a kde?? nebo sis jenom precetl Vlastu?? me by jenom zajimalo jestli vis o cem to mluvis....Mimochodem prakticky vsichni umelci ci muzikanti drogy neodmitali...proc asi???proc jsou nejvetsi fetaci nejlepsi umelci???sorry,ale vis o tom prd...Vedel jhsi treba ze vetsina Burianovych fllmu je tocena na Kokainu???von v ty televizi byl uplne vyjetej a lidi se smali aniz by vubec tusili o co tam jde..[smích]) babicka mi doted neveri ze Hugo Hass a Burian byli fetky..[smích])looool

167133

3.8.2008 9:42

???

XRX 85.?.?.?

1.TECHNIKA
V MP3 chybaju zvukove informacie,ktore boli pri konverzii navzdy odstranene.Ide o jemne nuancie,linky a rysy,ktore vsak nenarusaju dramaticky povodny charakter hudby.Je to dan za kompaktnost a portabilitu.Dovolim si tvrdit ze 99,9% populacie sa nikdy nestretlo s naozajstnym Hifi posluchom.Kedze nie je moznost porovnania masa si mysli ze prave jej plastova skatulka je to "prave" Hifi.(ale dolezitejsi je obsah,ako forma)
2.HUDBA
je vyrazovy prostriedok emocii a nalad.Pre niekoho je to umenie vyjadrujuce stavy "psyche",ale pre 99,9% populacie to je oddych po praci.Ide o vyrazovy prostriedok,ktory rozvija mysel,ducha a v spojeni s filozofiou je to velmi silne medium.Zlozitost charakter a zmysel hudby je v priamo umerny poznaniu,intelektu vzdelaniu a filozofii konzumenta.Na skodu veci je,ze ludia,ktori maju na to ist dalej v hudbe nemaju ZDROJ hudby a zostavaju na najniszej urovni,ktora nezodpoveda ich miere poznania,pocitov ci intelektu.Masovy konzum je sity na mieru poznania a nalad pracujucich.Niekto si zozenie lahko dostupnu,trochu inu muziku a zacina trpiet pocitom vynimocnosti a silneho sebauspokojenia.
Niektory typ hudby nesie v sebe silny generacny,alebo komunitny naboj.Vnimat,poznavat a chapat je dar.Nie je to pre vsetkych,tak ako nie kazda hudba a slovo je urcena pre vsetky usi.

166691

3.8.2008 11:02

Nepochopeno....

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Tak nejak asi nechapu smysl tohoto clanku a zminku o Technu ci Teknu...Ma jit o to ze i jednoducha melodie muze byt dobra a libiva??pokud jo,gratuluju k obevu tretiho tisicileti[smích])PS: potesilo me to priznani ohledne toho ,ze nerozumite muzice..Ono je to jako s umenim...i to co se nezda kazdemu dobre,muze byt kvalitni.....mimochodem otazka pro ostani....proc existuje muzika a libi se nam rytmus??je opravdu nutne aby melodie byla slozita a nebo aby se tam zpivalo??proc nejvetsi hity jsou ty nejednoduzsi s jednoduchym refremem a proc je vubec refrem vetsinou nejoblibenejsi casti pisnicky??proc se tak libi opakovani refremu???az na to prijdete,tak se uz s vama nebudu muset hadat..[smích])

166702

3.8.2008 11:20

RE: Nepochopeno....

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 166702

Pro mne osobně je techno o něco poslouchatelnější než dechovka, kterou nemůžu ani cítit. Na své (pro někoho trapné) depešáky nebo Rammstein nedám dopustit. Je to moje věc. Můj vkus a můj úhel pohledu. Dechovkáře a technaře respektuji i přesto, že jim moc nerozumím. V tomhle jsem na Vaši straně [cool] [smích]

166705

3.8.2008 15:19

HNF - Punk z roku 1987

sxgo 78.?.?.?

To sa presne hodí na Vaše slávne a najznámejšie české kníže [chechtot] [velký smích]
http://rapidshare.com/files/134525591/06_-_Loutka...

166722

3.8.2008 15:59

Děláte si legraci?

Michal Přikryl 83.?.?.?

Vy si snad děláte legraci, přece se vám tohle nemůže doopravdy líbit. Shodou okolností zmíněné "písně" znám, pouští si je čtyřletá příbuzná, ovšem ji omlouvá věk a vyroste z toho. Ale dospělému? To je snad na syndrom presenilní demence. Když to má příbuzná pustí, zavírám se v pokoji a přemáhám dávivé pocity. A v Uhlířově písničce z Vratných lahví nevidím žádnou moudrost, ale čirý destilát absolutní stupidity, dokonalý hřebík do rakve obludně, od základu zmršenému filmu, který neměl nikdy vzniknout.

Mimochodem, "definitivně nelíbí" není česky, je to anglismus.

166723

3.8.2008 15:43

RE: Děláte si legraci?

Brixenský vězeň brixenskyvezen (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 166723

Pane Přikryle, to, že se Vám něco nelíbí, musí hned nutně znamenat, že člověk s opačným vkusem je senilní? Váš "výkřik" mi připomněl paní Parkanovou, která v reakci na průzkum veřejného mínění ohledně její radarové písně osočila z nedostatku vkusu a smyslu pro humor více než dvě třetiny národa.
A co se týče Vratných lahví - já osobně jsem fanoušek Svěrákovy filmové tvorby a můj pohled může být subjektivní, ale řekl bych, že ani objektivně nejde o špatný snímek, ba naopak, viz Československá filmová databáze.

166724

3.8.2008 19:33

RE: Děláte si legraci?

Michal Přikryl 83.?.?.?

Reakce na 166724

Nic jako "objektivně špatný" nebo "objektivně dobrý" neexistuje. Vratné lahve se mi hnusí svou totální vykalkulovaností a tím, že jsou sestaveny výlučně z recyklovaných, osvědčených filmových frází. Úplně vidím Svěráka staršího, jak počítá - tomu se na divadle vždycky smějí, to tam dáme, a tady se rozpláčou, to já už za sto let svého působení taky znám, tak, a máme to v kupě. Takže se prostoduší lidé přirozeně smějí a pláčou tam, kde jim bylo předepsáno, k ničemu z toho mozek nepotřebují, tudíž jim jeho absence nebrání, aby pak tvrdili, že film je dobrý. Ve Vratných lahvích je všecko, o čem Svěrák starší z praxe zjistil, že funguje - groteska, trochu té unylé sentimentality, něco učitelské morality. A jinak nic. Je to filmový hamburger nebo vepřo-knedlo-zelo. Taky vás ničím nepřekvapí. Ani Uhlíř tím, že se zbláznil, k tomu došlo už dávno předtím.

Když jsem použil slovo "senilní", chtěl jsem vyjádřit míru mého znechucení lidmi, kteří jsou schopni se zaujetím poslouchat takové zběsilosti; ne diagnózu. Ačkoli infantilita a senilita mají v projevech mnoho společného.

166751

4.8.2008 21:36

RE: Děláte si legraci?

temnahmota 80.?.?.?

Reakce na 166751

Sám bych to nenapsal líp. Senilní Svěrák už vykrádá jen sám sebe a svou ješitnost ukájí v hlavní roli kterou si nechal zaplatit od daňových poplatníků (spolu se synáčkem podojili státní fond pro podporu kinematografie). Ale abych nebyl škarohlíd, musím říct, že se peníze v tomto směru vyhazují ještě na horší projekty. Jedním takovým, je Svěrákovic "home video" Tatínek, ve kterém nám tyto dvě "osobnosti" vyzvrací své ego skoro až po konečník. Ale jak vidno, lze kličkovat za jakéhokoli režimu, střídat rektální jeskyně a ještě z toho vytěžit finančně a v očích prostých lidí zůstat uznávaná osobnost.

Jestli pan Stwora poslouchá takové "zběsilosti" nebo chodí doma v červených dámských krajkových kalhotkách, je mi docela jedno. Na spoustu věcí můžeme mít odlišný názor, ale přesto jsem rád že dělá co dělá...

166867

3.8.2008 19:47

RE: Děláte si legraci?

Michal Přikryl 83.?.?.?

Reakce na 166724

Ještě něco - já si prostě neumím představit věrohodného bojovníka za pravdu, investigativního novináře, rozbíječe systému, neúprosného odhalovatele pravdy a rozkrývače konspirací a co všecko ještě by pan Stwora rád byl, jak si notuje se sluchátky na uších "Soňa ví, Soňa ví...". Jistě, všichni jsme jen lidé, ale pro mne je takový člověk napříště už jen k smíchu.

166756

4.8.2008 3:10

RE: Děláte si legraci?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 166756

Ježíš, já se omlouvám. Nevěděl jsem, že my, bojovníci za pravdu, revolucionáři a další opozičníci, máme předepsané písně, které musíme poslouchat a hlavně které se nám musí líbit. Můžete mě poučit? Je to nějaký nový druh internacionály nebo tak? Hned se napravím. Vymažu Soňu a budu poslouchat jen to, co mi určíte. A bude se mi to líbit, slibuji. [velký smích] Děkuji za poučení a skutečně se stydím za svůj nevkus. [chechtot]

166781

4.8.2008 8:38

RE: Děláte si legraci?

Michal Přikryl 83.?.?.?

Reakce na 166781

Vy byste snad měl nadále za intelektuála, osvícence a filosofa člověka, kdybyste zjistil, že s nadšením hltá postelové historky z bulvárního tisku?

166798

4.8.2008 23:06

(RE:) bulvární filosof

Brixenský vězeň brixenskyvezen (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 166798

Tak tenhle argument, či co to mělo být, jsem nepochopil. Vidíte snad jako paralelu bulvární tisk a písně dvojice Svěrák-Uhlíř? Nebo vidíte paralelu mezi hudebním a literárním nevkusem (lépe řečeno nevkusem týkajícím se žurnalistického stylu)?

Pokud kladete písně Uhlíře a Svěráka na stejnou úroveň v hudební oblasti s produkcí bulvárních médií v žurnalistické (literární) oblasti, proč tak soudíte? Chci důvod, pokud možno objektivní. V opačném případě je to jen Váš názor, Váš pohled na věc. A pokud na základě tohoto názoru odsoudíte filosofa nebo jiného intelektuála, no..dle mého je to Vaše škoda. Dle Vašeho asi správné.

Mimochodem, význam slova bulvár je jakýmsi společenským axiomem, asociací, jasným výkladem, kdy si každý dovede představit konkrétní věc. Silná lexikálně-sémantická vazba. I vás teď napadl konkrétní případ. Naopak nesouhlasím s tvrzením, že by si česká společnost spojovala se Svěrákem a Uhlířem pojem hudební kýč nebo umělecký odpad. Prostě to společností není vnímáno na stejné úrovni. Vám osobně to tak možná připadá.. Budiž, Váš názor, jen odsuzujte.

166872

5.8.2008 10:58

RE: (RE:) bulvární filosof

Michal Přikryl 83.?.?.?

Reakce na 166872

> Vidíte snad jako paralelu bulvární tisk a písně dvojice Svěrák-Uhlíř?

Co jiného jsem tím asi mohl mínit.

> Nebo vidíte paralelu mezi hudebním a literárním nevkusem (lépe řečeno nevkusem týkajícím se žurnalistického stylu)?

Jednoznačně. I když - o jakém stylu je řeč? Mluvím o obsahu, ne o stylu.

> Pokud kladete písně Uhlíře a Svěráka na stejnou úroveň v hudební oblasti s produkcí bulvárních médií v žurnalistické (literární) oblasti, proč tak soudíte? Chci důvod, pokud možno objektivní.

Objektivní? Člověče, vy asi taky toho Uhlíře se Svěrákem žerete. Jaký objektivní důvod? Co si pod tím vůbec představujete?

Je to jednoduché, jsou lidi, kteří se svými odulými názory přesunují na druhou stranu barikády. Nebudu se paktovat s primitivem, ožralou, brand-maniakem, policajtem, a silnou nedůvěru budu mít k dospělému člověku, který hltá svěrákoviny a ještě v nich vidí - kristapána - "moudra". Co mu pak mám ještě věřit, když tvrdí takové bláboly?

Jaká česká společnost? Co to je? Nepotřebuju názor české společnosti, koneckonců žádné společnosti, docela mi stačí vidět a slyšet sám.

166951

5.8.2008 15:06

RE: Děláte si legraci?

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 166798

>Vy byste snad měl nadále za intelektuála, osvícence a filosofa člověka, kdybyste zjistil, že s nadšením hltá postelové historky z bulvárního tisku?
Klid, jenom se v tom tak nešťourej, o nic nejde. Já jsem třeba občas k ránu vyřvával častušky, s dětmi jsem křepčil na “kocábku náramnou”, dnes si s nimi broukám o “zamilovaném koni”.

To ale neznamená, že bych neměl rád třeba punk, nebo folk. Mám rád i Vivaldiho a Dvořáka. Poslouchám i muziku mnoho set let starou, a vůbec nepozoruju, že by na mě rostl mech.

Normálně nesnáším dechovku, ale slušný candrbál si bez ní nedovedu představit. Dokonce hopsám i polku...
Taky si pamatuji dobu, kdy jsem neuznával zhola nic než protestsongy.
Pak to byl třeba i bluegrass (dnes mám problém to poslouchat déle než 3 minuty).

Těžko odsuzovat cokoliv, včetně techna. Určitě bych si to nepustil když si dělám snídani... Nevyhledávám to, ale nijak bych se za určité situace tomu ani nebránil. I když mám pocit určitého “vymytí” mozku po určité době poslechu. Myslím, že to je však účel, tedy v pořádku…

Hudba, rytmus, písnička jsou věci příležitosti, nálady rozpoložení nebo snahy o sdělení. Proč hned s filosofickým kanónem?
(Připouštím, že prvoplánová komerce je často nesnesitelná, ale už se mi stalo, že jsem se pobavil i při jinak nestravitelných popěvcích).

166998

6.8.2008 0:35

RE: Děláte si legraci?

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

Reakce na 166998

posloucháte-li hudbu starou zjistíte jak je tato mladá, svěží
http://www.youtube.com/watch?v=orPuqxoHq6o&feature=related

167047

6.8.2008 16:09

RE: Děláte si legraci?

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 167047

Ano. Přesně takové věci strhnou mimo čas (obvzláště je-li to naživo).

167159

5.8.2008 22:54

RE: Děláte si legraci?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 166798

Chápu sice snad, kam svou argumentací míříte, ale zřejmě bychom se divili, kdybychom věděli, co všechno intelektuálové, osvícenci a filosofové svého času hltali a vystrájali (a činí tak dosud). I filosof si občas potřebuje vymýt mozek od těch složitých filosofických myšlenek, a to se pak hodí leccos...Ostatně, třeba zen by se zase moudře smál těm složitým úvahám intelektuálů a filosofů..

167041

4.8.2008 19:56

Lepiva melodie,

vodnik007 71.?.?.?

ktera obehla svet: http://www.youtube.com/watch?v=_F3NasWjHro

166852

4.8.2008 20:24

RE: Lepiva melodie,

Aja 74.?.?.?

Reakce na 166852

.. Tahle ne, ale "vnucuju ji", kde se da. [smích]

166855

4.8.2008 19:50

RE: Lepiva melodie,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 166852

Hihi, to je dobré. Tady je oficiální verze: http://www.youtube.com/watch?v=NgrGRcjyzVw

166857

4.8.2008 20:09

RE: Lepiva melodie,

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 166857

Ma to dobrej zvuk!
Asi jste to vybral, ze spatne slysite [vyplazený jazyk]

166860

27.2.2010 23:06

Semiska

Ada 77.?.?.?

Dekuji moc za tuto pisnicku, vzala me za srdce...diky

213636

Tuto stránku navštívilo 10 057