Diskuze k článku

Konečně vyvážená debata s veřejností ohledně radaru ve veřejnoprávní ČT

Příspěvků 28

28.5.2008 1:27

...

bay 83.?.?.?

Nevím... mně se zdá, že o radaru už se toho napsalo tolik, že psát další články na tohle téma má smysl jen tehdy, jsou-li v nich nějaké zásadní resp. nové informace. S autorem nesouhlasím v tom, že není až tak podstatné, kdo jednání zahájil. Zaorálkovo vykrucování se mě moc pobavilo... Nechápu, proč je sociální demokracie tak zbabělá a nedokáže se jednoznačně postavit na jednu nebo na druhou stranu. To jejich vnitrostranické referendum byla ohromná legrace.
Osobně se domnívám, že se jednání ještě protáhne. A pak by mohlo být pozastaveno novou US exekutivou. Ačkoliv já nevím, nakolik je tohle téma pro americkou politiku zásadní - hádám, že asi moc ne...

Jinak doporučuji najmout korektora textů. Je tam značné množství češtinářských i jiných nedostatků a špatně se to čte.

162010

28.5.2008 12:18

RE: ...

tora85 81.?.?.?

Reakce na 162010

Prosim vas, povzneste se nad pravopisne chyby. Clanek je vyborny a nesouhlasim s vami, aby se nediskutovalo o radaru, pouze pokud bude neco zasadni. Cela vec je natolik zasadni, ze jedine neustale opakovani neotupi lidi a bude sance ze se budou minimalne alespon otevrene vyjadrovat k teto veci. Ti odvaznejsi dokonce drzi hladovku, ci hlidaji kotu v brdskych lesich.
Odsuzovat v diskuzi za clankem dokaze kazdy. Napiste svuj clanek, velmi rad si jej prectu.

162033

29.5.2008 4:22

RE: ...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 162033

A vite ja myslim, ze by to co pisu jako clanek mel vzit do parady nejaky stylista, hlavne kvuli srozumitelnosti. Stylistika a gramatika nejsou ani zdaleka moje silna stranka, ale kde by se Zvedavec mohl dovolit profesionala na editaci autorskych textu a prekladu. Casto se mi stava, ze pratelum dovysvetluju a upresnuju. A taky je pravda, ze jsem tam napsal, to co neni diskutovano v maistremu. Staci se podivat na odkazy, nejucelenejsi je tematika radar na Britskych listech, tak jsem toho patricne vyzil, protoze spoustu tech clanku dobre znam. Ale ten, kdo cte BL se pranic noveho nedozvedel.

Stezejni na co by se meli ptat, kdyz ne novinari, tak lidi urcite. Proc Kanada odmitla spoluucast na projektu globalni protiraketove obrany USA? Militarizace kosmu, vztahy s Ruskem, globalni strategicka rovnovaha, pochybnosti o technicke funkcnosti systemu. Ministryne zahranici USA nema cas prijet podepsat smlouvu, na kterou klade Bily dum velky duraz?!? Staci se podivat pri neuspesnem jednani s Varsavou na nespokojenou odezvu proti "prehnanym pozadavkum a specialnich garanci" ze strany Polaku a rychle osloveni Litvi!

A probihaji cila diplomaticka jednani mezi USA a Ruskem. Nemecky ministr po navsteve Moskvy miri do Prahy. Berlusconi novy premier Italie s dobrymi osobnimi vztahy na dnes premira Putina se tajne schazi s Topolankem a to nedlouho po schuzce s Vladimirem Putinem. Co maji na mysli Rusove jako asymetrickymi opatrenimi radeji neanalyzuju. Avsak ja uvedl spravne v debate pan Ransdorf, cisla pouze ve vztahu k CR. Rusko je v oblasti ekonomiky vyznamny partner a to i smerem k EU, kde prevazuje i strizlive politicke hodnoceni.

EU si je vedoma propojenosti politiky a ekonomiky. Zablokovani rozsirovani NATO evropskymi velmocemi pres tlak Bileho domu i nechota se jasne zavazat k budovani spolecneho protiraketoveho systemu, znamenaji ze zapadni zeme EU jsou si vedomi energeticke situace na kontinentu. Bud si toho Topolankova vlada neni vedoma, o cemz pochybuju. Anebo je schopna presne analyzovat asymetricka opatreni Moskvy a je schopna eliminovat bez vaznejsich nasledku pro CR, o cemz taky silne pochybuju. Vzhledem k tomu, ze za posledni roky veleuspesna ekonomika Nemecka zrejme neni schopna vymazat dopady pripadnych asymetrickych opatreni Ruska bez vaznych nasledku. Spolecne verejne prohlaseni Cina-Rusko k radaru a vubec smerovani prvni navstevy noveho ruskeho prezidenta, v diplom,aticke reci znamena velmi ostre sdeleni. Jak si vedli zapadni firmy pri castecnem bojkotu v Cine behem problemu s olympijskou pochodni? A jake zaujali USA bezpecnostni opatreni, kdyz se pochoden pohybovala na jejich uzemi?

162079

29.5.2008 4:00

RE: ...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 162033

dokonceni
Pani Riceova bude mit cas na podpis smlouvy, az bude nektere zavazne veci doreseny. A pokud nebudou doreseny, tak s diplomatickym klidem nechaji cerneho Petra Topolankove vlade a pekne ji nechaji vydusit ve vlastni stave. Intervence presidenta Klause na urychleni podpisu, na tom nic nedokaze zmenit. Smutne, kdyz president republiky musi vyjidat chyby teto vlady. Mnohem smutnejsi je vsak triskni stav politicke sceny, ktera se nazyva pravici. Neschopne vlady malokdy preziji ve zdravi cele funkcni obdobi. To neni problem. Avsak projev na kongresu ODS okoreneny aplausem to je tragikomickou fraskou. Deset let volby ignoruju, i kdyz ted je ignorovat nebudu. V tech s mou ucasti jsme byl volicem ODS, s durazem na sluvku byl.

162080

29.5.2008 23:39

RE: ...

Virus 195.?.?.?

Reakce na 162010

Ale on pan Zaorálek až tak nekecal. Nevšiml jste si jak A. Vondra arogantně smázl paní, tuším z Hrádku u Rokycan, která mu připomněla aktivity poslance J. Payneho? Vždyť ten v podstatě napsal "zvací dopis" a sám to hrdě přiznává: http://www.ods.cz/1250/zpravy/prispevek.php?ID=6424 a tady je odkaz na dopis presidentovi http://www.payne.cz/nmd/dopis.htm

162125

30.5.2008 7:17

RE: ...

Robocrep 62.?.?.?

Reakce na 162125

Díky za odkazy.

Payne se (krom jiných nesmyslů) vyjadřuje v tom smyslu, jako kdyby rozhodl Clinton v roce 2000 o vybudování protiraketové obrany, a ještě v tom roce (!!!) byl systém spuštěn.

Vždyť ještě dneska se teprve testuje, a to s dost nelichotivými výsledky.

162135

28.5.2008 6:46

Noam Chomsky vyjadřuje podporu pro Jana Tamáše a Jana Bednáře:

Saša 74.?.?.?

I would like to express my strong support, and great admiration, for the two brave Czech humanists, Jan Tamas and Jan Bednar, who have initiated a hunger strike in protest against the plans to extend the US "missile defense" system to the Czech Republic, over the objections of the large majority of the population. I place the words "missile defense" in quotes because it is understood by strategic analysts on all sides that "missile defense," if at all feasible, is an offensive weapon. In the words of the major Pentagon-affiliated research agency, the Rand Corporation, it is "not simply a shield but an enabler of U.S. action." Endorsing a common understanding, the prominent strategic analyst Lawrence Kaplan writes that "missile defense is about preserving America's ability to wield power abroad. It's not about defense. It's about offense. And that's exactly why we need it.” It is also understood by US analysts that if the system is emplaced in Eastern Europe, it is a potentially serious threat to the Russian deterrent, so that Russia will react, as it already has begun to do, by expanding its own offensive military capacity. These perfectly predictable developments significantly increase the threat of terminal nuclear war. For such reasons, the honorable and courageous actions of Jan Tamas and Jan Bednar will, I hope, encourage others to ensure that a referendum is held and that these very threatening developments will be terminated.

162015

29.5.2008 1:00

RE: Noam Chomsky vyjadřuje podporu pro Jana Tamáše a Jana Bednáře:

Kdosi 78.?.?.?

Reakce na 162015

No vida. Jen vic a houst. Doufam, ze deni sleduje i Condolleeza, aby nebyla prekvapena pri "uvitani" v Praze.

162075

28.5.2008 8:16

...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

I kdyby byl radar začleněn do nato tak se nic neděje, protože je to zločinecká organizace řízená vrahy z bílého domu.

162016

28.5.2008 8:21

RE: ...

JAN J UHLIR 208.?.?.?

Reakce na 162016

Im am living in the USA and prosim Vas zustante neutralni/Svycarsko/. Nenechte se vlakat do pasti.Radar je jen nastroj, jak se Vas zmocnit. / Taktika jak Hitler ? /. Staci ?

162017

28.5.2008 11:08

RE: ...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 162017

Každému rozumně a strategicky myslícímu člověku je jasné, že přítomnost vojenské základny (a vojenská základna to bude, nejde jen o radar) cizího státu na vlastním území vyjadřuje podřízenost tohoto státu. V historii to tak bylo vždy. Čili nejde jen o to, poskytnou Američanům další prostor pro jejich vojenské plány, ale také se stát jejich regulérním vazalem. Proto je jednání našich politiků na úrovni velezrady. Je to hnus a doufám, že ty svině za to zaplatí. Ale spíš si myslím, že až přijde čas účtování, americké speciální letadlo je odveze do USA, aby je tu lidi neoběsili na náměstí...

162025

28.5.2008 12:14

RE: ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 162025

Mno, z Ruska zdrhli před spravedlností do Izraele .... [chechtot] [chechtot] [mrknutí jedním okem]

162032

29.5.2008 12:54

RE: ...Vyborna rada

Fred 217.?.?.?

Reakce na 162017

Výborná rada, proč se Václav Havel, humanitní bombardeur nepoučil ze Švýcarské demokracie, když v roce 1992 ve Švýcarsku
byl na návštěvě.
Netvrdil Václav Havel v roce 1989, že do Čech už nevstoupí noha cizého vojáka?

O co tedy jde? Aby v Čechách nebyli cizí vojáci. Ať je radar v Čechách ale jen ovládaný Českými lidmi a ne cizinc.

162100

31.5.2008 0:09

RE: ...Vyborna rada

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 162100

no pokud se vstupem amerických vojsk na naše území stáváme americkým protektorátem, pak už Američané cizinci nejsou a dle Havlova prohlášení je vše v pořádku [bliji]

162185

31.5.2008 8:55

RE: ...Vyborna rada

Fred 217.?.?.?

Reakce na 162185

Tím pádem jsme byli už za Havla novým protektorátem. Škoda, že
se Havel nepoučil od neutralitě Švýcarska, když byl ve Švýcarsku, myslím v roce 1992. Zde mohl diskutovat ze Švýcarskými politiky a i se spisovateli jako byl Dürrenmatt.
Mohl už tenkrát se snažit minimálně o neutralitu Čech, což by zaručilo skutečnou nezávislost Čech a pokračování dalšího neutralního státu v Evropě, jako je Švýcarsko a Rakousko.
Proč zase hledá pomoc u cizinců?
KOnec konců byl i Masarykův záměr vytvořit z Čech nové Švýcarsko.

162206

31.5.2008 16:37

RE: ...Vyborna rada

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 162206

Naše vláda u cizinců pomoc nehledá!. Ve hře jsou pouze provize za dobře odvedenou práci. Padni komu padni. Proč by jinak prosazovali silně nepopulární až ohavné kroky za každou cenu?

Kvůli pomoci svým spoluobčanům rozhodně ne! Ti jsou jim mimo předvolební kampaň šuma fuk. Kterékoliv straně v parlamentu, je to stejné u kohokoliv.

Neutralita? A komu z těch nahoře to přinese provize? Nějakou úlitbu bokem na konto? Nikomu. A proto neutrální nejsme.

Neutralita ... doufám že to do budoucna nebude jen sen. Protože by nám mohla výrazně pomoci. Ale dokud se národ vnitřně nenarovná a neuzdraví, tak stále bude volit svůj obraz: prasátka na středně velkém rýžovém políčku. Nenamlouvám si totiž, že by byl průměrný občan výrazněji odlišný od politiků, které volí. Stačí se pozorněji poohlédnout a zjistíme, že začít se musí u sebe.

162216

31.5.2008 16:46

RE: ...Vyborna rada

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 162206

Napadla mne jedna věc: existují nějaké výhody plynoucí z toho, že jsme americkým protektorátem a naši politici jsou jeho zaplacenými místodržícími?

Lze-li tuto situaci nějak využít v prospěch občanů, rád bych, kdyby to tu zaznělo. I kdyby to měla být jediná věc. [mrknutí jedním okem]

(nejlépe jsme se měli, když byla naše republika největší nevládní organizací na světě, než si Melčák s Pohankou řádně ohnuli páteř aby byli in)

Také bych rád znal názor nějakého chovatele vepřů, jakým způsobem nakládá/ přesvědčuje své čuníky, natlačené hlavou v korytě.
Tyto poznatky by se mohly hodit pro studium psychiky živ. druhu zvaného Homo sapiens sapiens politicus a umožnit tak občanům zvolit adekvátní metodiku přístupu k tomuto exkluzivnímu druhu.

Čuník Barney/Youtube

162220

28.5.2008 11:03

Dovolil bych si polemizovat (psychologický podvod)

Josef Drazda 89.?.?.?

Zmíněná vyvážená diskuze - nebyla žádnou vyváženou diskuzí, ale
klasickou ukázkou zednářské věrouky. Zkrátka udělá se diskuze -
které se zůčastní široké spektrum veřejnosti - všichni se k tomu
můžou tzv. svobodně vyjádřit - no a mocenský židozednářský
establishment může vyřvávat - "máme demokracii, všichni se k tomu
můžou vyjádřit"! A tím také celé toto divadlo končí protože - o
radaru rozhodli židovské kruhy v americe a ten nám bude prostě
vnucen! To je podstata věci! Že jsme se nechali vmanévrovat do
role psa který štěká ale nekouše (to je ta tzv. demokracie), kdy
máme pocit že o něčem rozhodujeme, ale přitom nerozhodujeme vůbec
o ničem, pouze k tomu můžeme něco zatlachat a tím to končí - to
je naše tragédie!! Nenechejme se klamat pozlátkem, měla by nás
zajímat pouze podstata věci. Zkrátka radar nám bude tou mocí která nám vládne vnucen ať se nám to líbí nebo ne!

162022

28.5.2008 11:40

RE: Dovolil bych si polemizovat (psychologický podvod)

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 162022

ČT nedělá nic jiného, než obratně tlačí na obyvatelstvo v okolí zamýšleného radaru. Tento trvalý politický a dnes i mediální tlak nepřináší těm lidem nic dobrého a musí zákonitě způsobit rozhádanost a zlou krev. Na to se teď asi vsází. Jak povolí místní, sesype se i zbytek.

Zbytek je nesmysl rozebírat, ostatně zaznělo to jasně a ani to nebylo zpochybňováno: vládě jde skutečně jen a jen o přítomnost US vojenských sil a vytvářet tak tlak na Rusko (a patrně posílit i svou rozesíračskou pozici v Evropě).
Důvod? Nějaké výhodičky, jinak by tak nebojovali (motivovat a motivovat)…

Pokud jde o skrytý význam radaru, bylo by naivní si myslet, že má politická reprezentace o tom nějaký šajn.
A kdo s politiků chce mít pravdu?
Podívejme se tedy na jejich myšlení – komunistický židobolševismus, lidovecké židokřesťanství, socialistický či zelený židoliberalismus, demokratický židokonzervatismus. Myslím, že tyto nově upravené pojmy lépe vystihují názorové proudy v politice, a tedy i hodnoty které prosazují. Žádné spiknutí, jen obyčejné prospěchaření vyplývající s postoje k životu. Prostě jak by se řeklo ještě před pár lety – zase ňáká židovina (tedy spekulativní záležitost, kdy jedna strana získá tím, že ta druhá odchází napálena)

Myslím, že modrý vondra by si zasluhoval od svých odpůrců poděkování a metál za blbost. Stejně jako Jakeš před léty. Za obzvláště proradný postoj lze označit postoj zeleného bursíka. Co mě ale opravdu popuzuje je „křesťanský“ (nebo křesťanský?) postoj klerikála svobody. Je obzvláště slizký. Tato bezpáteřní politika nepolitika nějakého středu, tedy názor nenázor, lavírování a kolaborovování, převažování výhodného s nevýhodným je jedním slovem hnus. O straně rudé nemá cenu hovořit, teď se veze na vlně alibistického pochlebování a spekulace na budoucnost.
Mé dávné rozhodnutí nic a nikoho z tohoto ansámblu nevolit a jakkoliv se na tomto tyjátru podílet se mi stále jeví jako čím dál správnější (ještě aby se tak odvolávali na můj hlas).

Dokonce to teď skoro vypadá, že jsou schopni se zničit i bez cizího přičinění. Neházel bych flintu do žita. Když si postavíme hlavu že radar nebude, tak prostě nebude. Podivejte, kdo to vastně proti nám stojí!?
Nenechat se teď rozhodit, jen stále vomílat že to nechcem, a je vyhráno. Pokud to parlament podepíše, tak tam vlítnout, rozpustit, a smlouvu spláchnout do h... [mrknutí jedním okem]

162030

28.5.2008 12:23

RE: Dovolil bych si polemizovat (psychologický podvod)

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 162022

Podle tlaku na jednotlivé posl(r)ance bude možno sledovat,do jaké míry je to území pro jisté kruhy důležité.V případě přímého ohrožení civilního obyvatelstva,vlastizrady a velezrady dotyčné zastupitele neomlouvá ani pohrůžka smrtí.Damoklův meč nad nimi visí tak nebo onak. [smích]

162031

29.5.2008 4:49

RE: Dovolil bych si polemizovat (psychologický podvod)

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 162022

Podstata je mocenske rozlozeni sil na mocenske sachovnici, a proto se usilovne jedna, ale mimo level Topolankovi vlady. Mozna Vondra ma nejake informace, ale silne pochybuju, ze vsechny podstatne. Novy polsky premier ma mnohem vice zdraveho rozumu a dobry politicky instinkt. Dokud nedojde k nejake dohode na tom vysokem levlu, zadny radar nebude. A nelibi se to velmi Rusku a Cine.

162081

28.5.2008 22:47

....... radary ? a na co ?

Lev. 70.?.?.?

I v nešťastném roce 2001m konkrétně - jedenáctého září, bylo v USA, i kolem USA, hlavně Gronsko, radarů zamě vyvolené, plná prdel a stačily jen "údajně" dvě civilní, komerční letadýlka a jak to dopadlo, hmm.

A na co radar ? a proč zrovna v republíce české ? Proč né v Bundes Republic Dojčland, über alles ? Proč né ve Švýcarsku, Itálii, Rakousku, atp.

162067

29.5.2008 0:35

Vondra a jeho lzi

Hoaker hoaker (zavináč) volny (tečka) cz 213.?.?.?

Vite, mne neuveritelne fascinuje, ze Vondrovi prochazeji ty lzi o tom, ktere predvedl i v te diskusi. Jedna se konkretne o to, jak tam durazne upozornoval, ze ten radar bude chranit predevsim nas a ze ted je to vlastne od USA darek, zcela zdarma, pouze a jenom pro nase krasne modre oci a ze priste uz si ho treba budeme muset zaplatit, ze budeme muset platit za to bezpeci.

Jinak receno... proc proboha nikdo tenhle blabol nezvednul z pod stolu a neomlatil to tomu kretenovi o hlavu? Vzdyt kazdemu, kdo si o tom systemu precetl alespon zakladni udaje a vi neco o fyzice, musi vedet, ze pri definovane hrozbe z Iranu nas ten nas radar a polske rakety nikdy ochranit nemuzou. Neni to proste pravda a vsichni odbornici (dokonce i ti vladni, ackoliv velmi opatrne) to potvrzuji. Neverim tomu, ze to Moravec nevedel, takze fakt nechapu, proc se tam nekdo neozval. Vzdyt prave tohle je ta absolutne nejvetsi lez nejvetsiho kalibru, kterou ten hajzl Sasa pouziva.

162073

29.5.2008 8:21

RE: Vondra a jeho lzi

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 162073

....zkrátka už přicházíme do doby, kdy prostí lidé, vycvičení kecama v TV nejsou s to rozeznat manipulaci - to na jedné straně.
Na druhé straně se totéž děje v okruhu těch, kdo zradar prosazují. Je to psychologický efekt dřívějšího směřování, člověk se upne na nějaký cíl (u Wondry a spol. třeba mít se dobře stůj co stůj) - a tenhle cíl je navede na typ spolupracovníků, ke kterým je člověk geneticky naprogramován. Tedy k těm, co rádi vládnou.
U obyčejných lidí je to zas genetická základna podřízenosti, která vyvolává efekt - do ničeho raději nestrkat prsty, ono se to vystříbří.

Z toho plyne, že tyhle dva proudy na jedné straně řídí pár lidí, co mají v moci světové peníze - a tedy i cíle, na druhé straně se pak vytvářejí mikroskupinky lidí, kteří vnímají co se děje - a mají pocit, že vše je marné.

Obojí souvisí s tím, jak fungují v člověku oba jeho vnitřní rozhodovací systémy, podvědomí a vědomí. Chci tím vyjádřit, že lidé v této době dozrávají k propojení obou, vesměs pomocí nějakého značně silného, neuvěřitelného zážitku (obdoba prasknutí skořápky).
Proto je dobré vnímat to, co se děje, jako souběžný děj dvou skupin, z nichž žádná nemá zcela ve své režii to, co propaguje.
Protože podobně jako jsou hierarchie ve firmě, tak i v myšlení a vnímání jsou řídící vrstvy, které můžeme reprodukovat svými slovy - a vrstvy sil, které monitorují celou planetu z "povzdálí". Vrstvy, pro které jsme laboratoří možností, což potvrzují mnohé poznatky lidí z "duchovního světa".

Je směšné si myslet, že jsme nejvyspělejší civilizace v galaxii, že neexistují systémy k měření směru a hladiny myšlenek. Ty existují i zde, jen zmizely z dostupných pramenů.

Tímhle příspěvkem jen chci upozornit, že naše tak vychvalovaná svobodná vůle nezačíná či nekončí u našich vládců, i oni podléhají strukturám informačních polí, do kterých se svým životem zařadili.
Snažím se situaci sledovat způsobem, pro který zatím není v obecném povědomí referenční systém ("abeceda lidštiny", která popisuje informační kvalitu samotných písmen), systém, který doplňuje dírky v programu pro tuto etapu civilizace, danou před cca 2000 lety instalací latiny a matematiky "dynamického součtu" (schopnost modelovat budoucnost pomocí jiné metody myšlení).
To, že radar lze snadno změnit na programování myšlení, to je pro zdejší stále spíše sci-fi, bohužel už mnozí víme, že i běžné scifi filmy jsou jen zrcadlem toho, jak leckde v kosmu žijí nám podobní "lidé". Žijeme ve světě zrcadel, nápodoby a postupného, naprosto přesného vychylování a vyrovnávání pohybových rovnováh, které známe pod slovy počasí, magnetizmus, elektřina apod.
Držím palečky těm dvěma klukům, sám tolik odvahy nemám.

162087

29.5.2008 8:59

RE: Vondra a jeho lzi

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 162073

Možná Vondru a spol přeceňuješ.

Na mě spíš působí jako dokonale vymyté hlavy, které tomu věří. Mnohdy působí zaskočeně a zmateně.
Jejich role je podpořena výhodami a osobním pocitem z úspěchu. Na své odpůrce (tedy „prostý lid“) jsou vycvičeni se dívat s despektem.
Nevěřím, že by jinak byli schopni stále hrát vědomě takové divadlo. Vrcholová politika je tak účelově nastavena. Systém vstřebává zvláště vhodné lidi pro tuto roli. Býti odejit z tohoto procesu je doprovázeno pocitem potupy, na druhou stranu za dokonalé služby je přichystáno místečko s mnoha „příležitostmi“. Vlastně na tom není nic divného. Je to o morálce, a výše jsem uvedl, odkud se tady toto bere…

A že nikdo nevyskočil? Lidi jsou podstatně slušnější než ta sebranka co proti nim stojí. Moravec je vycvičen jak přerušit, a již dál nedopustit. Bylo to vidět několikrát. Navíc to, že špína vyplave a všichni jsou usvědčeni nic neznamená, pokud není jasné náhradní řešení a někoho, kdo by ho prosadil. Je jasně vidět, že jsou jak oni tak i my v rozhodování téměř bezmocní. Pokud ponecháme tento „demokratický“ systém beze změn, bude vlastně pokračovat toto bezvládí.

162090

31.5.2008 10:28

RE: Vondra a jeho lzi

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 162090

>Na mě spíš působí jako dokonale vymyté hlavy, které tomu věří.

>Systém vstřebává zvláště vhodné lidi pro tuto roli.

Ano, tohle jsou klíčové body. Chtějí tu američana, protože je to DOBRÉ. A protože je jim jasné, že pozvat rovnou tanky by bylo moc průhledné, začnou pomaličku maličkým, neškodňoučkým, !OBRANNÝM! radárkem.

162210

29.5.2008 9:39

RE: Vondra a jeho lzi

V. 85.?.?.?

Reakce na 162073

Ale když to řekl tak bylo slyšet jak se mu lidi v sále vysmáli. Jsem hodně mírumilovný člověk, ale pokaždé co mluvil Vondra, se mi hlavou honila jediná věta. PRASE NA ODSTŘEL.

162091

30.5.2008 23:25

Velmi pěkná analýza

rataj 85.?.?.?

k problematice radaru od člověka, který sloužil na vojně u raketové jednotky v Jistebnici je na
http://www.blisty.cz/2008/5/30/art40886.html.

162184

Tuto stránku navštívilo 5 290