Diskuze k článku

Smyšlenky západních médií o tibetských nepokojích

Příspěvků 52

24.4.2008 6:05

A co ma byt ?

Vladimir Karasek 67.?.?.?

Ano, uniformy jsou indicke a ano, obchody etnickych Cinanu byly v Tibetu zapalovany a rabovany. Nekdo v CNN proste nepozna Inda od Cinana, coz je smutne.
Ale co ma byt ? Dokazuje nejaky omyl jedine televizni stanice, ze se nic nestalo?
Ze komunisticka prasata v cinskych uniformach sadisticky neubijela pokojne budhisticke mnichy ?
Treba CNN udela dalsi omyl a na desitky milionu lidi zavrazdenych cinskymi komunisty behem kulturni revoluce se take pohodlne zapomene.

159732

24.4.2008 7:43

RE: Co, že - co ma byt ?

Saša 74.?.?.?

Reakce na 159732

Pane Karásku, kdybych se dopustil omylu v této diskuzi, příšerně by Vás to rozčílilo. CNN, nejrozšířenější zpravodajská televizní stanice a služba lže. Na CNN dle Vás nepoznají Inda od Číňana, nebuďte směšný!

V předchozím příspěvku píšete: „Nejhorsi je to, ze sekta provozovala v masove mire brainwashing a jeji obeti nejsou prakticky schopny zit mezi normalnimi lidmi.” Jsou obě Vaše tvrzení jen trochu objektivní? Mniši zapalovali a rabovali a nejsou obětí, jiná sekta obětí je? Předpokládám také, že nemáte doma nic z Číny (od koštěte po TV a počítač) a zajímalo by mě, kde jste to koupil. Nefandím Číně, život tam asi ideální zrovna není, ale jinde zase čtu, že je dnes víc kapitalistická než komunistická. Článek je o tom, že „naše“ zpravodajství je zaujaté a v zájmu propagandy se dopouští pravděpodobně zcela vědomé lži. Právě od Vás bych očekával také nějakou vděčnost, ta "komunistická" Čína je největším věřitelem USA.

159739

24.4.2008 9:56

RE: Co, že - co ma byt ?

Vladimir Karasek 67.?.?.?

Reakce na 159739

Saso,
pokud mate nejaky dukaz pro sve tvrzeni ze "mnisi zapalovali a rabovali", mel byste ho predlozit. Nikdo kdo je obeznamen s a praci Dalajlamy a ucenim budhismu vam totiz nebude verit. Takova obhajoba zverstev komunismu vam v dnesni dobe internetu jen tezko projde.
A v Cinske Lidove Republice vladnou komuniste. Neomezenou moc tam ma komunisticka strana, ktera zaroven ovlada vsechny sdelovaci prostredky, armadu i policii ktera se dopustila nasili proti budhistickym mnichum.
Pokud se tyce ekonomickych pomeru zeme, pak se pochopitelne uz neda o komunismu mluvit. V ekonomice tam vladne primitivni kapitalismus devatenacteho stoleti bez jakychkoliv prav pro pracujici.
Komunisticti mocipani a vrahouni milionu uz dnes velice dobre vi, ze ridit hospodarstvi podle uceni soudruhu Marxe a Engelse by jim prineslo leda tak dalsi hladomor.

159756

24.4.2008 9:49

RE: Co, že - co ma byt ?

Saša 74.?.?.?

Reakce na 159756

Článek není o tom kdo, nebo jak v zemi vládne, ale o lžích CNN. Dobře, tedy na popud mnichů „někdo“ loupil, dokonce zabíjel atp. Číňané bránili nevinné lidi. Viděli jsme však americký podvrh. V USA pod falešnou záminkou se stalo násilí, přes 400 dětí přichází o rodiče, to vám nevadí. Mormoni vám nebudou věřit, že křesťanství je špatné. Jste pro potlačování náboženských svobod nebo ne? Že, by to bylo v US horší se svobodou náboženství než v Číně?

159762

24.4.2008 10:32

RE: Co, že - co ma byt ?

Vladimir Karasek 67.?.?.?

Reakce na 159762

O tom, kdo v Cine vladne jste zacal mluvit vy. Jsem rad ze uznavate, ze mnisi nerabovali. ted uz jen vysvetlete kde jste prisel na to, ze k loupeni a zabijeni popouzeli. Ja jsem budhistickeho mnicha ktery by byl neceho takoveho schopen jeste nepotkal.
Clanek neni o mormonech. Ale pro vasi informaci proti nim a jejich svobode vyznani nic nemam.Se zakrokem proti extremni sekte kde je dovoleno mrdat nezletile a kde deti ani neznaji sve rodice ovsem souhlasim.

159764

24.4.2008 12:43

RE: Co, že - co ma byt ?

djb 194.?.?.?

Reakce na 159762

>Že, by to bylo v US horší se svobodou náboženství než v
>Číně?

To sotva. Srovnat osudy Mormonske vesnice s osudy clenu Falun Gongu by pro Cinu moc nevyznelo. (at se drzime v sektach a nepleteme do toho velka nabozenstvi).

Nejsem fanousek F.G. a povazuji ho za zcestny, ale ta forma, kterou Cina pouziva k potirani je velmi spatna.

159793

24.4.2008 11:38

RE: Co, že - co ma byt ?

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 159756

Pane Karasek a vy mate nejake dukazy ze cinsti policiste brutalne ubijeli nebo jinak decimovali "pokojne" demonstranty ? Zatim jsem tu videl zabery z Indie, a spoustu nicim nepodlozenych tvrzeni proti Cine ....
I sam Dalajlama se vyslovil ze REZIGNUJE ze sveho postu jestli neskonci TIBETSKE nasili ? Myslite ze to smeroval na cinske nasili ? To by ze sveho postu rezignoval uz davno.
At chcete nebo ne, nejake skupiny v Tibetu zamerne delali bordel a zapalovali a rabovali entickym cinanum domy a obchody ...
Trochu to pripomina situaci v sudetech pred valkou ....
Ale pokud VY nemate DUKAZY tak proc je chcete po jinych ?
A jak vidite ani "dukaz" ze CNN nemusi byt vzdy pravda.

159778

24.4.2008 21:50

RE: Co, že - co ma byt ?

Vladimir Karasek 67.?.?.?

Reakce na 159778

Svedectvi a fotografii komunistickych policajtu bijicich mnichy bylo ve vsech mediich vice nez dost. Pokud se vam mainstream nezda byt duveryhodny, podivejte se na antiamericky a konspiracni prisonplanet.
http://www.prisonplanet.com/articles/march2008/032...
Pokud radeji verite cinskym komunistum, verte jim dal.

159835

25.4.2008 14:13

RE: Co, že - co ma byt ?

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 159835

Neverim ani cinskym komunistum, ani americkym fasistum.
Verim tomu co vidim, o zbytku ( a casto uspesne) pochybuju.
Jeste verim svym znamym, ktere mam ruzne po svete.

159907

25.4.2008 13:51

RE: Co, že - co ma byt ?

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 159835

Ano jsou svedectvi i obrazova o biti demonstrantu cisnkou policii. Ale ja se vas ptal na DUKAZY ze byli tito demonstranti, udajne podle vas pokojni, ubiti ?
Vy nejste duveryhodny zdroj, ale jiste mate odkazy na nejake duveryhodne zdroje, kde je toto vase tvrzeni prokazano.

159908

24.4.2008 13:32

RE: Co, že - co ma byt ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 159756

http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/15.03.2008/20...

3:32 - Rabující mnich

159798

24.4.2008 20:37

RE: Co, že - co ma byt ?

rickover 86.?.?.?

Reakce na 159739

Dejme tomu, že máte pravdu a CNN lhala.

A co, proč najednou tolik rozhořčení? Normální člověk si neudělá názor na základě jediné informace od CNN, nenormální bude věřit, že tibetští buddhističtí mniši jsou banda násilníků, Palestinci "oběti utrpení", k holocaustu Židů, Arménů, Kambodžanů nikdy nedošlo, Ježíš Kristus neexistoval, US nepřistáli na Měsíci a 11.9.2001 se u nich nic v NY nestalo (varianta: udělal to tam Bush), Iráčané a Afghánci jsou nadšeni z Alkajdy a Talibanu a Zimbabwané zase z Mugabeho apod. i bez CNN a pokud mohou systematicky lhát celé roky BBC a Reuter apod. a nikomu to nevadí a nikdy nevadilo, tak z jednoho jediného selhání na CNN se nestříli.

159824

25.4.2008 3:19

RE: Co, že - co ma byt ?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 159824

Ale lhani u verejneho media je zavazna vec. Je to mnohem horsi nez neuvedeni informaci, protoze nekdo musel vedome provest manipulaci. Koneckoncu duveryhodnost si dela kazdy sam BBC i CNN.

159855

24.4.2008 17:39

RE: A co ma byt ?

seti 217.?.?.?

Reakce na 159732

Vazeny, vy ste iny demagog.

Citujem: 'Ano, uniformy jsou indicke a ano, obchody etnickych Cinanu byly v Tibetu zapalovany a rabovany. Nekdo v CNN proste nepozna Inda od Cinana, coz je smutne.
Ale co ma byt ? Dokazuje nejaky omyl jedine televizni stanice, ze se nic nestalo?
Ze komunisticka prasata v cinskych uniformach sadisticky neubijela pokojne budhisticke mnichy ?'

Takze, ano su to indicke uniformy, ano obchody Cinanov boli rabovane a zapalovane, ..... Ale to nevadi, to sa len CNN trosku pomylila. Dolezite je, ze tie komunisticke svine sadisticky zabijali pokojnych budhistickych mnichov.

Pan Karasek, precitali ste si to po sebe aspon raz?

Co som ja videl v tom videu, bolo presne to co bolo popisane v clanku - umyselna manipulacia CNN.

Btw. kontrolna otazka pre vas. Kto ze to potom zapaloval a raboval obchody Cinanov v Tibete? Zeby to boli preobleceny Cinania? Urcite najdete nejaku linku na CNN.

159811

24.4.2008 21:02

RE: A co ma byt ?

A.S. Pergill 89.?.?.?

Reakce na 159811

Je třeba si ujasnit jednu věc: Má Čína co dělat v Tibetu? Čínské zdůvodňování dlouholetou společnou historií je prakticky stejné, jako zdůvodňování "Protektorátu bémen unt méren" německými nacisty.
A budu ještě zlejší: Pokud čínský režim vozí do Tibetu etnické Číňany, aby přečíslili autochtonní obyvatelstvo, pak je i to zabití "nevinného" obchodníka naprosto legitimním a správným činem v rámci národní obrany. Naprosto stejným jako střelba na brance pod hrozbou smrti navlečených do uniforem.

159831

25.4.2008 11:55

RE: A co ma byt ?

seti 217.?.?.?

Reakce na 159831

Mate pravdu, treba si ujasnit jednu vec. A to o com sa vlastne bavime. Rec bola o klamani CNN. Podla mna vedomom.
Priklad: Bavime sa o A. Kedze by som musel s A suhlasit (fakty nepustia) - a to ja nechcem, tak presmerujem diskusii na B. Jednoduche ze?
Mozeme tiez diskutovat o ludskych pravach v Cine, o cinskej politike v Tibete, ale tiez o dodrziavani ludskych prav USA, o agresii USA do Iraku, o korupcii v Rusku, ... pretoze aj toto vsetko predsa nejako suvisi s Tibetom, ci nie? Teda aspon podla vas a pana Karaska.

A este jedna vec. Ziadne zabitie nevinneho cloveka (obchodnika) nie je legitimne a spravne.
[naštvaný]

159896

25.4.2008 13:55

RE: A co ma byt ?

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 159831

No ale v tom pripade, je stejne legitimni, kdyby cinska policie cloveka , ktery zabiji cinskeho obcana (i kdyz legitimne) take zabila. To je prece take legitimni, cinska policie ma chranit cinske obcany (teda mela by i ty necinske).

A je tedy legitimni strilet americany v Afganistanu a Iraku ? Ti jsou tam navic mimo "sve" uzemi, coz v pripade Ciny a Tibetu tak neni. Tibet zatim je mezinarodnim spolecenstvim uznavany jako cast Ciny.

159909

24.4.2008 23:29

RE: A co ma byt ?

rinpoche 158.?.?.?

Reakce na 159811

"Zeby to boli preobleceny Cinania?" hihi ako pekne si sa trafil ..
Chinese soldiers posing riot monks
[chechtot]

159837

25.4.2008 11:27

RE: A co ma byt ?

seti 217.?.?.?

Reakce na 159837

Uff. Tak potom mi to vychadza asi takto. Preobleceny cinsky policajti (tvariaci sa ako indicky policajti), ale prezentovani CNN ako cinsky policajti brutalne napadli inych cinskych policajtov, preoblecenych za tibetskych mnichov v Lhase - alebo zeby tibetskych mnichov z Indie? Nejako sa v tom zacinam stracat. [chechtot]

159893

25.4.2008 14:16

RE: A co ma byt ?

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 159837

a tu fotku ve photoshopu vyrobil kdo ?
Neco podobneho zvladne nas grafik za 20 minut. To si vazne myslite, ze jsou az tak blby, ze kdyby neco podobneho delali, tak se u toho budou fotit ?

159910

26.4.2008 10:30

RE: A co ma byt ?

rinpoche 213.?.?.?

Reakce na 159910

lol to je co za argumentacia, vecsinou je to tu samy bojovnik za slobodu a ludske prava vo fasistickej imperialistickej diktature USA, vsade sama podpora palestincov a irackeho odboja a ked sa po 50 rokoch utrpenia nastvu Tibetania zrazu sama solidarita s ludovo-demokratickou Cinou [bliji] ktorej pracujucemu proletariatu chce zly zapadny svet spolu s tibetskymi mnichmi(agentmi CIA) pokazit najvecsiu ludovo-sportovu udalost v dejinach...ved predsa take nieco ako diskreditacia mnichov verejnou bezpecnostou v ludovo-demokratickej republike neprichadza do uvahy [překvapení] ...

159962

26.4.2008 14:04

RE: A co ma byt ?

google 84.?.?.?

Reakce na 159962

>....zrazu sama solidarita s ludovo-demokratickou Cinou

chcel by ste to znova niekam zaskatulkovat.
problem je v tom, ze za tou akciou, organizovanou dookola sveta,
stoja manipulatori, ktori maju moc a know how take nieco zorganizovat.
organizovali uz modre, zlte, zelene a hlavne krvave, cervene revolucie.

pozrite ako sa to bez NICH nedari napriklad nasim susedom zorganizovat ani obycajnu antiradar-demonstraciu,
kam by prislo aspon 10 000 ludi.
preco asi, ked to dokazatelne ludi serie urcite viac, nez nejaky vzdialeny Tibet?

china nie je bez viny, je to podobne monstrum ako usa, je tiez vo svojej podobe produktom
tych istych ORGANIZATOROV, len nie je tak zadlzena, ako usa.
lenze o to vobec nejde.
ide o to, ze nas niekto klame, skusa nas manipulovat a zavadzat.
ako v Kosove neslo o slobodu Albancov, tak tu vobec nejde o nejaky Tibet ani o Tibetanov.
naklamane zabery CNN to len potvrdzuju.

159974

26.4.2008 16:27

RE: A co ma byt ?

rinpoche 213.?.?.?

Reakce na 159974

ja si iluzie nerobim o nezavislosti CNN , ale je smutny dvojaky meter niektorych "ctenarov", vo svojom presvedceni o satanskych USA maju tendencie idealizovat si akokeby ich opoziciu (Cina), mne su uplne fuk zabery CNN aj "photoshopom" upravene fotky, uplne mi staci vediet kolko ludi z tibetu kazdorocne unika ...

159977

24.4.2008 12:08

Když může ženská mávat z okna při 1000°C,

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Vložený obrázek
tak proč by nemohli Číňani vypadat jako Dežo Horváth z Jirkova?
[chechtot] [velký smích] [překvapení] [smích] [cool] [naštvaný] [bliji]

159792

24.4.2008 13:53

CNN jsou puncovaní notoričtí LHÁŘI

Paulito 193.?.?.?

ti řeknou pravdu kdy se jim to hodí, nebo když se spletou. To je všeobecně známé.

159799

24.4.2008 16:39

RE: CNN jsou puncovaní notoričtí LHÁŘI

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 159799

Vždyť takto se dělají všechny barevné revoluce, včetně sametového podvrhu se zabitým studentem Šmídem. Jen v tomto případě to organizátorům nevyšlo, protože k ze zahraniční placeným provokatérům se Tibeťané ve větším počtu nepřipojili. Oni jsou to ve své většině přemýšliví lidé a tak amiKancům na lep jen tak snadno nesednou.
SioKancům mohlo dojít, že když nedokázali předvídat chování Afgánců a Iráčanů po okupaci americkou armádou, tak ještě mnohem míň dokáží předvídat chování Tibeťanů a Číňanů. Židovský bůh - zlaté tele - není Bohem starých světových kultur.

159808

24.4.2008 19:27

Kde je objektivita?

padmé 195.?.?.?

A nebylo to náhodou tak, že CNN neukázala žádné záběry z Tibetu, protože je prostě čínská strana nepustila ven? Samozřejmě kromě tibeťana pálícího čínskou vlajku, ale ta fotka byla stažena poté, co pronikly ven hlasy lidí, co v něm poznali konkrétního čínského policistu. Zprávy o tisících vojáků rozmístěných po Tibetu tak zůstávají neověřené, protože se ani nijak ověřit nedají, když do Tibetu nikdo nesmí. Tedy nikdo kdo by psal o čemkoliv jiném, než bude mít oficiálně ukázáno, řečeno a dovoleno.

159821

24.4.2008 23:53

RE: Kde je objektivita?

Saša 74.?.?.?

Reakce na 159821

lidská práva jen pro někoho. O právech Palestinců, kteří jsou hubeni se tedy ani tento článek nezmiňuje. Největší svinstva jsou vždy odůvodnitelná, když je to holoucast tak o tom nebudeme ani jednat. Již teta Kateřina (ze Saturnina Jiřího Jirotky) asi říkala: „pro pravdu se každý zlobí“.

159841

25.4.2008 5:00

I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

z.a.p 99.?.?.?

zacinam k ni mit posledni dobou rostouci uznani. Je zcela evidentne obeti orchestrovanych provokaci. Nachazel jsem se koncem brezna na Kube na kratke dovolene, tak jak cini v poslednich letech stale vice Kanadanu. Maji tam asi 8 televiznich kanalu z cehoz 3 jsou cinske (proc neni tezko si domyslet). Na jednom jsem v anglictine vyslechl svedectvi dvou osob ohledne pocatecnich udalosti nedavnych nepokoju v Tibetu (Lhase). Jeden byl Dan a druhy Anglican. Podle toho co mluvili mi zcela jasne vyplynulo, ze tato akce byla vyprovokovana zvenci. Mluvili konkretne o skupinach vytrzniku ktere fyzicky napadali cinske obcany a cinske obchody. Trvalo snad cely den nez konecne, zrejme pro neudrzitelnost situace, cinske bezpecnostni utvary zakricily. Dalo by se rici, ze byly ve sve reakci velmi zdrzenlive. Jsem presvedcen, ze ve Spojenych statech by bylo s takovymi vytrzniky zatoceno daleko rychleji a tvrdeji. Myslim ze neni treba prilis predstavivosti a cela historie prijde "domu".

Je zajimave, ze kubanska vlada vydala na podporu Ciny durazne komunike a to jiz v prvnich dnech incidentu. Myslim, ze se na mezinarodni scene mnoho podobne podpory Cine nedostalo. EU predstira, ze je cela podelana a posila do Ciny "smirci" delegace.

159857

25.4.2008 5:43

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

z.a.p 99.?.?.?

Reakce na 159857

pro doplneni... clanek od F. Castra. Stoji za precteni.
http://www.voltairenet.org/article156299.html

159860

25.4.2008 5:36

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

Vladimir Karasek 67.?.?.?

Reakce na 159857

Ale bezte !! Propaganda jedne komunisticke diktatury se snazi omluvit zlociny jine komunisticke diktatury ? Skutecne neobvykle.
Tomu musime verit. Komuniste prece jeste nikdy nelhali.
Prominte ten sarkasmus, ale pro prislusnika naroda jehoz zeme byla komunistickymi zlocinci temer znicena je takova naivita neodpustitelna.

159861

25.4.2008 7:44

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

Saša 74.?.?.?

Reakce na 159861

Jedna diktatura se učí od druhé, ti Vaši komunisti byli břídilové, těm jsme nevěřili. Tedy pan Karásek možná ano, ale to by byla výjimka. Propaganda především současné vlády obdivovaného US, se vždy snaží někde něco rozrýpat, v zájmu „dobra a demokracie“ a obětování nevinných lidí.
Spojené Státy otevřeně finančně podporují Dalaj Lamu v exilu a mají zájem na nepokojích mnichů.
Od počátku 50 -tých let se v podněcování proti-čínských nálad v Tibetu angažovala CIA, takže strach Číny z vnějších pokusů o destabilizaci Tibetu nebyl neoprávněný. Jistě tak činí dodnes.

„Demokratická“ a dosazená vláda prezidenta Karzaye bude zakazovat, džínsy, make up a již zakázala telenovely.

159868

25.4.2008 8:16

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

Saša 74.?.?.?

Reakce na 159861

Jedna diktatura se učí od druhé, ti Vaši komunisti byli břídilové, těm jsme nevěřili. Tedy pan Karásek možná ano, ale to by byla výjimka. Propaganda především současné vlády obdivovaného US, se vždy snaží někde něco rozrýpat, v zájmu „dobra a demokracie“ a obětování nevinných lidí.
Spojené Státy otevřeně finančně podporují Dalaj Lamu v exilu a mají zájem na nepokojích mnichů.

„Demokratická“ a dosazená vláda prezidenta Karzaye bude zakazovat, džínsy, make up a již zakázala telenovely.

159873

25.4.2008 9:06

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

Vladimir Karasek 67.?.?.?

Reakce na 159873

Eh pane Saso, mozna jsme na tom byli opravdu oba v minulosti podobne a komunisticke propagande jsme neverili. Ja mohu rici, ze ji neverim dodnes. Vy to podle vseho rict nemuzete.
A jediny dukaz pro vase tvrzeni ze budhisticti mnisi maji nejakou vinu na nasili proti etnickym Cinanum jste take neprinesl.
Vas odkaz na situaci v Afghanistanu je uplne mimo misu a navic se zda, ze si pletete parlament s vladou. Veliky rozdil pana Saso. Veliky rozdil.
Jsou to prave svobodne zvoleni muslimsti poslanci parlamentu, kteri tam blbnou na kvadrat. Kdyby neblbnuli, vinil by jste nejspis americke imperialisty ze chteji znicit afghanskou kulturu pomoci sexu, drog a rokenrolu.
Vam se jeden nezavdeci Saso.

159880

25.4.2008 10:46

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

Saša 74.?.?.?

Reakce na 159880

Od počátku 50 -tých let se v podněcování proti-čínských nálad v Tibetu angažovala a dodnes angažuje CIA.
Bývalý komunista Ruan Ming a poradce presidenta Taiwanu, úhlavního nepřítele Číny, podezírá vládu, že po vzoru kolébky demokracie a svobody poslala mezi mnichy tajnou policii, která infiltrovala a vše zavinila. Jako se tomu stalo nedávno v Kanadě Montebello, Quebec.
Zloděj křičí, chyťte zloděje.
V Afganistanu také Spojené Státy problém vytvořily dřívější podporou Talibánu, dodáváním zbraní aj.
Příklad s Afganistanem na místě je. Starosta Kábulu najednou demokratický zrovna není, v článku stojí: „Prezident Hamíd Karzáí je na straně konzervativních poslanců.”
Svobodně zvolenými poslanci parlamentu jste mě upřímně rozesmál. Nesouhlasím s Vaším žraním propagandy, ale někdy jste vtipný.

159887

25.4.2008 12:36

Heh, to jsou věci...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 159887

Pane Sašo, chtěl bych vám především poděkovat za nekončící přísun zajímavých informací... Pan Karásek mě také rozesmál, svobodně zvolení poslanci? Ha ha ha ha! [chechtot] Pane Karásku, vy si jistě myslíte, že naši poslanci jsou také svobodně zvoleni, že? Protože ostatní strany a hnutí mají stejný přístup do médií jako ta hlavní (to že je rozdělená na několik částí, ještě neznamená, že to není pořád ta samá komunistická strana), že? To jsou věci... A jestliže není demokracie (vláda lidu) u nás a dokonce ani nikde jinde, jak může být v Afghánistánu? Nebo je tam svobodněji než tady? [zmaten]

159900

26.4.2008 0:38

RE: Heh, to jsou věci...

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 159900

Však blábol dnešní propagandy se liší od té komunistické pouze ve dvou věcech. Za prvé je ještě méně pravdivý, doslova totiž lže (komunisti i občas pronesli pravdu ale nikdo jim to stejně nevěřil) a hlavně je sofistikovaný natolik, že mu na rozdíl od komunistů většina věří. [smích]

159947

26.4.2008 10:19

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

rinpoche 213.?.?.?

Reakce na 159887

NEBUDTE SMIESNY! Vysvetlovat proticinske nalady v Tibete zaujmami CIA ?!?!?! rocne sa okolo 100000 Tibetanov pokusi o utek cez Himalaje s vedomim ze ho nemusia prezit! Mam to chapat tak ze ich pred sebou za stalej palby tlacia cez tie Himalaje ozbrojeny agenti CIA?? nevravim ze tam CIA nema svoje zaujmi ale uvazujete smiesne a hlavne ZASLEPENE! [bliji]

159963

26.4.2008 13:33

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

z.a.p 99.?.?.?

Reakce na 159963

Rikate 100 tisic rocne, hmmm. To znamena ze za nejakych 5 let by byl Tibet bez populace. To jste mily pane ponekud prepisk. A Vase zastavani se CIA je tez roztomile..... nejsou nakonec pracovnici teto neslavne proslule organizace skoleni (jak se jevi dle Vas) tibetskymi mnichy? To by tak padlo!

To by mohlo tez znamenat, ze vsechny mocenske machinace od Iranu pres Chile az po Guatemalu byly vlastne provedeny za vydatneho prispeni tibetskych mnichu...uuuu!! Siddhartha Guatama se prevraci v hrobe... uuu!!
[překvapení]

159973

25.4.2008 12:14

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 159880

Kdo něco ví o Buddhismu, nepotřebuje Vámi požadované důkazy. Jste typický fanatik, zaslepený nenávistí a vzdálený poznání.

159898

25.4.2008 14:53

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 159880

Mozna dnes neverite komunisticke propagande (to je pro vas jen dobre), bohuzel jste uveril bolsevikum v USA, kteri omezuji osobni svobody samotnym americanum a snazi se je strasit vsim od zabijackych vcel az po vsudypritomny terorismus [pláč] (a to pro vas moc dobre pro zmenu neni).
Drzte si kriticky odstup od zprav v "demokratickem" svete stejne jako v tom komunistickem. Jinak spolknete jen jinou propagandu.
Ostatne neni tomu davno co se proflaklo ze WH prosazoval propagandu do ruznych medii pres sve "analytiky" a to mnohdy tak, ze to ani redakce tech medii nevedela.

159912

25.4.2008 14:49

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 159880

Sam pisete ze na zpravy je embargo. Tak jak nekdo muze prinest dukazy o tom ze budhisticti mnisi (nekteri) se angazovali v nasili ?
Stejne jako vy nemate jedinny dukaz ze tomu tak nebylo.

159913

25.4.2008 13:03

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

z.a.p 99.?.?.?

Reakce na 159861

Zeme kde zijeme jsou prave tak komunisticke ne-li vice pane Kaprasek. Vse jen zavisi na tom jak definujete komunismus. Je-li soustavne omezovani osobni svobody komunismus pod zaminkou terorismu, pak ho mame. Je-li komunismus nekrestanske vykoristovani a prace za stale se zhorsujicich podminek, pak ho mame. Je-li komunismus stale vetsi zatezovani obcana danovym bremenem a tim jeho ochuzovani, pak ho mame. Je-li komunismus stale se zuzujici pocet vyberu kuprikladu kde a co muzeme za nase tvde vydrene penize nakoupit - pak ho mame. Je-li tvrda propaganda na mediich komunismus - pak ho prave tak mame. Ja tvrdim, ze universalni jmeno (ci nadavka, chcete-li) "komunismus" zcela dobre popisuje stav nasich pseudo-demogratickych spolecnosti. Vse je jen vec chapani. Takze jak vidite pane propagandisto, jsme na velmi vachrlatem terenu. Mel by jste uvazit sbalit fidlatka a sklapnout pouzdro.

159899

25.4.2008 14:20

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 159861

Vy snad znate nejakou velmoc, ktera mluvi pravdu ?
Aha ja zapomel USA, on je Irak plny ZHN, maji rakety schopne nas zasahnout za 45 minut. Saddam v Iraku podporoval Al-Kajdu ....
Sama pravda ....
Vietnamci vystrelili torpeda na nase lode, napadneme Vietnam ... dalsi cista pravda ...

Proboha nedelejte si iluze. Nic takoveho jako pravdomluvna velmoc neexistuje. Budto je pravdomluvna, nebo je velmoc, dohromady to moc nejde.

159911

25.4.2008 23:06

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

z.a.p 99.?.?.?

Reakce na 159911

Pan Kaprasek ma zrejme pred ocima vlci mlhu "svobody a demogracie". Pere do davno mrtveho komunismu ostopero; ani mu nedochazi, ze Cina jiz dle komunistickych pravidel nejede. Nudne propagandisticke klise.... !

Znacne podcenil nase schopnosti uvazovat a porovnavat. Jeho propagandisticka dilna se jen vari aktivitou... nechce se mi verit, ze by tohle jeden v tak kratkem casovem useku dokazal 'stvorit' - vsak se na to za poslednich par dni podivejte! Leda snad, ze by mu v tom pomahal oddil patricne zaskolenych ytziku. I to je mozne... napada me tez mozna metamorfoza nesmrtelneho Leha, statecneho dobyvatele Iraqu.

Pane Kapralek, pripominka: tady jste na nekonformnim webzinu. Podivejte se laskave na podnadpis Zvedavce! Halooo pane, slysite dobre?? Nebo potrebujete usni prutah??
[velký smích]

159944

26.4.2008 1:27

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

Vladimir Karasek 67.?.?.?

Reakce na 159944

Prosil bych nekomolit me jmeno. Nebo vam zacnu rikat c.a.p.
O komustickem zrizeni v Cine jsem zde uz svuj nazor napsal. Ekonomicky uz tam davno maji ranny kapitalismus, protoze nejsou tak blbi jako soudruzi Kim a Castro kteri radeji nechaji sve poddane pri obrane "realneho socialismu" pochcipat hladem.
Bohuzel i v Cine je dosud u moci komunisticka strana - stejna strana ktera ma svedomi desitky milionu vrazd z doby tzv. kulturni revoluce. Domnivat se, ze duvodem nasili jsou budhisticti mnisi a nikoliv tihle darebaci je prinejmensim naivni.
Ze jsem na nekonformnim webzinu je docela mozne. To snad ale neznamena, ze musim sklapnout kufry a salutovat pokazde, kdyz me tady zacne nekdo urazet a propagovat clanky nejakeho komunistickeho reznika jako to delate vy.

159948

26.4.2008 2:41

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

z.a.p 99.?.?.?

Reakce na 159948

Dobre, rekneme ze jste skutecne pan Karasek a presentujete zde svoje (a nikoho jineho) politicke nazory, v dobrem duchu. A vpravde, nejste zrovna na Vam sympaticky naklonenem poli... budiz, je to Vase rozhodnuti.

Ja nemam pravo Vam brat Vase pravo se zde zucastnit. Mam jen s Vami urcity soucit.... vite, nas mistni nepredelate. Jsme lide presvedceni, mluve sam za sebe, presvedceni soudruzi - aby to vyhovovalo Vasi terminologii. Nu a jako presvedceny soudruh se tu samozrejme tez presentuji. Az me zivot (da-li Buh) zase odpresvedci, budu mit treba nazory podobne Vasim. Konformni, patolizalske a souhlasicske s kazdou lumparnou vladnouci kasty. To ale potrva asi nekolik znovunarozeni, takze na to necekejte.
[smích]

159952

26.4.2008 15:27

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

z.a.p 99.?.?.?

Reakce na 159948

Jeste neco pane Karasek - jen tak na rozsireni obzoru. Nevim zda jste plynny v aglictine, predpokladal bych z Vasich 'zamrzlych' nazoru ze zijete v zamori a tudiz ano.
Predhazujete 'zlociny' komunistickych dikatoru. Podivejte se pro vyrovnanost pohledu (a tim dosazeni vetsi verohodnosti Vasich tvzreni) na zlociny americkych imperialistu. Je to do oci palici; trpi jimi miliony lidi dodnes i v castech sveta odkud se jiz stahli:

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/asia/a...

Pokud jde o risk pro obyvatele Kuby pri "obrane realneho socialismu" jak rikate, racte si laskave uvedomit, ze ten je zavinen blokadou Vami obdivovanych Spojenych statu, ne snahou vlastencu jako je Fidel Castro a jeho spolupracovnici a nasledovatele. Jste ve sve argumentaci vedle jak ta jedle. Ach ta skleroza... ja vim, jde to s vekem, ze.
[oči v sloup]

159975

27.4.2008 0:30

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

Vladimir Karasek 67.?.?.?

Reakce na 159975

Zda se z.a.p., ze sva tvrzeni o zlocinnych budhistickych mnisich zduvodnit nemuzete, tak se bude pro zmenu mluvit o Laosu. Dobra - Tam byla opravdu svrzena legitimni vlada, vyvrazdena kralovska rodina a zeme byla uvrzena do takove chudoby, ze tretina lidi emigrovala. Jenze to zase byli komunisti kdo je na vine. Ti "americti imperialiste" se jim v tom pouze snazili branit.
Laos je dnes tak chudy jako treba vase oblibena Kuba a zadnou "blokadu" tam nikdy nemeli. Ostatne vy jako turista jste si na Kube musel vsimnout, ze se o zadnou blokadu nejedna. Jde jen o hospodarske sankce ktere proti diktature zavedla vlada Spojenych Statu. Podobne jako treba v Barme.Jinak Kuba obchoduje s kym chce.
Komunisticke zeme jsou zkratka a dobre chude proto, ze socialismus nikde nikdy nefungoval a fungovat nebude.

160018

27.4.2008 3:25

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

z.a.p 99.?.?.?

Reakce na 160018

Pane zacinate me svou doternosti lezt na nervy. Jste jak ta nouze, vite to polni byly. Vy nepripoustite, ze nekdo by mohl mit odlisny nazor a pritom mohl mit pravdu. Nevychazi mi z toho nic jineho nez ze jste blazen, provokater ci agent rozvedky.

Podivejte, jeste jednou a nakonec: cela akce v Tibetu je provokaci zapadnich (americkych) zajmu. Ja jsem videl na kubanske televizi doklad kteremu verim. Nic takoveho by na kanadske televizi neukazali protoze by to bylo proti uredni propagande. Mluvit o nejacich knezich je nesmysl, je to jen kourova clona. Provokateri, bandite, vytrznici to byli, ne knezi. Sam jsem to na zaberech videl. Staci?!

160022

27.4.2008 5:24

RE: I kdyz nepovazuji Cinu za idealni stat

Vladimir Karasek 67.?.?.?

Reakce na 160022

Ne, z.a.p., nestaci. To co jste videl na televizni stanici kterou ma pod kontrolou nikym nezvoleny komunisticky diktator a vrah me nestaci.
Jste to prave vy, kdo nepripousti jiny nazor a kdo zde navic urazi.
Uz samotna myslenka, ze budhisticti mnichove spolu se svym Dalajlamou lzou a komunisti naopak mluvi pravdu je smesna.
Prectete si prosim nekdy neco od Dalajlamy. Cloveka, ktery i v nejtezsich dobach kdy jeho narod prochazi genocidou stale dokaze otevrit sve srdce i tem nejvetsim darebakum a nabidnout mir.

160025

27.4.2008 0:04

Precitajte si co si o tom celom mysli Slavoj Zizek

google 84.?.?.?

Slovinec Slavoj Zizek je bezpochyby jeden z najväcsich zijucich intelektualov zapadnej civilizacie. filozof a psychoanalytik.
pre znalcov, nie je zastupcom freudovskeho smeru v psychoanalytike ale je ziakom Jacquesa Lacana, doslovne.
vo Francuzsku studoval (doktorat) u jeho ziaka, Jacques-Alaina Millera.
v jeho pripade nema slovo intelektual pejorativny nadych.
jeden z mala ludi, ktori pouzivaju hlavu na skutocne myslenie. napisal celu radu fantastickych knih.
sorry, ze som sa tak o nom rozpisal, ale jeho knihy ma sprevadzali pocas celeho mojho studia a mam ho velmi rad.
tesi ma, ze ani tentokrat nesklamal.

http://www.blisty.cz/art/40317.html

160016

Tuto stránku navštívilo 6 653