Diskuze k článku

7.-11.4.2008 Parlament nás neobejde, obejdeme parlament

Příspěvků 103

3.4.2008 6:32

Vzkaz KSCM

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Kdo nas to zve? Komunisticka strana? Timto jim sdeluji, ze neprijdu. Tedy vlastne ano. Prijdu se jen podivat na dalsi trapas kolaborarantu, kteri chteji zabranit zabespeceni statu a doufaji, ze se vrati stare dobre casy ruske nadvlady. Uz mam pripraveny transparent ZELENOU RADARU. Pro soudruhy smutna zprava. Rumunsko je dalsim clenem NATO a o vstup zadaji Ukrajina a Gruzie. Putin vypada na infarkt.

157975

3.4.2008 15:56

RE: Vzkaz KSCM

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 157975

Poslyšte, vaše otravné bzučení už začíná přesahovat snesitelnou míru. Zatím jsem vás toleroval, ale myslím, že všeho moc škodí. Píšu vám, abyste věděl, že každý návštěvník - včetně vás - má nárok na 10 příspěvků měsíčně. Ty další pouštím podle nálady a obsahu. Nebo také nepouštím. Vy máte už tento měsíc vybrány 4. Tzn. ještě 6 a pak sbohem až v květnu. Vyřiďte to u vás na ústředí.

158040

3.4.2008 20:06

RE: Vzkaz KSCM

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 158040

...děkuji za reakci Vladimíre, měl jsem ze Semeráda podobný pocit. Je mezi námi mnoho lidí, kdo si potřebují vylít svou hořkost, je jedno kde a proti komu. Nejlepší je nereagovat - ale málokdo to zvládáme. Tak přilíváme negace do ohníčku.
Asi to jinak nejde, nebo ano?
Tihle "jednosměrkové" na druhé straně pomáhají i zdejším zargumentovat svůj jiný postoj, to také není na škodu.

Data v prostoru si už svoji rovnováhu najdou.

158087

4.4.2008 5:07

RE: Vzkaz KSCM

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 158040

Pane Stwora, Na to abych odpovedel te vasi particce, viz nadavky a vztek pod mym prispevkem na mou adresu, nepotrebuji sest prispevku. Staci mi jedna veta. A ani ji nemusim psat. Urcite si ji sam domyslite, kdyz si ty jejich duchaplne reakce prectete, kdyz moje dobre minena slova jsou pro vas bzuceni. Ja se k tomu, co nekteri vasi ctenari vyvadi nikdy nesnizim. Zdravim z ustredi rozumnych a slusnych.

158145

3.4.2008 16:09

RE: Odkaz modremu Bilakovi

vratnik 195.?.?.?

Reakce na 157975

Nalepkujete 70% Ceskych obcanov, ktori su proti radaru nalepkou KSCM a sudruh ? Je to smiesne, ale vasa vlada sa chova ako stredoeuropsky americky satelit. Schwarzenberg - rokovania boli tvrde, ha ha ha ha necudujem sa, asi americanom sluzil pri podpise ako podlozka pod nohy, co vlastne vyrokoval ? Pozval "docastne" americkych vojakov, strana zelenych suhlasila s podzemnym jadrovym zdrojom energie, zo silnym radarom a s militarizaciou strednej europy, je to smiesne.
O vstup ziadaju vlady Ukrajiny a Gruzinska, domace obyvatelstvo opat vacsinovo proti.
Ked porovnam NATO a Slovensko, tak len za Slovenskeho statu sme boli hajit zaujmy Nemecka do Ruska, ked Rusi zavadzali "demokraciu" v Afganistane tankami neziadali nas aby sme sa na nej zucatnili. Teraz je Slovensko haji zaujmy NATO v Afganistane. Je to to iste ako ked sme boli fasistickym satelitom.

158042

3.4.2008 15:46

RE: Vzkaz KSCM

Aja 74.?.?.?

Reakce na 157975

>Kdo nas to zve? Komunisticka strana? Timto jim sdeluji, ze
>neprijdu. Tedy vlastne ano. Prijdu se jen podivat na dalsi trapas
>kolaborarantu, kteri chteji zabranit zabespeceni statu a doufaji,
>ze se vrati stare dobre casy ruske nadvlady. Uz mam pripraveny
>transparent ZELENOU RADARU. Pro soudruhy smutna zprava. Rumunsko
>je dalsim clenem NATO a o vstup zadaji Ukrajina a Gruzie. Putin
>vypada na infarkt.

Tady "byva zvykem", ze pokud nekdo nesouhlasi s americkou doktrinou, byva oznacen za komunistu a je mu doporuceno se prestehovat do Koreje, pripadne na Kubu.

Moc se mi tahle "virtuelni vyhnanstvi" nelibi, ale dnes bych je vyuzila pro vas; nemel byste chut presidlit do USA? Myslim, ze i cast ceske vlady by se, spolu s vami, ve Statech citila lepe, nez v ceske kotline, kde zije 70% "komunistu", kteri nechteji vas radar.

Nevim, zda je Putin na infarkt, ale rozhodne z vas, byvalych zemi vychodniho bloku, rostou sediny EU. Nemecko a Francie jsou proti vstupu Ukrajiny i Gruzie do NATO, ale co do toho takova EU ma co povidat, ze?

Vubec nechapu duvody, pro ktere jste do EU vstupovali, trvale ji vrazite vreckovy nozik do zad. Snad jen, ze je tam rada dobre placenych jobu a daji se cerpat dotace, ze...

Chovate se, jak dalsi hvezda na americke vlajce.
Slysel jste uz nekdy neco o diplomacii a moznosti spoluprace s vychodem i zapadem? Severem a jihem? Novakem a Pokornym?

158050

5.4.2008 5:39

RE: Vzkaz KSCM

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 158050

>Tady "byva zvykem", ze pokud nekdo nesouhlasi s americkou >doktrinou, byva oznacen za komunistu a je mu doporuceno se >prestehovat do Koreje, pripadne na Kubu.

Nevim co je tady zvykem, ale jestlize nekdo kolaboruje s komunisty, tak komunista je. Problem je, ze se k tomu nechteji hlasit. Nechteji se totiz hlasit k zlocinecke minulosti, ale samotny komunisticky rezim jim nevadi. ten by opet uvitali.

>Moc se mi tahle "virtuelni vyhnanstvi" nelibi, ale dnes bych je >vyuzila pro vas; nemel byste chut presidlit do USA?

Kdyz se vam nelibi, tak nikoho nevyhanejte.

>Myslim, ze i cast ceske vlady by se, spolu s vami, ve Statech >citila lepe, nez v ceske kotline, kde zije 70% "komunistu", >kteri nechteji vas radar.

70 % si vymyslel pan Peleska. Ja osobne neznam nikoho kolem sebe a v praci, kdo by s radarem nesouhlasil a sel s komunisty manifestovat. V KSC bylo za totality 40 % dospele populace. Nikdo je na mesic nevystrelil. Ja jsem se na ty dve manifestace byl podivat a obe byl propadak. Vypovidal jasne o nezajmu cechu kolaborovat s komunisty. Vypovidaji o tom dost jasne veskera zpravodajstvi, at filmova, nebo pisemna. A take svedectvi zucastnenych. Vy jste ovsem okamzite rekla, ze lzu a ze si neco namlouvam.

158258

5.4.2008 12:59

RE: Vzkaz KSCM

Aja 74.?.?.?

Reakce na 158258

Z tohohle pruzkumu snad nebudete podezrivat pana Pelesku.

Moji znami jsou proti radaru, vasi pro radar, ale to o nicem nevypovida, snad jen o tom, s kym se stykame.

Verim vam, ze demonstrace mohly byt, jak rikate, propadak, ale ani tahle skutecnost nijak neovlivnuje vysledek pruzkumu verejneho mineni. 70% obyvatel je proti radaru na uzemi Ceske republiky.

158285

5.4.2008 13:55

RE: Vzkaz KSCM

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 158285

Paní Ájo, téměř 80% lidí v Čechách nemá rádo dechovku. Znamená to, že budeme vypisovat referendum za její zákaz?

158287

5.4.2008 14:08

RE: Vzkaz KSCM

Aja 74.?.?.?

Reakce na 158287

>Paní Ájo, téměř 80% lidí v Čechách nemá rádo dechovku.
>Znamená to, že budeme vypisovat referendum za její zákaz?

To jiste nebude treba, pane Vojto, dechovku bude poslouchat ten, kdo ji ma rad, zbytek ji bude ignorovat.

S radarem to, prosim, nepujde. Ten bude v Brdech stat pro plnych 100% obyvatel, at ho maji radi, ci ne.
Ta vetsina, ktera ho nechce ho nemuze "vypnout, jako dechovku".

158289

5.4.2008 13:54

RE: Vzkaz KSCM

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 158289

Proč by ho měla vypínat? Nestačilo be jej ignorovat, jako tu dechovku?

Ony totiž dva velmi podobné radary na území ČR již několik let fungují. A občané je až do rozpoutání brdské kampaně v drtivé většině zcela ignorovali. Úplně stejně, jako tu dechovku. [smích]

158293

5.4.2008 14:07

RE: Vzkaz KSCM

Aja 74.?.?.?

Reakce na 158293

>Proč by ho měla vypínat? Nestačilo be jej ignorovat, jako tu
>dechovku?

Dechovka a jeji poslech ci neposlech se da jen tezko porovnavat s pobytem cizi armady na uzemi republiky.
>
>Ony totiž dva velmi podobné radary na území ČR již několik
>let fungují. A občané je až do rozpoutání brdské kampaně
>v drtivé většině zcela ignorovali. Úplně stejně, jako tu
>dechovku. [smích]

A nemuze to byt tim, ze zminene radary jsou "domaci"?

158294

5.4.2008 18:19

RE: Vzkaz KSCM

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 158294

Nějak nerozumím rozdílu mezi "domácím" a "cizím" radarem, mají-li nás oba chránit. Tedy za stavu, kdy Rusové nemají vůči americkému radaru výhrad.

A že jej bude obsluhovat 100 amerických civilních techniků a hlídat 100 vojáčků? Nějak mi paní Ájo taková "armáda" moc jako armáda nepřijde. 120000 ruských samozvanců v tancích a transportérech. V šedesátém osmém. To ano. To byla skutečná okupační armáda. Jak si na ty umouněnce vzpomenu, hned se mi zvedá adrenalin. Kauza Brdy mě nechává nevím proč v klidu.

158308

5.4.2008 19:34

RE: Vzkaz KSCM

Aja 74.?.?.?

Reakce na 158308

>Nějak nerozumím rozdílu mezi "domácím" a "cizím" radarem,
>mají-li nás oba chránit. Tedy za stavu, kdy Rusové nemají
>vůči americkému radaru výhrad.

Prijde mi prirozene, ze ceska armada ma na ceskem uzemi svoje vojenska zarizeni.
Uz mene prirozene mi prijde, ze na stejne uzemi chce umistit radar jina zeme (ktera ma radaru a vojenskych zakladen po svete hromady).
A jeste zvlastnejsi mi prijde, ze o tom v tehle fazi rozhoduje USA a Rusko.
A co je uplne podivne, jak NATO bylo proti bilateralni smlouve o radaru a ted v Bukuresti to jaksi na pul ust schvalilo.
No a hlavne mi chybi ten duvod k zvysene obrane-ochrane.

>
>A že jej bude obsluhovat 100 amerických civilních techniků a
>hlídat 100 vojáčků? Nějak mi paní Ájo taková "armáda"
>moc jako armáda nepřijde. 120000 ruských samozvanců v
>tancích a transportérech. V šedesátém osmém. To ano. To
>byla skutečná okupační armáda. Jak si na ty umouněnce
>vzpomenu, hned se mi zvedá adrenalin. Kauza Brdy mě nechává
>nevím proč v klidu.

No, mate pravdu, nebude to velka armada, ale armada to bude.
Lidske nazory se lisi, je to prirozene, tedy je zcela normalni, ze vas nechava radar v klidu, ale me ne.
Ale protoze se skutecne jedna jen o nazor, nic neovlivni, radar bude.
Jsou jeste zeme, kde se nazor obyvatel v tak zavaznych zalezitostech bere v potaz...Kanada pred par lety odmitla ucast na tomhle protiraketovem parapleti i spoluucast na okupaci Iraku.

158318

6.4.2008 13:00

RE: Vzkaz KSCM

Robocrep 88.?.?.?

Reakce na 158308

>Nějak nerozumím rozdílu mezi "domácím" a "cizím" radarem,
>mají-li nás oba chránit.

Já si ten vývoj propagandy pamatuji. Nejdřív se říkalo, že antirakety s radarem mají chránit území USA. Později (když začali lidé plánům stavby základny odporovat), se tvrdilo že má chránit také nás. Následně část Evropy. Celou Evropu, a aktuální stav - podle min. Parkanové, dokonce i Izrael... [velký smích]

>A že jej bude obsluhovat 100 amerických civilních techniků a
>hlídat 100 vojáčků? Nějak mi paní Ájo taková "armáda"
>moc jako armáda nepřijde. 120000 ruských samozvanců v
>tancích a transportérech. V šedesátém osmém. To ano. To
>byla skutečná okupační armáda.

No, vzhledem ke změnám v taktice moderní (profesionální) armády je možná opravdu 100 vojáků dnes ekvivalentem 120000 z roku 68.
(BTW má jich být 250)

158371

8.4.2008 17:53

RE: Vzkaz KSCM

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 158308

samozvancu ? pokud me historicke knihy nematou pozvali je zastupci zvolene vlady. pravdepodobne te vlady, kterou volili i Vasi rodice, mozna dokonce i Vy sam. To jak tato vlada jednala je jedna vec, to ze jste ji (mozna jste osobne moznost nemel) nesvrhli na to si stezujte na lamparne.
Nicmene tenkrat sem ty vojska par hajzlu pozvalo.
Dnes sem ty vojska par hajzlu zve zase. Jsou to mensi vojska, z jine strany, ale kdyz koukneme do Afganu nebo Iraku tak i tato vojska a v celkem malych poctech zvladaji zabit dost lidi ....

158588

8.4.2008 17:22

RE: Vzkaz KSCM

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 158293

nemate pravdu. Oba radary jsou radary vcasne vystrahy NATO. Na obou je i ceska posadka a ceska kontrola. Radary spadaji pod veleni NATO a ani jeden neni typu XBR !

Takze radary tu jsou ale nejsou jenom pod velenim USA (nedavno se provalilo, jak jeden radar USA, misto natoceni na Rusko je natocen na zapadni evropu v ramci hospodarske vyzvedne cinnosti) ale i zcela noveho typu.

158587

6.4.2008 1:01

RE: Vzkaz KSCM

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 158287

Rusum je sumak, nejaka dechovka a jeji obliba ci nechut k ni v Cesku, protoze je to neohrozuje ani nenuti zbrojit. Navic dechovka nenese zdravotni rizika, nepotrebuje pritomnost cizich jednotek, ani nevyzaduje komlikovane vyjednani mezinarodnich smluv. Neznepokojuje sousedy jako Rakousko ci Slovensko, nezvyseje mezinarodni napeti mezi velmocemi. Ke vsemu je dechovka soucast domaci kultury, neni treba nekomu darovat kus uzemi a suverenity. Nehrozi ani asymetricka opatreni Moskvy, treba tezko nekdo donuti Moskvu dodavat strategicke suroviny statum, ktere Rusko povazuje za nepretatele. kteri ohruzuji jeho bezpecnost.


Bere to jako vtip, protoze jinak jste sel s urovni dolu i hluboko pod Klvanu, ktery to aspon delal pro prachy. Pokud dosly inteligentni argumenty, tak me neunavujet tupou demagogii. Vzhledem k tomu ze se zname delsi dobu drzim svuj sarkasmus na uzde, ale stoji me to opravdu hodne sebeovaladani.

158349

8.4.2008 18:13

RE: Vzkaz KSCM

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 158258

taky tu nepisu ze Vase zena a dcera jsou devky, ktere stoji v Perlovce a evidentne na to mam tolik dukazu jako vy na udajnou spolupraci s komunisty.

To ze mate kolem sebe jen 30% idiotu, kteri by v roce 38 kriceli Heil Hitler (pravdepodobne to delate doma s rodinou) a odevzdali sudety, to jeste neznamena ze 70% zbylych normalnich obcanu tu nechce vojenskou zakladnu a je jim u prdele jestli je americka , ruska, cinska, polska, italska nebo treba angolska. Proste tu nechteji znovu cizi vojska. (ano mame tu nejake, ale vetsinou jen na cviceni a pod taktovkou NATO).
A protoze idioti vaseho razeni vidi vse neamericke jako komunisticke, lide si mysli ze demonstruji jen komuniste.
Ale ze lzete je skoro "jasne" i ty vase mainstreamove media mluvi o 70%. Kdyz neverite ani tem, tak jdete na nejake weby, kde vam potvrdi ze mate nejvetsi koule. Howgh

158584

8.4.2008 18:50

RE: Vzkaz KSCM

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 158584

To ze mate kolem sebe jen 30% idiotu, kteri by v roce 38 kriceli Heil Hitler (pravdepodobne to delate doma s rodinou) a odevzdali sudety, to jeste neznamena ze 70% zbylych normalnich obcanu .....

------------------------------------------------------------------
No vidíte. A kolik procent idiotů je v těch vašich 70% "normálních" občanů? Já to odhaduju na 70%.
Amerika je pořáde v myslích lidí symbolem úspěchu a ten se neodpouští.Proto bez přemýšlení, pryč s americkým radarem.

158595

8.4.2008 22:54

RE: Vzkaz KSCM

google 84.?.?.?

Reakce na 158595

>Amerika je pořáde v myslích lidí symbolem úspěchu a ten se neodpouští.
>Proto bez přemýšlení, pryč s americkým radarem.

ale chodte, vy kecalek.
usa je symbolom uspechu akurat tak na spolceni hlupakov alebo na eretz.cz.
ale na tom eretzi si to proami-nadsenie musi americky danovy poplatnik draho zaplatit.
kolko ze tych miliard € im za to platia rocne?
ano, v dolaroch to mili zidia nechcu a pozaduju tvrdu menu.

no a co sa tyka tych skrachovancov, leho-mikin a zbytok vymazov, ktori su nadseni zdarma,
tak tam sa jedna o zvycajnu patologicku uchylku.

158607

9.4.2008 12:02

RE: Vzkaz KSCM

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 158595

Ale jiste , sekat vic nez miliardu dolaru dluhu denne, to je uspech.
Byt bez cizich surovin na lopate, tomu rikam uspech.
Bez vojenskeho prumyslu byt v pr...., tomu rikam uspech.

Vsiml jste si nekdy ze svet se , stejne jako spolecnost , vyviji ?

Amerika BYLA nejuspesnejsi zeme, a zeme svobody a demokracie. Za posledni roky to jde s uspesnosti to je od 10 k 5 a s tou svobodou jakbysmet.

Jeden muj znamy rika "Zhrouceni zelezne opony vyhrali bolsevici, dnes uz jsou i v americe. Kdo jiny muze prosadit zakony, ktere omezujui svobodu samotnych americanu. "

Byl jsem velky a velmi nekriticky fanda USA jeste behem prvni valky v zalivu. Postupne jsem vystrizlivel. Nejsou o nic lepsi nez ostatni (ale taky o nic horsi).

158667

3.4.2008 16:34

RE: Vzkaz KSCM

ZEDNÍK 78.?.?.?

Reakce na 157975

Ach jo, jsme na světě, abychom parkanovsko vyčítalovsky nezastydli v pravěkých názorech a VYVÍJELI SE. Všem pamětníkum GOTTWALDOVSKÉHO DESATERA jedno malé RETRO ze žhavé současnosti. http://www.liveleak.com/view?i=2c7_1173547096 [vyplazený jazyk]

158054

3.4.2008 16:25

RE: Vzkaz KSCM

LACO 85.?.?.?

Reakce na 157975

Pane Zmrdoráde, jen tam s tím svým transparentem přijď. Pevně totiž doufám, že ti tam někdo šlápne do úsměvu, potřeboval bys to jak prase drbání.. [chechtot] A ještě tě prosím o šest rychlých příspěvků, ať je tu od tebe na měsíc pokoj.. [chechtot]

158055

3.4.2008 17:08

RE: Vzkaz KSCM

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 199.?.?.?

Reakce na 157975

Zakopniku z Yukonu, ja jsem si vedom, ze zemljanka na Yukonu je daleko od civilizace, a zpravy se k vam siri pomalu, a tak bych vas chtel obohatit o novou zpravu: ”Velky Bratr” se pred par lety prestehoval z Moskvy a Bejingu do Londyna a Washingtonu, at uz jenom vztekle nadava na stary svet bez “Velkeho Bratra”!

158058

3.4.2008 19:02

MIKIN - Semerád opět perlí , máme asi ve státě 70% komunistů!!!

Trapl 195.?.?.?

Reakce na 157975

Nevím kdy soudruh MIKIN - Semerád vystoupil ze strany, asi tam měl podobnou úlohu, jako zde a hodně se mu stýská.
70% obyvatel je proti stavbě radaru a to budou samí komunisté!
Myslím si , že jde o poslední předsmrtné záchvěvy Bušistánské
kobyly, která dodělává a proto se snaží na poslední chvíli
spolu ke všemu ochotnými kolaboranty / Topolánek, Vondra / ,
ještě zakalit vodu v Evropě.
Rusko je zcela svébytný stát, který si pouze chrání svoje
teritoriální zájmy v rámci Evropy a nepotřebuje se vracet
k imperiální politice území, když má dostatečnou převahu ekonomickou a hlavně surovinovou.
Podepsat se může ledacos, ale o stavbě radaru hodně pochybuji
a naše poslanecká směmovna,která je převážně složena
z politických prostitek je směšnou parodií na systémové
rozhodování o něčem vůbec.
Když se vrátil do vlády Čunek, tak už se může stát vše.
Tahle parta u vlády nemá žádné zábrany!

158078

3.4.2008 21:02

RE: Vzkaz KSCM

Aurora 88.?.?.?

Reakce na 157975

Semeráde,možná chceš ZABESPEČENÍ,ale my ostatní raději ZABEZPEČENÍ a to samozřejmě právě bez zradaru. [oči v sloup]

158104

4.4.2008 17:08

RE: Vzkaz KSCM

f.i.l.i.p 193.?.?.?

Reakce na 157975

Jeeej, aj by som vam zvisil karmu ak by to tu slo. Po pravde kazdy kto tuto particku na Zvedavci nahneva mi dokaze sprijemnit den[smích]
Aj tak nechapem preco vam vadi radar. Pokial viem radar nezabija.

158194

4.4.2008 17:36

RE: Vzkaz KSCM

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 158194

O.K. Dáme si souboj. Já budu mít meč a štít a vy budete mít jenom meč. Štít přece nezabíjí, takže bude všechno fair, není-liž pravda. A aby ta karikatura byla dokonalá, dám ten štít do rukou někomu jinému. Ten mě bude krýt a já budu mít obě ruce volné na vás. Kdy a kde se sejdem?

158195

4.4.2008 18:40

RE: Vzkaz KSCM

f.i.l.i.p 193.?.?.?

Reakce na 158195

Ja hovorim o radare, nie o raketovych zakladniach[smích]. Takze otazka znie preco by niekomu malo vadit ze mam stit bez meca?

158202

4.4.2008 19:13

RE: Vzkaz KSCM

wilonix 213.?.?.?

Reakce na 158202

Mám to chápat tak že jste získal důvěrné informace o demontáži a likvidaji jaderných zbraní v USA? Víte Antirakety a radar je ten štít zatimco meč je v podobě jadernejch střel a raket. Pokud to nedokážete pochopit nepouštějte se do polemiky.

158206

5.4.2008 13:07

RE: Vzkaz KSCM

f.i.l.i.p 193.?.?.?

Reakce na 158206

O com?!?! V polsku su rakety u vas radar. Radar nestriela, co na tom neviete pochopit?

158281

5.4.2008 16:57

RE: Vzkaz KSCM

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 158281

radar posílá info na ústředí. Ponorkám s jadernými hlavicemi, strategickým bombardérům, a dalším komponentům americké armády. Není to osamocená chaloupka na kuří noze, co si strýček Sam chce stavět v Brdských lesích, nýbrž součást válečné mašinerie a už vůbec ne izolovaná.
Radar má význam pouze v kontextu s ostatními, jinak by ho tu nikdo nestavěl.

158300

6.4.2008 0:53

RE: Vzkaz KSCM

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 158281

S tim nestrilenim bych se nebyl tak jisty. Vykon modulu 2,5 W je uz stary nejaky ten rok. A elektronika jde milovymi kroky kupredu staci se podivat, kde byl; deset let zpatky vykon PC. Docela bych veril tomu odhadu 35 W na modul v BL, jako realne hodnote. A pokud to neni dnes, tak za 5 let to bude jiste realitou. Pak by byl vykon radaru nekde uplne jinde a mimo jine by se z nej jak z mikrovlne zbrane dali "strilet" druzice. Samozrejme s takovym vykonem by byl dosah nejakych minimalne 10 000 km a videl by kosmodromy Pleseck, Bajkonur ci raketovou strelnici Kapustin Jar.
http://www.blisty.cz/2008/4/3/art39939.html

158350

6.4.2008 12:56

RE: Vzkaz KSCM

f.i.l.i.p 193.?.?.?

Reakce na 158350

V takom pripade to neni radar. A v takom pripade je prdsa uplne jedno kde by taky "radar" mali. Radar je radar - koncim. (Reakce emailem - ne)

158372

6.4.2008 14:34

RE: Vzkaz KSCM

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 158372

To je dobře, že končíte, soudruhu Filipe. To, co jste tu předvedl bych ohodnotil jako výtvor desetiletého dítěte. Pokud nemáte na smysluplnou diskusi, doporučuji navštívit nějaký server pro děti. Je mi líto, že musím sklouznout na tuto úroveň osobního hodnocení, ale i ten Seberád je přes svoji ignoranci snesitelnější. Váš projev je opravdu nicneříkající. Ale jak říkám, bude to nejspíš vaším nízkým věkem...

158374

6.4.2008 16:33

RE: Vzkaz KSCM

f.i.l.i.p 193.?.?.?

Reakce na 158374

Nedal som si odoberat reakcie emailom a napriek tomu prisla. Nevadi. Aj mne je luto, ze nemate dostatok inteligencie aby ste sa vyhol osbnym urazkam, ale nieco to o vas vypoveda. Myslim, ze s radarom som sa vyjadril jasne a ziadna odpoved na urovni zatial neprisla. 3--

158381

6.4.2008 18:32

RE: Vzkaz KSCM

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 158372

Nepovidejte, to ze auto funguje na zapade jako velice nebezpecna vrazedna zbran, staci se podivat na statistiku autonehod. Nemeni nic na faktu, ze to je auto. Zijete v zajimavem svete pravdepodobne uvnitr sve hlavy, ktery vylucuje multipouziti treba technickych hracek okolo nas.

K cemu se tady pouzit takova bezna vec jako "obycejny" pocitac? Jako psaci stroj, prehravac CD, DVD, vykona masina pro komlikovane vypocty, pristup k internetu, drive ci pozdeji bude "zdigitalizovana" TV, staci se podivat kolik lidi vyuziva cim dale vice sledovani ruznych poradu ze zaznamu, informacni medium, ktere neuprosne vytlacuje noviny, poslech radia.... Nebo vy snad PC pouzivate pouze pro jeden ucel? Krome psani do diskuzi ne nem nic nedelate? [velký smích] [velký smích]

158383

6.4.2008 19:29

RE: Vzkaz KSCM

f.i.l.i.p 193.?.?.?

Reakce na 158383

Krasna logika. Aj pero predsa mozem pouzit ako vrazednu zbran, ale to predsa neznamena ze budem protestovat proti tovarni na vyrobu pier. Energia pohana ten smrtelny radar, tak mam byt proti vyrobe energie? Ak by mali byt u vas rakety, nepoviem ani slovo a rad sa pridam k protestu. "Zijete v zajimavem svete pravdepodobne uvnitr sve hlavy"

158392

6.4.2008 19:40

RE: Vzkaz KSCM

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 158392

>Ak by mali byt u vas rakety, nepoviem ani slovo a rad sa pridam k protestu.

A co byste tak říkal, když je ten radar taková neškodná a mírumilovná věc, kdyby ho tu chtěli stavět Rusové, nebo Číňané?

No, uvidíme, jak zareagují USA na tohle, je-li to pravda. Když USA tady, proč ne Rusko ve Venezuele, že?

158394

6.4.2008 20:29

RE: Vzkaz KSCM

f.i.l.i.p 193.?.?.?

Reakce na 158394

Rusko ani Cina nie je clenom NATO. Po druhe opakujem radar je radar, proti radaru nic nemam.

Clanok som zatial necital, takze sa vyjadrim len k nadpisu(ak to je pravda) tak v prvom rade to az prilis pripomina Kubansku krizu. Ale som zvedavy ako bude Rusko obhajovat pred svetom vystavbu protiraketovej zakladne vo Venezuele. Resp. ake staty juznej ameriky Rusku federaciu ohrozuju.

158397

6.4.2008 20:38

RE: Vzkaz KSCM

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 158397

>Ale som zvedavy ako bude Rusko obhajovat pred svetom vystavbu protiraketovej zakladne vo Venezuele. Resp. ake staty juznej ameriky Rusku federaciu ohrozuju.

A proč by měli něco obhajovat? Vždyť radar je taková obecně prospěšná věc. Radar je prostě radar. Český, americký, ruský, čínský...v česku, ve Venezuele, pořád jenom neškodný radar. Neškodné věci se přece nemusí obhajovat.

A když jsme u těch paralel, jaké státy v Evropě ohrožují USA?

158399

7.4.2008 11:15

RE: Vzkaz KSCM

f.i.l.i.p 193.?.?.?

Reakce na 158399

"Russia to set up missile shield in Venezuela" missile shield neni radar.

Ziadne staty Europy neohrozuju USA, ale vieme ze ako vyhovorku pouzivaju Iran. Len si neviem predstavit aku vyhovorku pouziju Rusi.

158446

7.4.2008 11:52

RE: Vzkaz KSCM

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 158446

To je dobře, že si tak rozumíme. Radar v ČR má být také nepochybně součástí missile shield, není-liž pravda? Tak nebudem slovíčkařit. Je-li ten či onen subjekt stěžejní součástí něčeho vyššího, nehraje roli, je-li to raketa, nebo radar. Puška má také miřidla a ta snad nejsou součástí pušky? Lepší pušky mají puškohled, dělostřelci už mají pozorovatele, který jim zadává informace k opravě střelby...Není snad ten pozorovatel součástí toho kanónu?

A pokud se shodnem, že USA používají k umístění svého missile shield u nás výmluvy, není už to samo o sobě důvodem poslat je k šípku? Něco od nás chtějí a lžou, to tedy promiňte ale kdybyste si vymyslel, že mi dáte něco na zahradu a zdůvodňoval to lží, asi bych Vás hnal svinským krokem.

158448

7.4.2008 12:30

RE: Vzkaz KSCM

2xs 85.?.?.?

Reakce na 158448

>kdybyste si vymyslel, že mi dáte něco na zahradu a zdůvodňoval to lží, asi bych vás hnal svinským krokem.
---přesně tak!!!
a zde je ještě důležitý fakt, že
2) USA mají svou vlast na opačné polokouli - proč tedy stále bloumají po mořích na opačné straně světa?
3) USA jako agresorská velmoc jako JEDINÍ v poslední době napadají jiné státy

Neboli: když by si na mé zahradě chtěl postavit základnu soused-zločinec, který je vrah a plánuje to pro podporu svých dalších zločinů, nevyhověl bych i z tohoto důvodu! NEMLUVĚ O TOM? ŽE TO NENÍ SOUSED, nýbrž jen roztahovačný cizák odjinud, který mě svými aktivitami na mé zahradě jen ohrožuje - zaplétá mě do jeho kriminálních akcí a uvádí mě tak do nebezpečí.

158456

6.4.2008 20:48

RE: Vzkaz KSCM

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 158397

"Resp. ake staty juznej ameriky Rusku federaciu ohrozuju"

to mi pak povíte, kdo ohrožuje USA? Radar v Gabale, která je nejblíže Iránu, odmítly, takže Irán to není.

Takže kdo? Izrael? Bělorusko? Švýcarsko? [chechtot] [chechtot] [chechtot]

Zeptám se ještě jinak:Proč USA potřebují základnu(lhostejno zda radarovou, či raketovou) v každém státě EU?
(v plánu ČR, Polsko, lehké předsunuté základny v Rumunsku a Bulharsku, utajovaná u slovenského Vihorlatu, a málo zmiňovaná v Kosovu) [cool] [cool] [cool]

Vložený obrázek

Ne náhodou proto, že až vstoupí s Ruskem do války (útokem z moře a bombardérů) a ono tyto základny v odvetě začne rovnat se zemí, budou hostitelské státy NUCENY jít chtě nechtě po boku Američanů do VÁLKY? [naštvaný]

158400

7.4.2008 18:46

RE: Vzkaz KSCM

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 158392

Jenomze pero nejde pouzit jako zbran na tisice km. A pokud jde o vojenske takticke i strategicke cile, zkuste si prvne zjistit co se nici v prve rade? [překvapení] Proc byl radar vseobecne pro spojence tak vyznamny vynalez behem posledni svetove valky? A ja nemam nic ani pro me energii, ani pro psacim perum, ani proti beznym at civilnim ci vojenskym radarum o naprosti jinych technickych paramatrech a tim i moznostech pouziti. Abych byl uprimny nevim, jak jste z me logiky vycetl?

Nezaregistroval jsem ani, ze by v Kremlu meli obavy s jinych radaru s mensim dosahem a vykonem, ktery vylucuje pouziti jako mikrvlneho zbrojniho systemu treba proti druzicim, ci spionazniho prostredku proti ruskym kosmodromum a raketovym strelnicim i monitorovani vzdusneho prostoru ci jinych vecicek. Spionazni satelity mimo stacionarni drahu ( a ty jsou nejkych 25 000 km nad povrchem, a to je velmi nakladne) nejaky casovy harmonogram, kdy jsou schopny monitorovat danou lokaci. A prestoze nektere jdou zjistit velmi obtizne, tak aspon priblizne se da odhadnout nejake mrtve okno a behem neh odelat veci, takrikajic v "mozne mire soukromi".

Za to ma Rusko velmi vazne vyhrady k nove unikatni technologii radaru strategickeho vyznamu jako soucasti budovaneho globalniho systemu protiraketove obrany USA, kde nelze vyloucit i jine moznosti vojensko-technicke pouziti. Mimochodem schopnost nicit na zaklade mikrovlnych pulzu druzice, znamena militarizci kosmu !! Bude velice obtizne na rozdil od sestreleni raketou zjistit, zda doslo k poruse satelitu, anebo.... Koneckoncu se o tehle deliktni veci Bily dum i Kreml rozhodli jednat radeji sami. Coz jiste vede k velkemu "jasotu" jinych, co maji na obezne draze taky nejake "zelezo" i sve zajmy.
http://www.blisty.cz/2008/4/7/art39230.html

158497

5.4.2008 0:51

RE: Vzkaz KSCM

GHEORGHE 78.?.?.?

Reakce na 157975

SYMPATIZANTI S RADAREM - PROČ NEMYSLÍTE NA SVOJE DĚTI?
JE VÁM JEDNO, JAKÝ PROŽIJÍ ŽIVOT?

Divím se všem zdejším lidem, kteří jsou pro radar a mají při tom malé děti.
Proč?
Protože právě ony (a jejich další děti) budou ozařovány, budou postiženy, budou unaveny
a prožijí nekvalitní život. Ale na to asi ve své krátkozrakosti nemyslí.

Budeme se zde všichni pohybovat pomalu, unavení a ospalí, jako ti zombie, cestou v metru,
či v dopravním prostředku budeme usínat, okamžitě po dosednutí, či ve stoje.

Očipovaní, nebudeme mít žádné soukromí, intimitu, zaměstnavatel nás okamžitě odmítne přijmout, neboť bude mít již k dispozici údaje z genové banky o naší osobě. Vězte, že většina z nás nebude mít v pořádku genetickou výbavu, neboť jsme to, co jíme. A co jíme?
Jedovaté koktejly konzervantů, barviv, sladidel, ochucovačů a dalších jedů a náhražek, které již nejsou potravinami, ale dlouhodobě trvanlivými chemickými látkami, které používáme k zasycení.

Radar neslouží pouze k účelům, které nám jsou prezentovány proradným tiskem, ale bude sloužit mj. i k ovlivňování psychiky nás všech, a zvláště pak psychiky labilních jedinců. Většinou asi většina z nás má ponětí o tom, že existuje podprahová reklama v televizi, rozhlase. O ovlivňování médii si může každý udělat obrázek sám – viz tuzemský tisk, který s námi neobjektivně manipuluje a tisk už nám je dodáván zcela zdarma přímo do našich rukou.

158244

6.4.2008 19:37

RE: Vzkaz KSCM

pitbull 217.?.?.?

Reakce na 157975

(Urážky a vyhrožování fyzickým násilím sem doopravdy nepatří. Na pěstním souboji se s panem Semeradem domluvte pokud možno jinde než na Zvědavci. B.v. - editor)

158388

7.4.2008 12:57

RE: Vzkaz KSCM

Frankie 77.?.?.?

Reakce na 157975

Raději nechoďte. A v ušetřeném čase si prostudujte klávesnici. Jsou tam nehoře taková písmenka s čárkami a háčky. Říká se jim diakritika.

158464

8.4.2008 18:01

RE: Vzkaz KSCM

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 157975

vsadte se ze Ukrajina nevstoupi a Gruzie pri svem pokusu o vstup prijde o abchazii a jizni osetii [smích]
To bude prdel. Ale kdyz se mohlo trhnout Kosovo, mohou prece i tyto provincie.

158583

8.4.2008 18:19

RE: Vzkaz KSCM

2xs 85.?.?.?

Reakce na 158583

doufám, že ukrajina do nato nevstoupí, a že gruzie to koketování s ruskými úhlavními nepřáteli odnese hůř, než jen ztrátou části území.
navíc myslím, že když dokáže amík uplatit topola, hawla a wondru, tak by si rusové měli díky penězům z ropy a plynu dokázat koupit vcelku nakloněné slováky, pár strategicky významnejch hlavounů v maďarsku, a opět navázat na přátelství s rumuny a pravoslavnými bulhary. a americká expanze jihem evropy by byla zastavena (za předpokladu udržení silného vlivu v Bělorusku a na Ukrajině).
dále by mělo rusko jasně artikulovat, že napadení íránu bude pokládat za útok na svého spojence a z toho důvodu bude okamžitě následovat odveta vůči útočníkovi (izrael? usa?). venezuele už významně pomáhá dozbrojit na obranu před termitama z usa.
nechápu, proč se tak rozlézají po celém světě? dělá to nějaký jiný národ na zemi???!!! motají se snad ruské letadlové lodě kolem mexika a ponorky u hawajských nebo kalifornských břehů? nikoliv! vpadlo rusko do belize nebo na aljašku? jistěže ne! ale amíci se na rusko tlačí - proč asi?! jediná země, která v posledních desetiletích útočí na jiné státy, je USA!!! a chtějí zaútočit i na rusko, protože kdo ovládne eurasii, bude vládnout světu (podle jistých teorií). a ti fanatici v USA věří v možnost omezené a vítězné jaderné války!
potřebujeme nutně posílení ruska a nové pevné bloky - pro udržení USáků na řetězu a pro přežití lidstva na této planetě.

158589

3.4.2008 10:11

zadne prosim, proste bud nebo widle

MAlbi_unregistred podjebníkpandorasbox_ (zavináč) email (tečka) si 195.?.?.?

nejen ve veci radaru

zadny rozdil mezi levicovou a pravicovou vladou nevidim...
pryc s pomernym volebni system... vlada ktera nema vetsinu, je vlada ktera krade a skodi
pryc s neprimou volbou presidenta... president, ktereho si nezvolim sam, neni muj president

v tom 17. stoleti byli lide vice impulzivni

[mrknutí jedním okem]

157989

3.4.2008 10:12

zadne prosim, proste bud nebo widle

MAlbi_unregistred podjebníkpandorasbox_ (zavináč) email (tečka) si 195.?.?.?

nejen ve veci radaru

zadny rozdil mezi levicovou a pravicovou vladou nevidim...
pryc s pomernym volebni system... vlada ktera nema vetsinu, je vlada ktera krade a skodi
pryc s neprimou volbou presidenta... president, ktereho si nezvolim sam, neni muj president

v tom 17. stoleti byli lide vice impulzivni

[mrknutí jedním okem]

157992

3.4.2008 15:03

Právo na obranu - koho, kým a proti komu?

pje 213.?.?.?

Osobně na základě technických, vojenských, politických, ekonomických a humánních informací a postojů odmítám ve své zemi cokoli, co sem bylo nabízeno pod falešnými a lživými argumenty, tady i americký radar. Zatímco Tamara nesměla z Česka, a to bylo OK, jakýsi radar bez potvrzené účinnosti jako u Tamary smí do Česka? O technologických detailech se mlží, aby nevyplynulo na povrch, že slova se neopírají o fakta. Pattonovi bych onehdá věřil, Gatesovi dnes ani náhodou. Proč asi...?

158038

3.4.2008 18:23

Letadlová loď USA

mikke449 88.?.?.?

nevím proč sem někreří fanatici pletou levici/pravici, nebo dokonce komunisty. Myslím že žádný soudný a slušný člověk nemůže mít zájem, aby někdo svévolně a bez mandátu udělal z 10 milionů obyvatel ČR posádku US letadlové lodi. Navíc ,a to je podstatné, této lodi bude velet US administrativa , o jejiž poctivosti, pravdomluvnosti a světovládných ambicích s miliony obětí ví již snad každý.Typněme si životnost té letadlové lodi, když se začne něco dít, a jákákoliv vláda ČR na to nebude mít pražádný vliv.
Já tedy přijedu. Ač z Moravy, naložím vnuky ( těch se to týká nejvíce) a stejně smýšlejícího kamaráda se synem -nu a o náklady se nějak podělíme. Nebudou to vyhozené peníze.

158073

3.4.2008 22:25

RE: Letadlová loď USA

Tom 24.?.?.?

Reakce na 158073

>nevím proč sem někreří fanatici pletou levici/pravici, nebo dokonce komunisty. Myslím že žádný soudný a slušný člověk nemůže mít zájem, aby někdo svévolně a bez mandátu udělal z 10 milionů obyvatel ČR posádku US letadlové lodi. Navíc ,a to je podstatné, této lodi bude velet US administrativa , o jejiž poctivosti, pravdomluvnosti a světovládných ambicích s miliony obětí ví již snad každý.Typněme si životnost té letadlové lodi, když se začne něco dít, a jákákoliv vláda ČR na to nebude mít pražádný vliv. Já tedy přijedu. Ač z Moravy, naložím vnuky ( těch se to týká nejvíce) a stejně smýšlejícího kamaráda se synem -nu a o náklady se nějak podělíme. Nebudou to vyhozené peníze.

>Typněme si životnost té letadlové lodi ...

Tak to bych si typnout netroufnul. Ale tipnul bych si rozsah stařecké demence na Yukonu ... [pláč]

158115

4.4.2008 0:14

RE: Letadlová loď USA

mikke449 88.?.?.?

Reakce na 158115

Jiný argument jako mentorování nad překlepy by nebyl mladý hrdino?

158127

3.4.2008 18:29

Hnutí Ne základnám je směsicí groteskních figur, počínaje starými bolševickými lampasáky,

Mejla 86.?.?.?

levicovými fanatiky typu Ivony Novomeské a sympatizanty terorismu. Jejich kampaň i slovníček jsou v podstatě shodné s tím, co probíhalo před desítkami let v Rudém právu a zejména mezi různými pseudointelektuály na Západě. Jen někteří účastníci jsou starší...Toto bizarní panoptikum však nebudí úsměv, ale mrazí z něj, stejně jako mrazilo z rozbíjení demokracie před nástupem dvou věrných bratrů, komunismu a nacismu.

158075

3.4.2008 19:15

RE: Hnutí Ne základnám je směsicí groteskních figur...

Brixenský vězeň brixenskyvezen (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 158075

Můžete nějak dokázat, že členové hnutí Ne základnám sympatizují s terorizmem, jsou bolševiky nebo levicovými fanatiky? Můžete vysvětlit, jak jste došel ke srovnání kampaně proti výstavbě vojenského objektu cizí mocnosti na území suverenního státu s propagandou socialistického tisku? Nebo jste jen další z řady provokatérů či těch, kteří svými bezobsažnými a urážlivými výkřiky zakrývají svoji zlobu či neschopnost rozumné debaty? Mimochodem, zkusíte vysvětlit, v čem se shoduje požadavek respektování názoru občanů státu s nástupem vámi uvedených totalitních režimů?
A teď buď rozumně a konstruktivně odpovězte na výše uvedené otázky, nebo už nepiště vůbec.

158079

4.4.2008 15:22

RE: Hnutí Ne základnám je směsicí groteskních figur...

IVAn 85.?.?.?

Reakce na 158079

Mejla nepíše vůbec. [chechtot]

158184

3.4.2008 18:52

RE: Hnutí Ne základnám je směsicí groteskních figur, počínaje starými bolševickými lampasáky,

Trapl 195.?.?.?

Reakce na 158075

Hnutí Ne zákládnám je volné společenství cca 50 organizací,
kam třeba patří z Brna Nesehnutí a další naprosto "čisté" organizace. Bohužel komunisty a SKM z jejich rudými prapory je nejvíce vidět.Ale jde o marginální část protestu.

158080

3.4.2008 20:34

zradar

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

...už jsem to tu psal, ale opakování snad neuškodí.
1. radar proti raketám - to je bajka pro tupíky.
2. tajení výzkumů o modelování lidského vědomí a podvědomí pomocí modelovaných frekvencí, kterými tento radar může disponovat - tento výzkum od cca osmdesátých let mizí z veřejně dostupných zdrojů.
3. dnešní hláška o dohodě se kterou jede spící děda do Bruselu vypovídá, že vše je jen dokončení rutiny k dřívějším ústním dohodám z výletů Tupolánka a jeho předchůdců.
4. Platí, že od nastavení našeho letopočtu je každá náhoda velmi dobře a ve značném předstihu připravena. otázkou je, jaká režie k té události vede. Tato, (směrovaná zřejmě proti vzdálenějšímu východu)- má jít asi i přes Irán.
5. Modří chlapci se rozhodli pro vabank. Ti u nás i za mořem.

Modrá barva okolo planety má zvláštní efekt, když koukáte z orbitu - modré nebe se odstěhuje do moře. Když koukáte ze země, je ta modrota nahoře. Tam, ve vodě a ve vrstvácdh atmosféry sídlí naše myšlenky. To věděli mudrci v Egyptě, v Hebreji - a dnes to ví ti, kdo si modrou barvu přivlastnili.
Ale nás, co do ní přispívají snahou o spravedlnost - nás je taky dost. Hra o naše vědomí se dnes hraje skrze radary a "deštníky". Cílem je odříznout naše myšlení od širšího prostoru. A rozhoduje se, jestli je víc nás nebo těch druhých, kteří také znají skutečnou povahu vesmíru - a ne tu, kterou nás už dlouhá léta krmí věda. Je to i pro nás vabank.

Omlouvám se těm, kdo mým slovům nerozumí, každý máme okruh asociačních řad, které nám pomáhají k orientaci v událostech. Duchovňáci "posílají energii", to neumím. Vědci se topí v bludném kruhu poznáním, že hustota, kterou považujeme z hmotu - je složena pouze z rytmického pohybu, kterému dávají různé názvy.
A obyčejní "myslivci" ví, že tenhle způsob žití není to pravé ořechové - a nemají jiný nástroj ke změně než vlastní myšlenky.
Tak se nechme překvapit, kam až zradar modří ptáci dotáhnou.
Vzhledem k pnutí, které nás ještě čeká, tak se odvážím tvrzení, že jej sice postaví, ale fungovat bude trochu jinak než si budou přát.
On totiž ten fraktalizovaný bůh, (kterému říkám "křemíci"[mrknutí jedním okem] - ten má svůj rozum. A začíná nám jej ukazovat. Jeho manželkou je elektřina. Podobně jako člověk má za ženu své podvědomí. A mnozí s ním (ní) už nemluví....

Hra o život se zkrátka přesouvá do oblasti, kam máme jen částečný přístup. Takže ve volných chvílích si vezmu balonek a ceduli a budu chodit "peška" okolo. Na "víc" zatím také nemám. Je to dobrý nápad od Ne základnám.

158091

3.4.2008 21:03

Tento článek je bezpředmětný!

Hugof 81.?.?.?

Topolánek smlouvu o americké vojenské základně v ČR podepsal! Ode dneška je ČR okupační zónou USA...

158103

3.4.2008 21:36

RE: Tento článek je bezpředmětný!

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 158103

Hlavně žádnou paniku,ehm.... [chechtot] .Ta smlouva je neplatná,ale jak to schválí parlament,jsme v opravdové válce,a to bychom přece nechtěli,že! [smích]

158106

3.4.2008 21:17

začínáná čtvrtý odboj, povolejte Mašíny

odbojář 213.?.?.?

Jestli jsou ti pánové skuteční vlastenci a chtějí mít zásluhy o republiku, tak by tady bylo něco na práci ( Vondra, Topolánek) Snad svoje umění nezapomněli.

158107

3.4.2008 21:50

Tak se tam mějte,beze mne.

Sani 85.?.?.?

http://www.geocities.com/gvanek2000/Zakladny-Ano-Stb-NE.html

(Odkaz je snůškou demagogie a překroucených faktů, z nichž několik bylo již zpochybněno či vyvráceno, ale v rámci svobody projevu to nechávám být. Inteligentní člověk si názor udělá sám. B.v. - editor)

158112

6.4.2008 14:23

RE: Tak se tam mějte,beze mne.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 158112

Ano, už sem nechoďte, soudruhu... Díky. [bliji]

158375

3.4.2008 22:07

Tech 70 % je nesmysl

reach52 88.?.?.?

já osobně kolem sebe neznám nikoho, kdo je proti radaru. Žiji v Praze. V prostředí, kde pracují vysokoškoláci by dokonce protiradový aktivista brán za jakéhosi legračního opozičníka a podivína. Takže mi těch 70% proti radaru připadá jak 99,9% pro KSČ, ale nymyslím si, že to agentury na průzkum VM dělají naschvál. Prostě se ptají naprosto nerelevantních, deprivovaných jedinců. Hajhou, ať si nezákladníci kejhaj jak chtěj, je jim to houby platný. Prostě nemají pdoporu vyšších vrstev spolerečnosti....

158118

3.4.2008 23:45

RE: Tech 70 % je nesmysl

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 158118

Ano! Drtivá většina někejších prominentů KSČ je pro základnu USA v ČR! Takoví, jako Topolánek, Pojar a jim podobní veksláci...

158123

4.4.2008 0:01

RE: Tech 70 % je nesmysl

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 158118

?§!°ůhf%ˇ. [naštvaný] Barbra Streisand- [velký smích] [smích]

158124

4.4.2008 8:51

RE: Tech 70 % je nesmysl

Robocrep 62.?.?.?

Reakce na 158118

Pokud má někdo utkvělou představu, že ho s jeho rodinou chtějí vyvraždit fanatičtí muslimové, a že jediný způsob jak tomu zabránit je stavba sledovacího radaru,
potom docela chápu proč nevěří těm 70ti procentům.
Ovšem proč trpí takovou pranoiou právě lidi vysoce vzdělaní- to je zapeklitá otázka...

158161

4.4.2008 10:30

RE: Tech 70 % je nesmysl

asdfg 194.?.?.?

Reakce na 158161

Možná to s tím vysokým vžděláním nebude tak horké [smích]
Btw, pracuji také v převážně VŠ prostředí a je to tak 60 (proti) :40 (pro radar).

158165

4.4.2008 16:12

RE: Tech 70 % je nesmysl

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 158118

A teď babo raď. Co to tam vlastně na těch školách provádí? Vzdělání, nebo výplach mozků?
(Nalejt - vypláchnout, nalejt - vypláchnout...)

A teď tedy máme to, čím se měří ta nedeprivovaná „vyšší společnost“.
(No já tušil, že to nějak rozklíčujeme) [cool]

158185

4.4.2008 16:42

RE: Tech 70 % je nesmysl

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 158185

Měl bych nápad. Zkusit, jak se těch údajných 70% dívá na problém SPIKNUTÍ. Pokud v něj věří, rozumím i názoru na radar.

Mimochodem. Našel jste si chvilku na článek Vládci světa na BL?

158191

4.4.2008 22:46

RE: Tech 70 % je nesmysl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 158191

prosím o link na Vládce světa
Děkuji

158226

4.4.2008 22:47

RE: Tech 70 % je nesmysl

2xs 85.?.?.?

Reakce na 158226

http://www.blisty.cz/art/37677.html
...když neumíš na blisty.cz zadat dvě slova "Vládci světa" do řádku jejich vyhledávače (na titulní straně).

158233

5.4.2008 1:35

RE: Tech 70 % je nesmysl

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 158233

A co soudíte vy pánové? Kde má pan Valach ve své analýze základní logickou chybu?

158247

5.4.2008 6:42

RE: Tech 70 % je nesmysl

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 158247

Rad se necham poucit.

158262

5.4.2008 13:28

RE: Tech 70 % je nesmysl

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 158262

Pokorně doznávám, nevidím ji.

158288

4.4.2008 16:40

RE: Tech 70 % je nesmysl

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 158118

Typickým projevem omezenosti je domnívat se, že já a moji známí jsme vypovídající skupinou. Právě naopak. Jsou netypičtí PRÁVĚ tím, že jsou moji známí.

Zkuste si něco o sociologii přečíst, než se k ní vyjádříte. Sociologie, politologie a tak vůbec všechny možné společenské logie, to je vážně něco jiného, než názor zatraceně malé skupiny chlápků kolem pana xxx (doplň dle libosti). Stavte se třeba v krajském městě ČR, někdy před volbami (máte-li tu možnost), a zajděte si na schůzi třeba komunistů. Nebo třeba na nějakou babtistickou sešlost v US. Ne proto abyste se tam něco podnětného dozvěděl, ale abyste zjistil, že je OPRAVDU HODNĚ lidí, kteří mají RADIKÁLNĚ jiné názory než vy a vaši známí. Dokonce radikálně jiné, než má většina ortodoxních Zvědavců. A třeba pochopíte, že svět je složitější a že třeba každé násilí plodí nenávist a odpovím-li na ni ještě větším násilím, vrátí se mi nenávist ještě větší... no a kde to skončí, pokud jeden nedostane rozum snad, netřeba popisovat.

158192

4.4.2008 22:59

RE: Tech 70 % je nesmysl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 158192

Obávám se, že jste toho mnoho neřekl. Realita je taková, že současnost je dobou kulminace napětí, čili nastává doba kdo s koho. Pindy (promiňte) o tom, že toto neskončí, pokud někdo nedostane rozum (asi myšleno: neustoupí), jsou z kategorie obecných přání. Já si naopak myslím, že sociologie je věda zavádějící, s velkou volností výkladů, podle přání autora. Taková ješiva, dalo by se říci. Nyní je dle mého mínění místo pro jiný cit - intuici, která lidstvo zachránila ve vypjatých situacích v průběhu dějin. A právě ta intuice mi říká -> udělej vše pro to, aby tato velezrádná vláda cizí agresorský radar na našem území neprosadila. [mrknutí jedním okem]

158229

5.4.2008 13:21

RE: Tech 70 % je nesmysl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 158118

Jste skutečný chudák a máte-li opravdu VŠ, tak se za Vás stydím. Žiji také v Praze a mám VŠ vzdělání.Právě VŠ Vám měla rozšířit obzory natolik, abyste nepodléhal propagandě. Ve Vašem případě to byla zjevně neuvážená společenská investice do vzdělání( protekce?), pro které jste neměl rozumové předpoklady. [oči v sloup]

158283

5.4.2008 13:40

RE: Tech 70 % je nesmysl

Reach 88.?.?.?

Reakce na 158283

Asi nebudu spát z Vašeho studu ze mě ... Jinak děkuji, daří se mi dobře. Vystudoval jsem fyzikální elektroniku na FJFI, haha protekce. Přitom jsem četl Huxleyho, Camuse, Viana, Orwella atdatd a těšil se, až půjde rudoch od válu. A ono to vyšlo! Právě proto asi nepodléhám propagandě zvědavců, blicích listů, nezákladnistů a podobné havěti. [vyplazený jazyk]

158292

6.4.2008 10:11

RE: Tech 70 % je nesmysl

google 84.?.?.?

Reakce na 158292

>Přitom jsem četl Huxleyho, Camuse, Viana, Orwella atdatd a těšil se, až půjde rudoch
>od válu.

rudoch ostal pri vale, len krajina sa zmenila. teraz chrochta rudoch z usa.
vy chrochtajte tiez radsej u valu nez tu.

158367

6.4.2008 15:01

RE: Tech 70 % je nesmysl

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 158292

Soudruhu Rýči, již delší dobu sleduji vaše bolševickosionistické příspěvky. Obvykle jsem je přecházel jako bezvýznamnou sionistickou propagandu. Ale dnes jste se tu začal profilovat jako vzdělaný pravicový intelektuál... Zmínil jste Orwella... To vám ještě nedošlo, že ten člověk nepsal o komunismu, tak jak ho chápete vy? To nebylo Rusko, ale Západ! Někomu to začíná docházet až teď... Víte o tom, že Orwell byl levičák a komunista? Jistě ano, máte přeci vysokoškolské vzdělání, jak jste tady skromně poznamenal... Ale to má kdekdo, to z vás ještě inteligenta nedělá. Naopak znám spoustu vysokoškláků, kteří jsou od přírody velmi hloupí. Chápu vaši servilitu, už když jste čekal, až půjde rudoch od válu, těšil jste se, že se staneme tentokráte protektorátem USA. Jste nyní šťastný? Předpokládám, že při vaší vysokoškolské inteligenci vám jistě dojde, kam budou padat ty zbytky raket, co se stane ve válce s tímto hezkým radarem, co se pak stane s lidmi, kteří shodou okolností mají tento radar na svém území. Hrozby Ruskem atd. jsou jen propagandistické kecy, jak vystřižené z Rudého Práva, jen obráceně a ten, kdo nechápe, že sionistická propaganda je to samé jako bolševická, mi přijde jako prosťáček, který nikdy nebyl ani za humny. Jestlipak jste pane Rýči byl někde za hranicemi a tím nemyslím dovolenou u moře. Předpokládám, že ne, jinak byste nemohl zastávat tak slabomyslné a trapné názory. Víte, ten Semerád je alespoň ideologicky vzdělán. A dělá svou práci dobře. Vy, jako propagandista amatér, působíte spíš směšně. To, co tu opakujete pořád dokola, je tak zastaralé, tendenční a dávno překonané, že nechápu, jak vůbec můžete v tomhle světě fungovat. Četl jste Orwella? Tak jste ho nepochopil ani v nejmenším.
[překvapení]

158377

5.4.2008 16:04

RE: Tech 70 % je nesmysl

ZEDNÍK 78.?.?.?

Reakce na 158118

z jakých to jedincu se skládá tak zvaná vyšší společnosti, jedoucí na vlně Tsunami korupčních zisku za každou cenu? Přemýšlejte studenti. [bliji] [bliji] [bliji]

158299

7.4.2008 12:10

RE: Tech 70 % je nesmysl

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 158299

Způsobem myšlení se ta vyšší společnost zřejmě dotýká té nejnižší. Asi se to nějak propojí do kruhu jako duha. Kamarád byl členem stávkového výboru na univerzitě 1989. Měl takové ty romantické představy o nejmenovaných, jak nám je vnucuje univerzita: Kafka a tak. Pak jel na stáž do USA. A hrozně toužil se podívat někde na ten Wall Street, prostě na burzu. Tam je přece ta elita světa, ti schopní Židé. Tak tam ještě s někým šel a postávali tam někde před tou burzou. Chvíli se nic nedělo a pak přijel nějaký ten cadillac a v něm dva evidentní Židé. Jeden z nich vystoupil a šel na tu burzu. Ten druhý chvíli seděl, nic se nedělo, pak vystoupil a začal se přehrabovat v odpadkovém koši.
Kamarád z toho byl tak nemocný, že když se vrátil z Ameriky, tak ještě nejméně měsíc o tom pořád mluvil, a my jsme se smáli.

158454

7.4.2008 12:08

RE: Tech 70 % je nesmysl

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 158454

Pane pietroo, zažil jsem tam „Hi Society“ rodinku (realitní makléře), hlásící se k téže „etnické“ skupině. Měli postavený takový ten papundeklový zámek za mnoho mil. té padající měny. V jedné místnosti skaldovali vše, od použitých igelitových pytlíků až po trubičky od toaletním papíru. Abych Vám pravdu řekl, nesmál jsem se, jenom jsem si přidržoval čelist.

(byl jsem tam pro dětskou sedačku, a na ceně jsme se nedohodli, neboť za použitou, chtěli cenu plnou)

158457

7.4.2008 12:54

RE: Tech 70 % je nesmysl

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 158457

V učebnici zeměpisu snad z první republiky, možná protektorátu bylo, že cikáni jsou "zdivočelí Židé". Řekl bych, že mentalita i způsob vnímání světa je podobný, jen Židé jsou mnohem inteligentnější. Nebaví mne to až tak moc psát takové příspěvky, ale ta podobnost tu je, tak by asi nemělo být zakázané se o ní "čistě vědecky" zmínit.

158463

7.4.2008 12:41

RE: Tech 70 % je nesmysl

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 158463

>způsob vnímání světa je podobný
nemusí se to vytvářet, stačí si to jen sebrat... (něco na ten způsob [mrknutí jedním okem])

158466

8.4.2008 8:56

RE: Tech 70 % sedi

google 84.?.?.?

Reakce na 158463

je tu este jedna zaujimava podobnost, linguisticka
goj aj gadzo znamena v oboch jazykoch menej nez clovek.

158537

4.4.2008 1:02

Nemohu si pomoct,

z.a.p 99.?.?.?

ale ten spolek mi pripomina Chartisty i kdyz s odstupem casu - se vznesenejsi naplni. Ted je na lidech aby si uvedomili co vlastne v teto akci (Nezakladnam) maji. Na vymluvy uz priste nebude cas a misto!

158130

4.4.2008 21:16

Ja sa prispievatelom

gibi z Wilsonova 195.?.?.?

cudujem, ze vobec odpovedaju Chazarom a sionistom ako semerad,f.i.l.i.p. a ostatní pricinliví Chazarici. Ved predtym mnohi boli v KSC lebo tak sukmenovci nakazali. Teraz kopu na opacnej strane lebo sukmenovci opat tak nakazali. Ked CSR dodavalo zbrane na prikaz Moskvy vzniklemu zlodejskemu statu Izrael, Begin sluboval, ze buduju socialisticky stat. Ako sa neskor ukazalo je to nacionalnesocialistickosionisticky stat. Ostatne precitajte si vyznanie Ariela Sharon, ktoremu sa celkom
paci vyraz "zidovsky nacista". Takze pevne nervy, predsa vas par
fasistickych kriklunov nevyvedie z miery [chechtot]

158216

5.4.2008 2:37

Opet cenzura ?????????????????????????????????????????????

reach52 88.?.?.?

Jen tak na okraj, Zvedavec je cenzurovan velice dusledne.
Odeslal jsem pomerne nevinny a zcela korektni a nevulgarni prispevek v reakci na pana Culika...
http://blisty.cz/2008/4/4/art39966.html
Muj nazor je, ze pan Culik je placeny nejmenovanymi zahranicnimi sluzbami,
respektive ztratil glanc, protoze normalne se maskuje prispevky fanatiku typu Kotrba a Dolejsi, ktere radoby "zkidnuje"... Ve vyse uvedenem prispevku mu zrejme zcela vytekly nervy... [chechtot] ....ze by v reakci na neuspesnou kampan proti radaru??

158252

6.4.2008 19:33

RE: Opet cenzura ?????????????????????????????????????????????

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 158252

Možná se vám jen při vašem vysokém a všeobecném vzdělání nepodařilo příspěvek regulérně odeslat. Zkuste to znovu, milý kolego z vyšších vrstev! [smích]

158387

5.4.2008 21:49

Mam lepsi a kratsi slogan.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

NE základnám válečných zločinců.

158336

5.4.2008 22:21

Ano, není pochyb že tento radar je proti raketám

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

a doufejme, že bude funkční.Ovšem, odhlédněme od faktu, že Irán ani jiný tzv stát osy zla, nejsou a ani nebudou schopni vyvinout technologii balistické střely s jadernou hlavicí.Na to zkrátka nemají a ani o to neusilují.Takže jediný, kdo zbývá a tedy se o něm nesmí ani špitnout, je Izrael.Někdo může namítnout, že Izrael nemá důvod zamířit na Evropu rakety.Jenže má, a to specielně na Německo, ve kterém se nachází nejvíce vězňů izraelsko-židovského svědomí.Není přece náhoda, že na summitu v Bukurešti se rozhodlo o přijetí tradičních spojenců nazi Německa - Chorvatska a Albánie a uvažuje se vážně o Ukrajině.To jsou jasné signály, že NATO ztrácí svoji pevnou strukturu a je na cestě k roztříštění, ze kterého budou těžit ti silnější a Německo bude bezesporu mezi nimi.A pokud jeho historici vytáhnou na světlo světa nacisticko-sionistické dohody a důkladně si prostudují Má dáti-Dal, tak je jasné co se bude dít.Snad to přežijeme.

158338

6.4.2008 19:03

RE: Ano, není pochyb že tento radar je proti raketám

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 158338

Zajímavá konstrukce; jen malá drobnost - radar bude pod komandaturou USA a bylo by tedy třeba vypořádat se s různými Wolfowitzi, Perly a já nevím jak se ještě ti dvojobčané ve vedení USA jmenují. Pak by to šlo. [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem]

158390

6.4.2008 21:07

RE: Ano, není pochyb že tento radar je proti raketám

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 158390

Když jsem se doslechl o pozemních požadavavcích USA vůči ČR(v souvislosti s dalšíma věcma),zježily se mi chlupy i tam,kde sem vůbec nevěděl,že ja mám. [smích]

158401

8.4.2008 14:30

Radar a rakety...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=3fZzY3X14Ng

158558

9.4.2008 2:19

RE: Radar a rakety...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 158558

Ten rozhovor stoji za to videt cely. Ja jsem k nemu dostal skrze odkaz z WM magazinu. Cloveku nezbyva nez tise zavidet!! Taky bych chtel premiera, ktery dokaze inteligentne vecne diskutovat, nenecha si vnutit pozici moderatorem, protoze je dobry recnik a umi pouzivat argumenty, nejde manipulovat skrze recnicke triky a jejich zarodky nici preciznimi argumenty. Dokaze dobre kontrolovat sve emoce, prestoze mimoslovni komunikace jasne ukazuje, ze maji misto v osobnosti tohoto cloveka.

Ma pater, neboji se rikat sve nazory komukoliv, nestoji o to jet s komlikovanou zlomeninou nekam, jenom aby byl v pritomnosti mocnych jako jeho predchudce v urade. Dokazaze komlexne chapat potrebu stability spolecnosti v dlouhodobe perspektive. Netoleruje zvracene vysoke odmeny managemnetu statnich instituci ci firem.... Chape co jsou dulezite narodni zajmy pro Slovensko jako malo zemi s 5,5 miliony obyvatel a stavi se za tyto zajmy. Vi, ze pokud to neudela on jako prvni ministr zeme v zahranici nikdo zajmy Slovenaska hajit nebude. Ach jooo....
http://www.youtube.com/watch?v=3fZzY3X14Ng

158625

9.4.2008 15:29

RE: Radar a rakety...

google 84.?.?.?

Reakce na 158625

samozrejme, ze uz po nom idu media ako psy.
len sa obavam, ze im to moc nepomoze.
ked na neho nevyhrabu nieco velke, tak vyhra buduce volby sam, bez koalicnych partnerov.

158691

Tuto stránku navštívilo 7 133