Diskuze k článku

Havlova pravda začíná v mučírnách CIA

Příspěvků 32

25.3.2008 5:17

Dotaz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Trochu mám zmatek v uvádění neokonzervatismu do souvislosti s ultrakatolictvím. Semín (ultrakatolík) je sice zakladatel OI, ale on a lidé kolem něj přece hodně vystupují ve svých publikacích proti sionismu. Může někdo vysvětlit?

157144

25.3.2008 8:26

RE: Dotaz

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 157144

Zmatek může být způsoben jen neznalostí základních souvislostí! Da Kučera mi poskytnul velmi ucelený obraz o těchto souvislostech...

157154

25.3.2008 8:51

RE: Dotaz

Dan Kučera 213.?.?.?

Reakce na 157144

Příkladem budiž např. pohled do USA, kde najdete za vlivnými a mocnými židy i ultra-konzervativci společný zájem, zničení ďábla zvaného islám !

157156

25.3.2008 9:00

RE: Dotaz

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 157156

Za společným zájmem "zničit Islám" pak vystrkuje růžky skutečný cíl - získat úplnou kontrolu nad zbytkem fosilnách paliv na Planetě...

157159

27.3.2008 17:35

Mily spoludiskutujuci,

Igor 89.?.?.?

Reakce na 157159

dovolim si vyslovit iny nazor, co sa tyka tych fosilnych paliv;
tie su pod kontrolou SSA. Ci uz v krajinach SSA priatelsky naklonenych, ci inde (Venezuela, Rusko, Iran, Afrika).
Tie zdroje sa tocia cez dolar a dolar je platidlo sukromnej banky FED, kde vlastne sedia vladcovia tohto sveta. Ak priamo nie FED, tak to ide cez rozlicne ine banky a spolocnosti. Ci uz tazba, vyroba, doprava, alebo (to najdolezitejsie) odbyt.

To, co predviedli SSA v Lybii, Juhoslavii, Afganistane, v Iraku , co predvadzaju na zapadnej hranici Pakistanu dnes a mozno v Afrike, Venezuele a Irane v blizkej buducnosti (ocividne i Rusko a Cina budu raz na rade), to suvisi s tym, ze SSA konstruuju jednopolarny svet (NWO).
Ak by vznikla regionalna mocnost, ktora nieje loyalna SSA, tak taka mocnost sa oznaci za hniezdo terorizmu a rozbombarduju to.

Inak s tym cielom na znicenie vrazednej ideologie islamu sa dokonca dokazem stotoznit a ju podporit, hoci som inak uplne proti "demokraticky" naladeny.

157318

28.3.2008 1:58

RE: Mily spoludiskutujuci,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 157318

Demokraticke smysleni neni kus salamu, neda se krajet na kousky. Bud je nebo neni. Ani to neni kabat, ktery se oblece, kdyz se mi to hodi. A pokud se mi demokracie nehodi, tak ji sundam. Pokud by tomu bylo i ti nejvestsi reznici lidske civilizace by byli velci demokrate a zastanci svobody.

157383

27.3.2008 19:10

RE: zničení ďábla zvaného islám !

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 157156

Jenze mohamedani veri v pravy opak:
If Jews became familiar with the history of the New World Order, we would recognize that Muslims are correct that "globalization" is a mask for a bizarre plot to enshrine the rule of the superrich under the aegis of Lucifer.
http://www.savethemales.ca/041102.html

157324

26.3.2008 10:52

RE: Dotaz

2xs 85.?.?.?

Reakce na 157144

Moje vysvětlení je, že i mezi ultrakatolíky jsou zřejmě rozdíly - někteří možná nejsou až tak ultra-, a mezi nimi (Semín) jsou i myslící a usilující o dobro. a ti hloupější (extrémisté jako Bush) se nechali "koupit" od sionistů... a nedochází jim (nebo jim to při jejich otupělosti nevadí), že jsou i v respektovaných pozicích pouze loutkami, a na plánu omezení svobod, světové války a ovládnutí světa, není nic křesťanského ani dobrého.

157211

25.3.2008 7:45

Golem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Je az smiesne, ze v dobe, ked existuju rozne vysoko presne detektory pravdy sa stale musi uchylovat k muceniu.

157149

25.3.2008 12:09

RE: Golem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 157149

Možná se nejedná o detekci pravdy. Jen je potřeba připravit veřejné mínění na to, že mučení je OK, vychovat mučitele a ukázat samostatně myslícím lidem, že doba, kdy je bylo nutné je pokoutně vraždit je pryč a nadcházejí ty krásné doby, kdy je bude možné umučit k smrti veřejně a za aplausu davu.

157161

25.3.2008 18:22

RE: Golem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 157161

Máte tam drobnou chybičku. Jde o "samostatně nemyslící". [velký smích]

157174

26.3.2008 8:30

RE: Golem

Robocrep 62.?.?.?

Reakce na 157174

>Máte tam drobnou chybičku. Jde o "samostatně nemyslící". [velký smích]

To není chyba, ti přijdou na řadu až potom [smích]

157204

26.3.2008 13:16

RE: Golem

2xs 85.?.?.?

Reakce na 157174

Nemá tam chybu. Je to úplně správně. Samostatně myslící (nebezpečně inteligentní individualisté) budou jejich cílem. Nemyslící naproti tomu jsou neškodní - řídí se snadno skrze média. Takže bývají dobře naprogramovaní a loajální k programátorům... poslušní jejich vedení.

157224

25.3.2008 11:59

RE: Golem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 157149

Problém je v tom, že zde absolutně nejde o nějaké získávání informací - viz. spousta jejich vlastních studií, kde silně zpochybňují pravdivost informací získaných mučením - ale jde o formu zastrašení ostatních, aby viděli co se jim může stát. Je to prevence.
Na mne to zapůsobilo tak, že jsem odmítl celkem lukrativní job při kterém bych byl nucen 2-3krát do roka cestovat do USA.......

157163

27.3.2008 21:40

RE: Golem

A.S. Pergill 89.?.?.?

Reakce na 157163

Berdychův gang unášel podnikatele a mučením z nich dostával hesla k vkladním knížkám, PINy atd. A byl v tom dost úspěšný i v době, kdy už se obecně vědělo, že unesení nepřežívají.
Údajně velice účinný způsob bylo vražení kulmy do konečníku a zapnutí.
CIA s waterboardinegem (nebo jak tomu říkají) jsou žabaři. Mimochodem, jeden z mála takto vyslýchaných byl ten, kdo před televizní kamerou odpižlal hlavu unesenému novináři. Tomu bych tu kulmu i dopřál.

157342

25.3.2008 12:31

RE: Golem

jm 200.?.?.?

Reakce na 157149

>Je az smiesne, ze v dobe, ked existuju rozne vysoko presne
>detektory pravdy sa stale musi uchylovat k muceniu.
copak jste necetl orwella a lila rajiva / 1.pad/? [chechtot]

157164

25.3.2008 14:19

RE: Golem

ertwer 212.?.?.?

Reakce na 157149

mučení je asi větší zábava. [cool]

157167

25.3.2008 11:58

Skvělý článek

hestroy 77.?.?.?

Děkuji panu Kučerovi za takto detailně zpracovaný článek. Bohužel je mi z obsahu trochu nevolno... Tenhle Havel, z rodiny která nadšeně spolupracovala s Gestapem (vím to od mých prarodičů - tehdy to v Praze věděl každý), je opravdový dobytek a jeden z největších zrádců naší vlasti. A co se týká toho hovada Jocha (čtenáři mi jistě prominou, nemůžu jinak), tak nad ním mi zůstává rozum stát... – „Kdyby byly oceňovány skutky a ne iluze, Nobelovu cenu míru by od roku 1945 každoročně získaly ozbrojené síly USA.“ R. Joch, 17. 1. 2006 Co dodat? Že je neuvěřitelné, že tyhle zmrdi mají co do činění s řízením státu... Omlouvám se za svůj slovník, ale nevím, jak jinak pojmenovat tyhle stvůry... [bliji] [bliji] [bliji]

157162

25.3.2008 20:04

RE: Skvělý článek

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 157162

...také připojuji svůj dík.
S tím rozdílem, že ty stvůry bohužel musely vyrůst proto, aby se lidi za čas mohli věnovat (místo mnohých debilit v bedně) hledání tomuto podobných, očíčka otvírajících článků na internetu.

Nevím, kdy bude v české zemi nejhůř, budíme ty rytíře každý rok (letos 19.dubna, v 11:00 u rozhledny na Blaníku), snad se alespoň šikují v našem podvědomí. Už je čas....

157175

26.3.2008 2:28

RE: Skvělý článek

LaFox 85.?.?.?

Reakce na 157175

Promiňte, ale zcela můj osobní názor, jistě na něj mám nárok. Havel je svině a kulky je pro něj škoda.

157190

30.3.2008 13:45

RE: Skvělý článek

Pavel2 62.?.?.?

Reakce na 157190

Netřeba kulky, stačí mu nabídnout lacino cigaretu. Však on se už sám prohulí na druhou stranu a bude pokoj s jeho humanitárním bombardováním,.

157580

7.1.2009 22:51

RE: Skvělý článek

hledající a nalézající hledam (tečka) a (tečka) nalezam (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 157175

18 se narodil jejich velitel
víte, kdo to je?

180095

25.3.2008 21:39

To chce klid

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

naši tzv. demokratičtí potentáti již od počátku vzniku ČSR měli neuvěřitelnou schopnost nevidět za oponu, a proto zákonitě zkazili všechno, na co sáhli.Takže pokud Havel, Topolánek, kníže Švarcnberk a celá sionistická pátá kolona horují pro vylhaný radar, v domnění, že zavřou slovanskému Rusovi hubu, tak je jasné, že výsledek se opět obrátí proti nim a budou stát opět ve frontě na Pankrác.

157177

25.3.2008 22:43

O Hitlerovi...

kubrt 89.?.?.?

Omlouvám se za příspěvek trošku mimo mísu - ovšem řekl bych že stojí za to: na ČT 2 běží dokument o Hitlerovi, 2. díl. To by bylo OK, ovšem filmový Hitler zareagoval na vypálení Reichstagu zhruba slovy : musíme TERORISMUS zničit!! A pak slovo TERORISMUS zaznělo ještě jednou ... koukejte, lidi, pokud máte možnost - ČT 2 byla nedávno relativně důvěryhodná, ale tahle masáž je dost tvrdá...

157180

25.3.2008 22:46

RE: O Hitlerovi...

vladuna 81.?.?.?

Reakce na 157180

Skoda, nemam moznost to videt. Mne se to naopak velice zamlouva! Je to prece uzasna paralela: HITLER chtel nicit TERORISMUS. KDO chce nicit TERORISMUS nyni? Kam vedlo Hitlerovo niceni terorismu a kam povede dnesni niceni terorismu.

157182

25.3.2008 23:30

RE: O Hitlerovi...

Leimas 88.?.?.?

Reakce na 157182

souhlasím, když jsem to v tom filmu uslyšel zamrazilo mne, ta podobnost je přímo hrozivá. A to včetně scény s přijímáním nových ?protiteroristických? zákonů, jako by to bylo dnes (patriot act, Nebo novela zákona o policii.)
Něco veselejčího radši.
Babičko co se to černá tam v dálce?
Ale děti. To je přece vaše světlá budoucnost. [pláč]

157184

26.3.2008 3:48

RE: O Hitlerovi...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 157180

V Zeitgeistu je jedna citace pred riskym snemem, kdy Hitler obhajoval zrizeni Gestapa, doporucuju vsem si to poslechnout v plnem zneni. Primo citankovi pripad a velmi nadcasovy. S tim , ze k cemu vedl rezim stojici na sile a potrebujici pro verejne blaho Gestapo, vsichni dobre vime. Otazka je jestli jsme schopni se poucit? Oproti Nemecku je tady nekolik rozdilu, pres vse negativni, tady v USA je skutecne zazita demokracie a invidulani pristup vcleneny do solidarni spolecnosti, takova je skutecne lidova Amerika individualisticka, ale taky solidarni.

Pro me osobne je fascinujici rezistence anglosaske kultury vuci totalizaci spolecnosti. Navic jsou Americani dobre ozbrojeni a umi se zbranemi dobre zachazet, dve velke prekazky pro nejakou socialni manipulaci. Z toho duvodu Pearl Harbor, Tonkinsky zaliv , WTC a jine provakace, kdy bylo treba Americany rozlobit, aby se s nimi snaze manipulovalo, i kdyz casem si cast populace dala dohromady kolik je jedna a jedna. Taky trochu OT, od tech muciren a velmi spravne polozene otazky v clanku. Qui bono?

157198

26.3.2008 21:57

Havel je zmrd

kko 62.?.?.?

hochštapler, lhář,demagog, [bliji]

157246

27.3.2008 17:01

Cibulka měl pravdu

Painter 80.?.?.?

Vašku, jsi prase a hovado! [pláč]

157314

27.3.2008 17:31

S tymto plne suhlasim:

Igor 89.?.?.?

Vybrané názory prezentované OI:

1. nesouhlas s užíváním i propagací antikoncepce („Kondom snižuje integritu a důstojnost sexuálního aktu…“ R. Joch 25. 7. 2005)
2. principiální odmítání interrupce jakožto vraždy; OI se výrazně angažuje v českém hnutí pro-life (Hnutí Pro život ČR)
3. principiální odmítání eutanazie
4. považování homosexuálního soužití za nemravnost a odmítání registrovaného partnerství


V ostatnych bodoch som v kazdom jednom PROTI OI; je tu jedna vynimka: nenavidim islam, tuto dobyvacnu ideologiu a siritelov islamu, nadbytocnu biologicku masu, ktora prudi do Europy z Azie a z Afriky.

157317

29.3.2008 23:37

Václav Havel byl vždy nebezpečný dobytek !

Mistr Jan Hus 81.?.?.?

Pochází z kolaborantské rodiny, která se podílela na likvidaci vybraných Židů, neboť akcie Žida poslaného do koncentráku (za Barrandov) byly výhodně "odkoupeny" a majetek rostl. Katan Českého národa jej houpal na klíně. Je neuvěřitelný lhář ("nebudu restituovat majetek, budu prezidentem jen do svobodných voleb, nebudeme budovat kapitalismus", atd.). Má na rukou krev stovek lidí (jeho slavná amnestie). Je naprosto amorální, např. jako prezident prodal polovinu Lucerny státnímu podniku za 200 miliónů, aby jej následně odkoupil zpět za 150 miliónů (takto se vydělává), po vetření Veškrnky do jejich rodiny, vyhnal i starého psa, kterého si nová paní nepřála. Za jeho prezidentování bylo Československo neústavně rozbito, rozkradeno a zadluženo. Historici jej nebudou hodnotit kladně. A tak bych mohl pokračovat. [naštvaný]

157538

30.3.2008 22:02

Vondar zvedne pro uznani Kosova pry ruku rozpolcene.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Tomu rikam progres v mysleni za poslednich 15 let. Mozna za dalsich 15 let bu uz ruku zvednout nedokazal.
http://www.blisty.cz/art/39777.html
http://www.blisty.cz/art/39776.html
Zajimave je, ze pripousti zapojeni spicek kosovskeho rezimu do pasovani cigaret, obchodu s narkotiky a obchodu bilym masem, eufemismus pro obchod s lidmi, zda nektere vhodne jedince pri tom kseftu chirurgicky naporcovali na organy se ho nikdo neptal.
http://www.prop.sk/kla.html
Exkurz do logiky dvojiho metru zapadu je taky zajimavy. Je mozne odtrhnout aspon podle "logiky" zapadu Kosovo, ale neni mozne odtrhnout srbske enklavy od Kosova, ktera de jure z hlediska mezinardoniho prava neexistuje. Formalne tedy neni mozne vskutku nic odtrhnout od neexistujiciho subjektu. Lze pouze nedovolit odtrzeni od Srbska. Vondra ma strach, aby cesti vojaci nebyli terci.

Pokud neuzname Kosovo, tak je samozrejme hrozba nehrozi nasim jednotkam od Srbu, ale od Albancu. V pripade rezimu jehoz spicky jsou kriminalnici kseftujici s lidmi a narkotickym svinstvem je jiste treba mit se na pozoru.Ten kdo uznal Kosovo, at nese za toto rozhodnuti veskerou odpovednost politickou i vojenskou. Neni nic komplikovaneho ceske jednotky stahnout.
http://www.novinky.cz/clanek/136253-vondra-odmitl-navrh-na-rozdeleni-kosova.html

Pokud se podivam jaky rezim chce ministr zahranici Ceske republiky uznat, pak nechapu jakekoliv jeho moralni vyhrady vuci byvalemu ministru Cunkovi.V kontextu, co rekl velvyslanec "neutralniho" Rakouska Vukovic ( narodnosti Chorvat ) nase vyslanci v misi OBSE panu Miroslavu Polreichovi, cituji "What you have done you will nevr do again. We have the power to arrange it in Prague." ( " To co jste udelal, uz nikdy podruhe neudelate. My mame moc to v Praze zaridit.)

Jelikoz to bylo receno, poto co nas vyslanec pan Miroslav Polreich v misi OBSE odmitl podilet se na falsovani zaveru kontrolni mise a ostatni ucastnici se k nemu pripojili, pak tu je zavazna otazka. Kde se vytvari zahranicni politika Ceske republiky? Ve Vidni ci Berline? A jake je role lidi jako Vondra, Havel ci Schwarzenberg? Momentalne jsou kamuflujici stranou tohot politickeho stylu, pokud pomineme Vondru, zeleni. O tom co si o teto politicke linii mysli ceska verejnost vymluvne svedci krach stran ODA, US-DEU.

157601

Tuto stránku navštívilo 7 501