Diskuze k článku

Český tisk – vrchol bídy a utrpení

Příspěvků 66

7.2.2008 1:45

Hmm,

Rene Bartosek 75.?.?.?

Abych byl uprimny ja spise letim na blond holky, ale tyhle jsou opravdu krasne, dival jsem se na dalsich 40 fotek z lidi z Iranu. A bud Iran "trpi" prevahou krasnych zenskejch v populaci nebo se jedna o selektivni vyber. Pokud jde o ty fotky k vytvareni myslenkovych stereotypu, ja bych osobne preferoval snimky spise z blokovane Gazy za ticheho mlceni sveta, ktery se honosi privlastky jako humanni, kulturni ci svobodny. Pamatuju starsi fotogalerii na Zvedavci tusim ohledne bombardovani Libanonu. Ono nasi vymyvaci mozku moc dobre vedi, ze dobra fotka ma v hlavach dopad atomove bomby. Koneckoncu stari Cinani vymysleli prislovi. ..."Jeden obraz za tisice slov..." [mrknutí jedním okem]

153529

7.2.2008 11:14

RE: Hmm,

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 153529

"Jeden obraz za tisice slov..."

zde jich je docela dost
http://www.alternativenews.org/static/photo-databa...

symbolem pro ně budiž demokratická likvidace palestinského olivového háje izraelským buldozerem

Vložený obrázek

153570

8.2.2008 2:48

RE: Hmm,

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 153570

Presne tak za tisice slov a jeste bych dotal, ze fotografie nepotrebuji tlumocniku, protoze mluvi mnohem starsim pro lidi spolecnym "jazykem".

153661

7.2.2008 6:54

Stejný majitel

fooggyy 85.?.?.?

Rheinisch-Bergische Druckerei- und Verlagsgesellschaft je německé vydavatelství založené roku 1946. Jeho hlavním produktem je deník Rheinische Post.

V Česku vydavatelství vlastní společnost MaFra, a. s., vydavatele deníků Mladá fronta Dnes a Lidové noviny a provozovatele několika rádií a televizní stanice Óčko.

Citováno z „http://cs.wikipedia.org/wiki/Rheinisch-Bergische_Druckerei-_und_Verlagsgesellschaft“

153548

18.2.2008 3:33

RE: Stejný majitel - v pozadí jsou Rusáci. Sídlo v Německu je jen divadlo.

Mejla 85.?.?.?

Reakce na 153548

.

154550

7.2.2008 8:48

Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

Jarmila 88.?.?.?

Teď nedávno, díky drobné zprávičce, jsem si opět mohla ověřit, že jsou všechna média v Česku řízena z jediného centra. Poslouchala jsem rádio, když moderátor hlásil zprávu, že muž zneužil 45 nezletilých chlapců- že s nimi měl pohlavní styk. Pobaveně jsem se tomu usmála, že je moderát trošku na palici, když si neuvědomí, že muž s mužem asi těžko může mít pohlavní styk. Pak mě úsměv přešel, když jsem si ve třech zprávách v TV vyslechla, že muž měl s chlapci pohlavní styk. No a příští den jsem si o tom ještě přečetla v Mladé frontě černé na bílém,že muž měl s chlapci pohlavní styk.

Z toho plyne poučení, že všichni do jednoho přebírají zprávy z jediného centra (ČTK?), vůbec nad nimi nepřemýšlejí, a tak jak to dostanou na stůl,tak to prostě v TV, v rádiu mechanicky přečtou, nebo do novin napíšou. A i kdyby tam byla napsána ta největší pitomost na světě, tak je to nezajímá, protože jejich povinností je jen lokajsky za plat sloužit a na nic se neptat.

153559

7.2.2008 11:32

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

djb 194.?.?.?

Reakce na 153559

Ano, tak dnes pracuji noviny. Najmou blbce namisto zkusenych redaktoru a zpravy prekupuji z jednoho centra. Znama co dela v CTK napr. vetsinu zprav prebira z Reuters.

Je to pochopitelne levnejsi, nez mit vlastni zpravodaje vsude.

To je ale spis trh, nez konspirace a tahani za loutky. Samozrejme, pokud chcete uvazovat timto smerem, staci pak tahat za jednu loutku, ostatni se stejne jen opici a cist se to moc neda, jenze noviny prodava dnes bulvar a ne informace.

153576

8.2.2008 8:12

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 153576

Mýlíte se pane djb. Není to jen pouhý trh, ale je to spiknutí a tahání za nitky. O tom, že dnešní mainstream podlehá cenzuře jako prase není žádných pochyb. Ono totiž mezi dnešním tiskem a tím komunistickým není absolutně žádný rozdíl. Stejně jako za komušů se některé věci nesměly psát, tak v dnešní době je to úplně to samé. Proto lidé, kteří dodnes nemají internet a jsou odkázáni jen na tištěná média jsou nedotčeni informacemi. Vůbec například nevědí, že při útoku na WTC spadla i nějaká třetí budova, o radaru se dozví jedině to, že s ním všichna média a všichni šéfredaktoři souhlasí, o Iráku se dozví, jak je dobře, že byl ten tyran popraven, o Iránu vědí, že Ahmedinežád je neřád, atd. atd., prostě mají totálně vymyté mozky, přesně jak si to bohatí majitelé masmédií přejí.

153671

8.2.2008 9:53

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 153671

Vy musíte mít ale hodně smutný život...vidět za každým keřem spiknutí tajných služeb, tak bych opravdu nechtěl skončit.

153678

8.2.2008 13:58

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 153678

Pane Vanguarde, nějak jsem nepochopil váš příspěvek. To odpovídáte paní Jarmile? Nebo komu? Víte, jak bych nechtěl skončit já? Abych věřil každému slovu, které nám oficiální média vnutí. Němečtí občané byly vesměs slušní lidé, ale věřili státní propagandě a jak to dopadlo. Na čí straně byste tehdy stál vy? [zmaten]

153689

8.2.2008 18:31

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 153689

Pochopitelně že to bylo Jarmilce. Já stojím na straně zdravého rozumu, který bohužel v jejím případě často pláče. Tvrdit, že informace o pohlavním styku mezi muží je důkazem existence spikleneckého centra a tahání za nitky mě opravdu přijde dost zvláštní.

153710

9.2.2008 8:42

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 153710

To já za to nemohu pane Vanquarde, že místo demokracie existuje totalita. Přímá demokracie dodnes neexistuje a není to vůbec náhoda, ale záměr. Vlastně lidstvo zažilo naposled demokracii v prehistorii. Celá zaznamenaná historie v podstatě byla totalita, protože vždy úzká skupina boháčů ovládala různými prostředky většinovou společnost.

Říkáte, že používáte zdravý rozum. Tak mi prosím vysvětlete tuto další velkou záhadu: V Česku jak známo,mají ve zvyku přidávat ke všem příjmením koncovku ová. Novináři se dopouštějí i takových prasáren, že redaktorka Mirka Spáčilová z MFD se nerozpakuje napsat jméno Monroe jako: Monroeová. Nedávno psal veškerý tisk o polititičce Bhutto jako o Bhuttové. Všichni do jednoho se tím dopouštěli češtinské chyby, protože přidali k tomu jménu pouze vá, místo ová, správně to jméno podle pravidel češtiny měli psát: Bhuttoová.

A teď zde máme jinou političku.Kateřina Jacques. Představte si, že si NIKDO z novin, časopisů, televize, ale skutečně nikdo z novinářů nedovolí napsat češtinsky správně: Jacquesová. To je co? V Česku neexistuje jediný novinář, který by si troufnul tuto policejní provokatérku nazvat správně. A to je ta stále bolševická totalita, která se zde vůbec nezměnila.

153757

9.2.2008 10:12

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

Vanguard 84.?.?.?

Reakce na 153757

Vysvětlení je prosté a logické: je to spiknutí. Marylin Monroe a B. Bhutová jsou už mrtvé, takže neměly možnost podplatit celosvětové spiklenecké (sionistické?) centrum, aby se o nich psalo správně.
Na rozdíl od nich, Kateřina Jacques nejenže žije, ale je přímo součástí tohoto spiknutí a tahá v pozadí za nitky. Proto má možnost v celosvětovém spikleneckém centru prosadit, aby se ní psalo způsobem, který odporuje české gramatice.

153761

9.2.2008 11:30

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

Ataman Jermak 85.?.?.?

Reakce na 153761

Ano pane Vanguarde!
Udeřil trefně jste hlavičkou na hřebíček. Dodal bych, že si Kateřina Jacquesová zvaná nevkusně "Jaujaukáča" zaplatila Tomáše Čermáka, aby ji zmydlil, neboť pak se jí ty nitky budou tahat lépe.
Vidím v ní za nějakých 20 let novou českou praesidentku a pokud to paní Jarmile bude ještě aspoň trochu myslet, aby mohla psát své perly, mohla by jí dělat tiskovou mluvčí.
Jo a nejdůležitější součástí spiknutí je pan Stwora, nedávno na netu někdo odhalil jeho hebrejský původ-má prý odřený "kulový vrchlík" od šábesdeklu. To su zvědav, zda pan Stwora uveřejní foto své hlavy svrchu, asi jako paní Paroubková, když vystupovala z ČSSD. Tím by ono ohavné nařčení rozptýlil.
Nejhorší spiklenci jsme my sami-v roce 1990 vyšel za 20,- "Úplný seznam agentů StB v ČR". Když jste to otevřel, bylo v tom jen zrcátko... [oči v sloup]

153765

9.2.2008 20:09

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 153765

A vy jste se neuderil, treba po hlavicce? Mozna i v destvi a semtam spatny pocasi, ci co?[velký smích] [velký smích]

153789

9.2.2008 20:21

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

Ataman Jermak 85.?.?.?

Reakce na 153789

Ale udeřil, nicméně málo! Proto nemohu ani k policii ani do parlamentu. Dokonce ani nemohu psát do Zvědavce ani do Eretzu ani do libovolných slintů myšlených vážně, leč povýtce lidmi mdlého ducha, kteří nakupují v supermarketech, chodí k volbám, platí daně a koukají na TV.
Mimochodem, byl byste ochoten zaplatit za zastřelení praesidentského candáta či candidáta?

153798

10.2.2008 15:45

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 153798

Hlavu vzhuru dobry muzi, ja jsem se taky parkart uderil do hlavicky. V terorismu se neangazuju, takze zkuste sehnat jineho sponzora, pripadne si kupte patrony ze svyho rozpoctu. Do parlamentu v ty svobodne spolecnosti samozrejme muzeme, defekt hlavy je sice handicap, ale na stesti je diskrimanace zakazana. Aspon cesky parlament jak vidno je v tomto smeru velmi demokraticky.

Horsi je pokud poslanci nedokazi vroucne milovat svou materskou stranu. Tam kuprikladu trpim primo zasadnim nedostatkem, ten defekt hlavy mi nedovoluje naplno projevit svou lasku ke STRANE. Furt ma ten pitomej defekt nejake pitome otazky ci poznamky. ODS ta nepripada v uvahu, tam jsou vsichni stmeleni v jednom siku, CSSD prochazi zrejme procesem zakalenim strany, taky si vedeni jako u konkurence tusim nechala cmarnout podpisy, o tom jak se bude hlasovat.

Pravda historicka zkusenost naposledy Melcak s Pohankou ukazuje na mezery pri nabirani kadru do strany. Zrejme by to chtelo prejit na v praxi uspesne odzkouseny modry model. Muj defekt zrejme potebuje specialni politicky subjekt, aby nebyl na zavadu. Nastesti nemam politicke ambice, takhle si totiz muzu psat, co chce muj defekt. Byt v krizku se svym osobnim defektem je veru slozita vec.

Ja proste tihnu k te Anglii. Churchil pravda trikrat zmenil stranu, ale pri zmene behem vykonu poslaneckeho mandatu, ten mandat prestal vykonavat a dal ho zpet k dispozici strane, kterou opustil. Defekt uplne nechape, kdyz Pohanka s Melcakem a jini nedosahuji politicke kultury, proc je nechame jako verejnost poslancovat. Ohanet se demokratickymi principy je smesne v zemi, kde je dlouhodobe ignorovan odpor vuci cizi vojenske pritomnosti ci "demokraticky boze" div se, odpor k zavedeni instituce referenda automaticky, pokud si dostatecne mnozstvi obcanu vynuti projednani nejake otazky.

Jsem pro verejnou volbu, aspon je "sranda". V Britanii by jsme si neco takoveho asi neuzili, jsou to prilis formalni a slusni "panaci" ti Britove. Kdekdo muze mit vysokou uroven, to mi jsme jinaci kabrnaci. Kdyz nemame uroven a respekt k oponentum, tak holt volit verejne je nedemokraticke a taky je to demokraticke. Zastanci jednoho a druheho prezidenta si totiz v otazce slusnosti nemaji, co vycitat. Rika se mi to tezce, ale zavod ve slusnosti vyhrali zrejme Svejnar a Swarzenberg. Pravda pri tajne volbe jde uplatnit jiny talent ceskeho naturelu.

Sprostota nebo politicky kseft s hlasy? Racte si vybrat lidicky. Ja osobne bych preferoval tu slusnost. A to neni pouze o tom, ze nekricim ci nepouzivam vulgarismi. Nevim jak kde, ale kdyz nekdo mluvi na pude parlamentu, je krajne neslusne pri projevu druheho kandidata, aspon formalne nedodrzet jiste spolecenske zasady. Svoji vizitku si bohuzel ci bohudik piseme sami, a vubec to neni o volbe verejne ci tajne. Je to o urovni!!

153833

10.2.2008 16:06

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

Tom 24.?.?.?

Reakce na 153833

Nastesti nemam politicke ambice, takhle si totiz muzu psat, co chce muj defekt.

[chechtot] [chechtot] [chechtot] Pane Bartošku, vy mě jednou budete mít na svědomí! [velký smích]

153837

10.2.2008 21:00

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 153837

Ano? Nektere fotografie s kratkym textem casto evokuji velmi podobny pocit. [mrknutí jedním okem]

153857

11.2.2008 11:38

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

rataj 85.?.?.?

Reakce na 153833

Snad troška poezie, byť mizerné, nikoho nezabije.

Dík rodné straně

Má strano rodná,
strano jasnozřivá,
já bez Tebe bych nebyl vůbec nic,
tak nejvýš ňáký mluvka z Nemanic.
Za vše, co mám,
jen Tobě vděčím, milovaná strano,
Ty jsi mě vlastně odkojila
a v různých funkcích zocelila.
Dokáže snad vůbec někdo víc?
Nechť diví se ti hlupci z Nemanic.
Tys dala mi vše,
co hrdlo mé a břicho ráčí,
za to Ti patří vroucí dík,
přesto se mnozí nad tím mračí,
především hloupá lúza z Nemanic.
Ta věru nemá žádnou váhu
v tom našem světě stranickém,
poté co hlasy předá nám
za sliby bláhové, pro osly určené,
zas může jít na nás dřít
ubohá lúza z Nemanic.
Má strano, Tys vpravdě hvězdou mého žití,
jež k nádherným zítřkům mě provází,
za to Tě budu stále velebiti,
byť špínu pomluv na Tě občas hází
ta sprostá lúza z Nemanic.

P.S. Chtěl bych tímto zdůraznit, že chvalozpěv se týká jen a pouze Mé strany, jiné strany a nestraníci nemají naň absolutně žádný nárok, anžto nejsou znalí správného názoru.

153941

10.2.2008 16:06

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 153798

dokonceni
I kdyz muj defekt mi naseptava, ze verejna volba znemozni treba handl o cirkevnim majetku, ci hazeni mensich soukromich poslaneckych handlu na komunisty. Joo hlasy jsou dneska v cene, jeste ze nemame ropu. V Iraku ma takovej hlas hodnotu 5 milionu zelenych papirku hezky na drevo. Kolik by asi mohla byt pripadne cena hlasu pri schvalovani radaru? I kdyz to nee, to by si nikdo nedovolil uplacet v demokracii. Prece jenom Irak vykazuje jenom jisty demokraticky pokrok. A my? ...

153834

9.2.2008 20:10

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 153765

Je pravda, že pokud je Káča Žak francouzské národnosti jako její někdejší druh, má na nepřechýlené jméno právo. Jinak je to pochopitelně vůči češtině servilní čuněčina nejhrubšího zrna. I když třeba takovou Dolly Buster novináři také nepřechýlili [smích] .
Pokud Vám nestačí ten seznam StB se zrcátkem, nahlédněte sem.

153797

9.2.2008 20:59

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

Ataman Jermak 85.?.?.?

Reakce na 153797

No, nic proti upřímným. Ale k upřímnost bych přidal aspoň trochu rozumu. Vy byste FAKT napsal do dotazníku vše, co tam chtějí?
Ataman

153803

10.2.2008 8:24

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 153761

Dobrá pane Vanquarde, porovnáme si komunistický totalitní tisk s dnešním „demokratickým“ tiskem. Za komunistů bylo rádio, televize i veškerý tisk řízen z jediného mocenského centra, které do nejmenších podrobností, za pomocí cenzorů vše kontrolovalo. Kontrola byla zajištěná také tím, že na všechny posty byly dosazeny výhradně pečlivě prokádrované figurky, to znamená výhradně poslušní a oddaní komunisté. Proto se komunistická média vyznačovala tím, že všechna psala, hlásila a vysílala naprosto stejně jako jeden muž. Takže když mocenské centrum určilo, že všichni napříkla budou používat slovo perestrojka, tak začali všichni do jednoho používat slovo perestrojka.

A co se děje nyní? Všechna masmédia jsou opět obsazena velmi pečlivě vybranými kádrovými figurkami, které za pěkný plat a veškeré požitky opět slouží poslušně mocenskému centru. A nic na tom nemění, že se třeba Tachecí kvůli odvolání z rádila momentálně zbláznila, protože i ona byla pečlivě vybranou figurkou, napojenou na staré bolševické struktury. Stejně jako třeba dnes úspěšná Bobošíková. No a toto mocenské centrum určilo, že prominentka Jacques alias Pajerová se vždy musí psát bez koncovky ová, bez ohledu na pravidla češtiny, které patří pro všechny ostatní lidi. A servilní novináři se ani jeden z nich neodváží tu koncovku ová tam připsat- a to ani v rádiu, ani v televizi,ani v novinách. Kdyby byl tisk svobodný, nezávislý a bez cenzury řízené z jediného mocenského centra, tak by si novináři psali co chtěli, a někdo by tam to ová psal a někdo ne.

153819

10.2.2008 10:28

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

Vanguard 84.?.?.?

Reakce na 153819

O Kateřině Jacques bez přechýlení píšou i komunistické Haló noviny; ty jsou taky řízení z jednoho mocenského centra?

153823

10.2.2008 20:48

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 153823

To si pište.

153852

11.2.2008 7:33

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

pikatchu 89.?.?.?

Reakce na 153819

Demokraturský systém několika stran je mnohem dražší, než systém jedné strany. Saturovat (ucpat krk k udávení) nenasytnou stranickou nomenklaturu 5ti stran je nejméně 5x dražší než jediné strany. Jedniná strana jde saturovat mnohem snáze.

Jsem pro absolutní zákaz účasti všech politických stran v politice a správě státu. Ať se organizují jako chovatelé drobného zvířectva nebo zahrádkáři. Ať žijí, ale za svoje.
[bliji]

153921

9.2.2008 13:42

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

Aja 74.?.?.?

Reakce na 153757

Myslim, Jarmilo, ze zenska prijmeni (a nejen ta, ale i treba zemepisne nazvy) by mela zustat v podobe, v jake jsou pouzivana originalne, z jakeho duvodu je "prekladat"?
Tady to respektuji, neprekladaji a tak napr. Martina Navratilova zustava Navratilova, nikoliv Navratil.

153770

9.2.2008 15:52

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 153770

jsem stejného názoru. Prznění jmen z originálu do počeštěného paskvilu se mi nelíbí. Je to stejné jako když z Muhammada udělali Mohameda a z Osamy Usámu. Chtělo by to trošku elementární úcty.

A u paní Jarmily prosazování koncovky -ová nechápu. Protože souvisí s "vlastněním", jedná se o patriarchální přežitek- např. Nováková neznamená nic jiného než Novákova, tedy patřící Novákovi.

153775

9.2.2008 19:29

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

Vanguard 84.?.?.?

Reakce na 153775

Já osobně jsem spíš pro přechylování; odpovídá to české jazykové tradici a přechýlené ženské jméno je možno skloňovat S Hillary Clintovou je jazykově lepší než s Hillary Clinton nebo dokoncem Hillary Clintonem.
Mohamed a Usáma je něco jiného, jde o různý přepis z jazyků, které nepíšou latinkou. Tady je možno použít několik různých přepisů podle jazyka, do kterého se přepisuje. Usáma tak odpovídá českému přepisu, Osama anglickému; taky například Saddám Husajn x Saddam Husein. Ještě markantnější je to u přepisu čínštiny, kde je česká transkripce od té pindžinové, používané mezinárodně (Mao Ce Tung x Mao Zedong; Čou En Laj x Zhou Enlai; Teng Siao Pching x Deng Xioping).

153791

10.2.2008 9:12

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 153775

Já jsem taky pro to, aby se cizí ženská jména neprznila překladem do češtiny. Chtěla jsem jen vyjádřit to, že když už se tedy przní, tak ať se przní všechny bez rozdílu, ale ať si z toho novináři nedělají holubník a nepíšou jednou tak a podruhé onak. Takže koncovku ová naprosazuji, naopak ji na svém webu kritizuji. Kdysi jsem byla na přednášce našeho předního lingvisty, tuším Jiří Kraus se jmenuje, a tam se ho jedna paní zeptala, proč třeba k Edith Piaf tu koncovku novináři nikdy nedají. On na to řekl, že Piaf je značka, proto se tam ová nedává. Což řekl nesmysl, protože takových značek jsou tisíce, třeba i ta vzpomínaná Monroe. Já jsem na té přednášce rozdala pár svých vytištěných výtisků své Reformy češtiny, načež ten Kraus poznamenal, že mu nějaká feministka předala své dílko. Zkrátka člověk nemůže poukázat na to, že je čeština v mnohých ohledech přímo pitomá, aniž by nebyl označen za feministku.

Řešení by se mohlo najít takové, že prostě křestní jména by se u obou pohlaví přechylovala, kdežto příjmení by se u obou pohlaví nepřechylovala. Například: vidím Annu Brown, vidím Johna Brown.

153821

10.2.2008 10:34

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

Vanguard 84.?.?.?

Reakce na 153821

Poslechněte, vy jste člověk přímo renesančního (nechci-li napsat cimrmanovského) záběru, jak se zdá...vymyslela jste volební systém založený na účetnictví, prosazujete reformu češtiny, odhalujete spiknutí...co ještě?

153822

10.2.2008 21:23

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 153821

Co takova Kondoleza Rice, kdyz se pise Riceova? To zni tak smesne.
Ovsem dnes je v mode cestinu komolit, tak je snad jedno co je spravne.

153863

8.2.2008 10:44

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

Tom 24.?.?.?

Reakce na 153671

>O tom, že dnešní mainstream podlehá cenzuře jako prase není žádných pochyb. Ono totiž mezi dnešním tiskem a tím komunistickým není absolutně žádný rozdíl. Stejně jako za komušů se některé věci nesměly psát, tak v dnešní době je to úplně to samé. Proto lidé, kteří dodnes nemají internet a jsou odkázáni jen na tištěná média jsou nedotčeni informacemi. Vůbec například nevědí, že při útoku na WTC spadla i nějaká třetí budova, o radaru se dozví jedině to, že s ním všichna média a všichni šéfredaktoři souhlasí, o Iráku se dozví, jak je dobře, že byl ten tyran popraven, o Iránu vědí, že Ahmedinežád je neřád, atd. atd., prostě mají totálně vymyté mozky, přesně jak si to bohatí majitelé masmédií přejí.

Obávám se, paní Jarmilo, že ono "Proto" má daleko prozaičtější vysvětlení "Proč?" než se domníváte. Z ryze osobních zkušeností, vyplývající z mých osobních kontaktů se známými v Čechách, s krajany zde v Kanadě, a s překvapením - o rodilých Kanaďanech ani nemluvě - "běžná člověka" zcela ignorantsky odmítá veřejně diskutovat jiné alternativy, než mainstreamem šířená dogmata.

Pud sebezáchovy před oním "čímsi", foukajícím shora, je natolik silný, že běžná člověka raději zaleze do zátiší zdroji, než aby lavírovala v průvanu.

Neinformovanost blba neomlouvá, ale informovaný, vychcaně účelový ignorant - tak tady bych hledal ten problém. [mrknutí jedním okem]

153682

9.2.2008 8:55

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 153682

Máte pravdu pane Tome, velká spousta lidí se chová tak jak píšete- jsou to účelově vychcaní ignoranti. To jsou ti samí lidi, jací existovali i v komunistickém režimu. V patnáctimilionovém Československu existovalo milion a půl komunistů. Tito komunisté moc dobře věděli, že slouží nesprávné věci, jenže chtěli mít oproti jiným lidem výhody.Jak mi jeden z nich jednou řekl: A to mám dělat kvůli nějakým zásadám u lopaty, když chci být ředitelem? No a to samé funguje u dnešních vychcánků- jsou to najmutí lokajové mocných, pomáhají tvořit tu pyramidu moci, protože z toho mají oproti jiným lidem výhody. Tito placení, najmutí biřicové zde byli odjakživa, bez nich by se neobešli ani bohatí otrokáři.

153758

8.2.2008 10:24

RE: Od mainstreamu mě už nic nepřekvapí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 153576

Mimochodem, Reuters je židovská tisková agentura (už to typicky americké příjmení, že?), takže při přejímání jejích zpráv si dotyčný může být jist, že za tyto zveřejněné zprávy nikdy nebude popotahován po soudech nějakou ADL či podobnými organizacemi, nebo nepřijde o přízeń svých židovských inzerentů reklamy.

153679

7.2.2008 9:14

tse tse

Gdosy 195.?.?.?

No hezké jsou, ale nemají žádnou svobodu. Například v USA by každá z nich už mohla pracovat v pornoprůmyslu, který je v Íránu zakázaný. Je to absolutně nejohavnější způsob pošlapávání práva žen.

153562

13.2.2008 0:55

RE: tse tse

tomas82 aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

Reakce na 153562

tak ale zase na druhou stranu proc jim zakazovat praci v pornoprumyslu pokud ji chteji delat [smích]

154078

7.2.2008 9:54

Noviny

Shakal 195.?.?.?

Pane redaktore, vždyť iDnes a Lidovky patří do jedné mediální skupiny MAFRA, proto to vypadá stejně [velký smích]

153563

7.2.2008 11:18

Pokud jde o pejzatého žida

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Byl bych opatrný, Zdeněk Izer měl svého času reklamu na sekačky Mountfield kde tento pejzatec v jeho podání byl celkem vtipně parodován. Židovská liga protestovala, reklama /ač velice vtipná - lidé nezapomínají co pejzatci opravdu jsou zač/ musela být ztažena!
[bliji]

153568

7.2.2008 11:06

Hrůza!

Crusader 85.?.?.?

Tak jsem shlédnul fotky z Íránu a strašně lituji těch lidí. Očividná nesvoboda a zaostalost, chatrče s vychrtlými dětmi a na ulicích ohně a vojáci. Samé obrázky velkého íránského vůdce a lidi nemají co jíst, kde co koupit. No hrůza už aby tam USA naběhla a zřídila tam pořádek jako v Iráku že semtexi, Von Krebste a další, nemůže se přeci přihlížet takovému bezpráví. Ten kaktusový park na těch fotkách je očividně dovedně maskované silo mezikontinentálních jaderných střel a hotely, které by jim mohli v Chorvatsku závidět jsou jen nastrčené haly na centrifugy nutné k výrobě atomových bomb. To nepoznáte že je to překližka? Strašné, ještěže to naše média nedávají k nahlédnutí nám prostým hloupým občanům, děti by se museli odvést od televize protože by jim to mohlo zanechat jizvu na srdci. Po těch fotkách jsem zjistil, že ač velký humanista jsem pro humanitární bombardování Iránu ( semtexi, von krebste a další jsou jistě se mnou ). Dokonce i ropnou burzu chce otevřít a dolar nechtějí pustit na jeviště no kurňik taková drzost, přeseknout kabely a zakázat jim internet jako jo. Strašné musím si jít vzít prášky pod jazyk, doufám že večer pan Zuna a Lucka Borhyová ( snad ukáže výstřih ) nebo někdo na mega husté ČT se o tom ani slovem nezmíní. Ještě že nás ta média chrání před tím vidět taková islámská zvěrstva.

153569

7.2.2008 14:46

RE: Hrůza!

spravedlivý 88.?.?.?

Reakce na 153569

Lidé , co se teď vrátili z Iránu, tak hovoří obdobně.
Náboženská policie, co dříve / cca před 10 lety / obtěžovala hlavně ženy, aby chodily předpisově oblečeny je už hodně vlažná
a na mladé si již tolik netroufá.
Jinak je Irán velmi rozvinutou zemí se všemi atributy konzumní
společnosti. Je i zajímavou turistickou destinací - od nás jezdí
lidé do Iránu na hory / nevím , jak teď v napjaté situaci /,
ale to se mohou propagandisté kousnout,když je v plné šíři
vidět třeba provoz v Teheránu a služby, které jsou zde turistům
nabízeny.A pro nás je v Iránu i docela lacino.
Ale to se napsat nesmí.
Trochu mne ten stav médií připomíná minulý režim, kdy všechno
v Americe bylo špatně a jediný vzor byl SSSR.
Je to hloupá propaganda ode zdi ke zdi.

153599

7.2.2008 11:41

To ještě nic není

Saša 74.?.?.?

Sionistický tisk srší nenávistí k Iránu a píše jen o budoucím ohrožení a současně si dělá legraci z jeho raket.
http://eretz.cz/images/stories/kresby/bu_07/upr_20...
Rabíni děkují Bushovi za válku v Iráku, Palestinské děti jsou teroristé a vyzbrojení Izraele Amerikou je domluvená samozřejmost.

153573

7.2.2008 11:33

RE: To ještě nic není

NN 89.?.?.?

Reakce na 153573

výborně, toto by si zasloužilo trestní oznámení za ne-etické a neautorizované zneužití autorských figurek Pat a Mat. Autorem jejich předlohy je pan Jiránek. Práva k seriálu vykonává zřejmě nějaká společnost, myslím že to byl Bonton, nebo nevim... to se dá zjistit.
Ještě bych k tomu přilepil ne-etické manipulování mládeže (figurky jsou známy především dětem)
To se Erezt asi zapotí... škoda že karikatura nemá signování. Pročpak asi? Ve jménu pravdo-lásky zřejmě.

153578

7.2.2008 12:07

RE: To ještě nic není

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 153578

nevidim na tom nic neetickeho, su tam take tri figurky, a jedna z nich nieco konstruuje (podla fuzov by to mohol byt nejaky rumcajs, alebo robinson). Pat a Mat? nejaka podobnost tam je, ale pokym pamatam, tak pat a mat neboli nikdy kresleny, ci ano?? takze ako viete, ze vyzeraju tak ako vyzaraju, ked autorske prava nepovedali, ako maju vyzerat kreslene figurky?
[velký smích] [velký smích] [velký smích]

153585

7.2.2008 20:55

RE: To ještě nic není

NN 89.?.?.?

Reakce na 153585

jistě. už trpíte selektivní slepotou, že. Cosi!!! Výroba bomby (nebo rakety) je naprosto mírumilovná záležitost. To je alibismus podobně jako "já nikoho nezabil, já jen držel vidle a on mi na ně několikrát naběhl". A bomba spojována s kresbou, která se lehce zamění s motivem postaviček pro děti. To je taky velmi výchovná manpulace.
Argumentujete slabě. Postavičky chráněné autorským zákonem nemusí mít exaktně vyjmenované způsoby exstence, pokud je u nich jasně rozlišitelné o co jde. Když uděláte kopii Hurvínka z plyše, tak budete mít problém, ikdyž je hurvínek normálně vyřezanej ze dřeva. Pan Jiránek by Vám to s Patem a Matem určitě rád vysvětlil. Nedělejte ze sebe zbytečně hlupáka.

153632

7.2.2008 13:33

A co se divite...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Predstavme si ty, co ridi tiskarnu MAFRA.....
Zatloukal, Lochman, Spilka
Zatloukal- nekdejsi kadrovak v brnenske typografii...
Lochman- frajirek, ktery nazival expedici v tiskarne Mafra zoo.
Spilka- vystudoval v Moskve... a neuveritelne se boji Zatloukala. U prvniho pohovoru pohorel, tak se vratil oknem pres personalni agenturu a po te ho vzali. Od te doby jsou se Zatloukalem na ostri noze.

153591

7.2.2008 15:37

Zkreslení

the warg 213.?.?.?

Mám pocit, že buďto česká média až tak dobře neznáte, nebo si opět přizpůsobujete realitu tak, aby sedla do vašich šablonek...
1) Arabů se politická korektnost týká jako ostatních. Věta "Arabové jsou teroristi" vám v dnešných oficiálních novinách nevyjde. Stejně tak jsou zběsilí arabští výrostci z pařížských předměstí označování za "předměstskou mládež" bez poukazu na etnický původ, aby se netvořili negativní sterotypy (na novinkách byl článek: 15-letý Francouz ubodal svoji učitelku a uvnitř článku velice mimochodem, že Francouz se jmenuje Abdoullah).
2) Izrael je stejně jako ostatní občas obětí novinářského přehánění. Když se třeba mluví o izraelské bezpečnostní bariéře, jsou u toho pouze snímky její betonové části, která tvoří jen pár procent celku, přičmež je ignorován fakt, že většinu bariéry tvoří plot.

To s tím pejzatým židem je dobrý nápad. Určitě ho začněte k těm článkům o Izraeli přidávat, aspoň i pomalejší jedinci pochopí, že tohle je nikoli libertariánský, ale antisemitský web.

153601

7.2.2008 16:33

RE: Zkreslení

spravedlivý 88.?.?.?

Reakce na 153601

2) Izrael je stejně jako ostatní občas obětí novinářského přehánění. Když se třeba mluví o izraelské bezpečnostní bariéře, jsou u toho pouze snímky její betonové části, která tvoří jen pár procent celku, přičmež je ignorován fakt, že většinu bariéry tvoří plot.
ALE PAN AUTOR ZAPOMNĚL UVÉST, ŽE PLOT NEBO ZEĎ JE NA PALESTINSKÉM
ÚZEMÍ A DOŠLO TAK K LOUPEŽI POZEMKU, KTERÉ IZRAEL UKRADL !!!
MEZINÁRODNÍ SOUD V HAAGU OZNAČIL BARIERU ZA PROTIPRÁVNÍ.

153608

7.2.2008 18:58

MEZINÁRODNÍ SOUD V HAAGU OZNAČIL BARIERU ZA PROTIPRÁVNÍ

420 152.?.?.?

Reakce na 153608

myslite ten soud, co je v rukou internacionaliniho sionismu? Ten co odsoudil ty hrdinne obrance srbskeho lidu?

153618

9.2.2008 19:08

RE: Zkreslení

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 153601

>Izrael je stejně jako ostatní občas obětí novinářského
>přehánění. Když se třeba mluví o izraelské bezpečnostní
>bariéře, jsou u toho pouze snímky její betonové části,
>která tvoří jen pár procent celku, přičmež je ignorován
>fakt, že většinu bariéry tvoří plot.

Prosim o blizsi informace. Pred casem jsem dohledaval nejake mapy Palestiny / Izraele na Googlu, vcetne kde vede ona bezpecnostni bariera. Mym hobby jsou mj. mapy. Na nic jineho nez betonovou zed jsem na zadne ze stranek nenarazil (vcetne irzaelskych). Dekuji.

153784

7.2.2008 17:54

arijci existují

pietroo 194.?.?.?

V Rakousku jsem se setkal i pracoval s lidmi z Iránu, i s holkama. A jsou to velice inteligentní a pěkné holky. O jedné jsem myslel, že je tak ze Španělska. Úplně mne překvapilo, jak jsou nám ti lidé podobní. A pak ať mi někdo vykládá, že Arijci neexistují. Je to principielně něco jiného než semitská mentalita. Koneckonců šlechta na Velké Moravě měla z části íránský původ. A velkomoravská knížata si brali partnerky z perských rodů. Proto existuje i teorie, že velkomoravská péřová koruna pochází z Íránu. Keramika také vykazuje perské vzory. [smích]

153613

8.2.2008 3:03

RE: arijci existují

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 153613

Proboha, kam na ty teorie chodíte ? Je sice pravdou, že Peršanky jsou velmi krásné (to, jak se Stěnka Razin zbavil perské kněžny je dáváno za velký příklad sebeovládání), ale téměř polovinu Iránek tvoří turkické Džamily.
Rovněž o těch perských partnerkách Mojmírovců se člověk nedozví ani tady, kde jsou tito vydáváni za Přemyslovce.

153659

8.2.2008 13:17

RE: arijci existují

z.a.p 99.?.?.?

Reakce na 153659

Kratce a jen jako odbocka:
jeden Chorvat mi dokazal jejich iransky puvod. Ma vse nastudovano do detailu a ma to smysl co rika. Nejsou to puvodem Slovane, podobne jako nejsou Bulhari a dalsi.... vcetne nas.

153688

8.2.2008 16:12

RE: arijci existují

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 153688

To bych nebral až tak vážně, i když Bulhaři byli původně turkický kmen, ale smísil se s mnohem větším počtem svých slovanských spojenců. Podobné bajky šířila třeba i polská šlechta (10 % národa), která se měla za potomky antických Sarmatů, a proto nosila nepraktické pseudoantické karaceny i v 17.století. Šlechta ukrajinská zase blouznila o tom, že je potomkem Roxolanů.

153696

9.2.2008 0:50

RE: arijci existují

z.a.p 99.?.?.?

Reakce na 153696

Ten vypis o Chorvatsku je garbage (nizke urovne) a nerika krome lapidarnosti nic noveho. Verim versi o povodu Chorvatu smerem od Persie. I ten jejich sachovnicovy znak tam byl objeven. Persie = sachy (sach), pamatujete?!
[smích]

153736

8.2.2008 10:21

RE: arijci existují

Robocrep 62.?.?.?

Reakce na 153613

O to tady ale celou dobu jde!

Lidi to stále nějak nechápou. Když Bush hromuje proti íránskému režimu a zároveň tvrdí že nechce nijak ublížit jeho obyvatelům tak výjimečně nelže. Stejně tak to bylo v Jugoslávii. Neoconi nebyli nikdy zaujatí proti Slovanům, naopak obdivovali a záviděli jim jejich lidské kvality. Proto je chtěli získat pro sebe, vnutit jim svoje pravidla. Svůj styl života. "Západní hodnoty." Když to nejde motivací, půjde to silou. A tak taky nahlížejí na Peršany. Vzít jim islám - urvat je islámu.

Celou dobu jde neoconům o to vytěžit zdroje jak přírodní, tak i lidské. Když se vám něco líbí, chcete to pro sebe. Že z toho po použití nic nezbyde? Dobře, poohlédneme se jinde.

Začněte na věc nahlížet z téhle strany. Je to smutné, ale hodně věcí se tím ujasní.

153684

7.2.2008 18:23

...

Pasant-x 85.?.?.?

"Jste vod novin?"
"Proboha, kde?"

153614

8.2.2008 1:58

co to píšete???

deborah 128.?.?.?

Pořád se zastávate nácků, kéž by vas jednou potkali v noci.. tohle píšou ty vaši chráněnci!!
http://planetaopic.wordpress.com/2008/02/08/budouc...

153656

8.2.2008 14:58

RE: co to píšete???

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 153656

To je roztomilé. Víte na co poukazuje ten váš link? Na názor Emanuela Moravce. Čili je to poněkud staršího data. Myslíte, že by bylo lepší ničit historické dokumenty a ponechávat jen ty, které podporují oficiální propagandu? Nebo nechat každému přístup ke všem dokumentům a ponechat mu možnost se svobodně rozhodnout? Máte pocit, že se někdo zastává nácků? Víte, ona ta oficiální média jaksi neříkají úplně vše. Například ten pochod v Plzni byl na počest výročí upálení se Jana Palacha - upozornění na omezování svobody slova. Ale co se nestalo? Najednou to nebylo toto výročí, ale nějaké jiné, o kterém ani nikdo nic neví. Jen vyvolení, kteří mají podobné výročí každý den v roce. Tady se nácků nikdo nezastává. Jen se tu mluví o tom, jak je za nácka označen každý, kdo se jen pokusí vyslovit kritiku státu "Izrael". A jak média doplňují tyto zprávy naprosto zavádějícími fotkami. Demonstrace proti radaru? Dáme tam obrázek mladých komunistů. Demonstrace proti válce v Iráku? Dáme tam obrázek holých hlav. Vždyť nám přeci patří média a my nikdy nenecháme někoho, aby se otíral o náš vyvolený nadřazený národ (pokud se vám zdá toto označení nadnesené, doporučuji číst Talmud) a velký stát "Izrael". [oči v sloup]

153692

8.2.2008 19:28

Uroven zurnalistu

Kevin 78.?.?.?

Kdyz tak ctu v novinach o vecech, kterym dobre rozumim a ktere mne zivi, jima mne des. Nejvice se ale desim predstavy, ze tak "kvalitne" jako o pocitacich, elektrice nebo objektove bezpecnosti informuji novinari i o vecech, kterym az tak dobre nerozumim.

A predstava, ze prumerny obcan tohoto statu bere informace z novin jako spolehlivy zdroj je pak mou nocni murou...

153715

9.2.2008 20:07

RE: Uroven zurnalistu

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 153715

Mne uplne staci, kdyz si prectu neco o fotbale. Pak chvili tise koukam a nakonec mi vypadne zaver, ze jsme videli bud uplne jiny zapas nebo nekdo z nas byl pod obraz, kdyz na to koukal. Papitr snese vsechno. [mrknutí jedním okem]

153793

8.2.2008 23:55

Ženy v Íránu

Brest 85.?.?.?

Byl jsem před několika lety služebně 10 dní v Íránu, nejvíce v Teheránu - a musím potvrdit, že Peršanky jsou často mimořádně krásné ženské. Bylo to vidět, i když mají povinně šátky. Jsou to Árijci - a ta příbuznost s evropskými národy je vidět.

153733

9.2.2008 20:04

RE: Ženy v Íránu

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 153733

Pravda, v Iranu ziji lide ale bohuzel jim vladne to nejpitomejsi nabozenstvi.
Nejsem proti jejich vire ale vadi mi, ze omezuji lid natolik, ze se clovek nesmi rozhodnout a verit v neco jineho. Takove nabozenstvi neni vira ale diktatura.
V dobe temna je tak zvani krestane naucili viru vnucovat a tak ted delaji stejne.
[bliji]

153800

12.2.2008 6:11

Mam to teda pech

Kadence crazy 154.?.?.?

kdyz nejsem zarostlej jak ten hippan z krize , to asi taky budu v CZ az tam prijedu prisernej nacek protoze se striham do hola abych se pri ty drine do kopcu na kole ve zdejsich kopcich pod braincatcher tolik nepotil . Jedine ze by si vzadu na hlave ty punks nechali par chloupku do tvaru svastiky a dali se vyfotit i s holym pozadim aby komunita tech co se modli v sobotu ke kahanu se svickama nekoukali na vsechny plesaty duchodce jako na nacisty . Mohli by si taky nechat vytetovat mezi usima dva blesky a na socialce tvrdit ze jsou elektrikari ktery nesehnali kdyz uz tam maj tolik Vitnamcu job . Takovy fotky se vsadim v ceskym tisku urcite jeste nebyly a pouzivali by ji propagacne na Idnes a dalsich serverech jeste hodne dlouho .... [velký smích]

154020

Tuto stránku navštívilo 7 358