Diskuze k článku

Má nás Klaus za stádo ovcí?

Příspěvků 72

26.12.2007 6:18

Ať chcípnou

LaFox 85.?.?.?

Všichni kteří podporují EU.

149989

26.12.2007 8:29

Vanek

Vanek 123.?.?.?

President Klaus je probolsevicky gauner a verim ze se najde tisice lidi kteri budou v dobe volby prezidenta protestovat proti jeho znovuzvoleni.

149990

26.12.2007 11:56

RE: Vanek

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 149990

Vaclav Klaus žádá v vstup do KSČ
http://img144.imageshack.us/my.php?image=klausvstu...

A skutečný problém není to, že Klaus je zaprodanec jak komunistů (a v tom má dokonce pravdu, demokracie nemůže zakazovat nejaké ideje, byť myjí na sobe kres 100 miliónů) tak EU. Skutečný problém je v tom, že jeho "alternativa" je zase Havlovsko-Schwarzenberovský grázl, čeže z bláta pod okap.

HUmanitární bombardování v akci:
http://www.nato-tribunal.de/varvarin/photo_documen...
http://www.youtube.com/watch?v=lvNoqn-MUTs

149994

26.12.2007 14:18

RE: Vanek

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 149994

to: Trodas
Statni prislusnost: CSL?....nebo je tam treba CSR? V te dobe se psalo CSSR. Ctyri pismena.

149996

27.12.2007 13:16

RE: Vanek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 149996

Ceskoslovenska ludova

150029

28.12.2007 6:09

RE: Vanek

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 150029

Ceskoslovenska lidova strana byla mezi rokem 1918 - 1938, pak docastne zanikla. Po roce 1945 byla obnovena...

150049

28.12.2007 6:21

RE: Vanek

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 149996

Pane Sodek, o tom ze tam je CSL a nebo CSR ani tak nejde. Zajimavejisi je, ze zada do vstup do KSC a jeho segra v ty dobe zila ve Svicarsku.
Mozna ze ji chteli pouzit jako spiona. [mrknutí jedním okem]

150050

28.12.2007 8:52

RE: Vanek

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 150050

Alle sejde, Rejpale. Statni prislusnost je statni prislusnost. Pokud se hlasil ke statu, jehoz zkratka je CSL,..tak to z vubec nechapu. Nebo neumim cist.

150056

28.12.2007 17:54

RE: Vanek

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 150056

ČSL jako Československo, není to zas tak nepochopitelné.

150076

28.12.2007 18:42

RE: Vanek

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 150076

Pane Koubku
Sice jsem zadost o vstup k bolsevikovi nikdy nevyplnoval, ale v 70tych letech jsem zde taky zil. Treba se tato zkratka pro statni prislusnost pouzivala. Ale ja si tuto opravdu, ale opravdu nepamatuji. [smích]

150078

28.12.2007 21:08

RE: Vanek

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 150078

Pane Sodku,
nemusím žít v 70. letech, abych v něčem viděl logiku. Podívejte se pořádně na to ČSL, všimnete si tečky za slovem. Za iniciálová zkratková slova se obvykle tečna nepíše - ČR, ČSSR, USA, SNTL atd., pouze v případech, kdy použijete několik písmen z jednoho slova, napíšete tečkou, že se jedná o zkratku - společnost = spol., telefon = tel. (tlf.)

150088

28.12.2007 21:45

RE: Vanek

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 150088

Je zajimave, ze jen jeden si vsiml, ze Klausova sestra emigrovala do Svycarska a Klaus nejen ze z toho nemel zadne tahanice, ale ani se to nijak nepodepsalo na jeho kariere.

Vim o lidech, kteri za to, ze jejich syn emigroval do stejne zeme prisli o praci inzenyra a svou konstrukcni kvalifikaci si procvicovali pri praci s metlou do konce sveho zivota.

Zajimave, no ne? [smích]

150095

29.12.2007 15:12

RE: Vanek

vaclaus 84.?.?.?

Reakce na 150095

myslim, ze se mylite. Ja jsem taky emigroval a nikomu z rodiny se v podstate nic nestalo. Klaus v CSSR zadnou velikou karieru neudelal, ale zabyval se dlouha leta bankovnictvim. Tomu rozumi malokdo a vetsinu lidi to ani nezajima. A to se mu hodilo, kdyz prisla jeho chvile a zacala se rozprodavat CSSR. A tak je republika v rukou mezinarodniho kapitalu. Jenomze, to zase nikoho nezajima, zajima tak koho Klaus sousta. Takze pokud nas Klaus povazuje za stado ovci, tak ma pravdu (recht).

150118

30.12.2007 7:42

RE: Vanek

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 150118

Ja jsem taky emigroval, a ac jsem tam nic neukradl a nikomu nic nedluzil, tak STB-aci "honili" my rodice po soudech. Za to je budu do smrti nenavidet [bliji]
Doufam ze za to budou jednoho dne pikat
[naštvaný]

150150

26.12.2007 10:46

At si kdo chce co chce rika

V. Sodek 89.?.?.?

Loutkarum se povedl mistrovky tah. Nasadit Klause tak, aby ani on nepoznal a slechtenim sveho ega pozapomnel na moznost, ze bude dalsi generaci proklet,... hmm.
Opravdu mistrovsky tah. Nutno priznat.
P.S. Preventivne jsem ho proklel uz v 96tem. [mrknutí jedním okem]

149992

26.12.2007 19:14

RE: At si kdo chce co chce rika

ibuprofen 154.?.?.?

Reakce na 149992

O jakych loutkarich probuh muvite ? Kdy uz servirujete vanocni davku paranoie, napiste taky, koho mate na mysli at je nejaka sranda.

150004

26.12.2007 11:07

Nástupci již čekají

KZ 213.?.?.?

http://www.korunaceska.org/program.htm

149993

26.12.2007 15:38

Neni nad Klause

Novy 80.?.?.?

Jak tragicky je vyvoj v ceskem narode, ze z cca 7 milionu dospelych se nenajde nikdo jako kandidat.Asi to souvisi s historii- take cesti stavovske panstvo nemohlo nikoho najit a radeji hledali nekoho ciziho. Klaus mnoha lidem vyhovuje- nikdy nekritizoval, ze se u nas krade, podvadi, lze a ze soudce,ktere on vzdy jmenuje nutno take nejak hodnotit za jejich praci. Takhle si soudci delaji co chteji, vcetne Rychetskeho a maji svoje funkce jako dozivotni koryta.zkratka vzdy v ceske spolecnosti ma uspech ten, ktery dela mrtveho brouka - nic nevidi a neslysi jen si ohriva svoji polivcicku.K cemuz je pak funkce prezidenta ktery jako to bylo za komunismu na jedne schuzi.
Soudruzi - kdo ma nejakou kritiku - ne nebojte se kritizovat - ano tamhle se nekdo hlasi - jakou mas soudruhu kritiku - ne do toho. Souzi ja si myslim, ze bychom meli odebirat Rude pravo
a udelat statistiku kdo u nas Rude pravo necte. Ano- spravne soudruhu.
Nyni se hlasi s kritikou Vaclav Klaus- ja si ale opravdu, ale skutecne myslim, ze zmenu podnebi zavinuje jedna hvezda ale ne lidi.

150000

26.12.2007 18:19

Chameleon

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Se smíšenými pocity jsem před léty shlédl na internetových médiích reportáž Klausovy návštěvy v Jeruzalému. Na fotografických záběrech bylo vidět, jak český prezident - s jarmulkou na hlavě - zapaluje sedmiramenný svícen a jako věrný pejsek - kam Olmert, tam Klaus, se nechal zatáhnout i ke zdi nářků (pozn.č.1 dole).
Při pohledu na Klause s jarmulkou na hlavě a jeho rozzářený úsměv v "domácím" sionistickém prostředí, mne tehdy napadla otázka:
"Komu slouží" ???
Jsem silným stoupencem nezbytného a nekompromisního rozdělení náboženství od politiky, tak, jak to již prozíravě prosazoval třetí americký prezident - Thomas Jefferson (pozn.č.2 dole)
a mé smíšené pocity o Klausovi jsem mlčky odbyl:
"Tak se konečně vybarvil - CHAMELEON" (!)

Poněkud jsem pozměnil svůj názor na Klause, když do Prahy přiletěla německá kancléřka Angela Merkelová a škemrala o Klausův podpis na nesrozumitelný paskvil evropské ústavy. Když ji Klaus vyprovodil s úsměvem a bez podpisu, málem jsem radostně vykřikl: "Otec vlasti" (!) Není tedy chameleon a myslí to s národem dobře (!)

Po přečtení článku pana R.Krále jsem konečně našel odpověď na mou otázku a mohu bez ukřivdění a nahlas prohlásit:
"český prezident Václav Klaus je křivák, egoista a talentovaný CHAMELEON" (!)

poznámka č.1 - nedávno jsem shlédl tel. dokumentární záznam o historii Jeruzalému. Nejposlednější archeologické nálezy popírají existenci synagogy, jejichž pozůstatky nyní slouží jako zeď nářků a historici se přiklání více ke skutečnosti, že jsou to zbořeniny mešity. Zdá se tedy, že židé pláčou sice dobře, ale na špatném místě.

poznámka č.2 - "Je nezbytně nutné vystavět vysoké stěny mezi náboženstvím a politikou", prohlásil třetí americký prezident

Thomas Jefferson
(1743-1826), v úřadě prezidenta
(1801-1809). Sám byl věřící a prosadil nejen náboženské svobody, ale usiloval o všeobecné svobody každého člověka. Vyjádřil to ve svém osobním dopisu následujícími slovy:
"Zapřisáhl jsem se před oltářem božím, že budu usilovat
o trvalé odsouzení jakékoliv formy násilí nad smýšlením
lidu".

150001

26.12.2007 17:58

RE: Chameleon

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 150001

Po přečtení článku pana R.Krále jsem konečně našel odpověď na mou otázku a mohu bez ukřivdění a nahlas prohlásit:
"český prezident Václav Klaus je křivák, egoista a talentovaný CHAMELEON" (!)

----------------------------------------------------------------
Propánajána, používejte svou hlavu a na pana Krále nesázejte.
On neni schopen doložit téměř nic, co v tom článku vyplodil. [chechtot]

Když jsou David a Šalamoun mýtické postavy, tak podobně to je i s chrámem přece.

150002

26.12.2007 20:58

RE: Chameleon

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 150002

>Propánajána, používejte svou hlavu a na pana Krále
>nesázejte.
------------
Přiznám se, nemám patřičný přehled o domácí politické situaci. Žiji mimo republiku, ale vnitřní politické záležitosti mi nejsou lhostejné a proto, v rámci svých časových možností, hltám informace kde se dá a to především na internetu.
Můj názor na "našeho" pana prezidenta (jsem občanem obou zemí) jsem si vytvořil již dříve. Články o Klausovi, převážně však názory čtenářů - v diskuzích zde na Zvědavci, ale i jinde - mně můj názor jenom
potvrdily. Nebyl to tedy jediný článek pana R.Krále, kterého si však pro jeho dobrovolnou angažovanost velice vážím. Možná, jsem tu moji větu měl lépe formulovat - nikoliv: "konečně jsem našel odpověď", ale: "byla to poslední kapka, kdy pohár přetekl".

>Když jsou David a Šalamoun mýtické postavy, tak podobně to
>je i s chrámem přece.
---------------
Já vím... [chechtot] [chechtot] [chechtot]
Ale vykládejte to židům. Navíc - archeologické nálezy mýtické nejsou a právě tyto potvrzují, že uvedená část Jeruzalema patřila od nepaměti Arabům muslimského náboženství a židé jim tam poslední dobou chodí ronit slzy. [velký smích]

150006

26.12.2007 23:09

Tak tak

420 24.?.?.?

Reakce na 150006

Mirdo Smirdo,

Muslimove byli v Jeruzaleme od pocatku casu, urcite jeste pred Zidy a krestany. Mozna, ze machometske nabozenstvi vzniklo jeste pred slavou Egypta. Neprinesli ho nahodou z Nibiru? [oči v sloup] [oči v sloup]

150008

27.12.2007 2:20

RE: Nibiru

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 150008

Arkane, příště se laskavě přihlaš. Tebe poznám počuchu.
Judaismus se považuje za nejstarší náboženství a odhad jeho vzniku se datuje do roku 3 tisíce p.nl. Islám a následně i křesťanství bylo od judaismu odvozeno. Podobností až přezpříliž.
Vezměme si např. desatero přikázání. Torah - starý zákon a křesťanská bible. Talmud - nový zákon (vznik třetí století n.l.), se již podstatně liší.
Podle Zacharia Sitchina , planeta Nibiru, nebo také Planeta X, s civilizací Anunnaki, se objevuje v naší sluneční soustavě každých 3 600 let. Při předchozím oběhu se neukázali. Budeme si tedy muset ještě nějaký čas počkat, až se kluci opět ukáží a pak si s radostí prohodíme pár slov. Doufám, že se přidáš - budeme potřebovat tlumočníka. [velký smích] - Sumeriánsky neznám.

150018

27.12.2007 3:51

mozna ze misto ocuchavani komentatoru

420 24.?.?.?

Reakce na 150018

byste mohl venovat pozornost podpisu [mrknutí jedním okem]. 420 vypada uplne jinak nez Arkan. Ale gramotnost neni prvotnim znakem Zvedavcu, idelogicka cistota je dulezitejsi, to je mi jasne [mrknutí jedním okem]

Kdyz mne tedy poucene skolite o tom, ze judaismus je starsi nez islam (to jsou mi ale veci, to by jeden nevedel [mrknutí jedním okem], mohl byste stejne objevne kritice podrobit i svuj komentar?

150020

28.12.2007 5:23

RE: uletěli holubi?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 150020

Oslovení mirdo smirdo je výsada našeho Arkana. Takže došlo
k omylu, ale zase se nic tak závažného nestalo - není důvod ke "flamewar", milý brachu a nech si ty pindy o gramotnosti pro sebe, ty prizorní intelektuále.
Nechci se zde do detailů zabývat náboženstvím. Jsem ateista, ale leží mi tady štosy biblí a různého podobého materiálu. Zajímám se o náboženství už velmi dlouho.
Nehledám "cestu", ale chci proniknout do způsobů smýšlení jiných lidí a také jim porozumět. Neodsuzovat pro nevědomost a neodsuzovat pro zaujatost a jiný názor, jenom proto, že se s tím neztotožňuji. Byl jsem vším a vším jsem byl rád - hodně jsem se naučil. Mohl bych vyprávět, ale článek je o někom jiným.

150048

1.1.2008 15:46

RE: mozna ze misto ocuchavani komentatoru

pje 194.?.?.?

Reakce na 150020

Myslím, že Mirda se "podepsal", jen někteří anonymové to nevidí. Dále, o islámu, který je starší než křesťanství a judaismus, bych si rád nechal vyprávět - mám pohádky rád. Konečně, Švejkové se vždy někomu hodili, lhostejno, zda si to uvědomovali či ne a zda používají jednu či několik IP adres...

150276

26.12.2007 23:37

RE: Chameleon

djb 194.?.?.?

Reakce na 150006

No, podle toho jak pisete v prvnim prispevku, tak nazor na Klause zrovna moc vyvinuty nemate, v podstate, co slovo od Klause to u vas otocka o 90 stupnu [chechtot]

Klaus, podle meho, nekonspiracniho, nazoru se da vysvetlit ciste pres jeho aroganci a brutalni karierastvi.

Klaus a kuponova privatizace, nenechal si od nikoho poradit, nikoho k tomu nepustil - jiste, povest se mu to, je v ucebnicich a ma temer jistou nobelovku za ekonomii

Klaus v Prognostaku - totez, misto, kde lze udelat i za KSC karieru.

Klaus a odpurce eko-teroristu - Jiste, zas zde citi sanci jak se dostat do dejin. Tvrzeni, ze za oteplovani muzou vic nez lide prirozene prirodni jevy je totiz naprosto zrejma pravda svetem ignorovana(duvody nechame stranou) a Klaus citi sanci byt jednim z prvnich politiku kdo na "to prisli", kdo kaze pravdu ac svet je v klamu.

Klaus a odpurce EU a odmitnuti podpisu? - to do toho schematu opet krasne pada. Klaus neni hloupy a vidi, ze EU nema budoucnost, opet chce to byt on, kdo zna pravdu, kdyz ostatni jsou mimo.

Klaus v Izraeli s Jarmulkou? I kdyby Klaus nebyl zid(coz nevim, ale Kral to psal, tak snad je to pravda), z toho bych vedu nedelal.
Jste statnik na navsteve u jineho naroda, tak proste udelate divadlo skrz jejich zvyky. To je normalni, u nas davame chleba se soli, oni si zapaluji svicky, kdyby byl Klaus nekde v Kongu a dal si na hlavu celenku kmenoveho nacelnika ani byste si toho nevsiml, musite chapat, ze pro Klause nemusi byt zide takove zlo, co se tady pise a Izrael je pro nej regulerni stat a on je tam host. Tot vse.

Klaus chce zkratka do dejin, do ucebnic a touzi po Nobelovce.

Mozna je arognatni, ale povazuju to za omluvitelne duvody.

A co se tyce toho podlezani komunistum pred volbami, nevim jak se k tomu stavet.
Slo by asi udelat pozu pro lidi a s komunisty nemluvit, na druhou stranu Klaus musi vedet, ze komunisti jsou ve vsech stranach a ze s nimi stejne mluvi. Ma se nebavit s nikym? Jsou to parlamentni strany a tak se vsemi jedna. Chyba je, ze tu stale jsou, kdyz tu jsou, holt se s tim musi pocitat.

150009

27.12.2007 0:48

RE: Chameleon

Wesley 24.?.?.?

Reakce na 150002

Vratislave, Vratislave, v pripade Klause snad prece neni co dokladat. Jde o vyjimecnou osobnost, ktera je ale taky znacne kontraverzni. Vratislave, vzdyt je to tak jednoduche, ten kdo je v Cechach "zaopatren" ma dnesniho prezidenta rad, a ten kdo neni, tak zase nikoliv.
Divam se na deni v Cesku ze znacne vzdalenosti a je jasne, ze Klausova ekonomicka transformace a zejmena jeji metodika prinesla Ceske zemi nestastne, nechci pouzivat slova katastrofalni, vysledky. Jiste, nynejsi pan president nadelal z mnoha sych kamaradu okamzite multi-millionare a milliardare, ale snad nejhorsim jeho resenim byla likvidace ceskeho prumyslu, (namisto technologickeho upgrade) ktera dnes vytvari ze zeme pouhou montovnu pro zahranicni kapital. Veskery byvaly cesky prumysl je jiz pres jeho drivejsi privatizatory v cizim vlastnictvi a statni pokladna prazdna, penzijni fondy z privatizace zadne, atd., atd. Jsou to nepredstavitelne skody napachane na dalsi generace, jakoz i v prumyslovem odvetvi trvale odsouzeni ceske populace do pouhe role pracovni sily v konkurenci s "asijskymi tygry."
Pro lidi, kteri ziji velkou dobu mimo Cesko-Slovensko take nelze pochopit, ze si Ceska republika udrzuje jednoho politika tak dlouho v tech nejvyssich statnich funkcich. Zejmena kdyz se ji nedari tak dobre, jak by se ji darit mohlo, a statnikova naduta slova (napr. "za sedm let dozeneme Rakousko a potom Spolkovou republiku"[mrknutí jedním okem] se rovnez nikdy nenaplnila.
Ze stejneho pohledu lidi zijicich vetsinu zivota v zahranici je take jasne, komu pan prezident slouzi - velkemu nadnarodnimu kapitalu. To je jeho hlavni podpora, od ktere dostava i podporu medialni. Ovsemze pan prezident ma take velkou podporu doma, hlavne od clenu ODS (prikladne lide jako je pan Macek) i komunistu, kteri za jeho vlady v zemi uzasne a nepredstavitelne zbohatli. A zbytek (tj. vetsina) lidi v CR? Tak ten uz se tak moc nepocita, docela ani nema na nic narok...
Vratislave, asi vim z jake pozice pises a kritizujes clanek. I kdyz se me deni v Cechach primo netyka, tak mi ale dovol souhlasit s panem Kralem i s jeho clankem.

150011

27.12.2007 1:20

RE: Chameleon

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 150011

Díky, tohle všechno jsem měl na mysli, ale lépe bych se nevyjádřil. Všechny reakce shora na můj příspěvek - berte to jako mou odpověď a basta. Takže zůstávám při tvrzení:
Je to chameleon ! [mrknutí jedním okem]

150013

27.12.2007 6:38

RE: Chameleon

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 150011

Vratislave, asi vim z jake pozice pises a kritizujes clanek. I kdyz se me deni v Cechach primo netyka, tak mi ale dovol souhlasit s panem Kralem i s jeho clankem.
----------------------------------------------------------------
Moje pozice je, že pan Král lže, jako když kdysi Rudé právo tisklo.
I blbec je schopen zagooglovat a najít autentické výroky Klause....
Jestli ale mnozí Zvědavci nad těmahle kecama pochvalně mručej a ohodnotěj to " chvalitebně ", tak potěš pámbů. [chechtot]

150022

27.12.2007 17:58

RE: Chameleon

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 150011

Vratislave, Vratislave, v pripade Klause snad prece neni co dokladat. Jde o vyjimecnou osobnost, ktera je ale taky znacne kontraverzni. Vratislave, vzdyt je to tak jednoduche, ten kdo je v Cechach "zaopatren" ma dnesniho prezidenta rad, a ten kdo neni, tak zase nikoliv.
Divam se na deni v Cesku ze znacne vzdalenosti a je jasne, ze Klausova ekonomicka transformace a zejmena jeji metodika prinesla Ceske zemi nestastne, nechci pouzivat slova katastrofalni, vysledky.
-----------------------------------------------------------------
Já pane Wesley vím, kdo na Klause nadává a proč a vůbec to nemá nic společného se zaopatřením. Spíš s Freudem a mechanickou supresí [mrknutí jedním okem]

150034

29.12.2007 20:03

RE: Chameleon

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 150011

Vite ja mam se skripenim zubu tezce vstrebaval ruzne "normalni" zpusoby sedet jednim zadkem v v v peti ci sesti akciovkach, a to ne lecjakych, ale typu CEZ, Telecom, a podle klesajiciho politickeho levelu v tech "slabsich" podnicich, vcetne clenu familii jako manzelky, bratrove.... To byla praxe 90-tych let, a dovolim so tvrdit, ze to vseobecne patrilo k "policke kulture" ci spise koloritu bez ohledu na stranickou prislusnost.

Avsak nebyl to Vaclav Klaus, kdo preferoval cizi kapital formou pujcek od mezinarodnich instituci typu Svetove banky. Naopak Vaclav Klaus byl jedinym odpurcem vysoke nezavislosti centralni banky na vlade. Byl to Vaclav Klaus, ktery osamocene pozadoval ustavni zakon o vyrovnanem statnim rozpoctu. Zahranicni dluh Ceskoslovnska cvinil 7 Mld $, dnes cini pres 50 mld. Lide jako Kalousek vesele vypisuji dluhopisy na 50 let splatnosti, rad bych vedel, co budou veritele pozadovat pokud tyto dluhopisy splaceny nebudou a uz vubec nemluvim do nebe volajici drzosti, kdy ma nekdo odvahu takto financne zatizit nase vnuky a pravnuky. Finance a nezavislost jdou ruku v ruce. Pokud nejsme financne nezavisli, pak nemuzeme byt skutecne svobodni. Instituce "nadmocenskych" centralnich bank v sobe skryva zasadni rozpor.

Bud tyto banky udajne existujici ve "spolecenskem a politickem" vakuu, nezavisle od realneho deni jsou vyjimkou potvrzujici pravidlo, a to nejenom v CR. Anebo jejich nezavislost je pohadka pro naivniho obcana, ktery si povetsinou stejne mysli, ze se jedna o banky statni. A pak nutne stoji nektere otazky. Co jsou centralni banky? Slouzi jako mocenske nastroje? Komu slouzi? Jake jsou zamery tech, co je pouzivaji?...

Jak vidite, ja osobne v mocenskou nezavislost bank s monopolem emitovat menu nesouhlasim, protoze co lidska civilizace objevila penize ( ci jeste drive nejaky jiny zpusob smeny) neexistuje realna mocenska elita za dlouhe tisice let, ktera by se doprovolne vzdala monopolu na emitaci prostredku smeny, protoze tim by se musela vzdat zakladniho kontrolniho nastroje a to by velmi rychle znamenalo konec jejiho vladnuti.

Nebyl to Klaus, ktery verejne mluvil o jednostrane rezignaci CR jako zbrojarske velmoci na vyrobe zbrani, ani Vaclav Klaus nepozval na Hrad Jeho svatost dalajlamu. Toto ma svuj smysl pouze na na zaklade mezinarodnich dohod. Nas prostor byl ochotne zaplnen a Rusku v hospodarskem rozvratu ho jiste nevyplnilo. Nebyl to Klaus, kdo z ideologickych duvodu zpretrhal vazby ve tretim svete a poskodil dobre jmeno, ktere CR v techto zemich mela. Nas prostor ochotne opet zaujali jini, ani americke embargo neodradilo zapadnih investory, treba od pruzkumu kubanskeho selfu. Kdyz je ropa v Mexickem zalivu, proc by zrovna okolo Kuby nemela byt.

150130

30.12.2007 8:41

RE: Chameleon

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 150130

Napsal jste:
>>Nebyl to Klaus, ktery verejne mluvil o jednostrane rezignaci CR jako zbrojarske velmoci na vyrobe zbrani, ani Vaclav Klaus nepozval na Hrad Jeho svatost dalajlamu. Toto ma svuj smysl pouze na na zaklade mezinarodnich dohod. Nas prostor byl ochotne zaplnen a Rusku v hospodarskem rozvratu ho jiste nevyplnilo. Nebyl to Klaus, kdo z ideologickych duvodu zpretrhal vazby ve tretim svete a poskodil dobre jmeno, ktere CR v techto zemich mela. Nas prostor ochotne opet zaujali jini, ani americke embargo neodradilo zapadnih investory, treba od pruzkumu kubanskeho selfu. Kdyz je ropa v Mexickem zalivu, proc by zrovna okolo Kuby nemela byt.<<
Nepřijde Vám to pane Bartošek blbé, jako plus současného prezidenta uvádět hříchy předchozího.

A z těch jeho "záslužných mýtů" bych si dovolil jeden rozebrat podrobněji. Napsal jste, a já si to taky pamatuji jako fakt:
>>Byl to Vaclav Klaus, ktery osamocene pozadoval ustavni zakon o vyrovnanem statnim rozpoctu.<<
Nevím, jak vy doma hospodaříte, já to mám poměrně snadné. Zásadně nesestavuji rozpočet a utrácím jen tolik co mám v peněžence, případně z prostředků odložených pro případ neočekávaných vydání. Stát s takovými zásadami by se mi taky líbil. Stát z důvodů pochopitelných sestavuje rozpočet. Ovšem na straně mých reálných peněz z peněženky má státní rozpočet očekávané příjmy za budoucí rok. No, teď už možná tomu rozumíte stejně jako já, ale pro úplnost to celé dokončím. Správně by stát měl plánovat utrácení loňských příjmů (i s vytvářením rezerv). V tom je ta kulišárna. Takže, podle stávající praxe stačí nadhodnotit očekávané příjmy a tak lze jakýkoli rozhazovačný rozpočet vyrovnat . A ten Klausův ústavní dodatek je tímto trikem bez problému naplněn. Dalším krokem je vydání státních obligací (zadlužení) na hodnotu rozdílu mezi skutečnými a očekávanými příjmy. Bohužel většina lidí si pamatuje pouze body, kterými Klaus zabodoval v tak důležité věci jako je vyrovnaný státní rozpočet, a některí to ještě rozvíjí v delších úvahách.

Tvrdím, že oba uvažovaní kandidáti této zemi neprospějí, nanejvýš sobě. Takového, který by si tuto činnost prezidentování spojoval s prací, a nikoli s exhibováním všeho druhu, bude teprve potřeba hledat. Někde mezi lidmi, pro něž sláva, peníze a peněžní transakce jsou na jejich žebříčku hodnot hodně vzadu.

150152

30.12.2007 18:47

RE: Chameleon

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 150152

Jeden z techto kandidatu bude presidentem a moje reakce nebyla nicim jinym nez reakci na 90-ta leta, v kterych nezil jenom Klaus. Ja jsem nevybiral do zivotopisu ani jednoho z kandidatu data, ktera budou a nebudou uvedena, ani fotky lidi, na kterych se smejou spolu s znamymi tvaremi. Nijak jsem neovlivnil, ze se tam vyskytuji signatari neokonzertivniho ideologickeho razeni v podobe PNAC. Mimochodem nekdo takovy jako Vondra nema v ceske vlade , co delat. Chtel bych videt ciste teoreticky signatare treba "noveho cinskeho stoleti" v tymu americkeho presidenta, mel by tam zivotnost asi jako zongler se snehovymi koulemi v horoucim pekle.

Kdybych mel na vyber nekoho bez tech devadesatych let, jako treti variantu velmi bych o nem uvazoval. Pokud si mam vsak vybrat mezi ceskym a jinym zajmem, tak mi moc moznosti pro volbu nezbyva. Bez obav nejsem zas, tak naivni jednochy sedlak ja se mozna jevim. Pamatuju i ruzne triky. Takova lahudka je, kdy jsme dokonce my Cesi osidili mezinarodni rating CR, protoze skryte z vynosu privatizace byli pumpovany do bankovniho systemu stovky sanacnich miliard.

Vas zaver se mi libi ukazte mi vsak kandidata v politice, ktery splnuje vlastnosti na statnika, ktery mysli na pristi generace a ne politicky odpad jehoz nezajimaji ani pristi volby jako "normalniho" politika, nybrz pouze toto volebni obdobi, staci se podivat na jakych hlasech stoji tahle vlada, ktera sebevedome provadi razantni zmeny. A ja budu za nekym takovym pevne stat. Musi to vsak byt nekdo ze soucasnosti a z masa a krve hajici ten cesky zajem. Mimochodem tenhle postreh mi mluvi z duse, kdyz uz jsme u tech zebricku hodnot.
http://www.blisty.cz/2007/12/28/art38017.html [smích]

150170

29.12.2007 20:11

RE: Chameleon

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 150011

dokonceni
Z prvni ruky vim, ze jsem byly posledni zeme vychodniho bloku, ktera na Kube plnila sve zavazky a ze k tomu patril nezdbatelny respekt, nejenom na Kube. Pravda hospodarska spoluprace mela idologicky podtext i s dopadem na vyhodnost ci nevyhodnost smluv pro CR, avsak existovaly mezilidske vazby, coz je potencial znacneho obchodniho vyznamu vyuzitelny v budoucnu.

Strucne receno Vaclav Klaus nebyl architektem jednostranne orientace na "noveho velkeho bratra", jetslize ted vice hledi k Washingtonu je to dano rizikem byrokartickeho "socialimu" z Bruselu polozeneho na zaklade omezujicih kvot ci pokut za "nadmernou" vyrobu... Coz bude katasrofou pro mikroekonomiku a ve finisi, az nam byrokraticky otesanek zesili si poradi i s velkym kapitalem.

Nutno podknout, ze Vaclav Klaus by v ramci sveho pragmatismu mel chapat, ze USA budou vzdy preferovat narodni zajem, coz je naprosto prirozene a pochopitelne a nejblizsi spojenec v Evrope na zaklade historickych a kulturnich vazeb Londyn. Nebudou tahat prilis horke kastany z ohne ani za Prahu a dokonce ani za Britaniii.

Pokud se tedy divame k devadesatym letum je dobre si precist zivotopis i druheho prezidentskeho kandidata. Ani on se nijak nevymyka "koloritu" teto doby. Byl mimo jine take poradcem naseho pseudohumanisty a soude podle podpisu na PNAC a verejnym prohlasenim v nemeckem tisku o obcanech CR i pseudocecha Havla. Jestlize nekomu vadi Svejnarovo obcanstvi, pak by mel zbystrit, dukladne prostudovat dokument PNAC a podivat se na mezinarodni sbirku podpisu, aby pochopil, ze nektere idee nejsopu vazany na obcanstvi, ale maji internacionalni charakter. Ja osobne chci jasnou odpoved co preferuje byvaly poradce Havla ci clovek, ktereho vidim s dalsim signatarem PNAC M. Albright na fotografii v otazce narodnich zajmu na prvnim miste, zda CR nebo USA? A obavam se, ze samotna fakta, ktera uvadim maji svou vypovidaci hodnotu.

150132

27.12.2007 17:44

RE: Chameleon

Ibuprofen 154.?.?.?

Reakce na 150001

Mily Mirdo, ke zdi narku je stejne jako na zidovsky hrbitov zvykem pristupovat pouze s pokrytou hlavou. Jarmulku tam kazdemu pujci zadarmo. Ja tam sel s baseballovou cepici a nikdo nemel namitek.Klaus asi cepici nemel. Bez uz tou nenavisti k zidum nekam.

150036

28.12.2007 7:27

RE: Chameleon

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 150036

Jaká nenávist ? ? ? Tomu se snažím vyhnout. Uteklo mi něco ? ? ?

150053

28.12.2007 8:44

RE: Chameleon

ibuprofen 154.?.?.?

Reakce na 150053

Mirdo, uteklo ti neco. Mas vecne hlavu plnou zidu a kdyz vidis nekoho kdo si ze slusnosti ke zvykum zeme kde je hostem nasadi jarmulku, zacnes prskat jako krecek.

150057

28.12.2007 9:19

RE: Chameleon

Saša 74.?.?.?

Reakce na 150057

Návštěva zdi nářků je chápána jako náboženský rituál, hlava státu by se snad podobných „funkcí“ měla vyvarovat anebo potom by měla vyjadřovat stejnou úctu k ostatním náboženstvím. Neviděli jsme pana presidenta se koupat v řece Ganges, mýt si nohy v mešitě, o zapůjčeném turbanu ani nemluvě atp. Mimo jiné půjčování té pokrývky hlavy není zrovna hygienické. Pokud je to jeho víra, ve svém soukromí snad může dělat, co se mu zlíbí, ne však okázale jako hlava státu. Představte si, kdyby byl fotografován jako hlava státu na procesí. [oči v sloup]

150058

29.12.2007 7:15

RE: Chameleon

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 150057

>Mirdo, uteklo ti neco. Mas vecne hlavu plnou zidu a kdyz vidis
>nekoho kdo si ze slusnosti ke zvykum zeme kde je hostem nasadi
>jarmulku, zacnes prskat jako krecek.
--------
Saša Ti to dole už napsal a já se s jeho příspěvkem naprosto ztotožňuji. BTW - díky pane Sašo.
Náboženství se nesmí zatahovat do politiky. Proto to tady na tomto světě takhle vypadá. Hrůza (!)
Ať si Klaus tajtrdlíkuje v jarmulce doma s Livií. Je to státník a prezident České republiky a podle toho se musí chovat.
Ani ty soukromé večeře s letuškou vládní letky nejsou přijatelné. Vždyť se děda ztrapňuje a jaký potom může očekávat respekt???
Viděl jsem i forografii G.W.Bushe a Tony Blaira v jarmulce ronit slzy u zdi nářků. Jsou to u mne kašpárci. Všichni tři!
Abys mne pochopil a nemyslel si, že útočím na židy. Poukazuji pouze na ty, co ke zdi nářku nepatří. Ostatní ať si tam klidně vesele pláčou - a to není nenávist ani projev antisemitismu, přestože tobě to tak připadá. Je to pouze můj názor a bez náznaku nenávisti, což se o tvé reakci říci nedá.

150112

29.12.2007 8:13

RE: Chameleon

ibuprofen 154.?.?.?

Reakce na 150112

Mirdo, navstevy statniku i jinych navstevniku u historicke Zdi narku jsou tak bezne, jako treba navsteva chramu Sv.Vita.
Zakryt si u toho hlavu je nezbytnost vzhledem k tradicim a nabozenstvi obyvatel zeme.
To ze te to tak rozcililo je jen tvuj problem.
Zajed se tam nekdy podivat. Prvni ceho si vsimnes je to, ze se tam zide modli. Nikdo tam "neroni slzy",neronili je tedy ani Blair s Bushem. Pokud ano,doloz to fotografii nebo si prestan vymyslet.

150114

29.12.2007 17:41

RE: Chameleon

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 150114

Rozdíl je v tom, že mne to ale vůbec nerozčílilo. Mně to připadá směšné. Když si někdo přidržuje kapesníček pod okem, tak buď roní slzy a nebo předstírá. Jsem přesvědčen, že v tomto případě platí to druhé a jak jsem již napsal - jsou to kašpárci.
Pravděpodobně ani oni nevěděli, že nemusí ronit slzy, ale pouze se pomodlit. Na svůj názor mám právo, stejně tak mám právo se vyjádřit. Nikoho, ani tebe neurážím a nesnažím se nikoho zahrnout mou nenávistí, neboť žádnou nenávist necítím, ani neprovokuji. Pokud to cítíš jinak, nečti moje příspěvky a nereaguj na ně. Ušetříš si nervy a mně čas.

150121

29.12.2007 8:31

RE: Chameleon

Saša 74.?.?.?

Reakce na 150112

Zakopaný pes je jinde, mně nevadí, jestli je santa Klaus původem z Haliče, jestli je žid nebo není a i tu letušku bych mu odpustil [mrknutí jedním okem]

Děsný je ten možný výběr! Jediný další „kandidát“ je Američan, vždyť i to dětství pravděpodobně strávil se svým komunistickým otcem v zahraničí. Z těch dvou Klaus se mně zdá lepší dosazení, to snad nemůže být volba? Existuje ještě nějaká jiná republika, kde bych mohl o dovolené kandidovat na presidenta? [mrknutí jedním okem]

150115

29.12.2007 17:05

RE: Chameleon

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 150115

Jenom co se tam spolu sejdeme, tak v okolí hlavního nádraží seženu kupu bezdomovců ma začneme po Václaváku vykřikovat:
"Saša na Hrad"! Volební program sestavíme až po zvolení.
Jakákoliv alternativa je lepší, než ta nabízená, což je velice smutné. [mrknutí jedním okem]

150122

26.12.2007 18:47

mazánek

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Texty pana Krále bohužel opisují jen určitou vrstvu reality, mnohdy značně pokřiveně.

Pan Klaus s jarmulkou, to vcelku vypovídá o tom, kam se ten ctižádostivý chlapec dostal, kam je ochoten až zajít.

Je pravděpodobné, že původně neměl v úmyslu prodat zemi za svou karieru, ale návaznost jeho jednotlivých skutků mu už dnes jinou volbu neumožňuje.
A jeho strach z diskuze se Švejnarem, ten by měl i těm tupějším naznačit, odkud vítr fouká. Klausova vykonstruovaná odbornost je dílem těch, kdo mu i dali "kartu pro novou EU". On jediný na téma globalizace smí mluvit pravdu, na kterou "se přijde" přesně v době, kdy bude možné první verzi EU rozpustit a začít znovu, s Klausem na věčné časy.

Podobně jako chudák Havel díky věznění mohl být mučednickým prezidentem - taky jsme to rádi spolkli......, tak i Klaus projevil "úžasnou erudici" na téma globálního teplíčka.

Jo,jo, kdo má tolik času hledat nitky k manipulaci skutečnosti, že? Ti, kdo musí denně do práce, ti sotva. Leda po nocích, jako někteří zdejší.

Pan Stwora se asi neodhodlá otisknout můj pohled na situaci - je to jeho právo. Právě ona jarmulka Klause usvědčuje, že historie, psaná před 2000 lety je stále živá. Nejen v mafii se musí nový adept "upsat". Dnes už ne vraždou, stačí být zdokumentován v situaci "přijímání víry/úkolu". Říkalo se tomu "zasvěcení".

Teprve za čas se potvrdí provázanost a rafinovaný nátlak zástupců církve na dění v naší zemi. Byli jsme pro katy z katolické církve nebezpečím už za Husa a Komenského. Dnešní přívětivá tvářička se rázem rozplyne při požadavku na kdovíkolik milionů "náhrad církvi". Jen si pana Kalouse poslechněte. A čím že argumentuje? Ano, nepřijetí požadavku by se mohlo projevit na volbě prezidenta. A kdože jím musí být? No samozřejmě, ten s jarmulkou.

Stačí se naučit sčítat hrušky s jablky, jmenuje se to dohromady ovoce. Nechte si chutnat pane králi...

150003

26.12.2007 20:45

Dobry clanek ale spatne zvoleny nadpis

Sedivec 85.?.?.?

Dobry clanek ale spatne zvoleny nadpis, pane Krali. Za stado ovci nas totiz maji vsichni politici, v tom Klaus jen neni vyjimkou ...

150005

27.12.2007 0:41

sračka

Jirousek 84.?.?.?

Z podobných článků se mi chce zvracet [bliji] Infomační hodnota nulová, jen házení špíny.
Když někoho citujete, sluší se uvést kdy a kde to dotyčný řekl. Ale to se dá asi těžko, když některé věci úplně překrutíte.
Kvalita článků na Zvědavci jde pořád dolů a dolů. Těch dobrých ubývá a sraček je víc a víc, škoda [pláč] Tohle býval jeden z mých oblíbených webů.

150012

27.12.2007 18:52

RE: sračka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 150012

Nemyslím, že by tam byly nějaké překroucené citace či vyloženě nepravdivé postřehy, je naopak pravdou, že v případě Lisabonské smlouvy dost "stáhl ocas", vzdor vůči Bruselu je asi hlavním důvodem hledání "antiklause"...

150039

27.12.2007 16:23

všechno de jak má

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Pan Klaus už asi skutečně považuje české občany za stádo tupých, vymytých ovcí, vysedávajících u svých televizních obrazovek a hltajících každé jeho slovo. - no ale to je přece dnešní systém, kterej perfektně popírá nespokojenou elitu

150032

27.12.2007 21:37

Prof. Ing. Václav Klaus, CSc.

ůoujcbxů 213.?.?.?

Prof. Ing. Václav Klaus, CSc. Co jste možná opravdu, ale opravdu nevěděli ....

http://profesor-klaus.osoba.cz

150042

28.12.2007 7:49

RE: Prof. Ing. Václav Klaus, CSc.

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 150042

Tak ten článek, to je tedy fakt síla! Ale nejhorší na tom je, že je to vše do poslední mrtě pravda.V současnosti mi na Klausovi nejvíc vadí, jak se snaží vší silou a za všech okoností prosadit do Nejvyššího soudu komunistu Bureše. Proč asi? Taky mi nedávno přišlo směšné, jak Mladá fronta si ani nepočká, až pamětníci zemřou a drze falšuje historii za pochodu, sotva po uplynutí nějakého toho desetiletí. Tak jsem se tam dočetla, jaký byl Klaus s Kocábem hrdina, když zachránili tisíce lidí od smrti tím, když šli orodovat k nějakému tomu ruskému generálovi.Měla bych tu dát blicího smajlíka, ale jsou svátky, tak to neudělám.

150054

28.12.2007 8:24

RE: Prof. Ing. Václav Klaus, CSc.

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 150054

Pani Jarmilo
A co takhle jeden Ibuprofen.Sice tezko spolknutelny, ale az pochopite jeho ucinky, mate po starostech. Poblijete se urcite[velký smích]

150055

28.12.2007 16:10

RE: Prof. Ing. Václav Klaus, CSc.

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 150042

Když jsem se v článku dozvěděl, co jsem opravdu nevěděl, třebas že........ Ivan Pilip je Klausův kolega v Podkarpatské Rusi....
tak si říkám, proč by v Čechách nemohl být Klaus profesorem, když zde vůl může být akademikem [chechtot] [chechtot]
Jsem z toho souzi hotov [mrknutí jedním okem]

150068

28.12.2007 20:31

Marta Kubišová na hrad!!!

GHEORGHE 78.?.?.?

Ano, tato žena nikdy neklesla - jako ostatní umělci (např. Vondráčková, Neckář) - na úroveň pragmatických a vychytralých jedinců a i za cenu osobní újmy, stále trvala na své pravdě.

Proto by měla být zvolena prezidentkou České republiky. ... Ať se vláda věcí tvých k Tobě zase se obrátí, ó lide český ...

viz: http://kubisova.cz/novinky.html [smích]

150087

29.12.2007 2:11

RE: Marta Kubišová na hrad!!!

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 150087

Palec nahoru tady nemaj, ale ja ti ho davam. [smích]
Proc tam Kubisovou nechtej je z duvodu, ze by se ji tak lehce "nezbavili".
Nevedeli by co, na ni "nalest". [mrknutí jedním okem]
Bohuzel, komunisti ji na hrad nechtej a to je ten duvod. [naštvaný]

150105

29.12.2007 18:04

To že Klausova rodina přišla do Prahy z Haliče je 100%

Josef Drazda 89.?.?.?

Je jasné co se těmi bláboli snažíte naznačit, zdiskreditovat to
apodobně, ale to že Klausova židovská rodina přišla z Haliče a
že se jmenovali Pružinští je 100%. Tuto informaci mám totiž
od Miroslava Dolejšího autora Analýzy 17. listopadu 1989, a ten
měl informace zaručeně přesné. Měl informace z pozadí a proto
taky mohl demaskovat převraty jako připravovaný podvod i s jejich
aktéry. Od něj mám rovněž informaci že Klausův děd nechal v
Českých Budějovicích vystavět synagogu! Do Budějovic dojížděl
obchodně z Haliče. Nevím kdo jste, ale o co Vám jde je zcela
zřejmé - jakýmkoli způsobem tuto informaci zdiskreditovat!

150126

29.12.2007 19:44

RE: To že Klausova rodina přišla do Prahy z Haliče je 100%

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 150126

Spíše bych za vašimi příspěvky viděl snahu zdiskreditovat Klause za každou cenu. I když nechápu, proč by židovství mělo někoho diskreditovat.
Je stavění synagogy, nesejde na tom, zda je toto tvrzení pravdivé či ne, zločinem?

150127

30.12.2007 0:22

RE: To že Klausova rodina přišla do Prahy z Haliče je 100%

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 150126

Je lepší se odvolávat na nějakého Dolejšího, který to ví od Pekárka a ten to slyšel od potulného herce, který se zná osobně s Aštarem - šéfem vesmírné flotily, než zvednout prdel / s odpuštěním / a tyto pindy dokázat [chechtot]
Napište si do MF DNES. Oni si Klausův rodopis nechali udělat a ať vám ho pošlou. Bacha ale, ať se vám nezhroutí svět.
Matrika, berní rula,katastr nemovitostí... tam najdete pravdu.
To, že Klausova rodina přišla do Prahy z Haliče je na 100% výplod chorého mozku.
A jak se vlastně jmenoval Klausův otec a děda?

150142

30.12.2007 1:44

RE: To že Klausova rodina přišla do Prahy z Haliče je 100%

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 150126

Pač zítra od rána slavím, odělal jsem trochu " práce " za vás.
Vojtěch Klaus, ten co jezdil stavět synagogu do Budějic, žil v obci Mileč u Nepomuku, č.p. 13 a tam se taky narodil Václav Klaus, ten váš starý Pružinský, co asi 4 roky před válkou přišel z Haliče.
Jestli jste tímhle ztratil smysl života, tak se děte picnout [chechtot] [chechtot]

150143

30.12.2007 10:11

RE: Reakce na

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 150147

Všichni víme, jaké máte připravené řeení židovské otázky. tvrdit o někom, že je Žid a mít to podložené informacemi ze "spolehlivého zdroje" je opravdu směšné. Ostatně je snadné se odkazovat na někoho, kdo je několik let po smrti, aby tuto informaci nemohl potvrdit či vyvrátit. Česká tragická zkušenost s Židy? A proboha kdy?
A ukrývání 2,5 milionu Židů v Polsku? To jako nechodí do synagogy? nepopírá to samotnou podstatu židovství? Doporučuji ve vašem případě polstrovanou místnost a odborný dohled, třeba se podaří najít lék.

150155

30.12.2007 15:27

klaus

pietroo 194.?.?.?

Jedna známá byla poslankyní za moravskou stranu v parlamentu. A říkala, že v kuloárech tam platilo tehdy jako jasný fakt, že Klaus je židovského původu. Důkaz to samozřejmě není. Ale lidé "nahoře" s touto informací evidentně počítali. Někdo kdo chce být prezidentem České republiky by měl říct, kdo je a ne potajomky milovat Izrael...
Kousek ode mne bydlí jedna paní fanatická židovka. Kdybyste hledali v jejich rodokmenech nenajdete nic, nenajdete je ve speciální matrice pro židovský původ: všichni totiž byli katolíci. Nevím jak je to s Klausem. Ale jak jsem již řekl, pokud chce být prezidentem, měli bychom o něm vědět vše. A nemohu si pomoct, když přivřu oči, a dívám se na rysy tváře, a odmyslím si toho jakoby arijského blondýna, tak ten obličej mi dává židovské rysy. A když k tomu přičtu, že je ekonom... Jak to s ním je, ví jenom on sám a jeho nejbližší. Jeho manželka ale Židovka asi je, takže už proto on proti Izraeli nic říkat nebude.

150166

1.1.2008 0:01

RE: klaus

Datel 206.?.?.?

Reakce na 150166

Co placate ze dukaz neni . Co jeho chovani , co jeho ciny - ridi se Kristem a nebo Talmutem ? Prece nemuzeme posuzovat podle reci . Posuzujeme podle cinu . Myslite ze se ten clovek chova jako krestan ?

150244

30.12.2007 19:25

Souhlasim s pani o původu Klause

Josef Drazda 89.?.?.?

Naprosto souhlasím s pani. Židé svůj původ přísně utajují
a matriky mají hodně z nich sfalšovány - to je případ Klause-
Pružinského. Židé jsou vedeni v utajených kartotékách na
ministerstvu vnitra a možná v synagogách! Jen bych si dovolil
podotknout že Klaus rozhodně nebyl blondýn, v mládí byl úplně
černý. Myslím tím vlasy a knír. Viděl jsem fotku.

150176

31.12.2007 0:55

Vzkaz pro editora/moderátora

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Vážený editore,
zajímalo by mě, proč zmizely příspěvky člověka vystupujícího po nickem "Josef Drazda". Chápu důvod cenzury - absolutně primitivní antisemitismus a uveřejňování informací, které by se daly klasifikovat jako pomluva, ovšem nechápu způsob jejich odstranění. Myslím, že smazání textu příspěvku s vysvětlením by bylo mnohem adekvátnější.

150194

31.12.2007 18:21

RE: Vzkaz pro editora/moderátora

Wesley 24.?.?.?

Reakce na 150194

Taky jsem si vsimnul, ze tyto prispevky jaksi zahadne (tj. bez vysvetleni) zmizely. V puvodnim a podivne zmizelem komentari bylo konstatovano, ze Klausovy rodice prisli z Halice asi ctyri roky pred druhou svetovou valkou a byli vyznanim zide. Pochopitelne, ze na takovy komentar prisly i ruzne reakce, ktere rovnez zmizely.
Takoveto obycejne prohlaseni, zejmena v demokracii a dobe svobodeho slova, prece nemuze byt kvalifikovano jako absolutne primitivni antisemitismus. Pokud se nejedna o pravdu, at to tedy ten komu to vadi, verohodne a oficialne s dukazy vyvrati a problem bude i s omluvou vyresen.
Takto pokoutne vymazavani legitimnich prispevku ctenaru, s naivni snahou ze si toho nikdo nevsimne, je typicky podlou a krivou medialni manipulaci, ktera pritom (bohuzel) snizuje kredibilitu Zvedavce. Potom totiz mohou nekteri ctenari zacit argumentovat i s konspiracemi, ze Zvedavec je provokativni webzine, monitorovan primo z Hradu.

150223

31.12.2007 21:56

RE: Vzkaz pro editora/moderátora

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 150194

>Vážený editore,
>zajímalo by mě, proč zmizely příspěvky člověka
>vystupujícího po nickem "Josef Drazda".
---------
Jiří, já tam ty příspěvky ještě vidím. Máme tady Silvestra, tak uvidíme...možná po několika stekelích budu mít stejné problémy?
Z vesla do nového roku!

150234

31.12.2007 23:22

RE: Vzkaz pro editora/moderátora

Wesley 24.?.?.?

Reakce na 150234

Mirdo, nektery komentare pod nickem "Josef Drazda" tam jsou, ci zustaly, ale minimalne jeden za podezrelych okolnosti zmizel. Vim to, ponevadz jsem na nej napsal reakci, jakoz i dalsi ctenari. Nechci to tak definovat, ale musim. Vypada to, ze i na Zvedavci se s nami hraje nejaka podivna hra. Snad nam to nekdy pan editor vysvetli. Ale at je to jakkoliv, tak kazdopadne Ti a vsem ostatnim na Zvedavci preji: Happy New Year 2008!
PS. Jeste k tomu bych za nas starsi vyjadril neuskutecnitelne prani a zvolal: "Zastavte cas!"
Jenze mohu volat, prosit a narikat jak chci, ale cas nikdo nezastavi a vedome se zeneme zpatky tam kde jsme kazdy zacali. Z niceho do niceho. Pripada mi to jako kdyz si prejeme zlepseni a s tim i zmenu v politice kde ta nase volani, proseni a narikani jsou rovnez k nicemu...

(Ponechávám k zodpovězení editorovi. Jednotlivý příspěvek je prostě názor, ale kontext konverzace může vyjadřovat nenávist. To je však jen má spekulace, jednou „vymazaný“ příspěvek také nevidím a nemohu tedy potvrdit nebo vyvrátit ani, jestli skutečně nějaký příspěvek „zmizel“. – Moderátor.)

150240

1.1.2008 1:53

RE: Vzkaz pro editora/moderátora

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 150240

>Vypada to, ze i na Zvedavci se s nami hraje
>nejaka podivna hra. Snad nam to nekdy pan
>editor vysvetli. Ale at je to jakkoliv,
>tak kazdopadne Ti a vsem ostatnim na
>Zvedavci preji: Happy New Year 2008!
--------
Ta podivná hra se možná nazývá "pravidla diskuse"?
Nechci hovořit za pana domácího, ale když uvidím u dveří nápis:
"Vyzujte si boty", tak se nebudu ptát proč, natož si dávat nohy na konferenční stolek. Nebo možná také... - jiná doba, jiný mrav?
Ale ať je to jakkoliv - i Tobě Wesley - Happy New Year a všem ostatním čtenářům na obou stranách plotu. Silný vítr do plachet
a nikdy se neotáčejte melancholicky zpátky se slovy - zlaté staré časy (jak navrhuje Wesley). Bojujme za lepší zítřky, ať se máme zítra stejně dobře jako včera a nebo i lépe.
A nezapomeňte - pero je mocnější než meč!

150249

1.1.2008 1:49

RE: Vzkaz pro editora/moderátora

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 150249

PERO JE MOCNEJSI NEZ MEC.
Podle toho jake "pero" [mrknutí jedním okem]

I ja preji vsem Zvedavcum mnoho uspechu do toho Noveho roku 2008.
Doufam jen ze bude priznivejsi, nez ten letosni. [smích]

150252

1.1.2008 2:03

RE: Vzkaz pro editora/moderátora

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 150234

Mirdo,
dva příspěvky opravdu zmizely, plus ty, které na ně reagovaly - včetně mého. Ohledně toho bych se byl schopen i vsadit. Jde mi o to, že zmizeli bez jakéhokoli upozornění, prostě jako by nikdy neexistovaly. Nepřipomíná vám to Orwella?[mrknutí jedním okem]
Přeji vám hezkou oslavu příchodu nového roku a hlavně jeho úspěšné prožití.

150250

1.1.2008 1:50

RE: Vzkaz pro editora/moderátora

Wesley 24.?.?.?

Reakce na 150194

Tento prispevek zasilam dnes jiz podruhe. Z mych dnesnich tri prispevku byl zverejnen pouze jeden a jeste s prihlouplym pripomenutim moderatora, ze muze jit o zlocin nenavisti. Skutecne nevim kdo zde verejnou diskuzi moderuje, edituje ci cenzuruje, ale zda se mi, ze si takova cenzura moc nezada s byvalou moci a jejim tehdejsim vyhledavanim ideologickych zlocinu.

(Není dost dobře možné, aby byl editor nepřetržitě „on line“ a je omluvitelné, že na Silvestra po půlnoci není. Váš příspěvek čeká, až si ho bude moci přečíst. – Moderátor.)

150248

2.1.2008 0:02

Tak jsem se dozvedel.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Od naseho zatim nedoceneneho svetoobcana, humanisty a moralniho vzoru pana Havla, ze bychom meli hledet k zarnym zitrkum vice do dali. Pan Havel nam vytaka nase cechackovstvi, ktere se zrejme dle jeho humanisticko-filosofickeho pohledu projevuje starosti o rodnou hroudu, o ten proklety narodni zajem. Pravdepodobne pan Havel uz zjistil, ze o blaho Cechu budou vice dbat Nemci nebo Cinani.

V tom pripade je pro me naprosto nepochopitelne, proc pan Havel podepsal dokument PNAC. Pan Havel kriticky vystupuje aspon, co pisou novinari proti pravicovou fundamentalismu. Cetl pan Havel pred svym podpisem , co se pise v tom "projektu noveho americkeho stoleti" PNAC? Vi pan Havel, ze to je myslenkovy produkt neokonzervativniho mozkoveho trustu v USA? Vi pan Havel, ze zlatym teletem tohotu dokumentu je mocenska hegemonie a ten archaicky narodni zajem konkretne USA a to po dalsich 100 let?

Vi pan Havel, ze narodni zajem je dle tohoto dokumentu, tak svaty, ze umoznuje pouziti prakticky jakykoliv metod? Nevylucuje preventivni utoky, zvlastni eufemismus pro agresy a ani se nezrika pouziti nuklearnich zbrani. Moralisticke kazani o narodnich zajmech, pravicovych fundamentalistech i dlouhodobych perspektivach mi osobne prijde, jako tema, kteremu by se pan Havel s ohledem na svuj podpis pod PNAC, mel radeji vyhnout.
http://www.novinky.cz/clanek/129766-havel-podporil-nahrazeni-klause-svejnarem.html

150338

Tuto stránku navštívilo 10 047