Diskuze k článku

Kolaborace sionistů s nacisty

Příspěvků 56

11.10.2007 0:59

Source

Pasant-x 85.?.?.?

http://tinyurl.com/3xb22o

145271

11.10.2007 7:38

Popirac Holocaustu a president USA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

A za to treba Zundel byl unesen, dostal 5 let, plus poniceny zivot. Anglican (= jeden z cestnych vyjimek Anglicanu) David Irving, az do doby nez rekl ze zadny holokaust nebyl, expert na 2.svetovou valku, po "popreni" byl unesen, 13 mesicu vezeni v Rakousku. A mnoho jinych.
A zde mame presidenta USA, ten se svyma 91 IQ urcite vi kde je Armenia ("you know, somewhere there, as long as they respect the new democracies, as we know well in our USA, hmmm, hmmm, that Armenia is truly a muslim republic, free of muslim extremists, hmmm-hmm ... It is just west of that new democracy free o racists, oh, what is it? Oh, yah, South Africa, that's it .. Yah, South Africa. Or isn't it Armenia, but Angola ? Oh well, sounds similar, who gives a damned f-ck, as long as they support USA and our boss, Izrael, and are not these damned muslim extremists and therefore terorists ... Oh, well. Must go to my ranch in Crawford, Texas. You know, we Texans love democracy ... You know, Friday night high school football games celebrating diversity of our players, then after the game McDonald feast, Saturday night backyard BBQ, our church 3 times a week, of course paying our dues, you know .... Hmmm-hmmm "[mrknutí jedním okem] a snazi se prosadit ze holokaust na 1.5 milionu Armencu tureckymi lupici (viz co turci nadelali Evrope, Bosnia, Kosovo jsou mala hnizda co zustala) nikdy nebyl. Popirac holokaustu, nepronasledovan, nesouzen, neni ve vezeni a je president USA. Protoze holokaust - to je privilegie, trade mark, for the chosen. His bosses ...
And now you know it all.
http://news.yahoo.com/s/ap/20071011/ap_on_go_co/us_armenia_genocide

145283

11.10.2007 9:25

RE: Popirac Holocaustu a president USA

Vodník 81.?.?.?

Reakce na 145283

>David
>Irving, az do doby nez rekl ze zadny holokaust nebyl, expert na
>2.svetovou valku, po "popreni" byl unesen, 13 mesicu vezeni v
>Rakousku.
Unesen? Podle mých informací přijel do Rakouska dobrovolně... [zmaten] Se zbytkem souhlas: Bush a jeho klika jsou popírači arménské genocidy.

145288

11.10.2007 8:30

founder_of_Israel

karin 195.?.?.?

Zajímá vás, co udělal Hitler, když obsadil Rakousko?
Podívejte se a přečtěte si knihu
http://ellhn.e-e-e.gr/books/assets/founder_of_Israel.pdf
raněn slepotou, kdo vidí hodné sionisty a zlé nacisty

145289

11.10.2007 9:34

RE: founder_of_Israel

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 145289

Velice Vám děkujiza tento odkaz !!!!!

145291

11.10.2007 9:54

Velmi dobrý článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Důkazů pro spolupráci sionistů s nacisty je více. Tomuto tématu se věnuje i David Duke v knize Moje probuzení kniha je ke stažení ve slovenském překladu na stránce www.europskenarody.info
rozhodně stojí za přečtení!
Další kniha ve které jsou důkazy o těchto skutečnostech je Historie a politika mezinárodního sionismu a judaismu kterou najdete na stránkách www.bratrstvu.tk v sekci knihy

145297

11.10.2007 10:16

Válečný příběh Coca-Coly: dobrá pro Američany i nacistické Německo

Romann 88.?.?.?

Během druhé světové války prodala americká společnost Coca-Cola miliardy litrů svého slavného nealkoholického nápoje… v Německu, které stálo na druhé straně válečného konfliktu, proti její mateřské zemi. Válečné působení Coca-Coly, které se věnují Eleanor Jones a Florian Ritzmann v knize Coca-Cola jde do války, však ukazuje, že byznys hranic nezná, ani těch válečných. A potom též, že reklama je silná zbraň.

Samotné obchodování s Hitlerovým Německem není samo o sobě naneštěstí ani výjimečné, ani překvapující, píší v knize autoři. Spolupráce, ne-li přímá kolaborace s nacisty byla totiž podle něj pravidlem pro mnoho nadnárodních korporací, které působily v Německu, a byla předmětem rozsáhlých historických výzkumů. Například vedle chování firem Standard Oil a I.G. Farben vypadá případ Coca-Coly, která nabízela svou limonádu oběma válečným táborům, nanicovatě. Nemorálnost stáčení Coca-Coly pro nacisty se nedá srovnat s tím, jak STP prodávala letecký benzín, aby uspokojila německou válečnou mašinérii - a těžko zastíní těsné válečné vztahy mezi výrobci ropy a německým chemickým gigantem I. G. Farben. Zkrátka, to, jak neslavně se chovala Coca-Cola, nebylo jediným podobným „faux-pas" - a ani tím zvláště zavrženíhodným. Konec konců, na Coca-Colu se nedá létat a ani se z ní nedají vyrábět bomby. Ďalej na: Národný Inštitút Francois Marie Voltaire, ikona TREZOR

145298

11.10.2007 12:19

RE: Válečný příběh Coca-Coly: dobrá pro Američany i nacistické Německo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 145298

A zde máte většinu faktů brilantně shrnutých!!

http://video.google.com/videoplay?docid=-7278766956791576096&hl=en [mrknutí jedním okem]

145301

11.10.2007 15:18

RE: Válečný příběh Coca-Coly: dobrá pro Američany i nacistické Německo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 145298

Můžeš mi prosím sdělit, KUDY za WW2 Coca Cola tu limonádu do Německa dodávala, když bylo Německo i celá německem okupovaná Evropa pod námořní blokádou, a KAM se ztratila, když se v Německu dle pamětníků před kapitulací 1945 neprodávala. ( A ani by se prodávat nesměla, podporovala by se tím totiž ekonomika nepřátelských židoplutokratů z USA, jak tehdejší Německo tehdejší USA nazývalo.)

Lež má krátké nohy, papír unede ledaccos, ale dokázat svá tvrzení, to je problém, čo?

145309

11.10.2007 17:30

RE: Válečný příběh Coca-Coly: dobrá pro Američany i nacistické Německo

Laura Palmer 195.?.?.?

Reakce na 145298

Coca Cola se prodávala i v Iraqu za Saddama Husseina. Ale k článku. Téma kooperace sionistů s nacisty je zajímavé téma a na rozdíl od revizionistických blábolů o nemožnosti zabíjení v plynových komorách (protože letální dávka HCN je tak extrémně nízká že stačí i teploty kolem nuly
) nebo bazenu v Osvětimi (který tam skutečně byl ale v části tábora vzdálené tak 2 km od místa kde probíhali selekce příchozích transportů) naprosto legitimní i když o tom moc nevím.
Paradoxně víc materiálu na tohle téma vycházelo česky zřejmě před rokem 1989. Respektive v letech 1967 až 1989.

145316

11.10.2007 20:59

RE: Príbeh inej komodity - Cyklónu B je nemenej zaujímavý - hlavne obchod s ním

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 145316

Cyklon B - Jeho tvorca bol židovského pôvodu:
Fritz Haber (* 9. Dezember 1868 Breslau; † 29. Januar 1934 Basel) nemecký chemik a pionier vo "vedení chemickej vojny!".
V roku 1918 mu bola udelená Nobelova cena za chémiu za objav syntázy amoniaku.

"" ... Ředitelem BASF byl 13 let Carl Wurster, který za války vedl chemičku, která vyráběla Cyklon B a byl odsouzen v Norimberském procesu. :::!

Tu by bolo zaujímavé preskúmať nemecky pedantne vedené účtovníctvo, bankové transakcie u domovskej banky tejto firmy ako aj expedičné listy tejto firmy ...
O to viac by bola zaujímavá i krížová dualita obdobnej transakčnej evidencie u predmetných KZ k tejto komodite, hlavne z rokov 42-43, kedy boli ešte evidencie všestranne vedené s nemeckou pedantnosťou ...

145322

12.10.2007 15:17

RE: Príbeh inej komodity - Cyklónu B je nemenej zaujímavý - hlavne obchod s ním

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 145322

Proboha...no a co, že tvůrce Cyklonu B byl židovského původu? Co to jako má dokazovat? Tvůrce Semtexu byl (nebo ještě je) českého původu-má snad nějakou odpovědnost za všechny jeho oběti??? Odpovídá tedy autor vynálezu za to, k čemu je jeho vynález kým použit, a to třeba deset let po jeho smrti?

145364

15.10.2007 9:18

RE: Príbeh inej komodity - Cyklónu B je nemenej zaujímavý - hlavne obchod s ním

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 145364

Vanquard 12.10. 15:17 - to že bol židovského pôvodu nedokazuje samo o sebe nič zvláštne. Ale treba tiež vedieť, že ten dotyčný pán bol aj "pionierom" v "objavovaní" a nasadzovaní bojových plynov v ISV, a to už iste uznáte, nie je okrajová záležitosť!
Po jeho "úspešnom triumfálnom návrate" z jednej praktickej "skúšky" sa jeho manželka zastrelila.
"Vedec" by mal pri svojich "vynálezoch" pamätať aj na morálne ponaučanie z odkazu z Čapkovho "Krakatytu".
To bola len skutočne len okrajová poznámka k tejto "obchodnej komodite výrobcu a odberateľa".
Ale práve bussines dokumentácie k nej by mohli byť skutočne zaujímavé, čo bola aj podstata môjho príspevku.

145449

28.10.2007 23:27

RE: Príbeh inej komodity - Cyklónu B je nemenej zaujímavý - hlavne obchod s ním

leimas 88.?.?.?

Reakce na 145364

Semtex je českého původu? Ten teroristický určitě ne. Trochu si o něm zjisti Semtex H Plastická trhavina na bázi hexaminu byla vyvinuta v USA v třicátých letech minulého století. Naposledy masově používan ve Vietnamu a vyráběn v ČSSR do r. 1972. Pro svou určitou jedovatost a schopnost pronikat kůží se ve vyspělých státech od 50.let nepoužíval v USA nahrazen hexamin hexogenem a vznikla tvz C4). Poslední zásilka už do Vietnamu neodešla a v roce 1979? ji koupil Kadáfí pro svou armádu. Po bombardování Lýbie část prodal severoirským teroristům.
Všechno je jinak [chechtot]

146032

30.10.2007 9:36

RE: Príbeh inej komodity - Cyklónu B je nemenej zaujímavý - hlavne obchod s ním

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 146032

leimas : " Semtex je českého původu? Ten teroristický určitě ne..."
Semtex nie je ani dnes spoľahlivo detkovateľný na rozdiel od C4.
Mám info, že jeho receptúra bola vyvinutá v Tatracheme Trnava, ale "zastrešovaná", tak ako mnohé iné slovenské produkty a podniky českou PZO atď.
Je pravdepodobné, že tá slovenská receptúra vychádzala z pôvodnej o ktorej píšeš.

146119

30.10.2007 23:37

RE: Príbeh inej komodity - Cyklónu B je nemenej zaujímavý - hlavne obchod s ním

leimas 88.?.?.?

Reakce na 146119

semtex není spolehlivě detekovatelný? Semtex je především obchodní značka víš to vůbec? Asi jako Mercedes Ford nebo Škoda. Víš že pod značkou semtex se prodává asi patnáct výbušnin různého typu a složení které mají další značení zpravidla písmenem? Např semtex A. Nevíš viď, tak ani nevíš o čem mluvíš. A víš že problém detekce rozebíral ředitel Explozie Semtín (SemtEx) pro Britskou televizi v roce 1990? Šlo to i na naší tehdy jěště federální televizi a bylo toho tak na hodinu. Tak základní informaci by měl znát každý kdo o tomto tématu chce psát.

146165

15.10.2007 19:33

RE: Príbeh inej komodity - Cyklónu B je nemenej zaujímavý - hlavne obchod s ním

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 145322

Fact je , ze Fritz Haber byl zidovskyho puvodu . I to ze Carl Wurster za valky vedl chemicku na Cyklon B je fakt . Jsou tu jisty nesrovnalosti ........ Z jinych zdroju , tech zidovskych o holocaust jsem vycetl , ze Zyklon B kterym se udajne plynovali zidi a cigani v extermination camps se vyrabel pro nacisty v protectoratu Cechy a Morava v draslovce Kolin . Za Norimberskyho procesu o draslovce Kolin nepadla ani zminka a to je podezrele zajimavy !

145479

11.10.2007 20:12

RE: Válečný příběh Coca-Coly: dobrá pro Američany i nacistické Německo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 145316

Coca Cola se v Iraku za Saddama neprodavala. Byla tam zakazana. Prodavala se tam Pepsi Cola a Crush. Ja jsem tam osobne byl a dost dlouhou dobu.

145323

11.10.2007 16:28

dobrým titulem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

k thematu je i kniha "Holocaust victims accuse"

145311

11.10.2007 20:05

Zvědavec - Fair and Balanced, stejně jako Fox news

Martin Tomis martin (tečka) tomis (zavináč) hotmail (tečka) com 85.?.?.?

Proč nacisté (údajně) spolupracovali se Sionisty? Hitler se svou nenávistí k Židům nijak netajil, Židé začali v mnohém opouštět Německou Říši už po volbách 1933, ale zejména po antisemitských Norinberských zákonech. Nicméně až do roku 1942 bohužel nebylo zcela zřejmé, jakým způsobem "židovskou otázku" vyřeší. Pokud tedy Hitler vyšel v něčem Židům vstříc, bylo to vybudování židovského státu co nejdál od Německa.

Podstatně lépe zdokumentovanou epizodou ze stejného období je ale velice konstruktivní spolupráce Velkého Muftího Mohameda Amina al-Husaina, který Himlerovi navrhnul vytvoření Arabské Islámské armády za účelem boje proti Británii a Židům v Palestině. Muftí také zorganizoval jednotku SS složenou z bosenských muslimů.

Naštěstí valná většina Arabských vůdců byla kultivovaná a nacistickou genocidu Židů odsuzovala.

145321

11.10.2007 20:58

RE: Proč sionisté (údajně) spolupracovali se nacisty?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 145321

Reálnu odpoveď k takto položenej otázke si môžete prečítať aj z úvodu knihy Červená inkvizícia od Grigorija Petroviča Klimova:
"...Prvý druh, ideológ sionizma č.1 Teodor Herzl si vo svojom denníku písal, že on považuje antisemitizmus za užitočný.

Druhý druh sionizma,V.Žabotinský v roku 1905 napísal:"Ako dôvod pre sionistickú agitáciu, je antisemitizmus. Obzvlášť keď je postavený ako princíp, potom je mimoriadne vhodný a slúžiaci našej veci."

Tretí druh sionizma ad premier-ministera Izraela Ben-Gurion, ktorý svojho času napísal v židovskom časopise "Bojovník":
"Keby som mal nielen vôľu, ale aj moc, postavil by som skupinu silných mladých ľudí...
Úloha týchto mladých ľudí by pozostávala v tom, aby sa zamaskovali za ne-židov a použivajúc metódy najhrubšieho antisemitizmu by prenasledovali židov.
Môžem vám garantovať, že z pohľadu nárastu emigrantov z týchto štátov do Izraela, by bol výsledok tohoto postupu desaťkrát väščí, ako výsledky ktoré dosahujú tisíce emisárov čítaním náborových materiálov!".

S týmto sa potýkajú aj znamenité "Protokoly sionských mudrcov", kde sa hovorí:
"Antisemitizmus potrebujeme, aby sme s jeho pomocou vedeli usmerňovať naších menších bratov".
""
-----
Sionizmus má dve krídla - jedno hlásiace sa za vysťahovanie židov do jedného štátu a druhé raziace cestu k prevzatiu moci v prostredí národa, kde sa práve nachádzajú metódou asimilácie židov do tohoto národa.
Túto druhú variantu si osvojili Leninovci, ktorí prehlasovali iný neasimilačný názor ruského židovstva.
Od vtedy poznáme pojem "boľševici" a "menševici".
Neskôr dostali výstižnejšie pomenovanie pre svoj pôvod: "žido-boľševici".
---
Nacisti mali zámer očistiť árijkú rasu a sionisti potrebobali pre založenie Izraela židovské obyvateľstvo a tak takáto spolupráca bola obojstranne výhodná.

145325

12.10.2007 16:05

RE: Proč sionisté (údajně) spolupracovali se nacisty?

the warg 213.?.?.?

Reakce na 145325

Tak trochu zaměňujete příčiny a důsledky. Theodor Herzl byl původně velkým zastáncem asimilace Židů v Evropě. Až v reakci na vlnu antisemitismu na přelomu 19. a 20. století se začal zabývat myšlenkou vzniku židovské domoviny. Čili antisemitismus zde byl startovací faktor, nikoli "věc, co se mu hodí do krámu".

Sionisté a Židé angažovaní v komunistickém mocenském aparátu jsou dvě skupiny s výrazně opačným názorem. Řeči o dvou formách sionismu jsou blbost. Mám pocit, že lidi na Zvědavci označují za sionismus úplně cokoli, co se jim nelíbí.Když vás pokouše pes, určitě to taky bude pes-sionista, že? [chechtot]

Jinak Grigorij Klimov, kterého citujete, je pravděpodobně gay, který má problémy vyrovnat se se svojí orientací. Jinak nedovedu vysvětlit, co by ho motivovalo k psaní takových věcí o homosexuální menšině. [chechtot]

145372

13.10.2007 5:08

RE: Proč sionisté (údajně) spolupracovali se nacisty?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 145372

Hmmm. Acokoliv se nelibi sionistum, tak se pojmenuje svatym kacirstvim antisemitismu? [překvapení] A kdyz se nahodou vysere holub a trefi toho spravneho, tak to bude zrejme holub antisemita. [velký smích] [velký smích] [vyplazený jazyk]

145393

14.10.2007 10:20

RE: Proč sionisté (údajně) spolupracovali se nacisty?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 145372

Člověče, přečetl jste si dílo Judenstaat od Herzla a to se stejným názvem od Žabotinského?Němci spolupracovali se sionisty ve všech směrech, jinak by jim nenapsali na míru ušité Norimberské zákony.Jejich smlouva se sionisty, Das Haavara Abkommen, výjímky z devizových zákonů pro Židy cestující do Palestiny, vzájemné obchody mezi židovskými a německými firmami a z něj realizovaný Auswanderung nach Palastina uskutečňovaný flotilou dopravních lodí z Hamburku, Brém a italského Terstu..., taková byla realita, kterou židovské kruhy nyní tvrdošíjně odpírají.

145426

16.10.2007 0:02

RE: Proč sionisté (údajně) spolupracovali se nacisty?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 145426

Mohl byste prosim vysvetlit, v jakem smyslu byly norimberske zakony sity na miru sionistum?

Dopredu vam rikam, ze argument, ze nacisticka moc byla jenom loutka sionistu a proto vydala zakon ktery prispel k zidovske migraci do Palestiny, mi imponovat nebude.

145481

17.10.2007 1:24

RE: Proč sionisté spolupracovali se nacisty?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 210.?.?.?

Reakce na 145481

Nacisté se sionistickými Židy nikdy nejednali z pozice silnějšího, protože s nimi měli paradoxně společné zájmy, Německou Říši Němcům a totéž pro Židy, pouze v s tím rozdílem, že v Palestině.Aby se Židé na Němce v běžném životě příliš nefixovali a naučili se žít jenom spolu s ostatními Židy, tak je nacisté spolu se sionisty Norimberskými zákony od sebe zákonně oddělili a umožnilo se tím, aby menšinoví Židé žili svým vlastním židovským životem v Německu do doby, než se později odstěhují s německou pomocí do Palestiny.(židovské školy, židovská kina, židovská divadla, židovský rozhlas, židovské knihovny, židovské kavárny atd, samozřejmě, že se zákazem vstupu pro říšské Němce)Z demografického hlrediska to byla naprostá nutnost, protože Židé v Říši přirozeným procesem vymírali a míšením německé a židovské krve by se tento stav ještě zhoršoval.N. zákony také sjednotily roztříštěné židovské proudy do jednoho, a to do sionistického, který nacisté tímto definovali jako jediný, státem uznaný.Ne nadarmo má dnešní Izrael národní barvy stejné, jak nacisté tehdy nařídili.

145531

17.10.2007 15:50

RE: Proč sionisté spolupracovali se nacisty?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 145531

No to je moc zajimavy. Takze tedy sioniste spolupracovali s nacisty pri tvorbe norimberskych zakonu? Na to jiste mate duveryhodny zdroj. Zakaz vstupu pro risske Nemce do zidovskych knihoven vyhlasil kdo? Rise, nebo zide? A procpak myslite? V jakem dokumentu kdy naciste "definovali" sionismus jako "jediny statem uznany zidovsky proud"? Naciste naridili budoucimu statu Izrael nejake barvy? Jak to udelali?

Mohl byste prosim taky rozvinout tu myslenku, ze norimberske zakony byly naprosto nutne? Rozumim tomu dobre, ze tvrdite, ze byly vlastne pro zidovske dobro?

145567

15.10.2007 9:31

RE: Proč sionisté (údajně) spolupracovali se nacisty?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 145372

the warg 12.10. 16:05 - Položím Vám otázku: Čo bolo štartovacím faktorom antisemitizmu na prelome 19-20.storočia?

Sionozmus Herzla a žido-boľševizmus sú skutočne dve odlišné skupiny s opačným názorom.
Treba však rešpektovať "dozretie" autorov vo vývoji, v zásade platí vždy posledný aktívny postoj. (nie ten pri spovedi)
"
Herzl a Nordau,predstavujúci západných jevrejov, ktorí videli riešenie jevrejskej otázky v založení jevrejského štátu v Palestíne.
A Ginsberg, predstavujúci východné jevrejstvo, videl riešenie jevrejskej otázky v príprave svetového revolučného prevratu vo všetkých štátoch, kde sa jevreji nachádzali a v prvom rade v Rusku.
Skutočnosť došla tak ďaleko,že neaký psychopat z achad-chamistov strelil do Nordaua.
Po dlhom boji týchto dvoch prúdov, na 11-tom kongrese vo Viedni v roku 1913 vyhral program Ašera Ginsberga a stal sa programom medzinárodného jevrejstva.
(Gavrilo Princip - jevrej slobodomurár odštartoval tento program k realizácii)
Všetko toto je podrobnejšie popísané v prílohe týchto "Protokolov" vo vydaní z roku 1955.
Keď si sám zalistujete v týchto "protokoloch".
Vo všeobecnosti je to program, ako sa uchopiť moci vo svete za pomoci slobodomurárstva:
Je to jed liberalizma.
Anarchia.
Teror.
Princípy a pravidlá jevrejsko-slobodomurárského riadenia sú:
"násilie musí byť princípom, chytrosť a pretvárka pravidlom".
Zdánlivá administratíva a tajní poradcovia.
Úloha tlače(masmédií), ktoré sú v jevrejských rukách.
Degenerácia gójov.
Ekonomické krízy,depresie,inflácia.
Despotizmus slobodomurárstva.
"
- to bola ukážka z práce Grogorija Klimova z Protokolu č.19 Červená kaballa z knihy Protokoly sovietskych mudrcov.
Odporúčam Vám prečítať si aspoň Červenú inkvizíciu - aby ste pochopil prečo sa tak "venuje" písaniu o homosexualite.
Prečo bola homosexualita, sexuálne zvrátenosti sprievodným znakom zániku antického Grécka a neskôr Ríma.
A nedeje sa dnes u nás niečo obdobné?!

Klimov literárne sprostredkoval výsledky výskumu CIA o podstate moci z vedenia studenej vojny.
Z jeho definície moci: "Moc je sadomasochistycký komplex z potlačenej homosexuality Lenina".
"Z rímskych caesarov len Vespasián a Marcus Aurélius neboli homosexuáli" - by mohlo byť taktiež odpoveďou na Vašu otázku, prečo ten záujem o "iných IN".
Z jeho citátov:
"Kto nemá poriadok v nohaviciach, tak ho spravidla nemá ani v hlave".
"Pederasti sa zabávajú a vojaci umierajú"
----
Ale jedna možná závažná odpoveď môže byť v tajnej zmluve medzi GESTAPO A NKVD z roku 1938 o očiste árijskej rasy!
(S doplňujúcou otázkou: bola by to očista len árijskej rasy?
pri pojme "čestný árijec" ...)

145452

12.10.2007 22:21

Lolik. To me zase pobavilo.

cheguevara 195.?.?.?

Bububu. Pred sionisty se tresu strachy a jejich pletichy mi veru nedaji spat. U nas v dome zije Zid. Umiram zoufalstvim z jeho skryte touhy ovladnout cely nas dum [chechtot]

Ano. Jsem omracen skutecnosti, ze jedna ze skupin mocnych kolaborovala s nacisty (mozna, rika se to), protoze se ji to
asi hodilo do kramu.

Bavi me skutecnost, ze jina (opet jedna z mnoha) mocnych skupin,
vytahuje na svetlo bozi "spinu" na tu prvni skupinu, protoze
vladnout by chteli vsichni a jedna planeta...moc male misto, ze?

Co me ale vubec NEBAVI a znechucuje, ze s nacisty kolaborovalo mnoho krestanu (nebo aspon tvoru za krestany se prohlasujici se) a prijde mi nechutne, jak se v cele veci vybarvila katolicka cirkev v cele s Vatikanem. Ne. To mi prijde zrudne a hamba, hamba jim [cool] Ano. Buh je s nami [chechtot]

A nakonec. S nacisty kolaborovalo mnoho Cechu. To je zrada ze zrad ta nejzradcovitejsi. Sionisti? Zivacka. Hajlujici ceske deti? Tragedie a ostuda.

145382

13.10.2007 17:55

RE: Lolik. To me zase pobavilo.

pietroo 80.?.?.?

Reakce na 145382

Máš pravdu. Židé vládnout na této planetě nechtějí. Tyhle myšlenky nikdy v životě neměli a nemají. Chtějí žít se všemi lidmi úplně fair. [mrknutí jedním okem] Ale tomu asi sám nevěříš že?

145401

14.10.2007 0:43

RE: Lolik. To me zase pobavilo.

cheguevara 80.?.?.?

Reakce na 145401

Ahoj. Tvuj vyrok neni spravny. Napsal jsi ho moc obecne. Vyrok, ktery nastinujes: "Zide chteji vladnout na teto planete" je asi stejne tak presny jako "Vsechny predmety, ktery upustim, padnou k zemi." Ony nemusi padnout, treba visi na provaze, nebo se zrovna nachazim ve stavu bez tize a ony zacnou rotovat. Nechci Te povazovat za slepeho. Uvnitr zidovske komunity dozajista existuji frakce a kliky, ktere usiluji o nadvladu. Take jsou tam frakce, ktere takovyto postup odmitaji. Ono hodne zalezi na vykladu "byt vyvoleny". Pro nekoho to je pozehnani k vysavani druhych. Pro nekoho to znamena more zodpovednosti a snahy cinit veci lepsimy.
Prekvapuje Te to? Myslis, ze krestane jsou v tomto jini? Nejsou. Jsem Cech. Ty snad taky...kam se podivam, tak vidim pamatky po snaze o NADVLADU. Ptam se. Proc Tva zloba smeruje tak deleko? Kolik Ti je let? Zapomnel jsi na ruske tanky v nasi zemi? Zapomnel jsi na Cechy pod palbou nemecke Rise? Nepratele nejsou tam. Jsou tady. Hned za humny [cool]

145416

14.10.2007 0:04

RE: Lolik. To me zase pobavilo.

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145382

Ty vůbec nejsi cheguevara, ale nějaký méně schopný zaměstnanec židů, kteří tě pověřili touto jejich známou, profláklou strategií - bagatelizací, zesměšňováním, znevěrohodňováním informací o jejich nebezpečnosti a škodlivosti pro svět. Děláš tu práci dost hloupě, okatě.
Moji domněnku potvrzuje i další věc, co se nám snažíš implantovat do hlav - že ti praví zlí jsou vlastně křesťané, jejich úhlavní nepřátelé (jak židů, tak zednářů).
A dotřetice to dotvrzuje šíření jejich obvyklé lživé zprávy, trapné pohádky k permanentnímu výplachu hlav - o hrozbě neonacismu a utrpení chudáčků židů za nacismu tím strááášným holocaustem, který postihl jen je.
Tragédie a ostuda je tvoje mentální úroveň. Nic jiného.

145411

14.10.2007 21:47

RE: Lolik. To me zase pobavilo.

cheguevara 81.?.?.?

Reakce na 145411

Upresnim tvuj vylev:

1) Nejsem Che. Che je mrtvy
2) bagatelizuji vase zobecnovani (nikoli kritiku jedne z jejich frakci)
3) Jsem krestan. Ale koukam, dle tveho vyraziva, ze o techto vecech nemas zdani.
4) Jsem Cech, tak se mi nediv, ze pri ruznych mutacich Narodniho socialismu se mi otevira kudla v kapse
5) Brrr. Mluvis jako bejvali spoluzaci, co se pysnili holou sisou

145438

15.10.2007 14:27

RE: Lolik. To me zase pobavilo.

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145438

ad 1) cheguevara je mrtvý, a proto sis (vzhledem k sympatiím) dal jeho jméno, jakožto jeho pomatený pokračovatel, že?
ad 2) blábolíš tak, že ti není ani rozumět, co tím míníš. budeš se muset obtěžovat psát srozumitelněji (dokážeš-li to)
ad 3) ty jsi křesťan? to jsem tedy v šoku! - křesťané teď propagují židovské ideje a cíle? a podporují vraždění bližních svých? tak to je nějaká novinka... je to s dnešním datem? tak to proto jsem jako křesťan neměl o těchto modifikacích ani zdání [chechtot]
ad 4) ty a čech? když hájíš zájmy USA a Izraele? a kde prosím byla řeč o "národním socialismu"??? asi se ti zase něco popletlo...
ad 5) kde tak mluvím? napsal jsem v této souvislosti naprosto slušně neutrální vyjádření o obvyklých praktikách této etnicko-náboženské a ekonomické skupiny. ještě řekni, že v nacistických koncentračních táborech byli zavíráni jen oni - dokonce ani ne převážně oni! naprosto scestná linie argumentace... jenže někomu se holt hodí dělat ze sebe chudinku ublíženého a věčně pronásledovaného... a dostat do ruky hůl na ty ostatní, a dokonce uzákonit, o čem se smí či nesmí pochybovat... co popírat, s čím souhlasit. jak myslet, co lze říkat.
poměr k nim je totiž VŮBEC NE na základě rasy, ale na podkladě jejich chování. a to není dvakrát příznivě nakloněné lidstvu, mně i tobě (pokud k nim zrovna zázrakem nepatříš... divil bych se).

145466

16.10.2007 21:33

RE: Lolik. To me zase pobavilo.

cheguevara 217.?.?.?

Reakce na 145466

Jak pises nize...je hezky, ze bijes na popolach, ale ve sve nenavisti jsi oslepl. V mych ocich jsi stejny demagog jako oni (oni =vsichni potentati bez rozdilu viry, pohlavi a rasy, kteri nas porad jako ovce nahaneji proti sobe)
Panum je hej. Krvacime jen my.

Uprimne verim, ze s takovou zapsklosti a nenavisti k rase, no, spis k vyznani, te budou oslavovat chlapecci v "bilych" radoby vlasteneckych ligach. Ale dluzim ti par odpovedi. A pominu fakt, ze si libujes v urazkach...

1) Sympatizuji. Nepokracuji.
2) ?? Tvuj problem.
3) Mnoho krestanu podporovalo vrazdeni svych bliznich a mnozi to delaji dodnes. Tys nedaval ve skole pozor.
4) Clovek, ktery si da prezdivku "Che" haji vojenskou rozpinavost USA? Smesny. Narodni socialismus nechme stranou, nechci si kazit vecer.
5) Mluvis tak. Uplne to z tebe sala. "Priznive naklonene lidstvu", ale jdi ty. Lidstvo samo sobe neni priznive nakloneno. Premyslel jsi o tom proc nektere skupiny mohou vladnout skrze penize? Protoze ti dole jsou stejne hamizni, uplatni...plni nenavisti jako ty. Nestras me nejakym lidstem...ja pro tohle lidstvo plakat nebudu.

145522

17.10.2007 8:31

RE: Lolik. To me zase pobavilo. mne tedy také !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 145522

Clovek, ktery si da prezdivku "Che" haji vojenskou rozpinavost USA? Smesny. Narodni socialismus nechme stranou, nechci si kazit vecer.... Takže pane CHe : I laik by už věděl,že opravdu jsou dva proudy SIONISMU ! Jeden pokoutný- plíživý a druhý otevřený- teroristický. Oba dva de facto proběhly či probíhají v USA . Ten teroristický proud vyhrál v Rusku a odtud byl implementován do světa i panem Che. jehož přezdívku máte. Pokud se podíváme na ty,kteří za oba proudy na špici stojí,tak zjistíme,že jsou usídleni jak v USA tak v GB! Jsou to páni Rothschield,Warburg,Prescot a další,kteří se snaží tuto planetu zemi de facto řídit přes peníze! Již už i nyní v Rusku se začíná vyučovat pravda,jak to bylo v roce 1915 a 1917,kdo to financoval,čí byl pan Ljenin?,koho zájmy a myšlenky prosazoval a koho dosadil . Zajímavé je ,když se člověk dočte,že i tatíček Džugíšek -jeden čásek pracoval jako zaměstnanec Rothschielda v Kaspu ?? Co vykonával ?? Nic zvláštního...jen měl za úkol zavraždit tehdejšího ředitele tamnější ropné společnosti !!!
[chechtot] Jak zvláštní a demokratický postup že ???? .
No a nakonec k Vaší celé myšlence : Osobně tvrdím,že je potřeba odstavit veškeré Khazar-Aškenáze od moci a to jak ve státě,tak i od financí a dosadit své vlastní národovce ! Ti budou prosazovat svůj národ a ne Sionismus s Éretzem !!!! [mrknutí jedním okem]

145540

17.10.2007 10:45

RE: Lolik. To me zase pobavilo.

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145522

píšu níže, co považuji za správné. tvé nechápající a relativizující kecy jsou už nadbytečné... i tvé dojmy o mé slepotě či zcela iluzorní nenávisti [chechtot] já nenávidím pouze zlo, a lež i konspirace jsou některé z forem zla.
kolik ti je chlapečku? - jen že máš tak mizernou schopnost vnímat a pochopit něčí text. opět zmiňuješ jakousi nenávist a zapšklost, a stále mi vnucuješ to, co jsem už jasně odmítl - nějaké ligy a holohlavé pány.
Nedlužíš mi odpovědi žádné (s tebou, jakožto dosti zmateným, se diskutuje opravdu stěží), ale když už, tak v tom můžeme pokračovat až do konce, do důsledku (chceš-li do detailu zveřejnit své nepochopení věcí).

1) sympatizuješ s bojovným komunistou? zajímavé! takže s hnědými ne, ale s rudými ano. - správně? pro mě jsou nepřijatelní komouši, jako i jejich ideologie, a to zásadně a zcela. je postavená na chybných předpokladech a základech.
Pokud nejsi jeho pokračovatel, proč se nazýváš jako on? a jak se v praxi projevují tvé sympatie k němu? máš aspoň v tomto jasno?

2) no, pokud nedokážeš větu zformulovat tak, aby navazovala na předešlou naši debatu, a aby jí bylo rozumět, je to spíš tvůj problém. já tvou neschopností nijak netrpím [chechtot]

3) opět útoky na křesťany? že by přece jen horlivý zaměstnanec? [mrknutí jedním okem] já o kolaboraci křesťanů s fašisty nevím - vím jen o tom, že se Gabčík s Kubišem se spolu s dalšími pěti druhy schovali ke křesťanům, a ti je nevydali, vím o tom, že v koncentračních táborech bylo velké procento kněží a řeholníků (patrně tedy pronásledovaní podobně jako židé), vím o pomoci mnoha dobrých křesťanů lidem z odboje i dalším bližním, ale neznám žádný dokument podobný paktu, který se snažili uzavřít židé s nacisty - zkusíš mi nějaký vyhledat? díky za snahu. asi tu komunistickou štvavou protináboženskou propagandu do tebe ve škole prali pod tlakem, a ty jsi baštil, až se ti za ušima dělaly boule. a v těch zmatcích žiješ dodnes.

4) hájíš židy, a to dost bojovně (protiútokem na křesťany, tj. své vlastní, evropany). měl by sis uvědomit, že židé ve své většině (ať už je chápeš jako etnikum, náboženství nebo ekonomicko-mediální sílu) prosazují americkou rozpínavost a války USA proti muslimským zemím. i Izrael toto podporuje (chce z toho těžit, proto velkého hloupého obra strkají před sebou, aby za ně udělal špinavou práci). také se Izrael nechává od USA podporovat - miliardy ročně... divné spojení, což? co s tímhle budeš dělat?
O jakémsi národním socialismu jsi začal ty - já nikde a nikdy předtím - byl bys tak laskav, a osvětlil své pohnutky, co jsi to tu o tom plantal? jsem spíše konzervativec, a jako pro takového je pro mě JAKÝKOLIV socialismus (národní i ten komunistický) nepřijatelný.

Pokračování>>>

145550

17.10.2007 10:29

RE: Lolik. To me zase pobavilo.

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145522

>>>Pokračování:

5) chtěl jsi asi přesněji říct, že TOBĚ SE ZDÁ, že tak mluvím [chechtot] - to je obšem markantní rozdíl! že ty jsi hošík nenadaný a nechápeš, co svým textem míním, to ještě neznamená, že ze mě sálá neexistující rasismus [smích] jsi prostě jen zmatený.
a to i pokud jde o lidstvo - prý že po něm plakat nebudeš... demonstruješ nihilismus a lhostejnost - což ovšem neodpovídá rozhorlení výše vůči lidstvu "děsivě škodícím" křesťanům ani přepjatému anti-národovectví (co tím zamýšlíš chránit?). a to zase absolutně nekoresponduje s tvým jiným příspěvkem, jakoby vlasteneckým, kde obdivuješ atentát na Heidricha. Tak si hošku budeš muset vybrat - buď je ti všecko jedno, na lidstvu ti nezáleží, anebo záleží, jsi vlastenec a nezmanipulovaný člověk v odboji proti agresím USA řízeným jistými kruhy, ale to pak zase nemůžeš obdivovat a hájit ty, kteří mají na svědomí (a v plánu) věci proti lidstvu a potažmo i proti tvému národu. budeš se prostě muset konečně zorientovat a zaujmout správný postoj.

145551

15.10.2007 19:47

RE: Lolik. To me zase pobavilo.

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 145411

Máš potenciál krasavče.A těžkou nohu na plynu.I love this game. [smích]

145478

16.10.2007 5:33

RE: Lolik. To me zase pobavilo.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 145411

Je faktem, ze druha svetova valka byla nejdesivejsim mlynkem na maso, co jsme dokazali zatim vytvorit. Pres 60 milionu mrtvych a z toho zatracene mnoho civilistu. Mam spoustu vyhrad k oficialni verzi holocaustu, at uz jde o pocty obeti, zpusob jakym zemreli a to, ze umreli desitky milionu lidi. Ne 6 000 000 nebo 4 000 000. Uz vubec se mi nelibi, ze moci a zakony je blokovana svobodna debata o teto historicke udalosti. Pravda nepotrebuje k sve obhajobe ani paragrafy, ani kriminaly. Bohate staci, kdyz je mozno svobodne vyjadrovat svuj nazor a mit pristup k informacim. A pristup k informacim modernich dejin ma svou zlatou dobu, tak po 100-150 letech. Takze my zrejme zdaleka celou pravdu vedet nebudeme, protoze je jeste prilis ziva a tudiz nebezpecna. Mentalni uroven hodnotit nebudu.

Pouze jednu kratkou OT poznamku. Prave lide, kteri jsou si velmi jisti svou pravdou stvori takove veci jako velkeho bratra, zlate tele jedine oficialni svate pravdy, ted treba globalni oteplovani zpusobene civilizacnimi emisemi CO2 ( takova jistota me u expertu, kteri nejsou schopni spolehlive predpovedet na mesic dopredu poacasi opravdu udivi)... Timhle typem "myslenkovani" vznika totalita. "My mame pravdu" a jiny uhel pohledu neexistuje. Pozorovatel vidi jednu stranu krychle a na zaklade barvy te strany by nemel tvrdit, ze krychle je cerna, modra nebo bila. Mel by si byt vedom, ze tahle strana krychle ma takovou a takovou barva.

Svet je mnohem slozitejsi mnohosten a tyto "steny sveta" jsou v mnohem, slozitejsich souvislostech nez barevna ruznorodost. Z toho duvodu je nazorova pestrost a pravo svobodne tuto nazorovou pestrost vyjadrovat, tak dulezita. Vesmir je slozity a pokud chceme kracet vpred jako civilizace bytosti nadanych schopnosti myslet, pak tuto slozitost tezko vyjadrime nejakou velkou svatou pravdou.

145488

16.10.2007 6:19

RE: Lolik. To me zase pobavilo.

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 145488

Svet je mnohem slozitejsi mnohosten a tyto "steny sveta" jsou v mnohem, slozitejsich souvislostech nez barevna ruznorodost. Z toho duvodu je nazorova pestrost a pravo svobodne tuto nazorovou pestrost vyjadrovat, tak dulezita. Vesmir je slozity a pokud chceme kracet vpred jako civilizace bytosti nadanych schopnosti myslet, pak tuto slozitost tezko vyjadrime nejakou velkou svatou pravdou.
Aby svět nebyl v takovým srabu by bylo potřeba alespoň aby lidi a hlavně politici a obchod nekecali. Nemusí to být zrovna svatá pravda, ale pravda to být musí. Jinak se navzájem obelžeme až k úplnému zničení.

145489

16.10.2007 6:14

RE: Lolik. To me zase pobavilo.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 145489

Ja prece dycky rikam, skutecne pristup k informacim, zesilena zpetna vazba na politiky treba pomoci referend.... At lide svym vlastnim rozumem skladaji sve male pravdy v ty vetsi. A maji pravo se mylit a urcite se budou i mylit, ale protoze ponesou dusledky, tak se z toho ochotneji pouci. Rozhodne ochotneji, nez ti kterym jde o plne korupcni zlaby. [mrknutí jedním okem]

145490

16.10.2007 16:06

RE: Lolik. To me zase pobavilo.

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145488

Já s tebou v podstatě souhlasím! Jenže ty se (nadto) snažíš tak nějak relativizovat pravdu... myslíš si, že pravd je 6, jako stran krychle (anebo ještě víc). Tak to ale není - je jen jedna absolutní pravda, a my lidé se k ní více či méně blížíme (resp. se od ní záměrně vzdalujeme). MĚLI bychom se k té absolutní pravdě snažit blížit. A wo to de! [smích] Někteří se prostě nesnaží a jiné lidi po celém světě ještě matou svými rafinovanými lžemi a překroucenostmi (pravda je lež, dobro je zlo...). Zneužívají koupené moci a koupených masmédií.
Aby na světě bylo snesitelněji, měli bychom říkat pravdu, a ne se na sebe snažit vyzrát nějakou všivou lží, byť celosvětově rozšířenou (protože ďábel je otec lži). A také bychom měli hledat spravedlnost - protože to, co nechceme, aby dělali jiní nám, nemáme dělat ani my jim.
Aby se někdo náhodou nemýlil - já rozhodně nejsem antisemita, ale jsem proti zlým lidem, záměrným zmatkům, lživým tvrzením a propagandě, která z nás dělá blbečky.
Někteří tvrdí a dokonce jakýmsi způsobem uzákoňují, že jen a pouze Židé trpěli (zaprvé jich byla menšina ze všech obyvatel koncentráků a zadruhé někteří kupodivu vůbec netrpěli a i dnes se mají po materiální stránce více než dobře). -Je otázka, jestli si i tehdy nehráli na pány světa a tvůrce historie (pro svůj finanční prospěch z války a přerozdělení světa), a neobětovali pár milionů...
Já jsem pro mírové soužití všech, ale to někteří nechtějí - myslí, že Židé jsou nadřazeni všem. Nechtějí tedy přibližnou rovnost a vzájemný respekt ctít, ani realizovat takové uspořádání světa (chtějí vše pro sebe, chytrácky, násilně, zle). Místo toho aby se poučili, že když se jim nelíbilo pronásledování některých z nich za války i před ní, chovají se ještě hůř k Palestincům a jiným lidem, prakticky bez ohledu na rasu či vyznání. Jen a jen oni... Ale toto je špatně, tak to být nemá! Svého často nepoctivě nabytého jmění (viz bankéři FED vyrábějící si peníze ze vzduchu a přijímající úroky za každý vydaný/půjčený dolar) zneužívají k tomu, že si za ty "vymyšlené" peníze v neomezeném množství kupují každého a vše (především účinná média), což jim má prospět k ovládnutí světa ještě víc... až děsivě absolutně (jedna moc, centrální kontrola, totální zotročení, tresty v koncentračních táborech pro ty, co se nepřizpůsobí jejich vůli...). A toto já nechci. To je celé - TOTO JÁ NECHCI.
Jenže s tím jako ne bohatý a nikoliv mocný nejsem schopen sám nic dělat - a proto musím svou ostražitost a odpor ke zneužití moci a útlaku sdílet s jinými. Jedině tak lze uspět (alespoň dle lidské logiky). A to ještě pouze tehdy, když nás bude většina. Zatím jsem skeptický... lidi jsou až příliš lhostejní a něvěří, že tak děsivé všivárny na ně někdo šije. Nevěří, ani když jim to dá někdo...Automaticky kráceno

145513

16.10.2007 15:13

RE: Lolik. To me zase pobavilo.

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145488

Pokračování:
Nevěří, ani když jim to dá někdo před oči a řekne jim o tom, jak to je, nebo pravděpodobně je. Nevěří, ani když někdo natočí video a dá ho všem k dispozici na internet. Prostě nevěří. Pohodnější je nevědět a nestarat se. -Ale pak se někdo "postará" o ně. A to tak, že se to líbit nebude a už nebude úniku.
Snad se něco zvrtne. Naděje musí být.

Já si (jak už možná nahlížíš) nedělám patent na pravdu. Já jen velmi důrazně biju na poplach... tak, jak jen při své malosti můžu. A přirozeně že tak, jak to vidím já, a ne jak to vidí slepci a ovce... Čímž netvrdím, že já jsem neomylný a za mnou že všichni musí. Nemusí. Ale mohou... měli by, ve svém zájmu otevřít oči. Já věřím tomu, že jsme těsně před velkými událostmi.

145514

17.10.2007 9:00

RE: Lolik. To me zase pobavilo.

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 145514

Já si (jak už možná nahlížíš) nedělám patent na pravdu. Já jen velmi důrazně biju na poplach... tak, jak jen při své malosti můžu. A přirozeně že tak, jak to vidím já, a ne jak to vidí slepci a ovce... Čímž netvrdím, že já jsem neomylný a za mnou že všichni musí. Nemusí. Ale mohou... měli by, ve svém zájmu otevřít oči. Já věřím tomu, že jsme těsně před velkými událostmi.
-----
Lépe bych se nevyjádřil, ač to samé mám na mysli. Ušetřil jsi mi čas a tak se pod tohle hrdě podepíši a skomně dodám -
Pero je mocnější než meč!

145539

17.10.2007 10:57

RE: Lolik. To me zase pobavilo.

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145539

[smích] tak to jsem vskutku rád, že je nás víc, stejně smýšlících... i když by bylo třeba většího počtu než dvou.

145556

18.10.2007 4:28

RE: Lolik. To me zase pobavilo.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 145514

A jak dlouho myslite, ze uz se nekdo snazi zcentralizovat moc? Stovky let? Nebo treba 5 000 let, kdy muzeme mluvit o necem jako "civilizaci"? Proc po techto urputnych snahach nejsme v jednom velkem Gulagu?

Moc je velice prazvlastni. Cim vice ji chcete ziskat tim vice mocnych poterbujete privolat na pomoc. A oni prijdou pokud jste opravdu mocny. A ten opravdu mocny jim dava kousky sve moci, aby celkove zvysil tu svou. Moc je vsak "silne afrodisiakum" a ti co ji pouzivaji si ji rychle "zamiluji", obvzlaste pokud ji drive nemeli. Uplne genialne jednoduse to ztvarnil Tolkien v Panovi prstenu. Vsichni se dostali pod vliv prstenu, pokud ho nedokazali hned odmitnout. Je tezke pouzivat moc a nebyt ji pohlcen. Kdyz jste mocny chcete vladnout, ne plnit prikazy.

Nakonec zjistite, ze ta moc je prilis velke sousto pro jedno centrum, ne tak pro jednoho chudaka, ktery ji bez prostredniku nedokazal pouzivat. "Absolutni" moc se neda zkoncentrovat dlouhodobe, protoze individualne to je nemozne a jakmile cast teto moci na nekoho prenesete, tak to spusti odstredive reakce lokalnich mocenskych center.

145592

18.10.2007 12:31

RE: Lolik. To me zase pobavilo.

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145592

Sorry, ale Tolkienovy pohádky a tvoje vyvozeniny nebaštím... to není moje bible, neomylná...
Snaha získat moc nad jinými lidmi je stará skutečně těch 5000 let. ALE!

tehdy:
-nebylo tak snadné překonávat vzdálenosti
-platilo se kůžemi a kamínky, solí a zlatými zrníčky
-nebylo možné podvádět globálně, tedy nikdo nemohl zkoncentrovat ve svých rukou prostředky a moc nad celým světem.
-proto (a pro mnohodalších faktorů) nebylo možné ovládnout svět

dnes:
-přeletí kdokoliv celý svět za jediný den
-platí se vymyšlenými bankovkami s neznámou hodnotou (pouze předpokládanou, věřenou)
-ke koncentraci dostatečného majetku došlo vlivem založení FED, tj. centrální banky USA v roce 1913. Tehdy hrstka lidí (maximálně desítky) začala akumulovat mnohamiliardový (nebo biliardový) majetek, a to nejprve na úkor zadlužování svých amerických spoluobčanů (úrok za každý dolar i za půjčky vládě na světové války, i další), a později vnucením dolaru jako světového platidla (nezbytného např. pro ropné obchody) ovlivnili, tzn. zadlužili i jiné lidi na světě, musely se přizpůsobit i jiné centrální banky...
-mj. odstraněním bankovní konkurence získali mnoho bank pouze číselnými triky např. s emisí měny za pakatel, podobně i mnoho cenných firem.
-tím dospěli k takovému majetku a vlivu, že si v té zemi (a už i na celém světě) mohou koupit, a také kupují, každého politika, na něhož si ukážou (a tím vládnou zemím), a každou mediální agenturu a televizní stanici, kterou chtějí (a tím vládnou všem, implantují do hlav své "pravdy" ). Což se už v podstatě podařilo - proto i jejich konspirace a lži jsou po celém světě hlásány, a ovcemi bez přemýšlení přijímány jako jediná oficiální pravda a politiky, potažmo státy, podporovány.
-vznikl fenomén jako internet, a ten pokud celosvětově ovládnou (cenzuru, dohled), pak jim nestojí už nic v cestě.
-zbývá jen politicky a ekonomicky zdůvodnit zavedení pouze elektronických peněz, elektronické identity, a pak každý neposlušný bude prostě a jednoduše vypnutý - jeho platební karta přestane fungovat, a je např. bez jídla - jak prosté, že?

samozřejmě to nepůjde naráz, a tak se prozatím tvoří čtyři větší celky:
-severoamerická unie (Mexiko, USA, Kanada)
-Evropská Unie
-Unie afrických zemí
-Asijská unie
Následně budou tyto čtyři sloučeny nebo propojeny do té míry, že bude jediná moc nad světem - a můžeš 3x hádat čí moc, kdo ji bude mít.
...a zda půjde o demokracii nebo tyranii, o zotročení lidí na úroveň pracovitého hmyzu, pracujícího pod hrozbou likvidace na "vyvolené".

Zkus toto (nejlépe i se zvukem):
ZEITGEIST, part 3, czech, Duch doby, část 3., české titulky
http://video.google.com/videoplay?docid=7462852758...

145611

19.10.2007 2:38

RE: Lolik. To me zase pobavilo.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 145611

Chtelo by to ponekud pritlacit na argumentech. Nic noveho, jsem se z tohle seznamku nedozvedel. Akorat furt nevim, jak vam s tema novyma kulisama obohacenyma o technicke hejblata, prijde zrejme nafukovaci nadclovek, ktery tu moc pojme vsechnu, aniz by ji castecne musel sverit jinym mocnym. A jakmile se o tu moc musite podelit, tak to spusti odstredive procesy vuci te vasi centralizaci.

Nemluve o tom, ze potrebujete vhodny prostredek ke kontrole. Dotedka se jevili slibne papirove bankovky vazane na ropu, ctete jidlo. A ty jdou do kytek centralni banky, ten vas FED, burzy .... tomu muzou pouze bezmocne prihlizet. A protoze nejsou na palici, tak nepujdou do valky, ktera se neda vyhrat, ale prevedli cast tech papirovych papirku na vecicky, ktere maji realnou hodnotu. Problem je ten, ze tyhle vecicky maji lokalni charakter, tudiz to tu centralni moc dale droli na prach. Kde neexistuje vhodny centralni nasroj kontroly, tam zacinaji na sile nabyvat lokalni vlivy. Dalsi vec, ze ten vas svetovy Gulag musi mit nejake centrum. Aby to na periferiich fungovalo stejne jako v centru, tak to by jste musel prepsat prirodni zakony. [velký smích] [velký smích] I ta nase socialni nadstavba jim podleha a podlehat bude. Vsecko od zdroje straci na intezite. I ta moc chapana jako typ "energie" se tomu stezi vyhne. Vubec nemluvim o tom, ze to vase jedno centrum moci, ktere ridi svet k NWO je blbost. Ambice hrat prvni housle a zadny jiny part, ma vice center.

Tohle neni Tolkien, nebo treba Herbert nebo Prachett. Tohle jsou ty moje omylne vyvozeniny. Ten kdo zna, si muze vsimnout, ze jsem o nejaky level nize. [velký smích] Mno, berte to jako sbohem a satecek. Nerad bych zbytecne plytval vasim drahocenym casem. [mrknutí jedním okem]

145641

15.10.2007 19:20

Neni kolaborace jako kolaborace ....

Kadence crazy 154.?.?.?

a je zajimavy , ze ruzny objekty zacnou bouchat zrovna v momente kdy Israelcum tece do krusek aby je celej svet litoval a pardonoval vrazdeni malych decek a pri tom vsem naramne se jim ten antisemitismus hodi do kramu ! Ale takovyho tureckyho zida sionista klidne obetuje aby se zase mohlo nekam vlitnout a urvat si kus ciziho .... Za 2 svetovy valky se americky zazobany zidi na svy europsky bratry a sestry jak nam dokazala historie vykaslali a ani okem nemrkli ... to vi kazdej , kdo ma v hlave mozek a necumi jen na hollywoodskou propagandu zida Spielberga a tech co mu za ty mozkovy vylejvarny platej ..... Prectete si Talmud a dalsi zidovsky kujony a uvidite cim se v Israeli ridej ... ale musite to cist v originalu ... ne ty prekrouceny preklady masmedii a poznate , ze nejvetsi rasisti na svete jsou zidi . Jenze na to je moc lidi linych a na premysleni o vecech jak se vlastne maji jsou ke svymu neprospechu jeste linejsi a tak se nechaji ovladat sionistickou propagandou ktera jim bere vsechno , penize , zivotni prostredi a i zdravi ! [naštvaný]

145477

16.10.2007 16:39

Jakkoliv kritizovat se totiž nesmí!

2xs 85.?.?.?

http://www.blisty.cz/art/36711.html
jakkoliv kritizovat se totiž nesmí! [bliji]
(ale jenom někoho). to je ta spravedlnost pro všechny. připadá vám na legitimním pořadavku a na jakékoliv kritice něco antisemitského?

145515

17.10.2007 1:34

RE: Jakkoliv kritizovat se totiž nesmí!

cheguevara 83.?.?.?

Reakce na 145515

Ahoj. "Armady nejsou proslavene svou laskou k bliznimu"

No. Shodnu se s Tebou na tom, ze, to co se ted deje v Iraku je odporna okupace a tamni lidi maji pravo se branit okupaci se zbrani v ruce. Bez debat (kez by vetsina meho naroda byla tak aktivni za okupace Nemeckem a Ruskem) po zrade Francie a Anglie...mimochodem...uz se omluvili?? Nasi "takzvani" spojenci.
Jsem hrdej, ze se Cechum povedlo neco, co snad nikomu jinemu. Sejmuli jsme jednoho z nacistickych potentau primo v nasem meste za bileho dne. Bych to v dejepise podtrhnul nekolikrat...

Ale nedelej si iluze. Pod pravem saria bys vydrzel max. tejden a to nemluvim o nasich zenach.

Ale ptal si se. Odpovim. Legitimni pozadavek se lisi od narodu k narodu od cloveka k cloveku, od muze k zene...takze ano. Tvuj "legitimni" pozadavek muze byt antisemitsky. A jakokoli kritika taky muze byt antisemitska. Rad sem zodpovedel tvoji otazku. Dalsi?

145532

17.10.2007 9:34

RE: Jakkoliv kritizovat se totiž nesmí!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 145532

..Jsem hrdej, ze se Cechum povedlo neco, co snad nikomu jinemu. Sejmuli jsme jednoho z nacistickych potentau primo v nasem meste za bileho dne. Bych to v dejepise podtrhnul nekolikrat...

Jen jestli zase Vy nežijete ve svých iluzích. Nepovedlo se to přeci jen Čechům, řekněme tomu třeba organizované mezinárodní spiknutí. Faktem ovšem zůstává, že ač zájmy za odstraněním potentáta byly mezinárodní, platba byla provedena výhradně v české krvi.

A kdo prosím má právo posuzovat legitimitu těch požadavků, které se podle Vás liší kus od kusu? Vy, nějaký demokraticky vyvolený národ, nebo kdo prosím?

145547

17.10.2007 11:29

RE: Jakkoliv kritizovat se totiž nesmí!

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145532

Ano, tvůj banální citát sedí - armády nejsou nástrojem lásky k bližnímu. a proto řádění té americké a britské (navíc BEZDŮVODNÉ - v Iráku se USA nebránily napadení ani ohrožení!, jak lhaly, a totéž v Afghánistánu) je třeba udělat přítrž. Podobně i pojmenovat problém podpory agenty tajných služeb a civilních "ochranek", provokujících násilnosti.
jenže to se jistě nelíbí těm, kteří ty dva konflikty naplánovali a zařídili vše potřebné, aby mohly být spuštěny alespoň ZDÁNLIVĚ (pro hloupé ovce) oprávněně - totiž 11.září. -A že už to stálo nějakou tu stovku miliard! myslíš, že někdo vydá tolik peněz bez výsledku a pak se v klidu stáhne zpět, jako poražený a neúspěšný?

[chechtot] já si hošíčku iluze nedělám, znal jsem kolegu z Jemenu, a vím mnohem lépe než ty, jaké právo v arabských zemích je, a kde už moc ne (Egypt...). Vím i o Němcích, žijících spokojeně s celými rodinami ve Spojených arabských emirátech, kde právo šarija existuje a je vyžadováno od všech - a jsou tam spokojeni už nejméně 5 let. je zde totiž bezpečno, jako nikde jinde, zločinnost prakticky nulová, zloději vědí, že jim bude uťata ruka, podvodníci většího rozměru zemřou jednoznačně setnutím hlavy, násilníci a prznitelé dětí jsou popraveni. tak blahodárné je přísné vyžadování práva!
Nechápu, proč bych v takové společnosti, kde se všichni chovají korektně a slovo chlapa platí jako smlouva, proč bych v takové zemi neměl vydržet déle než týden [chechtot]

Tvoje odpověď na mou otázku je opět zmatená (nechci-li znovu použít slova 'oslovská'[mrknutí jedním okem] - předmětný legitimní požadavek je stažení polských vojsk z neoprávněně okupovaného Iráku (a Afghánistánu). - NEJDE o MŮJ požadavek (tak laskavě nepřekrucuj a nepiš 'Tvůj "legitimní" požadavek'[mrknutí jedním okem], ale o požadavek polské politické strany LPR. Ten NEMŮŽE být antisemitský, protože 1) polská armáda neútočí proti židům ani je přímo nechránila 2) ten konflikt se údajně netýká židů 3) jde o stranu skutečně křesťansky zaměřenou, proto nebudou podporovat antisemitismus, už i jen z důvodu spravedlnosti a křesťanské lásky k jakémukoliv bližnímu.
A kritika že může být antisemitská? No ty jsi výkvět vašeho cvokhauzu! [chechtot] Dokonce píšeš, že JAKÁKOLIV... - no já nemám slov. nepoznal jsem dosud tak zmateného člověka. - Kritika je reakce na chování někoho v okolí. Může být jak pozitivní, tak i negativní. Pozitivní kritik kvituje s povděkem, že se někdo nějak zachoval, že se něco někomu povedlo. Kritik v obvyklejším smyslu toho slova se negativně vyhraňuje vůči postojům či jednání někoho z jeho okolí, jelikož s ním (a s tím) nesouhlasí. Toto je svaté právo kohokoliv, a je to ve svobodné společnosti právo zaručené, zcela legitimní.

Pokračování>>>

145552

17.10.2007 11:22

RE: Jakkoliv kritizovat se totiž nesmí!

2xs 85.?.?.?

Reakce na 145532

>>>Pokračování:

Pokud při kritice použije pravdivé argumenty (a mj. ty záběry styků s Bushem a Židy pravdivé byly), nikdo se vůči tomu nemá co čertit a nazývat to antisemitismem. Je to do nebe volající ubohost, důsledek antisemitské přepjatosti, kterou do nás od druhé světové židé z celého světa hustí. Ale oni jsou nám ukradení, chápeš?! Oni to takto nechápou... stále se cítí pronásledování čímkoliv, jakoukoliv maličkostí - a ty to tak zřejmě vidíš s nimi, zaměstnanče [smích].
My se chceme jen svobodně moci vyjádřit ke všemu, a ne jen k tomu, co oni nám dovolí, a způsobem, který oni spatřují jako korektní (z jejich hlediska).
Další otázku k TOBĚ nesměřuji už žádnou - ty se prosím zdrž jakékoliv debaty, než dozraješ. S takovým chaosem v hlavě nemáš co komukoliv dát...

145554

4.11.2007 2:58

RE: Jakkoliv kritizovat se totiž nesmí!

cheguevara 85.?.?.?

Reakce na 145554

Meles.

Mi dedove umreli na fronte. Z lidi jako ty se mi zveda zaludek. Rad te ted potkam 10. v centru Prahy. Pochybuju, ze budem stat pod stejnym praporem. Zradce.

146416

Tuto stránku navštívilo 7 515