Diskuze k článku
Poučení z krizového vývoje po americku
Příspěvků 62
Neni jasne, zda jde clanek jakehosi Veseleho, nebo jestli Vesely prelozil clanek nejakeho Bluma, ale zrnko pravdy zde existuje.
Komunisticky blok opravdu podporoval po celem svete nejruznejsi druhy dacanu a Amerika proti temto zlocincum opravdu bojovala. Nekdy ji zbytek sveta pomohl (treba v Koreji pod vlajkou OSN), nekdy ne. Komunismus byl nakonec porazen.
Ted mame zase islamsky terorismus.
At Americe pomuzeme nebo ne, nasledky poneseme vsichni. Kdyz prohrajeme, tak budou trpet hlavne zeny, ale nejen ony.
Nevim jak vy, ale ja pomuzu kde to pujde.
amerike slo o demokraciu? bojovala proti zlocincom? a s kymze si to Rumsfeld podaval ruku? nebol to nahodou obavany diktator, ktoreho obesili, ked prestal byt poskokom?
ehm, proti islamskemu fundamentalizmu sa da bojovat len pod americkou vlajkou ? takze kto nie je s nami, je proti nam ? ano ?
A kde vsude to slo pomocti od vas osobne? Irak? Afganistan? Kosovo? Srbsko? A co pripadne rikali mistni lide na tu pomoc, byli vdecni? Byla vetsina lidi vdecna, ze jim pomohate? Nemuzu si pomoct, ale zdevastovana mezinarodni prestiz USA ke mne mluvi velmi neuprosne, ohledne hodnoceni americke pomoci svetu.
...se toho da rici mnoho, ale bylo by to zbytecne. Pokud by nekdo presto nedejboze mel zajem se jen na par veci podivat, zkuste to tady:
http://trodas.wz.cz/am/
Od konce WW2 Američané bombardovali 21 zemí:
Čínu, Severní Koreu, Guatemalu, Indonésii, Kubu, Kongo, Peru, Laos, Vietnam, Kambodžu, Grenadu, Libyi, El Salvádor, Nikaraguu, Panamu, Irák, Somálsko, Bosnu, Súdán, Jugoslávii, a Afghánistán.
Humanita a demokracie na pochodu.
Me je Iransky president Ahmedinezad s tim jeho nuklearnim programem pro mirovy ucely ktery pravem haji docela sympaticky ....... Je taky jen dobre ze Amiky ta democracie v Iraku jak to uz tak vypada jen financne bude stat prez trilion dolaru nez z nej vypadnou jako z Vietnamu .
22.9.2007 20:23
RE: K Americke zahranicni politice...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 71.?.?.?
Reakce na 144270
Nesouhlasim!
Ahmedinezad je inteligentni hlupak a rika si o napadeni.
Kdyz na vas rafa ohromny, rozzlobeny pes, budete ho jeste vice drazdit?
"Je taky jen dobre ze Amiky........"
Tak vy prejete Israeli, ze se jim dari jejich parazyticka strategie? Az znici Ameriku, vy budete na rade!
Mooooc krrrrasny seznam. Zda se, ze hazet bomby na hlavy komunistickych vojacku nebo teroristu ktere nejaky hajzl poslal udelat obyvatelum ze zivota peklo je preveliky zlocin. Radeji se proti zlu nebranit a zit jako otroci, ze?
V nekterych zemich to byli prave mistni, kdo se na rozdil od Cechu diktature branili.
V Nicaragui contras, ve Vietnamu a Laosu vojaci Jizniho Vietnamu a montagnars, v Koreji vojaci Jizni Koreje, v Afghanistanu bojovnici Severni Aliance a v Indonesii dokonce prakticky cela populace, ktera behem nekolika dnu pochytala a vybila temer vsechny komunisty.
Amerika a nektere dalsi zeme pomohly jak se dalo. Nekde s uspechem, nekde to nevyslo. Pri vzpomince na Reaganuv chirurgicky zakrok na Grenade odkud byli rychle a ciste vykopani soudruzi z Kuby pry jeste dnes Fidel propada zachvatum zurivosti a zda se, ze neni sam.
Uz me opravdu unavuje stale dokola stejnemu cloveku davat treba zavery vysetrovaci komise Kongresu pod vedenim senatora F. Churche nebo to, co zverejnil Stockwell a v odkazech, ktere jsem uvedl byli i jine zdroje. Ridite se heslem, ze s stokrat opakovana lez se zmeni v pravdu? Anebo potrebujete neco jak presvedcit sve svedomi, aby jste se nezblaznil? Naposledy jste tvrdil, ze Stockwell je regionalni neprilis vyznamny agent. Kdyz jsem uvedl, ze hodnost GS-18 tvori 3% mezi velkymi hlavouny, tak jste vyrukoval se zemepisem. Tomu rikam debata. Kdyz se vam nelibi,co rika zdroj informaci a nemate argumenty jak to vyvratit, tak ocernite zdroj informaci. Kdyz druha strana ukaze, ze zdroj informaci ma svou vysokou hodnotu, tak zacnete mlzit a blabolit nesmysly. Jste snad ideologicky fanatik?
To vase osvobozovani probiha vzdy pouze v souladu s nejakym zajmem a zdaleka si nejsem jisty, jestli tento zajem je stejny jako skutecny zajem USA. Tohle jsem uz taky uvedl a je to citankovy priklad, jak to probehlo mnohokrat. Prosim tady je odkaz http://www.blisty.cz/art/36116.html Neni dulezite zda umiraji v lidovych vrstvach komuniste, budhiste, ateiste nebo katolici. Dulezity je pouze zajem a ci zajem je realizovan, tot nejdulezitejsi otazka?
Nevim pane Bartosek, proc ta zloba. Vy jste tvrdil, ze ten Stockwell byl treti nejdulezitejsi muz v CIA a pritom se ukazalo, ze ten clovek pusobil tesne pred svym neslavnym koncem v tehle agenture jako agent v jedne z 59 provincii Vietnamu. To bych snad mohl ja vas obvinit ze lzi. Ja se ale spise domnivam, ze jste naletel podvodnikovi.
Nepodsouvejte mi laskave zlobu, to za prve. Ja sice chapu, ze lide maji tendenci soudit podle sebe, ale nejlepe je kdyz u techto soudu u sebe i zustanou. Za druhe za tu trojku v CIA jsem se omluvil, nekdo formatu Stockwella by to osobe nerekl, protoze to nema zapotrebi. Byla to moje chyba a hloupost. Za treti clovek s hodnocenim GS-18 ve vedoucich funkcich v nejvyznamnejsich operacich sve doby ( konec ve Vietnamu, Angola)neni malo vyznamny agent, jak by jste si pral.
Medal of Merit, jak vysoke to je vyznamenani pro pracovniky CIA? A kdo muze dostat vyssi z tech co zustanou nazivu? http://www.fas.org/irp/cia/product/fact97/medals.htm
Mimochodem pokud se snazite prevypravet nejaky zdroj mel by jste ho i uvest a bylo by dobre byt prevypravet ho bez chyb at uz nevedomych nebo umyslnych.
http://www.spartacus.schoolnet.co.uk/JFKstockwellJ.htm Je v tomhle zdroji mimo jine zajimava fotka, kde Stockwell mluvi. Zkusim hadat u takhle "bezvyznamneho agenta". Pred vysetrovacim vyborem Kongresu nebo na pude OSN? Tady je vice zdroju k te Angole http://www.namebase.org/main1/CIA-in-Angola.html Byla to zvlastni doba pro CIA nelegalni operace bezeli i na uzemi USA a to nova CIA, jak aspon tvrdi se od te stare CIA lisi, aspon se tak usty sveho reditele par mesicu zpatky verejne vyslovila. H. Kissinger jako ministr zahranici to byl, kdo tusim rekl, ze ty veci o operacich CIA nejde zverejnit, protoze jejich dopad by byl straslivy. Neco ke koloritu doby http://www.the7thfire.com/bush15.htm
Pane Bartosek, ja vam zlobu nepodsouvam. Reaguji pouze na urazlivost vaseho prispevku.
Ja jsem se na nejruznejsi materialy o Stockwellovi dival, ale porad si myslim, ze ten clovek byl diky svemu pracovnimu zarazeni pomerne bezvyznamny agent. Prvni zminky se objevuji az po jeho odchodu z Central Inteligence Agency.
Mam proto dojem, ze se ten pan nezviditelnil praci pro sveho zamestnavatele, ale az jeho zradou. Pro vas je to mozna trochu tvrde slovo, ale Stockwell porusil interni predpis, ktery narizuje zamestnancum CIA nechat kazdou verejnou publikaci schvalit od nadrizenych.
A zpravodajska agentura ma pravo od svych zamestnancu neco takoveho pozadovat i v demokraticke zemi.
V diktature by za to Stockwella zastrelili, v demokracii se tim proslavil. Alespon u jiste skupiny lidi ke ktere ja rozhodne nepatrim.
Ja si dokonce nepamatuji ani jmeno toho blbce, ktery zastrelil Johna Lennona. Pro me je ten clovek i nadale uplna nula.
Opravdu mi zlobu nepodsouvate? A mohl by jste laskave citovat z meho prispevku, co za zlobu povazujete? Mam na mysli ten prispevek, kde jste tu zlobu videl. A pokud jde o inertni smernice CIA maji stejnou platnost jako zakon? Porusil Stockwell zakon? Mohl by jste mi dat link na ty inertni smernice, ktere Stockwell porusil, docela by me zajimalo kdy byli vydany? Jake jsou sankce za poruseni inertnich smernic CIA, byly tyto sankce vuci Stockwellovi uplatneny? Se Stockwellem, ktereho vy prirovnavate neprimo k vrahovi Lennona, vskutku pozoruhodna uvaha. Jak jste vlastne k takove primeru prisel? To je to dobro, ktere z vas vyrazuje na vsechny strany? Tedy po te, co Stockwell zverejnil, co povazoval za dulezite, aby americka verejnost vedela, doslo k vytvoremi zakonu o dozivotni cenzure statnich zamestnancu, na kterou dohlizi nekolik vyboru. Vskutku neobvykle kdyz promluvil malo vyznamny ex-agent CIA, primo nula kterou by se lide dle vaseho nazoru nemeli ani pamatovat.
Pane Bartosek,
kdyz jsem se zminil o vasi zlobe, mel jsem na mysli tyto vase vyroky:
>Ridite se heslem, ze s stokrat opakovana lez se zmeni v pravdu? Anebo potrebujete >neco jak presvedcit sve svedomi, aby jste se nezblaznil?
>........zacnete mlzit a blabolit nesmysly. Jste snad ideologicky fanatik?
Takto podle me argumentuje jen clovek ve stavu zloby nebo zurivosti. Mozna je to tak trochu moje vina, nemel jsem vam sahat na vaseho oblibeneho spiona.
Jenze o tom cloveku neni opravdu az do jeho odchodu z CIA nikde ani zminka a vy jste stale nevysvetlil jeho pomerne bezvyznamnou pozici, kterou zastaval az do sveho vyhazovu.
Tomu rikate zloba a emotivni projev? Pod jakym jmenem pisete tady? http://www.nezvedavec.org Ve srovnani s timhle, muzu s klidnym svedomim nabizet chlebicky na recepci ministra veci zahranicnich. Vyhazov?!? Bozicku, takze on ani doprovolne neodstoupil z toho velmi vysokeho fleku? GS-18 je nejvyssi platova trida, nebo ne?
Ja jsem vecne uvedl pomerne dost o osobe pana Stockwella. Nebyl jste schopen reagovat proc ma malo vyznamny agent vyhozeny za spatnou praci vysoke vyznamenani Medal of Merit? Jak je mozne, ze malo vyznamny agent mel hodnost GS-18? Tomu rikam fofr od majora Navy za trinact let zatracene rychlej postup, obvzlast u nekoho neschopneho. Analni horolezci by se v tom pripade meli preptat, jak na to? Podilel se na velicim postu v nejvyznamnejsich horkych operacich CIA sve doby. Svedcil pred Kongresem, po jeho rezignaci a zverejneni nekterych informaci, byla uzakonena v USA dozivotni cenzura statnich zamestnancu!! Na nic jste nebyl schopen konkretne a vecne vylozit svuj nazor, aby to melo hlavu a patu.
Chapu, ze i dnes kdyz se snazi Klvanuv kecalisticky tym "informovat" o radaru, nepatri obecne povedomi, o tom co rika John Stockwell k zadoucim informacim pro ceskeho obcana. Preju hezkej den.
Podivejte se, pane Bartosek. Byl jste to vy, kdo zde urazel a lhal. Vsechny ty informace o tom uzasnem spionovi Stockwellovi ktere uvadite pochazeji od Stockwella samotneho. Nedokazal jste zatim ani slovem vysvetlit jeho bezvyznamne postaveni ve Vietnamu ani fakt, ze se proslavil az po sve "defection".
Schvalne si prectete rozhovor s Richardem Helmsem, kde je o Stockwellovi zminka.
https://www.cia.gov/library/center-for-the-study-o...
Stockwell si ziskal mozna pochybnou slavu u levicaku, ale na rozdil od zradce Phillipa Agee neohrozil zadneho z agentu a proto byl ignorovan.
Ve sve pozici navic byl tento velikasstvim posedly clovek jen vykonavatelem prikazu bez jakehokoliv kontaktu s lidmi, kteri urcovali US foreign policy.
Vase nazory na zahranicni politiku Spojenych Statu ktere jsou podle vseho zalozeny na knize zatrpkleho a bezvyznamneho cloveka jsou tedy podle mne tak bezcenne, jako dum postaveny na pisku.
Pane Trodas,
vezměte si zem za zemí, kterou Američané bombardovali nebo kde provedli vylodění. Proč k tomu došlo? Byla to vždy mírumilovná země, která nikoho neohrožovala?
USA jsou supervelmocí, jako takové byly bohužel postaveny do role světového četníka.
V Súdánu probíhají masakry černošského obyvatelstva, svět k tomu přihlíží, diskutuje, přemýšlí co s tím. A každý den umírají další a další nevinní lidé. Západ je kritizován, že nezasáhne. Pokud by USA zasáhli, postavili se na stranu utlačovaných, vytvořili třeba samostatný Darfúr, tak z toho bude hned sionistické spiknutí. Snaha vytvořit loutkový stát. Snaha ublížit mírumilovné súdánské vládě.
Nevím, kolik Vám je let. Ale asi jste nezažil komunismus v plné jeho síle. Komunismus byl pro svět stejné nebezpečí jakým je dnes islámský terorismus a fanatizmus. Komunismus se šířil Čínou, došel do Koreje. Pod hlavičkou OSN zasáhli Američané. A podívejte se dnes na dvě Koreje. Jedna komunistická jak prosperuje a druhá demokratická. Kde osobně byste chtěl raději vy žít?
To samé Vietnam. Bylo tam plno zpackaných věcí, ale nebyla hlavní myšlenka dobrá? Kdyby se USA nemuselo stáhnout, mohl z Vietnamu dnes být stát podobný třeba Jižní Koreji.
Nám Čechům se to pěkně kritizuje, když někdo někde zasáhne. Po roce 48 jsme čekali na pomoc zvenčí. Proslýchalo se, že Američané se už připravují v Bavorsku a za chviličku nás osvobodí. V roce 68 jsme doufali, že nám přijdou napomoc. Nikdo nepřišel.
Kdyby tehdy přišli, mohli jsme být všichni svobodnější o desetiletí dříve. Vy byste ale vykládal o americké agresi vůči mírumilovné československé vládě, která nikoho neohrožovala.
22.9.2007 16:37
RE: K Americke zahranicni politice...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?
Reakce na 144291
Velmi vystizne a dobre receno. Jenze, od tech pivnich stolu v Cesku se porad musi na neco a nebo na nekoho nadavat. To uz je bohuzel ta ceska povaha.
Vetsina tech pivnich skautu vam bude tvrdit, ze pravy duvod americkych akci ve svete je ropa. Kdyz se ale divam na ten Trodasuv seznam, tak i tohle tvrzeni je pekna blbost.
A ja k te rope pridam barevne kovy, drevo, odbytiste pro domaci vyrobu ( obvzlast popkud byla ve vyspelych zemich zakazana DDT je takovy symbol), to platilo kdysi nez se industrialni zakladna presunula do Ciny a Asie,, i kdyz zbrane se vyvazi dale. Levna pracovni sila bez zakladnich lidskych prav a socialnich vymozenosti. Jako skolstvi, zdravotni pece, bezpecnost a hygiena prace.... Proste vsechno, co by bylo velmi drahe. Hromady dalsich vecicek, ktere jsem nejmenoval. A to vsechno dohromady vytvari mocenskou hegemonii.
"Zaostaly" treti svet, ktery se pres veskerou jmenovanou snahu emancipuje v Asii, latinske Americe, se hlasi o sva prava. A tato prava budou na ukor neci moci a vlivu. Pravda v Africe je peklo na zemi, a pokud Afrika nepochopi, ze si musi pomoct sama, protoze nikdo ji skujtecne nepomuze, tak tento stav bude i zachovan. A tu blbost ohledne ropy priznala z vysokych mist Australie a na plna usta to rekl i byvaly sef FEDu.
Pane Bartosek, nektere zeme tretiho sveta (hlavne v Asii) se opravdu emancipuji, ale jsou to jako na potvoru prave ty, kde to komuniste prohrali.
Naproti tomu obyvatele Etiopie a Severni Koreje by vam mohli povidat o tom, jak misto socialnich vymozenosti, skolstvi, bezpecnosti a hygieny prace o kterych zde tak krasne pisete prisel pod marxistickou vladou pouze hladomor.
"Svata pravda" Argentina si ty "dobre rady" vzala az prilis k srdci v debadesatych letech a vysledkem byl bankrot statu. Treti svet mel za studenen valky tu smulu, ze se stal bojistem dvou ideologii. V te dobe bych jeste na rozdil od J. Stockwella mozna ty operace chapal. Studena valka skoncila v roce 89. Za chvili to bude 20 let. Hledam ten progres ve tretim svete, kde si jako v jizni Americe a Asii neuvedomili, ze si musi pomoct sami, tak tam kde na to neprisli, jsou ve stejnem svrabu jako v letech studene valky.
Maji neuveritelnou bidu a smulu, ze vlastni hromadu surovin obvzlaste uran, ropa, zemni plyn jsou pritezujici okolnost. Tohle neni o marxismu nebo despocii, tohle je o ochote nebo neochote poslouchat befel tech, co drzi moc. Ti poslouchaji S.Arabie, S.A. Emiraty, sveho casu JAR, Lybie se zmenila zrejme na svobodnou zemi?!? ( v cele stoji stejny reznik, pardon plukovnik Kadfi) Liberie... maji svaty klid a ochranu. Poslouchejte a mejte si treba despocii, postavte se nasim zajmum a smeteme vas i kdyby jste byli vzorem svobody.
22.9.2007 17:34
RE: K Americke zahranicni politice...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?
Reakce na 144291
"...Proslýchalo se, že Američané se už připravují v Bavorsku a za chviličku nás osvobodí. V roce 68 jsme doufali, že nám přijdou napomoc. Nikdo nepřišel...."
Jojo, i dospělý člověk v těžkých chvílích rád věří na pohádky se šťastným koncem. A na prince na bílém koni, či na blanické rytíře. Ale nakonec, spíše vstanou blaničtí rytíři, než by nás nějaká - jakákoliv - velmoc osvobodila nezištně, jen z lásky k nám a k demokracii... Nechte si to Vaše "kdyby tehdy přišli"... oni tehdy nepřišli, a to je to podstatné.... spíše přijdou nyní, se svým radarem, který tu většina z nás nechce....
Mily pane, velmi hezky receno, ale zapomel jste, ze s tim osvobozovanim Americani nejsou nijak slavni. Bohuzel, ze vsech konfliktu ktere jste jmenoval byli vykopnuti.
Iracka anabase take neprobiha nijak dobre.
Amerika vzdy bojovala tak trochu zbabele, i kdyz o tom nerada slysi. Jiste jste slysel o komentari, ze hrdine bombarduji z vysky deseti kilometru.
Amerika chce nove trhy a cerstve otroky na praci. To je tak vse.
Jinak kdyz reknete neco co se tam nenosi tak na vas pouziji ten slavny "taser".
22.9.2007 20:12
RE: K Americke zahranicni politice...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 71.?.?.?
Reakce na 144265
A v zadne s tech jmenovanych statu stale neni ta vytouzena svoboda ci demokracie.
Nakonec budme radi, ze nam v 1968 neprisli take na pomoc.
Komunisticka totalita byla sice hnusna ale alespon na nas nenahazely staisice tun bomb.
>A v zadne s tech jmenovanych statu stale neni ta vytouzena
>svoboda ci demokracie.
Nevidíte rozdíl mezi Severní a Jižní Koreou??? To je to o čem mluvím.
Takže promiňte, já lituji toho, že v 68 nám nikdo nepřišel napomoc. A ještě více lituji toho, že se to nestalo už v roce 1948.
23.9.2007 17:41
RE: K Americke zahranicni politice...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?
Reakce na 144331
I kdyz s vami souhlasim, tak musim rict, ze kdybych byl ten, kdo by mohl podat Cesku pomocnou ruku, tak bych to neudelal. Cesi jsou strasne nevdecny narod. Porad na neco, nebo na nekoho nadavaji. Vsichni jsou u nich blbci. Polaci, slovaci, madari, rakusaci, proste vsichni. Franta z vedlejsi vesnice je idiot, protoze vsichni v te vesnici jsou idioti. Dal mne kos vajicek, ale ja jsem je blahosklonne vzal, protoze ten idiot nevedel co s nema. No, a v nasi vesnici? Ja jsem ten nejchytrejsi. Ja vim, jak vyresit velkou populaci v Cine, vim, jak vyresit nepokoje v Darfur, vim, kdo by mel byt presidentem, vim vsechno. Ze cely svet mne jako nejchytrejsiho neuznava? Protoze to jsou vsichni blbci a idioti.
Zaslouzi si cesi, aby jim nekdo pomahal??
>...Cesi jsou strasne nevdecny narod.
>Porad na neco, nebo na nekoho nadavaji.
>Vsichni jsou u nich blbci. Polaci, slovaci, madari,
>rakusaci, proste vsichni. Franta z vedlejsi vesnice je idiot,
>protoze vsichni v te vesnici jsou idioti...
>...Protoze to jsou vsichni blbci a idioti.
---------
Klídek, klídek. Na to je jednoduché řešení. Najděte si jiné kamarády. To, co jste tady popsal, tak s tím jsem se ještě nikdy nestkal. Kromě pár zdejších na Zvědavci, ale ti sem chodí více méně jen provokovat. Právě proto nás Adler nazval "Hulváti". Kazí nám tady reputaci!
Vážený Nomen Nescio, máte to obráceně.
Nejen váš nik, ale veškeré vaše úvahy.
Nejprve k vaší iluzi z předchozího příspěvku:
"USA jsou supervelmocí, jako takové byly bohužel postaveny do role světového četníka".
Člověče "Nescio", právě proto byly Spojené státy vybrány do role
"moci síly" a jsou nástrojem k nastolení jedné světové vlády a Nového světového řádu. Scénář se již odehrává od Velké Říjnové
ž.-bolševické Revoluce v Rusku (1917). První i druhá světová válka byly další pokusy totéž uskutečnit.
S tímto náhledem si sám odpovězte na vaše následující úvahy:
> Takže promiňte, já lituji toho, že v 68 nám nikdo
>nepřišel napomoc. A ještě více lituji toho, že se to
>nestalo už v roce 1948.
Takže si klidně litujte, ale berte v úvahu rovněž geopolitické položení Československa v srdci Evropy. Kdo ovládne Československo - ovládne celou Evropu.
Ta "velká hra" je o něčem jiném, přestože to mnohým stále nedochází a nebo si jenom odskočili na Zvědavce trochu zaprovokovat.
23.9.2007 19:43
RE: K Americke zahranicni politice...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?
Reakce na 144331
Sice litujete toho, že nám USA nepřišly v r. 68 na pomoc, a i v r. 1945 to zapíchli u Plzně, aby dostály handlu, kterým si nás velmoci rozdělily naprosto bez ohledu na to, co bychom si samy přáli, ale kupodivu z toho logicky nevyvozujete, že na nás a na nějakou svobodu a demokracii vždy kašlaly a kašlou... mát vážně zvláštní logiku...
23.9.2007 22:30
RE: K Americke zahranicni politice...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?
Reakce na 144352
Zapichnuti u Plzne melo hlubsi duvody, nez co vy si myslite. Americani byli ochotni jit dal, treba az na Ciernu pri Cope. Rusove jim v tom zabranili
Takze americky president na Jalte chybel nebo co? Ke cti Americanu budiz, ze nemaji nic s Mnichovem 38.
24.9.2007 5:48
RE: K Americke zahranicni politice...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?
Reakce na 144381
Nechybel, ale tam se rozhodovalo, kdo co kdy zapichne. Devaty kveten vam take nic nerika? Muselo se cekat na ruskou armadu, aby si mohla delat zasluhy na osvobozeni na ucet mnoho zivotu.
Jalta byla rozhodujici pro osud republiky ne devaty kveten. Krasny ilustracni pripad, jak velmoce resi problemy malych zemicek. Vam se to nelibi? Mne se to taky, nelibi vcetne roku 68, to pry jsme byli ve sfere necich zajmu!! Proto je pro me nepochopitelne, ze ceska vlada a diplomacie je tak tupa, ze pristoupila na bilateralni jednani s USA a to prestoze jsme cleny EU a NATO. Z pozice EU nebo NATO se daly vest rozhovory v jiste rovnovaze vuci velmoci. Ted je vystavena vlada obrovskemu tlaku a vicemene si jeji clenove nedokazi predstavit nic jineho, nez-li vyhovet.
To je vsak nejlepsi cesta k nejakemu dalsimu Mnichovu nebo Jalte, kde budeme obetovani jak pinclik na sachovnici. Nemluvim o ceskych zajmech, protoze rozlobena je jina velmoc, ktera nam dodava 80% ropy a plynu. My se kvuli neodpovedne politice vlady nemuzeme podilet na energetickem projektu EU-Iran, ktery by ponekud rozlozil nasi energetickou zavislost a zhorsime vyrazne vztahy s Ruskem, pokud prijmeme radar na svem uzemi. Tomu rikam mit zodpovednost.
Pane 72???, pravidla "hry" byla stanovena před započetím války.
V průběhu se už jen dohlíželo, jak se plní zadané příkazy.
Zdalipak víte, že na Wannsee konferenci (1942) byl osobně přítomen pan Rothschild. Podotýkám - tohle se nedočtete z oficiálních historických pramenů. Když se rozhodlo o "konečném řešení židovské otázky" a to deportací a nuceným vystěhováním židů z Evropy, tak později - krátce po konferenci - přišel příkaz z Anglie - "Bílá listina", nebo také "Bílý dokument", zakazující další deportace židů. Sionistický kongres
(v zastoupení Rothschilda), potřeboval zajistit podmínky, na vytvoření a pozdější financování státu Izrael. Říkají tomu holocaust...nebo tak nějak.
V roce 1944 - před plánovaným ukončením války - byl Stalin vyzván ke spolupráci s "temnými silami v pozadí", nebo také, mezinárodními bankéři, osobně to byl Jacob Schiff - pokrevný příbuzný a agent Rothschilda - a to ke spolupráci na vytvoření jedné světové vlády, což znamená nyní a znamenalo to i tehdy -Nový světový řád.
"Strejda Josef" - tak ho nazývali politici v Americe a v Anglii (především Franklin D.Roosevelt a Winston Churchill), si pravděpodobně až tehdy uvědomil, proč se vedla druhá světová válka a snad i proč se konala žido-bolševická revoluce v Rusku(1917).
Z čeho tak usuzuji: Jednak návrh odmítnul, ale jeho reakce byla, že vyhodil všechny židy z vlády, ze složek NKVD a ze všech vlivných funkcí. I v průmyslu. Ač sám byl žid - původní jméno Džugašvili - židovský synek. Některé prameny (oficiální) uvádějí, že to bylo za spolupráci s fašisty. I to je docela možné a tak můžeme vzít v úvahu oba důvody.
Jsem přesvědčen, že kdyby Stalin nabídku přijal, že by to znamenalo konec války. Takhle štvali Wehrmacht až na Stalingrad, kde se karta otočila. Tohle byl ten důvod tajného antisemitismu, který se dále přenesl do bolševicko-komunistického režimu po znárodnění v Československu (1948). Tohle byl také důvod, proč se spustila ta pomyslná železná opona. Zamezit vnějším vlivům - zamezit dalším pokusům o vytvoření Nového světového řádu a jedné světové vlády.
Zní to až ironicky a neskutečně - Dr.Gustáv Husák měl pravdu, když neustále opakoval: musíme se chránit před imperialistickými živly. Tak...a tu máš čerte krumpáč. Klidně si mne tady rozcupujte na kousíčky a rezneste mne na kopytech. Teď tady máme globalizaci, Evropskou Unii a v dohledné době Severoamerickou Unii a tohle všechno nás má dovést do Nového světového řádu, pod jednou světovou vládou - kriminální organizace dynastie Rothschildů a jeho mafiánská tlupa Bilderberg a Bohemian Grove. Osobně věřím a také doufám, že to nedokáží. Musíme se však konečně sjednotit a společně se šprajcnout. Doposud všechno zbabrali, takže máme šanci.
Mylite se. Kdyz se podivame na Trodasuv seznam, neni to tak zle.
V Cine, Severni Kokeji, na Kube, v Laosu, Vietnamu a Lybii sice demokracie neni, ale v Jizni Koreji, Guatemale,Indonesii, Peru, Kambodzi,Grenade, El Salvadoru, Nikaragui, Paname, Iraku,Bosne, Jugoslavii a Afghanistanu ano. I kdyz treba v Iraku a Afghanistanu se o ni porad bojuje. O zbytku zemi na seznamu nemam zpravy.
Mylite se take, kdyz pisete o "hazeni statisicu tun bomb". Demokracii se da pomoci i rychlou a pomerne nekrvavou akci, jakou bylo napriklad vyhnani kubanskych komunistu z Grenady a usporadani svobodnych voleb.
Nebo pomoci hospodarskych sankci, ktere ted Spojene Staty a E.U. uplatnuji proti komunisticke junte v Myanmaru. Tam se to ovsem snazi pokazit Putinova vlada, ktera vladnoucim generalum prislibila vybudovani atomove elektrarny.
> neni to tak zle.
?
To snad může říci jen někdo, kdo si říká Rocky nebo Rambo. V Iráku důsledkem okupace zahynul jeden milion Iráčanů. Pravníci se domnívají, že ve smyslu Norimberských principů se G.W.Bush a další členové americké administrativy dopustili válečných zločinů a zločinů proti lidskosti. Zmiňuji se jen o jedné té Americké válce, pro Rockyho osvobozování muslimských žen od jejich manželů.
Historický seznam Amerických válek je holá skutečnost. Dějepis můžete překrucovat, jak chcete, ale je zcela jasné, že každé impérium bojuje jen a jen za své zájmy. Plná ústa „demokracie“ jsou trochu zavádějící. Nastolení demokracie je obludná lež. Můžete opravdu nastolit demokracii?? Chcete beze studu tvrdit, že v Iráku a Afganistanu je nějaká demokracie?
A kdyz je v tech statech , trebas v Nikaragui ta demokracie. Kdy priblizne muze tento stat cekat zaplaceni valecnych reparaci za zniceny prumysl atd behem americkych naletu. Podle rozhodnuti OSN meli USA zaplatit uz pred 20 lety.
Na co se tedy ceka ?
Nejlepsi ovsem na tom vsem je, ze se jak komuniste tak militantni islamiste svymi plany na ovladnuti sveta nikdy netajili a netaji. Casto dokonce priznavaji, ze svych cilu chcou dosahnout pouzitim nasili a zavedenim diktatury. At uz diktatury proletariatu, nebo tradicniho muslimskeho prava Sharia, kdy praktickou vykonnou moc provadeji nikym nezvoleni mullahove.
Postoje pana Bartoska, Trodase a jinych se daji castecne vysvetlit jejich mladim a neznalosti historickych souvislosti.
22.9.2007 19:35
RE: Komuniste se svymi plany netajili
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?
Reakce na 144296
A neocons se jimi tají? "New american century" je plán komunistů? Nebo, že by islamistů?
DavidZ
Pokud je mi znamo, cilem U.S. zahranicni politiky je podpora demokracie. Nevim jak vy, ale ja dam demokracii prednost jak pred komunistickou diktaturou proletariatu, tak pred vladou silenych mullahu.
Zadna spolecnost neprijme silou zmenu svych socialnich a kulturnich struktur. Jak dlouho trvalo zrovnopravneni zen na Zapade? 100 let? Byl to a je velmi pomaly proces, ktery probiha se souhlasem tech dole, kteri se s nim ztotuznuji. Kdyby prisel pred sto lety nekdo s armadou, ze to musime udelat hned, taky bychom si to nenechali libit. A kdyby nam nekdo chtel sahnout na nasi viru? Mno, to by teprve byla mela.
23.9.2007 19:37
RE: Komuniste se svymi plany netajili
DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?
Reakce na 144330
Inu, tak minimálně já o demokracii made in USA nestojím. A ejhle! Máme tu demokracii. Já nestojím, vy stojíte. Také nestojím o to aby ji někam exportovali. Co myslíte, kolik lidí ve světě stojí o export USdemokracie? Myslíte, že je dobré jim ji vozit na hlavních děl? Nebylo by lépe se jich nejprve zeptat? Jak dopadla demokracie v Palestině? Proč se to demokratům z US nelíbí? Když demokracie, tak snad do důsledků, ne? Nebo snad máte na mysli nějaký speciální druh demokracie, kde musí většina ustoupit? To pak ovšem si nikdy nebudem rozumět. Tomu já demokracie neříkám.
P.S. A to vedeme pouze akademickou debatu, protože představa altruismu neoconů, utrácejících miliardy dolarů aby přinesli světlo demokracie zaostalým ... (doplňte co je libo), mne pouze pobaví. Jen si představím správní radu Halliburtonu, Cheyneyho, Rova, jak si lámou hlavu, kterak schrastit další prachy na nějaké to osvobození a dostávám záchvaty smíchu. Odtrhují si od úst, snídají suché kůrky, jen aby honem někomu někde pomohli. Kdeže by jim šlo o vlastní prospěch. (Není to náhodou hnací motor kapitalismu?) Jde jim jen a jen o dobro jiných a obětují cokoli, že?
Nevim pane, o jake demokracii made in USA hovorite. To zni jako nejaka fraze z Halo Novin.
Treba na Grenade byly hned po osvobozeni od komunistu usporadany pod dohledem OSN normalni volby, ve kterych do konce mohli kandidovat svrzeni komousi. Ktere k jejich uzasu skoro nikdo je nevolil.
V Iraku zase v poslednich volbach vyhrali uplne jini lide, nez by si Amerika prala.
Me se spis zda, ze vam se proste nelibi demokracie jako takova. Me se zase nelibil ten smradek a teplicko za komunistu a jsem pevne presvedcen ze se to nelibi ani tem chudakum v Severni Koreji.
Stejne jako se nelibi treba muslimskym zenam zit v jejich podrizenem postaveni bez lidskych prav.
Myslim, ze byste vy i Bartosek meli mluvit jen sami za sebe.
Kdyz po "humanitarni lekci", ktera byla udelena Palestincum v Gaze udelate dalsi demokraticke volby, tak prekavpive asi Hamas nevyhraje. Jake predstavovala pro ohrozeni narodni bezpecnosti USA Grenada nebo treba Vychodni Timor? Pidisaty bez armady, lodstva, letectva?
Mam pro vas pane Bartosek zajimavou informaci.
Komuniste na Grenade ve svobodnych volbach neprohrali z duvodu nejake "humanitarni lekce". Oni prohrali, protoze obyvatele te zeme nechteli zit ve zkurvene komunisticke diktature. Ja to vim zcela jiste, protoze jsem v takove zkurvene diktature sam zil. Pokud me neverite, zeptejte se nekoho, kdo ma podobnou zkusenost jako ja.
Nebo se podivejte na priklad Kuby, kde krvavy Fidel volby od sveho uchopeni moci radeji ani neusporadal.
Vy jste zil na Grenade v te dobe? Mno, to je jina, ja jsem tam jaksi nebyl. Pokud jde o Fidela, pak diktatura na Kube je nesrovnatelna s radenim contras, eskader smrti, Pinochet, treba Haity, co se obeti a urovne zivota lidi tyce. Tyhle rezniky financoval kdo? A financoval je z ceho, ze by kokain? Ve Vietnamu to byl heroin, stejne jako v Afagnistanu.Agenti CIA vypovidali pred Kongresem, ze jednodusi je posilat penize na podporu "obrancu svobody" do Svycarska, aby se to zbytecne nekomlikovalo.
A posledni uspech vyvozu svobody na laufech kanonu je Irak. Upozornuji, ze v tomto zdroji se vyskytuje i zavazne tvrzeni Bakerovi komise, ktere do znacne miry koresponduje s daleko vysim nez oficialne udavanym poctem mrtvych civilistu, na ktery bude vytvaren silny politicky tlak, aby ukazoval co nejnizsi cisla.
http://www.blisty.cz/2007/9/24/art36387.html
Ne pane Bartosek, ja jsem na Grenade nezil. Zil jsem ovsem v jine zemi kde vladli komuniste a celou situaci na Grenade jsem sledoval. To by melo snad stacit.
A co vy ? Vy jste byl se Stockwellem v Angole ? (Prominte, blba otazka )
Srovnani ruznych diktatur je opravdu obtizne. Treba ta na Kube trva uz pres padesat let, coz se zatim zadnemu pravicakovi pokud vim nepovedlo. O brutalite a zverstvech Fidelovych hochu na Kube i v Angole se toho vi dost, i kdyz proti radeni Che Guevarovych muchachos v Bolivii to byli pouzi bridilove. A vidite, dnes nosi ruzni pitomci tricka s obrazkem komandanta Che.
Ke zlocinum pochopitelne dochazelo na obou stranach, to v guerillove valce kde partyzani nenosi uniformy snad jinak nejde. O pripadech ultralevicovych katolickych knezi a ucitelu zavrazdenych pravicovymi komandy se mluvi opravnene dodnes, i kdyz v pripade ucitelu se jednalo vetsinou o kubanske politruky.
V kazdem pripade vsechny tyto konflikty zacli komuniste a vlady i lide dotycnych zemi se meli pravo branit.
Nakonec i Che Guevaru nechytili normalni vojaci, ale mistni indiani vycviceni CIA. Nejspis se tak vyhnuli osudu nicaragujskych indianu kmene Misquito, ktere Sandiniste temer vyhladili.
Ja jsem zapalene nemluvil o zkurvenem komunismu? Ja vubec netrvam na osobni pritomnosti, aby clovek mohl mit i pravdivy nazor na vec. Znam virtualne sice jednoho serganta, pro ktereho to je zasadni vec, ale ja si myslim, ze muzeme ziskat dost zasadnich informaci treba o ohni, bez toho, ze bychom tam museli strkat ruce.Takze jsem se preptal na tu osobni ucast v te Greanade?
Muzu vedet, z jakych zdroju jste bedlive sledoval deni na Grenade? Mimochodem Stockwell byl zvedavy na ty komunisty, takze na Grenade byl hovoril s Bishopem, byl na Kube, byl v Madarsku. Chtel poznat i jine komunisty, nez profesianaly z KGB s kterymi hral v poli sachy a popijel drinky . A o tom, kdo co zacal prectete si, co Stockwel rika o Angole. Nikdo nerekl ten clovek lze, obzalujeme ho a posleme brucet do basy. Nikdo!
Ten prvni odstavec nedava pane Barosek zadny smysl.
Znovu musim opakovat - vse co citujete je z knihy Johna Stockwella, ktery si to mohl vsechno vymyslet. Hlavne ty dobrodruzne blaboly o popijeni drinku s profesionaly od KGB. Ze on se ten chlapec dival prilis casto na televizi ?!
Ja myslim, ze Stockwellova kariera skoncila ve chvili, kdy doporucil svym sefum spolupraci s komunisty zalozenou a Sovetskym Svazem podporovanou MPLA.
To by se rovnalo zrade lidi, kteri chteli pro Angolu opravdovou nezavislost a mir.
Proto nejspis ten clovek skoncil na smetisti dejin.
24.9.2007 10:41
RE: Komuniste se svymi plany netajili
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 144363
Ano pane, teď jste si to vyřešil. Vy jste demokrat a já jsem komunista.
Zkusil jste se nad mými otázkami aspoň zamylet? Skutečně každý, kdo s vámi nesouhlasí musí být komunista? Nesvědčí to spíš o vaší, ehm, extrémní politické orientaci, když každý váš odpůrce je komunista?
DavidZ
Nevadi Vam, ze napr. hlasovaci pravo bylo v mnoha muslimskych zemich zenam udeleno driv nez na zapade ? A ma-li nekdo uz tak dulezitou vec jako pravo rozhodovat ve volbach tak uz nejaka prava ma ne ?
Ale to by nesedelo do te propagandy co ?
Pane Rocky, vy porad pomlouvate Muslimy, ze se to zda az podezrele.
Ta "Sharia" je tradicni zakon, ktery udrzuje moralitu a tradice.
Kdyz se na to podivate, tak je pro narod lepsi ta Sharia, nez banda tech taky zvolenych kteri si delaji zakony pro svuj prospech pro sve kapsy.
Je ale pravda, ze kdyby byla Sharia, tak by zidovsti tvurci pornografie prisli o zivobyti.
Vam se ale jiste ta pornografie a nemoralita kterou ti Zioniste rozsiruji libi, jinak by jste jim tak nefandil.
Pornografie je podle mne nebezpečná ne z nějakých "morálních" důvodů, ale proto, že (cíleně) zbavuje lidi lidství a důstojnosti, a lásku zbavuje citu. Dělá z lidí mašiny na sex. Nabízí nám promyšleně zase jen jednu formu konzumu, jen jednu formu závislosti. Protože závislí lidé jsou snadno ovladatelní....
>Pornografie je podle mne nebezpečná ne z nějakých
>"morálních" důvodů, ale proto, že (cíleně) zbavuje lidi
>lidství a důstojnosti, a lásku zbavuje citu. Dělá z lidí
>mašiny na sex...
------
Máte pravdu, ale trochu bych to rozvedl. Kultura národu je založena především na morálních zásadách
a mezi tyto zásady patří sebeovládání - sebekontrola. Tyto morální zásady jsme se naučili přirozeně a v prostředí, kde jsme vyrůstali. Ve většině případů od rodičů, spolužáků a kamarádů.
Mladší generace - stále ještě ve stádiu vývoje - jsou vystaveny daleko větším vnějším nátlakům, kdy ještě nemají vypěstovány tyto "morální zásady".
Pane 213, ve vašem příspěvku jste napsal:.."že (cíleně) zbavuje
lidí"...Nic není náhoda! Tohle není přirozený vývoj společnosti, je to CÍLENĚ vytvořené za účelem rozkladu společnosti. Zničení jejího základu, což je právě rodina.
V Německu sionisté zašli až tak daleko, že Ministerstvo pro rodinné záležitosti vydalo rodičovskou příručku:
"Láska, tělo a hry na doktora" (angl.), která je určena sexuální výchově dětí od jednoho do tří let. V brožůrce se
uvádí - cituji: "Otcové nevěnují dostatek pozorností vaginám a klitorisům svých dcer. Jejich laskání se málokdy dotýká těchto oblastí, přestože tohle je jediný způsob, kdy děvčátka mohou vyvinout smysl a hrdost v sexuálních záležitostech".
Autor zachází ještě dále: "Dítě se dotýká všech částí otcova těla, až mnohdy dojde k erekci (ke stopoření) a otec by to měl opětovat".
Možná jsem ze staré školy, ale tohle mi připadá, jako prasárna první třídy.
Talmud nabádá ke stejným perverzím a pro rabína je sex se tříletým děvčátkem naprosto přípustný a legální.
Historie se opakuje. Německo v počátcích třicátých let a nebo také, Sodoma-Gomora jedenadvacátého století.
Nejsem si vedom toho, ze bych nejak pomlouval muslimy. Nelibi se mi fanatici jakehokoliv druhu a utisk zen v muslimskych zemich je bohuzel skutecnost.
O pornografii jsem nic nepsal a vase obvineni z toho, ze pornografii rozsiruji "zidovsti tvurci a Zioniste" uz zavani rasismem.
24.9.2007 19:59
RE: Komuniste se svymi plany netajili
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?
Reakce na 144418
Řekl bych, že v muslimských zemích je se svým údělem nespokojeno asi tak stejně žen jako v zemích křesťanských či ateistických. Zkuste se zde nějakých žen zeptat, možná by leckterá ještě ráda vyměnila úděl špatně placené otrokyně v práci a následně v domácnosti za pohodlí dobře vybaveného harému.. Ty "svobody" ve zdejší "demokracii" se začínají pomalu ukazovat ve svém pravém světle, a to jak pro ženy, tak pro muže... Kromě toho, způsob, jakým američtí vývozci demokracie do muslimských zemí svobodu ženám přivážejí (aniž by se jich demokraticky zeptali, zda si to přejí) také zrovna dvakrát nefunguje, nemyslíte? Zatím platí za tu "svobodu" tím, že jim v důsledku okupace houfně umírají děti a manželé.
PS - Když se Vám nelíbí fanatici jakéhokoliv druhu, jak byste nazval chování prezidenta Bushe, kterého v jeho boji proti muslimským fanatikům vedou a pobízejí hlasy shůry?
24.9.2007 21:51
RE: Komuniste se svymi plany netajili
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?
Reakce na 144423
Vy asi nemate poneti, v jakem prostredi ziji a cemu se musi zeny podrobovat v muslimskych zemich.
24.9.2007 23:46
RE: Komuniste se svymi plany netajili
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?
Reakce na 144429
A kdo Vám, nebo komukoliv jinému, dal právo to násilím měnit? Lze vůbec něco takového měnit ozbrojenou invazí nebo bombardováním?
25.9.2007 17:46
RE: Komuniste se svymi plany netajili
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?
Reakce na 144432
Byt zenou v takovem Afganistanu za dob Talibanu, tak bych si pral tu invazi a nasili.
A nebo bych mela jit nekam cinkat klicema?
když ty ženy zbombardujeme, bude jim mnohem líp. Že ?
Zrejme po sobe nectete co pisete. Vas pristup k Muslimum je, da se rici nepratelsky.
Co se tyce zidu a pornografie, je jasne, ze vetsina producentu v USA jsou zide. To je dokazano statistikami. Mozna, ze to maji v genech. Inu, prachy jsou prachy.
A jestli pak vite, ze pristup Orthodoxnich zidu k zenam je velmi podobny, jestli ne horsi nez Muslimsky?
Z toho se tezko vykroutite.
Jste holt zvykli, ze vam se neodporuje.
Vsiml jste si, ze slovo antisemitismus v posledni dobe dostalo jinou podobu? Zamenuje se za vlastenectvi. Lasku k narodu a dobre hospodareni.
Kde pan Gross sehnal tolik penez na akcie. Kdo pujci 300 000 000? Zase nejaka zbouda?
Tuto stránku navštívilo 6 798