Diskuze k článku

Jiřina Šiklová: Restituční podvodník Schwarzenberg na Hrad!

Příspěvků 29

17.9.2007 5:08

Neni nekde zdroj?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Primo na projev Siklove k presidentske kandidature, docela bych si ty perly precetl a vychutnal. Me od teto damy zustala v pameti veta "radsi se budu mylit s Washingtonem nez mit pravdu s Putinem". Nechce se my to hledat, tak to zrejme nebude doslovne presne. Navic si myslim, ze by to nebylo spatne uvest k clanku zdrojovy projev Siklove, pripadne i zivotopis.

143999

17.9.2007 5:54

Členství v KSČ není pohana, ale dnes by takový člověk měl být zticha!

Marcel 88.?.?.?

Reakce na 143999

Nikomu nevyčítám, že byl členem KSČ, ale měl by mít tolik
slušnosti v těle a nevměšovat se do politických diskuzí
a hlavně veřejně nevystupovat. Tím je celý současný politický
trend naprosto nevěrohodný. To se netýká jenom Šiklové, ale třeba Pitharta,Tlustého a mnoha dalších.V řadách pravicové ODS se to bývalými členy KSČ, jenom hemží.A zase je nutné rozlišit
řadového člena ODS, který pro stranu pracuje a funkcionáře, který
stranu reprezentuje.Na ministerstvu vnitra jsou dosud "nepostradatelní" příslušníci STB a to 18 let po "sametu".
Nechci nikomu škodit, ale měl by být každý člověk s takovou
minulostí trochu soudný.
Celý systém je podvodný už od roku 1989.Příslušníci STB a zvláště
2. správy / vnitřní nepřítel/ jsou nevinní a mají vysoké důchody
a jejich často "oběti" zverbovaní pod různými pohrůžkami
jsou vláčeni médii a žumpou bulváru.
Máme seznamy na různé informátory a kde jsou seznamy důstojníků
STB, kteří takové svinstvo prováděli!
Taková "sametová" spravedlnost a lá Havel je naprosto scestná.
Jenom říká, čím větší budeš svině, tím se budeš mít lépe!

144002

17.9.2007 6:50

RE: Členství v KSČ není pohana, ale dnes by takový člověk měl být zticha!

Rocky 74.?.?.?

Reakce na 144002

No, zticha by ti byvali soudruzi uz ze slusnosti byt mohli. Aspon ze Havel, Klaus ani Topolanek u komunistu nikdy nebyli!
Kotrba z BL by asi dal vsechno za to, aby to o sobe mohl rici take. [mrknutí jedním okem]

144004

17.9.2007 9:57

RE: Členství v KSČ není pohana, ale dnes by takový člověk měl být zticha!

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 144004

Klausova přihláška existovala. Ale nějak ho nechtěli...

144010

17.9.2007 9:40

RE: Členství v KSČ není pohana, ale dnes by takový člověk měl být zticha!

Saša 207.?.?.?

Reakce na 144004

Kotrba ze strany vystoupil za komunismu, ještě když z toho prospěch zrovna nekoukal. Netají to. Necpe nikoho na hrad jako Šiklová. Nepíše pro zisk. My o voze a Vy koze. [zmaten]

144011

18.9.2007 19:01

Velmi, velmi se mýlíte Sašo,

Max von Sprcha 88.?.?.?

Reakce na 144011

soudruh Kotrba byl členem KSČ potom KSČS a ukončil svou kariéru v komunistické straně jako člen KSČM. Nyní je členem ČSSD, přes kterou se tento soudruh proslintal až do rady Českého rozhlasu. Po volbách byl bohudík už vyhozen.

Svou lásku ke komunismu zřejmě získal od svého otce, který jako sochař sochal pro komunisty Leniny a ti mimi pak "vyzdobovali"naši vlast. Kotrba byl podle sdělení Tomáše Peciny vyhozen z agentury Tendence protože dělal bokovky. To jen k jeho charakteru a nezištnosti.

Kotrba je také autorem komunistického loga "třešniček. Ve svém životopise, který již z internetu stáhnul, ale který mám uložený, se Kotrba ke členství v komunistické straně přiznal. Také tam uvedl ke své osobě motto: Židovství je stav duše... Toto motto již v životopise na Britských listech také nemá, takže nevíme, jaký je stav jeho duše nyní.

Ale nechme promluvit samotného Kotrbu:

"Má zkušenost s KSČ / KSČS / KSČM byla přitom od mého dobrovolného a svobodného příchodu až do mého svobodného a dobrovolného odchodu z této strany jiná: figurovali v ní jak darebáci, parazitující na systému (a následně na všech dalších, které se od té "sametové" doby objevily), partajní šíbři (ti se naleznou v každé straně s vládní ambicí či spoluodpovědností), tak i ideologičtí slepci (výskyt je dán strukturovu inteligence populace, v politických stranách i médiích jsou vděčnými koryfeji názorových proudů), patolízalové z aparátu (který obecní úřad jich není plný, natož sekretariát politické strany - jakékoliv), tak i šiřitelé evangelia (ty najdete v ČSSD, v US, ODS i u komunistů, pouze Kristův kříž nahradili hvězdou z věže hotelu Internacional, případně ptákem, dubiskem či kterýmkoliv jiným znamením, kterým se dají podarovat voliči."

144080

19.9.2007 2:49

RE: asi ano, díky pane Max von Sprcha :)

Saša 207.?.?.?

Reakce na 144080

Čerpal jsem právě z toho internetového životopisu. Díky. Zřejmě obdivuji zaměření trochu doleva a v tom se Kotrba snad nezměnil. Tedy stále ho nelze srovnávat s Jiřinou Šiklovou.
Snad je mu jasné, že komunismus se zhroutil a nikdy nikde nepracoval, ideologie se neslučuje s povahou člověka.

144098

20.9.2007 5:44

RE: Velmi, velmi se mýlíte Sašo,

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144080

Casy se meni a lidi se meni s nima. Jirina Siklova je toho zivoucim dukazem. Bez patere se jde tezko proti vetru. Nevim jaka je minulost pana Kotrby, ale pokud se podivam na jeho clanky, tak vetru se neboji. ..."strom poznate po ovoci"...

144149

17.9.2007 10:23

RE: Členství v KSČ není pohana, ale dnes by takový člověk měl být zticha!

skud 194.?.?.?

Reakce na 144004

Buhežel se Rocky mýlíte. Topolánek by v 80. letech akvivní v SSM a chtěl si dělat karieru v komunistickém světě. Ale takových dneších "příkladných a ctnostných antikomunistů" je více.

Já prostě nemám rád lidi, kteří kecají něco o morálce, kážou a poučují lidi, jak mají myslet.
Když jsou tedy bývalí komunisté u moci, tak ať neremcaji, protože na to nemají právo. Protože, vůči čemu se dnes vymezují, tehdy nadšeně podporovali a byli spoluarchitekti komunistického zla. A jsou tedy spoluzodpovědni, za to proti čemu se dnes staví.

144013

17.9.2007 20:13

RE: Členství v KSČ není pohana, ale dnes by takový člověk měl být zticha!

Marcel 88.?.?.?

Reakce na 144013

Topolánek byl předseda SSM, studoval vojenské gymnázium
a jeho maminka byla sekretářka soudruha Mamuly, krajského
tajemníka v Ostravě, opravdu rudokožce arcilotra!
Nevím, co byl starý Topolánek, ale jinak šlo o velice povedenou
rodinku.
Ale ani Topolánek sám mně nevadí,mimo svého křupanství, kterým se
projevuje na premiéra, až příliš.Nejde o zlého člověka a vyčítat
někomu rodinu a původ je zbabělé a podlé.Každý pěkně sám ať
hovoří za sebe a když byl Topolánek před rokem 1989 takové
kádrové eso, měl by se dnes pokryteckých a účelových antikomunistických řečí pokorně vyvarovat.
Co lidí rylo držkou v zemi za komunistů a byli rozehnáni do celého světa a dnes jsou rádi, že se poměry změnily a nemusí se duševně onanovat ubohými poplatnými řečmi 18 let po "sametu",
jako Topolánek.

144033

18.9.2007 2:58

RE: Členství v KSČ není pohana, ale dnes by takový člověk měl být zticha!

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144004

Myslite "vlajkonose" Topolanka. Ted nemluvim o fotbale. [velký smích] [velký smích]

144039

18.9.2007 2:55

RE: Členství v KSČ není pohana, ale dnes by takový člověk měl být zticha!

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 144002

Sohlasim a pouze dodavam svuj nazor, ze u slusnych lidi, jako treba Tosovsky. Neni mozne, aby stali na vysokych postech v CR, kdo vi kde je konec svazkum STB a co meli tajne sluzby Varsavske smlouvy byt za zlomkovite informace o zdrojich STB. Tito lide jsou proste vydiratelni a tim je potencialne ohrozen zajem CR v prospech nekoho jineho. Pokud je o Siklovou, tak si taky myslim jako autor clanku, ze "jde po vetru", a proto se mi nelibi, aby moralizovala. Taky ji neverim, neverim lidem kteri postradaji "pater".

144038

17.9.2007 11:45

RE: Neni nekde zdroj?

petr sleder petr (tečka) sleder (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 143999

Tuhle větu řekla v Otázkách VM na ČT, v diskuzi k radaru. [smích]

144014

17.9.2007 8:29

Tajemství

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Pro pana Krále jsou restituce Havla a Schwazenberga tajemné.Nic nového pod sluncem.
Kdysi dávno byl pro mne tajemný sklep pod naším domem.Jednou sem tam zašel, bliknul a bylo po tajemství.Až si autor prostuduje vlastnické dokumenty k jejich majetku, možná se mu rozsvítí.

144007

17.9.2007 9:03

RE: Tajemství

Pepýk 84.?.?.?

Reakce na 144007

Vratislave, je docela dobrým zvykem, že diskuse na Zvědavci obsahují nové informace, podnětné myšlenky, vlastní úvahy. Vnímavého čtenáře to obohacuje.
Čím jsi nás chtěl obohatit ty? Nějak ve tvém příspěvku nenalézám informační hodnotu.

144008

17.9.2007 10:30

RE: Tajemství

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 144008

Tak já Vás obohatím. Majetek konfiskovaný podle 143/1947Sb. nebyl nikdy Schwarzenbergy restituován.Stačí?

144012

17.9.2007 11:51

RE: Tajemství

petr sleder petr (tečka) sleder (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 144012

Prosil bych tedy objasnit, co do tohoto konfiskovaného majetku (z dnešního majetku Swarzenbergů) nepatřilo.

Jinak zde je nějaké info.

znění zákona
http://www.lexdata.cz/web/lexdata.nsf/frameset?openpage&sb=C12571D20046A0B2C12566D400717CFA

dobový záznam z parlamentu
http://www.psp.cz/eknih/1946uns/stenprot/065schuz/s065002.htm
http://www.psp.cz/eknih/1946uns/stenprot/065schuz/s065003.htm

144015

17.9.2007 14:47

RE: Tajemství

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 144015

Schwarzenbergům nebyl vrácen celý majetek hlubocké větve, tedy mj. zámek Hluboká, hrad Zvíkov. palác na Hradčanech, zámek Český Krumlov a statisíce hektarů půdy-tedy ten majetek, zabavený zvláštním zákonem č. 143/1947.

Vrácen byl jen majetek orlické větve, zabavený až po roce 1948 komunisty. byl vrácen za stejných podmínek, jako jakýkoliv jiný majetek ukradený komunisty. Týká se to například hradu Orlík.

144020

17.9.2007 15:17

Noblesse oblige

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 144020

Není to jedno? Naší české šlechtě přeci nikdy nešlo o majetek, našim nejušlechtilejším z ušlechtilých přeci jde hlavně o službu národu a vlasti (naprosto stejně, jako jde církvi výhradně o službu víře)... [oči v sloup]

144022

17.9.2007 18:07

RE: Tajemství

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 144020

A je po tajemné restituci. To bude infarktů... [chechtot] [chechtot]

144027

17.9.2007 13:40

Utrpení mladého Schwarzenberga

Roman Mára 88.?.?.?

Trochu mi to připomíná vzpomínku mého přítele pamětníka, jak na jaře ´68 diskutoval se studenty, kteří demonstrovali za zvolení Císaře presidentem. Častý argument pro prý byl také: "Císař byl od komunistů pronásledovanej!" Jak? "Byl ve vyhnanství v Rumunsku!" Ach tak, ovšem - trpěl ve vyhnanství na ambasádě ...

144018

17.9.2007 14:59

Gratuluju ...

-fz- 85.?.?.?

... už (nebo teprve .9 měsíců..) mám internet a dnes poprvé se mi podařilo zabrousit na tuto stránku.Myslím,že je dobré potírat hloupost,která už víc než 15 let ovládá to,čemu se říká česká kotlina.Myslím,že se na vás podívám čatěji.Jen si musím poznamenat,jak jsem se k vám dostal ...
Zdraví Vás -fz- 17.9. [smích] [mrknutí jedním okem]

144023

17.9.2007 23:59

RE: Gratuluju ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 144023

taky nebude od věci tenhle server nabídnout dalším, sleduji jej už přes rok a některé články lze vyvažovat zlatem.
Některé.

144036

18.9.2007 6:30

Podle toho jak ten podvodnik Schwarzenberg vypada

Kadence crazy 154.?.?.?

driv nez na Hrade bude na zidovskym hrbirove 6 feet deep ! [velký smích]

144046

18.9.2007 10:00

RE: Podle toho jak ten podvodnik Schwarzenberg vypada

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 144046

To s tím židovským hřbitovem...mohl bych poprosit o vysvětlení?

144056

18.9.2007 20:40

RE: Podle toho jak ten podvodnik Schwarzenberg vypada

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 144056

Samozrejme . Takovy zid jako Schwarzenberg by na krestanskym hrbitove vedle gojimu za ty sluzby sionistum v USA dokurvit cesky narod a jejich zemi co nejvic rozhodne nelezel .... [smích]

144088

19.9.2007 17:35

RE: Podle toho jak ten podvodnik Schwarzenberg vypada

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 144088

Ty taky musíš být slušný fanatik...označovat za žida člověka, který ma rozdíl od nás všech zná svoje předky několik set let zpátky, přičemž je jisté, že mezi nimi žádný žid není, to už chce velkou dávku zaslepenosti.

144121

18.9.2007 20:17

Bruml

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

No, mnoholetá zkušenost mě vede k závěru, že ono je celkem jedno kdo je nebo bude na mocenských postech, v něčem takovém jako je český stát byla je a bude vždy jen havěť.

144089

23.6.2010 16:20

jednou blbá

r.m. 62.?.?.?

vždycky blbá [velký smích]

222658

Tuto stránku navštívilo 7 445