Diskuze k článku

Proč každý pátý mladý Američan nedokáže najít na mapě USA?

Příspěvků 62

29.8.2007 22:26

Neviem, ci som paranoidny,

Igor 82.?.?.?

ale ak je v posteli opakom toho, co predviedla na ukazke, tak by som sa snou rcite rad vyspal; a to viackrat; ved je to genialne, objavil som nieco pozitivne na tej holke! Niecom paranoid a niesom negativista, ja by som sa s nou i vyspal!

142775

29.8.2007 22:23

RE: Neviem, ci som paranoidny,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 142775

[velký smích] I já. Ale museli bychom jí něčím ucpat ústa.

142776

29.8.2007 22:12

RE: Neviem, ci som paranoidny,

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 142776

Ale pánové, ta mladá dáma je produktem nějaké společnosti a docela si myslím, že i když bude snad v české společnosti procentuelně méně podobných exotů, najdete je zde také.
Takže bychom se nemuseli příliš pozastavovat nad stavem společnosti v USA, ale všeobecně.
Nejsem nějaký elitář a nijak se nepovyšuji, ale jistý všeobecný
stupeň zblbnutí společnosti jako fenomén, lze vypozorovat.
Začněme u hudby a umění vůbec.
Co je dnes také považováno za umění, se mně docela někdy kroutí
i palce u nohou! Ale každému , co jeho jest!
Kriticky se vyjádřím k USA, ale jiným směrem a jistě se k mému názoru přidají i ostatní čtenáři.
Tak ukrutně kýčovité věci jako jsem viděl v Americe nenajdete nikde na světě! Opravdu mírou nevkusu je snad Amerika posedlá!
Jak je Amerika bohatá, tak o to více je i zemí pakultury!
V Americe najdete nesmírně krásné věci, které jsou vytvořeny
špičkovými umělci, třeba i na ulici, příkladně v Chicagu nebo
v NY a v jiných městech a potom přijdete na tak hnusné
a odporné "píčoviny", že se úplně otřesete hnusem a řeknete si, jak je možné, že vůbec na takový umělecký hnůj, byly vynaloženy finanční prostředky.Amerika je země protikladů.

142779

29.8.2007 23:44

RE: Neviem, ci som paranoidny,

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 142779

Jistě i v ČR se najdou podobně inteligentní a chytří mladí lidé. Jenže ti neprojdou sítem v soutěži MIS, neboť součástí této soutěže je nejen fyzický vzhled účastnic, ale i jejich inteligence, schopnost komunikace a schopnost samostatného projevu. Taková účastnice by se nedostala do vyššího kola. V Jižní Karolíně patrně inteligentnější MISku porotci nebyli schopni vybrat.

V televizi jsou i jiné zábavné programy - Nikdo není dokonalý a v poslední době Nejsem chytřejší než páťák. Samozřejmě, že odpovědi účastníků v Krampolově pořadu jsou vybírány ze širšího vzorku, protože na samých správných odpovědích by nebylo nic zábavného, nebyly by divácky přitažlivé. A televizi jde přece o sledovanost.

Pro nebílé neseveroameričany je hloupost amerických hvězd také jistě velmi zábavná a přitažlivá. Zvlášť, když v celém světě panuje všeobecný názor, že severoameričtí chytrolíní si o sobě myslí, že snědli všechnu moudrost. Žijí v domnění, že oni, resp. větší část obyvatel bušistánu patří mezi nejbohatší lidi na světě a proto zákonitě musí být také nejinteligentnější. Vůbec si nepřipustí, že stejně bohatých je také 300 milionů Číňanů, kterým statistickou průměrnou životní úroveň citelně snižuje miliarda dalších Číňanů, žijících v bídných podmínkách.

142784

30.8.2007 0:39

RE: Neviem, ci som paranoidny,

mekele 89.?.?.?

Reakce na 142784

Nesmirne rad bych vasemu tvrzeni v prvnim odstavci veril.. ale nejde to [smích]

142792

30.8.2007 5:58

RE: Neviem, ci som paranoidny,

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 142784

Mily pane Karel, ja jsem se na tu soutez dival, pravda, byl jsem opily a pohled na mlada devcata v plavkach se me zdal pritazlivym.
Odpoved teto divky se me zdala extra hloupa, ale nezapomente v jake situaci se udala. Otazka byla prekvapujici v case kdyz tato atraktivni divka jiz zrejme myslela na to, jak se prochazi s korunkou na hlave.
Sama priznala, ze ji to proste z hlavy vypadlo.
Co je ale zajimave je jak toto selhani osumnactilete divenky vyvolava teply pocit mezi temi z nichz vetsina se denne nesprchuje.
To, ze v Americe neni vzdelani a nebo poznamky o spatnem vkusu jsou velmi zavadejici.
Zalezi na tom s kym se stykate. Amerika ma vynikajici skoly, proc by se sem jinak jezdilo z celeho sveta za vzdelanim.
Ovsem vzdelani je rozdelovano systemem "potrebuje vedet".
Tim, ze je to placeny system, lide si zaplati jen co si mohou dovolit.
Jiste jste vsichni slyseli o "East coast Intelektualech, San Francisco, Chicago, Los Angeles, atd."
Americky skolni system na vyssim stupni vychovava lidi kteri jsou sebevedomi a umeji premyslet. Na to ostatni si privezou ty chytraky ze strojni prumyslovky!
Takze vseobecne, zkusenosti z USA jsou vlastne zrcadlem vas samych.

142801

30.8.2007 7:59

RE: Neviem, ci som paranoidny,

Ilja Sajdl 82.?.?.?

Reakce na 142801

Ovsem vzdelani je rozdelovano systemem "potrebuje vedet".

Ano, téměř dokonalý systém na výchovu, spíše na výrobu, špičkových odborníků s klapkami na očích, neschopných skrze je vidět svět a přemýšlet o něm v souvislostech mimo svůj obor. Ideální tvorové pro baču do jeho výrobně výkonného stáda.

142811

30.8.2007 14:50

RE: Neviem, ci som paranoidny,

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 142811

Takove presvedceni je mylne. Studenti v USA jsou seznamovani s ucivem ke kteremu Cesky student nema pristup. Zalezi na nich kolik si toho odnesou.
Americky student vyssi stredni tridy ma daleko vice moznosti nez student v Cesku a to jak pro sport, na ktery je davan duraz, tak materialni vyhody. Proto casto si vybere moznost veseleni se nez intensivne studovat.
Kdyz vezmete Ceskeho studenta a zasadite ho do dobre skoly v USA, tak bude prosperovat mozna lepe nez Americky, protoze je vychovan k byflovani. Proto take lide kteri vystudovali na Zapade jsou na vedoucich posicich po prichodu do Cech. To samo by melo byt vysvetlenim.
Mimochodem, hovorit o chytrosti, prectete si nektere prispevky v ceskem tisku a to ti lide se povazuji za inteligentni. Casto to jsou takove bomby, ze se z toho toci hlava.

142834

30.8.2007 15:39

RE: Neviem, ci som paranoidny,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 142834

..." Proto take lide kteri vystudovali na Zapade jsou na vedoucich posicich po prichodu do Cech. To samo by melo byt vysvetlenim..."

Pane, kdo Vám nakukal, že vedoucí pozice v Čechách se obsazují podle vědomostí? [překvapení] Možná ještě tak podle schopností - musíte být schopný všeho...

142836

30.8.2007 17:07

RE: Neviem, ci som paranoidny,

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 142834

> Studenti v USA jsou seznamovani s
>ucivem ke kteremu Cesky student nema pristup.
Mohl byste to trochu konkretizovat? K jakým vědomostem nemá český student přístup? Nezaspal jste trochu dobu?

> Americky student vyssi stredni tridy ma daleko vice moznosti nez
>student v Cesku a to jak pro sport, na ktery je davan duraz, tak
>materialni vyhody. Proto casto si vybere moznost veseleni se nez
>intensivne studovat.
[překvapení] Zvláště ty sportovní výsledky z něj pak dělají skutečného odborníka na svém místě. Jen je trochu otázkou, odborníka na co?

>Proto take lide kteri vystudovali na Zapade
>jsou na vedoucich posicich po prichodu do Cech. To samo by melo
>byt vysvetlenim.
Patrně jste svojí odpověď mínil do rubriky Humor.

> Mimochodem, hovorit o chytrosti, prectete si nektere prispevky v
>ceskem tisku a to ti lide se povazuji za inteligentni. Casto to
>jsou takove bomby, ze se z toho toci hlava.
A což teprve přečíst si takového Nezvědavce. Tam se inteligence a slušnost přímo koncentruje.

142845

30.8.2007 17:00

RE: Neviem, ci som paranoidny,

HonzaPlus 194.?.?.?

Reakce na 142834

Vzpomněl jsem si na výrok jakéhosi amerického vládního činitele zpočátku devadesátých let, že kdyby se USA musely v období studené války spoléhat jen na vlastní intelektuální zdroje, tak by tu studenou válku prohrály. Takže to s americkým vzdělávacím systémem asi moc slavné nebude.

142847

30.8.2007 20:36

RE: Neviem, ci som paranoidny,

Anonymouse 88.?.?.?

Reakce na 142834

>Takove presvedceni je mylne. Studenti v USA jsou seznamovani s
>ucivem ke kteremu Cesky student nema pristup. Zalezi na nich
>kolik si toho odnesou.

Je to naopak. Český student má na rozdél od vás US studentů přístup dokonce k takovým informacím, jako že sovětský blok se rozpadl už před mnoha lety.

142880

30.8.2007 23:54

RE: Neviem, ci som paranoidny,

frankie51 77.?.?.?

Reakce na 142834

Z toho vašeho "byflování" se mi taky zatočila hlava. Nu což.

142891

1.9.2007 23:40

RE: Neviem, ci som paranoidny,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 142834

Od Vás Karle jsem ještě nečetl takovou slátaninu, a to sem chodím nějaký pátek. Že vy jste hodně, ale hodně, bumbal..

142998

30.8.2007 23:17

RE: Neviem, ci som paranoidny,

Franie51 77.?.?.?

Reakce na 142801

Můžete to okecávat, jak chcete, ale stačí si vzpomenout na výplody Bushe. Vždyť to je přeléčený magor a stal se podvodem prezidentem. Tomu toho z hlavy vypadlo daleko víc a na druhé straně pí.oviny mu tam vlezly. Máte pravdu, že americký školní systém vychovává lidi k sebevědomí. To je ale žalostně málo.Nejhorší je sebevědomý blb.

142890

30.8.2007 15:19

RE: Neviem, ci som paranoidny,

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 142776

Překlad, který jste, pane Stworo, předložil svým přívržencům je naprosto adekvátní. To co řekla ta hezká blondýnka je totiž nepřeložitelné, to nemá hlavu ani patu. To mi jen připomíná ten nezapomenutelný proslov nadporučíka Pavola Mazurka před nastoupenou rotou pétépáků z románu Černí baroni.

Z té Miss S.C. si dělá legraci nejenom Stwora, ten jen reaguje na zprávy z nejrůznějších zdrojů (TV, rozhlas, noviny a časopisy), z té si dělá "prdel" celá Amerika. Ten klip se od té doby opakovaně vysílal na všech stanicích, nicméně většina rozhlasových a televizních komentátorů předvídají této dívce velkou "budoucnost". Má pro to všechny předpoklady, hezká, prsatá blondýnka, nepříliš chytrá to může v Americe daleko dotáhnout. Nebude z ní sice žádná Baba Wawa (Barbara Walters), to je vzdělaná přirozeně inteligentní ženská, ale i větší blbky (Britney, Paris Hilton apod.) se staly celebritami.

To že se mladí lidé nedokáží slovně vyjadřovat je způsobeno vzdělávacím systémem, který existuje v USA a Kanadě, tj. absencí ústních zkoušek, ústních prezentací před třídou. Před lety jsem učil ekonomii na dvanáctiletce (11. a 12. ročník - řádově 17 a 18 leté). Abych je nějakým způsobem aktivněji zapojil do výuky, požádal jsem je, aby si na jednotlivá témata (např. bankovnictví) připravili, jak se u nás říkávalo referát, neboli prezentaci. Tito mladí lidé, pro něž angličtina je mateřským jazykem nebyli schopni ten text po sobě přečíst. Vzpomínal jsem vždycky na českou školu, na ty ústní zkoušky na stupínku před celou třídou, kde se člověk, i ten největší blbec, trochu otrkal.

Závěrem chci jen vyjádřit spolu s Miss S.C. naději, že se lidem v Ajráku a hlavně v Ajránu dostanou do rukou mapy. Ajteliens mají těch map dostatek, tam nakonec kartografie vznikla.

142839

31.8.2007 21:59

RE: Neviem, ci som paranoidny,

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 142839

Hm, žasnu a převážně souhlasím. Mě při pozorování něčeho takového jme vždy velký smutek a lítost. Cítím, jak ten člověk se snaží a mýlí a snaží ... A představuji si, co vše za tím je, že je za tím schováno nějaké dětství, nějací rodiče, nějaká škola - v mikrosekundě to ten "počítač v hlavě" sešrotuje a výsledkem je hrozný smutek.

142955

1.7.2009 8:05

RE: Neviem, ci som paranoidny,

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 142776

Proc ne ? Ja bych ji pri tom drzel za usi ............ [chechtot]

194596

29.8.2007 23:39

ma to cca 25,000

pressburger z wilsonova 160.?.?.?

reakcii a nikto sa jej (pocitam, lebo som necital len malu frakciu) nezastava. Keby to bola zemepisna olympiada - tak budiz, vymleti a vymlateni su vsade. Co je snad najvacsi rozdiel, ze non-US vymlateni sa skor schovavali, kym tu je to naopak - cim sprostejsi, tym su viac exhibicionisticki. Furthermore, South Caroline - enough said. Nic ine to neznamena. Good for her [cool]

142785

30.8.2007 10:08

RE: ma to cca 25,000

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 142785

Že to nic jiného neznamená [chechtot] [překvapení] Nenechte se vysmát.
Podívejte se např., jakou vlajku si pro Sovensko v době internetu jsou schopni Američané vymyslet

http://www.whowouldtheworldelect.com/index.php

Opravdu si myslíte, že ta jejich nevzdělanost jen jen vyjímečná a náhodná? Nenechte se vysmát milý pane. Jen ignoranté jako jsou ONI uvěšří pak každé lži ze strany jejich gaunerské vlády jako tzv. "PRAVDĚ". S TAKOVÝM NÁRODEM SI PAK MŮŽETE DĚLAT DOSLOVA CO CHCETE [pláč]

142823

30.8.2007 21:41

RE: ma to cca 25,000

Nemesis41 77.?.?.?

Reakce na 142823

No právě. Zbytečně se neříká, že "hloupý národ je pohodlný národ". [velký smích]

142886

30.8.2007 23:43

RE: ma to cca 25,000

pressburger z wilsonova 160.?.?.?

Reakce na 142823

SVK vlajka je v pohode. Bud to opravili alebo som aj ja nechapavy. Never underestimate the stupidity and ignorance of american public. Myslim, ze ide too much ado about nothing.

142893

31.8.2007 13:53

RE: ma to cca 25,000

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 142893

Vlaječky již opraveny. Když se monituruje internet, dá se zřejmě donapravit spousty věcí [smích]
http://www.whowouldtheworldelect.com/ [mrknutí jedním okem]

142926

30.8.2007 0:13

Ano, videl jsem, zajimave...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Uz jsem mel dojem, ze z ni vypadne, ze v USA jsou blbi jako troky protoze vsechnu pomoc smeruji do Afriky a Iraku a sami na sebe tak nejak zapominaji, ale nepodarilo se. Tesne to minula, ale nepovedlo se.

Nuz co.

Treba priste na to prijdou, ze by s pomoci meli zacit u sebe [chechtot] Protoze jak TOHLE mohlo projit jakymkoliv vzdelavacim systemem, to je mi ZAHADOU [oči v sloup]

142786

30.8.2007 0:07

RE: Ano, videl jsem, zajimave...

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 142786

Prošlo to lehce US education systémem podle vzoru "no child left behind" (žádné dítě nebude nechané vzadu). [chechtot]

142788

30.8.2007 0:40

Jak už, blahé paměti, říkával vrátný

Arkan 70.?.?.?

Jeronym z hotelu Union, "sprostá nádoba (čti blbá ženská) pobaví více a lépe než inteligentní". A z tohoto důvodu vždycky za blbou ženskou zákazníkům přirážel.

Když jsem slyšel tu její odpověď poprvé, tak jsem si myslel, že snad sním, tak něco blbého a primitivního jsem už léta neslyšel. Nicméně podle komentářů řady rozhlasových a televizních tzv. celebrit ji předpovídají "velkou" budoucnost. Má pro to totiž všechny parametry, je pohledná, blond, prsatá a to pro práci v televizi naprosto stačí (jen se podívejte na Lucku Borhyovou, ta má ovšem ještě větší kozy).

Její odpověď, pokud se to dá nazvat odpovědí (i s tím Ajrák, Ajrán a Ajtaly, což je u "Jižanů" zcela normální výslovnost)
mě vůbec nepřekvapila. Úroveň všeobecných znalosti ve Spojených státech (ale též i v Kanadě) je na velice nízkém stupni - řadu let jsem tady učil, takže vím o čem mluvím. Když si večer pustíte americkou televizi (ABC, CBS, NBC) tak tam uvidíte jen zprávy o tom co se stalo v USA, pokud se to nepřihodilo v USA, tak se to tzv. nepřihodilo. Jedinou výjimkou jsou různé tragédie, ale tam musí být hodně mrtvých, zmrzačených, základně něco hodně negativního a tudíž zpravodajsky pro Američany zajímavého.

Pokud se člověk chce dozvědět o světě, pak nezbývá než "přeladit" na BBC, francouzské, německé či španělské televizní stanice a dnes - díky Internetu - i na českou televizi.

Té blondýnce předvídám "velkou budoucnost" a musím souhlasit, že za hřích by stála. Aby moc blbě nemluvila stačilo by jí dát na ksicht malý polštářek (vankušík, ako povedajú náši bratia) a smelo trdkať.

142789

30.8.2007 8:19

RE: Jak už, blahé paměti, říkával vrátný

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 142789

Vy jste stará škola pane Arkane, se vsadím, že pan Stwora měl na mysli něco jiného. [oči v sloup]

142815

30.8.2007 15:09

RE: Jak už, blahé paměti, říkával vrátný

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 142815

Ne, Arkan má pravdu jak v té kvalitě vzdělání, tak v tom, že ta slečna bude mít před sebou zajímavou budoucnost.

142835

30.8.2007 18:41

RE: Jak už, blahé paměti, říkával vrátný

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 142835

Já taky souhlasím, že pan Arkan má pravdu. Ale jak jsem si četla diskusní příspěvky včetně toho Vašeho, a pan Arkan mluvil o tom, že by slečnu hned po staru přirozeně oplodňoval, aby rozmnožil své geny, proto mě napadlo, že je ze staré školy. Zajisté, že má slečna před sebou zajímavou budoucnost, ale vankůšem jí ústa muži dozajista ucpávat nebudou. Tak ze sebe nedělejte svatouška.[vyplazený jazyk]

142855

30.8.2007 16:24

RE: Jak už, blahé paměti, říkával vrátný

Zvědavej. 4.?.?.?

Reakce na 142789

Velmi pěkně vyjádřeno. Souhlas.

> Aby moc blbě nemluvila
>stačilo by jí dát na ksicht malý polštářek (vankušík,
>ako povedajú náši bratia) a smelo trdkať.

No, ale ona při sexu nemusí blbě kecat, třeba má jistý osobitý projev a to by nebylo vhodné potlačovat.
[velký smích]

142840

30.8.2007 0:55

všude je to podobné

Josef Janouš 89.?.?.?

Tohle je prostě blondýna, ale bohužel lidi zhloupli i u nás v ČR. Jen se podívejte na www.libimseti.cz a klikněte na "diskuse". Co tam se řeší za hovadiny, nad tím zůstává rozum stát. A pravopis účastníků je fak cool.

142790

31.8.2007 14:56

RE: všude je to podobné

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 142790

Tohle je prostě blondýna,...........

-------------------------------------------------------------------
Nechte si tyhle kecy do ješivy, uzenáči. [mrknutí jedním okem]

142931

30.8.2007 1:03

Jaka to ironie

Stare Usporadani Sveta 148.?.?.?

Zatimco o zoufale ignoranci (pritom arogantnich a zakomplexovanych vlastni bezidenticnosti a nekulturnosti) radovych Americanu si je dnes tradicni svet celkem dobre vedom, Americane na druhe strane, snad proto aby si lecili vlasni mindraky, miluji zesmesnovat jine, a to prave ty z tradicnich a skutecnych narodu a kultur.
Viz v 80.letech Saturday Night, Steve Martin: dva pitomci v kytkovanych kosilich a cepicich, kazda cepice snad na 5 kg brambor, Yortuk a Georg Festrunk, Two Crazy Guys from Czechoslovakia.
http://snltranscripts.jt.org/77/77rfestrunks.phtml
Jiny nedavny priklad zesmesnovani: zid Borat v Kazachstanu ..

Inu, zidovsky hollywood si vydelal (na blbosti am. vozembouchu) velike miliony, americti vozembouchove se rechtali az se za hamburgerove pupky popadali, a verili ze Yortuk a Georg Festrunk jsou typicka ceska jmena predstavujici typicke Cechy, ze stejne typicky pritroubleho naroda ..

Bylo by zajimave, jestli by se nasla nejaka zeme ktera by se odhodlala natocila film delajici si (zaslouzene) legraci z Americanu a jejich kycovite pakultury. To by se ale p. Bush pak mohl radne nasrat, a bombardovani by zacalo za 5 minut .. [překvapení]

142791

30.8.2007 8:20

RE: Jaka to ironie

Piere 193.?.?.?

Reakce na 142791

jen bych doplnil, že bombardování by začalo 5 minut potom, co by dotycnou zemi našli na mapě. Takže možná nikdy.

142816

30.8.2007 16:24

RE: Jaka to ironie

Kvjetak 193.?.?.?

Reakce na 142791

Jen mimochodem, ten film je uz natocen a je to dokonce ten Vami zminovany Borat, nespravne oznaceny za zida v Kazachstanu, spravne je to protizidovsky smyslejici kazachstanec v US. Britsky komik Sasha Cohen Baron si strili z americke stupidity az az. Mozna by to chtelo titulky,coz...?

142843

30.8.2007 2:28

Je to pravda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Americane jsou nesmirne zaostali ve vseobecne vzdelanosti. O Kanadanech si vetsina z nich mysli, ze mluvi vsichni beze zbytku francouzsky. Kanada je pro ne dalna a myticka zeme za Velkymi jezery kde se prohani na grosaku velky Vinnetou a v cervnu jsme jeste vsichni zalezli v iglu. Kdyz nase firma prebirala od jedne firmy (ze severovychodu) vyrobu nekolik se ze zajmu priletelo podivat, neb byli v presvedceni, ze nase firma pracuje v lese s masinami polozenymi mezi stromy jako stany a transmise jsou pohaneny veverkami. Byli dost zklamani, kdyz videli, ze nase firma byla podstatne modernejsi nez jejich. Mluvit o nejakem 'cesku' uz s nimi vubec nema smysl.

Vse se necha racionalizovat a tim i vseobecna znalost. Ptal jsem se jednoho Americana co je to za vlajku s tim zlutym krizem v modrem poli. Rekl mi, ze ho to nezajima ze je to "zbytecna znalost". Tim me dost rozesmutnel neb jeho maminka byla ze zeme te vlajky tj. Svedska. On sam byl povolanim 'inzenyr'.

Na druhou stranu, neznali jeste neznamena 'blbi' v evropskem slova smyslu. Je hodne veci ktere mohou Evropane na Americanech obdivovat a co asi nikdy nedostihnou. Jednou takovou veci je jejich smysl pro osobni individualitu i kdyz to casem plati asi pro stale mene lidi.

z.a.p

142794

30.8.2007 5:52

projev

calypsol 85.?.?.?

nevim jestli je to zamer, ale ten projet mi vubec nedava zadny smysl [zmaten]

142800

30.8.2007 6:47

Kdokoliv studoval statistiku,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

coz neni veda nijak jednoducha, jak by se na prvni pohled zdalo, tak vi, ze v radove stejne spolecnosti se najde stejne procento hlupaku, homosexualu, lesbicek, geniusu a jinak odstupnovanych druhu lidi. Po lopate receno, stejne procento sestnactiletych v Cesku nenajde na globusu Cesko, stejne procento sestnactiletych nemcu nenajde na globusu Nemecko. Rozdil muze byt v tom, ze ten cech, nemec, cinan, se bude vice stydet za svoji neznalost zemepisu, a bude se drzet vice v pozadi, nez sestnactilety american. To vsak nemeni nic na skutecnosti, ze kazda zeme ma stejne procento, tech, kteri nedovedou na mape najit svoji vlastni zemi. Takze, nez se zacneme valet smichy po zemi, ze nektera zeme ma vic tupcu, tak si napred prostudujme statistiku a psychologii lidstva, abychom ze sebe nedelali blbce, kterym by se nekdo neznaly smal.

142806

30.8.2007 7:36

RE: Kdokoliv studoval statistiku,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 142806

To je sice castecne pravdiva ale take dosti 'mlziva' obrana.
Ta slecna vini "nedostatek map" coby pricinu problemu, podobne jako kdysi jedna moudra mlada osoba pronesla na interview, ze vice 'kompjuuudrs' ve skolach by definitivne pomohlo vzdelanosti Ameriky. Ani jedno ani druhe nevypada na presvedcivou pravdu.

V zaveru to ale velmi chytre zahrala na 'americkou zahranicni pomoc' a toho titulu (jak jeden predchozi pisatel poznamenal) - definitivne skorovala. Jinak receno, kazdy americky problem je mozno resit v zahranici. Ma budoucnost v politice zajistenou.

z.a.p

142812

30.8.2007 8:07

RE: Kdokoliv studoval statistiku,

gdggd 77.?.?.?

Reakce na 142806

neboli chcete říct, že kdyby byli všichni lidé stejní, řekla by to i česká miska. Jenže diskuse je právě o tom, že stejní nejsou, takže statistiku tady neuplatníte. Jistě nechcete tvrdit, že když dejme tomu 20% američanů nenajde na glóbusu svoji zem, že to znamená, že tentýž poměr nutně platí i pro ostatní. Nechtějte nám podsouvat, že ze sebe děláme blbce, když se zarážíme nad touto neznalostí, já neznám jedinného 18ti letého čecha, který by neuměl na mapě najít svůj stát. Vy ano ?

142814

4.9.2007 15:02

RE: Kdokoliv studoval statistiku,

MF 194.?.?.?

Reakce na 142814

Pane, když jsem kdysi dávno chodil do školy, tak přesně tohle chtěla učitelka zeměpisu od jedné spolužačky. Nezvládla to, po ní další dvě a jeden kluk, teprve pátý kluk to zvládl. Na další se tak už nedostalo ale věřím že by se našli další mistři. To bylo v 8. třídě.

143087

30.8.2007 11:30

RE: Kdokoliv studoval statistiku,

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 142806

Stejny podil inteligentnich lidi jeste neznamena stejny podil vzdelanych lidi. To spolu proste nesouvisi. V USA je zjevne uroven vseobecneho vzdelani cim dal tim mizernejsi. V CR je tento trend sice patrny taky, ale sem naprosto presvedcen o tom, ze by podobny vyzkum dopadl lepe a to je CR mala zemicka uprostred Evropy a ne zeme zabirajici vetsinu kontinentu...

142827

30.8.2007 12:17

RE: Kdokoliv studoval statistiku,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 142827

Inteligence a vzdelanost jsou dve ruzne veci

142828

30.8.2007 21:17

RE: Kdokoliv studoval statistiku,

Anonymouse 88.?.?.?

Reakce na 142828

ehm, přesně to je napsáno v příspěvku na kteý reagujete...

142882

30.8.2007 7:26

Nechapu cemu se divite !

Kadence crazy 154.?.?.?

V USA podle statistik jsou jeste miliony lidi ktery vubec neumi cist a psat a to se pise rok 2007 ! Staci se podivat na ten mix kultur aby jste na to nemuseli cumet s hubou dokoran .... To ze kazdy paty American nenajde na mape USA nemuze pri ty edukaci ktery se v hojny mire nekterym mladym dostava vubec prekvapit !

142808

30.8.2007 12:29

RE: Nechapu cemu se divite !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 142808

Mas uplnou pravdu. A at chces, nebo nechces, tak sam jsi soucasti yeto statistiky. [pláč]

142829

30.8.2007 10:30

už věřím,

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 85.?.?.?

že lidem tohoto vdělání lze namluvit,že Bush je fakt dobrej president.....jinak k sexu iq skutečně netřeba..dal bych si také

142824

30.8.2007 10:53

Upřímně řečeno,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

když čtu tyto "chlapské" komentáře, nedivím se feminstkám [cool]

142825

30.8.2007 16:05

RE: Upřímně řečeno,

Paulito 193.?.?.?

Reakce na 142825

a prosim, v jakem smyslu se nedivite feministkam ??

142841

30.8.2007 16:21

RE: Upřímně řečeno,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 142841

Sorry, ale hloupost a primitivní šovinismus některých sexistických reakcí si s ničím nezadá s hloupostí jak komentované misky, tak některých fanatických feministek - přehnaně feministické reakce jsou právě většinou reakcemi na poznámky typu "vojel bych ji, ale se zacpanou hubou" ...

Kromě toho, soutěže podobného typu většinou nepořádají blondýny pro blondýny.....

142842

30.8.2007 13:48

Tak si teda prave predstavuju, ze ji mam doma

Koumes 83.?.?.?

ale vubec to neni spatny [velký smích] [velký smích] [velký smích]

142832

30.8.2007 17:15

Co delat kdyz ji mate doma

jozin z bazin 128.?.?.?

Tak se proste prizpusobite. Ja jsem nejakou dobu zil s dvemi hezkymi blondynami--ne najednou, prosim. Vony ty vtipy o blondynach maji v necem pravdu, ale ne celou. Ty zenske proste maji tolik muzske pozornosti, ze nemusi zadnou praktickou vec nijak resit; nekdo to udela za ne. Potom to samozrejme vede k tomu, ze jsou ponekud neprakticke, ony to dobre vedi a reknou si, byla bych sama blba, kdybych se tema prkotinama zabejvala kdyz nemusim. Predpokladam, ze dana misska si rika, no tak sem rekla blbost, dyt vono mi to konec koncu u chlapu este pomuze, tak co. A ma pravdu. Vede to k takove pozoruhodne zivotni filozofii. Kdyz to clovek akceptuje, tak to nejni nuda, no a dobre se na to kouka.

142852

30.8.2007 17:56

MOj prvy prispevok s tym "vyspanim" je provokativny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

a chcem sa ospravedlnit inym blondinkam. Mea culpa a popol si sypem na hlavu.

Na druhu stranu neda sa za to brat na zodpovednost ucastnicka sutaze krasy.

REKLAMA -> HOT NEWS -> ENTERTAINMENT ->
REKLAMA -> HOT NEWS -> ENTERTAINMENT ->
REKLAMA -> HOT NEWS -> ENTERTAINMENT



Ved im a nam 60 minut kazdu hodinu a 24 hodin kazdy den pumpuju do hlavy iba a len to iste podla tej istej schemy, ktoru som strucne velkymi pismenami znazornil hore. Detaily si kazdy moze vymalovat sam, denne to mame i u nas, aspon v poslednych rokoch. Ta holka ma asi dost casto naladene TV a rozhlasove stanice, ktore do bodky plnia beziacu 5-rocnicu, Bushov narodny plan podla horeuvedenej schemy. Ak niekto vedie spokojny a pohodlny zivot tak mu problemy mimo SSA mozu byt jedno. Podla mojich skusenosti je len velmi malo kriticky zmyslajucich mladych ludi, ci uz v Nemecku, Rakusku, alebo na Slovensku, na vzdelani nezalezi, na pobyte v zahranici nezalezi tiez, ktori jednoducho "veria vsetkemu" a uzivaju si zivot. Nedivim sa im a tak beriem i mladu damu z toho kratkeho snimku.

142854

30.8.2007 21:34

Kdyz uz

Aja 74.?.?.?

je rec o blbenkach; neni tu v diskuzi nekdo, kdo ma blizko k ceskemu skolstvi a ma prehled o nove reforme? Mela bych zajem se dozvedet vic, ale abych se tu nemotala OT, pokud by nekdo vedel a byl ochoten sdelit, snad lepe na Foru Zvedavce. Dik.

http://aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=188346

142885

30.8.2007 22:56

Dost záleží na hledisku posuzování

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Na téma úvodního článku by bylo možné napsat filipiku. Ale proč se zatěžovat takovou marností? Pokud bychom poměřovali kvalitu života podle množství dostupných libých počitků(zase aspekt), pak je lépe být mladým, zdravým pitomcem, než starým a chorým géniem. Jestliže na tom je někdo jako já, že není ani géniem ani zdravý, tak by měl vlastně držet klávesnici. Ale domníval jsem se, že mám co říci, napsat ostatním. Zřejmě jsem na tom již tak špatně, že když mne napadne nějaká pitomost, tak se neubráním.

142887

31.8.2007 8:45

RE: Dost záleží na hledisku posuzování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 142887

Nejde ani tak o to, zdržet se publikování všech osobních oblíbených pitomostí. Spíš jde o to, mít trochu přátelského pochopení pro osobní pitomosti ostatních, a nedemonstrovat neustále v praxi psychologický princip projekce (který lid dávno trefně vystihl příslovím "jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá"[mrknutí jedním okem]..

Nic osobního, jen obecná poznámka....

142904

31.8.2007 21:38

RE: Dost záleží na hledisku posuzování

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 142904

Zřejmě jsem ještě ke všemu nerudný dědek, protože taková tolerance je mi cizí. Mladá pitomka je pro mne člověk vzdálený poznání, nikoli okrasou žádoucích genitálií. Prostě starý chuj.

142959

31.8.2007 23:49

vzdyt to co rika ma smysl!!!

kileros 24.?.?.?

pratele tak nevim jestli jsem na stejne urovni jako dotycna ale mne to smysl dava. Dokonce bych to nedokazal lepe vyjadrit. Idealni pro karieru v politice. Tise zavidim

142968

1.9.2007 3:27

OSPRAVEDLNUJEM SA

crovax crovax (zavináč) post (tečka) sk 84.?.?.?

viem,ze to sem nepatri,ale chcem vam vsetkym povedat,co sa mi stalo.dnes som dostal email z MOSSADU ze aby som si daval pozor CO pisem a KDE pisem,celkom ma to pravdaze zaskocilo...okrem zvedavca som nikdy nikam nepisal a aj sem len po slovensky...Zaujimave...nech zije demokracia a donasaci

142975

1.9.2007 21:30

RE: OSPRAVEDLNUJEM SA

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 142975

Asi to víš, ale na eretzu citovali tvůj příspěvek.

142990

6.9.2007 10:33

P.

P. 24.?.?.?

"...Ja bych ji umlatil uz u Hektora..."

143208

23.12.2007 12:48

Chcete zajímavou diskuzi na stránkách Zvědavce?

Vladimír Vašek 77.?.?.?

Mohla by se rozšířit na základě článku "Reciproční fyzika" viz. www.baki.estranky.cz

149895

Tuto stránku navštívilo 11 080