Diskuze k článku

Hledá se vůdce

Příspěvků 63

22.8.2007 8:33

Vudce...

Romanov 24.?.?.?

Kdyz chce nekdo delat vudce na GENERALNI STAVKU, tak by mel v prvem pripade zit v Ceske Republice. Kdo zije mimo ni(jako napriklad ja), tak vi o nynejsi ceske politice "houby s makem" [smích]
Barosek to myslel dobre, ale holt to nebyl ten pravy VUDCE [cool]

142285

24.8.2007 5:38

RE: Vudce...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 142285

Do tretice vseho dobreho. Pri kazdem prepisu po spadnuti spojeni je moje odpoved lepsi. A to je prosim na Zvedavci momentalne 11 lidi a kamos neni na siti, takze linku mam sam pro sebe. Dneska je vubec nejake "spatne pocasi". Uz jsem po treti restartoval PC, kdyz spadnul Zvedavec a zbytek internetu vesele fungoval.

10.cervna 1942 Lidice, o 14 dni pozdeji Lezaky. Nekde jinde v dubnu 1947 Deir Jasin. Ta sama sorta lidi, pokud se vubec daji lidmi nazvat. Pro me osobne nacista, fasita nebo sionista, proste zmrd jako zmrd!! Kdykoliv se me svym roztomilym zpusobem pokusite podsunout neonacismus, tak vam reknu jak se veci maji. Ani s neonacisty nebudu mit nikdy nic v dobrem spolecneho. To aby jsme si rozumeli, i kdyz to zrejme nepisu naposledy. Nekteri lidi jsou hold pomalu chapavejsi nebo nedokazi porozumet prime reci.

A ted ta stavka. Svata pravda, kdybych byl v Cesku byl bych v obraze a sepsal bych to jinak. Uz v nadpise by byl otaznik a mozna by mi to udelalo cvak a tech otazek by bylo daleko vice v clanku. Naprosto souhlasim s editorem v tomto clanku, ze veci se maji udelat. Vysledkme generalni stavky byl kbelik masla na me hlave, ktery jsem si tam rozlil sam a taky diskuse, kde by jeden diskusni prispevek udleal velke cvak uvnitr makovice. A to cvak prorvalo celou lavinu otazek. Takze vsecko spatne na neco dobre!!

142482

24.8.2007 17:13

RE: Your Imperial Majesty,

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 142285

vzhledem k Vašemu ctěnému jménu (Romanov), dovoluji si Vás, váše imperátorskéje vysokoprevoschoditelstvo, upozornit na malou chybičku v jazyce českém. Říká se "houby s octem", neboť již od starověku se houby nakládaly do octa a nikoliv do máku, ačkoliv mák a "výrobky" z něho (opium) byly známy po tisíciletí.

I náš nejsvětější spasitel Ježíš Kristus dostal, když vyjádřil svůj stav na kříži slovem "Žízním" od římských vojáků pouze houbu namočenou do octa.

BTW, pan Bartoška - i přes svůj ilegální pobyt v USA - politice v ČR velice dobře rozumí, má tak říkajíc palec na pulzu národa českého a věří (jak pravil Jan A. Komenský, "....že vláda věcí tvých se k tobě zpět navrátí, ó lide český".)

In the meantime, may the Grace, peace and loving kindness of Our Lord Jesus Christ be upon you, Sire, for uncounted years.

ecce signum Fr.Arkán

P.S. Doufám, paní Mindy, že se svým smyslem pro humor, tento příspěvek projde cenzurou. Jak již říkali čeští buditelé, je třeba lid český obrodit a vzdělat. [smích]

142529

25.8.2007 1:51

RE: Your Imperial Majesty,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 142529

A bratře učíteli vidím, že jste nade mnou ještě uplně nezlomil hůl. Tak to musím napsat aspoň s diakritikou, i když se obávám, že to stěží zvládnu bez chib. Máte svatou pravdu, já jako ilegální parazit jsem úplně z té politiky a nejenom české tumpachovej, proto v politických tématech, tak často používám věty, které končí tímhle divným obrázkem na konci ?. Naštěstí jste tady vy se svým záchraným týmem z Nezvědavce, který nám slabomyslným nedá zahynouti a tvrdě do úmoru pracuje na naší osvětě. Ten, kdo je nade všemi trůny jistě svého věrného služebníka Arkána odmění. Amen.
P.S. Snad mě bude taky přičteno k dobru, když aspoň lidem ukážu cestu, kudy kráčí vzdělanost a dobrá vůle. http:///www.nezvedavec.org

142548

22.8.2007 9:24

Dotaz

GHEORGHE 62.?.?.?

Vážený pane Stworo,
asi jsem se ocitl na vašem Watch listu, protože jsem posílal příspěvek k tématu Hledá se vůdce ještě před tím 1. pánem a nějak se tam nedostal.
Můžete mi říci, z jakého důvodu neuveřejňujete mé reakce ke článkům na zvědavci? Je to již podruhé, co se tak stalo.

Jestli jsem u vás na WATCH listu, tak mi to, prosím, rovnou sdělte,
abych vás případně již nadále neobtěžoval svými mejly.
Děkuji za odpověď
Jiří Svoboda

142293

22.8.2007 9:21

Tedy podle mne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

si "Josef" dělá kozy. Sem tam vhodně umístěná hrubka nemůže a snad ani nechce přebít naprosto "nedělnický" obsah a styl příspěvků. Takových "ironiků" je plný internet. Kdysi jsem z toho býval okouzlen, teď mi to připadá jako smutná a sterilní zábava...

142295

22.8.2007 10:58

zapomíná se ,

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 85.?.?.?

že český národ, má i zvláštní davové chování během krizí...tkz. čekání na .....? Blanické rytíře ? Godota ? až zahřmí ? Ne. Jsou historicky zvyklí, že jejich problém vyřeší 1 nebo více hrdinů ve správné době. Dav se poté pozvolnu přidá a podpoří ho.
Klasická podoba generální stávky a dosažení výrazného výsledku je nepravděpodobná. Předpokládám, že půjde o jiskřičku, např. typu Palach apod. a ta dokáže možná rozhořet dav...bude-li vhodně mediálně presentovaná.Myslím to samozřejmně obrazně, není to nabádání k upálení se...a nebo tento problém zanikne sám od sebe, bez vlivu kohokoli z čechů...Např.pádem vlády USzraelské vlády.

142300

22.8.2007 11:23

RE: zapomíná se ,

Max von Sprcha 88.?.?.?

Reakce na 142300

Každému ze Zvědavce, kdo bude chtít být "jiskřičkou" dodám zdarma kanystr benzínu.

[chechtot]

142303

22.8.2007 12:41

RE: zapomíná se ,

Robocrep 85.?.?.?

Reakce na 142303

Určitě se domluvíme, benzín je drahej. Snadno ho projezdím. [oči v sloup]

142306

22.8.2007 16:53

RE: zapomíná se ,

Max von Sprcha 88.?.?.?

Reakce na 142306

Asi jste nepochopil, že benzín dostanou jen "jiskřičky" a v pekle se autem nejezdí. [smích]

142326

22.8.2007 21:15

RE: zapomíná se ,

Novákneu 195.?.?.?

Reakce na 142326

Ale jezdí se tam autem a právě na benzín . Na co jiného taky. Jen se neví , že je to v pekle.

142347

22.8.2007 10:53

Má to opravdu smysl?

trosecky 212.?.?.?

Nulová informovanost, nulový zájem, nulové možnosti. Zkrátka generální stávka je úplný nesmysl. Estabilishment zvítězí, protože v konzumní společnosti, která se tady už vytvořila a pevně zakotvila, se 90% lidí nestará o nic než o sebe a o svoji žranici. Základna cizích vojáků? Proč ne, když to nebude za mojí zahradou, tak to vem čert.
Nám, těm zbylým 10% nezbyde, než vyklidit další pole a symbolicky se stáhnout zase do oblastí, o které estabilishment ještě nemá zájem. Jsme jak americký indiáni. Pořád jim ustupujeme, až jednou nebude kam. A pak nám estabilishment milostivě vykáže nějakou tu rezervaci, oblast, o kterou nemá zájem - třeba pár stránek na internetu. Někdy mám dojem, že je všechno zbytečný.

142301

22.8.2007 10:56

RE: Má to opravdu smysl?

mekele 89.?.?.?

Reakce na 142301

Vase posledni veta mi mluvi z duse. Posledni dobou je muj pocit beznadeje cim dal silnejsi.

142302

22.8.2007 11:34

RE: Má to opravdu smysl?

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 142301

Všechno,co děláte pane Trosecký má smysl.Ale pořádat takovou
akci uprostřed srpna, kdy je většina národa někde na chatách,
chalupách a u moře je nesmysl. Počkejte jaký bude řev, až se lidi
vrátí z dovolených a zjistí, že jim jejich poslanci-parchanti,
uzákonili, třeba poplatky u doktora a další radovánky.
Nejsem příliš velký zastánce "ulice", ona se také může zvrtnout,
ale jsem zvědav, jak dlouho vydrží poplatky u doktora.
To bude v ordinacích maso!

142304

22.8.2007 13:04

RE: Má to opravdu smysl?

Robocrep 85.?.?.?

Reakce na 142301

Vystihl jste to výborně. Já jenom přimaluji dalšího čerta na zeď: To co pan Stwora napsal si establishment moc dobře uvědomuje, takže kdyby se objevil někdo jako "česká Cindy nebo Gandhi nebo Sacharov", je připraven ho elegantně neutralizovat.

142308

22.8.2007 14:55

RE: Má to opravdu smysl?

Aja 74.?.?.?

Reakce na 142308

>Vystihl jste to výborně. Já jenom přimaluji dalšího čerta
>na zeď: To co pan Stwora napsal si establishment moc dobře
>uvědomuje, takže kdyby se objevil někdo jako "česká Cindy
>nebo Gandhi nebo Sacharov", je připraven ho elegantně
>neutralizovat.

...mate pravdu, pokud se objevi nejaka ceska Cindy, stane se to, co se v Americe zatim nestava, oficialni media ji budou totalne ignorovat, izolovat.

Maly priklad...zminil se nejaky denik, ci TV v den vyroci svrzeni atomove bomby na Hirosimu o akci "posilani zapalenych svicek na Vltave a ..."?

Za socialismu, v ramci "ochrany" SSSR, se ceska media velmi dlouho tvarila, ze zadny Cernobyl nebyl, nebouchl.
Dnes, v ramci ochrany USA, si ceska media ne a ne vzpomenout, ze spadly dve atomovky.

Nejaka stavka, nebo protest? Kdyz nebude vyhnuti (ale ono bude), oprasi se stary slovnik a dozvite se, ze se nekde seslo par neonacistu, pripadne komunistickych duchodcu (drive chuligani a narusovatele verejneho poradku).

142316

22.8.2007 15:47

RE: Má to opravdu smysl?

Me2d 83.?.?.?

Reakce na 142301

Konzumni spolecnost byl, je a bude...i pred rokem 89 se kazdej staral sam o sebe....To mi pripomnelo:materiální nedostatky v kapitalismu byly obžalobou ostudného, bezcitného kapitalismu, kdežto chudoba v socialismu dokazovala převahu etických hodnot nad vulgárností spotřební společnosti. Manuální práce v kapitalistických podmínkách je ponižující, v socialistických povznášející. Patnáctihodinové dětské brigády na plantážích s cukrovou třtinou na Kubě plní očistný výchovný účel.

142318

24.8.2007 5:58

RE: Má to opravdu smysl?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 142301

Osobni integrita. Ta je alfou a omegou kazdeho jedince. Jetli k tomu pouzijete Gulag nebo brainwashing cilene nicici socialni struktury spolecnosti. Pak jde pouze o rozdilne metody, ktere maji spolecny cil rozbit sebeuctu, spolunalezitost realizovanou skrze vzajmny respekt v nejakem spolecenstvi lidi. Podivejte se moje osobni integrita stoji na moralnim zasadach, ktere jsou nemene jestli je vyjadrite sluvky GI, JU, DZUN, REI, MAKOTO, MEIJO, CUGI nebo biblickym desetarem nebo Kantovou etikou nebo... To neni podstatne. Dokonce i mezilidske vztahy, ktere jsou zdrojem pro sebeuctu kazdeho z nas, nejsou podstatne.

Podtstny je zit zivot na zaklade toho, co povazujeme za nej v nasem zebricku hodnot. Pokud tam nekdo ma penize, moc, ego.. podle toho bude i vypadat uroven jeho zivota. Zda to je zivot lidske bytosti je druha otazka. Nemuzu si pomoct, ale musim tu myslenku Gandiho z uvodu clnaku zopakovat a zvyraznit. " Cokoliv udelate bude bezvyznamne, ale je velmi dulezite to udelat."

Podivejte ja jsem jednim cvak v hlave byl tvrde otresen a jedinou vec, co jsem udelal, ze jsem si precetl pred spanim nekolik vystiznych japonskych slov, abych si uvedomil svou vnitrni integritu. A kdybych si cetl Bibli nebo Kanta nebo Jeho svatost dalajlamu byla by to pouze rozdilan cesta ke stejnemu cilu. Neco se pokusilo narusit mou integritu a ja jsem se branil tim, ze jsem si ji uvedomil. [smích]

142483

22.8.2007 14:27

Vidím to trochu jinak

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 85.?.?.?

Jestli on ten neúspěch "generální" stávky nebyl způsoben něčím jiným. Třeba tím, že lidé, ač jsou tak nějak proti jakékoliv cizácké základně na našem území (okupantů jsme si užili dost), nepovažují problém radaru za tak závažný.

Kdybych uměl dát v této diskusi hlasovat, zeptal bych se : Co je důležitější? Zakázat vládě a parlamentu radar nebo jim zákonem zakázat zadlužovat napříště naši zem?

Nebo. Zakázat radar nebo uzákonit povinnost všem státem placeným zaměstnancům (od určité výše platu) každoroční majetková přiznání s citelnou sankcí za majetek, který nejsou schopni odůvodnit?

Vsadil bych boty, že v obou případech by radar prohrál.

142313

22.8.2007 16:15

RE: Vidím to trochu jinak

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 142313

Nemuzu mluvit za ostatni, ale u me jednoznacne vitezi radar. Dilci zakony o zadluzovani a podobne muze vytvorit ci zmenit jakakoliv pristi vlada, ktera dostane ve volbach mandat. Ovsem zbavit se zakladny USA bude prakticky nemozne a nikdo snad krom KSCM by se na to ani neodvazil pomyslet. Navic se tato zdanlive nedulezita otazka nedotyka jen nas, ale cele Evropy a rady dalsich statu. Nepreju si dalsi studenou valku, ani nechci zit v zemi, ktera bude potencialnim naraznikovym pasmem v pristi globalni valce, ve ktere nas kterakoliv mocnost obetuje pro sve zajmy bez mrknuti oka. Dekuji nechci!

142323

23.8.2007 6:22

RE: Vidím to trochu jinak

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 142323

Zda se, ze lide kteri jsou pro radar ho povazuji vice nez obranny system jako pouto s USA, jakousi garanci, ze kapitalismus v te forme jakou si vymysleli bude na vzdy.
Mysli si, ze ta nekontrolovatelnost jejich cinu bude neomezena protoze soucasna administrativa to tak chce.
Ovsem jake bude jejich prekvapeni kdyz po pristich volbach vyhraje ta druha strana, coz je docela mozne, protoze ta soucasna ma jen asi 25% preference a ta bude vyzadovat uplne jinou dynamiku. Mozna, i deklaraci majetku pro politiky a nezavisle kontroly moci.
Bude zajimave, jak se tito politici tomu budou branit. Jak se budou skubat.
Americka politika neni staticka, i kdyz se to na prvni pohled nezda. Vzdyt ty nejkritictejsi clanky proti soucasne administrative jsou publikovany prave Americkymi mysliteli a kdyz se podivame do minulosti USA tak vidime, ze prave oni byli nejskeptictejsimi pozorovateli demokracie.
V Cechach je stale politicka dynamika Cisarskeho Rakouska.
Demokracie se tomu rika, protoze to tak pojmenovali. Ale, stale jsou urednici nekontrolovatelni, jsou pani politici kteri kontroluji soudy a pan Topolanek kdyz mu nestaci slova si pomuze prsty a sluzebni novinari o tom napisi pochvalne clanky.
Politik neni chapan jako administrator, ktery by mel byt supervisovan, ale jako misto(koryto)ktere si vybojoval a dej buh, mozna, ze mu neco spadne ze stolu a nejake ty drobky zbudou na me.

142376

22.8.2007 13:52

Trpělivost

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Tohle zkrátka není v české povaze. Občané jsou plně zaměstnáni konzumismem a na nic jiného nezbývá čas. Ale nic netřeba uspěchat, chce to trochu trpělivosti. Počkejte ještě. [smích]

142314

22.8.2007 15:43

Lidi to proste nezajima..je jim to fuk. To je cele.

Me2di 83.?.?.?

Radar je vubec nevzrusuje, je jim to proste jedno....ale nevidim v tom nic spatneho. Proste maj jiny starosti. Ziji.

142319

22.8.2007 16:27

RE: Lidi to proste nezajima..je jim to fuk. To je cele.

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 142319

Ja v tom vidim i to, ze ne kazdy ma odvahu postvat proti sobe kapitalisticke soudruhy v managerskych funkcich. Napriklad u sveho byvaleho zamestnavatele, u ktereho mam podezreni ze cast nasich potencialnich vyplat daval na kampane ODS, bych si vubec nedovolil se objevit na nejake levicove demonstraci a riskovat tak, ze me uvidi ve zpravach. A urcite nejsem sam. Mnoho lidi ma strach se verejne angazovat v obave o sve zamestnani. A velky podil na tom maji i media, ktera nemaji problem ucastniky takovych akci vselijak nalepkovat. Je to hnus. Nechapu proc uz davno nebyla nejaka demonstrace pred Ceskou televizi, tam by se podle me melo zacit.

142327

22.8.2007 21:10

RE: Lidi to proste nezajima..je jim to fuk. To je cele.

Muchomůrka červená 62.?.?.?

Reakce na 142319

Nemyslím si, že potenciální radar lidi v Čechách nezajímá. Často se ale bohužel setkávám s rezignovaným postojem typu "Stejně to tu postavěj, už to maj domluvený, tak co my s tím naděláme, na nás se kašle, tak co..." Je v něm dávka alibismu, aby se člověk nemusel sám angažovat. Naštěstí je ale i dost lidí, kteří alespoň něco dělají a nějak protestují, i když je to třeba jen minimum. Doufejme aspoň, že to je podhoubí, které se dá zaktivizovat. Jen aby už k tomu došlo, jak píše autor článku. Hledají se už jen schopní a odvážní organizátoři...

142348

22.8.2007 17:54

Tak ono nic netrva vecne

Kadence crazy 154.?.?.?

a i Jirkovi Krovickovi nakonec bude stacit papundekl a papirovy boty a kdyz bude lucky tak 6 prkynek ............

142331

22.8.2007 18:39

Vzkaz pro pana Vladimíra Stworu, Josefa Vlacháře a další

GHEORGHE svoboda26 (zavináč) upcmail (tečka) cz 62.?.?.?

Akce GS vznikla zcela spontánně, když na diskusní síti Iniciativy Ne základnám více lidem došlo, že Iniciativa není vůbec iniciativní, ale spíše naopak, že utlumuje již v zárodku veškerou aktivitu svých členů. Bylo zřejmé, že na ono památné datum nechystají žádnou akci. I když jsme se s panem Frankem osobně neznali, z příspěvků v diskusi vyplynulo, že oba máme podobný pocit, že něco pro to musíme udělat a nejenom zbytečně a planě na toto téma pouze písemně konverzovat.

Já osobně jsem propagoval akci ve formě tichého odporu nepřítomností v práci a relaxací
a meditací, aby si každý mohl odpočinout a vyčistit svou mysl.
Že akce nabere tento směr – sejdeme se u koně a budeme sbírat podpisy pro stranu demokracie - jsem nepředpokládal.

Protože již nebyl čas na přípravu, domlouval jsem telefonicky s tajemníkem Asociace samostatných odborů ing. Kašparem ([email protected]) možnost, že by se tato asociace (http://www.asocr.cz) přidala ke GS a celou akci zorganizovala.

Jmenovaný potvrdil, že více odborových svazů o stávce v tomto termínu uvažovalo.
Po zasedání šéfů, mi pak v pondělí oznámil, že však tito bosové odmítli akci podpořit. Tak jsme zůstali sami.

Nejvíce mne ale překvapil počet zlých a nenávistných emailů, které jsme oba dva s panem Frankem obdrželi. Začalo nám připadat, že děláme něco proti vůli většiny lidí.

Když nám pak jakýsi pan Jaromír Vacek vyhrožoval fyzickým napadením – že nás zmlátí až nás vlastní máma nepozná, jak nás zřídí, tak já osobně jsem se obával o své zdraví a na akci jsem raději nepřišel. Bojím se – nejsem žádný hrdina – a nemám chuť se dále v této věci angažovat. Pan Franke toto vyhrožování oznámil na Policii.

Když mne dnes Iniciativa Ne základnám po více jak půlroce nečinnosti najednou osobně pozvala na pochod Brdskými lesy dne 25.8.2007, odmítl jsem. Je mi podezřelá ta náhlá
aktivita. Bojím se o své zdraví i o svůj život.
Jiří Svoboda

142333

22.8.2007 18:05

RE: Vzkaz pro pana Vladimíra Stworu, Josefa Vlacháře a další

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 142333

Pane Svobodo,

tohle by bylo na samostatný článek. Škoda, že jste mi to neposlal včetně těch výhružných emailů.

Nikdo vás neviní z nedostatku aktivity nebo odvahy. Projevil jste obojí.

142335

22.8.2007 21:44

RE: Vzkaz pro pana Vladimíra Stworu, Josefa Vlacháře a další

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 142335

Jednoho Vacka z ODS z okresu Ústí nad Orlicí znám. Mail má na .... @quick.cz

142351

22.8.2007 22:07

RE: Vzkaz pro pana Vladimíra Stworu, Josefa Vlacháře a další

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 142335

nerozumím datování příspěvků, odpovídáte dřív, než Svoboda reagoval. Čím to je?

U koně jsem také byl, s panem Frankem jsme si podali ruce a obhlédli několik skupinek zahraničních turistů.
Cíl generální stávky byl verbálně splněn. Sešli se ti, kdo ji generovali. Každý jinak, po svém.
Vzhledem k tomu, že víra i hory přenáší, nebude pro ni takový problém nám do podvědomí nasypat to správné řešení. Dokud radar nevysílá, do té doby máme propojení vědomí s podvědomím na starosti sami. Jestli začne vysílat, jsme programovatelné ovce bez možnosti do programu nahlédnout.

Infiltraci "agentů" do Ne základnám beru spíše jako zpravodajskou hru, klasiku, kdy zloděj křičí chyťte zloděje. Své "dobře informované kruhy" máme každý. Jak se říká - čistému vše čisté. A naopak.
Přeposílám mail, co mi od Tamášovců před chvílí přišel:

Dobry den,
radi bychom vas informovali o nejblizsi akci iniciativy NE zakladnam. Tuto
sobotu 25.8. od 13h se kona protestni pochod NE zakladnam v Brdech. Pochod
zacne ve 13h v obci Jince na namesti a jeho trasa povede krajinou Brd k
Zaskalske prehrade, kde bude nasledovat program - informacni stanky s
peticemi, hudba, promitani dokumentu, ohen, opekani burtu a jinych
pochoutek, setkani lidi, atd.

Prijdte podporit lidi z Brd a okoli v jejich protestu proti radaru! Prijdte
rict NE radaru, Ne pritomnosti cizich vojsk na nasem uzemi, NE zrade jedne
vlady a politiku, kteri uz nas nezastupuji. SPOLECNE MAME SANCI!
Pomozte preposlanim teto pozvanky dal.

Iniciativa NE zakladnam ve spolupraci s brdskymi starosty

142353

24.8.2007 6:23

RE: Vzkaz pro pana Vladimíra Stworu, Josefa Vlacháře a další

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 142353

A pokud skutecne infiltrovali ti, co prosazuji radar obcanskou iniciativu a maji tam profesionaly na urovni, tak co? Bude to fungovat jako pojistny ventil, aby verejnost utahli na varene nudli? Myslite si, ze mi neprobehlo hlavou, ze by se nekomu velmi hodilo pospinit oraganizaci, ktera zastresuje oficialni formou opozici obcanu proti radaru? Myslite, ze jsem nezvazoval jake dopady muze mit vzajemne neduvera? A myslite, ze mi pri tom bylo lehko?

Projdete si, jak probihala volebni kampan v poslednich volbach, popremyslejte o Kubicem, Berdychovi, Berkovi apod. Nevim do jake miry je parlamentni kontrola nad tajnymi sluzbami v moznosti opozice a do jake miry je konktretni, ale opozice ma pravo provest naprosto rutinni kontrolni cinost tajne sluzby s tim, ze se zmeri na obcanskou iniciativu stojici proti vlade ohledne radaru.

V kazdem pripade mimo kordinovane spolecne akce pod Nezakladny.cz jiste je prinosem nezavisla iniciativa jednotlivych subjektu, ktere se pod zastresujici organizaci vyskytuji. Z toho duvodu jednoznacne vitam podpisovou akci pod zastitou ceskych greenpeace, ktera se rozbehla. A myslim si, ze regionalni i celostatni iniciativy jinych subjektu jsou formou, ktera muze byt tezko kontrolovatelna a ovlivnitelna.

A hromadne ze spolecneho centra lze ridit nektere akce. Jednoznacne generalni stavka je vec tohoto razu a je to dobra myslenka. Obcan nemusi jezdit stovky km daleko a primo v miste sveho bydliste mohou velmi jasne a hlasite projevit svuj nazor. I kdyz to samozrejme neni jedina moznost. Zatim vsak vlada verejne mineni zvesela ignoruje. Pockam si tedy na ovoce, abych poznal strom.

142486

22.8.2007 21:44

Já bych vůdce raději ani nehledal, budete zklamaní.

Novákneu 195.?.?.?

Výzkum dr Reicha poukazuje mimo jiné na zásadní prvky ve výchově v našem světě . Ve svých knihách např. „Prolomení sexuální morálky“ , nebo „Manželská morálka“ detailně vysvětluje působení základních pravidel a sil ve společnosti.Touha po změně ve společnosti vzniká naakumulováním sexuálních krizí jednotlivců,příliž by to nemělo překvapit ty co vědí odkud bere člověk energii k žití. Tyto knihy snad mohou někoho také vyprovokovávat k revolučním snahám , avšak je v nich uvedeno jako varování , že každá revoluce se míjí svým účinkem. Jediná správná definitivní revoluce by byla ta, která by odstranila sexuální potlačování ve společnosti , na kterém stojí celá naše bezcenná a nebezpečná kultura. Naši dobří vůdcové , kteří jsou právě u moci tyto znalosti mají také a dobře se o náš konzum starají a zaplácávají nám tak touhu po správné změně bezceným balastem. Pokud se přece jen uschopníme pro prosazení změny , tak nám sehrají jen nějaké divadlo a my se budem dalších 20 let navzájem obviňovat kdo a která strana to spackala více. Myslím , že my běžní lidé již nejsme schopni zabránit dalšímu nepříznivému vývoji věcí. Je to o nás bez nás jako snad vždy.

142349

23.8.2007 1:48

RE: Já bych vůdce raději ani nehledal, budete zklamaní.

Kája Neslepý 85.?.?.?

Reakce na 142349

My lidé,jakkoliv máme svobodnou vůli (na které stojí a padá vesmír) v míře úměrné svému vývinu nebo častěji závinu,máme právě pro ten impozantní většinový závin prakticky nulovou šanci změnit věci do něčeho přijatelného.Míra všeobecné slepoty překročila už před několika desetiletími všechno,co tu kdy bylo.

Máme zločinecký finanční systém,kdy úzká skupinka soukromníků získala monopol na emitování peněz z ničeho a jejich přivlastnění si.Zkus si občane vyrobit sám nějaké papírky-to pak použijeme metr jiný.Stát,politici se před několika desetiletími(tehdy skončil kapitalismus a začlo něco,co vyžaduje spíše loajalitu vůči zlu,jeho toleranci(slepotu),než tvořivost,pracovitost atd.) vzdali velké části moci diktovat podmínky hry.V USA,největší egokracii planetky,k tomu došlo o několik desetiletí dřív jiným,ale stejně účinným způsobem(USA jsou vždy ve všem o krok napřed,lidé,co je vedou nejmíň o dva).

Máme všeobecně akceptované lichvářství(za 1 kredit vyrobit a za 10 nebo raději 100 prodat)Tržní-tedy většinou lichvo ceny-tj.co si spotřebitelé nechají nakukat(dle míry zhypnotizovaní) a pochopitelně kolik mají papírků-a že jich každoročně přibývá pro neuvěřitelné chaotické astronomické emitování tvůrci chaosu,nepodložené výkonem ekonomiky-tedy destruující čím dál,tím víc funkci peněz.A podněcující už dnes někdy stěží uvěřitelné nevyhlášené závody ve vzájemném se okrádání(přesněji olichvování).Obírání se energie.

Máme neuvěřitelnou zkorumpovanost politiků,úředníků,lidí,kteří jsou na rozhodovacích místech a ve svých pozicích selhávají.Což je mimochodem podle odhadů Transp.I.nějakých 30mld.,v miniaturní ČR za 1 rok.

Máme uzákoněné spekulování(systém okradu tě podle pravidel),s komoditami,akciemi,pozemky, byty.Čímkoliv.Máme zákony,že spekulanti s komoditami(v největších objemech)vydělávají i když by měli prodělávat,majitel akcií po 6 měsících držení akcií neplatí daně,ale střadatelé zdaňováni jsou.Máme do zákonů zakomponované pobídky k připojení se ke zlu.

Co nemáme je vědomí o skutečnosti,vědomost o tom,proč se tu motáme.Jaký to má smysl.Planetka je v kritickém bodu,její obyvatelé.Kdybychom v tom byli sami,dopadli bychom podle očekávání.Na Zemi je dnes mnoho vyvinutých(opak zavinutých),kteří čekají na pád absurdistánu,tak jako prolichvářsky orientovaní lidé ve východním bloku čekali na pád komunismu(či co to vlastně bylo),aby mohli rozvinout své ego potřeby leckdy do patologična.Žijeme v období síta,kdy každý sám za sebe rozhoduje,jestli přežije pád této zdeformované virtuální reality,která už neumožňuje eventuelní vývoj jedinců,kteří mají nárok nemít ponětí o smyslu života a jsou bezostyšně,úspěšně sváděni,k potěše Mefista a těch,co pro něj dělají.

142360

23.8.2007 9:13

RE: Já bych vůdce raději ani nehledal, budete zklamaní.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 142360

Váš popis je podle mne v podstatě vyčerpávající. Přesto mne před totálním zklamáním chrání víra (všem, kdo si to slovo vykládají automaticky jako "slepá víra" vzkazuji, že se mýlí [mrknutí jedním okem] ). Hra Dobra a Zla je zřejmě Leitmotivem naší stvořené skutečnosti, a aktuální vývoj je "předpovězen" v celé dosavadní esoterické literatuře - a nejen v ní, ale i v lidové moudrosti (mýty, pohádky atd.). Ta naše "skutečnost" je zřejmě něco jako virtuální hra, v níž Dobro bojuje se Zlem prostřednictvím každého jednoho z nás, a jejím smyslem a cílem je jednak to, abychom si to uvědomili, dále to, abychom "poznali, co je Dobro a Zlo", a nakonec to, abychom splnili úkoly této Hry a postoupili do její další úrovně....
A zklamání v této hře snižuje šanci na úspěch....

142381

23.8.2007 0:26

Domníváme se, že víme, kdo nám to píše

GHEORGHE svoboda26 (zavináč) upcmail (tečka) cz 62.?.?.?

Vše toto je uvedeno v odkazu http://vzkaz.cunkovi.cz/gs.htm.
Cituji:
Asi 2 hodiny před začátkem stávky nám bylo vyhrožováno fyzickou likvidací. Záměrně přetiskujeme celý mail, včetně hlaviček, které dokumentují odkud byl mail odeslán.

Received: from vojta.brqnet.com (192.254.broadband3.iol.cz [85.70.254.192])
by nebuchadnezzar.smejdil.cz (Postfix) with ESMTP id 80FBB11481
for ; Mon, 20 Aug 2007 16:44:06 +0200 (CEST)
Received: from jaromzyabe5xe0 (unknown [192.168.9.11])
by vojta.brqnet.com (Postfix) with SMTP id 272E3428E9;
Mon, 20 Aug 2007 16:44:06 +0200 (CEST)
Message-ID: <003501c7e338$7a38b940$0b09a8c0@jaromzyabe5xe0>
From: Jaromír Vacek [email protected]
To: [email protected]
Cc: [email protected]
Subject: =?iso-8859-2?B?R2VuZXLhbG7tIHN04XZrYQ==?=
Date: Mon, 20 Aug 2007 16:43:30 +0200
MIME-Version: 1.0

Ty parchante bolševickej, až tě potkám, rozmlátím ti tlamu, že se nepoznáš.
Táhni do Ruska, na Kubu nebo do Severní Koreje - tam je tvoje místo!!!!!!!!!!!

Podle analýzy IP adres a hlaviček mailu tento mail pravděpodobně pochází od Jaromíra Vacka, člena místní organizace ODS v Jablonném n. Orlicí.

Domníváme se, že bolševické metody používá pachatel, ne autoři této stránky. My jsme navrhli řešení, ve kterém mají hlasy příznivců i odpůrců stejnou váhu. Nedomníváme se proto, že bychom se nějak provinili proti pravidlům demokracie. Naproti tomu posílání odpůrců do vyhnanství, popřípadě jejich fyzická likvidace jsou typické metody totalitní moci. Klesla opravdu ODS tak hluboko, že místo diskuse nastoupily výhrůžky. Znamená to, že demokracie končí? Pokud požadavek, aby o pobytu cizích vojsk rozhodovali všichni občané, připadá některé straně nepřijatelný, pak prosím vypusťte slovíčko "demokracie" z názvu vaší strany. Protože to slovo v překladu znamená vláda lidu. Když ale vládní strana odmítá diskusi k názoru 70% obyvatelstva, pak toto nelze nazývat demokracií snad ani z legrace. Doufáme, že ODS vydá k celé aféře své prohlášení.

142359

23.8.2007 9:36

Chceme opravdovou generalni stavku!!

Josef Valchar 89.?.?.?

Ano jiste, pri opravdove stavce pokud se tato ma podarit je nutne oslovit zeny, odbory i studenty. Ale v tom je ta potiz!! Drive byli jednotne organizace odborove, studentske i jedina organizace pro zeny. Ted je to rozdrobene a vsichni se hadaji se vsemi. To oni tak sionisti udelali schvalne, aby nas rozdelili!!
Proto je potreba obrovske usili. Ten Vudce ktery to musi organizovat bude potrebovat spoustu casu a trpelivosti, mozna nekdo v duchodu. Ale ten by asi neoslovil studenty!!
V kazdem pripade to musi byt nekdo, kdo bude mit ' planouci srdce, chladnou hlavu a ciste ruce'. A musi to byt clovek z lidu, jak rekl pan Bartosek a ne nejaky intelektual, aby ho brali i proletari.
Takovemu cloveku rad pomohu kdyz napise na mou adresu [email protected]
Josef

142389

23.8.2007 15:39

RE: Chceme opravdovou generalni stavku!!

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 142389

Přečtěte si ještě jednou, pro prdel, poslední příspěvek soudruha Valchaře. Ten má takové správné české dělnické jméno, které zní hrdě, žádný Grebeníček, Ransdorf, ale Valchař, Kolomazník atd.

"Chceme opravdovou generalni stavku!!
Ano jiste, pri opravdove stavce pokud se tato ma podarit je nutne oslovit zeny, odbory i studenty. Ale v tom je ta potiz!! Drive byli jednotne organizace odborove, studentske i jedina organizace pro zeny. Ted je to rozdrobene a vsichni se hadaji se vsemi. To oni tak sionisti udelali schvalne, aby nas rozdelili!!"
-------
Je zapotřebí říci, že to soudruh Valchař vidí politicky velice správně, protože mu to politicky myslí a vidí každý jednotlivý případ v širších souvislostech. Je to opět ta banda sionisticko-trockistických titoistických zrádců, typu Slánského, Clementise, Šlinga a jim podobných, se kterými se náš lid měl navždy vypořádat v padesátých letech pod vedením prvního dělnického milovaného prezidenta soudruha Klementa Gottwalda.
-------

"Proto je potreba obrovske usili. Ten Vudce (za Protektorátu se muselo říkat v pohádkách "vedoucí" loupežníků), ktery to musi organizovat bude potrebovat spoustu casu a trpelivosti, mozna nekdo v duchodu. Ale ten by asi neoslovil studenty!!
V kazdem pripade to musi byt nekdo, kdo bude mit ' planouci srdce, chladnou hlavu a ciste ruce'. A musi to byt clovek z lidu, jak rekl pan Bartosek a ne nejaky intelektual, aby ho brali i proletari".
------------------

Tady to opět soudruh Valchař vidí politicky správně, když tvrdí, že to nemůže být nějaký důchodce, nějaký pseudointelektuál, ale člověk z lidu, dělník alespoň s ukončeným základním vzděláním, který musí "mýt" hlavně čisté ruce, chladnou hlavu a plamen v srdci a dokázat se pravdě pohlédnout do očí i když je to někdy bolestivé. A to pseudointelektuálové Franke, Bartoška, Svoboda prostě nemají, těm chybí ctižádost, a bolševická rozhodnost. Ti soudruzi nehoří, ti jen doutnají, stagnují a s takovými soudruhy, jak by řekl soudruh major Borovička, "se brzy vypořádáme".
--------------

P.S. Vzkaz pro paní Jarmilu před generální stávkou, "rád bych se s vámi setkal, budu "mýt" texasky a šedé sako". Jarmila má kliku, protože "nemýt" texasky, tak by soudruha Valchaře ani nepoznala.

Soudruh Valchař dále pokračuje, "Takovemu cloveku rad pomohu kdyz napise na mou adresu [email protected]"

Zveřejňuji znovu tuto adresu, protože takovýto člověk, člověk s čistým srdcem, po dělnicku komunisticky zapálený, si zaslouží desítky odpovědí. Doufám, že se připojíte svým vzkazem a podpoříte soudruha Valchaře, protože jak píše, "židovská média celou věc ignorují a snaží se zatajit".

Já vím, že to, Vladimíre, vaší cenzurou neprojde, ale v takovém sám sebe zařazujete mezi podobné "primitivy" a to máte rozhodně na víc.

142423

23.8.2007 16:41

RE: Chceme opravdovou generalni stavku!!

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 142423

>Já vím, že to, Vladimíre, vaší cenzurou neprojde, ale v
>takovém sám sebe zařazujete mezi podobné "primitivy" a to
>máte rozhodně na víc.

Ja zas vim Arkane, ze se mezi primitivy podobny vykriky bezesporu radite Vy. O tom, zda mate na vic lze jen spekulovat. [chechtot]

142432

24.8.2007 4:17

RE: Chceme opravdovou generalni stavku!!

Josef Valchar 89.?.?.?

Reakce na 142432

Dekuji vam Pavle za zastani.
At si ten Arkan nemysli, ze jsem jeho ironii nepochopil!! Takovi jako on se radi smeji, ale kdo se bude smat nakonec. Kdo nechal takove jako je Arkan vystudovat, kdo to vsechno platil. My jsme to platili!!
Prijde zase doba, kdy bude kazdy komu stat to vzdelani zaplatil muset napred dokazat, ze umi maknout. Ve vyrobe!! A pak muze do te sve kancelare a do teplicka. Ale at si nemysli, ze bude vydelavat vic nez treba hornik nebo hutnik. Nebude!! Protoze ta prace se bude hodnotit zase podle jeji spolecenske uzitecnosti. Pamatuji si kamarada, ktery jezdil do Ostravy ucit se na hornika. A najednou dojel domu na Pionyru. A my jsme jenom zavidely.
Jeste bych chtel neco k te stavce dodat. Dostal jsem spoustu dopisu a rychle na ne odpovim. Vsiml jsem si jedne veci. Pisou delnici, zeny, kde kdo. Ale z Brdskych vesnic nikdo. Ja bych se na tu sedlackou mentalitu moc nespolehal. Ti lide nechteji radar protoze by nechtely ani dalnicni privadec, elektrarnu nebo skladku pro vseobecne dobro. Jim je jedno ze je radar Americky. Ja bych jim veril jen pri stavce proti radaru, ale jinak ne. Josef

142481

24.8.2007 14:06

RE: Chceme opravdovou generalni stavku!!

Aja 74.?.?.?

Reakce na 142481

Neda se nic delat, pane Valchari, vy skutecne pusobite dojmem kadrovaka z nedavnych (davnych?) let.

"Kdo studoval za nase delnicky penize, pekne povinne do vyroby, aby si nemyslel, ze...."

A to zjevne, stejne jako bolsevik, "mate" delnickou tridu, rolnickou a tu "nespolehlivou" pracujici inteligenci, pricemz z vaseho projevu vychazi vitezne delnik, ani na toho rolnika se nemuzete spolehnout (jak rikate: na sedlackou mentalitu nespolehat [zmaten]

P.S. Kde se ve vas bere ta odvaha (neomalenost) chtit posuzovat,
kdo ze je spolecensky "uzitecnejsi"(FUJ....za ten termin), zda hutnik, ci lekar?
Jsem zasadne proti radaru, ale v zadne demonstraci, ci stavce bych se "vedle vas" nepostavila, z vasich nazoru nebezpecne fouka ideologie 50. let.

142513

24.8.2007 14:39

RE: Chceme opravdovou generalni stavku!!

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 142481

Já jsem soudruha Valchaře kontaktoval, pochopitelně nikoliv pod svým jménem, co kdyby šlo o nepřítele dělníků, rolníků a pracující inteligence, nějakého provokatéra nebo, nedej bože, sionistického zrádce.

Ale on je opravdu dělnického původu a přesvědčený o správnosti stranické linie (KSČM), tak jak byla naznačena na posledním sjezdu KSČM. Při organizaci té poslední generální stávky se oddaně zapojil a burcoval svým zapálením své kolegy v práci (pochopitelně ve výrobě), protože chlapi chtěli vědět co dělat. Navíc i dnes nadále přesvědčuje své spolupracovníky o důležitosti stranické práce a pomáhá vybudovat to nové, zdravé dělnické hnutí.

Proto vyjádřil takové zklamání a pocit ostudy, když dělníci, rolníci a pracující inteligence neuposlechli výzev a namísto účasti na stavce a nošení "trykolor" se věnovali nákupům potravin a spotřebního zboží v kapitalistických prodejnách vykořisťovatelů typu Lídl, Kaufland, Tesco apod.

Ale jak už psal náš druhý dělnický prezident Antonín Zápotocký ve své knize "Rudá záře nad Kladnem", "i kdybychom padli všichni, vstanou noví bojovníci, rudý prapor zavlaje." Jeden neúspěch, jedno zklamání nemůže ohrozit dosažení jasného cíle.

A mezi těmi novými bojovníky bude i Josef Valchař a ulicemi našich měst a vesnic bude opět dunět, jak nedávno napsal, dělnický krok a vládci se tentokráte opravdově zaleknou.

Já jsem si původně myslel, že je jen takový srandista, který si dělá prču z lidí na Zvědavci podobně jako já, ale on to myslí vážně a blbne na kvadrát. Asi to na Zvědavci neprojde, jako řada jiných příspěvků. [smích]

(Nejen zvěd, srandista, ale i sqělý taktik, Arkane. Jak bych vás mohla nepustit. Gratuluji. A teď utíkejte domů, večer se budou rozdávat medaile [velký smích]. Editorka)

142514

25.8.2007 3:26

RE: Chceme opravdovou generalni stavku!!

Datel 206.?.?.?

Reakce na 142514

Kontaktovat nekoho , a ne pod svym jmenem . Podrazacke a spinave jednani .

142553

25.8.2007 8:57

RE: Chceme opravdovou generalni stavku!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 142514

Tady spíš pro editorku - myslím, že podobnými hrátkami a tlachy se rozmělňuje podstata problému a zesměšňuje nejen problém sám, ale i Zvědavec atd.... škoda...

142560

24.8.2007 14:37

RE: Chceme opravdovou generalni stavku!!

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 142481

Co je to za bolševické kecy???

142518

24.8.2007 6:17

RE: Chceme opravdovou generalni stavku!!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 142423

Zatim nevim, kdo je nick Valchar? Nejsem ani odbornik na jazykovy projev. To vite ja jsem clovek z lidu.

Podle mého názoru (Arkan | 23.08.07 18:55)

je třeba Pavla Poljanského podpořit nejenom v jeho úspěšné přeplavbě jezera Titicaca ale zejména při jeho pokusu o přeplavbu La Manche při jeho protestu proti umístění amerického radaru v Brdech. U jezera Titicaca jsme si udělali před několika lety se ženou několik snímků před výletem na Maču Píču, kterou objevili slovenští příslušníci armády španělského dobyvatele Jižní Ameriky Francisca Pizarra v 16. století (1531), když se ptali místních indiánek na cestu. Soudruh Putin a celá Ruská federace bude určitě poctěna. Není nad to se zeptat na cestu, málokterý muž to dokáže. Máču píču? Jarmilo, Hynku, Viléme?

Teď Vám to, von Krebst a Semtexi, (Arkan | 23.08.07 21:28)

soudruh Peleška zase natřel. A víte proč, protože mu to myslí politicky, přesně tak jak jim to na stranické schůzi referent KSČM soudruh Kubát vysvětlil. Myslete politicky, von Krebst a Semtexi!, po stranické linii.

Mirdo šmirdo, (Arkan | 19.08.07 14:55)

jednu věc musím uznat, že jako blbec jsi nezničitelný. Zda jsem v důchodu nebo ještě pár let před důchodem, o tom nespekuluj. Pro příště se snaž následovat rady jednoho převozníka z Bráníku. Ten se jmenoval Kyser, a když ho někdo chtěl sráth, tak vždycky říkal,"Já sem ňákej Kyser a ty se na mně vyser". Zapamatuj si to, Mirdo Šmirdo. P.S. Ti dva únosci, jeden byl Turek a druhý Palestinec se syrským pasem a kapitán se rozhodl pro "technické" mezipřistání v Turecku, jelikož na let do Sýrie či Iránu neměl dostatek paliva.

O tom si, soudruhu Peleško, (Arkan | 20.08.07 23:49)

můžeš detailně promluvit (jakoPramen) s naším kontaktem z Stb anebo na nejbližší stranické schůzi se soudruhem Dolejším. Zatím zůstávám se stranickým pozdravem - Čest práci!
P.S. Nezapomeň oslavit 39. výročí osvobození ČSSR od kontrarevoluce.

Zajimavy jazykovy styl bratre uciteli, takovy uderny. Jako bych uz ho nekde videl. Jenom si tak vzpomenout, kde? [mrknutí jedním okem]

142488

24.8.2007 9:02

RE: Chceme opravdovou generalni stavku!!

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 142488

Zatim nevim, kdo je nick Valchar? Nejsem ani odbornik na jazykovy projev. To vite ja jsem clovek z lidu.

------------------------------------------------------------------
Pane René, nick Valchar je srandista.
Vidět ovce, jak pobekávají po ovčákovi je možná smutná věc, ale když se jedná o lidi.....
A když jsme u toho, tak tady nejde vůbec o radar. Tedy většině oveček. Jde o hledání nepřítele. Za komunistů to byli komunisti, po revoluci Klaus a nyní je módní radar.Za rok to bude zase něco jiného.

142495

24.8.2007 20:24

RE: Chceme opravdovou generalni stavku!!

Josef Valchar 89.?.?.?

Reakce na 142488

Vy nevite pane Bartosek kdo je to nick Valchar? Tak ja vam to povim!! Josef Valchar je delnik ktery si vzal na stavku volno a premluvil par dalsich aby ucinili to stejne. Je to clovek ktery chodi na demonstrace, je aktivni a zverejnil zde svou majlovou adresu [email protected] aby bylo mozno se najak domluvit na dalsim postupu.
A vy mi ted laskave reknete, co ucinil pro spolecnou vec krome cafrani nick Bartosek, na kolika demonstracich treba v te Americe byl!!
Americky odborar Joe Hill pred popravou rekl NEZTRACEJTE CAS TRUCHLENIM-ORGANIZUJTE!! Josef

142534

24.8.2007 23:13

RE: _Ceský Joe Hill Josef Valchař

Arkan 70.?.?.?

Reakce na 142534

Po přečtení odpovědi soudruha Josefa Valcháře, není zapotřebí už nic dodávat. I veliký Felix Edmundovič Dzeržinskij, jeden ze zakladatelů Čeky, by se usmíval na smrtelném lůžku, když umíral na mrtvičku spojenou se souchotinami (ostatní soudruzi o pár let později nebyli již šťastní), neboť by věděl, že kromě mechanických kalkulátorů zanechal po sobě i lidi pevného charakteru, zapáleného srdce a kteří mají i hygienickým způsobem umyté čisté ruce (Irish Spring, Dove apod.). Však všichni víte jakým způsobem si umývají chirurgové ruce.

A ten způsob jakým setřel pana Bartošku, našeho grafomana a typomana, to mu opravdu závidím. Na to i přes veškeré vysokoškolské vzdělání, které mi zaplatila dělnická třída v ČSSR a později i dělnická třída v Kanadě, opravdu nemám. Těch pár vět prostého dělníka (ve výrobě) ve mně (mnje - NPČPPZ) zanechalo hluboký a nezapomenutelný dojem. Skláním se před památkou obětí dělnického boje.

Zejména ta reference o proslulém americkém odboráři Joe Hillovi, (zavražděný americkými imperialisty 19. listopadu 1915, ale není zapotřebí to házet na George W. Bushe, ten ještě nežil), jen dokazuje, že i prostý dělník, pokračující ve šlépějích našeho prvního dělnického prezidenta Klementa Gottwalda, vyučeného truhláře (než se na to s odpuštěním "vysral" a dal se na politiku, která mu vynášela jako poslanci československého parlamentu daleko více a navíc nemusel manuálně ve výrobě makat), dokáže svým vrozeným talentem zapálit ostatní soudruhy, to nesmírně zvýšilo moji úctu k lidem jeho ocelového charakteru. [smích]

BTW soudruh Joe Hill byl obviněn z večerního přepadení plus nějakého zastřelení majitele obchodu (na způsob Večerky). I dělnícký organizátor se někdy utne.

142540

25.8.2007 0:28

RE: _Ceský Joe Hill Josef Valchař

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 142540

[oči v sloup] Osobně napadáte jiné přispěvatele, Arkane a to je v rozporu s pravidly této diskuze, což nepochybně dobře víte. Tady se vyjadřujeme k obsahu jednotlivých článků, nikoliv jejich autorům neb diskutujícím. Užil jste si to, provokování vám jde pěkně, ale stačilo. Očekávám, že další vaše příspěvku budou věcné. Když nebudou, nebudou ani tady.

Žádám i ostatní diskutující, aby se vystříhali osobního napadání.
Děkuji. Editorka

142542

25.8.2007 2:34

RE: Chceme opravdovou generalni stavku!!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 142534

Napiste se do google jmeno Rene Bartosek a muzete cist a udelat si nazor sam o tom , co jsem udelal proti radaru. Myslim si, ze jsem tak vice platny nez nosenim transparentu, i kdyz doma by jsme se potkali U kone, i 21.srpna Za druhe pokud jste skutecna osoba a ne virtualni provokace, pak si s vami rad dam stamrli, ale to se da udelat pouze nazivo, neminim v ty Americe zustat vecne. Mi znamy vedi, ze tvrde piju vyjmecne, ale protentokrat se muzu nechat ukecat a dve stopky slivovace spolknout. A ja jsem zatracene vybiravy na to s kym si dam ctvrtku. Za treti cenim si reakce jednoho stareho komunisty, ktery sel v Praze na prvni demonstrace proti radaru, ne za stranu, ale za sebe a sel by tam, kdyby ji organizovala ODS. Takze ja necham na pokoji vasi politicke presvedceni a vy me nebudete agitovat. Stejne to je zbytecne.

Muzeme mit vselike nazory, ale shodujeme se v tom, ze v republice nechceme zadne cizi vojenske zakladny. Jestli jste ukecal lidi a vytahl je ke konovi a ono to neklaplo, mate moji omluvu. Ja bych osobne oznamkoval svuj clanek Generalni stavka 5 minus, ne proto, ze tam bylo pravopisnych chyb, ale proto ze jsem nekolik pravdivych a pro nasi zaprodanou vladu neprijemnych informaci ponekud degradoval, neoverenim situace okolo generalni stavky. Dal jsem si totiz 14 dni oraz od vseho smrdici politkou, abych si vycistil hlavu, a pak jsem kvuli casove tisni psal moc narychlo. To byla hruba chyba a pokud na druhe strane jsou elitni desinformatori a manipulatori jako Klvana je to zatracene drahy luxus.

142550

25.8.2007 5:14

RE: Chceme opravdovou generalni stavku!!

Josef Valchar 89.?.?.?

Reakce na 142550

Rozumim pane Bartosek a vasi prace si vazim. Jen bych prosil priste neurazet a vse si napred overit. Pak si s vami i tu stamprli dam.
Protoze dulezite je sjednotit se a dokazat bojovat za spolecnou vec!! Ne se hadat jako pubertaci!! Ten stary komunista o kterem pisete je velice moudry muz kdyz jde na demonstraci proti radaru organizovanou ODS. Vsak se s nimi nemusi vubec bavit, jenom ukazat svuj nazor!! To neni vychytralost ale statnicka moudrost!! Kdyz vsichni budeme stat proti Americkemu a Zidovskemu imperialismu spolecne, neni sily ktera nas zastavi!!
Joe Hill prisel puvodne do Ameriky ze Svedska, emigrant jako vy a co vse dokazal. Jeho popel po poprave pak rozprasily v mnoha zemich a vsichni si ho vazi. To je lez ze nekoho zabil jak pise Arkan. Josef

142555

26.8.2007 0:25

RE: Chceme opravdovou generalni stavku!!

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 142488

Arkan si vytvořil Josefa Valchaře, za něj píše příspěvky
a potom se s ním hádá. To je paralýza jako vyšitá!

142587

26.8.2007 1:45

RE: Chceme opravdovou generalni stavku!!

Saša 207.?.?.?

Reakce na 142587

To by snad byla schizofrenie? Nemocným se není dobře smát, ale některé příspěvky zřejmě z anonymních adres jsou velmi podivné. Co s tím? [zmaten]

142588

26.8.2007 18:44

RE: Chceme opravdovou generalni stavku!!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 142587

Jedna vec je vedet a druha vec je tusit. A protoze ja nevim, tak se musim chovat tak, abych nezpusobil krivdu jmenu Josef Valchar. A tak taky jednam a primerene okolnostem take jednam s nickem, ktery si rika Arkan. [smích] [mrknutí jedním okem]

142619

23.8.2007 13:32

Hm, hm :-)

JAX 217.?.?.?

Jeden Vůdce už tu byl. Jmenoval se Hitler. Lidé se v dobách nouze rádi radikalizují. Je to nebezpečné.

Jak píšete "brzy se o tom začalo psát". Generální stávku hlavní média ignorovala. Je to důkaz toho, jak skvěle je obyvatelstvo pod kontrolou.

Připadá mi, že dnešní civilizace zažívá mohutný přerod v něco diametrálně odlišného, než existovalo kdykoli v novodobé historii člověka. Těžko říct, zda to bude přerod pro lidskou společnost dobrý nebo špatný. Mění se příliš mnoho věcí a příliš rychle. Já bych horlivě Vůdce nehledal. V těchto pohnutých dobách se z beránků klubou vlci a vlci způsobují apokalyptické katastrofy.

Naše společnost zažívá křeč. Potírá nacionalismus, i když v rozumné formě je to potřebná věc. Potírá soukromí, čestnost, cudnost, pravdu a zejména potírá svobodu. Tohle všechno je pravda.

Ale kam to povede...

142407

23.8.2007 13:51

Hi!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Já jsem taky pro generální stávku i další věci... ale nejen kvuli radaru, neb na to / na stávkování/ stačí i "reforma"!

Ostatně: "reforma" je stejně blbý "kyd pro popeláře" jako za komančů "úprava cen"!

Čili: jakákoli "úprava" bez ohledu na politické zřízení a její název u nás vede k "zvýšení cen" především u věcí, co potřebujete "DYCKY"
a sníží se ceny toho, co nepotřebujete nikdy a nejlíp vůbec!(za komunistů se zdraží hajzlpapír a slevní se elektrické lokomotivy, za kapitalistů se zlevní volání do USA a zdvihne se cena volání k sousedovi o barák vedle, nejlépe na cenu volání do Afghanistánu! Je to fantastické! "Všichni" přece potřebujetE volat ausgerechnet do Afghanistánu za cca 5korun minuta ale své doktorce o ulici vedle za 15 KORUN MINUTA, ŽE?).

Těchto naprosto zlodějských "slev" mám opravdu už plné zuby!
Ke štěstí mi už jen chybí, aby dopis v rámci jedné čtvrti a jednoho města u nás stál tak asi jako balík do USA! Čehož se asi dočkám brzy, jak to vidím!

(Je fascinující, když existují např. telefonní tarify kdy zavolání na místní úřad prace vyjde skoro na ty samý peníze, jako kdybych volal Bushovi! )

Ale hlavně:

pokud nám tady nějaká "firma" nabízí "práci", musí taky nabízet plat a ne něco, co vypadá jako že si myslí, že jsou na "Saipanu"!
MUSI dodržovat NASE zákony a MY MUSIME CHRANIT NASE ZAMESTNANCE proti tomu, že "us" (či jiná "západní"[mrknutí jedním okem] firma si myslí, že "tady může srát na všechno a na všechny"!

I kdyby to bylo za cenu jako v USA: aneb "na nějakého manažera upadne ve výrobě kus křídla letadla" - samozřejmě náhodou a omylem! Ale "ostatním" to dojde, hi!

Což se tam "stává".... a nemyslím, že nutně musím argumentovat pouze bestselery A. Haileyho a podobně....

MY jsme tu ovšem za blbce, a pokud si v obchodnaku budou baby vazat ružovy mašličky "že mají krámy" místo aby je zasukovali kolem krku místního "managera", narvaly mu hlavu do senkrubně, a ještě mu po ní dupaly, budeme furt v prdeli!

A ke žádné stávce se nikdy nedostaneme, ani generální, neb by musela být "v sobotu", protože "v pátek musíme do práce!"

TAK CO PAK TADY CHCETE DELAT??? Vyvolat stávku "socek" jak to vezme tisk a TV, kteří "nechcou dělat 12 hodin za minimální mzdu"
která by podle ODS neměla ani existovat
a CO vubec chtějí, v Praze je KAZDEJ zaměstnanej a i baba na hajzlu v podchodu bere vic jak v Brně prodavačka v potravinách ale MY SME V PRAZE, že?

A MY platíme TY VYSOKY daně že VY NEDELATE a že mate blby zdraví?! TO je VASE VINA, MY ho máme DOBRY a ke všemu když nás píchne něco do prdele, musíme u doktora ke všemu čekat!!!

jo...kdybyste dělali jak Ukrajinci na černo bez ničeho za dva litry měsíčně a 12 hodin denně, TO BY BYLO TEPRVE TO SPRAVNY, že??? A bezpečnostní předpisy? Ste blbí? Na co, copak je VAS MALO???

MY CHCEME ZISK!!!

Krysa

omlouvám se ...Automaticky kráceno

142411

24.8.2007 8:48

Kapitalismus je zákonitě konzumní,

Dušan Polanský 160.?.?.?

takže, milí antiradaristé, nebrečte nad konzumem. To je jako kdybyste říkali, že voda je mokrá.

142492

25.8.2007 18:28

RE: Kapitalismus je zákonitě konzumní,

Novákneu 195.?.?.?

Reakce na 142492

o tom se snad s vámi nikdo nepře. K té vodě je nutno dodat , že v ní můžete trčet až po krk a také může být čistá , nebo závadná , že může být studená , vlažná až horká. Bude taková podle toho, kde na světě žijete a kolik máte peněz. Tolik k vašemu přirovnání, takže sám můžete jednou brečet. Jsou však i jiné možnosti , ale tím neříkám , že je to socialismus. Prostor na světě s jinými principy je již žalostně malý, ale je jako důkaz.

142575

24.8.2007 15:15

musíte procitnout

pepajetel 217.?.?.?

prokoukněte už ten jednoduchý trik. nejsou třeba žádné reformy, není třeba žádný radar, není třeba žádný boj proti terorismu, není třeba aby všichni správní chlapi chlastali pivo a ženy hubly, není třeba, aby byt stál 2.000 000,- , není třeba, aby jste věřili, že halina Pawlovská je nějak speciální , že je důležité se zajímat o osudy ivety Bartošové ve cvokhausu....to není třeba.
Je jen třeba plnit ty vaše mysly, plnit je neustále tímto svinstvem, degradovat vás na konzumní stroje, slabé, hloupé, neschopné odporu a nezávislého myšlení.
Abyste žili v neustálém strachu a napětí, protože jen tak časem uvěříte, že jste slabí.
Vlastně cílem je právě prevence - prevence aby tu nějaký takový vůdce nevzniknul......

142522

25.8.2007 2:11

PCHE

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

žádný vůdce nepřijde. Protože vůdce je obrazem lidu jemuž velí. Nač zbytečně strkat hlavu do oprátky za národ, který ještě nedokázal dospět? Dokud český národ nedospěje (lhostejno jakým způsobem, zda náhle zázrakem prozří, či bude muset nějakou dobu rýt hubou v zemi) nepřijde žádný skutečný vůdce ani zázrak. Protože hrdinové obhajují hodnoty, nikoliv hromadu sraček. Takovou nechť raději spláchne potopa dějin a na její místo nastoupí jiné, schopnější strategie, než je českokotlinské čecháčkovské opilecké švejkovství.

Obchodní značka Česko je slabá.
Dnes jsem četl nápis na chátrajícím (sic!) Národním muzeu. REGNI BOHEMIAE. V tom je síla.

Pro začátek bude dobré shromáždit existující drahokamy, sdružovat je v truhlicích, leštit je, třídit podle lesku, množit umem a trpělivě plnit povinnosti. Ty jsou dvě. Studovat a zůstat přitom člověkem.

142546

26.8.2007 12:29

Stávka?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

jak chceš stávkovat ve státu, kde rozhovor o stávce vypadá takto?

-----------------------
Zitra bude ve 14 hodin stávka! přijdeš?

ježišmarjá to nemužu!

proč?

no protože do čtyr su v práci a pak musím pro děcka a k Lidlovi pro máslo....


-----------


v sobotu bude stávka, přijdeš?

no to nemužu...

proč?

no jedeme s děckama k babičce....


-----------

A: zitra bude stávka, přijdeš?

naco, stejně se nic nezmění a ještě mne tam někdo uvidí....

---------


takže asi tak.... Krysa

U nás prostě "slušní lidi nestávkují" at už de o cokoliv, to dělají jen fašisti, anarchisti, teroristi, komunisti, nezaměstnaní, socky, a "slušnej člověk" se do takových věcí nezaplétá! Ten počká, "až je to jistý" a "až se začne věšet", tahá za provaz aby "moh říct, že u toho taky byl!"
Doma schované vlajky předchozího zřízení či vlády ovšem nezahazuje, ale pečlivě je uschová pro případ, že "by zase byly potřeba"!

No není lepší být radši krysa? Ze slušných lidí by se totiž i krysa občas poblila...

142607

27.8.2007 0:04

Se stavkou je to tezke

Oldis 89.?.?.?

Mno se stavkou se to má tak že kdo chce zůstat zaměstnán a naplnit si břicho tesko blafama, tak do ní nepude a břicho to je to první o co nám de, to je ze strany velkých podniků, ze strany člověka který dělá v malé firmičce, ktera sotva prežívá od výplaty k výplatě, tak stávka bohužel nepřichází v úvahu, dělám totiž šestnáct hodin denne a sest nekdy sedum dni v tydnu, je proto že ve firmě kde je šest zaměstnanců leží na každém z nich šestina úspěchu a výdělku, jednodenní výpadek by nás patrně položil. V kapitalistickém zřízení dochází ke stávkám až kdyz hodně lidem šahnete na peníze a už skutecne nemaji za co jist, tedy krome francie tam se stavkovat nebojí a domnívají se také že stávka či demonstrace toho může hodně ovlivnit, u nás tento pocit má málo kdo a proto se taky nestávkuje, a proc bych stávkoval kdyz mam co jist ze? [velký smích] njn je to proste tak. A co by si ze stavek vlastne meli politici delat? nemuseji si z toho delat nic [velký smích] v jejich funkcich je to nijak neohrozí, funkci mají na ctyri roky absolutne.

142630

27.8.2007 5:32

RE: Se stavkou je to tezke

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 142630

Kdyby Gandhi uvazoval touto logikou nikdy by nebyl Gandhim, nikdy by nevznikla Indie a nikdy by nebyl jejim premierem. To co udelate je bezvyznamne, ale je velmi dulezite to udelat. Slova, ktera by mela byt tesana do kamene. Nesnizil bych tak vaznou debatu o radaru na penize, ale jestlize to chcete takhle pocitat, tak prosim.Nikdo po vas nechce, aby jste prece 16 hodin stavkoval. Vy sam si musite udelat predstavu, kolik casu je unosne venovat stavce. Nikdo prece netvrdil, ze v provozech jako hute ( jakymkoliv, treba mala firma) se ma zastavit prace, aby doslo k vysokym ekonomickym skodam. A pokud jde o skody vy sam si musite zvazit, zda je prilis draha hodina prace nebo dve, nebo nove zavody ve zbrojeni s rizikem valky.

Ohledne politiku, co si z toho maji delat, ja bych si pockal primo na reakci. Prijde mi to stejne smesne jako, kdyz Kalousek rika, ze jeho strana nebude podporovat referendum ve snemovne, protoze ODS ma vetsinu v senatu, kde to odstreli. Pak ma tedy dle jeho logiky kazda strana rezignovat na sve politicke programy, protoze vse co musi projit senatem muze byt potopeno. Kdyby tady byl Josef Lux, tak by tvrde prosazoval referendum ve snemovne vedom si toho, ze ODS to bude nucena zablokovat v senate a vytriskal by na tom politicky kapital. A navic ODS by pokud s tim nesouhlasi byla nucena to zablokovat v senate. Dost dobry material pro volice ke zvazeni, zda je dobre a zda je rozumne, aby jedna strana mela v senate vetsinu. A opozice by skrze tuto logiku musela na cele volebni obdobi uplne rezignovat na sve politicke vize. V tom pripade bychom brzo meli novou totalitu.

Ty slova Gandhiho uvodu clanku jsou umistena velmi spravne, tam kde patri. Nemusi mit dostatecnou viru, ze to v nekterych pripadech delame bude mit nejaky vliv, ale je velmi dulezite udelat to, aby to melo smysl. Gandhi s touto logikou beze zbrane porazil imperium. Takze to funguje.

142636

Tuto stránku navštívilo 7 834