Diskuze k článku

“Situace je špatná. Horší než špatná. Je šílená”

Příspěvků 32

15.8.2007 2:43

cim vacsi niktos, tym

pressburger z wilsonova 160.?.?.?

sa viac boja ze su sledovani - ale v skutocnosti ani pes po nich nestekne. Niekedy mam pocit, ze tito nobodies by boli radi, keby sa o nich niekto zaujimal, spehoval (a mnohi asi trpia syndromom stihomanov). Pretoze je len jedna vec horsia ako "bad press - no press". A to ho musi stvat paradne.
PS. Bush pojde - v januari 2009 - to je tak iste, ako to, ze slnko vyjde na vychode [překvapení]

141760

15.8.2007 4:46

Jsem se prave vratil z USA

Kadence crazy 154.?.?.?

, jen takovy denni cyclovandr na lehko ( really nice and fast ride around Pacific ocean )a meli by jste slyset jak Americani o svym presidentovy Jirkovi Krovicku a jeho politice ohledne Iraku a Iranu mluvili kdyz sem nadhodil thema v pub kde jsem se stavil na jednom jontaku (pive) a vypil jsem dva protoze jsem byl po tech 126 kilometrech vyprahlej jako Sahara jak do me pralo slunce a pak clovek nema tolik prilezitosti met wiew pozustalyho jako na dlani ...... Tak ze to zkratim , nektery ami boys a je jich vetsina by toho silence nejradejc videla viset jako Saddama a toho punk ktery byl beatitude celej bez sebe ze se mu vratil bracha z Iraku ve wooden sleeping bag fakt lituju .......

141762

15.8.2007 8:35

RE: Jsem se prave vratil z USA

asdar 81.?.?.?

Reakce na 141762

(Napadání vypuštěno - moderátor) nebo znalost češtiny a nebo se jen trapně snaží být zajímavý. Pokud uvádí, že se vrátil z USA, jde asi o Čecha a v tom případě je mi ho líto ...
Když mají Američané dost prezidenta nebo vlády, proč se pořád chovají jako ovce ? Ano, zapomněl jsem ..... vždyť oni spoléhají na Boha ... Toho mocného vládce osudů .... Nebo jsou opravdu tak hloupí ?

141769

15.8.2007 19:12

RE: Jsem se prave vratil z USA

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 141769

Me je zase lito Vas . Ale ze se do USA nepodivate osobne aby jste to jak to tam chodi videl na svy oci nez napisete takovou blbost . Mozna ze by jste neco jak tamejsi system a brainwash funguje pochopil . Svym zpusoben mate pravdu s tim ze komu neni z hury dano v apatice nekoupi ......

141793

16.8.2007 17:07

Je hlavne jedna skupina ludi, ktori maju problem s nasim Bohom>

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 141793

ta skupinka od brehov Rieky.

Tak sa na prispevok toho cloveka i divam, ako na provokaciu jedneho z Vyvolenych.

141868

15.8.2007 14:08

RE: Jsem se prave vratil z USA

asdar 81.?.?.?

Reakce na 141762

Přemýšlím o tom, jestli autor tohoto příspěvku má tak nízké IQ nebo znalost češtiny a nebo se jen trapně snaží být zajímavý. Pokud uvádí, že se vrátil z USA, jde asi o Čecha a v tom případě je mi ho líto ...
Když mají Američané dost prezidenta nebo vlády, proč se pořád chovají jako ovce ? Ano, zapomněl jsem ..... vždyť oni spoléhají na Boha ... Toho mocného vládce osudů .... Nebo jsou opravdu tak hloupí ?

141786

15.8.2007 20:53

RE: Jsem se prave vratil z USA

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 141786

Jo muj cestin dostava na frak , ale omlouva me , ze jsem mel na cestinu od sesty az do devaty tridy v cely skole neoblibenyho kantora zida ktery se zapominal a protoze byl levak tak psal i pro my spoluzaky cas od casu na cernou tabuli bilou kridou z prava doleva za smichu cely tridy . Ale to je vedlejsi . Nechcete se zase vratit zpet na Eretz , tady to pro Vas asi nic moc nebude .

141802

16.8.2007 3:46

RE: Jsem se prave vratil z USA

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 141786

Cesi podle pruzkumu jsou druzi na svete ohledne nespokojenosti s korupci hned po Nigerii, dlouhodobe je dve tretiny lid proti radaru, 75% lidi dlouhodobe chce zavest referendum v CR. Takze na co spolehame my v ceske kotline? Vicemene to jde napsat o jakekoliv demokraticke zemi, mimo Svycarska. Bez zpetne vazby neco ovlivnit zdola, treba pomoci referend, jsem skutecne ovce, ktere jenou z x let vypusti z ohrady, aby je nechali odvolit a vytvorili tak zdani, mandatu ve jmenu nas vsech.

141826

16.8.2007 17:51

RE: Jsem se prave vratil z USA

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 141826

Nevypada to , ze zrovna Vy jste se svou znalosti o pomerech v CZ ten poslusny beranek and I am for shure about that ! Nektery Vase prispevky jsou jak bic na zada vyvolenych a asi taky rad od casu vlezete na statistiky jak jsem zjistil . Mate recht co se tyce ceskyho krateru a jeho obyvatel a vytah jste me to z huby .

141875

15.8.2007 15:29

RE: Jsem se prave vratil z USA

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 141762

Pan Kadence ma pravdu, vetsina lidi v Americe, tedy na pobrezich opravdu nema vysoke mineni o soucasne administrative.
Uz i Neoconi v radiu zni pochybnosti.
Kadence, ty bydlis v Americe. Ja taky jezdim na kole a ziju v San Diegu. Dej me vedet.

141787

15.8.2007 20:14

RE: Jsem se prave vratil z USA

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 141787

Pozdrav do San Diega ! Jsem rad ze jsi nezapomel ze my cyclisti si vzdycky vsude tykame. Ja ziju v Canade a v okoli western USA se pohybuju dost casto . Pred par lety jsem jel z Canady na kole prez USA do Acapulca tak ze me tukni . Races uz nejezdim ale dalkova turistika me to nekolikanasobne vynahradi . Krome touring Trek 520 a Cannondale 1000X mam i upraveny MTB Koga Miata , just perfect bike for ride around continental divide kdyz by jsi mel zajem ....... Ja vetsinou jezdim solo a jen zridka dala vyjimku zdejsi cycloclub .

141796

16.8.2007 4:36

RE: Jsem se prave vratil z USA

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 141796

No, kdyby jsi nekdy zajel do San Diega tak mi dej vedet a budes u me vitanej.
Jestli jsi pod 6' tak bys mohl jezdit na nejakem mem kole.
Jen bys potreboval boty a slapky jestli nemas look.

141833

16.8.2007 18:03

RE: Jsem se prave vratil z USA

Kadence crazy birdsptaci (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Reakce na 141833

Tez jses u me vytanej a muzes jezdit na mejch bicyclech , ja jsem 5'11" , ja pouzivam look-(no float)uz jen na moji silnicce , na touring Trek pouzivam SPD Shimano . Poslal Ti pan Stwora na me link ? Zavitas nekdy na kole do Mexica kdyz to mas co by kamenem dohodil ? Posli me E mail. Tohle neni diskuze o bicycles . O kolech a co s tim souvisi si pokecame prez E mail . Do San Diega bych si zajel a vyrazili by jsme do terenu , ale jen pod podminkou ze me oplatis navstevu .

141873

17.8.2007 1:23

RE: Jsem se prave vratil z USA

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 141873

Kadence, ja nevim, jak dostat ten link na tebe. Totiz na pocitaci dovedu sotva kliknout na odpoved na prispevek.
Rad bych mel tvuj Email. Muj je [email protected]

141901

17.8.2007 4:28

RE: Jsem se prave vratil z USA

Kadence crazy birdsptaci (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Reakce na 141901

Vzdyt E mail na me mas ..... [email protected] Tak ze me tukni .

141916

17.8.2007 5:29

RE: Jsem se prave vratil z USA

Cadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 141901

Poslal jsem Ti Email . Jednou ten computer budes dobre ovladat . On zadny uceny z nebe nespadl . Tak ze me odepis . Je tam u Vas taky nekolik cycloclubs a jak jsem koukal tak nejsou spatny at all . S nekterejma tema klukama se tam snad pri naky prilezitosti taky svezu abych videl jak v San Diegu cyclistika na tom vlastne je .

141919

15.8.2007 7:59

Nejvíce se naserou, až ..

Petr Gejdoš 83.?.?.?

se jím šáhne na prachy. Což ale se již pomaličku děje. Vlastně tak nějak plíživě pořád. Pánové, co si myslí, že už "jsou za vodou" a přihřívají si polívčičku drobečky, které odpadávají se stolu, pojednou zjistí, že staré dobré české moudro: "Kdo se pod lavicí narodil, pod lavicí i zemře" platí i pro ně.

Pak vypukne mela - netřeba nic organizovat. Netřeba to urychlovat - rychleji to ani nejde ! [velký smích]

141768

15.8.2007 10:31

rovnako je šialené

OndreG 91.?.?.?

myslieť si, že odstránením politického vedenia sa odrazu všetko zmení k lepšiemu. Autor zmýšľa detinsky, teda typicky americky. Slobodu berie ako heslo, ako keby bola každému človeku daná do vienka už pri narodení. Ale to je len možnosť, jedna z možností, ktorou môže človek ísť a zďaleka nezáleží len na ňom samom.
Stačí sa pozrieť na dejiny, napríklad starovekého Ríma, alebo aj Francúzskej revolúcie. Čo tam vyčíňal Robespierre za ukrutnosti, to nemalo so zlepšením nič spoločné. Besná revolúcia nič dobrého neprináša.

141775

15.8.2007 11:43

Problém bude patrně to,

Hugof 81.?.?.?

že si nikdo nepřejeme revoluci. Nejen nikdo v USA, ale nikdo v Evropě, dokonce nikdo v Asii, dokonce ani nikdo v Rusku...

Revoluce by totiž znamenala zhroucení. Zhroucení Dolaru, světových trhů, totální globální ekonomickou krizi. Krizi, jakou tato civilizace nikdy v minulosti nezažila. Už jen proto, že by to byl pád z takové výšky komfortu - blahobytu.

Všichni si přejeme aby USA ve své brutální hegemonii pokračovaly. Aby svůj nespravedlivý boj dobojovaly do vítězného konce i za cenu několikanásobně vyšších obětí, než je těch přes milion mrtvých, co již stačily od roku 2001 vyvraždit - ovšem s nadějí, že právě nám se tato vraždicí hydra vyhne - že právě my tu strašnou řež, která nás teprve čeká, přežijeme.

Ano - my všichni jsme kolaboranti téhle nespravedlivé smrtící moci. Už jen proto, že jsme ochotni připustit, že se to děje. Úplně stejně, jako jsme byli ochotni žít v komunisty ovládaném státě, aniž jsme masově protestovali.

Současná americká vláda totiž použila jako zastrašovací prostředek a rukojmí svých zájmů Dolar - nejefektivnější prostředek k ovládání nás všech.

141778

15.8.2007 13:06

RE: Problém bude patrně to,

balu 193.?.?.?

Reakce na 141778

ano, líbí se nám, jak si za peníze můžeme pořídit téměř vše a dereme se za stále vyšším výdělkem, závodíme mezi sebou, kdo víc vydělá a nevidíme co se děje okolo. I naše děti vidí hodnoty především v penězích.
Kdo nepochází z bohaté rodiny je považován za méněcenného, učitel ve škole nemá autoritu, protože vydělává málo peněz, kdo nemá oblečení a jídlo podle poslední reklany je blb.
Kolik z takto smýšlejících lidí je ochtno dívat se dál než za poslední regál v super/hypermarketu a riskovat že bude mít málo zrcátek a korálků ve formě bankovek?

141783

15.8.2007 17:47

Přesně!

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 141783

A nechceme-li o to přijít, musí zahynout miliardy! Ne směšný milion směšných iráčanů! [překvapení]((

141790

15.8.2007 20:48

RE: Problém bude patrně to,

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 141783

Rozhodne zajimavy nazor k premysleni a tak se me vybavil uryvek pana Haska z knizky Dobry vojak Svejk . Cituju . Lidi zpejchly ! Driv sem chodili cely procesi abych jim nejakyho toho skopce nechal pod rukou a dnes by to zralo jen samy veprovy a drubez ahhhhhhhhhhhh..... a vsechno maslem masteny ahhhhhhhhhh........., ale ono je to prejde az si zase budou varit lebedu ahhhhhhhhhh......

141799

16.8.2007 0:32

RE: Problém bude patrně to,

Vodník 81.?.?.?

Reakce na 141778

>dokonce ani nikdo v Rusku...
Já si myslím, že v Rusku na revoluci není vůbec situace. Na rozdíl od EU a USA, kde massálně brbláme a nadáváme na naše vlády (pochopitelně právem), v Rusku brblá IMHO menšina, typy jako Gari Kasparov. Ne proto, že by tam byla dokonalá demokracie, far from that, ale ten systém Rusům vyhovuje, Rusko jde nahoru, Církev kvete, tak proč by měli dělat revoluci?? Není na světě země, která by s revolucí měla tak špatné zkušenosti jako Rusko.

Se zbytkem Vašeho příspěvku souhlasím.

141812

16.8.2007 21:34

Problém je patrně jinde!

Pasant-x 85.?.?.?

Reakce na 141778

Hmm. A copak že to definitivně zmizí ze světa spolu s dolarem? Žrádlo, kyslík, voda, ropa? Nic z toho! Přechod by byl bleskový, jediný kdo by šel na hubu jsou burzovní spekulanti, banky a podobná verbež. Myslím, že zbytek by velmi rychle objevil cestu jak z toho ven. Chleba je chleba, brambory jsou brambory. Elektrárny nepřestanou fungovat stejně tak, jako všechno ostatní. A jestli bude tma, pak jen proto, že to někdo bude tak chtít. A toho "někoho" je pak třeba urychleně zkoksovat, a bude pokoj. Celé to vyhrožování krachem je strašák pro malé děti - které z nás celou dobu dělají! Jediná jejich obava je v tom, že v takovém případě jim definitivně vyklouzne z rukou fiktivní papírová moc, kterou tak dlouho pečlivě budovali. V náš neprospěch to ale nebude.
Všechny ty "ekonomické rozbory", a s nimi související strašáci, se týkají jen malé skupiny, která žije z prodeje bezcenného papíru těm ostatním, přičemž tuto činnost povýšili nade vše a prohlásili za nedotknutelnou. TO je to, co ve skutečnosti chrání většina "zákonů" v "demokratických společnostech"!

141880

17.8.2007 0:49

RE: Problém je patrně jinde!

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 141880

Ano pravdu máte, jenomže jste zapomněl na jiné funkce, které
oběživo má. Největší "lumpárna" je výběr daní a jejich rozdělování
bez náležité kontroly.Zde je selhání státu a demokracie totální!

141899

17.8.2007 1:48

RE: Problém je patrně jinde!

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 141899

A ještě jsem zapomněl na hlavní problém,který s financemi úzce souvisí.
Proč vlastně máme nepřímou, zastupitelskou demokracii? Důvody jsou technické. V minulosti nebylo možné v rozumné době sesbírat hlasy od několika milionů obyvatel. Proto si obyvatelé zvolili své zástupce, kteří zastupovali jejich zájmy. Voliči nad těmito zástupci, poslanci a senátory postupně ztráceli kontrolu. A naopak, volení zástupci začali rozhodovat sami o sobě. Odhlasovali si právní nedotknutelnost, jsou doživotně nepostižitelní za činy, které spáchají během svého funkčního období. Prohlásili sami sebe za něco více, než jsou lidé, kteří je zvolili. To jim ale nestačí. Neustále si zvyšují své vlastní platy a svou vlastní životní úroveň. A jejich voliči postupně ztrácejí možnost rozhodovat. Současná demokracie je omezena na právo vhodit jednou za 4 roky do urny obálku s hlasovacím lístkem. Tím naše pravomoci prakticky končí.

141906

16.8.2007 14:03

mail pánovi Whitney

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Vážený pán Whitney

Čítal som Váš článok „Situácia je špatná, horšia ako špatná, šialená“ a chcel by som Vám vyjadriť môj názor.
Je jasné, že môj názor je ovplyvnený mojím životom a skúsenosťami takže na začiatku by som sa chcel predstaviť. Žijem v Európskej únii v krajine Slovensko. Pred rokom 1989 sme boli členovia Sovietskeho ekonomického a vojenského bloku. Vždy som pracoval ako vývojár elektroniky. Možno aj tento fakt ma presvedčil, že som pozeral na US ako na zázračnú krajinu plnú vynálezcov (Som presvedčený, že v tom čase to bola pravda). Keď v roku 1989 skolaboval náš politický a ekonomický systém, prichádzali k nám experti zo západnej Európy a US a vysvetľovali nám, že naša ekonomika nie je dostatočne efektívna a potrebujeme reformy. (Rozumej: zníženie životnej úrovne). Veľa ľudí odišlo za hranice. Mali sme šťastie a naše odriekanie prinieslo ovocie, teraz je naša ekonomika zdravá a exportujeme viac ako importujeme. Môžeme teda povedať, že naša životná úroveň je absolútne adekvátna našim výsledkom.
Pán Whitney, som presvedčený, že Vaši experti ktorí prichádzali k nám v roku 1990 mali pravdu. Základom všetkého (politiky, demokracie) je efektívna ekonomika, to znamená ekonomika, ktorá viac tvorí ako spotrebováva. Spomeňte si, že Vaša ekonomika má veľký deficit medzi exportom – importom a US sa stala zadlženou krajinou.
Súhlasím s Vami, že pán Bush chce vyriešiť tento problém neúspešne, dôkaz sú výsledky. Musíme však povedať, že tieto metódy nie sú veľmi neobvyklé vo Vašej krajine. Spomeňte si na Indiánov, čiernych otrokov, Krížnik Medoc a Vietnam, zavraždených prezidentov Lincolna a Kenedyho, … Predpokladajme, že výsledky sú dobré to znamená, že ľud má “chlieb a hry” v tomto prípade koľko percent Američanov nebude spokojných s jeho politikou napriek faktom, ktoré ste napísal? Chcel by som Vám pripomenúť fakt, že Váš vojenský rozpočet je väčší ako vojenský rozpočet ostatného sveta. Tento fenomén a fakt na ktorý ste upozornil ohľadom OSN nie sú nové a majú vo Vašej krajine históriu. Prečo potrebujete tak veľký vojenský rozpočet, keď nechcete vojnu? Pre mier? Skúste si spočítať do koľkých voje ste boli zapletení za posledných dvadsať rokov. Neverte Vaším bestsellerom typu Rambo, Hostel, a podobne.
Čítal som veľa kníh o Vašej krajine, poslednú “Amerika proti svetu“ od Andrew Kohuta a Bruce Stoksa. Váš Americký prístup aj Váš článok vyzerajú ako chovanie ženy, ktorá pozerá do zrkadla a obdivuje svoju krásu bez konfrontácie s inými dievčatami.

Vážený pán Whitney som presvedčený, že ste inteligentný a poctivý muž, preto veľa uvedených argumentov nepatrí Vám. Na koniec by som chcel pridať len poznámku o pánovi Bushovi. Pán Bush nie je Váš najväčší problém ale je Vaším výsledkom. Nezabúdajte, že ste ho dvakrát zvolili.

S pozdravom
Oskar

141858

17.8.2007 6:56

Kaslete na USA, co takhle nasi vychodni sousedi?

Koumeles 83.?.?.?

Tam je vse OKa? O ty bych se zajimal radsi

141923

18.8.2007 2:14

RE: Kaslete na USA, co takhle nasi vychodni sousedi?

Pasant-x 85.?.?.?

Reakce na 141923

Vychodni sousedi jsou sousedi, a staraji se sami o sebe. Nestavějí radary v Mexiku... nechtějí s nikým válčit, chtějí obchodovat a nesrat se do dění na celém světě. A dokud jim amíci (kteri ani zdaleka nejsou sousedi, ale chovaji se tak) dají pokoj, bude klid. Neco jineho ovsem je, jestli se nejaky blb rozhodne vzit klacek a zjistovat, jestli jsou srsni doma...

(Doufam, ze nemáte na mysli Slováky.)

141979

25.8.2007 23:39

Je este jedno elegantne riesenie

Imhotep 80.?.?.?

Ako by americky president zostal vo funkcii a este k tomu legalne.
Totalna vojna.
Je zaujimave ze v podobnej pozicii je aj v sucasnosti aj Putin.
Treba vyhlasit vojnu a zaviest tzv. stanne pravo.
Na to potrebuju len jednu vec, vojensky konflikt takeho rozmeru, ze bude akceptovatelnou "pricinou", kde 11. september bol len detska hra.
A ti dvaja sa na tom uz pravdepodobne aj dohodli.
Pisal to uz kde kdo.
Je chybou ludi, vsetkych, ked dopustili, aby sa takyto politici dostali k moci. Politici ktorych uz nezaujima nic len vlastne blaho, na vrchole totalna moc. A oni nam to vratia, obetuju nase prava, slobodu, nasu planetu a nakoniec aj nas samotnych aby ukojili svoje tuzby.

Ludia, obcania, obyvatelia su pre nich masy.
Masy nechcu vidiet ani vediet, boli sme toho svedkami napr. v casoch po pade komunizmu. Masy prestali byt politicky planovane a riadene a dostali sa do zmatku. Vyviedol ich osvedceny konzumny kapitalizmus.
Strasny system. Jednotlivec sa zaujima len sam o seba, aby sa mal co najlepsie. A tych malo co vidi kam to vedie? Nikto ich nebude pocuvat.

Ked nastupil k moci hitler, objavil nadsenie v nemeckom narode, a ten sfanatizovany zacal vojnu.
Dnes na to nebude treba nadsenie, ovela jednoduchsi je strach. Masy sa daju ovladat strachom ovela tvrdsie ako nadsenim. Stalin to uspesne otestoval a jeho vysledky su dnes vladcom sveta k dispozicii. A to nebude nejaky smiesny terorizmus a popadane panelaky. To ludi uz nedesi. Potrebuju tvrdsie predstavenie. A ono pride.

Situacia ani nie je sialena, je katastofalna. USA, svetova vojenska jednicka, vstupuju do poslednej faze pred uplnym krachom financneho systemu. Nad vodou ich drzia len veritelia najma Cina, pretoze by prisli o hodnoty radovo biliony (10^12) US dolarov.
Ale heslo dna je "Ked sa chces udrzat na vrchole a uz nemozes potop vsetkych a zasa budes najlepsi." Kam to povedie?

Nikdo z nich nevie ani nechce vidiet nasledky, ktore nam to prinesie. Kazda hospodarska kriza, kazda vojna uz bude globalna. T.j. nasledky pociti kazdy obyvatel tejto planety.

Prajem Vsetkym aby v sebe nasli silu odporovat zlu.

142584

26.8.2007 4:40

RE: Je este jedno elegantne riesenie

Datel 206.?.?.?

Reakce na 142584

Souhlasim , Az na jednu vyjimku . Putinove Rusko jde nahoru . Tak si myslim ze bu u moci zustat mel. Bushova Amerika jde dolu . Zivotni uroven stredni tridy klesa. Nemyslim si ze odstraneni Bushe necemu pomuze. Bohuzel Americane jdou do voleb sloganem " Nahradit velke zlo , zlem malym " . Coz je nestesti severni Ameriky.

142590

2.9.2007 21:27

Problém je patrně jinde....

Andorr 213.?.?.?

a to jako vždy v nás lidech všeobecně.Nezlobte se ,pánové co tu píšete všichni je většinou pravda zobrazená z více úhlů,ale...Odstraňte všechno a všechny /vlády/a co vznikne.Opět se za čas objeví nový Bushové,nová oligarchie a možná to bude jeden z nás,který bude kašlat na vzpomínanou střední třídu a ve jménu bližního svého se bude vzdělávat ve své geneticky zakodované moci a.....Budeme tam ,kde jsme teď a tady.Nesmíme zapomínat na to,že jsme vlastně jen"zvířata" a žijeme v "džungli".Pokud "evolucí"nedospěje náš mozek k převaze "duchovního pojetí bytí",nic se nezmění.Záhuba,kterou přivádí náš konzum a materialismus je nevyhnutelná.Pokud nestiskneme jinou klapku v mozku.Omlouvám se za ty uvozovky,každý pojem by snesl stovky odboček.

143028

Tuto stránku navštívilo 6 859