Diskuze k článku
Dospívání v Bushově Americe
Příspěvků 66
Nechci vůbec polemizovat s článkem - je zřejmé, že je velice
přesný a hlavně používá reálný jazyk a argumenty, které mají
pouze jeden výklad a žádná diskuze skoro možná není.
V dnešním globalizovaném světě je cca 200 nadnárodních společností, které ovládají politiku a nejsou pod demokratickou kontrolou.
Tyto korporace pohybují politiky, jako se vodí loutky na drátech.
Když by si čistě teoreticky z těchto vrcholných politiků někdo dovolil "nesouhlasit" a třeba oprávněně kritizoval třeba Exxon nebo
Haliburtona, mohl by snadno skončit jako JFK.
Takže se ptám, kam až budou ochotny zmíněné nadnárodní koncerny
zajít? A jak zabrání pádu dolaru a "osvícení" mas, které zjistí,
že král je nahý?
2.8.2007 17:00
RE: A hlavně co bude dál!
trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?
Reakce na 140951
Kam nadnarodni koncerny zajdou?
Na tuto otazku je snadna odpoved. Kamkoliv. Pokud si myslite ci namlouvate, ze nevite kam, zalistujte v historii. Co delali Hitlerovi nacci? Nic pekneho, ze ne? (debaty o tom, jestli v koncentracich zemrelo 12 milionu lidi ci jen cirka pul milionu jsou nepodstatne, byl to velmi vazny a velmi tezky zlocin a to byla jen cast toho, co cinili...)
A kdo je podporoval? Mezinarodni bankeri. Jeste v roce 1942 byl obchod mezi Amerikou a nacky tak cily, ze dodavali nackum pres 55% jejich oceli (!!!) ... Presscot Bush, deda GWBushe byl v tom take nemocen... viz:
http://www.youtube.com/watch?v=PGJfKYOWUpc
Cize vy dobre vite, ze se nezastavi pred nicim. Jen si to nechcete pripustit, ze to tak skutecne je.
Realita je, ze nemaji zadny odpor a stejne jako kdyz se neodporovalo silenym zidobolsevikum v Rusku (1917) tak to skoncilo katastrofou. Nasledne kdyz Nemci neodporovali nackum v 1933 tak to skoncilo dalsi katastrofou. Stejne, jako kdyz Amici nerekli NE samozvanemu diktatorovi GWBushovi v roce 2000, tak to skoncilo katastrofou. Zatim pro nas "jen" cenami ropy a cirka milionem zivotu ztracenych v Iraku, ale GWB jeste neni pryc, prave naopak se zda, ze zacina nabirat silu...
Zajima mne: dalo by se i napsat opacne memorandum? Tedy pozitivni, smerem k soucasnemu prezidentovi a USA? Mozna je to jen recnicka otazka... ale zajimalo by mne to! Nemam rad prilis jednostranne pohledy na vec.
Nedalo, soucasna administrativa je odsuzovana jiz asi 72% lidi.
Ovsem, jsou lide kteri se snazi psat v superlativach, ale bohuzel, pusobi to smesne a oni sami vypadaji jako kdyby meli urteriorni zaminky, coz oni ovsem maji.
Jestli ctete anglicky tak si najdete napr. Rense.com a toto by byl zrejme ten nejjednodussi starting bod k vasemu novemu vzdelani
Ja taky ne ! Ale uz to dospelo tak daleko , ze se celej ten system v USA uz zacina pomalu a jiste kousat do svy vlastni prdele a na to doplacej zase jen taxpayers ! Staci se podivat kam supajdi US$ a docela fofrem ! Kazdej ma svuj rozhled a svobodnej nazor na veci , ze jo ?
Malinko jsi pozapomnel na to, ze nakrmanemu amikovi ve velkem SUV a s levnym benzinem ,ktery nepotrebuje cestovat po svete ,o kterem vlastne stejne nic nevi, je to vsecko sum a fuk.
Rad to tedy doplnim.Jinak neni velice co dodat.
hystericke reakcie - nado mnou. Niet co dodat. Len to, ze kto v riti bol, howno videl.
Souhlasim, je to hodne hystericke. Paradoxne ma na konci pravdu editor. Ten, kdo nemel rad Ameriku v dobach kdy bojovala proti nacistum a kdy bojovala proti komunistum, nebude ji mit rad ani dnes.
Ty vecne reci o tom, ze Amerika se zmenila v dabla az za vlady prezidenta Bushe mladsiho nejsou nic jineho nez farizejstvi.
Juliane jako bych ty tvoje kecy odněkud znal , neměl si dřív jiný nick?
Mohl by jste poukazat na to co je v prvni casti clanku hysterickeho? Kdo nemel rad Ameriku v dobach kdy bojovala proti nacistum ? Ja byl presvedcen ze na Hitlerove sponzorovani se podileli i americti bankeri. Kdy bojovala proti komunistum , myslite do roku sedesatych , teda doby kdy v USA vladl slusny rasizmus ? A nebo posedesatych kdy sponzorovala vrahy , kteri zabijeli ve jmenu boje proti komunismu? Napriklad Bin Ladina ?
Z meho pohledu je prave doba, kdy v USA vladl slusny rasismus, doba kdy, USA byly stale navrcholu.
Jiste. Ten vas zaver vysvetluje vasi reakci. Jinak prvni cast clanku je pravdiva . Ta druha se mi zda spise smesna. Ve spravedlive USA jsem veril jako obcan CSSR . Presne podle vaseho - kto v riti bol , hovno videl.
2.8.2007 7:44
Americká vláda má jen své zájmy
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 207.?.?.?
Reakce na 140957
Byl jsem také tak dětinsky naivní ještě v dávné ČSSR při poslechu Hlasu Ameriky nebo „Svobodné Evropy“. Amerika nacistům nejdříve pomáhala, obdobně jako z počátku Talibánu nebo Saddámovi. Politika Ameriky byla a je proradně svinská. Je pravdou, že nevíme jak by se změnila v posledních sedmi letech pod jinou administrativou, svobod ubylo ač to běžný Američan zase denně nepociťuje obzvláště když věří, že je to pro jeho „ochranu“. Presidentský kandidát Barack Obama právě prohlásil, že by neváhal poslat do Pákistánu armádu lovit teroristy i bez souhlasu tamní vlády. Můžete milovat jednotlivé Američany oni totiž netuší jak s nimi politici mlátí o zeď a stále od nich slyší o boji proti ose zla, teroru a pro dobro lidstva; neslyšel jsem to již „bojujte za mír a šukejte pro panenství“?
Kdybys ten Hlas Ameriky opravdu poslouchal, vedel bys ze Amerika nacistum nepomahala a taky bys vedel, proc Amerika pomahala mudzahedinum (ne Talibanu) proti komunistum. A proc pomahala Iracanum (nikoliv Saddamovi) proti Iranu. Vedel bys, proc je treba nekdy podporovat mensi zlo proti vetsimu. Treba Rusy proti nacistum.
Kdyby nebylo americke zahranicni politiky, zrali byste ted pomyje v nejakem koncentraku, bando nevdecna.
2.8.2007 9:32
RE: Americká vláda má jen své zájmy
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 140966
Tendence ke zvracení při nesouhlasu s oponentovým názorem jsou jasným znakem diagnozy hysterie. Zeptejte se svého psychiatra,potvrdí Vám to.
2.8.2007 10:00
RE: Americká vláda má jen své zájmy
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 207.?.?.?
Reakce na 140966
Vděkuplný Julián má dnes noční službu. Dle CBS News Saddám je čestným občanem Detroitu a dostal symbolický klíč od tohoto města.
http://www.cbsnews.com/stories/2003/03/26/iraq/mai...
O dodávání zbraní Saddámovi zde
http://www.informationclearinghouse.info/article28...
Těch "akcí" k podpoře většího zla k vlastnímu prospěchu je nesčetně. Je to "obchod" nebo touha po světovládě.
Juliáne pleteš si Sověty s Rusama, kteří trpěli stejně ne-li více než my. Jsi holt srdcem i duší zastáncem Ameriky. Chápu, krajina hezká, lidé bohabojní a hlavně Ti zřejmě „chlebodárce“ dává nažrat ty Tvé pomyje ve formě hamburgerů a nechutného žrádla. Nejsi sám kdo věří v to hlásané „dobro“, někteří prostí Američané v mém okolí také nemohou uvěřit, že jim sám president lže. Komunisti nám besesporu lhali, ale byli více průhlední, nebylo tam to dobro, teroristi, osa zla, nulová tolerance, osvobozování atp.
2.8.2007 10:22
RE: Americká vláda má jen své zájmy
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 60.?.?.?
Reakce na 140966
To, ze Prescot Bush (deda soucasnyho prezidenta) prostrednictvim svoji banky v NY podporoval Hitlera i po americkym embargu jeste v roce 1942, je holej fakt. Ta banka kuli tomu byla zavrena a vysetroval to J. E. Hoover, kterymu se potom tahle mafie vsemozne mstila.
2.8.2007 17:14
RE: Americká vláda má jen své zájmy
trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?
Reakce na 140974
...je dokonce mozne, ze Hooverovi zabili i jeho top field agenta Osvalda, nebot varoval pred tim, ze JFK bude zabit v Dallasu...
Je dobre si uvedomit, ze Hoover jezdil uz par let v neprustrelnem aute, ale Kennedyho poslali v otevrenem aute bez strechy do Dallasu (bez ohledu na varovani) a kdyz prijizdel na Dealey plaza, tak byli odvolani dva agenti stojici na stupackach na zadnim narazniku tohoto auta...
A nebylo to tak davno, co v Francii malem dostali DeGaula - nemluve o tom, ze tu byla spousta nastvanych lidi na Kennedyho, jenz zavrel cvicne tabory pro exilove Kubance, protoze nechtel dalsi Bay of Pigs (a slibil Rusum vymenou za stazeni raket, ze Amerika Kubu nenapadne) ...
No nic. Neco k Presscot Bushovi a jeho podpore nacku:
http://www.youtube.com/watch?v=PGJfKYOWUpc
2.8.2007 17:17
RE: Americká vláda má jen své zájmy
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?
Reakce na 140996
Souhlasím, že bylo hodně důvodů odstranit JFK, ale podle mě si nad sebou podepsal ortel, když chtěl vrátit dolaru stříbrný standard. Kam by mezinárodní bankéři došli, kdyby nemohli tisknout peníze ze vzduchu, že?
3.8.2007 1:28
RE: Americká vláda má jen své zájmy
trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?
Reakce na 140998
Oh, samozrejme, onen stribrny standard. Docely chytry tah, nebot stribra meli tenkrat v USA nejvice na svete...
On ani Kennedy nechtel prijit o emerickou hegemonii - to jen tak na okraj. Kdyby dneska zopakovali jeho postoj ke Kube Rusove, tak jsme tu v CR uz obkliceni, odriznuti od sveta a pokud Amici neslibi, ze sem zadny zradar a rakety nebudou cpat, tak s ultimatem ze bude valka...
(a vzhledem k tomu, ze tohle bylo po Bay of Pigs tak lze s troskou nadsazky rici, ze Kubanci meli zatracene padne duvody proc u sebe chtit Rusaky - obavali se po tom pokusu o invazi o vlastni bezpecnost - vzdyt jen nahodou ze to Kennedy prohledl n nebyla jim poskytnuta pri invazi letecka podpora = zatazeni Amiku do konfliktu... Kolik ze to bylo pokusu CIA o vrazdu Kastra? 638?)
Co se bankeru tyce, urcite radi uvolnili nejake penizky na spolecneho nepritele, nicmene tezko meli tu pravomoc odvolat agenty, porusit zakladni bezpecnosti predpisy ochrany prezidenta (zadni agenti nehlidali trasu, okna a to odvolani...) a uz vubec nemeli pravomoc zmarit vysetrovani, ukrast mrtvolu prezidenta pro vojenskou pitvu a okamzite umyt a opravit prezidentskou limuzinu (naridil primo Lyndon Johnson) aniz nejake vysetrovani vubec zacalo...
Soupis duvodu proc Kennedy vadil by byl velice dlouhy, asi stejne jako soupis duvodu proc jsou USA v Iraku/Afghanu a neplanuji odejit...
I já se domnívám, že tohle byl ten hlavní důvod.
Další, rovněž podstatný důvod se uvádí, že J.F.Kennedy
usiloval o zastavení jaderného programu v Diamoně
v Izraeli. V počátcích padesátých let, jim na zakázku
budovala jadernou technologii Francie. Kšeft je holt kšeft.
Asi si neuvědomili, k čemu to povede?
kdyby nebylo americké zahraniční politiky, tak by žádný komunismus nikdy nevznikl, neb bez americké finanční podpory by se žádná bolševická revoluce nekonala.
kdyby nebylo americké zahraniční politiky, tak by hitler až do své smrti žvanil pouze v hospodě, protože bez jejich finanční a průmyslové podpory by se v německu žádný nacismus nekonal a neměl by z čeho vyrábět zbraně (alcoa, GM, ford etc.). rovněž ani po začátku války by se německo tak dlouho neudrželo, kdyby bombardování majetku IG Farben nebylo tabu (rockefeller et al.).
kdyby nebylo americké zahraniční politiky, tak by československo po válce neskončilo v ruské okupační zóně (neb plánovaná studená válka bez mocného nepřítele by byla neprodejná, a mocný nepřítel bez uranu byl v té době nemožný).
kdyby nebylo americké zahraniční politiky, žádná válka by se v evropě nekonala a naši předkové nemuseli žrát pomeje jako důsledek zničené ekonomiky a válečných odvodů říši.
ale pokud někdo jako vy místo dějepisu chodil za školu kouřit trávu, těžko se lze takovým blábolům, co jste předvedl, divit.
2.8.2007 14:39
RE: Americká vláda má jen své zájmy
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 140981
Kdyby nebylo prozíravé americké zahraniční politiky, tak jsme dnes v klídku Rakousko-Uhersko, ale naši nezištní američtí přátelé potřebovali mít v Evropě místečko a kamarády, na které by se mohli za každých okolností spolehnout, třeba i v případě stavby pro ně tak důležitého radaru atd.....
ale o tom vůbec nepochybujte, že k rozbití rakouska-uherska a vzniku československa došlo v tomto důsledku.
britsko-americké impérium se potřebovalo zbavit potenciálně silného konkurenta. a protože wilson byl jen loutkou v rukách svého "poradce" col. house, zednáře a pravověrného sionisty, a protože jak mäsárik tak beneš byly zednáři také (což doložili později rekonstrukcí hradčan zednářem plečnikem a vztyčením obelisku na nádvoří), tak to bylo v jejich společném zájmu.
Juliane , lzete umyslne a nebo jste .... ? Jiste ze americke banky Hitlerovi pomahaly . Ale vy tvdite ne -proc ? Pokud vim vysoky predstavitel vlady USA se bratrsky objimal se Sadamem a ne s Irackym lidem.
Ne, nelzu. Urazky si nechte laskave pro sebe, ja vas take neurazim. O.K.?
Americke banky nejsou pod vladni kontrolou.
Spojene Staty pomahaly Iraku, protoze valecne vitezstvi Iranu by byla v te dobe katastrofa pro cely svet.
Ano lzete . Dobre vite ze Americke banky jsou soucasti Ameriky . A co ted dela Americka vlada s kontama takzvanych teroristu. ? Vzasade ovsem mate pravdu. Americka vlada banky neovlada , ale je jima ovladana. Jaka katastrofa pro svet by byl mir mezi Irakem a Iranem ? Copak Iran vrazdi na cizim uzemi ? Kolik dobyvacnych valek zacal Iran ? Ja vas neurazim , jen konstatuji.
Celkem dobre o tom pise -Wall Streed and The Rise of Hitler.
"Americke banky nejsou pod vladni kontrolou."
naprosto irelevantni. v tomto kontextu je úplně jedno, kdo určuje americkou zahraniční politiku, zda lid v referendu nebo finanční oligarchie. v každém případě jde o americkou zahraniční politiku.
když naše dřívejší vlády lezli do prdele bolševikům, a nyní lezou tamtéž křovákům, češi s tím také ve své většině nesouhlasili a nesouhlasí, ale přesto jde o českou zahraniční politiku.
a dokud s tím lid, jedno v jaké zemi, něco neudělá, bude zodpovědnst za takovou politiku jejich šašků padat i na jeho hlavu.
> češi s tím také ve své
>většině nesouhlasili a nesouhlasí, ale přesto jde o českou
>zahraniční politiku.
Ten, kdo voli alpinisty porad dokola, je asi sam alpinistou.
Jo,..kritizovat,..To místním jde docela dobře.
>a dokud s tím lid, jedno v jaké zemi, něco neudělá,...
Úsměvné,...i trochu smutné zároveň.
>Ten, kdo voli alpinisty porad dokola, je asi sam alpinistou.
>Jo,..kritizovat,..To místním jde docela dobře.
------------------------------
Stalin prohlásil: Nezáleži, jak lidé volí, ale jak se spočítají hlasy.
Tohle pravidlo se uplatňuje snad asi všude? Možná by skutečně bylo lepší dát najevo nesouhlas s vládou tak, že se na volby úplně vykváknout. Ani noha k urnám! Jak tohle zorganizovat, když
výzvu v místních novinách nevytisknou?
> Ani noha k urnám!
Bych to spise videl, aby si vsichni danovi poplatnici zaplatili tym kvalitnich pravniku a vsechny dane odevzdali mimo dosah financnich uradu a jinych sberen potistenych papirku,vlade podlehajicich.
A rozjet to.
Ehm,...to se mi to keca
historie vám evidentně uniká.
nebyl to irán, kdo tuto válku začal, ale irák, a to za plné podpory západu. ze strany iránu to byla čistě obranná válka a vítězství v ní pro ně znamenalo uchránění vlastního území, ekonomiky a obyvatel od zahraničního agresora.
a pokud je vítězství v obrané válce pro vás katastrofa, mnohé to vypovídá. pak pro vás však musí být katastrofa i porážka nacistického německa.
Pokud chcete tvrdit, že Amerika Hilerovi pomáhala tím, že obchodovala s nacistickým Německem, musíte ze stejného zločinu obvinit i Masarykovo Československo...Německo bylo jeho prvním nebo druhým největším obchodním partnerem.
2.8.2007 10:28
RE: Americká vláda má jen své zájmy
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 140972
Důstojníci a kšeftsmani všech států světa se nakonec vždycky dohodnou - i proti svým vlastním lidem ...
Na to aby som hovno videl, nemusim chodit az do riti. Horsie je, ked niekto v tej riti musi zit.
Výsledek prezidentských voleb může být nadefinován hrstkou soudců Nejvyššího soudu a nikoliv rozhodnut hlasy voličů.
Nejvyssi soud muze tak akorat zastavit to nekonecne manualni prepocitavani hlasu, protoze to nemuze jit do nekocna. V zadnem pripade nemuze rozhodnout, kdo bude presidentem. To se stalo v pripade Gore - Bush, ze to prepocitavani nebralo konce.
2.8.2007 17:45
RE: Autor napsal peknou pitomost:
trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?
Reakce na 140960
Pane 68, pitomost lze definovat ruzne.
Autor skutecnost maliko zjednodusil ale - na rozdil od vas - neprekroutil. Realita byla, ze Florida byla spornym statem aby GWB vyhral. Prestoze bratr GWB, Jeb Bush je guvernerem Floridy, tak se mu nepodarilo aby GWB zde dostal vetsinu hlasu.
Aby ale GWB vyhral, bylo treba udelat nekolik veci:
1 - bratranec Bushe John Ellis zavola a FOX news publikuje ze Bush vyhral
2 - predsedkyne Bushovi kampane v roce 2000 je Katherine Harris, a zaroven je to take zena jenz scita hlasy
3 - stat (Florida) senatorky Katherine Harris najme firmu (ChoicePoint) ktera bude odrazovat a znemoznovat odvoleni lidem, kteri typicky nehlasuji pro GWB
4 - Bushem starsim dosazeni soudci nejvyssiho soudu poslusne zahlasuji jak je treba...
...a jsou to ti, kdyz ve skutecnosti rozhodli. Neni mozne tvrdit ze ne, protoze oni zastavili prepocitavani, kdyz se znovu a znovu ukazovalo, ze Al Gore dostal vice hlasu na Floride, at to pocitali, jak to pocitali a i kdyz neopravnene znemoznili hlasovat mnoha afroamericanum...
Cize dotycne zjednoduseni, ze volby rozhodli soudci nejvyssiho soudu, je de-facto spravne a nejedna se o zadnou pitomost.
Trodasi je to porad pitomost, at to vykladate jak chcete. Ja nic neprekroutil, prekrucovat chcete vy. Na prepocitavani je casovy limit. Kdyby v tom limitu mel Gore vice hlasu, tak byl Gore presidentem. To je bottom line. Soud jen ukoncil prepocitavani v casovem limitu. Ze to zvyhodnilo Bushe a ne Gora, - tuff luck. Mohlo to byt obracene. Potom by jste rikali, ze Gore byl dosazeny nejvyssim soudem?
Jeste dodatek Trodasi: Nehajim zde Bushe, hajim zde system a process voleb. Kdyby se stal Gore presidentem a nekdo missrepresentoval vysledek, tak bych zase hajil system a process voleb. Autor i vy prekrucujete konecny vysledek.
>Jeste dodatek Trodasi: Nehajim zde Bushe, hajim zde system a process voleb. Kdyby se stal Gore presidentem a nekdo missrepresentoval vysledek, tak bych zase hajil system a process voleb. Autor i vy prekrucujete konecny vysledek.
Zajimalo by mne, jake to je pokouset se hajit neobhajitelne. Hajit system kde se voli pomoci stroju vyrabenych firmou patrici lidrovi jedne ze stran, stroju kde byla uz nekolik krat kritizovana bezpecnost, stroju, kde neexistuje zadny skontrolovatelny zaznam o volbe. Divny system...
A jako by to ani nestacilo, tak je tady jeste ta pitoma volba pres "delegaty" a pres staty, ktera zarucuje, ze v konecnem vysledku muze zvitezit kandidat ktery ma o nekolik set tisic hlasu mene.
To, ze hajite takovy volebni "system" je pro mne, vyrustajiciho tady v Evrope, kde proste zvitezi ten kdo ma vic hlasu normalne nepochopitelne.
Ale je to obhajitelne. Zadne stroje nepatri lidrovy jedne strany. Ale to je vec podruzna. Electoral system ma svoje vyhody a svoje nevyhody. Byl by nesmyslny v Cesku, kde je jenom jeden stat. Kde je 50 statu, ma to svoje zduvodneni. Pokud tomu chcete rozumet, tak to musite studovat. Ja vam to zde nebudu objasnovat. Az budete vedet jak to pracuje, tak potom zacnete kritizovat.
3.8.2007 9:46
RE: 68 napsal peknou pitomost:
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 207.?.?.?
Reakce na 141026
>Ale je to obhajitelne.
No, vy obhájte vše i tu Americkou kulturu
>Ale to je vec podruzna. Pokud tomu chcete rozumet,
>tak to musite studovat. Ja vam to zde nebudu objasnovat.
Ach, Vy jste studoval Neobjasňujte, my jsme to viděli na vlastní oči Vy nepochopíte střed zájmů, lépe nechcete chápat. Domníval jsem se, že USA není monarchie..
Ach, Vy jste studoval Neobjasňujte, my jsme to viděli na vlastní oči Vy nepochopíte střed zájmů, lépe nechcete chápat. Domníval jsem se, že USA není monarchie..
No vidite. Vy vzdycky vite vsechno nejlepe. Proc s vama vubec diskutovat?
3.8.2007 19:06
RE: 68 napsal peknou pitomost:
trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?
Reakce na 141047
Moment, moment. Takze podle vaseho vykladu neni podstatne ani tak to, kdo dostane vice hlasu, jako komu pri prepocitavani hlasu drive napocitaji vic hlasu?!
Obavam se, ze takto pojmuty vyklad voleb (pri prepocitavani tedy stacilo zajistit, ze se prvni pocitaly hlasy s typicky republikany volicich okrsku aby Bush "vyhral", ze?!) nema oporu ani v US ustave. Kde se podivate na sekci o voleni prezidenta:
http://www.law.cornell.edu/constitution/constituti...
...tak v ni nejak nenachazim zadnou podobne obludne nedemokraticky znejici podminku "casoveho limitu", cize ona podminka nema oporu v ustave a je tudiz jasne neustavni. Ostatne pokud jste kauzu sledoval lepe (je-li to u vas mozne?) tak byste vedel, ze Floridsky nejvyssi soud mel na vec stejny nazor jako ja a naridil prepocitavat. Byl to nejvyssi soud jenz tohle rozhodnuti zmrazil a zastavil a Bushe tak efektivne zvolil prezidentem.
A o tom je tato cela debata. Kdyz se na ni tak divam, nevidim o cem se vlastne preme. Jasnejsi to uz byt nemuze. Fakta jsou znama, 1000x omleta a lze je shrnout do "vysledek voleb Prezidenta muze byt urcen nejvyssim soudem a ne hlasy volicu". Ono se to tak proste stalo, copak si nepamatujete co se stalo pred 7 lety?
copak si nepamatujete co se stalo pred 7 lety?
Ale pamatuji, sam jsem se tech voleb zucastnil. Sice ne na Floride, ale dobre si pamatuji, ze prave to prepocitavani melo teoreticky nahrat Gorovi, protoze to byl prevazne demokraticky zidovsky volebni okrsek. A prece se tak nestalo. Floridsky supreme court muze chtit prepocitavat jak dlouho chce. Smerodatne je, ze federalni supreme court ukoncil prepocitavani ve stanovenem casovem limitu. V tom momentu mel prevahu Bush. Kdyby to prepocitavani nechali jeste dalsiho pul roku, mozna se stal presidentem Gore. Ale zadny soud zadneho presidenta nedosadil
6.8.2007 23:31
RE: 68 napsal peknou pitomost:
trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?
Reakce na 141062
Fajn, tak kdo to byl, kdo Bushe dosadil za viteze, kterym byl ve skutecnosti Al Gore? Vetricek?!
Možná se někteří z nás neshodneme s autorem článku v líčení amerického snu do r. 2000. Pohledem od nás to vypadalo asi jinak (i když, i od nás co člověk, to - často zcela odlišný - pohled). Někdy si ale říkám, jestli je "dobré" mít "pravdu" za každou cenu, nebo jestli je "dobré" zamyslet se nad tím, čeho prosazováním své "pravdy" dosáhnu. Autor psychologicky velmi účinně staví do kontrastu minulé dobro (byť i trochu přikrášlené) proti současnému zlu. Kdyby napsal, že to stálo za howno vždycky, bude zcela pochopitelným důsledkem jen apatie, rezignace na snahu o jakoukoli změnu, případně až sebedestruktivní tendence. Naopak existuje-li něco jako pozitivní vzor, hodnoty, ke kterým je možno se vracet a znovu k nim směřovat, pak je ještě naděje na změnu. Z hlediska skutečně dobrého konce je tedy myslím přinejmenším pragmatičtější nesnažit se prosazovat své pravdy za každou cenu, ale přihlédnout k širším souvislostem a zvolit takovou metodu, která nejspíše k tomu dobrému konci povede.
(Takovou metodou ovšem podle mého názoru není ani rozdmychávání nenávisti a volání po revoluci, žádná revoluce ještě nikdy trvale nezvrátila vývoj k dobrému, naopak, vždy jen dosadila novou garnituru ještě bezohlednějších diktátorů.... )
2.8.2007 13:07
Pocit a výkon moci patří údajně k nejslastnějším zážitkům člověka
Souhlasím s autorem v tom, že mocní tohoto světa mají tendenci svou moc zneužívat. Vždy ji měli. O tom, že to v USA zase taková katastrofa není, svědčí prostinký fakt. Autor se pod svou kritiku podepsal a ještě stále žije. Ba ani nesedí v kriminále. Co by se asi tak stalo s člověkem, který by v sedmdesátých létech napsal něco podobného o ČSSR a Husákovi?
2.8.2007 14:14
RE: Pocit a výkon moci patří údajně k nejslastnějším zážitkům člověka
Reakce na 140980
asi něco podobného co se stalo nedávno christopheru bollynovi
dodnes nikdo neví, kde je, a to s celou svoji rodinou.
ale pravda on byl v identifikaci viníků konkrétnější.
2.8.2007 14:36
RE: Pocit a výkon moci patří údajně k nejslastnějším zážitkům člověka
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 140980
Možná to samé, co by se stalo na jihu USA černochovi v padesátých letech, kdyby si sednul v autobusu vedle bílého ? Nebo co by se stalo dnes v amikově někomu, koho si spletou s teroristou? Ale ne, tak hrozný by to nebylo, u nás se nelynčovalo, a než někoho umučili v lágru, tak ho alespoň formálně odsoudili...
Osobne jsem byl v USA 2 x pred 11/09/01 a s autorovymi postrehy se temer ztotoznuji. To je vsak minulost. Nedavno jsem se vracel do Prahy vlakem z Alp a v kupe se mnou sedel hoch s ukulele a cetl si Che Guevaruv motorkarsky denik. Chybely mu drobne EURO, tak jsem mu nabidl svoje. Zakratko jsme se dali do reci a ja se dozvedel spoustu zajimavych novinek o jeho rodne zemi, kerou je New Mexico. Nehodlam tu prepisovat vsechna fakta, ktera jsem se dozvedel, ale tim nejpodstatnejsim pro mne a doufam i pro ctenare Zvedavce by melo byt jeho prohlaseni: ze hodla z USA emigrovat kamkoli, kde nehrozi neco podobneho tomu, co se nyni deje v USA. Tento clovicek prave dostudoval stredni (high school) a pripravuje se na college. Universitu ale chce studovat jiz v nove domovine, bez ohledu na pribuzne a rodice. Sam je take nazoru, jako autor tohoto clanku, ze Amerika se po Bushovi bude vzpamatovavat min. 40 let, pokud nasledujici vlada bude relativne schopna a rozumna. Nevim kolik Cechacku si jeste dela iluze o snadnem ziti v USA, ale mne jiz tenkrate stacilo to, co jsem videl na vlastni oci, abych dospel k nazoru, ze nejlepe pro mne bude zustat v Praze a nestehovat se nikam.
2.8.2007 16:00
RE: Svědectví od jednoho dospívajícího (v USA)
Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?
Reakce na 140984
nejlepe pro mne bude zustat v Praze a nestehovat se nikam.
To je dost extrémní postoj. Nemůžete kvůli nějakým směšným Jew's es ej zanevřít na celý svět. Je mnoho zemí, např. v Evropě, kde lze studovat prestižní univerzitu, popř. si vydělat slušné peníze. Jew's es ej nemůžete brát jako světový etalon. To si možná myslí uslintaní trpaslíci, jako je Míla popelář, ale to už tak nějak patří k věci.
Pane Sylviane, New Mexico je pouze jednim ze statu USA a nemuze byt proto pro nikoho rodna zeme.
Nad tim hochem bych nelamal hul, je mu teprve 18 a poznava svet kolem sebe. Cte knihy od komunistickeho zlocince Gueavary, protoze je to "cool". Moje manzelka cetla v jeho veku dokonce Mein Kampf a vyrostla z ni slusna osoba.
Az ten clovicek pozna, ze ma ve sve vlasti prinejmensim tolik svobody a prilezitosti jako jinde, bude to s nim O.K.
3.8.2007 7:21
RE: Svědectví od jednoho dospívajícího (v USA)
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?
Reakce na 141015
Hm, nejste nahodou take clenem O(ligarchicke) D(espoticke) S(ebranky)???
>...Moje manzelka cetla v jeho veku dokonce
>Mein Kampf a vyrostla z ni slusna osoba.
-----------------------------------------
Nebuďte si zase tak jistý. Jak můžete vědět co provádí, když odejdete ráno do práce? Mrkněte se potajmu do šatníku.
Nemá tam náhodou historickou uniformu?
>Az ten clovicek pozna, ze ma ve sve vlasti prinejmensim tolik
>svobody a prilezitosti jako jinde, bude to s nim O.K.
----------------------------------------------
Roku 2010 - North American Union - otevřou mexickou hranici dokořán, a Mexikánci vás tam převálcují. Už se začněte učit španělsky. Angličtinou se bude v zákoutí jenom tiše šeptat.
Mirdo, mas k dispozici nejake web stranky k te North American Union?
Divil bych se ze, ze zrovna Americani by se chteli s nekym spojit. Vzdyd do dneska chteji stavet vysoke ploty mezi USA a Mexikem
>Roku 2010 - North American Union - otevřou mexickou hranici
>dokořán, a Mexikánci vás tam převálcují. Už se začněte
>učit španělsky. Angličtinou se bude v zákoutí jenom tiše
>šeptat.
Obcane Spojenych Statu Severoamerickych ziji s obcany Mexika v symbioze a nejsou tak blbi, aby jeden druheho valcovali, kdyz sousedske vztahy jsou jim nadevse milejsi
Me deti septat anglicky mezi Mexicany nebudou. Budou s nimi mluvit spanelsky.
A takovych jsou tam miliony, spanelsky mluvicich, hrdych obcanu USA.
Sylviane, nemuzeme brat idee osmnactileteho cloveka jako bernou minci. Ten clovek teprve zacina poznavat svet a zivot. Je dobre, ze se rozhodl emigrovat nekam do nejake jine zeme, aspon neco pozna. Mozna se o to vice bude rad vracet do USA. Mozna ne.
Nikde na svete neni chleba zadarmo a nikde neni snadne ziti. Pro mne je snadnejsi ziti v USA nez v Cesku. Vam vyhovuje Praha. Nastesti jste mel moznost svobodne vycestovat do USA (jeste k tomu dvakrat), takze jste se mohl presvedcit o tom, ze Praha je pro vas to spravne misto. Emigrace neni pro kazdeho.
3.8.2007 7:24
RE: Svědectví od jednoho dospívajícího (v USA)
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?
Reakce na 141019
Vazeny, o nejakem "svobodnem" vycestovani nemuze byt ani reci. A jestli se vam zije lepe v USA, to je ciste vase vec. Ja bych tam "kulturne" zdechl za mesic.
Vazeny, z vaseho prispevku vidim, ze chcete vyvolat kontraverzi. Pan Sylvian napsal, ze pred 11/9/2001 byl v USA dvakrat. Pochybuji, ze pred plysovou revoluci mohl jet dvakrat do USA aniz by byl uzce spojen s KSC. Proto mluvim o svobodnem vycestovani.
Napsal jsem, ze emigrace neni pro kazdeho, ja bych osobne "kuturne" zdechl v Cesku za kratsi dobu nez mesic. Proto tak jezdim velmi zridka a na kratkou dobu. nebudu mit nic proti vam, kdyz neco podobneho reknete o USA, Nemecku, Slovensku, Rusku a podobne.
Proč? Má se psát jen tehdy, má-li někdo co sdělit. Víte, mně to připadá, jako by všechno, co stojí ze vyřčení a napsání někdo v minulosti řekl, či napsal. Tak jen pro upamatování část povídky Smrt Archimédova, ze sbírky K. Čapka Apokryfy. Rozpráví štábní setník římské armády Lucius s Archimémédem.
"Achiméde, ...Řím musí být nejsilnější v celém okruhu zemském."
"Proč?"
"Aby se udržel. Čím jsme silnější, tím víc máme nepřátel. Proto musíme být nejsilnější."
"Co se týče síly," mumlal Archimédes. "Já jsem tak trochu fyzik, Lucie, a něco ti řeknu. Síla se váže."
"Co to znamená?"
"To je takový zákon, Lucie. Síla, která působí, se tím váže. Čím budete silnější, tím více sil na to spotřebujete; a jednou přijde chvíle-"
"Co jsi chtěl říci?"
"Ale nic. Já nejsem prorok, člověče; jsem jenom fyzik. Síla se váže. Víc nevím." ......
Později byla vydána zpráva, že učený Archimédes přišel o život náhodou. Není to hezké?
Muj nazor ona i zdanlive nesvobodna doba vede k tomu, ze lide specialne mladi lide, kteri jeste chteji hledat - hledaji a mozna jeste o to vice, ze ta doba tomu nepreje...Byt to zni absurdne. Pujcila jsem si tento filmovy dokument http://www.imdb.com/title/tt0444698/ This Divided State (2005) natocil jej student Univerzity Utah Valley Steven Greenstreet *1979 mlady clovek, student, tocil to co videl na sve Univerzite, vysledek = uzasny dokument na jedne strane studenti, lide z mesta, kteri si preji, aby k nim Michael Moore prijel (In September 2004, the student body representatives of Utah Valley State College invited controversial filmmaker Michael Moore to speak on campus two weeks before the Presidential election...) na Univerzitu a promluvil - druha strana opozice Utah prevazne mormoni, republikani, konzervativci... Zbytek = boj o demokracii, svobodu slova, zaznamy nazoru lidi...Cloveku se az nechtelo verit jak strasne se nekteri lide brani "necemu jinemu"... Doporucuji tento dokument videt, jestli M.M. milujete nebo ne o tom to az tak neni... Budete mozna smutni, ale na druhou stranu je tu i NADEJE, protoze tento film vznikl, udelal ho nekdo - kdo HLEDA...Nevim proste pro me to zazarilo takovou cistotou, snahou divat se otevrenyma ocima...Nevim proc, ale o mlade co v U.S. premysli strach nemam...
http://www.youtube.com/watch?v=29vHG0CRP-M ukazka
Kam se hrabe sovetska Anna Proletarka!
Americke Debbies, - to je jina sila. Dnes strilici z kulometu v Iraku, Afganistanu .. Doma v USA - potetovane, hrube, tupe, jezdici v trakach. To je sila a sen kazdeho americkeho vozemboucha, a bezesporu model pro zbytek tradicniho sveta.
Doufam ze toto je typ Juliana a '68, dokonce mozna ze i draha polovicka ..
Vice zen chytajici se volantu v US kamionovem prumyslu
More women take the wheel in U.S. trucking industry
http://news.yahoo.com/s/nm/20070803/lf_nm/women_truckers_usa_dc
5.8.2007 11:17
Tak slaboduchý blábol je jak vystřižený z komunistického tisku 50. let. Všimněme si,
že takové nesmysly se psaly před 10, 20 i 50 lety. USA jsou prostě čím dál horší, samozřejmě jen do té doby, než je potřebujeme. Však také za ty desítky let z USA prchly milióny občanů a našly stěstí, práci, spokojenost, bezpečí a vůbec celkovou prosperitu v Zimbabwe, Severní Korei, Rusku, na Kubě atd. Autor/ka Reggie patří k oné již dávno Schumpeterem definované skupině "intelektuálů" rozvracejících život lidí, kteří je živí.
George W Bushe , ten jich zdedil do svy hrisny figurky po svym dedeckovi kterej prostrednictvim svy banky pomahal Adolfkovi a jeho 3 risi vic nez dost .
Tuto stránku navštívilo 8 296