Diskuze k článku

Tonkinský záliv II a srpnové výstřely?

Příspěvků 39

19.7.2007 8:58

Príliš optimistické

Sid 87.?.?.?

Bolo by dosť šikovné útočiť v čase, keď budú demokrati odstavení od rozhodovania a ten ich bezhraničný pacifizmus im bude nanič. Ale celé je to príliš nereálne. Dúfať, že už niekedy v septembri by mohli všetci mullahovia visieť na šibenici je zbytočné. Ešte si pár rokov povládnu, kým ich nezosadí vlastný národ.

A to o spoločných záujmoch Iránu a USA je úplná blbosť. Málíkiho vládu budú podporovať iba kým sa im to bude hodiť. Spoločný záujem- teokraciu majú naopak so sunitskými teroristami. Snáď nikto neverí, že mullahovia by sa zmierili so sekulárnym Irakom.

140042

19.7.2007 13:54

RE: Príliš optimistické

Brixenský vězeň brixenskyvezen (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 140042

Bolo by dosť šikovné útočiť v čase, keď budú demokrati odstavení od rozhodovania...

Aha, takže takhle by podle vás měl fungovat demokratický systém? Rozhodnout ve chvíli, kdy politický oponent není schopen reagovat... Hm, teď jste se prozradil jako totalitně smýšlející válečný štváč, blahopřeji.

140052

19.7.2007 14:37

RE: Príliš optimistické

Sid 87.?.?.?

Reakce na 140052

Niekedy tak treba konať. Roky 1933-1939 ukázali, že politika ústupkov nikam nevedie. Režim ajatolláhov raz padnúť musí, tak prečo nie práve teraz? Uľahčilo by to život aj v Iraku a Palestíne. Demokratom to možno nedošlo a možno len vsádzajú na populizmus.

140058

19.7.2007 15:53

RE: Príliš optimistické

Brixenský vězeň brixenskyvezen (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 140058

A např. léta 1946 - 48 ukázala kam vede právě takováto "nefér", obecně řečeno nedemokratická, politika. Takhle bychom se mohli dohadovat nekonečně dlouho.
A proč by měl padat nějaký režim v cizí zemi? A koneckonců ulehčilo se snad lidem v Afghánistánu, Iráku, neřkuli Koreji či Vietnamu poté, co tam vtrhly armády cizých mocností? Pokud jde o svobodu a demokracii, proč nechtějí zjednávat pořádek třeba v Severní Koreji, Africe či některých jihoamerických státech? Vy asi pořád nechápete, že jde o mocenské zisky a nerostné suroviny, že? Zkuste nahlédnout do dějin kolonialismu a možná vám dojde, že to, co se děje teď, tu už několikrát předtím bylo. Je to sice klišé, ale historie se skutečně opakuje - proto ji studujeme a hlavním úkolem je se z ní poučit (To jsem si nevymyslel, to jsou základní teze historiografie.). Toto však poněkud pokulhává, neboť spousta lidí zase věří, že jde vlastně o mír, svobodu a demokracii, tak jak to mocnosti předkládají a předstírají.

140064

19.7.2007 17:12

RE: Príliš optimistické

Sid 84.?.?.?

Reakce na 140064

Aj keby to mala byť vojna kôli iránskej rope, vedľajším účinkom bude, že sa Irán zbaví tých dementov v turbanoch a vráti sa na cestu pokroku, z ktorej bol odklonený v roku 1979.

A navyše asi nikomu na západe nevyhovuje, že by nejaký mullahovia mali ovládať také veľké zásoby ropy. Radšej nech sú v iných rukách.

A v každom prípade (a to som už niekde písal) dnes islamský režim plní úlohu novej Kominterny. Ak ju zničíte, priškrtíte dotácie pre Hamas, Hizballáh, Islamský džihád, Mehdího armádu aj napr. sudánsky režim. Rôznych islamských fanatikov by pád teokracie značne zdecimoval.

140066

19.7.2007 18:30

RE: Príliš optimistické

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 140066

>Aj keby to mala byť vojna kôli iránskej rope, vedľajším
>účinkom bude, že sa Irán zbaví tých dementov v turbanoch

Upozorňuji vás, že podněcujete k rasové nenávisti, což je trestné. Co kdyby někdo napsal "dementi v jarmulkách", to byste mrskali nožkama, co? To by žaloby a vyhrůžky pršely ze všech stran, že ano.

Pro ty ostatní: Pustil jsem ten příspěvek schválně jako jeden z dalších důkazů rasismu židů.

140069

19.7.2007 19:51

RE: Príliš optimistické

Sid 84.?.?.?

Reakce na 140069

Turban nie je znakom rasovým, ale náboženským. V Iráne je to konkrétne znak náboženskej vládnucej triedy. A kritika náboženstva je zatiaľ povolená (ešte moslimskí prisťahovalci nepresadili opak).
Navyše proti Iráncom ako etniku nič nemám. Šáh Páhlaví, ktorého maximálne obdivujem bol predsa tiež Iránec.

O dementoch v jarmulkách tu niekto píše každú chvíľu. Ja som tiež o dementoch v turbanoch písal niekoľkokrát a nikomu to neprekážalo.

A čo to má spoločné so Židmi a ich rasizmom? To každý s nejakým negatívnym názorom na niekoho iného je Žid? Aj náckovia?

140076

20.7.2007 2:06

RE: Príliš optimistické

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 140076

Mýlíte se, tato pejorace náboženství není kritikou, ale za určitých okolností trestným činem. Možnost vznesení žaloby je možná, i když
zatím se takové věci nechávají procházet, protože by takových žalob bylo neúměrně mnoho.Záleží na tom, koho "nakopnete do kotníku".
I na to pamatuje trestní zákon , jde o nadržování.
Je zde jistá míra nespravedlnosti protože pro útoky vedené proti
"židům a cikánům", bývají státní zastupitelství méně toleratní,
než proti jiným případům, ale není to zase tak úplně pravidlem.
Zkoumá se především, kdo a co tím sleduje a jaká je důkazní síla
státního zástupce.Praxe je taková, že když budete na těchto stránkách porušovat zákon, nic se vám nestane a zrovna tak když podobně porušíte tento zákon slovně, sic veřejně, také je malá pravděpodobnost nějakého trestního postihu.

140096

21.7.2007 1:33

RE: Príliš optimistické

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 140076

Turaban-jarmulka? [překvapení] Jarmulka-turaban? [zmaten] Fasita-sionista? Fasista-bolsevik? Sionista-bolsevik? Fanatik-...? [mrknutí jedním okem]

140151

20.7.2007 1:48

RE: Príliš optimistické

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 140069

Nejde o podněcování k rasové nenávisti. Je nutné být v těchto věcech přesný a zcela jasným právním jazykem popsat uvedený trestný čin, kterého se dopustil přispěvatel SID.
Raději jsem zkopíroval celý paragraf, aby každý , kdo sem přispívá, měl jasno.
Šlo by v tomto případě o hanobení národa - Irán - dementi v turbanech.


§ 198 Hanobení národa, etnické skupiny, rasy a přesvědčení
(1) Kdo veřejně hanobí
a) některý národ, jeho jazyk, některou etnickou skupinu nebo rasu, nebo
b) skupinu obyvatelů republiky pro jejich politické přesvědčení, vyznání nebo proto, že jsou bez vyznání,
bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.
(2) Odnětím svobody až na tři léta bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 nejméně se dvěma osobami.

§ 198a Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod
(1) Kdo veřejně podněcuje k nenávisti k některému národu, etnické skupině, rase, náboženství, třídě nebo jiné skupině osob nebo k omezování práv a svobod jejich příslušníků, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.
(2) Stejně bude potrestán, kdo se spolčí nebo srotí k spáchání činu uvedeného v odstavci 1.
(3) Odnětím svobody na šest měsíců až tři léta bude pachatel potrestán,
a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným obdobně účinným způsobem, nebo
b) účastní-li se aktivně činnosti skupin, organizací nebo sdružení, které hlásají diskriminaci, násilí nebo rasovou, etnickou nebo náboženskou nenávist.

140093

20.7.2007 10:40

RE: Príliš optimistické

Sid 91.?.?.?

Reakce na 140093

Už so vysvetľoval, že som nehanobil národ ale funkciu. Povedať, že mullah je dement v turbane je rovnaké ako že právnik je dement s kravatou alebo policajt tupec v uniforme.

Napríklad kopu punkových kapiel má texty o sadistoch v uniformách a legálne vydávajú albumy. tak prečo sa nenavážať do mullahov?

Mimochodom, ten zákon by mal platiť aj pre útoky na etnikum Chazarov, nie je tak? Ale voči tomu sa nikto neohradil.

140110

20.7.2007 3:27

RE: Príliš optimistické

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 140066

No tohle jsou opravdu úžasné dedukce! Suverenita cizích států Vám vlastně vůbec nic neříká, že [oči v sloup], jenže to jsou jejich země, jejich ropa a jejich domovy a oni se zrovna neradi vzdávají, Vy ano?!

140099

20.7.2007 17:09

RE: Príliš optimistické

parasite 85.?.?.?

Reakce na 140066

Vy ste uplne nadherna ukazka cloveka, ktory si nedovidi dalej od nosa, ale zato by v mene svojej pravdy a svojho pohladu na svet pokojne poslal na smrt miliony ludi.
A najviac ma pobavilo toto:
"vráti sa na cestu pokroku, z ktorej bol odklonený v roku 1979"
No ak je pre Vas diktatura nainstalovana za pomoci CIA cesta pokroku, tak to hovori samo za seba.
P.S.
Skoda ze nezijete v stredoveku. V inkvizicii by ste sa urcite uplatnili [chechtot]

140126

20.7.2012 2:44

RE: Príliš optimistické

p. 61.?.?.?

Reakce na 140058

...ale politika ustupku prave vedla k tomu co elity chteli to je jiste....v r 1933-39

272270

20.7.2007 8:28

ste ničomný človek,

OndreG 84.?.?.?

Reakce na 140042

vnímate dianie v svete ako partiu šachu s neživými figúrkami, dobrí bieli proti zlým čiernym. To je znak duševnej vyprázdnenosti.
Neviem, odkiaľ čerpáte poznatky o svetovom dianí, lebo ak zo spravodajských televízií a súkromných tlačových agentúr, tak to sú tie najmenej objektívne zdroje. Irán desaťročia sám nezačal vojenský konflikt, kdežto SŠA a ZSSR, hlavní to agresori minulého i súčasného storočia ich majú na rováši viac než sto len od druhej svetovej.
Nepochybujem, že i v Iráne sa nájde nemálo náboženských fanatikov, nakoniec i tamojší prezident má blízko k takejto odnoži islámu. Tak ako na čele SŠA ako bábka stojí prepitý fanatický kresťan. To je proste kinderpolitika dnešných čias, hlavne, že kolieska či kolesiská biznisu sa pekne namazané rýchlo otáčajú.

140106

19.7.2007 15:37

Příliš průhledné řešení

Pramen 88.?.?.?

Situace není vhodná k takové provokaci a následnému útoku na Irán.
Není třeba pochybovat, že by USA chtěli podobný záměr uskutečnit.
Je nutné se zeptat, co by USA získali provokací a následným útokem na Irán. Obávám se , že nic.Jenom by se jim zhoršila celková politická situace v celém světě, kdy by je zcela jistě odsoudil celý svět a nezůstalo by jenom u odsouzení.
Stojí snad za úvahu, zdali třeba již ekonomická skrytá turbulence
dolaru nedosáhla takových hodnot, že je nesmyslná vojenská akce
v Iránu jediným řešením. Potom je provokace a útok na Irán možný.
Ale z čistě vojenského pohledu je útok na Irán, hloupostí.
Nevím,zdali stojí USA před krachem a musí rozpoutat válku i za cenu
světového konfliktu. Bush a jeho boys jsou sice malinko šílení,
ale že by byli sebevrazi, to si nemyslím.

140062

19.7.2007 18:49

RE: Příliš průhledné řešení

BZA 85.?.?.?

Reakce na 140062

Taky si myslím, že USA nemá na další válce zatím zájem, jen tak tak stíhají Afganistán a Irák. Podle mě by tam neměli koho poslat, už nyní mají problémy s nedostatkem vojáků.

140071

19.7.2007 22:00

RE: Příliš průhledné řešení

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 140062

Stojí snad za úvahu, zdali třeba již ekonomická skrytá turbulence
dolaru nedosáhla takových hodnot, že je nesmyslná vojenská akce
v Iránu jediným řešením. Potom je provokace a útok na Irán možný.


Tak to ale asi skutečně bude. Nechci otravovat s jistým Prorokem, ten to ale ve svých "vzpomínkách na budoucnost" právě takto "vzpomínal".

140085

19.7.2007 22:52

RE: Příliš průhledné řešení

Vlastimil Čech 85.?.?.?

Reakce na 140085

Krucipísek jakého Proroka a jaké vzpomínky máte na mysli? Prosím napište...

140087

20.7.2007 21:39

RE: Příliš průhledné řešení

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 140087

Krucipísek jakého Proroka a jaké vzpomínky máte na mysli? Prosím napište...

Krucipísek ! Napsal jsem takový "krásný a veliký kus odpovědi" a internet to sežral do nenávratna. Nevím, co se to děje, ale přístup na Zvědavce mám stále obtížnější, server stále častěji nedostupný atd atp ! Mám pocit, že Zvědavec leží komusi v žaludku... [velký smích]

Jen tedy teď krátce, v tom horku, co panuje tady, nemám sil zopakovat ten v hlubinách netu ztracený výklad. Tedy znova a stručně:

Nostradamus avizuje v USA katastrofickou ekonomickou krizi a následně občanskou válku nevídaných rozměrů. Mluví o předlužení a zhroucení peněz (simulacra zlata a stříbra) - to stříbro je dost symptomatické - USA kdysi "stavěly" na stříbře. Nostradamus to datuje několikrát a to do kříže - mýlka je vyloučena. Tedy pravděpodobné datum je mezi rokem 2000 a 2010. Zmiňuje se ale nejméně jednou vážně o tzv. "velkém čísle 7", v čase blížících se her "hekatombé", které nazývá hrami smrti. Velice to pasovalo - tedy až na tu "velkou sedmičku" - na rok 2003/2004. Ten ale je za námi - další a již poslední termín do roku 2010 je rok 2007/2008 - to pasuje ještě lépe, než rok 2003/2004.

Nostradamus zmiňuje rovněž útok na Irán, který bude naprostým fiaskem, následně pak zničení Israele a velkou válku v Evropě. Budou užity neslýchané zbraně hromadného ničení, z toho jedna má charakter geo-globální zbraně, využívající energii planety Země.

Je to složité na vysvětlování a zase dostanu od kohosi vynadáno. Tak to již skončím. Chci akorát dodat - nejsem pesimista ! Jsem naprostý životní optimista a zcela vyrovnaný člověk. Jestli si někdo myslí, že když zůstane "blaze nevědomý", pak je u mě prosťáček a blázen. Což je jeho svaté právo a dobře mu (blbečkovi tak ! [velký smích]

140133

20.7.2007 21:46

RE: Příliš průhledné řešení

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 140133

Trochu jsem to "zvojtil".

Napsal jsem totiž Jestli si někdo myslí, že když zůstane "blaze nevědomý", pak je u mě prosťáček a blázen. a mělo by být:
"Jestli si někdo myslí, že když zůstane "blaze nevědomý", že takto je z něj nějaký optimista - pak u mě je to pouhý prosťáček a blázen.

Mimochodem - lidi se z proroctví smějí. Platí, že: "Kdo se směje a neví čemu - je hlupák a blázen". Totiž lidé nechápou funkci času a mylně se domnívají, že čas nějak jakoby "teče od minulosti přes současnost do budoucnosti" !

Nikoliv... [velký smích]

140134

24.7.2007 5:25

RE: Příliš průhledné řešení

Mirda 24.?.?.?

Reakce na 140134

Napsal jsem totiž Jestli si někdo myslí, že když zůstane "blaze nevědomý", pak je u mě prosťáček a blázen.
--------------------------------------------
Tak, tak Petře, moje řeč.
Musíme si ale uvědomit, že Nostrodamus psal úmyslně
ve verších a v šifrách (aby ho nezkrouhla inkvizice).
Jeho verše lze interpretovat mnoha způsoby. Jistě víte,
že v předpovědích o druhé světové válce dokonce uvedl
jméno vůdce jako: Hisler a flinta, tedy válečník Hitler.
Podrobnějším bádáním se později zjistilo, že
interpretace byla chybná a uvedená předpověď
vychází až do období zhruba patnácti let po válce.

Nová interpretace:
Hisler má být - Hustler a flinta není nikdo jiný,
než Larry Flynt.


Mirda

140339

24.7.2012 8:56

RE: Příliš průhledné řešení

Arynia 212.?.?.?

Reakce na 140134

Tak to nevím, jestli ty Nostradamovy předpovědi brát vážně. Ze zvědavosti sem koukla na Ztracenou knihu Nostradamovu (předtím teda ještě něco 2012.. každopádně byli to dva filmy o něm) nebo jak se to jmenovalo, kde samozvaní vykladači Nostradamových předpovědí na základě jeho veršů a obrázků (který prý snad ani jeho nejsou.. nevím) žasli nad tím, jak dokázal předpovědět 11. září (o němž stále pochybuji). A jiný tak jako vážně pozorovali a soudili, že je z něho patrné, že věští odklon lidí od katolické církve, což je samozřejmě velice špatné a z toho či onoho je patrná hrozba z východu, což nutně musí znamenat ten ošklivý muslimský svět.

Nesoudím Nostradama jako takového.. dost možná jsou v jeho verších předpovědi ukryté, ale nevěřím těm jejich výkladům, které až příliš zapadají do všeobecně uznávaného světonázoru.. ale možná, že se mi to jen všechno zdálo a já to jen špatně pochopila. Neluštím hieroglyfy ani mayské kalendáře a staré texty vůbec, tak co můžu vědět. Rukopis stejně nikdy neuvidím.

Taky nechci tvrdit, že muslimský svět je úžasný.. tudíž přesně pravý opak toho, co nám média tvrdí. Jaký je, nevím.. ale asi ne takový, jak se nám snaží namluvit..

272423

20.7.2007 22:17

RE: Příliš průhledné řešení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 140133

Nevím, co se to děje, ale přístup na Zvědavce mám stále obtížnější, server stále častěji nedostupný atd atp ! Mám pocit, že Zvědavec leží komusi v žaludku...

Může to být jen problém registrů. Zkuste prográmek "Tune up utilites" nebo prográmek "Advanced WindowCare".( určitě za tím nebude žádné spiknutí [velký smích] )

Jestli si někdo myslí, že když zůstane "blaze nevědomý", pak je u mě prosťáček a blázen. Což je jeho svaté právo a dobře mu (blbečkovi tak !

Z života Ramakrišny ( žil v 19 století ) se dovídáme , že byl považován za prosťáčka a blázna. Neměl školní vzdělání a přesto dosáhl nejvyšší moudrosti. Realizoval stav Boha . Viděl a věděl vše po pravdě , tedy i to zlo !!! Přesto se vždy usmíval a neustále pomáhal lidem v jejich těžkém životě tím , že šířil kolem sebe dobrotu a optimismus . Byl dobrý a tak ho zajímalo jen dobro .( Stejně tak ,jako zlého člověka zajímá jen zlo , je tím zlem fascinován ).... Každý kdo ho potkal , nebo o něm četl , to na něm hned zpozoroval...... Životopis světce Ramakrišny sepsal "Romain Rolland" , nositel Nobelovy ceny za literatůru!

140135

22.7.2007 21:49

RE: Příliš průhledné řešení

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 140135

Pane "Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?" - to máte i nemáte pravdu s těmi světci a jejich inklinací k dobru, lásce a pochopení druhých.

Já nevím, zda člověk rozumný, inteligentní a světa znalý si může beztrestně dovolit nevědět nic o tom, co se na světě ve skutečnosti děje. Já si osobně myslím, že ne, že je to trestuhodné. S takovou touto Vaší logikou, s jakou jste psal o onom světci Ramakrišnovi, byste se měl zamyslet nad biblickou "zprávou o naší době". A nemusíte hned číst celou Bibli, pokud to není Vaše oblíbená zábava - stačí si přečíst, co pan Ježíš, taky zvaný Kristus, byl pravil o naší době. Nevím, zda jste křesťan, muslim, žid, hinduista či budhista. Možná jste naprostý bezvěrec - to je naprosto lhostejné. Ale nepodsouvejte mi prosím Vás důrazně ani omylem, že já jakoby trousím kolem sebe zlo tím, že opakuji zvěstování velkých Proroků. Ti Proroci to hlásali pro lidi a byl pro to hodně dobrý důvod, proč Bůh Prorokům vložil ona poselství do úst. Naopak opakuji - jestli si někdo myslí, že bude před tím vším zavírat oči a šířit kolem sebe idiotský optimismus nevědomosti - je to pouze a jedině jeho problém, jeho ztráta, jeho bude i odpovídající odměna. [velký smích]

140256

23.7.2007 7:15

RE: Příliš průhledné řešení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 140256

Lidé by mohli šířit i optimismus vědomosti . Snad by to bylo lepší než když budou šířit idiotský pesimismus nevědomostí .

OPTIMISMUS
(z latin. zákl.) zdůrazňování životních kladů , sklon vidět všechno z lepší stránky.V mystice je optimismus nejvýš potřebný především v údobí, kdy odříkání má být znehodnoceno pesimistickým názorem na život.Optimismus má však dvojí stránku. Může vyplývat z karmického mládí , kdy bytost není vybavena dostatečným počtem těžkých životních zkušeností; takový optimismus je potlačen útrapami stáří........Někdy je nezbytné použít optimismu záměrně , aby se mystik mohl osvěžit extatickými stavy , jež optimismus může přivodit. Optimismem lze měnit zlou karmu v lepší; optimismus totiž mění magickou atmosféru pesimistů tak , že už nejsou viděni jako škarohlídi, nýbrž jako příjěmní lidé. Dále se optimismu používá k rozbití nežádoucích duševních komplexů. Jestliže mystik použije optimismu při uvědomování si svého těla , pak našel cestu k realizaci nejvyšších stavů, které předpokládáme u dokonalých mystiků.

z knihy Malý mystický slovník naučný ( Květoslav Minařik )

Toto píši jen jako reakci na - idiotský optimismus nevědomosti
[Pánové, příliš se vzdalujete od diskuse článku - moderátor]

140274

20.7.2012 2:42

RE: Příliš průhledné řešení

p. 61.?.?.?

Reakce na 140256

...clovek nemusi byt Nostradamus ...ja osobne jsem presvedcen...ze kdyby nechali Bushe a neocons /co se jim vsechno "povedlo za pouhych 8 roku/jeste tak dva tri roky u moci konec/nejen zacatek konce/... USA by jiste nastal...

272269

20.7.2007 19:57

RE: Příliš průhledné řešení

a 213.?.?.?

Reakce na 140085

Ptali se kdysi jednoho "Mistra" , který byl opravdu Vědoucí a Vidoucí , jestli a kdy už na lidstvo dopadne to hrozné zlo , které si lidstvo připravilo svými skutky ......... On si jen povzdechl a řekl : "Jaký to má smysl ? Sednout si někam do kouta a čekat kdy to na nás spadne ! To nemá smysl ! To raději budu stále a až do úmoru , ze všech sil , čelit nepříznivým předzvěstem tím , že v sobě budu udržovat nejlepší duševní stavy a stavy optimismu."

Na proroky moc nedejte. Čím je prorokovaná událost časově vzdálenější , tím je nepřesnější . Vždyť vše je v pohybu a nic není stabilní.

Další věcí jsou "samskáry" ( psychické napětí , sklony ) které rozhodují o budoucí existenci ...... Je lepší odejít z tohoto světa jako optimista .

140131

21.7.2007 22:09

K žádnému útoku z US strany nedojde

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

jde jen o to, jak nabudit izraelské fanatiky, aby se odhodlali k útoku na Írán sami a uvařili se pak ve vlastní šťávě, tak jako loni v Libanonu.Američtí a britští velitelé přece nejsou takoví hlupáci, aby neviděli, komu prolitá krev jejich chlapců vyhovuje.Až vystartují židovské letouny směrem na Írán, tak elektronická data do počítačů řídících ruské S-300 íránské PVO přijdou prvně od Američanů.Bude to zajímavé představení se smutným koncem pro sionisty!

140198

22.7.2007 12:31

RE: K žádnému útoku z US strany nedojde

Sid 91.?.?.?

Reakce na 140198

Čo Vás vedie k falošnej predstave, že svet má nejaké sympatie k úchylným mullahom?

Podľa mňa by sa na tom útoku malo zúčastniť celé NATO vrátane českých a slovenských jednotiek. Izrael sa zúčastniť ani nemusí, i keď by to nebolo naškodu.

Po oslobodení Iránu by som vypálil Chomejního mauzóleum a zriadil tam pamätník pre Atafeh Rajabi, ktorú zavraždili mullahovia.

140230

22.7.2007 16:09

RE: K žádnému útoku z US strany nedojde

Pramen 88.?.?.?

Reakce na 140230

Opět se dopouštíte hanobení ve smyslu trestního kodexu.
... že svět má nějaké sympatie k úchylným "rabínům" ...
- může být alternativa!
Jde o hanobení náboženského přesvědčení a hanobení národa!
... mullah je islámský duchovní anebo je tak obecně chápán.
Žádám o vyřazení přispěvatele "Sid" z diskuze.
Byl na takové jednání již upozorněn, ale pokračuje v trestné
činnosti.

140235

23.7.2007 11:16

RE: K žádnému útoku z US strany nedojde

Sid 91.?.?.?

Reakce na 140235

Uvedomte si už konečne že označenie úchylní používam vzhľadom na ich konkrétne myslenie a činnosť a nie na etnikum.

Veď sám Chomejní povedal, že:"Je najväčšia božia slasť mať ženu ešte pred jej prvou krvou". Keď si bral svoju manželku Batol Saquafi, on mal 28 ona 13 (podľa iných údajov len 10). To nie je podľa Vás úchylné?

140278

23.7.2007 14:30

RE: K žádnému útoku z US strany nedojde

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 140278

Jaka je kulturni praxe v jinych narodech ohledne definece, co to je zena? U muslimu je to prvni menstruace, v CR je tusim vekova hranice 15 let, v USA 18 let. V Izareli,...? [mrknutí jedním okem] Z hlediska USA jsou v CR sexualni uchylove, protoze maji o 3 roky nizsi hranici pro styk. A co vic, tusim nedavno byla tendence snizit hranici na 14 let. Ja osobne jsem velmi ostre proti snizovani vekove hranice v me kulture. Argument, ze dneska se zacina drive neberu. Vsichni pod hranici 15 let jsou beztrestni a ti starsi 18 let si holt musi dat majzla, protoze maji plnou trestni odpovednost. Podle prava sarija a mistnich kulturnich zvyku tedy nejde o nic vice uchylneho, nez-li kulturni rozdil v teto oblasti mezi USA a CR.

140284

23.7.2007 15:13

RE: K žádnému útoku z US strany nedojde

Sid 91.?.?.?

Reakce na 140284

Toto je multikulturalizmus a politická korektnosť najväčšieho kalibru. Relativizujete hodnoty, ktoré by mali byť univerzálne. Veď aj tí moslimovia si myslia, že by ich hodnoty mali byť univerzálne a vo vzťahu k západu nie sú žiadni multikulturalisti. Tak prečo potom im takto ustupujete?

Predsa viete rozdiel medzi zmýšľaním 9 ročnej a 15 ročnej. A ešte k tomu keď 15 ročná experimentuje s 15 ročným a 9 ročnú zhrabne nejaký štyridsiatnik.

Niktoré hodnoty treba v rámci civilizácie univerzálne uplatňovať. Zvlášť tie, ktoré sa týkajú ochrany žien a detí.

140294

24.7.2007 0:21

RE: K žádnému útoku z US strany nedojde

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 140294

Cesi maji jedno stare prislovi. "Jina zeme jina mrav." Jinak receno v cizine respektuj cizi mravy a nech na mistnich, aby si je usporadali k obrazu svemu. Jeste se nikomu nepodarilo strachem ci bajonety zmenit presvedceni lidi. Presvedceni a zvyklosti se totiz bud pomalo meni zezdola anebo se nemeni vubec. Snaha udelat to silou vede vzdy k tvrdemu odporu presvedcovanych. A prototoze ja nejsem odbornik na judaismus a Izrael, tak jaka je vekova hranice v Izraeli sekularni i nabozenska? Za dalsi nebyl jsem v muslimskem svete, ale jako Cech vim, ze i prestoze je povoleno sexovani od 15 let, tak aspon v me generaci to mela za sebou v 15-ti mensina.

140325

24.7.2007 0:24

RE: K žádnému útoku z US strany nedojde

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 140294

A pokud jde o me nazory, tak ja nevazim do jake kategorie patri, ja mam proste ve zvyku rikat uprimne sve nazory a jestli jsou od nekoho nalevo, od nekoho napravo, makove nebo pro nekoho neprijemne, tim se jaksi nezabyvam. Mimo vyjmecne okolnosti, jako napr. zdravotni stav, pokud ma nekdo vazne zdravotni problemy, tak si semtam sve nazory necham pro sebe nebo je podam v ponekud uhlazenejsi forme.

140326

22.7.2007 16:22

RE: K žádnému útoku z US strany nedojde

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 140198

No ?? Vím kam míříte- i já jsem cosi z toho,co máte na mysli zaregistroval,ale mám ten dojem,že židovský AIPAC a ta sosavá entita okolo velice silně drží v rukou USA a že těch pár vědomých ,kteří na to upozorňují nebudou bráni v potaz. I ty úvahy o tom,že využít Israel k válce a pak při odvetě Iránu(Která má být obrovská) počkat,až Irán svojí odvetou zlikviduje celý Israel i s obyvatelstvem a tím se USA- zbaví toho židovského sevření. Mno- něco na tom je,ale já se obávám toho,že AIPAC je natolik zakousnut do vládních struktur USA- že toto "Využití" nedovolí a že spíše zavleče USA- do světového konfliktu.Ne nadarmo někteří z Israele vyřkli,že "pokud svět nechá padnout Israel,tak že Israel vezme sebou svět" !!!! Samožřejmě,že v této hře jsem na straně Iránu a jen pro doplnění pana Gejdoše- dodávám z Nostradama: Státy Půlměsíce-vystoupí ze sdružení národů a vypukne lítá válka mezi Evropou a Půlměsícem. V této válce bude mnoho mrtvých - budou použity zbraně,které lidstvo ještě nezažilo(seismické bomby- jejichž účinek pak Nostradamos popisuje na USA-rozbouření sopky v Yelowstounu s ničivým účinkem na USA) a v této válce Evropa porazí Půlměsíc a to tak,že tento již nikdy nedobude své slávy. Jako vedlejší efekt této války pak Nostradamos udává zmizení židů nejen z mapy- coby státu,ale i co by lidí !!!!! Ačkoliv- já který si přeje odkázání židů a jejich vlivu na ostrov Madagaskar,tak nemohu souhlasit s tím,že to bude za tak obrovských ztrát a osobně z toho mám STRACH !!!!! [pláč]

140236

23.7.2007 15:08

RE: K žádnému útoku z US strany nedojde

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 140236

No vida ! [smích]

Já už tady poslední dobou silně omezuji zmínky o Prorocích - s Nostradámem na čele. Čímž ale neříkám, že Nostradamus je na čele Proroků, nýbrž, že po překonání jisté "docela mocné bariery" je Nostradamus čitelnější, než ostatní Proroci a tedy využitelnější.

Jsou určité vědomosti, které se neodvažuji ani sám sobě nahlas říci - to jen, abych ilustroval svůj stav a vztah k Prorokům.

Ta seismická zbraň - hm, teď jste mě překvapil ! Nostradamus naznačuje zbraň, která bude využívat energii planety. Tak jak Vy pane říkáte: ... s tím, že to bude za tak obrovských ztrát a osobně z toho mám STRACH !!!!!, s tím naprosto souhlasím.

Obrátil bych Vaši pozornost, pokud tedy již jste ji tam sám nenapřel, na Edgar Cayce, "americký spící prorok" a jeho zmínky o Atlantídě. Tato zbraň totiž nebyla vynalezena, nýbrž "zvěstována". Totiž zdá se, že zničení Atlantídy bylo dílem právě této zbraně a zdá se, že historie - jak tedy jinak, že ? - se bude opakovat. Nic nového pod Sluncem.

PS - slovy Nostradama bych to ukončil: "..a bohové sdělí lidem, že to je jejich (oněch bohů rozuměj) válka ... a nebe bude plné zbraní (mečů) ... "

Nu - Israel v osobách svých ortodoxníxh náboženských špiček již ví, či alespoň tuší, svůj osud. Nebude to sice pěkné, ale jak již pravil kdysi klasik V.I.Lenin - "Što machen ?"

Vše se již stalo... [velký smích]

140292

9.8.2007 15:49

USA = státní terorizmus

seda 82.?.?.?

Je opravdu komické, když stát, který ještě donedávna více méně skrytě praktikující otrokářství a rasovou segregaci, se cpe do pozice představitele demokracie!? K této absurditě je jediný možný předpoklad: 1)Převážná většina občanů USA jsou nevzdělaní blbové - hamburgeržrouti... Jedině takové je možno propagandou oblbnout... [naštvaný]

141458

Tuto stránku navštívilo 7 077