Diskuze k článku

Státní Stádní teror pokračuje

Příspěvků 35

13.7.2007 7:12

Hororová budoucnost

Jarmila 85.?.?.?

Ano, je to přesně tak, platí zde pravidlo: za vším hledej prachy. Právě na příkladu vybíjené drůbeže je dokonale vidět, jak je dnešní svět totalitně sešněrován, že ho SKUTEČNĚ vede skupina domluvených lidí. Všichni ostatní jsou jen poslušní poskoci, kteří jen plní příkazy mocných seshora. A to včetně všech šéfnovinářů ve VŠECH masmédiích. Nikdo není autentický, protože moc je – jak už jsem jinde psala- organizována pyramidově, takže vládnoucí špička pyramidy má všechno pod kontrolou. Co se týče všech těch různých spolků na ochranu zvířat, tak i tam platí, že tvrdé jádro jsou agenti, kteří to tam hlídají a ostatní, ti praví ochránci zvířat jsou jen nezasvěcení užiteční idioti.

Kladné na tom vybíjení drůbeže je pouze to, že je nevraždí tak drastickým způsobem jako v Asii, že to provádějí o něco humánněji. Je štěstí, že každý tvor může zemřít pouze jednou. Takže je v podstatě jedno, jestli teď, nebo zanedlouho na porážecí lince. Ale má ten holoucaust drůbeže ještě další cíl: abychom si na hromadné vyvražďování postupně zvykali jako na něco normálního. Po čase dojde na lidi a stádo tupých občanů bude jen krčit bezmocně rameny, když se dozví, že vojáci museli zplynovat a vyčistit nějakou oblast od lidí, protože ti lidé byli nakaženi neznámým, nebezpečným virem. Zatím se jen diváme v TV na horory na podobné téma, ale ty horory se jednoho dne mohou stát reálnou skutečností, protože si to tak skupina vládnoucích celosvětových zmrdů bude přát.

139652

13.7.2007 8:45

RE: Hororová budoucnost

Emily 216.?.?.?

Reakce na 139652

S panem Stworou i s pani Jarmilou ve vsem souhlasim. Kdyz tyhle zpravy slysim, je mi stydno za to, ze patrim k lidskemu plemeni.
Co se PETY tyce, tez odnich dostavam e-mails i postu, ale zda se, ze ti uz jsou dnes bezzubi...
Ale babo rad, jak se proti necemu takovemu vzeprit? Kdyz reakce lidi, at mluvim s kymkoliv, je nejen ze "jsou to jen blby slepice". ale hlavne STRACH-HRUZA, ze co kdyby nahodou umrel na to clovek! Coby zdravotni sestra vidim lidi umirat skoro denne a zda se, ze to pokazde berou jako podraz od prirody, Pana Boha?, ze musi odejit z teto dimenze a to nemluvim o mladych lidech, ale velmi starych a uz trpicich. Neuveritelne, co udela strach z NEZNAMEHO; je to fantasticky bic na lidi. A ti nahore to dobre vi...35 let prace v kandskych spitalech me poucilo o nemocech i prevenci a proto odmitam kazdorocni povinne ockovani zamestnancu proti chripce.Pokazde jdu na koberecek a je mi receno ze v pripade epidemie mi nebude povoleno pracovat i kdyz budu zdrava. Delam jen na zaskok (uz jsem v penzi)a kdyz prijde epidemie, tak bych mohla delat 3 sichty denne, protoze jsem bez chripky, zatimco vsichni oockovani lezi v posteli - s chripkou! A to ne jednou, ale kazdym rokem.Prestoze to kolegyne vidi na vlastni oci, nepridaji se, ale ochotne se zase nechaji napichat. Inu kazdy delame vlastni rozhodnuti i s nasledky. Ale zda se, ze zatim maji vetsinu s tim strachem v hrsti.

139657

14.7.2007 19:55

RE: Hororová budoucnost

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139657

Ockovani, to by bylo tena samo osobe na clanek. Potlacovani informaci ohledne rizik pri pouziti ockovaci latky...

139749

13.7.2007 19:57

RE: Hororová budoucnost

jezdecx 212.?.?.?

Reakce na 139652

milá Jarmilo,
vize této budoucnosti není nijak překvapivá, ale protože žijeme v přítomnosti, jak nejlépe dokážeme, je celkem jedno k jakému konci divadlo světa dojde.každopádně budeme všichni překvapeni, čeho jsme to vlastně svědky.

pěkný den

139700

15.7.2007 22:35

RE: Hororová budoucnost

Had 89.?.?.?

Reakce na 139652

>takže vládnoucí špička pyramidy má všechno pod kontrolou.
Nemá, nemá. Snaží se mít, ale nemá...
Totalitární, jednotný svět je sen šílenců, majících sice ohromné prostředky, ale naplnění tyto ideje nedojdou.
A změna? Hráz tomuto?
Stačí změnit sám sebe k "dobru" a pak toto "dobro" vtiskovat energicky do "psychického obalu" lidstva.
Každý, kdo nezištným činem, myšlenkou, pocitem přispěl do tohoto "prostoru příčin", staví hráz oněm zrůdným a (nábožensky nazvaným) démonickým světovládcům.
Zbývá tedy otázka. Kdo z nás to dělá? Kdo ODMÍTÁ zlo, závist, nepřejícnost, mrzutost, kyselé ksichty, nevraživé pocity V SOBĚ SAMÉM A VŮČI SOBĚ SAMÉMU I DRUHÝM? A to každý den, každou hodinu, minutu, vteřinu...
Kdo dokáže pár minut denně naplnit své pociťování, myšlenky a uvědomování sebe sama mírem a pohodou , jež se dá definovat prostým:"Šťastné nechť jsou všechny bytosti" (tedy i JÁ sám)...??
Jistě by se podmínky k životu změnily, kdyby se této "magie dobrého pociťování" chopili lidé ve velkém měřítku.
Zatím zdá se, materialismus a CARPE DIEM vede a tuto skvělou metodu pro zlepšení života onoho jedince i druhých potírá tím, že jedinci znepokojení stavem života a světa hledají řešení v politických kotrmelcích (volební systémy atd.), než aby se chopili aktivně tohoto ZPŮSOBU ŽIVOTA, který dokáže člověka dovést i ke skutečnému lidství a pak dále...
Ale to přece není "akční", to není podložené "poznatky", toto není ověřené a oštemplované oficiálními vědátory, to přece nepřinese ovoce ihned... [pláč]

139829

13.7.2007 8:08

Nejste v tomhle názoru sám!

Robocrep 194.?.?.?

Rád bych napsal, že to u vás nevidíte ale lidé se opravdu ozývají. Bohužel je to ale přesně tak jak jste napsal.

Proč proti tomu nevystupuje např. Kubišová a podobně smýšlející lidé je myslím celkem jasné. Je to přirozený respekt vůči vzdělaným lidem a přesvědčení, že odpovědní, neboli "ti s papírem" jsou zásadoví lidé a vědí nejlíp co je správné. To je uvažování dané povahou. nic špatného, ale už jsme na to v minulosti několikrát doplatili [pláč]

Těším se na ten chystaný článek, i když bude jistě znepokojující.

139655

13.7.2007 12:08

RE: Nejste v tomhle názoru sám!

dub 77.?.?.?

Reakce na 139655

těžko někdo z potentátů vystoupí, když je to jen banda debilů s hromadou másla na hlavě, takže by byli okamžitě odejiti.
žádný fóglvirus sice ještě nikdy nikdo neviděl, ale jak je vidno tak se najde dost blbů, kteří tomu věří. a tak lze bez problémů totálně zlivkidovat konkurenci. protože vybitím toho co tito úchylové vybít chtějí dojde k faktické likvidaci české vaječné produkce a v důsledku nedostatku násad i drůběžnictví, protože bez vajec kuřata nejsou. a navíc lze ovce hezky zvykat na přítomnost armády a totální uzavření "ohrožené" oblasti.
a místo toho, aby lidi, a hlavně postižení majitelé, chtěli důkaz viru (žádný neexistuje) a aby žalovali hlavního hygienika a jemu podřízené krajské poskoky, tak stádo bečí a hýká podle not, které jsou mu věšeny před xicht.
a takové tupé stádo si nic jiného než to, co nutně přijde, nezaslouží. nechť je mu toho dopřáno plnými hrstmi.

139674

13.7.2007 14:08

RE: Nejste v tomhle názoru sám!

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 139655

Samo ze Vladimir neni sam. Ale kdo by dal na nazor obycejnych lidi, zeano...

http://www.novinky.cz/domaci/chovy-v-okoli-netreb-...

"Že jsou zvířata zdravá, potvrdily v pátek laboratorní testy. Veterináři se ale po dohodě s ministerstvem zemědělství rozhodli, že své čtvrteční rozhodnutí chovy utratit, měnit nebudou."

"...68 000 brojlerů a krůt. O svá zvířata v těchto obcích ale nepřijdou zdejší obyvatelé."

Nazor z diskuze:

Po konzultaci s Evropskou komisí ...se kvotami v podstatě zrušilo naše zemědělství, cukrovary, značná část mlékárenského průmyslu atd. Nyní jsou na řadě drůběžárny. "Včlenění" do EU bylo výzvou pro vládu a vyjednavače ČSSD a to z důvodu socialistického přístupu EU k výběru a následnému přerozdělování. To vše bez ohledu na to, že hlavním účelem je odbyt nadvýroby původní patnáctky, zejména však "silné trojky" (Německo, Británie a Francie)

...

139677

13.7.2007 8:44

A co z toho?

Gdosy 195.?.?.?

Všechno je to jako jedna velká hra. Na jedné straně jsou nemocní mocní, a na druhé straně ona masa lidí, jenž je nutné udržet pod kontrolou. Následkem všech těchto akcí bude úplný zákaz domácích chovů. Tedy vyhlazení všech reprodukovatelných druhů. Toto je základní položka jak dostat lidstvo pod absolutní kontrolu. Postupem času se pandemie přesune na rostliny a pak určitě i na lidi. Problém je, že v této hře už vůbec nejde o peníze. Alespoň nikoliv z pozice zisku. Peníze slouží jako jeden z nástrojů ovládání. Ti jenž mají moc, si jich natisknou tolik, kolik potřebují. Stejně tak jim dodají jakoukoliv virtuální hodnotu.
Dnes už nikomu nepomůže pokud nebude nakupovat geneticky modifikované druhy p-otravy. Něco se jíst musí a na tom je celá tahle hra postavena.
Ale můžeme si za to sami. Držet hubu a krok je totéž jako pomáhat. A dokud spoluutváříme jejich svět, do té doby jsme nástroje jejich vůle. Právě díky nám jsou tím čím chtějí být. A tak pochodujme a moc se nedivme. Každý touží jen po tom, aby se mohl zařadit do kasty vyvolených. Jenže samotná touha jej tam nedostane a počet míst je stále omezenější.
Když se rozhlédnu kolem sebe, je jasné že to nemá smysl. Stačí mít balíček bankovek a mohu si s lidmi dělat cokoliv se mi zachce. Hůř už člověk dopadnout nemohl.

139656

13.7.2007 10:08

RE: A co z toho?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 139656

Aniž bych chtěl jakkoli omlouvat zrůdnost toho, co se děje, přispěji trochu méně depresivním úhlem pohledu. Existují názory, že v souvislosti se změnou paradigmatu organismu Země a s jeho vylaďováním se na vyšší vibrace opouštějí postupně zvířecí, rostlinná a minerální království (která jsou v procesu "čištění" před lidstvem) tuto dimenzi, přestávájí se zde vtělovat a proto si "pořizují" různé "nové" nemoci (jsou aktivovány latentně existující viry, které jim v tom "pomáhají" ). Zejména masově chovaná domácí zvířata a šlechtěné plodiny se rozhodly s lidstvem přerušit spolupráci (kdo by se jim mohl divit, že).
Takže vše je, jak má být, setkáme se v jiných světech - každý podle své víry [smích]

139665

13.7.2007 20:18

RE: A co z toho?

miro.slav 89.?.?.?

Reakce na 139665

Celkom dobra myslienka.Myslim ,ze to co sa prave odohrava
je len materializaciou nasej nenavisti,chamtivosti a agresivity.
Cize cele to zbesile zabijanie vtakov je len navonok viditelny obsah nasho mentalneho stavu.Preto zakrocit nejak fyzicky proti
tomu by malo asi taky efekt ako nahanat svoj tien.Ludia sa musia najprv vo svojej mysli zbavit spominanych emocii,nahradit
ich emociami laskavosti,pokoja a mieru a potom aj materialne prejavy vo svete nadobudnu uplne inu podobu.

139701

15.7.2007 16:24

teraz neviem,

OndreG 91.?.?.?

Reakce na 139665

čo je horšie, či ten zosmutnelý príspevok nad vaším, alebo ten váš blud. Tí, čo sú pri moci, sú jednoducho magori, vymetené mozgy, ľudia, ktorým sa v detstve nedostalo za máčik záujmu a lásky, a teraz proste blbnú. (podobne ako sektári, aj dnes mi tu zvonili svedkovia jahodoví) Je to záležitosť mnohých generácií, ktorá sa tiahne pár storočí do minulosti. Mne sa darí zachovať si nádej predstavou, že každá struna raz praskne, keď ju chcete naťahovať donekonečna.
Je nezodpovedné nečinne sedieť a čakať. Niečo ako "ľudstvo" nejestvuje, vždy to bude len skupina jedincov a jednotlivcov, ktorí môžu ale nemusia vytvoriť spoločenstvo duchovne a názorovo nezávislých ľudí. Záleží na každom z nás.

139804

15.7.2007 17:17

RE: teraz neviem,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 139804

Tak třeba zrovna Vaše příspěvky jsou pro mne názornou ukázkou toho, jak i o sobě "dobré" názory mohou být devalvovány arogancí a agresivitou toho, kdo je káže...A podle mne tu nejsme proto, abychom byli špatnými troubami dobrých názorů...

139810

15.7.2007 21:35

a od čoho tu teda sme?

OndreG 91.?.?.?

Reakce na 139810

čo sa mám s každým tľapkať po pleci, že všetko je v pohode, len by ste už nemuseli po celom svete nechávať vraždiť ľudí, "pán" bankár, "pán" ropný magnát, "pán" zbrojný priemyselník, "pán" cirkevný hodnostár? Možno ešte nie som celkom zrelý, ale jedno viem, keď niekto zaútočí na život môj a mne blízkych ľudí, sú len dve možnosti, utiecť do bezpečia, a ak žiadneho bezpečného miesta niet, ísť do protiútoku. Hádam si nemyslíte, že proti ťažkej palebnej sile niečo zmôžete modlitbami? Vychádzam z toho, že ste ten istý anonym, na ktorého príspevok som pôvodne reagoval.

139827

17.7.2007 1:01

RE: a od čoho tu teda sme?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139827

Zatim nejsme zahnani v koute. A jenom pitomec muze jit, kdyz na vyber i jine moznosti do protiutoku proti dobre pripravenemu protivnikovi, ktery na to ceka. Takze ja osobne bych misto takoveho protiutoku preferoval neco jineho, a tu svou volbu i realizuju na tomto webzinu.

139890

17.7.2007 10:45

veď ja som tým protiútokom

OndreG 84.?.?.?

Reakce na 139890

tiež nemyslel, že sa treba po zuby ozbrojiť, ale príspevok toho anonyma mi pripadal jednoducho apatický, že už sa nič nedá robiť, a že budeme zadelený každý podľa svojej viery po smrti. Zrejme išlo o nejakého náboženského fanatika alebo sektára.
No jedno by som vám vytkol, nerobte zo seba hovorcu za nejakú väčšiu skupinu. Ja síce v kúte zahnaný nie som, ale stretávam denne ľudí, čo sú v takomto rozpoložení a od týchto ľudí pochopiteľne nemožno očakávať, že budú dodržiavať zákony, a u niektorých ani že budú ctiť dobré mravy.

139914

14.7.2007 20:10

RE: A co z toho?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139656

To nebude nikdy fungovat. At se to nasim mocipanum libi nebo ne, tak jsem soucasti prirody a ne priroda je soucast cloveka. Tahle snaha nam prileti na hlavy zpatky jako bumerang a s ni prileti i obrovske hejno facek. "Centralni planovani" asi steje dobry nastroj pro mikrovztahy, jako lopata na ukladani postovnich znamek.

A prirodni ekosystemy funguji od velmi propletenych vztahu, ktere zacinaji uplne dole. Pro ty nove geneticky upravene kurata vzniknou nove viry s chripkou, protoze i ta slepice vypestovana v laboratori je holt zivy tvor a podleha zakonitostem platne pro zive tvory. Nevim jak stary je vyvojove ten vir chripky, ale rekl bych, ze chripku mohli byt klidne i dinosauri. Konec koncu toho ma geneticky pry ta slepice s tyranosaurem dost spolecneho. Ty nase geneticke hratky budou absorbovane ekosytemy a zda ten proces probehne bez "zadrhelu", to vi vskutku jenom Buh.

139755

15.7.2007 18:44

RE: A co z toho?

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139755

http://www.mwm.cz
Kdyz jsme u tech genu a dusledku, tak tady neco na mwm aktualne pustili pro verejnost. Clanecek "Geneticky manipulovane rostliny? Ne. Dekuji." [pláč] [zmaten] [naštvaný]

139818

13.7.2007 9:19

chripka.. aneb jak si lide hraji na Boha

ladaa 195.?.?.?

chci se zastat lidí u nás... lidé nejsou úplné ovce, alespoň ne ti na vesnici. do médií se tento názor nedostane, snad krom pár vteřinového vyjádření paní Bednářové na dotaz, zda-li se bojí ....
"..vůbec se nebojím, jen je mi líto těch zvířat. dělala jsem tam mnoho let, a tohle je už po několikáté..."
lidé z města, dramatizujte si situaci jak chcete, ale zdravý rozum na vesnici stále ještě je, a tvrdím, že i nadále bude. ať si s námi bude kdokoliv dělat co bude chtít.
a k titulku...než aby někoho zabila nemoc, jsme Bozi, když zabijeme dříve? je to přece tak vzrušující...moc nad životem.
krásně se nám to (lidstvu) vrátí, jako bumerang. Ať je již Bůh jakýkoliv, "preventivně" zabíjet zdravé chovy se mu líbít nemůže. A vše co přijde jsme si už dávno zasloužili.
P. Bednářová řekla, že se nemocný chov v minulosti utratil několikrát, a nebylo to kvůli h5n1. teď to jen lidi z města chtějí slyšet, protože máme něco, co bylo na druhém konci světa. jsme "světoví", oleee!!
konzumujte horrorové zprávy a scénáře, alespoň si ten svůj konec urychlíte.
proto jsem dal přednost před chicagem, torontem a prahou vesnici, kde lidi ještě neztratili rozum.
lada
ps. netreby mam cca 300m za barakem, dotceny chov cca 200m vzdusnou carou

139659

13.7.2007 10:47

RE: chripka.. aneb jak si lide hraji na Boha

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 139659

Je jistě pravda, že si lidé na vesnici zachovávají vlastní rozum a je to dobře. Ale všude se najde někdo kdo má problém s tím že je z venkova, má potřebu být důležitý a tak svědomitě plní příkazy shora - v zájmu lidstva [mrknutí jedním okem]

139670

13.7.2007 9:26

Loučky & Zářecká Lhota

QWSAQ 62.?.?.?

A co takhle opustit židle a zajet na místo činu, zítra je víkend...? Organizovanost nám stále chybí...

Znovu zmiňuji jeden odkaz, týkající se ptačí chřipky:
http://www.matrix-2001.cz/v2/default.aspx?aid=1799

139660

13.7.2007 10:44

RE: Loučky & Zářecká Lhota

ladaa 195.?.?.?

Reakce na 139660

>A co takhle opustit židle a zajet na místo činu, zítra je
>víkend...?

troufám si tipnout, že se tam spočítáte na prstech jedné ruky...
proč asi?

lada

139669

13.7.2007 10:07

a pokračovat bude...

E.T. 85.?.?.?

Vše už tady bylo řečeno, tak jen dodávám: Naše neláska k sobě navzájem i ke zvířatům se nám vrací. I my /možná v nedaleké budosnosti/ budeme podobným způsobem odklizeni, eutanazie bude v určitém věku samozřejmá, člověk člověku se stane vlkem. Také mě děsí, že se lidé nebrání, že nechtějí vidět dosah té hrůzy. Ti, kteří by mohli z pozice známé osobnosti /Marta Kubišová, ale i mnoho a mnoho dalších bývalých disidentů, i těch současných "celebrit"/ říci alespoň slovíčko, či něco organizovat, lidé by se už přidali.A jak říkáte pane Sworo, i spolky pro ochranu zvířat na nás žádají peníze na podporu útulků, mají letáky, ze kterých na Vás hledí roztomilé koťátko, či pejsek, ale k takovéto zbytečné genocidě se tváří, že neexistuje, že se jich to netýká. Jsem z toho také velmi nešťastná, i když vajíčka nekupuji, protože je nejím a kuřátka také nekonzumuji, takže by někdo mohl namítnout, proč se tedy ozývám. Jde totiž o princip.....

139664

13.7.2007 15:53

Taky by mě zajímalo

petr sleder petr (tečka) sleder (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

jestli jsou v tomhle případě hlavním hnacím motorem něčí tučné výdělky, anebo je to opravdu nějaká příprava na to, co ještě přijde.
Ale jak už to tak bývá, důležité bude zřejmě obojí. Někomu v mocenské struktuře "nahoře" pravděpodobně vyhovuje využívání nadnárodního kapitálu v rámci svých zájmů a naopak velkým byznysmenům nevadí zároveň na celé věci dobře vydělat. A kruh se uzavírá.

Vložený obrázek

139681

13.7.2007 19:03

RE: Taky by mě zajímalo

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 139681

Domnívám se, že jste blízko pravdě. Jde o to, omezit produkci a vývoz ČR těch komodit, kterými se neobchoduje na světových (v tomto případu potravinářských) burzách. Ve hře zůstanou pouze nadnárodní společnosti. Nedávno se tomu tak stalo u zdejších cukrovarů, vyrábějících z cukrové řepy. Bižuterie, porcelánky, zbrojní průmysl, pivovary, strojírenství vůbec - to všechno již vlastní cizinci. Za chvíli budou občané platit za to, že defekují a vyjdou na chodník. Komu? To si domyslete.

139693

13.7.2007 16:55

Taky nazor...

R. 71.?.?.?

Diky za clanek...Mam podobne pocity..

http://www.themeatrix.com/intl/czech/ (To snad uz videl kazdy parodie na Matrix, ale...Doporucuji)
http://www.themeatrix2.com/czech/subtitled/

http://www.goveg.cz/otevrioci/index.jsp (Videa, ktere opravdu mohou zmenit pohled...)

http://www.kentuckyfriedcruelty.com/u-cok_perdue.a... ("Slavne" KFC..)
http://www.kentuckyfriedcruelty.com/u-undercover.a...

FRANZ KAFKA (1883 - 1924, spisovatel)
"Teď se už na tebe mohu dívat klidně; už tě nejím (při pohledu na rybu v akváriu)".

139685

13.7.2007 17:58

Vybíjení drůbeže je nutné

bývalý antikomunista 193.?.?.?

z prostého důvodu, aby se zabránilo tomu, že by lidé na modré planetě se nepočítali na miliardy, ale pouze na miliony. Chřipkové (i ptačí) viry mutují a pokud by se nebojovalo jejich šíření, stane se, že vznikne mutace přenášena mezi lidmi a lidé budou kosení jako ta drůbež. Zatím není známý jiný způsob obrany, než toto vybíjení. Takové jsou poznatky odborníků a vědců, kteří se touto problematikou zabývají.

Nelze vypěstovat drůbež odolnou vůči ptačí chřipce. Pokud by se nějaká odolnost vypěstovala, tak jen na jeden druh viru a to jen na dobu omezenou. Pokud by se vypěstovala i celkově odolnější drůbež, bude vždy novým druhem infikována.

V článku i v diskusích postrádám věcné argumenty, abych mohl změnit svůj názor.

Nebijte mne, jsem zatím jediný opačného názoru. Nejsem odborník na tuto problematiku, ale v článku i diskusích vidím jen emoce. Mám také rád přírodu a zvířata. Ty dnešní chovy drůbeže jsou jen fabriky na maso ...

139689

14.7.2007 14:29

RE: Vybíjení drůbeže je nutné

Anonymouse 88.?.?.?

Reakce na 139689

Tak proč nejdete příkladem a nenapíšete sám (alespoň příspěvek, když už ne článek) jeden bez emocí?

139731

14.7.2007 20:24

RE: Vybíjení drůbeže je nutné

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 139689

Chripka je tady miliony let a jak jste rekl mutuje. Sem tam se objevi mutace jako u spanelske chripky, ale jak tomu chteji zabranit vedci mi hlava nebere. Vzdycky jsem v boji s chorobami o jeden krok zpatky. Neni nekonecne mnoho kapacit a penez, aby kazdy Rumsfeld mohl vydelat nekolik miliard na protilatce vsech potencialnich nemoci jinych tvoru, ktere by mohli byt prenosne na cloveka, kde by mohlo dojit k mutaci, ktera by se sirila mezi lidmi. Za to se vsak vyskytuje v lidske populaci velke mnozstvi potencionalnich Rumsfeldu, mozna by se museli servat i o ty viry a bacily, aby se na kazdeho dostalo.

Souhlasim s tim, ze velkochovy jsou fabriky na maso a jsou stejne vhodne pro sireni infekcnich chorob jako lidske "velkochovy", kterym rikame mesta. Clanek vsak rika, ze lobysti si tady postavili svoje piskoviste a chteji vytriskat prachy a maji podporu, protoze tady to prinasi velmi ucinnou moznost kontroly populace. Koneckoncu jist musime vsichni.

139756

13.7.2007 19:08

Zavraždili kuřátko

horus 82.?.?.?

Jak to bylo, pohádko?
Zavraždili kuřátko.
Za zahradou, mezi poli
pípá, pípá, nožky bolí.
Ve vysokém obilí
bude večer za chvíli.

Povězte mi, bílé ovsy,
kudy vede cesta do vsi?
Zkus se zeptat ječmene,
snad si na to vzpomene.

Kuře bloudí mezi poli,
pípá, pípá, nožky bolí.
Pověz milý ječmínku,
jak mám najít maminku?

Ječmen syčí mezi vousy,
ptej se lidí, vzpomenou si.
Kuře pípá u lidí,
ti však radši nevidí!

Milé kuře, je nám líto,
ptej se Boha, poví ti to.
Kuře hledá Boží pole,
ale to je dávno holé.
A na suchá strniska
MAMON silně zapíská:

Vždyť jsi doma, za chalupou,
slyšíš? Venku vrazi v maskách dupou.
Veterinář ve stodole chrní.
A tvou mámu za vraty
fik, mik, vraždí
s ostatními kuřaty.

Neděkuji lidé milí,
že kuřeti jste ublížili.
A tak kuře za chvilku,
v nebi našlo maminku.

139694

13.7.2007 19:42

Pane Stworo,

šona zusrom (zavináč) ok (tečka) cz 217.?.?.?

je mi líto, že Vás ta drůbež tak bolí, opravdu moc. Mně osobně smrt těch ptáků tak netrápí, jako mně už pár let trápí jejich život. Jejich strašlivý život, musím dodat. Koupili jsme si nosnice z velkochovu. Páchly, neměly peří, "tvářily" se vyděšeně. No u nás se mají jako ve slepičím ráji, to si pište[smích] A lidé to "vyrobené" maso jedí, jsou nemocní, stejně jako ta zvířata a dělají zoufalé věci. Nedokázala jsem pochopit, že to nikdo nevidí a přiznávám se, že jsem se i zlobila. Přála jsem si, aby se něco stalo, tak moc jsem si to přála. Doufám, že to lidem dojde, že se budou ptát, než si koupí nějaké maso, jaký mělo zvíře život. Jestli znalo slunce, zelenou trávu, dýchalo čerstvý vzduch, mělo dost prostoru, jestli žilo rádo. Takové zvíře pak člověku může pomoci udržet se naživu, když je to nezbytné. Jinak z toho pojde jenom utrpení.

139696

13.7.2007 20:28

RE: Pane Stworo,

Aja 74.?.?.?

Reakce na 139696

Diky, Sono.
Problem zacina opravdu "nekde dal".

Fondace Brigitte Bardot, Zemedelsky salon 2 007.

V EU je rocne konzumovano kolem 5 miliard kurat a jejich chov je vskutku udesny.
Za poslednich 30 let se doba na vypestovani 2-kiloveho kurete zkratila z 10 tydnu na 6 tydnu.
Geneticky vyber, zamereny na svalovinu, zmenil stabilitu kurete, rozsiril se hrudnik, zmenila se pohyblivost (spis nepohyblivost) kurat.
Ke konci "periody rustu" jsou casto kurata napadana bakterii, ktera muze zbusobit rozpad vrchni casti kosti behu, kure se muze "pohybovat" jen za pomoci kridel; caste byva onemocneni artritidou.
Cim vice je v chovu kurat, tim je situace, logicky, horsi.
Hustota by nemela presahovat 25kg/na 1m ctverecny (ve Francii je to v prumeru 40kg).
Fondace B.B. pozaduje, aby EU zakazala chov kurat s rychlym rustem a uzakonila maximalni povolenou "hustotu chovu".
Vypadalo to slibne, ale lobby pracuji tvrde.

139702

13.7.2007 20:57

RE: Pane Stworo,

šona 217.?.?.?

Reakce na 139702

To je opravdu úděsné. Pak se divme Mohamedovi, že to "stádo" bil hlava nehlava. Obdivovat to jistě nelze, ani si tento způsob brát dnes za vzor, ale pochopit to jde. O způsobu života po muslimsku toho moc nevím, korán jsem si však trochu proletěla. Jeden verš mi utkvěl. "Žádnou nádobu neplní lidé tak špatně, jako svůj žaludek. Člověku ve skutečnosti stačí jen pár soust, aby se udržel na nohou." Ale jak se řekne terorismus, je tak snadné tahle moudra neslyšet.

139704

15.7.2007 17:38

RE: Pane Stworo,

Aja 74.?.?.?

Reakce na 139704

>To je opravdu úděsné. Pak se divme Mohamedovi, že to "stádo"
>bil hlava nehlava. Obdivovat to jistě nelze, ani si tento
>způsob brát dnes za vzor, ale pochopit to jde. O způsobu
>života po muslimsku toho moc nevím, korán jsem si však trochu
>proletěla. Jeden verš mi utkvěl. "Žádnou nádobu neplní
>lidé tak špatně, jako svůj žaludek. Člověku ve
>skutečnosti stačí jen pár soust, aby se udržel na nohou."
>Ale jak se řekne terorismus, je tak snadné tahle moudra
>neslyšet.

Tak co s tim? Odkud zacnem? [pláč]

139811

15.7.2007 20:05

RE: Pane Stworo,

šona zusrom (zavináč) ok (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 139811

Začít asi nejlíp od svého vlastního jídelníčku a pak osvěta osobním příkladem[smích]

139824

Tuto stránku navštívilo 6 034