Diskuze k článku

Úpadek moderní společnosti trochu jinak

Příspěvků 35

19.6.2007 23:00

Nehledám pohodáře pro pobavení........

Striga 85.?.?.?

jsem ráda za svého přítele, který umí vyměnit žárovku v autě, spraví špatné zavírání kufru, udělá novou vodu v kuchyni, vede se mnou debaty o půlcoulových trubkách, můžu mu brečet na jeho mužném rameně a on mě vytrvale konejší, skoro se kvůli mě porval v hospodě - to mi dělalo moc dobře, ale přitom žádnou velkou zábavu nevymyslí, maximálně ho někam vytáhnu já. Naštěstí když písknu, že se děje něco vážného, vytáhnu ho i od piva a televize. Chová se jako silný, ochraňující a řešící chlap a já se vedle něj můžu cítit jako zranitelná ženská.

Pro každý povahový rys se mezi lidmi najdou argumenty, pan Lhoták ale pořád jen kreslí pochmurné vize, jak je všechno špatně. já se pohybuju mezi normálními lidmi a potkávám i dost obětavosti, laskavosti a pospolitosti. Jen jsou takové nenápadné, nebijí do očí, nezúčastněným nejsou vidět.

Je mi líto pana autora, v jakém žije špatném světě a s jakými povrchními lidmi se stýká. To je skoro na mašli, na propadnutí alkoholismu nebo alespoň na silná antidepresiva...........

137852

20.6.2007 9:48

RE: Nehledám pohodáře pro pobavení........

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 220.?.?.?

Reakce na 137852

Tak ,tohle je jedna cast vaseho prispevku:jsem ráda za svého přítele, který umí vyměnit žárovku v autě, spraví špatné zavírání kufru, udělá novou vodu v kuchyni, vede se mnou debaty o půlcoulových trubkách, můžu mu brečet na jeho mužném rameně
A ted pridame ,tu stastnejsi, Vami doporucenou cast k lepsimu zivotu: Pro každý povahový rys se mezi lidmi najdou argumenty, pan Lhoták ale pořád jen kreslí pochmurné vize, jak je všechno špatně. já se pohybuju mezi normálními lidmi a potkávám i dost obětavosti, laskavosti a pospolitosti. Jen jsou takové nenápadné, nebijí do očí, nezúčastněným nejsou vidět.
Je mi líto pana autora,atd

V prve casti uvadite ,jake mate zastani v domacnosti,pomocnou ruku,kde zena mnohdy nestaci,tudiz z vasi strany ,pohoda ,ze ano,ale co kdyby jste urceno osudem byla sama,jako mnoho jinych zen ,ty urcite nepeji chvalospev na zivot,mnohe se od rana do vecera nezastavi, mozna ,ze si neuvedomujete ,kolik zen nema ,takove stesti,jako Vy,ovsem,ty asi pro Vas se svymi starostmi nebudou temi normalnimi lidmi,nemaji cas na laskavost,mnohe zapasi,aby se "udrzeliy nad hladinou",proto bych doporucoval, zmenit i pro Vas spolecnost,podivat se mezi ty mene stastne,nebot jednoho dne i Vy nebudete mozna mit to ,co mate dnes. Jak je historicky a statisticky dokazano,tech dobre zijicich je vzdycky min ,nez tech ,co bojuji o existenci,ze dne na den a tech se vsimnul pan Lhotak.
Jen pro Vasi informaci ,na svete je 200 nejbohatsich lidi,kteri vlastni vic ,jak 60% veskereho prirodniho bohatstvi, takze o tech zbyvajicich 40% se deli asi na 7 billionu lidi,pokud si neco prectete,jestli vubec mate zajem a oddelite se na chvilku od tech bezstarostnych pratel,tak zjistite ,ze tato elita sveta chce napriklad snizit populaci teto planety o dve tretiny, doucham ,ze nejste v tech dvou tretinach, tim bych Vam pokazil radost ze zivota , Vam i Vasim pratelum.
Genocide of the Useless Eaters"Depopulation of a Planet" is posted here with permission of the author, Mr. Rick Martin. "This is the essay where I first heard of the Georgia Guide Stones
Mozna ,ze po techto znalostech ,budete brat zivot a smysl zivota trochu zoypovedneji a mozna ,ze budete rozumet i lidem s jinymi nazory na bolesti a beznadeji mnohych a pochopite starost jinych prispevatelu do tohoto fora.
ECO-92 EARTH CHARTER
(SEPT. 20, 1991)C. The present vast overpopulation, now far beyond the world-carrying capacity, cannot be answered by future reductions in the birth rate due to contraception, sterilization, abortion, but must be met in the present by the reduction in the numbers presently existing. This must be done by whatever means necessary.

Radujte se ,dokud mate na tourceny cas,nedejte se ovlivniy zadnymi spatnymi zpravami a negativne pusobicimi lidmi az do doby,kdy...........

137887

20.6.2007 14:06

RE: Nehledám pohodáře pro pobavení........

malbi_unregistred2 -pandoras_box (zavináč) email (tečka) si- 213.?.?.?

Reakce na 137852

nazory samicek a jejich uvazovani jsou jednim ze zrcadel spolecnosti a vazim si toho, co jsi prave napsala.

pri mnem skromnem nazoru, jsi se prave zaradila mezi ty, kterych je ti lito.

netvrdim, ze rozumim vsemu, co chce autor clanku rict, ale tenhle clanek ma celkem ctyri odstavce. vyjadruj se k cemu se ti libi, ale pokud kritiku postavis na odsouzeni clanku odstavcem cislo dve, asi malo koukas kolem sebe nebo prilis jen na sveho pritele. na poslouchani jsou tu psi [mrknutí jedním okem]

souhlasim s tim, ze male laskavosti jsou spise neviditelne; vcera mi jeden hodny pan vratil nalezenou penezenku.

svet je spatny kvuli poctu lidi, kteri v nem ziji, jen aby nas za 50 let nebyla 1/10 [smích] zivot v evrope je az prilis klidny a jednou z funkci kapitalismu, si myslim, je vychovavat zdrave a funkcni lidi na jeho "obranu".

137901

20.6.2007 17:22

RE: Nehledám pohodáře pro pobavení........

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 137852

[smích] Máte nick který se k Vám nehodí , dle toho co píšete , jste báječná ženská .

Jste uvnitř dobrá , a tak vidíte kolem sebe dobro a vidíte dobře . Je to asi tak , jak píše "kdosi" - kdesi, a sice , že člověk vidí vše okolo sebe svým vnitřním stavem . Je-li člověk dobrý vidí všude dobro a naopak . [smích]

137916

20.6.2007 18:51

RE: Nehledám pohodáře pro pobavení........

miro.slav 89.?.?.?

Reakce na 137852

Ale ved Vy ste dali p.Lhotakovi zapravdu.
Namiesto Muza s velkym M,Vam vyhovuje pudlik,ktory pribehne na zavolanie,sluha,ktory Vam robi vodoinstalatera,elektrikara a psychoterapeuta.

137921

19.6.2007 23:09

nepřipomíná

Anonymouse 88.?.?.?

Nic mi to nepřipomíná. A celý článek mi nedává vůbec žádný smysl. (zbytek cenzurován, protože jste přešel do osobního tónu a napadáte autora. Editor)

137853

19.6.2007 23:38

re:Úpadek moderní společnosti trochu jinak

Axeli_Machal 89.?.?.?

No,mně se to moc líbilo,plně souhlasím.Děkuji za článek

137856

20.6.2007 0:04

Naše impérium končí jako to římské?

Novák 195.?.?.?

Ten Livius, jak říká autor, musel být v naprostém záchvatu melancholie , nebo ožralý do spakatění , když opěvoval jistou zaniklou etapu přirozeně se vyvíjejícího kapitalismu. Dnešní západ je také velmi pohodlný , prošpikovaný kultůrou, tu drsnou tu až slizkou. Tato až přehnaná pohoda, ale spíše přehnaný luxus je tvrdě kontrastován pracovním nasazením většiny lidí a dokonce s příslibem , že nebudou mít ani důchod! V tomto společenském marasmu je žena odpuzována mužem postiženým nedostatkem peněz což v CZ není žádná vzácnost! Blahobyt všeobecný je jen zdáním slepého např. Liviuse, protože zde nás užírá hlavně nedostatek a uměle vytvářený. Čeho nedostatek ? Je čím dál tím těžší dosáhnout na základní potřeby jako např. byt a nezadlužit se na 10. let. Nedostatek sexu uvidíte v každé generaci. Od dětství je sex zakazován a v dospělosti vám ho manžel/manželka časem rozmluví, ovšem nepřímo. I manželství je totiš formou vlastnění se VŠEMI důsledky nesouladu. Zůstávám tedy ve střízlivém pozdravu opěvovaného a nešťastného kapitalismu s psychoanalytikem Dr. Wilhelmem Reichem

137859

20.6.2007 6:47

RE: Naše impérium končí jako to římské?

Erik 82.?.?.?

Reakce na 137859

"např. byt a nezadlužit se na 10. let"
- ono je to este odost horsie, taka hypoteka je bezne na 15-20rokov.
Len ten nedostatok sexu som celkom nepochopil, myslim ze v dnesnej dobe jeho celkovo dost, prakticky vo vsetkych vekovych kategoriach,
aj ked to samozrejme neznamena ze niektori jednotlivci s jeho dostupnostou nemozu mat vacsi ci mensi problem.

137867

21.6.2007 11:30

RE: Naše impérium končí jako to římské?

Novákneu 195.?.?.?

Reakce na 137867

Nepochopení je alfa a omegou života . Komu je lepší věřit v popisu společenské situace obecně. Básníkovi, matematikovi, dělníkovi,vojákovi ...? Vybral jsem si doktora který ve své psychiatrické několikaleté praxi trvale vyléčil 1000 případů těžkých neuróz, zjistil jejich zákonitosti a příčiny především ve společnosti. Neurotiky vyrábí tato společnost jako na běžícím páse a ani se o tom kupodivu všeobecně nemluví. To že se tato společnost vychovává potlačováním sexu je čítanková znalost, další věc je přiřadit k tomuto problematiku institutu manželství a kapitalismu, jedno bez druhýho by sotva zalapalo po dechu , ale oprotitomu v matriarchátu všechny tyto složky chybí a potvrdilo se že pokud tam není aní třídní rozdělení společnosti , tak tam lidé žijí bez neurotických symtomů , což je prakticky nebem na zemi.

137983

20.6.2007 3:23

Trochu inak

mXm 62.?.?.?

Vztahy ludi su vysledkom masivej masaze medii a systemu.Niekto umelo nasadil a rozvija feminizmus a ine protiprirodne nespolocenske vizie.System nepotrebuje spolocenskych a vzdelanych jedincov.Potrebuje kus,ktory nepinda a maka a hlavne aby bol absolutne zavisly.USA je "najmocnejsim" statom sveta,ale... kazdy jedinec je neschopny prezit sam a postarat sa o seba.Je absolutne zavisly od ineho uz v tych najzakladnejsich potrebach.Toto je zamer na ovladnutie masy,ktora si uvedomuje svoju neschopnost a zavislost.Dostava nazrat,ma kde byvat a v hlave ma viziu,ze cim viac bude makat,tym sa lepsie bude mat.V podstate je vsak len sucastou kolotoca,ktory kruti niekto iny.Je to ako rakovina.Nas uz tiez maju v systeme.

137862

20.6.2007 22:25

RE: Trochu inak

Palcov 89.?.?.?

Reakce na 137862

Mám dojem, že ten kolotoč krutime my. Jediné řešení je... přestat krutit? Přestat pracovat? Přestat jíst? Přestat bydlet? [mrknutí jedním okem]

137936

21.6.2007 9:54

RE: Trochu inak

mXm 62.?.?.?

Reakce na 137936

Ten kolotoc sa krutil vzdy,ale jeho rychlost je uz velmi vysoka.Cim rychlejsie sa kruti cim vacsi zisk,ale nie pre tych co sa vezu,ale pre tych ktori ho krutia.Niekto to roztocil a skusa maximum. Debilkovia mu to zozrali a skacu podla toho.V nadeji ze sa budu mat lepsie maju po 2-3 zamestnania.Okrem toho ze su viac vytazeni a nicia si zdravie,ziju s imaginarnym pocitom pohodlia a luxusu.Masa sa nevie branit a niekto to tazko zneuziva.Tejto dobe sa prisposobuju vzory,medziludske vztahy,zivotny styl vsetko za masivnej podpory medii.Clovek aby prezil svoj zivot v zdravi a harmonii nepotrebuje az tak vela,ako sa mu snazi niekto nahovorit.Niekto to vsetko nasmeroval do tychto sraciek.Neostava len pockat kym zdochne motor.Ako vzdy,bude to bolestive.

137973

21.6.2007 10:47

RE: Trochu inak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 137936

Stoupnout si doprostředka kolotoče. Tam se nic nekroutí.

137978

20.6.2007 7:43

Alternativa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Lepší popis současné situace a toho kam to směřuje je v knize

Fahrenheit 451 od Ray Bradbury

137872

20.6.2007 9:31

Krásně napsáno

Krtech kavu (zavináč) centrum (tečka) cz 82.?.?.?

ano jsme dekadentní společnost a proto se blíží doba kdy znovunalezneme zdánlivě ztracené cnosti ti co je nemají jsou odsouzeni k záhubě a budou si to muset zopakovat třeba někdy jindy z těch ostatních kteří se osvědčí a přežijí se snad zase stanou lidé v pravém smyslu slova

ps: už se těším na to čtení z knihy života [smích]

137885

20.6.2007 15:01

RE: Krásně napsáno

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 137885

"ano jsme dekadentní společnost a proto se blíží doba kdy znovunalezneme zdánlivě ztracené cnosti ti co je nemají jsou odsouzeni k záhubě"

ztráty však budou více než 90 procentní. Je třeba být připraven na vše.

137906

20.6.2007 21:32

RE: Krásně napsáno

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 137906

Ano,je třeba být připraven na vše.Ale víc než 90%,to nejsou ztráty,to je masakr.Taková krásná planeta,je třeba minimalizovat ztráty [smích] .

137930

22.6.2007 9:48

RE: Krásně napsáno

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 137930

jako účinný způsob se mi jeví práce na sobě samém. Jedině tak lze měnit ostatní lidi. Člověk bývá nerad, když mu někdo něco vnucuje, zároveň se však rád opičí, když vidí dobré výsledky [mrknutí jedním okem]

138055

22.6.2007 11:35

RE: Krásně napsáno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 138055

Taky hlásám podobné názory. Ale například na kuřáky to nefunguje. Jsem nekuřák, a oni se po mně ne a ne opičit [mrknutí jedním okem]

138062

20.6.2007 15:41

polarity, nějak se nám to zamíchalo..

Pavel Z. 88.?.?.?

No, mohli bychom to klidně vzít i z druhé strany - že jsme v marasmu proto, že se vše řeší příliš na sílu. Źe muži a jejich tisíciletí trvající jednostranný systém nedokáží držet krok s přirozenými rytmy ženy, přírody, stvořeného universa (které je v materiální rovině v podstatě ženské?). MOžná proto tak zparchantěli?

Kde ovšem je místo muže v dnešní době, je mi trochu záhadou. Určitě to nebude to, které mu přisuzují ženské. Ženské chtějí po chlapech, aby to byly plyšové hračky na hraní, přitom aby byli mužní, ochranitelští, silní atd. Chtějí MUŽNÉ BABY, což je samo o sobě protimluv. Výsledkem je zženštilý imbecil. Muži zas chtějí jemné a něžné, výkonné, superbulbagrspecial pracovní stroje, stroje na lásku, erotiku, něhu a orgasmus. Takové supervýkonné, superlascivní, žensky supernadržené mužatky. Hezké, že?

Hodnocení pohlaví navzájem je nemožné. Muži se zkrátka musí stát tím, čím jsou, ženy zase tím, čím jsou ony. Došel jsem k názoru, že muži by se měli profilovat jako muži. Přitom musí přijmout ženskou stránku, aby vůbec pochopili, co je ta mužská.

POznámka, že se ženy chtějí bavit mi přijde výborná. Umožňuje pochopit mnoho věcí, dívat se na to tak trochu paradoxně s nadhledem, a nenechat se zblbnout do závislosti huňatých, hodných a, ach tak pitomých, medvídků kaola. (:

137908

20.6.2007 18:25

RE: polarity, nějak se nám to zamíchalo..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 137908

Máte skutečně pocit, že žena s nedospělými dětmi má dost času na hledání zábavy? Na rozdíl od mužů, kteří mají na hračičkování čas celý život, končí pro většinu žen čas her a malin nezralých s narozením prvního dítěte. Má to pro ně tu výhodu, že většina žen díky plnění každodenních povinností spojených s péčí o děti dospěje, většina dnešních mužů bohužel ne. I když - samozřejmě - výjimky jsou na obou stranách.

137918

21.6.2007 7:04

RE: polarity, nějak se nám to zamíchalo..

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 137918

>Máte skutečně pocit, že žena s nedospělými dětmi má dost
>času na hledání zábavy? Na rozdíl od mužů, kteří mají
>na hračičkování čas celý život, končí pro většinu žen
>čas her a malin nezralých s narozením prvního dítěte.

A není tohle ten důvod proč ženy odsouvají mateřství stále dál až téměř do přechodu? [smích]

137960

21.6.2007 8:10

RE: polarity, nějak se nám to zamíchalo..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 137960

Je to velmi pravděpodobně jeden z důvodů. Neviditelná pracka trhu se svým konzumerismem a lehkoživstvím řídí už i tato prazákladní rozhodnutí.

137962

21.6.2007 14:52

RE: polarity, nějak se nám to zamíchalo..

pavel z 88.?.?.?

Reakce na 137918

A o tom je podle vás život.. dospět a dost s hračičkováním? Co se mě týče, klidně bych hračičkoval celý život.. Jinak ze svého, čistě mužského (:, pohledu bych řekl, že dítě se svou nevinností by mohlo ty povinnosti spíš odlehčit, ne?

137997

21.6.2007 20:25

RE: polarity, nějak se nám to zamíchalo..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 137997

Život je podle mne sice Hra, ale často smrtelně vážná, protože se hraje o život a o smrt, a často o život a o smrt těch, za které jsme jako dospělí zodpovědni. Nejsem rozhodně proti odlehčování povinností, jen proti jejich nedospělému zanedbávání.

Znakem nedospělosti dnešní doby je podle mne hlavně to, že se chováme dětinsky nezodpovědně, ale přitom si nárokujeme práva a svobody dospělých, které ovšem chceme využívat bez s nimi nerozlučně spjatých povinností.

Nepleťme si bahodárnou dětskou nevinnost dětí se škodlivou infantilní naivitou dospělých. Například Barbora/Anička Škrlová je extrémním příkladem toho, kam taková infantilita v dospělosti může vést, a jak může třeba právě nevinným dětem uškodit.

To jen tak obecně, jinak mi samozřejmě tatínek beroucí synkovi elektrický vláček nevadí
[mrknutí jedním okem]

138023

20.6.2007 17:15

Satyrové, nepřipomíná vám to něco?

Kropáč Kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Připomíná mi to demokracii antického Říma, otrokářsky orientovaného . Stav permanentních válek té doby, válek, ve kterých jsou muži zocelováni (viz Nietzche, Mao-tse-tung, atd.). Pokud zocelení muži chybí, přebírají jejich úlohu ženy (živel ohně a vody). Skutečně to vypadá tak, jako by v současné společnosti chyběli MUŽI (politická situace v ČR). Roste počet sexuálních úchylek v současné populaci. Dalo by se poukázat na řadu podobných jevů. Obdobný stav společnosti byl v Německu v letech 1935 - 38. Připomíná mi to, abych nebyl překvapen nástupem nacionalizmu.

137915

21.6.2007 7:11

RE: Satyrové, nepřipomíná vám to něco?

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 137915

Počet sexuálních úchylek neroste, pouze se o nich více mluví. Nepřekrucujte.

137961

20.6.2007 18:51

Lakmusový papírek

Alexa 85.?.?.?

>Nejlepším lakmusovým papírkem žebříčku hodnot ve společnosti jsou ženy, jejich mínění, chtělo by se říci spíše pocity, podle kterých vybírají své protějšky do partnerském vztahu. Dnešní žena hledá muže především se smyslem pro humor, bezstarostného pohodáře, který ji bude bavit. Ne muže silného, zásadového, vážného.<

Skutečný paradoxem je to, co jste napsal. Je tím lakmusovým papírkem žena, která něco hledá a očekává, nebo muž, který je ochotný ji to nabídnout?
Už jednou jsem s vámi na tohle téma debatovala. Máte zajímavé články a je očividná vaše inspirace starým Římem a určitým, subjektivním archetypem muže, bojovníka, dobyvatele a autority. Stále z vás však mám dojem, že vám ženy ublížily a vy se z části svým psaním... ukájíte nebo mstíte - po svém.

Trochu mi přípomínáte Zorbu. Vzhlédl jste se v určitém období, které považujete za etalon minulosti, současnosti a patrně i budoucnosti. Společnost se vyvýjí. Na její vývoj má vliv spousta faktorů a patrně žádný z nich se nebude opakovat ve stejném složení. Rozumím tomu co píšete, rozumím tomu, co chcete říct, ale působíte jako maniodepresivní malíř, který ve své manické fázi dělá rozšafné tahy štětcem, že jeho obraz přestává působit realistiky, ale spíš jako moderna.

Co je podle vás tím správným bytím člověka a proč je právě ta vaše domněnka ta správná? Lidé jsou jako strom, který roste ve spleti překážek a jeho cílem je dorůst ke světlu. Každý strom má jiný tvar, protože roste v jiném prostředí, stejně tak i každý člověk v každém období bude odlišný, protože se mění jeho prostředí(do kterého spadá i společnost - v připodobnění ke stromu les).

137920

20.6.2007 19:46

RE: Lakmusový papírek

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 137920

Musím Vás zklamat, nemám vůbec žádnou zášť vůči ženám, spíše naopak, proto se snažím hledat příčiny, proč jejich přirozená role bývá tak těžce naplněna. Pro ženy jsem vždy byl mužem ve smyslu, jak o něm píši. A jak si představuji "bytí člověka" v nové společnosti? O tom je také moje kniha Země zvířat. Snad pro Vás bude přijatelné, když Vám ji sám doporučím k přečtení (viz banner v záhlaví článku). Tam najdete odpovědi na své otázky.

137925

21.6.2007 16:41

RE: Lakmusový papírek

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 137925

Opomněl jste mou první otázku týkající se paradoxu, který jste nakousl jen z části: je to žena, která něco chce, nebo muž, který to nabízí? Kdo z nich může za současný stav ve společnosti, nebo přímo stav společnosti? Třeba jsem více vnímavá na kritiku žen, ale ve vašich článcích nesleduji příliš kritiky k mužské populaci(do vlastních řad).
Osobně myslím, že to, kdes dnes jsme je výsledkem pokřiveného růstu z obou stran. Nejen jedné části lidstva - žen.
Abych trochu navázala na to, co jste řekl. V práci denně vidím muže, jak se zebe dělají trubce, jen aby okouzlili mladé ženy. Je to chyba těch žen? Samozřejmě že ne. To je jen maličký útržek celého systému, ale tak to je. Společnost je obrovská interaktivní hra, kdy se nikdo nechová jen tak sám od sebe.

Pro ženy jste byl tím mužem, jak o něm píšete. Tedy oním antickým dobyvatelem, bojovníkem a vášnivým milovníkem? Zároveň jste, podle minulých článků soudím, měl trochu smůlu na ženy. Nedivte se, že si pak spojuji vaše neúspěchy s vašim postojem k ženám a vašimi zmínkámi o ženách v článcích a s tím související vývody.

Vaši knihu jsem zatím nezaregistrovala. Možná ji někdy přečtu, ale dělá mi občas problém vypořádat se s vašim slohem. Přesto díky za tip.

138007

21.6.2007 18:08

RE: Lakmusový papírek

Radim Lhoták rlhotak (zavináč) zvedavec (tečka) info 83.?.?.?

Reakce na 138007

Paní Alexo, odpovím na Vaše otázky poctivě:

1) K onomu paradoxu: Samozřejmě že jde o dekadenci celé společnosti, nezle hledat příčiny v ženách, to jsem nikdy ani ve snu netvrdil. Ani příčiny úpadku mužství nevidím v ženách. Ženy vždy byly jen spontánním produktem doby a nikdy naopak.

2) Jestliže ženy okouzlují trubci, budou patrně mnozí muži ze sebe ty trubce dělat. No, ještě jsme se nedostali k takové ideální rovnosti pohlaví, aby ženy dobývaly muže. [smích]

3) Nemám nejmenší vědomí o tom, odkud byste se mohla dočíst o mé úspěšnosti či smůle u žen. Dosud jsem se nikde (a snad ani v příspěvcích) ani slůvkem nezmínil o svých skutečných vztazích se ženami či o mém sexuálním životě. A nehodlám tak činit ani pro příště. Ještě jsem nedozrál do stavu, kdy bych měl v úmyslu začít psát paměti.

4) Škoda, že nemáte ráda můj styl psaní, i když v oné knize je použito více stylů, ale na tom budu těžko něco měnit. [smích]

138015

21.6.2007 19:55

RE: Lakmusový papírek

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 138015

Na tu paní si stále nemohu zvyknout. Občas jsem tak pasována, ale není tomu tak.

ad 2) Možná, že i dobývání ženami se dočkáte, bude to však souviset s přeměnou společenských postavení rolí mužů a žen. Navíc, prý se v posledních desetiletích pomalu mění trend porodnosti: rodí se se méně chlapců(kdysi to bylo asi 106chlapců na 100dívek)a tím pádem jednoho dne bude víc žen připadat na jednoho muže.

ad 3) Tusím váš první nebo druhý článek, o alimentech a vztazích mužů a žen. Kdo ví, třeba ve vašich slovech hledám víc než tam je...

ad 4) Nemám ráda třeba Milana Nakonečného(píše psychologickou literaturu). Má zbytečně komplikovaná souvětí a na obsahu to zbytečně ubírá. Přiznám se, že některé vaše poslední články jsem nečetla právě z důvodu složitosti vašeho slohu, ale to je jen subjektivní pocit. Mívám občas problémy se soustředěním a čtení textu, který mi příjde šroubovaný se tím pro mě komplikuje.

138021

21.6.2007 10:40

Bez nadpisu

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 87.?.?.?

Slovo vykrínuté do pustiny. [pláč]

137976

4.7.2007 13:20

ROZPORY a nedůslednosti poznatků

FERDA ferr (zavináč) volny (tečka) cz 217.?.?.?

Velmi lituji, že nebudu moci sledovat další psaní pana Lhotáka
naprosto s jeho prezentací souhlasím -
diskuse o tom, jak se k tomu osobně staví považuji za nesmysly
zde jde v základu o to, jak ten svět kolem nefunguje a proč.
takže nejde o to, jak "ztrhat" někoho druhého, ale snažit se hledat cestu a na to máme sakra málo času.
Na takovým detailem, jak složitý je jeho sloh nemá smysl diskutovat, mě totiž připadají názory pana Lhotáka zcela jasné.
Rovněž není nic nepochopitelného na tom, že až vlastní a i u mne osobně bolestivé zkušenosti nám dávají možnost pochopení.
Tu hloubku tam podle zdejších reakcí jaksi diskutéři neradi.
A to si dovolím předpokládat, že pan Lhoták právě chtěl.
Větší část života jsem doslova promrhal bojem s tímto omylem kolem sebe a dnes na prahu 60 , se třemi dětmi a dvěma vnuky vidím, že ani jim nedokážu napravit hlavu, aby se nenechávali vláčet v balíku.
Zkušenosti bolí vždycky až potom.
Nechápu to však jako prohru, spíše mi jde o to, že v diskusích jsem vždy hledal podobné podstaty a ty u p. Lhotáka máte.
Kéž bych našel možnost polemiky nad podobným psaním častěji a třebaže i jinde, jsem doposud za jeho soubory myšlenek vděčen.
Pročež končím a ještě jednou zdravím Lhotáka na odchodu a na další shledávání, jak doufám.
Jinak podotýkám, že je zde velmi mnoho podnětů, pro mne přínosných i od jeho odpůrců a pochybovačů.
A teď mne můžete trhat také, budu se bavit.
Je mi to líto. Ahoj.

139183

Tuto stránku navštívilo 5 633