Diskuze k článku

Venezuela bez černobílých brýlí

Příspěvků 80

8.6.2007 16:06

Len malickost

Kevin 91.?.?.?

Len malickost na upresnenie. Predpokladam, ze aj fakt, ze televizii RCTV bol odobraty veskery majetok (budova, studia, zariadenie, vysielace) a tento majetok bol prevedeny na statnu televiziu ktora zacala s vysielanim uz o par hodin je podla vas v poriadku...

137198

8.6.2007 16:40

RE: Len malickost

listonos 85.?.?.?

Reakce na 137198

Jasne ze je to v poriadku, to predsa maju sudruhovia priamo v naplni prace. A argumentovat (ne)vkusom divaka pri obhajovani slobody tlace... Autor asi bude uplne mimo, alebo je to jeho internacionalny spolupartajnik.

137200

8.6.2007 21:52

RE: Len malickost

google 84.?.?.?

Reakce na 137200

>Jasne ze je to v poriadku, to predsa maju sudruhovia priamo v
>naplni prace.

len pri tom vasom rozhorceni nezabudajte na malickost,
ze sudruhovia, to je vas, zidovsky vynalez.

137211

9.6.2007 1:45

RE: Len malickost

listonos 85.?.?.?

Reakce na 137211

Po prve - neviem nic o tom ze by nejaky moj predok bol zid alebo nebodaj komunista. Po druhe - zvalovat na zidov vsetko vratane komunizmu bolo popularne niekedy v tridsiatich rokoch.

Ja poznam vase nazory, takze mi tu vobec nemusite teraz znova pisat vsetky vase "dokazy" o zverastvach svetoveho zidovstva - prepisy letakov NSDAP totiz pre mna nie su argument.

137219

9.6.2007 11:24

RE: Len malickost

google 84.?.?.?

Reakce na 137219

>Po prve - neviem nic o tom ze by nejaky moj predok bol zid alebo
>nebodaj komunista.

ale retoricky posobite tym dojmom, ako keby ste bol aj jedno, aj druhe.

>Po druhe - zvalovat na zidov vsetko vratane
>komunizmu bolo popularne niekedy v tridsiatich rokoch.

za prve - je to popularne dodnes, nie len v tridsiatych rokoch.
za druhe - to nie je zvalovanie, to su fakty.

>Ja poznam vase nazory,

poznat a rozumiet su dve rozne veci.

>takze mi tu vobec nemusite teraz znova
>pisat vsetky vase "dokazy" o zverastvach svetoveho zidovstva -

tesi ma ze uz nemusim.
a o akych konkretnych zverstvach pisete?

>prepisy letakov NSDAP totiz pre mna nie su argument.

nikdy v zivote som na vlastne oci letak NSDAP nevidel.

zato som pocul argumentovat sucasnych fasistov a vojnovych zlocincov,
Busha, Sharona, Blaira, Olmerta, Menachema Wolfowitcha Begina a ich propagandistov
vychovanych by Leo Strauss - Fascist Godfather of the Neo-Cons,
Wolfowitz, Wohlstetter, Sharansky...

137238

9.6.2007 15:02

RE: Len malickost

listonos 85.?.?.?

Reakce na 137238

"ale retoricky posobite tym dojmom, ako keby ste bol aj jedno, aj druhe"

Dobre, tak nie si zid ale vyzeras ako zid - haha. A to je prosim vas ako posobit retoricky ako zid? Vsak vy vidite zidov aj tam kde nie su - konkretne mna. Ako ma potom niekto brat vazne tie vase argumenty?

137251

9.6.2007 17:10

RE: Len malickost

google 84.?.?.?

Reakce na 137251

rozumiem, ze dokaze niekto branit svoj narod a byt pritom velmi subjektivny, skresleny a dokonca velmi vedla.
takze dokazem pochopit zida, ktory brani politiku Sharona, hoci to je dokazatelne vojnovy zlocinec zodpovedny,
okrem ineho, za vrazdy malych deti.
ako to dokaze branit niekto, kto s zidovstvom nema nic spolocne, je mi hadankou.
vlastne ani nie hadankou.
to musi byt alebo vymyty mozok alebo debil.
takze som vas radsej zaradil k zidom, aby ste nemusel byt to druhe.
ale ako chcete,
sam ste si vybral.

137254

10.6.2007 8:31

RE: Len malickost

Vanguard 89.?.?.?

Reakce na 137254

Ty ale musíš být slušný magor...

137280

10.6.2007 8:51

RE: Len malickost

Datel 206.?.?.?

Reakce na 137280

A proc on a ne vy? Jen se ptam.

137283

11.6.2007 9:05

RE: Len malickost

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 137283

Dospěl jsem k tomu na základfě četby jeho příspěvků v diskusích na Zvědavci.

137335

11.6.2007 13:25

RE: Len malickost

google 84.?.?.?

Reakce na 137335

vanguard, zacal ste mi tu nadavat, bez jedineho konkretneho argumentu alebo poukazania na nejake moje schybenia.
ked sa do niecoho takeho pustate, musite si byt vedomy konsekvencii, ktore su s tym spojene.
pravdepodobne sa spoliehate pri svojich posudkoch reality na svoje pocity.
pocity ale mozu jedneho pomylit, hlavne ked sa nechaju pocitmi viest osoby nerozvinute alebo inak dementne.
vy by ste si mal teda davat zvlast dobry pozor.

>Dospěl jsem k tomu na základfě četby jeho příspěvků v diskusích na Zvědavci.

pustat odraz svetla ktore sposobuju pismenka na papieri alebo monitore cez oci
do miest kde iny ludia maju mozog, u vas stacit nebude.
kedze najdolezitejsi prvok, ktory je zodpovedny za analyzu a vyhodnotenie prepusteneho svetla
sa u vas nerozvinul na potrebnu mieru,
nemoze sa u vas v ziadnom pripade jednat o četbu.
ja by som vo vasom pripade navrhol pojem: prepustanie svetla prazdnotou.


ps.:
ked mi budete vediet aspon trochu (ziadne iluzie si tu nerobim) plauzibilne zdovodnit,
preco by mal ktorykolvek nezid obhajovat ciny zidovskych, vojnovych zlocincov
a teroristov Sharona, Olmerta alebo Begina
a prestanete sa chovat ako posuk,
tak mozeme zacat diskutovat na inej urovni, nez tej, ktoru ste rozbehol vy,
svojim sprostym nadavanim.

137348

12.6.2007 13:59

RE: Len malickost

listonos 85.?.?.?

Reakce na 137348

Ja som ti dal aj konkretne argumenty aj poukazal na tvoje schybenia a jedine na co si sa zmohol bolo nadavat mi do debilov, a vyvodzovat zavery akoze z mojich nazorov, ktore som v zivote nepovedal, lebo prvy krat v zivote som napisal meno Ariel Sharon prave teraz. Ty tu klames, osocujes, prekrucujes fakty. Ze ta hanba nefackuje.

Inak je zaujimave ako tu zahadne nefunguje cenzor ked tu ty nadavas ludom do debilov, kokotov a podobne. Keby ta tu cenzor nechranil, tak sa z tych tvojich klamsteiv nevymotas - chudacik.

137409

12.6.2007 17:43

RE: Len malickost

google 84.?.?.?

Reakce na 137409

>Ja som ti dal aj konkretne argumenty

ukazte mi kde?

>aj poukazal na tvoje schybenia

ukazte mi kde?

>a jedine na co si sa zmohol bolo nadavat mi do debilov,

znova len mozem zopakovat, ukazte kde som vam nadaval do debilov, Janko Hrasko!
napisal som:

"ako to dokaze branit niekto, kto s zidovstvom nema nic spolocne, je mi hadankou.
vlastne ani nie hadankou. to musi byt alebo vymyty mozok alebo debil"

zato s nadavanim mne ste zacal vy a to bez dovodu, konkretne tu.

citujem:

"Ty dokazes ten svoj antiamerikanizmuis najebat fakt do vsetkeho - dement"

a okrem toho ste nadaval este tu alebo tu.

>a vyvodzovat zavery akoze z mojich nazorov, ktore som v zivote
>nepovedal, lebo prvy krat v zivote som napisal meno Ariel Sharon
>prave teraz.

ja som nikde netvrdil, ze ste napisal meno Ariela Sharona, ja som napisal, ze len debil ich moze obhajovat.
vy s tou vasou, nicim nepodlozenou nenavistou voci Iranu, ste shabes boy ako vysity
a zastavate oficialnu politiku sionistickych vojnovych zlocincov a vrahov.

>Ty tu klames, osocujes, prekrucujes fakty.

vyzera to podla archivu Zvedavca, ze to je prave vas vymazany mozog, ktory si nepamäta, co vyprodukoval.
dam vam dobru radu. ked neviete, co ste tu popisal, skontrolujte si to v archive
a az potom rozdzavujte hubu.

>Inak je zaujimave ako tu zahadne nefunguje cenzor ked tu ty
>nadavas ludom do debilov, kokotov a podobne.
>Keby ta tu cenzor nechranil, tak sa z tych tvojich klamsteiv nevymotas

nikde som nikomu takto nenadaval, vy KLAMAR, takze ma cenzor nemusel pred nicim chranit, zato vy ste tu nadavali ako kocis.
dokazal som vam to poukazovanim a citovanim z vasich prispevkov.
a takto ako som vam to teraz demonstroval ja, vyzera: "konkretne argumentovat"


>chudacik.

podpisovat ste sa nemusel.

137417

12.6.2007 19:51

RE: Len malickost

listonos 85.?.?.?

Reakce na 137417

Ale nadaval, ako si moze kazdy precitat. Do debilov mne tuna hore a to druhe tuna

http://www.zvedavec.org/nazory_1913.htm#ptr127697

a tuna

http://www.zvedavec.org/nazory_1919.htm#ptr128125

Viac sa mi hladat nechcelo. A ze ide o nejaky terminus technicus, tak to mozes hovorit tuna cechom - to tak akurat v tvojej hlave existuje. Ale hlavne ze: "nikde som nikomu takto nenadaval".

Ostatok nejdem riesit, lebo s klamarom sa tazko diskutuje, kedze ma po ruke tolko argumentov kolko si len dokaze vymysliet.

A to boldovane KLAMAR si rovno zaves nad postel.

137423

12.6.2007 20:30

RE: Len malickost

google 84.?.?.?

Reakce na 137423

doteraz som vam nenadaval, ale teraz vam prvykrat musim povedat,
ze ste sprostejsi ako dovoluje americka ustava.
a ta toho dovoli vela.

takze mizantrop z tohto prispevku http://www.zvedavec.org/nazory_1919.htm#ptr128125, ste vy?
v tom pripade si to pomenovanie kokot zasluzite uplne.

a ked ste este aj
Frantisek Sebej
Doplňovač regálů
Psychiater
Peter Fuss
Mossad_rezident_Košice

tak potom niekolkonasobne.

shalom do Palestiny

tusil som, ze patrite ku steinovej uderke.
zla slovencina, zly pravopis, neschopnost argumentovat.

137424

12.6.2007 22:39

RE: Len malickost

Guttapercha Fromms 38.?.?.?

Reakce na 137424

>tusil som, ze patrite ku steinovej uderke.
>zla slovencina, zly pravopis, neschopnost argumentovat.

Ach gugliatko, ty to mas tazke ja viem! Namiesto, aby si zil, nahanas len matohy [cool]

Nevadi, niekedy to aj ty pochopis, ze nejde o dobru vs. zlu slovencinu, alebo nebodaj dobry vs. zly pravopis; ide len o to, co ty tvojimi prispevkami a krcovitymi odpovedami tu v zvedavcovi kolportujes! Got it?

Ach ja! Zabudol som, ze ty (zasadne) milujes mat posledne slovo [mrknutí jedním okem] Go ahead zelenáč!

137428

12.6.2007 23:54

RE: Len malickost

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 137428

Jeste neco "zajimaveho" nebo uz jste skoncil, jak vidite na Zvedavci se muzete tesit privelegiu napsat lecos, akorat to po vas musi lide cist, coz neni zas tak dvakrat zabavne. Neni to zabavne, neni to vtipne, je to hloupe a o nicem. Proc vlastne pisete a proc musite tak casto menit podobu nicku? Ja nerikam, ze nejsou lide, co by melo podobne hodnoceni, jak jsem uvedl vyse k mym prispevkum, ale aspon se podepisuju furt stejne, podobne tak google, a tim davame moznost, aby si nekteri lide nedelali zbytecne nasili ctenim nasich prispevku. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

137436

13.6.2007 1:06

RE: Len malickost

google 84.?.?.?

Reakce na 137428

>Ach gugliatko, ty to mas tazke ja viem!

ach zidacik, viem, ze vy to mate lahsie, ved patrite k vyvolenym.

>Namiesto, aby si zil, nahanas len matohy

ze to vy nazyvate matohami, je vasa vec.
ja zostanem pri oznaceni vojnovi zlocinci, fasisti, tunelari a vrahovia malych deti.

>Nevadi, niekedy to aj ty pochopis, ze nejde o dobru vs. zlu slovencinu, alebo nebodaj dobry vs. zly pravopis;

co sa tyka slovenciny, islo mi o to, ze listonos pise zlou, starodavnou slovencinou,
ktora sa dnes uz nepouziva a ktoru sa zrejme naucil predtym, nez opustil Slovensky Tisov stat,
ako statisticky zholohoaxovany zid, richtung Palestina.
zeby ste to pochopil, som ani neocakaval.
ide to na konto vasej zlej slovenciny a obmedzenej mozgovej kapacity v dosledku udrziavania rasovej cistoty vyvolenych.
(rozumej:krizenia sa len medzi svojimi)

>ide len o to, co ty tvojimi prispevkami a krcovitymi odpovedami tu v zvedavcovi kolportujes! Got it?

posledny, mne znamy, ktory kolportoval, bol zurivy zid a komunista Egon Erwin Kisch a ten sluzil celym srdcom internacionalnemu komunizmu.
ja nesluzim nikomu.

>Ach ja! Zabudol som, ze ty (zasadne) milujes mat posledne slovo

kto nie?
Prost!

>Go ahead zelenáč!

dobru noc, dedo!

137439

13.6.2007 8:19

RE: Len malickost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 137428

>>tusil som, ze patrite ku steinovej uderke.
>>zla slovencina, zly pravopis, neschopnost argumentovat.
>
>Ach gugliatko, ty to mas tazke ja viem! Namiesto, aby si zil,
>nahanas len matohy [cool]

>
>Nevadi, niekedy to aj ty pochopis, ze nejde o dobru vs. zlu
>slovencinu, alebo nebodaj dobry vs. zly pravopis; ide len o to,
>co ty tvojimi prispevkami a krcovitymi odpovedami tu v zvedavcovi
>kolportujes! Got it?

>
>Ach ja! Zabudol som, ze ty (zasadne) milujes mat posledne slovo
>[mrknutí jedním okem] Go ahead zelenáč!

Já se Vám divím, že se na takovou svoloč nevykálíte. A s těmi "cenzurovanými" výrazy je to celkem jednoduché, kdo "maže", ten jede a nebo - nemažete, klepe to. Dáváte akorát takovým fanatikům stále víc chuti stříkat ty jedy kolem sebe. Takový člověk je pravděpodobně chudák, nic ho nemůže uspokojit, ve všem vidí židovské spiknutí apod. Ale on už si ho nějaký Chocholoušek podá. Psi štěkají, ale karavana jde dál.

137451

13.6.2007 10:42

RE: Len malickost

google 84.?.?.?

Reakce na 137451

>Já se Vám divím, že se na takovou svoloč nevykálíte.

pocuvajte, vy svoloc,
vase chore sexualne predstavy si nechajte pre horuce tel-avivske vecery.
nas nimi obstastnovat nemusite.

>A s těmi "cenzurovanými" výrazy je to celkem jednoduché, kdo
>"maže", ten jede a nebo - nemažete, klepe to.

toto vasa vyvolena, spendlikova hlavicka nepochopila celkom.
ja vobec nemam s editorom nejake nadstandartne vztahy, skor naopak.
lenze kazdy moj prispevok, kde sa k niekomu obracam osobne, je vzdy reakciou.
aj vy, vase zidovske blahorodie, ste vo vasom prvom prispevku na mna,
zacal pouzivat hned v prvej vete nadavky. ked vam teraz odpisem v podobnom tone,
zacnete hned skuvinat oy-wey, oy-wey, vsade sam antisemitizmus, editor, nevdak, bla, bal.. oy-wey, oy-wey.

>Dáváte akorát takovým fanatikům stále víc chuti stříkat ty jedy kolem
>sebe. Takový člověk je pravděpodobně chudák, nic ho
>nemůže uspokojit, ve všem vidí židovské spiknutí apod.

a) nie vo vsetkom vidim zidovske spiknutie
b) nie som chudak
c) pisem len o skutocnych vrahoch, manipulatoroch,
zlodejoch, teroristoch, vojnovych zlocincoch a rasistoch chazarskeho povodu.
zoberme si napriklad len 20-te storocie a to len tak spamäti:

K.Marx
Kaganovicovci
R.Luxemburgova
Berija
Lenin
Kwasnieski
Wolfowitz
Wolfensohn
Rottschild
takmer cela zaloha krvavych katov GULAGU
drtiva väcsina clenov krvaveho sovietskeho parlamentu
Lauder
Zelezny
David Ben-Gurion
Moshe Sharett
David Ben-Gurion
Levi Eshkol
Yigal Allon
Golda Meir
Yitzhak Rabin
Shimon Peres
Menachem Begin
Yitzhak Shamir
Shimon Peres
Yitzhak Shamir
Yitzhak Rabin
Shimon Peres
Benjamin Netanyahu
Ehud Barak
Ariel Sharon
Ehud Olmert
Cheney
Leo Strauss
Allbright-Korbelova
Josef Korbel
Silverstein
Albert Wohlstetter
John Bolton
Lewis Libby
Zbigniew Brzeziński
Soros
Berezovski
Chodorkovski

ak mate pocit, ze niekto je na tej liste nespravodlivo,
tak napiste kto a preco si tak myslite a ja to skorigujem aj na liste, aj v hlave.
slubujem.

>Ale on už si ho nějaký Chocholoušek podá.

nasilie a vyhrazky.
neviem ci by ste sa odvazil aj zoci voci, ale tipujem, ze nie.
inak, oblubena chazarska metoda, nasadzovania bojovych, militantnych jednotiek medzi civilistami,
ktoru v novodobych dejinach, pouzivali napriklad nacisti v Nemecku, pri preberani moci.
nedivim sa, aj inde ste sa od nich hodne naucili.

>Psi štěkají, ale karavana jde dál.

otazka zostava, kto su ti psi
a kto je karavana.
stavil by som pät sekelov, ze to mate pomylene.
a blizka buducnost vam to aj ukaze, pan "vyvoleny".

137455

13.6.2007 16:53

RE: Len malickost

yvonne 216.?.?.?

Reakce na 137455

>tak napiste kto a preco si tak myslite a ja to skorigujem aj na >liste, aj v hlave.
>slubujem.

Gääääääääääähn! Viete pan google na vycnievajuce ciele sa intelektualskym lenivcom vzdy najlahsie utoci.

A Vy sa ani nenamahate robit nieco ineho!

137471

13.6.2007 19:51

RE: Len malickost

google 84.?.?.?

Reakce na 137471

>Gääääääääääähn! Viete pan google na
>vycnievajuce ciele sa intelektualskym lenivcom vzdy najlahsie
>utoci.

nerozumiem, co ja mam mat s tym spolocneho?

137476

13.6.2007 20:34

RE: Len malickost

yvonne 38.?.?.?

Reakce na 137476

Hlavne, ze ste n e z a b u d o l zagágať [cool]

Leute gibt´s!

137477

13.6.2007 21:56

RE: Len malickost

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 137476

čau google, neztrácej čas provokatéry, neschopnými diskuse, za to přeci nestojí. Kdyby se aspoň snažili, ale jde to od desíti k pěti. A od pěti k mínus jedné, u některých. [chechtot]

Co naplat, stali se nám osudem, který zhyne až spolu s jejich vnitřním poutem. Nám stačí pouze přihlížet jejich stupňujícím se roztodivným mutacím a nevycházet z údivu! [chechtot] [chechtot] [chechtot]

137478

13.6.2007 22:43

RE: Len malickost

google 84.?.?.?

Reakce na 137478

cau medo, na provokaterov im chyba kapacita.
keby som ich bral vazne, tak by som im aj vazne odpovedal.

to je len demostracia toho, ze sa menia casy.
ich primitivne mantry, ktore po desatrocia pistali na vsetky strany,
sa uz ludom zunovali.
prestavaju im fungovat
a oni, bohuvdaka, nic ineho nevedia.

ale v jednom mas pravdu, uz to prestava byt zabavne.
este sa nakoniec dopracujeme k tomu, ze nam ich zacne byt luto... [zmaten]

137481

14.6.2007 2:23

RE: Len malickost

listonos 85.?.?.?

Reakce na 137478

Mate v tej vasej uvahe o provokateroch jednmu zasadnu chybu a to tu, ze provokovat v tomto threade zacal google reakciou na mna. Ale to je u ludi ako vy a google celkom bezne. Myslim tym, zamienat si pricinu s nasledkom - kauzalita sem, kauzalita tam. Vsak koho by to uz zajimalo, hlavne ze vam to sedi do skladacky. Sice obraz bude potom naopak ale to nevadi - haha [smích]

137483

14.6.2007 3:48

RE: Len malickost

Datel 206.?.?.?

Reakce na 137483

Jo listonosi , vam kdyz se rekne pravda , berete to jako provokaci.

137486

14.6.2007 9:42

RE: Len malickost

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 137486

národ, který má monopol na pravdu, napříč dějinami, to jako provokaci musí brát nutně! [chechtot]

137489

16.6.2007 3:21

RE: Len malickost

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 137486

Jo s pravdou to je jako s tvrdym chlastem, vestina lidi snasi pouze redenou. [mrknutí jedním okem]

137626

14.6.2007 9:45

RE: Len malickost

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 137483

" Ale to je u ludi ako vy a google celkom bezne. Myslim tym, zamienat si pricinu s nasledkom - kauzalita sem, kauzalita tam. "

vida, tímto Vás vyzývám, abyste v případě mojí osoby, své tvrzení podložil. A to na konktétním případě, konkrétním tvrzením- důkazem, chcete-li argumentem. Sem s tím, listonoši, a žádné vytáčky. Čekám.

137490

14.6.2007 11:13

RE: Len malickost

listonos 85.?.?.?

Reakce na 137490

Ale vsak som vam to tam naspisal. Nazvali ste ludi co v tomto threade diskutovali s guglom provokatermi. Tuna http://zvedavec.org/nazory_2101.htm#ptr137476

provokacia |.lat| - vyzyvave spravanie; vyvolavanie konfliktov; stvanie; podpichovanie - Slovnik Cudzich Slov - vydalo SPN v roku 1983.

Tuna http://zvedavec.org/nazory_2101.htm#ptr137200 ma gugl nepriamo obvinuje ze moji predkovia maju na svedomi bolsevizmus. Ked sa ohradim a napisem ze to tak nie je, tak mi zacne nadavat do debilov. Sledujete v tom tu postupnost? Asi nie, lebo podla vas som provoketer ja a on sa asi len brani - ze? Ibaze by ste brali ako provokaciu moj nazor ze komunisti su zlodeji.

Tymto koncim prispievanie v tomto threade, uz ma unavuje vam tu pastovat linky na vase vlastne prispevky.

Ale vy si klude nahanajte tie vase matohy. Konieckoncov, je to vas zivot.

Na zaver citat zo serialu Step by Step kde Sasha Mitchell hra Codyho:

"Cody, upiri preci neexistujou!"
"Jak neexistujou? Nechodis do kina nebo co?" [smích]

137495

14.6.2007 19:07

RE: Len malickost

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 137495

"Nazvali ste ludi co v tomto threade diskutovali s guglom provokatermi."

ODSHORA: id Vanguard:"Ty ale musíš být slušný magor..."
id Guttapercha Fromms: "Ach gugliatko, ty to mas tazke ja viem! Namiesto, aby si zil, nahanas len matohy"
"Hlavne, ze ste n e z a b u d o l zagágať"

id z IP 72. atd. :"Já se Vám divím, že se na takovou svoloč nevykálíte."
"Ale on už si ho nějaký Chocholoušek podá"
id yvonne: "Viete pan google na vycnievajuce ciele sa intelektualskym lenivcom..."

Ak sú tieto vety diskusiou, ta ja som čínskym bohom podsvetia! [chechtot] [chechtot] [chechtot]


Vy konkrétně podle mne provokatérem jste, protože(odůvodnění) měníte nicky(nebo jste do jisté doby měnil), nepřímo jste se k tomu doznal, tím, že googlovi vyčítáte, že Vám nadává, ač id listonos pan google prokazatelně nenadával(slovo Kokot přisoudil měniči nicků, nikoliv Vašemu id listonos, ovšem výběr mezi židem a debilem je možná googlův omyl, když se asi mylně, domníval, že žid jste, každopádně byste si o kořenech komunismu měl nastudovat dostatek materiálů- viz níže ). Navíc se zaměřujete na osobu googleho, při diskusi s ním, jak už Vám vyčetl, namísto toho, abyste se v diskusi věnoval obsahu diskutovaného tématu. Nálepkování bolševismem Vám též na věrohodnosti nepřidává.

bolševismus židovský vynález je. Karel Marx, otec velké ideje, díky níž a jejím následovníkům zahynulo mnoho lidí, byl vnukem rabína. V Rusku v době bolševické revoluce, při které zahynulo mnoho lidí, působili lidé jako žid Berija a další sebranka od NKVD. Tam židé napáchali mnoho hrůz ve jménu komunismu. Nastudujte si též etymologický výraz přízviska Stalinova, a totiž Džugašvili. Znamená to "syn Žida". Tedy Stalin či jeho otec byl nejspíše gruzínským židem. Dále je známo, že systém kibuců, známý z první poloviny 20. století, do puntíku naplňuje marxisticko-komunistické ideje v praxi (společný majetek, práce pro celek). Toť ke googleho " nespravedlivým obviněním".
Původně jste tvrdil, že žid nejste, zde doznáváte, že ano "ma gugl nepriamo obvinuje ze moji predkovia maju na svedomi bolsevizmus" Jak to tedy máme chápat? Buď žid jste a vaši dávní soukmenovci komunismus vymysleli, anebo žid nejste, a tedy nejste vzdáleně ani spřízněn s Marxem (pokrevně v rámci národa).

137519

14.6.2007 19:08

RE: Len malickost

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 137495

pokr.
Aké mátohy? Myslíte tím fakt, že má svět co dělat s průnikem tří fenoménů- a to je a) marxisticko-rasistický Izrael(demokratický občas jen ke svým vlastním občanům)uplatňující drakonickou osadnickou politiku na Západním břehu+ vojenský masakr Libanonu v loňském létě, b) světoví židovští bankéři a vlastníci médií, nehledě na partičky uhnízděné v Pentagonu a Hollywoodu+ c) neutuchající odškodné za nacistickou genocidu, uplatňované na i na těch, kteří s tím nemají a neměli co do činění, plánované i pro druhou generaci (sic!) spojené s vydíráním holocaustem každého vlivnějšího člověka, který si dovolí nesouhlasit s politikou Izraele a židů obecně? Osobně tyto fenomény považuji za oddělené,(ač všechny tři uvnitř spojené židovstvem různých vyznání a občanství), vyvíjející se samostatně, ale tam, kde prolnou, je pak šílená paseka. A nelze se pak reakcím ostatních lidí divit.

upíři existují i bez toho kina. Stačí energii kundliní vyvést po sušumna nádí do "plazího mozku" v nitru toho lidského (jisté centrum před kterým dávní mudrci varují) a zde ji udržovat. Zpočátku nastane vliv na Vaše eterické tělo, jehož změny se následně postupně projeví i na Vašem fyzickém těle (postupné prodlužování špičáků, chuť na krev zapřičiněná nutkáním vyvažovat v těle plazí a lidskou energii, zvýšená citlivost na jemné energie). A máte to. Do kina pak nemusíte. [mrknutí jedním okem] [chechtot]

Tím pro svoji osobu toto vlákno ukončuji, neboť není co dodávat.

137520

14.6.2007 13:03

RE: Len malickost

google 84.?.?.?

Reakce na 137490

>" Ale to je u ludi ako vy a google celkom bezne. Myslim
>tym, zamienat si pricinu s nasledkom - kauzalita sem, kauzalita
>tam. "

>vida, tímto Vás vyzývám, abyste v případě mojí osoby,
>své tvrzení podložil. A to na konktétním případě,
>konkrétním tvrzením- důkazem, chcete-li argumentem. Sem s
>tím, listonoši, a žádné vytáčky. Čekám.

ty si teda dobry Medo,
chcel by si odpoved od sionistu, ale bez vytacok. [zmaten]
no ako to ma ten biedak urobit.
on sa to nikdy nenaucil, pretoze v prestavkach medzi prepoludnajsim
a popoludnajsim otrepavanim hlavy o mur, snival svoj velky sen
o tisicovke gojskych otrokoch.

podobnost s arabskym snom o tisic pannach u arabov, je samozrejme ciste nahodna.

137503

14.6.2007 13:52

RE: Len malickost

Krajan 66.?.?.?

Reakce na 137503

>chcel by si odpoved od sionistu, ale bez vytacok.
>no ako to ma ten biedak urobit.

Pre jedneho Simpel(a) to staci uplne jednoducho a hlavne bez vytacky!

Pozdrav od Götz v. B. Vložený obrázek

137506

14.6.2007 18:32

RE: Len malickost

google 84.?.?.?

Reakce na 137506

>Pre jedneho Simpel(a) to staci uplne jednoducho a hlavne bez
>vytacky!

>
>Pozdrav od Götz v. B.
>Vložený obrázek


gratulujem k vykonu.
tymto svojim prispevkom, ste niekolkonasobne prekrocili svoju mozgovu kapacitu.

len jednemu nerozumiem, preco musia zajordanci vecne demonstrovat svoju
nekrofilno-analnu sexualnu orientaciu?

137518

14.6.2007 19:30

RE: Len malickost

yvonne 66.?.?.?

Reakce na 137518

>...nekrofilno-analnu sexualnu orientaciu

Dakujem pan google! Prave som vyhrala moju stavku s Krajanom! Ja som predpovedala, ze Vasa reakcia na jeho prispevok bude doslovna; kuknite si citát. Vyhrala som 0,5 l barack pálinka - fütyülös [cool]

Btw. ked uz neviete historicky zaradit znamy vyrok Götz v.Berlichingen a jeho kauzalitu k debate tu v zvedavcovi, tak to nehovori velmi mnoho o Vasej mozgovej kapacite...

A co sa tyka opakovaneho podozrievania - kuknite si citát znovu - tak si nemozem pomoct a lutujem, ale je to zrejme len reflexia Vasich predstav! Nevadi - alles wird gut!

137522

14.6.2007 10:16

RE: Len malickost

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 137423

díval jsem se pro jistotu na oba odkazy, kde Vám měl google nadávat, ale nikde nevidim, že by pan google nadával Vám, člověku s id listonos.
slovem "Kokot" naopak častujete Vy pana google, o řádek níže (http://www.zvedavec.org/nazory_1919.htm#ptr128175)
To je ta vaše záměna příčiny a následku? [chechtot] Učebnicové provedení!

137493

10.6.2007 10:35

RE: Len malickost

google 84.?.?.?

Reakce na 137280

>Ty ale musíš být slušný magor...

ani slusny, ani magor.
budes si musiet hladat kamarata niekde inde.
skus na nezvedavcovi.

137285

11.6.2007 8:02

RE: Len malickost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 137251

Dobre, tak nie si zid ale vyzeras ako zid - haha.

Vedia oni,že jedno nevylučuje druhé ??? Nemusia byť židom- stačí,keď sů len jejich Shabes-boys či ako hovoríme u nás- Prožidovská Pátá Kolona,která kvičí stejně jako oni,za jejich peníze a za těch pár droptů,které jim spadnou od stolu !!! [bliji]

137332

9.6.2007 3:10

RE: Len malickost

Marian 74.?.?.?

Reakce na 137198

neviem ci to az tak bolo ako to popisujes ale je to uplna malickost oproti tomu ako vyhlasit ze jedna krajina ma zbrane hromadneho nicenia napadnut ju zvrhnut jej vladu a vyvrazdit 100 tiscky obyvatelov..ozaj co je horsie???
som rad ze si vsimas aj take malickosti ako venezuela...a kto uz ma len rozhodovat o majetku na ich pode ak nei stat...snad nejaky zidovsky rabin???

137222

9.6.2007 3:19

RE: Len malickost

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 137222

Je to jak to Kevin popisuje a ma to jasnou souvislost s tematem calnku, na rozdil od ZHN nebo poctu obeti v Iraku.

137223

10.6.2007 7:57

RE: Len malickost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 137198

Mohli by ste mi prezradiť odkiaľ máte túto informáciu?

137278

8.6.2007 16:20

Proč ?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 85.?.?.?

Autor článku tvrdí ...Stát by měl mít rozhodovací pravomoci ve strategických oblastech, jako je energie, plyn, voda a ropa...
Já pamatuji, kdy náš stát míval rozhodovací pravomoci ještě i v jiných oblastech. Za to období (1948 - 1989) jsme na světovém žebříčku dosažené životní úrovně klesli z 8. na 46. místo. I dnes zůstaly oblasti, kde rozhodují výhradně státní byrokrati. Zdravotnictví, armáda, policie, školství, pošta, dráhy, silnice. Těžko rozhodnout, kde je korupce a diletantismus horší. Proč bychom měli dobrovolně vydávat do rukou za nic neodpovídajících, líných a úplatných státních úředníků jakékoliv další odvětví?

137199

8.6.2007 20:19

RE: Proč ? proto

jiří 88.?.?.?

Reakce na 137199

Proč bychom měli dobrovolně vydávat do rukou za nic neodpovídajících, líných a úplatných státních úředníků jakékoliv další odvětví?
Já myslím že v rukou zkorumpovaných a za největším ziskem za každou cenu honícím se firmám to není o moc lepší

137207

8.6.2007 21:48

RE: Proč ?

bajaja 195.?.?.?

Reakce na 137199

Jednoznačně souhlasím s tím, že stát by měl tato nezbytná odvětví zajišťovat. Pokud by měl fungovat jen na vybírání daní a živení úředníků pro nic, tak to stát nepotřebuji a můžeme se vrátit do doby kamenné. Lidé se ale od počátku civilizace sdružují do větších celků mimo jiné proto, aby byli schopni spolehlivě si zajistit nezbytné podmínky k životu a posílili vůči jiným celkům. Nijak bych však nebránil ani jednotlivcům tato odvětví provozovat. Ať si natáhnou ropovod, postaví silnice, zřídí elektrárny a prodávají zájemcům. Ale ne rozprodávání(si mezi sebou) tohoto klíčového státního majetku(majetek všech obyvatel) za pakatel, jako tomu bylo při privatizaci mezi zájmovými skupinami, provázanými se správci majetku z minulosti a ohrožení tak každého jednotlivce nedosažitelností této základní služby nebo krachem.
O životní úrovni bychom se mohli bavit dlouho, záleží co pokládáte za kriterium. Neznám také žádný důvodu, proč by stát nemohl být dobrým správcem svého majetku. Současná vláda jistě ne, ale domnívám se že tento stav je ovlivnitelný.

137210

8.6.2007 23:04

RE: Proč ?

jaaan 67.?.?.?

Reakce na 137199

Nu Vojto a bude vam to ciniti dobre kdyz to sve hospodarstvi vydate do rukou sejdiru typy Krejcire ci Vitka Kozeneho a nebo dalsi soukrome verbeze?

Zde mate historicke hodnoceni hospodarstvi Ceska:

http://www.tendence.cz/pick/pick.htm

České země již koncem Rakouska - Uherska, před první světovou válkou (v období 1911 - 1913) představovaly - především díky průmyslu - hospodářsky nejsilnější teritorium tehdejšího Předlitavska a vedle Rakouska byly jeho ekonomicky nejvyspělejší částí. Podle různých pramenů (zejména Clark/1938, Maddison/1995 a Lacina & Kubů, Pátek/1999) jejich ekonomická výkonnost (měřená národním důchodem na obyvatele, resp. hrubým domácím produktem na obyvatele) činila asi tři čtvrtiny úrovně, dosahované tehdy na území dnešního Rakouska. České země měly tedy již tehdy středně vyspělou ekonomiku, která však nedosahovala úrovně zemí nejvyspělejších (ani svou výkonností, ani technologicky). Úroveň její výkonnosti činila např. asi tři čtvrtiny úrovně Francie, dvě třetiny úrovně Německa a asi třetinu až polovinu úrovně USA. 1

Poválečná rekonstrukce v nově vytvořeném Československu proběhla nejdříve ze všech středoevropských států a do roku 1929 se jeho výkonnost (hrubý domácí produkt na obyvatele) zvýšila o 45 %. Tuto úroveň však již nikdy předválečné Československo nepřekročilo, protože světová hospodářská krize se zde projevila hlouběji 2 zejména v důsledku větší závislosti malé země na mezinárodních trzích (obdobně, jako v Rakousku).

Přesto výsledný dosažený růst ekonomické výkonnosti - do roku 1937 proti roku 1913 o 38 % (ročně o 1,4 %) - byl vyšší než v uvedených porovnávaných zemích. ve Francii činil 29 % - ročně 1,1 %, v Německu 26 % - ročně 1 % a v USA 21 % - ročně 0,8 %. Naopak Rakousko dokonce svou úroveň téměř o 9 % snížilo. Mezinárodní postavení Československa v ekonomické výkonnosti se tím zlepšilo. v Českých zemích (podle odhadů) na sklonku existence Československa - v roce 1937 - dosáhla asi čtyř pětin úrovně Francie, tří čtvrtin úrovně Německa a 40 - 55 % úrovně USA (obdobně v Československu dvou třetin resp. tří pětin, resp. 30 - 45 %) 3. Výkonnost Rakouska se dokonce "propadla” asi o jednu desetinu pod úroveň Českých zemí. 4

Po druhé světové válce Československo (v tom i Česká republika) rychle obnovilo svou předválečnou ekonomickou výkonnost (hrubý domácí produkt na obyvatele již v roce 1948 obnovil svou nejvyšší úroveň z roku 1929) a do roku 1989 ji proti roku 1937 zvýšilo asi trojnásobně 5 - ročně o 2,1 %, v tom Česká republika podle odhadu jen asi 2,7krát - ročně o 1,9 % (i v důsledku své pomoci k vyrovnávání úrovně Slovenska) - tedy méně než porovnávané vyspělé země: Rakousko 5,1krát - ročně o 3,2 %, Francie 3,9krát - ročně o 2,7 %, Německo 3,7krát - ročně o 2,5 %, USA 3,4krát - ročně o 2,4 % (Maddison/1995).

Českosl...Automaticky kráceno

137213

9.6.2007 0:32

RE: Proč ?

google 84.?.?.?

Reakce na 137213

>(i v důsledku své pomoci k vyrovnávání úrovně Slovenska)

zato nevychadzam s udivu, ako vam to slape teraz, bez tej vyrovnavacej pomoci.
na koho to chcete zvalit teraz?
na skurvenych trpaslikov?

137218

9.6.2007 2:00

RE: Proč ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 137218

Přeči si borče Vojenské dějiny pospolité Slovače a k svému údivu zjistíš, že mnohé České a Moravské firmy povinně na Slovači stavěly své dcerské firmy.... zbrojovky, potravinářské atd...atd... Nebýt Českých firem, máte na Slovači .....ho.no (promiň, ale je to tak klidně pokračuj v nacionalistickém pláči)

137220

9.6.2007 11:43

RE: Proč ?

google 84.?.?.?

Reakce na 137220

>Přeči si borče Vojenské dějiny pospolité Slovače a k
>svému údivu zjistíš, že mnohé České a Moravské firmy
>povinně na Slovači stavěly své dcerské firmy.... zbrojovky,
>potravinářské atd...atd...

ja k svojmu udivu zistujem, ze niekto kto ma o politike a ekonomike predstavy ako ty,
sa odvazi s tym vyjst na verejnost.

>"Přeči si Vojenské dějiny pospolité Slovače"

to ma byt tvoj argument?

ty si precitaj Kamasutru a k svojemu udivu zistis,
ze okrem onanovania existuju aj ine sposoby odburania pretlaku v hlave.

>Nebýt Českých firem, máte na Slovači .....ho.no

myslis hovno?

vies to su take iste kokotiny a legendy, ako keby som ja napisal,
ze nebyt Monarchie, mali by ste to hovno vy.
ale to by som musel byt aj taky vymazany ako ty.
ze ty bez takych urbannych legiend nemozes kludne zaspat, je tvoj problem.

>(promiň, ale je to tak klidně pokračuj v nacionalistickém pláči)

takze ja nacionalisticky placem a ty internacionalne oslavujes?

znova sa nadychni a namiesto prezentovania nazorov z knihy
"Vojenské dějiny pospolité Slovače",
pokus sa mi vysvetlit vlastnymi slovami,
co som sa ta pytal v predoslom prispevku.

preco vam to nefici teraz, ked uz nikoho nevyrovnavate?
na koho to chces zvalit teraz?
na skurvenych trpaslikov?

ps.:
a borec z nas dvoch, si len ty.
v trieskani chujovin.

137242

10.6.2007 1:27

RE: Proč ?

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 137242

Google, ty uz ty travu nehul!!!!!!!!!! [chechtot]

137270

8.6.2007 23:05

RE: Proč ?

jaaan 67.?.?.?

Reakce na 137199

dale:

Československo bylo svou úrovní HDP na obyvatele v třicátých letech na 17. - 18. místě ve světě (mýty o 10. místě vycházejí jen z porovnání úrovně průmyslu, resp. 20. hlavních průmyslových výrobků). Porovnání pořadí vzhledem k nesrovnatelnému (zvyšujícímu se) počtu vyspělých (industrializovaných) zemí je však méně výstižné než srovnání úrovně s vyspělými zeměmi, i když - zejména v dlouhodobém horizontu - jsou jen velmi přibližná (včetně zde uváděných srovnání).

137214

9.6.2007 3:26

RE: Proč ?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 137199

Jenomze trh v tak globalnich vecech jako ropa, media, uran a casem to bude voda, potraviny neexistuje. Existuje mocenske lobysticke skupiny, ktere docasne deformuji trzni mechanismy. Pro Venezuele i pres fakt soudruha Chaveze, je lepsi vychodisko Chavez nez smlouva o rope, kterou ma schvalit iracky parlament. Jedna se tzv. "formular smluv pro terti svet". Rusko to take odmitlo a ma kontrolu nad svou ropou, prestoze 25% akcii je v rukou zahranicnich investoru. A president Putin v unoru v Mnichove rekl pri kritice Ruska ohledne otevrenosti sve ekonomiky. USA odmitly prodat podily v ropnem prumyslu svemu nejvetsimu veriteli Cine. Zapadni velmoci maji kontrolu nas svymi startegickymi zdroji, takze proc ne Chavez?

137224

10.6.2007 1:22

RE: Proč ?

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 137199

V roce 1960 jsme na tom byli pry velice dobre [chechtot]

TAK JSEM NOSTALGICKY ZALISTOVAL V CASOPISE "ABC" Z ROKU 1960.

Az bude tobe pionyre, ctenari, tricet, petatricet let, vzbudis se do sveta, ktery uz v mnohem nebude podoben dnesku. Budovatele komunismu v Sovetskem Svazu i u nas budou mit k dispozici moderni automatizovane zavody, zvladnou zemedelske prace prumyslovym zpusobem, budou pracovat 6 hodin denne.
V te dobe proniknou hluboko do taju vesmiru. Toto vsechno se promitne do kazdodenniho zivota:
250 milionu tun oceli rocne, hojnost vsech prostredku, mestska doprava zdarma, bezplatne stravovani ve skolnich a zavodnich jidelnach, bydleni v prostornych bytech bez najemneho, levne a nebo bezplatne turisticke zakladny atd...
To neni zacatek fantasticke povidky naseho casopisu, to je realny 20 lety program Komunisticke strany Svazu sovetskych socialistickych republik, o kterem pise, mluvi a premysly cely svet. Bledne slava kapitalisticke techniky a vyroby. Vzdyt za 10 let predstihne SSSR Spojene staty americke dvaapulkrat a v roce 1980 bude jeho naskok sedminasobny. Je krasne zit v takovem svete!
Vsichni se musime pricinit! Ucit se a pracovat. I mimo skolu ve svych pionyrskych oddilech, krouzcich i ve specialnich kolektivech. Komunismus potrebuje lidi odvazne, cestne, muze a zeny, kteri umeji zit v kolektivu a pro kolektiv.


Takze tak nejak [velký smích]

137269

10.6.2007 3:35

RE: Proč ?

Datel 206.?.?.?

Reakce na 137269

No , to nepocitali ze ti budovatele prchnou do Izraele.

137274

10.6.2007 8:12

RE: Proč ?

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 137274

A co ti budovatele buduji v Izraeli? [oči v sloup]

137279

10.6.2007 8:50

RE: Proč ?

Datel 206.?.?.?

Reakce na 137279

Nic , kradou a vrazdi stejne jak v Rusku.

137282

10.6.2007 9:22

RE: Proč ?

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 137282

Takze si vlastne Rusko od tech budovatelu "oddechlo". Ted tam maji nouzi, ale asi to tak chteli

137284

10.6.2007 19:30

RE: Proč ?

Datel 206.?.?.?

Reakce na 137284

Nebojte , od te doby co se jich par vystehovalo , jde uroven nahoru . Bohuzel nekteri se vraci.

137298

10.6.2007 19:45

RE: Proč ?

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 137298

Proc pisete: "bohuzel nekteri se vraci"?
Vzdyt muzou zacit opet budouvat ten komunismus [smích]
Jo ja jsem zapomel komunisticka strana byla v Rusku zakazana.
Skoda ze ji nezakazali v Cechach [pláč]

137299

8.6.2007 17:40

Prognóza: ve Venezuele poteče lidská krev proudem.

Kropáč 89.?.?.?

Protože záladním právem druhu Homo (pseudo) sapiens není právo na život, ale právo vlastnit cokoli. Ostatní jsou jen fráze.

137202

8.6.2007 20:08

RE: Prognóza: ve Venezuele poteče lidská krev proudem.

ilsa 82.?.?.?

Reakce na 137202

"...není právo na život, ale právo vlastnit cokoli." Hmmm... Proč se vlastně narodí člověk? Proto, aby vlastnil cokoli anebo proto, aby svůj život prožil? Jo, a na okraj. Na této planetě visí cedule: "VYPRODÁNO!"

137206

8.6.2007 20:43

Rudá moucha

Jannastas 80.?.?.?

Autor článku je obyčejná rudá moucha, jejichž bzučení jsem byl nucen poslouchat skoro 40 let. Nemáte někdo mucholapku?

137208

8.6.2007 23:51

No jo

G3 85.?.?.?

Kdyby v USA stát neprodloužil licenci nějaké soukromé televizi, to už by tady bylo deset článků na téma porušování svobody slova a snaha o umlčení oponentů v USA (zvláště kdyby ta televize náhodou předtím odvysílala něco proti Bushovi). Ale ve Venezuele je to o.k., hlavně když nespolupracují se Spojenými státy.

137215

9.6.2007 2:47

RE: No jo

Datel 206.?.?.?

Reakce na 137215

Co by se asi stalo, kdyby TV v USA stvala proti Bushovi stejnym stylem jak ta Venezuelska TV proti Chavezovi v r.2002 ?

137221

9.6.2007 13:16

RE: No jo

rickover 86.?.?.?

Reakce na 137221

Americké TV stanice i média štvou proti Bushovi denodenně, aniž bych kdy slyšel, že kterákoliv médium má s vládou potíže. V zájmu pravdy dodávám, že přesně stejně jako proti Bushovi štvaly US média proti Johnsonovi, Nixonovi a Reaganovi, byly to i ty samé "argumenty", stejná slova, jenom jméno presidenta se měnilo. Zato tahle venezuelská TV nijak neštvala proti soudruhovi Chavézovi, pouze si dovolila namísto záběrů 24 hodin denně Chavézových rudých hord pouštět dětské pohádky a telenovely, tohle se ovšem v zemi socialismu neodpouští, naše normalisační TV, kterou dobře pamatuji, také musela denodenně otravovat diváky bolševickou propagandou a obrázky vzájemně se olizujících soudruhů, co si tak rádi tleskali sami sobě.

137248

9.6.2007 16:23

RE: No jo

Datel 206.?.?.?

Reakce na 137248

Americke televize stvou proti Bushovi ? A nebo ho kritizuji v ramci povolenych pravidel. Jake ma Chavez rude hordy ? A RCTV neprekrucovala behem puce ?

137252

9.6.2007 17:40

RE: No jo

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 137248

[velký smích] [velký smích] Pravda sem tama nejakeho moc stouraveho novinare soupnou do basy ci mu basou pohrozi afera o uvedeni Libbiho jako utajeneho zdroje, ci uplatni svuj vliv, aby nejaka informace byla uverejnena s pulrocnim spozdenim, jako v pripade reakci presidenta Bushe na Katrinu. Jinak receno demokraticti novinari muzou svobodne psat, ale musi si davat pozor, aby svuj uprimny pravdivy nazor nenosili prilis casto sefum na stul a nechteli po nich, aby se to zverejnilo. Je to elegantnejsi a sofistikovanejsi zpusob humpolackeho chovani Chaveze.V servilnich spojeneckych zemich se tiskove konference americkeho presidenta konaji bez otazek novinaru, jako treba v Praze. Akorat mi hlava nebere, proc tomu rikaji tiskova konference?

137257

9.6.2007 0:04

Odebrani licence

Kevin 91.?.?.?

Kdyby se to stalo v normalni demokraticke zemi, tak by televizi zustala budova, vybaveni, technika. Televize by mohla dale vysilat treba pres internet nebo satelit, nebo by mohla na zakazku vyrabet programy pro televize sousednich zemi (telenovely [mrknutí jedním okem] ). To ze ji bylo odebrano zarizeni a budova mluvi za vsechno. A autor clanku hrube zavadi, kdyz takove jednani obhajuje.

137216

9.6.2007 10:31

RE: Odebrani licence

bajaja 195.?.?.?

Reakce na 137216

Venezuela je trochu daleko abych si mohl ověřit skutečný stav věcí a naše zpravodajství už dlouho neberu vážně. Mohl by někdo poukázat na hodnověrný zdroj, který uvádí že majetek RCTV byl zkonfiskován? Tuto informaci jsem totiž našel jen v několika českých novinách, ale zahraniční zpravodajství se o tom nezmiňuje( http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/6696699.stm http://www.washtimes.com/business/20070529-120040-6617r.htm ). Pokud by tomu tak bylo, tak si myslím, že by to žádný tisk rozhodně neopomenul uveřejnit a vyvolalo by to skandál možná převyšující i celé neprodloužení licence. Tím spíš proto, že Chavez momentálně není zrovna v oblibě USA a "demokraticky" smýšlejícího světa. Některé zdroje třeba uvádějí že RCTV může nadále vysílat po kabelu a přes satelit. Všechny noviny se ale shodují na tom, že tato TV podporovala v r.2002 převrat proti Chavezovi. Pak ale nechápu, co je na neprodloužení licence tak překvapivého. Předpokládám že udělat to v USA, tak všichni skončí před soudem i s uklízečkou. Celé mi to opět přijde jako tvrdá propaganda českého formátu. Každopádně Chavez může naší vládě česká media jen tiše závidět.

137235

9.6.2007 17:42

RE: Odebrani licence

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 137235

Spravna poznamka, taky si myslim, ze by se to poradne rozmazlo. Zrejme jsme mozna trochu nalitli. [zmaten]

137258

9.6.2007 22:49

RE: Odebrani licence

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 137258

Mno, ono to jako "strasne znarodnovani" bylo predneseno i na Novinkach, ale pak se clovek uprostred clanku docetl, ze:
1) televize byla vyrazne protirezimni
2) neslo o znarodneni ale o neprodlouzeni licence

Protoze Chavez do znacne miry eliminuje a omezuje vliv a zisky US kapitalu v zemi a jeho vliv na tezbu ropy tak je logicke, ze tito lide budou radi strkat penize pro kazdou protichavezovkou propagandu ci za kazdy protichavezovsky nazor.
Tento boj nemuze vyhrat, leda by ho to stalo ohromne mnozstvi prostredku. Tak proste pockal, az licence dojde a uz ji neobnovil.

Kdyby sléo o znarovnovani tak necekal preci na nic. Stejne tak jako jä zil v domeni, ze to tam USSakum cele znarodnil a ne, on jen odkoupil majoritni podil a zavedl urcite limity na okradani obyvatelu Venezuely - aneb proc ti by meli platit za SVOU ropu svetovou cenu, ze kdyz ji maj na dvorku...

Jako vzdy je realita hodne vzdalena od toho, jak je nam to prezentovano. Vsechny media zkreslene prezentujici Venezuelske zalezitosti se timto stavaji krajne neduveryhodnymi - to je smutna ale nejdulezitejsi zprava ze vsech.

137266

10.6.2007 2:52

RE: Odebrani licence

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 137266

O licenci vim, ale jak to je s majetkem te televizni stanice, nemovitosti, technicke vybaveni....

137271

10.6.2007 7:47

RE: Odebrani licence

jaa 85.?.?.?

Reakce na 137271

majetek sloužící k páchání trestné činnosti...

137277

11.6.2007 9:18

RE: Odebrani licence

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 137277

Vysilaci technika byla jak se zda skutecne zabavena. Otazka je, zda formalni narizeni soudu, ktere udajne prislo az nekolik hodin po obsazeni televize, bylo opravnene ci nikoliv. Nikdo z nas nejspis nezna venezuelske zakony a nesledoval RCTV v dobe jejiho zaniku a to, ze je cela vec zpolitizovana ze vsech stran je vice nez jiste. Kazdopadne v RCTV muzou byt radi, ze neskoncili jiz v roce 2002 a mohli dalsich 5 let gumovat mistni obyvatelstvo stupidnimi telenovelami.

http://english.aljazeera.net/NR/exeres/9A6F7C51-B6B7-4397-9BB6-1CFD8514FF65.htm

137337

9.6.2007 6:02

Nedemokraticky Chavez ?

Datel 206.?.?.?

V roce 2002 se RCTV zcela otevrene postavila na stranu pucistu - proti Chavezovi. Presto je nechal vysilat az do vyprseni licence. Nedovedu si predstavit jak by se v takovem pripade zachovali predstavitele tkz. demokratickych a svobodnych statu.

137226

10.6.2007 8:39

RE: Nedemokraticky Chavez ?

nezalezi 91.?.?.?

Reakce na 137226

tak tak, mudro vravis.......

137281

10.6.2007 10:45

RE: Nedemokraticky Chavez ?

google 84.?.?.?

Reakce na 137226

>Nedovedu si predstavit jak by se v takovem pripade
>zachovali predstavitele tkz. demokratickych a svobodnych statu.

neviem ako by sa zachovali predstavitelia demokratickych a svobodnych statu,
ale juntisti z usa sa chovaju takto.
Guantanamo.

137288

10.6.2007 11:00

RE: Nedemokraticky Chavez ?

google 84.?.?.?

Reakce na 137288

pardon.
to horne takto, malo viest tam

137289

10.6.2007 15:51

o cem nas poucil berlusconi

drSan 85.?.?.?

vubec nechapu, jak nekdo jeste muze - po zkusenosti s berlusconim, fox news atd. atd. - pochybovat o tom, ze tv je zalezitost strategicka, minimalne stejne dulezita jako armada, policie atd. vsechny staty bez vyjimky si na ni davaji sakra pozor. s nedulezitou vyjimkou programove apolitickych kanalu (sport, pop music etc.) tvori televize verejne mineni, ktere pak "demokratickymi volbami" legalizuje prani a nazory vlastnika televize ci toho, kdo "tim psem vrti". a nebyl to jen berlusconi (i kdyz tam to bylo proste neprehlednutelne), ale i statem narizena "dos and donts" v u.s.a. v dobe prepadeni iraku atd. zdani trzniho prostredi v mediich vypada lepe nez prime rizeni, ale pravda to neni a o nejake svobode se vubec neda hovorit. chavez jen dela mene obratne to same, co delaji tzv.demokraticke staty jinymi metodami.

137293

Tuto stránku navštívilo 7 613