Diskuze k článku
Proč Rusy dráždí americký radar v Brdech?
Příspěvků 54
ma jiz cesky clovicek dostatek informaci aby si udelal jasno ci ano ci ne?
kdo ma tu zodpovednost rici ano ci ne?
jak dlouho tu radar eventuelne bude umisten?
muze cesky clovicek zadat kompenzaci?
komu bude zakladna slouzit?
stacilo by kdyby nekdo zaplatil statni dluh a kazdemu spoluobcanovi, ktery se zucastni referenda dal 1.000.000 Kc jako bolestne za muka zpusobena rozhodovanim?
proc musi skemrat o referendum?
koho zajima, ze treba nema kde bydlet a lide v MHD se tvari jako kdyby meli v analku studenou papriku ?
budte s laskou a pozitivne vibrujte
A dangerous game in Russia's backyard
http://www.speroforum.com/site/article.asp?idarticle=8316
Ale Rusove maji mnohem vic duvodu, proc byt silne znepokojeni. Zaprve se zakladny valecnych zlocincu s radary kolem Ruska zacinaji nejak nebezpecne mnozit.
Zadruhe agresivita USSaku nebezpecne stoupa a drzost jejich lzivych duvodu nebere konce a nikdo proti tomu jeste ani otevrene nevystupuje... ...natoz, aby s tim nekdo neco delal.
No a hlavne, Rusove maji velke zasoby ropy a zemniho plynu. Kdyz se jeden podiva, jak skoncil Saddam pro jeho zasoby ropy a co se chysta na Iran pro jeho zasoby tak je znepokojeni na miste.
Srovname-li situaci s radarovou zakladnou s potencialem znacneho rustu (a raketami, nejde "jen o radar", to je zamerna lez a dezinformace) s Kubanskou krizi v roce 1962. V roce 1961 dojde k invazi CIA vycvicenych a vyzbrojenych kubancu v Zatoce Svini na Kubu. Jsou sice porazeni a Kennedymu je vycitano, ze jim neposkytl "leteckou podporu" (jinymi slovy, nezatahl USSaky do dalsi valky o Kubu, ta prvni byla v 1898 mezi USSaky a Spanel) ale Kuba se - logicky - citi ohrozena.
Na jare 1962 Kastro ohlasuje svetu smerovani Kuby k socialismu a obraci se na Rusko. 24. 10. 1962 vypuka naplno Karibska krize. USSaci reaguji velmi tvrde. Lodni blokadou Kuby. Chruscov ale ma sve podminky, za kterych naridi lodim aby pluly domu a tim je stazeni raket USSaku z Italie a Turecka. Pak se spokoji s tim, ze z provokace zvane Kuba nic nebude.
Kennedy na to kyvne a krize je zazehnana. Nez k tomu ale dojde, tak je 27. 10. 1962 sestrelen USSacky spionazni U2 letoun, cim drze spiclovani valecnych zlocincu konci...
Cize lide, kteri argumentuji tim, jak "musime mit radar kvuli Ruskym vyhruzkam" by si meli uvedomit, ze meni pricinu za nasledek. Pricina - drza provokace USSaku a nasledek - Rusove se logicky ohrazuji.
Pokud by Rusove byli stejni jako Amici, tak uz by nas obklicili jako USSaci obklicilu Kubu, zastavili kohoutky rope a zemnimu plynu a neuvolnili by sevreni, dokud bychom nevystehovali valecne zlocince pryc.
Obcas si rikam, ze by to snad i udelat meli...
...a na druhou stranu, co takhle Rusum navrhnout, aby alespon zastavili kohoutky ropy a zemniho plynu? Nasledna katastrova by vyvolala obcasnske nepokoje a ty by vladu zaprodancu a vlastizradcu urcite smetly a nova vlada by vykazala Amiky nekam a bylo by to vyreseno.
Je cas napsat na Ruske velvyslanectvi...
Já si myslím trodasi, že je to vše trochu jinak. Napřed krátce z historie americké mafie: V Americe již 90 let operují dvě mocné mafie- jedna původem ze Sicílie, druhá z Izraele. Izraelští mafiáni se časem stali mocnější než sicilští, protože uměli zacházet s penězi. Vystavěli si mafiánské herní město v Las Vegas a později investovali do heren i za vlády prodejného Baptisty na Kubě. Castro jim to překazil, a tak měl zemřít. CIA spolu s mafií na něj líčila tisíce léček, ale nezdařilo. Bratři Kennedyové se mafiánům vzepřeli, proto museli zemřít .Nejprve byla pro výstrahu otrávena Marilyn Monroe. Pak byl prezident Kennedy zastřelen sedmi zabijáky, Ruby, který zastřelil Oswalda se ve skutečnosti jmenoval Rubystein, to mluví samo za sebe. Asi dvacet svědků, co cokoliv věděli o atentátu do tří let od atentátu zemřelo. Třeba taxikář, který v době atentátu vezl Oswalda v taxíku. Podivně dokonce zemřel i syn Kennedyho. Ale k věci: zkrátka a dobře od dob Kennedyů je Amerika v pevném sevření zločinných zasvěcených politiků, spojených s mocnou mafií a CIA.
Jenže to samé se stalo i s Ruskem. Tam jsou rovněž zločinní politici spojeni se zločinnými tajnými službami a mocnou mafií. A teď budu spřádat své další fantasmagorie, nelekněte se. Tyto dvě mafiánské velmoci se TAJNĚ domluvily na společném postupu. Největším nepřítelem světa je Irán, ten je třeba zničit nejdříve. Jako byl mafiány Oswald vybrán jako budoucí oběť, tak bylo stejně jako budoucí oběť vybráno i Česko. Někdo nás vyhladí z mapy Evropy a obviní z toho Irán a Irán bude vzápětí vyhlazen taky. Do lukrativního českého prostoru se přestěhuje celá Izrael a Rusko se s Amerikou rozdělí o území Iránu. Pak jednoho dne na sebe spustí atomovky Indie s Pákistánem a vzájemně se vyhladí. Ubude nejméně miliarda lidí. Čínu nechají blahosklonně, aby si pro sebe zabrala Afriku.
Toto byl perfektni prispevek .Konecne nekdo klepnul hrebicek na hlavicku. Nejsou to zli americani ,kdo dela svinstva po celem svete. Jsou to mafie ,ktere ,bohuzel , ridi tento svet.
Od dob ,kdy tady byla italska a zidovska mafie uz ubehlo hodne let.
"Carlyle group" zalozena mafianem Carluccim v jeho hotelu Carlyle[NYC] -odtud ten nazev.Sdruzuje vsechny mozne byvale svetove hrace s dlouhymi prsty.Stary Bush ,byvaly anglicky premier Major ,byvali japonsti ,malajsti premieri,arabsti sejkove a izraelsti byvali vysoce postaveni .[nebudu to rozepisovat ]
Tahle supermafie ,ktera ma pod neprimou i primou kontrolou CIA ,Mosad ,araby...na co si vzpomenete,tak tahle mafie se rozhodla ovladnout svet.Tak jako kdysi se mezi sebou strileli ,kdo ovladne Chicago ,tak dnes jsou spojeni a 11 zarim odstartovali 3 svetovou valku o ovladnuti sveta.
Co je nejvetsi byznys na svete? Nejsou to drogy ani prostituce -je to valka -a valka o ropu je uplne dokonala.Kdyz pri ni muzete rozkrast nejbohatsi zemi sveta a privlastnit si ropu a jine statky zemi jinych...sweeeeeet.Radar v cesku je jen pesak na sachovnici ktery ma stat $500M coz je slusny byznys pro mafii a tak treba 1 procento pro ODS pres pana Vondru neni zadny problem.A stavet se bude -protoze mafii se nevraci uplatky s tim ,ze "to nevyslo" .Good luck
Pravda uplatky se nevraci a za neuspech se plati tvrde. Nekdy uriznuty malicek nemusi stacit.
Pokud chtějí USA dokázat že základna není mířena proti Rusku, mají jednoduchou možnost: ať tedy předají ruským rakeťákům kódy s jejichž pomocí by mohli radar ihned vyřadit z provozu kdykoliv se budou cítit jím ohroženi.
Zní to potrhle, ale jako pojistka proti dalším závodům ve zbrojení by to bylo účinné.
Kdybych mohl za ČR klást podmínky, naprosto vážně bych toto navrhl. A vychutnal si, jak by se na to Pentagoni zatvářili
Kdyz si tak vemu mapu Evropy, to by mne zajimalo, co takova hracka mimo veleni NATO, muze videt a slyset u nasich evropskych spojencu. Nasranej Ivan, nasranej Helmut, nasranej Luis.... Hmm, zrejme bychom zmeli znovu misto spolecneho prostoru EU natahovat ostnaty drat okolo hranic.
A v kazdym pripade v nejakem zvacim dopise pozvat US Army, aby si radar ohlidala sama. Ja bych byl pro jednotky z Iraku. Mladenci maji cerstvy bojovy zkusenosti, ti nas jiste ochrani. Nevim jestli brecet nebo se smat nad diplomatickou a politickou neschopnosti a nezpusobilosti tech, co nas navezli do teto hromadky fekalii. V Madarsku a Kanade nejsou sice zadne politicke superhvezdy, i kdyz ve srovnani s Prahou mozna ano. Aspon jim zustalo tolik rozum, ze radar zdvorile odmitli.
USA utraceji tolik penez na zbrojeni, kolik utraci zbytek sveta dohromady.Vse se promysli na dlouha leta dopredu. Vsechny mozne scenare. A pak se postavi nutne zbrojni systemy temto strasnym moznostem zabranit. A tam prichazi ten radarek na Brdech. Bude to soucasti globalniho protiraketoveho systemu. Radary na lodich i na pevnine, pokryvajici cely svet. CR je zrovna geographicky ve vhodne lokaci. Nekde neco vyleti, bude se o tom okamzite vedet, ponorky, krizniky,satelity vystreli protirakety a je po hrozbe. V pripade, ze si nejaky Voloda mysli, ze prekona tento system masivnim utokem, amici jim dlouho dopredu setrne sdeli, jaka na to maji protiopatreni, na ten jejich masivni uder. Vetsinou to staci. Volodove jsou jiz vzdelani a chteji zit. Horsi je to s nabozenskymi fanatiky, kteri maji v pripade smrti zaruceny raj a ja nevim kolik pannen. Ti jsou vetsinou sexualne frustrovani, tak se na takovouto prilezitost vyslovene tesi. Proc si myslite, ze vsichni jeneralove sveta vykrikuji proti tomuto radaru? Protoze nebudou nic moc znamenat. Ted jsou jeste duleziti, kdyz muze vyhrozovat, ze vystreli raketu a znici milionove mesto. Tento celosvetovy obranny system vezme vitr z plachet vsem posukum, politickym i nabozenskym. Tak samozrejme rvou.
Vas, Texaskycizek
8.3.2007 6:31
RE: *Vitr z plachet!*
Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 130373
Vse se promysli na dlouha leta dopredu.
----------------------------------------
V tom " se promyslí " vidim problém. Asi se to promyslí, ale podivně.
Viz rychle na Vietnam/Somálsko/Irák a sakra jak se z něj dostat ven a nebýt za ...
A pak je důležité, kdo to všechno promýšlí.
Dodavatelé Pentagonu? Sklady se přece musejí čas od času vyprázdnit ať je zase kšeft.Nebo izraelští poradci? Tak hloupě jednostrannou politiku USA, musí přece promýšlet jen někdo z Izraele...
Nastává teda otázka, čí vlastně bude defakto ten raketový systém a kdo rozhodne o jeho použití.
Mno, oblíbená hra Voloďů jsou šachy. Navíc človíček žíjící ve východním bloku dostal do krve improvizaci. To víte cetrálně plánované hospodářství bylo pro mikroekonomické vztahy stejně vhodné, jak pojídat polívku z talíře lopatou na sníh. A to pak, Volodˇa musí namáhat myslivnu, aby nahradil, to co zrovna je nedostatkovým zbožím.
V případě výstavby radaru na vhodném území EU to povede k jistým důsledkům. Na Západ od bývalých satelitů Moskvy už prosakuje kacířská myšlenka, že Voloďa se nerozčiluje kvůli tahanici o oblíbného plyšáka. V případě mohutného rozšírení NATO byla Moskva bez nadšení, ale mohla to zkousnout, jelikoz to neohrozovalo strategickou rovnováha vzajmeného odstrašení.
Radar byl zatím odmítnut Kanadou a tuším Maďarskem. Taky spojenci USA a členové NATO. Ke stěstí Maďarů a Kanaďanů nebyli obdařeni politickými génii typu Topolánka, Svarcemberga nebo Vondry. Zřejmě si dali dohromady jistá fakta a vyšli jim z toho důsledky. Milostivý Pane chraň nás před elitami, které nerozlišují mezi pravdou a lží, ale raději budou hloupě stát na straně oblíbeného zlatého telete.
A důsledky? Jaký bude asi ochoten Voloďa vyvinout tlak v diplomaticke rovině přes ekonomické páky na EU? Možná žádny. Začíná to vypadat, tak ta stará Evropa nemá o něco takového zájem a nepřípustí, aby to došlo tak daleko.
8.3.2007 7:18
RE: *Vitr z plachet!*
DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?
Reakce na 130373
>Tento celosvetovy obranny system vezme vitr z plachet vsem posukum, politickym i nabozenskym.
Tomu nerozumím. Zkuste mi to mi to prosím vysvětlit. Jak ten systém vezme vítr z plachet neoconům? Jak zabrání tomu aby USA napadaly další a další státy? Jak jim zabrání, v rámci nastolování NWO, vyhrožovat jiným atomovkami? Není to náhodou tak, že je spíš podpoří?
Víte, čížku, zkuste někdy změnit úhel pohledu. Možná uvidíte nehezké věci. Když se Vám to povede.
Myslim si Texaskycizku, ze je to velmi naivna predstava.... Realna ucinnost system patriot 3 je proti modernizovanym strelam Scud (modernizacia z rokov 80-tych)17%. Neda sa ani dufat, ze by sa ta ucinost v blizskej dobe 20-30 rokov vyrazne zmenila (az na jednu moznost, ktoru este spomeniem).
Takze celosvetovy vysledok ktory popisujete bude ten, ze na kazdom druhom kopci bude stat radar, a v kazdej tretej dolinke raketova zakladna. Zivotne prostredie bude beznadejne zasvinene elektromagnetickym ziarenim. Rakovina znizi priemerny vek na 20 -30 rokov, a umrtnost deti mnohoradovo stupne... Rovnovaha pohlavi v natalite bude silne narusena... (Takto budu vyzerat nase radostne mierove zajtrajsky)
Vojnovy stav bude este zaujimavejsi:
Aby sa dosiahla aka -taka ucinnost protiraketovej strely, upusti sa od filozofie priameho zasahu a namontuje sa miesto kill vehicle hlavica jadrova (vyrazne klesnu naroky na presnost navedenia a bude sa dat pouzit aj ako utocna)
Po starte ICBM ich znacnu cast antirakety z jadrovymi hlavicami znicia nad nasimi hlavami. Obranca samozrejme nezachyti vsetko, a zlizne si to najma od krizujucich striel z ponoriek s jadrovymi hlavicami.... Mozem sice pokracovat ale zaver je jasny = totalne znicena a neobyvatelna planeta...
Takze ked to zhrniem.. Aky je rozdiel vaseho navrhu oproti strategickej rovnovahe studenej vojny? No podstatny este aj za mieru budeme kapat ako krysy po otrave...
jaja...souhlas mega...vem hackerovi proxy mechanismus a dej mu transparemtni router :_)))) to bude povyku!!!
Pane z Texasu.
Jistou delší dobu se už nevyskytujete v debatách na Noviky.cz- kde jste přestal oblažovat ? Čím to ?? ptal jsem se sám sebe a při procházení dřívějších diskuzí - jsem objevil příspěvek jednoho diskutujícího - na Vaši osobu a původ! Mohl by jste se vyjádřit k těm informacím o Vás?? [r](2 věty napadání a mimo téma vypuštěny - moderátor)[/r] a to dokonce až do 89-roku??Je pravdou,že za Vaším odchodem do USA- stojí tato agentura a že jste tam byl uklizen???? Táže se NWOžrout!!!
A k tomu,co jste zde vypotil-Vse se promysli na dlouha leta dopredu. Vsechny mozne scenare. A pak se jde přímo na věc! Ano jde - správně,ale tak nějak po Vašem- po "Židobolševicku" !!!
>Nekde neco vyleti, bude se o tom okamzite vedet, ponorky, >krizniky,satelity vystreli protirakety a je po hrozbe.
už zase !!! to je neskutečná naivita, kterou pilně skrzevá média asi šíří PR managerové od "Haliburtona" Dicka Cheyneho...
Na našem území už dva výkonné radary jsou a patří NATO. Západním směrem asi namířeny nebudou. Takže nechápu, proč Rusko protestuje, mělo protestovat už dávno, poněvadž instalace NATO radarů je v rozporu se slibem, který dal Rusku generální tajemník NATO začátkem devadesátých let. S instalací třetího výkonného radaru se naše republika stane nejvíce zaradarovanou zemí na jednoho obyvatele na světě. A proto dostane nový název "Radarová republika".
JAX
Jak výkonné radary? S dosahen 5 000 km a schopnosti sledovat cíle s rozlišením 15 cm2 pří rychlosti 6 km/s? A třeba sledovat testy ruských balistických raket v kosmu?
Tak mi stále v hlave vŕta jedna otázka: keď už amíci požiadali o umiestnenie radaru v ČR a Maďarsku + Polsko (rakety), prečo nie Slovensko? Nie že by mi to chýbalo, ale ešte nikde som na túto tému nečítal ani škrt. Možno by bolo zaujímavé odpovedať si. Má niekto predstavu?
mozno keby posledne volby vyhral ten maly fuzaty cigan...
Ale vraj v cechach o tom rokovali uz davno - mozno aj u nas s nasimi modrymi - len to bolo tajne.
mylí bratia, copak nevíte že se američtí prezidenti schází v Bohemia Grove?
Výborná otázka vskutku. Dá sa predpokladať že pre nasledovné dôvody:
1. Možnosť umiestnenia radaru a celá táto skutočnosť boli prehodnotené a odsúhlasené v tichosti už dávnejšie-/čas sa nešpecifikuje/.Teraz sa to predhodilo verejnosti na adaptáciu
2. Lebo Čechy majú velmi silnú tradiciu židovstva /silnejšiu ako na Slovensku/ a HLAVNE ochrany jeho záujmov - čiže/k/ aj záujmov sionistov a momentalne USA a Británie. Väzby ktoré tam existujú sú dôkladnejšie, hlbšie, kontrolovatelnejšie ako na Slovensku.
3.Blízkosť Prahy, letiska, Nemecka vytvára predpoklady väčšej flexibility v prípade potreby
4. Štáty pred radarom patria do sféry záujmov ale taktiež môžu v pripade potreby plniť funkciu tlmenia, alebo obetovania.
5. Je to tumor s metastázami s dobrou geograficko strategickou polohou
6. Kombinácie predošlých variantov
V tomto případě jde o lingvistickou manipulaci proti občanům. "Radar" schrupnem, má ho přeci kdejaký "obecní policajt", tak co?
Ale ono se jedná o radarem sice vybavené, ale primárně elektronikou nabouchané "velitelské stanoviště", řídící možná nejen rakety z Polska. A nikdo do amerických sil v Polsku neuvidí, zda tam místo obranných střel nejsou rakety s několika jadernými hlavicemi na každou střelu. To vše pár minut letu na ruské strategické cíle, vč. Moskvy a Petrohradu.
A vše to má několik základních motivů:
1/ Zničit případné ruské raketové síly ještě na zemi.
2/ Vytvořením "nepřítele" zamezit sbližování EU s Ruskem.
3/ Vyvoláním nesouladu mezi "novými" a "starými" zeměmi EU zabránit její smaze o vytvoření federace a tím akčnější politické a ekonomické formace. (Rozdrobené státy bez jednotného vedení alespoň v otázkách bezpečnosti nemají v globalizovaném světě šanci na přežití.)
a reznik nam podrizne krky drive, nez se toho nadejeme (s radarem nebo bez). Na USA nema smysl nadavat - timto konstatovanim asi poprve potesim pana Texaskeho Cizka. Jenze z uplne jineho duvodu. USA jsou figurkou na sachovnici stejne jako vsechny ostatni zeme - jediny rozdil je v tom, za zatimco nektere zeme predstavuji maximalne pesaky (vcetne Ceska a Polska), USA jsou "kralovnou", Rusko treba "vezi", atp. Dulezite je pochopit, kdo je tim sachistou!! Ostatne Brzezinsky moc dobre vedel o cem mluvi kdyz psal svou "Sachovnici"...
Nedavno kolovalo podobne prirovnani: USA jsou ovcackym psem hlidajicim neposlusne a zmatene stado ovci - jenze kampak se nam schoval samotny ovcak??
V prihodne dobe budou USA obetovany na oltari Molocha (najdete si neco na tema "Bohemian Grove" a globalnimu sachistovi nebude vubec vadit, jestli pri tom zlikviduje par milionu skutecne patriotickych Americanu (tim nemyslim ty, kteri se schovavaji za americkou vlajku a velkohuba hesla sveho Vudce). Ctete treba zde: http://www.policestateplanning.com/chapter_10.htm
Prikladu najdete mnoho dalsich - vcetne tech bijicich do oci (vetsinou bohuzel zcela slepych): 9/11, Oklahoma, Waco, atd.
Problem neni v nedostatku informaci (ten nastane, az Sachista ziska kontrolu nad Internetem) - zaslepeni a bezbreha naivita vetsiny jsou pricinou cele tragedie!
Bezpoctukrat se v diskuzi pretrasalo tema kdo je tou super-vlivnou silou v pozadi - a presto se zda, ze k osviceni doslo jen zridka. Ctete treba zde: http://www.outlawjournalism.com/news/?p=4345
(Ne)slavny vyrok bankere Amschela Rothschilda, "nejlepe se delaji penize kdyz v ulicich tece krev", bude brzy treba poopravit na "more penez vydelame az se tato civilizace bude brodit po pas ve sve vlastni krvi".
Hegel a Machiavelli mohou jiste byt na onom svete spokojeni s tim, jak dovedne "Globalni Sachista" aplikuje jejich teorii "Thesis + Antithesis = Synthesis".
Outofjacket
Tedy já nevím, ale nějaký instinkt nebo zjednodušeně řečeno selský rozum mi říká, že toto celé směřuje k nukleárnímu vyvrcholení a k ničemu jinému. USA - tzv. supervelmoc je na pokraji sil, zadlužená a závislá na celém světě, aby na ní makal a aby jí dával k dispozici své nerostné zdroje a ještě obchodoval dle jejího gusta. Jde to do nekonečna? Nejde. Rusko se pomalu, ale jistě oklepává z bídných dob sovětských a postsovětských, jde nezadržitelně(?) nahoru a začíná být znovu pro USA vážným globálním soupeřem. Jenže Rusko má přírodní zdroje (ROPU!!), nemá katastrofální, uměle udržovanou zadluženost a má jaderný arzenál a armádu dost možná srovnatelné s tou americkou. Náš slavný radar XBR je jedním ze střípků velkého globálního PATu, do kterého se dostáváme a je jen dalším z prvků amerického obkličování Ruska (jedno jestli barevnými revolucemi nebo základnami), které trvá od 90-tých let. Je nás prostě čím dál více na čím dál méně zdrojů. Možná východiska? USA technicky znemožní Rusku použít svůj jaderný arzenál. A nebo taky naopak a vítěz pak bere vše. A nebo taky ne a dostáváme se k tomu, co jsem psal na začátku a to je podle mne jediné východisko, ke kterému to neodvratně směřuje. Nasypou to na sebe a pak se uvidí, pokud se ještě něco uvidí..
...ale kdesi jsem četl, že moc korumpuje - a že absolutní moc korumpuje absolutně. Proto jediné, čeho se opravdu bojím je, že Amerika se touto dobou pravděpodobně dostává do pozice, ve které se ubrání atomové válce. Pro ty méně chápavé - nukleární arzenál a funkční protiraketová obrana se na naší planetce rovná absolutní moci.
Páni chcem sa vás opýtať. Budete mať to referendum alebo nie? Silno dúfam že ich pošlete do riti , ešte slušne povedané.
8.3.2007 15:56
RE: Trochu mi schází argumenty...
DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?
Reakce na 130411
Jó, to teď ještě neví ani Saša Vondra. On by tedy raději "ne" ale ono ani těch poslanců není "pro" nějak zvlášť moc.
Kdesi na internetovych strankach jeden obyvater blizko Brdu, informuje, ze ten urceny pozemek pro radar, byl vzdy vojensky a daleko nepristupny lidem. Ale ze si uz pred dvema roky k tomu mistu vsimli hodne zvetseneho rozruchu a slyselo se tam vrtani do zeme. Takze je dost pravdepodobne, ze na tomto planu se jiz pracuje a ministri po leta hlali, ze nemaji zadne informace ohledne te americke nabidky. Zajimalo by me jakou odmenu oni dostali za darovani ceskeho pozemku. V Cesku lidi byli davno propagovani pro zidovismus a ti si tam zacali byt mocnejsi a tak jak zidi v Americe. Jenom pravy zidi v Kanade, Americe, Australiji protestuji proti zidovskym Zionystum. A ja mam zase pocit, ze ta cela situace je beznadejna, tak jak jsem to citila v 1968. Vetsina casti nasich obcanu nerozhoduje o rizeni a dnes tam ani nemaji potrebne, spravne informace, jelikoz tam maji zidovske media.
Vazeni i nevazeni panove, damy souzi atd. atp.
Dovolte mi zde vyjadrit muj nahled na tzv. NWO - New World Order = Nove usporadani sveta. Samozrejme je to nahled z druhe strany Atlantiku. Zcela urcite jste jiz uhodli, ze je to pro americky nahled. USA se povazuji za tzv. peace officer of humanity. Primy preklad = mirovy policista lidstva. Neprimy preklad, ten ktery udrzuje mir. At je to domluvou, nebo obuchem. Bohuzel si nemohu dovolit se moc rozepisovat.Pan Stwora by to zkratil. Tak jenom par faktu. USA je smeska vsech narodu a pronarodu.Tak snad maji lepsi nahled na tu nasi zemekoulicku nez kdokoliv jiny s jejich narodnostnimi, nebo rasovymi predsudky. (To by jste meli uznat.) Maji na to narok tak rikajic.Vsichni vite, ze jedna z nejlepsich veci pro vetsinu narodu je prohrat valku s USA. Priklady? Kazdy nejake zna. Souzi budou tvrdit, ze je pak USA imperialisti vykoristuji. Zcela urcite. Maji pravdu. Ale, nejdrive jim pomohou se rozvinout do plne krasy. Pak je z ceho vykoristovat! Zebraka mohu zotrocit, ale moc z nej nedostanu. Je daleko lepsi mu umoznit neco zacit produkovat. Pak je z ceho vykoristovat! Jinak se tomu rika mezinarodni obchod. Ale za tim vsim musi byt dostatecna vojenska sila. Jinak by svet ovladal davno jiz nejaky Dzingis-chan, nebo Fidel, ci Chavez. Tam samozrejme zapada ten Vas radarek. Zatim se to tem amikum dari. Treti svetova jeste nebyla. A myslim, ze k ni bylo parkrat pekne blizko.(Prosim, nerozkrikujte se o 50ti malych valkach, policajti zmlati nekoho kazdy den, to jinak nejde!) Zrovna dneska Pentagon oznamil, ze budou vyrazovat svoje tzv. Cruise Missiles z arsenalu.(ty co leti 20 m nad zemi, jiz nejsou treba). Ze si na tom vsem nekdo namasti kapsy? Samozrejme. Tak to ma byt, ne? No, myslim, ze to staci, o US dluzich a o ruskych zakladnach na mesici se rozepisi nekdy jindy (haha-neuveritelne, ne?)
Vas, Texaskycizek
>Vazeni i nevazeni panove, damy souzi atd. atp....
atd. atp. atd. atp. atd. atp...........
... jako scarabeus svou nevábnou kuličku .....
... a pak, že z hovna bič neupleteš!
Tak to vyzera ze na Novinkach Vas nemaju v laske.
"Pro tohoto exota po pražském jaru bylo pro jeho hyperaktivní spolupráci s STB a KGB v ČSSR tak těsno,že po dohodě s velvyslanectvím USA a závazkem spolupráce změnil zaměstnavatele.Proto ten Texas."
Texaský Čížek,rodným jménem Günter Schüler
Doufam, pane Stwora, ze je to k tematu, kdyz odpovidam primo na prispevek. Pane 213, to jsem se opravdu dobre zachechtal. To bych musel byt u te KGB jeste s pionyrskym satkem kolem krku. Ale budiz, verte si co chcete. Ale sledujte chvili na Novinkach prezdivku Seturi1. Jmenuje se Viktor Aber , puvodnim zamestanim Stb ak. Pozorujte reakci ostatnich a z toho si vytvorte nazor. A nebo nevytvorte. V kazdem pripade reagujete na me mozkove vyplody (zplodiny?)a to je ten ucel, ne? Takze dekuji. Jeste se o mne bude diky Vam psat jako o..... necham to na individualni predstavivosti ctenaru. A proc nejsem na Novinkach? Prilis rychle to skace, nez se nadeji jsem na dvanacte strance. Navrch tam je kdejaky posuk.
Vas, Texaskycizek ( Gunter Schuler tez Vladimir Kezicyksaxet )
Pokial som sa spravne docital v roku 1968 ste bol vo veku 22 rokov.
Na pioniera trocha stary.
Ale co uz. Mozno ste vecni pionier.Ked nie vekom, tak nazormi urcite.
A k Vasej reakcii na Seturi1.
On STBak Vy STBak co tak sadnut napriklad u piva a zaspominat na stare dobre casy?
ps : berte to ako nevydareni vtip.Uz si Vas nebudem vsimat.
I vy Mikine mate pravo na svobodny nazor a na ochranu toho cemu rikame soukromi. Pokud totiz toto pravo budeme upirat tem nazorum s kterymi nesympatizujeme, tak velice rychle muzeme za svuje mysleni dostat pres prsty taky. Nelibilo se mi, kdyz Bovariova postovala fotky i se jmeny, na nektere lidi na Zvedavci a nelibi se mi to, ani ted. Jiste i pro vas dobra zivotni zkusenost, sam jsem zvedav, co si z toho vezmete.
A proc nejsem na Novinkach? Prilis rychle to skace, nez se nadeji jsem na dvanacte strance. Navrch tam je kdejaky posuk.
Zajímavé a na to jste přišel až nyní ??? A že Vám to tři roky před tím nijak denně nevadilo ??????
Přesně! A navíc, pokud dal někdo odkaz na Zvědavce, tak velitel "řízkového (vepřového) komanda" Čížek ho poslal do někam s tím, že jde o nacistický web.
To bych nedaval za vinu pouze nasemu kemo. Lidi se budou muset naucit delat si vlastni usudek. Ja verim, ze se tomu nauci. Vicemene je to otazka pudu sebezachovy s vyhledem do budoucna.
8.3.2007 21:08
Ano USA opravdu začne vyřazovat Cruise Missiles ...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?
Reakce na 130416
... první generace, protože zkušenosti z humanitárního bombardování Jugoslávie a Iráku (tam přece byly ty mobilní chemické a bakteriologické laboratoře - jak nám všem názorně předvedl v OSN Colin Powell) ukázaly, že dobře organizovaná PVOS je schopná se s nimi celkem dobře vypořádat (ta ruská by si s nimi poradila hravě - tyto nové střely vypuštěné z B-2 by už byly podstatně větší oříšek). Tato generace střel bude nahrazena novou s podstatně lepšími charakteristikami (vlastnosti Stealth, větší nálož a delší dolet). Nemyslím si ale, že sešrotují všechny tyto střely první generace, budou ještě použity proti méně důležitým cílům v Iránu, který bude co nevidět osvobozen od své přebytečné ropy - Iránci si ji pak budou muset kupovat od Exxonu, Conoca, Texaca, Mobilu a dalších firem za světové ceny.
http://www.atmonline.cz/news/2007/brezen/010307a.htm
http://www.defenselink.mil/transformation/articles/2006-03/ta030906a.html
Když se tak nad tím zamyslím, tak je mi směšné, jak se z toho amerického hovna, pane, snažíte udělat hodnotný zlatý nuget.Vy si myslíte, že za 10000 roků tady budou nejací američané, nebo židé? Stačí několik tornád, nebo hurikán, nebo si kýchne Yellowstone a celá americká síla je tam, kde záda už nemají slušné jméno. Že budou umírat miliony? A co? Kolik života už na této planete žilo a umřelo. Pokaždé byl nějaký národ, který si myslel že je předurčen. Ale nebude "předurčen" na věky a vše to půjde po svém dál. Pane, já na tu vaši ameriku z vysoka... Pro mě je úžasnější, že se ráno probudím, svítí Slunce a je nádherný vzduch. A tento pocit mi ta úžasná amerika nikdy nedá.
Mate pravdu,
ameryka se muze totalne polozit pri takove alternative jako vetsi prirodni katastrofa. Svatou Helenu take nikdo neplanoval. Prave tak se muze odloupnout Kalifornie a nebo vybouchnout Yellowstone spolu s tremi staty v sousedstvi. Nemeli by jsme proto ty dlouhodobe plany brat prilis vazne. Clovek mini a Buh meni.
z.a.p
>Vazeni i nevazeni panove, damy souzi atd. atp.
>Dovolte mi zde vyjadrit muj nahled na tzv. NWO - New World Order
>= Nove usporadani sveta. Samozrejme je to nahled z druhe strany
>Atlantiku. Zcela urcite jste jiz uhodli, ze je to pro americky
>nahled. USA se povazuji za tzv. peace officer of humanity. Primy
>preklad = mirovy policista lidstva. Neprimy preklad, ten ktery
>udrzuje mir. At je to domluvou, nebo obuchem.
To je právě ta chyba, že do role světovýho policajta, pasovaly USA samy sebe. Tak by to být vůbec nemělo. Tuto funkci by měla plnit OSN. Situace je však taková, že USA po mnoho roků vynakládá obrovské prostředky na zbrojení, což ještě zvýšily po rozpadu SSSR. V rozporu s očekáváním zbytku Světa, který očekával, že dojde k celosvětovému omezení zbrojení. OSN je ve srovnáni v vámi (USA) bezzubá a impotentní organizace. Musíte být neskonale naivní, pokud se domníváte, že USA jde o mír, humanitu, lidský práva. Možná kdysi. Dnes jim jde pouze o moc a o to jak zotročit zbytek Světa a získaly vše pro sebe. Buď se dobrovolně podřídíš, nebo tě zlikvidujeme vojensky a ukradnem si pro sebe co potřebujem. Taková je jejich dnešní logika. Naštěstí to ale v praxi není tak jednoduché a někdo se prostě zotročit nenechá i za cenu vlastních obrovských ztrát. Taková je realita, pane! Doufám, že už to konečně došlo i Rusům, pokud už není pozdě.
> Bohuzel si nemohu
>dovolit se moc rozepisovat.Pan Stwora by to zkratil. Tak jenom
>par faktu. USA je smeska vsech narodu a pronarodu.Tak snad maji
>lepsi nahled na tu nasi zemekoulicku nez kdokoliv jiny s jejich
>narodnostnimi, nebo rasovymi predsudky. (To by jste meli uznat.)
>Maji na to narok tak rikajic.
S těmi rasovými otázkami opatrně! Byly to zrovna USA, kde donedávna vládla rasová segregace! Kdy tam bylo zrušeno otroctví se ani nebudu zmiňovat. Teď si hrajete na zachránce lidskejch práv a sami je pošlapáváte.
>Vsichni vite, ze jedna z nejlepsich
>veci pro vetsinu narodu je prohrat valku s USA. Priklady? Kazdy
>nejake zna.
To myslíte Německo a Japonsko. Pravda, to bývalo. Ale je tomu tak dnes? Ani náhodou. Příklady jistě znáte sám.
>Souzi budou tvrdit, ze je pak USA imperialisti
>vykoristuji. Zcela urcite. Maji pravdu. Ale, nejdrive jim pomohou
>se rozvinout do plne krasy. Pak je z ceho vykoristovat! Zebraka
>mohu zotrocit, ale moc z nej nedostanu. Je daleko lepsi mu
>umoznit neco zacit produkovat. Pak je z ceho vykoristovat! Jinak
>se tomu rika mezinarodni obchod.
Hmmm, vykořisťujete, ale přesto máte triliony dluhů! A ti vykořisťovaní bohatnou. (Čína) Poněkud podivné.
> Ale za tim vsim musi byt
>dostatecna vojenska sila. Jinak by svet ovladal davno jiz nejaky
>Dzingis-chan, nebo Fidel, ci Chavez. Tam samozrejme zapada ten
>Vas radarek.
Ale prdlajs! Prozatím je to právě naopak. Ten radárek máte vy jako část nástroje k převaze. Žádnej strom však neroste do nebe. Aneb každej chvilku, tahá pilku.
> Zatim ...Kráceno (Editor)
v jejich usili po svetove nadvlade me udivuje jedna jedina vec: jak je mozne, ze nekdo kona sve dilo v takove jasne, planovane a primocare lince (likvidace snahy samostatnosti Jihu, valka se Spanelskem, vymezeni ambici Nemecka, valka s Japonskem a jeho ochoceni, likvidace rodiny Kenedy, polozeni na lopatky svetoveho socialismu, vykonstruvani duvodu pro invazi Stredniho vychodu, programove obklicovani a mocenske oklestovani Ruska....) a pritom doslova pruserova zklamani jako Somalsko, Irak a nyni jiz vicemene ztraceny Afganistan?
Pripada mi jako kdyz jsou ti hraci dva, mistr a ucen, a nebo mozna dve roviny te same moci.... to je SKUTECNE tajemmstvi. Ze se tu neco deje dlouhodobe vime, ale proc ta nesoustavnost v soustavnosti? Vzdyt nekdo s takovou moci by mohl jit spolehlive na 'tutovku'. Proc se namahat s predstiranim nejake smesne demokracie pro Irak? Proc masove nezlikvidovat a hotovo?
Na zaver jeste neco co me zamestnava jiz dlouhou dobu.... pri vedomi te uzasne a neskutecne hruzy, ktera je 'na sklade' a ceka na provaleni je nas soucasny svet stale jeste (i s tou mizerii) - nadherny. Otazka: jak tento svet dopadne, at se to provali? Dovede si to nekdo predstavit? Pro tento okamzik jsem skalopevny ve vire v Boha do konce zivota a i potom. O jine zachrane nevim.
z.a.p
Pane z.a.p. ja Texaskycizek v Boha neverim at je v jakemkoliv zobrazeni. Ale...verim v lidskou moudrost. Dosazenou letitymi zkusenostmi a vubec zivotnimy zkusenostmi. Vetsinou ti, co jsou u moci jsou starsi panove, kteri dokazi ocenit stridani sezon, nove zelene listky na jare atd. atp. Oni tez dokazi ocenit vzrust deti a rozvijeni rodin a karier. Na to vse je treba mir. A celkem se to dari. "Civilisovany svet" ma mir jiz 62 druhy rok. ( ja mam 61!!!)To je uspech!!! Ti, co jeste ziji ve stredoveku holt maji smulu. Asi z nej budou nasilim vytazeni. At to byl Sovetsky Svaz s neomezenym nasilim, nebo EU, nebo USA, v kazdem pripade je tam snaha je (Afgance)vytahnout z toho "stredoveku" kdy chlap s brnenim a mecem (samopalem)byl rytir a tim padem slechta, cili nemusel makat. A o to jde! Kdo maka a kdo ne! V tom priblblem Afganistanu a Pakistanu to jeste tak pracuje. V CR a v USA se jim rika politici. No, musim priznat, doposud mam stesti. 26 mesicu vojenske sluzby za socialismu a v USA me hned (6 mesicu)chteli do Vietnamu. Na stesti tam byl sergant,(cetar) puvodem z Ukrajiny, ktery mne u odvodu zachranil. Po vysvetleni me situace mi rekl: "chapu te, ja tam napisi, ze se s tebou vubec nemohu domluvit". Cili klasifikace 4F (pro ty kteri to znaji). Takze jsem prezil. No a pane z.a.p. vzhledem k tomu, ze verim v tu lidskou moudrost, tak jsem optimista, ktery veri, ze lidstvo dokaze prezit samo sebe. A ze to nase USA je toho vseho podkladem.
Vas, Texaskycizek
Pane cizek, zdravicko.
Reknete mi uprimne: proc by pro nic za nic nekdo jak rikate "vytahoval Afgance ze stredoveku"? A proc si myslite, ze jsou ve stredoveku? A o jakem stredoveku to vubec mluvime? Z ci perspektivy? A nejsme spis my ve stredoveku, ne-li v dobe kamenne? Vzdyt se nase chovani ani o pid nezmenilo. Stale jen koukame jak nekoho usoplit a osulit.
Dalsi problem mam s Vasim tvrzenim, ze mame (jak rikate nas "civilisovany svet" ) jiz 62 let mir. To neni pravda. Valka udrzovana pricinlivosti svetove financni moci je velmi cile a zdrave dite. Vsak Vasi 'voleni' predstavitele nemluvi o nicem jinem nez o valkach. Jak jsou prospesne lidstvu a dokonce pro nej nezbytne. To ze Vy sam zrovna nevidite podat bomby na Vasi strechu neznamena, ze valka skoncila. Zas us chystaji jednu dalsi a to dokonce svetovou... tak si to dejte trochu dohromady s realitou!
Vy jste typ cloveka-optimisty (a v tom mate absolutne pravdu), ktery je primo prototypovou oveckou. Vy jste jejich a oni jsou 'vasi'. No budiz, to je zase jen Vase vec. Vypadate legracni, to je tak asi vse. Ja se nad Vasimi vyroky nepohorsuji, mate na ne pravo. Vy mate samozrejme svoji pravdu. Vase osobni prihody jsou zajimave, ale nerozumim, co jimi chcete dokazat. Vypada to jako prihody dobreho vojaka Svejka. Pro pobaveni vnoucatum.
z.a.p
Vzdy kazdemu imperatorovi chybel k ovladnuti sveta jenom chlup. Jeden pluk a bylo by to. Nemyslim, ze by se na tom neco zmenilo. Je to vsechno svazano s moci. Cim vice ji nikdo urve tim vice znepokoji, ty co moc maji. A i kdyby se nekomu v jednom okamziku podarilo ovladnout sveta na jak dlouho to bude fungovat. Co nechali generalove z Alexandrova imperia tem po nem, pouze fragmenty.
hezky jste to napsal. Ano, všichni si tak nějak uvědomujeme, že svět má již svou HLAVU, která promyšleně řídí děje na planetě. Já bych tu hlavu charakterizovala, že se skládá z těchto částí:
1) POLITICI: to je bílá pěna na povrchu, reprezentativní šachové figurky, hrající divadlo hloupým divákům-voličům. Čili je to hezká TVÁŘ hlavy na oblbnutí mas, která ale nemá ve skutečnosti moc, musí poslouchat příkazy mozku ze zákulisí.
2) MAFIE: to jsou světoví bankéři, to oni jsou světoví investoři, to je ta pravá výkonná MOC, která určuje všechny děje, kterým směrem se bude pohybovat majetek a ropa, to je ten rozhodující MOZEK v hlavě.
3) TAJNÉ SLUŽBY, ARMÁDA, POLICIE, MÉDIA: to jsou poslušní poskoci, to je temná, zrakům skrytá represivní výkonná síla, která podle příkazu mozku dosazuje a svrhává politiky, nepohodlné figurky v krajním případě i fyzicky likviduje. Jsou to NERVY, které poslouchají přímé příkazy z mozku.
4) VĚTŠINOVÁ SPOLEČNOST: to je to TĚLO, kvůli kterému se stále hraje to divadélko na demokracii. Mozek je mistr a tělo je učeň. Tělo je stále ještě ne zcela ovladatelné, pořád se ještě nějak brání proti svévoli mozku-to je ten Váš tajemný střet moci. Proto musí mozek stále předstírat a nemůže jít na „tutovku“, protože by definitivně odhalil svou pravou tvář a na rovinu by celému světu a ovládanému tělu ukázal, že žádná demokracie ve skutečnosti neexistuje. Tohle ale udělá, až vymlátí půlku lidstva a zavede to své NWO, jak by řekl Zorba.
10.3.2007 18:25
RE: Pri pozorovani chovani Spojenych Statu
janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 130445
Jarmilko, dobrý. Překvapilas.
Sice ta hlava (mozek) má ještě další svoje vrstvy v prostoru, kde už je tělo zbytečné, ale to podstatné jste popsala hezky. On ten "mozek", který nepotřebuje tělo, ten vysílá do přírody informace, podle kterých se ona chová. A my s ní. Jen nám naši mocní dobrodinci zapomněli některé souvislosti nabídnout. Aby si tu svoji moc ještě chvilku udrželi.
10.3.2007 18:13
RE: Pri pozorovani chovani Spojenych Statu
janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 130439
zape, ono asi tak zle nebude, nejspíš se celá třetí světová odbude v rovině slov. Hoši na obou stranách ví, jak ten buch funguje. Je třeba si uvědomit která dvojice stran je za co odpovědná. Jednou stranou je vždy izraelskoamerická fůze na projektu k ovládnutí světa. A dvojici souběžně tvoří k těmto chlapíkům znalosti a technologie, které mají rusové - to je jedna dvojice. A v té druhé figuruje k USionistům moc vědění, kterou představuje Irán a vlastně i učení dálného východu, starého Egypta a civilizací v Americe.
Boj probíhá nejen pod slovy (v jiném významu běžně užívaných slov) o ovládnutí vzdušného prostoru technickými prostředky. Druhou frontu sledují jen ti, kdo mají přístup k myšlenkovým soustavám, ovlivňujícím naše podvědomí. Tam má Irán velmi silnou pozici, kterou nelze likvidovat mechanickými cestami.
Asi to nedovedu dost dobře přiblížit, ale podvědomí člověka je reálnou silou, o jejíž ovládnutí jde v první ředě. Nejen vytvářením strašidelných pohádek (a bohužel i jejich realizací)lze lidem vnutit styl uvažování - a tím i produkci emocí, potřebných k funkci egregorů (myšlenkových struktur v prostoru).
Dnes je situace tak daleko, že i prostý občan může sledovat překlápění těchto energií. Už jsem posílal panu Vladimírovi text s obavou a vysvětlením možností radarů a pásma X při ovlivňování funkcí našeho podvědomí. Nevím, jestli text považuje za blábol nebo příliš teplý materiál, povědomí o možnostech modulace giga pásem nejsou běžným tématem pro plnění novin.
Vliv monitorování ruské techniky radarem XBR je stále vrstvou informací, která se týká mechanizmů neživých. Vstup do živých struktur pomocí manipulačních, ale i likvidačních postupů pomocí giga frekvencí "deštníku", napájeného "radary" znají představitelé dvojice USA Rusko, Irán pak představuje figuru, která "drží" hladinu informační vrstvy, ve které se hraje s téměř nepoužitelným materiálem o ten v budoucnosti použitelný.
ČTK můj text neotiskla, dotaz o mnou placenou informaci také zůstal bez odpovědi. jestli jde o scifi (výplod mého chorého mozku)nebo realitu, to lze odvodit i z povahy nemoci "šílených krav" nebo záhadného, nelogického výskytu "ptačí" "chřipky". Tyto testy mají samozřejmě i svá vysvětlení z pozice lékařské vědy. Ale poznat, které je primární - to musíme sáhnout hluboko do historie, až k pochopení "šifry" 38 = 11.
A k pochopení principu, pro který si různé civilizace (a vyvolené národy) vytvářely vlastní dataci letopočtu (samozřejmě navléknutou na nějakou figuru či událost)
dobře, ale je mi to zcela jedno - přesněji řečeno je mi zcela jedno, co si o radaru myslí Rusáci, ti by měli raději vzpomenout na rok 1968 a šoupat nohama. Takže ať si ho u nás Ami klidně postaví, na iránské Shahaby bude fungovat docela obstojně.
Aby mohl teoerticky fungovat na Sahab-3, vyvoj ctyrky byl zastaven nejaky ten rok zpet, tak by musel radar stat aspon v Turecku.
>dobře, ale je mi to zcela jedno - přesněji řečeno je mi
>zcela jedno, co si o radaru myslí Rusáci, ti by měli raději
>vzpomenout na rok 1968 a šoupat nohama. Takže ať si ho u nás
>Ami klidně postaví, na iránské Shahaby bude fungovat docela
>obstojně.
To seš na tom stejně jako ti, kterejm bylo jedno, že přišli Rusáci a umístili sem ty jejich sračky! Navíc jseš dobrovolně pro to, aby si v naší zemi Amíci počínali jak se jim zlíbí, bez ohledu na mínění našich občanů. Nechápu proč by na nás Íránci stříleli nějaký Shahaby???! To je debilita prvního řádu, nebo přemejšlíš tím, čím ostaní močej!
12.3.2007 4:25
Mozno presveci aj spolkovu vladu.
Podľa Schrödera sú záujmy Európy a USA v súvislosti s Ruskom úplne rozdielne - Washington svoju stratégiu tvorí z pohľadu vlastnej mocensko-politickej a vojenskej pozície vo svete.
Schröder ostro kritizoval plánovaný protiraketový štít USA
Tuto stránku navštívilo 7 981