Diskuze k článku

Jakou cenu za Saddama?

Příspěvků 112

31.12.2006 2:25

Obetni beranek?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Dosti jednoduche s tim nesouhlasit. Zarucene Saddam nebyl obetni beranek. Za druhe mu nebylo 75. Rekl bych, jestlize mne pamet neklame, ze mu bylo 69. Ale ono je to jedno, jak je mrtvola stara, je to mrtvola. Co z toho vseho jeste vzejde? Asi budeme muset par let pockat. Jenom jedna vec je jista. Hlavni roli v tom bude hrat USA. A to je to podstatne. Jak se budou chovat demokrate prichazejici k moci, nebo republikani odchazejici od valu. Uvidime... (rekl slepec). Vsichni jsme ti slepci. Ale mame ruzne nahledy na svet. Vetsinou pribarvene nasim pranim, jak by ten svet vlastne mel vypadat. Co mne mrzi, ze na teto diskuzi se tak casto obevuji tzv. proroci jako Nostradamus a jaka vaha se jim pripisuje. Skoda...snizuje to uroven. Snad by mohli stacit ti samozvani proroci, kteri zde predpovidaji konec USA, pad dolaru, pochybnosti o pristani na mesici, zapiraji 9/11 atd. atd.
To je jejich vec. Mne by osobne hodne zajimalo kdo je ten pseudonym Richard Kral, ten zahradkar a pravnik, co nas zde velmi casto oblazuje svym nahledem na svet. Je to pesimisticky nahled, kriticky nahled, ale hlavne...nic neresici nahled. Soudruzi na takove kritiky meli odpoved. Chteli konstruktivni kritiku. (Ale kdyz se nekdo odvazil, tak ho zasili). Zpet k tomu USA. At se vam to libi, ci ne, USA jsou ti, kteri neco delaji. Kteri nejenom kritizuji, ale jsou schopni a ochotni se pokusit danou situaci zmenit. A vysledky? Nekdy jsou uplne katastrofalni, to se neda uprit! Ale podstatne je, ze nesedi nekde na zadecku s pivem pred sebou, nebo se nerypaji v zahradce, ale snazi se o zmeny. A proto jsou tak strasne kritizovani na techto a jinych strankach. Vas Texaskycizek

124365

31.12.2006 3:02

RE: Obetni beranek?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 124365

Čížku, na to ti řeknu že Hitler vlastně taky neseděl u piva a dělal něco, sice to nedopadlo dobře, ale alespoň dělal a jenom nekecal. Zrovna tak Beria, Stalin a jiní. Když se ti diletant bude vrtat v počítači motykou, byl bys asi raději kdyby seděl u piva a kecal, než ti něco kurvil. Nebo ho budeš obhajovat cewlou cestu pro novej počítač s tím, že alespoň něco dělal? Než dělat něco, co stojí lidi životy a utrpení a nic z toho není, je možná lepší pro všechny raději sedět u toho piva!

124369

31.12.2006 4:33

RE: Obetni beranek?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 124369

69 tko musim ti dat jednicku. Perfectni argument!!! To ale vede k otazce - delat, ci nedelat? To jiz nekdo slavnejsi rekl - byt ci nebyt? Ale opravdu, delat jako USA nebo Beria, nebo CCCP,nebo nedelat a kecat u piva a nemenit nic. Jenom kritizovat. Ja bych radsi dal jednicku tem delacum. Pivare necham propadnout.

124374

31.12.2006 18:24

RE: Obetni beranek?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 124374

Čížku ! Nedělat je lepší ! Myslím pro takové, jak jste Vy - seďte u piva a raději nic nedělejte ! Když tak promýšlím ty názory, které se rodí ve Vašem rodném Dallasu - jak'ste pravil svého času - mám sice pochybnosti, ale nechť je po Vašem ...

Máte čížku pravdu - měl 69 roků - http://www.panovnici.cz/saddam-husajn - to ale nic podstatného není pro náš problém.

Co mne mrzi, ze na teto diskuzi se tak casto obevuji tzv. proroci jako Nostradamus a jaka vaha se jim pripisuje. Skoda...snizuje to uroven. Snad ... píše čížek.

Nu - co máte proti Nostradámovi ? Proč si nehledíte svého světa, světa jednoduchého, světa velikosti pivního tácku - dále Váš rozhled asi nesahá, jak tak čtu Vaše názory - tu i onde. Proč "nekřápete" dolary a nekupujete si své štěstí i nadále za prachy ? (fuj) To je přece Vaše parketa, Vaše vidění světa, Vaše paradigma... (třikrát fuj)

Proč se rozčilujete nad Nostradamem ? Chápání světa většího, než pivní tácek, to je přece pro Vás nedostupný luxus. Užívejte si "svého dolarového štěstí" zavčasu - nejen samozvaní proroci prorokují pád dolaru - i ten Nostradamus, a je setsakramentsky adresný v tomto případě. Aby jste ještě nebrečel na letišti mimo provoz, že chcete domůůů, DOMůůů ! [velký smích] [velký smích]

124408

1.1.2007 2:29

RE: Obetni beranek?

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 124374

Mily pane, prestoze vas pristup k veci me pripomina spraskaneho psa, ktery vdecne lize boty svemu panovi ktery ho zachranil z utulku do ktereho se dostal pote co utekl svemu predchozimu majiteli.
Stejne tak vy, ktery jste utekl, doposud jste nenasel odvahu myslet pro sebe a vdecne opakujete osoupane fraze soucasne administrativy ktera je podporovana stezi 20 procenty volicu. I president Ford projevil nesouhlas s temito Ziofasity kteri se snazi pouzivat Ameriku pro svuj zisk.
Ale, k tem kteri projevuji aktivitu, o kterych se zminujete. Zda se mi, ze hovorite jen o lidech na vasi strane. Jeste jsem neslysel, ze by jste se obdivne vyjadril o Irackych lvech, kteri se rozhodli zkoncovat s okupaci a meni ty divoke americke hrdiny v male skauty kteri breci nad svymi padlymi behem nedelnich msi. Proc nevyjadrite obdiv nad jejich hrdinstvim, nebo jste zaujaty?

124425

1.1.2007 8:36

RE: Obetni beranek?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 124425

Me je to u riti, kdo vyhraje, jen kdyz nekdo vyhraje. Pak, snad maji moznost. No, uvidime. Jinak jsou to vse kecy, kecy, kecycky.

124429

1.1.2007 17:27

RE: Obetni beranek?

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 124429

Hm, to se me nezda, ze je vam jedno kdo vyhraje. To by jste nenazyval ty ubohe lidi kteri se octli uprostred konfliktu ktery byl vyvolan lidmi kteri se vzdy sobecky zajimali jen o sebe bez jakehokoliv spetku moralniho zajmu o osudy lidi kteri budou timto trpet.
At uz to bylo ketasovani, utlacovani rodne populace a ponizovani teto anebo sebepromoce a pouzivani historickych situaci a omezovani prirozene reakce na sve hnusne agresivne hystericke zasahy.
Ve vasich nekritickych odach na US jste se odhalil jako nemyslici patolizal s tendenci ponizovat slabsi. Tim jste ukazal svuj charakter. Nyni kdyz jde do tuheho nahle vas to nezajima.
Jak se rika "payback i bitch". Volne prelozeno: nekdy oplatka muze byt neprijemna.

124445

4.1.2007 16:52

RE: Obetni beranek?

Krtech kavu (zavináč) centrum (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 124429

ve valce zadni vitezove nejsou jen mrtvi pozustali a strasna spirala nenavisti ktera zahubi spousty bytosti a ne zrovna vybiravym vzpusobem vzpusobuje stradani a nemoci je to to nejstrasnejsi ovoce ktere muzou lide pestovat oslavovat valku je zhovadilost a kazdy grolifikator je dobytek a skonci hur nez obeti valecneho besneni tzn na porazce

to co zde pisete pane cizek je jen vyjadrenim jak moc vase duse trpi svym upenim davate tak ostatnim odstrasujici priklad kazdy mame svou ulohu a vy tu svou plnite dobre diky za to ze jste prokazujete tak na svuj ucet ostatnim velkou sluzbu ve sve malosti jste velikanem kteremu nikdo nezavidi ti mekosrdcati vas mohou litovat ostatnim nestojite za vsimnuti

124739

31.12.2006 4:33

RE: Obetni beranek?

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 124365

Je dnes Silvestra. Měl bych napsat spíše něco veselého,
ale s těmito skutky končí sranda.
Takže texaský čuráčku,nasrali jste jako Amerika příliš mnoho
lidí, kterým jste povraždili příbuzné a za to budete pykat,
bez soudu, bez možnosti obrany a my bohužel s vámi.
Všeobecnou nasranost na Ameriku a především mezi mladými lidmi ,
kteří dokáží být neuváženě radikální, ještě také pocítíte.
Obávám se a to zcela oprávněně, že nás všechny státy,tzv. bohatého severu, nečeká nic moc dobrého.
Protiamerické uskupení na světě je každým dnem silnější a myslím,
že je jenom otázkou času,kdy nastane vyrovnání účtů.
A současná politická garnitura v USA již nejspíše propásla bod obratu, kdy ještě mohla do těchto záležitostí zasahovat.
Dnes je již jenom vlečena událostmi.
Jenom si myslím, že k rozhodujícímu střetu nedojde ve vojenské
oblasti.Půjde o něco jiného - o nějaký posun planetárního
"vědomí" a zavržení této odporné civilizace, která žije
na "duchovní úvěr" a který bude muset být nějakou formou
oběti zaplacen.
Vladimír Holan ve své básni Potom, vyjadřuje svůj pocit takto:

...jenomže katastrofa se už udála a lidé ji teprve uskutečňují...

Hezký Nový rok přeji , ale nevím, který to bude!

124375

31.12.2006 15:07

RE: Obetni beranek?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 124375

Asi potrebujete novou napovedu.

124392

31.12.2006 18:33

RE: Obetni beranek?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 124375

Pane Nápověda, obrazně řečeno mi zvlhlo oko :...jenomže katastrofa se už udála a lidé ji teprve uskutečňují... - přesně moje slova !

Vše se již událo, vše se již rozhodlo, teď si to akorát vyžereme do dna ! Ten texaský XY je dost nápadně podobný mikinokemovi a jako takový nestojí za rozčilování.

Přání "Hezký Nový rok" a skutečnost se mohou minout, na druhou stranu ale co je pro někoho dobré, pro jíného bude pro změnu špatné. Pro nás může být, že bude ten rok skutečně hezký. [smích]

124409

31.12.2006 5:02

RE: Obetni beranek?

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 124365

Mate pravdu, Cizku. Amerika je jedina zeme, ktera se snazi delat neco pro budoucnost. Vsechny ostatni zeme jen sedi na prdeli a divaji se, jak se rozmahaji a vyzbrojuji nejruznejsi extremiste. A zeme, ve kterych ti extremiste vladnou.
Irak byl mozna po dlouhe dobe chyba, ale divat se jak Saddamuv rezim znovu zveda hlavu, pracuje na sjednoceni tech nejhorsich elementu na S.V. a dela si srandu z inspektoru U.N. se rovnez nedalo.
Neslo jen o odstraneni Saddama jak se nam tady kdosi snazi namluvit, ale celeho toho vrazedneho rezimu a hrozby, kterou ten rezim znamenal.

124376

31.12.2006 10:33

RE: Obetni beranek?

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 124376

Je neuvěřitelné, jak vytrvale se dají omílat některé fráze. Zkusil jste si někdy položit otázku, koho a čím ten režim ohrožoval? Jestli ty 3000 US vojáků a statisíce vlastních občanů, co zemřely pro odstranění toho Vašeho imaginárního nebezpečí? Víte o tom, že Saddámův režim ŽÁDNÉ zbraně hromadného ničení neměl? Víte o tom, že inspektořili mohli všude kam si vzpomněli a veškeré zprávy dostali v termínech?

Já si tyhle zvěsti pamatuji z mainstreamových médií té doby. Ten stát nikoho neohrožoval, leda své vlastní obyvatele ale zdaleka v tom nedosahoval Bushovy virtuozity.

124380

31.12.2006 15:19

RE: Obetni beranek?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 124380

Mne to osobne tez mrzi, ze tam amici vubec lezli. Vzdyt to byla dobra protivaha vuci Iranu. Mimo to teror je jedine, cemu arabaci rozumi a Saddam to opravdu umel. Ale jak se to rika? Pozde bycha honit. Naivni amici si opravdu mysleli, ze osvobozuji cely narod. Ze budou vitani. Snad ta Shiia sekta, ti jsou na tom dnes lepe, ale tam je preci tisicileta historie vrazdeni se navzajem o blbost - kdo je pravoplatnym dedicem Mohameda. Porad jsou ve stredoveku. A tam dobra vule a demokracie nemuze fungovat. Sam jsem zvedav co s tim demokrati prichazejici v US k moci dokazi udelat. V kazdem pripade to bude zase amerika, ktera to bude muset nejak vyresit. Kdyz ted odejdou, potecou potoky krve.

124394

31.12.2006 17:03

RE: Obetni beranek?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 124394

Tajne sluzby varovaly, jeste pred utokem na Irak, ze povalecna situace se muze zmenit v nocni muru. Daly BD jeste pred utokem informaci, ze Irak nevlastni arsenal ZHN ani neni napojen na mezinarodni terorismus. Sadam pres Jordansko sondoval, zda USA budou tolerovat jeho azyl pokud se vzda moci. Ve vsech bodech se administrativa presidenta Bushe rozhodla chybne. Ted uvazlo 150 000 vojaku v tizive situaci. Uz dnes jsou porazeni. Jediny kdo stoji o jejich pritomnost v Iraku je loutkova vlada v Bagdadu. Samozrejme. Ve chvili, kdy Americanu nakonec budou muset odejit, nezustane z teto vlady ani mastny flek. Uz tri roky tecou v Iraku potoky krve, a nekolik let po odchodu okupacnich sil potecou. Do te doby, nez se nejake frakce podari ovladnout celou zemi a nebo dojde k rozpadu Iraku. Deset let obcanske valky po odchodu Sovetu trvalo Talibanu, nez dokazal kontrolovat celou zemi. Takze hrube politicke chyby, zajmy nadnarodnich koncernu a Izraele zabredly USA do konfliktu v Iraku. Nikdo ani Amerika nema v "iracke hre" zadnou dobrou kartu pro budoucnost, zustali je ty spatne karty. Irak je tak ci onak odsouzen k nekolikalete obcanske valce po odchodu okupacnich sil. Byla rozbita stara mocenska struktura a okupacnim silam se nepodarilo vybudovat novou, takze vznikne "prirozenou cestou". Jestli toto hodnotite jako prinos USA pro svet, tak to radeji ponecham bez komentare. Kdyz mame toho Silvestra.

124403

31.12.2006 18:06

RE: Obetni beranek?

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 124394

>V kazdem pripade to bude zase amerika, ktera to bude muset nejak vyresit. Kdyz ted odejdou, potecou potoky krve.

Tak předně, je přinejmenším slušnost, napravit, co jsem zkurvil.
Ale, bohužel, nemyslím, že USA umí něco vyřešit. Jejich postup, je klasickou ukázkopu skupinové hlouposti, kdy skupina mocných, odtržená od reality, filtruje informace a přijímá pouze informace vhodné pro její plány. Já jsem přesvědčen, že Bush upřímně věřil v existenci ZHN v Iráku. Protože je tam CHTĚL mít. Můžeme na mnoha případech demonstrovat úspěchy USA, při tvorbě lepšího světa. Irák je příklad čerstvý a nejkřiklavější ale stejně se za pět let budem dozvídat o úspeších při demokratizaci Iráku. Hlásné trouby USA vedou povětšinou kecy o humanitě (i když už jich je pomálu) a demokracii. Bohužel, činy nemají se slovy žádnou spojitost. Potoky krve už tečou a potečou stále stejně, do té doby, než USA vypadnou. Pak určitě, alespoň nějaký čas, poteče krev ještě víc. A nakonec, přirozenou cestou, nastoupí nějaká forma vlády. Nepochybně diktátorská, protože jinak občanskou válku zvládnout nelze. Ale srovnají si to SAMI! Nikdo nemá rád, když mu jiný roubuje systémy do domácího prostředí. Společnost musí pro jakoukoli změnu dozrát a sama si ji realizovat. Zvnějšku to prostě NEJDE. To se dá jenom zkurvit.

A s tím středověkem také pomalu. Omrkněte v Mostě Chánov, v Ústí nad Labem Trmice, o Bronxu už také leckdo slyšel a zjistíte, že ta vzdělanost a úroveň západu je trochu omšelá.

124406

1.1.2007 20:06

RE: Obetni beranek?

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 124380

Pane Zatrepalek, jestli Saddam zbrane hromadneho niceni mel ci nemel by vam lepe nez ja vysvetlili ti obyvatele kurdskych vesnic, kteri jeho peci o zdravi obyvatel prezili.
Ale ty zbrane nebyly to nejvetsi nebezpeci. Mnohem horsi byla Saddamova snaha o vytvoreni jednoho velkeho panarabskeho statu. Obsazeni Kuwaitu a podpora palestinskych teroristu byly prvni kroky v tomto smeru.

124461

1.1.2007 20:56

RE: Obetni beranek?

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 84.?.?.?

Reakce na 124461

Pokud je mi známo, nikdy nikdo je v Iráku nenašel. Myslím ZHN. Byl by nějaký link? A obcinst.cz p. Jocha prosím vynechte, je to zatím jediný server, který ZHN našel a ten opravdu nepovažuji za důvěryhodný. A Snahy o vytvoření panarabského státu? K smíchu. Východ nikdo nesjednotí. I když, teď mě napadá, Bushovi by se to, současnou politikou, povést mohlo.

Navíc, ať už byly, nebo nebyly, pro spuštění války to bylo bezpředmětné. Bush by ji spustil tak jako tak. Jen doufejme, že se mu to sjednocení nepovede.

124466

2.1.2007 2:15

RE: Obetni beranek?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 124461

[velký smích] [velký smích] [velký smích] ZHN vsichni po dobyti Iraku hledali jak strhani. Budte si jisty, ze prominenti rezimu by jakekoliv tajemstvi velmi radi vyklopili, maladenci z tajnych sluzeb meli dost casu, aby to za nich dostali. Kde nic, tu nic. Ty chemicke zbrane, co mu dodaly USA pouzil ve valce s Iranem a proti Kurdum. Takze vase logiky, ze kdyz je pouzil, tak je musi mit ponekud pokulhava, v srovnani s realitou. Presneji receno, je to bud chybny zpusob logicke uvahy anebo vedoma lez. A pokud jde o vznik "velkeho Iraku", tak Sadam ani s podporou USA nedokazal porazit Iran. A ten, kdo neporazi v tomto regionu Iran nemuze byt hegemonem teto oblasti. Tohle velmi dobre chapou v BD i v Tel Avivu. Vam to zrejme nedochazi. [mrknutí jedním okem]

124498

31.12.2006 12:08

RE: Obetni beranek?

dharma 91.?.?.?

Reakce na 124376

co to tady placate, pane, jediny stat na blizkom vychode ktory k sebe nepusta inspektorov osn a MAAE je israel...

124386

1.1.2007 17:11

RE: Obetni beranek? pro Petra Zasmažku

Bavor 62.?.?.?

Reakce na 124376

"Amerika je jedina zeme, ktera se snazi delat neco pro budoucnost. Vsechny ostatni zeme jen sedi na prdeli a divaji se, jak se rozmahaji a vyzbrojuji nejruznejsi extremiste. A zeme, ve kterych ti extremiste vladnou." - To snad ani nemůžete myslet vážně. Vždyť není dávno doba, kdy USA Saddáma podporovala ve válce proti Iránu a dnes uvažují o tom, že požádají Irán a Sýrii o zprostředkování jednání s Iráčany. Ti teroristé, kteří se rozmáhají, se rozmáhají díky politice prezidenta USA Bushe. A pokud jde o vyzbrojování, tak nezapomeňte, že největším vývozcem zbraní na světě je USA. A Irák nebyl jediná "chyba" USA, byl tu také Vietnam. A byly zde i jiné "chyby" Chile, Panama, Grenada, ale ty nedopadly pro USA tak negativně a tedy se o nich v USA nehovoří. Je to tak - USA a jejich vedení si "vyrábí" nepřátelské teroristy samo. Ale kšeft je kšeft. Četl jste knihu "Hlava 22" spisovatele Hellera? Ta pasáž o bombardování amerického kempu americkými letadly je charakteristická pro dnešní dobu.

124443

31.12.2006 14:02

RE: Obetni beranek?

zelovoc2 91.?.?.?

Reakce na 124365

myslis nieco taketo http://www.thefourreasons.org/victimsofwar.htm
alebo taketo http://www.xs4all.nl/~stgvisie/VISIE/extremedeformities.html ???
[bliji] usa

len pre tych co maju silnejsi zaludok

124389

31.12.2006 2:40

K překladu

jednorozec 81.?.?.?

Add it all up, and it's hard to understand with your brain how the world could be a better place, but when the President speaks, I don't go with my brain, I go with my gut.

Domnívám se, že autor výše uvedeného měl patrně na mysli zavedenou frázi "gut feeling".
Něco, co jeden cítí vnitřně, podvědomě. Níže než srdcem, odjakživa. Podstatou, instinktivně.

(Open to debate.)

124367

31.12.2006 3:33

RE: K překladu

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 74.?.?.?

Reakce na 124367

Možná by se to dalo přeložit jako:

Když mluví prezident, neposuzuji to rozumem, ale srdcem

(Open to debate)

124372

31.12.2006 19:07

RE: K překladu

Pavel -Čert- Němec 85.?.?.?

Reakce na 124372

Ja bych spis rekl, ze mu to mozek nebere, ale zveda se mu zaludek [mrknutí jedním okem]

124410

31.12.2006 3:35

Komedie jake neni rovno!

Outofjacket 124.?.?.?

Vcera mi muj soused oznamil s vitezoslavnym usmevem: "Tak
prave povesili toho masoveho vraha Kurdu, Saddama!"
Rekl jsem mu jen, "No to je sice pekne, az na to, ze nepovesili skutecneho Saddama!" Dival se na me vytrestene a nerekl ani slovo...
Je neuveritelne, jak slepe a bez zavahani naprosta vetsina lidi veri tomu, co jim tlucou do hlavy media zcela ocividne zaprodana NWO! Soud "Saddama Husseina" a jeho obeseni je pouze jednou z cernych kapitol tragikomedie na teto planete. Cozpak opravdu temer nikoho nenapadlo pouzit vlastni selsky rozum a polozit si par uzitecnych otazek? V den, kdy bylo chyceni Saddama verejne vyhlaseno, jsem si jenom rekl, "co to bude asi za vsivarnu?" Na stopu me za par dni navedl jeden znamy zubar. Zeptal se me: "Vis, co je u kazdeho cloveka stejne unikatni jako jeho otisky prstu nebo slozeni jeho genetickeho vzorce?" A hned sam odpovedel: "Chrup! Podivej se na chrup skutecneho Saddama a srovnej ho s tim jaky ma ten chyceny ubozak!" Dalsi znamy, ktery se profesionalne zabyva dedicnosti a genetikou mi poradil srovnat tvar lebky, oblicejovych rysu a znamenek na kuzi mezi obema "Saddamy". Neni treba velkeho usili k tomu, aby se rozdily objevily velmi rychle, pokud se na ne pozorovatel soustredi. Neverim, ze by to uniklo CNN, CBS, ABC ci jinym mediim. Pokud vim, nikde v mediich se nikdy neobjevil pozadavek na presnou identifikaci zadrzeneho - zcela bezny predpoklad kazdeho kriminalniho postupu! A presto se tahle lez jako vez o totoznosti chyceneho propagovala do uplneho konce!! Naprosta vetsina prislusniku tehle prohnile "civilizace" se necha vest na jatka jako stado beranu -a jeste si k tomu radostne zatleskaji!
Doporucuji napr. tento link:

http://signs-of-the-times.org/signs/editorials/sig...

Stastny novy rok 2007 bez valek ve svete v nemz lide konecne prohlednou, preje vsem

Outofjacket
[bliji] [smích]

124373

31.12.2006 15:02

RE: Komedie jake neni rovno!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 124373

Opravdu by bylo treba ten Vas jacket znovu nasadit. Aby jste si neublizil!

124391

31.12.2006 18:19

RE: Komedie jake neni rovno!

Outofjacket 124.?.?.?

Reakce na 124391

Pane Texasky Cizku, nemam ve zvyku nekoho urazet, ale Vase komentare, to je opravdu vysmech i podprumerne inteligenci!

Outofjacket [bliji]

124407

31.12.2006 20:09

RE: Komedie jake neni rovno!

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 124407

Mno, lze obecne tvrdit, ze komentare jsou dojiste miry zrcadlem intelektu autora. [velký smích] [velký smích] [mrknutí jedním okem]

124416

31.12.2006 8:22

PF 2007

Jarmila 85.?.?.?

Tuhle zajímavou historii v kostce- 5 tisíc let dějin jsem dnes našla na Neviditelném psu, a tak zde dávám na to link.

http://www.mapsofwar.com/images/EMPIRE17.swf

Jinak za sebe přeji všem Zvědavcům v novém roce 2007 šťastnou sedmičku, aby se jim vše dařilo, byli hodně tvůrčí, ale hlavně hodně zdraví a duševní pohody, navzdory tomu, že nám vládnou zlé duše.

124379

31.12.2006 15:32

RE: PF 2007

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 124379

Moc pekne, doporucuji kazdemu, kdo ma volnych 90 vterin. Co tam jeste mohli dodat je masa oslnivych nuklearnich zablesku v blizke budoucnosti.

124396

31.12.2006 10:54

Blyští sa, hynúca republika

Fulcan 89.?.?.?

Je to nadpis básne Robinsona Jeffersa, amerického básnika (zomrel v r. 1958). Bol sklamaný vývojom demokracie v USA po druhej svetovej vojne a napísal mnoho "prorockých básní" (mal bz si ich prečítař pan Gejdoš). Napíšem len začiatok a jeden poděa mňa důležitý verš.

Zatiaľ čo táto Amerika sa usádza v kokile svojej vulgárnosti
a ťažko tučnie na ríšu,
zatiaľ čo protest, len bublinka v roztavenej mase, praskne a
spľasne, a masa stvrdne,
so smutným úsmevom si pripamätúvam, že kvet vädne, aby bolo
ovocie, a ovocie hnije, aby bola zem.
......
Ale chcel by som, aby sa moje deti držali obďaleč pretučneného
priemeru: zlo
nikdy nebolo povinné: keď mesta ležia pod nohami netvora,
ešte vždy ostávajú hory.


a v inej básni, Recept na bolestné umieranie, píše:

Ako keby sme si v takom čase
želali
uchovať múdrosť končiaara veku pred budúcou stratou, pred
úzkosťou mysle, pred tyranmi,
pedantmi, mystagógmi a barbarmi: rodia sa básne pre záchranu pokladov, básne zviazané s dobou:

To čo sa teraz deje, muselo prísť. Koncentrácia kapitálu nutne vedie k tomu, že potrebuje zotročiť masy nielen telesne, ale hlavne duševne.
Saddam a Irak je výstraha pre "neposlušných", a to je len začiatok, lebo ešte nevypukli otvorené revolty a nezačali sa používať neznáme zbrane.
Lenže "duch vanie všetkými smermi"
nikdy sa ho nepodarí spútať.

124381

31.12.2006 19:24

RE: Blyští sa, hynúca republika

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 124381

Děkuji ! Musím uznat, že jeden člověk těžko zvládne veškeré vědění, i kdyby se snažil sebevíc. Ale tohle je skutečně dobrý tip ! Ještě jednou děkuji a přeji skutečně štěstí a radost do Nového roku !

124412

31.12.2006 11:49

Saddam byl povesen za trest pro vystrahu

XXL 208.?.?.?

Nesplnil totiz historicky ukol, ktery mu pred mnoha lety zadali sioniste a investovali do nej tolik penez.Ten ukol preci znel:"zabij co nejvice iranskych siitu a dosahni zniceni zeme ajatollahu, my si pak privlastnime tvoje ropne vrty a nechame te delat, co budes chtit, tuhle politiku praktikujeme vsude na zemekouli."Jenze skrblici investovali do Saddama penez malo a jeste kdyz blbi US namornici sestrelili civilni dopravak, valka dopadla nerozhodne.Na jeji dalsi vedeni, natoz na chod zeme Saddamovi nechteli dat, ten je proto hledal v Kuvajtu...dal to prece zname.Jo, nemuze byt kazdy diktator Pinochetem.

124384

31.12.2006 16:10

RE: Saddam byl povesen za trest pro vystrahu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 124384

Keby mal Fidel Castro ropu, skončil by ako Husajn. A teraz neviem, čo by bolo pre Kubáncov lepšie, ropa, alebo Castro?

124397

31.12.2006 16:11

Pokud se pamatuji spravne,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

a nechci prehanet v nejakych 'nadsazenych kombinacich', byl kdysi ve Svedsku ministerskym predseda Olaf Palme, znamy coby "Rudy Olaf". Svedove (tedy hlavne ti moviti) mu spilali nejruznejsimi jmeny a hrozili mu sibenici...doslova. Dalo by se rici, pri 'trose dobre vule', byl to - diktator! A tady jak vime, 'spravedlivost ho neminula'. A tak by nakonec zastrelen jak pes. Samozrejme, eh ... nejakym 'pomatencem'.

Podobny osud stihl po zasluze tez 'vraha Balkanu' Milosevice a posleze zmineneho 'vraha z Baghdadu'. Nezda se nahodnemu pozorovateli, ze je zde urcita podobnost - jeden by rekl 'spolecny denominator'?
[zmaten]

Ne ze bych tu vyvolaval nejake 'konspiracni teorie'. To neni moje kafe... jak rikam, rozhodne to nechci prekombinovat. Jsou to asi nesouvisejici 'nahody'...

z.a.p

124398

31.12.2006 19:16

Je to sice mimo mísu, ale zvedne Vám to náladu, když máme toho Silvestra

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

http://cz.altermedia.info/ze-zahranici/rozhovor-da...



http://www.youtube.com/watch?v=gWE6GCW14gA&mod...

124411

31.12.2006 19:28

Beránka si představuji jinak

irsam 89.?.?.?

Trestu smrti obecně nefandím - aspoň v EU to zaplať pánbůh platí za atavismus. Ale litovat Sadáma jako obětovaného starce, to není přiměřené. Chci li dělat omeletu, musím rozbít vejce.
Hitler byl také stařec a kdyby se nezabil sám jistě by byl po právu popraven - politika appeasementu nikam nevede.
To, že se velmoci přetlačují, která si uloupne větší díl z irácké kořisti je jiná věc. A zdaleka nejde jen o USA či nějaké izraelské spiknutí. V záchvatu antiamerikanismu nelze přehlížet, že v dělení světa se ty ostatní velmoci až tak moc neliší.

124414

31.12.2006 19:53

RE: Beránka si představuji jinak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 124414

>Hitler byl také stařec

len na margo. Hitler bol 56 rocny a tym padom mladik [smích]

124415

31.12.2006 20:59

RE: Beránka si představuji jinak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 124414

Clovece, zavidim Vam.

Vy jste stastny... ve sve neznalosti.
Dobra zprava je, ze vse se necha poznanim dohnat! [mrknutí jedním okem]

z.a.p

124421

31.12.2006 21:35

RE: Beránka si představuji jinak

irsam 89.?.?.?

Reakce na 124421

A jaké poznání by mne mělo dovést k tomu, že budu věřit třeba na nějaké ty sionistické spiknutí nebo že Sadám byl vlastně frajer ? Či co vám tak připadá na mém postoji tak hrozně neznalé ?
Někdo nesnáší araby, někdo židy, někdo američany, někdo rusáky - a někdo věří na ufony nebo na to, že je nejlepší nechat takové diktátorské režimy prostě být. Neříkám, že to američanům vyšlo nebo že jejich pohnutky byly jen čisté. Ale o tom to opravdu není.

124423

1.1.2007 4:06

RE: Beránka si představuji jinak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 124423

Tam kde jsou pohnutky a ciny nad slunce jasne a neoddiskutovatelne, neni treba necemu 'verit', jen znat a nebo ignorovat. Vyber je zcela na Vas.

z.a.p

124427

1.1.2007 12:35

RE: Beránka si představuji jinak

irsam 89.?.?.?

Reakce na 124427

Různá fakta lze ale seřadit různě - to co naznačujete vy, je už o interpretaci a ne jen neodiskutovatelná realita. Žádná fakta rozhodně nevyvrací, že :
a) je dobře že sadámova diktatura padla - to, že s pomocí intervence je problém (bez vnějšího vlivu by ale mohlo být i hůře).
b) soud nebyl jistě dokonalý podle evropských měřítek, ale na místní poměry byl legální - lepší než nějaká krevní msta
c) američané postupují podle imperiálního klíče - dokud potřebovali Sadáma jen proti Iránu nechali ho být - na Blízém výchoě a ve střední Asii mají své zájmy všichni
Imperiální klíč platí i pro Rusy, Brity, Čínany atp. - jde o problém slabé autority mezinárodního společenství - to je reálný svět a buď chcete řešit jeho problémy (zase jen reálnými postupy) a nebo zkrátka lze fandit jiné velmoci než USA - pak ale nejste ten s čistými pohnutkami, prostě byste stál na odlišné, ale stejně imperiální straně těchto sporů.
TOHLE je řekl bych nad slunce jasné a ignoranství je přehlížet rizika takových režimů jako irácký a myslet si že se měl Saddám (Kim Čong il a další) nechat být a nebo mu jen posílat bezzubé nóty atp. To je ta historická zkušenost z appeasementu.

124431

1.1.2007 15:17

RE: Beránka si představuji jinak

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 124431

Klíč k porozumění situace je v premisu, že světu hrozí mnohem horší nebezpečí než expanze USA a proto je potřeba se sešikovat za ně, ať už se nám to líbí nebo ne. Alespoň tak se to USA snaží namalovat. Po odejmutí propagandy je ale vidět skutečnost která je zcela jiná, kde veškeré potenciáně nebezpečné státy jsou takové pouze díky jejich odporu proti USA a v některých případech díky zásahům do jejich soukromých věcí od CIA, kterých mají už plný zuby. USA funguje ve světě přesně jako mafie, nabídne vám ochranu když je budete podporovat a platit jim, pokud ne tak vám dokážou jak je svět nebezpečný tím že vás napadnou a nebo vám svrhou vládu a nastolejí nějakého připraveného šaška. USA řeší pouze problémy které samy vytvoří. Nebo si snad někdo skutečně myslí že nebýt padesátiletého zákazu obchodování s Kubou tak dnes je západní svět pod kubánskou nadvládou? Základem odporu proti USA není snaha tyto ovládnou ale dostat se z jejich kontroly a žít po svém. To ovšem, vzledem k tomu kde se většinou suroviny nacházejí, není pro USA moc přijatelný. USA není Hitler, nechce ovládat svět neb si myslí že je lepší, ale musí ovládat svět neb konzumuje více než má doma k disposici. I texaský čížek je přesvědčenej že má na takový konzum nárok, protože je američan, nikdy by ho nenapadlo že bez toho že mu to za facku po světě chudý vyroběj, jinak dostanou od US Air Force pár facek, by to prostě nešlo.

124436

1.1.2007 16:42

RE: Beránka si představuji jinak

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 124436

USA funguje ve světě přesně jako mafie, nabídne vám ochranu když je budete podporovat a platit jim, pokud ne tak vám dokážou jak je svět nebezpečný tím že vás napadnou a nebo vám svrhnou vládu a nastolejí nějakého připraveného šaška.

Ale to je krásná věta! To by si měl texaský čuráček nechat vytisknout a pověsit na zeď, aby zde přestal pindat ty svoje
povětšinou nasírací příspěvky.
Děkuji pan Antiseptik - výborná věta - přesná,stručná a výstižná!!!

124440

1.1.2007 17:52

RE: Beránka si představuji jinak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 124440

I me se citovana veta zamlouva....

zni to drsne, ale je to bliz k pravde nez cokoli jineho. Ano, realita je drsna, drsnejsi nez jsme si ochotni si priznat (poprava SH je jen 'mensi' upominka). Myslim, ze prichazi doba vseobecneho mateni predstav zalozenych na 'stare' etice. Ta je dnes jiz neuplatnitelna (nerikam, ze je neplatna!) a snad prave proto z ni propaganda tak zurive pumpuje co se jeste da. Maska pada zlu pomalu ale jiste z tvare. Ukazuje se jeho podstata.

z.a.p

124447

1.1.2007 15:19

Doporucuji mapu

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 124431

>TOHLE je řekl bych nad slunce jasné a ignoranství je
>přehlížet rizika takových režimů jako irácký a myslet si
>že se měl Saddám (Kim Čong il a další) nechat být a nebo
>mu jen posílat bezzubé nóty atp. To je ta historická
>zkušenost z appeasementu.

Vazeny pane,
doporucoval bych Vam sednout nad mapu ci ke globusu, do ruky encyklopedii ci klavesnici pocitace a muzete si projet jeden stat po druhem.

1] Kolik podobnych rezimu najdete?
2] Dle ceho posuzuje rezim ze je dobry ci nikoliv?
3] Kdo da pravo ke zmene rezimu zvenci (intervenci)?
4] Pokud toto pravo neda mezinarodni spolecenstvi ma jiny stat pravo na invazi?

124437

1.1.2007 17:05

RE: Doporucuji mapu

ISRAM 89.?.?.?

Reakce na 124437

Režimů, které jsou nebezpečné a to dokonce nejenom svým vlastním obyvatelům je bohužel na mapě hodně. A netvrdím přeci že mezi tzv. spojenci či přáteli USA nejsou. Magoři jako třeba Ajmán Zaváhrí, co jim ani Saudská arábie nebo Egypt není dost islámský, jsou nebezpeční bez ohledu na to, kdo tahá za špagáty.
Se zbraněmi hromadného ničení si hrají mnozí (Izrael i Pakistán, severní Korea i Indie atp) a mnozí ze svého území využívají i sítí terorismu či jiného organizovaného zočinu.
A režimy kde se organizují zločiny proti lidskosti jako jsou např. etnické čistky, kde nemají ani náznak lidovlády apod. je také dost - a s jejich legitimitou je to myslím dost nahnuté.
Za státní či národní suverenitu se rád skrývá kdejaký darebák co má na rukou krev - a směje se svým obětem i světu.
Universalismus lidských práv přeci není chiméra - sle skutečně lepší režim opravdu nelze jednoduše importovat. Proto mám použitou taktiku za spornou a mezinárodní společenství za slabé. Minimálně v tom má úvodní příspěvek (texas čížek) pravdu - místo konspiračních teorií a proroctví lépe hledat účinné recepty.

124442

1.1.2007 18:14

RE: Doporucuji mapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 124442

Podivejte se prosim jen na JEDNU vec

a tou je stare zname pravidlo PRICINA - NASLEDEK.

Budete-li takto postupovat, bude Vas pohled na svet a jeho krizi podstatne jasnejsi!
(A muzete se prave tak osvobodit od 'hnevu' proti nekomu, o jehoz motivaci nevite vubec nic.
Nebudte 'papousek', stojte na vlastnich nohou!)

Preji Vam vse nejlepsi v Novem Roce! [smích]

z.a.p

124448

1.1.2007 19:21

RE: Doporucuji mapu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 124442

"Universalismus lidských práv přeci není chiméra ...'
-----------------------------------------------------------

Toto je silny kalibr

a dokazuje to Vase nadseni pro skvele idealy. Nevim zda jsem o tom psal na 'Z' nebo nekde jinde... chci rici, ze v tomto ohledu, z hlediska zapadniho porozumeni hodnot, neexistuje vetsiho idealu. Rekl jsem 'zapadniho' a proto nemuzete ocekavat, ze bude automaticky platny i pro jine kulturni tradice. (Nechci poucovat, ale vime, ze zapadni mysleni je zalozeno na 'bezboznem' lidskem racionalizmu, v protikladu rekneme orientalniho chapani.) Proto bych mel mensi reservu vuci slovu "universalismus".

Je to vyjadreni idealu, ale bohuzel a dosti zoufale, jen idealu. Zkuste si praktikovat sve idealy v denni praxi!

z.a.p

124455

1.1.2007 17:42

RE: Beránka si představuji jinak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 124431

Vy mate zrejme vysoky osobni smysl

pro etiku a to je chvalitebne. Ale zda se, ze i (castecne) rozumite mocenske hre rikate-li "američané postupují podle imperiálního klíče". Ano, je to velni silny "imperialni klic"; je to klic k ovladani celeho sveta a usurpaci vsech bez vyhrady. Nerikam, ze ti ostatni byli nevinni, jiste ne. Bylo imperialni obdobi Ruska, Anglie, Francie, Nemecka ald. To soucasne, americke je vsak zdaleka nejvice prevazujici a viditelne, dovedene ke sve zvrhle dokonalosti.

Ja Vam navrhuji premyslet pouze podle tohoto "klice" (vypustit vliv propagandy neboli smysloveho pusobeni na Vase 'sebeupravovani'[mrknutí jedním okem] a jste blize pravde, nez by jste tusil. Etika v mocenskych zamerech (dnes kdy jsou oponenti USA v koute) proste neexistuje. Na druhou stranu, prave hranim na nas cit pro etiku, nas cilena propaganda usmernuje k pacifisticke podrizenosti a tim dosazeni sveho cile. Po zbeznem shrnuti nedavne historie, jasne vidite, ze jejich zamer je konzistentni a jde prave nyni do finise. Je to tak pruhledne!!

Pokud mluvite o "riziku ruznych diktatorskych rezimu" mate to primo pred sebou jak na mise - americka, sionisty nabuzovana a podporovana mocenska klika. Jiste jste jiz slysel o volani zlodeje: "chytte zlodeje". Je to tak stare, jako svet sam. Nehledejte jeden strom, kdyz mate pred sebou cely les! Najdete odvahu videt prostou realitu! Jen me osobne udivuje jedna vec: PROC se propaganda o tento otrely trik jeste snazi? Vzdyt je jeji lez tak jasne viditelna! Mohou si tu namahu prave tak nechat od cesty.
[zmaten]

z.a.p

124446

1.1.2007 18:37

RE: Beránka si představuji jinak

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 124446

Jen me osobne udivuje jedna vec: PROC se propaganda o tento otrely trik jeste snazi? Vzdyt je jeji lez tak jasne viditelna! Mohou si tu namahu prave tak nechat od cesty.

To je podle hesla : "Zatloukat, zatloukat, zatloukat .." Proto ! Proto se stále namáhají s tou propagandou, protože stále, ačkoliv je to vše docela průhledné, stále existuje 90% lidí, kteří to neprokoukli. A z těch zbylých 10% zase ještě celých 9% to sice prokouklo, ale jistí si nejsou ! A z toho 1 % stále je 0,9% těch, kteří mávnou rukou a nechají to být.

Proto stále zatloukají, zatloukají a zatloukají !

124451

1.1.2007 18:40

RE: Beránka si představuji jinak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 124451

Nuveritelne, lec pravdive, ze?

Preji hodne uspechu a 'dobrych' predpovedi v Novem roce!

z.a.p [velký smích]

124452

1.1.2007 23:21

RE: Beránka si představuji jinak

IRSAM 89.?.?.?

Reakce na 124446

Vážený z.a.p., ujištuji vás že se držím svého rozumu a že nepropadám žádnému abstraktnímu krasodušství. Ti co věří v hdnoty míru, životního prostředí a podobně nezlehčuji, ale přemýšlím o reálných řešeních. A mezi ně neřadím ta, která staví lidi proti sobě, ale které jde po příčinách.
A tady se zřetelně vaše vidění přičin a následků rozchází s mým. Zdůrazňuji APRIORNI odsudek USA, které nutně mají odpovědnost nejsilnější země světa, tak ten považuji za chybu. Stejně tak nehledám příčiny v nějakém bubáku kosmopolitního zednářství či sionistického spiknutí. To bych se mohl stejně jako vy ptát jaká propaganda působí na vaše sebeuvědomování
Universalismus humanismu není zavádějící ideál, je o tom, že člověk je v postatě stejný (černý, nebo bílý, věřící nebo bezvěrec) a jeho společná práva je třeba rozšiřovat a ne zužovat. Jsou-li zužována jako v Iráku, nelze mlčet a jen se dívat. Hl. otázka je co dělat jinak - a na tu se tu v přívalu negace a prorokování apokalyptického konce bohužel odpověď nehledá.

124485

2.1.2007 2:29

RE: Beránka si představuji jinak

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 124485

V tom pripade bych ohledne obcanskych prav byl ostrazity v zemich, kde jich nejvic. Jaky je mimochodem vas nazor na Patriot Act, ci zakony omezujici svobodu projevu ohledne treba takoveho holocaustu? Dalsi vec, pokud si myslite, ze lidi muzete k prijmuti kultury ci politickeho systemu prinutit? Tak se dobre prohlidnete zabery s Afganistanu ci Iraku. Fungovat bez silne represe bude pouze to, s cim se mistni obyvatele ztotozni. A apokalypsa? Generalove Pentagonu maji vice zdraveho rozumu nez neocons u moci, takze odmitli vubec zvazovat variantu pouziti atomu proti Iranu. I tak je situace okolo Iranu vybusna, protoze je hlavni dodavatel ropy Cine. Takze sance, ze by jsme mohli videt globalni nuklearni ohnostroj s neocony u moci tu je. Staci vyhlasit Red Alert v USA a urad presidenta ziskava nebyvale pravomoci. To jsou takove docasne pravni protiteroristicke a taky protiustavni upravy americke demokracie. To jiste jako humanista a demokrat vite. A tani ledu v Arktide a Antarkide je exatne potvrzeny fakt. A tento jev nam znepokojive zacina nabyvat na dynamice. O tom zda se jedna o prirozeny ci umele vyvolany dej, ci o kombinaci obojiho lze debatovat. Bylo by vsak dobre zacit premyslet vazne o moznych dusledcich a protiopatrenich. Cas je totiz, jak trefne poznamenal Capek cenejsi penez.

124499

2.1.2007 3:59

RE: Beránka si představuji jinak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 124499

Dekuji za podporu v diskuzi s p.Isramem.

Nejprve jsem odpovedel sam a pak cetl Vas prispevek. Mate silne body kdyz uvadite priklady oklestovani "lidskych prav" tak jak jmenujete, prave v pripade one zeme 'zlateho etalonu' demokracie.

Pisatel Isram zrejme neprosel onemi souteskami, kterymi jsme prosli my dva k dosazeni nasi znalosti. Ja se vsak divam na kazdeho slusneho diskutera (cimz Isram nepochybne je) jako moznosti jak si overit silu vlastnich argumentu plus mozna ovlivnit pozitivne jejich mysleni.

z.a.p [smích]

124512

2.1.2007 3:48

RE: Beránka si představuji jinak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 124485

Nu ano,

nemam vaznych namitek proti tomu co rikate.

Soucasne verim (i v souhlasu s Chartou OSN), ze kazdy jednotlivy stat/narod ma nezadatelne pravo si usporadat sve vnitrni zalezitosti na zaklade sve specificke jurisprudence. Nemyslim, ze tim privadim mnoho noveho kdyz zduraznim prave to posledni, ze totiz, lidove receno my 'nemame co kecat' do jejich vnitrnich veci, notabene bez jejich pozvani vojensky intervenovat.

A tady je ten problem; mame tu jeden svetove mocensky celek (jak vidite naznacuji daleko vice nez 'zemi'[mrknutí jedním okem] a ten si usmyslel, zmenit, preorat a preonacit jejich zpusob zivota at to stoji co to stoji. Pri Vasem kultivovanem nahledu bych ocekaval, ze s takovyn jednanim budete v nesouhlasu podobne jako jsem ja.

A o to v kostce jde. Jde o to, ze se utvari neprijatelny precedens. Neni mozne (a to plne v souladu se zminenymi "lidskymi pravy" ) urcovat nekomu jejich zpusoby zivota podle nasi (z)vule. A je zcela lhostejno, jak "spatny" rezim one zeme muze byt. Prave tak 'nevyhovujici' muze byt totiz nas, pro nekoho jineho.

z.a.p

124511

1.1.2007 20:05

RE: Beránka si představuji jinak

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 124431

Imperium, ktere udela snuru diletantskych politickych chyb ohrozuje globalne bezpecnost. Aspon v dnesni dobe. Tyto chyby uzce souvisi se znacnym vlivem pomerne bezvyznamne zemicky na politickou moc v tom vasem Imperiu. Pokud by USA sledovaly vylucne svuj zajem, tak by se nic vyznamneho nedelo. Jak jste si mohl vsimnout pocatecni tlak administravtivy presidenta Bushe pri nastupu k moci o nesilove reseni palestinske otazky byl eliminovan AIPAC velmi rychle. Blizskovychodni region je strategicky velmi dulezity, energie provazana s svetovou kontrolni menou je vec, kterou nemusime rozebirat. Izrael ma ambice byt mistni vojenskou velmoci. To je vsak nerealne bez destabilizace regionu, ve kterech existuji bohate a znacne lidnatejsi staty nez Izrael. Jinak receno, tyto lidnate zeme si za svou ropu mohou dovolit kvalitne vyzbrojenou armadu. Izrael ma za svou existenci mizerne vztahy z okolnimi zememi. Navic i kdyz chce treba Syrie jednat, tak Izraeli se dvakrat do jednani nechce, protoze politicke urovnani znamena tady konkretne opustit Golany.Bud okupuje cast uzemi sousednich zemi nebo ma uzemni spory. Spor s Palestinci ma dopad na vztahy i mimo napr. s EU. Bezvyhradna podpora Tel Avivu privedla USA do naprosto nepratelskeho postoje muslimskych obyvatel regionu. Nezbyvalo nez se pokusit prosadit silou. Byla opustena politika vzajemneho vyvazovani Iraku a Iranu. USA meli ambici politicky vyvazit vliv obou zemi najednou. Fiasku v Iraku a zniceni principu politicke rovnovahy, vyvolava situaci, ktera je v dusledku krajne nevyhodna i pro sionisty. Pripadny utok na Iran je na hranici globalniho konfliktu. Cina bere z Iranu ropu. Moznou fragmentaci Iraku nechci zatim ani zvazovat. Kurdu je myslim nejakych 30 000 000 a ziji i mimo uzemik Iraku. A bezzube noty a Sadam? Nenechte se vysmat BD mel daleko vetsi vliv na Sadama nez na KLDR ci jine diktatorske rezimy. Vse souvisi s jednim. USA prestaly sledovat svuj zajem na ukor nekoho jineho.

124460

1.1.2007 19:01

Myslim ze neco chybi

Pavel -Čert- Němec 85.?.?.?

Autor zapomina na cca 250 neamerickych vojaku, kteri v Iraku taktez zahynuli. Navic ruzni kontraktori se do ztrat ani nepocitaji a prinejmensim desitky jich taky zemrelo. Oproti statisicum Iracanu jsou to jiste zanedbatelna cisla, ale zapominat by se na to nemelo.

124454

1.1.2007 19:24

Svetova demokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Damy, panove, sousky a souzi, tak si zde na Novy rok ctu vase prispevky a vidim, ze tu demokracii a hlavne tu US demokracii nechapete. Nebudu mluvit o Iranu, Iraku, nebo S. Koreji. Radsi o statech jako je napr. Norsko, Svedsko, Finsko, Anglie, cela evropa, Japonsko atd. atd. vcetne jednoho placku, ktery ma zkratku CR. Mnozi z Vas jsou ochotni tvrdit, ze Vas a ostatni ta zla US kontroluje. Opravdu kontroluje tyto vyse zminene staty? Ze Vas vydira, vykoristuje a dalsi vy..vy.. Opravdu? Nedalo by se spise rici, ze Vam vsem umoznila ta zla US zit v klidu, v miru a svobodne obchodovat? To je ten americky cil. Kdyz se lide maji dobre, prestanou se vztekat. Bylo, nebylo... Rude brigady v Italii, neustale problemy v Severnim Irsku a pravdepodobne dalsi pripady. Vse utichlo, nebo ne? Bez podpory CCCP a v prosperite se spise snazi vsichni obchodovat. A to je ten cil, ktery Vy v tom malinkem CR tak do 20 let tez dosahnete. A nikdo Vas k tomu nutit nebude. Jedine, co US dela, ze Vam ukazuje cestu. Stari zatrpkli souzi vymrou a mladi, vzdelani manazeri povedou narod k prosperite. Pod ochranou US. Pravda vitezi. A da se rici, ze pod vedenim US tech poslednich sto let US pravda opravdu vitezi. Vas Texaskycizek

124456

1.1.2007 19:46

RE: Svetova demokracie

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 124456

Máte pravdu a děkujeme že jste nám to objasnil. Nechápali jsme jaksi naivně že demokracie ala USA je vlastně hokynářství, že jde jen o obchod a ne o nějaký pitomosti jako svoboda, rovnost, bratrství jako kdysi těm frantíkům. Ať se vám nedaj do mouky červy.

124457

1.1.2007 20:11

RE: Svetova demokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 124457

Pane antiseptik, dekuji za nadherny dukaz toho neporozumeni. Sam bych to nenapsal lepe. Premyslite jen tak na te CR hokynarske urovni. To Vas ani nenapadne, ze jakakoliv cinnost je obchod a z toho vzchazejici zamestnanost, dane pro stat a vlastne uplne vse, vcetne te svobody, rovnosti i bratrstvi. Ja mluvim o svobodnem obchode, kde se do nej nevnucuje nejaka politicka, (napr.bolsanska)nebo zlocinecka Mafie. Kde spatne vedeny obchod zkrachuje a dobre vedeny prosperuje. Z toho to vse vzchazi. Nejlepsi priklad je US. A vsechny zeme, ktere tento vzor nasleduji. Prvnich 100 let US se vypracovalo z niceho, druhych 100 let jiz zmenilo tvar aspon poloviny zemekoule. Rekl bych, ze je treba jeste dalsich 100 let k te opravdove svetove demokracii.Vas Texaskycizek

124462

1.1.2007 21:33

RE: Svetova demokracie

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 124462

V tom Texasu musí řádit nějakej bacil, Vy jste ho taky chytil jako Bušík. Obchodně vyjádřeno jde to nějak s kopce v hokynářství. Napřed Savings and loans, pak Enron teď už i GM, řekl bych že jediný co prosperuje jsou obchody co jste už někomu prodali i se zámkem u dveří a to ještě jen tak tak. Ono je to lehký být milionářem a dlužit kolektivně trilióny, jako v tom vtipu o tom milionáři co měl za rok milión a když se ho ptali jak začal tak řekl: lehce, táta mi odkázal bilión. A ten změněnej tvar zeměkoule, to asi myslíte oblouky McDonalds? Vypracovalo se USA ne z ničeho, ale za nic, ono ukradnout takhle velkej kus země původním obyvatelům za korálky a kořalku se jinak nazývat nedá. Bohatsví je v zemi a v práci, ne v obchodě, tam se jenom bohatne na jinejch. Proti tomu viru co jste chytil asi léku není ale zkuste někdy pro srandu přemejšlet nad tím zda je to bohatství, když občané dluží na kreditních kartách víc než vydělají a platí dosud 18 procent z koupě věcí které si už ani nepamatujou kde vlastně dneska jsou nebo kdy je vlastně vyhodili. Třeba to pomůže. [chechtot]

124471

1.1.2007 21:43

RE: Svetova demokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 124471

Pane, nebo spise souhu Antiseptiku, Karel Marx by to nenapsal lepe.

124473

2.1.2007 0:41

RE: Svetova demokracie

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 124473

Von taky Karlík nebyl jen tak nějakej blbec. Mnoho z toho co napsal je vlastně pravda, že to pak někdo převoral do paskvilu, za to ho vinit nelze. [smích]

124490

2.1.2007 1:03

RE: Svetova demokracie

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 124473

Jakmile scházejí argumenty je nutné přejít do štvaní -
...souhu ... a jiné.
Ano to jsou oni , placení sionističtí nasírači!

124493

2.1.2007 2:37

RE: Svetova demokracie

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 124473

Jo a "soudruh" nejvyssi auditor US David Walker, dokonce verejne rekl, ze k navyseni dluhu USA 30 na 50 bilionu behem roku ..."nema slov...". Tak nevim jestli by nebylo chytre zmenit legislativu a "soudruha" auditora propustit. Zatim je v teto funkci neodvolatelny, takze si muze dovolit ten luxus a verejne rict svuj nazor. To bude taky pekny souska, ze jo kemo? [velký smích]

124500

1.1.2007 21:47

RE: Svetova demokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 124471

>Vypracovalo se USA ne z ničeho, ale
>za nic, ono ukradnout takhle velkej kus země původním
>obyvatelům za korálky a kořalku se jinak nazývat nedá...

...ak ste si to vobec vsimol, hovorite teraz o EUROPANOCH! [chechtot]

124474

2.1.2007 0:17

RE: Svetova demokracie

Pavel -Čert- Němec 85.?.?.?

Reakce na 124462

>Ja mluvim o svobodnem
>obchode, kde se do nej nevnucuje nejaka politicka,
>(napr.bolsanska)nebo zlocinecka Mafie. Kde spatne vedeny obchod
>zkrachuje a dobre vedeny prosperuje. Z toho to vse vzchazi.
>Nejlepsi priklad je US.
Ano, mate pravdu. V US je to opacne, politici se nemichaji do obchodu, ale naopak korporace a ruzna lobby si plati sve politiky aby hajili jejich zajmy. Akorat problem je v tom, ze vysledek je uplne stejnej, vyvoleni a poslusni si masti kapsy v radech
milionu dolaru a ostatni susi hubu, plati dane a po vzoru promile stastnych buduji svuj americky sen... [chechtot]

>Prvnich 100 let US se vypracovalo z niceho, druhych
>100 let jiz zmenilo tvar aspon poloviny zemekoule.
Ano, mate opet pravdu. Vzhledem k tomu ze pevnina pokryva mene nez 1/3 zemekoule, da se predpokladat, ze US krome sve hovadske politiky znecistilo i nejeden ocean... [chechtot]

>Rekl bych, ze
>je treba jeste dalsich 100 let k te opravdove svetove
>demokracii.Vas Texaskycizek
"Raketami a buldozery tu demokracii vybudujeme at se to nekomu libi nebo ne, az na vecne casy, amen!" [chechtot]

124488

2.1.2007 2:48

RE: Svetova demokracie

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 124462

Když o mafiích,mám zde citát kolegy:
USA funguje ve světě přesně jako mafie, nabídne vám ochranu když je budete podporovat a platit jim, pokud ne, tak vám dokážou jak je svět nebezpečný tím,že vás napadnou a nebo vám svrhnou vládu a nastolejí nějakého připraveného šaška.

124502

1.1.2007 22:35

RE: Svetova demokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 124456

Stale to same 'axiomaticke' placani...

"...ze tu demokracii a hlavne tu US demokracii nechapete.'
---------------------------------------------------------------

Prosimvas Cizku muj mily, mate vy vubec tuseni, co to ta DEMOGRACIE je? Precetl jste si literaturu, kterou jsem nabidnul? A nebo Vy takove veci necte protoze je to moc 'ucene'... Asi ne,ze. Ze je to ve slovniku? Tomu verim. Ale neni to v realite mily Cizku.... Vy si jen cancate vestu.

Vite, kdyz se na presidentskou volebni kampan utrati desitky milionu dolaru a pritom cast obyvatelstva nema zdravotni pojisteni a jina cast zije na urovni dobytka, kdyz lide nemaji k dispozici vzdelani, ktere by odpovidalo prumerne svetove urovni (o prebehlych svetovych spickach na nekolika universitach nemluvim)... pane Cizek, ruku na srajtofli, to NENI demokracie. To je spis PASKVIL!

Vy si myslite, ze si dobirate nas. Kdepak pane, sam sebe! [chechtot]

z.a.p

124481

1.1.2007 23:11

RE: Svetova demokracie

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 124481

>Stale to same 'axiomaticke' placani...
>
>"...ze tu demokracii a hlavne tu US demokracii nechapete.'
>---------------------------------------------------------------
>
>Prosimvas Cizku muj mily, mate vy vubec tuseni, co to ta
>DEMOGRACIE je? Precetl jste si literaturu, kterou jsem nabidnul?
>A nebo Vy takove veci necte protoze je to moc 'ucene'... Asi
>ne,ze. Ze je to ve slovniku? Tomu verim. Ale neni to v realite
>mily Cizku.... Vy si jen cancate vestu.

A vy pane Zap mate tuseni, co to ta demokracie je? Ja myslim, ze ne. Mel byste se misto nesmyslneho cteni, trochu rozhlednout kolem sebe a ne z vysledku toho co jste kde vycetl druhe poucovat o zivotni realite.

>Vite, kdyz se na presidentskou volebni kampan utrati desitky
>milionu dolaru a pritom cast obyvatelstva nema zdravotni
>pojisteni a jina cast zije na urovni dobytka, kdyz lide nemaji k
>dispozici vzdelani, ktere by odpovidalo prumerne svetove urovni
>(o prebehlych svetovych spickach na nekolika universitach
>nemluvim)... pane Cizek, ruku na srajtofli, to NENI demokracie.
>To je spis PASKVIL!

Vite pane Zap, zdravotni pojisteni ma v USA kazdy, kdo si ho zaplati. To, ze nekdo si rika, jsem zdravy, nebudu jim cpat penize je vec jina. Zije v demokraticke zemi a muze se svobodne rozhodnout, jestli chce pojisteni mit, nebo ne. Kdyz ho nema, usetri a v pripade nehody jsou tu jeste General Hospital zdarma. Co se tyce vzdelani, ma ho k disposici kazdy a to vzdelani na nejvyssi urovni na svete. Takze nevim o ktere zemi to mluvite, ale americky kontinent to zrejme nebude, ze.

>Vy si myslite, ze si dobirate nas. Kdepak pane, sam sebe! [chechtot]
>z.a.p

Ja osobne si myslim pane Zap, ze vy si dobirate nas, jinak mi totiz neni jasne, jak muze nekdo napsat neco tak bludneho jako to, co jste tady napsal vy.

124484

2.1.2007 0:26

RE: Svetova demokracie

Datel 206.?.?.?

Reakce na 124484

A to kazdy v Americe ma na to zdravotni pojisteni? A nebo se muze demokraticky rozhodnout , jen kdyz ty penize ma. V USA je nejvyssi skolni vzdelani na svete ? Jak jste na to prisel? Ne ZAP , ale vy si tu delate srandu s lidi. Mimochodem- co je to ta demokracie? Vy to urcite musite vedet.

124489

2.1.2007 1:28

RE: Svetova demokracie

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 124489

Třeba chápat po americku, nejvyšší vzdělání rozuměj nejdražší. V Americe, kde každý může zcela demograticky a svobodně zbohatnout, ten který na zdravotní pojištění nemá se prostě rozhodl z vlastní vůle a demograticky nezbohatnout, nikdo ho nenutil. [chechtot]

124494

2.1.2007 3:08

RE: Svetova demokracie

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 124489

>A to kazdy v Americe ma na to zdravotni pojisteni? A nebo se muze
>demokraticky rozhodnout , jen kdyz ty penize ma.

Proc by na to nemel mit penize? Kdo pracuje tak to pro nej neni zadny problem. Pokud pracuje pro sebe, tak si pojisteni plati sam, pokud pro zamestnavatele, plati mu ho on. Pokud je to flakac a delat se mu nechce, tak musi do General Hospital a zaplati to za nej danovi poplatnici a nadace. Co se vam na tom nezda?

>V USA je
>nejvyssi skolni vzdelani na svete ? Jak jste na to prisel?

Jak vy jste prisel na to ze neni? Vy jste vystudoval v USA? Skutecnost, ze USA je na prvnim miste v technickem rozvoji uz vice nez pul stoleti snad mluvi sama za sebe. Podivejte se na Nobelovky za vynalezy, patenty a technicky pokrok a dozvite se, ze jsem na to neprisel ja, nybrz ze to je hola skutecnost. Americke University jsou bezkonkurencne na prnich mistech svetoveho zebricku. Model americkeho skolstvi uz je pouzivan v celem zapadnim svete. Co se vam nezda na tehle skutecnosti?

>Ne ZAP, ale vy si tu delate srandu s lidi.

K tomu jsem se uz jednou dost jasne vyjadril, nebudu se opakovat.

>Mimochodem- co je to ta demokracie? Vy to urcite musite vedet.

Urcite to vim, budte bez obav. A nejen vim, umim jako demokrat zit a myslet. Vam se to ale porad nejak nedari, ze? Chcete o ni vykladat druhym, jak je spatna a pri tom se sam ptate, co to je. Ted si asi delate zase legraci vy z nas, ne?

124505

2.1.2007 3:28

RE: Svetova demokracie

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 124505

Model americkeho skolstvi uz je pouzivan v celem zapadnim svete.
Ale to si z nás Kubyk děláš nehoráznou "prdel"!

124507

2.1.2007 4:21

RE: Svetova demokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 124507

Americke skolstvi je jenom dalsi vec, ktere souzi vubec nerozumite. Zrovna tak, jako ve ksefte, kde s klidem nechaji slabsiho zkrachovat, jako s budovami, ktere se staveji na urcitou zivotnost, skolstvi se nevzrusuje s detmi, ktere jsou jenom prumerne. Venuji se tem nadprumernym. A kdyz je to decko opravdu na urovni, tak mu nic nestoji v ceste. V S E je zadarmiko, skolne, ubytovani, jeste dostane stipendium. To je ta sila ameriky. Mozky vyplavou nahoru. A mozky z celeho sveta gravituji k US, protoze vedi, ze zde budou odmeneni. Samozrejme proletarum sveta se to nelibi. Jenomze, proletar neni proletarem, protoze chce. Je jim, protoze se nedokaze vysvihnout. To byl vlastne duvod zaniku vsech proletarskych hnuti. Musis mit neco v hlave, ne jen samopal v ruce! Vas, Texaskycizek

124513

2.1.2007 4:45

RE: Svetova demokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 124507

Jak rikam, tenhle 'kousek' je k neprekonani,
proste se zasek' a jede v lajne.

Takovy typ by byvali na 'okresaku' opravdu ocenili!

z.a.p [chechtot]

124517

2.1.2007 6:51

RE: Svetova demokracie

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 124507

>Model americkeho skolstvi uz je pouzivan v celem zapadnim svete.
>Ale to si z nás Kubyk děláš nehoráznou "prdel"!

Nevim jakou moznost porovnani mate, jestli jste na US skolach studoval. Ja tu moznost mam a tak mohu smele rici, ze se skoly v Evrope kazdym rokem vice priblizuji americkemu modelu. Prdel si z vas nedelam. Nebo snad mate pocit, ze bych mel. Ja, kdybych diskutoval vasi formou, tak bych se tomu, ze si nekdo ze me dela legraci, ani tak moc nedivil.

124521

2.1.2007 9:33

RE: Svetova demokracie

Kevin 91.?.?.?

Reakce na 124521

> Ja tu moznost mam a tak mohu smele rici, ze se skoly v Evrope kazdym rokem vice priblizuji americkemu modelu.

Jo, presne toho se skutecne obavam. Taky to pozoruju na detech svych i detech svych znamych a pratel. Evropske skolstvi prebira US vliv a riti se cim dal tim rychleji do p.dele. Z kvalitniho vzdelani se stava tovar pristupny ne tem nejchytrejsim, ale tem bohatym. U nas to jeste neni videt tak vyrazne jako v okolitych statech, ale ekonomika cim dal tim vic vitezi a rozdil mezi treba vyberovym soukromym osmiletym gymnaziem v Praze a beznou skolou nekde v Moste (a urovni vzdelani absolventu) je vic nez drtivy... A bude hur. Jeste tak maximalne jedna generace a vzdelani bude jen pro ty, kteri si jej ZAPLATI stejne jako je tomu v USA...

124528

2.1.2007 21:19

RE: Svetova demokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 124521

Kubyk,

Ty se clovece vytahujes jako male tricko.
Jsi typicky bonzak.... rekni mi jak muzes byt
odbornik na tolik veci najednou? Ted se zase predvadis
jako nejaky 'internacionalni skolni inspektor'....

Ty jsi ale PRIPAD! [oči v sloup]

z.a.p

124568

2.1.2007 3:43

RE: Svetova demokracie

Datel 206.?.?.?

Reakce na 124505

Muzou si ho platit i ti co delaji za minimum?

124509

2.1.2007 4:36

RE: Svetova demokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 124505

Pane (slysim dobre?) Kubyk

chci k Vam byt slusny. Nicmene Vas chci obdarit blahodejstvim pravdy. Vy na tyhle 'tezkotonazni' diskuze nemate. Proste to berete moc pozednicku - plac sem, plac tam.

Strilite od boku a vesmes se minete. Ja vim, mate rad eleganci typu raz-dva-tri. To by mozna slo s nejakymi usaky. S nami co s Vami nesouhlasime to bude o krapet horsi.

Podivejte, ja jsem oprimista. Dam Vam jeste jednu moznost. Bud mi vysvetlite rozdil mezi DEMOKRACII a MONEYKRACII a nebo nehraji. Plati? [smích]

z.a.p

124515

2.1.2007 21:58

RE: Svetova demokracie - odpovedi celkem zadne!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 124515

Tak to vidite moji mili...

dal jsem tomu Kubrykovi ferovou sanci a on nic... nedokaze rozpoznat co je Money-kracie a co je Darmo-kracie. No uprimne receno, ja mu tuhle otazku nadelil zamerne a vim ze je asi tak lehka, jako protahnout husu hrdlem flasky. No ale rikal si o to - furt "demogracie sem a demogracie tam". Tak jo!

Sumasumarum je zrejme, ze tandem Kubyk-Cizek jsou nasazeni propagosi, kteri nezvladaji ani zaklady latiny... co s nimi? Na altarboys (ministranty) neokonu se nehodi.... kopnout je do spodni cast a hotovo!
[velký smích]

z.a.p

124575

2.1.2007 7:21

RE: Svetova demokracie

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 124505

Kreditni system je dobry v dlouhodobem vyhledavani talentu. Vseobecna uroven skolstvi vsak rozhodne svetovou spickou neni, odrazem je toho vseobecne vzdelani populace. Jak uz rekl Kevin, kdo ma penize ten muze zaplatit za kvalitni vzdelani na top americkych univerzitach. Tyto university skutecne uz desitky let tvori absolutni spicku. Srovnatelne s nimi jsou v Evrope Heidelberg, Sorbonna, Oxford, Cambridge. Mozna i jine, treba v Rusku urcite budou existovat kvalitni university. Dalsi vec, dobre finacni zazemi techto top universit, umoznuje pretahnout cast spicky ve vednich oborech z celeho sveta. Jinak anglo-sasky vzdelavaci system uziva VB a USA. Zeme zapadni Evropy rozhodne nejsou jeho kopii.

124522

5.1.2007 19:49

RE: Svetova demokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 206.?.?.?

Reakce na 124505

Vcera jsem osobne mluvil s Vencou (Vaclav Kubicek)
a slibil, zese tady vsem omluvi, ze lhal.
Ona se nekdy zumpa naplni a pretece. Uz nebude nikoho provokovat
a poprosi pana z.a.p.-a, aby se sem znovu vratil.
Venca take slibil, ze se zacne konecne biflovat anglictinu.
Je si vedom, ze jinak zustane trcet v uklidove cete ve Wal-Martu.
Nechme se tedy prekvapit, jestli Venca dodrzi svoje slovo.

124909

2.1.2007 1:41

RE: Svetova demokracie

Kevin 91.?.?.?

Reakce na 124484

>Co se tyce vzdelani, ma ho k disposici kazdy a to vzdelani na nejvyssi urovni na svete.

Vy si delate bohapustou srandu. Fakt mi chcete tvrdit, ze i ta dcerka Hispanske uklizecky nebo cernosskeho popelare ma moznost nejlepsiho vzdelani na svete ?? Leda tak moznost silne teoretickou. Asi na styl: "ma tu moznost pokud jeji maminka vyhraje jackpot v Las Vegas".

Vzdelani skutecne na urovni poskytuje par vyberovych soukromych skol se skolnym ktere si muze dovolit tak hornich 10 000. Normalni pracujici lide si za cenu odrikani muzou dovolit poslat decko na jak-tak slusnou highschool na ktere se mu dostane vzdelani na urovni asi tak osme tridy prumerne Ceske ZDS a pak snad diky stipendiu nebo vlastnimu vydelku a pujckam na levnou prumernou univerzitu kde skonci jako ekvivalent bakalare.

Pro deti chudiny jsou pak verejne a cirkevni zakladni skoly kde jeptisky deti nauci cist, psat a pocitat a spoluzaci jeste dealovat a krast popripade strilet. A to je asi tak vse.

Vazne si myslite, ze uverim te bachorce, ze treba syn chudeho Hispance co zameta chodnik pred hypermarketem se ma sanci dostat na prestizni univerzitu z Ivy league kde by skutecne dostal vzdelani na spickove svetove urovni ???

A jeste k te urovni vzdelani ve srovnani s Evropou. Dcera jednoho zamestnance ma 18 a pres nejaky mezinarodni vymenny program dostala pred dvema lety moznost jit na rok studovat na jednu z prestiznich highschool v USA. Neptejte se radsi, jak ona hodnotila uroven tamni vyuky. Na probiranou latku ji stacili vedomosti asi tak na urovni sedme tridy ZDS a ten rok tam ji krome zdokonaleni se v anglictine nedal vlastne NIC. Co ale komentovala skutecne se smichem, bylo psani nekonecnych eseji. Doufam ze jen ironizovala, kdyz to zhodnotila vyrokem "tam se neuci Archimeduv zakon a Pytagorova veta, tam se pise esej o tom na co asi myslel Pytagoras kdyz koukal na ctverce a trojuhelniky a jak se asi citi voda vytlacovana telesem kdyz to teleso musi nadlehcovat"...

124495

2.1.2007 2:40

RE: Svetova demokracie

Nápověda 88.?.?.?

Reakce na 124495

Se vzděláním v USA je trochu potíž.
Je pravdou, že všeobecná úroveň školství je hodně mizerná a
v některých místech skoro žádná - kde se bojí učitel vůbec přijít do školy a školu hlídá permanentně policie, aby se tam nevraždilo a neprobíhala distribuce drog!
Ale vedle hodně kvalitních soukromých středních a vysokých škol
/ podle evropské kvalifikace / existuje mnoho možností,
jak se dostat ke vzdělání i když je člověk chudý.
Je to dřina - většinou se jedná o státní školy na slušné úrovni, které nebývají v místě bydliště, kde žák neplatí školné , ale musí si při studiu přivydělávat nějakou prací na obživu a ubytování.
Takže nuzně žije,ale studovat může.
Mnoho nadaných lidí tímto sítem propadne, protože nenajde v sobě
sílu zdolávat překážky při studiu.
Když je hodně dobrý a má štěstí, ujme se ho nějaká nadace nebo církev.Církevní školy v USA mají výbornou kvalitu / třeba jezuité a další řády / - berou nadané žáky i bez víry, ale
jejich kapacita je omezená.Kdo prošel církevní školou v USA je velmi dobře vzdělán a žádán na trhu práce!
Také je pravdou,že špičková věda a profesorská výuka je dnes
doménou nebílých Američanů.Indie,Čína, Vietnam,Korea,arabské státy, to je "zásobárna" amerických nejschopnějších mozků,
které vládnou exaktním vědám. Pouze na právu a ekonomice je
ještě převaha bílých. I když i tam se to dnes "černá" a hlavně "žlutí"!
Jenom poznámku učiním - USA dává na vědu a výzkum 2,8% HDP.
Česko tuším jenom cca 0,8% HDP.
Proto si velkou část "mozků" USA nakoupí v zahraničí.

124501

2.1.2007 6:33

RE: Svetova demokracie

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 124495

>Vy si delate bohapustou srandu. Fakt mi chcete tvrdit, ze i ta
>dcerka Hispanske uklizecky nebo cernosskeho popelare ma moznost
>nejlepsiho vzdelani na svete ?? Leda tak moznost silne
>teoretickou. Asi na styl: "ma tu moznost pokud jeji maminka
>vyhraje jackpot v Las Vegas".

Nikoliv, legraci si nedelam. Zachazite sice se svym prikladem hispanske chude dcerky do extremu. Je to asi jako bych ja se vas zeptal jestli romska divka, ktera ma problemy vychodit zakladni skolu, mohla studovat na Karlove universite. Ono na univerzite v USA je zakladni predpoklad dobra znalost anglictiny a Hispanci ze spolecenske tridy o ktere se tu zminujete se nanauci anglicky ani za tricet let. Pokud bude ovsem ta dcera Hispanske uklizecky natolik nadana, ze na studium bude mit, tak si jejiho nadani vsimnou uz na zakladni skole, stredni skolu ji zaplati stat a od univerzity muze kazdy nadany studen dostat prospechova stipendia.

>Vzdelani skutecne na urovni poskytuje par vyberovych soukromych
>skol se skolnym ktere si muze dovolit tak hornich 10 000.
>Normalni pracujici lide si za cenu odrikani muzou dovolit poslat
>decko na jak-tak slusnou highschool na ktere se mu dostane
>vzdelani na urovni asi tak osme tridy prumerne Ceske ZDS a pak
>snad diky stipendiu nebo vlastnimu vydelku a pujckam na levnou
>prumernou univerzitu kde skonci jako ekvivalent bakalare.

K tomu se vyjadrovat vubec nebudu. To co tady tvrdite jsou naprosto zcestne nesmysly, z kterych jasne vyplyva, ze zakladni strukture US skolstvi naprosto nerozumite.

>Pro deti chudiny jsou pak verejne a cirkevni zakladni skoly kde
>jeptisky deti nauci cist, psat a pocitat a spoluzaci jeste
>dealovat a krast popripade strilet. A to je asi tak vse.

Pane, vy jste zrejme spadl z mesice, nebo jste se probudil jako pan Broucek v jinem stoleti. To je skutecne neuveritelne co dokazete vymyslet za blbosti.

>Vazne si myslite, ze uverim te bachorce, ze treba syn chudeho
>Hispance co zameta chodnik pred hypermarketem se ma sanci dostat
>na prestizni univerzitu z Ivy league kde by skutecne dostal
>vzdelani na spickove svetove urovni ???

Je mi jedno cemu chcete verit. Ale jen tak pro zajimavost, kdo vam takove bachorky vypravi. To by zajimalo i me. Jeste jednou. Predpokladem ke kazdemu studiu je nadani. pokud student nadany je a nema penize na studium existuje mnoho moznosti, jak vystudovat.

124519

2.1.2007 6:36

RE: Svetova demokracie

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 124495

Dokonceni :

>Dcera jednoho zamestnance ma 18 a pres nejaky mezinarodni >vymenny program dostala pred dvema lety moznost jit na rok >studovat na jednu z prestiznich highschool v USA. Neptejte se >radsi, jak ona hodnotila uroven tamni vyuky. Na probiranou latku >ji stacili vedomosti asi tak na urovni sedme tridy ZDS a ten rok >tam ji krome zdokonaleni se v anglictine nedal vlastne NIC.

Zrejme zbastila hada a ta High School nebyla tak prestizni, jak ji tvrdili. Uroven High School je velice variabilni a je to jak uz jsem se zde zminil zakladni skola, jako v cechach ZDS. Nekdy ani to ne. Je to proto, ze uroven studentu je take velice variabilni. Nekdo se za rok staci naucit anglicky dobre pouhou komunikaci, jinemu neda NIC ani rok straveny ve skole.

>Co ale komentovala skutecne se smichem, bylo psani nekonecnych eseji.
>Doufam ze jen ironizovala, kdyz to zhodnotila vyrokem "tam se
>neuci Archimeduv zakon a Pytagorova veta, tam se pise esej o tom
>na co asi myslel Pytagoras kdyz koukal na ctverce a trojuhelniky
>a jak se asi citi voda vytlacovana telesem kdyz to teleso musi
>nadlehcovat"
...

No jestli sla do USA studovat Pythagorovy vetu a Archimeduv zakon, tak to si mela napred dokoncit v Cechach zakladni skolu, lepe receno zhruba asi tak sestou tridu. Na High school v USA se pocita s tim, ze ji i ti nejhloupejsi zaci znaji.

124520

2.1.2007 9:53

RE: Svetova demokracie

Kevin 91.?.?.?

Reakce na 124520

>No jestli sla do USA studovat Pythagorovy vetu a Archimeduv zakon, tak to si mela napred dokoncit v Cechach zakladni skolu, lepe receno zhruba asi tak sestou tridu. Na High school v USA se pocita s tim, ze ji i ti nejhloupejsi zaci znaji.

No, vite, tady v Evrope mame takove ty formy komunikace jako je nadsazka, vtip a ironie. To asi tam za oceanem neni znamo a proto se k TV relacim pridava smich z pasky, aby prumerny American pochopil ze se ma zasmat a ne volat svym pravnikum. Pro tak "chapave" jako vy jsem to jeste uvedl slovy doufam ze jen ironizovala. Te holce i mne je jasne, ze archimeduv zakon co se tady uci nekde v 5 rocniku ZDS asi nebude naplni uciva prestizni highschool, ale myslim ze prave tato nadsazka na nekonecne psani eseji neco velice dobre naznacuje a o necem vypovida.

A mimochodem. Je podle vas normalni, ze plnych 20% Americanu se strednim vzdelanim nedovedlo na mape sveta najit ani USA? Nebo to dokonce povazujete za jednu z vyhod vzdelavaciho systemu ktery jako seriozni predmety uci cherleading nebo zachazeni s vlajkou? Prumerne vzdelany Cech vam bez problemu vyjmenuje aspon polovinu statu USA nebo zemi v jizni americe, protoze to jaksi patri ke vseobecnemu vzdelani. Co myslite, jak by asi uspesny pri vyjmenovavani zemi v jizni americe (o Evrope radsi ani nemluvim) byl prumerny American ?

124529

2.1.2007 21:33

RE: Svetova demokracie - Kubobludy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 124520

Pratele,

protoze se Kubyk stale se_e a hov_o vi, tak mi dovolte abych dal to mateni smyslu trochu dohromady.

Zacnu s fakty:
1. mam 3desetileti zkusenosti v Sev. Americe - prakticky zivot
2. vsichni bez vyjimky co sem prisli vi, ze kanadske vzdelani je NIC-MOC v porovnani s ceskym. Vychazi to z poznatku, ze vsechny deti pristehovalcu v Kanade, i ty prumerne, excelovaly.

Tak a ted prijde sranda - Kubo-kubykulo drz se!

Americke zakladni skolstvi je Ueeeey-ueeeey (daaaaaleko) za kanadskym! Jak to vim? Jednoduse.


1. stravil jsem pres rok pracovne ve Spojenych statech a tim jsem prisel s Americany denne do styku,
2. mluvil jsem s presidlenymi Kanadany a slysel jsem jejich poznamky a porovnani. Chachachaaa. Jednoznacne: Kanada VEDE!

Tak pratele, slyseli jste slovo pravdy a ted posleme Propagoshe Kubyka klouzat. Kubyk, mas uz nandany brusle...? [chechtot]

z.a.p

124571

2.1.2007 22:38

RE: Svetova demokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 206.?.?.?

Reakce na 124520

>Zrejme zbastila hada a ta High School nebyla tak prestizni, jak
>ji tvrdili. Uroven High School je velice variabilni a je to jak
>uz jsem se zde zminil zakladni skola, jako v cechach ZDS. Nekdy
>ani to ne. Je to proto, ze uroven studentu je take velice
>variabilni. Nekdo se za rok staci naucit anglicky dobre pouhou
>komunikaci, jinemu neda NIC ani rok straveny ve skole.

A sme zase u te tvoji High School. Jak jsi vsechny presvedcoval!
Ano podle tebe to je materska skola,ale ani to si
jeste nezvladnul. Bez se vycpat a neprovokuj.KUBO

124592

2.1.2007 4:25

RE: Svetova demokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 124484

"Mel byste se misto nesmyslneho cteni, trochu rozhlednout kolem sebe..."
---------------------------------------------------------
To je prave kamen urazu mily Kubyku. Bez cteni nic neni. Podivejte, Vy se mi muzete rozhodnout zaplacnou usta kachnim stehnem, ale ja si myslim, ze to bylo kureci. Jak mi prosim Vas dokazete to prvni? Opravdu bych Vas rad pri takovem pokusu videl. Nedokazane tvrzeni neni faktem.

Takze me nemut'te k vybuchu smichu nad Vasi ignoraci teoretickych zakladu Demogracie. Nikdy jste nemohl uspesne posoudit ani komunismus jestlize jste neznal teoreticky 'marxak'. Chcete-li hrat sah, musite nejprve vedet jak se tahnou figury, nemam pravdu?

" Vite pane Zap, zdravotni pojisteni ma v USA kazdy, kdo si ho zaplati...."
-------------------------------------------------------------
Vim mily Kubyku a to prekvapive dobre; zil jsem tam dole a dokonce parkrat jsem lekare navstivil. Muj zamestnavatel mel pojisteni a proto jsem platil jen tzv, "odecetne"(deductible). Nicmene pane, timto statistiky a fakta nepobijete, at milujete svoji novou zemi sebevic.

A je-li tomu tak jak rikam a chcete-li byt napomocen vylepseni (coz i ta nej-nej-nej zeme obcas potrebuje) doporucuji Vam podporit SEP (Social Equality Party of USA).

"Ja osobne si myslim pane Zap, ze vy si dobirate nas,..."
--------------------------------------------------------------
Nesmysl pane. Ja to vidim tak, jak jsem napsal prvne. Hodte si minci at vidite, ze mam pravdu ja.
[mrknutí jedním okem]

z.a.p

124514

1.1.2007 19:47

Nik

Joshua 24.?.?.?

Doufejme, ze v nove roce se konecne vsechny lidi probudi a poznaji jak jsou klamany vladamy. A kobecne spici lidi otevrou oci a uvidi pravdu, ze Bush nechodi do valek aby prinesl demokracji nebo nicil terorizm.
Cizek by si mel zkontrolovat informace na overuhodne strance www.educateyourself.com

Prvni co by se melo ucinit pro zlepseni zivota na nasi planete je co nejvice vzdelavat lidi ohledne priprav na Nove Svetove Rizeni a ktere jsou Bushuve plany s jeho spolecniky. Jinak oni jsou jen loutkami greys, co se snazi ovladat a prevzit pod svoji nadvladu nasi planetu. Americka vlada ucinila s nima smlouvu o spolupraci v roku 1949 a takze vsechny akce na nasi zemi maji hlubsi zakulisi.

124458

1.1.2007 21:22

RE: Nik

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 124458

ta smlouva byla na 50 let a uz vyprsela

124468

1.1.2007 21:27

RE: Nik

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 124458

Hm, až jsem se otřásl. Máte pravdu, v okolním vesmíru vrcholí válka, kterou já pracovně nazývám "Válka o vládu na planetě Země". Tak nějak z důvodu lidské omezenosti nechápu docela ty vnější souvislosti - čím to je ta "údajně naše" planeta tak důležitá pro okolní vesmír. Ale evidentně čímsi důležitá je.

Světová důležitá Proroctví mluví o poslední bitvě, Armagedonu, "Válce bohů" a podobně. Je jasné, že my lidé v tom hrajeme vysloveně podřadnou již dneska roli. Naše role mohla být významnější, kdybychom do nějaké doby pochopili "Boží Zákon" a chovali se podle něj. Takhle jsme vše prohráli a důsledky se již blíží. O tom nejspíše bylo "Poselství z Fatimy, III. část" ! Dneska již dobíhají důsledky událostí, které se již staly. [velký smích]

124470

3.1.2007 15:58

RE: Nik

leo69 89.?.?.?

Reakce na 124470

A co když je pane Gejdoš Země jediným místem (sférou) ve vesmíru, kde je možnost pro Probuzenou bytost praktikovat a provéct postup vítězství "Ducha nad hmotou" a tímto postupem být prospěšný pak naprosto všem bytostem ve všech sférách? Musí sem chodit i bozi na "zkušenou" a aplikovat a znovu objevovat tyto znalosti, které zrodem sem jakoby zapomínají a musí je zas v sobě vydolovat. Jinde to třeba z mnoha důvodů není možné. Záporný princip samozřejmě toto poznání nechce připustit (je tu jako pokušitel a prubířský kámen) a tak všemožně škodí a odvádí pozornost, aby to nebylo vůbec jednoduché). K poznání se postupuje nořením do vlastního nitra a co se kolem v maximální míře děje? Ano, Záporný princip odvádí pozornost od nitra všemi možnými způsoby k vnějším věcem (za pomoci hlavně televize a nevím čeho ještě všeho dalšího)... Proto je ta krásná planeta Země tak důležitá, je to "přestupní" stanice.

Slyšel jsem, že Marduk byla kdysi dávno planeta v naší sluneční soustavě, která byla v minulosti totálně zničena válkou a obíhají z ní jen kusy kdesi v prostoru. Díky Vaší zmínce o Atonu (Marduk), Achnatonu, atd. někde v jiném komentáři mi začíná lehce svítat, že se možná v těchto Vámi zmiňovaných legendách nehovoří o bytostech tak jak si většina z nás představuje, ale hovoří se o planetách sluneční soustavy a že bozi tam zmiňovaní mohou být i třeba planety. (rada sedmi, Marduk...?)

Život mohl (a pravděpodobně byl) po katastrofě na Marduku přesunut na Zemi, a ten kdesi v diskuzi zmiňovaný hřích ukrytý v našich genech, může být ta předchozí válka a katastrofa Marduku z ní plynoucí. My jsme měli tu deformaci genu změnit, přetvořit a vymazat, ale nepodařilo se a naopak jsme s to uskutečnit znovu podobnou věc, která nás přivedla na Zemi tj. destrukce Planety.

Jsme bytosti promítnuté z našeho pohledu na hmotné úrovni, kde se vždy prý uděje to, co už je v úrovni ducha vyprojektováno a tam se prý v uplynulé loňské zimě velice tvrdě bojovalo o tuto Zemi. Takže Země prý zůstane celá, jen se bude muset podstatně změnit (a změní) osazenstvo. Jak již všichni víme začal Věk Vodnáře a jestliže uplynuvší Věk Ryb nesl tendence já,moje atp., tak má nyní přijít na řadu my,naše... Jak k této přeměně dojde netuším. Samozřejmě jsem četl Galaktickou transformaci 2012 od J.M.Jenkinse a znám mayské datum 21.12.2012-(kdy má prý seřazením osy Galaxie-střed/antistřed dojít pouze ke změně myšlení lidí), tak sleduji a čekám co bude. Dle dalších informací má k přelomu dojít až nás bude na Zemi zhruba 8 miliard, viz počítadlo pro přehled: http://www.census.gov/main/www/popclock.html

Berte to vše prosím jako úvahu k diskuzi, ne jako strašení a nekamenujte mě [velký smích] m [smích]

124647

6.1.2007 16:21

Jsme jedné krve, ty i já

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 124647

velice pochybuji o tom, že bychom pocházeli z nějaké kdysi válkou zničené planety. Všichni tvorové této planety jsou totiž spolu spjati podobnou DNA, lidé například mají se šimpanzi společných takřka 99 procent genů. To by z té zničené planety museli všechny živočichy přenést jak Noe v té své arše.

Taky nevěřím tomu, že nás tady zaseli nějací mimozemšťani, protože i ti mimozemšťani by se museli někde vyvinout. A není to jedno, jestli se vyvinuli jinde nebo zde? Vždyť my jsme pro jiné vesmírné bytosti taky vesmírní mimozemšťani! Jsme prostě zcela jasně dětmi této Země, vyvinuli jsme se zde, protože tomu nasvědčuje úplně všechno. A pokud bychom se v budoucnu zničili, bylo by to naprosto první vyhynutí lidstva, protože v horninách není jediný důkaz o tom, že tu kdy před námi byla jiná civilizace. Na Dänikena zapomeňte, to je komerční cvok.

124940

6.1.2007 17:19

RE: Jsme jedné krve, ty i já

Aja 24.?.?.?

Reakce na 124940

Kdyz uz jste se, Jarmilo, zminila o Danikenovi, jak si vysvetlite kresby v peruanske Nasce?
Oficielni verze jejich vzniku se mi zda "nesmyslna" a kdyz skepticky neuverim Danikenovi, mam teoreticky problem. Kde se tam vzaly a proc a na co?

124949

6.1.2007 17:53

RE: Jsme jedné krve, ty i já

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 124949

Ještě je mnoho věcí na Zemi nevysvětlených Ajo, ale to neznamená, že to hned musíme přisuzovat mimozemským civilizacím. Zrovna nedávno v novinách vysvětlili zcela prozaicky a racionálně kterýsi Dänikenův mimozemský zázrak, ale už nevím který, protože jsem zavalena nadmírou všelijakých informací všemi směry a můj mozek to již zkrátka nestíhá všechno absorbovat a zpracovat. [smích]

Jedno je ale jisté: kdyby tady kdy byli mimozemšťani, tak bychom o nich zaručeně věděli daleko víc a obávám se, že bychom se jich již nikdy nezbavili- pokud by nás tedy rovnou nevyhubili.

124955

6.1.2007 17:44

RE: Jsme jedné krve, ty i já

Alexa 85.?.?.?

Reakce na 124940

>A pokud bychom se v budoucnu zničili, bylo by to naprosto první vyhynutí lidstva, protože v horninách není jediný důkaz o tom, že tu kdy před námi byla jiná civilizace.<

Zdravím paní Jarmilo,to,že v televizi a ani v časopise neotiskli bombastický článek o tom,že byla nalezena ta a ta fosilie podobající se člověku ještě neznamená,že my jsme to jediné a nedejbože to nejlepší,co kdy na téhle kouli z bláta vyrostlo.

Nebudu popisovat všelijaké události,nebo historky,to ne.Zkuste si představit situaci,hypoteticky,kdy by třeba americká vláda měla kontakt s cizí mimozemskou civilizací.Řekla by to světu?Pravděpodobně ne,protože by tím zaprvé riskovala ztrátu "monopolu" na tento kontakt,také obrovskou paniku(mimozemšťané jsou ti zlí,co ničí velká americká města...bylo to přeci v tom holywoodském filmu [mrknutí jedním okem] )a také to,že by se eventuelně musela dělit o nově získané technologie.

Říkáte tedy,že nemáme důkazy o tom,že jiné civilizace existují,ale já vám odpovídám,že pokud by ty důkazy byly,myslíte,že vy,jako z globálního hlediska nedůležitý člověk o tom budete informována?

Informace o jiných civilizacích,než je ta naše současná"vyspělá" jsou nám přístupné asi tak stejně,jako skutečné děje ve světové politice.

124953

6.1.2007 18:00

RE: Jsme jedné krve, ty i já

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 124953

Také zdravím Alexo, ale hned má první námitka zní- proč by se mimozemšťani zrovna spojovali s americkou vládou? Co je mimozemšťanům do americké vlády? Vždyť my vůbec nemáme ponětí o tom, jak by se ti mimozemšťani chovali. Buď by se chtěli skrývat- a tudíž by se skryli i před americkou vládou. Anebo by se skrývat nechtěli a ukázali by se celému lidstvu, nikoliv jen americké vládě.

Ale naprosto souhlasím s Vámi s tím, že skutečné děje ve světové politice nám přístupné nejsou a můžeme o nich na internetu jen donekonečna spekulovat.

124956

2.1.2007 20:29

Nik

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Jinak ty zakony ve smlouve nebyly dodrzovany temi negatyvnimi bytostmi. Oni meli dodat tu nejvyspelejsi vojenskou technologiji za vymenu lidi, kteri by byli unaseni pro jejich ruzne vizkumy. Urcity lidi nejsou unaseni, ale delaji se na nich ruzne experymenty a jsou pod stalym dohledem.
Jejich rasa zacala byt zdravotne defektyvni a hledaji vychodisko na vylepseni pomoci experymentu na nasich lidech.
Smlouvu nedodrzuji, jelikoz unasi mnohem vice lidi nez se dohodlo a technicke znalosti na vyzbroj dodali jen do urciteho stupne.
Maji take vybudovane velke podzemni sidliste po cele Americe. cini se tam hrozne experymenty jak z lidmi tak zviraty. Pracuje tam mhoho nemeckych vedcu.
Nekolik lidi, ce tam byli zapojeni vysli na verejnost se svymi informacemi i kdyz vedeli, ze muzou ztratit zivot a tak se i mnoham stalo. Ale existuji videa z jejich prednasek a i knihy.

Existyje nekolik ras, kteri jsou z jinych planet a maji zajem o ovladani nasi planety. Potrebuji nerostne bohatstvi a otroky.
Maji na nasi planete zasazeny sve bytosti, ktere ovladaji vysoka mista a umeji brat vzhled zemniho cloveka. Jsou shape shiftyng. Umeji si menit vzhled z jestirku.
Jejich filozofyje je - z chaosu vychazi poradek. Takze proto vyvolavaji ruzne valky a potom maji vymluvy na nove zakony, ktrere na oko vypadaji, ze maji pomahat lidem, ale pravda je, ze se pouzivaji na ovladani.

124563

2.1.2007 20:49

RE: Nik

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 124563

...a zeměkoule je dutá a uvnitř je ještě jedna ale větší ne? Dobrý Nový rok všem přeje Antiseptik. Vida, křováci nemaj ani ten patent na blbost jak jsme si mysleli. [smích]

124566

2.1.2007 21:44

Ja ocenuji vsechny diskutery

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

kteri maji snahu (viz Isram) o vymenu nazoru a podle sveho nejlepsiho svedomi odpovi. Nemusime spolu souhlasit - ALE respektujeme se.

Pak je tady ta 'valna hromada' Cizek a Kubyk.... no vsak to vidite sami.... velkovyroba hovadin a odpovedi kloudne zadne. Jen to co muzeme cist v denim tisku krajni pravice. Kdo o takovy humus stoji??? Pffffffuuuj, fujtajbl!

Mam navrh pane Vydavateli. Necht 'diskuter', ktery nedokazal odpovedet (at pro neznalost ci ingnoraci) na tri vyzyvajici otazky je docasne vyloucen, rekl bych suspendovan jako kralik pred stazenim.

To si myslim ja. Co si myslite Vy? [mrknutí jedním okem]

z.a.p

124573

3.1.2007 2:41

RE: Ja ocenuji vsechny diskutery

Petr Zasmazka 72.?.?.?

Reakce na 124573

Nevim co si mysli vydavatel, ale ja si myslim ze takova uzvanenost jako zde predvadite vy je jeste horsi. A casto to nedava ani smysl !

124607

3.1.2007 5:13

RE: Ja ocenuji vsechny diskutery

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 124607

Dekuji pane Zasmaska. Zapik zvani nahoru a dolu a kolem dokola. Nevim co negativniho se mu v te Canade stalo, ale zni zklamane. Asi neprorazil behem tech 30ti let. Musim se opakovat: vysledky, to je jedine co plati a kdo je muze USA uprit? Jedine snad Zapik a jemu podobni a to ma zvrene obe oci, cernou pasku na nich a jeste tmave bryle.

124615

3.1.2007 3:32

RE: Ja ocenuji vsechny diskutery

Kubyk 76.?.?.?

Reakce na 124573

>Ja ocenuji vsechny diskuterykteri maji snahu (viz Isram) o >vymenu nazoru a podle sveho
>nejlepsiho svedomi odpovi. Nemusime spolu souhlasit - ALE
>respektujeme se.

Vy ocenujete jen ty, ktri nadavaji sproste stejne jako vy tem, na ktere v diskusi nemate.

>Pak je tady ta 'valna hromada' Cizek a Kubyk.... no vsak to
>vidite sami.... velkovyroba hovadin a odpovedi kloudne zadne. Jen
>to co muzeme cist v denim tisku krajni pravice. Kdo o takovy
>humus stoji??? Pffffffuuuj, fujtajbl!


Toto je ukazka vasi diskuse. Sprostota, urazky a vztek. Vy pravdu vedet nepotrebujete a nehledate ji v diskusi s ostatnimi. Vy ji chcete za kazdou cenu mit.

>Mam navrh pane Vydavateli. Necht 'diskuter', ktery nedokazal
>odpovedet (at pro neznalost ci ingnoraci) na tri vyzyvajici
>otazky je docasne vyloucen, rekl bych suspendovan jako kralik
>pred stazenim.

Mam povoleno jen deset prispevku mesicne. I ty uz jsem s vami promarnil, aniz bych se od vas neco dozvedel. jenom placate nesmysly o tom s cim nemate zadnou zkusenost a tak si vymyslite blbosti. Nekdy jsou az na desatou. Doufam, ze pochopite alespon to, jak je tento vas navh na adresu Vydavatele nesmyslny, kdyz uz nechapete zcela zjevne co se s vami deje.

>To si myslim ja. Co si myslite Vy? [mrknutí jedním okem]
>z.a.p

Ja osobne si myslim, ze patrite do cvokarny, ze to tak s odpustenim musim naplno rici. Vic se k tem vasim vykonum zde, opravdu rici neda.

124611

4.1.2007 15:28

RE: Ja ocenuji vsechny diskutery

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 206.?.?.?

Reakce na 124573

Pane z.a.p.,
jak je svet maly. Ja toho Kybu znam. Dela u nas ve Wal-Martu.
Jmenuje se Vaclav Kubicek a pracuje na nocni smene v uklidove
cete. Pomahal jsem mu vyplnit zadost na nocni restocker (doplnovani regalu), ale neumi jeste anglicky, tak musi pockat.
Jenom se vytahuje. To jenom abyste vedel, s kym mate tu cest.
Tady si chodi lecit to jeho ukrivdene ego. Vy, jako inteligentni
clovek jen plytvate s nasiracem svuj drahoceny cas. To same Zasmazka a 68. Nemaji padny argument a jenom provokuji. Tot' vse.

124729

3.1.2007 4:39

Nik

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Re: Petr Gejdos 83. Naprosto s vama souhlasim. Existuje boj o nasi planetu. Bohuzel lidi byli krok za krokem ovladani po staleti a proto ze znalostma jsou pozadu, diky ruznymi machynacemi, mylnemu uceni ve skolach a mediach. Hodne se vyuzilo klamneho nabozenstvi na zastaveni lidskeho vyvoje. Nase planeta mela uz mnoho ruznych civilizacich, ktere skoncili spatnem vyuzivani energijich ( atomovych krystalovych). A v nynejsi civilizaci se lidem vzala sebeucta, sebevedomi a snizila se dusevni a spirytualni vlastnost a jejich prava sila. Totiz i myslenky maji sve energije a tak my sami ovlivnujeme vyvoj nasi planety a jelikoz lidi jsou velmi materialistycky, nelaskyplni a tak se nechavame ovladat negatyvnima energijema od nepratelskych bytosti.
Nase planeta se v nynejsi dobe rychleji otaci a mame vstoupit na patou energiji, ktera by umoznila posityvnejsi, spirytualni, mystycko psychycky zivot. Jinak dostavame posityvni pomoc od pratelskych kosmickych organyzacich, kteri si nepreji atomove vybuchy a jinak nas chrani a cisti planetu. Takze existuje boj, ale posityvni pratele podle kosmickych zakonu se nesmi fysicky vnesovat. Nesmi ovladat lidi a bytosti, kteri nici nasi planetu a tak je na nas si byt vedomi a kontrolovat co se vlastne deje v zakulisi. Zatim je ostatnim kosmickym pratelum nevysvetlene, proc se nechavame ovladat parti lidmech ve vladach. To by byl prvni krok na vylepseni zivota. Na svete nemusi byt valky a lidi nemusi umirat hladem. To co mimo jine vladnici dyryguji. 911 melo byt vyuzito v dalsimu kroku na ovladani, ale jejich plany se zatim nevyjiji podle planu. Totiz lidi se jiz odmitaji nechat klamat a podle informaci od pratel, negatyvni bytosti zatim nevitezi. Vice informaci ohledne 911 je na www.911truth.com. Filmy ohledne teto situace se najdou na www.Educateyourself.com. Najde se tam i film - Freedom to Facism. Ohledne Federal Reserve Banks a jak nas ta organyzace ovlada a predstira ze je vladni slozka. Ti take pracuji na Novem Svetovem Rezijmu.

124614

3.1.2007 8:21

RE: Nik a ypsilon

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 124614

Ti mizozemstani se jmenuji "ypsiloni" a vubec Vas nemaji radi. Vas Texaskycizek

124624

Tuto stránku navštívilo 8 610