Diskuze k článku

Venezuelský prezident Hugo Chávez: Povstaňte proti Říši

Příspěvků 65

10.10.2006 5:06

Premistit UN ?

kema 207.?.?.?

Pan Chavez byl zda se dosti rozrusen a jeho rec se me jevi mirne nesouvisla, ale s napadem na preneseni sidla UN do Venezuely souhlasim.
Taky to muze Hugo vsechno financovat. Kdyz uz financuje zazracne se zotavujiciho zlocinneho diktatora na Kube, muze dat pro zmenu nejake ty bolivary i na UNESCO a dalsi humanni ucely.

118773

10.10.2006 9:06

RE: Premistit UN ?

Dáša 83.?.?.?

Reakce na 118773

S tím financováním OSN to nebude tak horké. Vždyť USA patří mezi největší dlužníky OSN a starosti jim to rozhodně nedělá.

118779

10.10.2006 15:16

RE: Premistit UN ?

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 118779

Je to tak. USA je sice největší plátce ale i největší dlužník. Např. letos ještě nedali, jak je patrno zde http://www.globalpolicy.org/finance/tables/reg-bud..., ani vindru. A v minulých letech to bylo podobné. Celý rok nic a v prosinci honem, honem aspoň něco.

118794

11.10.2006 9:15

RE: Premistit UN ?

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 118794

OSN by meli rozpustit.
Je to organizace k nicemu. [bliji]

118858

10.10.2006 21:56

RE: Premistit UN ?

Vlastenec 88.?.?.?

Reakce na 118773

Kema se mně zdá být hodně rozrušen a jeho řeči jsou nejenom nesouvislé, ale i přihlouplé a prázdné.
Třířádková poznámka a o hovně!
A k formě projevu Chaveze se vyjadřovat nehodlám,
pouze poznamenám na adresu jeho kritiky Bushe.
Bush, co mohl, to již pokazil.
A Chavez jenom řekl, co již všichni ví
a je skoro zbytečné se o Bushovi bavit.
Avšak nárůst protiamerických nálad, této formy,
kdy se k "protiamerikanismu" dostanou
primitivové, kteří nejsou schopni odlišit
"politickou věrchušku" od obyvatel, je
nebezpečná situace.
Každá revoluce nakonec požírá svoje děti.
Chavez dobře dělá,ale blbě mluví.
Kdyby vyčetl Bushovi, že je hloupý a čeho všeho se dopustil,
je jasná řeč,ale mluvit o něm jako o ďáblovi,je urážka ďábla!

118822

10.10.2006 7:25

Myslím, že to nieje zlý nápad...

dharma 84.?.?.?

Mňa by zaujímal nejaký nezávislý posudok psychiatra o Bushovi...
To by mohlo byť zaujímavé...
nemáte náhodou niekto nejakého známeho, ktorý by bol ochotný ho vypracovať...
Myslím to teraz úplne vážne...
Vypracovať nezaujatý odborný psychiatrický posudok na pacienta G.W.Busha...

118777

10.10.2006 11:08

RE: Myslím, že to nieje zlý nápad...

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 118777

>Vypracovať nezaujatý odborný psychiatrický posudok na pacienta G.W.Busha...

Proč? Vždyť vy už "pravdu" znáte...

118784

10.10.2006 15:52

RE: Myslím, že to nieje zlý nápad...

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 118784

>Vypracovať nezaujatý odborný psychiatrický posudok na pacienta G.W.Busha...

Proč? Vždyť vy už "pravdu" znáte...

Protože očividně mnozí ale ještě ne.

118796

11.10.2006 9:28

RE: Myslím, že to nieje zlý nápad...

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 118777

"nezaujatý odborný psychiatrický posudok na pacienta G.W.Busha..."
To prece neni mozne aby se tak ukazalo, ze je to nastavena loutka a za nim je nejaky ventriloquist.
http://www.spookyfilms.com/ventriloquist.jpg [chechtot]

118860

10.10.2006 10:34

zápisy z jednání OSN

QWSAQ 193.?.?.?

Nejprve pro Kemu:
Zahoď předsudky a když už máš tendence kritizovat, vyjádři se k věci. Čili napiš, s čím nesouhlasíš, v čem nemá pravdu a proč (podle tebe). Né že je projev nesouvislý a Hugo se ti zdá být rozrušený. Ty věci o kterých mluví taky mohou nechat v klidu jen zaslepené ignoranty. Přesun OSN myslím není to nejdůležitější z projevu.

Pro ostatní:
V článku se odkazuje na přepis podle serveru informationclearinghouse. Vzhledem k tomu, že tu došlo v minulých dnech k určitým pochybnostem o věrohodnosti toho či onoho zdroje, podíval jsem se na stránky OSN. Na českých samozřejmě zápisy nejsou, natož překlady do CS (není to škoda?), ale na www.un.org ano. Můžete tam najít všechny projevy ze zasedání, jednak v rodné řeči ale i překlad do angličtiny (.pdf). Plus videozáznam, ovšem jen v .rm, a taky živý přenos.
Jo a k věrohodnosti - zdá se, že to souhlasí. Taky bych chtěl poděkovat paní Evě Cironisové za překlad, čeština je čeština.

Tady jsou projevy z 20/9 (venezuela pátá v pořadí):
http://www.un.org/webcast/ga/61/gastatement20.shtml

Tady z 19/9 (USA-4., Írán-23.):
http://www.un.org/webcast/ga/61/gastatement19.shtml

Světu mír...

118781

10.10.2006 16:11

RE: zápisy z jednání OSN

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 118781

Prosimvas z ciste logickyho hlediska kdyz nekdo mluvi nesouvisle tak se neda nijak argumentovat ze s tim ci onim nesouhlasite. Napriklad ja bych moh rict, ze nesouhlasim s tim ze Bush je dabel, protoze dabel neexistuje. Taky si myslim ze to tam dovopravdy sirou nesmrdelo, a podobne. Dal nikdo nemuze mluvit "jako pan sveta", protoze zadnej pan sveta neexistuje, nasledkem toho ho nikdo nikdy neslysel mluvit a nemuze srovnavat neci projevy s projevama tohohle neexistujiciho pana sveta. Atd. Ta diskuze by se okamzite zmenila na naprostou debilitu.

Vy zavirate oci nad tim, ze pan Chavez doopravdy mluvil naprosto o nicem a jen se predvadel, vostatne to uz dela vod ty doby co se vobjevil v politice. Takovy lidi se cas vod casu vobjevujou na vsech urovnich a je to velkej spolecenskej problem.

118799

12.10.2006 20:14

RE: zápisy z jednání OSN

Lidumil. 38.?.?.?

Reakce na 118799

Ale Jožine, není přece důležité, jestli ďábel existuje nebo ne.
Důležité je, že má po celé planetě své stoupence, kteří jednají "v jeho zájmu".
Jejich cíl je nastolit jednu (jedinou) světovou vládu a "zařídit si svět podle svého".
Chavez to asi ví, jenže nemůže před celým světem začít něco "motat" o nějakých illuminátach, o nějaké "sektě", která chce převzít vládu nad planetou. To jsou věci, které dalece přesahují běžně nastavenou hranici lidského chápání a jeho by zavřeli do blázince.

118962

11.10.2006 3:11

RE: zápisy z jednání OSN

kema 207.?.?.?

Reakce na 118781

>Nejprve pro Kemu:
>Zahoď předsudky a když už máš tendence kritizovat,
>vyjádři se k věci. Čili napiš, s čím nesouhlasíš, v čem
>nemá pravdu a proč (podle tebe). Né že je projev nesouvislý
>a Hugo se ti zdá být rozrušený. Ty věci o kterých mluví
>taky mohou nechat v klidu jen zaslepené ignoranty. Přesun OSN
>myslím není to nejdůležitější z projevu.

Pane OSVVAQ ?!
Nevim proc me tykas a proc me poroucis jak a o cem mam psat?
Ten Chavezuv projev je skutecne nesouvisly, i kdyz je o nekolik trid lepsi nez Chavezovo video, na ktere zde kdosi dal nedavno link. Tam se jednalo jen o urazky z ust ozraleho hulvata.
Nicmene se ti vynasnazim vyhovet.
Chavez ve svem projevu prekonal i Generalniho Tajemnika KSSS Chruscova, ktery v budove OSN mlatil botou do stolu.
Mavat jakousi knihou a vykrikovat, ze U.S. president je dabel a pachne tam sira skutecne stanovuje novy standart pro vyroky politiku.
Pro me je takove pomatene chovani znepokojujici.
Hlavne kdyz takovy statnik verejne propaguje roli stalinistickeho diktatora Fidela Castra coby predsedy organizace "nezucastnenych". Kdyz se bratrickuje s iranskymi ajatollahy a dokonce s korejskym stalinistou soudruhem Kimem ktery prave vyzkousel svou novou hracku.
A kdyz navic z Venezuely samotne pronikaji zpravy o tom, jak soudruh Chavez naklada s opozici a nezavislymi medii, zamrazi kazdeho rozumneho cloveka ktery pamatuje komunisty (a Hitlera) v zadech. [oči v sloup]

118839

11.10.2006 6:14

RE: zápisy z jednání OSN

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 118839

Pane Kemo, mozna, ze kdyby jste slysel ten projev v originale, teprve potom by jste mohl ocenit britkou ironii pana Chavese.
Ma pravdu, pouzil sice trochu abstrakce, ale z potlesku bylo videt, ze se libil.
Co se tyce jeho pratelstvi s Castrem, Fidel je velmi intelitentni a tak se v jeho spolecnosti nikdy nenudite. Mimochodem, zivot pod Batistou nebyl zadny med. A lide se maji vcelku lepsi nez drive.
Prirovnavat pana Chavese k Hitlerovi je absurdni a neni zde na miste. Pan Hitler byl iniciatorem valky a tim opravdovym nebezpecim, zatimco na panu Chavesovi vam zrejme nejvice vadi je jeho levicove zamereni. Nemuzete prenest pres srdce, ze nechce nechat ty pravicacke prasnicky vse zabrat pro sebe.
Bohuzel, je to spise pan president Bush, kdo se podoba Hitlerovi. Vsak to o nem tvdi vice lidi. Vsak si vsimete obrazku ktere prilozil pan Trodas. Je to Israel ktery se podoba Nazistickemu rezimu. Zajimave je, ze stejne jako Nemecko dostalo v soucasne dobe pres zadek. I kdyz to nechce priznat. Vypada to, ze brzy bude Israel sirotkem.
Mimochodem, vsiml jte si, ze v posledni dobe Zioniste si stezuji na protezovani Muslimu v USA. Vite co jim na tom vadi? Je to prave to, co delalo je nedotknutelne. Nemoznost kritiky. Tedy, vadi jim presne to, co vadilo lidem, ze nemohli kritisovat Israel. Pouzivaji stejne argumenty ktere pouzivali antisemite. To je ale legrace. Kolo se otocilo.

118852

11.10.2006 11:55

RE: zápisy z jednání OSN

QWSAQ 193.?.?.?

Reakce na 118839

Omlouvám se jim, PANE Kemo, nechtěl jsem se dotknout jejich hrdosti. Mě ale klidně mohou oslovovat přímo, jako člověka. Mě na tom nesejde, spíš naopak.
Za odpověď děkuji, přestože to jádro vidíme každý jinde.

Přeji hezký, bezkonfliktní den.

118871

10.10.2006 10:58

Hugo Chavez prekvapil

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Sice me v jeho projevu vadi neustale ohaneni-se bohem (zidovsky vynaleny na blbnuti gojimu nemusim) ale jinak nelze nez 100% souhlasit. Ano, USA se chovaji vic nez ostudne. Praktikuji dvojite standardy, ukryvaji teroristy a tvrdi, jak proti nim bojuji...
A nelze nez nesouhlasit s potrebou odstraneni preziteho veta v OSN, jinak je ta instituce naprd... [zahanbení]

Huho Chavez je idealista. A idealiste mohou menit dejiny. Dejme mu sanci. Ja bych ho za prezidenta urcite bral - i kdyz to s tim Bohem trosku prehani tak jeho viru mu neberu. Me vadi akorat zneuziti dobrych idealu Jezise Krista zidy ke kontrole a ovladani lidi... [zahanbení]

118782

10.10.2006 12:29

RE: Hugo Chavez prekvapil

Robocrep 194.?.?.?

Reakce na 118782

Vypadá to, že svým projevem může oslovit pouze prosté jihoameričany. To jistě není málo, ale nějaký zásadní vliv to neznamená. Představte si, kdyby měl se svými názory větší charisma a "evropštější" vystupování. Zřejmě by si koledoval o atentát [pláč]

118788

10.10.2006 23:17

RE: Hugo Chavez prekvapil

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 118788

Pan Chavez vystudoval v USA. Ziskal titul inzinyra.
Slysel jsem jeho projev, ktery je reakci na projev pana Bushe z predchoziho dne. Pan Bush ve svem projevu znel velmi arogantne a patronizantne k ostatnimu svetu, coz je o to horsi, ze USA je z osumdesati procent obydlena strasnymi burany, z nichz je dalsich devadesat tlustych.
Pan Chaves ma perfektni vychovani a jeho zminky o bohu byly spise pro podporeni jeho projevu nez z vyslovene nabozenskeho hlediska.
Ma pravdu. USA vzdy hledela na zeme ktere jsou obydleny lidmi kteri jsou tmavsi nez Anglo's zpatra. Povazovaly je jen za teziste lacine pracovni sily. Ze je to pravda se presvedcily zeme vychodni Evropy, kde ted musi pracovat pro sve nove pany za asi petinu toho co by museli platit doma. Nejhorsi na tom je, ze oni povazuji tisic Euros mesicne za vyhru.
Panu Chavesovi se tento pristup nelibi, opet na rozdil vlady Cech.

118832

11.10.2006 7:52

RE: Hugo Chavez prekvapil

Anton 70.?.?.?

Reakce na 118832

>USA je z osumdesati procent obydlena strasnymi burany, z nichz je >dalsich devadesat tlustych.

Ve Venezuele je to uplne obracene. Hugo je den ze dne vyzranejsi a narod cim dal tim vic chcipa hlady.

118853

10.10.2006 14:38

RE: Hugo Chavez prekvapil

Karma 195.?.?.?

Reakce na 118782

Pane Trodas, již dlouho a rád čtu Vaše příspěvky, mají totiž narozdíl od jiných hlavu a patu. Tímto Vám chci také poděkovat, neboť jste mne obohatil. Jen jedno k Vaší připomínce, co se týče ohánění se Bohem v Ahmadínežádových projevech. Perština je jazyk bohatý na citáty z Koránu, kupříkladu, každý úřední dopis obsahuje hlavičku s první súrou z Koránu, nemá smysl v tom něco hledat, prostě je to fráze, která se už stovky let užívá. Také v prosté řeči se Íránci často obracejí k Bohu, ale jsou to FRÁZE, tak jako u nás se používá Panebože! Ježišikriste! a našly by se určitě i další. Než se s Íráncem začnete vůbec bavit, prohodíte pár vět o bohu a o rodině, bez toho se neobejdete. Již dva roky se snažím učit persky, takže vím o čem mluvím.

118793

10.10.2006 23:04

RE: Hugo Chavez prekvapil

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 118793

Dekuji. A hmmm, to jsem nevedel a stejne me to vadi... Nejen proto, ze bohem se ohani kdejaky vrahoun:

Vložený obrázek

Ale hlavne proto, ze se tu manipuluje s lidmi ze to ci ono je "bozi vule". Tak napriklad Bush bojuje s dablem jimz se jasne rozumi opak boha a jeho "bozi dobroty". (jak jinak prelozit "...we fighting evil!"?) Anebo zide tvrdi, ze jim buh prislibil jejich zemi. Hitler take, jak vidite vyse, mel za to, ze jeho ruku vede buh.
Prusvih je, ze se boha nemuzeme nijak oficielne optat, ke kteremu z lidi (narodu?!) opravdu promlouva abychom zjistili, kteri si jen drze jeho primluvu vylhali.
Za teto situace je treba kazdeho, kdo se ohani bohem, oznacit za nebezpecneho fanatickeho lhare a jeho duvodum obzvlaste silne neduverovat. To plati i na papeze. Vzpomenme na jeho skvele prohlaseni o tom, jak je Islam debelske a nehumanni nabozenstvi...

Diky vam tedy chapu, ze citace z koranu jsou v Perstine beznou zalezitosti, asi jako ceske "paneboze" ci "jezismarja". Nicmene myslim, ze bychom se od teto nakazy nam zidy vnucene meli snazit se oprostit. Myslim, ze nejlepe muj postoj vyjadri tento vtip:

Pan Kohn jde se synem do zoo. Kdyz jdou kolem pavilonu opic, tak synek najednou vytresti oci, ukaze prstem do jedne z kleci a rika "Jezismarja, tamhle mrdaj opice!". Pak Kohn mu svizne vlepi vychovny pohlavek a rika: "Pamatuj si, ze slusne vychovany zidovsky chlapecek nerika jezismarja!".

Je to samozrejmne jen vtip, nicmene ma hluboky pravdivy zaklad - eg. nenechte se zkazit tim, co na nas zide usili. A zacina to uz v mluve, jak jsme nakazeni... [zahanbení]

Nechci implikovat, ze zide meli neco do cineni s Mohamadem, nicmene stoji v pocatcich krestanstvi a jeho pomoci rozvratili uz Rim. Islam je mi sympatictejsi (uz proto, ze iealem krestanstvi je nemocny a trpici, zatimco Islam jednoznacne predpoklada a vychovava k muzstvi a ne k slabostvi) ale i tak mi proste neni po fousech kdyz me neustale nekdo strka nejakeho boha o jehoz existenci se muzeme leda tak prit a co horsiho - v jehoz jmene bylo provedeno jen na zemi tolik zverstev a tak ohavnych, ze jestli chudak nekdy zil, tak musel davno spachat sebevrazdu pri zjisteni, co vse se v jeho jmene deje...

118830

12.10.2006 19:47

RE: Hugo Chavez prekvapil

postcd goldmoney (zavináč) centrum (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 118830

Pokud mluvíte o Bohu, myslím že tu jde o víru a skutky, ne o nějaké oficiální optání Boha.
Náboženství je založeno na víře!!!!!!! a víra se opírá o zkušenosti.

Bible nenabádá ke slabosti, ale k pokoře.

118958

10.10.2006 18:42

RE: Hugo Chavez prekvapil

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 118782

Mně se naopak líbí to že neustále mluví o Bohu. Je to zcela správné. Je vidět že Hugo Chavez je dobrý vlastenec a křestan. USA budou poraženy. S pomocí Boží zvítězíme. Boj proti USraeli a jejich NWO je mimo jiné i bojem za křestanství a křestanské hodnoty. Lidé s pevnou vírou v Boha(at už křestané, hinduisté, budhisté, muslimové nebo konfucianisté atd.) jsou ti kteří rozdrtí USrael a jejich bezbožné materialistické NWO.

118810

10.10.2006 19:00

RE: Hugo Chavez prekvapil

Agent Smith 62.?.?.?

Reakce na 118810

To, že má někdo plnou hubu boha, to vůbec nic nedokazuje, chlapečku! Takovejch tu bylo, je a bude. Třeba zrovna Bush, kterýho tak moc nemáš rád, se taky bohem ohání, seč mu síly stačí.

Víš, co měli vojáci Wehrmachtu na sponách opasků?

118812

11.10.2006 4:58

RE: Hugo Chavez prekvapil

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 118812

>Víš, co měli vojáci Wehrmachtu na sponách opasků?

Gott mit uns
a nejen na sponách opasků, ale také na bajonetech. Měl jsem jeden ve své sbírce.
Petře, proč jste se nad tím pozastavil, že Zorba nemá rád Buše?
Kdo ho má rád? Snad jen jeho vlastní rodina? Vy ho uznáváte a obdivujete? Bojovník a vlastenec Zorba má pravdu, ale neumí to tak podat. Takhle to vyzní jako údernické slogany a válečné
příkazy, ale Zorba to myslí dobře! [mrknutí jedním okem]

118851

11.10.2006 18:54

RE: Hugo Chavez prekvapil

Agent Smith 62.?.?.?

Reakce na 118851

Tak ty bajonety jsem nevěděl, to je teprve zvěrstvo, tohle dát přímo na zbraň!

No já se nad tím nepozastavil, spíš jsem jen chtěl upozornit na zrádnost ohánění se bohem. Jinak já zrovna Bushe taky nemusím, ale na druhou stranu mi to neustálé démonizování připadá přehnané.

No a jestli to pan Zorba myslí dobře, to se mi zrovna nezdá. Koukám, že kdo nebude, až se dostane k moci (přeneseně samozřejmě) křesťan, slovan, puritán a nacionalista, kdo nebude držet hubu a krok, ten nebude mít na růžích ustláno. O popravách teploušů, lesbiček a kdo ví koho nemluvě. Likvidace USA atp., třetí světová válka, nevím, kdo může mít takové tužby a myslet to dobře.

118894

12.10.2006 21:19

RE: Hugo Chavez prekvapil

Lidumil. 38.?.?.?

Reakce na 118894

Co třeba Lucifer, resp. jeho stoupenci? Likvidací USA a WW3 to tady "pěkně pročistí" a vybudují si svoje impérium, kde bude vládnout vojenský pořádek - sie arbeiten auf der Zion, ja?

118976

14.10.2006 17:18

RE: Hugo Chavez prekvapil

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 118976

O čem to mluvíte? Co máte na mysli tím vojenským imperiem? Kdo je podle vás tím luciferem? Porážka USA by byla jedině dobrou věcí, nebot by vedla k osvobození bezpočtu národů a k likvidaci NWO. A Americká politika dnes bohužel pravděpodobně vede ke třetí světové. Doufejme však že v ní budou USA poraženy.

119133

11.10.2006 20:18

RE: Hugo Chavez prekvapil

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 118812

To že někdo o Bohu jen mluví skutečně příliš mnoho neznamená. Činy ovšem již svůj význam mají. Bush může mluvit o Bohu jak chce, to ale nic nezmění na tom že vede spolu se sionisty a zednáři antikřestanskou politiku jejímž cílem je nastolení světovlády a mimo jiné zničení křestanských hodnot a víry. Hugo Chavez vede správnou politiku křestanského státníka, chrání svoji vlast a stojí v opozici vůči USA.

Vím co měli na sponách opasků(Bůh je s námi), ovšem sloužili zlu a Bůh byl tehdy samozřejmě na straně dobra-tedy na straně antihitlerovské koalice.

118901

12.10.2006 19:51

RE: Hugo Chavez prekvapil

postcd goldmoney (zavináč) centrum (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 118901

Bůh není na straně žádné lidské vlády. Začněte číst Bibli abyste zjistil proč je to tak jak to je a co čekat.

118959

12.10.2006 20:45

RE: Hugo Chavez prekvapil

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 118959

Bůh je podle mne vždy na straně dobra, spravedlnosti a pravdy. To znamená že v dnešní době je na straně protiamerické koalice, nebot právě země čelící USA hájí tyto hodnoty.

118970

13.10.2006 13:03

RE: Hugo Chavez prekvapil

Lidumil. 38.?.?.?

Reakce na 118959

postcd: ne každý má prostředky a čas Bibli studovat (a hlavně správně pochopit). Mohl by jste prosím v kostce nastínit, jaký osud lidstvo (Zemi) čeká - jak to dopadne?

119021

10.10.2006 19:19

RE: Hugo Chavez prekvapil

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 118810

Zorbo, to že někdo neustále mluví o Bohu ještě neznamená, že je dobrý křesťan, natož vlastenec.

S pomocí Boží chtěl zvítězit i Hitler. Jak to dopadlo snad víte. [oči v sloup]

118814

11.10.2006 20:24

RE: Hugo Chavez prekvapil

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 118814

Mluvení o Bohu skutečně nestačí. Ovšem agresivní a rozpínavá politika at už Bushe nebo Hitlera byla v rozporu s křestanstvím. Oproti tomu Chavez chrání svůj národ, jeho svobodu a kulturu a to je v souladu s křestanstvím. Jinak si přečtěte kdyžtak moji reakci na pana agenta Smitha na této diskusi, jemu už jsem odpověděl zhruba na totéž co zde píšete vy.

118903

10.10.2006 23:19

RE: Hugo Chavez prekvapil

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 118810

Ted budu nucen pozlobit pana editora a postnout druhy obrazek v jedne diskuzi, jenz by Zorbovi mohl dostatecne silne naznacit, ze:
a) Buh je Bushistanem zpolitizovan a Bush = Buh
b) puvodni chvalitebne idealy zida Jezise Krista byly obraceny v prach

http://www.slibe.com/zoom/dc747cf3-dual_jezus2_jpg...

...cize kdoz dnes mluvi o "korestanskych hodnotach" ma na mysli novy zakon, coz je zidovska kletba na gojimy jenz vyborne funguje po 2000 let. Jeden nemusi ani cist Nietzeho, aby na to prisel. Staci se rozhlednout. Zid ma na hlave Jarmulku. Co ma na hlave knez? Zid hlasi, ze chce mir ale vysledkem jsou miliony mrtvych. Krestane chteji take mir a pokoj na zemi, a vysledky jejich krizackych vyprav, honu na cerodejnice, obraceni lidi mecem a ohnem na "tu jedinou spravnou viru" jsou opet miliony mrtvych.
Stale jeste nevidis souvislosti?

"Každý národ na světe má teď na vybranou. Buď je s námi... anebo je s teroristy!"
-George Walker Bush, řeč ke kongresu, 2001

Je opet zcela nahodou, ze vyznavac "boha" tu otevrene deklaruje ne jen zhoubne cernobile videni sveta, ale hlavne se tu verejne deklaruje "ten jediny spravny nazor". Podobnost ciste nahodna? Zas? Neni tech nahod dost na to, aby jeden zpozornel?

118833

11.10.2006 17:26

RE: Hugo Chavez prekvapil

mlok 217.?.?.?

Reakce na 118833

Trodasi,
v mnoha věcech se mýlíte. Mezi křesťanské hodnoty a Nový zákon nelze klást rovnítko. (Nový zákon se píše s velkým písmenem, protože je to vlastní jméno, název knihy.)
Není třeba být biblický teolog abyste věděl, že Nový zákon není židovská kletba. Zkuste si o dějinách NZ textu něco přečíst.
Má-li žid na hlavě jarmulku, není to nařízení ani Starého zákona, ale Talmudu. Křesťanský kněz může mít různou pokrývku hlavy, přiměřeně své hodnosti a konanému obřadu. Mimoto samozřejmě klobouk, čepici a cokoli, co muži na hlavě nosívají. To co máte na mysli nosí někteří římskokatoličtí kněží, což není synonymum pro křesťanské kněze.
Křižáci, inkvizice a násilí v propagaci víry patří také do historie římského katolicismu, nikoli křesťanství.

118885

11.10.2006 19:34

RE: Hugo Chavez prekvapil

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 118833

Ve svém hodnocení křestanství jste na omylu. V prvé řadě Ježíš byl jednou z hlavních obětí Židovského teroru, to Židé jej zavraždili. To co píšete o násilnostech páchaných ve jménu křestanství se dá napsat o každém náboženství, zdaleka nejen o křestanství. Dále to že Bush a spol občas zneužívají víru v Boha nic neznamená, totéž dělal i Hitler. Ve skutečnost jsou cíle americko-sionistického NWO protikladem křestanství a křestanských hodnot. Ostatně už v protokolech sionských mudrců stálo že jedním z hlavních cílů sionistů je zničit víru v Boha a křestanství. Sice na pravost protokolů nevěřím, ovšem faktem je že sionisté skutečně usilují o zničení křestanství, to je totiž jednou z hlavních překážek při nastolování NWO. Celé NWO je ostře zaměřené proti křestanským hodhotám. Hluboce věřící křestané a vlastenci jsou hlavní hrozbou pro americko-sionistické světovládné plány. Stačí se podívat na příslušníky Evropských a LatinskoAmerických národů jež bojovali a bojují proti silám NWO. Čím se tito bojovníci zaštitovali? Samozřejmě křestanskou vírou. Pár příkladů: Hlavním bojový pokřik současných Ruských vojáků je: "Kristus". Srbští vojáci jež bojovali proti USA a jejich poskokům měli takováto hlavní hesla: např. "S vírou v Boha" nebo "S pomocí Boží" atd. Do boje je vždy doprovázeli kněží a Srbové vždy říkali že bojují v prvé řadě za pravoslavnou víru(stejně jako Rusové). Obdobně i LatinskoAmeričtí partyzání jsou hluboce věřící katolíci a sám Hugo Chavez je dokonalým příkladem antiamerického státníka který ví za co v prvé řadě bojuje-za svoji křestanskou víru kterou chce NWO zničit. Obdobně i všichni ostatní antiameričtí bojovníci ve světě jsou hluboce věřící, i když ne křestané, to vám snad dokazovat nemusím. USrael je velký satan a úhlavní nepřítel všech doopravdy věřících. Je jasné že zednáři a sionisti(Bush je s nimi jedna ruka) byli vždy úhlavními nepřáteli křestanství. Snad již tedy chápete že křestanství je v přímém rozporu s NWO.

118898

13.10.2006 14:27

RE: Hugo Chavez prekvapil

Lidumil. 38.?.?.?

Reakce na 118898

Já bych Vás Zorbo doplnil: NWO nahrazuje Ježíše svým bohem - tímto:
in what NWO trust

Jeho "zbožňování" některým "lidem" dělá dobře....

119022

10.10.2006 13:52

Hugo Chavez

Stan 195.?.?.?

neni nicim jinym nezli vyslednym produktem dlouholete debilni a zlodejske politiky USA v Jizni Americe, ktera do naruce socanu nahnala cele narody, jinou alternativu jim totiz nikdo nenabidl. Pokud se tyka pohledu na politiku USA, neni Hugo tak docela padly na hlavu, Chomskeho knihu jsem necetl ale udalosti poslednich let mluvi samy za sebe. Velmi zajimave analyzy geopolitickych udalosti poslednich let nabizi F.W.Engdahl, American zijici v Nemecku.Kratky popis jeho dosavadni kariery lze najit na jeho homepage v nemeckych textech.

http://www.financialsense.com/editorials/engdahl/2006/1009.html
http://www.engdahl.oilgeopolitics.net/
http://www.studien-von-zeitfragen.net/F_W_Engdahl/f_w_engdahl.html
http://www.swg-hamburg.de/Im_Blickpunkt/Die_Saat_der_Zerstorung/body_die_saat_der_zerstorung.html
http://www.zeit-fragen.ch/ARCHIV/ZF_105c/T01.HTM
http://www.studien-von-zeitfragen.de/Weltmacht/Achillesferse/achillesferse.HTM

118790

10.10.2006 15:59

bolsevik Chavez

Jurgen von Krebst 128.?.?.?

Ten Chavez je fakt posuk. At s tim svym posranym socialismem a miliardama barelu znarodnene ropy (o kterou se nijak nezaslouzil) USA ekonomicky, vedecky a v zivotni urovni dozene a predezene, pak treba budou lidi prchat z 'hroznych' USA do jeho rudeho Raje.

Zatim to jsou plane syfiliticke slinty posahaneho levicaka, stejne jako od soudruha zasrana Lenina.

118797

10.10.2006 18:05

RE: bolsevik Chavez

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 217.?.?.?

Reakce na 118797

to je sice vse mozne (temer vyloucene ale pripustme to)

podstatny rozdil mezi soudruhem Chavezem a sionistou Bushem je.. Chavez je samostatny sveraz, bush pouha loutka. Mluvi -li Chavez, mluvi sam, mluvi -li bush, mluvi tym PR expertu. Promluvi -li obcas bush sam, stoji to za to a pak maji experti plne ruce prace to pretocit o 180 stupnu - viz ony carky apod

118807

10.10.2006 17:02

Pes psa pozná ...

šona 217.?.?.?

... a ďábel ďábla taky. Dokonce bych i řekla, že Chávezův řečnický projev je Bushovu dost podobný. I to téma je prakticky totožné. Bojujeme proti zlu a tedy proti sobě navzájem. Tak snad si hoši moc neublížíte.

P.S. Jinak musím velmi pochválit nový grafický dizájn ... móc pěkný [smích]

118801

10.10.2006 17:20

RE: Pes psa pozná ...

Lidumil. 38.?.?.?

Reakce na 118801

Soňo - když se (ženy) tak chvástáte, že ovládáte chlapy - tak zkuste "zařídit", ať se NWOisti trochu "dirigujou".
Uvidíme, jak silná je ženská lobby [smích]

118802

10.10.2006 21:29

RE: Pes psa pozná ...

šona 217.?.?.?

Reakce na 118802

Šona, ne Soňa [smích] Ovládání kohokoliv je hanebnost, osobně jsem se tomuto umění nikdy neučila, takže to ani neumím a tedy nemůžu sloužit. Obraťte se na vlastní ženu [vyplazený jazyk]

118819

10.10.2006 21:58

RE: Pes psa pozná ...

Lidumil. 38.?.?.?

Reakce na 118819

Ospravedlňte můj překlep Šono. Údajně každá žena umí lhát & manipulovat [smích] Už od přírody.
Bylo by vzrušující, kdyby některá z čitatelek potvrdila či vyvrátila toto dogma.....

118823

11.10.2006 8:51

RE: Pes psa pozná ...

šona 217.?.?.?

Reakce na 118823

To je skutečně jenom dogma, i když jedno z nejurputnějších. Lhát a manipulovat umějí i muži. Možná toto dogma ale vzniklo z toho, že ženy na mužích obvykle lež velmi rychle poznají, zatímco muži častěji tápou. To bude tou schopností empatie. Tuto schopnost mají ale ženy na to, aby porozuměly potřebám svých dětí, které ještě nejsou schopné v dostatečné míře verbálně komunikovat. Pokud ji zneužívají k tomu, aby svého muže držely v šachu, kopou si svůj vlastní hrob a dříve či později se z nich stanou opuštěné ortodoxní feministky. Já toužím po tom, aby mně můj muž miloval ... a dobrovolně[smích]

118857

11.10.2006 9:31

RE: Pes psa pozná ...

JirkaF 89.?.?.?

Reakce na 118857

Máte chvályhodnou tužbu, tleskám. Však normální žena ví jak to zařídit. [smích]

118861

10.10.2006 18:37

Ano, je třeba povstat proti americké říši

Zorba 83.?.?.?

Venezuelský prezident Hugo Chávez má naprostou pravdu. Je třeba aby se národi světa spojili a společně svrhly nadvládu USA. Bush je skutečně dábel a antikrist. Je dobře že na světě jsou vynikající vlastenečtí státníci, jako např. Hugo Chavez, kteří jsou připraveni bojovat za svobodu a přežití svého národa i celého lidstva. Antiamerická koalice tvořená Ruskem, Čínou, Venezuelou, Iránem, S. Koreou, Syrií, Běloruskem a dalšími státy je stále silnější. Doufejme že stejně jako došlo k serii antiamerických revolucí v Latinské Americe(Venezuela, Bolívie) tak že dojde i k serii antiamerických revolucí v Evropě jež přivedou k moci další vynikající vlastence jako např. Le Pena atd. To by znamenalo další velké posílení antiamerické koalice. Nakonec bude Americká říše jistě rozdrcena stejně jako před ní dvakrát Německá říše. Antiamerické státy jsou dost silné na to aby to dokázali a aby jednoho dne na Americké agrese odpověděli bojem jenž jednou pro vždy zničí Americkou hrozbu. USA a NWO budou zničeny a národy světa budou zachráněny před zkázou a otroctvím.

118809

10.10.2006 19:03

RE: Ano, je třeba povstat proti americké říši

Agent Smith 62.?.?.?

Reakce na 118809

"Je potřeba, aby se národi atd."

Vlastenec jak řemen. Co nějaký i/y, hlavně čistý boty!

118813

10.10.2006 21:49

RE: Ano, je třeba povstat proti americké říši

Lidumil. 38.?.?.?

Reakce na 118813

Třeba je to vyskloňované podle vzoru muž, aby byla patrna ta jednota [smích]

118820

10.10.2006 22:17

RE: Ano, je třeba povstat proti americké říši

Agent Smith 62.?.?.?

Reakce na 118820

A to je vlastně pravda! A ještě k tomu tento pán má nějaký komplex z žen, jak jsem si všiml v mnoha jeho příspěvcích [chechtot]

118825

11.10.2006 19:40

RE: Ano, je třeba povstat proti americké říši

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 118825

Jaký komplex? Jak jste na to přišel?
[překvapení] Samozřejmě s ženami žádný problém nemám. [mrknutí jedním okem]

118900

10.10.2006 23:28

RE: Ano, je třeba povstat proti americké říši

JirkaF 89.?.?.?

Reakce na 118813

Eště že je ten pravopis, když není argument. Aspoň je do čeho rejpat a čím shazovat. [oči v sloup] Fuj, jak nízké. Styďte se! Že by mi Zorbovo názory příliž voněly, to ne. Ale v principu s ním souhlasím. Měli bychom (celý svět) narovnat záda a né se furt hrbit před kdejakým prachatým IQáčem. A cinkáním penízků/zbraní. [zmaten]

118834

14.10.2006 8:11

RE: Ano, je třeba povstat proti americké říši

Lidumil. 38.?.?.?

Reakce na 118834

Lidé s vysokým IQ jsou buď vědci (kteří myslí spíš na "svoji" vědu než prachy) nebo intelektuálové, kteří jsou tak moudří, že ví že štěstí si za prachy nekoupíš.
"Pracháči" se rekrutují snad spíš z řad restituentů, tunelářů a "monetárních fetišistů".....[smích] (?)

119078

11.10.2006 19:37

RE: Ano, je třeba povstat proti americké říši

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 118813

Jak již vám psali jiní diskuse je o názorech a argumentech a reakcích na ně, ty patrně žádné argumenty nemáš, když tady reaguješ jen na překlepy.

118899

11.10.2006 21:16

RE: Ano, je třeba povstat proti americké říši

Agent Smith 62.?.?.?

Reakce na 118899

No tak za prvé si snad nebudem tykat, OK?

No a za druhé člověk, který se pořád ohání vlastenectvím, by měl zvládat pravopis svého rodného jazyka. Jinak vyznívají jeho stereotypní tirády o to víc trapně.

118904

12.10.2006 20:38

RE: Ano, je třeba povstat proti americké říši

Zorba 83.?.?.?

Reakce na 118904

Já pravopis ovládám jako každý jiný. Občas udělám nějaký překlep, ale to asi každý. Jinak diskuse není o gramatice, ale o tématu. Asi už nemáte argumenty když tady pořád mluvíte jen o gramatice a ne o tématu diskuse.

118965

25.10.2006 13:35

RE: Ano, je třeba povstat proti americké říši

Peter z EU 213.?.?.?

Reakce na 118904

>.... No tak za prvé si snad nebudem tykat, OK?

No tak snad vo virtualnom svete Internetu je tykanie normalne. Predsa nemozem odtialto od klavesnice vediet ci ste starsi, mladsi, pan boh ci diabol..... Ja len tolko. [překvapení]

119920

10.10.2006 22:24

Kdyby se zdejsi komentatori

420 152.?.?.?

starali obcas o neco jineho nez jen o zidovskou hrozbu svetu, tak by mozna vedeli, ze Chavezovo populisticke blaboleni zvastu opsanych z prirucek marx-leninismu a doplnene absolutnimi kravinami neni nic jineho nez predvolebni rec.
Jde o docasne misto v Rade Bezpecnosti OSN a Venezuela je jednim z kandidatu. A nejspis to prosere i kdyz Chavez jezdi po svete a rozdava prevolebni gulas v Iranu, Belorusku a podobnych svobodnych statech [mrknutí jedním okem])
Otekla drzka Chavez proto rozdava penize a ropu, kde muze, aby si ziskal hlasy a zaroven si nechava za ropu od USA platit cenu navysenou o podporu, kterou plati USA Venezuele jako rozvojove zemi. Chavez ostentativne "pomaha" americkym chudym v Harlemu (proc asi v Harlemu?) a doma mu 30% obyvatelstva chcipa hlady v ghettech a nemala cast protestuje proti jeho diktature.

S takovejma bojovnikama ten svetovy mir nevybudujete...

118827

11.10.2006 3:06

At už Hugo říkal cokoli

Dale Coopper 64.?.?.?

udělal té nové Noamově knížce dobrou reklamu. Na Amazonu No1.
Předpokládám že velká část zájemců byla z USA což je svým způsobem pozitivní ne?

118838

11.10.2006 17:08

bolševik Chávez,

rickover 82.?.?.?

když už blábolí o bezvýznamném bolševikovi Chomskému a podobných týpcích by se alespoň měl přestat křižovat a brát si Boha za svědka - Bůh nás křesťanů není pro Cháveze, ale proti němu.

118880

11.10.2006 18:53

RE: bolševik Chávez,

Vlastenec 88.?.?.?

Reakce na 118880

Aha, tak ten tvůj Bůh je pro Bushe , ale pro Cháveze není.
Bůh nás křesťanů ... - vydělování někoho z Boží milosti
ti vůbec nepřísluší a je to projev vrcholné hlouposti.
Bůh je univerzální - to je základní premisa křesťanství.
Tebe asi moc Bůh nenavštívil, anebo si chyběl ve škole,
nebo takhle kecáš schválně!
Asi to poslední.

118893

12.10.2006 8:40

To je zas diskuse.

J. H. 62.?.?.?

Co se tu řeší: Tak třeba Kemovi a dalším se nelíbí podobenství, že “tu ještě páchne síra“. Moji milí, pro každý abstraktní pojem je nutno použít přirovnání, jinak nejde vyjádřit. Pan Chávez velice správně použil přirovnání, o kterém nelze pochybovat, že jde o abstrakci. Představte si, že by použil přirovnání méně abstraktní, třeba že tu „ještě smrdí mikrofony, jak do nich včera Busch naprskal“. Tomu by se pak dalo rozumět i zcela konktétně, jako výtkce pořadatelům, že po něm neuklidili.
Dalším roztomilým tématem v diskusi jsou obvyklé bláboly o křesťanství. Máte moji milí svým způsobem pravdu. Křesťanství vám zkomplikovalo život. Nebýt jeho, lezli jste dosud po stromech, ze kterých vaše předky první misionáři setřásli a barvili byste si holé zadky na modro, abyste byli k rozeznání od opic. Tolik na vaší úrovni. Jinak je jisté, že křesťanství je hrozně nepohodlné, protože zvedlo laťku mravnosti jaksepatří vysoko. A to holt se neodpouští.

A teď něco k věci: K tomu, aby mohli lidé žít, musí žít ve společenství. Aby společenství přetrvalo, jsou nutné různé tvrdosti, které se slušným lidem nelíbí, ale „asi to tak musí být.“ Jinak řečeno: Na světě asi musí být vedle součinnosti, tedy života také „žer, dokud nebudeš sežrán“, tedy smrt. Každý myslící člověk by se měl snažit odlišit tyto nutné tvrdosti od svévole jednotlivců. Snahu rozlišovat (kritizovat) podle nějakých definovatelných kritérií tady najdete spíš vyjímečně. Obvyklý postup je házet špínu na toho, koho jsem si vybral za padoucha v přesvědčení, že kritizovat znamená špinit.
Chávezovo stanovisko se dá celkem snadno pochopit. Mít souseda, jako jsou USA není žádný med. Naproti tomu je třeba říci, že pro prosté lidi může být docela výhodný velký lotr (tedy lotr s velkou mocí), který jim užírá z mísy, pokud je chrání před malými lotry, kteří by je sežrali celé. Z tohoto hlediska zde pokud vím nebyly USA hodnoceny.
J. H.

118929

12.10.2006 19:36

Wikipedia

postcd 88.?.?.?

Prosím nechcete někdo poopravit Stránku terorismus na wikipedii?
http://cs.wikipedia.org/wiki/Terorismus

Jásir Arafat je uveden jako terorista vedle Bin Ládina..
Jsou tam země jako Írán a není tam USA....

118957

13.10.2006 17:19

Nepřesnost překladu

bulis88 80.?.?.?

Nechci být hnidopich, ale v překladu se vyskytují dvě chybky. Obě se vztahují ke jménům prezidentů, o kterých Hugo Chávez mluví zde:

"Ó ano, je dobré sejít se jednou ročně, vidět se navzájem, učinit prohlášení a připravit všechny možné dlouhé dokumenty, vyslechnout dobré projevy, jako byl včera Abelův (je míněn pravděpodobně kostarický prezident Abel Pacheco, pozn. překl) nebo prezidenta mully (íránský prezident Mahmúd Ahmadínedžád, mullá je titul šíitského duchovního, pozn. překl.)."

Ve skutečnosti se ale neodvolává na Abela Pacheca resp. Mahmúda Ahmadínedžáda, ale na bolivijského prezidenta Eva Moralese a na jeho brazilský protějšek Luize Inácia Lulu da Silvu.

119029

Tuto stránku navštívilo 7 847