Diskuze k článku

Přicházející kolaps sionismu

Příspěvků 93

25.9.2006 3:32

Palestinske lzi...

Rejpal 24.?.?.?

Neni to mozna zrovna k clanku, ale tady jsem neco nasel.
Mozna neco ke cteni pro Trodase a dalsi... http://jigalamir2.webpark.cz/?X

117602

25.9.2006 6:43

RE: Palestinske lzi...

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 117602

Navrhoval bych zmenit nazev clanku na: LZI o palestinskych lzich ...
O urovni webu vypovida jeho cestina. Gramatika dostala naprdel ... [smích]

117605

25.9.2006 19:32

RE: Palestinske lzi...

A. 85.?.?.?

Reakce na 117605

>O urovni webu vypovida jeho cestina. Gramatika dostala naprdel

Opravdu, ty máš co říkat o gramatice [oči v sloup]

117648

25.9.2006 21:30

RE: Palestinske lzi...

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 117648

>>O urovni webu vypovida jeho cestina. Gramatika dostala
>naprdel

>
>Opravdu, ty máš co říkat o gramatice [oči v sloup]

naprdel NEBO na prdel

var 1) adverbium nebo-li prislovce
var 2) akuzativ substantiva - tedy cesky: 4. pad podstatneho jmena

Vyber je Vas [smích]

117660

26.9.2006 0:52

RE: Palestinske lzi...

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 117660

Pane Vladuna, noseni vasi znalosti gramatiky na trh je stejne jako kdyby jste se produciroval nahy v satne vaseho "Health clubu". Zaujme to jen velmi uzky segment publika. Pro lidi pro ktere je spise zajimavy obsah nez slepe sledovani pravidel je to nudne.

117672

2.10.2006 4:30

RE: Palestinske lzi...

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 117660

Mno, jooo. Nekdo dava prednost naservirovanemu kusu sajrajtu na stribrne mise podle spolecenske etikety. Zapach vsak stejne nezmizi a o gurmanskych pozitcich chutovych poharku. Hmm, to by mohlo byt zajimave zaznamenat osobni pocity.... Mam samozrejme na mysli takovy "duchovni sajrajt" jako informaci. I kdyz pokud bych povazoval ciste abstraktne slovo informace jako zivou bytost, pak by "informace" ztotoznena s "duchovnim sajrajtem" byla zrejme hrube nenalozena. [velký smích] [velký smích]

118170

25.9.2006 15:14

RE: Palestinske lzi...

Dramenbejs 85.?.?.?

Reakce na 117602

Už ti z toho hráblo?

Chce to mít IQ jen něco málo přes 80 bodů, abys poznal, že je to propaganda.

To je neuvěřitelné, na co některé (gramotné!!!) individua skočí... [zmaten]
Nechápu. A to si ani o inteligenci lidí zas moc nemyslím.

117626

25.9.2006 17:06

RE: Palestinske lzi...

virila 88.?.?.?

Reakce na 117602

To nejsou lži. To Izrael utekl z bojiště. To Izrael je uvězněn v Jeruzalémě. A odpor vůči zbabělým leteckým válkám narůstá.
Současný stav nemůže trvat dlouho a dostaví se afekt lynče. Agrese vůči Íránu může přinést neovladatelnou reakci Islámských zemí, reakci sevřeného člověka, iracionální vzepětí mas. Politika Izraele a USA pod tlakem sálových neokonzervativců se ocitá mimo realitu a končí. Sionizmus a Izraelský státní terorizmus se tak stanou důvodem k nenávisti vůči židům ve všech zemích v takové míře, že tento hněv prožidovské servilní vlády neudrží. To ovšem může být důvodem k použití jaderných zbraní Izraelem a k řetězové reakci napadení mezi velmocemi.

117631

25.9.2006 4:16

Podmínky cenzůry?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Vždyť celý tento článek je o židech! Můžeme už začít kritizovat
jakmile se blíží kolaps? Nebo ještě platí určitý počet žídů na jednu větu, aby to prošlo cenzůrou. Pane editore, proč si tam nad ten článek nedáte nadpis, že se redakce s článkem a s komentáři neztotožňuje? Takhle by to bylo volnější.

117603

25.9.2006 16:00

RE: Podmínky cenzůry?

Lidumil. 38.?.?.?

Reakce na 117603

Vždyť selý tento svět je o Židech!
Planetu ovládají peníze a peníze jsou v rukou Židů. Jak chcete mluvit o světě a vyhnout se narážkám na Židy?
Sionismus je jistě třeba vymýtit dokonaleji než nacismus. Nacisté dávali svou moc okázale najevo, proto se svět postavil na odpor.
Sionisté se snaží moc uchopit "sofistikovaně" - ani si toho nevšimnete a budeme tady mít totalitu, ne nesrovnatelnou s komunistickou propagandou.

A propos: račte si všimnout, kolik Židů/sionistů je v prozatimní vládě ODS. Řebíček, Langer, Gandalowitz atd. atd.....

NWO vás probere z letargie!!! Nás všechny, pochopitelně.

117627

25.9.2006 16:26

RE: Podmínky cenzůry?

rickover 82.?.?.?

Reakce na 117627

Hele, bobečku, a proč, když ti mocní Židé vše ovládají, nedokázali nikdy zabránit ani jenomu pogromu na sebe, ani jednému vyhánění, holocaustu, antisemitským kampaním v médiích [překvapení] [překvapení] [překvapení] Pakliže bych přijal teorií o židovském spiknutí, šlo by o největší spiklenecké diletanty v dějinách [chechtot] Není to způsobeno tím, že nebezpečí pro český národ je inde...třeba u muslimů [velký smích]

117629

25.9.2006 17:31

RE: Podmínky cenzůry?

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 117629

Na Vasi otazku je velice jednoducha odpoved. Tato odpoved se vsak netyka pouze zidu ci Zidu. Plati pro kazdou socialni skupinu: firmu, narod, politickou stranu, cirkev ...

SPICKY, K DOSAZENI SVYCH VLASTNICH CILU, OBETUJI SVOJE PESAKY.

A konkretni priklad pokud jde o Zidy: po roce 1948 sioniste terorizovali zidy na uzemi dnesniho Iraku, kteri tam byli usidleni po 27 stoleti (!!!), aby je primeli k vystehovani do nove vytvoreneho statu Izrael.

117637

25.9.2006 18:24

RE: Podmínky cenzůry?

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 117637

A konkretni priklad pokud jde o Zidy: po roce 1948 sioniste terorizovali zidy na uzemi dnesniho Iraku, kteri tam byli usidleni po 27 stoleti (!!!), aby je primeli k vystehovani do nove vytvoreneho statu Izrael.

Jj, Chazari to maj v krvi. Na ty si ani ti Semite netroufnou.
A nezapomente taky, ze jsou sice vzhledove peknejsi, ale cernejsi.
No, a videl jste nejakeho takoveho v izraelske vlade? Ja ne. [cool]
Takze bila zase kope cernou do zadku. Jen v tom Cesku to je naopak [velký smích]
Aspon to tady semtam nektery z dopisovatelu naznaci, kdyz se o temer negramotnych mensinach zmiňují.To teda musi byt ti čeští bílí úplné mimózy, ze si nechaji takhle kopat do zadku.Ale asi na tom neco bude, protoze zvolit si do čela takove zakonodarce,kteri maji hlavu permanentne otocenou smerem Tel Aviv.....skoda slov.

117642

25.9.2006 21:42

RE: Podmínky cenzury?

Lidumil. 38.?.?.?

Reakce na 117642

Já jsem myslel, že typický chazar je snědý a má výrazný, smrtící pohled, protože má oči ďábla [smích]))
Třeba jako Ehud Olmert, Petr Gandalowitz .....

117661

25.9.2006 23:17

RE: Podmínky cenzůry?

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 117642

Prosimvas co zase je s "chazarama". Myslite zidy s bilou kuzi, rozumim tomu dobre?

Tyhle udalosti na kery ten tucnej vodstavec vodkazuje sou uplne nejasny. Tedka akorat jedna vdova po jednom irackym zidovi (prosimvas podle mena byl semita) tvrdi ze von ji na smrtelny posteli rek, ze hodil granatem aby dostal z vezeni svy kamarady, kery tehdejsi iracka vlada zabasla za to ze nekdo jinej nekde jinde hodil granatem; myslel, ze to jako bude dukaz, ze to voni nebyli, drek jim to pomohlo.

Cela ta vec se stala za situace kdy zidovska komunita v Iraku byla terorizovana pogromama, nahodnejma popravama, a votevrene diskriminacnima zakonama; 100 tisic ze 120 tisic zidu se zaregistrovalo k emigraci pred tim nez ty granaty bouchly.

Ja uznavam, ze hypoteza celosvetovyho spiknuti je vic sexy.

117670

26.9.2006 11:55

RE: Podmínky cenzůry?

ZAJDANus 193.?.?.?

Reakce na 117637

SPICKY, K DOSAZENI SVYCH VLASTNICH CILU, OBETUJI SVOJE PESAKY


jojo..presne tak to fznguje i doma v rodinach.....jednou se obetuje ten a pak zase ten,.,,ono to asi ani jinak nejde....nesmíme brát slovo obět tak drasticky....nejde vždy o oběti v pravém slova smyslu [smích]))) Dneska vynese koš Anička :úúú

117702

2.10.2006 4:34

RE: Podmínky cenzůry?

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 117637

Neslysel jsem, ze by seraficti Zide meli problemy s Araby, nez prisli sioniste!! Takze bych byl opatrny na ty drobounke desinforamce, o tom kdo 27 stoleti zije v Palestine. Sionisti to urcite nejsou!

118171

2.10.2006 7:04

RE: Podmínky cenzůry?

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 118171

A konkretni priklad pokud jde o Zidy: po roce 1948 sioniste terorizovali zidy na uzemi dnesniho Iraku kteri tam (= v Babylonu / Iraku) byli usidleni po 27 stoleti (!!!), aby je primeli k vystehovani do nove vytvoreneho statu Izrael.

118176

26.9.2006 12:02

RE: Podmínky cenzůry?

ZAJDANus 193.?.?.?

Reakce na 117629

jojo....proč teda když jsou tak mocní nevyráběj hodinky s vodotriskem ??? [smích]))
mi to připadá jako když jsem zacal pred 3 rokama poskytovat na vesnici internet po wifce a jiných bezdrátech. Ty lidi byli jak opití vesmírnou kaší. To se kurna sirili famy jak mam vse pod kontrolou....jak hackuju banky a jak muzu vsem lidem ovladat pocitace....jak jsem mocny ze jsem asi prisel z vesmiru...LIDI rok se tady nesly takove smyslenosti, ze kurva ja sem asi taky zid [smích]))))) proc ne [smích]))))
proste ono tady ty debaty vlastne jsou jen diky tem mene chapavym a PARADOX je ze mi co tak nejak vime i vic tady polemizujeme namisto tech hnupu...tady by si veci meli objasnovat oni....

117703

22.10.2006 21:28

RE: Podmínky cenzůry?

Fany 89.?.?.?

Reakce na 117629

Asi jste nikdy nesledoval kauzu Zelezny versus CET 21....Zid Zelezny ovladal Novu,dokazal mazane gumovat mozky celemu narodu,pokusil se obrat druheho Zida Ronalda a nakonec jsme to my vsichni Cesi zaplatili 10 miliardami z nasich kapes a dokonce hloupi lide na Znojemsku poslali nejvetsi svini do EU parlamentu...jen tak dal...Zide ovladaji vetsinu medii,90%internetu a teprve uvidime,ceho jsou sioniste schopni.Postaci jen malinko zpochybnit tzv.Holocaust a masinerie se rozjede,pritom vsichni vime,ze na zacatku 90.let zmizela tabule s napisem 3,5 mil zabitych Zidu v Osvetimi a byla nahrazena ani ne 1,5 milionem.Napada me otazka,kam zmizely behem par tydnu 2 miliony Zidu???? [zmaten]

119742

25.9.2006 17:22

RE: Podmínky cenzůry?

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 117627

>NWO vás probere z letargie!!! Nás všechny, pochopitelně.

Lidumile, Lidumile. Jste velice naivni. Bude to tak jako za vsech ostatnich -ismu. Velka vetsina se bez problemu prizpusobi a bude ji to vyhovovat. A opet jako vzdy, bude par jedincu, ci par procent jedincu, kteri budou vedet "vo co go" a nebudou drzet hubu a krok. Ti budou mit trable. Vite kolik webu jako je zvedavec.org existuje? Hodne. Vetsinou ale v anglictine. VESKERE INFORMACE o Velike Boude, ktera se na nas sije, JSOU K DISPOZICI! A o krocich, ktere jiz byly ucineny (9/11 a dalsi) take. Nezda se, ze by to hybalo masami. Chleb a hry ...

117634

25.9.2006 22:04

RE: Podmínky cenzůry?

Lidumil. 38.?.?.?

Reakce na 117634

Ve mně to vyvolává dojem, že lidé prostě nevěří (příp. nevědí)tomu, že Illumináti nakonec dosáhnou svého. I když těžko říct co bude. Možná, že se jim něco nepovede nebo je něco překvapí [smích]

117664

26.9.2006 11:19

RE: Podmínky cenzůry?

Lidumil. 38.?.?.?

Reakce na 117634

Tady bych postavil tuto předpověď:
Kromě "konvenčního" terorismu poroste e-terorismus a ten nemá žádný historický precedens, protože saturace internetem tady existuje zhruba 8(?) let a dále poroste. S tím také poroste "prorůstání" binárního (počítačového) světa a doposud známé reality => e-terorista může napáchat i více škody, než jsou schopni zdegenerovaní chazaři připustit (podle svojich schopností často soudí i zbytek lidstva, o potenciálu goyimů nemají ponětí).
E-teroristé zatím ještě "spí" mezi hackery, ale až procitnou....

117696

25.9.2006 20:47

RE: Podmínky cenzůry?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 117627

>Vždyť selý tento svět je o Židech!
>Planetu ovládají peníze a peníze jsou v rukou Židů. Jak
>chcete mluvit o světě a vyhnout se narážkám na Židy?
>Sionismus je jistě třeba vymýtit dokonaleji než nacismus.
>Nacisté dávali svou moc okázale najevo, proto se svět
>postavil na odpor.
>NWO vás probere z letargie!!! Nás všechny, pochopitelně.

100%-tní souhlas pane Lidumil. Svět by byl naprosto jiný,
kdybychom mohli všichni žít v míru a harmonii. Kdyby neexistovaly žádné zbraně a přelidněnost planety by se řešila pouze kontrolou porodnosti. Potom, bychom mohli tvrdit, že židé jsou hodní a slušní lidé. Většina z nich jsou, to jen ta horda samovyvolených chazarů, kteří chtějí ovládnout svět.
V mém příspěvku pod nadpisem "Podmínky cenzůry" jsem si malinko rejpnul do Editora. V jednom z předchozích článků
(domnívám se, že to byla Sionfobia) upozorňil pisatele, že už to je na hraně a že nic takového příště nepustí. Já s cenzůrou nesouhlasím, ale tohle je jeho web, tak se člověk musí přizpůsobit.
mirda

117655

26.9.2006 10:29

RE: Podmínky cenzůry?

Lidumil. 38.?.?.?

Reakce na 117655

Tu formulaci, že Židé ovládají skrz peníze svět jsem vyčetl na jiném místě v této diskuzní větvi - nejsou to přímo má slova (ale 100% souhlasím).
Svět by byl určitě jiný, ale otázka jaký...
I když jsem pacifista, tak musím říct, že většinu "pokroku"(vynálezů) můžeme přičíst na vrub "war industry".
Dokonce i ten internet prý byla ze začátku technologie pouze pro armádu.

Ad cenzura: já si myslím, že je rozdíl MLUVIT o židech(Židech) a HANIT židy(Židy). Pokud to má už antisemitský podtext, mohl by editor upadnout v "nemilost" a to jistě nikdo nechceme [smích]

117692

26.9.2006 11:30

RE: Podmínky cenzůry?

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 117692

[smích] Milé, milý Lidumile, že nechcete, aby editoři tohoto webu upadli v nemilost. Že TO (upadnutí) nechce NIKDO, bych nesouhlasila. Někteří Nelidové právě toto chtějí. Prevíti. [chechtot] . Editorka - zatím ještě v "liebendtu".

117698

26.9.2006 11:49

RE: Podmínky cenzůry?

Lidumil. 38.?.?.?

Reakce na 117698

Ctěná Mindy: věřím, že i jen nalistovat tyto www stránky = sociální/společenská sebevražda [smích] Zejména pro mě, který se upsal providerovi, o němž mám podezření, že k "nim" patří a monitoruje transfery na DNS serveru. Proto se připojuji přes proxy [smích]

GOD BLESS ZVĚDAVEC.ORG

117701

26.9.2006 12:15

RE: Podmínky cenzůry?

ZAJDANus 193.?.?.?

Reakce na 117692

Pane Lidumile....teda cucim na Vasi nedoprclost [smích])))
jiný svet....kurva Vy ste teda dobrodruzi :_))))
uz bych chtel videt samovolné koordinovani Afriky a domorodeckych oblasti...zkuste jim vykládat Vase teorie, ale verte ze je nepochopijou a vzapeti pudou a ulovijou si posledni kus tygra usurijskeho nekde na hranicich ruska - treba nejaci mongolovci....atd atd..atd....nebo treba vysvetlit Cine aby nevyrabela tolik zbytecnych toxickych picovin.
I když jsem pacifista, tak musím říct, že většinu "pokroku"(vynálezů) můžeme přičíst na vrub "war industry".
Dokonce i ten internet prý byla ze začátku technologie pouze pro armádu.

kurna Edison a spol by zabreceli !!!!
Vedu pane Lidumile nezastavite a chut poznat vesmir taky ne....Víte co kdyz si myslíte ze Internet je vyvoj armady doufam, že mate pod klávesnicí kvéééééér [smích])))
Internet je vyplodem z university vedcu-doktoru..prvotne urcen pro potreby mediciny...prvne si neco zjistite nez zacnete ovlivnovat ostatni slabsi kousky....

117704

26.9.2006 13:08

RE: Podmínky cenzury?

Lidumil. 38.?.?.?

Reakce na 117704

Kurňa ZAJDANus [smích]

-ta Čína vyrábí tolik toxických --píčovin-- snad ani ne tak pro sebe (všechno je Made In China) a podle US vzoru.

-jak jsem nakoupil, tak prodávám. Neříkám, že mám pravdu, ale zdá se, že ani Vy nemáte všechny informace (všech 5) po hromadě.

-prý internet navrhl Bill Gates. Pro medicínské účely? Řekl bych, že vojenská lobby je o trochu "movitější" než ta medicínská, ale nevím jak to bylo, ať přispěje někdo, kdo má hlubší znalosti [smích]

P.S.: znám i lepší vulgarismy než Vy a nepoužívám je.

117706

26.9.2006 13:35

RE: Podmínky cenzury?

rivka rivka (zavináč) zahal (tečka) gov (tečka) il 72.?.?.?

Reakce na 117706

>ale nevím jak to bylo

interconnected networks

http://sk.wikipedia.org/wiki/Internet#Vznik_internetu

117709

25.9.2006 6:45

Kolapsem bych to nenazyval - spise se to stava jasnejsi - ale nakonec, ono to ma bohuzel zcela racionalni koreny....

zalozak 202.?.?.?

Musime si uvedomit jedno - z pohledu sionisu (to jest zastancu existence samostatneho zidovskeho statu) je to vse pomerne cernobile.

Faktem je ze Izrael v podobe v jake byl schvalen OSN prakticky byla neco jako "zidovska" kolonie. Jako stat nemela sanci prezit. I dnes, je to jeste stale spise "pseudo" stat ktery by bez extremnich dotaci a podpory (zejmene USA) prakticky prestal existovat v radu mesicu.

Jedina sance na zajisteni skutecne samostatneho, sobestacneho a hajitelneho celku bez teto podpory vyzaduje zabrani minimalne 2x tak velkeho celistveho uzemi jeho soucasne rozlohu. Soucasne s tim je nutne dlouhodobe eliminovat okolni hrozby a tudiz musi vojensky zlikvidovat sance na odvetu (po mnoho let) cili jinymi slovy zadupat protivnika do doby kamene. Jinymi slovy z "brutalne-racionalniho" hlediska Irael ma pouze dve sance v dlohodobe perspektive - rozpustit se a nebo si dobyt pozadovane uzemi.

Podobnou evoluci nakonec prosly vsechny staty v minulosti (nas v to pocitaje take), a pokud ne tak zanikly (ci se staly koloniemi druhych). Ovsem to se delo v dobach ktere nazyvame stredovekem [smích]

Hlavnim probleme sionistu je ze svet dnesni doby prece jen nebude souhlasis s likvidaci ci odsunem mnoha milionu lidi a tudiz jest treba bud zamestnat svet jinymi starostmi (napr. hrozbou terorismu) nebo jej zatahnout do sve valky na sve strane.(pripadne oboji). Proto take vsichni zucastneni maji hruzu z moznosti ze by jina arabska zeme ziskala jaderne zbrane protoze by hrozilo risiko ze je v pripadne vojenske operaci pouzije.


Cili - jakkoliv zrudne - je de fakto jednani sionistu z hlediska chladne logiky vlastne racionalni. Jeden by dodal, se znacnou nechuti, - ze oni z hlediska uskutecneni sve vize, de fakto ani jinou sanci nemaji... coz neni pro svet dobra predstava.

[překvapení]

117606

25.9.2006 8:32

RE: Kolapsem bych to nenazyval - spise se to stava jasnejsi - ale nakonec, ono to ma bohuzel zcela racionalni koreny....

Vlastimil Čech 213.?.?.?

Reakce na 117606

Jedina sance na zajisteni skutecne samostatneho, sobestacneho a hajitelneho celku bez teto podpory vyzaduje zabrani minimalne 2x tak velkeho celistveho uzemi jeho soucasne rozlohu. Soucasne s tim je nutne dlouhodobe eliminovat okolni hrozby a tudiz musi vojensky zlikvidovat sance na odvetu (po mnoho let) cili jinymi slovy zadupat protivnika do doby kamene. Jinymi slovy z "brutalne-racionalniho" hlediska Irael ma pouze dve sance v dlohodobe perspektive - rozpustit se a nebo si dobyt pozadovane uzemi.
To, prosím, vysvětlete, pane Záložáku. Copak JEDINÁ ŠANCE, jak píšete, ku existenci (ku příkladu) zemí Beneluxu či Dánska, nebo dokonce i České republiky je vyvraždit sousedy? Jsou to země obdobné velikosti a lidnatosti jako Israel. V pohodě existují i daleko menší zamě než Israel... Proč potřebuje dvojnásobné území... a proč ho nepotřebuje třeba Slovensko... nebo taky? a proč NEZBYTNĚ nepotřebuje Israel ükrást sousedním státům třeba osminásobek své nynější velikosti, čistě z dlouhodobé nutnosti eliminovat okolní hrozby
Zkuste to mi to Vaše stanovisko lépe vysvětlit, třeba je něco o čem nevím a co mi to pomůže pochopit... Děkuji

117610

25.9.2006 9:19

RE: Kolapsem bych to nenazyval - spise se to stava jasnejsi - ale nakonec, ono to ma bohuzel zcela racionalni koreny....

Zak 213.?.?.?

Reakce na 117610

Souhlas, pane Cechu.
Tady prece nejde o to, zeby se Zide nevesli do sveho statu. Jde tu o to, co chcet Izrael ukazat - sve hruzne chore dabelske iluze o nadvlade vsem a vsemu, o tom, ze jedine ONI a ONI maji pravo na zivot, pravo rozhodovat o zivote a smrti jinych lidi a existenci narodu...a pravo sebrat vsechny lidske svobody ostatnim, kteri k NIM nenalezi...

Proc mi to tak tento soucasny svet pripomina dobu pred WW2?
Lide vedi, ale co se meni?
Zastavi to vubec svet, nebo bude cekat a cekat, az bude pozde?!
A ma vubec tenhle soucasny svet v sobe tolik sily, aby to dovedl zastavit? Kdyz se koukam na to, kdo sedi ve vladach statu takrka po celem svete, tak je mi z toho [pláč] i na [bliji]

A nutí mne to zaujmout skepticky postoj k nejake nadeji, ze se to
povede beze zbrani. Kdo a jak donuti choromyslne posedle sionisty k mirovemu souziti s jinymi narody? Jedine zbrane?

117611

25.9.2006 10:53

RE: Kolapsem bych to nenazyval - spise se to stava jasnejsi - ale nakonec, ono to ma bohuzel zcela racionalni koreny....

zalozak 202.?.?.?

Reakce na 117610

Ja to ani nehajim a navic z toho mam uprimnou hruzu... zejmena z tech nasledku. Jen pisu ze bohuzel z pohledu sionisty - to jest cloveka touzicim po "velkem" samostatnem statu sve "nadrazene" rasy ... je to z jeho pohledu jeho cil a tudiz vse ostatni jsou pro ne pouze docasna reseni.

Argumentovat zemeni evropy neni zcela to prave protoze vetsina z nich bud existuje v urcitych "prirozenych" hranicich (napr. Svycarsko) a jine si sve pozice vybojovaly ale pred mnoha staletimi. Nicmene, vznik valek v poslednich 200 letech vcetne dvou svetovych celkem jasne naznacoval ze ani zde neni v hranicich jasno. Maly stat muze existovat ale pouze v ramci celku - to jest tehdy pokud bude spolupracovat se sousedy a najde zpusob jak vzajemne akceptovat hranice (treba i tim ze je de fakto zrusi - viz unie)

Jenze takove reseni nemuzete udelat ve state ktery neni celistvy a ktery je postaven na jakemsi historickem pravu mit urcite uzemi a pocitu nadrazenosti nad ostatnimi. Navic je zoufale nesobestacny v klicovych surovninach (a vode). Realita je ze kdyby vratil "obsazena" uzemi (zejmena Golany) a poskytl palestine pravo na vlastni celistve uzemi vcetne vody... a ostatni ho prestali financovat tak konci.... a oni to vi a proto neprestanou...

117615

25.9.2006 21:26

RE: Kolapsem bych to nenazyval - spise se to stava jasnejsi - ale nakonec, ono to ma bohuzel zcela racionalni koreny....

divák 89.?.?.?

Reakce na 117610

Podívejte se: po celém světě žije mnohanásobně - zřejmě řádově -více židů než žije v Izraeli. Řekl bych, že to je ten důvod pro jeho další rozšiřování.

117659

26.9.2006 13:56

RE: Kolapsem bych to nenazyval - spise se to stava jasnejsi - ale nakonec, ono to ma bohuzel zcela racionalni koreny....

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 117659

podle mne jen do jiste miry,protoze zide potrebuji byt po celem svete,protoze jedine tak ho lze vse ovladat, a to z jednoho centra. Jsou patymi kolonami,rizenymi z Izraele,duvodem jehoz vzniku bylo (potencialni)utociste pro pripad,ze by lide takovou patou kolonu hnali svinskym krokem.(zadny dulezity zid,pronasledovany justici jakehokoliv statu,neni stihan ani vydavan)
Druhym duvodem, videnym hlavne zapadnimi mocnostmi,je vrazeni klinu do islamskeho sveta (trvala pritomnost Zapadu jako zajisteni se proti Osmanske risi) a zavrseni kolonizacnich procesu.(klicovy byl hlavne Suezsky pruplav)
Treti duvod je nabozensky,ktery uz kazdy informovany clovek zna- Velky Izrael.

A taky nezapominejme na vodu.

Muze to souviset i s ropou,ktera byla na Blizkem vychode objevena v cca prvni ctvrtine 20.stoleti a Izrael by se tak stal vybornym opernym bodem pro utoky a spionaz statu,ktere jsou na ropu bohate. Coz se de facto stalo minimalne v pripade Iraku.

117710

25.9.2006 10:45

Kolaps?

Tom 24.?.?.?

>Bude bude svět zticha jako odpověď na současné kolo etnických čistek, taková politika bude eskalovat „ještě více drasticky“.

>A zde je podstata současné situace. Upozorní někdo na tento horor?

Podstata nynější situace není to, že svět je (a bude) zticha na současné kolo etnických čistek. Podstata této situace je velice prostinká - světu vládnou peníze - a právě v tomto směru drží židé svět tvrdě za koule. Není proto divu, že držený skáče tak, jak držitel píská, nevidí, neslyší, neupozorňuje ...

Netřeba se snad ptát, komu dluží státy biliony a biliony ... viďte, že ne?

"Chytil já jsem na pasece gojíma,
protože mě jeho měšec dojímá.
Zůstane se mnou a já s ním,
pomalu ho k smrti udojím,
k smrti udojííííííím."

117614

26.9.2006 14:49

RE: Kolaps?

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 117614

teda Tome já z Vás snad jednou definitivně puknu smíchy. Ještě jste k tomu mohl dát nějaký názorný obrázek, abych si to lépe vybavila, jak je držen ten kulatý svět. Hned si tu Vaši básničku zkopíruji do svého archívečku. A nevíte náhodou, co je s Mr.Táborským? Nějak mi tu moc schází. A vlastně i pan Nohejl z Austrálie.

117713

27.9.2006 13:24

RE: Kolaps?

Tom 24.?.?.?

Reakce na 117713

>Ještě jste k tomu mohl dát nějaký názorný obrázek, abych si to lépe vybavila, jak je držen ten kulatý svět.

Paní Jarmilo, nechtějte si vybavit, jak je ten svět držen za to kulatý. Buďte ráda, že nevíte. Buďte ráda, že jste člověkyně! To mě jednou jedna váchnivá ..... a já v ten moment viděl všechny svatý ... nejdelší pejzy měl Bonifác ...

>Hned si tu Vaši básničku zkopíruji do svého archívečku.

Vy mě rozmazlujete. Já si ty vámi věnované obrázky taky schovávám. Ten text si můžete i zazpívat; kdysi jsem ho tady přišil na melodii Chytila jsem na pasece motýlka - na pasece poskakujícímu Miloši Kopeckému ...

>A nevíte náhodou, co je s Mr.Táborským? Nějak mi tu moc schází. A vlastně i pan Nohejl z Austrálie

Pan Táborský, mno, ten se sem nahoru zase chystá na medvědy. A vždycky, když se mu podaří picnout statného huňáče nebo schvátit tučnou huňačku, tak je nadmíru veselý a nadobyčej komunikativní. A to myslím bude ta správná doba mu sdělit, že je na foru žádán. Takže vyřídím. O panu Nohejlovi vědomost nemám, ale zahlíd jsem tady někde, že se vyskytuje na blogu Zvědavce. Tož tak.

117777

25.9.2006 11:29

Sucasny stav

sw 84.?.?.?

je okrem ineho aj nasledkom vyprazdnovania funkcii nadnarodnych organizacii ako OSN.
Autor tej stranky co je linknuta v jednom z prispevkov by sa mal poucit aspon o rezoluciach, ktorych objektom bola jeho krajina(a zvlast o tych, na ktore Izrael zvysokla kaslal a dodnes kasle, tykajucich sa hranic, vody, kazdodenneho zivota). Takto by aj problem palestinskeho terorizmu zrejme nadobudol iny rozmer. Co neznamena, ze je ok. Netreba vsak zabudat, ze terorizmus je zbranou "chudobnych": tych ktori nemaju slusnu armadu ani sofistikovane zbrane, tych ktorym zjednodusene povedane neostava nic ineho.

Osobne si kladiem otazku, preco sa asi krajiny Novej Europy namiesto ozivovania OSN hrnu do NATO.

Preco bol vstup do EU v tlaci automaticky spajany so vstupom do NATO (coze to maju spolocneho?), preco podpisali to podporne lajstro pro USA pred napadnutim Saddama, ked sa v celej EU demonstrovalo proti, znemozniac jednotny eu postoj/ co bolo mimochodom zlatane=nadiktovane na SK ambasade vo Washingtone (na zaklade akeho mandatu?), preco sa pretlacaju vylucne extremisticke neoliberalne politiky ako jediny mozny postoj , vsak "toto je kapitalizmus baby", mlciac o vsetkom ostatnom, ktoreho su prave krajiny starej europy laboratoriom (prave toho celku ktoreho sa slovami chcu stat plnohodnotnou sucastou)?

Pamatajte ludkovia, pamatajte.

Skoncim poznamkou, ze slusny clovek rozlisuje postoje vlad statov od postojov ich obcanov. Nie vsetci izraelcania sa stotoznuju s politikou ich vlady. Nie vsetci americania s tou americkou. Asi ako aj nie vsetci cesi so vsetkymi postojmi tej svojej.
Na co ma kazdy z nas i plne pravo.

Aj toto je demokracia, baby.

117617

25.9.2006 18:02

Zkratka je na case

Hastrman 71.?.?.?

"Sionismus pozůstává ze základní ideje, že Židé mají nejvyšší národnostní, lidské a přirozené právo na své území"

Je ne case aby se Israel ukazal a dokazal prezit na vlastni pest. To znamena bez miliard dolaru, ktere dostava od USA. [bliji]

117641

25.9.2006 18:31

RE: Zkratka je na case

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 117641

>"Sionismus pozůstává ze základní ideje, že Židé mají
>nejvyšší národnostní, lidské a přirozené právo na své
>území"
Na sve ,.... s tim souhlasim.
Ale na cizi nikoliv.

>Je ne case aby se Israel ukazal a dokazal prezit na vlastni pest.
>To znamena bez miliard dolaru, ktere dostava od USA. [bliji]
Dostava?
Snad jen ty od svym bratru v sionšiku.Ty ostatni, pumpovane z nasich kapes, tak ty nedostava. Tyto prostredky byly zcizeny.

117644

25.9.2006 20:30

RE: Zkratka je na case

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 117644

Nevim jak tento rok ale celkove je to halda penez

Israel is an economically, technologically, and militarily advanced country, with a per capita rate of $14,000, which is higher that that of all neighboring Arab countries, including the oil-rich Saudi Arabia. It is ranked as the world's sixteenth wealthiest country, yet the US aid to Israel constitutes 30% of the total US foreign aid budget.
Israeli population is 5.8 million, which only constitutes one thousandth of the world's total population. Between the years 1949 and 1998, the US has provided a total of $84 billion in aid to Israel, which exceeds that given to all countries of sub-Saharan Africa, Latin America, and the Caribbean combined, with a total population of about 1.054 billion people.

117651

25.9.2006 22:28

RE: Zkratka je na case

Lidumil. 38.?.?.?

Reakce na 117651

Could anybody translate it, please? [smích]

117665

26.9.2006 0:36

RE: Zkratka je na case

svetlo 58.?.?.?

Reakce na 117665

skusim tak narychlo :

Izrael je ekonomicky, technologicky a vojensky vyspela krajina, so $14,000 na jedneho obyvatela (?), co je viac ako vsetky okolite Arabske krajiny, vratane Saudskej Arabie.
Izrael je na 16 mieste v rebricku najbohatsich krajin, napriek tomu USA pomoc Izraelu tvori 30% celkovej zahranicnej pomoci.
Populacia Izraela je 5.8 miliona, co ptredstavuje iba jednu tisicinu celkovej svetovej populacie. V obdobi 1949-1998, USA poskytlo celkovo $84 bilionov pomoci Izraelu, cu je viac ako kombinovana pomoc sub-Saharskej Afrike, Latinskej Amerike a Caribskej oblasti s celkovou populaciou okolo 1.054 biliona ludi.

117671

26.9.2006 11:36

RE: Zkratka je na case

Lidumil. 38.?.?.?

Reakce na 117671

Vdaka, Slovencina je ovela krajsia ako prosionisticka Anglictina [velký smích]

117699

26.9.2006 21:47

RE: Zkratka je na case

Zak 213.?.?.?

Reakce na 117671

K tomu prekladu jen tolik: v anglictine znamena bilion MILIARDU, jestli se nepletu. To jen pro objasneni. Kdyz jsem cetl ten preklad, tak se mi to zdalo nejak moc.
Takze to asi melo byt celkove 84 miliard dolaru ...a polulace 1.054 miliardy lidi.
84 bilionu dolaru je pradon, asi sakra moc penez zrovna tak jako 1.054 krat deset na dvanactou lidi. To by uz Zeme asi fakt neunesla. Ma co delat, aby unesla lidi krat deset na devatou.

117727

26.9.2006 4:34

zide jsou "narodnost"? Ci "rasa"?

albert1 64.?.?.?

Necht jeden posoudi sam. A takhle jednou bude vypada i Amerika. Jak kdysi jednou zacali vznikat zide (integraci jedincu z nejruznejsich ras a smesi, kteri, zrejme sami na dne s moralkou a etikou, prijali zdegenerovany rad svych vudcu), tak vznikaji i moderni Americane. Jedni jejich sovinismus maji sepsan cernem na bilem (zide, v Talmudu), druzi (moderni diversifikovani Americane) to zatim na papire nemaji, ale ziskavaji to pomalu a jiste v podobe "politicke korektnosti". V tom ze to nemaji sepsane, v tom moderni Americane jsou za zidy pozadu.
Ale stejne tak jako podle Talmudu pro zidy, pro Americany je dobre a spravedlive to, co se jim hodi do kramu.
http://resistance.jeeran.com/judaism/race/faces.htm
[zmaten]

117679

26.9.2006 4:36

sionizmus ne , ale já málem skolaboval smíchy :-)

Nillbert 87.?.?.?

já to vydržel jen k tomu Halucovi (vážně je tu nějakej duševní masochista co to dočet dál?) a musim říct že nevim jak Haluc - ale já měl tenkrát u zpráv z fronty orgasmus jak svinu [velký smích]

(tak, a ted mi rychle napište co si o mě myslíte! [mrknutí jedním okem] [chechtot]

117680

26.9.2006 8:57

RE: sionizmus ne , ale já málem skolaboval smíchy :-)

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 117680

[chechtot] Píšu až se mi drápky zasekávaj, aby rychle. Ozdoba světového židovstva sou, Nillbertíku. Přímo Vlajkovej škuner státu Izrael a přilehlých kolonií. Vyloženě vůdčí typ a přitom Myslitel.
Fakt výrazná osobnost. Ejakulujete při masakrálních fantaziích...wow. Ú ŽAS NÝ.


[smích] Kdyby vám tu chtěl někdo ubližovat, vy náš fragilní narcistní icíčku, zastanu se vás. Hlavně buďte nadále poslušný chlapec a dodržujte zdejší štábní kulturu. Tááák je hodnej... [velký smích] . Mindy

117687

26.9.2006 10:05

RE: sionizmus ne , ale já málem skolaboval smíchy :-)

stein55 84.?.?.?

Reakce na 117687

@mindy

>dodržujte zdejší štábní
>kulturu....

tento kratky, ale pregnantny vyrok/rozkaz vzbudil u mna "zvedavost" - mohli by ste sa postarat v tomto bode o moju osvetu?

dakujem uz vopred.

stein55

117691

26.9.2006 11:16

RE: sionizmus ne , ale já málem skolaboval smíchy :-)

Mindy 217.?.?.?

Reakce na 117691

[cool]
PRAVIDLA aneb Jak nebýt kárán/a, rušen/a nebo zrušen/a

1) Pište jen máte-li co říct (zarámováno).
2) Pište v jazyce českém nebo slovenském. Případně československém. Texty v jiných jazycích vkládejte formou odkazů.
3) Když kritizujete, tak kritizujte obsah článku nebo příspěvku, na který reagujete, popřípadě jeho formu. Příklad: Tato vaše teorie je kravina a to tvrdé "i" má být měkké "y". Zásadně nekritizujte osobu autora článku nebo příspěvku, na který reagujete. Příklad: Pane, jste kráva až vůl.
4) Pokud zde nevystupujete pod svým stávajícím občanským jménem, nepáchejte tu trestnou činnost ani jinou činnost postižitelnou podle právních norem země, jejímž jste občanem a kontinuálně podle zákonů a podzákonných norem České republiky.
5) Vystříhejte se vulgarizmů.
6) Snažte se nebýt hrubí, nezdvořilí, servilní, vlezlí a nudní. Pomůcka: Představujte si občas, často nebo stále, že pod vaším příspěvkem do diskuze je vaše skutečné občanské jméno a současná neretušovaná fotografie( v plav.... no tak ne-e! - stačí obličej...[smích]).
7) Když už musíte, zkuste být OPRAVDU vtipní.
8) Obrázky a odkazy sem vkládejte podle nových červených instrukcí nebo je nevkládejte.
9) Editor má vždycky pravdu a poslední slovo. Prakticky je to Bůh ( Omlouvám se, Pane).
10) Respektujte výše uvedená pravidla s zvláštním zřetelem k pravidlu pod bodem 9).

VÍTEJTE NA ZVĚDAVCI
[smích]

[cool] Teď už musíte, steine, svítit jako měsíc v úplňku. Jsem vaše slunce. Editorka

117695

26.9.2006 12:38

RE: sionizmus ne , ale já málem skolaboval smíchy :-)

stein55 84.?.?.?

Reakce na 117695

@mindy

zavazna vdaka za osvetu.

>Jsem vaše slunce. Editorka

so slnkom som nemal nikdy problemy.

stein55

117705

26.9.2006 22:26

RE: sionizmus ne , ale já málem skolaboval smíchy :-)

Golda Stribrna 125.?.?.?

Reakce na 117705

Ano, letel jste k nemu vzdy jen v noci, abyste se nespalil, ze?

117732

26.9.2006 22:49

RE: sionizmus ne , ale já málem skolaboval smíchy :-)

stein55 84.?.?.?

Reakce na 117732

@Golda Stribrna

>Ano, letel jste k nemu vzdy jen v noci, abyste se nespalil, ze?

ziadny strach; este nie som namesacny. okrem toho zijem v izraeli uz par tyzdnov a takze viem medzicasom so slnkom "narabat".

je mozne, ze som vobec nepochopil vasu metaforu? [smích]

stein55

117733

26.9.2006 8:59

Občanská společnost

mahraba 82.?.?.?

Je zajímavé jak většinou všichni, kteří fandí sionistům, propagují na druhou stranu t.zv.občanskou společnost. V Evropě se dnes nosí ne národnosti, ale evropanství. Ale ono to tak není a dlouho nebude.
Nemají se rádi Němci s Francouzi, Němce nemá rád skoro nikdo, nemají se rádi Britové v Severním Irsku, nás nemají rádi v Rakousku, Posselt nás taky nemá rád a co tak Cigáni, ty nemá rád nikdo. Zkrátka občanská společnost (přitom stále víc letí neobčanské tituly vévoda, hrabě, a pod.)snad nikdy nebude. Je to jako komunismus, ten taky nebude a pořád ho někteří propagují.
Článek je perfektní. Jen bych chtěl k problému sionismu dodat, že uměle vytvářené státní útvary (na místě s dosud jiným obyvatelstvem)nemají obvykle trvalé řešení. Viz SSSR.

117688

26.9.2006 10:45

RE: Občanská společnost

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 117688

Propagovany multiculturismus znamena budouci misenou rasu lidi.
Zahrnuje to take smiseni zidu s ostatnimi? Fer is fer [velký smích]

117694

26.9.2006 11:48

RE: Občanská společnost

mahraba 82.?.?.?

Reakce na 117694

Samozřejmě zahrnuje. Jenže k tomuto mísení bude docházet pomaleji.
Sinoistický rasisimus totiž dbá více ne čistotu národa a víry, než oststní. Jsou totiž Bohem vyvolení. [bliji]

117700

26.9.2006 11:20

?

sw 84.?.?.?

Clanok ukazuje na mesiac, a tu sa kuka na prst! Chvilami mam dojem katapultovania o cca sto rokov dozadu - asi tak do obdobia Protokolov. Hovori sa sice o sionizme a o Izraeli- ale nie o zidovstve ako takom, ani o vsetkych zidoch.
Hovori sa o immanentnych suvislostiach rasizmu Izraelskej vlady s americkou neocon politikou (ucel tohto prirodzeneho spojenectva nie je vsak velmi rozvinuty):bolo by ale novotou, ze vsetci americki neocon = zidia!!!! Chystate tu dalsi pogrom?

117697

27.9.2006 9:53

RE: ?!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 117697

Samozřejmě že všichni neocons Židé nejsou, ale kdyby byli jen těmi Židy...http://www.prop.sk/neokonzervatizmus.htm
V článku chybí důležitá zmínka o tom, že Palestince v uprchlických táborech do r.1967 držela Arabská liga na základě svého rozhodnutí, že takto musí udržovat arabský nárok na celou Palestinu stále živý. Pokud by se tak nestalo, zřejmě by konflikt s Palestinci měl jen zlomkovou intenzitu (Palestinci mohli být absorbováni sousedy jako např.sudetští Němci, Arabové vyhnali /nepřímo/ srovnatelný počet sefardských Židů). Inu Orient narazil na Orient, nekřesťanské vnímání humanity a času...Bohužel pro něj se i někteří příznivci Izraele nakazili propagandou multikultury a imigrace, určenou ke konečné destrukci západní civilizace (vládci Izraele dobře vědí, že byť jen přihlédnutí k takovýmto praktikám by přivodilo jeho rychlou smrt) a zastávají názory opsané v článku, které izraelská praxe jen přiživuje.
Jižní Afrika pod bílou vládou sice odporovala idejím humanismu a byla proto mezinárodním fackovacím panákem (své si přidala i tamní židovská komunita http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/vjw/So... , ale alespoň udržovala relativní bezpečnost a vysokou civilizační úroveň, při zásadách segregace i pro nemalou část černé populace včetně statisíců gastarbeiterů z tzv."frontových států". Dnes jsou kdysi kvetoucí obchodní centra jihoafr.měst zločinnou žumpou. Ostatně kdoví, jak by byla nucena řežívat civilizace např. na Slovensku v případě přemnožení se Indoslováků na osadách ? V JAR byl vývoj podobný...

117760

27.9.2006 13:08

RE: ?

Lidumil. 38.?.?.?

Reakce na 117697

Protokoly Sionských Mudrců:

Protokoly sionských mudrců

Jak je možné, že se vše předpovězené postupně naplňuje?

117776

27.9.2006 14:47

RE: ?

Lidumil. 38.?.?.?

Reakce na 117776

Zároveň chci toto "čtení" důrazně doporučit VŠEM. Podle mě jde o nejpoučnější dokument "lidstva". Významem to možná i překračuje Bibli Svatou. Samozřejmě jako odstrašující materiál, podobně jako Mein Kampf.

PS: link je "přesměrován" přes tzv. elite proxy server (v USA), který jednak maskuje vaši IP a dokonce ani nelze poznat, že "něco tajně čtete". [smích]

117783

26.9.2006 14:37

S moslimom sa netreba baviť o islame a Izraeli

rivka rivka (zavináč) zahal (tečka) gov (tečka) il 66.?.?.?

S moslimom sa netreba baviť o islame a Izraeli

117712

26.9.2006 18:41

RE: S moslimom sa netreba baviť o islame a Izraeli

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 117712

Mohamedani maji fanaticky pristup k jejich vire.
Ale i kdyz je pro nas sokujici, kdyz se nekdo odpali a bere sebou netusici obeti, porovnani s modernim stylem boje na dalku je zajimave.
"A tiež poznamenal, že ak mučeník odpáli seba a civilistov v tržnici, je to omnoho menšie zlo, ako keď Američania z kilometrovej výšky bombardujú civilné štvrte miest."
Vynalez strelnych zbrani dela z vojaku zbabelce, kdyz dokazi zabit na dalku aniz by sveho nepritele videli. To ze mohamedani bojuji stylem kamikazi dela caru pres rozpocet americko/ sionistyckym valecnikum. Od doby WW2 se malo vidi, kdy armady valci stejnou silou z obou stran.
Neomlouvam sebevrahy opasane dynamitem. Ale kdyz vidim Palestince jak hazi kameni proti tanku Merkova, vidim v tom velkou nerovnovahu. [oči v sloup]

117722

27.9.2006 3:52

Jak se stát přes noc židem!

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Minulý týden jsem zahlédl na CNN pořad, který byl propagován v reklamních přestávkách při předchozím pořadu. Nenechte si ujít: rodinné tajemství, silně citové, konečně objasněno.
US congressman zjistil, že jeho jméno se objevilo na seznamu lidí v US administrativě, kteří jsou židovského původu.
Sám údajně neměl tušení, že by byl částečně vyvolený. Chlápek vypadal tak na 45, + - 5 let a povídá, jak se ptal svojí matky na původ. Matka říká, ano je to pravda, obojí mojí rodiče jsou židovského původu. Tvůj otec však není. To znamená, že ty jsi 50%-ní žid. Ó, maminko, proč jsi mi to neřekla dříve až teď, když jsem se tě na to zeptal? Já jsem si myslela, že mě proto nebudeš mít rád. Ale přece maminko na tom vůbec nezáleží, jakého jsi původu, já bych tě miloval naprosto stejně.
V tomto momentě jsem to už nevydržel a přepnul jsem kanál.
Nechytl jsem ani jeho jméno.
mirda

117747

27.9.2006 7:14

RE: Jak se stát přes noc židem!

albert1 68.?.?.?

Reakce na 117747

Ten US senator se jmenuje George Allen, Virginia. Ten kdyz se mu to hodilo, tak "objevil" svoji zidovinu asi jako clen SSM na vysoke skole po svem prijeti objevil ze je vlastne delnicko0rolnickeho puvodu. Ci chudera Madleine Albright Korbel-Spiegel "objevila", az kdyz ji prazsky rabin vzal za ruku a poukazal na desku se jmeny 77 tisic "umucenych" a "zholohoaxovanych" ceskych zidu kde se vyskytovali i jeji Korbel a Spiegel prarodice, "nevedela" ze je zidovka. Chudera jedna.. Jeste ze prazska zidovska obec ji to rekla.
Mimochodem, babicka meho kamarada z Usti nad Orlici, podle kamaradovy verze, rikala ze "stary Spiegel (deda Albrightove) "nikdy nepracoval, vlastnil obchod, a slidil po a prznil gojimska ceska devcata" ...
Divi se pak jeden, ze mezi Cechy je tolik "polo-zidu"?

117751

27.9.2006 18:43

RE: Jak se stát přes noc židem!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 128.?.?.?

Reakce na 117751

No tohle spojeni "nikdy nepracovat a vlastnit vobchod" je tak nepravdepodobny, ze jde v zasade o protimluv, jak byste nejlepe vedel, kdybyste nejaky obchod vlastnil.

Duverna otazecka: Vy jste nikdy neslidil po a neprznil ceska devcata, at uz "gojimska" nebo nejaka uplne jina?

117795

28.9.2006 5:54

RE: Jak se stát přes noc židem!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 68.?.?.?

Reakce na 117795

>No tohle spojeni "nikdy nepracovat a vlastnit vobchod" je tak
>nepravdepodobny, ze jde v zasade o protimluv, jak byste nejlepe
>vedel, kdybyste nejaky obchod vlastnil.
Opravim: podle meho znameho, jenz byl poucen babickou ktera stareho zida Spiegla dobre znala, Spiegel (ded Madly, z maminy strany) vlastnil nejakw skladne prostory, ktere ceskym gojimum, aby jako spravny zid nemusel pracovat, pronajimal.
>
>Duverna otazecka: Vy jste nikdy neslidil po a neprznil ceska
>devcata, at uz "gojimska" nebo nejaka uplne jina?

S odpustenim, to je dosti naivni otazka svedcici o neznalosti tazajiciho. Jsouce goj, nemusim prece rikat: "slidil jsem po gojskych devcatech". Samozrejme, ometal jsem co se dalo (devcata, samozrejme, a hezka aby vas to uklidnilo), ale takovy nelogicky nesmysl jakym se ptate bych asi nikdy nestvoril. Jsouce sam gojim, proc bych mel mluvit o gojskych devcatech? Kdybych rekl ze jsem jako gojim, ci nezid "slidil" po zidovkach, to by bylo vice smysluplne. Ale uprimne, neco tak ohavneho a uchylneho bych jako 100% gojim nemohl udelat. Kdyby ano, to by byla perverze a przneni.
A mluvit o nejakem "przneni gojimskych devcat" gojimem?
[oči v sloup]
Tak tomu snad uz neni treba komentare.

117846

27.9.2006 10:30

RE: Jak se stát přes noc židem!

stein55 84.?.?.?

Reakce na 117747

@mirda

>Matka říká, ano je to pravda, obojí
>mojí rodiče jsou židovského původu. Tvůj otec však není. To znamená, že ty jsi 50%-ní žid.

omyl! ak je matka zidovskeho povodu, je aj dieta automaticky zid, bez ohladu na otcov povod.

ak je ale len otec zidovskeho povodu a matka nie, dieta nie je zid - v tomto pripade sa hovori o tkzv. tatinkovcoch [smích]

to je historicko_pragmaticke riesenie poslednych par tisicroci; matka je vzdy znama, ale otec.....?

stein55

117763

27.9.2006 18:56

RE: Jak se stát přes noc židem!

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 117763

>omyl! ak je matka zidovskeho povodu, je aj dieta automaticky zid,
>bez ohladu na otcov povod.

Pane stein55.
Není, jak mít agenta přímo v dračím hnízdě. Takže on je vlastně
kompletní žid a musel se o tom svěřit v televizi, ať o tom ví celý svět. Teď už jenom obřízku, ať se kvalifikuje.
Je docela možně, že se v tom pořadu k tomuto závěru dospělo.
Bylo to však silně emocionální a moje dojetí mi vtlačilo slzy do očí, tak jsem se na to už dále nemohl dívat.

Pane albert1,
>Ten US senator se jmenuje George Allen, Virginia...
Díky za upřesnění. Madla Albrightová to musela dobře vědět, kde má kořeny. Také na tom vybudovala svojí politickou kariéru.
Její táta byl kdysi velvyslancem v US, tak do toho chuděrka spadla rovnýma nohama. Minulý víkend dávali v televizi dvoudílný šestihodinový film "Path to 9/11". Několik dní před premierou se rozjela kampaň na zrušení tohoto filmu. Rozjela to Madla a Bill Clinton. ABC investovalo 40 mil. doláčů a nechtěli
to jen tak vhodit do koše, tak to aspoň prostříhli. I tak se to Korbelce nelíbilo a tvrdila, že to byla lež. Bábina si už asi nepamatuje. Bill na druhé straně, aby odpoutal od sebe pozornost, tak prohlásil na programu "Larry King live", že Buš
plánoval vojenskou invazi do Afganistánu a Iráku ještě před
9/11 a hledal nějaký důvod. Dick Chenney, jeho šéf, administrativně jeho zástupce, ho k tomu tlačil. Jako šéf Halliburton, potřeboval nějaký ten vládní kontrakt, ať si malinko přivydělá. Člověk se doví věcí a to přímo z mainstream media.
mirda

117798

27.9.2006 19:01

RE: Jak se stát přes noc židem!

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 117798

Madla má tzv selektivní paměť, jako mnoho politiků. Pamatují si jenom to, co se jim hodí. I Bill už dávno zapomněl na Moniku a její pusu. [chechtot]

117799

27.9.2006 20:39

RE: Jak se stát přes noc židem!

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 117799

Pane Antiseptik,
tak to většinou je. Pokud však Madla zapoměla i to, že je židovka, tak to už nebude selektivní paměť ale fatální chyba.
Bábině to zkrátka už vynechává. Viděl jsem v televizi tiskovku,
kde se novinářka ptala Buše, ať vysvětlí jeho plány o napadení Afganistánu a Iráku ještě před 9/11. To jste měl vidět tu opici, jak začala vyvádět! Nejdříve polkl naprázdno, pak zbledl,
nahodil tu svoji grymasu a začal vyprávět tu svojí naučenou historku o islámských teroristech. Přitom dosti znatelně koktal.
Pokud člověk zná aspoň nepatrně psychologii člověka, tak bylo jasné, že lže.
A co se týká našeho Billa? Jsem přesvědčen, že Monika Lewinská byla nastrčená. Mimochodem, také židovka. Potřebovali se zkrátka pana prezidenta zbavit. Monika dělala v bílém domově
lumpů brigádu (interim job) a pak si zapomene vyprat
potřísněný dres? Nebo si chtěla uchovat prezidentské semeno?
Bill měl být více opatrný. Hillary Rodham by to jistě doma přečváchala, vědíc jaký je Bill proutník. Jackie Kennedyová jednou nečekaně vpadla do Bílého domu a John F.K. byl zrovna s konkubínama v bazénu a všichni nazí. To byl fofr, aby jí odvedli mimo, ať nic nevidí. Běžná věc v Bílém domě. Zatloukat lumpárny presidenta. Bill klidně mohl říct, že to nebylo v pracovní době, ale během polední přestávky a co dělá ve svém volném čase, není nikoho byznys.
mirda

117805

27.9.2006 19:33

RE: Jak se stát přes noc židem!

stein55 84.?.?.?

Reakce na 117798

@mirda

>musel se o tom svěřit v televizi, ať o tom ví celý svět. Teď už jenom obřízku, ať se kvalifikuje...

ked to potrebuje, nech mu je dobre.

apropos obriezka. uz to stratilo tu absolutnost indicie -> obrezany ergo zid! slovensky gardisti sa radi hravali na tuto hru. najneskorsie od tej doby, co obriezka patri v urcitych mimosemitskych (zidia/moslimi) kulturach k standardej procedure. heslo -> hygiena, fimoza

zidia samozrejme vyplnuju obriezkou tkzv. brit mila - doslovne "dat slovo (sa obrezat) a splnit ho"

stein55

117800

27.9.2006 22:02

RE: Jak se stát přes noc židem!

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 117800

>zidia samozrejme vyplnuju obriezkou tkzv. brit mila - doslovne
>"dat slovo (sa obrezat) a splnit ho"

Pane stein55,
anatomie je specialita zdejšího pana Arkana, který nás tady už několikrát poučoval o dámských i mužských pohlavních orgánech.
Když jste to však již nakousl, tak já si myslím, že příroda
(pro někoho Bůh) měla důvod nás vybavit, tak jak to je. Jednak ochrana citlivé špičky a také někdy a to velice důležíté:
pronikání do neznámých a těsných otvorů.
Já bych se toho nezbavoval, jako důkaz příslušnosti a přísahy.
Mimochodem, kdo to kontroluje? Musíte to ukazovat v práci?
mirda

117818

27.9.2006 22:48

RE: Jak se stát přes noc židem!

stein55 84.?.?.?

Reakce na 117818

@mirda

>Mimochodem, kdo to kontroluje? Musíte to ukazovat v práci?

urcite nie; ale poporadi -> vlastne otec syna splna tu brit mila (u zidov) tym, ze v osmi den po narodeni organizuje obriezku syna. moslimovia obrezavaju synov ako ~ 10 rocnych.

ako 13 rocny sa stava syn dospely a sice cez ceremoniu bar mizva (doslova: majitel povinnosti).

takze nemusi uz nikto nic v praci ukazovat [smích]

pozrime sa na to pragmaticky -> tato procedura obriezky vznikla u kocovnych narodov blizkeho a stredneho vychodu a mala/ma hlavne ciste zo zdravotneho hladiska - intimna hygiena pod klimatickymi podmienkami regionu - zmysel.

vtedy to bolo ale vysvetlovane nabozenstvom; ako vidime, funguje to doteraz.

stein55

117822

27.9.2006 23:19

RE: Jak se stát přes noc židem!

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 117822

Obřízka měla asi v těch krajinách, kde byl pro kočovníky nedostatek vody důležitá z hygienických důvodů. Dnes je to pouze náboženství a zvyklost. Já se raději umeju, řezat se nebude nic, leda snad přeřezávat to snad ještě ano. [velký smích]
Nebo je to celé nedorozumění? Ptali se Boha na co že toho pinďoura mají a blbě mu rozuměli? Řekl na přezíznutí ne na obříznutí? [chechtot]

117825

28.9.2006 0:50

RE: Jak se stát přes noc židem!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 117822

Původně byla obřízka jen velmi symbolická a vykládá se jako jakási mužská obdoba deflorace - symbolicky prolitá krev. Jelikož židé tehdy ještě nepropadli supremacismu a styděli se za svůj původ, tak ti, kteří občas cvičili spolu s Řeky v gymnáziích nazí používali závaží, které jim předkožku opět protáhlo do původní velikosti. Proto se později přikročilo k radikálnějšímu zářezu. V době viktoriánské se pak mělo zato, že obřízka zabraňuje nemravnostem, tak windsorskou dynastii obřezává dodnes židovský expert. Rovněž ten hygienický efekt není až tak velký, ale přesto zůstává obřízka dosti rozšířenou v USA, až bych řekl, že to koreluje se směřováním jejich zahraniční politiky v 2.pol.20.st.a dál...

117832

28.9.2006 2:46

RE: Jak se stát přes noc židem!

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 117822

Obřízka byla tedy objasněna důkladně. Děkuji pane stein55.
Myslím to upřímně. Ani jsem neočekával, že se do toho takhle vědecky pustíme. Zkrátka i ten malý přívěšek se někdy musí probrat a nejen prohrábnout.
Vzpomněl jsem si, že v Indii provádí mutilaci vaginy 13ti letým
děvčatům. Údajně, aby byla věrná svému manželovi a nelítala za druhýma. Ne, necháme toho! Jsme stejně v jiném článku. Tohle je o židech. Obřízka se v tom ještě schová.

117841

28.9.2006 18:47

RE: Jak se stát přes noc židem!

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 117800

>zidia samozrejme vyplnuju obriezkou tkzv. brit mila - doslovne
>"dat slovo (sa obrezat) a splnit ho"

to:stein55

Ano, to jste napsal B.
Ale jste schopen napsat take to hlavni,...formu A?
V zalezitosti brit mila, pro vas zakladni,od ktere se vse odviji,... ale pouze v judaismu. [mrknutí jedním okem]

Chapu, ze by pro goyim melo stacit to vysvetleni B,.....ale kdyz uz Vas tady mame a pokecavame....... [cool]

117913

28.9.2006 19:13

RE: Jak se stát přes noc židem!

stein55 84.?.?.?

Reakce na 117913

@V. Sodek

>Ale jste schopen napsat take to hlavni,...formu A?

je mozne, ze si stojim na vedeni; nerozumiem vasu otazku. mozete to spreciznit?

stein55

117915

28.9.2006 19:56

RE: Jak se stát přes noc židem!

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 117915

>je mozne, ze si stojim na vedeni; nerozumiem vasu otazku. mozete
>to spreciznit?

to: stein55
Na vedeni si nestojite,otazce zcela jiste rozumite.
Ale prece nechcete, aby pohan vysvetloval Vam zaklad judaismu.
To by byl trochu paradox, nemyslite[velký smích]
Jen naznacim, OK?
Zvirata nemluvi, clovek ano.
Obrizka sem, obrizka tam....ale da se to dobre vyuzit k mlžení.
Copak goyim mohou vedet? A proc by meli?.....Vzdyt to A, to zakladni, se jich netyka [mrknutí jedním okem]
A uz nenaznacim ani jednim slovem. [cool]

117923

28.9.2006 21:36

RE: Jak se stát přes noc židem!

stein55 84.?.?.?

Reakce na 117923

@V. Sodek

kedze nemam klasicke rabinske vzdelanie, budem vase otazky konzultovat s rabinom. ja mam za sebou len obycajnu liberalnu vychovu ponatia zidovstva [smích]

ale snad sa i ja nieco poducim!

stein55

117935

1.10.2006 16:50

RE: Jak se stát přes noc židem! - dopyt

stein55 84.?.?.?

Reakce na 117935

@V.Sodek,

ja som vam dnes poslal email cez "zvedavec_formular"; dostali ste to ?

stein55

118125

1.10.2006 20:25

RE: Jak se stát přes noc židem! - dopyt

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 118125

>@V.Sodek,
>
>ja som vam dnes poslal email cez "zvedavec_formular"; dostali ste
>to ?

Dostal jsem pouze pozdrav, bez attachment, na ktery jsem odpovedel.
A poslal jsem jeste jeden po precteni tohoto prispevku.
Doufam, ze doletel......vsude se strili,....vsak vite.
V kazdem pripade je zneni me odpovedi pozitivni,...jak jinak [mrknutí jedním okem]

118144

1.10.2006 21:06

RE: Jak se stát přes noc židem! - dopyt

stein55 84.?.?.?

Reakce na 118144

@V.Sodek,

>Dostal jsem pouze pozdrav, bez attachment, na ktery jsem odpovedel.

ok - zatial nemam v schranke este nic; akonahle mam vasu adresu, posielam vam slubene.

btw. "zvedavec_formular" dovoli len plain_text bez moznosti attachment.

stein55

118148

1.10.2006 21:52

RE: Jak se stát přes noc židem! - dopyt

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 118148

Adresa neni tajna

Idealista9 zavinac hotmail tecka com

nech sa páči [smích]

118155

28.9.2006 5:18

RE: Jak se stát přes noc židem!

albert1 68.?.?.?

Reakce na 117798

>Pane albert1,
>Madla Albrightová to musela dobře
>vědět, kde má kořeny. Také na tom vybudovala svojí
>politickou kariéru.
>Její táta byl kdysi velvyslancem v US, tak do toho chuděrka
>spadla rovnýma nohama. Minulý víkend dávali v televizi
>dvoudílný šestihodinový film "Path to 9/11". Několik dní
>před premierou se rozjela kampaň na zrušení tohoto filmu.
>Rozjela to Madla a Bill Clinton. ABC investovalo 40 mil.
>doláčů a nechtěli
>to jen tak vhodit do koše, tak to aspoň prostříhli. I tak se
>to Korbelce nelíbilo a tvrdila, že to byla lež. Bábina si už
>asi nepamatuje.
>mirda

Mirdo, s dovolenim, poopravim. Korbel nebyl velvyslancem do USA. Za druhe svetove valky se zidovska Korbelova rodina utekla schovat do pohodli, do Jugoslavie, aby o nejakych 50 let pozdeji feministicka zidovka Madla nechala rozbombardovat dum kde je Srbaci schovavali. Po valce se vykutalena rodina "zakuklenych" zidu Korbelu vratila ve vsi slave do CSR, Korbel se stal diplomatem (proc ne, kdyz zid Slansky-Salzman ktery mimochodem nikdy povesen nebyl, to vse o 3 hodine rani bylo smeeee pro gojimy, aby si mysleli ze komunismus je antisemiticky, vesele velel gojimskym poddanym v CSR, a zasobil chazarske yiddy-zionisty zbranemi pro 1948 teroristicky puc v Palestine), "ziskal" byt na Starem Meste prazskem (tusim Loreta) po rodine Rakusaku, kteri byli obvineni ze byli "Nazi". .
Po vitezstvi komousu (komunismus je zidovskeho puvodu) Korbel na diplomaticky pas, s celou rodinou bez problemu odletel do USA. Pred odletem, Korbel z bytu Rakusaku ukradl umeleckou sbirku obrazu, a nezapomel vytahnout i hrebicky. Hodnota vice jak 20 milionu $. Po priletu do Jew-Es-Ej se Korbel v Denevru stal "profesorem" na universite, jeho neznamejsi zackou je mullato "dr." Kundu-liza-rajc Rice. And now you know the rest of story ..

117843

27.9.2006 10:54

JAZYK

ZAJDANus 193.?.?.?

Dobrý den...
teda musim byt uprimny.....
ta slovenstina tady me zacina docela stvat....kurna celej zvedavec tady polemizuje v nekolika nemalo clancich o tranformativnosti...prizpusobyvosti a chovaní pristehovalcu a jim podobnym navstevnikum.
To se tady Ti slovaci nemuzou trochu donutit psat cesky....me se ta slovenstina nelibi a dela mi poroblemy....asi sem zacnu psat cikánsky....to bude sranda...
prostě lidi..nechci byt agresivni, ...ale Slovaci..ukazte ze i Vy se umite prizpusobyt.....bude to nadherne gesto...dekuji

117767

27.9.2006 14:07

RE: JAZYK

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 117767

Slovenština tady bude. Tečka. Nejsou to žádní přistěhovalci.

117780

27.9.2006 14:35

RE: JAZYK

Agent Smith 62.?.?.?

Reakce na 117767

Asi vám dělá, jak tak koukám, problémy i čeština, co?

[oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

117781

27.9.2006 23:02

RE: JAZYK

guglik 84.?.?.?

Reakce na 117767

>prostě lidi..nechci byt agresivni, ...ale Slovaci..ukazte ze i
>Vy se umite prizpusobyt.....bude to nadherne gesto...dekuji

"ale to vis, ze se ti rad prizpusobym!"

dam sy vioperovat pul mozku a zacnu srat na pravopys. [chechtot]

117824

27.9.2006 23:24

RE: JAZYK

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 117824

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [cool]

117827

27.9.2006 13:34

Mahmoud Ahmadinejad a jeho spojenci ;o)

rivka rivka (zavináč) zahal (tečka) gov (tečka) il 66.?.?.?

http://tinyurl.com/guk85

117778

Tuto stránku navštívilo 8 312