Diskuze k článku

Dobytý Karlštejn

Příspěvků 40

5.7.2006 3:11

Na zmenu cehokoliv reaguje vse zive a nezive.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Zacina obdobi ,kdy od doposavad prazdnych slov je treba prejit k cinum, pokud se lide nechteji stat obeti sve vlastni lenosti, tato nova revolucni vlna musi zacit celosvetove.
Co je moc ,je az prilis.

109840

5.7.2006 7:19

Mám docela dost známých

B lue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

homosexuálů (mužů) a jsou to všechno velmi slušní lidé, kteří nijak nestaví svou orientaci na odiv - žijí si klidně spolu a nikoho neotravují. Nic proti nim nemám, jsou to většinou velmi vzdělaní, inteligentní a pracovití lidé.
Co se mi příčí je tato bombastická oslava a reklama, ať už pánů Sidovského a Vítka, nebo podivného tvora Martina Hranáče z Vyvolených 2 (ten dokonce prohlásil že současné registrované partnerství má stále ještě málo výhod) či jiných.
Nechci tady vypisovat argumenty proč mi připadají tyto "sňatky" mírně řečeno nepřirozené, to tady už udělali jiní.
I když chápu některé argumenty homosexuálů pro partnerství, tak a´t si to uzavřou v klidu a nedělají z toho takovou maškarádu. Nevidím důvod proč oslavovat 4-procentní odchylku jako něco zázračného a hodného obdivu. Je to lehce na zvracení.

109847

10.7.2006 3:43

RE: Mám docela dost známých

Petr 59 206.?.?.?

Reakce na 109847

Jiste ze pane litr mate pravdu.Muj kamarad muze byt homosexual - proc ne. Je uplne stejny jak ja- plati taxy ma sve nazory na politiku.Vcelku mne nezajima jestli se v noci miluje s zenou nebo chlapem- je to jeho postel . Ale v momente kdyz zacina poradat pruvody.Vyucovat decka ktere nevi nic o sexu , ucit ze homosexualita je normalni , je problem proti kteremu musim bojovat. Uznavam ze laska je laska , nezalezi na pohlavi. Ale jak bude lidstvo pokracovat ?

110176

5.7.2006 7:39

Celosvětové promyšlené řízení morálky

Jarmila 85.?.?.?

Příklad nezřízené oslavy homosexuality v celém západním světě jasně dokazuje, že západní morálka je ÚMYSLNĚ někým seshora řízena směrem, který vládcové potřebují. Homosexuálové jsou totiž jen použiti a zneužiti k rozbití tradiční klasické rodiny. Jak to bude v budoucnu probíhat? Registrovaná parnetství se zavedou na celém západě. Až si všichni lidé na ně zvyknou, započne další krok směrem k pomalu vařené žábě. Mnoho lidí začne zničehonic vykřikovat a mainstramová média o tom znenadání začnou pořád dokola také psát, že heterosexuálové mají rovněž nárok na registrované partnerství- a tak se zavede všude registrované partnerství i pro heterosexuály, čímž se definitivně zlikviduje a rozbije klasické manželství mezi mužem a ženou.

Už nyní se všech homosexuálů novináři ptají, zda by chtěli adaptovat děti. A homosexuálové vždy odpovídají, že ano, ale že ZATÍM to nejde, ale v budoucnosti to jistě jednou projde. Takže další krok bude ten, že homosexuálové budou dostávat děti do adopce. Budou ale vznikat případy, kdy bohatý teplouš zvítězí nad chudou ženou a dostane do péče děti on. A pak se teprve „ožení“ s tím správným mužem. To bude mít za následek, že se ženy budou bát i jen vstupovat do registrovaného partnerství, aby pak nepřišly náhodou o své děti. Společnost se nakonec zcela zatomizuje, kde každý bude žít sám, ale všichni budou jak šimpanzi bonobo šukat se všemi: holky s klukama, kluci s klukama, holky s holkama- a koneckonců, proč do toho nezapojit i mláďátka, vždyť bonobové to dělají taky. Věk dětí se za tímto účelem sníží na 12 let.

109848

5.7.2006 8:07

RE: Celosvětové promyšlené řízení morálky

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 109848

Společnost se nakonec zcela zatomizuje,
>kde každý bude žít sám, ale všichni budou jak šimpanzi
>bonobo šukat se všemi: holky s klukama, kluci s klukama, holky
>s holkama- a koneckonců, proč do toho nezapojit i mláďátka,
>vždyť bonobové to dělají taky. Věk dětí se za tímto
>účelem sníží na 12 let.

Jarmilo, jaké bylo to červené a kolik jste ho vypila, že jste se dopracovala k těmhle vizím ? Akorát nevím, jak budou ty holky s holkama šukat, jedině snad s pomocí nějakého toho připínacího "šidítka", jenže to je jen taková lepší masturbace. Ale nejhorší na tom je to, že Vás a mě už to nepotká, že ? To je teda hrozně nespravedlivý. [velký smích]

109849

5.7.2006 9:26

RE: Celosvětové promyšlené řízení morálky

nekrofil obecný 193.?.?.?

Reakce na 109849

To je pokus o duchaplnost, ale jsi pouze ducha-prázdný.

Chceš-li se zastávat buzíků, řekni napřed, zda sám jeden nejsi, aby bylo jasno.

109852

5.7.2006 12:11

RE: Celosvětové promyšlené řízení morálky

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 109849

Zdeňku, mě se líbil na Psu v reakci na můj příspěvek o šimpanzích tento komentář Lucifera:

Autor: Lucifer IP: 147.231.36.xxx Datum: 02.07.2006 23:17
Pro naše děti, vnuky atd. momentálně připravujeme velmi krutou budoucnost. Budoucnost bez lásky a bez budoucnosti. Život ze dne na den na drogách ve virtuálním světě bez lásky, ale zato plném zášti, žárlivosti a nenávisti. Otroci starověkého světa jsou proti našim vnukům svobodné bytosti. Vládnoucí otrokáři jsou proti hrdinům starověku zakomplexovaný hmyz. Našim dětem a vnukům chystáme inferno, o jakém se nesnilo ani Neronovi, římskému císaři, nebo Čingischánovi, jednomu z největších vojevůdců a primitivnímu Mongolovi. Všechny krutosti starověku, o jakých jsme četli v historických knížkách, blednou před tím, co chystáme, co už jsme de facto začali. První a druhá světová válka jsou procházkou růžovým sadem proti tomu, co chystáme. Ztratili jsme kontakt s přírodou, s Bohem, ať už je to cokoli, ale Je, s tím neměl problém ani Alexandr Makedonský, utopili jsme se v odpadcích naší skvělé technické revoluce, místo abychom užili jejích plodů, dali jsme do rukou opicím ještě nižším než šimpanzi paní Jarmily nástroje, které neměl ani Gilgamesh.

Jedinou nadějí je udržet kulturu. Snadno se řekne, ale v odpadních stokách našich měst je to mnohem těžší úkol, než měl don Quichote dela Mancha. Postavit se na stranu kultury kupříkladu v Čechách znamená v lepším případě dostat okamžitě po hubě, v horším okamžitě zemřít. Není tady Alexandr Makedonský, není Caesar, není Gilgamesh, není nikdo, kdo by to vzal pevně na svá bedra, byť se starověkou krutostí, která je procházkou růžovým sadem proti řádění primitivních opic dneška, zkrátka není žádný hrdina, který by našel cestu z této žumpy.No a naší nadějí je Ho najít. [mrknutí jedním okem]

109854

5.7.2006 13:57

RE: Celosvětové promyšlené řízení morálky

Vodník 212.?.?.?

Reakce na 109854

Nekde to preci jen zkouseji:
http://www.prop.sk/ortodoxna_verejnost.html

109856

5.7.2006 15:19

RE: Celosvětové promyšlené řízení morálky

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 109856

To je hezké Vodníku, že se masy slušných lidí již bouří proti rozkladu a zhovadilosti všeobecné morálky. Také v Polsku teplouši se svou „hrdou parádou“ zatím neuspěli. Jenže potíž je v tom, že normální slušní lidi, byť jich je do počtu nejvíc nemají žádnou moc, protože nevlastní média, ani jim neslouží vláda, poslanci, či agenti a tajné služby. Z toho důvodu i v těch nejkonzervativnějších náboženských zemích stejně zvítězí nakonec i tam ti, co mají prachy ( a tím pádem i veškerou moc) řídit řízeně společnost k rozkladu.

Jak říkám, veškerou všeobecnou morálku vždy v historii určovali pouze boháči. V otrokářském řádu bohatí otrokáři určili, že oni mají všechna práva, kdežto zbývajících 90 % obyvatel jsou otroci. Ve středověku bohatí šlechtici s pomocí spolčené církve určili, že oni jsou „ z boží vůle vládnoucí“, že mají mít veškerou moc a 90 procent obyvatelstva jsou jejich nesvéprávní nevolníci. No a v novověku určuje morálku jako vždy a opět „moneykracie“, pro níž bude opět nejvýhodnější, aby 90 procent obyvatelstva byli nesvéprávní atomizovaní otroci bez rodin, které v případě potřeby budou moci kdykoliv zlikvidovat, aniž si toho v okolí vůbec někdo všimne.

Ještě k té budoucí homosexuální adopci mě napadlo, že mužské páry budou získavat děti tím způsobem, že si prostě budou najímat chudé ženy jako pouhé inkubátory svých dětí. Že ty ženy jim donosí jejich spermie, promění je v děti. Nevím jak je věda teď v tomhle ohledu daleko- ale neví někdo, zda se dají spojit dohromady dvě spermie dvou různých mužů? Že by se pak vložily do vyprázdněného vajíčka bez jádra (jak se to dělá u klonování), takže pak by oba ti muži byli vlastně skuteční tatínkové a to společné dítě by bylo skutečně jen jich dvou.

P.S.: Koukám, že dneska máte jinou IP adresu. Již jsem si zvykla na tu Vaši 62...

109861

5.7.2006 22:40

RE: Celosvětové promyšlené řízení morálky

Emma 84.?.?.?

Reakce na 109861

>Jenže potíž je v tom, že normální slušní lidi, byť jich je do počtu nejvíc nemají žádnou moc, protože nevlastní média<

To myslíte třeba http://www.radiomaryja.pl/

Jo a to "normální slušní lidi" si laskavě nechte obzvlášt když se tady v jiném příspěvku prohlašujete za radikální individualistku.
Až příliš to připomíná "my poctiví dělnící, rolnící a pracující inteligence" rozhodně odsuzujeme (Chartu 77) žádáme (co nejpřísnější trest pro Horákovou, Kalandru, spiklenecké centrum Rudolfa Slánského). Verstehst du?

109886

6.7.2006 1:07

RE: Celosvětové promyšlené řízení morálky

Vodník 62.?.?.?

Reakce na 109861

>normální slušní lidi, byť jich
>je do počtu nejvíc
Je otázkou, co myslíte těmi "normálními slušnými lidmi". Ale jestli to co já, tak jich rozhodně není většina, pročež bych je asi nenazval "normálními". Já sám se mezi ně počítat nemohu, i když jim velmi fandím...


>v novověku určuje morálku jako vždy a opět
>„moneykracie“, pro níž bude opět nejvýhodnější, aby 90
>procent obyvatelstva byli nesvéprávní atomizovaní otroci bez
>rodin, které v případě potřeby budou moci kdykoliv
>zlikvidovat, aniž si toho v okolí vůbec někdo všimne.
Souhlas. Naprostý.

>P.S.: Koukám, že dneska máte jinou IP adresu. Již jsem si
>zvykla na tu Vaši 62...
To píšu sporadicky z práce - tam taky nemám diakritiku.

109895

5.7.2006 20:53

RE: Celosvětové promyšlené řízení morálky

Emma 84.?.?.?

Reakce na 109856

>Nekde to preci jen zkouseji:
http://www.prop.sk/ortodoxna_verejnost.html<

Ne tohle opravdu NE

109879

6.7.2006 4:34

RE: Celosvětové promyšlené řízení morálky

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 220.?.?.?

Reakce na 109849

Silne Vam doporucuji si precist brozurku vydanou Organisaci Spojenych Narodu,take prolezlou homosexualni agendou ,ktera vydala brozurku pro divky ranneho veku ,jak neprijit do jineho stavu, nebudu Vam psat uz vice ,jen Vam reknu ,ze jste obeti svych vlatsich predstav o svete, ze veci jsou mnohem horsi ,nez sam vite,takze ,kritizujte,je to zdrave ,ale driv si najdete nejake zpravy ktere Vam reknou ,jak na tom lidstvo v podstate ,bez propagandy je.
Homosexualita neni nahoda ,homosexualita je v dnesnich dnech v rukach politiku zamer, homosexualita je celosvetove rizena,mediama podporovana, nebot hlavnim cilem je rodina, po feminismu, jedna Z NEJHLAVNEJSICH ZBRANI.
Nakonec navstivte internetove stranky a zidovske noviny www.haaretz.com, kde i hlavni rabbin poznava ,ze zidovske podporovani homosexuality, coz uz znali Nemci v obdobi Hitlera, doslo tak daleko ,ze samotni,tak zvani zide se toho dnes sami boji ,nebot homosexualni parada se prosazuje i ve svatem meste Jerusalemu,coz se jemu samotnemu nelibi,v jinych mestech sveta je to OK pro ne ,ale u nich "doma",to je jine a tak si najdete "Chif Rabbi Amar Call on Pope denouce Gay Pride Parade.
Zde najdete ,ze zide nasli spolecnou rec s muslimi,ze vira muslimu v tomto pripade ma neco do sebe,zejmena ,kdyz by judaismus byl rovnez nakazen tim ,co propaguji jinde ,terab z zidovskeho Hollywoodu , homosexualni laska dvou cowboy, tak kulturne ocenena a zidy-umelci podporovana.

http://www.holocaust-history.org/der-ewige-jude/images/frame48.jpg

"The relativity-Jew Einstein, who concealed his hatred of Germany behind an obscure pseudo-science

My muzem mit homosexualni parady v Kanade, v Australii a jinde,ale prosazujte v ramci rovnosti,jak je nam vstepovano mediama do halvy rovnez homosexualni parady v Tel Aviv a v Jerusalemu, at si take uziji,co pres Hollywood a organisaci Spojenych Narodu ockuji krestanskym zemim na tom neni naprosto nic antisemitickeho,platit jim tou samou minci,jak se u nas rikalo.

(Vypusteno, anglictina. E.)

Nevidim duvod proc ma v tomto pripade zasahnout papez ,kdyz se papezstvi koukalo cela desetileti na nemoralni filmy Hollywoodu a nikdy nic kritickeho proti nim nerekli,tak ,proc az ted?
Prectete si neco ,co se rikalo pred sedesati roky a mnohe pochopite.Die Gefahr des Amerikanismus," Das Schwarze Korps, 14 March 1944, pp. 1-2.
http://www.calvin.edu/academic/cas/gpa/sk03.htm

109905

5.7.2006 19:21

RE: Celosvětové promyšlené řízení morálky

Petr Simunek 212.?.?.?

Reakce na 109848

Ja bych snad jen podotknul, ze ta hranice 12ti let plati porad v jednom state uprostred Rima, tusim ze se zove Vatikan [smích]

109870

5.7.2006 20:42

RE: Celosvětové promyšlené řízení morálky

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 109870

Aha. No, to vlastne dava smysl, kdyz si uvedomime ze krestanstvi je zidacky vynalez a vzpomeneme si, jak jsou na tom zide ve vztahu k sexualnim uchylkam a vystrelkum... hmmm... to dava smysl.

O duvod vic proc tu pakaz (mysleno krestany i zidy) dusledne ignorovat.

109876

6.7.2006 2:58

RE: Celosvětové promyšlené řízení morálky

jaaan 64.?.?.?

Reakce na 109870

zde mate tabulku legalniho veku pro jednotlive staty sveta:

http://www.ageofconsent.com/ageofconsent.htm

jak vidite napriklad Spanelsko ma pro vsechny druhy hopkovani legalni vek 13 let.

109899

5.7.2006 9:01

Otázkou je, co by otec vlasti učinil, kdyby viděl, co se na jeho hradě dělo 3. července 2006. Co myslíte?

hostující 85.?.?.?

No co.Nic.Držel by hubu.A nebo by mu ji zavřeli.
Jen by si možná v duchu zanotoval spolu s Čárlí Soukupem :
Táto,což nechápeš
Je jiná doba
Většina národa
ZHOVADILA ! [zahanbení]
(I když zatím asi ještě ne většina)

109851

5.7.2006 12:33

Co by na to rekl Karel IV?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Ceho je moc, toho je prislis!
Krom toho, ze se chudak obraci urcite v hrobe (sice ma take trosku masla na hlave, Elisku Premyslovnu si vzal kdyz ji bylo 13, coz je na dnesni pomery hodnoceno jako pedofilie - na druhou stranu, Eliska byla vyjmecna zena a bezproblemu to zvladla [velký smích] ) tak si myslim, ze by to vyresil asi takhle:

http://www.slibe.com/fullimage/9f53d628-kill_it_with_fir.gif

[naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

109855

5.7.2006 22:20

RE: Co by na to rekl Karel IV?

Shane 86.?.?.?

Reakce na 109855

Karel IV si nevzal Elisku Premyslovnu jelikoz to byla jeho matka. Jinak homosexualita je me ukradena a kdyz to nekoho bavi jeho problem. Dle meho lidi se staraji moc o druhe misto aby se starali sami o sebe.

109884

6.7.2006 2:43

RE: Co by na to rekl Karel IV?

Arkan 69.?.?.?

Reakce na 109884

4 Shane

Eliška Přemyslovna, dcera krále Václava II. byla matkou Karla IV a tudíž o nějakém souložení ve třinácti letech nemůže být řeči. Když jí bylo třináct, tak Karel (prvně pokřtěný jako Václav) byl jen jedním z neoplodněných vajíček v jejím vaječníku.

Něco jiného jsou ty jeho manželky, měl jich požehnaně, stejně tak jako dětí a ženil se s nimi v jejich mladém věku. Dnes by to bylo pokládáno za trestný čin, ale v tehdejší době to bylo normální, jednou "na hadru", Tampaxy tenkrát neexistovaly, byla "ready" na vdavky. Tehdy se také častěji umíralo v mladém věku, Karel IV nebyl Henry VIII a hlavy manželkám nesekal, ty jen umíraly buď při porodu nebo nějakou nemocí. Ty jeho časté sňatky též rozšiřovaly království české, protože každá nová manželka přinesla věnem nové území, např. Ašsko či Chebsko.

Nakonec i zakladatel Islámu prorok Mohammed (peace be upon his name) to bral hlava nehlava a ta nejmladší měla jen 9 let, když se s ní oženil tím barbarským beduínským způsobem. Až do nedávna existovalo, že s povolením rodičů se mohla 12letá dívka v Quebeku, pokud již poznala prvního úleku z měsíčků, vdát. A doposud je to povoleno i ve dvou či třech státech USA.

109898

6.7.2006 2:36

RE: Co by na to rekl Karel IV?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 109855

Ta Eliška (Alžběta) byla Pomořanská. Bral si ji 21.5.1363 v Krakově jako asi 16letou. Ale Pater Patriae (*1316) byl oženěn na francouzském dvoře již v 7 letech (květen 1323) se stejně starou Blankou z Valois. 3.ženě Anně Svídnické bylo asi 14 let v době sňatku 27.5.1353.
Ženy měly na Karlově Týně přístup zapovězen jen do kaple sv.Kříže, kam snad sodomité při své mediálně vděčné provokaci nepronikli. Magazín MF Dnes přinesl článek o dlouholetých šťastných manželstvích, neopomněl však v duchu nové doby do toho zahrnout i homosexuála, který žil s jedním partnerem přes třicet let. I když při jejich promiskuitě je to zaznamenáníhodné unikum, tak to jen potvrzuje, že se v tomto směru opravdu jedná o širokou (a řízenou) mediální kampaň. Kdysi jsme za podobnými jasně viděli pár dědků a svazáků z politbyra, dnes se můžeme jen dohadovat...

109896

7.7.2006 15:25

RE: Co by na to rekl Karel IV?

Olga Kubová 193.?.?.?

Reakce na 109855

I když se ve šlechtických kruzích té doby vdávaly dívky často i hodně mladé - svoji první ženu si Karel IV. vzal, když byli oba děti - neznamená to, že se tam taky od dětství sexuálně žilo.

I když byl formálně sňatek uzavřen, se souložením se čekalo, až dívka dostane menstruaci. Což bylo tehdy právě kolem 14, 15 roku, později než dnes. Do té doby to nemělo smysl - šlechtické sňatky se neuzavíraly pro potěšení, ale pro dělání dětí. Potěšení se obstarávalo jinde.

Takže Annu Svídnickou - kterou jste měl patrně tou Eliškou na mysli - si Karel IV. vzal, když jí bylo 14. Ale ještě několik let ji nechal u maminky a první dítě se jim tuším narodilo, když jí táhlo na dvacet.

I tak nízký věk rodiček byl jednou z příčin obrovské úmrtnosti žen při porodech. Vemte si, že Karel pochoval 3 ženy, a to byl císař! Tzn. že jeho paní měly tu nejlepší péči z nejlepších.

PS: Svatební obřad pánů Vítka a Sidovského mi nepřipadá o nic bizarnější než svatební obřad Lucie Bílé. Jak si v tom kostelíku, celá v bílém, se Kratochvílovým synem za zády, na katolické mši vzala toho pozounistu, aby se s ním pak za tři měsíce rozvedla. Popř. než ne-svatba Káji Gotta, co mu táhne na sedmdesát, ale pořád není zralý na takový závazek. Tihle hoši jsou spolu už dvacet let, a minimiálně tohle zaslouží obdiv.

109972

7.7.2006 20:57

RE: Co by na to rekl Karel IV?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 109972

Pokud jsou spolu 20 let v poradku. Maji to ze zakona povoleno, dobra tedy. Proc si musi zrovna vybrat Karlstejn? Chapu katedralu sv. Vita ci jiny kostel si vybrat nemohli, takovy farar ktery by je "oddal" se jeste nenarodil. Takze maji RP. K cemu slouzi ta zviditelnovaci sarada? Proc se novinari ptaji, zda by chteli adoptovat deti? Jsme my hetero ta pomalu varena zaba v hrnci, ktera si ma zvykat na nove "lepsi zitrky"?

109988

5.7.2006 14:30

Zelenková nemá ráda židy a Řeky?

Českej Fousek 85.?.?.?

"...Ale Janisi, ty seš napůl Žid a napůl Řek. Takže je to pro tebe. A ty Pavle, ty seš slušnej kluk, takže je to taky pro tebe.”

109857

5.7.2006 15:06

Buzeranti všech zemí spojte se!

lesov 83.?.?.?

Karel IV by je nechal vykastrovat (stejně jsou jim na nic)a pak narazit na kůl (ať si to užijou).
Jako poslední přání by si mohli vybrat pořadí.

109859

5.7.2006 21:39

Co na to Kája?

LJM 83.?.?.?

Nuže Karel I. král český a Karel IV. král a císař římský a německý v jedné osobě, kdyby toto viděl, nejspíše by se pozvracel. Co k tomu dodat?

109883

6.7.2006 0:39

to ma i medicinsky podtext

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 86.?.?.?

dodnes si pamatuju jak lekari dlouho nemohli prijit na sireni jakesi nemoci - jakasi vzacna forma rakoviny zpusobena virem - neco na zpusob papiloviru- kterou trpela v podstate jen uzka skupina zidovskych starcu.... tak tahle vec se pak zacala sirit mezi mladymi zidovskymi kluky - jakpak asi?

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

109893

6.7.2006 0:42

RE: to ma i medicinsky podtext

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 86.?.?.?

Reakce na 109893

samozrejme i to je o "vyspelosti" civilizace, jakkoli jsou mi homosexualove ukradeni, at si delaj v loznici co chtej kdyz to nemusim oslavovat a moc u toho nervou ale preci jen statni hrad (nebo uz je soukromy, ze by ho zrestituoval nejaky -stein?) se k takovymto ucelum skutecne nema propujcovat

109894

6.7.2006 20:58

RE: to ma i medicinsky podtext

Prdel 205.?.?.?

Reakce na 109894

Statni hrad se propujcil k horsim vecem. Na priklad k vyveseni hakoveho krize vlajky v roce 39 (?)
Dokonce tam prebyvali individua jako Svoboda, Husak, Gotwald atd.
Chrakteristicky sjezd teplousu a navazani oficialniho partnerstvi tomu vsemu dodal uz jen korunu.

109925

6.7.2006 22:08

RE: to ma i medicinsky podtext

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 86.?.?.?

Reakce na 109925

a to jeste za zpevu hebrejskych pisni [smích] asi odplata za ten hakovy kriz -

neboli udelejme rovnost - antisemite maji hakovy kriz-semite (nearabska cast) maji homosexualy a zpev [smích]

109927

9.7.2006 1:16

RE: to ma i medicinsky podtext

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 129.?.?.?

Reakce na 109927

>a to jeste za zpevu hebrejskych pisni [smích]
Je to fakt muzete to dolozit?

110087

9.7.2006 12:57

RE: to ma i medicinsky podtext

VaclavK vaclav (zavináč) vaclavkabat (tečka) net 86.?.?.?

Reakce na 110087

vychazim z clanku - Normalizační zpěvačka Jitka Zelenková zdůraznila židovský původ Janise Sidovského a zazpívala mu hebrejsky se slovy:

110106

7.7.2006 21:44

autor je prý advokát ....

lopol lopol01 (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

(Zrušeno. Urážíte autora)

109994

8.7.2006 0:13

RE: autor je prý advokát ....

lopol lopol01 (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 109994

(Zrušeno. Žádný osobní útok na autora, bez ohledu na to, jak je formulován, nebude povolen. Napadejte článek, nikoliv toho, kdo jej napsal. Nemáte-li argumenty, mlčte. Editor)

110008

8.7.2006 1:10

RE: autor je prý advokát ....

lopol lopol01 (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 110008

A mezi autorem a tím co píše, podle vás není žádná souvislost ? Kdyby takovýhle článek napsal kopáč příkopů, tak mi to je fuk, ale pokud se jedná o právníka , mělo by to být k zamyšlení, nemyslíte editore ?

110013

8.7.2006 1:43

RE: autor je prý advokát ....

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 110013

>A mezi autorem a tím co píše, podle vás není žádná
>souvislost ?

Je, a co má být? Na tomto serveru platí pravidlo, že můžete napadat článek, nikoliv jeho autora. Kolikrát to mám říkat? Co je vám po tom, čím je autor? Chcete argumentovat - prosím. Pokud ale jediná vaše argumentace se točí kolem zpochybňování osoby autora, jděte jinam.

110017

9.7.2006 1:24

Plac po funuse, aneb smrt je prirozena.

case 62.?.?.?

Autor clanku a mnozi v diskuzi se pohorsuji nad zhanobenim "posvatneho" mista. Posvatnost nikoliv "posvatnost" je podminena opravdovou uctou a zivosti. Zivost ovsem jiste neni urcena umistenim v TOP 10 mezi ceskymi hrady.
Opravdu chodite pravidelne na Karlstejn vzdat uctu predkum a velkemu cisari?
Kolik z Vas?

V pouziti slova "svatba" v dane souvislosti bych spatroval jen celkovy upadek jazyka a devalvaci jeho slov. Zachazeni se slovy "solidarita","demokracie" a "uprimnost" me mrzi podstatne vice.

Vzhledem k ucasti nove registrovanych panu v mrtvolnem telese nazyvanem "cesky showbyznys" by nas snad intenzivni medialni tanecky nemeli prekvapovat. Navic se jedna o skvele PR.

Nemyslim si, ze vznik zakona o registrovanem partnerstvi, pripadne prirozene hystericka reakce homosexualni mensiny ohrozuje "tradicni rodinu". Tradicni rodina je davno mrtva a "vrahem" je hypertrofovany stat,
ten socialni zvlaste.

110088

9.7.2006 16:29

RE: Plac po funuse, aneb smrt je prirozena.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 110088

Proste kdyz reknete Bezdez a ukazete ho na fotce vetsina Cechu ho ani nepozna, na rozdil od Karlstejnu. A pokud jde o tu "mrtvou rodinu", jestlize je mrtva tak by se ti co ji meli radi meli pokusit aspon o obnoveni zivotnich funkci. Jinak se nam brzo pravem stane to, ze si budeme zvykat na nove pojeti a modely rodiny. Byl jsem na dlouhy vikend na jih Illinois. Rekl bych, ze by jste mel velky problem vysvetlit tem lidem RP a nedej Boze je do neceho takoveho nutit. [velký smích] [velký smích] Rekneme, ze ve mestech se zda byt "rodina" mrtva. A i kdyz se tom nam obyvatelum mest zda smesne, tak venkov se bez nas dokaze obejit, ale mi bez neho ne.

110131

9.7.2006 9:51

Hrad Karlštejn NEBYL postaven jako symbol české státnosti

milan urban 85.?.?.?

Tvrzení, že "Hrad Karlštejn byl postaven jako symbol české státnosti" je naprostý nesmysl. Hrad Karlštejn byl postaven pro bezpečné uložení ŔÍŠSKÝCH korunovačních klenot (nikoli českých).

110096

10.7.2006 1:54

RE: Hrad Karlštejn NEBYL postaven jako symbol české státnosti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 110096

>Tvrzení, že "Hrad Karlštejn byl postaven jako symbol české
>státnosti" je naprostý nesmysl. Hrad Karlštejn byl postaven
>pro bezpečné uložení ŔÍŠSKÝCH korunovačních klenot
>(nikoli českých).

tak to teda meni celu zalezitost. v tom pripade, nech si z neho teplosi urobia aj svoju centralu. [vyplazený jazyk]

110172

Tuto stránku navštívilo 8 112