Diskuze k článku

Velká koalice na obzoru

Příspěvků 30

14.6.2006 6:54

Nesrovnalosti

Kingskid 62.?.?.?

O Bursíkovi se mluví jako o "rudo-zeleném" a v tomto článku se píše, že Bursík likviduje "rudo-zelenou" opozici ve straně. ???

108145

14.6.2006 9:15

deficit

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

V souvislosti s deficitem sem si vzpomel na Paroubka, ktery v jedne predvolebni diskuzi rekl, ze statni dluh se sice zvysuje, ale ze je to v pohode a ze se nemusi vracet. Pripomelo mi to jeden z clanku tady na zvedavci. V podstate ma pravdu, nechapu proc by se mely dluhy platit, lepsi je rozhazovat a platit jen uroky... Nakonec podivejme se treba na USA. Mozna se nam blizi ekonomicky kolaps a my jsme tak hloupi, ze se ani poradne nezadluzime a nezvednem si zivotni uroven nez se z eura nebo dolaru stanou bezcene papirky... [mrknutí jedním okem]

108151

14.6.2006 9:31

RE: deficit

Petr Řehák 195.?.?.?

Reakce na 108151

Jo .. to je presne to cim se uklidnuji kdyz se v noci budim spoceny. Totiz vidina toho ze az prijde menova reforma a ekonomicka krize srazi nase zadluzene hlavy tak si reknem ze to mohlo byt o malinko horsi a budem si libovat ze alespon nejaky ten dluh jsme stihli udelat.
Ve skutecnosti se ale takoveho dne bojim .. je to stejne jako kdyz vam zacne horet garaz a doufate ze se protrhne prehrada aby to 20timetrova prilivova vlna splachla. Mnohem efektivnejsi by bylo doufat ze vcas prijedou zkuseni hasici. Bohuzel na nasi politicke scene zadni hasici nejsou natoz zkuseni. Jsou tam jen na jedne strane zhari a na druhe ti co kopou krumpacem do prehrady za obe dve cinnosti si nechavaji platit od nas zlatem. A z nejakeho duvodu mezi sebe nechteji pustit nikoho kdo ma alespon zakladni schopnosti levne a efektivne bojovat proti pozaru. Duvod je scela jasny vsichni by prisli o praci (promysleny vandalismus) kterou si nechavaji tak dobre platit

108153

14.6.2006 14:07

RE: deficit

zapa 69.?.?.?

Reakce na 108151

Uvazujeme-li dluhy Pavle,

uvazme take od koho pochazeji a komu se maji domnele 'platit'. Veritel je nikdy kompletne zplacene mit nechce a i kdyby to bylo (jejich splaceni) realne, nikdy by to uvalenim neprimezenych pokut nedovolil. Bez dluhu neni kredibilita. Bez kredibility nemuzes financovat hospodarstvi. Proste neni z toho uniku!

Vezmi si jen jako nazorny priklad (v miniaturni verzi) nabidky kreditnich karet. Posilaji Ti nabidky, ale jelikoz nemas 'kredit rating' (zaznam o pujce), nikdo o Tebe ani neskrtne. Jak dokazes, ze jsi schopny splacet? Naopak - vetsi dluh mas, tim vic Ti 'veri' - a delaji z Tebe kvalitnejsi dojnou kravu. To se stalo nedavno me, docela jsem se pri tom pobavil. A tak nejak to plati i pro cely stat.

108169

14.6.2006 18:28

RE: deficit

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 108169

No, to zatím platí tak v Americe, v ČR do toho máme (naštěstí) hodně daleko...

108188

15.6.2006 14:16

RE: deficit

zapa 69.?.?.?

Reakce na 108188

Ne nemate, jste v tom prave tak jak popisuji - zadluzeni 'mezinarodnim' veritelum. Ten pripad s kreditkartou jsem pouzil jen jako ilustraci.
z.a.p

108247

17.6.2006 13:16

RE: deficit

Krysa 84.?.?.?

Reakce na 108151

K tomu bych dodal ještě vola Škromacha co (nejen on) říkal, že nezaměstnanost sice neklesá, ale to nevadí, neb se zvyšuje zaměstnanost!

108352

14.6.2006 13:17

Zajímavé prognozy

Emma 84.?.?.?

Ale článek mi připadá dost bulvární. Jsou ta právě broukopytlíkovské články "Richarda Krále" co ve volném čase sportuje a okopává zahrádku [smích] jeden z hlavních důvodů proč nehodlám Zvjedavce sponzorovat.

108162

15.6.2006 4:23

RE: Zajímavé prognozy

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 108162

Ale zajdete se casto podivat. Kdyby byl Zvedavec hospoda, tak vy jste takovy bavic bez penez, ktery si od stamgastu ci hostinskeho vezme nejake to pivko na jejich ucet. Budu se tesit na vas kvalitni clanek s vysokym ratingem, myslim si, ze tema multi-kulti je pro vas jako stvorene. Jiste to vyvola zajimavou a bourlivou diskusi. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

108223

14.6.2006 13:54

Zdanlive prirozenou cestou

zapa 69.?.?.?

se dostala politicka situace do teto "co ted' s tim" situace.

Pri mensim osvezeni pameti, jak nekdo kdesi spravne napsal, nejakych 30% hlasu volicstva bylo zaparkovano na uzemi tzv. ministran. Co je z toho zrejme, je ze chyba (jak jinak) je v systemu. Kdyby ta nesmyslna formulace o 5% hranici neexistovala, mnoho z tech ministran mohlo mit 10 i vice procent a 'politicka krajina' by byla zcela jina. Ten nesmyslny tyjatr, tak jak je (a na ukor koho vime) by neexistoval.

Jsem toho presvedceni, ze nekdo soustavne a svedomite 'podminovava' demokraticky proces. Ani Cesko se tomu nemuze vyhnout!

108167

14.6.2006 14:56

RE: Zdanlive prirozenou cestou

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 108167

. Kdyby ta nesmyslna formulace o 5% hranici neexistovala, mnoho z tech ministran mohlo mit 10 i vice procent a 'politicka krajina' by byla zcela jina.
------------------------------------------------------------------------
A nebo by v Parlamentu bylo 200 stran po jednom poslanci, ten by byl sám sobě předsedou klubu, manžeka/milenka/dcera/syn sekretářkou, každý by chtěl být předsedou parlamentu, bylo by 199 místopředsedů..... no žůžo.
To jste si nevšiml co darmožroutů se tváří, že jen ono jsou ti nej a že jen oni dají tomuhle státu to pravé ořechové?

108171

14.6.2006 14:58

RE: Zdanlive prirozenou cestou

Petr Řehák 195.?.?.?

Reakce na 108167

>Jsem toho presvedceni, ze nekdo soustavne a svedomite
>'podminovava' demokraticky proces. Ani Cesko se tomu nemuze
>vyhnout!

Ja bych spis rekl ze demokracie zneuziva a ne ji pominovava.
Demokracie je ve skutecnosti perfektni zasterka pro diktat a omezovani svobody takze ten kdo chce omezovat svobody nebude takovy nadherny nastroj nicit.
V dnesni dobe (a i v dobach drivejsich) zadna diktatura jednoho muze, jedne strany nebo treba jednoho naroda nikdy neudrzea u moci prilis dlouho. Duvod je zrejmi .. jakmile maji lide sveho nepritele .. at uz je to despoticky kral, cesar, hitlerova armada, komunisticka diktatura, nebo treba najezdy barbaru ze severu tak ma moznost BOJOVAT.
Vemte ale lidem jasny cil .. rozmazte ho a rozmelnete do podoby parlamentni demokracie a evropske unie. Na misto seker a nozu dejte najezdnikum do rukou razitko a formular. dejte lidem demokracii .. a hlavne NAKUKEJTE JIM ZE DEMOKRACIE = SVOBODA. Potom si pomoci demokracie a razem lide nemaji proti komu bojovat. Ty kteri vyjdou do ulic ignorujte a spolehejte na vetsinu ktera sedi doma a mysli si ze jsou svobodni protoze PODLEHLI ILUZI ze DEMOKRACIE = SVOBODA.
Tomu rikam genialni navod jak diktovat osudy lidstva a pritom neexistuje diktator jehoz svrzenim lze neco zmenit.
Orwell videl svet kde diktat premuze cele lidstvo. Ja nekdy vidim svet kde jsme premozeni pomoci iluze svobody.

108173

14.6.2006 15:33

RE: Zdanlive prirozenou cestou

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 108173

... vidim svet kde jsme premozeni pomoci iluze svobody.
________________________________________________________

Nejste sám... Smekám před Vaším brilantním myšlením - schopností abstrahovat podstatné od nepodstatného. Nicméně o neexistenci "diktatora" bych polemizoval. Domnívám se, že tím "diktátorem" je TRH.

108176

14.6.2006 16:00

RE: Zdanlive prirozenou cestou

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 108176

...rovnez souhlasim a nejen trh, hlavne PENIZE. Iluze, ktera je vsugerovana vsim a vsemi lidem, ze za penize je mozne vse. Penize jsou jak motivacnim, tak trestnim a usmernoacim prvkem.

Bohuzel 95% lidi je presvedceno o opaku, cize zmena neni v soucasne dobe mozna. Chce to, jako u vesmiru, velky tresk.

Nebo jinak - z pocatecne nekonecne dokonale usporadaneho stavu vesmiru (singularita) se vyvinul neskutecne slozity chaoticky paskvil, jenz se nakonec svou vlastni vahou chaosu zhrouti opet do sebe, aby dostal dalsi sanci a doslo k dalsimu velkemu tresku.

Analogie - pulzovani (chvilku tam neco je a chvilku tam nic neni) quarku z nichz jsou slozeny elektrony, protony a neutrony.

Analogie socialni - soucasny stav sveta. Z puvodne jasnych zakonu a pravidel (jeste zidackych desatero prikazani bylo celkem jasnych) jsme se dostali ke Smlouve o Ustave pro Evropskou Unii o necitelne dlouhem rozsahu nesmyslu...
A stejne jako se vesmir zase zhrouti sam aby to mohl zkusit znovu, tak se i spolecnost lidi na zemi zhrouti abychom to mohli zkusit znovu.

Otazkou je kdy a jestli si mame prat byt onou generaci, jenz si to zhrouceni prozije. Ma to sve klady, je zde moznost hodne veci ovlivnit a zlepsit, ale take jsou tu zapory - zhrouceni nebude poklidne v zadnem pripade...

108180

14.6.2006 18:09

RE: Zdanlive prirozenou cestou

zapa 69.?.?.?

Reakce na 108173

To ovsem neni prava demokracie, co popisujete. To je parodie, antidemokracie. Zda se mi, ze hodne lidi mysli timto zpusobem. Povazuji to za, ehm - nihilicke.

108187

14.6.2006 19:47

RE: Zdanlive prirozenou cestou

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 108187

Zda se mi, ze hodne lidi mysli timto zpusobem.
>Povazuji to za, ehm - nihilicke.

Jistě... To patří k věci, ve smyslu: spojené nádoby. Cožpak, a zrovna Vy, nevidíte, že ta tzv. "demokracie" je zgruntu nihilismus - výsměch všemu, všem hodnotám, úpadek, rozklad, včetně toho, že i tak, ve smyslu - "vše je dovoleno/po nás potopa" - mnozí, a nebojím se to říct, úpadkově myslí.

Nevím, kdy kde tzv. "pravá" demokracie byla, ale to, co je zde dnes (součást reality), nelze už ani nazvat: utopie, ale čirá komedie a iluze. Neignorovat (přijmout) skutečnost, nepovažuji za nihilistické. Ignorovat (nepřijmout) skutečnost na skutečnosti samé nic nemění.

108195

15.6.2006 1:31

Demokracie

Zdenek Matoušek 207.?.?.?

Reakce na 108195

>Zda se mi, ze hodne lidi mysli timto zpusobem.
>>Povazuji to za, ehm - nihilicke.
>
>Jistě... To patří k věci, ve smyslu: spojené nádoby.
>Cožpak, a zrovna Vy, nevidíte, že ta tzv. "demokracie" je
>zgruntu nihilismus - výsměch všemu, všem hodnotám, úpadek,
>rozklad, včetně toho, že i tak, ve smyslu - "vše je
>dovoleno/po nás potopa" - mnozí, a nebojím se to říct,
>úpadkově myslí.

>
>Nevím, kdy kde tzv. "pravá" demokracie byla, ale to, co je zde
>dnes (součást reality), nelze už ani nazvat: utopie, ale
>čirá komedie a iluze. Neignorovat (přijmout) skutečnost,
>nepovažuji za nihilistické. Ignorovat (nepřijmout) skutečnost
>na skutečnosti samé nic nemění.

Pane trojsedmý, T.G.Masaryk řekl, že - "Demokracie je diskuze slušných lidí". Takže ten problém je jenom v těch ( "neslušných" ) lidech, kteří té demokracii škodí. Drtivá většina těch "neslušných" je přesvědčena, že ten neslušný je ten, nebo tamten, ale nikdy si to nemyslí sami o sobě a proto se chovají tak, jak se chovají. Zatím ale není žádný prostředek (demokratický), aby tyhlety neslušňáky napravil. Tedy vlastně jsou - rodina, škola, vzdělání, studium apod., ale ty zatím nejsou stoprocentně účinné. Na smetišti nevyrostou orchideje samy od sebe. Takže by bylo ponejvíc záhodno to "smetiště" zkultivovat, ale o to se musí zase někdo zasadit a to je další problém, ono to taky bude něco stát, jako každá dobrá věc a zase je jen na lidech, co si vyberou. Takže je to pořád ten uzavřený kruh. [chechtot]

108211

15.6.2006 15:00

RE: Demokracie

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 108211

Pane Matoušek... Možná jste to jenom nezaregistroval, ale od dob Masaryka se toho mnohé takříkajíc "proměnilo". A to velmi! Možná víc, než si dokážete vůbec představit. Mluvit o demokracii, o něčem co není, co neexistuje, co je iluze, je docela odvážné a bohužel nesvědčí dvakrát o soudnosti. To bude zřejmě tím důvodem a příčinou proč současně říkáte: Takže je to pořád ten uzavřený kruh. - O ničem jiném, než o bloudění v kruhu je celá ta dnešní "demokracie", včetně veškerých diskuzí, včetně naší, jakou spolu vedeme. Kvadratura kruhu. [chechtot] [chechtot] Ignorovat (nepřijmout) skutečnost na skutečnosti samé nic nemění.

108253

15.6.2006 10:11

RE: Zdanlive prirozenou cestou

Petr Řehák 195.?.?.?

Reakce na 108187

Nevim co podle vas znamena slovni spojeni "prava demokracie" a zda je z vaseho pohledu pritomna tady a ted, ale upresnim tedy to co popisuji a verte ze budu strasne rad kdyz mi alespon nektere body vyvratite.
- Statni i celosvetove usporadani je nastaveno nespravedlive a tim nemyslim komunisticke teorie ze vsichni maji mi stejne, ani to ze schopnejsi se maji mit lepe, ale proste fakt ze MOC lezi v rukou VYVOLENYCH
- Ackoliv se vsichni muzeme dohadovat o tom kdo jsou ti vyvoleni ci jak lepe moc prerozdelit je to jedine co s tim muzeme delat
- Drtiva vetsina lidi se tim ani nezabyva nebo prohodi jednu dve vety a mavne nad tim rukou protoze zit v ILUZI je mene bolestive a pohodlnejsi nez se zabyvat problemy jejichz resenise zda v ramci lidske generace nemozne
- Ackliv je clovek otrokem celosvetoveho systemu jehoz paraty mozna nezasahuji plnou silou na dno oceanu nekterych ostruvku v tichem oceanu a mozna stredu destnych pralesu jasa a krici na plne plice ze je svobodny.
- Vetsina lidi vymenila svobodu dobrovolne za iluzi protoze bezpecnejsi a mene bolestne je drzet se vetsiny (zamerne nepouzivam hanliveho oznaceni stado) nez vest marny boj proti necemu k cemu se ta vetsina ochotne prida

Prosim vyvratte me ze nejsme tercem kazdodenni manipulace, ze plati stejna pravidla pro vsechny, ze mam moznost svobodne si zvolit jak zit a hlasat jakykoliv nazor samozrejme bez omezovani nekoho jineho, ze nejsem otrokem systemu ktery nelze zmenit bez ohledu na ktera strana je u kormidla nebo na statni usporadani. Vyvratte me pocit strachu ze kdyz reknu na hlas "skodlivy" nazor nebo budu provadet "skodlive" veci pricemz ani jednou z tech veci neublizim zivemu tvoru bude me krome svobod kterych se me jiz ted nedostava odejmuta i svoboda volneho pohybu.
Vyvratte me alespon cast toho a budu vam strasne vdecny.

108235

15.6.2006 14:34

RE: Zdanlive prirozenou cestou

zapa 69.?.?.?

Reakce na 108235

Rad odpovim, p. Rehak

V podstate mate ve vsech bodech pravdu. Nicmene ve fluidite lidskeho chapani muzete videt realitu v mnoha ruznych odstinech te same barvy, nerku-li v celem spektru barev. Tudiz a to je zrejme prirozenost lidska, se nikdy nedoberete 'absolutni' pravdy. Vse je vec chapani.

Dale... at jsme na tomto svete z jakehokoli duvodu (a neverim, ze jen proto abychom si skodili), hledame 'vyssi' poslani, cil, ideal. Ten ma mnoho forem. Mnohe jsou tzv. vyzkousene a jiz zprofanovane. Ja tomu neverim! Duvodem proc takovemu pristupu v chapani neverim je, ze jsme (coby lidstvo) jeste nedokazali opak. Tudiz ty idealy stale trvaji. Muzete zastavat roli pasivni, aktivni ci neco mezi. Co Vas vice uspokoji?

Nedokazali jsme, ze demokracie ci socialismus jsou nezitelne, neproveditelne a nerelne - my jsme je proste jeste NEVIDELI. Pouze jsme je utopili (ci nechali docasne utopit, chcete-li) v kalnych vodach sobectvi a boje o moc. A proto i nadale zustavaji skvelymi idealy o ktere je treba se uchazet. Krome snu nemame nic!

108249

15.6.2006 14:46

RE: Zdanlive prirozenou cestou

Had 88.?.?.?

Reakce na 108235

Zdravím p. Řeháku,
sice Jste žádostiv nějakého vyvracení Vašich konstrukcí od někoho jiného, ale po přečtení Vašeho příspěvku s mnoha variantami slova "svoboda", se mi vybavila dejme tomu zkušenost, stav, který se dá lapidárně shrnout: svoboda je stav, niterné rozpoložení, které má (může) být na vnějších podmínkách nezávislé.
A hlásá se to kupodivu hlavně ve všelijakých tzv. duchovních systémech, naukách atd.
Určitě bylo, je a bude těžké "koupat" svoji mysl, pociťování i tělo - prostě celou bytost, jež může uvědoměním obsáhnout - v kvalitách (vibracích), které jsou ekvivalentem toho, co se nazývá svoboda - tedy být svobodný, nebo PROŽÍVAT svobodu, ale lze to.
A pak i při plnění si vnějších povinností (neboť život, to jsou hlavně povinnosti, ať už chtěné, nebo ne) lze niterně žít svobodně a tím vytvářet lepší předpoklady pro kvalitnější život v první řadě pro sebe samého, ale i pro souputníky a následovníky.
V jistém směru zlepšování života se tomu říká "překonat svět".
A to vše vyvoleným, nebo nevyvoleným navzdory...

Fakt ovšem je, že tento svět je jedno velké neštěstí a jen zaslepenec a "mlaďas" to zatím vnímá jinak. [pláč]

108251

15.6.2006 14:55

RE: Zdanlive prirozenou cestou

zapa 69.?.?.?

Reakce na 108251

Dekuji za doplneni Hade.

Nejste tak vzdalen mym predstavam. Ja jsem postavil moji odpoved pro p. Rehaka asi trochu 'vzletneji'.
z.a.p

108252

15.6.2006 21:40

Pro Hada a Zapa

Petr Řehák 85.?.?.?

Reakce na 108252

Vase odpovedi se v mnohem shoduji proto to smicham dohromady [mrknutí jedním okem]
Zap
> Krome snu nemame nic!
Ano to je presne ono .. velkou ast zivota zijeme opravdu ve snu. A dokonce je to vyhodne a prijemne ovsem pri sneni efektivne ovlivnovat okoli.

Had
Tohle me vsechno pripomina tak trochu Budhismus. A opravdu tudy take vede cesta ven .. ovsem jen pro ty kteri jsou ochotni vzdat se vseho materialna a dokazat zit stastny trebas i pod diktatem .. ovsem takhle daleko v duchovni ceste jeste nejsem abych nechal veskere prikori ktere vidim prochazet skrze mne a nebyt jim zasazen.

Celkove se me obe odpovedi jevi jako spise navod jak v soucasnem svete lepe prezit. Mozna je to dokonce i lepsi a to co me nuti chtit svet nejak menit je jenom hloupa myslenka .. ale mam proste pocit ze porad zustavaji jen 2 cesty ven .. jedna je nejakym zpusobem sklopit zrak a snazit se byt stastnejsi a moc se nerozhlizet .. druha je bolestnejsi a znamena rozhlizet se kolem sebe, pozorovat ale stejne nic nemoci ovlivnit [pláč]

108262

16.6.2006 1:50

RE: Pro Hada a Zapa

zapa 69.?.?.?

Reakce na 108262

Jsem rad, ze si vzajemne vsichni 3 rozumime.

Kazdy v urcitem bude zivota hleda odpovedi, nekdy usilovneji nez jindy a to nezavisle na veku ci stupni poznani. Nase vzajemna vymenena a porovnatelna zkusenost nas obohacuji. Rika nam, ze nejsme na tomto svete sami a ze sdilime to, cemu se rika lidskost.
z.a.p [smích]

108278

14.6.2006 18:40

RE: Zdanlive prirozenou cestou

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 108167

"nejakych 30% hlasu volicstva bylo zaparkovano na uzemi tzv. ministran"
To co píšete je nesmysl, který lze snadno ověřit. Při letošních volbách do sněmovny bylo odevzdáno 5 348 976 hlasů. Z těchto voličů hlasovalo 5.029.823 (tedy 94 %) pro pět stran, které se do sněmovny dostaly. Je jisté, že toto volební chování je 5% klauzulí ovlivněno, ale prostě nejde tvrdit, že třetina voličských hlasů ve volbách propadla.

108190

15.6.2006 14:40

RE: Zdanlive prirozenou cestou

zapa 69.?.?.?

Reakce na 108190

To je pravda, ale je to jen vysledny dopad

predchoziho procesu, ktery jasne demonstroval volicum, ze davani hlasu 'okrajovym' stranam jim neda moznost representace. Jinak receno, predvolebni 'predzvykavajici' masinerie NASMEROVALA VOLICE PRYC od jejich skutecneho vyberu. Toto by nam Zvedavcum nemelo byt neznamo - je to klasicky pripad manipulace. Vysledek je ten, ktreremu se rika "voleni mensiho zla". Skoncili jsme (s temi 94% jak zminujete) vlastne volenim toho co jsme nechteli!

108250

14.6.2006 21:10

Po modré společně

Karel z Čech 212.?.?.?

http://www.volny.cz/bambusy/obra/po_modre_spolecne.jpg

108198

14.6.2006 21:27

Pane Králi,

mech 213.?.?.?

tentokrát se opět pletete, to neudělaj, protože jestli jo, tak tady končím. Nazdar

108200

15.6.2006 12:42

RE: Pane Králi,

keys 62.?.?.?

Reakce na 108200

Mechu, nevím, kde končíte, ale vězte, že je to vůbec nezajímá, že někde končíte. Jste ten poslední, o koho mají teď zájem.

108245

21.6.2006 0:52

Možná se pletete všichni

Petr Kunz petrik1 (zavináč) volny (tečka) cz 212.?.?.?

Pokud Parouback nedovolí sestavit tuto koalici ODS-Lidovci-Zelení,tak má v kapse veliký trumf v podobě menšinové vlády se zelenými a podporou komunistů a v podstatě má zajištěnou nejen více jak 100 člennou poslaneckou podporu,ale navíc se bude ještě hájit,že má menšinovou vládu a nepodařilo se mu dosáhnout všeho,co chtěl a za to schová cokoliv.Český volič se nechá totiž rád opíjet tím,že ,pokud dá hlas " švédskému modelu státu " ala ČSSD ,tak vlastně se může mít jen dobře a nic ho to nebude stát.

108567

Tuto stránku navštívilo 6 139