Diskuze k článku

Chystá se další jedenácté září?

Příspěvků 149

17.3.2006 1:13

Pruhledna politika "Ameriky" a jejich zidovskych vladcu pripravuje mnohem horsi veci.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Staci maly odstup od vaseho TV a zjistite o co "Americanum" jde ,tedy presne zidum vladnouci v Americe,nebot takova je zkutecnost,jak sam Arial Sheron rekl reporterum: MY-zide jsme Amerika a oni to dobre vedi,takze zde nepisi nic noveho.Amerika ,jmenujme je tak,neocon,provadi politiku pratelstvi s Cinou,protoze nechce primy konflikt,ktery by nasledkem se ani nedal vubec prirovnat k 11 Septembru,ale ,co dela ,provadi postranni politiku proti Cine ,vis jednani s Indii,co by mocneho souseda Ciny jez by byl vyzbrojen "Amerikou" a potom nejaky ten konflikt a uz by byli v sobe ,to je plan techto Washingtonskych vladcu ,proto i ministrne zahranici se zastavila v Australii ,upozornit naseho ministerskeho predsedu co ma delat s uranovou rudou a komu ,ji hlavne prodat v ramci "americkych planu",jako by uz zasvineni DU teto planety nestacilo.Je samozrejme ,ze Cina toto vidi,vedi proc je Taiwan tak podporovany "zapadem",vedi ,co za kamaradstvim k Indii spociva,nebot zidovsti sejdiri si spocitali ,ze padem dolaru padne i jejich vsemocny vliv na tento svet a ze sen o svetovlade sebevyvolenych se pozdrzi ,kdyz uz jsou tak blizko a pomalu tri ctvrtiny sveta skace ,jak oni piskaji ,den holocaustu,mesic holocaustu,souzeni vsech jez kritisuji stat Israel a zidy ,dodavani zidovskych zakonu k zakonum statu-"NOadith law",antisemitickych opatreni,souzeni a predavani revisionistu a mnoho jineho az po prohlaseni zidovskeho presidenta v USA Foxmana ,ze Novy Zakon je antisemiticky a ma byt zrusen a mnoho jineho,ale Cina ,jim nechce zkakat ,jak piskaji ,naopak ,jeji vliv nezadrzitelne roste,Panamsky pruplav je v cinskych rukach a "Amerika" ma 8.5 trilionu dolaru dluh,Greenspan dostal rytirsky titul a otazkou je za co?
Takze ,nedejte se osalit dvoji politikou neoconu-zidu z Washingtonu,ta nova katastrofa ma byt vyprovokovana valka az dostatecne cinske sousedy -Indii,vyzbroji za penize krestanskych danovych poplatniku Ameriky k teto pristivalce,jinak se Cina neda zastavit,tak ,jak Britanie nemohla zastavit rozvoj Nemecka,kdesto ted to ma byt nuklearni valka s prispenim australskeho uranu na prani "Washingtonske vlady" vyvolenych.

97973

17.3.2006 3:18

RE: Pruhledna politika

zap 70.?.?.?

Reakce na 97973

Takze ,nedejte se osalit dvoji politikou neoconu-zidu...
-------------------------------------------------------------

To se teda nedame ani nahodou pane Nohejl.

Jak tomu rozumim tak je i Astralie pekne rozjebana (ctu jednu stranku primo z Australie). Jen by me zajimalo, co to bylo za eso ten "silver budgie". Vim ze uz tam PM dlouho neni, ale pred nim jak tomu rozumim, tam byl jakz-takz poradek. Snad jsem zaslech neco v tom smyslu, ze zaprodal Australii americkym Zidum....

97989

19.3.2006 13:31

RE: Pruhledna politika

Vladimir 81.?.?.?

Reakce na 97989

Prectete si tohle.
A pokud Vam z toho nebude behat mraz po zadech spolu se zlosti, pak vam gratuluji

http://mathaba.net/0_index.shtml?x=528642
http://mathaba.net/0_index.shtml?x=530827
http://mathaba.net/0_index.shtml?x=528455
http://mathaba.net/0_index.shtml?x=508447 [zahanbení] [zahanbení] [zahanbení]

98386

19.3.2006 17:51

RE: Pruhledna politika

zap 65.?.?.?

Reakce na 98386

Ne, dobre mi z toho neni.
Brzy se asi dockame zacatku konce.
Koncem brezna, zacatkem dubna.....brzo po izraelskych volbach;
je mozne, ze toto je jedna z poslednich dizkuzi. Doufam ze ne.
--------------------------------------------------------------------
Vcera jsem narazil na skvelou diskusi s Jeffrey Blankfortem zde:

http://www.voltairenet.org/elements/logo/logo-voltairenet.gif

98449

19.3.2006 18:18

RE: Pruhledna politika

zap 65.?.?.?

Reakce na 98449

Omlouvam se, mel jsem zato, ze se samocinne vytvori spojeni na clanek.
Tady to je:
http://www.voltairenet.org/article136002.html
-----------------------------------------------------------------------

Vyhoda voltaire.net je take to, ze se necha cist ve dvou slovanskych recech (rustine a polstine) rovnez ve skandinavskych, pro krajany kteri ziji v te casti sveta.

Za nevyhodu bych povazoval ne prilis cetne obnovy (updates). Jinak je to jeden z nejserioznejsich zdroju v me znalosti.

98463

19.3.2006 18:55

RE: Pruhledna politika

google 84.?.?.?

Reakce na 98449

skutocne dobre.

zda sa, ze aj "my favorite jew" Chomsky, zatvara pred neprijemnymi faktami, dotykajucimi sa skutocnej moci jeho sukmenovcov v usa, oci.
tiez som nemal ani potuchy, ze bol aj sionistom.

98487

19.3.2006 22:05

RE: Pruhledna politika

zap 65.?.?.?

Reakce na 98487

Tak tak, pane Google.

A proto se mi nechce byt rasistou (omlouvam se, ze to zminuji). Tenhle je take Zid. Ale jak vime neni zid jako Zid. Tenhle vi co mluvi... a ma odvahu!

O Chomskem se rika, ze je "nejvetsi zijici intelektual". Kdo se rozhodl mu pridelit takovou cenu? Tenhle Jeffrey ma myslim v sobe vic nez Chomsky muze dat dohromady, ac kazdy ma jiste sva specifika. Oba jsou svym zpusobem hvezdy a disidenti vhodni pro gulag. [cool]

98614

19.3.2006 22:28

RE: Pruhledna politika

google 84.?.?.?

Reakce na 98614

>Tak tak, pane Google.

>A proto se mi nechce byt rasistou (omlouvam se, ze to zminuji).
>Tenhle je take Zid. Ale jak vime neni zid jako Zid. Tenhle vi co
>mluvi... a ma odvahu!

este k tomu rasistovi. myslim, ze ste to skutocne nepochopil ako to myslim.
ale nehra to rolu.
ale, ak mate chut, tak si to precitajte:
http://www.zvedavec.org/nazory_1527.htm#ptr97229

>O Chomskem se rika, ze je "nejvetsi zijici intelektual". Kdo se
>rozhodl mu pridelit takovou cenu? Tenhle Jeffrey ma myslim v sobe
>vic nez Chomsky muze dat dohromady, ac kazdy ma jiste sva
>specifika. Oba jsou svym zpusobem hvezdy a disidenti vhodni pro
>gulag. [cool]

ak ide o tuto temu, tak urcite.
ak ale chodi o "vedecke" zalezitosti, v tom najlepsiom slova zmysle, tak je Chomsky skutocne po prave tam, kde sa na tom rebricku nachadza.
Chomsky je hlava a to mu treba uznat aj keby bol po druhej strane barikady. a to on nie je.

98625

18.3.2006 18:28

RE: Pruhledna politika

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 201.?.?.?

Reakce na 97973

Chtel sem se zeptat protoze ekonomii rozumim jak osel houslim,na to od koho si vlastne USA pujcuje??pokud vsechny staty dluzi...tedy aspon myslim..Cina mozna ne.a tak kdo jim vlastne pujcuje a proc to dela?? vzdyt sance, ze se mu ty penize vrati je hrozne mala..to musi preci odbornik pres ekonomiku vedet ne??a v jake mene jim to pucujou???v Dolarech?? ten preci stale klesa takze je to ztratove ne??prosil bych od nekoho vysvetleni i pro pomalejsi jako sem ja...))
jinak koukal sem na nase bankovky a na nich uz take neni za sou kryte zlatem..tak cim tedy??a od koho si pujcuje nas stat.??dluhopisy?? ty to snad vsechno neutahnou ne??kolik je vubec takovej urok na dluhopis??..
diky za odpoved...
jinak ten clanek o podprahovem vnimani(nebo spis ten odkaz),byl velice zajimavy..jako muzikanta me to velice zaujalo..
Diky bohu za Zvedavce a jine podobne stranky..zdravim vsechny z Mexika. [velký smích]

98260

18.3.2006 18:38

RE: Pruhledna politika

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 98260

Vemte si to takhle. Čína třeba má ví dolarů než potřebuje, i kdyby je měla prodávat jako hajzlpapír. Když z nich nepůjčí američanům nějaký zpátky, na nic jiného, než na ten hajzlpapír dobré nebudou. Takže nějaké půjčí a za zbytek si koupí v Americe třeba 42 street v New Yorku i s krámama a lidma. Pak se uvidí, až dojdou věci co se dají v Americe koupit, pak přestane i půjčování a nastane veselice. [chechtot]

98261

19.3.2006 10:26

RE: Pruhledna politika

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 98261

Za US$ mi prodaji i jidlo temer vsude na Zemi.
U tech kanadskych si tim takto jisty nejsem [vyplazený jazyk] , Antiseptiku.

98367

19.3.2006 10:49

RE: Pruhledna politika

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 98367

>Za US$ mi prodaji i jidlo temer vsude na Zemi.

Zatím!

98370

19.3.2006 14:21

RE: Pruhledna politika

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 98370

Zatím. Raději bejt váma bych si koupil zásoby dokud to jde. Mě ten kanadskej vyměněj rádi v bance za cokoliv jiného. [smích]

98392

19.3.2006 16:02

RE: Pruhledna politika

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 201.?.?.?

Reakce na 98367

No u nas v cechach by vam na to hodili bobek,ale kdybyste ten dolar pustil za patnact tak by vam to jidlo asi prodali ,to je pravda.. [chechtot]
Kdyz sem delal cisnika na Staromaku(dva mesice) tak jsme tam vykupovali Dolar za dvacet a to byl Dolar jeste nejaka mena.!! [oči v sloup] Vzdycky sem se divil proc radsi nejdou do smenarny. [zmaten] ta Americka inteligence me asi neprestane udivovat... [překvapení] a nebo mam proste na ne smulu... [mrknutí jedním okem]

98408

19.3.2006 16:44

RE: Pruhledna politika

V. Sodek 62.?.?.?

Reakce na 98408

>No u nas v cechach by vam na to hodili bobek,ale kdybyste ten
>dolar pustil za patnact tak by vam to jidlo asi prodali ,to je
>pravda.. [chechtot]
>Kdyz sem delal cisnika na Staromaku(dva mesice) tak jsme tam vykupovali Dolar za dvacet a to >byl Dolar jeste nejaka mena.!!
Ano, ano.....velka pravda.
V 90tych letech jsem nabidl praci mnoha cisnikum a servirkam, platil za ne soc.a zdr.pojisteni....
Jeden z mych zivotnich omylu takto spolupracovat s lidmi, kteri v CR prisli a o praci žádali.
Docela zvlastni skupina, povetsinou s charakterem pokrivenym byvalym systemem.
Ale takovych skupin tady operuje cela rada, nejen cisnici a servirky.

Jesteze me ta aktivita tehdy nezivila [cool]
Nekdy to byla i legrace se divat, jak hluboko dokazou tito lide klesnout pro ten mrzsky peniz.
Trochu jsem se tehdy za ně [zahanbení] .

98420

24.3.2006 8:16

RE: Pruhledna politika

Dancan 24.?.?.?

Reakce na 98367

Vim,ze se vam pletu do diskuse...ale uz bych si tak jistej s tema americkejma papirkama nebyl..Zazil jsem nekolikrat v Cesku,v Nemecku,Irsku a jednou i v Rakousku,ze jim americky papirky uz nebyly sympaticky a ve trech pripadech vloni v lete me s nima odkazali nekam,ale kanadsky si vzali s usmevem [velký smích] To ja jen tak..doporucuji si brat misto ty sebeduvery na vejlety svacinu!

99954

24.3.2006 9:56

RE: Pruhledna politika

Ben Hur 70.?.?.?

Reakce na 99954

>Vim,ze se vam pletu do diskuse...ale uz bych si tak jistej s tema
>americkejma papirkama nebyl..Zazil jsem nekolikrat v Cesku,v
>Nemecku,Irsku a jednou i v Rakousku,ze jim americky papirky uz
>nebyly sympaticky a ve trech pripadech vloni v lete me s nima
>odkazali nekam,ale kanadsky si vzali s usmevem [velký smích] To ja jen
>tak..doporucuji si brat misto ty sebeduvery na vejlety svacinu!

Uz jste nekdy slysel o tom, ze existuji Master a Viza Card. Pri cestovani sebou nikdo papirky nevozi a na tyto karty vam vyplati Banky zemi ktere jmenujete obnos v kterekoliv mene, muzete s nimi platit v obchodech, restauracich, hotelich atd. To ze by je nekdo neakceptoval to se me jeste nestalo. A, ze jsem tuhle planetu brobrouzdal. Vy jak to vypada, moc velke zkusenosti z cestovanim nemate, kdyz si berete na cesty termosku a svacinku.

99961

17.3.2006 1:14

To neni silena fantasie...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

...ale v Bushove situaci jedina moznost jak totalne nepotopit jak sebe, tak svou stranu a navic sjednotit narod v boji proti "nepriteli" [zahanbení]

Samo, proti tomu iluzornimu nepriteli a ne proti tomu skutecnemu - proti vlade, jenz amikum vladne.

Tohle nemuze dopadnout dobre... [pláč]

97975

17.3.2006 1:23

Otázka je kolikrát může Buš ječet vlk a vlk nikde

Antiseptik 69.?.?.?

může se stát že mu to doma už nesežerou? Doufat snad můžu?

97976

17.3.2006 8:35

ano

teu teutonka (zavináč) centrum (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 97976

Taky v skrytu dušičky doufám, že Američané nejsou až takové stádo, aby se nechávali plašit furt dokola. Nakonec i kdyby byli, tak už jen prosté vyčerpání otupí jejich ochotu dělat ze sebe zbabělé ustrašence non stop.

98021

17.3.2006 3:10

Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

zap 70.?.?.?

casto od nej ctu veci na www.counterpunch.org
Ne kazdy louska anglictinu, takze takhle se to dostane ke cteni vetsi ctenarske obci. Blahopreji vydavateli k vyberu! [smích]

97988

17.3.2006 12:37

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

zap 65.?.?.?

Reakce na 97988

Dnesni clanek na Counterpunch:

Feds Schedule $385 Million Concentration Camp To Be Built By Halliburton Subsidiary........
(Federalni vlada planuje koncentrak za $385 milionu ktery ma byt postaven pobockou Halliburtonu.)

Cloveka samozrejme napadne myslenka: proc koncentrak v zemi svobody? Je to vubec 'zeme svobody'? A jake svobody, ceho konkretne (tedy krome moci penez)....?
Jenom si vezmete kolik knih bylo napsano a filmu natoceno s nametem 'svobody' v Americe. Kolik pristehovalcu na to blahove verilo....a rozplyzlo se to v nivec. Pravdepodobne ani ti co ty knihy psali a ty filmy tocili tomu sami neverili. Tohleto musi nutne vyustit ve vseobecnou frustraci a nasledny kataklysmus.

98052

17.3.2006 14:25

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 98052

Největší ironie ovšem je, že Amerika, který o nic než o peníze nejde, vlastně žádný nemá. Kongres právě schválil překročit dlužní limit skoro o trilion dolarů. Jsem zvědavej kdo jim to sakra dneska ještě půjčí. Ale on se nějakej vůl najde, jako vždy.

98078

17.3.2006 14:34

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 98078

No, to že je nemá Amerika, neznamená, že by je nemělo pár Američanů. Nebo spíš Bušistánců.

98081

17.3.2006 14:42

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 98081

To je jasný, když utrácíte trilióny, tak se nějaký ty miliardy klidně šikovně stratěj. Ale to jsou kapky v moři. [smích]

98082

17.3.2006 23:49

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 98082

Utrácí, jak utrácí. To se jen státní peníze přelévají do kapes kamarádů. Za co, je zcela bezvýznamné. Stát si s tím v budoucnu nějak poradí. Bude muset. Ale kamarádi se nakapsují okamžitě.
Já na bráchu, brácha na mě. A je všeobecná spokojenost. Hloupí občané bušistánu to zacálují.

98148

18.3.2006 12:08

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 98148

Mám vážné obavy, že tentokrát už to stát neustojí. Že už rakovina bušitida prožrala organismus nenávratně. Jenže to je rakovině jedno. Bušistánci krizi přežijí. Mají zázemí, jak přežít. Ranče, bunkry...

Jinak, občas jsou slyšet hlasy, že je potřeba jim v tom zabránit nějakou revolucí. Nemá to cenu. Už to stejně nejde. To je totiž sociální jev, stav společnosti. Revoltovat má cenu proti krvavému diktátorovi ale tady je problém se zpitomělou většinou. A páky k jejich oblbování mají opět "bušistánci všech zemí spojení". Masivní kampaň v nemilovaných mainstream médiích by mohla něco dokázat ale kdo je má v rukou?

98232

18.3.2006 20:25

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 98232

No rekl bych, ze busistance stejne jako cechystance nebo nemcistance, politika ja na brachu bracha na me ze statnich penez prilis netesi. No josou v podobne situaci jako v Nemecku nebo CR v tom, co s tim muzou vlastne delat.

98277

20.3.2006 21:46

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 98277

Podobná situace to jistě je, ale i rozdílná v tom, že u nás si to lidé na rozdíl od bušistánu uvědomují a nebojí se o tom mluvit.
Zatím Guantanamo je od nás daleko a naše vláda koncentráky pro své odpůrce nechystá.
Třeba skutečně jen zatím.

98825

21.3.2006 6:27

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 98825

Tady lidi taky vedi a nejsou tupy aspon ti s kteryma byla rec, i kdyz prumerne to bude horsi, jsou vic izolovani a vseobecna uroven vzdelani je nizsi. Mrknete se na pruzkum mineni ohledne juniora a jeho duveryhodnosti a valky v Iraku.

98901

17.3.2006 15:00

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 98078

>Největší ironie ovšem je, že Amerika, který o nic než o
>peníze nejde, vlastně žádný nemá.

Než ironie, řekl bych, že se jedná o dokonalou a do posledního detailu sofistikovaně propracovanou iluzi. Orwel by měl radost. VÁLKA JE MÍR, SVOBODA JE OTROCTVÍ,NEVĚDOMOST JE SÍLA, MÍNUS JE PLUS. Pánové, uznejte sami, žijeme v naprosto fantastické době.

98084

17.3.2006 15:07

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

google 84.?.?.?

Reakce na 98084

>Orwel by měl radost. VÁLKA JE MÍR, SVOBODA JE
>OTROCTVÍ,NEVĚDOMOST JE SÍLA, MÍNUS JE PLUS. Pánové, uznejte
>sami, žijeme v naprosto fantastické době.

ale samozrejme, ze ano.

tak, ako sa nemoze stat pre zelenych nic lepsieho, ako je atomovy GAU

tak isto, neexistovala nikdy lepsia doba, pre paranoidnych teoretikov sprisahneckych spiknuti, ako je dnesok.

98086

17.3.2006 15:20

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 98086

Zbývá jenom otázka, kdo je víc paranoidní. [smích]

98090

17.3.2006 19:39

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 98090

...anebo jestli jsme dostatecne paranoidni [mrknutí jedním okem] [oči v sloup] [zahanbení]

98118

17.3.2006 19:39

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

krysa 84.?.?.?

Reakce na 98086

ad: >Orwel by měl radost. VÁLKA JE MÍR, SVOBODA JE
>OTROCTVÍ,NEVĚDOMOST JE SÍLA, MÍNUS JE PLUS. Pánové, uznejte
>sami, žijeme v naprosto fantastické době


Jen tak pro prdel, podobné texty jako třeba Love is hate, Bombs keep us free, Freedom is a myth, You want truth but you need lies a podobně se před nějakým rokem coby podprahovky objevily na TV NOVA.
Nasnímané jednotlivé obrázky mám na webu taky, viz:
http://krysatec-labs.benghi.org/phprs/view.php?cisloclanku=2004092622

98117

17.3.2006 22:50

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

oji 194.?.?.?

Reakce na 98117

To je Váš blog?

oji

98142

17.3.2006 23:41

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 98117

Mohu vás doplnit, taky velmi zajímavý odkaz na úplně stejné téma:
http://eldar.cz/studna/arxiv/podprahovky-prepis.html
Začínám mít pocit, že by bylo nelepší vyhodit televizi, počítač, rádio, mobil a zdrhnout někam hoodně daleko...

98147

18.3.2006 6:32

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 98147

Televizi, rádio, OK - vzhledem k výše popsanému chápu. Mobil - dobrá, až budu chtít někam zdrhnout, tak aby mě nelokalizovali (A taky ty škodlivé vlny, že...). Zatím ovšem nezdrhám, tedy to počká. Ale počítač PROČ??? Leda tak kvůli pařanům, to by bylo vysvětlení... zajímavé, že o možnosti podprahových sdělení v počítačovýhc hrách jsem ještě nikdy nikde neslyšela. Což ovšem nic neznamená. Na druhé straně vím, jak mnozí ti vymatlanci končí a nepotřebují k tomu ani manipulaci na základě podprahových sdělení. Ty hry samy o sobě jsou pěkné svinstvo. [pláč]

98193

18.3.2006 7:01

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 98117

Pokud je to seriozni, tak to je opravdu pruser. A jeste vetsi pruser je, ze ty gaunery nekdo necapl za limec nezkopal do krychle. Podprahova reklama je vetsi svinstvo nez hruba demagogicka propaganda. [pláč] [naštvaný]

98203

17.3.2006 15:10

sémantika, lingvinismus a myšlení bez jazyka - to je nářez, panečku:-))

teu teutonka (zavináč) centrum (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 98084

Pokud by ta iluze byla skutečně dokonalá, nenašel by se nikdo, kdo by ji za iluzi označil; takže ten postřeh kulhá na obě nohy.[smích] Ale jako příspěvek dobré.

98087

17.3.2006 15:11

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 98084

V naprosto fantastické době. Kdyby jsme si o tom nemohli společně zde diskutovat díky Internetu, tka bychom se věichni, soukromě, doma v klidu asi zbláznili. Orwel se otáčí v hrobě a myslí si: "Vdyť jsem je varoval pitomce, proč neposlouchali?" Lidská blbost a americké dluhy neznají mezí. LÁSKA JE NENÁVIST, NAHOŘE JE DOLE, PRAVDA JE LEŽ.

98088

17.3.2006 15:14

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 98088

Jako kdybyste to neznal. Komu není rady, tomu není pomoci. Co nevyléčí léky, vyléčí železo, co nevyléčí železo, vyléčí oheň, co nevyléčí oheň, je třeba pokládat za nevyléčitelné...Hippokratés

98089

17.3.2006 16:08

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 98078

Naše vzrůstající katastrofická zadluženost přesahuje i ty nejhorší představy většiny lidí. Nemnoho lidí si například umí představit, co to vůbec trilion dolarů je a i zjednodušené, naprosto nevystihující a zavádějící "objasnění", že každý Američan, od novorozeněte až po gerontíka v posledním tažení má na futru přes 33 tisíc dolarů, je fantasticky optimistické. Více než polovina Američanů totiž nepřispívá ničím k vytváření ekonomických hodnot (GNP, chcete-li) a naopak dluh "na hlavu" produktivní části populace svými (ne vždy jen legálními) nároky několikanásobně zvyšuje tak, že uplacení dluhu je, pro všechny praktické důvody, vyloučeno. Blížíme se k situaci, kdy nebudeme schopni platit ani úroky z dluhu (na placení části z nich si už na další úroky půjčujeme) a potom the shit hits the fan.

98099

17.3.2006 16:17

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 98099

Je to trochu jako si koupit dům a po placení po dvaceti letech zjistit, že dlužíte mnohem víc než jste si půjčil, zatímco dům už spadl co? [chechtot]

98100

17.3.2006 16:30

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

Honza777 213.?.?.?

Reakce na 98100

>Je to trochu jako si koupit dům a po placení po dvaceti letech
>zjistit, že dlužíte mnohem víc než jste si půjčil,
>zatímco dům už spadl co? [chechtot]


... a to všecko "vědecky" [chechtot]

98102

17.3.2006 19:46

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 98100

Tak nějak, jen v mnohem větším a horším měřítku [oči v sloup]

98119

18.3.2006 7:04

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 98119

Komu se vlastne dluzi? Mozna, ze nektere splatky budou vyrovnany jistymi sluzbickami, vojenska supervelmoc ma co nabidnout. [pláč]

98205

18.3.2006 11:28

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

google 84.?.?.?

Reakce na 98205

dnes su usa na tom tak zle, ze si dokonca na vypalne pre israel, musia poziciat.
u zida.

98228

18.3.2006 15:25

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 98228

mám tomu rozumět, že si na výpalné pro Žida musí vypůjčit u žida?

98248

18.3.2006 16:16

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 98248

Není to bezvadnej byznys??? [velký smích]

98252

17.3.2006 21:45

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

jan 64.?.?.?

Reakce na 98099

Pokud mate zajem dozvedet se o zivotnich perspektivach dnesnich mladych universitne vzdelanych amiku(prumerne zadluzeni absolventa po skole dela dnes 20-30 tisic) pak zde blog:

http://anyakamenetz.blogspot.com/


98134

17.3.2006 19:00

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 206.?.?.?

Reakce na 98052

K článku v CounterPunch je třeba dodat, že úryvek článeku z US tisku v něm uvedený, zní:
"Federální vláda udělila smlouvu v ceně $385 milionů na stavbu dočasného vězení na území USA pro Immigrační Úřad za účelem shromáždění a odstranění (nezákoných immigrantů, můj dodatek) společnosti Kellog,Root a Brown, pobočce Haliburtonu. Tábory by měly být použité ve vyjímmečných případech."
To je tak zhruba překlad z citovaného článku. Autor tento v americkém tisku uveřejněný článek přirovnává k článku z 21/3 1933 uvedeném v Munchner Neueste
Nachrichten o začátku stavby koncentráku v Dachau.
Clancy Signal, kdo je autorem článku z CouterPunche je také autorem vycházející knihy s titulem: Žena s nejasným charakterem (Amorosní a radikální dobrodružství mojí matky Jennie, která vždy chtěla být respektovanou židovskou matkou) by Her Bastard Son. (to už si přeložte sami).
S ohledem na rodokmen autora bych nabádal k opatrnosti, tohle vypadá spíš
něco jako ty karikatůry uveřejněné "dánem".
USA s takřka 10 miliony ilegálních mexikánů takové zařízení nutně potřebují, aby byli fyzicky schopni se s těmi WETBACKS nějak vypořádat.
Ten lágr měl stát už před deseti lety. Netvrdím, že se tábor nikdy nepoužije k něčemu nekalému, ale ten uvedený důvod se mi zdá KOSHER.

98113

18.3.2006 0:54

RE: Jo, P.C. Roberts je dobrej vyber

zap 65.?.?.?

Reakce na 98113

To se zda Vam,

ale logicky to nesedi. Proc bych zaviral Mexikany do lagru za 385 milionu?? Abych se o ne za statni penize staral a zivil je? To rozhodne ne. Je snadnejsi je bud nahnat zpatky za Rio Grande a nebo jeste lepe (vzhledem k dane zkusenosti z Izraele) proti nim postavit 'zidovskou zed'. [cool]
Ty lagry nejsou rozhodne nic noveho. Jiz jich nekolik set stoji - a cekaji. Jo, na Mexikany, to urcite!

98159

17.3.2006 3:46

Americane udajne zahajili

zap 70.?.?.?

novou akci v Iraqu na sever od Baghdadu. Je v tom zapojeno asi 5000 vojaku a 100 letadel, takova Faludza v mensim. Ceka se, ze to bude probihat "nekolik dnu" (rozumejme noci - to ma agresor technickou vyhodu). Tez se pise, ze stav am. vojska v Iraqu se zvysuje. Takze, pres vsechny ty protesty a zbehy (kolem 8 tisic) se fajruje dal.

Premyslim tak o tom, jaky druh 'lidi' ti zoldaci jsou. Musi to byt monstra. Jejich zivot na pokraji kazdy den, musi hranicit s silenstvim. Pritom prakticka motivace k boji je (krome preziti) temer zadna. Pocitam, ze jsou vsichni jiz vicemene odepsani.

97992

17.3.2006 8:39

RE: Americane udajne zahajili

Esmate esmt (zavináč) centrum (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 97992

>Přemýšlím ... jaký druh 'lidí' ti žoldáci jsou. Musí to být monstra. Jejich život ... musí hraničit s šílenstvím. Přitom praktická motivace k boji je (kromě přežití) téměř žádná. Počítám, že jsou všichni již víceméně odepsáni.

Mám dojem, že se zde osobně dotýkáte pana Leha. Snad se ještě nachází na "nezvedavci" - jestli jste o něm ještě neslyšel... [chechtot]

98022

17.3.2006 13:20

RE: Americane udajne zahajili

zap 65.?.?.?

Reakce na 98022

To je sice mozne, ale neni to mym umyslem.

Ja mam vzdy zasadni problem s charakterem zaprodancu, tj. tech kteri odvedou za zold tu nejspinavejsi praci. Moje mysl byla formovana skolni vyukou dejepisu, zvlaste obdobim husitskych valek. Zoldak byl vzdy podradny, nekvalitni a nespolehlivy radoby-vojak. Stary vyraz "na baterky" by to popsal asi nejlepe. S 'lehem' jsem se rozesel od zacatku a zadna dalsi dohadovani jsem s nim nevedl.

98064

18.3.2006 21:06

RE: Americane udajne zahajili

Ben Hur 70.?.?.?

Reakce na 98064

>S 'lehem' jsem se rozesel od zacatku a zadna dalsi dohadovani
>jsem s nim nevedl.

Ale v zaludku vam bude lezet az do smrti.

98286

19.3.2006 0:28

RE: Americane udajne zahajili

zap 65.?.?.?

Reakce na 98286

Ale co Vas vede pane Bene,

nechci rikat 'hure' (asi vite co to v nemcine znamena!). [překvapení]
Navic, byl jste na me hodnej a jste spoluzpriznenec velkeho
Brancaleona...branca-branca-branca, vzhuru na Aurocastro pratele,
jsou tam zeny s velkym poza... pardon, poprsim! [chechtot]

Lej-ho, Smoc-ho ci Skopej-ho(anebo s nim nalozte dle sve potreby...) me vubec netankuje. [cool]

98319

19.3.2006 1:17

RE: Americane udajne zahajili

Ben Hur 70.?.?.?

Reakce na 98319

>nechci rikat 'hure' (asi vite co to v nemcine znamena!).

Ale jiste pane Zape, pan Lev me to pripomenul davno pred vami. Zrejme asi nevedel, ze Ben Hur neni nemecke jmeno a ze krome nemciny existuji i jine jazyky. Takze se neostychejte a klidne to Hur pouzijte, me by ani ve snu nenapadla nejaka zlomyslnmost z vasi strany.

>Navic, byl jste na me hodnej a jste spoluzpriznenec velkeho
>Brancaleona...branca-branca-branca, vzhuru na Aurocastro
>pratele,

No napodobovat bych ho rozhodne nechtel. On pokud vite zkurvil i to co ani nejvetsi blbec zmastit nedokaze..

>jsou tam zeny s velkym poza... pardon, poprsim! [chechtot]

No ani ty zeny s velkymi nadry ho na Aurocastro necekali. Byl rad, ze ho zachranili krizaci pred nabodnutim na kul od Saracenu, na ktere sestrojil tak uzasnou past, ze v ni skoncil sam. Od ukrizovani ktere mu pripravili krizaci za to ze se chtel zmocnit s otrhanou bandou zbrojnosu hradu, ktery patril jim ho jak vite nakonec zachranil pomateny mnich se svym procesim.

>Lej-ho, Smoc-ho ci Skopej-ho(anebo s nim nalozte dle sve
>potreby...) me vubec netankuje. [cool]

To se mi ulevilo. Co se tyce nicku Leho, ma uplne jiny vyznam, nez jaky zde predkladate. Zkuste premyslet.

98329

19.3.2006 18:25

RE: Americane udajne zahajili

zap 65.?.?.?

Reakce na 98329

Pomozte mi!
Ja znam hebrejsky jen 'shalom'. [smích]

98469

18.3.2006 14:47

RE: Americane udajne zahajili

zap 65.?.?.?

Reakce na 98022

Prave jsem se byl na toho 'nezvedavce' podivat.

(Nezvedavec asi znamena kontra-zvedavec coz se necha volne prelozit: ignorant.)
Vypada to jako samomluva jednoho serzanta-nespavce.
Na velke navstevnictvo to tam nevypada. [chechtot]

98245

18.3.2006 18:56

RE: Americane udajne zahajili

google 84.?.?.?

Reakce na 98245

>Prave jsem se byl na toho 'nezvedavce' podivat.
>
>(Nezvedavec asi znamena kontra-zvedavec coz se necha volne
>prelozit: ignorant.)

>Vypada to jako samomluva jednoho serzanta-nespavce.
>Na velke navstevnictvo to tam nevypada. [chechtot]

vy ste zrejme zvysil navstevnost o 50%. [velký smích]

98265

18.3.2006 22:09

RE: Americane udajne zahajili

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 98265

Já se tam byl taky podívat, myslím, že bychom tam měli chodit častěji a hledat nějaké vtipné věty.
Mně osobně se líbí tato: (hlavním autorem jsem já, neboli Leho, neboli US Army Sergeant First Class v činné službě Jan Kulísek - s dlouhým í a bez háčku nad s) [velký smích]

98296

19.3.2006 0:39

RE: Americane udajne zahajili

zap 65.?.?.?

Reakce na 98296

A nebo mu tam vsichni najednou vrazit
a spachat nejakou poradnou 'kulisarnu'- s hackem.
Treba jit vsichni najednou na stranu a ucpat
mu zachod, aby mu nesplachoval... [velký smích]

98321

19.3.2006 0:39

RE: Americane udajne zahajili

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 98296

Jak si mám vysvětlit toto?

"Zbraně hromadného ničení jsou nyní pod kontrolou ozbrojených sil USA. Jako příklad je možno uvést obrovský komplex na výrobu chemických zbraní na jihozápadě od Samarry. Dle zprávy OSN, která je součástí veřejných záznamů, v této lokalitě se nachází 5000 (pět tisíc) 122mm raket s hlavicemi naplněnými nervovým plynem Sarin."

1) Pokud by tam byly, tak je to jistě všeobecně známo, jistě by si USA a spojenci nenechali takový důkaz pro sebe...kde k tomu pan Leho přišel???

2) Což mě přivádí na myšlenku: proč všemocný "Usrael" nějakou tu ZHN nenakašíroval? Jistě by to nebyl zas takový problém a ejhle...náhle je vše v pořádku! Tak proč tedy?

98322

19.3.2006 0:59

RE: Americane udajne zahajili

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 98322

Sfc Leho žije v paralení universi, toho je třeba litovat, ne se mu divit. Usrael nic nakašírovat nemohl protože na všem co skusili nakašírovat bylo natištěno Made in USA. [chechtot]

98326

19.3.2006 9:09

RE: Americane udajne zahajili

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 98326

To je sice dobrý vtip, ale tu otázku jsem myslel vážně...já bych to, být na jejich místě, udělal. A pak bych udělal humbuk...hle, irácké ZHN!

98358

19.3.2006 9:27

RE: Americane udajne zahajili

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 98358

To je méně než pravděpodobné. Princip utajení spočívá v tom, že se musí udržet co nejméně lidí, co o tajemství ví. Čím více lidí něco ví, tím rychleji se to šíří, ač to má v hlavičce "top secret". A jak velké tajemství by byl tento sklad se ZHN, když to ví i on, neboli Leho, neboli US Army Sergeant First Class v činné službě Jan Kulísek - s dlouhým í a bez háčku nad s. Prostě takováto novina by velmi rychle vyplula na povrch.

98359

19.3.2006 15:17

RE: Americane udajne zahajili

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 98359

A otázka číslo 2?

98398

19.3.2006 15:34

RE: Americane udajne zahajili

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 98398

Odpověď může být zcela stejná. K tomu, aby tam dopravil potřebné množství ZHN, musí zainteresovat taktéž potřebné množství lidí. A věřte mi, že k dobravě takového množství chemikálií by nestačilo jen pár zpravodajců, kteří jsou vládě zcela oddaní. A já osobně si myslím, že před útokem Američané (včetně těch, co věděli, že důkazy jsou podvrh) upřímně věřili, že se nějaké ty ZHN v Iráku najdou, v první válce v zálivu jich Saddám měl dostatek. Takže ani nebyla dělána potřebná "pozitivní" opatření. No a teď už je pozdě, takového přesunu by si někdo všiml.

98400

19.3.2006 16:15

RE: Americane udajne zahajili

YAMATO 62.?.?.?

Reakce na 98400

Mě jde o to, že když byli (podle mnohých, můj názor to není) schopni uspořádat takové představení, jako 11. září, kde taky nemohlo jít jen o pár zpravodajců, tak nějaké ty ZHN by zas takový problém asi nebyl...

98411

19.3.2006 2:17

RE: Americane udajne zahajili

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 98322

No, jo papir snese vsechno, pokud jde o zdroje tak sergant vam uvede armadni bulletin. Zajimalo by me jestli US Army ma taky neco jako politruk.

98339

19.3.2006 3:47

RE: Americane udajne zahajili

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 98339

Již nám kdysi zde seržant vysvětlil že ne. Není jich potřeba, jsou tam samí sámsoběpolitrukem individua, až na ty co pak občas chytnou friendly fire.

98345

18.3.2006 7:09

RE: Americane udajne zahajili

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 97992

Myslim, ze jsou to lidi jako my. Drtiva vetsina jich vstoupila do armady, s tim ze se zvysi vzdelani budou mit staly prijem, ale hlavne nebudou nikde valcit. Staci se podivat jake ma po zacatku valky v Iraku US Army problem s verbovanim novych lidi. Ti novy udajne hodne po zelene karte.

98207

18.3.2006 13:44

RE: Americane udajne zahajili

zap 65.?.?.?

Reakce na 98207

No, nerekl bych "lide jako my", rozhodne ne jako ja.

Nikdy bych se profesionalnim vojakem nestal a tu znalost mam jiz od svych 20ti. Pokud jde o ta ruzna lakadla, jak tam ty mlade buliky dostat, dela se pro to vse mozne. Inzerce je dokonce i v motocyklovych casopisech. Tzv. odbornici-psychologove (idioti) si mysli, ze podstupovani rizika na motocyklu bude to same jako podstupovani rizika zabiti v boji. Velky omyl!

Ale nepochybne, velky zdroj budouciho materialu je za Rio Grande. Tak jako za vietnamske valky byli vhodne eliminovani cernosi, nyni to budou tzv. 'hispanics'.

Nekdo zde zminil kaprala 'leha'. Pristi 'leho' tak bude 'LEO'. [chechtot]

98240

18.3.2006 20:28

RE: Americane udajne zahajili

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 98240

No dobre, tak to nejsou lidi uplne jako my, ale dost jich tam slo diky zaplacenemu vzdelani a socialnim jistotam drive samozrejme. [mrknutí jedním okem]

98278

18.3.2006 13:22

RE: Americane udajne zahajili

zap 65.?.?.?

Reakce na 97992

Ta cisla jsou zrejme nadsazena.

Jedna se asi o 1500 vojaku a 50 letadel (helikopter). Je to nejrozsahlejsi akce od doby utoku na Faludzu, i kdyz zajimave a soucasne mylne, se to vydava za "nejvetsi akci od zacatku II. iracke valky". Citim v tom manipulacni zamer s tim, ze masakr ve Faludze ma byt zapomenut.

98238

19.3.2006 18:44

RE: Americane udajne zahajili

kema 207.?.?.?

Reakce na 98238

>Jedna se asi o 1500 vojaku a 50 letadel (helikopter). Je to
>nejrozsahlejsi akce od doby utoku na Faludzu, i kdyz zajimave a
>soucasne mylne, se to vydava za "nejvetsi akci od zacatku II.
>iracke valky". Citim v tom manipulacni zamer s tim, ze masakr ve
>Faludze ma byt zapomenut.

Jedna se pouze o nejvetsi airlift pane zap. Airlift. Tedy o nejvetsi premisteni vojaku a techniky vzduchem, v tomto pripade pomoci vrtulniku Chinook.
Pokud jsou vase zakladni informace spatne, budou spatne i zavery a spekulace ktere z nich vyvodite.

98479

19.3.2006 22:20

RE: Americane udajne zahajili

zap 65.?.?.?

Reakce na 98479

Ja vim p. Kemskey,

pekne pomalounku polehounku, zaciname pres taktiku, prechazime na techniku a posleze nam to zase zacnete licit politicky, ze osvobozujeme Iraq. Nemyslite, ze uz jsme jednou timto kruhem prosli? A ztroskotali. [zmaten]

Jinak budte vitam po dlouhe anabazi na Ne-zvedavci (ignorantovi).
Ten ruzovy IS je skutecne impozantni.... [chechtot]

98622

21.3.2006 6:34

RE: Americane udajne zahajili

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 98479

Je v tom zmatek. Ten nouma domorodec iracky premier tvrdi, ze je to cimdal horsi a pokud to co se momentalne deje v Iraku neni obcanska valka, tak nema predstavu o cem ta civil war vlastne je. Nas strycek drsnak Runnie rika, ze je to cim dal lepsi a velky nacelnik rika, ze za to beztak muzou media, protoze ve zpravodajstvi ukazujou moc krve. Musim uznat, ze po dlouhe dobe junior rekl aspon jednu myslenku, kdy s nim muzu souhlasit. Ve zpravodajstvi vseobecne je moc krve. Ted by me opravdu z ceho tidle vychazeji, ze se nemuzou shodnout na tom co se deje v Iraku. [mrknutí jedním okem]

98903

19.3.2006 11:30

RE: Zoldaci

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 97992

>Premyslim tak o tom, jaky druh 'lidi' ti zoldaci jsou. Musi to byt monstra. Jejich zivot na pokraji kazdy den, musi hranicit s silenstvim. Pritom prakticka motivace k boji je (krome preziti) temer zadna. Pocitam, ze jsou vsichni jiz vicemene odepsani.

Jaky druh lidi ti zoldaci jsou? Generace Lehu odchovana Hollywoodem a filmovymi skvosty jako Rambo 1,2,3 Freedom force 1-x, Terminator, Predator a obdobnymi. Filmovymi supermany a videohrami, kde se zabiji stisknutim knofliku. A pak prijdou do Iraku a zjisti ze se valka tyka i jich a ze na rozdil od filmu ti nepratele take strileji a jaky div, dokonce i trefi. A ze zasobnik M16 neni bezedny...


Otazka je, kdo a proc vychovaval cele generace Americanu timto stylem. Kdo a proc uz cele generace vymazava mozek mladym lidem aby se z nich dali lepe delat vojackove slepe duverujici armadnim bulletinum? Odpoved je nasnade, staci si uvedomit komu v USA patri fimovy prumysl a media...

98375

17.3.2006 4:21

Autor se myli co se tyce vojenckych moznosti...

zalozak 202.?.?.?

Okupace, dozorci sluzba a poulicni boje v Iraku vazou velke mnozstvi fyzickych vojaku kterych ma US v teto chvili relativni nedostatek . (Relativni protoze se dodrzuje stridaci cyklus, zalohy se povolavaji pouze v urcitem ramci stejne jako nedoslo k soustredeni jednotek z dalsich zakladen). V pripade utoku na Iran, by ale podobne jak pri predchozi valce v zalivu predevsim probihal utok raketovy a letecky a k tomu ma US armada stale jeste dostatek prostedku. I pro zasahy "konvencni" (muzeme li vybec jeste tento pojem pouzit vzhledem k tomu ze US jako "protipechotni" zbrane jiz leta pouzivat vyhradne zbrani "plosneho" niceni)

Cili vazat rozhodnuti Bushe (resp. hybacu loutek) o utoku na Iran na relativni vazanost jednotek v Iraku je mylne. Zejmena pokud by takovy utok byl pripraven napriklad nejakym "zjevne Iranskym" utokem na americke pozice.

Mimochodem ja bych spise nez na druhe 11 zari predpokladal nejaky "nenadaly" utok proti americkym vojenskym pozicim - coz by se mnohem lepe prodavalo v armade i verejnosti. (Napriklad tezce poskozene plavidlo "iranskymi" raketami ...) Pokud by bylo cilem ziskat podporu pro jaderny protiutok muselo by jit o zasadni akci se znanym poctem mrtvych... i kdyz nedelejme si iluze ze by prumernemu americanovi zase tak moc lezelo na srdci jakymi zbranemi jsou ti teroriste zabijeni.

97994

18.3.2006 7:14

RE: Autor se myli co se tyce vojenckych moznosti...

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 97994

No jde o to, ze svet se diva. Treba bude drzet hubu, ale uz nebude nikdy Washingtonu verit. Navic pokud protistrana je po zuby vyzbrojena donuti po zuby vyzbrojit i ty ostatni ve chvili, kdy se ukaze, ze nedrzi zadna pravidla a umluvy. Snaha o vytvoreni rozhodujici technologicke prevahy se ukazala byt utopii, to zadny ze soudnych protivniku nepripusti.

98208

18.3.2006 15:08

RE: Autor se myli co se tyce vojenckych moznosti...

Alex Juchelka 141.?.?.?

Reakce na 97994

Jasně, ale stejně jako v případě Iráku nejde o to, jakým způsobem by se americká armáda v Iránu 'angažovala', ale co se stane potom...

98246

17.3.2006 5:34

Kazdyn necemu veri,mnozi veri na konspiraci,coz pro mnohe lidi je duvodem je oznacit za blazny.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Podrobna mapa sveta o povalecnem usporadani
sveta po druhe svetove valce.

Datovani mapy architektem ,coz dosvedcuje v levem spodnim konci mapy razitko , ze byla utvorena v Rijnu ,roku 1941,ale k vytisteni doslo v roce 1942 ,tedy,uprostred druhe svetove valky.Architekt ma byt Carnegie International Endowment for Peace-organisace ,jez je vyjmuta z placeni dani,jez pouziva sve financni prostredky pro " zdokonaleni jejich globalnich navrhu",o kterych Rene Wormsed rekl v knize "Foundation-Their Power and Influence"-Zakladna-Jejich sila -moc a vliv,tak by se to dalo prelozit. Pan Wormser byl predsedou shromazdeni pro kongresmany v B.Carroll Reece-vem danovem vysetrovani,tak zvanych spolecnosti ,tax-danovych vyjimek v roce 1953-54.
Foundation-Their Power and Influence,kniha je jeste dnes k mani-zakoupeni v Covenat House Books,P.O.Box 4690,Sevierville,Tenn.37864 USA-15 dollaru.

Ve zkrace ,uvedu jen par bodu ,tech nejdulezitejsich.
1-USA,Kanada,Gronsko,Island,Mexiko a Stredni Amerika ,jako jeden jediny celek,jez se bud ejmenovat Spojene Staty Americke.Dnes,oblast Cascadia v souladu s dalsimi dvema oblastmi Kanady a peti severo-zapadnimi statnimi oblastmi , ma vlastniho starostu a GDR a jejich 21pohranicni oblast je jen sedesat mill od Mexisko-Americkych hranic,pocitaje v to Nove Mexiko,Arizonu a California.

6-Arabske Federativni republiky budou utvoreny s Oman,Aden,Jizni Arabie,Syrie,Jemen,Irak,tehdejsi oznaceni Hebrejsko-dnesni Israel.

7-Britske Spolecenstvi zahrnuje Velkou Britanii,Australii,Novy Zealand a vsechny oblasti Vychodni Indie. (Irsko neni zahrnuto v tomto planu)

8-U.S.A.Mirove a Bezpecnostni predpoli zahrne Pacificke ostrovy i Marshalskymi ostrovy a ovsem i Samoiske ostrovy k tomu.

9-Spojene Staty Evropske a spojene Staty Skandinavie ,jsou oznaceny stejnou barvou ,jako originalni mapa.Bylo toto vse ,proto ,ze Illuminaty-Osviceni ,tak planovali toto slouceni oblasti,coz dnes se nazyva Meastrich-ska Smlouva ? Evropska Unie?

10-Spojene Sovetske Socialisticke Staty-Vychodni Evropske staty,jsou na teto mape zahrnuty a oznaceny jednou barvou ,jako soucast USSr v roce 1942!!!! Tedy uprostred valky , ctyri roky pred jejim ukoncenim a predanim od FDR-Roosvelta do rukou komunistu !
Tak, toto je pravda , v dobe druhe svetove valky ,kde globalisti uz vedeli a planovali co prijde .50 .000. 000. Lidi zemrelo v ramci planu Jedne Svetove Vlady!
--------------------
Jisty ,velmi dobre informovany clovek rekl,ze ,kdyby lide
vedeli ,jak je svet rizen a kym, tak ,by zacla revoluce ,uz
vcera.

97996

17.3.2006 12:51

RE: Kazdyn necemu veri,mnozi veri na konspiraci,coz pro mnohe lidi je duvodem je oznacit za blazny.

zap 65.?.?.?

Reakce na 97996

Mate pravdu pane,

byli a jsou ruzni 'jasnovidci' kteri ovlivnovali politiku. Vsak politici se v mnohem nechali nadchnout i vedecko-fantastickymi filmy a pak to chteli prevest do praxe. Prikladem je Reaganum plan "Star Wars" a to co potom nasledovalo...

Mimochodem, kdysi jsem mel cast vydani casopisu Wehrmacht, nemeckeho armadniho tydeniku. Byly tam tez mapy, zrejme coby odraz budoucich zameru. Uprostred Severni Ameriky byl velky hakenkreuz. Takze z toho je patrne, ze ambice z obou stran byly podobne. Nyni vidime, ktera strana prevlada a proc. Jedna byla zalozena na idealu, druha na penezich a lidske podplatitelnosti. V takovem prostredi idealy dlouho nevydrzi.

98056

18.3.2006 0:39

RE: Kazdyn necemu veri,mnozi veri na konspiraci,coz pro mnohe lidi je duvodem je oznacit za blazny.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reakce na 98056

Takove veci ,jako hakenkraic uprostred Ameriky Vas nesmi prekvapit ,kdyz nahlidnete do historickych materialu ,nepripustne pro verejnost,tak zjistite tou dobou jak Hitler a jeho nacisticka strana byli popularni ,jak v Britanii ,tak ,ze jmena v USA,ale pres noc se kormidlo obratilo,pomoci tisku v rukach zidu,jako jim krouteji dodnes.Nacisticka strana byla silna tou dobou a dukazem ,jaky mela Amerika pristup k Nemecku je ten ,ze i dedecek Prescot pomohl svymi penezi vyhrat nacisticke strane volby,racte nahlidnou do zprav ,dokud to tam jeste je,takze Bush-ova rodina ma zkutecne dobry kadrovi posudek ,nehlede na to ,ze maji zidovske rodinne pozadi-vis namornicky zidovsky kalendar ,kde jsou tri bratri jmenovani.Prvni SS bojuvky v Nemecku meli revorvery Made in USA,takze si myslete sve,ale ,hlavne uz nic nerikejte sousedum,jeden nevi.Nacisticka STRANA USA BYLA SILNA ,ALE NEMELA ZAZEMI V MEDIICH,media ,to je zidovska zbran a plus Hollywood.
Jak ,Amerika manipuluje je nedavno otisteni artikl,jez rika ,ze v te katolicko-krestanske zemi ,soud zakazal pouzivani krestanskych symbolu na verejnych budovach ,ale povoliv a ted se podrzte ,symboli zidovske a muslimske,racte si natukat nadpis tohoto clanku;US Court Bars Christian Symbols, Allows Jewish and Islamic Symbols, in
Schools
Thursday, February 09, 2006
V dnesni dobe zidama prolezle soudnictvi a statni aparat diskriminuje krestany v teto doposavad tak zvane ,krestanske zemi,kde krestani nejsou uz pany,v ramci sve obcanske blbosti a zrady jejich politiku.Marxismus kapitalisticky materialismus nese sve ovoce,k tomu si pridejte homosexualni hnuti,feministicke hnuti a dostanete obrazek ,kam to dokazou krestani se svou kratkozrakosti dotahnout,dalsim ukazatelem je neobvykla laska zidu k cernym,ackoliv prvni otrokari dovezli cerne otroky do Ameriky byli zide,ted organisuji jejich hnuti ,jako pristi zbran na dorazeni Ameriky,americany pouzivaji v zahranici ,cernochy pouziji v Americe,jen se racte sam o tomto presvedcit a budete prekvapen ,jak se veci vyvijeji k prospechu Ameriky.
Pokud zajdete do archivu novinarskych calnku ,tak zjistite ,ze i Kuklusklan se nevyhnul podvratnym akcim zidu,kteri mu zorganisovali ruzne akce ,bez jejich vedomi,na to konto ,okamzite vytahli do ulic s antisemitismem a holocaustem a ovsem dostali vsechny predni stranky vsech novin,tak ,jak v dobach priprav na druhou svetovou valku,o ktere vedeli driv ,nez vsichni krestani dohromady a tak je to i dodnes.

98157

18.3.2006 1:17

RE: Kazdyn necemu veri,mnozi veri na konspiraci,coz pro mnohe lidi je duvodem je oznacit za blazny.

zap 65.?.?.?

Reakce na 98157

Narazite na nacistickou stranu USA,

neco jsem jiz take o tom cetl a slysel. Byla to zajimava doba: bud Zide nemeli jeste takovou moc a nebo spise ZAJEM to zakazat. Pochopil jsem z ruznych materialu, ze Zide v podstate experimentovali s jakymkoli hnuti (i s temi ktera jsou dnes rekneme 'zavrzenihodna'[mrknutí jedním okem], jen aby tim ziskali nejakou vyhodu. No to s tim nacizmem jim nevyslo, to je pravda. A dalsi pravda je, ze o tom dnes neslysime.

Zajimalo by me konkretne, zda mate nejake zdroje na tuto cast vyvoje Ameriky. Mam za to, ze tyto zalezitosti mely pruchod i behem pocatku valky. Nemam pochyb, ze Hitler by uzil toto hnuti coby 5tou kolonu a proto asi take tolik optimismu s tou 'prizpusobenou' mapou. Mam v tom pravdu? Kdy vlastne nacistickou stranu USA oficielne zakazali?

98160

18.3.2006 3:07

RE: Kazdyn necemu veri,mnozi veri na konspiraci,coz pro mnohe lidi je duvodem je oznacit za blazny.

Vandal 206.?.?.?

Reakce na 98160

"Jestliže se někdy dostaví fašizmus do USA, přijde zahalen v americké vlajce."
Huey Long, guvernér státu Luisiana (1928-1932),
zastřelen židem, jménem Carl Weiss v Baton Rouge
Před takřka sedmdesáti lety Long popsal na pintlich dnešní situaci, kdy moron Bush s Americkou vlajou v klopě prohlásil: ".... kdo není s námi, je s teroristy!"

98172

18.3.2006 13:17

RE: Kazdyn necemu veri,mnozi veri na konspiraci,coz pro mnohe lidi je duvodem je oznacit za blazny.

zap 65.?.?.?

Reakce na 98172

To co vidime v dnesnim Bushove rezimu, muze byt sice povazovano za 'novy nacismus' ale nemyslim, ze je to spravne oznaceni. Kdyz si na vterinu odmyslime negativni konotaci, ktera je s tim pojmem spojena, vyjde nam v podstate POZITIVNI, pronarodni hnuti s podstatnou odlisnosti proti kupr. internacionalnimu hnuti socialistu ci komunistu. Takove hnuti (nacionalistu = vlastencu) melo za Nemecka jasny cil, vymanit zemi z podruci ciziho (zidovskeho) kapitalu. Dnes se stala situace o to neprehlednejsi tim, ze tento kapital je skryt za rouskou 'mezinarodniho' kapitalu i kdyz je to zrejme jedno a to same.

Tedy, zde vidime, ze soucasne hnuti 'zido-con', ci jak se to necha lepe popsat, je vlastne UKRADENYM americkym nacionalismem, pretvorenym na zido-americky. To ale nema s puvodnim nacionalismem (chcete-li 'nacismem'[mrknutí jedním okem] co delat. Tudiz, dle meho narozu, Bushova vlada NEKVALIFIKUJE coby nacisticka. Coby fasisticka mozna ano.

Dekuji za zajimavou historickou referenci, kterou zminujete. Ukazuje to, ze Zide (alespon nekteri) se obavali nacismu. Asi tusili, ze to stesni jejich manipulacni prostor. V tom okamziku je ale o to hure pochopitelne jejich financni podpora pocatku Hitlerova rezimu. Jedinym uzaverem muze byt jejich nejednota zameru to bylo jiz nekolikrat zminovano, mj. ve vyzkumech p. Nohejla.

98237

18.3.2006 14:38

RE: Kazdyn necemu veri,mnozi veri na konspiraci,coz pro mnohe lidi je duvodem je oznacit za blazny.

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 98237

Mohl by ten rozdil byt v tom, ze zatimco Nemecky system byl zalozeny na srdecnem vlastenectvi, ten Americky, pod vedenim Zionistu je hlavne zameren na (mozna) instinktivni loyalite k Israeli a tak vse co se deje je provozovano s myslenkou Israeli pomoci. Timto se USA stava pouze nastrojem v jejich rukach.

98244

18.3.2006 17:34

RE: Kazdyn necemu veri,mnozi veri na konspiraci,coz pro mnohe lidi je duvodem je oznacit za blazny.

zap 65.?.?.?

Reakce na 98244

Ano.

A tim stavi Americany do role neuveritelnych blbcu.
Jedna se o klasicky pripad praktickeho zneuziti, ale kardinalniho! [cool]

98256

18.3.2006 18:46

RE: Kazdyn necemu veri,mnozi veri na konspiraci,coz pro mnohe lidi je duvodem je oznacit za blazny.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 98157

Vase prispevky ctu se zajmem - neni v nich zadna demagogie jako u nekterych- snad by bylo dobre posuzovat jeste vyvoj USA po druhe svetove valce.Domnivam se, ze tamejsi lobby od te doby se zabyva cilem ridit cely svet a padem SSSR nema jiz protivnika.Kdo v te lobby je je kazdemu jasne.
Jsou to stejni lide, kteri pres bolsevismus chteli uchvatit Evropu a pak cely svet a nyni to delaji ve jmenu demogracie.Musel se proto najit nepritel a to jsou muslimove- za jakych okolnosti a kdo vlastne ridil akci napadnuti New Yorku stale neni prokazano.Ani Bin Ladin se k tomu 100% nehlasi, ale jiste mu to nevadi.Je jen podivne, ze Americane zustavaji stale jako vetsina omezenci ve znalostech sveta a dejin vyvoje.
I laik prece se nemuze bat nejakych muslimu, kdyz USA ma nejmodernejsi zbrane a atomove bomby a utoky i sebevrazdy jsou jen dusledkem beznadejnosti takoveho boje.I rozumny clovek muze byt sebevrahem pokud nevidi vychodisko - ovsem to se v USA nevysvetluje a odsoudi se to jako terorismus, aniz by se nekde zamyslel nad tim kolik let se problem Palestiny vlastne neresi.

98262

19.3.2006 0:54

RE: Kazdyn necemu veri,mnozi veri na konspiraci,coz pro mnohe lidi je duvodem je oznacit za blazny.

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 98262

Američané jako národ jsou odjakživa, nebo alespoň od začítku minulého století, až nemocně bázliví zbytku světa. Nevím zda je to způsobené tím že jsou to vlastně emigranti a bojí se zemí z kterých přišli, bojí-li se podvědomě že je někdo potrestá za hubení původního obyvatelstva, nebo je to vodou. Na druhou stranu jsou nesmírně důvěřiví ku vlastním, což je vidět všude. Důvěra ve vládu, důvěra v nadnárodní společnosti, že to s nima myslej dobře, důvěra v sílu vlastních ozbrojenách sil a průmyslu, prostě nic je neodradí, ani prohry ani dluhy. Nejde to nijak dohromady, mají v hlavách prostě bordel. Doma vše nejlepší, venku samý nebezpečí.

98325

19.3.2006 18:49

RE: Kazdyn necemu veri,mnozi veri na konspiraci,coz pro mnohe lidi je duvodem je oznacit za blazny.

zap 65.?.?.?

Reakce na 98262

Je to sice trochu otrepana odpoved,

ale ja to vidim jako stret kultur. Tzv. zapadni kultura je v podstate zidovskou kulturou, tzv. 'pouzit a zneuzit', 'odrit a vydrit', 'pro penize neznat bratra', atd. Ty druhe kultury, rekneme vychodni (jiste to neni jen Islam, Arabove ci Persane ale i Indove, Cinane a ti ostatni) vidi svet z dlouhodobejsi perspektivy. Rovnez a tady bych jmenoval hlavne Cinany si nemechali voperovat ten nesmysl o demokracii.

Zasadni odlisnosti vytvareji treni. Jisteze uvnitr i tech 'odlisnych spolecnosti' je napeti a trenice. Ale rozpory nejsou tak nesmiritelne jako uvnitr tzv. demokratickych spolecnosti. Jejich spolecnosti jsou zalozeny na etickych zasadach jako je tradice respektu k starsim a znalejsim, respekt k cizincum, potrebnym lidem, atd. Tech se ty zapadni ve jmenu 'zisku za kazdou cenu' zbavily.

98483

17.3.2006 19:47

Zajimava mapka :)

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 97996

A tak nam ji ukazte, at se podivame - preferovatelne ve vysokem rozliseni [mrknutí jedním okem]

Dekuji [velký smích]

98120

17.3.2006 11:02

Předpokládaný scénář

pindick microelephant (zavináč) centrum (tečka) cz 83.?.?.?

"Za druhé. Na konvenční bombový útok by Írán mohl reagovat raketovým útokem na americké lodi, vojenské základny a naftová pole na Středním východě."

Řekl bych, že toto tvrzení v článku je důkazem, že tento článek je manipulativní, připravuje na prožidovskou válečnou propagandu. Předpokádá se, že konflikt začne bombovým útokem izraleských vzdušných sil na íránské strategické body. Paralelně s ním izrael napadne plavidla 5. námořní US flotily kotvící v Perském zálivu, z čehož nařkně íránské síly.

Írán se nechal slyšet, že útoky Izraele bude považovat za agresi Spojených států a napadne pustošené US vojáky v Iráku. Odpovědí nebude odveta americké pěchoty, ale jaderný útok na Baghdád. Použití US jaderných zbraní bude záminkou, aby Rusko spustilo spící agenty v USA držitele tzv. kufříkových bomb (13,5 kg plutonia ekvivalentem 20kTun TNT) situovaných do významných amerických měst, schopných na jeden výbuch zlikvidovat až 100,000 lidí.

pindick.blog.cz

98035

17.3.2006 17:15

Synchronizace s padem Dollaru

js 200.?.?.?

Reakce na 98035

To je podle me dulezity bod. Nestane se nic fatalniho, dokud mena stoji. Na konec brezna 2006 se mozna rozvine roztrzka mezi Israelem a Iranem, podle me ale spise jako 'konvencni predehra' - Israel dostane nakladacku. Tesne pred tim, nez padne mena, stane se ter. megautok, ktery se avisuje od zacatku (cerven/cervenec 2006)! NA TEN UTOK BUDE SVEDEN PAD DOLLARU, aby se 'pozvedlo' americke verejne mineni. Teprve tehdy zacnou USA pripravovat naostro realizaci planu jaderneho uderu proti Iranu, popr. dalsim zemim! A jak to dopadne? Ovsem, nez se tak podle me stane - vytahl bych proroctvi Nostradama - 3. svetovou valku zacne spolecny a prekvapivy uder za strany Ruska a Iranu!!!

98104

18.3.2006 13:34

RE: Synchronizace s padem Dollaru

zap 65.?.?.?

Reakce na 98104

Mame zde k mani zajimavou hypotezu!

Ja si rovnez nemyslim, ze v celkove bilanci sil, tak jak je a casem se jeste vystupnuje, nedojde z pocatku k velkemu 'vsechno ven' utoku ani z jedne strany. To by byl velmi podstatny omyl s tragickym koncem pro tu stranu. Spise, trend bude pokracovat ve stylu 'potahovani kobry za ocas', az nekomu dojdou nervy a zahaji palbu.

Pokud jde o Rusko, bude rozhone nastupovat az v druhe fazi, ne-li pozdeji. Rusko ma dostatek nejen racionalnich ale hlavne emocinalnich (ztracena prestiz) duvodu to vse zido-conu vratit i s uroky.

98239

20.3.2006 19:25

RE: Synchronizace s padem Dollaru

js 200.?.?.?

Reakce na 98239

Jen je problem zido-conu v tom, ze kdo mu chce dat nakladacku, sam si nabehne. Uz se to stalo mnohokrat, jak uspesne vysli z 2. valky, mnohem uspesneji vyjdou ze 3. To uz se nebudou hrbit jako chudacci ukrivdeni holokaustem, uz budou mit svet v rukach a vyjdou jako pani. Budeme muset byt VELMI, VELMI, ale opravdu VELMI chytri, abychom se toho sajrajtu zbavili. Ja ale verim, ze se to nakonec povede!!!

98778

17.3.2006 21:05

RE: Předpokládaný scénář

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 98035

Mno, já si nemyslím, že to bude tak žhavé. Bush senior dělal v první irácké válce zoufale všechno možné, aby odradil Izrael od namočení se do konfliktu. Junior ovšem není senior a u takového kreténa s mozkem vypáleným drogami a špiritusem jeden nikdy neví, jakou hovadinu zase provede. Izrael je sice schopen všeho, včetně použití nukleárních zbraní, ale v dnešní situaci, po debaklu v Afganistánu a v Iráku, s upadající americkou ekonomií a s celkovým propadem amerického vlivu a prestiže ve světě nejsou sukně tety Ameriky dost velké, aby se v nich pak mohl schovat.

K nějakému omezenému konfliktu z dálky před volbami dojít může, aby Republikáni odvrátili jinak neodvratnou ztrátu většiny v obou komorách Kongresu, to je osvědčený trik. Ale k něčemu většímu nebo dokonce k okupaci Iránu by musely USA udělat s Čínou a s Ruskem nějaký Molotov-Riebbentrop pakt a to je vysoce nepravděpodobné. Čína nikdy nedělala s Iránem lepší byznys než teď, nemá nejmenší důvod něco riskovat a na zájmech izraelského pidistátu jí absolutně nezáleží. Rusko má svých problémů dost a se spojenectvím s USA a Izraelem má své zkušenosti; nebude-li stranit Iránu, bude se tvářit mírotvorně - i když by na zdevastování iránské ropné produkce nekřesťansky vydělalo: mohlo by pak svou ropu prodávat Asii a Evropě dráž než stoličnyj kaviár. A Evropa má už jen při pomyšlení na omezené dodávky iránské ropy bláto na hřišti.

98131

18.3.2006 7:24

RE: Předpokládaný scénář

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 98131

Hmm, mel bych otazecku? Co by se stalo, kdyby Rusove po "vysachovani" iranske ropy zacali obchodovat s ropou treba za euro?

98209

18.3.2006 10:08

RE: Předpokládaný scénář

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 98209

Dolar by vyrazne stratil na kurzu...

To se nejspis strane po 20.3.2006, kdy Iran zacne prodavat svou roupu za euro...

98216

18.3.2006 19:04

RE: Předpokládaný scénář

google 84.?.?.?

Reakce na 98216

ked sa zoberie pod uvahu, ze prave na ten tyzden, padla organizacia akcie "tyzden bez televizora", tak by na tom datume skutocne nieco mohlo byt.

http://www.blisty.cz/2006/3/17/art27567.html

98266

19.3.2006 1:30

RE: Předpokládaný scénář

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 98266

Dávají za to nějaké plakety nebo tak něco? Já už televizi neviděla pomalu od Vánoc, tak jestli bych se třeba neměla drásat na nějaký pomyslný piedestal, ať vím...

98331

18.3.2006 11:45

USA, jeden velky komlex?

Zacho (SK + CZ stále) zed003 (zavináč) orangemail (tečka) sk 193.?.?.?

Neviem iste či selý Americký národ alebo len tá ich "politická špočka" má pocit menejcennosti z toho že ich tak skvelá a veľká krajna nemá nič! Len ľudí a pláň! žiadna ropa, žiadne (takmer žiadne) nerastné bohatstvo! Ich štátny rozpočet je tak minusový, že keby sa jednalo o iný štát dopadol by ako posledná troska! ved strata na každoročnom rozpočte USA je takmer 300milárd USD! Keby si Japonsko nárokovalo vrátiť požičané do jedného mesiaca, celá USA by sa zastavila lebo by nestačil jeden celoročný rozpočet na splátku dlhu! A práve oni najviac zadlžený plytvajú všetkým! Americké autá s objemom motora 5l a viac u nác nevidiace! Jedna rodiná má 3autá, motorku, doma všetko na elektriku aby sa nemuseli náhodou hýbať by ešte schudli! a takéto individuá idú určovať svetovu mienku a politiku! To hádam nie! z akého postu si nárokujú byť tou "božskou" mocnostou! prečo ich nikdo neodsudi za utok v IRAKU kde vraj mali byť tajné zbrane a našli tam len pár domorodcov s pištolkami! Smiešne a celý svet im to toleruje! Je namieste otázka dokedy!

98230

18.3.2006 23:16

RE: USA, jeden velky komlex?

zap 65.?.?.?

Reakce na 98230

...má pocit menejcennosti z toho že ich tak skvelá a veľká krajna nemá nič! Len ľudí a pláň! žiadna ropa, žiadne (takmer žiadne) nerastné bohatstvo!
------------------------------------------------------------------------

O, nenechte se mejlit!

Amerika ma skvele zasoby nerostneho bohatstvi, vcetne nafty. A to co nema jim ochotne dodaji Kanadane. Nejoblibenejsim artiklem dovozu z Kanady je plyn, drevo a pitna voda. Problem je v tom, ze Americane 'naduzivaji' svych zdroju - proste plytvaji. Jinak verte, ze to nejsou vsichni blbci - byl by jste prijemne prekvapen, jsou to vetsinou fajn lide. Soucasna americka vlada NEREPRESENTUJE Ameriku! [smích]

98306

19.3.2006 0:14

RE: USA, jeden velky komlex?

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 98306

Američané rozhodně nejsou národem úplných hovad. Pokud se podíváme třeba na nějaké slavné osobnosti, co jdou zcela proti americkému stylu života (nebo ho tvrdě kritizují) a jsou sami Američané, nemusíme ani moc pátrat. Třeba Green Day, RATM (dnes tedy neexistují, ale formálním nástupcem je Audioslave), Micheal Moore...
Pokud nehledáme ve slavných osobnostech, mohu doložit jednu osobní zkušenost s Američany. Jel jsem s nima tady v Čechách ve vlaku no a zapovídal jsem se s nimi a musím říct, že to byli velice příjemní lidé a politika jejich (z Boží vůle) prezidenta jim byla krajně odporná.
A co se týká pověstné americké (ne)vzdělanosti, ruku na srdce, že u nás to mnohdy není o moc lepší.
A jak by se zachovala naše současná vládní garnitura, kdyby se dostala ke stejné moci, jako má Mr.Křovák?

98315

19.3.2006 0:41

RE: USA, jeden velky komlex?

Emma Bovary 84.?.?.?

Reakce na 98315

Udajně jen 20 % občanů USA se během svého života podívá za hranice své vlasti(započitaní jsou v tom příslušníci armády šířící svobodu a demokracii [smích] ).
Je jasné že tato menšina má větší rozhled a je logicky kritičtější k politice současné administrativy jejiž čelný představitel se ostatně před nástupem do funkce taky moc po Světě nenacestoval.
Např v komunitě Američanů žijících v Praze je jen velmi málo příznivců G.W Bushe jasně to bylo vidět z reportáží z pražských hospod kde se scházejí během voleb 2004.

98323

19.3.2006 0:48

RE: USA, jeden velky komlex?

radiator radiator_2006 (zavináč) volny (tečka) cz 221.?.?.?

Reakce na 98323

No jasne, je nepochopitelny, kdo toho vola vubec muze volit. Co znam Amiky, nikdo ho nevolil. Vypada to jako vsechno velkej podfuk.

98324

19.3.2006 1:03

RE: USA, jeden velky komlex?

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 98324

Někdo ho sakra volit musel. Kdyby byli američani všichni tak bezvadný jak říkáte tak odkud bere FOX TV zaměstnance? Jen se to tak jeví, ty američany, co potkáte jsou bezva, ty ostatní většinou asi ani nevylezou z domu a rozhodně se radši s nikým bavit nebudou, koho neprověřila FBI.

98327

19.3.2006 18:16

RE: USA, jeden velky komlex?

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 98324

Musíte si uvědomit, že Vaši známí NEJSOU vypovídající vzorek. Jsou to Vaši známí, Vy se s nimi přátelíte, máte nějaké společné zájmy zájmy a názory a tím se právě liší od zbytku populace. Ale volební právo mají i tací, se kterými byste na pivo určitě nešel.

98462

19.3.2006 1:09

RE: USA, jeden velky komlex?

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 98306

Amerika je nesmírně chudá ne některé specifické vzácné nerosty. S tou naftou to nebude tak slavný, většinu zdrojů vyčerpali ještě když se to prodávalo galon za 15 centů. Ti většinou fajn lidé, co mají vládu která je nerepresentuje, by se měli sakra bouřit pokud s tím nesouhlasí ne? Nejde to dohromady. [oči v sloup]

98328

19.3.2006 5:22

RE: USA, jeden velky komlex?

zap 65.?.?.?

Reakce na 98328

Asi mate pravdu,

urcite zdroje nejsou tak silne. Bez chromove rudy kuprikladu nevyrobite kvalitni ocel, to je pravda. Ale jak jsem napsal, co nemaji US, ma Kanada. O tom oleji se rika, ze je ho na Aljasce habadej. V Kanade a na Aljasce je tez ohromne mnozstvi plynu, ten se necha zkapalnit a pouzivat ve spalovacich motorech, atd. Rovnez Hybernia project (u Newfoundlandu) jede dobre. S 'Tar sands' v Alberte to uz neni tak slavne. Ale je to tak dulezite? Vzdyt prosazovanim si svych 'zpusobu' si dokazou US zaopatrit na svete (temer) co je jim libo. [smích]

98350

19.3.2006 3:43

RE: USA, jeden velky komlex?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 98306

Skoro přesně tak. Jenom bych nesouhlasil s tím, že problém je v nadužívání zdrojů - to je jistě jedním z problémů, ne však ten hlavní americký problém. Američtí spotřebitelé spotřebované zaplatí (a často víc než přiměřenou cenu) a ekonomii podporují.

98344

19.3.2006 5:36

RE: USA, jeden velky komlex?

zap 65.?.?.?

Reakce na 98344

Souhlasim, je to jedno kolo,

nakonec to nekdo musi zalacnout. Kdyz nekdo musi stat ve sprse, aby si mohl vycistit zuby, musi to zaplatit. Ale plytvani americkym stylem je svetozname; 5% svetove populace spotrebuje nejakych (okolo) 30% svetovych zdroju. To je spatna vizitka.

A pritom vlastne (jak take iniciator tohoto hovoru myslim i zminil), demograficky vzato, tento kontinent vyuzit neni. I na vychodnim pobrezi jsou oblasti daleko mene zalidnene nez v Evrope. Stat velikosti Cech, J. Karolina ma s bidou 3miliony obyvatel. A co takovy stredozapad... za den nepotkate zivou dusi. Proste Amerika je a jeste dlouho bude obrazem neefektivnosti.

98351

18.3.2006 13:58

Dalsi pero za klobouk Bushovi

zap 65.?.?.?

US seeks to rebuild Lebanon's armed forces
(Amerika ma prebudovat libanonskou armadu)

US military teams, backed by European defence officials (hadam Francouzu), have been discreetly assessing Lebanon's dilapidated armed forces following the withdrawal of Syrian troops in April 2005.
-----------------------------------------------------------------------
Jak se zda, kazdy na Blizkem vychode musi v nadchazejicim konfliktu zaujmout nejakou stranu. Co je doma, to se pocita.
Neutralni Libanon by byla zkaza planu. Navic se jedna o bezpecnost severni hranice Izraele, ze. Proste je to 'vyhra' z kazde strany se na to podivate.

98241

18.3.2006 21:31

Fuj:

Pan Johanes 217.?.?.?

to musí být ohavný sen, probudit se jako prase a ještě ktomu pitomý...

98290

18.3.2006 22:14

taky se obavam ze uz neni cesty zpet..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 201.?.?.?

a myslim ze oni to vedi taky..Dulezity je az to prijde byt pripraven..A oni sou..maji dost podzemnich bunkru a vybaveni aby mohli za pet -deset let vylezt a zacit znovu..lidstvo pomre,ale ONI prezijou,to mi take vysvetluje proc tak hrabou.ta robotika a stroje neco stojej..musej jeste urvat co se da...Ja osobne sem premejslel o nejaky lodi s cistiskou vody a vzduchu.a nejakej dobrej zdroj..nevim jestli bude dobra solarni energie....mozna by to nemuselo stat ani tolik..kdybych prodal barak asi bych na to mel...Otazka je jestli nejsem blazen [smích]a taky jak to bude probihat??!!Bude velka Atomova valka kde nebude mozno vubec prezit na povrchu a nebo se spolehnou na to ze po valce nastane anarchie a lide se vymlati sami...tezko rict...ale podel me si take nemuzou dovolit zamorit cely svet pokud chteji nekdy vylezt z podzemi a navic budou potrebovat zvirata,preci si neudelaj Noemovu archu[pláč] ale clovek nikdy nevi..[pláč](
otazka: nechce jit do toho nekdo se mnou?? kdybych mel vic penez,koupim radsi ponorku..[smích]) kolik by tak mohla stat normalni Ruska ponorka?? slysel sem ze jich maj plny sklady..[smích])

98298

20.3.2006 20:50

RE: taky se obavam ze uz neni cesty zpet..

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 98298

Nevím sice proč, ale "trpím vnitřně" jistotou, že nemá smysl se takto připravovat !?! Opět bych vzpomenul jistého biblického pána, co pravil "nehledejte poklady na zemi ... hledejte je na nebi !". [smích]

98802

21.3.2006 6:44

RE: taky se obavam ze uz neni cesty zpet..

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 98802

Nekteri verici doopravdy neveri, tak mozna proto ty bunkry. [mrknutí jedním okem]

98909

18.3.2006 22:51

zdravim z Mexika pane Gejdos..

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 201.?.?.?

dostal jste vzkaz?? jinak vam musim popsat nove zazitky s Americanama zde v Mexiku,opravdu sila...!!Prijel sem pred dvouma dnema do Oaxacy s tim ze to je uz dost daleko od USA a nebudu tu vidat tolik Americany(je to prakticky nejvic na jihu)ale kdyz vylezu z autobusu na namesti-vsude samej Americkej brontosaurus.. [pláč] ne ze bych mel neco proti starejm lidem,ale tohle nejsou normalni stary lidi..sou to Brontosauri..sedej na tech zahradkach a nechaj se obskakovat,vypadaj u toho strasne dulezite a neumej ani Spanelsky podekovat,proste z nich citit ze namaj absolutni uctu ke kulture kam prijedou..Zalezl sem do Internetove kavarny,a pak na Chat,na Novinky [cool] to sem ale nemel delat,dostal sem tam jeste do vetsiho varu,kvuli clanku z Iraku a tak kdyz sem vylez ven,zarval sem na cely namesti Fuck off USA.. [chechtot] jeste ted se musim smat kdyz si vzpomenu na ty jejich nechapajici ksichty a asi byli dost udiveny ze to krici bilej clovek..[smích])..kazdopadne mi to zvedlo naladu..Dneska me ale dorazil jeden Americkej parecek padesatniku..sedim venku v restauraci a oni prisli a uplne zmateny koukaj na listek..tak sem jim poradil co je co(uz jenom to ze 27 letej typek radi starejm lidem s nejakejma znalostma me rozesmavala),ale co..kazdopadne neumeli taky ani pozdravit..sedli si k vedlejsimu stolu..Ta zenska vypadala jak mumie,jakej mela nanos sracek na ksichte a ten chlap mel kosilku zastrcenou do kratasku..no proste jak dva svazaci..Prisel cisnik,tak devatenactiletej kluk,strasne slusnej a oni nejvic nad veci..zacali neco blekotat Anglicky a samozrejme jim nerozumel,ale nakonec se dohodli,protoze se jim nechtelo odchazet..-bylo to tam totiz hodne levny. [velký smích] kdyz ten cisnik odesel,zacali se bavit o tom jakej to je Idiot ze neumi anglicky..to uz ve me zacinalo vrit.. [oči v sloup] pak jim prinesl to same co sem mel ja...asi ukazali na muj talir..[smích]) a pak uz sem slysel jenom horrible atd..porad z toho sendvice neco vyndavali a na neco nadavali..uplne mi zkazili chut k jidlu...a vubec to nebylo spatny jidlo..no proste mi ten chlap pripadal jak teplej Jarda..chtel sem mu rict jestli chce poradny zradlo tak at jde do Hiltonu ale radsi sem na to kaslal,ty hovada by to stejne nepochopili..Kazdopadne ta arogance Americanu je priznacna pro vsechny vekove skupiny a je videt ze je ty pamatky vlastne ani nezajimaj a jenom si tam jezdej hrat na velky pany protoze doma sou socky..na opravdickejch pamatkach sem snad zadnyho Americana nevidel,nemaj uctu vubec k nicemu a sou to normalni barbari ..A to nemluvim o znalostech a vzdelani..to je pro ne nadavka se mi zda.[pláč] ..Nuze nastesti ted cekam na autobus a jedu do Palenque kde tech turistu bude asi stejne,ale to me neodradi..[smích]) cesta trva prej 20 hod tak mi drzte palce... [cool]
PS:pro Zapa: vzdycky se musim smat kdyz si vzpomenu na vase Guten ptak..[smích]budu muset vymyslet na ty Amiky..[smích])nemuzete mi neco poradit??

98300

18.3.2006 23:05

RE: zdravim z Mexika pane Gejdos..

zap 65.?.?.?

Reakce na 98300

budu muset vymyslet na ty Amiky..)nemuzete mi neco poradit??
---------------------------------------------------------------------

To rozhodne ano.

Az na Vas vychrli ono notoricke "hau-arju-dujin'" klidne jim odpovezte; PRDY-GUT (stoji to za vyliz). To se jim bude hrozne libit!
[chechtot]

98304

18.3.2006 23:29

RE: zdravim z Mexika pane Gejdos..

zap 65.?.?.?

Reakce na 98304

Moje vzpominka na Mexiko v kombinaci s Americany

neni tak spatna. Jednou jsem se dostal na ulici do jedne mensi slamastyky a vysekal me z toho s plynnou spanelstinou - American ktery me predtim neznal. Pak jsem si rekl jaky jsem to blbec, ze neznam tuto svetovou rec a jak jsem se vratil domu, dal jsem se do studia.

Take si vzpominam, ze jsem se potkal v jednom baru s nejakymi 'conchitas' z N.Y. City, studovaly skolu dramaturgie. Kupodivu na me vychlily dila od naseho pozdeji prezidenta Havla. Nevychazel jsem z uzasu.... [smích]

98308

19.3.2006 0:27

RE: zdravim z Mexika pane Gejdos..

Ben Hur 70.?.?.?

Reakce na 98304

>budu muset vymyslet na ty Amiky..)nemuzete mi neco poradit??
>----------------------------------------------------------------
>-----

>
>To rozhodne ano.
>
>Az na Vas vychrli ono notoricke "hau-arju-dujin'" klidne jim
>odpovezte; PRDY-GUT (stoji to za vyliz). To se jim bude hrozne
>libit!

To rozhodne. Hlavne hned poznaji, ze se zeptali mentalne naruseneho, odpovi sorry a zeptaji se nekoho, kdo to ma v hlave v poradku.

98318

19.3.2006 2:23

RE: zdravim z Mexika pane Gejdos..

zap 65.?.?.?

Reakce na 98318

Hursky, Vam opravdu neni shury dano....
nemate smyslu pro humor. [oči v sloup]

98341

19.3.2006 4:45

RE: zdravim z Mexika pane Gejdos..

Ben Hur 70.?.?.?

Reakce na 98341

>Hursky, Vam opravdu neni shury dano....
>nemate smyslu pro humor. [oči v sloup]

Pane Zap, pred timhle jsem napsal panu Pastinakovi odpoved na tu jeho reportaz z Mexika. Editor ji nepustil, takze ten dodatek co jsem napsal vam asi nedava smysl. Smysl pro humor mam, ale musi to byt humor a ne zvatlani decka ctvrte tridy, kteremu se nanejvys zasmeje pan Taborsky. [mrknutí jedním okem]

98349

19.3.2006 17:57

RE: zdravim z Mexika pane Gejdos..

zap 65.?.?.?

Reakce na 98349

No prosim pane Hur-e,

ja se zvatlanim jako 4-lete dite problem nemam. Nakonec, jak se rika, tak jak starneme, stavame se opet detmi. Na Vas se to zrejme nevztahuje. Takze nam odpust'te, my to nemysleli jako urazku se vracet k mladi. [smích]

98451

19.3.2006 18:05

RE: zdravim z Mexika pane Gejdos..

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 98349

Vypada to, ze se na nas divate shovive jako na mentosky z 4-te nebo 6-te tridy. Reknete me stoji bam to za to rozcilovani? Ucitele ve skole to maji jako praci, za kterou dostanou zaplaceno, nejak se kazdy zivit musi. A co vy? [mrknutí jedním okem]

98454

19.3.2006 18:12

RE: zdravim z Mexika pane Gejdos..

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 98349

Já jsem se smál taky, pomalu nahlas. PRDY GUT pane Zap. [velký smích] Rád bych viděl ten váš humor, co je opravdu humor. [smích]

98458

19.3.2006 19:20

RE: zdravim z Mexika pane Gejdos..

zap 65.?.?.?

Reakce na 98458

Vam take p. Antisepti,

Hauarjudujin' tudej? Ajemdujin' PRDYGUT. GREJT! [velký smích]

98497

19.3.2006 2:29

RE: zdravim z Mexika pane Gejdos..

Rene Bartosek 69.?.?.?

Reakce na 98318

No ja bych rekl, ze zapovi hlava slouzi velmi dobre a dokonce ma i smysl pro humor. [velký smích]

98342

19.3.2006 15:53

RE: zdravim z Mexika pane Gejdos..

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 201.?.?.?

Reakce na 98318

nechtel sem se vas nejak dotknout a protoze vas vubec neznam,tak sem si precet nejake vase prispevky..Jediny co na to muzu rict,ze jste asi take Brontosaurus a zrejme jste si muj clanek vztahnul na sebe[smích])vase skoda,ale potrefen husa se vzdycky ozve ze??[smích] podle vasich jinych clanku koukam,ze se sem akorad chodite hadat a prudit a normalni myslenka z vas nevypadne,jenom reagujete na jine(ale musim rict ze sem cet jenom poslednich 30 prispevku)takze jste opravdu Brontosaurus a tudis me vase nazory absolutne nezajimaji..ostatne ten clanek nebyl vubec PRO VAS takze vas vubec nechapu..ale abych nebyl uplne nesprvedlivy-kolik vy ovladate jazyku a kolik jste toho procestoval ze mate patent na chytrost a me nazyvate deckem??[smích]) a co vic,vas smysl pro humor je opravdu na bodu mrazu a pokud se nekdo nepokadi z USA tak je to vas nepritel..[smích]) te prezdivce Hurvinek se vubec nedivim,vas nick naznacuje totiz ze se berete moooc vazne a to opravdu neni dobre..ale ja tu nejsem od toho abych poucoval Brontosaury ,kteri uz svuj nazor stejne pred smrti tezko zmeni... [vyplazený jazyk] Zdravim z Palenque...
PS:kdybyste to chtel hledat na mape,tak to neni v USA ... [chechtot]

98406

19.3.2006 19:14

RE: zdravim z Mexika pane Gejdos..

zap 65.?.?.?

Reakce na 98406

Ze tady pouzivate slovo 'brontosaurus'

cestovateli Pastinaku, chtel bych si jeste jednou 'kopnout do kocky'. (Pan Hure mi za to asi udeli medaili.) Kdyby jste zil v Sev. Americe vedel by jste, ze se tam prehnane ale uplne nesmyslne casto a dlouho sprchuji. Stale a opakovane, nekolikrat denne casto i z pouhe nudy. A pak se zaprasuji vselijakymi chemickymi pachy. A pak celou proceduru opakuji. Jako kdyby se stydeli za svou lidskou prirozenost. Jde to tak daleko za vec hygienicke potreby, ze je to vseobecna fobie. A samozrejme prumysl samponu, licidel, odsmradovacu a pudru je kral.

Tudiz moje 'nadani k slovotvorbe' mi dovolilo prijit s terminem k popsani toho druhu coby:

BRONTO-SHAURUS Americus, cesky 'monstrum-sprchove, americke'. [chechtot]

98495

19.3.2006 20:32

RE: zdravim z Mexika pane Gejdos..

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 201.?.?.?

Reakce na 98495

lol, [chechtot] ,uz se zase smeju nahlas..[smích] divne na me koukaj tady v ty kavarne... [oči v sloup] kam na tu slovni improvizaci chodite??..[smích] ale to mi pripomina,nikdy sem moc nechapal ty lidi s prehnanou hygienou co se stiti vlastniho potu a ani se nepodivaj do kapesniku co vysmrkali protoze jim to pripada odporne.. [překvapení] musi to bejt opravdu hrozne stitit se sam sebe a sve spocene partnerky...sou to vlastne chudaci tak s nimi soucitme...

98544

19.3.2006 22:48

RE: zdravim z Mexika pane Gejdos..

zap 65.?.?.?

Reakce na 98544

Ale jo, jen se pobavte, dyk za to platite... [mrknutí jedním okem]

Kam ja na to chodim? To jsou moje pozorovani, dyk uz tu taky nejakej patek sem. [zmaten]

Jenom si predstavuju tu 'americkou hygienu' na bojisti v Iraqu: "...a sakra, zase jsem dostal vod alkajdisty t'afku... kde je ten protiseptickej sprej... uhh ahh, potrebuju to zastriknout, nez na to vleti ty zajebany arabsky mouchy....a xakru nic nemam... Joe me dosel sprej.... nemas aspon arabi gumu?" [velký smích] [velký smích]

98632

20.3.2006 3:58

RE: zdravim z Mexika pane Gejdos..

kema 207.?.?.?

Reakce na 98544

>lol, [chechtot] ,uz se zase smeju nahlas..[smích] divne na me koukaj tady v
>ty kavarne... [oči v sloup] kam na tu slovni improvizaci chodite??..[smích]
>ale to mi pripomina,nikdy sem moc nechapal ty lidi s prehnanou
>hygienou co se stiti vlastniho potu a ani se nepodivaj do
>kapesniku co vysmrkali protoze jim to pripada odporne.. [překvapení] musi
>to bejt opravdu hrozne stitit se sam sebe a sve spocene
>partnerky...sou to vlastne chudaci tak s nimi soucitme...

Ja si obcas tu sprchu dam a po pouziti zachodu si dokonce i vytiram konecnik. Navic jsem nikdy na namesti plnem lidi nekricel slovo "fuck".
Znamena to snad, ze nejsem "cool" ?!
[překvapení]

98686

19.3.2006 4:12

RE: zdravim z Mexika pane Gejdos..

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 98304

Prdy-gut, pane zap, prdy-gut! Hurvínek to zase sežral i s navijákem.

98347

19.3.2006 5:39

RE: zdravim z Mexika pane Gejdos..

zap 65.?.?.?

Reakce na 98347

No jo, co s tim nadelate...
nekdo to ma rad vazne. [oči v sloup]

A nekdo zase s drbanim... [chechtot]

98352

20.3.2006 21:49

RE: zdravim z Mexika pane Gejdos..

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 98300

... dostal jste vzkaz??

Koukam - jsem jaksi pozadu... Jaký vzkaz ? Jinak - po krátké mírné zímě semka na Moravu zřejmě předčasně dorazilo jaro, což způsobilo, že začínám mít jaksi méně času na PC. Čili lehce zazávidím Palenque, leč mé myšlenky letí ven, do Příííírody !! Snad ten konec světa nebude... [smích] (ale Larry v Qeenslad naznačuje, že bude..)

No jo no - Američani. Každý dostane zaslouženě přesně to, co si zasloužil. A podrobnějším zkoumáním by se nejspíše vždy prokázalo, že každý dostal, co si nakonec vždy sám přál... [smích]

98826

21.3.2006 4:46

RE: zdravim z Mexika pane Gejdos..

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 201.?.?.?

Reakce na 98826

Zdravim..
zacnu hned otazkou.[smích]) premejslel jste proc je Chac-mol v lezici poloze?? ostatni to vysvetluji ze to je proto aby se do nej lepe vkladali lidska srdce pri obetovani(hodne mista),ale podle me muzu vkladat vyriznuta srdce i do stojici nebo sedici sosky..zalezi jenom na velikosti..take me napada ze to je vlastne poloha pro to aby mu bylo vyriznute srdce vkladano presne na misto kde to srdce ma byt,ale to by pak znamenalo ze to srdce obetovali pro nej a ne pro bohy a snazili se ho tim ozivit nebo neco takoveho,ale on preci buh nemel byt ne??
hodne me to zajima protoze to patri mezi vubec nejstarsi zpodobneni cloveka v Americe a prevzala ho i Aztecka kultura i jine mensi..treba Zapotekove..a i v Egypte je hodne lidi nakresleno v teto poloze..
ale to vysvetleni ze lezi kvuli tem srdcim se mi vazne nezda..uz jenom protoze ta jeho poza(jako kdyby se o neco zady opiral)je takova bohemska a
a dalsi muj duvod je ten ze ackoliv vsichni doporucuji meditaci v sede"lotosovy kvet",pro me je nejlepsi prave tento poleh (ale musim mit podeprena zada) tak nevim..ale kazdopadne se mi jevi Chac-mol jako jeden z klicu..
Dale sem premejslel nad tim o jake energii to ty samani zde mluvi..Rikaji ze brzo prijde energie ktera ocisti planetu ..novy vek..
napadlo me jestli nemuze dojit k nejake Slunecni erupci a nebo magneticke ktera stimuluje nase hormonalni centra tak silne ze pokud nebude nekdo schopen toto zvladnout ,muze to pro nej zmamenat konecnou...neco jako silenstvi a samodestrukce....porad nevim co si o tom mam myslet..nepokrocil jste v techto uvahach dal nez ja?? a co na to Cotterel?? [vyplazený jazyk] vydal neco noveho?? o nicem sem neslysel...
Zdravim...

98893

19.3.2006 19:31

911

Gugl 62.?.?.?

Opravdu zajimave postrehy k 911, co k tomu dodat. http://video.google.com/videoplay?docid=-8260059923762628848

98502

21.3.2006 16:51

RE: 911

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 98502

Jj, a to číslo [překvapení] ... snad aby si ho amíci hravě zapamatovali... dóprčic, to je paranoia zase dneska...

99047

21.3.2006 16:57

RE: 911

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 99047

To ani nemusej, to je v Americe telefoní číslo na emergency services, to už si pamatovali i malý děti. Jaká náhoda co? [mrknutí jedním okem]

99050

21.3.2006 17:28

RE: 911

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 99050

Vždyť právě to jsem měla na mysli, ty náhody mě někdy fakt vytáčejí, to je jako ze Stopařova průvodce, ale tam šlo o výpočet nekonečné nepravděpodobnosti, telefonní číslo a mocninu. [oči v sloup]

99071

21.3.2006 17:36

RE: 911

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 99071

Ona i ta beletrie a fantastická literatura má nějaký podklady, třeba trošku přehnaný pro efekt, ale nějak to někoho k vůli něčemu napadlo. [smích] [mrknutí jedním okem]

99075

21.3.2006 18:10

RE: 911

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 99075

Ono na tom něco bude, že věci zdánlivě nesouvsející spolu souvisejí až příliš úzce... ale aby to člověk uviděl, musí si dát něco hodně nelegálního, ale někdy ne, někdy stačí i pitomé holotropní dýchání, kopne to zaběhnuté uvažování kapičku "jinam" a logická posloupnost je najednou vidět, tam, kde předtím vůbec nebyla. Chce to jen trošku občas uhnout od konvenčního myšlení, jenže to není radno, možná proto jsou nekonvenční lidé preventivně postrkováni na samý okraj společnosti. Možná proto každý ubožák, který si dá většího než malého "špeka" je tak honěn a je mu většinovou společností spíláno do "feťáků", jo, oni ti šamani asi vědí, proč baštěj či kouří ty kouzelné byliny a houby, jenže... to už se zase dostáváme jinam, člověk mnohdy radši ani vidět nechce a když se to všechno hezky "propojí" a zapadne jako puzzle, ten subjektivní pocit nebývá vždycky příjemný. Krom toho i v případě kouzelných bylin, i chemie, i toho holotropního dýchání, dotyčný za to VŽDYCKY zaplatí nějakou daň. A to daň nemalou. Tady paranoidně podezírám tu nejvyšší entitu, ať už ji nazveme jakkoli, že nám je prostě jako lidem, cíleně zapovězeno vědět. A má to i svůj důvod. A ten důvod nebude dle mého skromného názoru příliš lichotivý pro onu entitu.

99087

21.3.2006 18:27

RE: 911

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 99087

Je to celý sprasený zneužívání. Pamatuju si na rozpravu s natives tady, kdy mi vysvětlili že prodávat znalosti je zločin, zrovna jako je dokonce zatajovat, alespoň oni to tak vidí. Když něco vím, tak se o to podělím, protože mi nic neubyde. Natives nesnášejí dneštní obchod s jejich poznatky, jak ho provozujou zde tzv New Agers. Na prohlédnutí do nekonvenčního myšlení stačí jeden výlet, já se už dekády těmto věcem vyhýbám, dosud si pamatuju co je potřeba si pamatovat, aby se jeden nenechal oblbnout nějakou šaškárnou.

99095

22.3.2006 13:29

Ruske zbrane

ataki 195.?.?.?

V r.2004 vysla v Eugenike kniha ruskeho autora Vitalija Tichoplavova "Fyzika viry", kde rozobera rusky vyskum torznych poli, v ktorom su Rusi daleko pred ostatnymi. Jednym z vyuziti mozu byt torzne zbrane, ktore by mali najnicivejsie ucinky. Ak ich Rusi maju, je mozne, ze ich pouziju. To by mohla byt ta nova zbran, o ktorej sa v suvislosti s III. svetovou vojnou hovori.

99337

Tuto stránku navštívilo 10 371