Diskuze k článku

Kurvítka

Příspěvků 149

14.2.2006 1:53

Je to dobrý sice humor (což jsme potřebovali) ale

Antiseptik 65.?.?.?

je to taky pravda. Kurvítka jsem našel už v několika výrobcích. Nejlepší byl ve vařiči na kafe, kde nápoj proudu k topnému tělísku byl udělán za pomocí hliníkových, na krátkou dobu pružných, příchytek. Ty, po několika ohřátích stratily svou pružnost a prostě se sami sundaly. Ovšem jeden ze tří šroubků na rozmontování, měl hlavičku na trojhranný šroubovák, který májí jenom výrobci. Bylo potřeba nejdřív takový šroubovák vyrobit. [velký smích]

93295

14.2.2006 2:25

Když už jsme u tý srandy

Antiseptik 65.?.?.?

tak se podívejte na tohle, moc fun ha ha.
http://festival.sundance.org/2006/watch/film.aspx?which=402&category=DOC

93298

14.2.2006 5:13

Kurvitka, to rekl prvni tusim pan krysa?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Zajimalo by me opravdu kdo kurvitka vymysli, ale jeste vice by me zajimalo, co jsou zac ti kteri pozaduji aby byla vymyslena a vyrabena. Jinak s tim sroubovakem klasika. Mel jsem problem s displejem na mobilu, kamos z Litvy je tam u nich prodaval, tak me poradil, ze staci dotahnout srouby od displeje, tak plny elanu ponevadz vlastni dve sady malych sroubovaku do PC se hrnu k telefonu, abych zjistil, ze tyhle malinke srouby s divnyma hvezdickama jsem jeste nevidel. Holt, kam Motorola ( dosadte si svou oblibenou ci neoblibenou firmu sami) a telefonni operatori prisli, kdyby lidi nepodepisovali nove kontrakty s telefonama.

93316

14.2.2006 9:19

RE: Kurvitka, to rekl prvni tusim pan krysa?

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 93316

Pane kryso
Slovo "kurvitko" slysim a vidim dnes snad poprve.
Je to Váš prispevek, nebo je autor nekdo jiny?
Dik za odpoved od Vas, nebo i od Vas, pane Stworo.

93324

14.2.2006 10:29

RE: Kurvitka, to rekl prvni tusim pan krysa?

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 93324

To slovo "kurvítko" vzniklo zřejmě spontánně v jednom čase na asi milionu míst světa v asi stovce jazyků najednou ... [smích] U mě to byl telefon/mobil, který mi tvrdošíjně hlásil, že baterie je špatná. Půjčená stejně stará baterie byla najednou v pořádku. Nová baterie taky byla v pořádku - tedy jsem ji vrátil a experimentoval dále. Svou starou baterii jsem dal do jiného telefonu a taky byla v pořádku.

Logický závěr ?

Životnost baterie neurčuje její skutečný fyzický stav, nýbrž nějak přístrojem hlídaná doba využívání té baterie. Když dáte druhou baterii, telefon to neuměl odhalit, že se snažím to kurvítko ošidit a jakoby mě svou bezchybnou funkcí ten telefon "pochválil", že jsem si koupil baterii novou. Ač to pravda nebyla.

Tedy - ten telefon obsahuje díl, zvaný kurvítko, který po jisté době vyhlásí tu baterii za vadnou. Dáte jinou baterii a vše je v pořádku. Ovšem tvůrce tohoto kurvítka nepočítal s tím, že ty baterie jen vyměním - kurvítko to registrovalo jako "baterii novou" !!

Já se nasral a telefon rozebral a koukal na ty mikro-mravenečky. našel jsem díl, který souvisel s napájecím blokem, ale nezdál se být nějak logický v daném místě. Cvičně jsem ten díl přemostil drátkem a bylo po problémech. Jednato se o prastarou Motorolu někdy z roku 1997, měli jsme je jako firemní telefony v počtu 10 ks. Všechny jsem takto opravil a bylo po problémech s baterií. Bylo tam ale určitě kurvítek více, protože začaly odcházet nepochopitelně a hlavně prakticky synchronně všechny displeje. To jsem již s telefonem udělal "hod do dálky a na cíl" - na smetiště ! A přesně takový účel mají ty kurvítka !!

Nakopat tu bandu zlodějskou někam !!!

93328

15.2.2006 0:05

RE: Kurvitka, to rekl prvni tusim pan krysa?

Zvědavej 165.?.?.?

Reakce na 93328

Téměř totožný problém s tím rozdílem, že to byl v mém případě digitální foťák. Po velmi krátké době po zakoupení a po pořízení pouze několika málo snímků mi display ukazoval low battery. Ta situace se zhoršila natolik, že ani po vložení nové baterie display neukazoval na max. a po zhotovení asi 3 - 4 snímků všechno zdechlo. Změřením napětí baterie voltmetrem bylo vše OK, 3V. Tak jsem po delším pátrání uvnitř foťáku nalezl ten voltage sensor a vyřadil ho. Od té doby sice display neukazuje nic, co se týče údaje o stavu baterie, ale foťák šlape až do vybití baterie i pod 2V.

93411

23.3.2011 0:00

RE: Kurvitka, to rekl prvni tusim pan krysa?

Kamil 83.?.?.?

Reakce na 93411

Nejedná se náhodou o Olympus FE-210 z roku cca 2007? Tento křáp má vysokou spotřebu, tužkové akumulárory vycucá velmi rychle. Příbuzná ho vlastní.

240101

29.11.2014 14:15

RE: Kurvitka, to rekl prvni tusim pan krysa?

Krůča 46.?.?.?

Reakce na 240101

Vlastním Olympus SP-320. Funguje stejně,jak popisujete.

Kde to kurvítko najdu?

OLYMPUS NEBRAT!!!!!!!!!!!

322235

15.2.2006 20:20

Kurvitka softwarova

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 93328

Kurvitka hardwarova maji tu vyhodu, ze co i jen trochu znaly clovek je dokaze odhalit a ochcat tak, aby mu vyrobek fungoval k plne spokojenosti leta. Taky bych vedel vypravet o ohrivacce na detske lahve co mela uvnitr zapojenou LED s odporem tak debilne, ze po spaleni LED prestal fungovat termostat a shorelo topne telisko, videu co melo v mechanice udelane jinak z teflonu a duralu jedine plastove kurvitko z mekkeho plastu (silonu) a mnoha dalsich... Taky je modou sit treba boty tak, ze jeden ze svu je naprosto debilne navrzen tak aby nevydrzel...

Ale co je naprosto nejvetsi svinstvo je tedka nova moda kurvitek softwarovych. Na jednom skoro novem TV renomovane japonske znacky zacal po roce a pul pomalu odchazet obraz. Staval se malo kontrastnym, mdlym, zasedlym, posunutym do modrozelene barvy. Vlezl jsem do servisneho menu aktivovaneho "tajnou" kombinaci nalezenou na netu a nestacil jsem se divit. V menu bylo pristupne nastaveni parametru jako zesileni jednotlivych kanalu RGB, napeti na elektronovych tryskach a podobne. A v tech nastavenich, byly uplne blbosti. Zesileni kanalu zelene dvojnasobek kanalu cervene, napeti na tryskach polovicni nez by melo byt pro dany typ obrazovky a tak dale. Neco jsem nastavil podle svyho odhadu, neco podle netu a zazrak - obraz jasny a kontrastny jako na novem TV. Spokojen se svou opravou jsem byl asi ctyri mesice, pak se zacal obraz znovu postupne navracet do sedozeleneho standartu. Znovu jsem vlezl do menu a ziral - nastaveni byli znovu na naprosto debilnich hodnotach. Zacal jsem to sledovat a zjistil, ze po kazdem zapnuti TV se mnou navolene hodnoty o nejakych tech par jednotek posunuli. Lze to nazvat jinak nez softwarove kurvitko ?? Definitivni klid mi zajistilo nastaveni parametru a nasledne odpojeni pinu "write" na EEPROM zajistujici ulozeni hodnot. Uplynul rok a obraz je stale jasny a cisty jako na novem TV... jen nevim co udelam, az na novem TV bude ta EEPROM soucasti procesoru nebo jen zakapnutou "kankou" na desce...

93546

15.2.2006 21:30

RE: Kurvitka softwarova

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 93546

Tak to je už vrchol prasárny. Jasně chtějí lidi donutit koupit nový TV i za cenu že si kupci začnou myslet že jejich výrobky nevydržej. Řežou větev na který seděj.

93552

20.7.2013 23:26

RE: Kurvitka softwarova

Fox 178.?.?.?

Reakce na 93546

Mohu se zeptat, jaká televize to byla? [překvapení]

293621

14.2.2006 20:41

RE: Kurvitka, to rekl prvni tusim pan krysa?

krysa 84.?.?.?

Reakce na 93324

Prispevek je vicemene muj, ale slovo "kurvitko" jsem nevymyslel já, obecně se dlouho už používá mezi lidmi, co něco opravují...

93383

31.1.2009 9:30

RE: Kurvitka, to rekl prvni tusim pan krysa?

Václav Semerád vsemerad (zavináč) volny (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 93383

Tenhle vtip už mám na své stránce dlouho. Jen v závěru se trošku liší. V mé verzi mají kurvítka ve Windowsech "ústavní většinu", [chechtot] což zjistíte nejlépe přečtením záručních podmínek k Windowsům - záruka se nevztahuje prakticky na nic. Mrtvosoft to jistí tím, že po jisté době (aniž by došlo k úplnému zprovoznění) přestane daný systém (Win3-11, Win95, Win98, Win-XP) podporovat.

182584

14.2.2006 5:55

Kurvítka a kurviči

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Taky se tomu anglicky říká "planned obsolescence". Velké firmy mají dokonce něco, jako "výzkumný" tým, který se zabývá jen tím, jak dosahovat té "trvanlivosti" akorát nějaký čásek přes záruku a potom samozřejmě do opravy, nebo radši nový kus. Dost dobře jim to funguje na ohřívačích vody pro domácnost, tady jsou to "Hot Water Tanks", čili ohřívače, ale zárověň zásobníky, tedy ty tanky, běžně jsou na 125, 200 i 225 L. Když půjdete koupit nový, tak vám ho prodají se zárukou na šest let, ale můžete si připlatit a koupit si záruku na devět, nebo i dvanáct let, přičemž zaplatíte asi dvojnásobek původní ceny. Takže lidi si řeknou :" No tak si připlatíme a koupíme si to na těch 12 let", jenže to je to, co ti grázlové chtějí, oni moc dobře ví, že těch 12 let to většina vydrží, někdy však taky ne, ale potom už Adios! a koupit nový HWT, protože opravovat ten starý by vyšlo hodně draho. Ono se těch 12 let může zdát hodně, ale kdyby použili lepší materiál, tak by to mohlo vydržet i 3x déle. A takovýchto příkladů je asi nepočítaně. Tak "Vzhůru k lepším zítřkům !"

93317

14.2.2006 11:41

RE: Kurvítka a kurviči

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 93317

Jeden čech dělal inženýra v Torontě u námé firmy na žárovky. Měli tam celý oddělení který zkoumalo, jak zajistit aby žárovka po uřčité době praskla. Byl to větší techncický problém, než jí udělat aby nepraskla. Kurvítka vymyslely ku..y kapitalistický.

93334

14.2.2006 6:56

Kurvítkové ponožky

Jarmila 85.?.?.?

S tímhle mám problém celý život. Když vyperu ponožky a pak je kompletuji do páru, vždycky mi zbudou nějaké osamělé ponožky, které už se k žádným jiným ponožkám nehodí. Jelikož jsem velmi šetřivá hospodyňka a hezké zachovalé osamělé ponožky je mi líto vyhodit, tak je vždycky dám stranou do šuplíku, že se třeba příště se svou ponožkou setkají. Ale už mám šuplík narvaný k prasknutí osamělými ponožkami, které patrně již nemají šanci se se svou příslušnou ponožkou již setkat. Je to prostě záhada a tak jen nadávám na rodinu: Vy snad ty ponožky žerete, nebo co! [oči v sloup]

93318

14.2.2006 9:26

RE: Kurvítkové ponožky

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 93318

Tohleto je velmi pozoruhodný příspěvek ! [smích]

U nás doma to bylo, je a zřejmě bude úplně stejné. Jenže teď jsme s manželkou již beznadějně sami, děcka maje po dalekém světě a ponožky se mrchy jedny ztrácejí či objevujou stále stejně ! No a teď se s manželkou hlídáme, aby se konečně přišlo na to, kdo ty ponožky vlastně žere !

A je zajímavé, že to úsloví - "Vy snad ty ponožky žerete nebo co !" - je úplně stejné i u nás. [oči v sloup] Akorát, že s manželkou si tykáme. Jelikož ponožky nejspíše "kurvítka" nemají, je možné, že tohleto dělají zlomyslní Marťani !

Marťani jsou malincí nazelenalí mužíčci, kterí se umí přetvařovat tak dokonale, že jich není vidět. Ale z lidí si dělají šprťouchlata tím, že jim na stole při práci přemiťují vercajk, kradou tužky, náplně do tiskáren, kabliky a knoflíky. To je prostě jedno - oni šmejdi jedni šmejdí kolem člověka a velmi vynalézavě dělají takovéto škody. Typicky je to vidět při navlékání niti do jehly !! [velký smích]

93325

14.2.2006 12:13

RE: Kurvítkové ponožky

Had 86.?.?.?

Reakce na 93325

[velký smích]

Nostradamus něco o fuseklích neutrousil, aby jeho příznivci krabatili čílka?
[velký smích] .
Myslím jako tedy že ti Marťani a konzumace (alespoň vypraných), a tak vůbec. Tudíž by sem tam ten Nostřík taky mohl nějak napasovat...

93337

14.2.2006 14:03

RE: Kurvítkové ponožky

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 93325

Jé - tak vy máte doma Marťany, nějak jsem ten Váš příspěvek přehlídla, [zahanbení] jinak bych se tu tak neprsila s těma svýma trpaslíkama...

93346

14.2.2006 20:57

RE: Kurvítkové ponožky

krysa 84.?.?.?

Reakce na 93325

Existují potvrzené ač neuvěřitelné situace! Mizející šroubováky, kleště a jiné věci jsou celkem obvyklé a časem se dokonce najdou (ze záhadných důvodů ale např. ve sklepě, kde nikdo rok nebyl a podobně.)
Zažil jsem ale dvě situace, které naznačují, že něco žere nejen ponožky!
Před lety mi na dvoře (vydlážděném!) spadla matice z řízení u fechtla (pro neznalé: Jawa 21). Přesto, že slyšitelně cinkla, už ji nikdo nenašel!Hledalo ji asi 4-5 lidí hodinu, dokonce jsme blbli tak, že jsem odplechovával fechtla zda tam někam nezapadla a vrcholem bylo dívání se pod sud s vápnem, kam by se musela leda podhrabat. Nenašla se už nikdy...

Loni se mi stala ještě divnější věc, opět na tom dvoře. U stolu mi z ruky vypadl PL konektor,což je věc velká asi jako palec. No a ten ani necinkl a měl jsem vysloveně dojem, že zmizel než dopadl!!
Tentokrát jsme hledali dva asi opět hodinua nenašli opět vůbec nic!
Na dvoře není kam by zapadl, mřížkou kanálu neprojde a myší díra tam není...
Jsou dvě možnosti: 1/ něco potřebovalo nutně můj PLkonektor
2/ prodejna GES v Brně prodává "samovracející" se konektory...

No a pokud jde o myší díry... dodnes si na jižní Moravě u jedné benzinky tamní myš hraje s částí mé Jawy 250.
Pichl jsem zadní kolo a u benzinky jsme to s kamošem opravovali. Až už to skoro bylo, upadl mi mezikroužek na zadní osu, co se bez něj nedá jet, a kutálel se tak dlouho, až trefil myší díru vedoucí z kopce pod beton, na kterém stála benzinka... Podotýkám, že to byla jediná díra širokodaleko a myš ten kroužek nechtěla zaboha vrátit! Jelikož podkopat benzinku nešlo, musel kolega v blízké obci chodit barák od baráku až ten kroužek sehnal...

93386

14.2.2006 10:14

RE: Kurvítkové ponožky

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 93318

Vyreseni problemu osamelych ponozek je celkem snadne. Staci koupit sadu ponozek stejne barvy. Kdyz se jedna ztrati, ta osamela rada pocka, az se zase ztrati dalsi. Tak je mozne ponozky parit az do doby rozpadnuti posledni dvojice. Mezitim vsechny ponozky nemusi byt sparene na cely zivot. Jiste budou s radosti chodit s kteroukoliv jinou ponozkou [překvapení]

93327

17.2.2006 11:08

RE: Kurvítkové ponožky

Pavel 212.?.?.?

Reakce na 93327

Hm, tak tohle nefuguje. Alespoň u nás. Já mám palce na nohou poněkud delší než ostatní prsty. No a ty palce si v ponožce vytlačí místo, které nezmizí ani po vyprání. Tudíž nejdou prohodit levá pravá. Takže když jednu ztratím, ta druhá je mi na nic. Leda bych příště ztratil tu opačnou.
A mimochodem, u nás žere ponožky pračka. Jenže jí některé nechutnají, tak je vyvrhne patřičně upravené.
[mrknutí jedním okem]

93734

14.2.2006 11:46

RE: Kurvítkové ponožky

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 93318

Já mám o ponožkách jinou teorii. Nestrácejí se, vždy když se zdá že se jedna stratila, zjistíte že se taky stratila jiná, velice podobná, jenom trošku jiného barevného odstínu. Myslím že kombinujou ponožky tak, že jedna je jenom prozatímně dobarvená na stejnou barvu. Po pár přeprání máte dvě různé. [velký smích]

93336

14.2.2006 13:06

RE: Kurvítkové ponožky

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 93318

Já bych řekla, že ponožky mají svoji vlastní planetu, stejně jako třeba propisovačky.

93342

14.2.2006 17:16

RE: Kurvítkové ponožky

Hastrman 71.?.?.?

Reakce na 93342

S tou planetou to asi taky tak je. A nejenom s ponozkama. Vzdy kdyz neco hledam, ponejvice v garazi, nachazim vse co jsem hledal jindy ale tu vec prave ne. Ta se ukaze zase az ji nebudu potrebovat. [zmaten]

93362

14.2.2006 19:06

RE: Kurvítkové ponožky

rga 212.?.?.?

Reakce na 93362

Tohle si pamatuju z "dětských" let s Legem.
Jakmi jste hledali kostičku 2x2, smůla, nebyla nikde...
musel jste si nahlas říkat: hledám 2x4, hledám 2x4...
a opatrně podvědomě hledat 2x2... a byla tam!
To byste se divili, jak jsou kostičky Lega mazaný [mrknutí jedním okem]

93376

15.2.2006 21:56

RE: Kurvítkové ponožky

lestedius 213.?.?.?

Reakce na 93376

moje rec, uplne stejnej problem sem taky mel kdyz sem jako malej stavil z lega [chechtot] [chechtot] [chechtot]

93553

14.2.2006 13:08

RE: Kurvítkové ponožky

Aja 24.?.?.?

Reakce na 93318

Zrouti ponozek, Jarmilo, existuji vsude.
Pridavam osobni zkusenost; v momente, kdy uz mam tech lichych v supliku akorat tak dost a vyhodim je, nahle se casem odnekud vynori ty mrchy parove. [smích]

93343

14.2.2006 21:30

RE: Kurvítkové ponožky

V. Sodek 84.?.?.?

Reakce na 93318

Pani Jarmilo
Snad Vam to vyloudi usmev na tvari
http://helena.bloguje.cz/273332_item.php
[smích]

93392

15.2.2006 7:23

RE: Kurvítkové ponožky

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 93392

no vidíte pane Sodku, až dosud jsem se domnívala, že ten problém se singl ponožkama se týká jen naší rodiny a najednou díky internetu se dozvídám, že to tak mají doma takřka všichni lidi.[smích]

Někdy se pokouším nosit na doma každou ponožku jinou, abych je tedy vynosila. Ale stejně to nepomáhá, ponožky se mi tam dál hromadí. A to ještě vedle kurvítkových ponožek se mi ve skříních hromadí i kurvítkové oděvy. I když už k ničemu nejsou, je mi líto je vyhodit, protože si říkám, že se třeba budou ještě někdy hodit. A tak tam visí ve skříni, dokud samy nezpráchniví. A i tehdy je prohlížím a říkám si, zda by z nich nešla ušít nějaká čepice či alespoň zástěrka. [velký smích]

A pak ještě ke mně vždy přijede moje ségra, která má velkou zálibu v second-handech. Doveze mi spoustu hadrů, které už se jí nehodí- jestli prý se mi něco nebude hodit. Navleče mě do nějaké kurvítkové sekáčové róby a hned začne jásat: No teda Jarmilo, to ti tak sekne! No tak to přidám k těm svým věcem ve skříních, načež můj muž zabručí, že jsem pudřenka.(to jsou lidi, co schraňují všechna nepotřebná kurvítka).[zmaten]

93469

15.2.2006 20:00

RE: Kurvítkové ponožky

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 93469

Jarmilo, ani netušíte jak jste mě potěšila. Vaše kurvítkové ponožky jsem přečetla manželovi. Konečně mám důkaz, že nejsem jediná "nemožná" manželka, která neumí vyprat ponožky tak, aby před i po praní byly kompletní. [smích] [smích] [smích] [smích] [smích]
PS: nikomu to neříkejte, ale co se týče ponožek tak podezřívám automatickou pračku.

93543

15.2.2006 22:57

RE: Kurvítkové ponožky

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 93543

Vaše podezření se ukazuje být správné.Naše automatická pračka se často a zničehonic začala zastavovat.Dlouho si s tím nikdo nevěděl rady a tak jsme nakonec otevřeli pračku,vyndali topně tělísko abychom se dostali dovnitř bubnu a hle,co jsme ta nenalezli:byla tam zmuchlaná ponožka,která se tam vždy "šprajcla" a zastavila buben.

Jinak ponožky se nám také ztrácejí a vlastně mi to už příjde normální.Asi by bylo nejlepší prát v jedné várce jen jeden pár,nebo je třeba sešpendlit...

A mimochodem,ponožky stejných vzorů a barev nejsou řešení.Každá se vytahá jinak a tak mám i ponožky,kde jedna je moc volná a druhá moc těsná,ale jsou stejné.Jak to? [překvapení]

93557

16.2.2006 2:27

RE: Kurvítkové ponožky

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 93557

To bude ta magicka entropie. [mrknutí jedním okem]

93573

16.2.2006 7:16

RE: Kurvítkové ponožky

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 93573

Ne, ne, to je SABOTÁŽ!

93591

16.2.2006 19:16

RE: Kurvítkové ponožky

Titanus 62.?.?.?

Reakce na 93557

Ha, bingo !
Mam 20 paru cernych ponozek nosim je do prace k obleku. Jednou za 14 dni nahazim do pracky 14 identickych paru obycejnych, prostych, jednobarevnych, cernych ponozek, abych pak pri parovani dlouze a hlasite nadaval, kdyz mi tyto identicke ponozky "nepasuji". Chapal bych, kdybych nastavil spatne teplotu, ale to by se srazily vsechny a ne jen jedna z paru. Ze by dalsi fenomen zvany "kurvitko" nastaven tak, aby bylo nutno utratit prachy za dalsi, potazmo stejne "postizeny" par ponozek?

93652

16.6.2007 20:59

RE: Kurvítkové ponožky

D'hara 217.?.?.?

Reakce na 93543

K té automatce....je fakt, že dokud jsme prali na valše a později v Tatramatce, tak se nám žádné ponožky neztrácely....jak to? [zmaten]
A taky mám spoustu kurvítkových oděvů. Jsou velmi zachovalé protože ten problém je, že po určitém čase se zmenšují... [překvapení]

137673

14.2.2006 22:07

RE: Kurvítkové ponožky

Karel4u 207.?.?.?

Reakce na 93318

Ja ty ponozky ktere nemaji druzky pouzivam na utirani prachu.

93399

16.10.2011 22:51

RE: Kurvítkové ponožky

Janka 89.?.?.?

Reakce na 93318

Poučena moudrou maminkou obvykle nakupuji ponožky ne po 1 páru, ale po více. Když pak některá záhadně zmizí v černé díře nebo se prodře na patě apod., máme další, s nimiž se dá osamělá chudinka v pohodě zkombinovat. Alespoň na nějakou dobu. Navíc se někdy ztracená ponožka po čase sama zjeví. Nutno poznamenat, že v případě, kdy jsem maminčinu poučku nedodržela, došlo ke zjevení ztracené ponožky vždy krátce poté, co jsem její osamělou sestru po dlouhém skladování zlikvidovala [smích]

255297

14.2.2006 7:29

Firmy za kurvitka nemohou, musi to tak delat

Karel 85.?.?.?

Nemuzeme firmam kurvitka vycitata, nic jineho totiz firmam nezbyva, aby si udrzely obrat a zisk. Nemuhou vyrobky vyrabet, aby vydrzely prilis dlouho.
Opravdu nemuzete jim to vycitat. Je to dano tim, jak je nastavena politika trhu, kterou ale urcuje stat. Statni politika je, aby bylo dost prace, coz kurvitka vyzaduje. Ovsem logictejsi by bylo, aby statni politika byla, aby prace bylo min, na to ale zatim nikdo nema odvahu to rict nahlas. Znam snad jen jedinou politickou stranu, ktera tohle resi. Je to strana 4 Vize. podivejte na www.4vize.org ( je to clanek: Regulace Inovace + Vysoka kvalita = Kratsi pracovni tyden )

93319

14.2.2006 7:57

Duplikát

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Pravda, už se mně několikrát stalo, že jsem rozebral nějaký přístroj. Když jsem ho znovu smontoval dohromady, fungoval bezchybně a přesto mně zbylo dost součástek na ještě jeden stejný. [chechtot]

93321

14.2.2006 9:16

súčiastky

Phete Phete (zavináč) szm (tečka) sk 192.?.?.?

Ja mám za to, že veľkú časť zodpovednosti za prevyšujúce súčiastky na seba preberá Murphy-ho zákon. [velký smích]

93323

14.2.2006 11:45

Ani vojenské špičkové technologii se nedá věřit

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Chtěl jsem škrtící strunou provést euthanasii svojí tchyni Jiřince, a praskla.Teda ta struna. (Kde udělali britští výrobci chybu?) Tak s tou zkrácenou strunou krájíme knedlíky a zase je mír mezi námi. To jedem muj starší kamarád na Vlachovce před lety tančil s dívkou polku. Pořád to brali doleva a dívka byla neustále vetší a větší. Pak mu řekla tiše."vememe to zase doprava..jó? vytáčí se mně protéza". To je vidět jaké byly tenkrát výrobky, s kvalitních přírodních materiálů s dokonalými závity. Dneska už někdy člověk nemůže věřit ani sám sobě...chce se uprdnout a po....se. A to jsou borci, kterí už zkoušeli banžídžamping na vlastní tasemnici.
Ahoj srandisti NFT
[smích] [smích] [velký smích] [velký smích] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [smích] [smích] [velký smích] [velký smích] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk]

93335

14.2.2006 12:28

Ano, znám

sibella 212.?.?.?

Kdysi dávno jsem "opravovala" starý magnetofon. Až jsem ho celý rozebrala a zjistila, že nemám ani páru, co tomu může být, zase jsem to dala dohromady a zůstalo mi na stole jedno kurvítko. Bylo černé, plastové a mělo dva malé výčnělky které svíraly úhel asi 45 stupňů. Magnetofon fungoval a já jsem ho napojila na televizi, protože jsem chtěla nahrávat nějaký pořad. Nejen že nenahrával, ale přes televizi jsem slyšela zvuk přehrávané kazety. Bylo jasné, že kurvítko musí na své místo a tak jsem magnetofon opět rozebrala a snažila se zjistit, kde kurvítko patří. Nepřišla jsem na to navzdory mému technickému talentu a tak jsem to opět složila - a na stole zůstaly tentokrát kurvítka dvě ! [velký smích] A magnetofon fungoval a nahrával. Považuji to za vzácný případ kolaborace dvou kurvítek a ač smekám před tvůrcem této obludnosti, nejraději bych mu utrhla hlavu ! [chechtot] Stařičký magnetofon funguje dodnes. [cool]

93340

15.2.2006 0:36

RE: Ano, znám

Pavel 85.?.?.?

Reakce na 93340

Tak tohle můžu doplnit - jeden z nejnesmyslnějších šuntů jsou mechanismy "zacvakávacích" protikusů samonavíjecích pásů u 120L a spol. Když se ta malá plastová mrcha rozpadla (na své původní dvě poloviny), vypadl na mě i jeden velký červený čudlík (co se zamačkává, když chcete pás odepnout) a taky takové dva "nesmyslné" drobné plechové plíšky.

Nikdy - opakuji nikdy - jsem nepřišel na to, jak tahle banální "kurvítka" složit tak, aby znovu začala "smysluplně zacvakávat". Vyřešily to pak po čase dva malé klínky, které jsem vložil do toho červeného čudlu. Oba (později se "rozlepil" i druhý pás) pásy fungovaly od té doby naprosto spolehlivě, klínky neměly šanci nikam "utéct či vypadnout", vše bylo vždy ok.

Jen na stole (později ve skříni) mi zbyly ty "dvě malý mrchy plechový", které se mi dodnes smějí, že jsem nikdy nedokázal přijít na to, jak je složit do jednoho velkého funkčního kurvítka [smích] .

93419

14.2.2006 13:14

Kurvitka,

Aja 24.?.?.?

kurvitka. A co byste chteli? Snad aby vam to "neco" vydrzelo celej zivot, ne?
Zijeme v konzumni spolecnosti, tak "taky ony bazmek" tam musi bejt a hotovo.
Kdyby nebyl, Naftak uz by sedel za vrazdu. [chechtot]

93344

14.2.2006 17:03

RE: Kurvitka,

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 93344

Dík, Ajo za připomínku, ale ze socialního zabezpečení by mně chodila provize
,do kriminálu na přilepšenou, protože babička bere penzi už 40 let a přitom nikdy moc nemákla.Ahoj PS-V červnu slavim 60, bude to venku v přírodě pro více lidí, škrtící struny schovám a rád tě uvidim i s bližníma. Ahoj NFT. [smích]

93360

15.2.2006 13:18

RE: Kurvitka,

Aja 24.?.?.?

Reakce na 93360

Zdravim prezivsi babicku a dik za pozvani. [smích]

93498

15.2.2006 13:25

RE: Kurvitka,

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 93360

Aco já?!!! Jsem pohledný, zaopatřený čtyřicátník s vlastním rožněm. [cool]

93499

15.2.2006 14:13

RE: Kurvitka,

Aja 24.?.?.?

Reakce na 93499

>Aco já?!!! Jsem pohledný, zaopatřený čtyřicátník s
>vlastním rožněm. [cool]
Joooo, to se musite obratit na Naftaka. [vyplazený jazyk]

93502

16.2.2006 22:13

RE: Kurvitka,

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 93499

>Aco já?!!! Jsem pohledný, zaopatřený čtyřicátník s
>vlastním rožněm. [cool]
To by každý Gdosy cosi, s rožněm kolem vlastní osy,
chtěl se zbavit mámy ženy a naslouchat její steny.
Struny mám jen na knedlíky, posilni se lahvičkou,
jeli rožeň s kurvítkama, umlať si jí paličkou.
Gdosýka Cosíka zdraví Nafťák. [smích] [smích] [smích] [smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

93667

17.2.2006 15:30

RE: Kurvitka,

Gdosy 195.?.?.?

Reakce na 93667

Chupu-li to správně,
škemrám tady marně. [velký smích]
Tím bych své veršování ukončil. Ale co, venku taje sníh a dneska skrz mraky vykukuje sluníčko. Už docela hřeje a tak zčínám mít chutě. Těším se na vodu, grilování na zahradě a G1O požívané někde u stánku v přírodě, s klobásou a křenem. [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

93753

14.2.2006 13:37

Humor

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Nevím, proč je článek v sekci humor, mně to vůbec humorné nepřijde. Už zase budu kuchat klávesnici. Je mi líno kupovat novou. (Kvůli drobku někde v oblasti E přeci nevyhodím dvě stovky, no ne?) A poslední týden už se ani nenamáhám sešroubovat pračku, potože ten zas.aný řemen spadne vždycky jenom když je pračka smontovaná minimálně na dva šroubky. Jak je otevřená a já u ní sedím a koukám, jak pere, tak předstírá, že je úplně OK. Jakmile ji sešroubuju a jdu dělat něco jiného... škoda mluvit. Ale u mě to nebude kurvítkama, mně to doma dělají trpaslíci (ty potvory vám vlezou všude). Soudím podle toho, že nikdy se nic ještě neporouchalo před mýma očima či za mé asistence (tedy komě počítače, co loni spadl z okna, a mobilu, co se před čtrnácti dny praštil o zeď). Taky mi záhadně mizí věci, někdy stačí jenom to, že se ohlédnu, pak kouknu zpátky, a věc, kterou jsem před chvilkou položila na stůl před sebe, už tam není. Prostě trpaslíci. Až já ty ku.vy malé chytím...!

93345

15.2.2006 2:50

RE: Humor

google 84.?.?.?

Reakce na 93345

>Soudím podle toho, že nikdy se nic ještě
>neporouchalo před mýma očima či za mé asistence (tedy komě
>počítače, co loni spadl z okna, a mobilu, co se před
>čtrnácti dny praštil o zeď).

tak u toho picotoca tipujem na samovrazdu,
u mobilu by sa mohlo jednat o israelsky model.
tam lubia dobrovolne trepat hlavou o stenu. [chechtot]

93450

15.2.2006 11:44

RE: Humor

kavol 193.?.?.?

Reakce na 93450

>tak u toho picotoca tipujem na samovrazdu,

jistě - kdo by taky Blažkové chtěl sloužit? [velký smích]

93490

15.2.2006 21:19

RE: Humor

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 93490

I tací by se našli, nezdvořáku [mrknutí jedním okem]

93550

16.2.2006 8:50

RE: Humor

kavol 193.?.?.?

Reakce na 93550

jistě ... ale už jste někdy viděla, že by byl zrovna počítač masochista? [překvapení]

93596

16.2.2006 11:43

RE: Humor

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 93596

Nechte si to, milý kavole, já asi budu tématicky plakat, ten počítač, co "upadl" nebyl můj, (krom toho to přežil, ani nevím, jestli z toho mám radost) na svůj počítač jsem náhodou nesmírně hodná, i když je to pomalý šmejd s malilililinkatým hadrem... na ty moje MIDI to stačí...
Ale dneska se mi pokurvila flashka, bú bú uáááá... (už brečím), já jsem na ní měla všechny svoje midky... fňuk... páč na hadr už se mi nevlezly... svině jedna, flashka dokurvená... mám ji od září, takovou jsem z ní měla radost, když jsem buzerovala dýdžeje na karaoke, že mu nechodí USB... asi ji někomu v Electroworldu nacpu do prdele, jestli z ní ty data nedostanu... [pláč]

93611

16.2.2006 18:48

RE: Humor

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 93611

>Nechte si to, milý kavole, já asi budu tématicky plakat, ten
>počítač, co "upadl" nebyl můj, (krom toho to přežil, ani
>nevím, jestli z toho mám radost) na svůj počítač jsem
>náhodou nesmírně hodná, i když je to pomalý šmejd s
>malilililinkatým hadrem... na ty moje MIDI to stačí...

>Ale dneska se mi pokurvila flashka, bú bú uáááá... (už
>brečím), já jsem na ní měla všechny svoje midky... fňuk...
>páč na hadr už se mi nevlezly... svině jedna, flashka
>dokurvená... mám ji od září, takovou jsem z ní měla
>radost, když jsem buzerovala dýdžeje na karaoke, že mu
>nechodí USB... asi ji někomu v Electroworldu nacpu do prdele,
>jestli z ní ty data nedostanu... [pláč]

Teď už vím jak asi vzniklo rčení, tady dosti rozšířené " chytla mě kurvica"

93648

16.2.2006 19:25

RE: Humor

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 93611

Klidek babi, hlavne nedelat nic ukvapenyho a dat tu flashku do rukou nekomu kdo toho zna vic jak vy. Z my zkusenosti 95% nechodicich flash USB pameti jde zachranit. Kouknete kuprikladu na LEDku zda blika po zasunuti do USB slotu, pokud ne bude to nejspis kontakt na konektoru (obcas se lame, zvlast kdyz to nosite v kapse) nebo nekdy i vadny port (jede vam v tom portu neco jineho - treba fotak nebo mobil)? Jede vam v tom pocitaci jina flashka (treba sousedova) - nekdy je to problem woknowsu. Nebo vam nacte flashku, dioda zablika ale nevidite adresar???

93653

16.2.2006 20:40

RE: Humor

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 93653

Už jsem to vychytala... svinské wokňousy to byly, ne moje krásná milovaná flashka... začlo to tím, že se mi nepodařilo otevřít hudební soubor, a když jsem pak zavřela přehrávač, widle na flashce nic neviděly, prostě prázdno, a ve vlastnostech mi to naopak tvrdilo, že je úplně durchumdurch plná, ani bit volného prostoru... při vysunutí a zasunutí složky zase byly vidět, na flashce volných 250 mega, ale nešlo kopírovat, jakmile jsem se o to pokusila, tak zase začala dělat v systému mrtvého brouka... nakonec jsem našla soubor s "cyklistickou redundancí" [mrknutí jedním okem], který to všechno způsoboval, pak už stačilo jenom shift-delete, obsah flashky zkopírovat, flashku jsem pro jistotu ještě zformátovala a bylo [mrknutí jedním okem] Jo, a ten soubor byl původně v pořádku, zacyklil se během přesunu na flashku, jak říkám, zas*aný widle.

93656

17.2.2006 8:09

RE: Humor

Zdenek 193.?.?.?

Reakce na 93656

Celý život jsem dělal do techniky a sleduji jakým způsobem si vždy dovedete geniálně poradit – na to prostě nemám. [mrknutí jedním okem]

Můj obdiv [smích]

93726

17.2.2006 22:04

RE: Humor

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 93726

Nechte si tu ironii, milý Zdeňku. Já jsem nikdy netvrdila, že rozumím počítačům. A když mi widle něco tvrdí, mám prvotní tendenci jim spíše věřit, právě proto že v tomto oboru netrpím přehnanou sebedůvěrou. (Ano, já vím, že tu máme ještě Linux, ale pod Linuxem si nerozběhnu ani Cakewalk, ani XG Works -ty jsou navíc dělané původně pro Mac). Pominu skutečnost, že Linux je pro mě docela španělská vesnice a je mi líno učit se v něm chodit. Tedy spíše na to nemám čas. A když mi tedy wokna hlásí, že prostě data (moje vlastní práce za poslední dva roky - no jo, MIDI files jsou docela mrňavý, kdybych tam měla uložené zálohy třeba grafiky, to by bylo jiné kafe, ty bych tam nenarvala) z flashky nedostanu, je to pro mě dostatečný důvod k panice. Už proto, že to nejsou tatáž data, která bych mohla získat zpět třeba od lidí, pro které jsem to dělala. Člověk se holt učí celý život, a proto na těch souborech průběžně neustále pracuju, a stále je co zlepšovat. Vy mi třeba zase neporadíte ohledně Sysex dat, definování stop a kombinací kontrolerů. Už proto, že vás to nejspíše nezajímá. Já se zase nehrabu v BIOSu, ani v nastavení systému jako takového. Protože jsem prostě lama. Ale narozdíl od spousty ne-lam, které všemu rozumí, a rády se v tom hrabou, mi počítač nevykakává modrou smrt, nevybuchují mi kondíky na mainboardu (klepu na dřevo) a nežhaví se mi procesor nad kritickou hodnotu. Squencery mi běhají v rámci možností tohoto kompu, tzn. trvá jim to nějakou tu chvilku, než se rozběhnou (asi o 8 vteřin déle, než by to trvalo na kompu běžného pařana), ale jinak bez problému, internet mi to čte, co ještě chtít více? Ultrarychlý špičkový drahý komp, na kterém budu moci "pařit" i ty nejnáročnější 3D střílečky? Zbytečná investice, dle mého názoru.

93783

18.2.2006 9:54

RE: Humor

Zdenek 193.?.?.?

Reakce na 93783

Opravdu žádná ironie jen má úcta k člověku takto vypracovanému jako jste vy. Jistě jsme jen lidé nedokonali, kteří přišli na tuto planetu jen na chvíli a zase odejdou. Každý jedinec ponechá na této planetě stopu a podílí se na rozkvětu, nebo zkáze této planety. Jsou také jedinci a kolektivy, kteří ji vedou k záhubě. Vás přiřazuji k těm milým tvorům, kteří jsou prospěšní lidstvu i této modré planetě, která však vzhledem k velikosti vesmíru je nicotná. Ten Váš přístup k technice je jen podružný, ale také obdivu hodný. Jsem také jen člověk a mohu se mýlit …

Jsme v příspěvcích nazvaných Humor, název je nevhodný pro toto téma. A ti trpaslíci co je někdy hledáte nás sledujou. [smích]

Přeji mnoho dalších hezkých počinů v tomto životě a na této planetě, těším se zase na tu bábu, která je lépe naformátována, než ta flaška ..

93858

19.2.2006 2:31

RE: Humor

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 93858

Já budu předstírat, že vám to baštím, OK?
A flaškou bych se naformátovala, to zas jo, takový brain-reset by se šiknul, už jsem příliš dlouho střízlivá, pak to tak vypadá... [zahanbení]

93938

16.2.2006 21:14

RE: Humor

3n 62.?.?.?

Reakce na 93490

Kavole, Kavole, divil byste se

93662

17.2.2006 0:47

RE: Humor

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 93662

3n (EC - odhalila jsem tě [cool]), opravdu není nezbytné, abys tu za mě lobboval, navíc je to OT, a koleduješ si o výmaz (a já teď taky) [zahanbení]

93683

14.2.2006 15:30

Kurvitko v aute

MilanD 80.?.?.?

Pribeh, ktery se mi opravdu stal na Narodni tride, nekde pred rokem '89. Jelikoz jsem byl pracovni emigrant, predvadel jsem se ve svem na tu dobu skvostnem fordu sierra. A najednou zrovna ve Spalene najednou fordik nejde. No, problem... pricochtal se jeden chlapek, kouka do motoru, pri tom pohledu pronesl neco ve smyslu ".. co tam ty kluci kapitlasticti serou furt tu elektroniku" vythanul jeden kabel, vytahnul druhy kabel, spojil je dohromady zvarovaci gumickou.. a auto jelo dalsich 1000 km do servisu, kde pak vsichni koukali, jako ze to auto vubec jede, kdyz mu chybi nejdulezitejsi soucastka... spravne ovsem meli rict kurvitko...

93349

14.2.2006 16:50

ISO9001:2000

Peter 192.?.?.?

ISO9001:2000 hovori o systeme riadenia kvality. Podla mojho nazoru je toto skryty termin pre umiestnovanie kurvitok do vyrobkov. A tym je dodrzana aj samotna myslienka riadit kvalitu vyrobku tak aby tyzden po zaruke uz nefungoval.

93356

14.2.2006 16:56

kurvítka a ti druzí

Gdosy 195.?.?.?

Ze všeho nejhorší jsou kurvítka spojená s lidskou blbostí. Kdysi dávno jsem si koupil kazeťák. No, nebyl nějak drahý, ale přeci jen se mi zdálo, že čtyři měsíce provozu než zkolaboval, bylo dost málo. Tehdy byla ještě záruka půl roku. Odnesl jsem jej do opravny a poté fungoval asi tak tři měsíce a zase porucha. Takže znovu opravna (tentokrát už za penízky) a po pár dnech znovu kolaps. Tohle jsem udělal asi pětkrát a pokaždé zaplatil dvě až tři stovky. Nakonec jsem nevydržel a kazeťák rozebral. Byl tam takový přepínač složený ze dvou bloků a kousek od něj trafo. Jak se deska ohřívala od trafa, prohla se a ty dva bloky se přiblížily k sobě čímž zkratovaly obvod. Opravář vzal šroubovák znovu je od sebe roztáhl a bylo opraveno za tři stovky. Tak jsem šel do té opravny a zeptal se opraváře, jestli by do té mezery nemohl příště místo šroubováku za tři kila nacpat natrvalo kousek plastu za padesátník. Bylo mi řečeno, že podobných kretenů jako já tam chodí dvacet denně. Jo, jo.

93357

14.2.2006 17:46

RE: kurvítka a ti druzí

Pavel Bočan meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 86.?.?.?

Reakce na 93357

přepínač složený ze dvou bloků a kousek od něj trafo.

No jistě, vrcholem kapitalismu, toho jedině nejlepšího společenského systému, jsou výrobky z čínského outsourcingu. Včera jsem v časopise viděl nějakou stupidní reklamu (na notebook) s počátečními slovy Lenovo doporučuje... To je síla, čínská firma mně bude něco doporučovat. Tak, tak, koupím si notebook Lenovo, auto Zhonghua...Magnificent Future! [chechtot]

93367

14.2.2006 18:38

RE: kurvítka a ti druzí

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 93367

Ale koupíte protože jiný za chvilku nebudou. Lenovo je bejvalej dost známej IBM. [smích]

93369

14.2.2006 18:51

Bohužel...

Tajnej agent 85.?.?.?

Bohužel, dokud se nezruší peníze (nebo aspoň peněžní systém jak ho známe) tak bude tohle nutností. Frma Lego krachuje, jejich kostičky totiž vydrží generace, a už se moc nových nekupuje...

93372

14.2.2006 18:56

RE: Bohužel...

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 93372

Oni by se novy i kupovali, ale kdyz Lego uz davno nedel prostou sadu xx kusu kosticek z kazdeho druhu ze kterych si decko postavilo co chtelo. Dneska frci jako lego ruzne Bionicle a Harry potter a stredoveky hrad a postavite z toho jen to co je na krabici vyfoceno a jen jedinym zpusobem jinak mate malo kostek... At zije fantazie a tvorivost

93374

14.2.2006 19:13

RE: Bohužel...

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 93374

No já bych spíš řek, že to je naopak nezájmem o normální kostky. Protože těch už mají všichni dost. (a v Dánsku to platí určitě dvojnásob)

93378

15.2.2006 3:23

RE: Bohužel...

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 93378

Nemá. Já svým dětem musím kupovat kostky průběžně minimálně každé vánoce. Je pravdou, že byly doby, kdy jsem nalezenou kostku (bosletivě se zabořivší do mého bosého chodidla) vždy zvedla a odnesla dětičkám do pokojíčku. Dnes už je situace jiná (koho by to taky bavilo denodenně deset let, že jo), při vysávání používám nástavec, který nemá problém s polykáním legokostek, snad kromě těch 10x20, že. Takže každoroční upgradování sbírky kostek je nutností. Nicméně se mi opravdu nechce utrácet za hovadiny jako jsou ti bájoniklové a herytrotlové, kde tři čtvrtiny ceny tvoří nějaká zas.aná ochranná známka a kostky by člověk spočítal na prstech. Já bych třeba uvítala minisérie legokostek jako 10 ks kostek 2x2, 10 ks 2x8... atakdále. Zabalilo by se to jenom do pytlíku a bylo by. Nebo je rovnou prodavat třeba "na váhu" tak jako šroubky. Tak, dneska to bude dvacet deka "čtyřek"... [cool]

93454

14.2.2006 19:18

RE: Bohužel...

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 93374

To je bohužel naprostá pravda. Nebýt toho, že jsme starý Lego po dcerách schovali pro vnuka, tak by nic takovýho, jako obrovský Lego k postavení čehokoliv neměl. A přesto dostává nové specializované kousky, tak ať si neztěžujou. Přijde to dneska, jeden malej kousek plastiku, co se nejspíš ztratí do týdne někde pod postelí, za dolar. [oči v sloup]

93380

14.2.2006 23:46

Kurvítka jsou prostě všude kolem nás.

Zvědavej 165.?.?.?

Taky mám podobnou zkušenost. Moje původní profese je sice na hony vzdálená mému hobby, kterým je už od mládí electronika. Už od malinka jsem stavěl různé krystalky, později spíše NF zesilovače pro hudbu, ještě později mne zaujalo video, jeho tvorba a editing. Nyní dokonce pomocí PC. Nikdy jsem neměl tolik problémů s hotovými výrobky jako v poslední době. Na zakoupeném Hi-8 VCR Sony EVC 3000, který byl v Consumer Report Magazín hodnocen velice kladně a ve své době nebyl vůbec levná záležitost mi v krátké době (samozřejmě po skončení záruky) odešla jakási součáska a kazeta se po vložení už nedala vyjmout. Oprava ve značkovém servisu za $260 to vyřešila, ale ne na dlouho. Naštval jsem se a celou opravu provedl tentokráte sám. To co jsem zjistil mne šokovalo. Celý problém byl, že jedna velmi důležitá, značně mech. namáhaná součástka byla vyrobena z plastu. Zřejmě záměrně z plastu, který podléhá stárnutí, které bylo patrné v podobě zřetelných trhlinek na povrchu té součástky. Protože mám značné technické zkušenosti, pokusil jsem se tu součástku vyrobit z aluminia. Po hodinách úmorné, téměž hodinářské práce jsem VCR smontoval a seřídil. Od té doby uplynulo deset let a to nahrazené kurvítko funguje a VCR šlape!

93407

15.2.2006 9:42

RE: Kurvítka jsou prostě všude kolem nás.

Tatranka setma (zavináč) quick (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 93407

Já mám stejný problém s tlačítkem na lampičce. Je vyrobeno z plastu a stlačováním se po docela krátké době rozpadne. Nové tlačítko stojí cca 45 Kč, přičemž celá lampička stála asi 300 Kč. Tlačítko si sice umím vyměnit sama, i když je to práce neradostná, nicméně, kdyby bylo vyrobeno z trvanlivějšího materiálu, byla by ta lampička nafurt. A kdo to neumí, tak asi jde a koupí novou lampičku, protože objednat elektrikáře na výměnu tlačítka je astronomicky drahá záležitost.

93478

14.2.2006 23:58

Další příklad

Zvědavej 165.?.?.?

Další takové kurvítko je v podobě celosvětového rozdělení DVD nosičů na 8 světových regionů. Totéž platí i o producentech DVD přehrávačů. Když si koupíte DVD, které je vyrobeno pro jiný region, než je váš přehrávač, fungovat vám nebude. Přitom lze celkem jednoduchou úpravou dosáhnout toho, že i ten obyčejný DVD přehrávač je schopen přehrát DVD disc z kteréhokoliv regionu.
Dnes už jsou sice na trhu i DVD přehrávače a DVD recordéry tzv. Region Free, které zpracují kterýkoliv region, takže koupí takového přístroje tento problém lze vyřešit.

93409

15.2.2006 0:31

RE: Další příklad

Ben Hur 70.?.?.?

Reakce na 93409


>Dnes už jsou sice na trhu i DVD přehrávače a DVD recordéry
>tzv. Region Free, které zpracují kterýkoliv region, takže
>koupí takového přístroje tento problém lze vyřešit.

Temer kazdy DVD prehravac lze odkodovat. Me se zatim podarilo odkodovat kazdy, ktery se mi dostal do ruky bez problemu. Neni nutno kupovat drazsi Region free prehravace. Hacky na odkodovani DVD pehravacu najdete napr. zde :

http://www.videohelp.com/dvdhacks.php

93417

15.2.2006 2:58

RE: Další příklad

Zvědavej 165.?.?.?

Reakce na 93417

>Temer kazdy DVD prehravac lze odkodovat...

Děkuji za odpověď i za link. Znám ho taky. V podstatě se s Vámi shoduji - i mně se to odkódování podařilo vždy. To doporučení je spíše pro ty, co si nedokáží poradit. (A je to prý illegal)[smích] Ale cena i u těch Region free je dnes tak nízká, že nepřipadá do úvahy se tím zabývat.

93451

15.2.2006 3:26

RE: Další příklad

Ben Hur 70.?.?.?

Reakce na 93451

>>Temer kazdy DVD prehravac lze odkodovat...
>
>Děkuji za odpověď i za link. Znám ho taky. V podstatě se s
>Vámi shoduji - i mně se to odkódování podařilo vždy. To
>doporučení je spíše pro ty, co si nedokáží poradit. (A je
>to prý illegal)[smích] Ale cena i u těch Region free je dnes tak
>nízká, že nepřipadá do úvahy se tím zabývat.

Nemyslim, ze je to ilegalni. Ty Hacky se daji koupit i na CD. Region ochrana slouzi v podstate k tomu, abyste kupoval DVD doma a nekupoval levnejsi treba z Ciny. Hodne vyrobcu DVD se s tim uz dnes nezabyva, je to zbytecne. Kdyz uz jsme u te ilegality, pokud mate zajem tady je link na spoustu vybornych programu, jako napr. vsechny programy SlySoft na kopirovani CD a DVD, ale i drahe Programy jako Adobe Photoshop CS 9 ke stazeni zdarma s Keygens a Patch, kterymi obejdete registraci a muzete je uzivat ve full verzi. Zadny strachy je to legalni. Doporucuji System Mechanic 6 Profesional.

http://www.9down.com/downloads.php?cate=1

93457

15.2.2006 4:01

RE: Další příklad

Zvědavej 165.?.?.?

Reakce na 93457

OK, díky. [cool]

93463

15.2.2006 11:44

Předsametová kurvítka

bývalý antikomunista 193.?.?.?

Před sametem ta kurvítka nebyla dělána úmyslně, nebylo tržní hospodářství. Československo bylo jak v potravinách, tak v průmyslu soběstačné-vyráběli jsme téměř vše. Proto také některé výrobky nebyly zcela technicky dotažené. Byly i výrobky vysoké kvality, konkurence schopné, dosud nepřekonané. Náš průmysl po sametu kolaboval, ztratil odbyt, čas na přeorientování výroby byl krátký. Sám mám ještě funkční jehličkovou tiskárnu, kterou začala vyrábět ihned v 90 roce Zbrojovka Brno, vyráběly se do ni i pásky kompatibilní s EPSON LQ -800. Co z našeho průmyslu zbylo?, téměř nic. Nebyla mu dána možnost se překonvertovat do tržního hospodářství. Průmysl byl záměrně rozbit a nejen průmysl!

Pokud jsme před sametem ty kurvítka našli, udělali jste s výrobku dobrá zařízení. Záměrem bylo vyrábět dobrá zařízení. Máme doma např. mnoho let starý kuchyňský robot, odešel u něj mixér, ale dosud je nenahraditelný pro namletí máku do koláčů, tak jej udržuji jen pro mák, konstrukčně dobře vymyšleno, konstruktérovi scházely dnešní umělé hmoty.

Například CRT televizory, nebo monitory mají přes usilovný vývoj stále lepší obraz, než LCD nebo plasma. Jen pomocí marketingu se prosadily tenké LCD nebo plasma.

Před sametem se vyplatilo výrobek, příkladně televizor opravit - u něj se dokonce dělala renovace vakuových obrazovek, nahradilo se jen hrdlo se systémem. Jak to bylo ekologické, jak málo bylo odpadů. Potraviny se balily do papíru, místo plastových láhví bylo sklo, jogurty nebo mléko ve vratných láhvích.

S nostalgií vzpomínám na staré časy, Sovětské počítače s děrnými štítky, ty nové s procesorem 486 a HDD 20 Mb nám dováželo JZD Slušovice a prodávalo za 600 tis Kčs. Slušovice začalo vyrábět své domácí počítače Didaktik Gama. Pro doma jsme koupili v tuzexu 8 bit. Atari, kde nosičem dat byla magnetofonová páska. Atari jsme si dokázali vylepšit, vyráběli jsme kardrige s EPROM paměti a programovali v Assembleru.

Snažím se o nový nick „Zdeněk“, zatím nebyl uvolněn.

93489

15.2.2006 15:25

RE: Předsametová kurvítka

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 93489

>Například CRT televizory, nebo monitory mají přes usilovný
>vývoj stále lepší obraz, než LCD nebo plasma. Jen pomocí
>marketingu se prosadily tenké LCD nebo plasma.

LCD jsou dnes na daleko vyšší úrovni než CRT! Nehledě na prakticky nekonečnou životnost. (kromě lampy)


>S nostalgií vzpomínám na staré časy, Sovětské počítače
>s děrnými štítky, ty nové s procesorem 486 a HDD 20 Mb nám
>dováželo JZD Slušovice a prodávalo za 600 tis Kčs.
>Slušovice začalo vyrábět své domácí počítače Didaktik
>Gama. Pro doma jsme koupili v tuzexu 8 bit. Atari, kde nosičem
>dat byla magnetofonová páska. Atari jsme si dokázali
>vylepšit, vyráběli jsme kardrige s EPROM paměti a
>programovali v Assembleru.

Didaktik nebyl jejich počítač, bylo to okopírované ZX spektrum.

93516

15.2.2006 17:24

RE: Předsametová kurvítka

kavol 193.?.?.?

Reakce na 93516

>LCD jsou dnes na daleko vyšší úrovni než CRT!

co je to ta "vyšší úroveň"?

tím myslíte to, že (v běžném prodeji) superskvělý 17'' LCD má dnes úžasné rozlišení 1280x1024, zatímco mizerný 17'' CRT má rozlišení ubohých 1600x1200?

nebo tím myslíte to, že superskvělý LCD má úžasné zářivé barvy, jejichž odstíny se hodí na vše možné, jen ne na úložky spojené s barvami reálného světa, nedejbože třeba takovou úpravu fotek, zatímco mizerné CRT lze pro takové účely barevně zkalibrovat, a i ten největší CRT šmejd bez kalibrace je furt o řád přesnější než nejdražší LCD?

nic proti LCD, sám jeden (na notebooku) spokojeně používám - ale na "kancelářštinu", ne na práci s obrazem, a i při rozlišení 1400x1050 (tedy lepší, než běžné stolní LCD) je mi pracovní plocha dosti těsná a písmenka zubatá (ne, antialising pro mě fakt čitelnost nezlepšuje) ... 90% chvály na LCD je fakt jenom marketingový hype - zajímavé, že ty opravdu pěkné vlastnosti (např. nižší spotřeba) se příliš nezmiňují ...

>Didaktik nebyl jejich počítač, bylo to okopírované ZX
>spektrum.

Didaktik Gama nebyla kopie nýbrž počítač odvozený, měl několik pěkných vlastností, jako např. 64 KB RAM (originál Spectrum mohlo mít jen 48 KB RAM)

kopie ZX Spectra byl Didaktik M ze Skalice

nicméně kopie-nekopie, nic to nemění na tom, že to byl "jejich" počítač ve smyslu výrobce

domácí počítače Dell, Fujitsu-Siemens, Brave atd. jsou taky PC-AT kompatibilní, a nikdo se nehádá, že to není "jejich", že je to kopie IBM ...

93531

15.2.2006 18:26

RE: Předsametová kurvítka

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 93531

No tak tos asi neviděl to CRT co sem měl před tim LCD do kterýho zrovna koukam. A to že má v porovnání s jinýma docela hnusný barvy.
Jak už jsem psal níž, jsou LCD na hry a na grafiku, nebo nějakej kompromis mezi tim. Pokud chceš LCD na grafiku, tak si kup LCD na grafiku.
A navíc je tu lepší geometrie a vyšší ostrost. V tom se LCD žádný CRT ani zdaleka nevyrovná. (Právě proto nejsou ty písmenka na CRT zubatý, CRT je prostě tak rozmazaný, že nejsou vidět.)

93535

16.2.2006 9:23

RE: Předsametová kurvítka

kavol 193.?.?.?

Reakce na 93535

>No tak tos asi neviděl to CRT co sem měl před tim LCD do
>kterýho zrovna koukam.

proč "asi"? je snad nějaká šance, že bych ho viděl?

... nicméně to je irelevantní; stejně jako argumentace nějakým starým šmejdem či "profi grafikou" když se bavíme o současné produkci, přesněji o spotřební produkci - tzv. "consumer class"

>Jak už jsem psal níž, jsou LCD na hry a na grafiku, nebo
>nějakej kompromis mezi tim. Pokud chceš LCD na grafiku, tak si
>kup LCD na grafiku.

a když chci na oboje, bez kompromisu?

pozn. "grafika" pro mě opravdu není CAD nebo animace ...

>A navíc je tu lepší geometrie a vyšší ostrost. V tom se LCD
>žádný CRT ani zdaleka nevyrovná. (Právě proto nejsou ty
>písmenka na CRT zubatý, CRT je prostě tak rozmazaný, že
>nejsou vidět.)

nebavil jsem se o tom, jestli oblý nebo hranatý bod (i když to k tomu přispívá), nýbrž o rozlišení ... ale když už je téma nakousnuto - ten oblý bod je mnohem přirozenější jak pro věci pořízené klasickou optikou (a digitalizované scanem), tak pro nativní digitální produkci (CMOS i CCD snímače též nemají hranatý bod)

geometrie není u moderních monitorů příliš velký problém, nehledě na to, že hraje roli tak možná při rýsování ...

co se týče "vyrovnávání se CRT LCD" versus potřeby spotřebitele, slušný 19'' CRT lze koupit za 5,5 kKč, zatímco (nejlevnější) 19'' LCD začínají o 2 kKč dráž, přičemž uživatel získá o 30 až 50 % menší pracovní plochu (míněno rozlišením) a nemožnost rozlišení měnit (tj. buď malý obdélníček uprostřed obrazovky nebo rozmazané fleky při softwarovém roztažení ... celkem podstatná vlastnost pro starší aplikace, hry které v plném rozlišení nestíhají, filmy aby běžely v celočíselném násobku svých rozměrů, atd.) ... tak tedy povídejte něco o tom, že to není nahoněno marketingem, zvláště když "průměrný" ([pláč]) čecháček je schopen jet přes půl města do supermarketu, aby ušetřil 50 h na rohlíku, spokojí se s tím, že je rohlík gumový už při nákupu, jen aby ušetřil, a najednou dá o 2 kKč víc?

93598

16.2.2006 15:46

RE: Předsametová kurvítka

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 93598

Buď se bavíme o consumer class, nebo profi grafice. Chtěl sem tim říct, že ne všechny CRT mají nízkou odezvu.
CAD a animace JE grafika.
K čemu je mi vyšší rozlišení, když ten bod bude stejně tak rozmazanej, že to bude vypadat hůř, než těch 1280x1024?
Jistěže je CRT levnější, ceny jdou dolů, jinak by je totiž vůbec neprodali.
Třeba to moje LG při nenativním rozlišení nemá o moc horší obraz než průměrný CRT


>filmy aby běžely v celočíselném násobku svých rozměrů

[zmaten] Co je to za pitomost?

93632

16.2.2006 21:37

RE: Předsametová kurvítka

kavol 85.?.?.?

Reakce na 93632

>Buď se bavíme o consumer class, nebo profi grafice.

dovoluji si ocitovat, o čem jsem mluvil výše: "tím myslíte to, že (v běžném prodeji) ..." - to vy máte pořád potřebu srovnávat lowend CRT s profi LCD

>CAD a animace JE grafika.

pardon, vypadlo mi slovo - správně ta věta měla znít: 'pozn. "grafika" pro mě opravdu není jenom CAD nebo animace ...'

napsal jsem to proto, že neustále zdůrazňujete na LCD to, co je výhodou především pro CAD

>K čemu je mi vyšší rozlišení, když ten bod bude stejně
>tak rozmazanej, že to bude vypadat hůř, než těch 1280x1024?

zřejmě trpíte idée fix, že každý CRT musí mít mřížku o kvalitě dvacet let staré šunky ... opravdu nevím, jak vám mám tento nesmysl rozmluvit, snad jen kdybyste zkusil navštívit nějaké grafické studio a přesvědčit se na vlastní oči - které si ovšem projistotu nechte předtím zkontrolovat [oči v sloup]

>Jistěže je CRT levnější, ceny jdou dolů, jinak by je totiž
>vůbec neprodali.

výtečná logika - zlevňování výroby určitých věcí s technickým pokrokem je přelud, fabrika bude dotovat cenu jen aby mohla vyrábět věc, o kterou nikdo nestojí ...

>Třeba to moje LG při nenativním rozlišení nemá o moc
>horší obraz než průměrný CRT

ale ne, to jste nechtěl říct, že ne? přece byste neuznal, že existují okolnosti, za kterých je CRT lepší?

>>filmy aby běžely v celočíselném násobku svých rozměrů
> [zmaten] Co je to za pitomost?

nu, možná je matematika zas o kus dál, ale pokud mě paměť neklame, když jsem na to téma naposledy něco četl, pravilo se tam cosi takového, že interpolovat obraz do velikosti celého násobku je při stejné subjektivní kvalitě mnohem rychlejší ...

93663

16.2.2006 22:42

RE: Předsametová kurvítka

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 93663

>>Buď se bavíme o consumer class, nebo profi grafice.
>
>dovoluji si ocitovat, o čem jsem mluvil výše: "tím myslíte
>to, že (v běžném prodeji) ..." - to vy máte pořád
>potřebu srovnávat lowend CRT s profi LCD

Srovnával jsem svoje původní lowend CRT s mým dnešním, taktéž lowend, LCD.



>
>>K čemu je mi vyšší rozlišení, když ten bod bude stejně
>>tak rozmazanej, že to bude vypadat hůř, než těch
>1280x1024?

>
>zřejmě trpíte idée fix, že každý CRT musí mít mřížku
>o kvalitě dvacet let staré šunky ... opravdu nevím, jak vám
>mám tento nesmysl rozmluvit, snad jen kdybyste zkusil
>navštívit nějaké grafické studio a přesvědčit se na
>vlastní oči - které si ovšem projistotu nechte předtím
>zkontrolovat [oči v sloup]

Je technicky nemožné vyrobit CRT s tak ostrý obrazem jako má LCD.

>
>>Jistěže je CRT levnější, ceny jdou dolů, jinak by je
>totiž

>>vůbec neprodali.
>
>výtečná logika - zlevňování výroby určitých věcí s
>technickým pokrokem je přelud, fabrika bude dotovat cenu jen
>aby mohla vyrábět věc, o kterou nikdo nestojí ...

Samozřejmě, že dotovat nebudou, ale smíří se s nižším ziskem

>
>>Třeba to moje LG při nenativním rozlišení nemá o moc
>>horší obraz než průměrný CRT
>
>ale ne, to jste nechtěl říct, že ne? přece byste neuznal,
>že existují okolnosti, za kterých je CRT lepší?

Vy asi nedokážete přiznat, že ne všechny LCD monitory mají tak mizernou interpolaci jako ty první. Neni to tak strašný jak si myslíte. Samozřejmě že existujou lepší a horší CRT, než je to moje LCD, ale to LCD skutečně neni taková hrůza. Interpolace je poměrně levná záležitost, takže i do levnějších LCD se vyplatí zabudovat kvalitnější.

>
>>>filmy aby běžely v celočíselném násobku svých rozměrů
>> [zmaten] Co je to za pitomost?
>
>nu, možná je matematika zas o kus dál, ale pokud mě paměť
>neklame, když jsem na to téma naposledy něco četl, pravilo se
>tam cosi takového, že interpolovat obraz do velikosti celého
>násobku je při stejné subjektivní kvalitě mnohem rychlejší
>...

Hm, tak to jste četl asi hodně dávno. Poslední grafickou kartu, co s tim měla problémy, jsem viděl možná tak před pěti lety. (a to už tehdy to byl pár let starej nejnižší low-end)

93669

17.2.2006 21:27

RE: Předsametová kurvítka

kavol 83.?.?.?

Reakce na 93669

>Srovnával jsem svoje původní lowend CRT s mým dnešním,
>taktéž lowend, LCD.

aha - a vy na tom svém lowend LCD snad děláte profi grafiku, kterou se oháníte v příspěvku #93534, nebo se snad za cenu srovnatelnou s vaším lowend LCD dá pořídit "LCD na grafiku" ("ne na hry" ), jak mi doporučujete v příspěvku #93535?

- no a i kdybychom přiznali, že celou dobu mluvíte jen o tom svém lowend LCD, pak se stejně dopouštíte kardinální mystifikace, jestliže srovnáváte starou šunku s novou šunkou ...

>Je technicky nemožné vyrobit CRT s tak ostrý obrazem jako má
>LCD.

no a?

inkoustová tiskárna také nemá ostrý bod, přesto je s ní spousta lidí spokojených, jak je to možné?

>Vy asi nedokážete přiznat, že ne všechny LCD monitory mají
>tak mizernou interpolaci jako ty první. Neni to tak strašný
>jak si myslíte. Samozřejmě že existujou lepší a horší
>CRT, než je to moje LCD, ale to LCD skutečně neni taková
>hrůza. Interpolace je poměrně levná záležitost, takže i do
>levnějších LCD se vyplatí zabudovat kvalitnější.

interpolace? co to je, to se maže na chleba? hm, to bude spíš nějaká součástka, když to jde do monitoru lev-ně zabudovat ... [chechtot]

a teď vážně - kde nic není, ani čert nebere, aneb ani sebelepší algoritmus neporučí pixelu, aby se rozkrájel, a když je ten pixel velkej jako kráva ...

>Hm, tak to jste četl asi hodně dávno. Poslední grafickou
>kartu, co s tim měla problémy, jsem viděl možná tak před
>pěti lety. (a to už tehdy to byl pár let starej nejnižší
>low-end)

ne každý má potřebu kombinovat počítač s ústředním topením ...

93774

17.2.2006 22:26

RE: Předsametová kurvítka

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 93774

>no a?
>
>inkoustová tiskárna také nemá ostrý bod, přesto je s ní
>spousta lidí spokojených, jak je to možné?

Ano, ale dokonale ostrý bod je nepopiratelně výhoda.


>interpolace? co to je, to se maže na chleba? hm, to bude spíš
>nějaká součástka, když to jde do monitoru lev-ně zabudovat
>... [chechtot]

interpolace je algoritmus, který se dá poměrně jednoduše "zamontovat" do LCD pomocí DSP čipu.

>
>a teď vážně - kde nic není, ani čert nebere, aneb ani
>sebelepší algoritmus neporučí pixelu, aby se rozkrájel, a
>když je ten pixel velkej jako kráva ...

To sice ne, ale vy myslíte, že obrázky například v časopisech nikdo nezvětšuje/nezmenšuje? V dnešní době existují dost kvalitní interpolační algoritmy. (například lanczos je velmi dobrý)

>
>>Hm, tak to jste četl asi hodně dávno. Poslední grafickou
>>kartu, co s tim měla problémy, jsem viděl možná tak před
>>pěti lety. (a to už tehdy to byl pár let starej nejnižší
>>low-end)
>
>ne každý má potřebu kombinovat počítač s ústředním
>topením ...

Prosím vás, snad mi nechcete tvrdit, že si myslíte, že pro interpolaci potřebujete nějakou supervýkonnou kartu? [chechtot]

93786

20.2.2006 22:24

RE: Předsametová kurvítka

kavol 85.?.?.?

Reakce na 93786

>Ano, ale dokonale ostrý bod je nepopiratelně výhoda.

není, nemusí lahodit oku

budiž analogie: zesilovač s integrovanými obvody má zkreslení až o několik řádů menší nežli elektronkový ... který z nich si průměrný kytarista vybere?

>To sice ne, ale vy myslíte, že obrázky například v
>časopisech nikdo nezvětšuje/nezmenšuje?

uff, a to že se v časopisech manipuluje s velikostí obrázku jako jak protiřečí tvrzení, že je obvykle lepší používat nativní rozlišení daného zařízení?

>>ne každý má potřebu kombinovat počítač s ústředním
>>topením ...
>Prosím vás, snad mi nechcete tvrdit, že si myslíte, že pro
>interpolaci potřebujete nějakou supervýkonnou kartu? [chechtot]

tak jsem si to zkusil ... zvětšení obrázku cca 900x700 na 1280x1024 metodou "lanczos" na Pentium M 1600 MHz pomocí utility convert z balíku ImageMagick trvá 2,05 s

z toho přibližně 0,22 s je režije na inicializaci programu a práci se soubory (měřena konverze vstupu - dekódování jpegu - na výstup bez změny velikosti)

při použití defaultní metody je to pouhých 1,7 s

chápu, že specializované GPU dosáhne v této úložce lepšího výkonu než program convert s běžným CPU, nicméně pro představu, jak je tato operace "nenáročná", to myslím stačí ... [oči v sloup]

94187

20.2.2006 22:43

RE: Předsametová kurvítka

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 94187

>budiž analogie: zesilovač s integrovanými obvody má
>zkreslení až o několik řádů menší nežli elektronkový
>... který z nich si průměrný kytarista vybere?

Srovnání s kytarou je pěkná hloupost.


>tak jsem si to zkusil ... zvětšení obrázku cca 900x700 na
>1280x1024 metodou "lanczos" na Pentium M 1600 MHz pomocí utility
>convert z balíku ImageMagick trvá 2,05 s

>
>z toho přibližně 0,22 s je režije na inicializaci programu a
>práci se soubory (měřena konverze vstupu - dekódování jpegu
>- na výstup bez změny velikosti)
>
>při použití defaultní metody je to pouhých 1,7 s
>

Prosim vás, snad si nemyslíte, že vám tohle budu věřit??? Dvě sekundy? Vy jste se snad úplně zbláznil!

>chápu, že specializované GPU dosáhne v této úložce
>lepšího výkonu než program convert s běžným CPU,
>nicméně pro představu, jak je tato operace "nenáročná", to
>myslím stačí ... [oči v sloup]

No, GPU obvykle používají bilineární nebo bikubické resamplování, ale výkonově by to určitě nebyl problém.

94192

21.2.2006 20:24

RE: Předsametová kurvítka

kavol 85.?.?.?

Reakce na 94192

>Srovnání s kytarou je pěkná hloupost.

proč?

máte nějaký argument, kterým byste své tvrzení podpořil, nebo vám již argumenty došly, že se uchylujete k invektivám? -

...
>Prosim vás, snad si nemyslíte, že vám tohle budu věřit???
>Dvě sekundy? Vy jste se snad úplně zbláznil!

co kdybyste místo těchto planých výkřiků raději uvedl něco konstruktivního, jako například "zkusil jsem si to v jiném programu a pro resampling obrázků o velikosti a×b na c×d metodou Lanczos mi vyšlo n sekund"?

94324

21.2.2006 20:33

RE: Předsametová kurvítka

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 94324

>>Srovnání s kytarou je pěkná hloupost.
>
>proč?
>
>máte nějaký argument, kterým byste své tvrzení podpořil,
>nebo vám již argumenty došly, že se uchylujete k invektivám?
>-

U kytary vždycky nejde o co nejvěrnější zvuk. ELektronkové zesilovače zní o trochu "hudebnějš" protože potlačuje některý harmonický frekvence který ucho vnímá jako nepříjemný. Navíc se pomocí elektronek dá dělat zkreslení. Ale v dnešní době neuvidíte elektronkový zesilovače tak často jak si myslíte.

>
>...
>>Prosim vás, snad si nemyslíte, že vám tohle budu věřit???
>

>>Dvě sekundy? Vy jste se snad úplně zbláznil!
>
>co kdybyste místo těchto planých výkřiků raději uvedl
>něco konstruktivního, jako například "zkusil jsem si to v
>jiném programu a pro resampling obrázků o velikosti a×b
>na c×d metodou Lanczos mi vyšlo n sekund"?

Krucinál, vždyť jsem to psal v tom přízpěvku na který jste odpovídal před chvílí, že lanczos běžně používam na přehrávání filmů na PC! [oči v sloup]

94326

20.2.2006 22:44

RE: Předsametová kurvítka

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 94187

>budiž analogie: zesilovač s integrovanými obvody má
>zkreslení až o několik řádů menší nežli elektronkový
>... který z nich si průměrný kytarista vybere?

Srovnání s kytarou je pěkná hloupost.


>tak jsem si to zkusil ... zvětšení obrázku cca 900x700 na
>1280x1024 metodou "lanczos" na Pentium M 1600 MHz pomocí utility
>convert z balíku ImageMagick trvá 2,05 s

>
>z toho přibližně 0,22 s je režije na inicializaci programu a
>práci se soubory (měřena konverze vstupu - dekódování jpegu
>- na výstup bez změny velikosti)
>
>při použití defaultní metody je to pouhých 1,7 s
>

Prosim vás, snad si nemyslíte, že vám tohle budu věřit??? Dvě sekundy? Vy jste se snad úplně zbláznil!

>chápu, že specializované GPU dosáhne v této úložce
>lepšího výkonu než program convert s běžným CPU,
>nicméně pro představu, jak je tato operace "nenáročná", to
>myslím stačí ...

No, GPU obvykle používají bilineární nebo bikubické resamplování, ale výkonově by to určitě nebyl problém.

94193

20.2.2006 22:45

RE: Předsametová kurvítka

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 94193

Krucinál, proč mi to ten příspěvek vkládá sem???

94195

20.2.2006 22:50

RE: Předsametová kurvítka

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 94187

ta diskuze je nějak rozbitá [zmaten]

94197

20.2.2006 23:21

RE: Předsametová kurvítka

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 94187

No, teď mi došlo, že neni dobrej nápad vás rovnou poslat doprdele, i když si za ty vaše kecy nic jinýho nezasloužíte. Ale vy se snažíte vypadat jako odborník, a to by na neznalé věci mohlo platit a za blba bych byl nakonec já.
Podívejte se, muj AthlonXP 2600+, zvládá zvětšovat obrázek z 960x528 na 1280xněco, nevim přesně kolik 24x za sekundu, k tomu samozřejmě dekódovat daný video z MPEG4 a zvuk v AC3 stereo a ještě to stereo rozpočítávat pomocí dolby dekodéru na 5.1. A vy mi tady tvrdíte že na víc jak polovinu tak rychlým CPU vám resamplování jednoho obrázku trvá dvě vteřiny? Když já si tak pouštim videa? (ten obraz z lanczos resampleru je o hodně ostřejší než to co resampluje karta)

94201

21.2.2006 20:11

RE: Předsametová kurvítka

kavol 85.?.?.?

Reakce na 94201

>za blba bych byl nakonec já.

ano, blba ze sebe děláte, jestliže v reakci na moji zmínku o Pentium M 1600 MHz píšete:

>Podívejte se, muj AthlonXP 2600+,
...
>na víc jak polovinu tak rychlým CPU

jistě, formálně je to pravda, Pentium M 1600 MHz má více než poloviční rychlost Athlonu XP 2600+, ono je totiž přibližně stejně rychlé nebo dokonce znatelně rychlejší (podle toho, o kterých verzích přesně se bavíme, to nebylo specifikováno)

>Podívejte se, muj AthlonXP 2600+, zvládá zvětšovat obrázek
>z 960x528 na 1280xněco, nevim přesně kolik 24x za sekundu, k
>tomu samozřejmě dekódovat daný video z MPEG4 a zvuk v AC3
>stereo a ještě to stereo rozpočítávat pomocí dolby
>dekodéru na 5.1.

pokud tohle všechno opravdu dělá CPU, tak je ve vašem systému něco velmi shnilého ...

>A vy mi tady tvrdíte že na víc jak polovinu tak rychlým CPU
>vám resamplování jednoho obrázku trvá dvě vteřiny?

ano, v dané konfiguraci trvá

a mimochodem, ten Athlon je pěkné topení, čili moji předchozí námitku nijak nepopíráte

94321

21.2.2006 20:37

RE: Předsametová kurvítka

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 94321

>
>>Podívejte se, muj AthlonXP 2600+,
>...
>>na víc jak polovinu tak rychlým CPU
>
>jistě, formálně je to pravda, Pentium M 1600 MHz má více
>než poloviční rychlost Athlonu XP 2600+, ono je totiž
>přibližně stejně rychlé nebo dokonce znatelně rychlejší
>(podle toho, o kterých verzích přesně se bavíme, to nebylo
>specifikováno)

To nevím přesně, ale podstatné je, že nemá nijak drasticky nižší výkon než můj procesor.

>
>>Podívejte se, muj AthlonXP 2600+, zvládá zvětšovat obrázek
>

>>z 960x528 na 1280xněco, nevim přesně kolik 24x za sekundu, k
>

>>tomu samozřejmě dekódovat daný video z MPEG4 a zvuk v AC3
>>stereo a ještě to stereo rozpočítávat pomocí dolby
>>dekodéru na 5.1.
>
>pokud tohle všechno opravdu dělá CPU, tak je ve vašem
>systému něco velmi shnilého ...

Co se vám na tom nelíbí?

>
>>A vy mi tady tvrdíte že na víc jak polovinu tak rychlým CPU
>>vám resamplování jednoho obrázku trvá dvě vteřiny?
>
>ano, v dané konfiguraci trvá

V tom případě se mi zdá, že něco uhnílo ve VAŠEM počítači

>
>a mimochodem, ten Athlon je pěkné topení, čili moji
>předchozí námitku nijak nepopíráte

Není to tak strašné, i když v tomhle směru dnes existují lepší CPU.

94327

15.2.2006 15:27

RE: Předsametová kurvítka

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 93489

>Například CRT televizory, nebo monitory mají přes usilovný
>vývoj stále lepší obraz, než LCD nebo plasma. Jen pomocí
>marketingu se prosadily tenké LCD nebo plasma.

LCD jsou dnes na daleko vyšší úrovni než CRT! Nehledě na prakticky nekonečnou životnost. (kromě lampy)


>S nostalgií vzpomínám na staré časy, Sovětské počítače
>s děrnými štítky, ty nové s procesorem 486 a HDD 20 Mb nám
>dováželo JZD Slušovice a prodávalo za 600 tis Kčs.
>Slušovice začalo vyrábět své domácí počítače Didaktik
>Gama. Pro doma jsme koupili v tuzexu 8 bit. Atari, kde nosičem
>dat byla magnetofonová páska. Atari jsme si dokázali
>vylepšit, vyráběli jsme kardrige s EPROM paměti a
>programovali v Assembleru.

Didaktik nebyl jejich počítač, bylo to okopírované ZX spektrum.

(omlouvam se, nevšim sem si že nejsem přihlášenej)

93517

15.2.2006 16:38

RE: Předsametová kurvítka

Zdeněk 193.?.?.?

Reakce na 93517

>LCD jsou dnes na daleko vyšší úrovni než CRT! Nehledě na
>prakticky nekonečnou životnost. (kromě lampy)
>
I když výrobci LCD neustále hledají fígle, jak zlepšit obrazové podání, díky čemuž se objevily leštěné (lesklé ) povrchy, predikce posunu barevné plochy a další řešení která umožní nejnovějším TN panelům stát se přijatelným řešením pro sledování filmů, tak i pro amatérskou fotografii. Řadě uživatelů nezáleží na přesném zobrazení barev, ale na celkovém dojmu. Zářivé, jásavé barvy, relativně vysoký kontrast apod. jsou věci, které je displej s vyšší svítivostí a promyšleným povrchem skla schopen nabídnout. Ani panely MVA, PVA a IPS nedosahují barevného podání moderních CRT monitorů. CRT monitory jsou prakticky bez odezvy a při kvalitní antiodrazové vrstvě dosahují hluboké černě. I ty LCD nejvyšší váhové kategorie (Eizo) s S-PVA panely a 10 bitovou gama korekci, mají jen lepší barevné podání včetně černé a bílé se sytostí/teplotou tónů, je přijatelná i odezva. Zatím se, kvalitnímu kalibrovanému CRT monitoru nevarovná. Žijeme v kapitalismu, (jak píše níže i Tajnej agent), je nutno inovovat za každou cenu vyrábět a co nejdráž prodat, k tomu slouží i marketing. Technický pokrok zde je, příští můj monitor bude LCD. [smích]

>Didaktik nebyl jejich počítač, bylo to okopírované ZX
>spektrum.

Ach ty staré časy, Atari jsme znali do detailů, v Atari klubu upravovali i jejich hardware, nahrávací magnetofony, či vyráběli plotry na bázi krokových motorků....

93525

15.2.2006 17:42

RE: Předsametová kurvítka

Lev. 68.?.?.?

Reakce na 93525

hmm a co tohle Zdenku:[mrknutí jedním okem]
http://www.filecabi.net/video/ultra-awesome-touch.html

93532

16.2.2006 7:41

RE: Předsametová kurvítka

Jarmila 85.?.?.?

Reakce na 93532

To je pěkné pane Lve. [smích] Kam až jen ta technika jednou dojde? Budeme časem všichni jen pouhou součástí virtuálního světa?

93592

15.2.2006 18:17

RE: Předsametová kurvítka

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 93525

A proč se tedy dělá profi grafika na LCD? Víš ono nejsou jen ty superrychlý, co je na ně všude reklama, ale i na grafiku. I když je to kravina, rychlost se přeceňuje, 12ms je lepší než to moje starý CRT. Máš ale pravdu, u LCD si musíš vybrat, jestli chceš kvalitní barvy nebo rychlost. Ale už se celkem dobře daří tyhle dvě vlastnosti kombinovat. S-PVA je celkem dobrej kompromis, ale některým profi fotografům by to možná nestačilo.
CRT má obrovskou nevýhodu, že nikdy nemáš 100% přesnou geometrii. A navíc se musí pracně seřizovat.

93534

16.2.2006 2:52

RE: Předsametová kurvítka

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 93534

P95f+ ( 19 palcu) od Viewsonicu stalo rok zpatky poze 220$, pri rozliseni zhruba 1200 na 800 mam 100 Mhz zobrazovaaci frekvenci, urcite lip nez 12 ms, nastavuje se a serizuje v poho, muzu menit rozliseni i mimo doporucene ( tady 1600 na 1200), koukam se z postele na filmy a jem i jedno z jakeho uhlu. Na druhou stranu to zabere hodne mista a sezere vice elektriky to je fakt, a zivotnost je nejakych 10 let. Nesrovnal bych stare CRT s LCD. Rozdil mezi kvalitnim CRT a suntem je 100%, ale v tomto pripade je to zhruba 100 $ u 19 palcovych CRT. Rozdil mezi suntem a kvalitou u LCD je mimo procenta nekde jinde.

93577

16.2.2006 8:47

RE: Předsametová kurvítka

kavol 193.?.?.?

Reakce na 93534

>A proč se tedy dělá profi grafika na LCD?

argument jak noha ... a proč třeba SGI nabízí i CRT, když jsou LCD tak dobrý? (http://www.sgi.com/products/peripherals/displays/)

že by to bylo tím, že není grafika jako "grafika"?

93595

16.2.2006 11:46

RE: Předsametová kurvítka

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 93595

Vždyť tam mají samé LCDčka... :-/

Pořídil jsem si dobré LCD a můžu říct, že srovnatelně dobrý obraz (barvy, kontrast, geometrie) jsem na CRT jestě neviděl -- bohužel nemohu srovnat s novými high-end CRT (pokud něco takového je).

93612

16.2.2006 11:56

RE: Předsametová kurvítka

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 93612

Sorry! Ta plazma na obrazku vypada uplne jak LCD. [mrknutí jedním okem]

93615

16.2.2006 15:48

RE: Předsametová kurvítka

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 93595

A proč je apple už vůbec nenabízí?

93633

16.2.2006 21:44

RE: Předsametová kurvítka

kavol 85.?.?.?

Reakce na 93633

marketing? (http://www.zvedavec.org/nazory_1507.htm#ptr93489)

93664

16.2.2006 22:47

RE: Předsametová kurvítka

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 93664

Ten odkaz odkazuje na začátek týhle větve.

93671

17.2.2006 21:32

RE: Předsametová kurvítka

kavol 83.?.?.?

Reakce na 93671

>Ten odkaz odkazuje na začátek týhle větve.

správně

píše se tam totiž:

"Jen pomocí marketingu se prosadily tenké LCD nebo plasma."

fakt, že Apple preferuje LCD, není vůbec těžké chápat jako marketingovou politiku, uvědomíme-li si, že jejich firemní image jsou převážně kompaktní počítače ...

93777

15.2.2006 15:33

RE: Předsametová kurvítka

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 93489

Špatný průmysl není problém jen u nás, je to prostě základní zákon kapitalismu, vydělat co nejvíc peněz. Kvylita výrobku je naprosto nepodstatná věc, důležitý je, že ho lidi koupí.
Ale kvalita neni jediný problém. S neustále vzrůstající automatizací by mělo být míň a míň práce, přitom lidi dělají pořád stejně dlouho už desítky let. Odpověď na otázku, proč tedy nepracujeme poloviční čas je zase kapitalismus.

93520

15.2.2006 15:54

RE: Předsametová kurvítka

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 93520

Nikoliv, odpoved je ta ze chceme vic a vic. Vy taky.

Tahle myslenka ze za nas budou delat "vsechno" stroje je zcestna, protoze lidi vetsinu veci nedelaji z nejake nutnosti ale z duvodu vzajemne soutezivosti (a to neni nejaka kapitalisticka inovace, to je stav vetsiny zivych organismu). Da se ocekavat ze cim zivejsi vymena informaci mezi masami lidi, tim vetsi tlak na vzajemnou soutezivost, coz vede zakonite k tomu ze budem soutezit cim dal usilovneji dokud nepadnem na hubu.

Jestli myslite, ze tohle napravi nejaka "revoluce", kde se slavnostne vyhlasi ze "kapitalismus" je "porazen", tak to vas ceka zklamani.

93522

15.2.2006 18:29

RE: Předsametová kurvítka

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 93522

Spousta lidí ale chce ještě víc jen proto, že je to do nich huštěný reklamou a podobnými praktikami.

93536

15.2.2006 19:08

RE: Předsametová kurvítka

Zdeněk 193.?.?.?

Reakce na 93536

>Spousta lidí ale chce ještě víc jen proto, že je to do nich
>huštěný reklamou a podobnými praktikami.

.. tomu podléháme všichni, více nebo méně, nechť již chceme, nebo nechceme [mrknutí jedním okem]

93540

15.2.2006 20:07

RE: Předsametová kurvítka

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 93540

No, já reklamu naprosto ignoruju. Ale to neznamená, že většinově to zřejmě silně zvyšuje prodej. Nevim jestli chápeš, na co je to odpověď - psal jsem, že reklama zvyšuje prodej. Tedy ne, že vyrábíme proto, že lidi chtějí víc a víc, ale lidi chtějí víc a víc proto, že jim tu nadprodukci firmy vnucujou. Reklama je zbytečnost - pokud někomu bude něco chybět, bude se po tom shánět i bez reklamy. Jenže (aspoň v dnešní době, nevim jak to bejvalo před desítkama let) reklama nepřesvědčuje lidi jen k tomu, aby se člověk rozhodl, že si ten výrobek koupí zrovna od tý firmy, ale přímo aby si ten výrobek vůbec koupil. Kdyby ho neviděli v reklamě, tak by jim vůbec nechyběl.

93544

15.2.2006 21:16

RE: Předsametová kurvítka

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 93544

Ale samozřejmě, vemte si jen, jak se před nedávnem vytvářela uměle poptávka po MMSkách. I když na druhé straně - přiznám se bez mučení - poprvé (a naposled) jsem poslala MMS příteli do zahraničí, aby na mě nemachroval, kolik tam mají sněhu, bylo to nedávno, v období, kdy tady v Ostravě řádila sněhová kalamita.

93549

16.2.2006 15:50

RE: Předsametová kurvítka

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 93549

No, MMS (a komunikace všeobecně) bych do toho nepočítal, protože jejich cena je nulová, jakmile jednou existuje síť. Je jedno, jestli je síť vytížená na 100%, nebo jestli je nečinná.

93634

16.2.2006 16:29

RE: Předsametová kurvítka

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 93634

To jo, ale někdo musí prodat ty mobily s jejich podporou a s foťákem... atp.

93638

16.2.2006 8:32

RE: Předsametová kurvítka

rga 212.?.?.?

Reakce na 93544

ale vždyť já to říkal už dávno: přepišme učebnice ekonimie...
Najít mezeru na trhu, zjistit poptávku a podle toho vyrábět?
Dávno ne! Najít to, na čem se dá mít velká marže, vyrábět, donutit kupovat...

93594

15.2.2006 16:10

RE: Předsametová kurvítka

Kevin 87.?.?.?

Reakce na 93489

Pokud si pamatuji, tak didaktik gama (opajcnute spektrum) delalo VD Didaktik Skalica (bratri Slovaci) jako nasledovnika Didaktiku Alfa (to bylo zase obslehnute PMD-85 co byl jen obslehnuty Intel I-80). Slusovice delali rovnou 16-bit XT-cko pod nazvem TNS (pry Ten Nas System - bylo to opravdu nekompatibilni s cimkoli az do takovych detailu jako zapojeni konektoru).

93523

15.2.2006 17:19

RE: Předsametová kurvítka

Zdeněk 193.?.?.?

Reakce na 93523

> Slusovice delali rovnou 16-bit XT-cko pod nazvem TNS (pry
>Ten Nas System - bylo to opravdu nekompatibilni s cimkoli az do
>takovych detailu jako zapojeni konektoru).

Máte pravdu a lepší paměť, díky za opravu. [smích]

93530

16.2.2006 11:52

RE: Předsametová kurvítka

Dramenbejs 195.?.?.?

Reakce na 93523

Slusovice delali rovnou 16-bit XT-cko pod nazvem TNS (pry Ten Nas System)

No jo! A kdyz se rozsypala grafika, tak stacilo prastit presne doprostred "telefonu" (prohluben na sluchatko) [smích]

93613

15.2.2006 17:16

RE: Předsametová kurvítka

hostující 85.?.?.?

Reakce na 93489

Tak nevím.V roce 79 jsem si za exkluzivní cenu šest a půl tisíců ( bez reproduktorů)zakoupil nový výkřik techniky,bombu - magnetofon B78 .Hi-Fi , stereo.
Po asi tak čtrnácti opravách v různých servisech , během možná deseti ,dvanácti let , kdy nebylo nemožné čekat na nějakou součástku i čtyři měsíce, se servismanům podařilo konečně vychytat skoro všechny mouchy i když mi bylo pokaždé doporučováno jako nejlepší využití přístroje , celý vnitřek vybrat ,odevzdat do popelnice a skříňku použít jako velmi vkusný truhlik na kvítka (za šest a půl tisíců),jsem si Jonáše začal opravovat sám. Zda a kolik měl tento stroj kurvítek a zda byla všechna kurvítka kurvítky neúmyslnými dnes dokáži jen velice těžce posoudit.
Na druhou stranu musím ale přiznat , že gramošasi Tesla NC 470 a rozhlasový příjimač se 'západní 'normou Tesla sextet pracují spolehlivě dodnes. Kurvítky zcela jistě osazeny nebyly. Nebo se ona kurvítka výrobci nepovedla.

93529

15.2.2006 18:40

RE: Předsametová kurvítka

js 200.?.?.?

Reakce na 93489

V mnohem se shodujeme, taky pohlizim na jiste veci minulosti velmi pozitivne. Libi se mi ten Assembler, myslim, ze s osmibity buchom vystacili dodnes (takove Atari s disketovkou!) na vse, co je nutne pro praci (ucetnictvi, apod.), take se mi prestava libit tento trzni kapitalismus, je prilis hyenisticky, neesteticky a skodlivy. Napriklad jedna firma (nebudu jmenovat zemi ani jmeno) dodava na trh kurata, ktera maji orezane zobaky, aby mene konzumovala, jsou uzavrena v prostoru bez tmy - trvale osvetleni, jsou vlastne mucena a navic dopovana hormony. Aby toho nebylo malo, po zabiti jsou nacpana do velke pracky s chemikaliema, aby i tak obrovske kure nasaklo jeste hodne vody. Cenou jim konkurovat asi nelze. To je pochutnanicko! To je zdravicko! Kam se hrabe kontaminace potravin za komunismu!!! (Jeste se zdrzuji komentaru o valecnych 'dobrodruzstvi', tohle je spicka ledovce) Jsem take byvaly anti, a k tomu dodavam, ze kdybych tehdy vedel, o cem mluvim...
DRZEL BYCH RADEJI HUBU!!!

93538

15.2.2006 19:28

RE: Předsametová kurvítka

Zdeněk 193.?.?.?

Reakce na 93538

>Napriklad jedna firma (nebudu jmenovat zemi ani jmeno)
>dodava na trh kurata, ktera maji orezane zobaky, aby mene
>konzumovala, jsou uzavrena v prostoru bez tmy - trvale osvetleni,
>jsou vlastne mucena a navic dopovana hormony. Aby toho nebylo
>malo, po zabiti jsou nacpana do velke pracky s chemikaliema, aby
>i tak obrovske kure nasaklo jeste hodne vody. Cenou jim
>konkurovat asi nelze. To je pochutnanicko! To je zdravicko! Kam
>se hrabe kontaminace potravin za komunismu!!!

Někdy v padesátých až šedesátých létech minulého století se k nám dovážela maďarská kuřata pěstována venku a krmená kukuřici – jen posolit, dovnitř hroudu pravého másla a nakrájenou cibuli, upéci. To byla pak chuť!!!!
Dnes pěstovaná kuřata jsou nejen škodlivá, ale i přetučnělá, protože jsou pěstována bez pohybu na venku.

>DRZEL BYCH RADEJI HUBU!!!

93541

15.2.2006 23:47

RE: Předsametová kurvítka

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 93538

Zobáky se kuřatům neřežou proto, aby míň žraly, (to je přece naopak žádoucí) ale proto, aby se navzájem neuklovaly, když je jich 10 na jednom metru.

93560

16.2.2006 11:14

Kurvítka

LJM 85.?.?.?

<b>Tento článek by se měl tesat do kamene!</b>

93607

16.2.2006 16:24

Pozor take na doktory!

js 200.?.?.?

Musim rici, ze toto je fakt skvely clanek! Vice mene o tom clovek tak nejak tusi, ale precist si o tom je dobre - otevrelo mi to v mnohem oci. Co se tyka doktoru - napriklad zubar ma nekolik moznosti jak vam pomoci, nebo take 'pomoci':
Mate-li kaz, muze ho spravit tak, ze tam kousek necha a zub se vam zkazi znova a vy naklusete behem roku nebo dvou! Horsi moznost je ta, ze behem zakroku 'odfrezuje' trochu vice zubu, nez je nutne, ale tak ze uz behem tohoto nebo pristiho zakroku bude nutne z duvodu dosazeni zubni drene provest narocnejsi zakrok - ona slavna, bolestiva a v zahranici velmi draha extrakce nervu! Dokud funguje system pojisteni, o penize se nestarate, ale take jde o to, ze je zakrok drazsi a pojistovna mu ho plati lepe, nez pouhe vrtani - a vy zbytecne trpite.
Dalsi priklad: rakovina - vi se obecne, ze chemoterapie znici sice z velke casti rychle rostouci bunky (cili take vypadaji vlasy), a tedy casto i rakovinne bunky, alespon ty, ktere rostou rychle, jednoduse receno. Take ale znici obranny system a metabolismus tak, ze si klinika zajisti kseft behem nekolika dalsich let - v tomto dusledku jednoduse onemocnite znova. Zkuste ale najit alternativu - napr. tym doktora Fortyna byl obvinen, ze 'ohrozuje zabehnute mechanismy' a krome toho byla zfalsovana zkouska teto metody, aby se nasledne zametla pod koberec - jako nefunkcni, pritom byl udajne jediny pripad z desitek, kdy nepomohla, cili rekneme 99%!!!
A limity pojistoven pro pocet registrovanych pacientu? Predstavte si, ze napriklad zubar svou praci dela tak, aby skutecne pomohl a pacient k nemu nebude muset prijit tak 5 - 10 let! V tom vezmou za sve limity, ktere ho v lepsim pripade postavi mimo rentabilitu, v tom horsim znici celou jeho praci - jednoduse doktor, ktery opravdu leci mnohdy nevystaci s tak malym poctem pacientu (to ale zalezi na mnoha faktorech). Proc to lide akceptuji, nevim.
Ja osobne mam zkusenost, ktera me take zvedla ze zidle (mirne receno), da se rici, ze homeopatie mi v jistem slova smyslu pomohla zachranit zivot (spolu s bylinami) ve chvili, kdy klasicka medicina proste nefungovala. Navic 'oficialni' lekari tyto metody kritizovali jako nesmyslne a nefunkci. Paradoxne lekar, ktery mi pomohl, byl pronasledovan tim, ze mu ze patrne stejneho duvodu pojstovna VZP vypovedela smlouvu, aby ho znicila, protoze v 90. letech ji meli vsichni. Nepovedlo se, ale pusobi to zbytecne skody a je to spolecenske zlo! Dobre, napisu jmeno - overte si to: Dr. Pelcik z Plzne. Dalsi pripad tohoto ohavneho pronasledovani z duvodu pomoci lidem je Dr. Mayer z Janovic u Plzne. Dalsi pripady jsou v USA, kdy doslo az k zadrzeni ze strany FBI, uvezneni, nasledne propusteni vymenou za slib, ze vyzkum teto lecby bude ukoncen. Pripadu bylo nescetne a patrne nejen v USA.
Jen na zaver: zbrojni prumysl - to uz je ale opravdu ohavnost na napsani celych knih. Predstavte si, kdyby nekdo vynalez tehcnologii, ktera by znemoznovala pouziti zbrani a zajistila svetovy mir - paraziti ve Washingotnu a Tel Avivu by pukli vzteky a takovy clovek by se stal zivym tercem.

P.S. Jak to, ze uz neni r...Kráceno (Editor)

93637

16.2.2006 22:46

RE: Pozor take na doktory!

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 93637

>Predstavte si, kdyby nekdo vynalez
>tehcnologii, ktera by znemoznovala pouziti zbrani a zajistila
>svetovy mir - paraziti ve Washingotnu a Tel Avivu by pukli vzteky
>a takovy clovek by se stal zivym tercem.

Terčem pro co? [velký smích]

93670

17.2.2006 16:39

RE: Pozor take na doktory!

js 200.?.?.?

Reakce na 93670

Ale pane tajnej,
snad si nemusime tyhle veci vysvetlovat, tak vy se tomu jeste smejete?
Vy si myslite, ze kdyz budete mit tu moc zajistit svetovy mir, vam to projde?

93757

17.2.2006 22:11

RE: Pozor take na doktory!

Tajnej agent 85.?.?.?

Reakce na 93757

Vy jste nepochopil vtip. Kdybych měl věc, která způsobí nefunkčnost všech zbraní, tak jakej terč bych pak moh bejt? Nebylo by čim střílet.

93784

18.2.2006 3:07

RE: Pozor take na doktory!

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 93784

Tak by vás prostě zaškrtili nebo umlátili [mrknutí jedním okem]

93827

21.2.2006 19:09

RE: Pozor take na doktory!

js 200.?.?.?

Reakce na 93827

Mate pravdu, kdyby nefungovaly ani klasicke strelne zbrane. Nic jineho by jim asi nezbylo, ale popravde tak dalece jsem to nedomyslel [smích]

94312

20.2.2006 22:36

RE: Pozor take na doktory!

kavol 85.?.?.?

Reakce na 93784

>Vy jste nepochopil vtip. Kdybych měl věc, která způsobí
>nefunkčnost všech zbraní, tak jakej terč bych pak moh bejt?
>Nebylo by čim střílet.

no, spíš vám uniklo, že to není vtipný ...

zkuste si přečíst Bradburyho povídku Kus dřeva (A Piece of Wood)

94191

17.2.2006 22:30

RE: Pozor take na doktory!

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 93637

O lékařské péči mi nemluvte, zejména s těmi zubaři máte absolutní pravdu, z vlastní zkušenosti i ze svého okolí znám spoustu případů, kdy zubař "zachraňuje" zub, který už zachránit nelze, když jej po čtvtém převrtávání a čištění kanálků prosíte, aby tu mrchu bolavou vyškubnul, udělá vám přednášku, jak to dělá pro vaše dobro, navrhuje různé drahé a neproplácené materiály pro výplň, sbírá si bodíky od pojišťovny, aby vám o dva roky později stejně tu resekci provedl.

93787

16.2.2006 21:07

Si delate srandu nebo co?

Jasmina II 62.?.?.?

[chechtot] Ne,vazne-bez kecani-presne tyden po zarucni dobe nam prestalo fungovat DVDDVX.

93661

18.2.2006 2:11

Jak na kurvítka?Násilím!

Jaroslav 84.?.?.?

Získal jsem zadarmo TV S* od kamaráda,že mu občas zezelená obraz-samozřejmě jen u něj doma,v opravně se choval slušně.U mě se to stalo jen jednou,když dávali Zelenou míli. Trochu přestavuju barák, tak jsem měl vysazené dveře ledabyle opřené a nepočítal jsem s průvanem.Takže: padající dveře...náraz do stolku s TV...stolek přišel o nožičky...televize vyskočila a provedla parakotoul do třísek ze stolku.
Jak všichni tušíte,od té doby hraje normálně už přes rok
[smích]

93812

18.2.2006 2:24

Zenydavejte si pozor za koho se provdate,at vubec mate moznost dojit sveho poslani.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

A young man married a beautiful woman who had previously divorced ten husbands. On their wedding night, she told her new husband, "Please be gentle, I'm still a virgin". "What?" Said the puzzled groom. "How can that be if you've been married ten times?

"Well, husband #1 was a Sales Representative; he kept telling me how great it's going to be.

Husband #2 was in Software Services; he was never really sure how it was supposed to function, but he said he'd look into it and get back to me.

Husband #3 was from Field Services; he said everything checked out diagnostically but he just couldn't get the system up.

Husband #4 was in Telemarketing; even though he knew he had the order, he didn't know when he would be able to deliver

Husband #5 was an Engineer; he understood the basic process but wanted three years to research, implement, and design a new state-of-the-art method.

Husband #6 was from Finance and Administration; he thought he knew how, but he wasn't sure whether it was his job or not.

Husband #7 was in Marketing; although he had a product, he was never sure how to position it.

Husband #8 was a psychiatrist; all he ever did was talk about it.

Husband #9 was a gynecologist; all he did was look at it.

Husband #10 was a stamp collector; all he ever did was.. . God I miss him!

But now that I've married you, I'm so excited!"

"Good," said the husband, "but, why?"


"You're a Tax Man.... This time I KNOW I'm gonna get screwed!"

Happy Tax time!

93814

18.2.2006 2:28

RE: Zenydavejte si pozor za koho se provdate,at vubec mate moznost dojit sveho poslani.

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 93814

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

93816

18.2.2006 21:01

Kurvítko swiss made

vmars 85.?.?.?

Originální kurvítko.
Opravuji lokomotivní tachografy už 35let.Za ty roky prošly mnohými inovacemi.Čas od času se vždy objevila některá ze součástek s nějakou novou úpravou.Vrchol nastal zhruba před pěti lety.Objevilo se kurvítko.V hodinovém strojku.Ta nejdůležitější součástka tedy setrvačníkové kolo(nepokoj),má na hřídelce naprosto nesmyslný zápich(zeslabení),který má za následek prasknutí při trochu větším nárazu.Tak že i machři ze švícar vyrábí kurvítka.
Vladimír Maršálek,Jirkov

93901

10.10.2010 23:14

Trvanlivost spotřebního zboží není žádoucí

smutnyklaun 84.?.?.?

Trvanlivost a spolehlivost výrobků je proti zájmům výrobců a obchodníků, protože by brzy zkrachovali. Proto jsou světové trhy zaplaveny hezky vypadajícími šmejdy s mnoha funkcemi, často zbytečnými a nevyužitými.Již staří automechanici dobře věděli, že co v autě není, nemůže se pokazit.Navíc většina lidí stále složitější výrobky nedokáže opravit. Proto pak výkřiky vědy a techniky rychle končí v popelnici či ve sběrných surovinách. Reklama a závist pak již dílo zkázy dokonají.Prodělá vždy spotřebitel, i když nakoupí výhodně v akci.Kapsy si mastí majitelé firem, manažéři, obchodníci a především bankéři, kteří rádi poskytují úvěry za lichvářské podmínky.

229765

1.9.2011 0:05

moj pohlad na vec

Karol karol (tečka) luspai (zavináč) stuba (tečka) sk 178.?.?.?

...kedze je tu obmedzeny priestor

http://www.ufchchf1.ic.cz/kurvitka.htm

252320

3.6.2012 9:19

kurvítka - zbytek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

nechci se zastat výrobků Made in China, ale je to u všech výrobků. Kdysi v době věhlasné slávy zn JAWA jsem byl jedním z mnoha majitelů jawy 250 "panelka" a když jsem ji poprvé rozebral, zbyl mi potom šroubek. Další roky taky. Auto raději nerozebírám, protože by mi toho zbylo víc.

270186

Tuto stránku navštívilo 20 012