Diskuze k článku
Chcem celú Zem + 5% navyše!
Příspěvků 95
Četl jsem že Abe Lincoln byl zastřelen proto, že chtěl vytvořit měnu zaručenou státem. Což se bankéřům nehodilo. Těžko se z tohohle budeme dostávat bez naprostého krachu, který díky tomu nutně musí přijít.
1.2.2006 3:10
RE: Dobrý článek, četl jsem ho už v originále
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?
Reakce na 91420
>Četl jsem že Abe Lincoln byl zastřelen proto, že chtěl
>vytvořit měnu zaručenou státem.
Stejně jako Kennedy, když hodlal podložit dolar stříbrem. Zabili ho několik měsíců potom, co podepsal příslušný výnos. Po jeho smrti byl výnos v tichosti anulován.
Nemáte náhodu odkaz na originál, když jste to četl?
http://home.att.net/~rjnorton/Lincoln74.html
Je jich více, nevím jak je tento dobrý.
1.2.2006 3:42
RE: Dobrý článek, četl jsem ho už v originále
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?
Reakce na 91428
Ale já jsem nemyslel Lincolna. Já jsem myslel originál toho článku Chci celý svět a 5% navrch.
1.2.2006 9:31
RE: Dobrý článek, četl jsem ho už v originále
DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?
Reakce na 91438
http://www.paradigma.sk/redakcny_system/clanok.php?id=142
A vůbec ten server stojí za průzkum.
1.2.2006 14:28
RE: Dobrý článek, četl jsem ho už v originále
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?
Reakce na 91471
Ježíšmarja, vždyť odtamtud jsem to vzal. My jsme snad Turci nebo co. Mám to uvedeno i za článkem. Myslel jsem anglický originál toho článku.
1.2.2006 17:08
RE: Dobrý článek, četl jsem ho už v originále
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?
Reakce na 91498
Já jsem to bohužel nečetl na webu, takže nevím. Ale je tam spousta podobných informací, třeba zde:
http://ingrimayne.saintjoe.edu/econ/Banking/Overview10ma.html
2.2.2006 0:00
RE: Dobrý článek, četl jsem ho už v originále
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?
Reakce na 91498
skuste zadat v google
I Want The Earth Plus 5%
2.2.2006 0:45
RE: Dobrý článek, četl jsem ho už v originále
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?
Reakce na 91570
Díky. Už jsem to našel. Autorem je Larry Hannigan. Přidám to k článku.
Cetl jste velmi dobre. Lincoln mel tu drzost, ze si pujcil okolo 400 000 000 $ od lidu USA pro financovani Unie v dobe obcanske valky, penize behem nekolik let vratil. Tim obesel Rotschildy, kteri financovali Jih a meli v planu financovat i Sever, samozrejme pres prostredniky, a to mu dle mineni Bismarca nemohlo projit. Duvodem valky Sever proti Jihu byla pro bankere neochota USA po centralni bance na privatnim charakteru. Tusim Andrew Jakson jako americky president v 30-tych letech vyrovnal dluh tehdy 5 000 000 $ a banku zrusil s temito slovy..." kdyby americky lid chapal podstatu fungovani teto financni instituce, necekal by na volby a tahl by se zbrani v ruce ke Kongresu"... Valka je draha zalezitost a mela donutit USA pres financni krizi, predat vylucne pravo Kongresu na emisi meny ( clanek 1 oddil 8 Ustavy Spojenych Statu)do rukou bankeru. To se podarilo az pred vanoci 1913, slo to do jednani na posledni chvili, takze cast kongresmenu uz nebyla pritomna. Otcove Ustavy USA si velmi dobre uvedomovali, ze svoboda politicka je nemyslitelna bez svobody financni, proto bylo pravo vydavat menu vylucne pravomoci Kongresu USA. Posledni z mocnych se tomu pokusil postavit JFK. No jsou mocni a mocnejsi dalo by se rict v tomto pripade. Mam zly pocit, ze az dojde ke krachu objevi se moudry "Fabian" s capkou spasitele, ktery nam poradi jak z toho ven a cena bude vypadat na prvni pohled nevine, ale bude strasliva. Pokud jde o ozbrojene sily, nabor byl minuly rok splnen v USA pouze z 50%, nedelam si iluze jake budou kvality. Staci udrzet takove trend 10-20 let, postupne selektivne nahradit slusne lidi ve veleni za cokoliv jenz bude mozno manipulovat pres podil na moci a bude k dispozici sila loajalni nekomu jinemu nez lidu USA ( za USA je mozno dosadit cokoliv). Krize prijde, a pokud by nastal vhodny okamzik pro Fabienovce, pak bude pravdepodobne umele vyvolana. Jaka je moc spekulantu na trhu ukazuji nedavne priklady Asie, Brazilie, Argentiny, Ruska. Jinak clanek je vynikajici, je neuveritelne jak dokaze nekdo genialni, trpelive a srozumitelne tlumocit realitu do velmi srozumitelne podoby.
2.2.2006 0:52
RE: Dobrý článek, četl jsem ho už v originále
Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Reakce na 91420
Pane Antisemito,
Abe Lincoln stvoril 330 millionu dolaru , kterym se tehdy zacalo rikat "Greenbacks", samozrejme se to Rothsildovi nelibilo a Abe skoncil s kulkou v hlave.Lincoln usetril Americanum 2.5 milliard dollaru v urokach. plne si uvedomoval co to je za kriminalni zlodejnu.
Jo to odpovídá tomu co jsem četl. Kdy už se tý zlodějny zbavíme?
BTW nejsem žádnej antisemita, ale antiseptik
Je pravda, že Kennedy ve snaze ukončit vládu "cizího kapitálu"
zaplatil svou snahu životem:: Snaha po vyšetření jeho smrti dodnes nikam nevedla,i kyž to zaplatilo svým životem dalších cca 45 světků. V pozadí stojí přísně utajovaná skupina "bankéřů" s přísně tajným "plánem." :".. ovládněte kapitál - měnu státu a je nám jedno, kdo je ve vládě....." O tom mluvil i svého času Napoleon a další první dva prezidenti USA.
Kdy to skončí? Třetí tisíciletí je změnou celého světa - tento systém končí , oni to vědí. Ale bude hodně utrpení, protože jsme opravdu moderní otroci mamonu - celosvětově.
3.2.2006 4:15
RE: Dobrý článek, četl jsem ho už v originále
Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?
Reakce na 91644
Je recordovana diskuse mezi JFK a jeho otcem"kdyz podepises tento zakon oni te zavrazdipesidentsky zakon cislo 11001 za per tydnu po te byl Kennedy zavrazden dodnes tento zakon nebyl zrusen.Zalobce Jim Garrison z Atlanty mel 4500 individualnich dukazu ani takova prevazny dukaz pravdy nedokazal poslat tyto kriminalniky do zalare Na konci sveho zivota jich mel 17000.tak hrozne zkorumpovany je system spravedlnosti
1.2.2006 5:29
Cesta k jednomu svetovemu diktatu,modernimuotroctvi,trvala od roku 1946 ,dnes doba dozrala.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Jeste neutichly vystrely druhe svetove valky v tichomori na "zapomenutych ostrovech" a uz tak zvana atomova komise planovala za pomoci hrozne zbrane donutit svet k jedne svetove vlade ,at se nam to libi a nebo ne ,to jsou jejich slova pronesena v roce 1946,cele ty desitky roku na tom pracovali ,aby mohli rici dnes svetu ,doba dozrala.
The London Independent reports,
The most potent threats to life on earth - global warming, health pandemics, poverty and armed conflict - could be ended by moves that would unlock $7 trillion - $7,000,000,000,000 (£3.9trn) - of previously untapped wealth, the United Nations claims today.
The price? An admission that the nation-state is an old-fashioned concept that has no role to play in a modern globalised world where financial markets have to be harnessed rather than simply condemned.
The message is simple, sacrifice your national sovereignty and we will save the world!
Using the threat of environmental catastrophe and the implementation of a world tax, the UN is coming back for another bite at the cherry, an end run around national sovereignty.
Proto ,to niceni pocitu sounalezitosti ke statu ,k rase ,spolecenstvi,priprava na jednu svetovou vladu,aby probehla bez odporu obyvatelstva multikulturarismem smiseneho,neschopneho odporu.
UN's Promise to 'Save The World' In Return For Global Government
Paul Joseph Watson/Prison Planet.com | January 31 2006
The first wave of the attempt to create a global government has failed. The EU constitution is dead in the water and the UN can be defined as somewhere in between a talking shop and a laughing stock.
The sands have shifted. The Clinton era move to establish the United Nations and its offshoots as a de facto world government with dictatorial control over US sovereignty was met with ferocious opposition from conservatives sick to their stomachs from eight years of moral relativism.
The establishment knew it was time to play their ace in the hole and George W. Bush, so-called conservative, was installed (not elected) as US President. Despite Bush's total and absolute abandonment of conservative principles, including increasing deficit spending beyond the level of all previous 42 administrations put together, signing legislation anathema to the Constitution, promoting global government
http://zpravy.idnes.cz/zahranicni.asp?r=zahranicni&c=A060201_071143_zahranicni_cen Když BOJÍM-BOJÍM, tak fňukááám...
Myslím, že pan Bush je nebezpečnej magor a stupňuje se mu to.Pánbůh (nebo raději nějaký jiný omnipotentní hodný "záchranář- spasitel" ) a zlouni pryč.Buš...huš, huš...
Sorry, že sem oftopík. Momentální stav mé mysli je na tom v tuhle chvilku taky tak. Jsem úplně Mimoň...eeee...Min.
Zdravím Mindy,
přečtěte si ještě tohle a pobrečte ještě víc....
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/amerika/clanek.phtml?id=66166&
tro2_2_0
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/amerika/clanek.phtml?id=66166&tro2_2_0
sákryš - pořád se mi ten odkaz rozděluje - spěchám - takže kdo má zájem a ještě nečetl: za "&" ještě ručně dopište "tro2_2_0" (třeba to tam infiltroval trodas ) a pak to celé zkopírujte jako adresu do prohlížeče.
Zdravim Hade,
jelikoz neznam jiny se Vas na to zeptat, tak se o to pokusim takhle:
Vam je znam jisty zpusob zivota, ktery predstavuje moznost jak si poradit v tomhle svete.
Predpokladam ale, ze jste porozumel tomu, co jste cetl.
Rad bych se zeptal, jestli znate osobne momentalni zdroj tech spravnych informaci.
preje vse dobre:
Oskar
1.2.2006 17:15
RE: Dotaz pro
DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 91501
Cože?
Zdravíčko DavidZe,
>Cože?
To nic, nesyčte mi do odpovědi... předpokládám, že si s Oskarem rozumíme - to víte, děsně důležité, zásadní a hlavně off topic INFO.
Zdravím Oskare,
jen pro jistotu - vypadlo Vám "neznám jiný ZPŮSOB", je tak?
Ano, znám osobně a momentálně aktuální zdroj ("živý nositel"těch blahodárných informací...
K mému zrání patřilo mj. i prokousání se náležitou literaturou, jejím pochopením, zažitím, ozkoušením a nalezením vlastního způsobu, "jak si poradit v tomhle světě".
Vyvolal jsem té snaze adekvátní "bouři" a .. kráčím již v klidu.
K dalším bouřím?
Proč se ptáte?
Na případnou odpověď použijte moji adresu emilovu u editora - je to OT a má schrána bude taky několik dní odstřihnuta kvůlivá manágerování od klábosení zde.
1.2.2006 16:19
RE: Asi se rozpláču...:/- tak pár slz ještě přidejte...
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?
Reakce na 91475
Ale vždyť ty linky fungují... Nic se nerozděluje. I když ho tam nevidíte celý, ve skutečnosti tam celý je. Nemusíte přidávat to tro2_2. Zobrazení je kráceno kvůli tomu, aby se to vešlo do rámečku, ale na funkčnosti linku to nic nemění.
>Ale vždyť ty linky fungují... Nic se nerozděluje. I když ho
>tam nevidíte celý, ve skutečnosti tam celý je. Nemusíte
>přidávat to tro2_2. Zobrazení je kráceno kvůli tomu, aby se
>to vešlo do rámečku, ale na funkčnosti linku to nic nemění.
>
A skutecne, zacaly fungovat, po vasem zasahu .
Fakt az do ted se neotviraly.
Jo, výše požadovaný Pánbůh nebo vhodný substitut.. S NÁMI (nebo alespoň se mnou... ! Samozřejmě.
Ten Buš mě fakt znervózňuje
.
Docela bych i vyjádřil svůj souhlas i dále pak rozšířil onu viditelnou pavučinu připravující pozice v nastávající NWO čímž šachové klání mocností dosahuje neskutečného přiostření. V pozadí všech těch plků a úžasných témat se nám tu dostává do rukou skutečně hutný materiál, jenž v pozadí chystá moc ošklivou podívanou.
Ke zdrženlivému postupu vůči Íránu, jehož civilní jaderný program děsí šéfy mocných států, vyzvaly mezinárodní společenství diplomaté z Ruska a Číny. Ovšem nikoliv jen tak naprázdno zazněla slova upozornění z ruské strany.
http://ihned.cz//2-17733050-003000_d-7f
Arabům dochází trpělivost a začínají svůj názor šířit nejen slovem, ale též brzo i ohněm.
http://www.novinky.cz/zahranicni/76239-hnev-arabu-kvuli-karikaturam-mohameda-roste.html
Francouzský prezident Jacques Chirac v projevu na téma francouzské jaderné síly také řekl, že za životně důležité zájmy, které mohou ospravedlňovat jaderné odstrašení, lze považovat také strategické zásobování a obranu spojenců. Dále pak prohlásil, že s cílem zpružnit jaderné síly byl na některých raketách snížen počet jaderných hlavic.
Íránský prezident Mahmúd Ahmadínežád dnes prohlásil, že jeho země odolá tlaku Západu ohledně svých jaderných ambicí a dokončí svůj jaderný program.
http://www.ceskenoviny.cz/svet/index_view.php?id=170320
Takže bojme se bojme, už to začíná???
>http://zpravy.idnes.cz/zahranicni.asp?r=zahranicni&c=A060201_071
> 143_zahranicni_cen Když BOJÍM-BOJÍM, tak fňukááám...
>
>Myslím, že pan Bush je nebezpečnej magor a stupňuje se mu
>to.Pánbůh (nebo raději nějaký jiný omnipotentní hodný
>"záchranář- spasitel" ) a zlouni pryč.Buš...huš,
>huš...
Tedy v tom vasem linku musi bejt veci, Mindy, kdyz vas to
A navic to nejde otevrit, neni mozny vam pofoukat dusicku.
Bylo to jiny nez tohle?
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2006/01/20060131-10.html
Nebylo, milé Ájo. To vaše je ještě příšerňáčtější a s aplausem. A to jsem toho dost přeskočila chmurným okem. Nahoře koukám, že už to naše také vidíte. No vidíte .
Já už nepláču (ženský slzy...hi,hi,hi), ale pohled do Bushovy tváře mě navíc znervózňuje doměnkou, že ten chlap TOMU snad i věří...
.Hezký den vinšuju. Mindy
Na ja, taky bych se ráda zbavila své hypotéky. Článek je fakt úžasný, ale abychom chápali, že jsme v pasti takové informace nepotřebujeme. Jo kdyby tak někdo přišel s nápadem, jak z toho ven. To by bylo daleko zajímavější.
Snad nebudu mimo mísu, ale příkladů řešení tohoto problémů pár najdeme. Například Kuba. Ovšem, jedna ideologie a vykořisťování nemůže střídat druhou. Pak to sklouzne do jiného extrému. Jako příklad uvedu opět Kubu. Je ale jasné, že ty doby kdy stačilo pár revolucionářů jsou pryč. A moc má moc pevně v rukou.A komu se nelíbí, toho vymaže ze světa. Nikdo ani necekne. Takový infarkt, nebo náhlá sebevražda.
Myslím,že v samotném jádře jsme všichni stejní.A i ti nejrůžovější pacifisti, pokud by dostali moc, by jednou byly pěknými otrokáři.Viz jeden povedený psychologický test se studenty na vězně a vězněné.
Tak jako tak, jednou lidstvo vyhyne. Ani dinosauři tady nebyly věčně. Je jen otázka kdy a jak. To že při tom budou masy trpět je jisté.Ale nakonec na každého dojde.
>Jo kdyby tak někdo přišel s
>nápadem, jak z toho ven. To by bylo daleko zajímavější.
Mno, tak to už je vyřešený. S otázkou jak se dostat z toho průseru se obrátil náš pan prezident na držitele klíče od prázdné pokladny, Grýnšpána, prej jako poslední felvr než nám odejde do důchodu. "No to maj jednoduchý, Mr. Prezident," povídá Grýnšpán, "daj stáhnout z oběhu všechny desetníky, daj do každýho vyvrtat čtyři dirky a prodávaj je po dolaru jako knoflíky."
precitaj si na www.paradigma.sk je tam fakt dobry clanok o novych peniazoch
id v paradigma.sk na hlavnej strane na "clanky", potom si klikni "peniaze" a tam vsetky stoja za precitanie.
je to v sekcii Knihy, potom Vydavateľstvo Paradigma.sk
clanok sa vola:
Margrit KENNEDY: PENIAZE BEZ ÚROKOV A INFLÁCIE 1
http://www.novinky.cz/ekonomika/76252-dluhy-domacnosti-vzrostly-na-418-miliard.html
s timhle a statnim dluhem vcetne schodku rozpoctu se muzeme jit zahrabat
Ale nezepominejme, kdo ho stvoril... ci spise znauzil.
http://www.ivanbrunetti.com/portfolio/comicstrips/modernfable.jpg
No, pad do hmoty individualistu zapadniho typu, ktery jsme unas v postkom. tak ochotne prejali, ten system jeste vic posili a zamlzi.
Jenom by me zajimalo jak se bude jmenovat, nebo do jakeho celku bude patrit
puda obyvana doted cechy (makro,netto zni docela vznesene.Kdyby to mel byt Lidl nebo Albert to bych vomitil).
co tak znárodnenie!! vyhlásenie dlhov za neplatné.
Problém je v tom, ze nie sme velký ako cína, aby sme mali vsetko (lieky, potrebnú techniku, energie,...)
asi nemáme sance...
Může mi prosím někdo vysvětlit kde se vzal ten 42% zisk v následujícím úryvku z toho článku ? Nějak mi to nevychází, ať počítám, jak počítám. "To znamenalo, že za každých 100 dolárov, ktoré mal v depozite, bol schopný dosiahnuť 42%-ný zisk, pričom si väčšina ľudí myslela, že Fabian zarába iba 2%-ný zisk." Děkuji za odpověď.
Daimler
1.2.2006 22:57
RE: Nechápu ten 42% zisk ???? Prosím vysvětlit....
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?
Reakce na 91555
Připojuji se k otázce. Já jsem tuhle pasáž také nepochopil.
on proste poziciava aj peniaze, ktore tam nikto nevlozil. to znamena, ze ludia maju pocit, ze Fabian moze pozicat len to, co tam zostalo ulozene od inych ludi(za co ale obratom vyplaca 3%), tym padom sa jeho zisk zda ludom spravodlivy a relativne nizky.
to ale nesedi, pretoze on vypoziciava aj vymyslene peniaze, ktore su ale v povedomi ludi kryte ich vlastnymi vkladmi. ale len tam. v skutocnosti je 900 dolarov, ktore Fabian vypozical, krytych len 100 dolarmi, ktore tam vlozili ludia.
to znamena, ze Fabian zaraba na iluzii. preto je dolezite, aby boli peniaze kryte zlatom a nie propagandou.
Dnes je už těch fiktivních dollarů 97%. Takže každý dolar má vlastně hodnotu jenom 3 centy.
No ono muze byt na procenta daleko vice, zalezi pouze kolik fiktivnich penez vypujcenych na zaklade duvery v bankere bude vytvoreno. Rootschild, o kterem je rec, mel zatracene velkou duveru. Takze urcite vytvoril mnohem vice nez 900 tolaru, ktere rozpujcoval. Treba milion a navic ty fiktivni penize lze libovolne v case pridavat, pokud to umite tak aby to byla skryta inflace, ktera se projevi, az v pripade krize. Dolar treba ve svete drzi jako rezervu centralni banky, takze v tehle mene slo vytvorit slusny balik penez, pan Kevin mel pravdu.
To kolik to přesně je, se mi zdá být asi dost bezpředmětný. Až mi budou dávat místo 50,000 buď 50, 10 a nebo 20 ane bo nic, bude dost jedno. V každým případě to bude dost prů..r.
Mate pravdu za ty stovky let je sumak, jestli vytunelovani lidstva bude trvat o 20 let vice nebo mene. Otazka zni, co se stane az prijdou s tim, ze nas milostive nechaji mozna zit na planete, ktero vlastne ziskali na neschopnosti dluzniku splacet uroky z pujcky. Pocitam, ze ve chvili kdy to bude stadu ( tedy nam) sdeleno, budou mit pod palcem kanony a nam zbydou pouze prazdny ruce.
Máme přeci ještě jednu možnost. Jsou to oni, kdo udělali ty peníze nehodnotný, tak ať si je nechaj. Natisknem si jiný. Kanony nekanony, nás jsou miliony jich ne. I ten jejich kanonýr byl nakonec okradenej, možná že se k nám přidá?
Neverte tomu, mezi lidmi je vzdycky dost darebaku schopnych udelat cokoli a ty si koupi a kdyby jsme chteli jiny prachy budou chtit zaplatit dluhy. Jedina moznost je revoluce, ale jejich soukrome armady a budte si jisty, ze je maji to nepripusti. No, me osobne pripadne, ze ta jejich nenazranost rozhasila ekologii a globalni klimaticky system, takze lidstvo bude srovnano jinak, ale znovu ti nejvetsi smejdi budou za bukem, i kdyz si myslim, ze casem budou prevalcovani barbary, kteri budou schopni prezit tvrde podminky, nez se planeta da dohromady. Respektive pujde o zdegenerovane zbytky jejich potomstva, kteri ani s technologii, ktera v ocich primitivu bude znamenat bozskou magickou moc neobstoji. Prirodni vyber je neco, kde vam prachy jsou na kemo, jak by rekl pan Taborsky.
Koupí si raubíře? Za co? Jestli moje a Vaše peníze jsou bezcený, jejich taky. Nevíme nikdo z nás co bude, pokud dojde k totálnímu krachu, ale nemyslím si že "oni" maji moc velký šance. Lidi, když jsou u zdi a o všechno přišli, nejsou moc přívětivý. Dalo by se asi říct že jsou víc nasr..ý než přivětivý, a je jim to všechno už jedno.
Uz jsem to napsal v diskusi o rope. Pokud to skutecne prijde a papirky s libovolnym oblicejem strati svou hodnotu, bude rozhodovat neco jineho. Dnesni skutecni panove sveta vedi mnohem vic nez my a zabezpecuji si vse pro svuj komfort a obranu. Nedelam si iluze ze nekde v horach nejsou umisteny podzemni komplexy s vlastnimi reaktory, studnami, zasobami hlubocezmrazenych potravin, jezerami paliva, zbrojnicemi s ranci a farmami na povrchu, kde se tito dnesni panove uchyli. A co myslite ke komu se pak pridaji raubiri? K tlupam hladovych a otrhanych lidi co bloudi krajinou a pracuji do umoru, nebo k panum, kteri jim nabidnou teple jidlo, horkou sprchu a moznost hlidat jejich panstvi v HUMVEE a s kulomety? Pro inspiraci doporucuji navstivit nejblizsi videopujcovnu a hledat filmy jako MadMax nebo Waterworld...
Jim ale jde o to většinu vydírat. V takovém případě si na ní už nic nevezmou. Kde nic není ani smrt nebere. Žít do nekonečna ze zásob moc nejde. Myslím že spíš půjde nakonec o devalvaci, při které bude možné mnoho přehodnoceného a prodluženého zkonfiskovat a tím ještě zvýšit zisk. Je to ale nebezpečná hra, nikdy se neví kde přesně je to stéblo, co zlomí velbloudovi hrb.
>Jim ale jde o to většinu vydírat. V takovém případě si na ní už nic nevezmou. Kde nic není ani smrt nebere. Žít do nekonečna ze zásob moc nejde.
Ja osobne se obavam, ze se spis naplni vize postkatastroficke spolecnosti a zivot se vrati nekde do feudalizmu. Tam taky byli slechtici, co svym poddanym poskytovali "ochranu" pred rabujicimi tlupami lapku a nevolnici, co museli delat na panskem. Nafta do traktoru se asi brzo mine a tak lidska a zvireci sila bude to nejlepsi k zajisteni obzivy a obdelavani pudy... Jak jste spravne podotknul, zit ze zasob naveky nepujde. Bojim se toho, ale bohuzel me vize budoucnosti jsou silne katastroficke.
V tom případě bychom mohli začít cvičit na kytary a stát se potulnými pěvci. Až dojdou baterie v ipodech bude třeba živé hudby. Ale beze strandy, jste ještě proti řečem neo-conů optimista. Ty mluvěj o "bombing into stone age", žádnej feudalismus, to na tom budem ještě dobře. Za pár set let budou naši potomci od 10ti let dělat někde 16 hodin v manufaktůře za kůrku. No a pár set let potom budem kde jsem teď, v prdeli. Babo raď co? Asi lepší zdechnout.
Ono to muze byt jeste horsi. Za vrcholici studene valky, nekdy pocatkem 80-tych let dostali pry vedci na obou stranach ukol, sestrojit zbran "posledniho soudu", ktera mela byt pouzita prezivsimi generaly v pripade uplneho zniceni socbloku nebo USA. Rusove sli udajne cestou kvazi nuklearni fuze a povedlo se jim najit princip, jak pomoci tristupnove termonuklearni bomby rozebehnout retezovou reakci v deuteriu a triciu obsazenych v morske vode a promenit tak svetove oceany v jednu obrovskou bombu o gigatunove sile a udelat ze zeme pas asteroidu podobny jako je mezi Marsem a Jupiterem. Projekt pry dostal kodove jmeno Pandora a i kdyz samozrejme nebyl nikdy odzkousen, zarizeni je udajne dodnes aktivni nekde u ponorkovych zakladen v severnim mori... Americane podle nekterych zdroju odpovedeli podobnym vyvojem a jejich zbran s kodovym jmenem Scorpion mela udajne pouzivat principy objevene v ramci programu HAARP a vytvorit "zkrat" v elektromagnetickem poli zeme. Tim by se zrusila radiacni ochrana, kterou nam magneticke pole poskytuje odklanenim vysoceenergetickych castic pochazejicich ze slunce a zareni by na zemi "upeklo" vse zive...
O techto zbranich mi rikal muj pribuzny, ktery byl kdysi pred revoluci dost vysokym vojenskym funkcionarem Varsavske smlouvy. Na internetu jsem nenasel relevantni odkazy, jen spekulace. Je tedy otazne zda jde o realne zbrane nebo jen "legendy" na zastraseni nepritele. Otazne taky je, zda by tyto zbrane skutecne fungovali tak jak byli vymysleny, protoze na jakekoli vyzkouseni se asi nikdo normalni neodhodla. Nepochybuji ale, ze se muze najit general dost sileny na to aby po zniceni civilizace nejakym globalnim konfliktem "vzal se sebou do pekla" vse kolem...
ale znovu ti nejvetsi smejdi budou za bukem
Za bukem je vidí lidé nevěřící.
Bible ale v čase konce odhaluje jejich spravedlivý trest.
,,I kdyby se ukryli v moři, budou vyneseni, kdyby vystoupali do oblak, budou sneseni,,.
Nikdo nebude stát mimo. Každý se bude před Bohem zodpovídat sám za sebe.
Není lépe mít čistou duši? Bible radí, ,,Nezáviďte ničemným, protože jejich sláva zaniká,,.
Co bude, až to příjde, zajímá dnes již dost lidí.
Někteří se prakticky připravují na dobu, kdy bude hlavním cílem přežít.
Na dokreslení doporučuji článek na http://www.specnaz.cz/index.php?id_sekce=1000&id_blok=3000&id_polozka=17000&unid=3ef451b122580
Ne kvůli stavění srubu, ale pro důvody, které zájemce o techniky přežití k tomuto jejich zájmu vedou.
Uz by se i zdalo, ze by v USA mela byt mena. To by byla "pohroma".
Tak najde se někdo, sakra, kdo my vysvětlí to číslo 42% ??? Fakt nechápu z čeho a jak je to vypočítané. Napište mi prosím jak přesně k tomu autor došel. Chápu, že Fabian půjčuje i peníze které ve skutečnosti nemá, ale kde se vzalo těch zatracených 42%, to je mi záhaha. Ještě jednou děkuji za odpověď. Doufám, že někdo z těch co tu spolkli moudrost lidstva se pro mě obětuje a vysvětlí mi to . Díky
2.2.2006 15:24
RE: Nechápu ten 42% zisk ???? Prosím vysvětlit....
DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 195.?.?.?
Reakce na 91627
Ono by to klidně mohlo být 37, nebo 47%, nebo jakékoli jiné číslo (5x-3), kdyby jednu stovku půjčil vícekrát, nebo méněkrát. V tomhle případě každou 100 půjčil 9 krát. On ji mohl půjčit kolikrát chtěl, protože se nehnula ze sejfu.
>Tak najde se někdo, sakra, kdo my vysvětlí to číslo 42% ???
>Fakt nechápu z čeho a jak je to vypočítané.
sakra, niekto sa samozrejme najde, ale medzi nami, vseobecny narok na vysvetlenie, neexistuje.
skuste miesto sakrovania pohnut rozumom!
ak pozicia 900 dolarov, z ktorych existuje len 100 dolarov, tak skasuje 9X5%=45%
zo 100 dolarov ktore skutocne existuju musi zaplatit 3% uroku.
z 800 dolarov, ktore neexistuju, kasuje Isaac Fabian cistych 40%, ktore uz teraz existuju!
45%-3%=42%
alebo
40%*+2%(zisk z existujucej 100-vky)=42%
voila!
Díky, díky moc. Já jsem předtím zkoušel pohnout rozumem, ale asi na to nemám.. takže abych uspořil čas obrátil jsem se na někoho kdo to ví a vysvětlí mi to. Takže ještě jednou díky moc. Myslím, že tento výpočet je stěžejní pro celý tento příběh.
800 x 5% + povodnych 100 x (5%-3%)
Neviem ci dost vycerpavajuci ale obsazny urcite.
Skuste si najst pracu Pana Stephena Zarlengu s nazvom "The lost Science of Money" vydanu American monetary Institutom.
Je tam vsetko o tejto problematike aj s menami, statmi a historickymi faktami.
S uctou Viktor.
http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=4118
2.2.2006 1:55
Papirove penize jsou bezcenne a kdyz prijde krach,tak Vam banka nic nevrati z vasich uspor.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Tak ,to skutecne je ,proto,zide vzdy schromazdovali zlato ,stribro,diamanty,to je jejich vylucna zalezitost,tam se nikdo jiny z lidi nedostane ,obrazy a jine,jakmile se dostanou k moci ,tak ,jak Roosvelt -Rosenfelt,tak zkonfiskoval v roce 1913 Americanum zlato,no a komunisti -zide byli po zlatu ,jak certi,takze jsme nekdy nemeli ani na snubni prstynky a pokud je nase deti dostali ke sve svatbe ,tak museli dokazovat jejich puvod.Ted ,dve zpravy ,ktere leccos napovi.Zid Greenspan jde do duchodu,rytirsky rad dostal a otazkou je, za co?
Tuesday, January 31, 2006 11:53 PM EST
GOLD HITS $573 PER OUNCE!
HIGHEST IN ALMOST THIRTY YEARS!
The media silence about this is telling. The main stream media knows that the rise in the cost of gold is a direct result of pending disaster with the U.S. Economy. Yet they deliberately remain silent about it and the reason for it.
The U.S. Government is spending more money than the entire world is able to lend to it. To fund this spending, the government is monetizing the debt: literally printing money.
As they print more and more cash, it makes the rest of our cash worth considerably less.
-------
Sunday, January 29, 2006 10:19 PM EST
U.S. Dept. of Homeland Security has advised all U.S. Banks to prepare for DHS Agents to search Safe Deposit Boxes WITHOUT Search Warrants
Claims a right under the PATRIOT ACT to seize any gold, silver or guns it finds inside those Safe Deposit Boxes
Banks were told in the same notice, they MAY NOT REVEAL to the box holder, that any search has taken place! Unless the box holder files an "Administrative Appeal" of any seizure, the items taken "become the property of DHS.
I first found out about this on January 26 and was hesitant to post this without further verification. I have now obtained that verification.
I warned all of you that Michael Chertoff, Secretary of the Department of Homeland Security, would be worse than Josef Stalin from the former Soviet Union. At the time of his apppointment, I argued publicly on this web site that any man willing to give up a LIFETIME appointment as a federal Judge, in order to be Secretary of Homeland Security, was a very dangerous man with very dangerous long-term ambitions.
Pamatujte jedno,ze vsude ,kam se na svete zide soustredili a obsadili vladni mista ,tak zeme ,ted Amerika ,zkrachovala.
The Debt To the Penny
Current Amount
01/31/2006 $8,196,070,437,599.52
Current
Month
01/30/2006 $8,186,710,462,276.89
01/27/2006 $8,190,374,899,635.75
01/26/2006 $8,190,567,748,779.48
01/25/2006 $8,181,906,259,395.82
01/24/2006 $8,185,315,076,347.87
01/23/2006 $8,174,270,999,692.73
01/20/2006 $8,175,743,292,992.87
01/19/2006 $8,176,948,650,558.59
01/18/2006 $8,173,852,299,316.96
01/17/2006 $8,170,524,286,973.93
01/13/2006 $8,158,672,995,833.87
01/12/2006 $8,159,084,910,068.58
01/11/2006 $8,161,933,710,814.20
01/10/2006 $8,165,647,324,627.69
01/09/2006 $8,160,257,013,544.35
01/...Kráceno (Editor)
2.2.2006 3:55
Bohati, bohatnou z mrtvol,ty jen snizi po krachu svou "hromadu",ale Vy prijdete o vsechno.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
White House eyes billions for Iraq maintenance
By Rowan Scarborough
THE WASHINGTON TIMES
Published January 31, 2006
The Bush administration is considering asking Congress later this year for at least $2 billion in new reconstruction money, primarily for maintaining completed Iraqi facilities.
Administration officials say the additional funding is needed to prevent completed projects in Iraq from falling into disrepair while the new government tries to establish a steady flow of revenue from oil and other sources to sustain the nation's infrastructure.
The money would come in an Iraqi emergency, or supplemental, appropriations bill that also would finance military operations, which cost about $6 billion a month. Congress attached an extra $50 billion to this year's Pentagon spending bill for that purpose, but officials say additional money likely will be needed. An administration official declined to comment.
Congress already has approved $24 billion for Iraq reconstruction, and some speculated that the White House would not ask for more. But in recent weeks, it has become evident that Iraq does not have the financial ability to sustain all its new properties, said officials familiar with the internal discussions.
The administration plans no more major requests for rebuilding because of deficit pressures and the realization that Congress likely would balk, two administration officials said.
Stuart Bowen Jr., the special inspector general for Iraq reconstruction, said the administration should make one last proposal to Congress for $2 billion to fund sustainment and the transfer of operations from the U.S. to the Iraqi government.
"The bottom line is, I think, we should spend some more money," Mr. Bowen told The Washington Times. "We need to allocate to ensure the success of the Iraqi project from a reconstruction perspective. I think the U.S. government needs to provide some sustainability funds. ... It's being considered."
The issue of maintaining facilities has added importance in light of a report Mr. Bowen released last week. He said that because of rising security costs and other factors, the U.S. will be able to finish only 49 of 136 planned water projects and 300 of 425 electric projects.
If Iraq is to complete the U.S. building plan, it will need more money from the World Bank, donor nations and its own sputtering oil industry.
Mr. Bowen sends auditors as well as engineers to construction sites to determine whether projects are being built correctly.
"My mandate to those inspection teams is to identify whether there is a plan for sustainability at each project," he said.
Just like the U.S. military is turning over the counterinsurgency mission to the Iraqis, he said, the State Department is entrusting facilities to locals.
"This will be the year of transition," Mr. Bowen said. "We have to be ready to turn over operating and effective projects, and that means there has to be sufficient funding in place from both our side and the Iraqi side to secure ...Kráceno (Editor)
2.2.2006 4:58
Ze by zacal; celkovy kolaps,Greenspan se odvaly do duchodu a Titanic se potopi.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Wednesday, February 1, 2006 7:51 PM EST
NEWSPAPER: "STANDARD & POORS PREDICTS GLOBAL ECONOMIC ARMAGEDDON"
SAY U.S. DOLLAR TO LOSE 30% - 45% OF ITS VALUE CAUSING WORLDWIDE COLLAPSE!
So, you ask, what does this mean, Hal? Thanks for asking, I'll tell you:
The United States imports almost every product purchased by consumers. Just look at where anything in your house is made and you'll see "Made In China"; "Made in Indonesia"; "Made in Hong Kong," etc.
If the U.S. Dollar collapses, countries and companies around the world WON'T ACCEPT IT as payment. We won't be able to buy anything. Put simply, the entire United States will be left with currency as worthless as Confederate Currency after the War of Northern Aggression (a.k.a. the Civil War) in the 1860's.
http://english.pravda.ru/img/2006/01/dollars_euros.jpg
Standard & Poor's specialists predict global economic Armageddon
01/31/2006 17:45
Specialists believe that the US will lose almost 45 percent of its euro in the near future
Experts of Standard & Poor's forecast a global economic collapse. The collapse will be caused with the demise of the US dollar rate against the European currency by more than 30 percent. The dollar, specialists say, may lose almost 45 percent of its current value against the euro. However, it is obvious that even a 30 percent reduction will affect the international economy greatly.http://english.pravda.ru/world/20/91/368/16823_dollar.html
To ,napsaly ruske noviny a vubec bych se nedivil ,kdyby nemeli pravdu,nebot americky dolar stune od tech dob ,co si zacal s Israelem proti Arabum,kus po kuse bylo premistovano od dolaru na euro,coz nemuzou Hussejnovi odpustit,tak ,jak Lincolnovi a Kennedymu,mit ,vlastni menu a nelest do mezinarodnich bank pro pujcky. Cela ta ,tak zvana Reservni Banka je banka nekolika zidovskych bank je ozvadaji americkou ekonomii, coz je nejvetsi statni tajemstvi Ameriky.
http://www.bendib.com/black/10-04-Take-THAT-Osama.jpg
http://www.bendib.com/black/US-Bubble.jpg
vzdy aktualne score, staci kliknut na tieto cisielka a dostanete pravdivy obraz toho, kolko us-Ameriky este patri us-Americanom. vyzera to tak, ze cim menej, tym viac su americania animovani mediami k vyvesavaniu us-vlajek z okien a k inym podivnym prejavom patriotizmu. napriklad zabijaniu civilistov v cudzich krajinach pod "Stars and Stripes".
za skutocny patriotizmus naproti tomu, sa ale zatvara, alebo sa nadava ludom do antisemitov.
http://www.brillig.com/debt_clock/debtiv.gif
>To je zahranicni dluh USA?
to je tazko povedat, ci zahranicny alebo aky, najprv by trebalo vediet kto je kto, komu presne patria banky a kde presne sedi.
zhruba povedane, to je dlh americkeho statneho utvoru voci cinanom, japoncom koreancom, zidom, Wartburgovcom, Rotschildovcom a inym Steinovcom, ktory zatazuje len a vylucne us tax payers a este dlho bude.
pokial dobre viem, tak v sucasnosti nie je us government schopny ani splacat vsetky uroky z tychto dlzob.
blbci pracuji a chytrym patri svet, co je na tom spatneho ?
Spatne je na tom to, ze ti "chytri" privedli svet na pokraj zkazy! Zatim se nevi jestli to skonci valkou, hladomorem, infekcni chorobou nebo ekologickou katastrofou. No, takovou radu starsi ti blbci a dovolim si rict po pravu kopli do prdele zpusobem, ze jim na spicce boty zustalo neco hnedeho ne prilis vonaveho a umoznili tak vedeni nove skupine "chytrych", tato skupina si hlavne pod cerstvym dojmem udalosti dala zalezet, aby nebyla pocastovana kopancem. Nasi chytri se poucili jinak, na pozici ohrozenou kopancem postavili polochytre a sami jsou hezky za bukem. Tim vsak system prisel o zpetnou vazbu, takzo to co slo resit elegantnim kopancem se nam hezky hromadilo a my pravdepodobne budem ti prvni, co si to budeme muset pekne vyzrat. Tak to je v kostce to, co nas blbe na cele situaci irituje.
Nechci zde tedy již Nostradama citovat - již to proroctví tu sem tam někde visí několikrát. A vždy jsem byl pohaněn a popliván jistými "znalci" Ameriky, že by pes ode mě kůrku nevzal ...
Myslím to proroctví o finančním kolapsu USA, občanské válce v USA a následném kolapsu světa. Důležitější je to, že Nostradamus má o USA sice velmi špatné mínění, ale o lidech v USA naopak mínění má dobré ! Čili, Američani formou neslýchané občanské války nakopou svou vládu do ... prostě někam. Myslím, že holohoax ani ve své největší fiktivnosti není schopen odpovídat tomu, co se bude dít v USA a zřejmě pak i ve světě. Už by se "ti oni" k jistě nevýslovné radosti pana Nohejla měli rychle a kompletně sestěhovat do svého zaslíbeného státu, protože pro ně bude dusno všude.
No a pani Sybila, ta nám nepředvěděla nic dobrého - až nás bude na světě jen pod tu pověstnou vozovou plachtu, tak navíc ještě každý pozůstavší bude mluvit jinou řečí - to bude děs !!
http://english.pravda.ru/world/20/91/368/16823_dollar.html
Tak jsem si přečetl pár článků o paní Riceové v Pravdě, podle toho odkazu, a vidím že jsme na ní tady byli ještě hodní. Stojí dost za nakouknutí co o ní píše tisk v Rusku.
Verim v silu informaci ze svobodneho media - internetu. Jiz dnes totiz existujou LETS systemy (local exchange trading system) ktere obchazeji pouziti konvencnich penez a netrpi chorobou zvanou 'urok'. Ve vetsine zemi je pouziti alternativni meny nezakonne, ale kdo chce cesticku si najde, dokonce i v CR je mozne byt legalnim ucastnikem LETS.
Mozna by pan Stwora mohl na zvedavci uverejnit optimisticky clanek, jak se u nas i e svete LETS systemum dari.
3.2.2006 19:35
RE: Alternativy (LETS)
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?
Reakce na 91734
dekuji Vam mnohokrat za tuto cennou informaci
s uctou
Med-Ved
Taky jsem se o to trosku zajimal a pri brouzdani na netu jsem narazil na stranku www.tuzex.org. Projekt je zatim v plenkach, tzn. ze autor zatim jen sbira napady a pripominky, a je provozovan jen v Praze, ale kdo by mel zajem, muze se na nem podilet uz od sameho zacatku.
Pánové je mi líto, ale www.tuzex.org je internetový eshop s módním oblečením který se v nejbližších dnech spustí a kde se dá platit pouze "tvrdou měnou"
Jeste me napada, ze konstrukce funkcniho ceskeho LETS systemu by mohla byt ulohou pro Zvedavce. Nasledne by mohl byt napsan dostatecne emotivni retezovy email typu 'bankeri nas ozebracujou - mame reseni - zachran lidstvo a posli tento email 5 znamym'. Tim by se mohla nastartovat doslova ekonomicka revoluce. Kdo ma koule a jde do toho?
velmi zajimave pane Lidoope. Zvazim to a rozsirim dale.
s uctou
Med-Ved
cele je to uplne prekrutene, plne polopravd a vobec to nesedi. pricina sa zamiena s nasledkom, proste je to z cesty uz od zaciatku.
vznik a historia penazi a zlaty standard sa berie myslim aj na strednej skole, o bankach a multiplikativnom efekte asi az na ekonomickych skolach ale ked niecomu nerozumiem tak sa to aspon nesnazim ostatnym vysvetlovat.
nerozumiem naco si niekto dal taku namahu vytriast zo seba takyto blud, namahu s prekladom uz ani nehovoriac. Daleko uzitocnejsi by bol clanok v ktorom by boli vysvetlene principy pravdivo.
3.2.2006 14:33
RE: uplne prekrutene
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?
Reakce na 91761
Jsem zcela ohromen vašími argumenty. Převálcoval jste nás, rozdrtil. Ano. Tak si představuji diskuzi.
Pane DD, nevite proc mi vase reakce pripomina toho zlatnika kdyz rekl:
>Fabian si ho pokojne vypočul a nakoniec povedal: “Finančná ekonomika je, mladý muž, veľmi komplikovanou záležitosťou, ktorá si vyžaduje dlhé roky štúdia. Dovoľte mi, aby som sa o tieto záležitosti staral ja a vy sa starajte o svoje. Musíte sa stať produktívnejším, zvyšujte svoju výrobu, znižujte svoje náklady a buďte lepším obchodníkom. Ja vám v tom budem vždy ochotne pomáhať.”
Jako kdybych slysel toho ekonoma z Ceske Narodni Banky kdyz zduvodnoval narust mnozstvi obeziva o 500% a narust inflace o 250% za poslednich 15 let jako uspech centralni banky pri boji s inflaci v transformovane ekonomice CR... Poslyste pane, nejste vy nahodou jeden z tech Fabianovych pomocniku z naseho pribehu ??
4.2.2006 1:56
Dansko-britska olejova spolecnost ohlasila rekordni vydelek 30 billionu dolaru.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Australie ma vseho mozneho bohatstvi,co si jen clovek muze ke sve existenci prat,tedy i olej a hodne oleje ,jak v mori ,tak na pevnine a otazkou je ma Australsky obcan levnejsi benzin,nebo ,jak tomu tady rikaji "petrol'?
Zasadne ne ,tudiz ,Australsky obcan nema zadnou vyhodu,nema zadny uzitek z nezmerneho bohatstvi teto zeme ,kam tedy jde toto bohatstvi,co vlastne patri vsem?
Nijak se nedivim zemi,kde olej nemaji a musi jej dovazet a tak dost za to zaplati ,ale ,co zeme ,ktera ma oleje nadbytek?
Tohle Vam nezotpovi zadny vami voleny politik a ani nemuze,protoze by odhalil,jak zkorumplovany je to ,cely system,kdyz musite platit tu samou cenu ,jako ve statech dovazejicich olej,v ramci tak zvanych mezinarodnich cenach ,jez v budoucnu ,pod jednou svetovou vladou "monopolu" ustanovy ceny vseho na svete zaroven s jednim prijmem pro vsechny,na sebe ovsem zapomenou.
Takze ,tak zvane petrolejove krise ,jsou vlastne pohybem cen nahoru,k vetsim ziskum,zajimave je ,ze nekde ,kde se nenapojili na mezinarodni banky a mezinarodni koncerny maji benzin mnohem lacinejsi,ale o tom se nepise,nebot by to poburovalo domaci zakazniky,ale takove male zeme jsou,predevsim takove ,co chteji vlastni menu na zaklade hodnoty zlata a stribra a kteri neveri zadnemu snu o neporazitelnem dolaru,ktery upada vsude ve svete a postupne se jej staty s prehledem o ekonomice snazi zbavit.
Ale, vratme se k Australii,kde ted se deji veci,pomerance a citrony z Californie,brambory z Kanady a zelenina z Ciny,dokonce i maso se dovazi,ackoliv Australie je zemi ,kde je vic krav a ovci nez obyvatelstva,takze dochazi k moznostem ,ze i na Saharu zacnem dovazet pisek a spolecnost ,co to bude delat ,oznami horentni zisky, na druhou stranu,nejsou penize na zdravotnictvi ana tohle a tamhleto a tak pri tech uspesich velkych koncernu mne napada zda vubec plati dan -taxu,ale to Vam politici dnes uz take nereknou.
Prosty obcan plati pomalu ,primo a neprimo 80% z dolaru,takze ,z tech 30 billionu by do statni pokladny melo prijit aspon tech 20 billionu a nebyli by zadne problemy ,ale tomu tak asi podle narku politiku neni,ackoliv na zavedeni ID -osobnich prukazu ,maji uz pripraveno 15.000 milionu dolaru,potom ,ze penize nejsou, terroristi svym zpusobem je velmi vydelecna cinnost pro nektere.
Takze ,uspechy tu jsou,vydelky velke ,ale presto se nemuzem v nekolika vecech dopocitat,zatimcojsou lide a nebo spolecnosti ,co to maji spocitane do posledniho centu,ale z naseho.
Dostal jsem od automobilove asociace dotaz,co bych udelal ke zlepseni bezpecnosti na nasich silnicich ,zda se chci zapojit,do teto akce,odpovedel jsem ,ze uz jsem zapojen ,ze za drahy benzin ,jsem na silnici uz jenom jednou za tyden,takze ,prispivam k omezenemu provozu a tim i vetsi bezpecnosti.
Posledni zprava je ,ze se zase bude zdrazovat benzin,ze to neni ,konecna cena,co dnes zase platime.
4.2.2006 5:10
RE: Dansko-britska olejova spolecnost ohlasila rekordni vydelek 30 billionu dolaru.
Reakce na 91869
Vas uhel pohledu je opravdu nevsedni, a ted jste polozil vskutku zavazne otazky. V podobne pozici jako Australie je i Kanada. Taky obrovska zeme s malym poctem obyvatel. Chtel bych se zeptat, v Kanade vlastni ropna naleziste americke firmy, jak je situace v Australii?
4.2.2006 8:57
RE: Dansko-britska olejova spolecnost ohlasila rekordni vydelek 30 billionu dolaru.
Zdenek Matoušek zdenekm (zavináč) primus (tečka) ca 216.?.?.?
Reakce na 91869
>Zasadne ne ,tudiz ,Australsky obcan nema zadnou vyhodu,nema zadny
>uzitek z nezmerneho bohatstvi teto zeme ,kam tedy jde toto
>bohatstvi,co vlastne patri vsem?
No, p. Nohejl, to zní skoro jako z nějaké povinné, čítankové četby z padesátých let v ČSR. To bohatství patří Austrálii a tu zastupuje její vláda a pokud to rozprodá, jako např. Kanada, tak už to patří někomu jinému. Ale i tak, pokud je stále ta vláda vlastníkem, tak chce samozřejmě co nejvíc vydělávat, každá vláda je "hladová".
>Nijak se nedivim zemi,kde olej nemaji a musi jej dovazet a tak
>dost za to zaplati ,ale ,co zeme ,ktera ma oleje nadbytek?
>Tohle Vam nezotpovi zadny vami voleny politik a ani
>nemuze,protoze by odhalil,jak zkorumplovany je to ,cely
>system,kdyz musite platit tu samou cenu ,jako ve statech
>dovazejicich olej,v ramci tak zvanych mezinarodnich cenach ,jez v
>budoucnu ,pod jednou svetovou vladou "monopolu" ustanovy ceny
>vseho na svete zaroven s jednim prijmem pro vsechny,na sebe ovsem
>zapomenou.
Tak například USA mají taky celkem vzato, dostatek přírodních ropných zdrojů, ale při jejich spotřebě (asi 21 mil. barelů denně !), to zas tak moc velké zásoby nejsou, a proto tu ropu raději kupují, aby si tu svoji mohli nechat, jak se říká na "horší časy".
>Ale, vratme se k Australii,kde ted se deji veci,pomerance a
>citrony z Californie,brambory z Kanady a zelenina z Ciny,dokonce
>i maso se dovazi,ackoliv Australie je zemi ,kde je vic krav a
>ovci nez obyvatelstva,takze dochazi k moznostem ,ze i na Saharu
To v Kanadě se toho taky dost vypěstuje, ale přesto se hodně ovoce i zeleniny dováží, ale proč do toho taháte vládu, ta v tomhle přece nejede. Nebo si myslíte, že by to "kšeftování" měla zakázat ? Jestliže nějaký australský obchodník s ovocem dostane koupit pomeranče, které ho přijdou levněji v Kalifornii, včetně dopravy, tak je určitě koupí, aby víc vydělal, a ani nemusí nosit jarmulku. Zaráží mě, že takovou banální věc nevíte, trošičku mi připomínáte p.Šedu, nebo Šeďu ? Já si třeba tady v B.C. málokdy koupím třešně, protože jsou pěkně drahé (asi 4 dolary za libru, pomeranče, banány -50 centů za libru), a nejsou dovážené, akorát z Okanaganu, což je jen "pár" kilometrů. Jenže se musí trhat ručně a práce je tady drahá, asi to tak bude podobně i v Austrálii, ale skoro si připadám trapně, že Vám to musím takhle podávat.
>Takze ,uspechy tu jsou,vydelky velke ,ale presto se nemuzem v
>nekolika vecech dopocitat,zatimcojsou lide a nebo spolecnosti ,co
>to maji spocitane do posledniho centu,ale z naseho.
Takhle to bývalo, je a nejspíš asi ještě dlouho bude.
>Posledni zprava je ,ze se zase bude zdrazovat benzin,ze to neni
>,konecna cena,co dnes zase platime.
To se tady u nás přetřásá taky, že půjde litr benzínu na 1,5 dolaru. No nic, zakončím to tím dotazem na Rádio Jerevan (jistě to znáte) :"Kdy bude dobře ?" Odpověď : "Už bylo !...Kráceno (Editor)
5.2.2006 7:11
RE: Dansko-britska olejova spolecnost ohlasila rekordni vydelek 30 billionu dolaru.
Reakce na 91869
>Australie ma vseho mozneho bohatstvi,co si jen clovek muze ke sve existenci prat,
>tedy i olej a hodne oleje ,jak v mori ,tak na pevnine a otazkou je
>ma Australsky obcan levnejsi benzin,nebo ,jak tomu tady rikaji "petrol'?
>Zasadne ne ,tudiz ,Australsky obcan nema zadnou vyhodu
>nema zadny uzitek z nezmerneho bohatstvi teto zeme,
>kam tedy jde toto bohatstvi,co vlastne patri vsem?
je zaujimave, ze v celom "civilizovanom" svete, si zvykli tie nase politicke stetky takto argumentovat.
"benzin, prud, plyn nemoze byt lacnejsi, pretoze sa musime prisposobit celosvetovym cenam!"
pricom to je ekonomicky absolutny nezmysel. ked predsa tazim v Kanade, tak musi byt na mieste ropa "k mani" omnoho lacnejsie, nez ked budem kanadsku ropu predavat v Tanzanii (plus sposobeny dovozom, ziskami viacerych prostrednikov, dan kanadska vyvozna + tanzanijska dovozna+tanzanijska obratova, atd.)
tvrdenie dostava zmysel len ako politicke-ideologicke-globalisticke, ked politicke predajne kurvy, ktore sme si "zvolili", podporuju monopolizmus, predovsetkym americkych monopolov.
podla prirucky rabinskeho synka Karla Marxa-Mordechaja, sa da vlastne v pripade usa, hovorit o imperializme, pretoze tie, si presadzuju svoju monopolovu politiku, ozbrojenymi, vojenskymi prepadmi.
na druhej strane ale, tzv. gaunerske staty, ktore vsadzame na watch list, ako napr. vsetky arabske staty od Lybie az po Iran, Venezuela, Rusko poskytuju svojim obcanom lacnejsi benzin presne z toho dovodu, ze napr. na rope plavaju. a este mnoho inych vyhod.
zrejme preto su to" gaunerske staty", pretoze nevyznavaju nove, celosvetove nabozenstvo maximalneho zisku, zalozene na uceni mudrych, talmudskych rabinov.
napriklad ruska vlada, ktora, namiesto toho, aby dovolila parazitom Chodorkowskym, Berezinskym, Abramowitchowcom zarabat nehorazne miliardy, radsej vklada peniaze do oddlzenia ruskeho statu, vcasneho vyplacania dochodkov, lacneho benzinu vlastnym obyvatelom, konsolidacie narodneho hospodarstva a do obrany pred sialenymi americko-zidovskymi neocons.
za co si samozrejme obratom, okamzite vysluzili najhorsiu nadavku svetovej Siopress aka len existuje, nedemokrati.
zatial co, si skorumpovany alkoholik Jelcin, milacik Siopress, ktory viedol krajinu neuveritelnou rychlostou do zahuby, nikdy nemusel robit problemy s nalepkou tzv. nedemokrata.
4.2.2006 10:43
Jak ,tedy delat ten obchod,aby vsichni byli spokojeni,zemedelec a i kupujici.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Takze, v Australii mame pomerance a citrony z Californie,prosim ,hned je daji do obchodu levnejsi ,coz zakaznikovi vyhovuje ,ale ne tomu farmari,ten musi z dloholete smlouvy o odebirani zahranicniho ovoce ,udelat co?
Krasne sady ,pekne zrostlych stromu jdou porazit buldozerem a na hromade spalit,nebot neni pro farmare moznosti ,ze by prodal svou urodu v tak silne konkurenci ,zejmena ,kdyz jeho vlastni vlada je proti nemu a nechrani jej,to znamena obrovskou ztratu ale tim i ztratu do statni pokladny,ze ano?
Framae jde tedy ,bud pestovat neco jineho a nebo krachuje ale v zasade domaci produkce je znicena a domaci trh ovladne zahranicni konkurent,ktery ,ale neplati dane do Australie ,to da rozum a na vic ,pozdeji si stanovi sve ceny ,ktere uz pro australskeho spotrebitele nebudou tak levne ,jako v dobe znicit domaziho farmare.
Takze,vasi politici,ridici smlouvy a vymenny obchod znici vlastniho framare,dejme pro to ,ze nejake vsimne zmizi take na jejich kontech ,zatimco domaci farmar zapasil od povodne az po sucho ,jen ,aby se udrzel a mohl prosperovat a tradice zemedelstvi zustala v rodine,obcane dostavli mistni a cerstve ovoce,jak na mistni trh ,tak do velkoprodejen,ale to politici s experty zmenili,ti slouzi nekomu jinemu nez vlastnim zemedelcum-obcanum ,volicum na coz nezapomel clanek 44 nasi konstituce ,ktery rika ,pokud nekdo z politku slouzi cizim zajmum a cizi moci,tak budiz zbaven funkce a potrestan........vzdyt to nema cenu psat,tim se dnes nikdo neridi,kdyby se ridili,tak mame politiky za mrizemi a mame bezvladi.Ekonomicky ,supermarket na tom vydela,farmar je znicen a vlada uz od nej nedostane dane,kdyz zkrachuje,dane vlada muze dostat od supermarketu pokud to je australska prodejne,ale ,jeli to zahranicni,vsak to znate ,mnoho z nich neplati vubec zadne dane a nebo malo,takze je to takovy zacarovany kruh,ale ,jedno je naprosto jiste ,ze to je niceni domaciho prumyslu a zemedelstvi,politici vsimnym vydelaji,jako ted mame obilnou krisi s uplatky Saddam Hussejna v ramci obili,kde se prichazi na auto plne nalozene dolary a jinym zbozim ,nez je jen a jen obili a skandal jde az do vlady,ted jde jen o to ,nakolik nam reknou,ale to stejne uz farmarum nepomuze,pro ne je uz pozde,skoda je nadelana.
Americky farmar ma financni podporu statu,pouziva ochrany sattu,vlady,Australsky farmar ji nema a v tom to vezi,ekonomove a odbornici nejsou se zotpovidat farmari z takoveho vedeno mezinarodniho obchodu,nejsou zotpovedni se zpovidat ani zakaznikovi ,proc vedou Australii do podruci a zavislosti na Americe.Australie ma 95% veskereho prumyslu v zahranicnich rukach a to byl panflet o tom pojednavajici tisten pred patnacti roky,dnes ,uz vam zadne ministerstvo neposkytne zadne statisticka cisla ,zadne zpravy,ktere i tak jsou prispusobeny politicke moci a pozadavkum uplne nekoho jineho, mam dojem ,ze se v tom nevyznaji ani ti experti.Po pomerancich jsou to annanasy, koncentrovana stava se dovazi z Jizni Ameriky,plody z Fidzi a tak dale ,kdo se v tom ma vyznat,ale plantaze s annanasy se rusi na mnohych mistech.
1. Celý ten popisovaný systém vidí primární chybu v ovládnutí bohatství výkonu jednotlivce přes finanční systémy patřící "hrstce" privilegovaných, vidících do tohoto systému, který sami vytvořili.
Podle mě ale i toto je pouze důsledek příčiny, kterou vidím v samotné lidské povaze. Ta je založena v tomto případě hlavně na nespokojenosti s daným osobním stavem.Tzn., pokud má někdo něco, chce ještě víc, pokud má víc, chce ještě víc. Nemá to nic společného s pudem sebezáchovy, nebo zachování rodu a podobně, jinak by populační křivka vypadala jinak. Celý tento systém pohání lidská chamtivost, neschopnost spokojit se s životně nutnými, ale dostačujícími věcmi.Toho využil chamtivý Fabiano. Právě této lidské vlastnosti, kterou i on sám má v sobě. Tato vlastnost lidského rodu mu zajistí, že se tento systém pouze vyvýjí, ale nezastaví. I pokud zkolabuje, pouze dojde k další fázy vývoje. Pokud se ale v nové verzi fungujícího systému po jeho kolapsu bude stále vyskytovat hommo sapiens, pak to bude v globále opět stejné. Těch pár jednotlivců kteří si zase uvědomují zbytečnost hnání se za majetkem který k uživení sebe a vlastní rodiny nepotřebují a snaží se podle toho žít, je většinovou společností odsunuto bokem. Zamyslete se třeba nad tím, jak na vás například zapůsobí někdo, kdo nepoužívá mobil, přestože ho vůbec nepotřebuje. Je outsiderem, nebo minimálně divným.Takže to je první věc.
2. v té druhé mě napadá, že opravdu spějeme k orwellovské společnosti (ten člověk byl jasnovidec, anebo minimálně génius). Malým modelem je Čína. Masy se udržují v poslušnosti silou, jinak by se ta miliarda lidí těžko zvládala. Něco málo se jim povolí, oni se pak spokojeně doma tupě třeba podívají na televizi, anebo si vzrušeně povídat o celebritách, nebo o politické situaci kdesi ve světě na druhé straně zeměkoule. A každý další den pak opět nastoupí k pásu. Co se ale stane, kdyby miliard bylo víc? Je možné je zvládnout? A pokud ne, tak proč redukovat stavy válkou, i když vynese hodně peněz? Proč neredukovat bezpečněji umělým "nezvládnutelným" virem na který pár vyvolených bude mít protilátku?A přes farmaceutický průmysl se rovněž pár vyvolených dostatečně napakuje. Mě jen zajímá, jaká metoda k redukci lidstva zvítezí. Každopádně připraveným možná přeje štěstí, v tomto případě je být připraveným rozhodně pragmatické.
5.2.2006 19:44
RE: Mám možná dvě hloupé, ale přesto poznámky.
DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 92007
ad 1. Prima jste na stopě. Právě to totiž chtěl básník říci. Tu Vaši chamtivost má (metaforicky) každý živočisný druh. A jeho vzestup a pád se pohybuje v cyklech. Když lišky vyžerou všechny zajíce, většina jich pojde a jede se na novo. Jen lidé, díky inteligenci, to dělají mnohem dramatičtěji. Ale pořád jsou jen hloupé stádo. A vůdcové je vedou/ovládají pouze pro svůj prospěch. A můžou se ohánět Bohem, demokracií nebo třeba Velkou Bednou Kytu.
ad 2. Množství lidí se reguluje samo. Na to nikdo nemá potřebu mrhat energií ani finacemi. Kdyby se přemnožili, stačí se na ně vykašlat a pochcípou. Jako v Africe. Války se vedou pro zisk několika mocných, ne pro regulaci obyvatel, to je jen vedlejší efekt.
7.2.2006 3:25
http://mysite.verizon.net/res7dhyg/slaverevolt_finance.html
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
"In order to stabilize world population, it is necessary to eliminate 350,000 people a day. It is a horrible thing to say, but it's just as bad not to say it." - Oceanographer Jaques Cousteau Published in the Courier, a publication of the United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization UNESCO - He never volunteered himself and his own family to be among the first 350,000 for some reason - "It's a horrible thing to say, but it's just as bad not to say it!"
-----------
Jen sebevzdelanim se clovek domakne toho ,jak je svet rizen a hlavne ,kym, proc je to ,co mame dnes,proc jsou valky a proc "honime"terroristy,tedy,jakoby.
Wizards of Money
http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/shows/credit/art/synp.jpg
The Wizards of Money is an educational series about the global financial system.
Episode 1 : How Money is Created
Episode 2 : Financial Risk Transfer
Episode 3 : Banking on Poverty
Episode 4 : Wizards and Warlords
Episode 5 : Monetary Terrorism
Episode 6 : Democratizing the Monetary System
Episode 7 : Money Cycle vs Water Cycle
Episode 8 : Trading Nature & Cooking the Books
Episode 9 : Jack and the Sweatshop
Episode 10 : Back to the Twenties thru the Looking Glass-Steagall
Episode 11 : House Lever-Edge at the Derivatives
Casino
Episode 12 : The Imperial Budget and the Mythical Lock-Box
Episode 13 : Bankruptcy Bill's Shootout at the Social Safety Net
Episode 14 : The Trade Federation and the Intergalactic Banking Clan
Episode 15 : Homeland Securitizations & Overseas Vacations
Episode 16 : There's a Generic in my Sharkfin Soup
Episode 17 : Caught Between a Dock and a Sweatshop
Episode 18 : Where Wall Street Crosses Auburn Avenue
Episode 19 : The Education Sweepstakes
Episode 20 : THE BATTLE OF THE DRAGONS - Oil vs Insurance
Episode 21 : Playing Russian Roulette in the Carbon Markets
Episode 22 : Ecotainment Gossip...Mickey Mouse & Smokey Bear?
These video and audio programs help towards understanding the debt system we've all been enslaved by. This is information about taxes, the gold standard, narco dollars, globalization, and the Federal Reserve.
In "Secret History of the Credit Card," FRONTLINE® and The New York Times join forces to investigate an industry few Americans fully understand. In this one-hour report, correspondent Lowell Bergman uncovers the techniques used by the industry to earn record profits and get consumers to take on more debt.
"The almost magical convenience of plastic money is critical to our famously compulsive consumer economy," Bergman says. "With more than 641 million credit cards in circulation and accounting for an estimated $1.5 trillion of consumer spending, the U.S. economy has clearly gone plastic."
Tuto stránku navštívilo 10 515