Diskuze k článku

Vrah tří policistů na svobodě

Příspěvků 59

1.11.2005 1:15

Je to ostuda...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

...a co je horsi je fakt, ze slusni od policie utikaji a zustava tam (ci k mestakum se dava) velice podovna sebranka, viz:

Dva policajti ubili k smrti opilce co nemel na utratu a nebyl na ne asi dost slusny:
http://www.novinky.cz/krimi/68274
To neni policie, to je pakaz... [oči v sloup]

A jinde neni o mnoho lip, kamarad k tomu napsal toto:
"Morio - Ja sem byl tedka nedavno v Brne na nadrazi svedkem prijemneho zasahu policie proti opilemu spoluobcanovi tmavsi pleti, bylo zajimave pozorovat jak se pod naporem 3 policistu jeho barva postupne meni na prevazne rudou. Po nakem case uz ho i prestalo bavit kricet [smích]"

Hmmmm [zahanbení]

Cas si poridit strelnou zbran na ochranu pred - policisty [pláč] [naštvaný]

76323

1.11.2005 9:22

RE: Je to ostuda...

xy 217.?.?.?

Reakce na 76323

A teď nám řekni tu o Červené Karkulce.

76356

1.11.2005 15:46

RE: Je to ostuda...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 76356

Jen jsem citoval novinky a kamarada, zdroje jsem uvedel, stezujte si tam, kdyz se vam neco nelibi. Nemam duvod mu neverit, tak nevim, proc ten urazlivy ton [oči v sloup]

76399

2.11.2005 6:46

RE: Je to ostuda...

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 76356

OK ..., tak ja ti povim jeden starej for.

Jde karkulka lesem a potka ji vlk a rika: Ahoj KRAVO, kam jdes? Karkulka rika, ja nejsem krava, ja jsem karkulka a jdu k babicce. Ma dneska narozeniny, tak ji nesu babovku a jablecny vino.
A vlk rika: A kde mas kosik? Karkulka odveti: Je ja KRAVA, ja ho nechala doma.
[smích]

76466

2.11.2005 14:07

RE: Je to ostuda...

xy 217.?.?.?

Reakce na 76466

Dobrý, to je věrohodnější.

76516

2.1.2006 15:19

Jel po hlavni silnici!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 76323

Vazeni, byl sice ozraly a jel rychle, ale jel po hlavni a mel prednost! Kdyz mate prednost tak nemusite jet tak, abyste mohli zastavit, kdykoliv vam nejaky ignorant z vedlejsi silnice neda prednost. To by doprava uplne zkolabovala, protoze pres vsechny krizovatky by se projizdelo max 20 km/h. A co chudaci chodci skakajici pod kola mimo prechody?
Nebylo by lepsi, kdyby auty jezdila pouze policie??

86338

1.11.2005 4:06

Je to zvlastni

xxxx 69.?.?.?

jak jsou soudci v porovnani s policii liberalni a podivne neprisni. Ale nejak "vyberove".. [oči v sloup]

76335

1.11.2005 8:45

Proč údiv?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

V konečném efektu jsou vždy skutečné tresty poloviční. Skoro každý si po půlce požádá o propuštění.

76355

1.11.2005 15:43

RE: Proč údiv?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 76355

Ano, to vime. A proto se divime, ze soudce takoveho pirata silnic propusti... Kdyby jen naboural... ale on zabil 3 lidi. Navic policisty, to by melo byt pritezujici [zahanbení]

76397

1.11.2005 21:10

RE: Proč údiv?

TS 213.?.?.?

Reakce na 76397

>Kdyby jen naboural... ale on zabil 3 lidi. Navic
>policisty, to by melo byt pritezujici [zahanbení]

Policajti jsou taky jenom lidi. Nebo maji nepolicajti mensi cenu nez policajti?

Krom toho dotycny nezabijel umyslne, a vy mu chcete platit basu? At se postara o sebe na svobode, danove je to levnejsi. (Namitku ze by mel v base pracovat ocekavam, ale co v situaci kdy neni dost prace ani pro ty venku?)

76432

1.11.2005 9:39

...

drin 62.?.?.?

vzhledem k jeho "dopravni minulosti" uz ten pan mohl sedet davno predtim a mel moznost v klidu premyslet o tom, jestli bude dal jezdit jako dobytek, byl pristizen pri rizeni v dobe, kdy mel odebrany ridicak, za coz mu vezeni hrozilo

ten pocet (zaznamenanych) prestupku neni rozhodne maly, nemohli byt zrovna ti tri nestastnici temi, kdo po leta priviral (nezistne?) u Bulawy oci?

policie v tomto pripade sklidila pouze plody sve nekvalitni prace

76358

1.11.2005 12:43

RE: ...

Petr petrdareba (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 76358

"policie v tomto pripade sklidila pouze plody sve nekvalitni prace"" ... to myslíš vážně? Policii byla možnost odebrání řidičského průkazu znemožněna (naštěstí), ale o to víc by měly fungovat dopravní ispektoráty v obvodě bydliště a VYKONÁVAT právo a spravedlnost - je až s podivem, že nejen p. Bulawa mohl jezdit OPAKOVANĚ bez řidičského průkazu - takové "držení zbraně bez řádného povolení je trestné - proč není trestné minimálně stejnou sazbou "držení" (řízení) vozidla bez patřičného "povolení" (řidičského průkazu)??? [zmaten] To není problém policie, ale patřičných soudů!! (a neschopnosti patřičných "úředníků"[mrknutí jedním okem]

76376

1.11.2005 13:08

RE: ...naprosty souhlas

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 76358

vzhledem k tomu ze pan Bulawa bydlel v malem meste,kde je sotva desitka policistu,je prakticky 100 %,ze v aute sedeli muzi,kteri si od nej vzali drive uplatky a nebo za to muzou podekovat svym kolegum...Toto je cela vina policistu a je to dusledek brani uplatku....ostatne pochybuji,ze si to policiste vubec uvedomuji a sem presvedcen ze v tom samem okrese jezdi dalsi Bulawa kteremu za par tisc odpusti rizeni v opilosti za volantem....Minimalne z poloviny muze za stav na nasich silnicich policie ktera je naprosto zkorumpovana....Jsme na tom stejne jako v Bulharsku az s tim rozdilem ze Bulharsti policiste nejsou tak arogantni kdyz si berou uplatek..a vim o cem mluvim...Par sem jich rozdal,mam totiz trochu rychlejsi auto...

76377

1.11.2005 15:44

RE: ...naprosty souhlas

stacho 193.?.?.?

Reakce na 76377

nemohu o tobe rict, ze jsi neco jineho nes kus arogantniho fracka. proste blbecek, ktery si mysli, ze za prachy muze vsechno. preji ti jen to nejlepsi - obtoc se kolem sloupu ve 180, ale pekne v klidu sam a neohroz jine.

76398

2.11.2005 10:23

RE: ...naprosty souhlas

kavol 193.?.?.?

Reakce na 76398

možná soudíte kolegu trochu předčasně ... přinejmenším jeho názor na vlastní vinu policie se mi jeví rozumný

že "za prachy může všechno" je fakt, ovšem záleží, jak s ním kdo nakládá - když policajt číhá za cedulí vesnice, kde žádná vesnice není (pár chalup jen po jedné straně), na široké rovné přehledné silnici, pak my, co raději investujeme peníze jinak, přibrzdíme, ale pokud jemu se nechce na tu brzdu šlapat, nechť si to zaplatí ... rozdíl jest, když policajt přimhouří oko nad někým, kdo jede nalitej jak zákon káže, a s tím myslím kolega též nesouhlasí ...

76485

1.11.2005 19:30

RE: ...naprosty souhlas

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 76377

>vzhledem k tomu ze pan Bulawa bydlel v malem meste,kde je sotva
>desitka policistu,je prakticky 100 %,ze v aute sedeli muzi,kteri
>si od nej vzali drive uplatky a nebo za to muzou podekovat svym
>kolegum...

Omyl, dopravní přestupky řeší radnice.

76418

14.11.2005 14:33

RE: ...naprosty souhlas

blondýna 62.?.?.?

Reakce na 76377

...tak to se nediv, že to vypadá tak jak to vypadá, když k tomu sám přispíváš - kdybys jim ty prachy nerval, tak by si neměli co vzít. Jasně, nechci je obhajovat, i u policajtů je spousta hajzlů(vim o čem mluvim, jsem jeden z nich), ale za celou dobu co sloužim - cca 5 let, jsem si od nikoho nic nevzal a věřim že nic nevezmu(kromě kafe, to se na mě snad zlobit nebudeš [smích] Co ale lidi od policajtů chtěj, když jsme vlastně jenom takový kašpárci. Když už jsme prošli výběrem, tak nám mají věřit a dát nám aspoň nějaký pravomoce, abysme mohli pro ty lidi taky něco udělat. Takhle z nás dělají nesamostatný hovada, který nemají v ruce nic, ale výsledky být musí, takže nám nezbývá než ostatní v podstatě jen buzerovat. Je mi líto, ale je to tak, a bude to tak minimálně do doby než páni nahoře nezavedou účinnou protikorupční politiku (já jsem jenom pro) a než se lidi (opět jako za starých časů) budou bát trestů. Jinak si připrav ještě hodně moc peněz na úplatky...

78145

1.11.2005 9:59

Smutne

Zrzek 147.?.?.?

K tomu neni co dodat - ten trest byl smesny, zda se, soudy nejsou neuplatne.

76360

1.11.2005 10:30

JUSTICE FOR ALL :-))

delta.100 194.?.?.?

Jo,jo: "Za peníze v Praze dům" > jak se říkává...

Také si myslím,že za těmi nízkými tresty, nevzetím do vazby a podobným nadstandartem pro prachaté lumpy jsou úplatky.
O tom,že by velká část českých soudců nebyla zkorumpovaných si nedělám iluze.
Česko si hraje na Západ, na to,jak jsme v Evropě a při tom míříme čím dál tím více na Balkán.

Stále více si říkám,že se také ozbrojím, sehnat zbraň není ani těžké,ani moc drahé. Člověk se musí ve finále spolehnout sám na sebe.
Utéci už není kam, všude je to stejné.


[naštvaný]

76361

1.11.2005 10:39

tak mimochodem ...

kavol 193.?.?.?

zajímavý je i tento případ: http://www.kultura.seznam.cz/02/17/01.html

... bohužel teď nějak nejsem schopen najít informace, jak vlastně dopadl [pláč]

76364

1.11.2005 15:29

RE: tak mimochodem ...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 76364

Jedina sance na spravedlnost - pribuzni obeti si ho mai najit a zastrelit [zahanbení] [pláč]

76393

1.11.2005 11:08

Maki Hira

Maki Hira 83.?.?.?

Když už jsme u té policie..... Dva synci (10 a 16 let)ze sociálně slabší (bílé a plně české) rodiny z vísky, kde žiju, si zapůjčili můj osobní automobil. Naštěstí se nikomu nic nestalo, na autě minimální škoda cca. 6 tisíc. Na milé hochy jsem podal trestní oznámení, s jejich rodiči si domluvil podmínky splácení. A ejhle - po dvou! měsících od ohlášení krádeže se o případ začala zajímat kriminálka. Jediný výsledek je ten, že vyšetřujíci policista, aby si ušetřil práci, poradil těm ksindlům že mají zbytek škody zaplatit, pouze když stáhnu žalobu....... Bez komentáře

76366

1.11.2005 13:48

Jste tu všichni normální?

AL AL-AKSA (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Ten článek je velice jednostranný, musel ho psát asi někdo, komu už opilý řidič zabil blízkého. Já taky nesouhlasím resp. nekompromisně odsuzuji opilce za volantem (a je jich fakt hodně), ale tady za to mohli policisté. Je jedno jestli byl opilý, ale jel podle pravidel. Nevím proč autor článku odsuzuje toho opilce, když se provinil jen alkoholem... Myslím si, že si odseděl ještě více než měl.

76383

1.11.2005 15:08

RE: Jste tu všichni normální?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 158.?.?.?

Reakce na 76383

Ti policajti v tomto konkétném případě za nehodu dle mého opravdu nemohli. Jel v noci, jel rychle (130) v místě kde je 50. Nikdo nevzal v úvahu, zda přednost v jízdě vůbec mohli dát. [zahanbení]

76387

1.11.2005 15:41

Jste tu všichni normální? Jsme. Vratte se na Mars :)

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 76383

Ja vam nevim, ale policiste se otaceli na ceste a ridic bavoraku jel minimalne stovkou. (pudvone se hovorilo o cca 160km/h, cemuz by vice odpovidal let (!) felicie obsazene 3 osobami (!!!) a jeji nasledna destrukce o strom, zabijejici tri policajty na miste...) V obci se u nas nejaky patek jezdi max. 50km/h a i kdyby co bylo, tak ridic ma povinnost prispusobit rychlost a styl jizdy rozhledu. Kdyby jel jak mel a nebyl ozraly (ozralost vyrazne zhorsuje reflexy a rychlost reakce), v klidu by to ubrzdil, maximalne do nich trosku strcil, aneb kazdy z nas se na ceste nekdy otacel, ze? [mrknutí jedním okem]
Za zavaznou a pritezujici okolnost bych videl, ze dotycny ma
a) prestupku jak much
b) snazil se po havarii podplatit spolujezdce aby vypovidal, ze ridil on

Cize - jednak policie nechala jezdit prilis nezodpovedneho suverena moc dlouho (muze si za to sama), a zadruhe mu nechali vsechno projit az moc lehce [oči v sloup]

3x a dost a na dozivoti pujdes okamzite za mrize, jak zacnes ridit by melo na tyhle magory platit.

Jediny problem je, aby se to nezvrhlo na dozivotni odebrani prava ridit motorove vozidlo po 3 spatnych parkovanich ci podobnych hloupostech [pláč]

Osobne nejezdim zrovna predpisove a priznam se, ze ani dvojita plna cara me nijak nevzrusuje - pokud mam rozhled dostatecny a nejaky dedula me tam brzdi (typicky sjezd z kopce z Olomouce k Prerovu, kde je rozhled na cca. 1km), ani me nenapadne ze bych ho nemel predjet - cize bude asi vhodne hodnotit prestupky jako prestupky vyustujici v havarii ci jednoznacne ohrozeni ucastniku provozu.

76395

1.11.2005 17:16

Tolik nacionalismu(?)...

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 212.?.?.?

jsem tady dlouho nevidel...

Zajimal by se autor o tuto dopravni nehodu, kdyby ti tri mrtvi nebyli policiste???

To, co se tam stalo, tedy to ze opily ridic jedouci neprimerenou rychlosti nekoho zabije, smete nekoho ze silnice, neni (bohuzel) vyjimkou.
A autor si to dovoluje bazivat vrazdou. Rikat tomu vrazda je zcela scestne a nesmyslne. Ono je dost velky rozdil ve slovech "zabit" a "zavrazdit" Vrazda by to byla, kdyby najel do tech policajtu umyslne, zamerne. Nejel do nich umyslne, zamerne? O tom pochybuji.

PS Nemyslete si o me, ze se toho blbouna zastavam. Podle by ten trest, ktery by hrozil hlavnimu vinikovi nehody, pokud jel neprimerenou rychlosti a pod vlivem alkoholu, mel byt vyssi.

76410

1.11.2005 19:33

RE: Tolik nacionalismu(?)...

Dáša 80.?.?.?

Reakce na 76410


>A autor si to dovoluje bazivat vrazdou. Rikat tomu vrazda je
>zcela scestne a nesmyslne. Ono je dost velky rozdil ve slovech
>"zabit" a "zavrazdit" Vrazda by to byla, kdyby najel do tech
>policajtu umyslne, zamerne. Nejel do nich umyslne, zamerne? O tom
>pochybuji.

Volant je v rukou opilého člověka zbraň. Kdyby po nich střílel, tak by se zřejmě netrefil. V tom autě a při té rychlosti to byla tutovka.

76419

1.11.2005 22:27

Ale...

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 76419

vrazda je o vykonani umyslu nekoho zbavit zivota...

76447

2.11.2005 6:51

RE: Ale...

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 76447

Mozna ze to byl UMYSL je zabit. Mozna ze tam na ne cekal a kdyz vyjeli z "lesni" cesty, tak je pak "zbavil zivota". To ted uz nikdo nemuze vedet a ani ten vozraly ridic ne.

76467

2.11.2005 22:09

neco nechapu...

LG lg (zavináč) zion (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 76467

z jakych duvodu trvate na pouziti terminu vrazda?

76583

3.11.2005 3:08

RE: neco nechapu...

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 76583

Proc se ptate, jste snad Bulawuv advokat?
No pouzil sve auto jako "zbran". Nechtel je asi zastrelit rovnou mezi oci brokovnici.
Jestli s nimi(s policajty) uz v minulosti mel nejake problemy (a ja verim ze urcite mel), tak se jich takto mohl klidne "zbavit".

76633

1.11.2005 19:00

Kdyby takovýto článek napsal laik,

Karel z Čech 212.?.?.?

tak si řeknu, že nadává na poměry, jak je u nás zvykem. Ovšem když to napíše advokát, tak to nemohu posoudit jinak, než jako zlý úmysl a hanebnost.
Jednak dopravní nehoda i se smrtelnými následky nikdy není vražda. Chybí úmysl někoho usmrtit. Vždy je to pouhá nedbalost.
Na tom není dost a autor píše o vraždě policistů. Copak Bulava věděl, že právě policisté se mu budou motat v cestě? Kdyby v autě byli civilisté, tak po nich ani pes neštěkne. Ovšem u policistů je to podle doktora Krále vražda. Skutečně divné chápání spravedlnosti!!

Navíc policejní auto nedalo přednost jízdě vozidlu jedoucímu po hlavní silnici. Tedy zavinilo nehodu především samo. Spoluzavinění Bulavy je jen v tom, že jel značně vyšší, než maximální dovolenou rychlostí v obci. Primární vinu na nehodě má řidič policejního auta, neboť porušil důležitou povinnost dát přednost v jízdě.
Kdyby Bulava měl třeba i 130 evidovaných přestupků, tak při jízdě po hlavní silnici má přednost před policejním autem, jedoucím z vedlejší silnice.

Zcela bezdůvodně však pan Král napadá soud, že Bulavu propustil na podmínku. Pokud splnil zákonné podmínky pro upuštění od výkonu zbytku trestu, tak jednal soud zcela stejně, jako v ostatních obdobných případech je zvykem.

Zde tedy pan Král ujel a ujel hodně. Kde je jeho profesionální čest?
Takový exces se dá vysvětlit snad jedině tím, že bude kandidovat ve volbách. U kandidátů je lhaní hlavním kvalifikačním požadavkem pro výkon funkce poslance - nebo spíše posrance.

76413

1.11.2005 20:55

RE: Kdyby takovýto článek napsal laik,

kubrt 81.?.?.?

Reakce na 76413

Jako laik Vám zkusím položit otázku: jak můžete dát přednost v jízdě vozidlu, které (podle fyzikálních a tedy platných a téměř nezpochybnitelných zákonů) nemůžete vidět? Myslím, že předmětem vyšetřování měla být hlavně tato "maličkost", a třeba i v cause dalšího poloboha za volantem - p. Hlinky. Vražda to (podle zákona) asi nebyla, ale spoluvina policajtů je podle selského rozumu blbost. A stejně tak je trest za tři mrtvé v této výši docela ranou pod pás člověka,který se zatím nevzdal víry ve spravedlnost.

76431

1.11.2005 21:24

RE: Kdyby takovýto článek napsal laik,

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 76431

Já podrobnosti případu neznám. Nemohu tedy říci, na jakou vzdálenost muselo být vozidlo jedoucí na hlavní silnici vidět. Zřejmě však při uváděné značné rychlosti nepřijíždělo na nepřehlednou křižovatku. Pokud by křižovatka nepřehledná byla, tak jiné ustanovení vyhlášky o silničním provozu říká, co je v takových místech zakázáno. Např. otáčení vozidel. Neznám proto důvod, proč by řidič policejního vozidla neměl či nemohl automobil jedoucí po hlavní silnici vidět. Pokud o spoluvině mluví soud, tak to jistě má podložené.

76435

1.11.2005 22:17

RE: Kdyby takovýto článek napsal laik,

kubrt 81.?.?.?

Reakce na 76435

Neodpustím so technickou poznámku: i kdyby byla tato křižovatka nepřehledná, měli policisté právo do ní vjet. Že se otáčeli, je z tohoto pohledu spekulativní. A že nezastavili na stopce (varianta 2) taky. Nepamatuji se, kdo o tom svědčil. Ovšem z právního hlediska by se to dalo asi vyložit i takhle: je vytvořen precedens. A nikdo už si podle něj nemůže dovolit vjet do křižovatky, protože i kdyby ho sestřelil totálně nalitej Schumacher v rychlosti 300km/h, je vina hlavně na něm...hezká představa,že? Před nepřehlednejma křižovatkama bývá někdy značka omezující rychost na hlavní. Pokud ji někdo několikanásobně překročí, má postiženej vjíždící z vedlejší smůlu - nedal mu přece přednost...spravedlnost je sice slepá, ale pořád doufám, že není blbá.

76445

1.11.2005 21:14

RE: Kdyby takovýto článek napsal laik,

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 76413

Je fakt, ze vrazda je trosku silne slovo, nicmene zavinil nehodu s smrtelnymi nasledky a to po takovem vyctu prestupku (kdyby byly vsechny za spatne parkovani, tak je to jina... to se da nesbirat velice rychle [vyplazený jazyk] ) ze by nemel za volantem vubec sedet.
Rizeni v opilosti je znacne PRITEZUJICI okolnost. A trest je nedostatecny, vzhledem k okolnostem. Libi se vam toto shrnuti vic?

Samo, budu spechat, pojedu cca. 60 v Olomouci, upadne mi cep rizeni a autem smetu nekolik lidi nastupujicich do tramvaje. 3 zemrou. Nemam zadne zavazne prestupky. Nejsem opily. Nemuzu za to.

Pojedu jak prase v mistech, kde se nachazi obce a mel bych jet padesatkou, budu ozraly jak to hovado a smetu partu vracejici-se ze zabavy a tri zemrou. Spolujezdec bude nejdrive svedcit ze ridil on, az posleze se ukaze, ze jsem ho uplatil. A bude to na mem konte 35 vazny prestupek.

Chapete ty rozdily? [oči v sloup] [mrknutí jedním okem] Ne, ze bych schvaloval tu "vrazdu", ale zas tak uplne "zabiti" to tedy nebylo. To byl ten prvni pripad.

76434

1.11.2005 21:39

RE: Kdyby takovýto článek napsal laik,

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 76434

No možná se shodneme na tom, že neznáme natolik dobře podrobnosti případu, abychom mohli dělat kvalifikované závěry. Ty udělaly prvoinstanční a odvolací soud za účasti příslušných státních zástupců a asi také advokáta.

Ovšem článek není o přiměřenosti uloženého trestu, ale o podmíněném propuštění z výkonu trestu odnětí svobody. Na to, jak jsem uvedl výše, má ze zákona při splnění podmínek každý odsouzený nárok. Není třeba se nad tím nějak pozastavovat a pohoršovat se, že jde o bohatého opilce, který rychlou jízdou vraždil. Vraždil by pouze tenkrát, kdyby záměrně do policejního auta najel s úmyslem policisty zabít.
To by však musel být sebevrah, podle leha terorista a musel by počítat předem s tím, že při nehodě sám může zemřít. Nevím, zda Bulava havaroval s úmyslem sám zemřít. Nepředpokládám to.

76438

1.11.2005 21:59

RE: Kdyby takovýto článek napsal laik,

kubrt 81.?.?.?

Reakce na 76438

Nepopíráte tak trošku v 1. odstavci Vaši poněkud emocionální reakci vůči autorovi?

76442

1.11.2005 22:17

RE: Kdyby takovýto článek napsal laik,

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 76442

>Nepopíráte tak trošku v 1. odstavci Vaši poněkud
>emocionální reakci vůči autorovi?

Rozhodně ne. Žádný právník by úmrtí při dopravní nehodě neoznačil za vraždu.

76446

2.11.2005 7:00

RE: Kdyby takovýto článek napsal laik,

kubrt 81.?.?.?

Reakce na 76446

Tak v tom případě nepsal z pozice právníka, ale normálně, lidsky uvažujícího člověka, podlehl emocím - možná cíleně, nezajímám se o jeho případné politické kandidatury. Protože výška trestu je díky tzv. spoluvině policistů směšná a urážející. Nejsmutnější na tom asi je, ža většina řidičů kteří byť neúmyslně zavinili něčí smrt ná doživotní traumata. U reprezentanta druhu Homo Sapiens Sapiens Bulawy nepředpokládám nic jiného než nasranost za čas strávený v kreiminále.

76469

2.11.2005 11:38

RE: Kdyby takovýto článek napsal laik,

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 76469

>Nejsmutnější na tom asi
>je, ža většina řidičů kteří byť neúmyslně zavinili
>něčí smrt ná doživotní traumata.

Tady s vámi naprosto souhlasím.

>U reprezentanta druhu Homo
>Sapiens Sapiens Bulawy nepředpokládám nic jiného než
>nasranost za čas strávený v kreiminále.
Bulavu neznám a tak se k tomu nemohu vyjádřit. Pokud je však vaším dobrýmpřítelem, tak zřejmě víte, co píšete.
V takovém případě věřím i tomu, co o něco výše napsal Ruda :
dnes 6:51
RE: Ale...
Ruda 24.?.?.?
Reakce na 76447
Mozna ze to byl UMYSL je zabit. Mozna ze tam na ne cekal a kdyz vyjeli z "lesni" cesty, tak je pak "zbavil zivota". To ted uz nikdo nemuze vedet a ani ten vozraly ridic ne.
76467 [velký smích]

76498

2.11.2005 21:10

RE: Kdyby takovýto článek napsal laik,

kubrt 81.?.?.?

Reakce na 76498

Bulavu neznám a tak se k tomu nemohu vyjádřit. Pokud je však vaším dobrýmpřítelem, tak zřejmě víte, co píšete.

Ve starých dobrých dobách se takové nařčení řešilo hozenou rukavicí. Pokud nejste z Brna a nechcete tuto urážku vyřešit chlapsky, naliskejte si sám.

76576

3.11.2005 10:36

RE: Kdyby takovýto článek napsal laik,

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 76576

Nejsem z Brna, ba ani z Moravy.

Zaráží mě jen, kam na ty své věrohodné informace chodíte. Pokud jste ten případ sám osobně vyšetřoval nebo soudil, tak se vám omlouvám. To skutečně o věci něco víte. Nebo to víte jako osobní přítel Bulavy. Pokud však své informace čerpáte z tisku nebo ze šeptandy, tak s věrohodnými informacemi jste na tom jako já - nevíte nic.

76681

4.11.2005 8:42

RE: Kdyby takovýto článek napsal laik,

kubrt 81.?.?.?

Reakce na 76681

Obtěžujete se vůbec čtením mých reakcí ? Viz Vaše prohlášení :Zaráží mě jen, kam na ty své věrohodné informace chodíte. Já jsem například napsal co předpokládám,žádné věrohodné informace jsem nezveřejňoval. Asi nemá cenu se s Vámi přít protože i když přiznáváte, že jsme na tom s informovaností zhruba stejně, Váš názor je pravdivý a můj shazujete lehce podpásovými výroky typu Bulawa je váš přítel. Takový typ diskuze probíhá v daleko vulgárnější formě např. na Novinkách. Takže končím a přeji Vám hezký den.

76837

2.11.2005 14:55

RE: Kdyby takovýto článek napsal laik,

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 76469

presne tak...a pak to pojede zas dal...Bulawu zastavej policiste a on jim da zase uplatek a kdyz ne,da ho na Urade..Vsechno je to totiz nastaveno tak aby si policajti a urednici mohli napakovat kapsi uplatkama...Mrtvej policajt-dobrej policajt...Ostatne me policie nikdy nepomohla kdyz sem potreboval(treba aby nasli zlodeje nebo neco takovyho),ale jenom me za neco buzerujou..A nevic je to nejvetsi mafie u nas,kam se hrabou rusaci na ne..[smích])
a prosim,nepiste mi tu nic o tech par dobrejch policistech,kdyby to tak bylo,museli by ty zkorumpovany zavrit nebo odejit od policie aby si zachovali aspon trochu cti...

76521

2.11.2005 16:25

RE: Kdyby takovýto článek napsal laik,

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 76521

Myslim ze Bulawa za volantem skoncil. Zadnej policajt ho kryt nebude vzhledem k tomu, ze zabil policajty. Kdyz ho chytnou, tak pude odsedet zbytek trestu + neco navrch.

76542

2.11.2005 10:28

podla mna hlavne

google 62.?.?.?

ide autorovi o nepomer v udelovani trestov.

opity chlap zabije troch inych ucastnikov premavky. je znamy tym, ze vseobecne a dlhodobo serie na pravidla spolufungovania na cestach(nebolo to prvykrat, ze jazdil opity), prekrocil povolenu rychlost o minimalne 100%(tiez nie prvykrat) a zposobil materialne, aj psychicke skody na pozostalych. dostane za to smiesny trest a moze nadalej autom zabijat na cestach. ze je recidivista pokial chodi o nedodrziavanie pravidiel cestnej premavky, to uz tu bolo spomenute.

na druhej strane, bezuhonny(v zmysle netrestany) akademik, vzorny manzel, otec dvoch deti, napise nejaky clanok, ze mu tych holohoaxovych 6 milionov podla vlastnych prepoctov, poznatkov, skusenosti a najzakladnejsich pravidiel spravania sa materialu v case a priestore nesedi a pojde brucat na 5 rokov.
nezoberu mu len vodicak, ale aj deti, vyhlasia ho nepricetneho, pedofila, z mimoriadne perverznym profilom, u ktoreho je odpustenie druhej polovice trestu proti zaujmom spolocnosti.

76486

2.11.2005 11:40

RE: podla mna hlavne

Alexa alexa66 (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 76486

Máte veskrze pravdu,ale má to jeden háček.Ty dva případy,které jste popsal se v jednom hodně liší.U prvního případu nehrozí"nákaza"svědků daného trestného činu...u toho druhého to hrozí a o to je nebezpečnější.

76499

2.11.2005 11:56

RE: podla mna hlavne

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 76499

Máte pravdu. Účelem trestu není pouze pachatele převychovat, ale také preventivně působit na ostatní lidi.
Některé hodnoty jsou nám natolik svaté, že nelze připustit jejich zpochybňování. Na nich naše civilizace stojí. Např. 6 milionů prolétlých komínem.


Poznámka pro Big Btothera - samozřejmě 6 milionů korun nebo dolarů. [velký smích]

76501

3.11.2005 1:14

Převychovat a zastrašit

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 76501

>Máte pravdu. Účelem trestu není pouze pachatele převychovat,
>ale také preventivně působit na ostatní lidi.

To máte docela pravdu, proto bych byl velmi za to, aby se používaly metody trestání jako v Singapúru, protože na některé, s vodpuštěním hajzly, nic jiného neplatí.

>Některé hodnoty jsou nám natolik svaté, že nelze připustit
>jejich zpochybňování. Na nich naše civilizace stojí. Např.
>6 milionů prolétlých komínem.

Nevím, proč sem mícháte tyhle věci, asi jste tím už posedlí a zpitomělí.

[oči v sloup]

76604

2.11.2005 22:23

Skutečnost byla taková

Očko 213.?.?.?

Silnice kde se to stalo je bezvadně osvětlená, bylo to na dokonale rovném úseku, přímo ve městě. Kdyby se dívali kam měli, MUSELI by to auto vidět, i kdyby jelo 200, což asi ano... jezdilo se tam i rychleji, viz níže.
Bulava je příslušník místní mafie, která vydělávala miliony na pašovaném lihu. Ve městě mu patří spousta nemovitostí.
K nehodě došlo v době konání bezpečnostní dopravní akce Kryštof..., kdy právě kvůli možnému uplácení a pardonování přestupků místní smetánky byli nasazeni lidé z jiných rajonů... Nebyli to místní policisté, město, Český Těšín, dostatečně neznali a netušili, že vjíždějí na silnici, na níž místní mafiózové pravidelně jezdí noční časovku...
Tam a zpět, na čas. Sázky se vyplácely přímo před barem kde byl start a cíl... Kvůli Kryštofovi byly dvojnásobné.
Stačí?

76584

4.11.2005 13:54

RE: Skutečnost byla taková

krysa 84.?.?.?

Reakce na 76584

....měl ho někdo hajzla "v sebeobraně " zastřelit a byl by klid...
...aspoň od něj!!!

76869

8.11.2005 12:24

RE: Skutečnost byla taková

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 76584

Myslim, ze neni co dodat a fakt, ze Bulava je venku jen dokladuje ze justice v tomhle state je ve stadio rozkladu ci uz primo hniloby [zahanbení]

Uz zase muze jezdit, ne? [zmaten]

77345

7.11.2005 19:11

Comment

js 200.?.?.?

Je zajimave, jak EU prestala vadit nase justice, kterou uz pred lety kritizovala! Pry se to zlepsilo!!! Takze vlada nam prosadi blbou justici, na oplatku podepise EU prihlouple a omezujici dohody a my utreme nos hned 2X! Jak nejmenovany poradce nejmenovaneho presidenta pred mnoha lety rekl: osudem CSFR je bananova republika! Trefa!!! Svet presne, jak ho zide chteli...

77295

Tuto stránku navštívilo 7 164