Diskuze k článku

Al-Kaida hodlá vyhodit do vzduchu kanadský parlament... Pomoooc!

Příspěvků 138

8.9.2005 7:37

mel smulu

AstrAus 59.?.?.?

ve spatnem aute, ve spatny cas na spatnem miste?
Problemy doma mu nestacily? Zajel si pro dalsi na Middle East.
Je otazka jak by dotycny dopadl, kdyby vedel, ze se jedna o bezne rozdavany planek pro navstevniky vladnich budov.

Australanka S.Corby pristala na Bali a v jejim zavazadle byla nalezena marihuana- nasledoval soudni proces, ktery se tahne dodnes, zatim odsouzena na 20 let.
Ma stesti, v Singapore,Thailand,Cambodia nebo Vietnamu by to bylo na trest smrti!
detaily zde:
http://www.heraldsun.news.com.au/common/story_page/0,5478,15450507%255E11788,00.html

Za zminku, mozna za clanek ci celou knihu by bylo vysvetleni, jak je to vlastne se Syrii, Egyptem, Pakustanem, ktere na jedne strane jsou "nekterym" tiskem presentovani jako nasi nepratele
a ejhle na druhe strane se dozvidame, jak dobre"spolupracuji".
Milliardy za ktere si USA kupuje jejich "neangazovanost" jak vidno na "vladni" urovni prinasi sve ovoce.
Lid techto zemi je ale jakeho mineni.?
Zatim vime ze podle turistickych statistik, po utocich na turisty, jak v oblasti pyramid, tak v posledni dobe u Rudeho more, zajem o Egypt zaznamenal pokles!
Jak dlouho jeste bude nutno si "pratelstvi" v techto zemich kupovat?
Nebylo by moudrejsi a i levnejsi radeji odejit ze zemi, kde jsme vice
nez jako osvoboditele vnimani jako OKUPANTI ?


69701

8.9.2005 8:26

Ahmedova story

kema 207.?.?.?

Ten clanek je napsany dosti jednostranne a je staven zcela jasne na predpokladu, ze pan Ahmed El Maatin mluvi pravdu a vsichni ostatni lzou.
Vsichni se proti nemu spikli. Syrie, Egypt a Kanada jakbysmet.
Jediny svedek udajneho muceni v Egypte a Syrii je sam pan Ahmed. Planek budov byl zcela nahodou v glove boxu. On sam u mujahedinu slouzil, protoze to povazoval za svou povinnost, na Stredni Vychod cestuje na svatby.
Hmmmm, jeste jedna vec me vrta hlavou. Jestli to byl oficialni planek vydany kanadskou vladou, muselo tam nekde byt napsane kdo to vytiskl a kdo to vydal. Nemuselo by se po tom patrat.
Takova vec by pak sotva vzbudila pozornost u celniku, kteri patraji (zaplatpanubohu) po teroristech.

69705

8.9.2005 9:31

RE: Ahmedova story

Esmate esmt (zavináč) centrum (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 69705

Ježíšmarjá.

(Já vím pane Stworo, že mám psát jen mám-li co říci. Ale k tomuto mi nic jiného nenapadá. Ani by to asi k ničemu nebylo. Náhledy pisatele jsou, jak z textu vyplývá, zcela a nezměnitelně a bez ohledu na cokoliv na trvalo upevněny. Nebo alespoň do změny názorů oficiální vládní propagandy - což bude ještě dlouho trvat. [chechtot] )

69710

8.9.2005 13:34

RE: Ahmedova story

zap 65.?.?.?

Reakce na 69705

Me by zase zajimalo,

co by zase rikal takovy Kema, kdyby mel snedou plet a byl puvodne ze Stredniho Vychodu a pomahal svym soukmenovcum, kdysi v boji proti jejich uchvatiteli. Vzdy se lepe podeziraji ti druzi a ti co se nam 'moc nelibi', ze p. Krema? Ti jsou vzdy mene duveryhodni. Co kdyz se karta jednou obrati a stane se to nam? Bude to zase jen ta 'smula'?

69726

8.9.2005 19:56

RE: Ahmedova story

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 69726

Kdyby měl pan Kema snědou pleť a jmenoval se Ahmed Al Mubárí nebo podobně, tak po tom co jsem viděl při přejezdu US hranice, bych mu moc doporučoval, aby mluvil jenom velice, velice málo a omezil se na "Yes, Sir" či "Yes, Officer nebo "No, Sir" na otázku, zda něco pašuje.

Měli jsme jednou smůlu a s vozem jsme se dostali za auto řízené nějakým Alžířanem. Kromě něho byly v autě též tři zahalené ženy. Na otázky US emigračních úředníků začal mít "pindy", netrvalo více než 30 vteřin a vyšli dva pořízci se psem a nasadili mu klepeta, ženy z auta vyhodili a auto odvezli na parkoviště. Ten chlapec se už do USA nepodívá.

Když bude pomáhat svým souvěrcům v Afganistánu proti Američanům, pak nemůže očekávat, že se s ním budou Američané mazlit. A pokud dostal od syrské či egyptské bezpečnostní služby pár přes hubu, Američané to zaplatili a evidentně si o to koledoval. Měl těch tzv. "náhod" hodně (mapa, Afganistán, svatba), až příliš hodně, aby vzbuzoval důvěru.
Tím nechci říci, že všichni Arabové či muslimové jsou potencionální teroristi. Většina z nich má podobné blbé problémy jako my, rodina, hypotéka, zaměstnání, zdraví, měsíční účty atd., s řadou z nich jsem pracoval, tak to dobře vím.

69776

9.9.2005 2:36

RE: Ahmedova story

zap 70.?.?.?

Reakce na 69776

Tím nechci říci, že všichni Arabové či muslimové jsou potencionální teroristi. Většina z nich má podobné blbé problémy jako my, rodina, hypotéka, zaměstnání, zdraví, měsíční účty atd., s řadou z nich jsem pracoval, tak to dobře vím.
-------------------------------------------------------------------------

No, prijemne jste me prekvapil, ze je povazujete tez - za lidi. Doslova jste mi vyrazil dech! [překvapení] [smích]

To teda chce odvahu!

69803

9.9.2005 6:33

RE: Ahmedova story

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 69803

Já jen doufám, že máte plné zdravotní pojištění, neboť vyražení dechu, i když neúmyslné, může být předzvěstí mnohem serioznějších plicních (jen doufám, že ne virového původu, na ty antibiotika nestačí), případně i srdečních potíží. I call upon Allah to bless you and keep you in his way for only Allah knows what is in your heart. Ten koho Alláh vede správnou a přímou cestou, toho nikdy neuvede do bludu. Allahu akbar wa Muhammadu rasullah (2x). Se soudružským pozdravem Světu mír!

69815

9.9.2005 22:53

RE: Ahmedova story

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 69776

Arkane, pokud pomáhal v devadesátých letech mudžahedínům v Afganistánu, tak bojoval proti rusům.Takže bych řekl, že spíš američanům pomáhal. Trochu si oprav argumenty.

69901

10.9.2005 9:57

RE: Ahmedova story

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 69901

Já si své argumenty opravovat nemusím. V letech devadesátých už v Afganistánu, díky Gorbačevu, žádní Rusové nebyli. Ti odešli ještě před pádem Sovětského svazu. Tolik pokud jde o tu opravu. Navíc ten Arab ani v těch "ruských" letech nemohl v Afganistánu řídit nákladní vůz, protože i v Afganistánu jsou určitá pravidla, určující od kterého věku mohou lidé řídit. Připustím, že malé děti jezdí na oslech, velbloudech či koních, ale přece jenom je "malý" rozdíl mezi oslem a nákladním vozem. Možná, že u Vás je to jedno, hodinky nebo holinky, "vobojí" se natahuje.

69951

10.9.2005 10:21

RE: Ahmedova story

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 69951

Jen takový historický doplněk. Druhého února 1989 poslední konvoj vojáků Sovětského svazu opouští Kábul a během několika dní překračuje most, který dělí Afganistán od SSSR. V letech devadesátých se Afgánci už jen vyvražďují, což je jejich oblíbená zábava, mezi sebou. Zbraní na to mají dost, jak od Sovětů tak od Američanů či Pakistánců. Teď to víte, ale jako kdybyste to nevěděl, to je "for your eyes only".

69955

11.9.2005 2:25

RE: Ahmedova story

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 69955

Ve valceni jsou Afganci opravdu dobri, konec koncu po Rusech to uz zjistilo i americke veleni. Zas tak popularni to asi mezi lidma nebude kdyz jich miliony uteklo do sousednich zemi, to vite v Afganistanu kde nejsou potracviny a valecne klany se rvou o moc to neni idyla. Totalni destrukce a rozlozeni snad umozni zahranicnim vitezum kontrolu. [mrknutí jedním okem]

70050

14.9.2005 12:35

RE: Ahmedova story

kavol 193.?.?.?

Reakce na 70050

>Ve valceni jsou Afganci opravdu dobri, konec koncu po Rusech to
>uz zjistilo i americke veleni.

a před Rusy Britové ...

70597

9.9.2005 18:06

RE: Ahmedova story

kema 207.?.?.?

Reakce na 69726

>Me by zase zajimalo,
>
> co by zase rikal takovy Kema, kdyby mel snedou plet a byl
>puvodne ze Stredniho Vychodu a pomahal svym soukmenovcum, kdysi v
>boji proti jejich uchvatiteli. Vzdy se lepe podeziraji ti druzi a
>ti co se nam 'moc nelibi', ze p. Krema? Ti jsou vzdy mene
>duveryhodni. Co kdyz se karta jednou obrati a stane se to nam?
>Bude to zase jen ta 'smula'?

A co takhle napsat pro zmenu neco k tematu?
Ja proti lidem se snedou pleti nic nemam a nikdy jsem nic takoveho nenapsal. [oči v sloup]
Piste, jen mate-li co rict

69863

8.9.2005 19:16

RE: Ahmedova story

lola lolala (zavináč) post (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 69705

přesně tak, moje řeč. nějak moc chce Zvědavec věřit panu Maati [oči v sloup] pravda je relativní a víra slepá. To, co kritizují autoři tohoto serveru, to samé činí bez důkazů, bez pádných! argumentů, jen s nádechem melodramatu....zvědavec by se měl přejmenovat na demagog [chechtot]

69770

11.9.2005 2:27

RE: Ahmedova story

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 69770

Proc nas tedy neutlucete argumenty? Informacni hodnota vaseho prispevku je nulova, mela by jste se vice snazit. [mrknutí jedním okem]

70051

8.9.2005 10:00

Možná, že..

TT 62.?.?.?

chtěl fakt něco vyhodit do vzduchu - našel někde plány, o kterých myslel, že mají hodnotu. Stalo se to už víckrát. Občas někdo z vlastní iniciativy někam položí bombu. Jako v 2001 ten kluk se sportovním letadlem, jak naboural do ňáký bytovky tušim někde v Německu.

No, každopádně se v tomhle případě jedná o pouhého jednotlivce a z dostupných faktů nevyplývá, že v tom byl nevinně ani opak.

69711

8.9.2005 14:35

RE: Možná, že..

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 69711

>No, každopádně se v tomhle případě jedná o pouhého
>jednotlivce a z dostupných faktů nevyplývá, že v tom byl
>nevinně ani opak.

Správný postoj veřejnosti. Na každém šprochu pravdy trochu, něco na tom být jistě musí, když se s tím zabývá policie. Kdo je jednou z něčeho nařčen, tak mu to již nikdo neodpárá. No a je-li nevinný? Muslim nemůže být nikdy nevinný! Proto nechme to koni (státnímu úředníkovi), má větší hlavu a je za to placen. Nás se to netýká, nejsme muslimové. A náš stát pracuje v našem zájmu.

Jenže to všechno již tady bylo, třeba ve fašistickém Německu a dnes v USA. A dopady známe všichni. Jsme schopní se z historie poučit? Asi nikoliv a to je jen a jen naše škoda.

69736

8.9.2005 10:11

souhra vice nahod?

AstrAus 59.?.?.?

nebo se nekdo na nekoho domluvil?
ta story jakoby vypadla ze scenare zverejneho v Australii.
Australie mela na Quantanamu 2 obcany.
Jeden stale ceka na soud,druhy byl propusten, a svete div se, tvrdi to co onen Canadsky obcan.
Je s malymi rozdily.Napred chycen a mucen v Pakistanu!
Pote prevezen do Egypta a mucen tam.Posleze prevezen na Quantanamo a udajne pro nedostatek dukazu- propusten!
V Klokanii jeho prohlaseni nadelala dosti poprask.Predevsim proto, ze Australska vlada na sve obcany v zahranici doslova se*e! Spolu s nim byli totiz v Pakistanu zatceni 2 Nemci, ti vsak byli na zakrok Nemecka vraceni do Nemecka a ne vydani do USA!
Ale pozor zadny beranek, sam priznal, ze do Pakistanu odjel, aby zjistil moznost poslat deti do Pakistanskych, rozumej ISLAMSKYCH skol,
nebot pry s australskymi nebyl spokojen !!!

Nestarani se o sve obcany na pokracovani je Katrina=
Podobne s asi 60 turisty pred nekolika dny v New Orleans!
Australska vladni ostuda na pokracovani.
Nakonec se do New Orleans vydali reporteri dvou TV kanalu a na vlastni naklady nekolik rodin odvezli a udelali pro vladu ostudne reportaze!
Samozrejme souhlas, nahod vice nez jedna a "ublizovani Canadanovi" muslimskeho vyznani to je primo "solokapr" pro politicky korektni novinare i ctenare[smích]

Osobne vydavam prohlaseni, ze zadnemu cloveku nechci ani ted ani v budoucnu ublizovat jen proto, ze je treba zrovna muslim, ale...
Ale kdyz slysim o vsech tech bojovnicich za jejich prava Osamou pocinaje, nejak si nejsem zcela jist, zda oni nahodou nechteji v ramci sveho BOJE ublizit treba me. To bych nerad [pláč]
Je poznamku na zaver. Na jednom nejmenovanem letisti ve stredu Evropy, jsem videl jednoho "pravoverneho" jak si rozlozil koberecek a jal se vykonavat OBRAD !
Nechci vnucovat ctenari nazor, ze vystrkovani zadku k nebi na me udelalo dojem. Vystrkovani konecniku k nebi nepovazuji za vylozene obtezovani, je to jen trochu neesteticke, ale budiz JIM muze pripadat divne kdyz se krestan krizuje.
Krestana, tak nabozensky zaniceneho, ktery by se i na letisti modlil, jsem dosud na zadnem letisti nezaznamenal!

Jen chci uzavrit, ze od thematu jsem az tak daleko zase neodbocil, v clanku jde v podstate o to, ze bylo ublizovano Kanadanovi a jako na potvoru, svete div se, MUSLIMOVI!
Jaka to nespravedlnost! V Nemecku se chystaji ublizovat panu Zundelovi?,
V Sudanu na jihu muslimove likviduji cernosske "neverici",V Iraku jsme konecne osvobodili kmen Situ jakoz i Suni, takze si konecne mohou zacit vyrizovat sve ucty, coz za Sadama demokraticky nemeli dovoleno!
V Afganistanu makova pole rozkvetaji natolik uspesne, ze snad brzy nabidka pokryje poptavku? Ale hlavne prosim neublizovat.

Jen maly problem mam.
Nevim zda se mam Canadskemu obcanovi omluvit hned nebo jeste pockat?
Neco ve stylu, ze se stydim za krestany kteri ublizuji muslimum.
Ovsem s podminkou.
Ze on se omluvi za muslimy, kteri ublizuji jinym!
A mir zavladne na teto Zemi!
Nebo ne ?

69712

8.9.2005 13:05

RE: souhra vice nahod?

kavol 193.?.?.?

Reakce na 69712

>Krestana, tak nabozensky zaniceneho, ktery by se i na letisti
>modlil, jsem dosud na zadnem letisti nezaznamenal!

nevím, co je speciálního na letišti (modlí se tuším dle denní doby a co má chudák dělat, když je zrovna tam a ne o pár kilometrů vedle v mešitě? copak kvůli němu ČSA změní letový řád?), nicméně včera jsem jel v autobuse s jeptiškou, která prvně pročítala Bibli a pak počítala růženec, při kteréžto činnosti lehce pohybovala rty, tudíž soudím, že se modlila - zcela veřejně, fuj! ... zřejmě šlo o nebezpečného náboženského fanatika, ukrývajícího pod šatem (zahalená od hlavy až k patě, jen obličej koukal, v takovém vedru, no považte!) bombu, kterou chtěla v tom buse odpálit ... naštěstí jsem včas vystupoval - neviděl někdo ve zprávách něco o autobusu v luftě? [chechtot]

69723

8.9.2005 13:44

RE: souhra vice nahod?

greenman 195.?.?.?

Reakce na 69723

Muslimové se nemusí modlit, když jsou na cestách, mají to oficiálně povoleno od toho nahoře [mrknutí jedním okem]

69728

8.9.2005 20:05

RE: souhra vice nahod?

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 69728

A v měsíci Ramadánu se nemusí ani postit. Po návratu ze "služební cesty" to pak musí nahradit a musí se postit za ty dny, kdy půst vynechali. To i ten původním zaměstnáním velbloudář Mohamed (peace be upon him) věděl, že na cestování se jeden musí nadlábnout.

69778

8.9.2005 15:21

RE: souhra vice nahod?

Johanka Johana (tečka) zArku (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 69723

Dobrý muži, celá záležitost je velice prostá a není moc k smíchu. Empirická zkušenost nás učí proč se máme obávat muslimů a proč jeptišky nás nechávají úplně klidnými. Ony se totiž ty zbožné ženy jaksi snaží svému bohu zalíbit něčím zcela jiným, než ty zmatené ovce od konkurence. Zřejmě ví dost dobře, že tudy cesta do království nebeského nevede a šéf by je zato rozhodně nepochválil.

69742

8.9.2005 23:41

Amen

Norikazu Okamoto Norikazuokamoto (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 69742

[smích]

69793

9.9.2005 11:40

RE: souhra vice nahod?

kavol 193.?.?.?

Reakce na 69742

>Ony se totiž ty zbožné ženy jaksi snaží svému bohu
>zalíbit něčím zcela jiným, než ty zmatené ovce od
>konkurence. Zřejmě ví dost dobře, že tudy cesta do
>království nebeského nevede a šéf by je zato rozhodně
>nepochválil.

že to říkáte zrovna Vy ... Svatá Jana z Arku řezala "zmatené ovce od konkurence" (sice ne muslimské, ale to je snad jedno) hlava nehlava (viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Jana_z_Arku, resp. http://en.wikipedia.org/wiki/Joan_of_arc) - já bych se jí, křesťanky jedné šílené, tedy bál rozhodně více, nežli svého palestinského spolubydlícího, který se mě zcela mírumilovně ptal, jestli hodlám na pokoji souložit a má si hledat jiné místo k modlení, či zda pokoj neznesvětím [velký smích]

69833

9.9.2005 18:42

RE: souhra vice nahod?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 206.?.?.?

Reakce na 69833

Hehe, som zvedavy, ako by zareagoval, keby ste mu odpovedal, ze sulozit hodlate, a to sice hlavne s nim!

69868

9.9.2005 19:16

RE: souhra vice nahod?

Johanka Johana (tečka) zArku (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 69833

Nomen omen, ale já jsem nositelka jen části jména Panny orleánské a řekla bych, že je nefér na mě házet, co ona tropila s angličany a částí francouzů. Ale když už jste zmínil ty palestinské spolubydlící, tak když já jsem studovala vysokou školu, tak se mě jeden muslimský student medicíny neustále snažil přemluvit k znesvěcování a ani trochu ho nezajímalo, že nemám zájem a zasvětil tomu víc času než studiu a byl tak otravnej a vytrvalej, že jsem se už skoro bála vystrčit hlavu z pokoje. No nepřála bych vám to, takže zaplaťpánbůh za šílené křesťanky.

69874

10.9.2005 5:23

RE: souhra vice nahod?

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 69874

Jo, to znám. Z toho si nic nedělejte, nedávno se tu někdo rozhořčoval, jak je katastrofální situace na Václaváku, kde prostitutky nebohé cizince natvrdo oslovují větou "Wollen sie ficken?", což údajně mělo poukazovat na kulturu obyvatelstva v tomto místě se pohybujícím; přičemž zrovna mě před pár dny šoknul v hospodě (údajně) prudérní obstarožní Amík slovy "Will you suck my dick?"
Ještěže má chabá angličtina stačí alespoň na "Fuck off!"

69922

10.9.2005 16:11

RE: souhra vice nahod?

Johanka Johana (tečka) zArku (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 69922

Ježišmarjá, a co dělají ti neprudérní Amíci? [překvapení] [smích]

69984

11.9.2005 0:28

RE: souhra vice nahod?

baba_Blažková babkaBlazkova (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 69984

Ta prudérie - myšleno ironicky, pochopitelně. Já jen, že oni se tak snaží působit. Ve jménu otce a tak. [mrknutí jedním okem]

70042

11.9.2005 10:22

RE: souhra vice nahod?

Johanka Johana (tečka) zArku (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 70042

Děvče nenechte se mýlit. Ona dost velká část z nich je opravdu velmi prudérních a není to jen póza. V Americe najdete opravdu všechno, jak toho vašeho "otevřeného" ctitele z hospody, tak pravý opak.

70097

12.9.2005 8:43

RE: souhra vice nahod?

kavol 193.?.?.?

Reakce na 69874

ale vždyť já na Vás nic neházím, jen jste mi tím jménem připomněla krásný doklad toho, že fanatických křesťanek jest radno se obávati též ...

co se týče toho Vašeho medika ... byl otravný, hm, to je kdekdo jiný též (povídala včera kamarádka, jak jí nějaký černoch - nikoli muslim - tři dny volal ...), tož z toho mi proti speciálně muslimům neplyne nic ... byl násilný? - to nepíšete, ale opět, to je i kdekdo jiný, takže zas nechápu, proč bych se zrovna křesťanů měl bát méně (tedy chápu-li, zač by měl ten Váš pánbůh platit)

70217

12.9.2005 15:21

RE: souhra vice nahod?

Johanka Johana (tečka) zArku (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 70217

Hlavně to byl ješitný blb, který nemohl pochopit, že dokážu odolat takovému Muži, jako je On.
Jinak to nemělo dokazovat vůbec nic, co se týká teroristů, jen jste mi to připomněl s tím vaším palestincem, tak aby řeč nestála.
Trvám ale na tom, že globálně vzato mají fanatičtí muslimové početní převahu nad fanatickými křesťankami, řekla bych drtivou převahu. Nebo ještě přesněji - fanatismus křesťanek dnešní doby je nasměrován pouze duchovním směrem a jaksi mi z toho nehrozí tělesné poškození.
Vám jako muži možná ano, pokud by jste byl s tou fanatickou křesťankou v bližším poměru a ona své tužby směřovala pouze a jen k tomu na Nebesích, a i tak by to byly asi škody spíše psychické a snadno vyřešitelné. [mrknutí jedním okem]

70256

8.9.2005 10:25

Hledame dobovolnika

Marty 84.?.?.?

Nenasl by se dobrovolnik nejlip muslimskeho puvodu, ktery by za mirnou uplatu konecne vyhodil do povetri sidlo nasi vlady a parlamentu (+ senat)? Voloviny ktere tyto dve instituce produkuji totiz uz presahli unosnou miru chapani bezneho obcana (registracni pokladny, TV poplatky). [mrknutí jedním okem]

69713

8.9.2005 10:53

RE: Hledame dobovolnika

Esmate 83.?.?.?

Reakce na 69713

Pane Marty.
Dříve byly organisace, které měly tyto Vámi navrhované akce v popisu práce. Používaly k tomu černé, kulovité předměty s trčícím doutnákem, které se po zapálení vrhaly okny do sněmoven i jinam.

Doporučuji najít v Google pod hesly Kropotkin a Bakunin. Snad ještě něco najdete. [chechtot]

69714

8.9.2005 14:07

RE: Hledame dobovolnika

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 69713

Kanadská vláda je mi vzdálená, ovšem na odpálení sídla naší vlády jsem ochoten finančně přispět. Sdělte prosím číslo účtu, na který mám poslat příspěvek.
Mám pouze jedinou podmínku: Aź strakovka poletí, musí být Paroubek přítomen ve své kanceláři.

69732

8.9.2005 21:52

RE: Hledame dobovolnika

Samotář 213.?.?.?

Reakce na 69732

Nebyla by možná jiná varianta? Takhle mi to připadá jako když při domácí zabijačce s pašíkem zboříte i chlívek. [chechtot]

69783

9.9.2005 15:33

RE: Hledame dobovolnika

Marty 84.?.?.?

Reakce na 69783

No kvuli jednomu vepri bych chlivek rozhodne neboril. Ale pro zruseni tech dvou komedialnich teles ve Valdstejnskem palaci a na Male strane bych predsi jen nejake ty Collateral damages prekousnout dokazal, stejne jako pri likvidaci veprina ve Strakovce nebo vyrobe raketoplanu Lidovy Doom... [chechtot]

69846

9.9.2005 17:21

RE: Hledame dobovolnika

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 69846

Vezměme to tak, že ČR má des zhruba stejně obyvatel, jako Chicágo. Policajtů máme míň. Ovšem volených a nevolených úředníků mnohonásobně víc.
Dnes jsme v EU a tak by nám pro celou ČR také stačil jen jeden starosta s písařskou a několik dalších magistrátních úředníků.

Sice by nám značně stoupla vykazovaná nezaměstnanost, ale za ty ušetřené úřednické platy (i se započítáním vyplácené podpory v nezaměstnanosti) by to jistě stálo.

Zrušené chlívky by se mohly přebudovat na něco prospěšnějšího, třeba kluby pro děti nebo domy s pečovatelskou službou pro důchodce.

69860

8.9.2005 11:34

Marty, hehe, a proc zrovna muslim?

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Umite si predstavit, jaky by to byl solokapr z hlediska "boje proti terorismu" a jakou zbran by tak politikum dal do rukou? To bychom teprve poznali, co umi ti magori vymyslet, misto aby se zamysleli nad tim, proc by je normalni clovek nejradeji ale opravdu vyhodil do luftu... [pláč]


Ad. clanek - tak takovy krasny priklad buzerace za turistickou mapu, to je fakt neuveritelny... [překvapení] Terorismus, ten je panecku previt, a je treba proti nemu bojovat vsemi prostredky! [chechtot] [chechtot] [chechtot]

Nulova tolerance vuci vlastnim mapkam! [chechtot] [chechtot] [chechtot]


...a chudak clovek...

69719

8.9.2005 13:53

RE: Marty, hehe, a proc zrovna muslim?

Marty 84.?.?.?

Reakce na 69719

Jen tak z principu, aby to bylo "politicky IN" [cool] . Timto ale nevylucuji i prislusniky jinych mensin pripadne mlcici vetsiny v CR. Akter utoku by pravdepodobne od dalsi vlady dostal vyznamenani za zasluhy o zachranu CR a zavedl do sdelovacich prostredku novy pojem "verejnoprospesna sebevrazda"... [chechtot] [chechtot] [cool]

69730

8.9.2005 14:07

RE: Marty, hehe, a proc zrovna muslim?

JaJa 80.?.?.?

Reakce na 69719

Myslím, že by už asi nic nevymysleli a pokud jo, museli by nám to sdělit přes prosekturu, tudíž pozitivní efekt zajištěn [mrknutí jedním okem]

69731

8.9.2005 14:24

Takhle perfektně

Karel z Čech 212.?.?.?

dnes pracuje mlýnek státní mašinerie již skoro všude. Koho jednou do svého soukolí vtáhne, ten to má nadosmrti spočítané. Je jen hrou osudu, zda příslušná složka (spis) bude ležet nahoře, někde uprostřed nebo v hromadě vespod.
A o spravedlnosti si dnes jen můžeme povídat jen pohádky. Bylo, nebylo,...

69733

8.9.2005 14:34

Tohle nesezeru...

Druid 81.?.?.?

Uz jsem videl hodne turistickych mapek ale tahle je jedinecna. Popis vladnich budov rukou psanym pismem pro turisty [oči v sloup]

69735

8.9.2005 16:58

RE: Tohle nesezeru...

TS 213.?.?.?

Reakce na 69735

>Uz jsem videl hodne turistickych mapek ale tahle je jedinecna.
>Popis vladnich budov rukou psanym pismem pro turisty [oči v sloup]

Hypoteza: Nekdy pred rokem 2000 v historii vozu byl jeden z ridicu poveren aby dovezl neco do budovy na planku (nakonec je to dopravni firma), a poznamenal si kam ma vlastne jet. Mapu budto ziskal primo v cilovem komplexu, kdyz se snazil doptat se kde ta budova co ji nemuze najit je (kdo nikdy neco nehledal?), nebo ji "zdedil" po nekom kdo takhle hledal pred nim. Vzhledem k stari mapy pred rokem 2000 a rokem incidentu 2001, rok nebo dva se takovy papir klidne muze mezi ridici predavat. Videl jsem v autech i starsi dokumenty.

Planek pak zustal v aute, protoze ho nikdo nechtel vyhodit, protoze nevedel o co jde, aby nekomu nevyhodil neco, co eventuelne bude potrebovat pri dalsi jizde.

Vy jste si nikdy nedelal poznamky do mapy?

69754

9.9.2005 1:07

RE: Tohle nesezeru...

Druid 84.?.?.?

Reakce na 69754

Nevadi mi fakt, ze nekdo vozi v aute stare papiry. To je realne. Sam jich tam mam dost. Jen neverim, ze by jakykoliv kanadsky urad vydaval "slepou mapu" nachystanou pro pripadne poznamky rukou. Je to dost mizerny scan takze neni poznat co je origo a co dopsane ale vypada to na jednotny styl, jak cary tak pismo. Ale co hlavne nezeru je to, ze by se nekdo ze statni spravy pachtil s vydavanim map na kterych jsou objekty typu virova laborator apod. Pro koho? Pro turisty? To snad ne! ... a do mapy necmaram, pichnu prstem, dvakrat doleva a na treti svetelne doprava a jedu. Profik ridic ma mapu jako chleba zvlast ti, kteri si delaji kurzy na letadlo.

69799

9.9.2005 18:21

RE: Tohle nesezeru...

kema 207.?.?.?

Reakce na 69799

Mam pred sebou mapu Britske Columbie.
Je na ni napsano ze ji vydala spolecnost LGM Graphics,737 Moray Street,Winnipeg, Manitoba. R3J 3S9
Copyright ma Government of B.C. Litographed in Canada.
Kdyby mel neco takoveho ve svem trucku ten arabsky pan, rozhodne by zadne problemy nemel.
Ovsem byvaly mujahedeen s okopirovanou mapou na ktere je kanadsky parlament, virova laborator a rucne psane poznamky by si mel davat bacha. [mrknutí jedním okem]

69864

11.9.2005 13:26

RE: Tohle nesezeru...

Druid 84.?.?.?

Reakce na 69864

Tak nejak, vzdyt on primo vypadl z prirucky "Jak poznat teroristu snadno a rychle"

70108

13.9.2005 3:31

RE: Tohle nesezeru...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 70108

Po pruseru 11. zari je prece treba ukazat, ze jsme byli bdeli a ostraziti.

70360

14.9.2005 4:49

RE: Tohle nesezeru...

kema 207.?.?.?

Reakce na 70360

>Po pruseru 11. zari je prece treba ukazat, ze jsme byli bdeli a
>ostraziti.

Ano.

70531

8.9.2005 14:46

Vypadá to jako legrace ..

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Vypadá to jako legrace, ale nemusí být, že jo. Na tomto článku by šlo postavit hned několik dalších a vážnějších. Nechci polemizovat zprávičky typu, že USA má v některých zemích "zakoupené právo" útrpným právem vyslýchat "zajímavé zajatce", aniž by se jakože porušovaly domácí zákony a hlásané zásady. Může to tak být, nakonec se musím nenápadně zeptat - no a co ? Tato naše, pouze nám vlastní civilizace, si totiž sama sobě naházela tolik "klacků pod nohy", že možná nyní stojí tváří v tvář odhodlaným protivníkům prakticky bezmocná.

Myslím si, že je nutno se vážně pozastavit nad jedním velmi závažným faktem, totiž, že koncept demokracie a individuálních svobod je velmi zneužitelný ! A že jej nebezpečným způsobem zneužívají převážně lidé z jiných kulturních oblastí, než jsou původní Evropané a z nich vyšlé společnosti v Americe a potažmo v Australii a "okolí".

Nelze inplantovat tento kulturní fenomen, tedy "naše pojetí demokracie a individuálních svobod" na lidi, kterým je to historicky absolutně cizí. Nakonec, dokonce ani Japonci nebo snad později Číňané nejsou kulturně historicky stavěni na takovýto styl společnosti. V tomto ohledu jediné, co bych vždy USA vyčítal, je to, že se snaží hlavou prorazit zeď, totiž že se snaží tyto jiné zvyklosti předělávat. Proč to ? Vždyť to evidentně nejde !

Chraň Bůh, aby někomu z toho vyplynulo cokoliv o rasismu. [naštvaný] Nikoliv - euro-atlantský kulturní okruh má zažité své, jiné zásady, Asijci taky jiné, Afričani taky jiné. A nejsem si jistý, že ty propastné rozdíly jde vymazat v několika generacích ! Vidíme výsledek, že nikoliv. Jistě někdo může uvádět příklady, kdy někde někdo se nějak přizpůsobil a chová se jako my. Ale nevěřil bych tomu ani "Ň". Tedy nikoliv, že je to možné či nemožné, ale to, že by se to vůbec mohlo stát pravidlem !

V těch všech různých lidech to je snad geneticky, vidíme to na našich Cikánech - jsou v Evropě přes 500 let a kde nic tu nic - kdyby na ně nebyl vyvíjen obrovský tlak, žili by pořád stejně, a to všichni.

Jak to souvisí s článkem ? Je přece vidět, že se tyto příhody stávají jaksi vždy nějakému Atta ibn Mahmud a ne někomu jinému - třeba panu Pepovi Novákovi či Konradovi Neuschlovi, či Luigimu Magiore či Lajoszovi Kulemihazy či Johanovi van der Doovenbleyt .. [velký smích] To není žádná náhoda. Myslím, že není vůbec nic špatného, když my všichni Nováci a spol si budeme dobře dávat pozor na všelijaké Mechmety. To není ani náznak rasismu, to není ani náznak dávání komusi kolektivní viny - to je holt prostý boj o holý život !! [velký smích] Ale - možná je již pozdě...

69738

8.9.2005 16:25

ano pane Gejdos

AstrAus 59.?.?.?

Reakce na 69738

Boj o holy zivot jako legrace?

Myslím, že není vůbec nic špatného, když my všichni Nováci a spol si budeme dobře dávat pozor na všelijaké Mechmety. To není ani náznak rasismu, to není ani náznak dávání komusi kolektivní viny - to je holt prostý boj o holý život !! Ale - možná je již pozdě...

Nemyslim ze je pozde.
V Evrope ani v Australii zbrane doma nejsou bezne, dokonce zakazane.
Ne tak v Americe.
Kdyby slo opravdu do tuheho, pak se lide budou branit a sve okoli si budou "cistit" sami!
Kdyz jde o holy zivot slovo KOREKTNOST bude az na miste poslednim!

69747

8.9.2005 21:40

RE: Vypadá to jako legrace ..

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?

Reakce na 69738

>Myslím, že není vůbec nic špatného, když my všichni
>Nováci a spol si budeme dobře dávat pozor na všelijaké
>Mechmety. To není ani náznak rasismu, to není ani náznak
>dávání komusi kolektivní viny - to je holt prostý boj o
>holý život !! [velký smích] Ale - možná je již pozdě...

Nesouhlasim. Nejsem priposrany "Havlovec", ale porad verim tomu, ze kdyz lidem davame duveru a respekt, tak se v nich neco pohne. Tim nemyslim hloupe kazdemu duverovat, ale odpustit si predpojatost, ktera je i u bezneho soudu nepripustna a ma to sve racionalni duvody...

69782

8.9.2005 22:20

RE: Vypadá to jako legrace ..

Samotář 213.?.?.?

Reakce na 69782

Doufej jenom, aby jediný co se za důvěru a respekt pohne nebyl prst na spoušti pistole!

69785

9.9.2005 14:47

RE: Vypadá to jako legrace ..

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 69785

[velký smích] Důvěřuj - ale prověřuj !! [velký smích] ..praví jedno české úsloví. A já za sebe dodám - někde bych prověřoval jaksi více, no a někde třeba trochu méně - to není rasismus. To je zkušenost.

69839

9.9.2005 14:58

RE: Vypadá to jako legrace ..

TS 213.?.?.?

Reakce na 69839

>A já za sebe dodám - někde bych prověřoval jaksi
>více, no a někde třeba trochu méně - to není rasismus. To
>je zkušenost.

Mno, v nekterych pripadech to tak trochu nemusi fungovat. Prilis mnoho profilovani ma za nasledek selektivni slepotu, kterou muze protivnik s vyhodou pouzit proti nam.

Vice napr. zde:
http://www.swiss.ai.mit.edu/6805/student-papers/spring02-papers/caps.htm

69841

10.9.2005 23:41

RE: Vypadá to jako legrace ..

68 68.?.?.?

Reakce na 69839

Důvěřuj - ale prověřuj !!

Jo, to mate od vaseho Gustava Husaka.
[smích] [smích]

70035

11.9.2005 9:42

RE: Vypadá to jako legrace ..

Vladimir Sodek 62.?.?.?

Reakce na 69839

>... někde bych prověřoval jaksi více, no a někde třeba trochu méně - to není rasismus.
>To je zkušenost.
Petre
Ale nekteri dopisovatele tvrdi o tech, kteri se vecpali na mista, z kterych lze posilat miliardy z penez ceskeho danoveho poplatnika do zeme, srdcem jim blizsim, ze rasou nejsou.
Nebo jsou? Neni podstatne. Jak se clovek chova je mnohem dulezitejsi.
Desitky miliard za prohrane soudni pre,stovky miliard za bankovni garance statem, desitky miliard za nekryte uvery....toho bylo...vsak vite.
Ti, kteri z pozice jim sverene obcany CR, prokazatelne dokazali tyto spoluobcany zpetne poslat do kolen,....myslim, ze by meli vratit pasy a obcanske prukazy. A to ihned.
Vyhostit smerem jejich zahledenosti s cedulkou:
Za zradu. Navrat nezadouci.

70092

11.9.2005 16:30

RE: Vypadá to jako legrace ..

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 70092

Trochu jste mi teď "zašťoural rezatým hřebíkem v zanícené ráně" !! [velký smích] Pane, já věřím, věřím a ještě jednou věřím !! Věřím ve spravedlnost a již nejsem netrpělivý, že je jaksi pomalá. Boží mlyny melou a melou a ještě jednou melou. A až si pan mlynář usmyslí najít na Zemi nějaké pomocníky a dát jim do ruky zbraně, aby pomohli s tím mletím, budu stát ve frontě na zbraň taky ... [velký smích]

70124

12.9.2005 9:32

RE: Vypadá to jako legrace ..

kema 207.?.?.?

Reakce na 70124

>Trochu jste mi teď "zašťoural rezatým hřebíkem v zanícené
>ráně" !! [velký smích] Pane, já věřím, věřím a ještě jednou
>věřím !! Věřím ve spravedlnost a již nejsem netrpělivý,
>že je jaksi pomalá. Boží mlyny melou a melou a ještě jednou
>melou. A až si pan mlynář usmyslí najít na Zemi nějaké
>pomocníky a dát jim do ruky zbraně, aby pomohli s tím
>mletím, budu stát ve frontě na zbraň taky ... [velký smích]

Zbrane vam dal Gottwald. Nemeli jste si je nechat vzit.

70223

8.9.2005 15:11

Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

leho 84.?.?.?

El-Maatin, El-Maatina, nebo jenom El-Maati? No, je to celkem jedno, jak už jsem tu mnohokrát psal, na podobné nepřesnosti jsme si tu už zvykli. Ale co se týče obsahu, Zvědavec zaujal pozici, že je Kuvajťan samozřejmě nevinný. On jenom náhodou sloužil jednomu nejhoršímu režimu v dějinách Talibanu, jelikož to byla jeho muslimská povinnost. Coby chudý řidič náklaďáku si bral lekce létání jen tak pro zábavu, záležitost nikterak levná i pro daleko bohatší. Co se týče mapky, kromě nekvalitního scanu se zdá nikde neexistuje. A samozřejmě, nic se kromě tvrzení Kuvajťana nedá jinak ověřit...

69740

8.9.2005 17:10

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

TS 213.?.?.?

Reakce na 69740

>El-Maatin, El-Maatina, nebo jenom El-Maati? No, je to celkem
>jedno, jak už jsem tu mnohokrát psal, na podobné nepřesnosti
>jsme si tu už zvykli.

Tyhle nepresnosti jsou vlastni i pro databaze FBI. Tak proc ne tady? Pokud vim, arabstina nema standardni system transkripce (nebo jich ma moc) a foneticka transkripce do anglictiny je problematicka i pro anglicka jmena.

>Ale co se týče obsahu, Zvědavec zaujal
>pozici, že je Kuvajťan samozřejmě nevinný.

Presumpce neviny. Myslel jsem, ze se to jeste porad pouziva.

>On jenom náhodou
>sloužil jednomu nejhoršímu režimu v dějinách Talibanu,
>jelikož to byla jeho muslimská povinnost.

Proc jste v Iraku?

>Coby chudý řidič náklaďáku si bral lekce létání jen tak pro zábavu,
>záležitost nikterak levná i pro daleko bohatší.

Draha jsou velka letadla. Vetrone jsou o dost levnejsi. Navic nevime, jestli mu vycvik nezaplatil treba nekdo z rodiny, aby mu udelal radost, nebo jestli si z Kuvajtu neprivezl nasetrene penize.

Vy jste nikdy nechtel letat? Nikdy jste si to nechtel aspon vyzkouset?

Jsou podle vas podezreli i ti, kteri si koupi Flight Simulator a stahnou flight model pro B767?

69756

8.9.2005 19:10

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

leho 84.?.?.?

Reakce na 69756

>Presumpce neviny. Myslel jsem, ze se to jeste porad pouziva.

Pokud je jednotlivec v demokratické společnosti u soudu tak ano. Ale na Zvědavci neexistuje presumpce neviny pro zastánce demokracie, ti jsou vinní vším špatným v tomhle světě vždy. I v tomhle případě Zvědavec tahá fakta z rukávu, všechno v článku jsou v podstatě spekulace a o žádném soudu tady není řeč...

69768

8.9.2005 19:20

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 69768

Leho, poslední varování. Přestaňte napadat Zvědavce. Další varování už nebude.

69771

8.9.2005 19:53

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 69768

Leho, to si pleteš jistě s jiným webem. Nevšiml jsem si, že by zastánci demokracie tady byli nějak persekvováni. Propagandisté bušistické totality jsou občas napomenuti, když přespříliš osobně napadají demokratické volnomyšlenkáře, to ano.
Presumpce neviny by měla existovat nejen v soudním řízení, ale hlavně v běžném životě každé civilizované společnosti. Chápu leho, že s tím nemůžeš mít žádné osobní zkušenosti. Bušista a navíc žoldák - pro takového člověka je demokrat nepřítelem č. 1. a presumpce neviny nepoužívaný a neznámý pojem.

69775

9.9.2005 3:37

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

Stojan Jakotyč 69.?.?.?

Reakce na 69775

>> "Nevšiml jsem si, že by zastánci demokracie tady byli nějak persekvováni"

Precitajte si prispevok nad Vasim.

69805

9.9.2005 4:27

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

Misu 193.?.?.?

Reakce na 69805

Myslite to od p. Stwory? No v tomto pripade se nedivim, Leho napada Zvedavce, ze si cely tento clanek vlastne vycucal z rukavu. Ale to neni pravda, je to pouze prelozeny clanek z Globe, takze lehova kritika necht miri na Globe. Pokud by Leho takto utocil na puvodni clanek original psany pro Zvedavce, myslim, ze by se p. Stwora neobtezoval...

69808

9.9.2005 5:58

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

Stojan Jakotyč 69.?.?.?

Reakce na 69808

No, jedna vec by bola, keby p. Stwora pripomenul lehovi, ze clanok je preklad. Ina vec je, ked sa povie: "leho, toto je posledne varovanie". To prve je otvorena diskusia, to druhe pouzitie moci na potlacenie nazoru.

69812

9.9.2005 7:13

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

Misu 193.?.?.?

Reakce na 69812

Mozna mu to uz nekolikrat pripominal u jinych clanku a uz mu dochazi trpelivost, ja taky vsechno nectu, tak mi to mohlo uniknout.

69818

9.9.2005 16:15

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 69812

Milý Stojane,

Leho samozřejmě ví, že ten článek je obšlehnutý (nešlo o překlad, ten původní, na který odkazuji, má úplně jiné řazení děje), tak jako to ví v rubrice Ve zkratce, kde mě také co chvíli "opravuje". Jeho baví provokovat, domnívá se, že když většina v hlasovala pro něj, že mu to zajistilo imunitu před zlým editorem.

I já se samozřejmě mnohokrát pletu, pokud na to jsem upozorněn, tak to opravím a omluvím se. Leho se snaží naznačit, že se pletu úmyslně. Jeho neustálé útoky na integritu Zvědavce mě skutečně urážejí.

69852

9.9.2005 19:19

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

kema 207.?.?.?

Reakce na 69852

>I já se samozřejmě mnohokrát pletu, pokud na to jsem
>upozorněn, tak to opravím a omluvím se. Leho se snaží
>naznačit, že se pletu úmyslně. Jeho neustálé útoky na
>integritu Zvědavce mě skutečně urážejí.

Pane Stwora,
napsal jste ten clanek tak, aby to vypadalo ze Ahmed ma pravdu a vsichni ostatni lzou.
Lehova kriticka poznamka byla pomerne slusne psana. Upozornil pouze na znacnou zaujatost a jednostrannost vasich clanku, ktera je podle meho nazoru nesporna. A vy jste misto argumentu odpovedel vyhruzkou.
Coz o to, je to vas casopis, ale ja myslel, ze tady nejsme v nedelni skole. (Vase vlastni slova)
Me samotneho tady zrovna dneska jeden pan nazval "usmudlanym sabes boyem" a druhy se pridal s poznamkou o "nakopani spicatou botou do meho konecniku az zcervena". [mrknutí jedním okem]
O jejich umlceni ovsem neusiluji a jejich "nazoru" se nebojim.
Naopak - jen je prosim vas nechte, at ze sebe delaji blbce i nadale. [smích]

69876

12.9.2005 22:04

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 69876

> Me samotneho tady zrovna dneska jeden pan nazval "usmudlanym
>sabes boyem" a druhy se pridal s poznamkou o "nakopani spicatou
>botou do meho konecniku az zcervena". [mrknutí jedním okem]

>O jejich umlceni ovsem neusiluji a jejich "nazoru" se nebojim.
>Naopak - jen je prosim vas nechte, at ze sebe delaji blbce i
>nadale. [smích]

No kemo, měl jsem snad napsat, že bílý konečník zmodrá, protože jeho majitel má modrou krev? Nebo jak jste to myslel?
Lepší starce nedráždit. Nebudete muset mít obavy a stěžovat si editorovi.

70324

9.9.2005 19:18

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 69812

Ještě mě napadlo jedno přirovnání. Představte si, že máte návštěvu a omylem nabídnete někomu slabé kafe. Nebo špinavou skleničku. Co udělá normální host? Může na to upozornit nenápadně nebo vtipem. To je víceméně v pořádku. Ale jak se budete cítit, když k tomu host přidá: "...no jo, to je v tomhle domě běžné..." nebo "...u vás mě to ani nepřekvapuje...".

Jak dlouho snesete takového hosta?

69875

9.9.2005 19:31

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

kema 207.?.?.?

Reakce na 69875

>Jak dlouho snesete takového hosta?

Moc dlouho asi ne. [smích]
Jenze vy vyhazujete pouze ty hosty, kteri kritizuji vasi kavu a hostum kteri kaleji a moci na koberec a sproste urazeji a pomlouvaji dalsi v dome nechavate uplnou svobodu.
Coz o to - je to vas dum.
Ale chudak koberec a ostatni hoste.

69878

10.9.2005 0:48

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval? .... No kema přeci !

Lev 68.?.?.?

Reakce na 69878

a hostum kteri kaleji a moci na koberec a sproste urazeji a pomlouvaji dalsi v dome nechavate uplnou svobodu.
______________________________________________

Libi se mi vase sebekritika kemo. Jen tak dal a na Zvedavci bude uklizeno. Takze budte rad, ze jste jeste mezi nami, priteli [vyplazený jazyk]

69904

9.9.2005 14:54

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 69805

>>> "Nevšiml jsem si, že by zastánci demokracie tady byli
>nějak persekvováni"

>
>Precitajte si prispevok nad Vasim.

To jsem si přečetl a nyní dokonce několikrát a stále nevidím žádnou souvislost. Já jsem reagoval na leha a jeho poznámku o zdejším potlačování zastánců demokracie.

Snad se nám nesnažíte namluvil, že leho a demokracie spolu souvisí jinak než pouze tím, že násilné potlačování iráčanů a rabování jejich ropy odůvodňuje exportem demokracie? To by bylo zvláště zde na Zvedavci, kam leho přispívá již mnoho měsíců a jeho názory jsou zde velmi dobře známé, nejen k [smích] , ale přímo k [velký smích] [velký smích] [velký smích]

Leho ze svého bombardéru šíří demokracii mezi irácké děti ! [překvapení]
Sice mnohé děti z nebe zaslaný dárek strýčka Sama nepřežijí, ale to jsou jen plánované ztráty, které se nepočítají.

69840

9.9.2005 19:55

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

kema 207.?.?.?

Reakce na 69840

>Leho ze svého bombardéru šíří demokracii mezi irácké
>děti ! [překvapení]

Pockejte, vy to ted od Lva schytate. On ma nezvratne dukazy o tom, ze Leho je kanadan a nikdy v Iraku nebyl. A vy Leha posadite hned do bombarderu.

Skoda jen, ze sve teorie nemuze ani jeden z vas dokazat. A ze se tedy jedna vlastne o pomluvy. [pláč]

69879

10.9.2005 0:55

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

Lev 68.?.?.?

Reakce na 69879

Skoda jen, ze sve teorie nemuze ani jeden z vas dokazat. A ze se tedy jedna vlastne o pomluvy. [pláč]
__________________________________

Joooo ? skutecne kemo ? a co dokazal vas soukmenovec a komandir kadibudky "leho" ? Jaka je jeho indetita ? Ukazal nam par fotografii asi z CNN a napsal, ze ten vojak bez tváře, je pry on. Uz jsem videl v zivote lepsi klauny.

69905

10.9.2005 4:48

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval? Lev !!

kema 207.?.?.?

Reakce na 69905

>Joooo ? skutecne kemo ? a co dokazal vas soukmenovec a komandir
>kadibudky "leho" ? Jaka je jeho indetita ? Ukazal nam par
>fotografii asi z CNN a napsal, ze ten vojak bez tváře, je pry
>on. Uz jsem videl v zivote lepsi klauny.

Nevim, proc tento prispevek adresujete me a ne Karlovi z Cech.
To je von kdo si mysli, ze Leho je american kterej lita nad Irakem v bombardaku.

Vyvedte ho z jeho bludu a vysvetlete mu, ze Leho je kanadan.
Nejake ty dukazy pro tohle vase tvrzeni by ovsem tentokrat neskodily. [oči v sloup]

69917

10.9.2005 5:24

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval? Lev !!

Lev 68.?.?.?

Reakce na 69917

Vyvedte ho z jeho bludu a vysvetlete mu, ze Leho je kanadan.
Nejake ty dukazy pro tohle vase tvrzeni by ovsem tentokrat neskodily. [oči v sloup]
________________________________________

A kde jsou vase dukazy kemo, ze vas komandir "leho", je US citizen, he ??

69923

11.9.2005 7:07

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 69905

>Skoda jen, ze sve teorie nemuze ani jeden z vas dokazat. A ze se
>tedy jedna vlastne o pomluvy. [pláč]

>__________________________________
>
>Joooo ? skutecne kemo ? a co dokazal vas soukmenovec a komandir
>kadibudky "leho" ? Jaka je jeho indetita ? Ukazal nam par
>fotografii asi z CNN a napsal, ze ten vojak bez tváře, je pry
>on. Uz jsem videl v zivote lepsi klauny.

A jak moc by pomohlo té identifikaci, kdyby tam byl Leho i s obličejem ?
[oči v sloup]

70084

11.9.2005 8:09

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 70084

A jak moc by pomohlo te identifikaci, kdyby tam byl Leho i s oblicejem.

No kdyby mel cerny oblicej, tak to muze byt bud "maskovaci" krem na boty a nebo to muze znamenat, ze Leho je cikan(pardon, aby me nekdo neudal z rasizmu vlastne Rom). [smích]

70088

12.9.2005 20:36

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 69879

>Pockejte, vy to ted od Lva schytate. On ma nezvratne dukazy o
>tom, ze Leho je kanadan a nikdy v Iraku nebyl. A vy Leha posadite
>hned do bombarderu.

>
>Skoda jen, ze sve teorie nemuze ani jeden z vas dokazat. A ze se
>tedy jedna vlastne o pomluvy. [pláč]
Co bych dokazoval? Já jsem takový prosťáček, že lehovi na slovo věřím. Psal tady kdysi, jak nad Irákem létá a létá a tak mu věřím. Stejně, jako mu věřím jeho kamaráda rabína, se kterým denně své příspěvky diskutuje. Také dával ve svých příspěvcích odkazy na snímky letadel. Stačí u jména leho kliknout a vyhledat.

No a že p. Lev tomu nevěří? No má asi s bušistánci své zkušenosti. Zvláště s těmi skalními bušisty. Nemám právo ani důvod mu to vymlouvat.

70312

11.9.2005 2:32

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 69768

Sergante zrejme jste tu osklivou infekci od nekoho chytil. [mrknutí jedním okem]

70052

8.9.2005 19:15

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 69756

>>Coby chudý řidič náklaďáku si bral lekce létání jen tak
>pro zábavu,

>>záležitost nikterak levná i pro daleko bohatší.
>
>Draha jsou velka letadla. Vetrone jsou o dost levnejsi. Navic
>nevime, jestli mu vycvik nezaplatil treba nekdo z rodiny, aby mu
>udelal radost, nebo jestli si z Kuvajtu neprivezl nasetrene
>penize.

>
>Vy jste nikdy nechtel letat? Nikdy jste si to nechtel aspon
>vyzkouset?

>
>Jsou podle vas podezreli i ti, kteri si koupi Flight Simulator a
>stahnou flight model pro B767?

>
Tak teď mi to dochází. Ti lidé, co u nás vlastní sportovní letadla, nemyslím právě ta ultralighty, to budou jistě teroristé. A já se s některými znám. Tak to už jsem jistě také na seznamu FBI jako terorista. Mám jedinou svojí obhajobu, že s Flight Simulátorem to neumím - vždycky nakonec nabourám. [pláč]

69769

8.9.2005 20:08

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

Marty 84.?.?.?

Reakce na 69769

>A já se s některými znám. Tak to už jsem jistě také na seznamu FBI jako terorista. Mám jedinou svojí obhajobu, že s Flight Simulátorem to neumím -vždycky nakonec nabourám. [pláč]


Do simulace WTC ?????? [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem] [cool]

69779

8.9.2005 20:45

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 69769

Až uvidím fotografie českého operátora sportovního letadla narážet do budovy parlamentu či senátu, pak dokáži změnit svůj názor. Ale doposud každý vlastník sportovního letadla českého původu byl rád, že se občas - při těch cenách benzínu - "projede" a dostane se ve zdraví zpět na letiště. O piloty sportovních letadel českého původu nemá Michael Čertof (Chertoff) ani FBI velký zájem. A ta Vaše obhajoba, že to s tím simulátorem neumíte, Vás automaticky vyškrtává ze seznamu FBI či CIA. To já bych měl větší průser, protože se simulátorem Mig 15 nejenomže vzlétnu ale i přistanu. Na druhé straně těch Migů 15 už zase není tolik k dispozici, takže je to prašť jako uhoď.

69780

8.9.2005 21:34

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 69780

>O piloty sportovních letadel českého původu nemá Michael
>Čertof (Chertoff) ani FBI velký zájem. A ta Vaše obhajoba,
>že to s tím simulátorem neumíte, Vás automaticky
>vyškrtává ze seznamu FBI či CIA.

Zaplať Jehova, to jste mě uklidnil. Teď můžu jít klidně spát a ráno bez obav vstávat. To víte, na Guantanamo by se mi nechtělo. Je tam na mě moc horko. Ještě tak někde jen ležet pod stromem a mít zásoby pití. Při těch současných 28°C je mi vedro i tady. Našinec může na Kubu jen tak v lednu a na pár dnů. To je tam fajn a pláže jsou prázdné. Pro nás voda na koupání tak akorát.

69781

9.9.2005 15:40

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

Marty 84.?.?.?

Reakce na 69780

[vtip]

Do budovy Strakovy akademie vrazi chlapek letici na rogalu. Posbira se ze zeme, oklepe a na nejistych nohach odchazi. Kolemjdouci babka si odplivne a rika "Jaka krajina, takovi teroristi..."

[/vtip]

[mrknutí jedním okem] [cool]

69849

8.9.2005 22:09

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

Johanka Johana (tečka) zArku (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 69756


>Draha jsou velka letadla. Vetrone jsou o dost levnejsi. Navic
>nevime, jestli mu vycvik nezaplatil treba nekdo z rodiny, aby mu
>udelal radost, nebo jestli si z Kuvajtu neprivezl nasetrene
>penize.

Nevím jak v USA, ale v Čechách je i létání na ultralightech dost drahý koníček. Rozhodně nic pro chudé řidiče. Mám kamaráda, který vlastní ultralight a druhého, který je instruktorem létání a ten první je úspěšný podnikatel a ten druhý to ty podnikatele učí, protože většina adeptů na létání je z podnikatelské sféry.

69784

8.9.2005 22:24

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

Samotář 213.?.?.?

Reakce na 69784

A co takhle rogalo s motorem z trabanta by nestačilo? [chechtot]

69786

9.9.2005 5:39

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 69786

A s bednou dynamitu v baťohu. [chechtot]


- chlápek veme stopaře. Jak tak jedou, všimne si stopař bedny na zadním sedadle, tak se zeptá, co že to je za bedna. A řidič mu odpovídá: "Dynamit." - "Proboha, a k čemu?" - "Víš, kámo, kdesi jsem četl, že při srážce s tatrovkou nemá osobák žádnou šanci. Tak jsem zvědavý, jakou bude mít ta tatrovka šanci proti mojí bedně s dynamitem."

69809

9.9.2005 5:57

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 69809

Dobré. Směju se nahlas. [chechtot]

69811

9.9.2005 6:38

RE: Jak se Kuvajťan vlastně jmenoval?

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 69809

paní Blažková, moc dobrej vtip. [chechtot]

69816

8.9.2005 15:33

'...nic se kromě tvrzení Kuvajťana nedá jinak ověřit...'

Peter Veliky 205.?.?.?

Ono je lepsi a bezpecnejsi pro obcany tem muhamedum neverit a radeji je zabasnout i v pripade ze mozna nelze. Udelali spravne.
Kdyz uz tak povazoval za svou povinost muhameda pomahat v Afganistanu svym kamaradum, proc tam nezustal? Nevedel ze muhamedani budou po(9/11) v celem svete (nejen Kanade) vystaveni zvysene pozornosti?

69744

8.9.2005 16:49

RE: '...nic se kromě tvrzení Kuvajťana nedá jinak ověřit...'

TS 213.?.?.?

Reakce na 69744

>Ono je lepsi a bezpecnejsi pro obcany tem muhamedum neverit a
>radeji je zabasnout i v pripade ze mozna nelze.

Ono je lepsi a bezpecnejsi pro obcany tem komunistum neverit a radeji je zabasnout i v pripade ze mozna nelze.
Ono je lepsi a bezpecnejsi pro obcany tem imperialistum neverit a radeji je zabasnout i v pripade ze mozna nelze.
Ono je lepsi a bezpecnejsi pro obcany tem $SKUPINA neverit a radeji je zabasnout i v pripade ze mozna nelze.

Nebylo to uz tady nahodou?

69752

8.9.2005 17:37

RE: '...nic se kromě tvrzení Kuvajťana nedá jinak ověřit...'

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 69752

Nějak se vlastním občanům strach nahnat musí, aby souhlasili se zavřením do ohrady. Tak proč nepoužít komunisty vyzkoušené metody? Na nás, co jsme tím prošli, to již neplatí, ale nezkušení naivní amíci se z toho mohou strachy po.rat.

69761

8.9.2005 16:08

Normálka

Jiří Táborský 71.?.?.?

Že US úředníci odstavili na hranicích náklaďák a prohlédli ho, je v dnešní době normální a správné. Že něco našli je sice překvapivé, ale normální. Že nepoznali, že je to turistická mapa není vůbec překvapivé, nýbrž normální. Že ho vyšetřovali, vyfotografovali, vzali otisky prstů a při jeho arabském kukuči podezřívali z terorismu je paranoidní a proto normální. Že ho pustili a teprve později zjistili podezřelé věci v jeho minulosti je zcela normální. Že se mu pak důkladně hrabali v ledví je chvalitebné a při takových okolnostech by mělo být normální. Co ale rozhodně není, nebo by nemělo být normální ani chvályhodné je, že ho poslali na "důkladnější vyšetřování" do Syrie a do Egypta. Bude ale zase normální, až se to bude hodit, obviňovat Syrii nebo Egypt z mučení a na základě porušování lidských práv je případně vybombardovat a obsadit.

69746

8.9.2005 16:55

RE: Normálka pane Taborsky

AstrAus 59.?.?.?

Reakce na 69746

dovolim si zopakovat co rika clanek:

El Maatina odjel nic zlého netuše na svatbu do Damašku. Na letišti byl zdržen syrskou vojenskou policii a vsazen do vězení. Říká, že ho při výslechu mučili. Aby unikl mučení, vymyslel si přiznání, že se chystal vyhodit do povětří kanadský parlament tím, že vjede do budovy autem naloženým výbušninami. Syrská policie na něj naléhala, aby přiznal, že skutečným cílem byla americká ambasáda v Ottawě, ale El Maatin se obával dalšího věznění ve Spojených státech a trval na tom, že mu šlo o kanadský parlament. Počátkem roku 2002 jej syrská policie předala do Egypta, kde, jak říká, byl znovu vyslýchán a mučen.

Takze jak je to?
odjel nic zlého netuše???
nebo byl odeslan ???

mimochodem, drive to byli slusni a pracoviti Cikani, kteri nevinne trpeli za ty sve "neprizpusobive" spoluobcany

dnes svedky tehoz pro muslimy?
slusna vetsina bude trpet za nekolik teroristu?
Spatne a nekorektne ze ano.
Ano spatne a moje mira nas*atosti roste kazdou buzeraci, kterou musim podstoupit dnes jiz take na vnitrostatnich linkach!!!
Poradte jak z toho ven, please [smích]

69753

8.9.2005 17:22

RE: Normálka pane Taborsky

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 69753

El Maatina odjel nic zlého netuše ... to jméno mi zní spíš jako El Niňo - jaksi nearabsky. Ale na druhé straně nevím, jaké jsou v Kuvajtu zvyklosti v tomto.. [velký smích]

69758

8.9.2005 17:40

RE: Normálka pane Taborsky

krysa 81.?.?.?

Reakce na 69753

ad:mimochodem, drive to byli slusni a pracoviti Cikani, kteri nevinne trpeli za ty sve "neprizpusobive" spoluobcany...


Sorry ale KOLIK jich znáte osobně??? Já asi tak 8 a hlídáme si baráky vzájemně proti těm ostatním!!!! Podotýkám, že já cigán nejsem...

Těch "nepříspusobilých" je tady tak 90%!!!!

Tak o čem to sakra kafráte????


Krysa

69762

9.9.2005 1:09

RE: Normálka pane Taborsky

AstrAus 59.?.?.?

Reakce na 69762

mate pravdu:
kafram[smích]
jen se snazim ironizovat soucasny stav-

drive to byli slusni a pracoviti Cikani, kteri nevinne trpeli za ty sve "neprizpusobive" spoluobcany, dnes jsme svedky tehoz pro muslimy?

Rozdil tu samozrejme je.
Zatim co o Cikanech z CR informace rikaji, ze tech "dobrych" Cikanu je stale mensina,
v pripade muslimu si muzete precist, kterak se vetsina komentaru shoduje na faktu, ze dobrych a neagresivnich muslimu je vetsina, muslimu-teroristu jen nepatrne mnozstvi!
I kdyz pravda, ale bohuzel
neresi to problem !

69800

9.9.2005 3:20

RE: Normálka pane Taborsky

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 69753

Kdybyste viděl to nově vybudované velvyslanectví Spojených států amerických v Ottawě, to není velvyslanectví, to je pevnost. Speciálně konstruovaná budova, podzemní kryty a kanceláře, okna s neprůstřelným sklem, všude ocelové a betonové bariéry, sloupy, které znemožňují autům se jen k budově přiblížit, takový malý zvedací most, který, pokud vozidlo není prověřeno, zabrání vjezdu i nákladního auta. Všude detektory, kamery a hodně příslušníků ochranky. Ve vjezdech a ve vrátnicích malá okna či průzory (asi na vzduchovky). A v diskrétní vzdálenosti neustále policejní auta RCMP nebo kanadské bezpečnostní služby. Ani to zastupitelství státu Izrael není tak dobře chráněno.
Do kanadského parlamentu by se dostal rozhodně daleko snadněji (alespoň v minulosti), už jednou frajer chtěl vjet do budovy s džípem. Dnes už jsou tam ovšem všude ocelové sloupy a jiné zábrany a větší ochrana.

69804

9.9.2005 4:16

RE: Normálka pane Taborsky

Misu 193.?.?.?

Reakce na 69804

No jo, demokracie se musi chranit... [vyplazený jazyk]
Osobne dost pochybuji, ze by se nekdo v teto dobe namahal utocit na jedno pitome velvyslanectvi, to uz jsme si odbyli. Kdyz uz, tak jedine masivni utok primo na uzemi daneho statu a to bud chemickou, biologickou, nebo pripadne jadernou zbrani.
Ja bych bral nejradeji tu chemickou - kdyz nezemres hned, pravdepodobne prezijes v pohode. Biologicka, u te nevis, jestli ty mrnave potvurky nezmutuji a bude zadelano a u jaderne - tam je to na hovno na x generaci - zareni je svinstvo.

Kdyz to tak vezmu, Saddam byl jeste docela humanni (ci spise "cistejsi"[mrknutí jedním okem] s tim plynem (oproti USA a jejich Chlapeckovi s Tlustochem) - po par dnech nebo tydnech uz tam bylo bezpecno, coz se u Hirosimy a Nagasaki rict neda, tam to zarilo sakra dlouho a nasledky jsou snad porad.

69806

9.9.2005 6:16

RE: Normálka pane Taborsky

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 69806

Sadám a jeho protivník Irán, aby zase nebyl obviňován jen Sadám, oba dva dobře věděli do čeho se pouštěli. (najděte si www.válka.cz, tam je toho o irácko-iránské válce hafo).Učinky chemických látek byly velice dobře známy a popsány od 1. světové války (ale některé chemické látky byly použity i předtím, zejména Číňané v tomto smyslu byli velice vynalézaví). Na to nakonec měl jak Irák tak i Irán své experty,(někteří studovali v Německu, někteří si vylepšili své znalosti v USA), jedna z nich, Iráčanka, paní "Antraxová", myslím sedí někde v iráckém lochu a čeká na soud.

Američané, a v té době prakticky nikdo, nevěděli, jaké nedozírné účinky ta bomba či ty bomby (byly rozdílné) budou mít. Dnes už je to známo, takže kromě nějakých pokusných výbuchů a i ty dnes skončily, už se to jaksi "aktivně" nepoužívá, tj. zatím.

69814

9.9.2005 7:25

RE: Normálka pane Taborsky

Misu 193.?.?.?

Reakce na 69814

>Američané, a v té době prakticky nikdo, nevěděli, jaké
>nedozírné účinky ta bomba či ty bomby (byly rozdílné)
>budou mít.

Ale nepovidejte? Ja bych zase rekl, ze meli veelmi dobre znalosti o tom, co to zpusobi, i o zareni, uz pri testech se proti nemu dost chranili a byli schopni spocitat, na zaklade testu i pokusneho vybuchu, jak bude zareni silne, jak se bude sirit i co dokaze. A podle znameho polocasu rozpadu mohli i spocitat, jak dlouho to bude pusobit. Ale tyto informace tajna sluzba ven radeji nepoustela...

A te posledni vete radeji ani nechci rozumet. Vy byste byl pro nasazeni jadernych bomb? Ony vam Three Mile Island, nebo Cernobyl nestacily?

69820

9.9.2005 7:59

RE: Americké jaderné bomby

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 69820

Vždyť je to dnes už jedno, měli - neměli, who cares, je to už historie a ani já ani Vy na tom nic nezměníte. Pokud jde o nasazení jaderných bomb, k tomu pravděpodobně dojde, nejprve ze strany těch států, které by ty bomby dnes mít neměly, ale určitě k nějakému průseru dojde. A jak dnes výsledky Černobylu (či Čornobylu) ukazují (nagooglujte si OSN) těch obětí zase nebylo tolik. Svět přežil Džingischána a jeho krvelačné potomky, a ten byl na tehdejší poměry daleko destruktivnější než Američané v Iráku (zavodňovací kanály zničené mongolskými hordami se opravovaly ještě za Sadáma) a přežije i dnešní přírodní katastrofy. Jen se podívejte na takové ty arabské emiráty nebo v USA na Las Vegas. Když se do něčeho "nasere" spousta peněz, a těch mají dostatek, tak se určitě něco vybuduje, ať už je to přepychový holiday resort v Abu Dubai nebo kasina v Las Vegas.

69823

9.9.2005 8:06

RE: Americké jaderné bomby

Misu 193.?.?.?

Reakce na 69823

>Pokud jde o
>nasazení jaderných bomb, k tomu pravděpodobně dojde, nejprve
>ze strany těch států, které by ty bomby dnes mít neměly,
>ale určitě k nějakému průseru dojde.

Doufam, ze do nich pocitate i Izrael - nenecha si nic zkontrolovat, nepodepsal zadnou smlouvu o jadernych zbranich a sedi tam banda smejdu, co jsou klidne schopni ty svoje bomby odpalit.
Temi smejdy myslim hlavne jejich vladni predstavitele, cetl jsem kdesi jakysi rozhovor se Sharonem, reknu vam, byla to sila. Ten "clovek" by se mel fakt lecit, vubec ho nezajima okoli, ani jeho narod, proste ho pouziva jako prostredek ke svym soukromym cilum, je ochoten nechat ho v pripade potreby i zdecimovat (stejne jako arabske sousedy, nebo cinany, cernochy, proste naprosto kohokoliv, jakeho koliv vyznani a rasy), pokud mu budou jakymkoliv zpusobem prekazet.
Dva dny jsem se z toho clanku vzpamatovaval... Bohuzel nemohu ho nikde najit, jinak bych dal link...

69825

9.9.2005 15:03

RE: Americké jaderné bomby

Arkan 24.?.?.?

Reakce na 69825

Mám takový dojem, že pro Vás je Šaron Izrael a Izrael je Šaron. Tak jednoduché to zase není. Šaron je jenom jedno z koleček, sice velké (řekl bych tvaru barelovitého) v celém systému. Dneska je premiérem, zítra to může být někdo jiný, např. Bibi Netanyahu nebo Barak, to už se stalo mnohokrát. Izrael není Sýrie nebo Egypt či Severní Korea, kde se funkce dědí, přecházejí z otce na syna. To, že jste premiérův syn sice neškodí, viz ty neustálé průšvihy, které má Šaronův synáček, ale titul "velkého lídra" se tam rozhodně nedědí.

O skutečně důležitých věcech, a použití atomové bomby je podle mého názoru rozhodně velice důležité, rozhoduje vláda a parlament, to není rozhodnutí jednotlivce. Takže, i kdyby se Šaron zbláznil, ale on je to starý voják, proč by to měl dělat, než se ten důležitý poslední knoflík zmáčkne, má do toho spousta rozumných lidí co kecat. To je jako s tou otázkou, "Je možné souložit na Václavském náměstí?" No možné to je, ale spousta lidí vám do toho bude blbě kecat".

Na druhé straně, v případě napadení státu Izrael atomovými zbraněmi, ta odpověď by byla jako vždy rychlá a účinná podle vzoru "oko za oko, zub za zub". Oni totiž nemají moc alternativ, buď konflikt vyhrají anebo zahynou a s tím hynutím mají dostatek zkušeností. Takže ty silácké řeči, které čas od času slyšíte, bych nebral vážně. To je Šaronovo "wishful thinking". Spíše se dívejte na skutečnost, silné kecy na jedné straně, vyklizení Gazy a části West Bank na straně druhé (ať už jsou důvody jakékoliv).

69842

11.9.2005 2:38

RE: Americké jaderné bomby

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 69842

Chcete rict, ze vedeni Likudu nebo Strany prace disponuje i jinym typem lidi nez Saron, Perez, Netanjahu.... [oči v sloup]

70053

11.9.2005 4:23

Tawestok-lidska histerie v rukach vladcu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nakonec si neco pripomenme,co neni tak dlouho, jak v Rusku vladla histerie o zapadnich diversantech a spionech ,takze navstevnik Leningradu , ktery chtel videt povestne "Bile noci" byl za pozdni obchuzky trikrate zatcen policii, nakonec i policie unavene mu dali doprovod aten byl pozdeji zatcen i snim tajnou policii.Jiny turista do zeme zazraku si chtel na predmesti Moskvy vyfotit trh s babuskama ,ale to si dal , jak vydeli ostrazite babusky fotak,tak to je znak spiona a okamzite se na nej vrhli a vlekli jen na milici, kde se vse vysvetlilo, zatimco venku na spiona cekal rozvasneny dav.Policista musel udajneho spiona "zavrit" ,tak ,jak oznamil davu a podekovat jim za ostrazitost, ale turista musel dlouho cekat ,nez mohl jit zase volne ven. To , co dnes svet proziva je velmi podobnemu tomu , co sovetske bolsevicko Rusko praktisovalo, strelit nekoho, kdo uz se nemuze branit a je na zemi ,sedmkrat do hlavy, to je nad rekordy bolseviku.
Uvalit na obcana hruzu ,mnohdy te hruze pomoci ne jenom v mediich ,ale pomoci i svou tajnou sluzbou, tak ,jak mossad v Syrii hodil do synagogy granat a hned se zide vystehovavali ze Syrie.
Proste , ucel sveti prostredky, jinymi slovy dav je rizen velmijednoduse,udela se problem , na ktery lide reaguji ,tak ,jak jim media napovi, potom ten ,jez vytvoril ten problem navrhne lidem reseni a ma je tam ,kde je chtel mit.
11 September a nebo Pearl Harbour, je tim nejlepsim dukazem ,obetovat par svych obcanu ke plne kontrole a totalite 'Vyvolenych" samozvolencu.

70072

12.9.2005 4:30

al-Qaeda ,chce vyhodit pomalu pul sveta,ale proc nevyhodi politiky ,kteri je k nam natahali.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Melbourne's terror threat
07:00 AEST Mon Sep 12 2005
AAP
Australian authorities will examine a new videotape purportedly from an al-Qaeda operative that warns Melbourne will be the target of a terrorist attack.

The tape, first aired by ABC News in the United States, was obtained in Pakistan by the media organisation and also warns of a strike on Los Angeles.

The footage shows a masked US-born member of al-Qaeda - believed to be Californian man Adam Gadahn - threatening attacks on the two cities, "Allah willing".

"Yesterday, London and Madrid. Tomorrow, Los Angeles and Melbourne," the speaker says, warning attackers will show no compassion.

"We love peace, but peace on our terms."

Gadahn is believed to have been the young American who appeared in another threatening tape about year ago.

Straseni a zase straseni,proc ne , kdyz to vyhovuje i politikum k upevneni sve moci na d obyvatelstvem, od konfiskovani zbrani-jako dobra odpoved na nasili udajne al-Qaeda, proste a kratce plno novych zakonu a opatreni se doslova sveze s hrozbou terroristu, kdyz to neni tak davno , co USA a vsichni sluzebnici USA -demokracie a svobody slepe je nasledovali a podporovali "zahranicni politiku" USA ,jez vychovavala na zahranicnich zakladnach , ale i v samotnych Spolenych statech nove zaskodniky ,politicxke odpurce,terroristy a tiche zabijaky pracujici jak pro sebe ,tak pro USA.Nezapomenme ,ze tak zvani bojovnici za svobodu, ve jmenu USA a velkych koncernu a bank potrebovali vyzbroj a kdo jim to prodal-USA a Britanie.Kdyz i ten nenavideny , ale pred tim potrebny Saddam Hussein si trasl ruce s zidem Rumsfeldem a jake dobre obchody delali od zbrani hromadneho niceni ,az po stavbu bunkru v Bagdadu-to staveli myslim Francouzi, takze ,terrorista je ten ,co uz neda zapadnim sejdirum vydelat, jakmile nakoupi v Rusku anebo v Cine ,tak ma spatny posudek.Co takovy Israel ,ktery je nejvetsim zbrojnim dodavatelem na pocet obyvatelstva a vesele prodava do Ciny,Indie a jinam.Kdyz i Hitler vyzbrojil sve prvni jednotky SS s revolvery z USA-kseft je kseft.Hitler , zase vozil ruzne valecne prostredky do Ruska ke Stalinovi, coz se nelibilo Velke Britanii ,jeste tou dobou , tak nazyvane, tak do toho namocili Polsko, ze jim , jako pomuzou, kdyz si to s Hitlerem rozdaji, ovsem , predem uz pocitali,jak rozhejbaji svuj prumysl a nazenou miliony nezamestnanych do uniforem armady.Samozrejme i ten Hitler , dostal na to vsechno od dedecka Bushe, ktery byl za to souzen pro udajny obchod s nepritelem, coz dnes ,uz neni nijak trestne, proto USA napomenuly Israel, aby neprodaval terroristum co bojuji s vojaky USA.

70199

13.9.2005 4:20

Jak se veci rychle meni,lide vymeni svou obcanskou svobodu za tak zvanou bezpecnost.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kazdym dnem prichazeji nove zpravy k tem kazdodennim o terrorismu a tak se australsky obcan z ust odborniku a medii dovedel ,ze americky obcan, byl zatcen protoze se zucastnil mirove demonstrace proti valce a tim se stal pro Australii nebezpecny a tim i nezadouci, jinymi slovy ,to nezavani terrorismem, ale zavani to tim, ze slape politikum na paty, zadne nasilnosti , jen projev obcanske svobody , co ubyva kazdym dnem.
Dotaz byl,az jej "vyprovodi " do USA , kde na neho ceka povetsny Cheney, ktery tento darek dostane "vyvolenou postou" a Australie do USA ve jmenu noveho svetoveho neporadku, coz jeste nedoslo representantum obcanstva v parlamentu, ze by vubec neco takoveho bylo mozne , kdyz desitky roku ziji heslem : "Priteli ,zadne starosti,to se tady nikdy nestane u nas", pritom mnozi znich nikdy necetli ani australskou konstituci a jen mysli ,ze mnohe zaruky obcanskych svobod tam jsou,ale , oni tam nejsou, kdyz i Magna Carta byla jim soucem odnata, jeden soudce dokazal obrat miliony obcanu o jejich prava na obcanskou svobodu.
Takze se bude brzo prodavat naplast na usta za zlevnenou cenu, uz ted se lide zacinaji bat a par jednotlivcu si zacina klast otazku ,kde je konec teto cesty ve jmenu humanismu a prav priviligovane vrstvy sveta, jez nam vladne, nebot politici jsou jen poskoci mocnych, jez vegetuji za jejich dobrocinnost, coz se projevuje v cene benzinu, jako klasicka ukazka , co vlada muze a co muzou monopoli.
Attorney General Phillip Ruddock said Australia was taking the threat seriously.
"I take every act of this sort seriously, it could be a hoax, but it could be very serious," he said.
"We're obviously aware of the existence of the video. Until it's been viewed, we can't speculate on the contents as to what it may mean."
Sydney, Australia's largest city, had been considered the most likely target for attack by Islamic radicals, who have singled Australia out because of its close alliance with the United States.

Protesters decry US peace activist's arrest-A small group of protesters upset at the possible deportation of a US peace activist has gathered outside a Melbourne jail.
American teacher Scott Parkin came to Australia in June on a six-month visitor's visa.
He was arrested yesterday after the Department of Immigration (DIMIA) revoked his visa because, the Anti-Deportation Alliance says, he is considered a threat to national security.
http://www.abc.net.au/news/newsitems/200509/s1457802.htm]The Immigration Department has confirmed an American citizen is in custody, but has declined to comment on the case.
Mr Parkin's legal adviser, Marika Dias, says he has attended a number of protests in Australia but has done nothing wrong.
Federal Attorney-General Phillip Ruddock says he is aware of the case.
"I understand it's a decision that's been taken by the Minister for Immigration and that there may be legal proceedings surrounding it," he said.
"I understand the decision was based upon a security assessment, and security assessments are not something about which I can comment in any detail."
Mr...Kráceno (Editor)

70369

13.9.2005 5:27

Bojujem proti terrorismu, ale i bohatnem z terrorismu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

THE RDX used to kill former Lebanese prime minister Rafik Hariri on Feb 14, 2005 was made only in Slovakia until 2003 and by the chemicals firm Chemko. But Chemko never traded "with an Arab country" (the Lebanese do not however consider themselves to be Arabs).

In letter No. 117.924-17/2003, dated May 2003, the Czech ministry says it has "no objections" to the "application of the company Chemko a.s. for the issue of a licence for the export of explosives to Israel (RDX - 55 t, oktogén - 15 t)". The letter does not enlarge on what quantity "55 t" and "15 t" represents; Octogen (also known as HMX) is sold as a booster charge or an explosive charge
SIS, ministries investigate report by French newsletter Did explosives made in Slovakia kill Hariri?
REPORTS that Slovakia might have been the origin of the RDX high explosive that killed former Lebanese Prime Minister Rafik Hariri in a February 15 car-bombing in Beirut have mystified Slovak state security forces.

The French website, intelligence.online, ran a story in its September 1 issue claiming that a Syrian defector, Colonel Mohammed Safi, had said that the 1,000 kilogrammes of RDX used to kill Hariri and 20 other people had come from an unspecified Slovak company by way of a Syrian intermediary living in Istanbul.
While the records indicate that Slovakia has not recently approved a shipment of RDX to Syria, Ondrej Varačka, former head of the department of trade in sensitive goods at the Economy Ministry, said that did not rule out that the explosives had originated here.

"If the story is true, there are two possibilities," he said. "Either the goods were legally exported, or they were smuggled out. If the former, then someone in the state administration screwed up, because the state simply has to take responsibility for where the weapons shipments it approves end up.

70379

22.10.2006 8:30

Nik

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

A tak si slovensti statnici masti kapsi? A proc se ta situace nevysetruje?

119712

Tuto stránku navštívilo 9 324