Diskuze k článku

Mission: BNP musí být zničena

Příspěvků 50

24.7.2005 17:32

Britska Narodni Strana

L.T. 194.?.?.?

Ano, jako ctenar britskych novin jsem si teto strany vsiml. Je skutecne podivuhodne kolik ricici nenavisti se dokaze vyvalit z bojovniku za lasku, pokud narazi na oponenta.

Porad, ktery BBC o strane natocila (Secret Agent) mel sveho predchudce v poradu BBC Secret Policeman, kde nasazeny "reporter" za pomoci alkoholu doslova "loudil" nadavky na adresu imigrantu a mensin z chudaku zpitych policistu. Samozrejme, ze to pak pro ne melo velmi tvrdy trestnepravni dopad a zaroven to vedlo k rozpoutani honu na carodejnice v britskych bezpecnostnich slozkach - dost mozna ze na to ted v Londyne tvrde doplatili. Cynicky zaver muze znit, ze je to jejich chyba, kdyz se nechali opit. Nicmene situace, kdy se verejnopravni televize chova jako Stb se mi pranic nelibi.

K BNP samotne bych dodal, ze je to strana mala (a establishment se jakymkoliv zpusobem snazi o to aby mala zustala), ale aktivni. Jestli ma mit nas svet jeste nejakou sanci, pak musime doufat, ze ta strana prorazi.

62897

24.7.2005 17:59

RE: Britska Narodni Strana

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 62897

>Jestli ma mit nas svet jeste nejakou sanci, pak musime doufat, ze ta strana prorazi.<

Jenom to ne proboha. Ultrapravice je ten nejhorší odpad a přitahuje primitivy
co mají rádi rázná a jednoduchá řešení.

http://www.blisty.cz/2002/5/6/art10432.html

62902

24.7.2005 18:09

RE: Britska Narodni Strana

kema 205.?.?.?

Reakce na 62902

>Jenom to ne proboha. Ultrapravice je ten nejhorší odpad a
>přitahuje primitivy
>co mají rádi rázná a jednoduchá řešení.

Presne tak.
A mame zde slovo do pranice pro ctenare Zvedavce.
Tahle xenofobni strana nema rada muslimy (a uz vubec ne muslimske teroristy), ale nema rada ani zidy.
Na ci stranu se priklonime? Babo (Blazkova) rad!!!

62903

24.7.2005 18:31

RE: Britska Narodni Strana

L.T. 194.?.?.?

Reakce na 62903

Dilema pouze pro Neocons, kemo. Me osobne jsou obe "entity" ukradene, dokud se mi jaksi nezacnou michat do zivota. Ja se snazim vybirat to, co me prinese nejlepsi prospech bez toho aniz bych zpusobil ujmu ostatnim. Mohou tohle o sobe tvrdit Neocons?

62909

24.7.2005 18:59

RE: Britska Narodni Strana

kema 205.?.?.?

Reakce na 62909

S tema Neocons vam neposlouzim. Nemam totiz rad nalepky.
Sam za sebe mohu ale rict,ze souhlasim s vasi poznamkou o nepusobeni ujmy ostatnim.
Ujmu ostatnim muze ovsem zpusobit jak immam nebo rabbi kteri hlasaji nasili a nenavist, tak britsky ultrapravicak (nebo ultralevicak)kteri delaji to same.Nebo kdokoliv jiny.
Zakony na ochranu pred takovymi lidmi existuji a mely by se dodrzovat.

62915

24.7.2005 20:13

Tak jak je to s těmi nálepkami, kemo?

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 62915

Emma Bovary v 17:59 - "Ultrapravice je ten nejhorší odpad a přitahuje primitivy co mají rádi rázná a jednoduchá řešení".

Kema s ní souhlasí v 18:09 - "Presne tak...Tahle xenofobni strana.."

A Kema v 18:59 - "Nemam totiz rad nalepky."

Kema možná nemá rád, když ho někdo nálepkuje, ale sám nestydatě nálepkuje napravo, nalevo. A ocejchovat jako komunistu kohokoliv, kdo mu oponuje, je jeho nejpoužívanější argument. Jo, jak praví staré české mudrosloví: Odříkaného chlebíčka největší kousek.

62928

24.7.2005 21:51

RE: Tak jak je to s těmi nálepkami, kemo?

kema 205.?.?.?

Reakce na 62928

>Kema možná nemá rád, když ho někdo nálepkuje, ale sám
>nestydatě nálepkuje napravo, nalevo. A ocejchovat jako
>komunistu kohokoliv, kdo mu oponuje, je jeho nejpoužívanější
>argument. Jo, jak praví staré české mudrosloví:
>Odříkaného chlebíčka největší kousek.

Pan Taborsky to zase trochu popletl.
Ja opravdu nemam rad nalepky. Treba s tema neocons je to skoro vzdycky potiz. Jsou to pravicaci, ale rozhodne se nedaji srovnavat s krajni pravici ktera je obvykle hodne rasisticka. Takze tohle a podobna slova nerad pouzivam.
Nektere nalepky jsou ale podle me O.K. Ale to jen v pripadech ktere jsou jasne. Ta strana o ktere se zde jedna snad xenofobni je, nebo se mylim?
Je naprosta lez ze cejchuji za komunistu kohokoliv, kdo me oponuje.Naopak se toho snazim vyvarovat. Pokud si vzpominam, ucinil jsem to jen jednou a to na natlak samotneho pana Taborskeho. Chtel abych vyjmenoval ty, ktere povazuji za komunisty.
Ja jsem uvedl nekolik jmen. Byli to lide, kteri zde nejenze opakuji komunistickou propagandu, ale navic jeste sami sebe usvedcuji osobnimi utoky na ostatni diskutujici a hrubymi urazkami. Jestli je totiz neco komunistum cizi, je to prave slusnost.
Tak takhle je to s Kemou a nalepkami. [smích]

62940

24.7.2005 22:07

RE: Tak jak je to s těmi nálepkami, kemo?

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 62940

>Je naprosta lez ze cejchuji za komunistu kohokoliv, kdo me oponuje.Naopak se toho snazim vyvarovat. Pokud si vzpominam, ucinil jsem to jen jednou a to na natlak samotneho pana Taborskeho. Chtel abych vyjmenoval ty, ktere povazuji za komunisty.<

Tohle mne zrovna nějak uniklo ale skutečně by mne zajímalo jací sem chodí komunisté já tady žádné nevidím i když takový leho tak nazývá skoro každého kdo mu oponuje. Tím netvrdím že ti jeho oponenti mají vždy pravdu často jsou to stejné kraviny jako neokonzervativní a sionistická propaganda takový její zrcadlový obraz plný zjednodušené demagogie.

62943

24.7.2005 20:42

RE: Britska Narodni Strana

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 62915

Oni ti neo-coni jsou v podstatě taky ultrapravice jenže pracují mnohem sofistikovanějšími metodami mají moc, vliv a prachy takže zblbnou víc lidí zatímco strany jako BNP jsou párijové a přitáhnou skutečně jen lůzu. Za daných okolností je ta první skupina mnohem škodlivější.

62933

24.7.2005 21:26

RE: Britska Narodni Strana

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 62933

Předělaní trockisté (jaká dávka fanatismu a nenávisti k civilizaci v nich musela (?) být, když vyznávali po léta učení krvavého židobolševika ! I když jeden takový u nás vedl ČTK...) ze sebe sotva udělají důvěryhodnou ultrapravici. Co se týče toho výroku o islámu, jak jinak označit víru, která pro odpadlíky žádá trest smrti (a některé země to mají i v zákoníku)(http://www.pravdaoislamu.cz)
Je li někdo odpadem lidstva, pak nikoli národovci, ale multi-kulti kreatury hlásající nutnost plazit se před nezvanými kolonisty zřelmě už jen proto, že nejsou bílí. Je to snad ještě nestoudnější než postoj KSČ, která do r.1934 hlásala právo na sebeurčení sudetských Němců až do odtržení, než jim povolil Stalin vlastenectví v rámci Lidové fronty. Nevěřím, že by za tím stáli jen průmyslníci a jiní zaměstnavatelé toužící po levných pracovních silách (a naivní propagandou zblblá individua typu sociální anropoložky /nedávno se tu také jedna čertila/ Unni Wikanové, která nabádá norské ženy, aby si uvědomily, že se octly v multikulturní společnosti /a japato, zeptal by se strýc Tup/ a výzývavým odhalováním kolen,ramen a loktů přestaly provokovat muslimské muže, kteří se pak chovají dle etických pravidel, jaká jsou v jejich kulturním prostředí správná /tj.znásilní je/.Ti nejsou tak globálně organizovaní...

62938

24.7.2005 18:28

RE: Britska Narodni Strana

L.T. 194.?.?.?

Reakce na 62902

Pokus omracit me jakymsi pochybnym prevzatym textem z Guardianu, ktere mu nevadilo zamestnat islamskeho extremistu takoveho razeni, ze se nad tim pozastavoval i Independent, je "coup de main" ktery nevysel. Povazuji za typicke, ze je onen "clanek" prevzat Britskymi listy, ktere jsou tak demokraticke, ze zakazaly diskusy na svych strankach.

Ze me nazyvate primitivem a nejhorsim odpadem me osobne ani moc nevzrusuje, snad to ale pomuze tem, kteri jsou na vazkach.

Britska Narodni Strana hodne vadila v minulosti a vadi o to vic, cim se to, pred cim varuje, naplnuje.

Kdyz uz vam ale tak vadi luza a primitivove, mozna byste si mela pocist v zivotopisech jeho excelence pana ministra zahranici Spolkove Republiky Nemecko Joschky Fischera. Pak mi snad budete moci vysvetlit, jak se dostala pistole, kterou byl zavrazden predseda nemeckeho svazu prumyslniku, do taxi pana Fischera, proc prespaval pan Fischer po jihofrancouzskych nadrazich, kdyz ho hledal nemecky Bundeskriminalamt a proc ma dodnes mezi nemeckymi politiky zajimavou prezdivku "Steinwerfer". Chapu ale, ze kdyz slapete a kopete do na zemi leziciho policisty coby bojovnik za lepsi zitrky, je to neco uplne jineho, nez kdyz to udelam ja. [smích]

Zkratka, Emmo, chytte se za nos.

62907

24.7.2005 19:01

RE: Britska Narodni Strana

Aja 24.?.?.?

Reakce na 62902

Jeste jim muzou povolit vyzbrojeni a vycvikove tabory, jako maji ultrapravicove milice v USA a zacne mela.
Vidim nebezpeci v kazdem extremismu a ted uz i za kazdym bukem.

62916

24.7.2005 19:09

RE: Britska Narodni Strana

L.T. 194.?.?.?

Reakce na 62916

Tak to asi pani Ajo, nevite o co jde.

Jednak nechapu co je extremistickeho protestovat proti masove imigraci do vlastni zeme a preferovani vlastni kultury a jednak jste li clenem BNP ve Spojenem Kralovstvi, tak muzete prijit o praci, aniz by ste byla jakymkoliv zpusobem "extremisticka".

Samozrejme ale ze vas budou vlacet bahnem, tak uz to tam proste chodi.

62920

24.7.2005 19:54

RE: Britska Narodni Strana

Aja 24.?.?.?

Reakce na 62920

>Tak to asi pani Ajo, nevite o co jde.
>
>Jednak nechapu co je extremistickeho protestovat proti masove
>imigraci do vlastni zeme a preferovani vlastni kultury a jednak
>jste li clenem BNP ve Spojenem Kralovstvi, tak muzete prijit o
>praci, aniz by ste byla jakymkoliv zpusobem "extremisticka".

>
>Samozrejme ale ze vas budou vlacet bahnem, tak uz to tam proste
>chodi.
Ale co by? Nejde te strane o Anglii Anglicanum? Pokud mozno protestantum?
Politicka korektnost si hrala s multi-kulti a ted to nezvlada a na zmenu na multietnicitu uz je pozde, rekla bych. No a tlak vyvolal protitlak.
Mozna ze me mluvi "imigrant", ale nedovedu si predstavit, ze i pres to, ze jsem obcanem Kanady, by mohla nejaka politicka strana pozadovat, aby me "vysoupli" z Kanady a abych tahla, odkud jsem prisla. Na druhe strane (jsem sobecek), leckoho bych domu poslala supem.
Bahnem vas dneska muze vlacet kdokoliv za cokoliv a rekla bych, ze "duvodu" si nasi panove a vladci najdou dost.
Zcela "optimisticky' se domnivam, ze bude hur.

62926

24.7.2005 21:06

RE: Britska Narodni Strana

L.T. 194.?.?.?

Reakce na 62926

Pani Ajo,

pokud vim BNP se zrovna nechysta vypraskat vsechny imigranty s zeleznymi retezy v ruce. Oni mluvi o imigraci jen z kulturne pribuznych zemi. Mimochodem stejny koncept pouzivaji nemecti krestansti demokrate, kteri jsou nejvetsi evropskou politickou stranou. Neverite li, mohu vam sem dat dost linku, ale bohuzel jen v Nemcine.

BNP chce dale prosadit dobrovolne repatriace s financi podporou.

Koneckoncu proto jsou pro establishment opravdu nebezpecni a proto ta zoufala snaha je ocernovat a srazet.

Ostatne i zato, co jste ve svem prispevku napsala, by z vas pokrokovi zapadni zurnaliste udelali rasistku par excellance, ze by si od vas ani pes kurku nevzal.

To ze multikulturuni spolecnost selhala vidi nekteri z nas jiz delsi dobu. Problem je, ze ona se jen tak nerozplynula a nevysmradla, ale jeji problemy s nami zustaly a rostou den za dnem. Dneska 50 mrtvych v Londyne, zitra buhvi co. [naštvaný]

62936

24.7.2005 22:43

RE: Britska Narodni Strana

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 62936

>pokud vim BNP se zrovna nechysta vypraskat vsechny imigranty s zeleznymi retezy v ruce. Oni mluvi o imigraci jen z kulturne pribuznych zemi. Mimochodem stejny koncept pouzivaji nemecti krestansti demokrate, kteri jsou nejvetsi evropskou politickou stranou. Neverite li, mohu vam sem dat dost linku, ale bohuzel jen v Nemcine.

BNP chce dale prosadit dobrovolne repatriace s financi podporou.<

IMHO Mezi imigrační politikou CDU/CSU (nepleteš si to s nácky pardon pravicovými radikály z NPD?) a BNP jsou značné rozdíly. Silně pochybuji že CDU navrhuje "dobrovolné repatriace s finanční podporou" pro Turky žíjící v Německu. BNP se naopak nijak netají tím že její sen je Británie "bílá jako sníh" takže srdce každého L.T rasisty vlastně odpůrce politické korektnosti a multikulturalismu [smích] pochopitelně zaplesá. Takže nejen muslimové z Británie ven ale i hinduisté a černí z Karibiku. Přitom tito lidé mají stejné právo v Británii žít tak jako pan Griffin a jeho povedená parta. Nemluvě o tom že mezi přiznivci BNP jsou i neonacisté stačí se podívat na nějaký anglicky nazi-web kde tito dementi píšou že BNP volí.

62949

24.7.2005 22:57

RE: Britska Narodni Strana

L.T. 194.?.?.?

Reakce na 62949

Emmo,

ja samozrejme dovedu pochopit, ze Te dnesni situace ve svete ponekud mate a Tvemu srdci tak draha PC schemata se hrouti jedno za druhym. Coz pochopitelne u jistych individui vede ke zvyseni hladiny testosteronu a naslednym projevum verbalni agresivity.

Jak uz jsem Ti ale napsal ve sve prvni reakci, z urazek a nadavek lidi Tvych nazoru si prilis tezkou hlavu nedelam. Jen tak mimochodem nejak se Ti na ni nechce odpovidat, co? [smích]

Pro rozsireni Tveho ponekud nedomrleho rozhledu doporucuji googlovat fraze CDU/CSU + "Kinder statt Inder" nebo "Children instead of Indians". Dale bych se byt Tebou podival po vyrocich Helmuta Schmidta (byvaly socialnedemokraticky kancler), Oscara Lafontaina a Gunthera Becksteina.

Rozhodne Ti ale doporucuji brat veci s klidem a nadhledem, protoze ona takova mrtvicka nebo infarkt nejsou nic moc pekneho do zivota. A zaroven Ti preji dobrou noc a klid a mir, nebot i pres svou neviru v dobro politicke korektnosti zustavam mirumilovnou lidskou bytosti. [smích]

62950

24.7.2005 23:22

RE: Britska Narodni Strana

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 62950

Slogan "Children instead of Indians" má být zřejmě narážka na program rudo-zelené koalice udělování zelených karet programátorům z různých exotických končin a kladení důrazu místo toho na prorodinnou politiku. Stále v tom nevidím nějaký plán vyhnat z Germánie těch nevím kolik milionů Turků na které se btw CDU/CSU obrací i na jako potenciální voliče (Stoiber měl v kancléřské kampani v roce 2002 web i v turečtině). BNP naproti tomu chce z Británie vypráskat všechny nebílé imigranty. Lafontaine nemá s CDU nic společného je to levičák který je nalevo i od Schroedera ted založil společnou stranu mnohými favorizovanou pro nadcházející volby s postkomunisty z Východního Německa.

62953

25.7.2005 0:05

RE: Britska Narodni Strana

L.T. 194.?.?.?

Reakce na 62953

Web CSU ma stranky v Turectine. Lafontaine kandiduje do Bundestagu za WASG a nedavno mu Bratrstvo kocici pracky a politicke koreknosti nadavalo do nacistu. Pak tu mame taky Helmuta Schmidta, ktery coby nemecky kancler pozval turecke Gastarbeitery do Nemecka a defacto tak "zalozil" multikulturni spolecnost. To by z nej v ocich priznivcu politicke korektnosti a multikulti udelalo temer Svateho, ale bohuzel nedavno oznacil tento svuj cin za nejhorsi politickou chybu sveho zivota a navic se silne angazuje proti pristehovalectvi z Anatolie a clenstvi Turecka v EU, coz z nej bohuzel cini vyvrzence pekel.

Takze nam uz vlastne zbyva ta ponekud naivni a monotonni lez o tom, ze se BNP chysta vyhnat vsechny pristehovalce z Albionu. Coz lze vyvratit prectenim si jejich politicke manifestu na jejich strankach.

Ale samozrejme nemam naprosto zadnych pochyb o tom, ze se tu zase objevi jakysi pamflet sesmoleny prislusnym smokem v Guardianu snazici se dokazat naprosty opak [chechtot], ze [smích]? A Guardian to prece musi vedet, vzdyt je to takovy nas Strazce, Velky Bratr dohlizejici na ideologickou cistotu [vyplazený jazyk]

62962

25.7.2005 5:28

RE: Britska Narodni Strana

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 62949

Divila by jste se, kdo volil "sladkovce" v severnich Cechach, kdyz byli parlamentni stranou. Ono kdyz vasi 16-ti letou sestru obtezuje cikan 10 minut nabidkami na rande v autobuse, a ona vicemene utece ven, tak to lidi berou vetsinou osobne. A s tou vasi multi spolecnosti, zkuste jit na cernosky south Chicaga rekneme ted v lete kolem 8 vecer, davam vam s bilym ksichtem maximalne hodinu, nez budete mit problem. Kdyz budete mit stesti seberou vas drive policajti, prvni co budou hledat jsou drogy, kdyz madam Bovary budete cista, tak se zeptaji jestli jste provokater, prostitutka ( neni to nic OSOBNIHO!!) nebo blazen. Stejne tak znam buildera, co okamzite zavola policajty, kdyz uvidi cernocha jit po ulici, ve ctvrti kde stavi. Rekne vam ja nejsem zadny rasista, ale jde o byznys. Vypada to uz tak, ze nase multi libiva fasada je dost opryskana. Zrejme my lidickove jeste nejsme dost na vyssi. A za tohle co jsem ted napsal bych vyfasoval par nalepek, a pritom jsem vyslovil pouze nazor bez jakekoliv nenavisti.

63000

24.7.2005 23:07

RE: Britska Narodni Strana

Aja 24.?.?.?

Reakce na 62936

pokud vim BNP se zrovna nechysta vypraskat vsechny imigranty s zeleznymi retezy v ruce. Oni mluvi o imigraci jen z kulturne pribuznych zemi.
BNP chce dale prosadit dobrovolne repatriace s financi podporou.

Koneckoncu proto jsou pro establishment opravdu nebezpecni a proto ta zoufala snaha je ocernovat a srazet.


Muzete mit pravdu, presto jsou na muj vkus , jak bych to rekla... prehnani.
Nick Griffin je vzdelany a umi mluvit k davum (rekla bych, ze bude i dobry manipulator), hazeji ho do jednoho pytliku s Le Penem.

Ostatne i zato, co jste ve svem prispevku napsala, by z vas pokrokovi zapadni zurnaliste udelali rasistku par excellance, ze by si od vas ani pes kurku nevzal.

To je docela pravdepodobne. Co nadelam, ja se za rasistku nepovazuju, ani jsem o rase nehovorila, zaver jste si vytvoril sam. [mrknutí jedním okem]

To ze multikulturuni spolecnost selhala vidi nekteri z nas jiz delsi dobu. Problem je, ze ona se jen tak nerozplynula a nevysmradla, ale jeji problemy s nami zustaly a rostou den za dnem. Dneska 50 mrtvych v Londyne, zitra buhvi co.

Hlavne to nechteji videt ti, co by meli. Respektive to vidi, ale nevyslovi nahlas.
Tak zustava dost prostoru pro vznik kontroverznich ministran, problem se neresi tak, ze se nad tim nekdo zamysli. Proste se strana zakaze a je "po problemu".

62952

24.7.2005 23:27

RE: Britska Narodni Strana

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 62952

Ono to nakonec většinou dopadne tak že ty zavedené strany nakonec do určité míry témata které vnášejí do debaty ultrapravičáci přeberou. Jen to upraví, obrousí hrany a prezentují v "soft" podobě. To je ten případ z Němec co tady postoval L.T nebo z Francie kde pravděpodobný příští president Sarkozy používá ne moc odlišnou retoriku jako Le Pen.

62955

25.7.2005 1:05

RE: Britska Narodni Strana

Aja 24.?.?.?

Reakce na 62955

>Ono to nakonec většinou dopadne tak že ty zavedené strany
>nakonec do určité míry témata které vnášejí do debaty
>ultrapravičáci přeberou. Jen to upraví, obrousí hrany a
>prezentují v "soft" podobě. To je ten případ z Němec co tady
>postoval L.T nebo z Francie kde pravděpodobný příští
>president Sarkozy používá ne moc odlišnou retoriku jako Le
>Pen.
Presto je mi Sarkozy vyrazne sympatickej, nebo prave proto, nevim.
Jeho nazory jsou mi blizke, je otazka, jak to bude, pokud volby vyhraje.
Francie je ve srabu.

62970

24.7.2005 23:50

RE: Britska Narodni Strana

L.T. 194.?.?.?

Reakce na 62952

Muzete mit pravdu, presto jsou na muj vkus , jak bych to rekla... prehnani.
Nick Griffin je vzdelany a umi mluvit k davum (rekla bych, ze bude i dobry manipulator), hazeji ho do jednoho pytliku s Le Penem.


A presne tak to ma byt! Musi byt na Vas vkus prehnani! Presne tak je nastavena ta propagandisticka masinerie. Lide v Anglii jsou nastvani kvuli nelegalni imigraci, vysoke kriminalite a prolhanosti establishmentu - maji tedy duvod volit takovou stranu jako je BNP. A presne proto je treba ji neustale ocernovat, popichovat, provokovat k neuvazenostem. Proto ty porady BBC, proto ten neustaly zajem Guardianu, proto ty ruzne akce "United Agains Fascism".

To ma i jine, pro establishment prijemne dusledky, jste-li totiz prilis nastvany obcan a uvazujete-li ze svuj protest date najevo treba tim, ze se k te strane pridate, tak v takoveto atmosfere si to dvakrat rozmyslite. Vysilaji k Vam totiz zpravu:

"pozor, pokud prekrocis tenhle Rubikon, udelame z Tebe pariu. Budeme Te vlacet v novinach, pod oknama Ti budou protestovat nasi pratele ze "Searchlight", kteri se Ti budou stourat v minulosti a treba i letacek o Tobe po Tve ulici roznesou."

No jestli mate praci, 2 deti, to si to pak opravdu rozmyslite.

To nasledne vede k tomu, ze se ke strane pridava hlavne mladez, duchodci nebo fotbalovi hooligans, ci dokonce neco horsiho. Mnozi z techto lidi pak byvaji snadno vyprovokovatelni nebo jsou schopni se ruznych nasilnosti dopoustet na vlastni pest, coz pak obratem vede k patricne pozornosti v tisku, ktery si dava opravdu zalezet. Kruh se uzavira - tedy temer, protoze tu mame jeste jeden clanek.

Tim clankem je pak treba Emma Bovary na tomto foru. Mavajice vytiskem "Guardianu" (viz predchozi bod) dokazuje, ze BNP je verbez v sedmem kruhu pekla z Hitlerovych zbytku zplozena. Kazdy kdo se na jen koutkem je rasista, nacista a buhvico jeste. No a mate to. V Guardianu a cerne na bilem! [smích]

No nefunguje ta masinka nadherne?

A samozrejme ze Vam neinsinuji to, ze jste rasistka. Sam na tu nadavku moc neverim. [smích]

Dobrou noc a prijemne sny. [smích]

62960

25.7.2005 0:24

RE: Britska Narodni Strana

Emma Bovary 62.?.?.?

Reakce na 62960

Ještě jednou článek na který byl můj odkaz vyšel v originálu v Independentu. David Aaronovitch nemá s Guardianem nic společného. Příště si to radši přečti dvakrát at neplácáš nesmysly.

62966

25.7.2005 8:28

RE: Britska Narodni Strana

L.T. 194.?.?.?

Reakce na 62966

Hrome, z louze pod okap [chechtot]

63011

25.7.2005 1:13

RE: Britska Narodni Strana

Aja 24.?.?.?

Reakce na 62960

No nefunguje ta masinka nadherne?

Funguje a je pekne promazana. A neni uniku.

Dobrou noc a prijemne sny.

Mam pozdni odpoledne, tedy uz znacne pokrocile a trpim nespavosti. [smích]

62971

25.7.2005 16:31

RE: Britska Narodni Strana

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 62971

No pani Ajo,

tohle by Vas taky mohlo zajimat.

Vcera v Australii vykopli z univerzity profesora, protoze tvrdil, ze cernosi maji nizsi IQ a vyssi hladinu adrenalinu v krvi, coz vede k problemum. Abyste pochopila pozadi celeho sporu, jde o to, ze Australska vlada se dohodla s OSN, ze Australie v dohledne dobe prijme 100.000 cernochu z Afriky. Alespon tak si to pamatuji.

No a pan profesor rekl co rekl, s tim ze tento napad jejich vlady rozhodne neni dobry. Ted je vykopnut z univerzity, s oduvodnenim, ze poskodil jeji dobre jmeno.

Mozna zalozi politickou stranu (nechtel odvolat, palicak jeden [smích]) a treba za rok se o nem zacne mluvit i na Zvedavci. A pak se tu v diskusi obejvi nekdo, kdo napise: "Je to rasista a nacista. Napsali to v Guardianu. Kdo se na nej jen podiva, ten ..."

Ale dal uz to asi znate.

A vsichni budou pokyvovat hlavou, protoze kdo by chtel mit neco spolecneho s rasistou a nacistou. A mezitim se budou obavy pana profesora naplnovat.

Pokud chctete o celem pripadu vedet vic, tak na news.google.com zadejte
"professor Andrew Fraser", ale pozor na Guardiany! [vyplazený jazyk]

63042

24.7.2005 22:07

RE: Britska Narodni Strana

Belveder pilsenaaa (zavináč) yahoo (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 62902

Prosim vas co je nezdraveho na raznych a jednoduchych resenich?Zrovna tak jako spolecnost,tak i lidsky organismus a nebo jina zivotni forma se dostavaji cas od casu do stravu nezdraveho.V tomto pripade potom je castokrat zapotrebi zasahu razantnejsiho charakteru.Jeste v dnesni dobe je mnoho zemi,ktere se nekdy i nerozvasne pousteji do velice radikalnich akci, jakou je kuprikladu valky nebo revoluce a veci se potom resi drastickym zpusobem.Laskou,respektem a pokorou si mnhody vyslouzite jen tezkou bolest a stradani. >>Jestli ma mit nas svet jeste nejakou sanci, pak musime doufat,
>ze ta strana prorazi.<

>
>Jenom to ne proboha. Ultrapravice je ten nejhorší odpad a
>přitahuje primitivy

>co mají rádi rázná a jednoduchá řešení.
>
>http://www.blisty.cz/2002/5/6/art10432.html
>

62944

24.7.2005 18:14

RE: Britska Narodni Strana

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 62897

BNP jak ji presentuje pan Kral je pouze vrchol ledovce, citlivy barometr o cem si lidi neoficialne povidaji. Rasismus, xenofobie, intolerance jsou pojmy vytvorene v socialnich vedach. Nehlede na to, ze jednoznacne verim v rozdilnost lidskych ras v otazce ruznych dispozic at fyzickych, tak psychickych, ale v zadnem pripade to neznamena rasovou nenavist. Stejne tak dusledna regulace imigrantu neznamene nesnasenlivost. Nesouhlas s pozitivni diskriminaci, ci pozitivnim prosazovanim ruznych spolecenskych skupin napr. homosexualu ve spolecnosti chapu jako chyby, ale neznamena to, ze si vezme basebolovou palku a vyrazim do ulic. Jenomze media vam daji nalepku xenofob, rasista, neonacista a smitec hotova virizena vec. V kazdem pripade je to problem, ktery se vari pod povrchem spolecnosti. Ignorovat to znamena hrat si s ohnem, protoze to vede k vyhroceni situace. Nemci by nam o tom mohli povidat a Hitler ziskal podporu naroda, a jestli me nekdo chce presvedcit, ze se cely narod stal fasisty nebo za totality komunisty " telem i srdcem", pak marne vola.

62905

24.7.2005 19:31

"Demokracia" kope

deu 24.?.?.?

Ocividne ide o zmarenie ozdravneho pokusu vycistit krajinu zvnutra.

Vladcovia vsak nijaku ocistu doma nechcu. Potrebuju obyvatelstvo nasrate az do takej miery, aby im schvalovali vojny najma na Blizkom Vychode.

62922

24.7.2005 20:28

A bude té BNP zas taková škoda?

abel 81.?.?.?

usvědčit jednoho člena BNP, Steva Barkhama, že během rozsáhlých rasových nepokojů v Bradfordu v roce 2001 udeřil a nakopl Asiata. Další člen BNP Stewart Williams byl natočen při trestném výroku, že „by chtěl zaútočit na britské mešity raketometem“
Jestli ti pánové tohle udělali nebo řekli, tak podle mého názoru překročili jisté civilizované meze, a stíhání si plně zasloužili. Navíc se skutečně ta BNP veze na podbízení se občanům s nižšími nároky na informace (čti:lůze), o čemž dle mého svědčí i naprosto mylné používání termínu "pedofil", což je poměrně spolehlivá známka oněch nižších nároků na informovanost. Občané s vyššími nároky totiž vědí, že "pedofil" je psychiatrický odborný termín, a rozhodně automaticky neznamená člověka zneužívajícího děti. Ty totiž zneužívají mizerové bez ohledu na svou sexuální orientaci, ba dokonce ze všeho nejčastěji "normální" heterosexuálové. Jestliže někdo myslí podobné hovadiny vážně, tak asi nebude moc velká škoda, když zmizí ze scény. Na druhou stranu souhlasím, že některé metody brit. policie nejsou zrovna košer, ale ukažte mi na tomhle světě slušnou a demokraticky se chovající policii? Což není jejich hájení, jen smutný povzdech nad stavem světa.
Dále pak bych si zdejší pány rasisty dovolil upozornit na zpravodajství o tom zastřeleném Brazilci, než se vyklubalo, že je Brazilec, tak se o něm psalo, že je "azijského" nebo dokonce "pakistánského" vzhledu. Jděte mi s tím "identifikováním" rasových znaků víte kam!

62930

24.7.2005 20:57

RE: A bude té BNP zas taková škoda?

L.T. 194.?.?.?

Reakce na 62930

Potiz je v tom, ze zatimco s BNP vytrznikem pekne zatocili, o druhou stranu konfliktu, muslimske mladiky, se zase az tak nezajimali. No nakonec se jim to ted mozna vymstilo v Londyne.

A vy byste vazne chtel, aby vas za vyrok typu ze uskrtite svou manzelku, zavrela policie?

K tomu pakistanskemu vzhledu - uz vidim ty chudaky policajty pochuzkare, kteri si mysli ze maji co do cineni s bombou, jak se domlouvaji se slovnikem politicke korektnosti v ruce. Ha ha ha . [pláč]

62935

25.7.2005 10:14

RE: A bude té BNP zas taková škoda?

abel 81.?.?.?

Reakce na 62935

A vy byste vazne chtel, aby vas za vyrok typu ze uskrtite svou manzelku, zavrela policie?
Tož zavřít by nemusela, ale napomenout by měla plné právo, je to konec konců vyhrožování.
K tomu vzhledu - ten chlápek měl fakt smůlu, že se ocitnul ve špatné chvíli na špatném místě. Strávil jsem v Brazílii týden, jako ve správné katolické zemi je tam rasový mišunk jedna báseň, tamní policie na rozdíl od britské nemůže při honění lumpů atd. uvádět jako poznávací znamení vzhled. Takže Angláni to mají zdánlivě jednodušší.
Slovník politické korektnosti - něco takového existuje? Nemáte odkaz?
Jinak, nemůžu si pomoct, jednou jsem se tady dočetl, že opakem PC je "pravda". Opravdu odvážné tvrzení. PC, nakonec stejně jako rasistické pindy, obsahuje jisté racionální jádro,dejme tomu zrnko pravdy. Potíž je v tom, že se z ní, stejně jako z těch rasistických pindů udělala ideologie. A žádná ideologie není "pravda", vždycky je to jenom nějaká spotvořenina, sloužící někomu proti někomu jinému, a nutně zjednodušující. A právě na ta zjednodušení vždycky dojede. PC na ně dojíždí, to tady mnozí vidí správně, ale že na ně dochází a dojede i ten rasizmus, to jaksi zdejšímu "tvrdému jádru" uniká.

63017

25.7.2005 16:06

RE: A bude té BNP zas taková škoda?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 63017

Ano, napomenout mohla. Ale je to vlastne takove zbyecne se o tom bavit, nebot dotycneho chudaka vinika, co nakopl mladeho muslima, BNP vyloucila.

Brazilii neznam, nemohu soudit, ale pokud jde o lidske zivoty, tak takovy nekorektni postup 100% schvaluji, jak uz jsem vam napsal driv.

Pokud si vybavuji spravne, slovnik politicke korektnosti vysel v prvni polovine 90. let v USA. Matne si vybavuji, ze se o nem zminil na Neviditelnem Psovi pan Ulc, zkuste prohledat jeho clanky za posledni dobu. To vite, co ja bych si s tim slovnikem pocal [smích].

Ideologie, tady s vama temer uplne souhlasim.

63041

25.7.2005 21:57

RE: A bude té BNP zas taková škoda?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 62930

Obávám se, že právě v praxi policie je identifikace dle rasových znaků nutná, aby bylo vůbec jasno, po kom mají jít. Popis Pákistánce jako Kavkazana, co to přehnal se solárkem, je poněkud zdlouhavý. "Rasistické pindy" mají k pravdě rozhodně blíž než PC bludy, hlásané a prosazované s inkviziční sebejistotou. Jsou to přitom z vědeckého hlediska stejné bajky, jako když Lysenkovci onehdá rozdojili kozla.

63069

25.7.2005 23:29

RE: A bude té BNP zas taková škoda?

L.T. 194.?.?.?

Reakce na 63069

Bravurne receno!

63097

26.7.2005 10:46

RE: A bude té BNP zas taková škoda?

abel 81.?.?.?

Reakce na 63069

aby bylo vůbec jasno, po kom mají jít
No, nevím, asi neměli v zadání jít po Brazilci, ti (zatím) bomby v metru neodpalují. Navíc podle mé zkušenosti při troše pozorovacího talentu je Jihoameričan od Azijce celkem odlišitelný, byť by měli stejnou barvu pleti.
Aha, zase to slovíčko, pravda. No jo, no, když myslíte ...

63175

26.7.2005 20:11

RE: A bude té BNP zas taková škoda?

abel 81.?.?.?

Reakce na 63175

V novinách jsem viděl fotku toho Brazilce. No, připouštím, že s Arabem se splést dal. Ovšem pokud je pravda, že policie měla ten barák pod dohledem, tak si snad mohla taky zjistit, kdo všechno tam bydlí, a jak vypadá. Pokud vím, k žádostem o víza se příkládají taky fotky, nebo ne?
Tak nevím, jedna z cest, jak s tím neřádem (míním teorizmus) zatočit, se mi zdá zkvalitnění práce zpravodajských služeb. Pořád se něco plká o evropských či západních hodnotách, ale nějak není vidět, žeby ty hodnoty někomu stály za nasazování krku (vojáci v Iráku nasazují krky za naftu). Když došlo k 11. září, tak jsem si živě vybavil Američany, co jsem znal, a nevím o jediném, který by byl ochotný vyměnit pohodlí klimatizovaného kanclu, kde by v klídku vyhodnocoval satelitní snímky, za odchod do nějaké s prominutím prdele, kde by pod změněnou identitou a patřičně jazykově a vědomostně vybaven pozoroval tamní cvrkot. Přitom to se mi jeví jako docela důležité. Pevně věřím, že Angláni s jejich koloniální tradicí tak líní nebudou, vždyť takový plukovník Lawrence po té Arábii neběhal kvůli tomu, aby se o něm točily později filmy, on tam plnil zpravodajský úkol. A splnil ho dobře, podařilo se mu arabské kmeny pohnout ke spolupráci s Brity na dobytí předtím tureckého Stř. Východu. Jenomže na to se musel stát fakticky Arabem, s čímž zřejmě neměl potíže.

63232

26.7.2005 21:38

RE: A bude té BNP zas taková škoda?

TS 213.?.?.?

Reakce na 63232

Pořád se něco plká o evropských či západních hodnotách, ale nějak není vidět, žeby ty hodnoty někomu stály za nasazování krku (vojáci v Iráku nasazují krky za naftu). Když došlo k 11. září, tak jsem si živě vybavil Američany, co jsem znal, a nevím o jediném, který by byl ochotný vyměnit pohodlí klimatizovaného kanclu, kde by v klídku vyhodnocoval satelitní snímky, za odchod do nějaké s prominutím prdele, kde by pod změněnou identitou a patřičně jazykově a vědomostně vybaven pozoroval tamní cvrkot.

Sila je slabost. Technologicka prevaha zakonite vede k opomijeni jinych faktoru, jez se pak stavaji slabinami. Navic lidi co umi arabsky, vypadaji arabsky, a jsou ochotni pracovat v podminkach, kde prujem je na dennim poradku, zase az tak moc neni.

A pak k tomu prictete riziko, ze nekdo zvejkne neco, co se nelibi vlade, a prijde Turd Blossom, aka Karl Rove, a za trest prozradi vase kryti. To prilis loajalitu-inspirujici cin neni a dale zmensuje mnozinu ochotnych.

Primet lidi k tomu, aby za nekoho nasazovali krk, vyzaduje, aby tomu nekomu v prislusnem rozsahu duverovali. Soucasna americka administrativa prilis duveryhodne nejedna - a pak se divi. Dezerce z armady a problemy s naborem jsou pak jiz jen spickou ledovce, viditelnym symptomem.

Za sebe vim, ze pro nekoho, kdo se vetsinu casu zbabele schovava na "tajnem bezpecnem miste" ("secure undisclosed location"[mrknutí jedním okem], kdo misto kuze sve nastavuje kuzi cizi, a pro koho jsem jenom cislo ve statistice kteremu se casem okousaji nejruznejsi veteran benefits, bych krk neriskoval.

Viz tez Credibility Gap: http://en.wikipedia.org/wiki/Credibility_gap

Kdyby ty same prostredky, co venuji na valku, radeji investovali do fyziky, uz by v Los Alamos mohli mit funkcni tokamak s pozitivni energetickou bilanci a stabilnim plazmatem - mnohem vetsi, nez co se ted stavi ve Francii. Project Manhattan dokazal, ze rychle a velke projekty se udelat daji. Pokud nebude ropa potreba, nebude se kvuli ni muset valcit - a s dostatkem energie se da elegantne obejit i bez ni.

63239

15.9.2005 23:30

RE: A bude té BNP zas taková škoda?

kyklop 217.?.?.?

Reakce na 63239

Kdyby ty same prostredky, co venuji na valku, radeji investovali do fyziky, uz by v Los Alamos mohli mit funkcni tokamak s pozitivni energetickou bilanci a stabilnim plazmatem - mnohem vetsi, nez co se ted stavi ve Francii. Project Manhattan dokazal, ze rychle a velke projekty se udelat daji. Pokud nebude ropa potreba, nebude se kvuli ni muset valcit - a s dostatkem energie se da elegantne obejit i bez ni

toto ma zaujalo - Samozrejme by sa dalo, ale potom by peniaze tiekli do iných vreciek - takže sa to nedá a dosťdlho dať nebude

70910

24.7.2005 23:01

BNP těží z terorismu

Karel Zach 84.?.?.?

Z článku jsem pochopil, že BNP je vlastně na jedné lodi s islámskými teroristy (čím více teroristických útoků, tím více hlasů pro BNP - teroristické útoky BNP tedy prospívají). Jedním z cílů teroristických útoků je totiž právě posilování takových stran, jako je BNP. Potom chápu , že tato strana mnohým vadí.

62951

24.7.2005 23:49

Nezapomente na Zirinovskyho

Růžena Šípková 156.?.?.?

ten byl take najmuty vladou (israelskou) aby on a jeho strana vyvolaval v Rusku nepokoje a vystrasil co nejvice ruskych zidu k emigraci do Israele. Zirinovsky je sam zid, ktery mel jiz v roku 1989 k emigraci do Israele vyrizene papiry.

Britska vlada, vlada USA a dalsi, kdyz budou lidem slibovat lepsi budoucnost tak jim nikdo verit nebude. K udrzeni dnesni spolecnosti na retezu je potreba strach, proto Bush a jeho pudle Blair slibuji obcanum, ze je budou chranit pred zlem/teroristy [smích])))

Misto aby USA honilo Osama bin Ladena tak ma vetsinu svych vojaku v Iraku, kde zadny bin Laden neni [smích] USA potrebuje lidi jako Osama bin Laden, ku straseni vlastniho obyvatelstava a proto rozhodne ho nechce chytnout [smích]

Pozor na NWO!

62959

25.7.2005 1:23

na Griffina dvoji metr :)

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Jestůlize nas GWBush s Blairem a dalsimi vyziva k boji proti islamu a maslimum, je to zrejmne ok.

Nicneme pokud Griffin prohlasi ze „islám je zlá, krutá víra, která se rozmáhá po všech zemích“ - je z toho problem? [zmaten] [oči v sloup]

Jsou to mozna pravicovi extremiste, ale maji pravo na svuj nazor a konec koncu nerekli, ze je treba je vyhubit. Busik mluvi o zniceni dabla neustale a dal jasne najevo, kdo je ten dabel [mrknutí jedním okem]

Nicmene - to je v poradku.
Griffin nema na nestranny soud narok.

A jeste jeden duvod, proc i extremni pravici potrebujeme - protoze tlaci strany videt veci i z jinych uhlu a maji odvahu rici, ze imigranti nejsou jen bezva levna pracovni sila, ale casto s nimi prichazeji vetsi problemy, nez za ktere stoji... [zahanbení]

62974

25.7.2005 4:00

Politici vyuziji dane situce strachu k zacloneni jejich velkeho podilu na tomto terrorismu.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Britska Nacionalni strana se politikum stala nepohodlnou ,protoze dochazi na jejich slova,jejich kritika proti domaci politice politiku ,kteri horovali multikulturarismu,ktery se ted ,co by terrorismus obraci proti Britum.Kdo z Britskych politiku ted vystoupi pred mikrofon s planem prisunu dalsich emigrantu do Britanie,pres noc zmeni kabat,nebot politici na rozdil od jinych lidi se ovsem nikdy nemyli a nikdy za nic nenesou zotpovednost,takze ,zmenme kabat a ted budou o to horliveji bojovat proti terrorismu ,ktery si sami navezli do Britanie.Kdo si vzpomene ,jak Britsti co by radoby " demokrate" kritisovali politiku Ceske vlady proti cikanum.Kdo si vzpomene ,jak v Kanada o nas mluvili v ramci cikanske populace ,dokonce americky senator se obul do Cechu ,jaci jsou to rassiste.
Takze,pokud vyleti do povetri obyvatel Londyna ,tak budem manipulovany politiky a mediema,ale ,co se stane ,az nejaky politik to zaplati svou kuzi v ramci sve vlastni hlouposti a skorumplovanosti,kterou provadel i proti varovnym hlasum,ze neumerna emigrace do Britanie se jim nemusi vyplatit,coz se deje a navic ,kolik rad dostala Jizni Afrika od Britu,jak maji zachazet s cernyma,Smithuv rezin v jeho "Rassisticke"Rhodesii,jaky pak tam maji "raj" dle britskych rad dnes?
Ted Britanie ma 1.6 milionu muslimu na svem uzemi,mnozi z nich jsou ze zemi ,ktere byli bombardovany "spojenci" na blbost,nebot ,ted maji nepritele doma ,ve svem vlastnim hnizde a Britove opousteji Britanii a stehuji se do Portugalska a jinam.
V Australii jsme dokonce za multikulturarismus vyznamenali in memorium byvaleho ministra emigrace a ted si delaji politici hlavu,jak zachazet s mulimy?Pan Whitlem zrusil "Rassistickou politiku" bile vlady ,sam nema PRAZADNE STAROSTI,NEKOLIKA NASOBNY PRIJEM ,DOZIVOTNI SOFER A SEKRETARKA A SPOUSTU JINYCH VYHOD a na vic ,stale ma pravdu.

62987

26.7.2005 3:30

Ja myslim, ze tyto nove radikalni strany

zap 70.?.?.?

at je to v Britanii, Nemecku, Cesku ci Bulharsku se dostavaji zcela zbytecne do problemu tim, ze to delaji prilis 'lacino'. Konkretne v tomto pripade BNP.

Totiz utocenim na viditelne mensiny vkladaji systemu do rukou zbran proti sobe. Namisto, zby se vyzivali v nakopavani Pakis, by meli nakopat do zadni casti jejich vladu. Nemeli by ji dat ani minutu oddechu a kritizovat ji za nepopularni opatreni. A tech je premiru dost. To by bylo daleko efektivnejsi.

63124

30.7.2005 5:46

Vse se da sikovne vyuzit,Israel vi jak jit na to,zejmena v cizich zemich,jako je Britanie

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Israel Warned UK About Possible Attacks <http://multigraphic.dk/lounge/wordpress/?p=1578>
Disgusting White House Meeting With Bush <http://multigraphic.dk/lounge/wordpress/?p=1563> »

Possible Links Between London Bombers and British Fascists Probed <http://multigraphic.dk/lounge/wordpress/?p=1579>
Some informed British sources believe that the recent London Transport bombings may have been the work of far right-wing British terrorists hoping to stir up tensions with the nation’s large Muslim population. There are several reasons for this belief, says the Wayne Madsen Report <http://www.waynemadsenreport.com/diplomatic/foreign.htm>:
One is that GCHQ and MI-5 intercepts of the communications of Muslim groups in Britain and abroad — groups suspected of ties to militants — revealed that targeted individuals and organizations were genuinely surprised at the London bombings. Another is the statement of former Metropolitan London police commissioner Sir John Stevens that the perpetrators were “almost certainly” British. Although many accused Stevens of stirring up racial tensions, he never referred to British Muslims. British Prime Minister Tony Blair ruled out any probe of the bombings claiming it would “distract” from the investigation.
Although U.S. and some British media were quick to point blame at Muslim terrorists, little has been mentioned about David Copeland who set off a nail bomb in the Admiral Duncan pub on Old Compton Street in London’s Soho in April 1999. The bomb killed three and injured 139. Copeland, a 22-year old electrical engineer and native of Hampshire, wanted to start a war against non-whites and homosexuals and believed he was a messenger from God. Copeland had a fascination for Adolf Hitler and dreamt of being an SS commander holding women sex slaves. Copeland was also charged with setting off nail bombs in an Afro-Caribbean neighborhood in Brixton and a Bangladeshi district in Brick Lane. The British police dismissed a claim of responsibilty for the Soho bombing by a fascist group called the White Wolves, emphasizing that Copeland acted alone. It is also significant that when he planned his terrorist bombings, Copeland worked as an electrician on the London Underground’s Jubilee Line extension project. Copeland was sentenced to six life terms in prison for the bombings.
There are reports that some members of British law enforcement and intelligence maintain a liaison with British fascist groups who are mainly centered in the Kentish Town neighborhood of north London, a neighborhood rife with Nazi posters, stickers, and graffiti. In addition to Kentish Town, Roetherhithe and Eltham in southeast London are bevies of fascist activities. British fascist groups include the British National Front, National Socialist Movement, and ex-members of Ulster paramilitary loyalist groups. Another fascist group, Combat 18, was established in 1992 as a security force for the National Front. It was later discovered that MI-5 had infiltrated Combat 18 to slip informants into loyalist paramilitary cells in Northern ...Kráceno (Editor)

63521

Tuto stránku navštívilo 6 178