Diskuze k článku
Britské vystřízlivění
Příspěvků 99
Uplynulo jen par dni, prakticky veskere "dukazy" spojeni jsou stale jeste na vode a hle - britske ministerstvo vnitra jiz vytahlo dokument ktery navrhuje docela tezkou totalitu pristehovalcum. A na kterem se pracovalo posledni 3 roky. A mluvci dokonce pripusti ze reakce na tento dokument pred atentaty by byla pravdepodobne velmi odmitava. (Ale ze s sebou hodili !)
Politicky korektni stupidita je vec jedna a o te se netreba bavit.
Ovsem jest treba se take ptat zda zavedeni velmi totalitni zpusoby kontroly jedne casti populace (znackonvani biometrickymi prukazy bez kterych imigrant nemuze nic, povina kauce a "revizni" data a podminky pobytu aby bylo mozno drzet imigranta v sachu, povinnost drzet cast vyplaty na urcenych uctech .... ) pak jen tak mimochodem nemuze byt snadno rozsiren na ten zbytek.
22.7.2005 1:01
Druhy utok zpackan, uvidime jak neuspech teroristu zduvodni nasi 'experti'..
Uz ted vidim ruzne machinace, ktere na nas budou valit nase zname firmy.
Tri naloze mely vybuchnout ve stejnej okamzik. Vybuchly jen jejich rozbusky. Nasi konspiratori- znalci to zduvodni tim, ze Anglicka vlada spolu s Izraelskou atd, chtela aby zustalo dost hmotnych dukazu, ktere by odvedly pozornost na bratry muhamedany.
Reknou ze uz se ozvaly verohodne hlasy (Iran), ktere zpochybnuji podil muhamedanu na utoku (masove vrazde) pred tydnem. I tenhle neuspech vyuziji ku svemu cili, uvalit to na zada britske, Izraelske a Americke vlady.
Podari-li se ci nepodari-li se utok (masova vrazda), vzdy to dokazou nasi konspiratori obratit ve svuj prospech.
Stay tuned!
22.7.2005 2:21
RE: Druhy utok zpackan, uvidime jak neuspech teroristu zduvodni nasi 'experti'..
Reakce na 62643
Zpravy jsou zatim docela rozporne. Jedny zdroje tvrdi, ze vybuchly jenom rozbusky, druhe ze bombicky byly mrnave.
Budto to skutecne byly jenom male bombicky (at uz kvuli tomu, ze mely mit efekt vicemene jen psychologicky, nebo kvuli tomu, ze jejich autori precenili jejich ocekavanou efektivitu), nebo jejich autori blbe uvarili tu brizantnejsi trhavinu, nebo udelali chybu v mechanickem usporadani rozbusek a vlastni naloze.
Navrhuji pockat na konkretnejsi informace.
I tenhle neuspech vyuziji ku svemu cili, uvalit to na zada britske, Izraelske a Americke vlady.
Taky to docela dobre mohla byt banda mistnich skinheadu, kterym by se moc hodilo postvat lidi proti mistnim Arabum.
Takova vec se muze hodit hodne subjektum rozlicne velikosti i geopolitickeho vyznamu.
Dotycne vlady se samozrejme milerady svezou, spolu s mnozstvim velkych i malych firem dodavajicich nejruznejsi sledovaci a databazova reseni; danovy poplatnik si prece milerad zaplati za svuj vlastni Panoptikon.
22.7.2005 2:36
RE: Druhy utok zpackan, uvidime jak neuspech teroristu zduvodni nasi 'experti'..
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 62643
Že by útok byl neůčinný se mi nezdá.
""Teroristé se snaží otřást vůlí svobodného světa tím, že zabijí nevinné lidi. Po dnešních explozích v londýnském metru to prohlásil americký prezident George Bush."" zdroj Novinky.cz
""Policie brzy začne v newyorském metru provádět náhodné kontroly osob, které při vstupu do metra s sebou mají batohy či tašku. Po dnešních explozích v Londýně to prohlásil starosta New Yorku Michael Bloomberg.""
zdroj Novinky.cz
22.7.2005 11:46
RE: Druhy utok zpackan, uvidime jak neuspech teroristu zduvodni nasi 'experti'..
Reakce na 62651
Plně poporuji záměr americké vlády zakázat výrobu batůžků.
Výrobce igelitových tašek
22.7.2005 15:22
RE: Druhy utok zpackan, uvidime jak neuspech teroristu zduvodni nasi 'experti'..
Reakce na 62710
Plně poporuji záměr americké vlády zakázat výrobu batůžků.
Výrobce igelitových tašek
Karel z Cech
Pane Karel.
Mate vy vubec respekt k lidskym zivotum?
Jeste vam nestaci to obrovske mnozstvi
zabitych, nevinych lidi ???
22.7.2005 17:32
RE: Druhy utok zpackan, uvidime jak neuspech teroristu zduvodni nasi 'experti'..
Reakce na 62725
Pane Karel.
Mate vy vubec respekt k lidskym zivotum?
Jeste vam nestaci to obrovske mnozstvi zabitych, nevinych lidi ???
Pane Dusan,
to, ze vy pres hromadu mrtvol nejste schopen ci ochoten videt paraziticke profitovani politiku (hlasy), korporaci (penize) i policie (pravomoci) na lidskem nestesti, neznamena, ze byt si toho vedom je neco spatneho.
Nejnovejsi zpravy: policie v newyorskem metru zacala "nahodne" prohledavat zavazadla cestujicich, a oficielni stanovisko je, ze pokud pri techto prohlidkach narazi na "kontraband", drzitel bude zabasnut - coz je z hlediska Ctvrteho Dodatku ponekud diskutabilni.
http://www.nytimes.com/2005/07/22/nyregion/22law.html
22.7.2005 17:50
RE: Druhy utok zpackan, uvidime jak neuspech teroristu zduvodni nasi 'experti'..
Karel Infeld Prachenský 194.?.?.?
Reakce na 62725
Vždyť to znáte, jak to zde chodí... v případě Iráku umírá nevinný a utlačovaný lid rukou okupanta, a v případě londýnských explozí se dokonce jisté soušce Daně nepozdává počet obětí a vůbec jí to připadá takové divné a slabé... Viníků, jak sleduju zdejší mudrce, je vícero: buď pejzatí, nebo Bush s Blairem, nebo nějací spiklenci New World Order ale kdepak islámští fanatici, to je moc jednoduché.
23.7.2005 9:09
RE: Druhy utok zpackan, uvidime jak neuspech teroristu zduvodni nasi 'experti'..
Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 62746
Ale ono to opravdu je jednoduché.Když to bouchá v Palestině,bude to bouchat v USA,GB atd.
Problém ale je v tom,že následná "válka" proti terorizmu je parádní obchod
pro politiky,banky,dodavatele vojenského materialu atd.Ale vlastně i pro pana Leho.Má přece práci.Tedy ani neni zájem odstranit příčiny muslimského terorismu.
Jak budete reagovat,když to bouchne v Pekingu a původci budou z Tibetu?Najednou budou mít lidé pochopení.....
25.7.2005 14:18
RE: Druhy utok zpackan, uvidime jak neuspech teroristu zduvodni nasi 'experti'..
Reakce na 62746
>Vždyť to znáte, jak to zde chodí... v případě Iráku
>umírá nevinný a utlačovaný lid rukou okupanta, a v
>případě londýnských explozí se dokonce jisté soušce Daně
>nepozdává počet obětí a vůbec jí to připadá takové
>divné a slabé... Viníků, jak sleduju zdejší mudrce, je
>vícero: buď pejzatí, nebo Bush s Blairem, nebo nějací
>spiklenci New World Order ale kdepak islámští fanatici, to je
>moc jednoduché.
No ,pokud začnete číst a trošku i přemýšlet o tom co je v příspěvku vlastně napsáno, možná to i pochopíte. Řešení -za vše může Islám je sice nejjednodušší, ale je vždy správné?
22.7.2005 2:54
Sledoval jsem to od prveho okamziku vysilani-panika ,strach a nejistota vladne Londynem
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Dojdeme k reseni,ze bude nejlepsi vystehovat vsechny Brity-bile , z Londyna a potom nastane pokoj,zustane tam jenom kralovna se svymi ,nekde uz cernymi strazemi,v ramci pokroku.
An Islamist Apology
by Daniel Pipes
New York Sun
. Leftists and Islamists opposed my appointment; one tactic they used was to try to get me to say things that would get me into trouble. And so it was that I was asked in April 2003 if I condoned the internment of Japanese-Americans during World War II. I avoided the question, saying I lacked the knowledge to reply.
Juan Cole of the University of Michigan seized upon this assessment and distorted it, alleging that I have "fond visions of rounding up Muslim Americans and putting them in concentration camps." To this inaccuracy, I immediately replied: "I am not calling for the internment of Muslims. I am calling for an ideological war on radical Islam and the understanding that Islamists are our enemy. I see anti-Islamist Muslims as critical to the war on radical Islam and far from wanting them interned, see their active participation as critical to winning the conflict."
But the cat was out of the bag. Now, 350 websites have repeated the falsehood that I want American Muslims in concentration camps. A cartoon even appeared in Islamist publications that has a caricature of me advocating "Muslim internment camps in the USA (the sooner the better)."
Dobre sledujte ,kterym smerem to potahneme,kterym smerem nas media a politici potahnou,kde nas chteji mit,jedinou zakonne povolenou nenavisti ,bude nenavist proti muslimum,toho se nebudou tykat ani kanadske zakony,jedinou nenavisti k trestani bude jako obvykle uz tradicni, antisemitismus ,coz mnozi rikaji ,ze to je nemoc ,takze ,ten muslimsky bacil nenavisti bude zcela jiny ,nez ten antisemiticky.
Myslim ,ze mlada generace se ma na co tesit.
Jaka to hypocrasy!
Dnes se v Toronte seslo asi 200 imanu a vydali spolecne komunike odsuzujici utoky na nevine lidi..
Proc ne drive? Proc ne hned po utocich na Ambasady, Americkej kriznik, WTC atd atd? Az ted si uvedomuji ze mohou byt vykopnuti ze zeme a zaradili zpatecku..
22.7.2005 3:36
RE: Canadsti imamove muhamedanu odsuzuji nasili!!!!
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?
Reakce na 62657
Pane Petře,
jestli nepřestanete s těmi neustálými projevy divoké rasové a náboženské nenávisti vůči všemu arabskému / muslimskému, tak vás začnu také cenzurovat. Už to přestává být zábavné. Jste jako gramofon s nakřáplou deskou hrající pořád totéž.
No,
ja se vsim co pise pan Petr Veliky rovnez nesouhlasim, ale na "divokou nenavist" jsou tady snad jini experti.
Krome toho, v tomhle prispevku ma Petr uplnou pravdu. Ti imamove cekali prilis dlouho na to, aby je nekdo mohl brat vazne.
Ted, kdyz jim hrozi vyhosteni ze zapadniho bahna a upadku jsou jejich argumenty a fatvy trochu prazdne. Sklizeji co zaseli.
22.7.2005 6:36
RE: Canadsti imamove muhamedanu odsuzuji nasili!!!!
Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?
Reakce na 62666
>Krome toho, v tomhle prispevku ma Petr uplnou pravdu. Ti imamove
>cekali prilis dlouho na to, aby je nekdo mohl brat vazne.
Islamsky svet 11/9 jednohlasne odsoudil. Nebylo treba aby se ta ci ona skupina nejak zvlast angazovala. Oficialni stanovisko bylo zcela jasne a vystoupeni nekolika imamu ty radikaly stejne tezko presvedci, takze se jedna pouze o jakesi nadstandartni gesto...
>Ted, kdyz jim hrozi vyhosteni ze zapadniho bahna a upadku jsou
>jejich argumenty a fatvy trochu prazdne. Sklizeji co zaseli.
Zadne vyhosteni jim nehrozi. Oni nic neudelali. A o tom co kdo zasel a co sklizi bych se s Vami velmi prel, kdyby to melo nejaky smysl...
>Krome toho, v tomhle prispevku ma Petr uplnou pravdu. Ti imamove
>cekali prilis dlouho na to, aby je nekdo mohl brat vazne.
>Ted, kdyz jim hrozi vyhosteni ze zapadniho bahna a upadku jsou
>jejich argumenty a fatvy trochu prazdne. Sklizeji co zaseli.
Plácáte nesmysly Kemo.
Bomby v metru, autobusu, na tržišti či kdekoliv jinde nerozlišují mezi muslimy, křesťany či jinými náboženstvími. Vybouchnou a zabíjejí všechny lidi v okolí a bez rozdílu.
Imámové, kteří vyhlásili fatwu, jsou normální lidé, kteří si dobře uvědomují nebepečí terorizmu a vlastní ohrožení.
Imámové, kteří vyhlásili fatwu, jsou normální lidé, kteří si dobře uvědomují nebepečí terorizmu a vlastní ohrožení.
Dana
Ne, nejsou normalni lide pani Dano.
>Imámové, kteří vyhlásili fatwu, jsou normální lidé,
>kteří si dobře uvědomují nebepečí terorizmu a vlastní
>ohrožení.
>
>Dana
>
>Ne, nejsou normalni lide pani Dano.
Podle čeho tak soudíte?
Kladu si otázku jestli jsem také rasista. Pokud je někdo obeznámen s Koránem, tak tam vidí jasně nesmiřitelnost vůči ostatním náboženstvím a lidem. Jak mohou imánové hlásat lásku a toleranci. Buď nám lžou, nebo jsou špatní muslimové a nedodržují súry Koránu. Kde je tedy pravda ? Nevzpomenu si teď na přesnou citaci, ale je tam psáno, že nevěřícímu psovi můžeš lhát, slibovat co chceš a stejně to nemusíš splnit, protože k pravdě tě zavazuje pouze Aláh a bratři (tedy mohamedáni). Vysvětlí mně to někdo, asi jsem moc jednoduchý ale principielně k muslimům nemám důvěru, jsou totiž nevypočitatelní.
22.7.2005 7:39
RE: Jsem také rasista ?
Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?
Reakce na 62683
ne, jste xenofob jak vysitej!
Možná jsem xenofob, to však neřeší, co je psáno v Koránu. Jsou tři možnosti:
1. věřící který si upravuje pravdu Koránu k obrazu svému
2. věřící který vědomně lže
3. věřící který nezná Korán
Tak jak to je?
22.7.2005 17:59
RE: Jsem také rasista ?
Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 82.?.?.?
Reakce na 62714
>Možná jsem xenofob, to však neřeší, co je psáno v Koránu.
>Jsou tři možnosti:
>1. věřící který si upravuje pravdu Koránu k obrazu svému
>2. věřící který vědomně lže
>3. věřící který nezná Korán
>Tak jak to je?
Vsechny odpovedi jsou mozne a to jste zdaleka nevycerpal vsechny moznosti. Jenom bych to nevztahoval pouze na verici. Vymente slovo verici za neverici a hned muzete ukazovat prstem na druhou stranu barikady...
Pane, ideální by bylo, kdyby jste si Korán prostě přečetl, co jiného Vám říci. Nikdy netvrďte kategoricky že nikdy !
Když si jej budete číst, tak skutečně tam budou občas docela krvelačná prohlášení. Ale pozor ! To nemůžete číst jako aktuální zprávu v novinách o nějaké události ze včerejška. Musíte přemýšlet v kontextu té doby a místa, tehdejších zvyků a znalostí světa atd.. Mohu Vám ale slíbit,že se při čtení budete smrtelně nudit, pokud jste pravidelným čtenářem Bible a již jste si na krvelačnost v Bibli zvyknul.
Islám je jednoznačně mírumilovný a je to tolerantní náboženství, pokud jej budete porovnávat s křesťanstvím, o tom nejsou žádné pochyby u normálních lidí.
poznámka: Za normální lidi považuji ty lidi, kteří své názory opírají o skutečné znalosti, nabyté a prověřené z více zdrojů, nikoliv pouze z propagandistických příruček. (nebudu nikoho jmenovat, kdo takový není ) Normálního člověka poznáte tak, že když diskutuje, nepodobá se to zadrhnuté gramodesce.
22.7.2005 23:26
RE: Jsem také rasista ?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?
Reakce na 62753
Proboha už přestaňte s těmi nehoráznými plky o mírumilovnosti islámu a přečtěte si něco málo o historii jeho "mírumilovné" expanze, úplně stačí řádění UCK v Kosovu. Vy jste asi takový povedený týpek jako ten, který psal na islamwebu.cz, jak muslimové mírumilovně šířili svoji víru, ale z bezpečnostních důvodů ve větších ozbrojených skupinách, které se neinformovanému mohly jevit jako armády. Těm , kdož nepřijali novou víru s nadšením, bylo pak uloženo vyšší zdanění, aby si mohli stále připomínat, že jim bylo nabídnuto dobrodiní islámu a oni jím opovrhli.
takhle "mirumilovna" expanze krestanstvi ohnem a mecem?
Pane/paní anonymní, píšete
Proboha už přestaňte s těmi nehoráznými plky o mírumilovnosti islámu a přečtěte si něco málo o historii jeho "mírumilovné" expanze, úplně stačí řádění UCK v Kosovu. Vy jste asi takový povedený týpek ...
A já Vám odpovím takto :
Proboha, už přestaňte s těmi nehoráznými plky a přečtěte si něco málo o historii, protože jste si doposud asi přečetl nanejvýš návod na použití na toaletním papíru. A až si to doopravdy nastudujete, pak se můžete pokochat tím, co jste napsal a tiše se stydět.
Mimochodem, Vám vadí a operujete s následky, které naše civilizace vyvolala svou hrabivostí a bezohledným vyhlazováním a útlakem jiných kultur. Pane ! Blbost odkvetla a teď přichází plody !!
A Vám se to nelíbí ? Taky jste si v minulosti nakradl a teď už by jste pro změnu potřeboval fungující policii, aby Vás chránila ? Co se stalo, se již neodstane, pane. I kdyby jste tady kázal nevím co, řeknu to obrazně - teď jste dostal podtržený a sečtený účet - račte platit !! Kípsmajlin ..
>Proboha už přestaňte s těmi nehoráznými plky o
>mírumilovnosti islámu a přečtěte si něco málo o historii
>jeho "mírumilovné" expanze, úplně stačí řádění UCK v
>Kosovu. Vy jste asi takový povedený týpek jako ten, který
>psal na islamwebu.cz, jak muslimové mírumilovně šířili
>svoji víru, ale z bezpečnostních důvodů ve větších
>ozbrojených skupinách, které se neinformovanému mohly jevit
>jako armády. Těm , kdož nepřijali novou víru s nadšením,
>bylo pak uloženo vyšší zdanění, aby si mohli stále
>připomínat, že jim bylo nabídnuto dobrodiní islámu a oni
>jím opovrhli.
UCK byla horda krvežízivých primitivních lumpů, kteří si díky válce mohli dovolit beztrestně loupit , vraždit a terorizovat jiné lidi.
Normálního člověka poznáte tak, že když diskutuje, nepodobá se to zadrhnuté gramodesce.
Jé,to mně někoho připomělo !(Hlavně ale nejmenovat!)
Jinak padám do lesa na hříbky.Rostou jak blbý.Je toho potřeba využít - co když nám nějaký ten délesloužící četař zmáčkne ten červený čudlik. No,potom by možná rostly ještě víc,ale zároveň by mohly i svítit,což by s jejich poživatelností nemuselo dopadnout nejlépe!
22.7.2005 8:15
RE: Canadsti imamove muhamedanu odsuzuji nasili!!!!
Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 62658
jestli nepřestanete s těmi neustálými projevy divoké rasové a náboženské nenávisti vůči všemu arabskému / muslimskému, tak vás začnu také cenzurovat. Už to přestává být zábavné. Jste jako gramofon s nakřáplou deskou hrající pořád totéž
------------------------------------------------------------------------
proč to necharakterizovat jednoduše a přesně.Divoký antisemitismus.
>jestli nepřestanete s těmi neustálými projevy divoké rasové
>a náboženské nenávisti vůči všemu arabskému /
>muslimskému, tak vás začnu také cenzurovat.
>proč to necharakterizovat jednoduše a přesně.Divoký
>antisemitismus.
Projev nabozenske nenavisti vuci vsemu arabskemu-muslimskemu je podle vas pane Vratislav antisemitismus a jeste ke vsemu divoky. Nestacim opravdu zasnout nad vasimi moudrymi a jednoduchymi charakteristikami.
24.7.2005 19:05
RE: Canadsti imamove muhamedanu odsuzuji nasili!!!!
Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 62853
Židé jsou Semité, Arabové jsou Semité a tak je nutno udělat v pojmosloví pořádek ne?
Navrhl jsem kritiku židů a vlastně potažmo politiky USA označovat za:
Ostrý antisemitismus
a
kritiku Arabů za :
Divoký antisemitismus
Vadilo by Vám to?
>Židé jsou Semité, Arabové jsou Semité a tak je nutno udělat
>v pojmosloví pořádek ne?
>Navrhl jsem kritiku židů a vlastně potažmo politiky USA
>označovat za:
>Ostrý antisemitismus
>a
>kritiku Arabů za :
>Divoký antisemitismus
>Vadilo by Vám to?
Ale vubec ne, pane Vratislav, ja uz ani poradne nevim kdo je zid, kdo arab, a kdo anglican. To jestli nekomu prilipnete na sako hvezdu, nebo pulmesic, to muj zivot az tak zasadne nezmeni.
Pane Stwora, na tom posledním příspěvku od Petra Velikého nenalézám žádné projevy divoké rasové a náboženské nenávisti. To co prohlásil je, bohužel, pravda pravdoucí. Opožděně muslimští klerikové ve VB, USA a Kanadě vyhlašují ty různé fatwy, na které se fanatičtí stoupenci islámu stejně, s odpuštěním, vyserou (viz to neustálé vraždění Iráčanů přes veškeré ty fatwy iráckých kleriků). Pokud má pan Petr Veliký v genech svého prapředka cara Petra Velikého, pak bych se ani nedivil, že nemá rád islám. Teprve za Petra Velikého byla mať Rossija osvobozena od Tatarů a částečně i Turků. Jablko od stromu nikdy daleko nepadá. Mimochodem existuje seznam potencionálních koncentračních táborů na území USA, ale máme je i v Kanadě, kam v případě nutnosti budou, (podobně jako Japonci, Němci a Italové za 2. světové války), muslimové a jiné nežádoucí živly umístěni.
Mimochodem existuje seznam potencionálních koncentračních táborů na území USA, ale máme je i v Kanadě, kam v případě nutnosti budou, (podobně jako Japonci, Němci a Italové za 2. světové války), muslimové a jiné nežádoucí živly umístěni.
To Vam skutecne prijde NORMALNI, ze existuje seznam potencialnich koncentracnich taboru?Dalsiho komentare se v teto otazce radeji zdrzim, protoze me napadaji same hrube urazky.
V pripade jake nutnosti?
V cem se soucasne atentaty lisi od mnoha podobnych v minulosti(IRA apod.)?
Mimochodem, vzpominate si jeste na "hrebikovou bombu" na Staromestskem namesti?
Navic, stale neni jasne, kdo a proc ...tak bych se snad radeji zdrzel predcasnych unahlenych zaveru.
A Vám přijde normální, když se někdo omotá výbušninou a odpálí se v autobusu ?
Internační tábory - to určitě není normální - zatím.
Možná se dočkáme časů, kdy se jim už divit nebudete.
Zatím jsou to jen seznamy.Možná platí"Kdo je připraven není překvapen"
Ano, pane Šajtánek, připadá mi to úplně normální, je to v duchu hesla J. Bakera, bývalého US Secretary of State, který byl vždy zastáncem principu 5 Pé, totiž Proper preparation prevents poor performance, už i skautíci vždy říkají "Buď připraven".
V případě jaké nutnosti? v případě, že tyto atentáty budou pokračovat a všechny stopy povedou k muslimům. V takovém případě nutnosti.
Pokud jde o hrubé urážky, radím Vám, abyste byl velice opatrný, mohl bych se s Vámi jednou setkat a fyzicky pozměnit Váš obličej způsobem, který by se nelibil ani Vám ani Vaši ženě, tak jak se to dodnes dělá v Kurdistánu, a věřte mi, bolí to a špatně se to hojí.
Kdy a kde? Uz se tesim.
>Pokud jde o hrubé urážky, radím Vám, abyste byl velice
>opatrný, mohl bych se s Vámi jednou setkat a fyzicky pozměnit
>Váš obličej způsobem, který by se nelibil ani Vám ani Vaši
>ženě, tak jak se to dodnes dělá v Kurdistánu, a věřte mi,
>bolí to a špatně se to hojí.
No vy musite byt ale ubozak... Takhle jsme se bavili v 16 letech...
To uz i sgt. eho je inteligentnejsi (byt obcas pripomina poskozenou gramodesku) nez jak jste se prave projevil vy.
Nemam rad lidi, co vyhrozuji reknu vam to uprimne!! Takze zkuste se zamyslet a pouzivat hlavu nez si sednete ke klavesnici. Pripadne to prolozte cokoladou.
Ma reakce zmizela, pravdepodobne diky vypadku.
Kdy a kde? Bude mi potesenim.
23.7.2005 4:27
RE: Canadsti imamove muhamedanu odsuzuji nasili!!!!
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Reakce na 62723
Dve zpravy za pozornost:Many leading Soviet-era players were Jewish, including Garry Kasparov, officially the highest-ranked in the world but now retired. The intense competition created a "them and us" division between Jewish and non-Jewish players, who include Spassky. Although this is the first time that Spassky has given vent to anti-Semitic feelings in public, Fischer - whose parents were, in fact, Jewish - has frequently exposed himself as a Holocaust denier and anti-Semite.
In an interview in 1999, he said that Jews were "criminals, parasites, liars and thieves" and described America as a "farce controlled by dirty, hook-nosed, circumcised Jew bastards."
------------
A federal court trial, alleging that the Orthodox Jewish owners of a Pico-Robertson building evicted a tenant because he shared his apartment with a non-Jew, is scheduled to open in Los Angeles next week. Braum acknowledged in the deposition that he asked Hutson-Montroy if he was Jewish. Braum told The Journal that he couldn’t believe that an Orthodox Jew would room with a non-Jew.
“If he brings in one McDonald’s sandwich, Stein cannot eat there anymore,” Braum said, referring to kosher dietary restrictions.
On Sept. 25, 2003, Braum’s message on Stein’s answering machine referred to Hutson-Montroy three times as a “goy.”
“Are you there? Are you moved out? Why? What kind of benefit do you get in giving this apartment to a goy?” Braum asked in the message, which Stein saved.
Days later, the eviction notice arrived.
Myslite ,ze budou ty koncentraky pro vsechny s tou nenavisti separovane ,jedny pro muslimy a druhe pro zidy?
Nakonec ,proc neudelat koncentrak pro politiky ,co nam sem natahali jak mulimy ,tak ty zidy?
BTW, pane Stwora, znám jeden gramofon, také již trochu nakřáplý, ale dobře naolejovaný, který v případě "útoku" na našince, začne okamžitě hrát pořád to samé,(a, věřte mi, pane Stwora, není to tango hrané orchestrem Gejzy Dusímsa "Keď ma opúšťá slovenský námorník", je to to staré a neměnné "Holo, holo, holo, holo....". No, popravdě řečeno, jak by řekl pan Jiří Kraus (pořad ČT1 "Uvolněte se, prosím" nehrajte to, když to tak dobře vynáší. Tento příspěvek nenaplňuje skutkovou podstatu trestného činu hanobení rasy, národa či přesvědčení podle paragrafu 198 (článek 1,2), paragrafu 198a (článek 1,2,3) trestního zákona České republiky ani trestný čin ohrožování života pod vlivem návykové látky, paragraf 187, 188, 188a trestního zákona České republiky a tudíž nebyl spáchán žádný trestný čin. Doufám, že oceníte jak jsem si vzal k srdci Vaši poznámku o "čtení a "psaní" mezi řádky", pokud se tedy rozhodnete v rámci politické korektnosti (you have to cover your ass, too, I understand) tento příspěvek uveřejnit.
Kanada je, pokud vim, stale soucasti Commonwealthu, je stale alespon formalne svazana s britskou korunou. V arabskem svete to plati za mnohem dulezitejsi vazbu - proste citi, ze udalosti v Anglii se jich dotykaji mnohem vice nez udalosti v cizich statech. Neberou Anglii jako uplne cizi stat - prave diky kralovne.
Myslete si o tom co chcete, ale mnoho kanadskych muslimu se stale citi byt poddanymi (to je hnus v dnesni "spravedlive" dobe, co) anglicke kralovny. A hadejte, kde jsem na to asi tak prisel...
(Pochopitelne pres manzelcinu cast rodiny, maji pribuzne i v Kanade.)
A ve finale, klidne priznavam, ze podle me je nejlepsim statnim zrizenim prave konstitucni monarchie.
"Myslete si o tom co chcete, ale mnoho kanadskych muslimu se stale citi byt poddanymi (to je hnus v dnesni "spravedlive" dobe, co) anglicke kralovny."
No tak to jej jen a jen jejich problém
A ve finale, klidne priznavam, ze podle me je nejlepsim statnim zrizenim prave konstitucni monarchie.
Velka Britania sa dnes da asi tazko povazovat za naozajstnu konstitucnu monarchiu. Kralovna ma len formalne pravomoci podobne ako prezident v parlamentnej demokracii. V konstitucnej monarchii by mal mat monarcha vykonnu moc ale mal by sa riadit ustavou. V UK ma evidetne vykonnu moc vlada a parlament.
Inac, vzdy sa cudujem ludom ako vy, ktori si sice uvedomuju, ze sucasny system uz zlyhava, ale z nejakych pricin ho nechcu nahradit novym, ale starym, ktory bol prezity uz davno...
Nazyvat Monarchii prezitym systemem, no , nerekl bych. A pokud si mam vybrat mezi necim novym, treba nedej boze NWO a Monarchii, radeji zvolim nekolika staletimi proverenou Monarchii...
Jinak s tou Anglii je to bohuzel pravda, jinak by asi nebylo zadneho jejiho angazma v Iraku a ani bomb v Londyne... Tady vidite, jak to vypada, kdyz si clovek z lidu (premier) hraje na vladce zeme...
>Az ted si uvedomuji ze mohou byt vykopnuti
>ze zeme a zaradili zpatecku..
Také je to proto, že jejich kamarád Clinton už není na trůnu. Clinton byl prezident, u kterého si byli jistí, že neudělá žádná tzv. "kontroverzní" rozhodnutí, jelikož on byl v úřadu pro něco jiného než pro blaho země. Pro něj byly pařby v Bílém domě, hraní golfu a muchlování se s Monikou daleko důležitější, než nějaká politika...
Pro něj byly pařby v Bílém domě, hraní golfu a muchlování se s Monikou daleko důležitější, než nějaká politika...
Porovnejte vykon americke ekonomiky a rust jejiho zahranicniho dluhu, vydaje na zbrojeni, napeti v mezinarodnich vztazich, kurz dolaru, a pro dorovnani jeste treba kolik Iracanu melo praci a funkcni vodu a elektrinu doma, za Clintona a ted.
Neni nahodou pro planetu i pro USA lepsi, kdyz prezident misto dobyvacnych valek chlasta, hraje na saxofon a prefikava praktikantky? Ty vecirky byly pro danove poplatniky urcite lacinejsi, nez soucasne Poustni Dobrodruzstvi.
Porovnejte vykon americke ekonomiky a rust jejiho zahranicniho dluhu, vydaje na zbrojeni, napeti v mezinarodnich vztazich, kurz dolaru, a pro dorovnani jeste treba kolik Iracanu melo praci a funkcni vodu a elektrinu doma, za Clintona a ted.
Clinton nemel s americkou ekonomikou nic spolecneho krome toho, ze v te dobe v americe zil.
Porovnejte vykon americke ekonomiky a rust jejiho zahranicniho dluhu, vydaje na zbrojeni, napeti v mezinarodnich vztazich, kurz dolaru, a pro dorovnani jeste treba kolik Iracanu melo praci a funkcni vodu a elektrinu doma, za Clintona a ted.
----------------------------
Clinton nemel s americkou ekonomikou nic spolecneho krome toho, ze v te dobe v americe zil.
---------------------------- reakce 68
Proboha, o čem to mluvíte ? Reagujete na něco a patrně jste to ani nečetl, na co jste vlastně reagoval ?
Proboha, o čem to mluvíte ? Reagujete na něco a patrně jste to ani nečetl, na co jste vlastně reagoval ?
Clinton prisel do White House v dobe, kdy cyclus americke ekonomiky byl v up-swing. Kdyz odchazel, tak uz to slo dolu. Clinton se nijak nicim nepricinil o ekonomiku. Mimo jine, v USA jsou tri vetve vlady. Zadna z tech vetvi jako samotna nemuze ovlivnit nic bez spoluprace tech dalsich dvou. Petre, bezte radsi na hribky. Prej rostou.
Proč něco podobného nenapíšete Lehovi, vždyť já to samé, co teď Vy říkáte, taky říkám celou dobu, akorát jinými slovy a kultivovaněji. A Vy jste mi za to pořád "nadával", že tomu nerozumím. A zase mě teď posíláte na hříbky ?
Vždyť tady skutečně není řeč o tom, jaký je který president v USA ekonomem. Ten člověk je totiž pouze stafáž systému, který si hrdě říká demokracie. A Vy tady budete plácat cosi o demokracii a svobodě a zřejmě jste zrovna asi nyní dohlédl na špičku vlastního nosu. Teď jste se totiž zrovna vylátl. Ale zdaleka ne poprvé.
Pane, nemůžete si říkat co chcete a mít stále pravdu, prostě ...
>Porovnejte vykon americke ekonomiky a rust jejiho zahranicniho
>dluhu, vydaje na zbrojeni, napeti v mezinarodnich vztazich, kurz
>dolaru, a pro dorovnani jeste treba kolik Iracanu melo praci a
>funkcni vodu a elektrinu doma, za Clintona a ted.
>----------------------------
>
>Clinton nemel s americkou ekonomikou nic spolecneho krome toho,
>ze v te dobe v americe zil.
>---------------------------- reakce 68
>
>Proboha, o čem to mluvíte ? Reagujete na něco a patrně jste
>to ani nečetl, na co jste vlastně reagoval ?
Tvrdit, že Clinton se zasloužil o růst hospodářství je to samé jako tvrdit, že američtí prezidenti v době průmyslové revoluce se nějakým způsobem o tuto revoluci zasloužili, tj. nějakým způsobem se zasložili o stavbu železnic, rozvoj těžkého průmyslu, atd. To je samozřejmě nesmysl a tvrzení, že Clinton se zasloužil o ekonomický růst v 90. letech je levičácký lunatismus. O hospodářský růst se zasloužili lidé jako Bill Gates a jemu podobní a ne žádný prezident. Jestli on se zasloužil o růst tak také mohl za hospodářskou krizi, která pak následovala. Vinit za krizi Bushe, krizi, která začala už za clintonovy vlády je další pitomost a módní propaganda pomatených levičáckých medií...
Když Žid, tak demokrat
Politika amerických prezidentů uplynulých dekád byla výrazně pro-izraelská. Z dnešního pohledu se může jevit Clintonova politika jako nejvíce vychýlená směrem k palestinské straně. To je ale do určité míry iluze, neboť tehdejší izraelské politické špičky zaujímaly rovněž postoje dost odlišné od dnešních. Je také faktem, že prezidenta Clintona volilo v 90. letech kolem 80 procent amerických židovských voličů, zatímco jeho konkurenty George Bushe staršího a Rosse Perrota pouhých 10 procent! A to má velká část americké židovské komunity velké sympatie pro Izrael.
26.7.2005 16:29
RE: "leho", vaše nenávist ke Clintonovi, ma vaše protižidovské pozadí
Reakce na 62804
Ma to koreny v minulosti mezi republikanske wasp ( nevim jak se to presne pise, snad to je dobre) totiz nedalo tak lehce proniknout.
Nase systemova administratorka vzdy rikala, ze dobry spravce site se pozna podle toho, ze si v praci muze v klidu cist noviny a pit kafe. System mu bezi pekne sam, bez problemu a nikdy neni dobre do nej moc sahat, kdyz tak lehce posoupnout, ale zadne prudke zasahy, pak se to vzdy posere...
Clinton to zrejme take vedel a tak do toho moc nehrabal a ono to docela fungovalo. Bush si hraje na nejvyssiho, hrabe se v cem nema a cemu nerozumi a vysledek vidi kazdy...
Proc mi porad ten Bush pripomina Joe Zahradnika? (Nevim, kdo to napsal, ani kdo to zfilmoval, jednou jsem ten film videl a porad si ho vybavuji. Rekl bych, ze na mladeho Bushe sedi perfektne...)
Nase systemova administratorka vzdy rikala, ze dobry spravce site se pozna podle toho, ze si v praci muze v klidu cist noviny a pit kafe. System mu bezi pekne sam, bez problemu a nikdy neni dobre do nej moc sahat, kdyz tak lehce posoupnout, ale zadne prudke zasahy, pak se to vzdy posere...
Clinton to zrejme take vedel a tak do toho moc nehrabal a ono to docela fungovalo. Bush si hraje na nejvyssiho, hrabe se v cem nema a cemu nerozumi a vysledek vidi kazdy
Mozna by jste se mel zeptat vasi systemove administratorky na system vlady v USA. Az tomu budete rozumet, tak mozna prestanete sermovat s Clintonem a Bushem.
Zkuste mi ho vysvetlit vy... Treba z toho vypachejte clanek. Bylo by zajimave dozvedet se, jak to podle vas v te "Emerice" chodi...
Urcite zde najdete spoustu ctenaru, kteri se pak k clanku jiste radi vyjadri v diskuzi...
Zkuste mi ho vysvetlit vy... Treba z toho vypachejte clanek. Bylo by zajimave dozvedet se, jak to podle vas v te "Emerice" chodi...
Urcite zde najdete spoustu ctenaru, kteri se pak k clanku jiste radi vyjadri v diskuzi...
V te "Emerice" to nechodi podle mne. Clanek, ani vysvetleni vam tady neposkytnu, protoze se nechci vystavovat zlosti zdejsich "Emericobijcu." Je ale ve vasem vlastnim zajmu, pokud chcete mluvit o politice a vlade USA, aby jste se v tom vzdelal. Pokud to tak neudelate, tak o tom nemluvte, protoze delate ze sebe ignoranta.
Ale copak, bojite se jit "s kuzi na trh"? Ale schovat se za nick (navic ciselny) a pekne poucovat, co a jak je, to by vam slo...
Ja to myslel vazne, popiste system americke vlady, od nejmensich urednicku az po prezidenta. Systemy voleb, organizacniho pavouka, atd. proc se bojite, pokud to bude faktograficky spravne, nikdo vam jiste nic nevytkne, pripadne ho budete moci umlatit argumentama...
Ale copak, bojite se jit "s kuzi na trh"? Ale schovat se za nick (navic ciselny) a pekne poucovat
Pane Misu (jiste vase prave jmeno), ja nepoucuji. Ja vam radim, aby jste se vzdelal o vecech, o kterych chcete psat. Ja jsem vam odmitnul neco psat, protoze je pro vas snadne si cokoliv najit na internetu, cimz se vyhneme nejakemu narceni, ze je to "podle mne," ze mam v necem chybu, nebo dokonce sprostych vypadu od nekterych zdejsich prispevatelu. Na to mam svoji kuzi moc rad, nez abych si tady po ni nechal slintat. Jasne?
Bylo mi poraděno, rád to pošlu dále !
V jedné bouřlivé diskusi právě s Vámi (vynadal jste mi, že Americe nerozumím - ni Ň) jsem od jedné paní tady v diskusi dostal tip na dobrou knihu - "Demokracie v Americe" autora Alexis de Tocqueville. Tedy asi by jste ani nemusel "nosit kůži na trh" - stačí doporučovat tuto knihu. Má to ale jednu drobnou chybičku !
Pan Alexis de Tocqueville to jaksi nestihl a již "nekonzultoval" s dnešní americkou administrativou a tedy to namá autorizováno pro dnešní dobu. On si totiž dovolil kromě neustálé chvály americké demokracie a systému vlády i několik nevhodností.
Totiž - on byl tak nadšený americkou demokracií a systémem vlády, že zbytečně iniciatívně tam zmiňuje i symptomy, ukazující na zhroucení systému demokracie. A co čert nechtěl - ty symptomy se jaksi poslední dobou množí v praxi ... doporučuji přečíst, bohužel je to dosti obtížně stravitelný text.
V jedné bouřlivé diskusi právě s Vámi (vynadal jste mi, že Americe nerozumím - ni Ň)
Pane Gejdos, to jsem nebyl ja. Ja nepouzivam vyraz "ani N." Obratte se na nekoho jineho.
Jinak knih o Americe je spousta. Ja nedoporucoval knihu nejakeho USAfila, nebo USAbijce. Ja doporucuji si vygooglovat veci o systemu. Bez nejakeho subjektivniho zabarveni. A jak jsou hribky? Prej rostou jak blby podle Nostrodomusa.
Zatim na vas nikdo neslinta, takze voco kraci pane Anonym. Dejte si nicka treba ucitel, pokud budete chtit a ukazte nam, co to je vzdelani!
Zatim na vas nikdo neslinta, takze voco kraci pane Anonym
A to jenom proto, ze si tady na to musi clovek davat pozor.
>Zatim na vas nikdo neslinta, takze voco kraci pane Anonym. Dejte
>si nicka treba ucitel, pokud budete chtit a ukazte nam, co to je
>vzdelani!
__________________________________________________
Pane Bartosek, dovolte mi, at Vam predstavim pana, pod vytetovanym cislem "68". Drive se podepisoval nickem "Brnak" a asi po nekolika neuspesich s jinymi nicky, zustal jen u cisla "68". Tento pan "68", strasne rad POUCUJE sve oponenty. Ale, velkym problem je, ze se sam neda !! poucit. Stale jen mele tu svou .......
>
>V te "Emerice" to nechodi podle mne. Clanek, ani vysvetleni vam
>tady neposkytnu, protoze se nechci vystavovat zlosti zdejsich
>"Emericobijcu." Je ale ve vasem vlastnim zajmu, pokud chcete
>mluvit o politice a vlade USA, aby jste se v tom vzdelal. Pokud
>to tak neudelate, tak o tom nemluvte, protoze delate ze sebe
>ignoranta.
Šedesátý osmý profesore, tak vy už jako RSDr.Lojzodušan umlčujete jakoukoliv kritiku bušistánského Führera a jeho vlády? Jak si spasitel počíná přece všichni vidíme na událostech v celém světě. Jako slon v porcelánu. Kam šlápne, tam sto let tráva neporoste. A navíc získává přívržence američanům. Každý, komu bušistická žoldácká směčka zabije příbuzné se s vřelostí na kteréhokoliv američana vrhne a podřízne mu krček. Za to, co se dnes děje v Británie v Egyptě a jinde poděkujte Bušíkovi. Teroristům nejde o nějakého Čecha, ale jejich útoky jsou namířeny proti strejčkovi Samovi a jeho pohůnkům. Bušík na dovolenou do Egypta nepojede. Tak to odnášejí prostí občané.
Za to, co se dnes děje v Británie v Egyptě a jinde poděkujte Bušíkovi.
Rakosnicku, ted jsem se docetl, ze Bush muze za upaleni Jana Husa.
"Akce a reakce", plne souhlasim s panem Karlem z Cech. Nebyt teroru vychazejiciho z Bileho domova, pod rouskou "demokracie", nebylo by dnes pumovych atentatu. Jako vzdy a znovu: "akce" - z Bileho domova a "reakce" - pumove atentaty po celicke nasi mile planete Zemi ...... sakrys a kdo zase dava prikazy a snad i "pratelske" rady tomuto Bilemu domovu ??
Plne souhlasim pane Lev. Akce WTC, akce Cole, akce ambasy v SAR, Africe, reakce Afganistan, Irag.
Akce WTC, akce Cole, akce ambasy v SAR, Africe, reakce Afganistan, Irak.
Nekdo desitky let stoural do vos, a ted breci, ze ho parkrat popichaly.
Nebyly ty akce tak trochu reakce? Nasledovaly po desetiletich velmocenskych hratek, dosazovani spratelenych diktatoru do strategicky vyznamnych zemi tretiho sveta, a utiskovani jinych zemi, ktere byly politicky nepohodlne (ilustrativni priklad je doporuceni Williama J. Caseyho (nekdejsiho reditele CIA) contras k utoceni na mekke civilni cile v Nicaragui, za ucelem podlomeni pozice Sandinistu, jez se znelibili svrzenim nedemokraticky dosazeneho Somozy). Zdroje[1] uvadeji 30,000 mrtvych jenom v Nicaragui, a dalsich 80,000 v El Salvadoru. A to jsou jenom dve zeme z mnoha. 110,000 mrtvych diky mocenskym hratkam. A pak brecite kvuli par desitkam tady nebo tam (Cole a ambasady) - i tech plusminus dva a pul tisice je proti 110,000 jako kdyz plivne do Stromovky, a to umyslne zanedbavam "mekke cile" a "vedlejsi skody" z Blizkeho Vychodu.
Jenom abyste videl veci trochu v perspektive.
[1]http://www.addictedtowar.com/Shocked.and.Horrified_9.15.2001.htm
Mare sanci nas nevzdelance smest urcite ve vasem pripade drtivou argumentaci. Tak do toho!!
je blázen.Oni nemusí s jinověrci mluvit pravdu. Lžou programově a imámové obzvlášť. Už někdo slyšel o musulmanech, kteří by sami udali nebo chytili nebo potrestali teroristu?
DOKTOR SLÁDEK MĚL VŽDYCKY PRAVDU PROSIMVÁS PŘEČTĚTE SI JEHO ČLÁNEK NA WWW.POLITIKON.CZ A DOUFÁM ŽE TO NEBUDETE CENZUROVAT ETN ODKAZ JESTLI STE DEMOKRATI!!! http://www.politikon.info/index.php?option=com_content&task=view&id=1237&Itemid=8
Jak jednoduche.
Ono se nejak zapomina, ze neni imigrant jako imigrant. Rikat, ze muslim a brit nejde dohromady, to uz je i na me hodne demagogie.
Ale co...ono hazet vsechny do jednoho pytle je prece tak jednoduche, ne-li to nejlehci. Ale je to taky hodne hloupe mysleni.
A podle me je to predevsim prave hloupost a je jedno jestli vase ci tech fanatiku, co se odpalili, ktera nici tento svet...
Takový názorový posun je velkým trnem v oku politické reprezentace. Vůdce konzervativců Michael Howard v parlamentu emotivně prohlásil, že „kdo vhodí kámen do okna mešity, je nepřítel nás všech.“
Toto je velmi zaujimavy vyrok M.Howarda, hlavne ked uvazime, ze kym Howard je:
Séf Konzervativní strany Michael Howard, ktery na první pohled pusobí tak britsky, pochází z zidovské rodiny z Rumunska.
zdroj BL 15.07.2005
Neni nad to podivat se na problem sem tam z etnickeho hlediska, pak se casto veci dostavaji do logickych souvislosti. Kdo by rekl, ze pan Howard bude tak odporny xenofob.
...dneska rano v londynskem metru zastrelila policie udajneho teroristu.
Nemel batuzek, ale podezrele tlustej kabat a vypadal asiatsky.
A USA prodlouzily platnost Patriot Act o deset let.
Tak ceho se bojime, vsechno maji pod kontrolou, ne?
Ze bychom se bali te "kontroly"? Neeee...
23.7.2005 4:50
V celku v celem problemu neni rasismus ,ale lidske vztahy prosazujici domaci pravo.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Jsem uz nejaky tenpatek v Australii a jako remeslnik jsem prolezl kde ,co a reknu Vam ,za desitky roku zkusenosti a styky s lidmi jsme nasel ,ze Iracne nenavidi Poms-Brity,za to ,co jim kdysi udelali,Skoti ,jakby smet,ale v pomeru k asiatum se prohlasi jednote za Brity,takovy Indove ,to je stovky kast ,ktere se nenavidi,hodne lidi nenavidi Nemce a Australani jim to obcas davaji na vedomi,mnozi ,kdysi zijici v ruskem vlivu ,take nenavidi Rusy,proste tezko najdete nekoho ,kdo nekoho nenavidi a naopak zase nekoho ,kdo neni nekym nenaviden,takze je zde stale ovzdusi ,ze staci lidi trochu popudit a lide se budou rezat v ulicich ,jak v Los Agels a nebo pri bourich v Birginahmu.Mnohokrate jsem psal ,ze zide nenavidi vse ,co je nezidovske ,to same tvrdi se o muslimech ,v krestanstvi je to same,katolicivedli valky s protestanty a stale se mluvi o dalsi nabozenske valce,proste lide si nedaji pokoj,nejlepsi cestu zvolil president Bush,ten nemluvi o nenavisti,ale kouka se svym gangem ukrast vse ,co se ukrast da a dobre to zduvodnit,mame potom odpoved na jejich zlodejnu,nebot kazda valka je predevsim zlodejna a ta odpoved se nazyva terrorismus,chtel bych videt ,kdyby nekdo takto postupoval proti Americe,ovsem to by byl antiamerikanismus ,jako je antisemitismus a antisovetismus,pritom,zdy se jedna o jeden a ten samy zdroj k tvoreni nenavisti,ze nekomu ublizime a on nam to nesmi vratit. Politici v zasade netrpi,posledni byl Nikolaj Causesku,ten ,jediny to odnesl,ale v celosvetovem meridku,terrorismus vlad a terrorismus,jako odpoved je nezajima,kdyz jsou vsichni tak dobre zabezpeceni,takze ,zaverem obcane muze s nekoho nenavidet a tim podporujes prani svych politiku v jejich pozehnane praci pro verejnost,opatreni nasleduji velmi rychle.Multikulturni spolecnost je politicky omyl ,za nez obycejni lide dnes plati svym zivotem,sami zide v Israelu naprosto jasne rikaji,ze multikulturarismus neni pro Israel,Israel je jen pro zidy,proc si z toho nasi politici nevezmou priklad,kdyz je to tak jednoduche,potiz je v tom ,ze mnozi nasi politici,jsou prave ti zide,co by jinak meli byt v Israelu.
23.7.2005 10:38
Vsichni ,kdoz jsou bily ,tak vystrizlivy,nejvic ti politici ,kteri cely cas byli pro multikulturni spolecnost.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Takze ,vazeni,jsme v situaci ,kde nam pujde o zivot na rozdil od dobre hlidanych,ale za vsechno odpovednych politiku,,kteri jednali a jednaji nezotpovedne,tak ,ted ,kam se jen hneme,doma ve svych zemich,v biografu,na stadionu ,ve vlaku a nebo v metru,ject na dovolenou ,jako te dv Egypte je take na POVAZENOU ,proste ,jsme si udelali situaci ,ze se nikde nebudem citit bezpecni.Politici ,kdyz ,dojde k nejhorsimu ,tak pres noc zmeni barvu,z tech nevetsich propagatoru multikulturarismu se stanou pres noc rassisti a vlateneckym zapalem,pokud to nekdo z tech vyssich zaplati zivotem ,pokud budem kapat jenom ,my ,bezvyznamni,tak to vezme jeste cas,dekujme tedy Bushovi a Cheynimu,ze v ramci baksise za vedenou valku jsme v teto kasi,pokud se mu to donese pres tu hradbu "goril" co je chrani.Britanie mozna prijde na to i kdyz pozde ,ze Hitler mel pravdu,kdyz chtel mit cistou rasu a chtel se vyhnout tahanicim s mensinama ,jez si delali narok zasahovat do vnitrniho usporadani Nemecka,tak ,at si Brianie pripmene ,ze znicila tuto myslenku a prani nemeckeho naroda,tu myslenku,kterou behem casu zvovuobevi,pokud Britanie bude chtit zustat Britanii.
Jestli,pak si vzpomenou na protestujici divku jez neuvazene vykrikla heslo :"Britanie ,Britum ",nez ji zavreli.
V Americe ,mnozi koukaji zachranit ,co se da ,mnozi tvrdi ,ze jiz je pozde,nepritel je ve dverich vaseho domu.
'White Peoples Party' forms
http://www.lasvegassun.com/sunbin/stories/lv-gov/2005/jul/20/519079042.html
Founder claims nonwhites, Jews won't be allowed to join; ACLU spokesman says state law requires parties be open to all
By Cy Ryan <[email protected]>
SUN CAPITAL BUREAU
July 20, 2005
CARSON CITY -- A new political party, whose goal is to eliminate affirmative action and other government programs that help minorities, has been formed in Las Vegas.
Called The White Peoples Party, it filed with the Secretary of State's Office in Carson City last Friday as the first step for qualifying to have candidates on the ballot in 2006.
The Republican and Democratic parties "pander to the minorities," says Michael O'Sullivan, chairman of the board of directors of the party, which will not allow Jews or minorities to join.
Outrage in Russia as Spassky puts name to rabidly anti-Semitic petition
Spassky was among 5,000 Russians who put their name to a letter calling
for a ban on all religious and national groups acting on the principles
of the Shulchan Aruch, a repository of Jewish law originally written in
the 1560s. The "Letter of 5,000", sent three weeks ago, branded Judaism "anti-Christian and inhumane" and accused believers of "committing ritual murders".
It warned of a "hidden campaign of genocide against the Russian people and their traditional society and values", and was backed with quotes from anti-Semitic literature from the 19th century.
*Fischer - whose parents were, in fact, Jewish - has frequently exposed himself as a Holocaust denier and anti-Semite. [Ed.: Maybe his parents are NO jooos at all.]
In an interview in 1999, he said that...Kráceno (Editor)
23.7.2005 11:23
RE: Vsichni ,kdoz jsou bily ,tak vystrizlivy,nejvic ti politici ,kteri cely cas byli pro multikulturni spolecnost.
Reakce na 62832
Pane Nohejl - zlatá slova !! Při čtení Vaších příspěvků kromě skutečně pocitu porozumění mám snad jedinou potíž, Vy si neděláte vůbec žádné starosti se vzhledem a uspořádáním textů, neděláte mezery a tím se Vaše texty stávají velmi nepřehledné. Ale obsah - paráda - vystihl jste to !!
23.7.2005 12:08
RE: Vsichni ,kdoz jsou bily ,tak vystrizlivy,nejvic ti politici ,kteri cely cas byli pro multikulturni spolecnost.
Reakce na 62837
ze Hitler mel pravdu,kdyz chtel mit cistou rasu
>Pane Nohejl - zlatá slova !! Při čtení Vaších
>příspěvků kromě skutečně pocitu porozumění mám snad
>jedinou potíž, Vy si neděláte vůbec žádné starosti se
>vzhledem a uspořádáním textů, neděláte mezery a tím se
>Vaše texty stávají velmi nepřehledné. Ale obsah - paráda -
>vystihl jste to !!
Takže všichni do plynu!! Konečné řešení taky řešení, to je tedy paráda, jen co je pravda...
23.7.2005 13:04
RE: Vsichni ,kdoz jsou bily ,tak vystrizlivy,nejvic ti politici ,kteri cely cas byli pro multikulturni spolecnost.
Reakce na 62838
Takže všichni do plynu!!
_________________________________
Dnes plynuje "leho" ( v kadibudce ) to je ale paráda
23.7.2005
Britští muslimové: Máme strašlivý strach
Provokatér v pátek oznámil pracovníkům jedné mešity ve východním Londýně, že je v ní umístěna bomba. Obyčejní muslimové hovořili o tom, že mají obrovský strach a že mají pocit, že je většinová společnost neustále sleduje.
V pátek dopoledne v 10.25 přijala telefonistka v mešitě anonymní telefonát od muže s anglickým přízvukem. "Je to východolondýnská mešita?" zeptal se muž. Pak řeků: "V mešitě je bomba. Máte půl hodiny na to, abyste budovu evakuovali." - "Byl to velmi klidný telefonát. Muž nijak nenadával," uvedl Dilowar Khan, ředitel mešity.
_______________________________________________________
Tato atmosvéra vyvolaného strachu, je účelová !
24.7.2005 4:09
Aby to nebylo tak dlouhe,tak nazorny priklad k plnemu porozumeni.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Pan "leho" pise o plynu,ale ja nikd eo plynu nepsal ,ja Vam rozumim,pranim myslenky,ze ano?
Takze si najdete tuto linku ,at je Vam jasne ,kdo bude ten pravy terrorista statem hledany a statem likvidovany.
http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/constitutional_terrorist.htm
Kazda organisace a nebo jednotlivci operujici uvnitr Spojenych statu Americkych,mezi jinymi i.....
Pravicove extrimni skupiny jez obhajuji americkou konstituci proti praktikam federalni vlady.
Preji Vam dobry den.
Vse nasvedcuje tomu ,ze se ta nase multikulturarni chaoticka spolecnost blizi k finalnimu konfliktu "mirumilovnych a smirlivych" nabozenstvi,kultur a ras.Ne,nedojde k zadnemu armagedonu,ale stret vyspelych ekonomii se svetem rozvojovym oplivajicim prirodnim bohatstvim se bude nadale jen zevstupnovat.Ti,kteri neustale odvraci svoji tvar realitam soudobeho sebeznicujiciho globalizmu mi castokrat pripominaji mimozemstany,kteri se dychtive snazi o co nejdokonalejsi destrukci zapadni civilizace.Uricte muzeme s jistotou rici,ze se vsem tem nadnarodnim ideologum financniho sveta prace dari a nas svet se riti do riti.
25.7.2005 4:38
Proc nasi politici stouraji do hnizda plneho vos,vsak znate tu hru z mladi a potom ,jak to dopadlo.
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Tohle presne nasi politci delaji,proc Australie podporuje valku USA ,kdekoliv ve svete a nasledkem te valky ,lide z techto bombardovanych zemi emigruji do sveta ,tady i do Australie,kdyby je politici nechali na pokoji.tak by neemigrovali jinam.
Jestlize v jejich vesnicich a mestech zabiji nase mirumilovn e aporadek milujici bomby jejich pribuzni a znici jejich zivobyti,tak ,jak se pak koukaji na nas,problem je v tom ,ze kazdy politik se obali "gorilama" a jediny nehlidany je obcan ,co by snadny cil terrorismu.V Americe ,treba ,tak zvani "Pardalove" otevrene rikaji,ze jednou vybiji celou bilou populaci Ameriky,a zprijde jejich cas,tak ,proc Amerika ,hleda valecna dobrodruzstvi s nadrazenosti techniky,ovsem,a ted mame ve svete takovy to maler se kterym si nebudem v zadnem pripade vedet rady.Historie nam dokazala ,ze nikdo z mocnych nikdy neporazil gerilovou-partizanskou-terroristickou valku,Nemecka armada bojovala velmi dobre,disciplinovana a jake mela ztraty v zazemi partizanskou valkou,co Napoleon ,jak ve Spanelsku ,tak pozdeji v Rusku,jak zide ,dokazali terrorem nicit Britskou spravu Palestiny, jen si vzpomente na King David hotel.
Ted ,boj proti "terrorismu" prinese zase jen odezvu nasili,co jineho si myslite ,ze muzem ocekavat?
Nasili demokratu v politice ,ze strkaji nos do veci ,do kterym jim nic neni ,je presne to ,co ted sklizime a media radi uz deportovat ,v USA ,dat do koncentraku,ale ja rikam ,deportovat ty politiky,co to zavinili,ty deportovat do tech osvobozenych muslimskych zemi a mozna ,ze bychom meli "svaty klid>"
Pred chvili jsem hovoril s kamaradkou, ktera zije v GB, v Londyne.
Londynane jsou nastvani hlavne na Blaira a Bushe. Pred parlamentem a Buckinghamskym palacem se konaji demonstrace proti Blairovi a Bushovi.
Vsechna cest Londynanum.
This is good news. Tak at jim to vydrží.
Dopprdele, jaktoze o tom nereferuji nase "svobodna a nezavisla media."
Neni neco v blogosfere? Tu snad jeste necenzurujou.
>Dopprdele, jaktoze o tom nereferuji nase "svobodna a nezavisla
>media."
Svobodna a nezavisla media referuji o skutecnych udalostech, ne o zoufalych vymyslech pana Satanka. Nevim, jak vam, ale me to pripada logicke.
Zapomel jste na uvozovky
"Svobodna a nezavisla" media referuji o "skutecnych" udalostech ...
Myslim, ze kamaradka nemela naprosto zadny duvod, aby me uvadela v omyl
Nevim, jak Vy, ale ja nemam ve zvyku fabulovat .
Bohuzel nikoho z pratel momentalne v Britanii nemam, ale by dobre se poptat, aby se vyjasnilo jak to vlastne je.
26.7.2005 5:23
Kde to bouchne priste a mnohem ucinneji?
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
These suitcase nuclear weapons, called SADMs, actually exist according to one highly decorated US veteran. In an interview I did, An American Samurai: A Special Forces Warrior Speaks of War and Peace, Colonel Bo Gritz said: "Since the Arab world has no international ballistic nuclear weapons to reach America. They will even the score using a SADM (Small Atomic Demolition Munition), aka 'Suitcase Nuke,' to take out Washington, D.C. The SADMs are already in America, placed there as Unconventional Warfare caches during the Kennedy-Kruschev years. Even as we planted SADMS throughout Europe awaiting Red Armies to overrun Special Forces which would emerge deep behind the lines to destroy Command, Control, and Communications with SADMS, leaving the advancing armies helpless, the USSR was prepared to do the same thing to America. All the first generation SADMs--I was a SADM Team Leader in the 7th Special Forces Group--were completely mechanical with unlimited shelf life. Each SADM is 5-KT, approximately one million pounds of TNT -- combined with surface burst radiation of intense fire."
I would have to go for Detroit," wrote Michel T. "Getting at the giant manufacturers that are all deep in debt (technically bankrupt), plus the entry point can be set at Windsor, Ontario, which would be convenient for the Canadian connection."
And not least of all, Detroit is home to a huge Muslim population. Don't be surprised if a huge GM plant goes up in smoke.
Cely clanek najdetena :MainPage
http://www.rense.com
Tuto stránku navštívilo 7 859