Diskuze k článku

Velká hororová show Ariela Sharona

Příspěvků 80

5.7.2005 1:40

Velká hororová show Ariela Sharona

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Dalsi mozna nazev pro clanek by byl - Vystehovavani po zidovsku [velký smích] [chechtot]

Neboli vsichni zucastneni na tom musi vydelat. Stejne, jako si na otazce veprina u byvaloho internacniho tabora z prvni republiky prihrivaji polivcicku cesti politici, tak stejne tak Izraelsti si prihrivaji svou polivcicku na vystehovani osadniku z cizich uzemi... [zahanbení] [oči v sloup] [zahanbení]

Nic noveho pod sluncem. Jen pokracovani jedne velke tragedie...

59766

5.7.2005 20:21

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

chorche 85.?.?.?

Reakce na 59766

zjednodusujete
pro ty osadniky to je zasadni vec; cast se vidi v roli Joshuy a neci vracet je pro ne nemyslitelne a cast to bere jako domov, ktery 40 let budovali na pobidku vlady a ted jim ho vlada bere. Navic vlada pravicova, ktera je tam posilala.
trochu to pripomina usilovani socialistu o mir s Egyptem a pak ho se Sadatem uzavrel Begin...
Jinak symbolem opozice proti Sharonovi a odsunu jsou oranzove pentle na autech. Je jich videt dost (skoro jak trikolor za plysaku [velký smích] ).

Galilee = Galilej (oblast na severu), Negev=Negev (Negevska poust na jihu), Greater Jerusalem ?sirsi?

Jen Chramova hora o par odstavcu vys se pise s velkym Ch, mozna i H (gramatika mi nikdy nesla [smích], ale to si uz poradite )

59862

6.7.2005 14:37

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 59862

Greater Jerusalem se dá překládat něco na způsob Velké Prahy (Velký Jeruzalém ). Nejprve tedy Praha jako historická část (Staré Město, Malá Strana, Nové Město, Vyšehrad apod.) a pak se zvětšovala (Žižkov, Dejvice...) až z toho vznikla Velká Praha a dnes Praha převeliká, kam patří i takový Radotín (dříve u Prahy), Stodůlky apod.

59978

7.7.2005 0:47

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

chorche 85.?.?.?

Reakce na 59978

Potom tedy Jerusalem se sklada s ze Stareho a Noveho Mesta (Mamila, Rechavia,Jemin Mose,Mea Shearim, Romena ...
A Velky Jerusalem je vcetne na severu Neve Jakov, Pisgat Zeev,Ramot Alon a na jihu Vychodni Talpiot a Gilo. Ta zminena "osada" Maale Adumim je o kousek dal na vychod pres Olivovou horu a ma pres 30 000 lidi.
O Maale Adumim je celkem jasno od jara minuleho roku, kdy byl Sharon v US a Bush potom poprve na verejnosti rekl, ze ty nejvetsi "osady" zrusit nepujde.

Soucasti Velkeho Jerusalema jsou arabske vesnice uz dlouho: Beit Safafa, Beit Sarafat... V kazde je samozrejme mesita od kud se ozyva 5x denne muezin (z kazetaku, ale zato pekne nahlas). Zacina ve 4 rano coz je dost drsny.(cetl jsem ze v Praze to zkouseli studenti, ale az od sesti a lidi se dost bourili [velký smích] )
To jen k tomu jak tu nekdo psal, ze pod izraelskou spravou se nedostanou muslimove do mesit. Naprosty nesmysl. Vsichni muzou vyznavat podle libosti srdce.
To se naopak o uzemich spravovanych muslimy rict neda.

Jeste k te Chramove hore. Navrchu neni kostel, ale mesita. Tedy dve mesity. Dome of the Rock a Al Aksa.

60091

5.7.2005 3:52

Velká hororová show Ariela Sharona

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Chovani zidu-Chazaru-zionistu jen dosvedcuje ,ze Hitker mel pravdu,nikdo neda Hitlerovi za pravdu ,tak ,jak oni.Samozrejme ,jak uz to byva ,kdyz prijde odplata-pogrom,tak to odnese plno nevinnych ,kteri se nikdy nepropujcili k zadnym nasilnostem a mnohdy i oni sami se stali obeti zionistu.Toto vedi mnozi ,tak zvani zide ,ze prijdou do "pytle " i s temi ,co se chovaji nepristojne,takze jejich protesty zanikaji v mori nasilnosti.Ti pravy "Babylonsky -iracky zide ,dnes uz jsou ve velmi zanedbatelne mensine a nezmohou nic proti Chazarum,dodanych "Britskou prosretelnosti" do techto koncin sveta ,kde nikdy nebyli,nezili a tudiz ani nemohou nic vlastnit bez nasili.
“We [Jews] must spread the spirit of revolt among the workers. It is they whom we shall send to the barricades, seeing that their desires are never satisfied, for we have need of their discontent to ruin Christian civilization and hasten anarchy. It is necessary that the moment arrive when the Christians shall come themselves and implore the Jews to take control."
--- Grand Master of the Lodge address to the Basle Congress of 1897 called by the B’nai B’rith (“Sons of the Covenant,” the covenant being that of circumcision members are exclusively Jews) clarion call to Zionist Jews to subvert Christendom in preparation for the establishment of global governance under the brutal Talmud heel … the ancient Talmudic ambition of World Jewish Empire (1897)
Grand Master of the Lodge address to the Basle Congress of 1897 called by the B’nai B’rith (“Sons of the Covenant) Global governance under the brutal Talmud heel … the ancient Talmudic ambition of World Jewish Empire (1897)

59773

6.7.2005 3:56

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 59773

>ze Hitker mel pravdu
no pane Nohejl, nemam pravdu dav vam za pradu [smích]

59932

5.7.2005 3:52

Velká hororová show Ariela Sharona

Rene Bartosek 68.?.?.?

Co dodat dozvedel jsem se o hnuti Gush Shalom, a tom ze existuje vnitrni zidovska opozice proti nasilne kolonizaci Palestiny. Jaky je vliv na zidovske etnikum ,nevim? Tesim se na komentare tech jez me a jinym na tom serveru davaji nalepku antisemitu, prestoze jsem antisionosta. V clanku jsou fakta usporadna logikou autorova nazoru na vec, je Zid, umi hebrejsky, je v Palestine. Verim, ze ani sergant Leho nemuze byt vice spokojen, tim jak autor clanku cerpa primo od zdroje informaci. Zrejme to bude nejaky proklaty levicak, uz to slysim!

59774

5.7.2005 15:51

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 59774

Jestli o to nekdo stoji mohu udelat snimky pouze z venku domu okolo 1 000 000 v USA v dobrych ctvrtich, ne v luxusnich. Zadne male domky to nejsou!!!

59823

5.7.2005 21:27

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

68 68.?.?.?

Reakce na 59823

Jestli o to nekdo stoji mohu udelat snimky pouze z venku domu okolo 1 000 000 v USA v dobrych ctvrtich, ne v luxusnich. Zadne male domky to nejsou!!!

Ono zalezi na tom, kde budete ty fotky delat. V Beverly Hills a nebo v North Dakota. V North Dakota mate za milion palac, v Beverly Hills za to nedostanete ani kadibudku.

[smích] [smích]

59879

5.7.2005 22:43

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 59879

V Chicagu v pomernne drahych ctrtich jako je Park Ridge postavite za milion velke domy. Na predmesti dal od Chicage ( 20-25 mil) palace. Na "cernocharne" nekolik domu, ale kdo tam bude bydlet? Kdybych to zkusil ja se svou vizazi obvinili by me z provokace.

59897

6.7.2005 1:15

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Reakce na 59879

Myslite bad land ? Tak to by ste se milej pane tem dnesnim umele vyhnanejch cenam nemovitosti i v North Dakota vopravdu divil . [chechtot] [oči v sloup]

59920

5.7.2005 4:48

Velká hororová show Ariela Sharona

kema 205.?.?.?

To prestehovani zidovskych osad bude pekne obtizne, ale dojit k nemu v zajmu stability a miru musi.
Bohuzel ne vsichni jsou ochotni pomoci. Mnozi osadnici budou delat co nejvetsi kraval aby z cele zalezitosti vytriskali co nejvice penez.
A lide jako Uri Avnery si take prihreji svoji polivcicku.
Vsimnete si prosim terminu "vila (villa)" v clanku. Timhle slovem se obvykle oznacuje obydli nejakeho bohace a ne rodinny domek.
Ti prestehovani osadnici zcela jiste dostanou jen obycejne domky a nez budou tyto postaveny, budou zit v mobilnich domcich.(Mobile home,trailer).
"Mobil villa" existuje jen v hlave pisatele clanku ktery se snazi nekoho proti nekomu postvat.

59778

5.7.2005 5:22

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Lev 68.?.?.?

Reakce na 59778

"Mobil villa" existuje jen v hlave pisatele clanku ktery se snazi nekoho proti nekomu postvat .....
________________________________________

...... samozřejmě, proti kemovi [chechtot]




59781

5.7.2005 10:37

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Copaallegro 213.?.?.?

Reakce na 59778

Domek za 1,1 milionu baků už nemůže být chatrč ani v drahém Israeli....

59797

6.7.2005 11:08

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

kema 205.?.?.?

Reakce na 59797

A jakpak vypada "mobilni vila".
Rad se necham poucit. [oči v sloup]

59957

5.7.2005 20:52

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 59778

Chtěl bych ale upozornit na zásadní fakta, která vám unikají.
Klika Ariela Scharona, přeci nechce "ustoupit" Palestincům.
Je to úskok, který má být stravitelný hlavně před světovým
veřejným míněním.
Takže ustoupíme na jednom místě - odstraním osady v Gaze,
ale zaměříme se na hlavní cíl a to je získání celého
území Jeruzaléma a přetvoření tohoto města na hlavní město
státu Izrael.
Nevím zdali tento záměr bude průchozí pro Palestince a pro
celou okolní arabskou populaci. V Jeruzalémě jsou také
mešity a volného přístupu k nim se nebudou chtít Palestinci
vzdát.
Jsem přesvědčen, že již pomalu nastává doba, kdy se budou
muset Izrael a Palestina na něčem dohodnout, protože jinak
budou "dohodnuti" silou z venčí!
Světové mocenské síly / včetně USA / začínají mít věčného
vraždění a vzájemného obviňování již "plné zuby"
a hlavně USA má starosti především v Iráku a musí z tohoto
maléru nějak vycouvat.
Neklid ve světě bude pokračovat - zbraně je potřeba prodávat,
ale přesune se jinam. Nakonec všechno špatné je k něčemu dobré!

59870

5.7.2005 21:35

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Lev 68.?.?.?

Reakce na 59870

Buďte vítán zpět pane Peleško - Lev [mrknutí jedním okem]

59882

5.7.2005 23:36

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

zap 65.?.?.?

Reakce na 59870

Chtěl bych ale upozornit na zásadní fakta, která vám unikají.
Klika Ariela Scharona, přeci nechce "ustoupit" Palestincům.
Je to úskok, který má být stravitelný hlavně před světovým
veřejným míněním.
p. Peleska
---------------------------------------------------------------

Jiste, chlap ktery byl uz v mladi teroristou, ze ve stari k lepsimu urcite nezmeni.

59906

5.7.2005 23:32

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

zap 65.?.?.?

Reakce na 59778

Jak je videt, jsou zde tez rozumni Zide. Neni proti komu 'stvat'. Je ale treba odsoudit odporne lidske zrudy at jsou jakekoli narodnosti, kdekoli na svete.

59905

6.7.2005 0:25

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Reakce na 59905

Jako napriklad pani Albrightovou z USA ktera dostala za nasilny predani Kosova Albancum zlatou medajli svobody ... [velký smích] Jo a taky by me zajimalo jak ze dopadl jeji soudni spor za zpronevereny majetek jejim otcem . O podani zaloby a naroku na odskodneni kde Mrs. Albright je u Rakovskeho soudu defendant se psalo krome v New York Times v USA i v CZ a SK novinach . Dokonce i na MSN si to mohl clovek precist i s patricnymi detaily ..

59910

5.7.2005 10:02

Velká hororová show Ariela Sharona

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jak zioniste operuji z pozadi politickych scen je tato ukazka:Rakowsky confirms that Jewish financiers backed the Nazis although Hitler was not aware of this.
"The ambassador Warburg presented himself under a false name and Hitler did not even guess his race... he also lied regarding whose representative he was... Our aim was to provoke a war and Hitler was war...[the Nazis] received...millions of dollars sent to it from Wall Street, and millions of Marks from German financiers through Schacht; [providing] the upkeep of the S.A and the S.S. and also the financing of the elections..."
"Warburg" describes a July 1929 meeting with "Carter," the President of J.P. Morgan's Guarantee Trust, the Presidents of the Federal Reserve Banks, "the young Rockefeller" and "Glean from Royal Dutch." These are all Rothschild dominated.

It was determined that Warburg who spoke German should ask Hitler how much money he needed to overthrow the state. The only stipulation was that Hitler adopts "an aggressive foreign policy."
"Warburg" details five meetings with Hitler between 1929 and 1933. The first took place in a beer cellar where Hitler calculated his needs on the back of a paper plate. About $25 million was transferred. This was extremely important in the depth of the depression because the Nazis provided food and shelter to many of their supporters.
Hitler wasn't told the reason for this support and did not ask. On two occasions, he wondered out loud if "Warburg" was himself Jewish but dismissed the idea before getting a reply.
There is no "Sydney Warburg" but the internal evidence suggests the author could be James Warburg, son of Federal Reserve founder Paul Warburg. Many people dismiss this monograph as yet another fraud but the wealth of accurate detail and anecdote suggests otherwise.

59791

5.7.2005 12:44

Velká hororová show Ariela Sharona

Peter Veliky 205.?.?.?

To se dalo cekat ze tenhle clanek bude ohromne vnadidlo pro zidobijce. Uz se sletaji jako 'slepice na sopel' aby mohli prijit se svou vlastni variantou boje proti Judaismu.
Jsou smesni.

59805

5.7.2005 15:56

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 59805

Prosil bych konkretni komentar k faktum v clanku. Byla skoda promarnit prece takovou sanci, kdy Zid a zaroven prosluly Zidobijec da na papir svuj nazor, takze mate moznost takovym jako jsem treba ja otevrit oci a ukazat pravdu. A za sebe muzu rict, ze nemam problem s judaismem, ale svetovou toleranci apartheidu, jenz se pysni titulem jedine fungujici demokracie na Blizkem vychode.

59826

5.7.2005 18:33

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Reakce na 59805

Me se libi dalsi varianta ! Dobrej vojak Svejk rika poruciku Dubovi . Tak to v nasi ulici hned vedle naseho vobrsta mel hokynarstvi jeden smesnej zid co vypadal jak karikaturka z Goebelsovejch novin a von se vam jmenoval vetesnik Sharon Svindl a ten kdyz nikoho nevzal v hokynarstvi na hul tak si pak votloukal v Praze na Staromestskym namesti kebuli vo pruceli domu jako jeho pribuzni v Israeli vo zed narku , chodil ustrojenej ten supak v takovym spinavym kaftanu prozralej molama a z najezenejch pejzu mu zapadali voci takze vypadal jako krysa , mel je posazeny blizko u sebe a navic se mu mezi ne priplet dlouhej soplakovej skobak kterej budi dojem ze smrka dotycnymu do huby , celej ten zjev se navic ukrejval pod malou smesnou srazenou cepickou vycisovanou sluncem ktera snad jeste pamatuje vlasatyho hippika z krize co rajtoval na voslu po juden country agitovat zlodeje , stetky a pasaky ...........

59846

6.7.2005 0:33

Rasputine, Rasputine, kolik flašek samohonky jsi zase dneska výtáh´,

Jiří Táborský 71.?.?.?

Reakce na 59805

že si pleteš judaismus se sionismem?

59912

6.7.2005 0:56

RE: Rasputine, Rasputine, kolik flašek samohonky jsi zase dneska výtáh´,

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Reakce na 59912

Von v tom judaismu nebo sionismu az takovej rozdil co se privlastnovani Palestiny tyce velkej neni . Uz jsi slysel ten nazor Dobryho vojaka Svejka , ze v urcitych situacich kdy se lze i v Politice vod trafikanta Cubicky a kdy je marny buzerovat lidi demagogii je hamba vystrizlivet . [chechtot]

59917

5.7.2005 15:52

Velká hororová show Ariela Sharona

P.Peshmerga Mgr Paed 69.?.?.?

Zatím nevidím, že by se tu slétali židobijci jako (vypusteno - nechutne prirovnani). Kromě pana Nohejla, který to má v krvi, a nevynechá židovskou otázku i když někdy v minulosti šlo jen o pekařské recepty na výrobu chleba či rohlíků (2004). Jsem docela překvapen jaký klid je tady, so far.

59824

5.7.2005 16:42

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 59824

Jednak je to nenapadnutelné (vzhledem k autorství) a jednak začala sezóna a lidi jsou na dovolených.

59830

5.7.2005 17:01

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 59830

>...začala sezóna a lidi jsou na dovolených.

Ale kdepak.
Preba je jim blivno kdyz si pomyslí, kam zase pujde cast jejich dani a uz nemaji chut psat.

59832

5.7.2005 18:43

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Reakce na 59830

Ja na dovoleny nejsem a dovolil sem si reagovat na urazlivy prispevek ,, Petra Velikyho " kterej je tak malej ze Vam nesaha ani po paty , snad to pustite aby se tu rozbehla debata a klidne ho muzete podepsat mym jmenem .... Ale uz to pane editor necham na Vas co udelate .........

59848

5.7.2005 20:16

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

hostující 84.?.?.?

Reakce na 59848

No jo,Leho tady schází,Péťa s Kemou to sami nezvládnou!

59861

5.7.2005 23:10

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Reakce na 59861

Mate pravdu , s cenzurovanejma ale pritom pravdivejma prispevkama na inteligentni urovni ktery ctenare i pouci se to zvladnout neda .

59900

5.7.2005 20:04

Velká hororová show Ariela Sharona

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Clanek presne popisuje situaci a vyjevy ve vokupovany Palestyne . Kdo se kde chova jako dobytek ? (Ty ktery chtej namitat ze Palestinci taky bych rad upozornil ze Palestinci jsou doma !) Kdo za to vrazdeni ktery uz trva desetileti nese nejvetsi vinu . Samozrejme ze vokupant kterej je este tak drzej ze do sveta hlasi propagandu vo vokupovanym ouzemi Palestiny jako by to byla z israelsky strany ta nejvetsi oukazka democracie na svete . Uz rozumim proc by si s talmudem nektery lidi po jisty telesny potrebe na hajzlu nejradsi vytirali vobsranou brazdu na konci zad ! Je mozny ze i to vandalstvi na zidovskych hrbitovech ma puvod v israelsky democracii a lzivy propagande dokonce i ty vo holoucast kterou zidi practikujou uz prez 50 let .

59859

5.7.2005 21:20

Velká hororová show Ariela Sharona

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

(Zrušeno pro ostře antisemtiský postoj.)

59875

5.7.2005 21:56

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Reakce na 59875

Vazeny Pane editor , jen hola pravda a muzete pod ni misto myho nick dat i moje jmeno !

59887

5.7.2005 21:36

Velká hororová show Ariela Sharona

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Nejlepsi je na to fast food , televize , pocitacovy hry , priblblej film , , to nejsou informace ale uz hotovy nazory ! Informace je napriklad ze kolem me leti vrabec , nazor je to co proslo mozkem nekoho jinyho a dozvidame se to v mediich (cenzurováno, antisemtiská poznámka). Lidi min premejslej z pohodlnosti , unavy , premiry nazoru a z pocitu resignace , ze svet je uz tak zmatenej a veci sou tak slozity , proste ze nad tim nema cenu premejslet se min divaj vokolo sebe a (cenzurováno, další antisemistká poznámka). Tak ze mnoho z tech co umej premejslet si to zakazou . ZXvolej si bejt za blbce a pokud mozno tak totalniprotoze totalni blbci maj luxus bezstarostny spokojenosti a iluzi stesti ....... Totalnich blbcu je ve spolecnosti dost a beznejch blbcu je vetsina tak ze vodpada tuseni podstaty veci a s tim strach a vobavy ....... Pokracovani

59883

5.7.2005 21:53

Velká hororová show Ariela Sharona

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Tak my antisemiti co myslime a rekneme jak se veci maji mame pech protoze prokoukneme medialni (cenzurovano, antisemistka poznamka). Vime kam to cely vede a s nasimi vedomostma vedeme po urcity strance docela neveselej zivot k zurivosti (cenzurovano). Osobne me nekdy nad tema (cenzurovano). Ale s nemyslicima blbcema bych ale prez to vsechno stejne nemenil , nic jinyho s mym vedomim a edukaci a cti me nezbejva aby jsme se nedockali silenejch dob ze nam budou vladnout ti nejpodradnejsi a bezectni ... komunismus taky vypadal na veky a se sesypal jak domecek z karet , tak ze nezbejva nez bojovat a verit ..........

(Vzkaz editora: pokud neprestanete s temi antisemitskymi vypady, zacnu vas cenzurovat uplne. Citite-li potrebu bojovat proti zidum, udelejte si vlastni webovou stranku a piste si tam, co chcete. Ale tady mi to netahejte.)

59886

5.7.2005 22:57

Velká hororová show Ariela Sharona

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Nic ve zlym , ale von to vlastne neni az tak spatnej napad . Ja vam jako editorovi Zvedavce rozumim ale to uz sem Vam psal . Mel by jste pane Stwora namitky kdyz by se moje vebova necenzurovana internetova stranka jmenovala Vopravdu zvedavej ? Myslim to vazne . Byli by tam vsechny hlavni detaily vo skodlivosti pro lidstvo tyhle planety ktery by mel clovek kterej jeste neni brainwash a mysli mu to vedet . Uz kvuli jeho potomkum . To proto aby diky dnesnimu informacnimu pokroku medii nemuseli democraticky zelenat vzteky .

59898

5.7.2005 23:19

Velká hororová show Ariela Sharona

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Zustalo 10 % puvodniho uzemi puvodniho uzemi Palestyny , To i protektorat Cechy a Morava mel tech uzemnich % vic .

59901

5.7.2005 23:27

Velká hororová show Ariela Sharona

zap 65.?.?.?

Videl jsem nedavno vydanou oficielni mapu Izraele a Zapadniho brehu. Tam nebyla zadna zminka o arabskych uzemich. Pouze izraelska mistni a oblastni jmena. Palestina neexistuje...

59904

5.7.2005 23:51

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Reakce na 59904

Clovek by si mel polozit votazku proc ?

59908

6.7.2005 0:21

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

zap 65.?.?.?

Reakce na 59908

Tohle neni rovna odpoved, ale premyslejte o tom...

Ja jsem tu pred casem psal o jednom Nemci-pristehovalci, ktery si nechtel v novinach nechat spinit svoji zemi. Tak na ty spinave clanky zacal ciste odepisovat. Ukazal mi kopie, vse serazene i s odpovedmi(pokud je dostal).

No co myslite, jako 'maly obchodnik-podnikatel' je zavisly na bankach vic nez my 'obycejni' lide. Tak si ho pozvali na nejaky urad, trochu mu domluvili, ze to co je v novinach je svate a neodmlouvat. No, dal si cas pokoj a pak zase neco napsal. Tak to s nim vzali hakem: zrusili mu 'credit rating'.

Pane, byl jsem v jeho firme minuly rok 3 mesice. Videl jsem jak to vypada ve kseftu, kdyz si nemuzete pujcit usmrkanych par tisic. Chcete-li, dam Vam jeho jmeno a adresu jeho kseftu a muzete si s nim promluvit. A upozornuji Vas, v jeho odpovedich na ty clanky nebylo absolutne nic, co by se mohlo kvalifikovat jako antisemiticke.

Jo a ta mapa... No, sinicni mapa. Pekny papir, pekny obal, pekna mapa!

59909

6.7.2005 0:41

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Reakce na 59909

Dekuji , Vas clanecek a tom co se musime dozvidat z demokraticky ovladanych massmedii v ramci brainwash to vyjadruje perfektne . [smích]

59913

6.7.2005 1:11

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

zap 65.?.?.?

Reakce na 59913

Dekuji , Vas clanecek a tom co se musime dozvidat z demokraticky ovladanych massmedii v ramci brainwash to vyjadruje perfektne .

Krakonos CDN
----------------------------------------------------------------

Tak vidite, budme radi, ze si tu muzeme otevirat hubu - kontrolovane. [smích]

59919

6.7.2005 2:24

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Reakce na 59919

Jenze ja si ji votevru vsude i nekontrolovane kdyz to je potreba , zastal sem se nedavno jednoho naseho gentlemana turisty s malejma znalostma Anglictiny na border pri vjezdu do CDN kterej byl v lajne prede mnou a brzdil traffic protoze officer of chinese origin mu dal problemy diky povesti nasich milejch snedejch spoluobcanu z CZ . I did hear his conversation with supervisor and words it may be gypsy . Tak sem si vzpomel na dobryho vojaka Svejka kterej by i vozralej pochopil ze ten pan podle udaju se vracel z Mexika kde ho prismahlo slunicko . Tak jsem se jen zeptal . A to si ma namazat presto ze uz je vopalenej na hubu black shoe polish aby jste ho nechali jet dal .........

59924

6.7.2005 13:51

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 59924

Vás je vcelku radost číst, opravdu. Měl bych jedinou radu, když vidíte, jaké vznikají problémy, možná by se nestalo nic špatného obsahu Vašich myšlenek - kdyby ... kdyby jste trochu uhladil formu. Blbci stejně nic nebudou chápat ani tak ani tak a ti ostatní to pochopí - tak i tak. Koza by se nažrala a vlk by zůstal celý [cool]

Já internet a možnost takového šíření myšlenek cítím jako docela dar v téhleté mizerii. Škoda to nevyužít.

59972

6.7.2005 13:59

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

zap 65.?.?.?

Reakce na 59972

Dobryho, pane Petre!

Parkrat jsem natuk tento clanek dnes rano a namisto otevreni mi 3x sklapl a i Windows se slozily. Tak jsem si rekl...AHA!
Ale, nastesti se tak nestalo. Mame jeste jeden den... [smích]

59973

6.7.2005 15:24

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 59973

[chechtot] [chechtot]

Žeby to bylo za dveřmi ? Ajajajajajjaj ! Nebo ajvaj ajvaj ajvaj ?

Jinak četba Starého Zákona je velmi poučná a využiji každý čas, kdy zrovna nečtu třebas něco jiného podobného. Hodně jsem nad tím přemýšlel a myslím, že je to napsané jasně. Nevím, o co tedy jde v případě Palestíny. Pán Bůh je ten poslední, kdo by zapoměl splnit, co slíbil ... [cool]

59992

6.7.2005 17:23

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Reakce na 59992

Podle jistejch vedcu co studujou vselijaky nabozensky bible a stary talmudy by Israelci a Palestinci se meli milovat jako bratri a sestry ....

60014

6.7.2005 22:39

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Reakce na 59972

Mr Gajdos , Dekuju za vas nazor , ale nezijeme v pohadce a i blbec by mel vedet , nic solichat nebudu , zmizel by z toho ten spravnej smrnc . Jo jeste neco , sireni myslenek po internetu neni nic novyho , uz se to deje a dlouho . Ten dar v tyhle mizerii je jinde , jen clovek nesmi bejt podelanej strachy az za usi a vozvat se , jinak by si s nama za chvili vytirali snad uz i ..... vy vite co mam na mysli .

60058

7.7.2005 20:21

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 60058

Předpokládám, že dáte vědět, až budete fungovat !! No a trochu bych zaoponoval - blbci nebudou vědět, od toho jsou to blbci.

Měl jsem asi zůstat u zkratky Petge (= Petr Gejdoš), protože jméno Gejdoš stále někdo komolí na Gajdoš, což ne zcela jaksi chápu. Mě by kupříkladu vůbec nenapadlo místo Krakonoš napsat Hrachonos ! [smích]

60195

10.7.2005 18:01

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 60195

souhlasim, pedge vypada lip [smích]no no napadlo vas ze, kdyby jste se jmenoval Nevak je docela mozne ze by vam prznili jmeno Novakem.

60922

6.7.2005 22:23

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Reakce na 59913

Rad bych vam MR ?zap? dal rovnejsi pravdivou odpoved i s dukazy , ale bylo by to klasifikovany jako superantisemitism a tim padem cenzurovany . I na Zvedavci ! Pan editor by nebral sanci , ze mu to tu kvuli vosobe jako sem ja zavrou . Ale pomalu pracuju na svym serveru , tam pravda i s detailama klasifikovana jako antisemitismus ale legalni pojede denne jak po masle ! Uz tech lzi za ty roky bylo dost ! A no to se muzete spolehnout !

60051

6.7.2005 16:24

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 59904

Viděl jsem učebnici pro palestinské žáky základní školy ( vydána v Egyptě, dnes je to možná lepší a přesnější), tam také Israel jako stát nebyl uveden. A nejlepší jsou matematické otázky, jako např. když mujahadeen zastřelí 4 židy a granátem zabije 3 židy, kolik židů islámský bojovník zabil? Správná odpověď, i v Česku, je 7 židů.

60000

6.7.2005 18:00

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 60000

A svet, ac to mnohym vadi videl, jak buldozery rovnaji domy Palestincu se zemi, jak vojaci izraelske armady strili po civilistech, jenz se snazi dostat deti z palby izraelskeho tanku. Vidi jak jsou mrzaceni a zabijeni muzi, zeny i deti. A to nejsou vyjevy z zadne ucebnice, ale to je realita mnohokrat opakovana po celou existenci statu Izrael. A co vadi mne? To MLCENI A TICHO, ktere vicemene ve svete panuje.

60023

6.7.2005 22:27

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Krakonos CDN ptacibirds (zavináč) yahoo (tečka) ca 154.?.?.?

Reakce na 60023

Ci zasluhou ? Uz jste vo tom nekdy premejslel ? Jo este neco , vo democracii jak nam ji tu servirujou , ty hovada ani nevi co ty tri slovicka znamenaj !

60053

7.7.2005 0:00

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 60053

Premyslel, a kdyz jsem mluvil s prateli nedali mne sveraci kazajku pouze proto ze mne znaji. Takove ty fraze: " Ty to vidis moc cerne." "To by prece neudelali." .... pripadne " Je to svinstvo, ale mi s tim stejne nic nemuzeme delat."

60078

7.7.2005 20:31

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 60023

Já nevím, proč mlčí většina lidí, ne-li všichni. Zamýšlel jsem se nad tím a dospěl jsem k neradostnému poznání, že vlastně taky mlčím a fakticky nevím, jak bych měl nemlčet, když bych eventulně pojal tento záměr...

U mě je to navíc ještě lehce zkomplikované tím, že o tamní problematice dost hodně vím historicky značně "dozadu" a tedy jsem vůbec na rozpacích, jaký "právní náhled" bych vlastně měl zastávat.

Problém Palestíny a práv toho kterého národa na území Palestíny je totiž skutečně značně zamotaný. Ovšem v prvním přiblížení je evidentní, že vznik státu Izrael byl absolutně protiprávní a tedy Arabové mají legitimní právo použít libovolné prostředky obrany.

60197

10.7.2005 18:03

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 60197

Pedge, protipravni na zaklade koho prava, ktereho soudniho utvaru?

60925

10.7.2005 18:58

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 60925

Jsou všelijaká práva, dána lidmi a člověk se jim může postavit na odpor a eventuálně zvítězit. Pak je ještě právo od Boha, právo přirozené.

I tomuto právu se člověk může postavit na odpor, avšak nemůže zvítězit !! A to přirozené právo jsme od Boha dostali do vínku, má jej v sobě každý. Jenom že někdo je zkažený více a někdo méně a podle toho pak to přirozené právo vnímá a řídí se jím.

Lidské práva jsou méně než nic proti právu Božímu !! A podle mě je existence státu Izrael, vzniknuvšiho tímto způsobem, urážkou přirozeného práva. Ovšem, každý to může vnímat jinak.

60939

12.7.2005 19:05

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 60939

pane Gejdos, takze pokud rozumim vasi odpovedi, jedna se o pravo dane od Boha. Pokud si ovsem pamatuji, tak prave timto pravem sermuji Israelite. Ja osobne o pravu od Boha toho moc nevim, myslim, ze je to zaklad bible a tim zaklad Anglickeho prava, ale jedna se pouze o zaklad, ktery lety byl totalne prepsan.
Pokud mluvim o pravu, predstavim si svazek zakonu. Vase dalsi prava, jako "lidske" pravo, nebo pravo prirozene, zadne neznam, no to ovsem neznamena ze neexistuje, urcite nejaky pravnik s tim bude u soudu operovat[smích]

61364

12.7.2005 22:03

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 61364

Všechny právní systémy původně tak nějak vycházely z přirozeného práva. Desatero Božích přikázání je dáno lidem (v Bibli) jakoby v psané formě, avšak v podstatě se opět jedná o přirozené právo.

Přirozené právo má každý tvor zakodováno v genech. Nejen člověk.

Přirozené právo, aniž bych se to někde učil, mi samo zevnitř řekne, že není správné, abych někomu vzal jeho věc, věc která mi nepatří. Protože to není moje, je to jeho ! Pak to pán Bůh a Mojžíš zestručnili do lakonického nepokradeš.

Každy právní systém se ale vyvíjí a jak člověk degeneruje, což již nyní začíná pomalu ohrožovat vůbec lidskou existenci, stává se chápání práva přirozeného stále obtížnější a je tedy nahrazováno složitějším a složitějším právním systémem práva.

Tyto moderní systémy často nerespektují přirozená práva, vzniká zde rozpor, který může vést ke schizofrenii. Z zásadě se dá říci, že ve většině případů začíná být právní systém v tak špatném stavu, že se již tímto nelze poctivě řídit. Což jasně vede k nerespektování zákonů a tedy fakticky ke stavu obecné nezákonnosti.

61401

12.7.2005 23:16

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 61401

[smích]Tzv.Prirozena prava se se zrodila v hlavach antickych myslitelu.Pojem Prirozene pravo precizoval a formuloval britsky osvicenec 17.stoleti J.Lock.Konstituujeopravni system,ktery deklaratorne vymezuje jednotliva prava s kterymi se clovek rodi,kterymi je vybavem od prirody a ktera vladnu "prirozenemu stavu veci".Prirozena prava jsou.Pravo na svobodu,prava na zivot a zdravi a pravo na majetek.Jsou formulovana negativne a vznikla jako obrana mestanske vrstvy pred libovuli vladare.Prirozene pravo je umely normativni system. Myslim,ze to o cem pisete jako prirozenem pravu je ve skutecnosti mravni rad.To je rovnez normativni system,ale zasedne se lisi tim,ze je nepsany.Ruzni se u jednotlivych etnik a vznikal postupne jako system nejvyhodnejsi pro kooperaci ve skupine a tedy pro preziti skupiny.Tento mravni rad se u jednotlivych etnik lisi.Kanony (cirkevni normy) bych sem nemotala.Vysoce umely system norem [cool] .Pokrac.dole [oči v sloup]

61407

12.7.2005 23:20

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Mindy 160.?.?.?

Reakce na 61401

Pindy pokr: [oči v sloup] Geneticka pamet existuje,ale vase predstava o jeji projekci do lidskeho byti je nespravna.Clovek se tomu,co je spravne a co je nespravne uci stejne tak jako tomu,co je dovoleno a co je zakazano.3 lete dite klidne zabije zivou bytost (od broucka az po novorozeneho sourozence,na ktereho zarli),protoze jednak nechape jeste fenomem smrti a rozhodne nevi,ze jedna nemoralne a nedovolene.Prirozene pravo je dnes jiz prekonany system.Nahradilo ho pravo socialni,ktere je narokove a jedinec v nem ma narok (vynutitelne pravo),aby ho spolecnost,vedle toho,ze jej nebude kratit na svobode,zivote,zdravi a majetku (Prirozene pravo),zabezpecila urcitymi podobami dalsich prav.Rozpory vznikaji spise v nizsich rovinach prava a pri jeho aplikaci [mrknutí jedním okem] Schizofrenie je dusevni nemoc.Rozdvojeni je schizma [překvapení] .Ale mozna,ze vam rozpornost tohoto sveta tu schizu aktivovala (jinak je to dedicne ovlivnene zcasti organicke onemocneni) [překvapení] . To sem vas proskolila,Gejdusi.Ocente to [smích] Pokud mozno V Eurech [chechtot]

61408

13.7.2005 22:52

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 61408

Vskutku dobré školení [smích] Oceňuji - ovšem jen ve virtuálních eurech [smích]

Dovolil bych si jen trošku nesouhlasit. Dítě skutečně musí jistým způsoben dospět, než to začne všechno správně fungovat. Stejně jako se tělesně vyvíjí, než začne jevit sekundární pohlavní znaky, stejně tak se musí vyvíjet i duševně, než se z něj stane plnohodnotný člověk - dítě, které takto nevyspělo není tímto plnohodnotným člověkem.

No a jsme u toho, co jsem měl na mysli - lidstvo dosti rapidně degeneruje, dokonce s drasticky velkou akcelerací tohoto procesu. Stále méně lidí se od dětství vyvíjí ve skutečného, plnohodnotného člověka, člověka, který to Boží poselství, to přirozené právo vnímá a realizuje. To nemá nic společného s náboženstvím tak, jak to většina lidí chápe. Defakto to vůbec není o náboženství.

To, že člověk může dospět do stavu, kdy Boha cítí, vnímá a respektuje, se vůbec nemusí prolínat s tím, že je to katolík, mohamedán či co já vím - navenek nemusí s žádným náboženstvím mít nic společného.

Jsou jisté ukazatele, které se vyvíjí zcela znepokojivě a ukazují, že extrapolace do budoucnosti již velmi brzy ztrácí smysl. Tedy, je nutný ještě nějaký jiný důkaz, že současný systém světa spěje k neodvratnému konci ? Není to jen soumrak bílé rasy, je to soumrak lidstva jako celku.

Největší legrace (ale dosti smutná) je, že lidi většinou cítí, že to jde jaksi "šejdrem", ale skutečnosti tak jak jsou, správně nevyhodnotí. Čili, defakto se nejedná o lidi. Nevyspěli v člověka. Zdali toto měl Ježíš na mysli, když popisoval, oč že to půjde v ten Den, když mluvil o druhé smrti, nevím, asi ano. Ale že "...tam bude pláč a skřípění zubů..." - to můžete věřit klidně i mi !!


61550

6.7.2005 1:07

Velká hororová show Ariela Sharona

zap 65.?.?.?

Prave cteno na Yahoo News:

JERUSALEM (Reuters) - Israeli President Moshe Katsav said on Monday the vocal opposition of pro-settler rabbis to Israel's Gaza pullout could incite ultranationalists to try to assassinate Prime Minister Ariel Sharon.

"In the struggle over the disengagement someone is likely to distort the rabbis' messages," Katsav told Army Radio.

The result, he said, could be "extremist actions" and "the distorted conclusion that to prevent Israel's destruction, one must assassinate the prime minister."

The Shin Bet security service on Sunday measured Sharon and members of his cabinet for bulletproof vests, a sign of increasing fears of violence against Israeli leaders ahead of the pullout due to begin in mid-August.

/Jake asi zavery si z toho mozno udelat, jestli vubec nejake? Dalo by se navazat na prispevek (tusim) p. Nohejla o tom, ze obavy stran hrozby Sharonovi jsou vykonstruovane./

59918

6.7.2005 6:33

Velká hororová show Ariela Sharona

Vandal 206.?.?.?

Budˇ ujištěn,zape, že to je vše jen židovská maškaráda, určená pro goimský dobytek. V židovském tisku se dokonce objevily zprávy, že Šaron vyklízí Gazu, aby se nedostal do kriminálu se svým synáčkem za švindl s tím řeckým ostrůvkem. Nesmysl! Ten starej(sebecenzůrováno) se nikdy nevzdá sionistické faty morgány= Eretz Israel. A kdo mu k tomu pomůže? No přece my všichni, kteří naším anonymním remcáním vykupujeme duše své z naší veřejné mlčenlivosti nad největším zlem v lidských dějinách, které se za poslední půlstoletí v Palestině děje před očima celého světa. MORÁLNÍ IMPOTENCE , jestli někdy nějaká existovala! Attila, Džingischán a pod.se po hrůzách, které rozseli světem nakonec stáhli, hutům to trvalo něco přes týden se "kulturně" vypořádat s tutsima, ale tihle židovští(sebecenzůrováno) podrobují už třetí generaci palestinců holokaustu, made in Israel. Přečtěte si komentáře židovského emigranta do Británie,Gilada Atzmona, některé by stály za překlad tady na Zvědavci (straight from the horses mouth). Člověk s nimi nemůže nesouhlasit, alespon co se týká dnešního vývoje v Izraeli.
Shalom všem židobijcům.

59942

7.7.2005 5:18

Velká hororová show Ariela Sharona

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Human Sacrifice among the Fanatical Hasidic Jews and Other Cults from Ancient Times to the Present tells the forbidden true story of numerous children - and even some adults - who were murdered in similar fashions for their blood. It tells of countless children whose bloodless corpses were discovered to have been reportedly murdered by fanatical Jews. It also describes some other cults that have existed in the past - some of which may even exist today in Mexico - that have participated in similar acts of human sacrifice.


Some of the rarest books about the topic of human sacrifice among Jews are cited: Dr. Carl Mommert's "Human Sacrifice among the Ancient Hebrews," Dr. Hellmut Schramm's "Jewish Ritual Murder," Sir Richard Francis Burton's "The Jew, the Gypsy, and el Islam," Syrian Defense Minister Dr. Moustafa Tlass's "Matzo of Zion," Russian poet and writer V.V. Rozanov's "The Relationship of Jews to Blood," Russia's most famous linguist Vladimir Ivanovich Dal's "Searching for the Jews who Murder Christian Babies, and How These Jews Use the Babies' Blood," Russian prosecuting attorney and Duma member G.G. Zamyslovsky's recently de-classified "The Murder of Andrei Youshchinsky," and many others. Numerous rare drawings, woodcuts, and sculptures of Jews committing this bizarre and wicked act are shown. In addition, a rare photograph of a child who was purportedly ritually murdered is shown, and the stab wounds to the child's Temple are analyzed, showing the Kabalistic pattern and methodology behind this terribly vicious act. To see some of the sources cited in this documentary, click here (click on "What's New" at the top to return to this page or use your browser's back button).


This is the only video ever made about the topic of Human Sacrifice among Jews in English.

60127

7.7.2005 5:59

Velká hororová show Ariela Sharona

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pan P.Peshmer Mgr Paed napsal;Kromě pana Nohejla, který to má v krvi, a nevynechá židovskou otázku
Jsem rad ,ze jste odhalil ,co mam v krvy,naproti tomu ja nemohu odhalit kolik maji zide v sobe z nenavistneho Talmud

The late Rabbi Stephen Wise, also hailed by the One Worlders as a great Leader, was quoted in the New York Herald Tribune for June 15, 1938, as saying:
“I am not an American of Jewish faith, I am a Jew.”
And the following statement appeared in “the Jewish World,” for January 15, 1919, p. 6:
“Jewish Nationalism is a Jewish question which must be governed by Jewish principles and not be subservient to the convenience or exigencies for the time being of any government, however important.”
----

ARTICLE REPRINTED FROM 'VOICES' MAGAZINE IN JERUSALEM May, 2000.
CAN A HOLOCAUST HAPPEN IN AMERICA?
Tragically, American Jewish Spiritual and organizational leaders have been reluctant to come to grips with this growing danger and to plan for immediate emigration to Israel. . Instead, despite the bitterlessons of the SHOAH, they continue to cling to the worn out 'cliche' "It can't happen here."
Since "All Jews are responsible one for another" SHUVA (Return), the Israel Emergency Aliyah Movement has undertaken the arduous task of "sounding the alarm" to warn and awaken sleeping Jews in America that it can, and indeed, it is happening. THE SHUVA Organization also provides information concerning emigrationfor those rady and willing to come home to Israel now, before G-d forbid, it becomes too late? In the words of a survivor of the death camps,
"Once the world does it ...SHAME ON THEM; - TWICE...SHAME ON US!
Ze,by neco ,jako spatne svedomi?

60133

7.7.2005 7:04

Velká hororová show Ariela Sharona

albert 70.?.?.?

Pro bystre hlavy, mnozstvi dobre odpovedi na prdlozene dilema k nalezeni na na :
http://www.jewwatch.com

I pro ty, co dnes neveri v Krista (40% + dnesnich kocourkovskych namyslenych buliku se hlasi k rekordnimu poctu 40%+ ateistu) pred zhruba 2000 lety definoval (= posledni reference Noveho Zakona na termim "Ioudaios", dnes prelozeno a pouzivano jako 'zide' - to proto, aby chazari, tj. puvodne asiaticka turkomongolska smes, kolem 800 AD zjudaizovana nenavistnym & satanskym babylonskym Talmudismem, pak tento mix dale prosmiseny s gojimskymi jednotlivci kteri ve vidine baksise stahlo kalhoty, vyhrnulo sukne, ci byli znasilneni proti vuli, mezi nimiz asiaticti chazari parazitovali), ze -
"Ti co o sobe tvrdi ze jsou Judahite (potomci Jacoba-Israele) jimi nejsou, ale lzou, a jsou Satanovou synagogou" (Zjeveni Sv. Jana, 2:9 a 3:9 - opakovano 2x za sebou aby i tem nejtupjejsim to doslo, - ale ono to nepomaha)

Satan svymi skutky svedci, kdo jsou jeho potomci. Nejen ciny, ale i vzhledem.
Amen.
Dab

60139

8.7.2005 3:17

Velká hororová show Ariela Sharona

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pokracovani 11 September v Londyne,nejdriv rekli,ze varovali,ted rikaji,ze nevarovali.
Explosions In London - Who Stands To Gain? Israel Warned, Cover-up In Progress

Prisonplanet | July 07 2005 Alex JOnas radio.

BREAKING: Scrambled cover-up to try and change prior knowledge story.

Original reports stated that Binyamin Netanyahu was warned BEFORE the first blast, now all the Associated Press reports are being changed to say he was warned AFTER the first blast, for example this article.

The article linked below that we saved in our own format (and the website that carried it has strangely since crashed) said that Netanyahu was warned before the first blast.

Israel are now denying they got a warning.


BREAKING: Scotland Yard says it got a warning before the attack and told Israel.

"The Israeli Embassy in London was notified in advance, resulting in Finance Minister Binyamin Netanyahu remaining in his hotel room rather than make his way to the hotel adjacent to the site of the first explosion, a Liverpool Street train station, where he was to address and economic summit."The similarities with the Madrid bombing of 3/11/04. The so called perpetrators were quickly linked to an "Al Qaeda" cell in Europe but later as we reported were linked to the Spanish Security service. They then mysteriously Killed themselves as this information was seeping out. It then became apparent that Spain's government was using the bombings for its own gains and many went to the streets in Spain to declare they knew that their own government was behind the attacks. Further Intelligence was withheld by the government, we expect the same will happen in Britain after today's attacks.

60269

9.7.2005 8:17

Velká hororová show Ariela Sharona

Adam 62.?.?.?

Zajímalo by mě, proč jsou všechny články na zvědavcovi postaveny tak protižidovsky?
Kde je druhá strana mince? To sem píší jen autoři, kteří mají averzi k Izraeli?
Osobně nejsem Židem, v Izraeli jsem nikdy nebyl, ale tento jednosměrný pohled mi vadí.

Jistě nikdo nemá radost ze smrti palestinského chlapce,ale vzhledem k tomu, jaké prasárny Palestinci dělají a k čemu jsou vychováváni, nelze se divit Izraelské dlouho pěstované a podmíněné nenávisti, že na ně také házejí kameny. Nedá se nic dělat. Palestinci jsou IMHO zvířata.
A nesouvisí to jen s Izraelem, Izrael tam není tak dlouho jako stát. S Palestinci byli problémy i dlouho předtím, než tam vzniknul vůbec Izrael. Vraždili se tam, pobíjeli, Sýrie tam vedla agresivní útoky proti Egyptu a jiným arabským kmenům a naopak. Masakrovali civilisty už dříve.
I kdyby nakrásně vyhladili celý Izrael i se všemi Židy, tak klid nikdy mít nebudou, protože se mocensky a jánevímjakještě pobijou a zmasakrují mezi sebou. Nic jiného neumějí. Palestinci jsou prasata.

60585

9.7.2005 14:48

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 60585

>Zajímalo by mě, proč jsou všechny články na
>zvědavcovi postaveny tak protižidovsky?
Adame
Proti zidum to tady ani moc neni

>Kde je druhá strana mince? To sem píší jen autoři,
>kteří mají averzi k Izraeli?
Averzi k Izraeli?
Hmmmm,....spis k nehorazne politice, kterou predstavitele tohoto rasistickeho statu, prevazne sioniste, praktikují.

>Osobně nejsem Židem, v Izraeli jsem nikdy nebyl, ale tento
>jednosměrný pohled mi vadí.
Mas na to plne pravo.

>Jistě nikdo nemá radost ze smrti palestinského
>chlapce,ale vzhledem k tomu, jaké prasárny Palestinci
>dělají a k čemu jsou vychováváni...
Ptal ses nekdy na pricinu takoveho chovani?
> nelze se divit
>Izraelské dlouho pěstované a podmíněné nenávisti, že
>na ně také házejí kameny.
Vojak ve sluzbe izraelske army kameny nehaze. Ten vpali kulku primo do hlavy.
Treba i nezletile divce...o jednoho "potencionalniho terroristu mene".

> Nedá se nic dělat.
>Palestinci jsou IMHO zvířata.
Toto hlasa talmud, sionistu to svata kniha.
Vlastne i tebe takhle nazyvaji,...ani o tom nevis [mrknutí jedním okem]

>A nesouvisí to jen s Izraelem, Izrael tam není tak dlouho
>jako stát. S Palestinci byli problémy i dlouho předtím,
>než tam vzniknul vůbec Izrael.
A jakepak jsi mel problemy s palestinci, zijicimi v Palestine ty, nebo tvi rodice, nebo prarodice?
A kdeze to lezi ten novy stat Izrael? Na uzemi byvale Palestiny? Aha,...[pláč]

pokracovani

60620

9.7.2005 14:49

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 60585



pokracovani
> Vraždili se tam,
>pobíjeli, Sýrie tam vedla agresivní útoky proti Egyptu a
>jiným arabským kmenům a naopak. Masakrovali civilisty už
>dříve.
A co treba Stredni Evropa? Nezabijeli se tady lide po milionech?

>I kdyby nakrásně vyhladili celý Izrael i se všemi Židy,
>tak klid nikdy mít nebudou, protože se mocensky a
>jánevímjakještě pobijou a zmasakrují mezi sebou.
V Palestine zilo mnoho narodnostnich skupin pohromade mnoho set let, ale takovy masakr od doby neopravneneho zalozeni statu Izrael, tyto narody ztezi pamatuji.

> Palestinci jsou prasata.
V lagrech se zije pod lidskou uroven. Nech se zavrit tak na pul roku, rok do lagru.
Oni jsou nuceni v lagrech zit i nekolik desitek let.A toto jim zaridili ti, jejichz pribuzni takhle zili za dohledu fasistu.

Vis co,...budu k tobe slusny, Adame. [cool]
Přemýšlej.

60621

10.7.2005 5:20

RE: Velká hororová show Ariela Sharona

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 60585

Palestina byla plna domacich obyvatel, koncem 19. stol. pres tisic vesnic Jerazalem, Haifa, Gaza, Jaffa, Nablus, Acre, Jericho, Ramle, Hebron a Nazareth byli kvetoucimi mesty. Na kopcich byli peclive udelane terasy, zavlazovaci prikopy krizovali zemi. Citrusove sady, olivove haje a palestincke obili bylo zname po celem svete. ( zdroj Britsky fond pro vyuziti Palestiny) Mytus o puste zpustosene zemi bez lidi je cilena velka lez! Palestinci jasne a silne pocitovali rozdil mezi Zidy zijicimi mezi nimi( 1820 integrovano 20000 Zidu do Jerusalema bez nejmensich komlikaci) a novymi sionistickymi kolonisty. Kdyz se tito novy "koloniste" pokouseli v Petah Tikvah (1866) nasilim vyhnat domaci z jejich pudy setkali se s organizovanym odporem, ale Zidu ve vedlejsich vesnicich se to netykalo. "Netoleratni Palestina" ochotne poskytla domov Armenum utikajicim pred tureckou genocidou. 1896 Herzl vyhlasil svuj plan primet Ottomanskou risi, aby zajistila Palestinu pro sionisty. 1905 vznika politicke hnuti Palestincu za narodni nezavislost. K tomu 7.sionisticky kongres pouze tolik: Max Nordau ..." Hnuti, na kterem se podili velka cast arabskeho lidu muze snadno nabrat smer, ktery muze zpusobit Palestine ujmu... Turecka vlada se muze citit dohnana branit sve panstvi ozbrojenou silou... Za techto okolnosti muze byt Turecko presvedceno, ze pro nej bude dulezite, aby melo v Palestine a Syrii silnou a dobre organisovanou skupinu, ktera by se postavila za jeho velicenstvo Sultana vsemi prostredky ..." Podobne se jednalo s Nemci i Brity, nevedelo se, kdo vyhraje 1. sv. valku. Vyhledejte si na internetu fakta o Deir Jasin jako symbolu sionistickeho teroru, ktery vyhnal 500 000 lidi, jejich majetek a pudu Izrael zkonfiskoval.

60783

9.7.2005 19:45

Velká hororová show Ariela Sharona

Emma Bovary 62.?.?.?

>Přečtěte si komentáře židovského emigranta do Británie,Gilada Atzmona, některé by stály za překlad tady na Zvědavci (straight from the horses mouth). Člověk s nimi nemůže nesouhlasit, alespon co se týká dnešního vývoje v Izraeli.<

Gilad Atzmon je výborný btw v češtině vyšel jeho Průvodce zbloudilých

http://www.kosmas.cz/knihy/107642/Pruvodce-zbloudilych/

Musím si přečíst.

60695

10.7.2005 1:38

Velká hororová show Ariela Sharona

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

To further illustrate just how heavily the War on Iraq was driven
by Jews, it is worthwhile to publicly name them right here and
now:

- Richard Perle, Chairman of the Defense Policy Board
Advisory Committee;
- Douglas Feith, Under Secretary of Defense and the
Pentagon's Policy Advisor;
- Paul Wolfowitz, Deputy Defense Secretary and campaign
advisor; Wolfowitz has recently been made head of the World Bank
as a reward for his services to International Jewry;
- Robert Satloff, was U.S. National Security Council Advisor;
- Rabbi Dov Zekheim was Under Secretary of Defense and
Comptroller;
- Elliott Abrams, National Security Council Advisor;
- Marc Grossman, Under Secretary of State for Political
Affairs;
- Richard Haass, Director of Policy Planning at the State
Department and Director of National Security Programs;
- Henry Kissinger, former Secretary of State a Pentagon
advisor who sits on the Pentagon's Defense Policy Board;
- James Schlesinger, another Pentagon advisor who also sits
on the Pentagon's Defense Policy Board;
- Robert Zoellick, the U.S.'s Trade Representative;
- Mel Sembler, President of the Export-Import Bank of the
United States;
- Israeli citizen Ari Fleischer, who served as the official
White House spokesman for the first Bush administration;
- Joshua Bolten, Bush's Chief Policy Director;
- Steve Goldsmith, Senior Advisor to the President and
domestic policy advisor;
- Mark Weinberger, the Assistant Secretary of the Treasury;
- Samuel Bodman, Deputy Secretary of Commerce;

60762

10.7.2005 1:54

Velká hororová show Ariela Sharona

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?


Bonnie Cohen, Under Secretary of State for Management;
Ruth Davis, the Director of the Foreign Service Institute;
Lincoln Bloomfield, Assistant Secretary of State for
Political Military Affairs;
Jay Lefkowitz, General Counsel of the Office of Budget and
Management;
David Frum, Bush's official White House speechwriter;
Ken Melman, White House Political Director;
Brad Blakeman, White House Director of Scheduling; and,
possibly most importantly of all,
George Tenet, head of the CIA. It was the Jew Tenet who manufactured all the lies, half truths and deceptions about
Saddam Hussein and Iraq.
Presidensky kandidat Patrick Buchannan ,jasne rika ,ze Capitol Hill je Israelskym okupovanym uzemim Spojenych Statu Americkych a ze neni problem se tam dovolat v hebrejstine ,tak ,jak i do Bileho Domu.
The listeners who have read the article "The Crime of the Decade:
Americans dying for Israel in Iraq",
published in the current
issue (Number 126) of National Vanguard magazine, will know, the
current US-led war in Iraq is nothing but the Jews tricking
Americans to fight for Israel. The war against Iraq was planned years in advance by
Jews and brought into being by those same Jews holding
influential positions within the first Bush Administration.
-----
Harold Wallace Rosenthal interview, 1978 by Walter White
from phoenix.pdf Bellringers corner at
http://www.fourwinds10.com/ Mr Rosenthal said that no-one in the last three decades has achieved any political power without Jewish approval.
“Americans have not had a presidential choice since 1932. Roosevelt was our man; every president since Roosevelt has been our man.” “We Jews have put issue upon issue to the American people.

60764

10.7.2005 11:10

Velká hororová show Ariela Sharona

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Sunday, 10 July 2005

German pol. says Zionists control country The Zionist lobby controls Germany, a German politician told Syrian TV.
Jamal Karsli, who was born in Syria and is an independent member of Parliament from Duesseldorf, was promoting the Arabic translation of his book, “Germany: Between Guilt Complex and Fear.” In the June 27 interview, translated from the Arabic by the Middle East Media Research Institute, Karsli said “Germans can’t express their opinions” about the alleged Zionist lobby, “and when you talk to them, they keep looking left and right, and if someone is around, they do not talk about this.”
Deidre Berger, who heads the Berlin office of the American Jewish Committee, which sponsored an analysis of German media on Mideast topics in 2002, said Karsli’s comments were wildly inaccurate. “The problem is not whether or not people can criticize Israel, but why they feel a complicated conflict needs to be framed in this one-sided manner,” she said.
Karsli also made controversial remarks about the “Zionist lobby” in May 2002. When two German Jewish leaders criticized his remarks as anti-Semitic, Karsli sued. He lost the suit in 2003.
-----
Annan slams U.N. official Kofi Annan’s spokesman slammed a U.N. official for comparing Israelis to Nazis.
The spokesman for the U.N. secretary-general called comments by Jean Ziegler, a food expert at the world body, as “irresponsible,” according to news reports. Ziegler had made the anti-Israeli comments in an address this week to pro-Palestinian demonstrators in Geneva.
“Kofi Annan’s statement is a dramatic expression of non-confidence in Mr. Ziegler.

60848

22.7.2005 3:26

Ganster se nikdy nezmeni.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

> > CURRENT NEWS ALERT!
> >
> > A story has just been posted by Counter Punch Magazine, online, which
you
> > need to see immediately. Three Jewish human rights - peace activists
have
> > just issued a worldwide alert, telling people that Prime Minister Sharon
> > and the Israeli Defense Force has a hidden agenda behind their
Unilateral
> > Disengagement plan.
> >
> > These activists state that, once all Jews are pulled out of Gaza Strip,
> > Sharon is going to order the IDF to launch a massive attack on the
> > Palestinian civilian population!
> >
> > These activists are only partially correct, but at least they can see
the
> > hidden agenda.
> >
> > Cutting Edge has been teaching since October, 2000, that Israeli
> > leadership has been planning since June, 1990, to annihilate all
> > Palestinians, an action foretold in key End of the Age prophecy.
> >
> > If these Jewish activists can see this hidden plan, how many other
Jewish
> > citizens see it, also? How many Palestinians see the truth?
> >
> > We have posted a key article on this breaking news story -- NEWS2058.
> > Take a few moments to read this article, for it demonstrates that the
> > world truly is very close to the beginning of the end of the preparatory
> > period which will begin the Final Birth Pangs War which produces the
> > Masonic Christ (Antichrist).
> >
> > http://cuttingedge.org/news/n2058.cfm
> >

62656

Tuto stránku navštívilo 7 467