Diskuze k článku

Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Příspěvků 73

9.6.2005 1:06

Ondřej Giňa odsouzen za podvody

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

To se preci nedela, brat cikanovi socialni davky, jeho prilepseni k platu. To je zcela amoralni a rsisme zavanejici akt, jenz je hanbou cele Ceske republiky a nemel by se opakovat [pláč]

Vsichni jsme preci povinni platit cikanum jejich socialni prispevky, protoze oni tu chudacci trpi a my je rasisticky utiskujeme.
Procez musime platit... [mrknutí jedním okem]

55263

9.6.2005 12:32

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 55263

Nenavist mezi obema skupina, odhadem tak 90% bile majority a 90% etnika zvaneho cigani, je fenomen oboustranny, zalozeny prevazne na neochote reseni problemu, ponechavaneho po mnoho let a predavaneho z generace na generaci jako horka brambora.
Kdyby podobna situace nastala v jine dobe, treba v dobe kamenne, tak by ta fyzicky silnejsi skupina tu druhou umlatila klacky a psi by si pochutnavali jeste na teplych jatyrkach nepratel.
Prvorepublikova ustava a zakony holt byly psany majoritou a je nadevse jasne, ze zakony byly psany tak, aby chytri je umeli obchazet v souladu s danymi pravidly a blbi, pokud byli dopadeni,sli klecet do chladku.
Jen mi je porad divne, proc si majorita tak zaklada na tom, ze jsou tak chytri a permanentne se nechava okradat o stovky miliard Zlou bilou dusi a zlost si pak vyleva na Zle tmavsi dusi, ktera je tak blba, ze sbira jen drobky, milostive na zem upustene ve forme nezakonne vyplacenych rodinnych pridavku.
Ptam se:
Kdo je ten blby a kdo ten chytry? [cool]

55388

11.6.2005 10:18

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Pavel Ř. ripasu (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 55263

Souhlasim s idealistou: Jestliže chceme utiskovat cikány, budeme jim muset platit sociální dávky. Jó, za blbost se platí. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

55709

11.6.2005 16:42

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 55709

> Jó, za blbost se
>platí. [velký smích] [velký smích] [velký smích]
Kazdy system potrebuje sve "otroky"....
Koho by pak posilali do uranovych dolu, cementaren, panelaren, ....
A platit mzdu se zadnemu, hlavne bolsevikovi, nechtelo. Takze hon na cigany s tremi tridami pomocne skoly byl docela vydelecny podnik pro par vyvolenych.
Dnes, kdy bolsevicke zakony jako povinnost pracovat atd. neplati, nese danovy poplatnik tihu hrichu minulych generaci.
Zakon je zakon a hlavne nezapomenme:
Zakony vzdy psali bili. Kdyby je psali cerni, to by pak byl pruser na kvadrat[cool]
Proto, az pujdete k volbam, volte tu stranu, ktera konecne sejme tuto tihu z beder danoveho poplatnika.Jenze mnoho z vas ani volit nejde a pak rve, ze musi doplacet na cerne.
Cerna/bila.....voda/olej
Good luck, homeboys [velký smích]

55737

15.6.2005 14:06

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 55737

Idealisto,
napsal si to tak, že neprožít tu dobu, tak nabydu přesvědčení, že socialismus nám budovali utlačovaní černí a bílí se jen přiživovali na výsledcích jejich dřiny a potu.
Skutečnost je ale taková, že pod hrozbou trestu cikáni se nechávali zaměstnat, protože však většinou nic neuměli, tak jen zametali dvory a tudíž měli o 8 hodin denně míň času na krádeže. Navíc za nicnedělání brali mzdu.
Samozřejmě, že byly i výjimky a cikán pracoval a pracoval spolehlivě. Žel, byly to jen výjimky.

56293

16.6.2005 8:13

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 56293

Karle z Cech
Spise jsem resil 48rok, ktery prinesl velke novum pro vsechny, kteri dostali obcansky prukaz a zakonem byli prinuceni vykonavat praci pro uzitek nekoho jineho, nez sebe sameho.
S povinnosti byti zamestnan melo problemy jak tmave etnikum,tak i cast svetle majority. Toto, jako pricina. Dusledkem pak byla kriminalizace neuposlechnuti litery zakonu, veznice plne relativne levne pracovni sily a vsichni dobre vime, pro koho pracoval Jachymov a jina zajimava mista.
Rakovina z ozareni pak konala sve.
Zakony byly zneuzivany a vznikla z toho jen nenavist mezi obemi zucastnenymi stranami.Resit to nechci,...jen tak plkam [cool]

56444

9.6.2005 1:33

Ondřej Giňa odsouzen za podvody

čtenář 84.?.?.?

Ale ja třeba znám celou řadu Romů, chcete-li cikánů, kteří normálně pracují a žádné sociální dávky nepobírají. Proč tedy autor píše, že pobírání sociálních dávek je "typické pro všechny cikány"? Docela mi vadí tyto krimimální výroky.

55266

9.6.2005 9:40

RE: Čtenář

JC 81.?.?.?

Reakce na 55266

Co je a není typické.
Před několika lety napsal J.X.Doležal v Reflexu článek na podobné téma.Zajel do jednoho nejmenovaného města a zveřejnil statistiku
nejmenovaného úřadu,kterou mu poskytla nejmenovaná úřednice/všechna ta nejmenovaná byla striktní podmínka aby mohl článek uveřejnit/.Statistika vypovídala o procentuálním zastoupení
Romů v daném městě jako i o procentuálním podílu na kriminalitě,pobírání sociálních dávek,nezaměstnanosti,a pod.
Přesná čísla nyní už nemám k dispozici ale vycházelo to asi následovně:Zatímco poměr Romů k neromům vycházel cca 5% ku 95% u ostatních kategorií tomu bylo přesně naopak.Kdyby v tomto státě bylo dostatek odvahy udělat podobnou celostátní statistiku a uveřejnit ji,možná bysme dospěli k názoru co je a není typické.

55350

9.6.2005 15:23

RE: Čtenář

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 55350

Před několika lety napsal J.X.Doležal v Reflexu článek na podobné téma.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Tenhle článek si pamatuju a byla to teda soda.
Tehdy JXD ještě nebyl židem.Nyní by to již asi nenapsal. [chechtot]

55415

9.6.2005 10:32

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Copaallegro 213.?.?.?

Reakce na 55266

Kriminální výroky, pane ?? Ano možná, že, každý z nás zná cikána, který nebere sociální dávky, maká ( ne ve výkopu jámy pro kabely a kanalizaci ), nemlátí ženu, nepase dceru a nehraje automaty. Možná, že všichni známe toho samého, kdo ví... Ale rozhodné jsou statistiky, které hovoří jasnými čísly.

http://hulan.cz/blog/?amount=0&blogid=1&query=debil

No a zbytek si můžete přečíst v knize asociála Bakaláře - Psychologie Romů.

Váš kriminálník copaalegro

55367

9.6.2005 14:43

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

zrzek 147.?.?.?

Reakce na 55367

Zajimava cisla, byl bych i ochoten jim verit, ale ten zdroj ...

55402

10.6.2005 0:55

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Grovik 84.?.?.?

Reakce na 55402

presne tak [smích] ten zdroj.. .zHulanovi bych taky veril asi jako tem cikanum [smích])

55498

12.6.2005 17:31

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

aleff aleff (zavináč) centrum (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 55498

Groviku, doufám, že jsi nečekal, že by někdo jako Radek Hulán představoval originální zdroj.

chceš-li vědět, odkud ty data převzal, mrkni na

http://www.geocities.com/ociganoch/

jo, a doporučuji také

http://www.sweb.cz/whitewoman/chanov/odkazy.htm

55837

12.6.2005 20:33

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Grovik 81.?.?.?

Reakce na 55837

necekal jsem ze by mr.zHulan mel jakoukoliv vlastni invenci. [mrknutí jedním okem] Jeho myšlenkove pochody se neustale zasekavaji okolo vyrazu "mlade svezi kusy" a "hosici".

Nakonec ja uz jsem se o nem nekolikrat zminil je to /cenzurováno/ [mrknutí jedním okem].

Ten chanov je hodne hustej to jest faktem. A presne to odpovida tomu co rikavam.
Jeden cikan pohoda.
Dva cikani pohroma.

55849

16.6.2005 11:07

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

abel 81.?.?.?

Reakce na 55849

V Chanově jsem tedy zatím nebyl, ale troufnu si tvrdit, že ve vybydlenosti nic netrumfne Jižní Bronx v New Yorku. V Chanově určitě nebude na vymlácených oknech klimatizace[smích]

56485

16.6.2005 19:17

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Aleff 80.?.?.?

Reakce na 56485

no, kontrasty jsou v USA jistě neporovnatelněji větší než v ČR - ale kdysi jsem viděl při náhodné cestě do Prahy 8 - Libně maringotku bez kol, která stála na cihlách a byla obezděná - kus dál 2 barikády na opačných chodnících jedné ulice, kde po sobě mládež vrhala dlažební kostky a střílela ze vzduchovek .. celkem síla na r.1985

problém ale nevidím tolik v tom, že by většinová populace "cílevědomě" diskriminovala cikány - to je pouze důsledek nezvládnutého postoje dříve bolševiků a dnes pseudobolševiků ve vládě. normální lidi si to mezi sebou vyřeší, ale politici v ČR nejraději podporují ty nejhorší lidské vlastnosti jako je nenávist, rozkrádání, udávání apod., v ČR vůbec je problém respektovat jiné kultury, natož jiné mentality než je "echt průměrný pivní blb". výsledkem je sice menší babylon než v USA, i tak jsou většinou trestné činy cikánů takřka nepostižitelné (coř jen podporuje tu hru mít je jako vzor asociálů), ale nikdo nechce cikány zaměstnat (předem jsou házeni do jednoho pytle se všemi kriminálníky). oni se dovolávají svých práv (dojí systém), ale nedodržují své povinnosti (mají svět bílého muže na háku, prootže jim neposkkytuje nic kromě soc. dávek). řešení se odehrává na úrovni jednotlivců, ale kolabuje na úrovni skupin.

tož tak

56607

10.6.2005 0:06

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Kodl 62.?.?.?

Reakce na 55266

Celou řadu? Ale prosím Vás buďme realisté.Já znám celou řadu cikánu ale těch pracujících je jenom řádečka.Proto většina.Jako že víc...

55487

10.6.2005 15:52

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Ruda 24.?.?.?

Reakce na 55266

Jste jejich pravnik(myslim tech cikanu)? Nebo se jen podepisujete jinym jmenem, aby jste na sebe "neprozradil" ze jste cikan("pardon" ROM sam).

55610

30.10.2007 9:15

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Robin 212.?.?.?

Reakce na 55266

Ondřej Giňa k tomu sám pro časopis Reflex v článku Judity Bednářové (srpen 2000) řekl:

"Od roku 1995 jsme nebrali dětské přídavky na mého dnes desetiletého syna. V roce 1998 jsem se dozvěděl, že můžeme zpětně požádat o přídavky a státní vyrovnávací příspěvek. Dohromady to dělalo asi šest stovek měsíčně. Vyplnili jsme příslušné formuláře, podali je a příspěvky za ty tři roky dostali. V té době jsem ještě nebyl zaměstnancem ČT, tam jsem nastoupil až o rok později, kdy už jsem žádné dávky nepobíral. Po dvou letech zjistili, že v mém případě vznikl přeplatek a škoda asi 25 000,- Kč. Peníze jsem tedy samozřejmě vrátil. Škoda sice byla uhrazena, ale trestní stíhání je proti mně vedeno..."

146118

30.10.2007 9:34

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 146118

No tak to je opravdu pikantní diskuze v souvislosti s romobijcem Čunkem, který si ukládal "restituované" miliony na "ztracenou" občanku na konto tchýně a ještě nárokoval a pobíral sociální dávky... zcela bílý věřící křesťan, vicepremiér ...

146122

9.6.2005 2:26

cigán Giňa.......TV

Robin 83.?.?.?

Tak na obrazovkách vládní televize hmm. ...zaplat´ pánbu televizu nemám, stejně jako ostatní chytřejší lidi.
A zaplat´ pánbu,že cigáni nemají počítače, a že ve své nízké inteligenci s počítačem neumí zacházet, jinak bychom si nemohly počíst na web zinech, pravda sem tam nás otravují rasističtí sionističtí darebáci, ale cigána nevidět.
K počítačovým technologiím nepatří cigán ale CD-RÓM.
[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

Díky Bohu ! !

55275

9.6.2005 3:27

Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Vaclav 24.?.?.?

Z clanku zcela jasne vyvstava otazka: Kdo skodi Ceske republice vic, cikani a nebo "bili karieriste" typu Pavla Rychetskeho?"

55286

9.6.2005 3:38

Ondřej Giňa odsouzen za podvody

kema 205.?.?.?

>Čtenář si zajisté všiml, že v tomto článku nepoužívám novodobé >označení pro cikány „romové“. Nepovažuji totiž slovo „cikán“ za >nic špatného. Za to, že za několik desetiletí získalo samo o >sobě poněkud pejorativní nádech, nemohu a zůstanu u tradičního a >historického „cikán“.

Ctenar si zajiste pouzivani slova cikan vsiml.
Kdyz jem byl (ja ctenar) maly kluk, cetl jsem nekolikrat po sobe "Dobrodruzstvi Toma Sawyera a Huckleberryho Finna". Vyskytoval se tam jisty Negr Jim. Postava nad jine sympaticka a pred otroctvim utikajici.
Ted po letech se mi nelibi, ze "Nigger Jim" je politicky nekorektni a ma byt odstranen z knihoven. Pro cernochy se stalo slovo nigger zkratka urazkou.
Stejne tak si preji Ekymaci stati se Inuity, australsti cernosi Aboriginalci, Indiani chteji byti Natives nebo First Nations a Cikani holt chcou byt Romove.
No - ja osobne bych rad, kdyby se vyznam slov nemenil a ja se nemusel furt zajimat o to, jak chce byt kdejaky narod zrovna nazyvan. Jenze ono to tak neni.
Proto nebudu urazet cernousky, Cikany a Eskymaky, ale budu je nazyvat tak, jak nazyvani byti chcou.
Ostatne - pan Kral a mnozi ctenari tohoto casopisu by jiste nesouhlasili s oznacenim "rasisticka prasata" ktere by jim prislusnici zminenych narodnosti jiste radi ustedrili.
Takze radeji budeme jeden k druhemu slusni,right ???

55290

9.6.2005 7:05

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

detergent 194.?.?.?

Reakce na 55290

> Proto nebudu urazet cernousky, Cikany a Eskymaky, ale budu
>je nazyvat tak, jak nazyvani byti chcou.

Jasne. A za chvili taky budeme Nemcum rikat Deutschove a misto "v Polsku" budeme rikat "v Polsce". [smích]

Pro mne za mne, at si ve svem jazyce rikaji jak chteji. V cestine pro ne existuje zavedny termin a oni nam do cestiny nemaji co mluvit. Konec koncu to neni jejich jazyk, oni si ho pouze pujcili (ti z nich, kteri bydli u nas). Za to, ze slovo Cikan ziskalo pejorativni nadech, mohou jen a pouze oni sami.

Z toho neustaleho ustupovani pozadavkum mensin se mi obcas dela dost soufl. Mensiny jsou tu od toho, aby se pokojne asimilovaly do vetsinove spolecnosti ("Kdyz jsi v Rime, chovej se jako Rimane"[mrknutí jedním okem], a ne od toho, aby si diktovaly nejake podminky. Copak si neuvedomuji, ze uz tim, ze jsme ochotni tolerovat jejich pritomnost, jim prokazujeme vetsi laskavost, nez si casto zasluhuji?

Soucasny stav vypada nejak takhle:

- "Budeme tu bydlet. Chceme to, to a to. Budete nam rikat tak a tak."
- "Jak si prejete. Mohu vam nabidnout socialni davky?"

Pricemz idealni stav by mel vypadat spis tak:

- "Chteli bychom tu bydlet."
- "Dobre, zkusime to s vami. Tady je ucebnice cestiny, seznam podniku ochotnych zamestnavat cizince a seznam skol prijimajicich deti cizincu. Skolni dochazka je u nas povinna, opakovana neucast se tresta vyhostenim. Turbany se u nas nenosi, myjeme se minimalne jednou denne a nocni klid je od 22:00 do 06:00. Pokud jediny prislusnik rodiny porusi pravidla, cela rodina bude vyhostena. A radeji se naucte trochu psat, jinak vas nikdo nezamestna a budeme vas muset poslat zpatky. Vitam vas v CR a doufam, ze se ve vas nezklameme."

Uznavam ze obe formy jsou znacne extremni... ale osobne bych byl radeji, kdyby se situace priklonila od te prvni blize ke stredu [smích]

55307

9.6.2005 7:28

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Tom 24.?.?.?

Reakce na 55290

>Proto nebudu urazet cernousky, Cikany a Eskymaky, ale budu je nazyvat tak, jak nazyvani byti chcou. Ostatne - pan Kral a mnozi ctenari tohoto casopisu by jiste nesouhlasili s oznacenim "rasisticka prasata" ktere by jim prislusnici zminenych narodnosti jiste radi ustedrili. Takze radeji budeme jeden k druhemu slusni,right ???

Tak se mi zdá, že se tady snažíte někoho přechca o tom, jak oni byvše, chca nechca, chcou.

Vy byste také jistě nesouhlasil s označením "amorální prase" jako odpvěď na to, že tady podsouváte autorovi a čtenářům "jisté nesouhlasení s jejich označením za rasistická prasata". Vaše úlisná uslušněnost je o to podlejší, že tady - z pozice jednoho z občanů - nabádáte k podpoře čistě účelového politického svinstva, neboť "politická korektnost" zdaleka není jenom o tom jak "menšiny nazývati", ale je to přímý agresivní nátlak na to, co si lidi mají myslet!

Pokud jste onu jízlivost psal vědomě, anebo pouze rezonujete "politickou korektností" jako plechovej kačer - to je váš problém. A jak si ho přeberete, v tom vašem uslušněném konečníku, je mně, zcela u prdele.

Pokud jde o samotné nazývání, tak ten, kdo krade, je zloděj. A k tomu nepotřebuju "politicky korektní" přednášku.

55310

9.6.2005 7:44

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

kema 205.?.?.?

Reakce na 55310

Tak jest pane Tom. Kdo krade je zlodej a ja mu to reknu bez ohledu na barvu jeho pokozky.
Rovnez take nazvu cloveka, ktery se vetre do diskuze s hulvatskymi vyrazy o "uslusnenem konecniku" hulvatem.
Jeho rasa me nezajima. Muze ten clovek byt stihly jako Goring, vysoky jako Goebels a blondaty jako Hitler. Porad me to bude fuk.
[mrknutí jedním okem]

55316

9.6.2005 7:29

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 55290

PANE KEMA, stejne, jako si nekteri meni nick na internetu, protoze si mysli, ze jejich nazory nejsou nadale ctene jen kvuli nicku, zjistuji ze jim prakticky nikdo neodpovida. Stejne tak zprofanovane narodnosti nebo rasy, meni sve oznaceni spolecnosti.
Tak je to stejne u americkeho Negger, ktery pokracoval dlouho jako black a dnes uz je to afroamerican. Zajimave je, ze zmena nazvu nemeni jejich chovani. Podobnost ciste nahodna je Mexikan, ktery si dnes rika Hispanic pritom se Spanelskem nema spolecnou ani krev.
Dale mame Chicanos kteri vznikli diky jednomu bojovnikovi za lidska prava jmenoval se Corky Gonzales a nedavno ve svych 72 letech zemrel. Chicano je Mexikan narozeny v USA a nemluvici spanelsky. Je nutne take neopomenout white trash, te se rikalo WHITE TRASH pred dveste lety stejne jako se ji rika dnes.
Dle meho soudu, pouze White man si uvedomuje rasizmus, Indian neboli American native, nebo Afroamerican dokonce i Chicano (Hispanic) klidne bez vycitek bude nenavidet bileho obcana. Podavam svuj nazor v generalizaci, coz samo osobe neni spravne ale v mnoha pripadech pravdive.

55311

9.6.2005 7:59

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

kema 205.?.?.?

Reakce na 55311

Pane Vcelicka, jak jiz jsem napsal, me ty zmeny nazvu pro tu ci onu rasu tez nelezou pod fousy.
Jeste tak jsem zvladl zmenu nazvu z negra na cernocha. Africky American je pro me uz prilis. Tez o Indianech mluvim vetsinou jako o natives ci native people. Kanadsky vyraz "First Nations" me uprime receno sere a zavani reversed rasismem.
Takze souhlasim i s vasim postrehem o tom, ze jen white man si uvedomuje svuj rasismus. Ostatni ne, ti si mysli ze jsou cisti jako lilie i kdyz cely den nadavaji na "fucking white man". [zmaten]
Pres to vsechno se budu i nadale vyhybat pouzivani slov o kterych vim, ze tu ci onu rasu urazi.
Budu od nich ovsem ocekavat na oplatku to stejne. [smích]

55321

9.6.2005 8:59

RE: Kema

JC 81.?.?.?

Reakce na 55321

Nedávno mě jedna stará Romka hádala z ruky a první její věta byla
" Já jsem jen stará obyčejná cikánka" tak to by se dalo nazvat
self-discrimination. [chechtot]
Nebo Francouzký překlad pro Bohemia je Cikán-land a Bohemians jsme pro Francouze všichni Cikáni/Romové chcete-li/-uráží Vás to ?
To už nezbývá než si vynutit nějakou komisi v EP a tvrdě požadovat
aby se Francouzi naučili nám říkat Češi/a prosím o přesnou a nezkomolenou výslovnost-žádný tchechi,techi,šeši a pod.neberu./
Proč to píši.Rasismus určitě existuje,ale není to o názvech,ale o negativních zkušenostech.Domnívám se,že tzv.pozitivní diskriminace
je to nejhorší co bylo vymyšleno.

55339

9.6.2005 17:34

RE: Kema

zap 65.?.?.?

Reakce na 55339

Nebo Francouzký překlad pro Bohemia je Cikán-land a Bohemians jsme pro Francouze všichni Cikáni/Romové chcete-li/-uráží Vás to ?

Mate pravdu, frantici by si nemeli takovou impertinenci dovolovat!

Takhle nas hazi s tou svoloci do jedne bandy. A to my preci nejsme! [vyplazený jazyk]

55441

10.6.2005 17:13

RE: Zap

JC 81.?.?.?

Reakce na 55441

Takhle nas hazi s tou svoloci do jedne bandy. A to my preci nejsme!
------------------------------------------------
No pro Francouze asi jsme,ale nám je to s ohledem na neexistenci výše zmíněné komise šuma fuk.

PS.Nevím kdo vymyslel ten umělý tvar "Rom".Myslím,že název Egypťan
by je nemusel vůbec urážet vzhledem k tomu,že tvrdili,že odtamtud
byli vyhnáni./odtud je odvozeno anglické Gipsy-Egyptian/Důvody vyhnání měli cosi společného se svatou rodinou a bylo to srdcervoucí.

55621

10.6.2005 8:44

RE: Kema

kema 205.?.?.?

Reakce na 55339



>" Já jsem jen stará obyčejná cikánka" tak to by se dalo
>nazvat

>self-discrimination. [chechtot]

Ne tak docela.
Kdyz o sobe nekdo rekne "ja vul, ja prase, ja hovado, zase jsem si zamknul v aute klice" je to podle obecnych lidskych vlastnosti O.K.
Naopak kdy tomu stejnemu cloveku nekdo neznamy zacne spilat do volu, prasat a hovad, je to urazka, hulvatstvi a hrubost.

55536

10.6.2005 10:18

RE: Kema

Lev 68.?.?.?

Reakce na 55536

Naopak kdy tomu stejnemu cloveku nekdo neznamy zacne spilat do volu, prasat a hovad, je to urazka, hulvatstvi a hrubost.
_____________________________________________

Jeeeejej, pane kema, to se mi zrovna hodi do kramu. Predstavte si, ze jeden slusnej, ale opravdu, velmi slusnej clovek, ze zdejsiho Zvedavce ( nebudu jmenovat ! nehodi se to ), napsal definici "blba" na nekoho "nezjistneho", ale nejak to ke konci nemohl nervove vydrzet, asi ho zacalo zrat svedomi, ktere nikdy nemel a von ten dotycny pak tu definici "blba" obratil na sebe. Tak tomu se rika vykon, pane kema. Napsal jsem to, dostatecne slusne ? [velký smích]




55556

10.6.2005 17:01

RE: Kema

JC 81.?.?.?

Reakce na 55536

Mám tomu rozumět,že když si přivřu palec do dvěří v obchodě plném lidí a zařvu Kurvaštelung to bolí je to OK ?
Podle tebe asi ano protože jsem to myslel jen tak obecně neadresně.

55620

9.6.2005 7:57

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

PetRip 80.?.?.?

Reakce na 55290

Vážený pane,
mám odůvodněné podezření, že se mýlíte. Běloch zůstane bělochem i když si bude chtít říkat modrásek, černoch černochem a cikán cikánem. Není to až tolik o rasismu, což je dnes v módě, ale spíše o chování různých etnických skupin. Neodiskutovatelný fak je, že cikáni vedou v pouliční kriminalitě narozdíl od bílých, kteří kradou spíše v rukavičkách. Většina cikánů prostě pracovat nebude, mají perfektní čuch na vymáhání sociálních dávek. Ale abych cikánům nekřivdil, kdyby u nás byl tak strašný a halasně proklamovaný rasismus, jak je možné, že se Horvát probojoval až do finále SuperStar, když hlasují lidi SMS.

Zdraví PetRip

55319

9.6.2005 10:43

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Copaallegro 213.?.?.?

Reakce na 55319

A kteří lidé ty SMS počítají a registrují ?
Není důležitté kdo a jak volí, důležité je, kdo hlasy počítá - tatíček Stalin, blahé paměti.

55373

9.6.2005 8:05

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Pavel -Čert- Němec certbox (zavináč) icqmail (tečka) com 193.?.?.?

Reakce na 55290

Ja v tom vidim anlogii k tomu, kdyz si nekdo vymysli novy nick a vyzaduje po ostatnich aby ho tim nickem nazyvali. Dost casto se mu to nepodari a naopak se mu vselijak komoli nebo ho nazyvaji nickem, ktery se jiz zazil, coz je zcela logicke... ze Lojzo Dusane [smích])

55323

9.6.2005 10:39

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Copaallegro 213.?.?.?

Reakce na 55290

Kdepak rasistická prasata, pane Kema. Když jsem tuhle kráčel malebným podvečerem po jisté ulici v Libni, zaujal mě pohyb v zaparkovaném autě, nedalo mi to a přistoupil jsem blíže. Spatřil jsem postarší Tipo, ve kterém byli 3 cigoši. Jeden na přední sedačce kuchal rádio a další 2 vzadu rvali repráky. Počínali si velice zručně a rychle, byli zcela pohrouženi do své práce, takže se dost vylekali, když si mě všimli. Ten vepředu na mě přátelsky zamával kudlou a zařval : Co čumíš, zmrde ?!!!
Rasistickým prasetem bych se asi stal až u soudu, kde bych se obhajoval z ublížení na zdraví dotyčných snědých spoluobčanů a rušení při výkonu jejich zaměstnání. Takže jsem se na to vykašlal a spokojeně odkráčel s vědomím, že jedno auto mám v garáži a v tom druhém rádio nemám a rezervu už také ne ( 2x mi jí ukradli ).

55371

9.6.2005 12:02

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

lada 195.?.?.?

Reakce na 55290

V ulici občas potkávám, mírně řečeno, snědého pána. Všichni lidé ho zdraví. Jeho domek patří k nejupravenějším. Slyšel jsem ho, jak říká, že není žádný róm, že je cikán a basta. Připadá mi, že označení cikán vadí právě těm, kteří se chovají a žijí způsobem typickým pro cikány. Těm, kteří preferují čistotu, pořádek, poctivou práci, označení cikán nevadí. Proč taky, když jim lidé říkají třeba ... Josefe.

55382

12.6.2005 11:34

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Adapa 84.?.?.?

Reakce na 55290

Zdravím, pane Kema.
Myslím, že když je budeme nazývat podle toho, jak sami budou chtít, tak v tom budeme mít za chviličku zmatek.
Vezmu to třeba na černochy. Jak jste správně psal, nejdříve se jim říkalo negři. Nikomu to nevadilo, až to pak začalo vadit jim. Tak se z nich rázem stali černoši. A už několikrát jsem narazil v novinových článcích na téma, že jim vadí toto označení, neboť je rasistické a získalo pejorativní nádech. Takže teď jsou pro označení Afričané, případně v USA Afroameričané... Když to půjde takto dále, jak jim asi jednou budou říkat moji vnuci?
To samé cikáni, dnes jsou to Rómové a říci slovo cikán je pomalu urážka... Pokud to vážně půjde takto, tak moji vnuci se budou jednou bát vyslovit slovo Róm a budou používat nějaké politicky korektnější...
To samé platí i o Eskymácích a všech dalších... Kdyby se radši u Inuitů řešili jejich problémy s alkhoholem, špatný školský systém. U Cikánů-Rómů právě jejich nezaměstnanost, sociální dávky atd.
Přejmenováním problému se problémů nezbavíme...

55826

12.6.2005 15:43

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

dusan 70.?.?.?

Reakce na 55826

Přejmenováním problému se problémů nezbavíme...

Adapa -- 84.?.?.?


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Ale nekde se preci musi zacist, ne? Cinane rikaji
ze kdyz se clovek vyda na tisici milovy pochod, musi
udelat PRVNI KROK. Ja si myslim, ze tim prvnim krokem
v tomto pripade je aby jsme je akceptovali jako sobe
rovneho a nedivali se na ne jako na second class.
No to je muj nazor.

55831

12.6.2005 16:43

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Lev 68.?.?.?

Reakce na 55831

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Ale nekde se preci musi zacist, ne? Cinane rikaji
ze kdyz se clovek vyda na tisici milovy pochod, musi
udelat PRVNI KROK. Ja si myslim, ze tim prvnim krokem
v tomto pripade je aby jsme je akceptovali jako sobe
rovneho a nedivali se na ne jako na second class.
No to je muj nazor.
___________________________________________

....hm a co Arabove ? pocitate je vubec mezi human being's ? Na "class", se vas uz ani neptam.

55834

12.6.2005 18:29

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Adapa 84.?.?.?

Reakce na 55831

Já osobně s tím žádný problém nemám, pane Kema. Všichni jsme lidi a je mi jedno, zda se jedná o bělocha, negra-černocha-afroameričana, cikána-róma, Eskymáka-Inuita atd. Takže to, že budeme neustále přistupovat na to, že měníme název nějakého problematického etnika, tak to nic nevyřeší, to nevidím jako krok správným směrem ani jako krok v nějaké mílové cestě.
Přijde mi to, že naopak zapomínáme na nějaký třeba cikánský problém a místo toho si začínáme uvědomovat, že je tu rómský.
Já to vezmu třeba na sebe. Kdysi dávno jsem rozmlouval s jedním Američanem a ten prohlásil, že jsme Kavkazané. Tehdy mne to překvapilo a téměř urazilo. Opanoval jsem, že my Češi jsme normální běloši jak oni [smích] No až po nějaké době jsem zjistil, že v americké angličtině je Kavkazané synonymem pro bílé Evropany. Já si pod pojmem Kavkazané spíše představím Čečence, Armény atd. Mám se snad rozčilovat a chtít po Američanech ať najdou nějaký korektnější termín? Je to prostě na nich, pokud nám chtějí říkat Kavkazané, tak je to na nich.
Tím, že nám budou říkat Kavkazané nebo Evropané nebo běloši, tak se nic nezmění. Já pořád budu stejný člověk se svými chybami i neduhy.

55842

9.6.2005 3:57

Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Marg 208.?.?.?

Tak trochu souhlasim s panem Kemou, i kdyz ja sama pouzivam cikani radeji nez Romove. Nejak mi ten nazev Romove nesedi. je ovsem fakt, ze je to uplne jedno, jak se nazyvaji. Stale byli a jsou a budou problematickou mensinou jestli jsou nazyvani cikani, nebo Romove.
Pokud se budou chovat tak, jak se chovaji, se svymi predstaviteli v predu i po strance kriminalni, tak se nic nezmeni. Ten clanek mi pripomina Reverenda Jacksona, nejvrcholnejsiho predstavitele cernochu
v Americe, ktery ma na svem konte nekolik zpronever penez. Ovsem, nic se mu nestane, ze.?!
Jiste si cikani vymysli dalsi duvody, jak z kapes pracujicich lidi vytahnout penize. Otrokami nikdy nebyli, ale ted se objevil duvod...Lety. Asi si budeme muset pritahnout opasky a platit a platit.
V dusledku toho budou zadat vic a vic privilegii. A my jim vsechno odkyvame. Hura,skocme po hlave do politicky korektni spolecnosti velke Evropy. [oči v sloup] [zmaten]

55293

13.6.2005 9:07

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

kema 205.?.?.?

Reakce na 55293

Zdravim vas i Adapu. Celkem se s vami shoduji.Ja jsem to tu uz napsal v odpovedi panu Vcelickovi.
Vsechny ty politicky korektni nazvy se me take moc nelibi a souhlasim s tim, ze nic nevyresi.
Ale rikat dejme tomu cernochovi "negre" i kdyz vim, ze ho to urazi neni zrovna ta nejlepsi cesta k porozumeni mezi lidmi.
K tomu je potreba nejake te tolerance od obou stran.
Skutecnost, ze me osobne pred triceti lety skupina snedych vyrostku ukradla hodinky, srazila k zemi a zkopala na veci nic nemeni.

55921

13.6.2005 10:00

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Adapa 84.?.?.?

Reakce na 55921

Zdravím Kemo,
jsem rád, že se shodneme [smích] Já osobně si nedokáži představit použít slovo "negr". To u mne vážně získalo takový nějaký hanlivý výraz. Beru to spíše jako nadávku než-li označení nějaké skupiny lidí.
Ale jak jsem říkal výše, proč neustále ustupovat a přemýšlet nad dalšími přejmenováváními skupin a vycházením jim v tom vstříc...
Já jsem raději pro to ukázat si přesně na problémy, vyříkat si, co nám vadí, co dělají oni špatně, co děláme my špatně, zapomenout na diskriminaci i na tu pozitivní a prostě normálně žít. Planetu máme jen jednu...

55925

13.6.2005 16:51

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Lev 68.?.?.?

Reakce na 55925

Já osobně si nedokáži představit použít slovo "negr". To u mne vážně získalo takový nějaký hanlivý výraz. Beru to spíše jako nadávku než-li označení nějaké skupiny lidí.
___________________________________________________

Vite lidi, s tema nazvy to je vsude pochybne a zahadne. Dulezite ale je, v jake intonaci se pouziji, bud jsem nastvanej a nebo spokojenej. Osloveni negr, odvozeno od spisovneho Spanelsky "negro", neni nic vulgarniho. Kdyby me oslovoval cernoch White, Blanco a tak podobne, ja osobne, bych se vubec nezlobil, ba naopak bych byl na to hrdy, ze me oslovil, jaky ve skutecnosti jsem.

Dalsi problem jsou urcite "oznaceni" a symboly pro urcity druh lidi, i naroda, kdyz nekoho nazveme, ze je Skot, tak hned vime, jaky asi je to charakter. A nebo se rekne, ja jsem dnes makal, jako Bulhar a nebo taktez se rekne, to je ale zidak a nebo, hovori, jako Turek, lze jako cikan, krade jako cikan, a tak dal a tak dal. Cili se da projevit i urcita charakteristika ruznymi nazvy ruznych narodnosti, ci rasy. A ta lidska hantyrka, nam zustane navzdy, i kdyby se zakony postavily na hlavu. Pochopitelne, ze hantyrka, je hantyrkou, ale zverejnovat tyto nazvy, se nesmi. Hodne lidi by se mohlo rozlobit, ze ano ...

55974

9.6.2005 6:56

Ondřej Giňa odsouzen za podvody

albert 69.?.?.?

Dobry clanek o tom, co cikani jsou.
Rika se "muzes vyjmout negra z dzungle, ale nemuzes vyjmout dzungli z negra".
A podobne s cikany. Cikani zustanou cikany, pokud pod hrdinnym vedenim (nemusim je jmenovat) se "nezainkorporuji" mezi bile (a tim padem ti bily jiz nebudou - veliky potlesk "vyvolenych"!).
http://www.freerepublic.com/focus/f-news/759005/posts

Cikan zustane cikanem, je to problem, spina, pro ty mezi kterymi budou cikani zit (tj. parazitovat, krast, michat se, a podobne aktivity).
"Atzigan or Atsigan, which becomes in time Tshingian (Turkey and Greece), Tsigan (Bulgarian, Servian, Rumanian), Czigany (Hungarian), Zigeuner (Germany), Zingari (Italian),.."
http://www.1911encyclopedia.org/G/GI/GIPSIES.htm

55305

9.6.2005 8:37

Ondřej Giňa odsouzen za podvody

AZ 194.?.?.?

Nedávno jsem v nějaký diskusi viděl moc pěknej politicky korektní výraz pro cikánan - tmavočech [smích]

55333

9.6.2005 19:20

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 55333

>Nedávno jsem v nějaký diskusi viděl moc pěknej
>politicky korektní výraz pro cikánan - tmavočech [smích]

uz davno se mluvilo o snedych spoluobcanech [smích]ovsem cikani na to nazabiraj [smích] Ro'm, zni vznesene, nebude dlouho trvat a vymyslej si jine jmeno, treba nefachcenko.

55453

9.6.2005 9:34

Ondřej Giňa odsouzen za podvody

čtenář 84.?.?.?

To je skutečně zajímavé, že nebyl zveřejněn můj příspěvek, ve kterém jsem autorovi článku oponoval. Znamená to, že potlačujete názory, které odporují modelu vyvolávání nenávisti vůči jiným, pane Stwora?

55346

9.6.2005 22:16

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Sidonius Zdenek M ZdenekM (zavináč) Primus (tečka) ca 216.?.?.?

Reakce na 55346

>To je skutečně zajímavé, že nebyl zveřejněn můj
>příspěvek, ve kterém jsem autorovi článku oponoval.
>Znamená to, že potlačujete názory, které odporují
>modelu vyvolávání nenávisti vůči jiným, pane Stwora?

Nevím, jestli projde tento můj příspěvek, protože Vám chci sdělit, že se mi to taky stává.

55479

9.6.2005 9:36

Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Oba Giňové jen dokazují, že byli, jsou a nikdy nepřestanou být cikány. Opět mohu doporučit "Tabu v sociálních vědách" od P. Bakaláře. Politicky korektní média se dokonce pokoušejí měnit historii cikánů v marné snaze zvýšit jejich společenský význam. Moc jsem se pobavil nad komentářem kritizujícím cikánské večerníčky, které odvysílala ČT: [chechtot]

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2004041106

55348

9.6.2005 10:12

Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Martin 193.?.?.?

po převratu se v rakouských i německých supermarketech objevili cedule s textem : Češi, nekraďte !

Neboli došlo k tomu, že tam jistá část obyvatel věděla, že co Čech, to zloděj. Neměli bysme tedy taky požádat o nový název, jako Cikáni ?

To bychom potom společně s Cikány museli každých pár let požádat o nový název, abychom zmátli alespoň někoho, že to nejsme my, ta skupina, se kterou jsou problémy.

BTW, když jsem byl v USA, trvalo mi týden, než lidi kolem mě uvěřili, že nejsem podvodník a zloděj i když jsem Čech. Přemýšlel jsem že se vrátím o pár týdnů dřív. Je na čase, spojit se s Cilány a chodit plakat k mezinárodním soudům .... mamíííí ubližujou nám.

55361

9.6.2005 10:19

Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Copaallegro 213.?.?.?

Ten KEMA !!! To je filuta, ten zase řádí ! Moc dobře si pamatuji, jak jsem seděl s mou tehdy americkou sexy přítelkyní Susan v restauraci, kam vstoupil frajer bez nohy, s berlemi. Řekl jsem jí, že mu můžeme u nás udělat místo, protože restaurace, byla docela nacvaknutá a my měli ještě jedno místo volné. Ona řekla - I dont have any probles with KRIPLS. Ten frajer toto označení vzal dost osobně, protože to byl Čech a kripl je řekněme dosti ostré označení pro postiženého v českém jazyce.
Takže když já teď půjdu a označím se za Velkého Vezíra a každý, kdo mě tak nebude oslovovat, tak ten bude xenofob a gauner, tak to je pro mě stejný požadavek, jako abych cigoše nazval Romem.
Cigoši pro mě budou cigoši přesně do té doby, dokud budu cigoše potkávat na stanovištích tramvaje č. 9 a budu moci zblízka a denně sledovat jejich chmatáckou praxi, což se sleduje o to hůř, když máte na krku v brašně foťák za 180 000 kč, jako moje přítelkyně, která by v případě, že by se cigošům povedlo to, o co se pokoušeli minulý víkend, přišla o obživu.

55363

9.6.2005 10:31

Ondřej Giňa odsouzen za podvody

abel 81.?.?.?

No, podle amerického vzoru bychom jim spíše měli říkat Indočeši (s velkým, názvy etnik se v češtině píší s velkým písmenem, ať se nám to etnikum líbí nebo ne[smích]). Mám také zkušenost, že sami používají termín Cikán, když se s námi baví. "Rom" mimochodem znamená člověk, ale nebral bych to jako projev nějakého "obráceného rasizmu", takových etnik, kteří se sami nazývají "lidé" (což automaticky znamená, že ostatní etnika za lidi nějak moc nepovažují) je habaděj. Ale např. jedna z jejich organizací tady v Česku se jmenuje "Athinganoi", což je zřejmě řecký název pro Cikány, kteří tam připutovali z Malé Asie. Je to všecko složitější.
Nechtěl bych bránit oba Giňi, ale využívání jakéhokoliv společ. postavení k vlastnímu obohacení rozhodně není cikánské "špecifikum". Když totéž v bleděmodrém udělá nějaký gádžo, třeba teď nejnověji pan ministr zemědělství, tak je to Cikánům úplně volné. Tak nevím, proč ten poprask. Neziskovky jsou u nás zatím bohužel v mnoha případech dobrý zdroj obohacení. V USA by se tohle stát nemohlo, tam stát na ty neziskovky tvrdě dohlíží, kontroluje jim účetnictví, jestli jsou opravdu neziskovkami. V nějakých jsem se tam motal, takže vím, že mají povinnost každoročního auditu, ba dokonce jsem potkal účetní na volné noze, na tuto problematiku specializované. Jenom v našem postsocialistickém bordelu jim kdeco prochází, zřejmě proto, aby měl pan prezident o čem mluvit.

55366

9.6.2005 14:24

Ondřej Giňa odsouzen za podvody

čtenář 84.?.?.?

Musím vzít zpět své nařčení p. Stwory za neuveřejnění mého příspěvku. Buď jsem jej přehlédl nebo byl zveřejněn později.

Nicméně stále vidím problém v onom zobecňujícím přístupu. Je to jakási zvláštní matematika. Např. z údajů o podílu Romů na kriminalitě přeci nevyplývá, kolik je mezi nimi lidí, kteří normálně pracují jako ostatní. Přesto jsou tyto údaje zaměňovány. Tyto odsudky jsou příliš spontánní a v něčem připomínají propagandu Němců vůči židům za války - spontánní zobecňování, emotivní přetváření logiky ve prospěch této propagandy, apod. Tato propaganda se dosti živí i z toho, že řada vzdělaných Romů se možná bojí ozvat a jsou raději zticha.

55399

9.6.2005 19:31

Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Poštěváček 206.?.?.?

Jen tak pro zajímavost:
Je to víc jak deset let, ještě v době kdy Bill Clinton byl na vrcholu své slávy, dlouho před skvrnou na modrých šatech a kubánským cigárem, britský magazín Economist vytisknul krátkou zprávičku, že Clinton je potomkem Krále Irských cikánů, jménem Blythe, což bylo skutečně Clintonovo původní jméno.
Co má Clintonův původ společného s jeho chováním a s dnešním chováním průměrných "romů"? Doplnte!

55455

10.6.2005 0:42

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 55455

pane Postevacek vas nick docela sedi vasemu psani, doporucuju nemenit[smích]

55496

10.6.2005 8:46

Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Je zde jedine reseni.Nedelej lidem to ,co vadi tobe.Tak mnozi humaniste ,odbornici na slovo vzati a dobre placeni,netlacte mne ,abych mel cikany rad,abych je vzal do sveho domova ,ktery jsem si sam vybudoval,mate je radi Vy ,tak si je nastehujte k sobe ,ale nenutte nas ,abychom si je vzali,protoze ,ja Vam to nedelam ,co sam nemam rad,vse je jen a jen na Vasi vuli a dejte i mne moznost rozhodnout podle me vule v mem vlastnim dome a neradte mi ,jak mam ridit svou domacnost,copak uz jste se svou "odbornosti" nenadelali dost skod na rodinach a ve vychove deti.
nenudte a nepresvetcujte mne ,ze moje dcera by mela mit znamost s cernochem anebo cikanem ,vemte sve dcery a dejte je cikanum a cernochum a prestante na nasich TV a jinych zdelovacich prostredcich nam radit ,jak mame vest sve deti,zaridte se samy pro sebe a nam dejte pokoj a bude po problemech,uvidite ,ze to bud edobre pracovat ,protoze budete prvni ,jez nam odmitnout jit vlastnim prikladem,kazdy z Vas co vola po humanismu a nebyt rassistou,tak by mel jit bydlet prikladne mezi ne a dokazat skutky to co do nas denne lejou v TV a jinde.
Jsem si jist ,ze za par mesicu by nebylo ocem psat v tomto tematu.

55537

10.6.2005 9:25

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 55537

>... to co do nas denne
>lejou v TV a jinde.

Vzdy, kdyz se pan Nohejl vyjadruje k clankum na tema cerny/bily, tak mi vzdy prijde na mysl, proc tento bily emigrant vlezl do kuchyne cernym domorodcum?
Zacal se tam roztahovat spolecne s ostatnimi nevitanymi bilymi vetrelci a z dalky pak rozdava "rozumy" smerem k rodne hroude na druhem konci sveta.
P.S. Uz jste podekoval tmavopokozkovym natives za to, ze Vas tam trpi, pane emigrante?

55546

10.6.2005 9:42

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 55537

>to co do nas denne
>lejou v TV a jinde.

A jeste k TV : nalejvat se denne TV,...pane Nohejl, proc ta sebetryzen?
Vy musite byt urcite masochista, jinak nechapu, proc to delate.
Pokud mohu poradit, pouzivejte ON/OFF button.

55548

10.6.2005 10:45

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

abel 81.?.?.?

Reakce na 55537

netlacte mne ,abych mel cikany rad,abych je vzal do sveho domova... nenudte a nepresvetcujte mne ,ze moje dcera by mela mit znamost s cernochem anebo cikanem..
Demagogie jak kráva! Člověče nešťastná, kdo Vás k něčemu takovému kdy nutil? Jediné, co po Vás někdo snad může chtít, abyste v nich viděl taky lidi, což mám pocit, že Vám činí jisté potíže. A abyste jim nevnucoval svůj hodnotový systém, svůj způsob života, svoje myšlení. Někdy mám pocit, že všechny ty "rasové", "multikulturální", "demografické" a jiné problémy, zde široce přetřásané pramení z toho, že lidi neumí rozlišit rovnost od stejnosti. To bohužel není totéž.
A pokud se týká slečny dcery, musím se přiznat, že mě napadlo hned několik velice škodolibých myšlenek (na způsob filmu "Hádej kdo přijde na večeři"[smích])

55563

10.6.2005 10:46

Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Dana 82.?.?.?

Nejsem si jistá, zda zrovna Ondřej Giňa je nejvýraznější reprazentant Romů v ČR. Pokud něco zpronevěřil pak je to jen obyčejný zloděj, nic víc, nic míň a má být potrestán za svůj čin a ne za barvu pleti.Tady je více lidí Romské národnosti, kteří si osobují právo mluvit jménem celé Romské komunity a mít z toho profit.
Je pravdou, že v této komunitě je větší procento lidí se klony ke kriminalitě než v jiných komunitách.Čórka je pro ně běžný způsob obživy.Bohužel komunisti je také naučili, že žít na přídavcích , nebo invalidních důchodech je jednodušší než pracovat a oni si zvykli, že stát se o ně postará a chtějí , aby to trvalo i nadále.
Ovšem z druhé strany, je mezi nimi mnoho slušných lidí, kteří chtějí pracovat, ale obecná averze vůči tomuto etniku, vycházející ze špatných zkušeností ,jim šanci na práci nedá. Bude trvat ještě dlouho, než se najde cesta z tohoto začarovaného kruhu.

55565

10.6.2005 12:05

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 55565

>Je pravdou, že v této komunitě je větší procento lidí
>se klony ke kriminalitě než v jiných komunitách.Čórka
>je pro ně běžný způsob obživy.Bohužel komunisti je
>také naučili, že žít na přídavcích , nebo
>invalidních důchodech je jednodušší než pracovat a oni
>si zvykli, že stát se o ně postará a chtějí , aby to
>trvalo i nadále.

Mepamatuji si, jak komunisté učili cikány žít na přídavcích, co ale vím jistě, je, že pro ně zavedli pracovní povinnost. Kdo nepracoval, šel sedět za příživnictví. Taková do nebe volající rasistická nespravedlnost pro cikány.

Označení tmavočech je nesmysl. Cikán není žádný Čech i když česky slabikuje. Taková označení jdou používat v Americe, protože američan není národnost, ale označení obyvatele světadílu, jako evropan, australan nebo afričan.

55576

10.6.2005 18:11

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 55576

Mepamatuji si, jak komunisté učili cikány žít na přídavcích, co ale vím jistě, je, že pro ně zavedli pracovní povinnost. Kdo nepracoval, šel sedět za příživnictví. Taková do nebe volající rasistická nespravedlnost pro cikány.

omyl, spousta z nich už v 15 letech dostávala invalidní důchody.

55622

10.6.2005 14:58

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

abel 81.?.?.?

Reakce na 55565

že v této komunitě je větší procento lidí se klony ke kriminalitě
Omlouvám se, že budu možná trochu od věci, ale mám pocit, že u nás žijícím etnikem s poměrně největší kriminalitou možná nebudou Romové, ale kosovští Albánci. Má-li někdo nějaké relevantní statistické údaje, budu docela vděčný.
Jasně, že ti kosovští Albánci sem dolezli až po "Velké listopadové kapitalistické revoluci", a většina z nich nemá české občanství. Ale nějak nápadně moc jich figuruje v dost závažných kauzách, hlavně pašování drog, případně obchodu se ženami. Nechci se zastávat romských lumpů, ale mám pocit, že nemají takové organizační schopnosti, aby se v této branži nějak výrazně prosadili. Potíž s Kosovci je ta, že jsou bílí (často modroocí blonďáci, nebo ryšaví, tvrdí, že jsou potomky starověkých Ilýrů), chodí obvykle velice dobře oblečení, a umí být dost nenápadní, což Romům taky moc nejde.

55602

11.6.2005 7:54

Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nejlepsim prikladem nam jsou nasi predni politici,kteri si zijou ve vyhrazenych ctvrtich a maji sve bezpecnostni opatreni ,aby nikdo nevitany tam nahodou nevlezl.Komunisti nas ucili o jedne tride a jako proletariat jsme vsichni byli za jedno,ackoliv ,oni sami se od toho proletariatu odtahovali kde jen mohli,kolik pak cikanu bydlelo ve vladnich ctvrtich,ackoliv druhym primo narizovali se prizpusobyt ke spoluziti,ale ,sami se k tomu nikdy nemeli a nebudou mit.
Jestlize se mne nekdo pta ,proc jsem v Australii a nebo,co tu delam ,ze tu jsou cerni,tak byste se nad tim samy meli hodne co zamyslet,mozna ,ze ted to nepochopite ,ale za par roku ,k Vam nekdo prijde na tu veceri a dojde vam to dodatecne,to je jen a jen otazka casu,takova Amerika ,za par roku bude mit vic barevne populace nez bile a udalosti Los Agels ,asi Vam nic nerekli,dnes Britove utikaji do Spanelska ,takze ,dejte jim tu samou otazku,tak ,jak zide utikaji dnes z Bolivie do Chile,proc jste se nezeptali Joe Slovo ,kdyz tancoval v Jizni Africe s cernymi.Nakonec ,ja nevihraji a Vy take ne,oba zkoncime v museu na ukazku te nove smisene generaci,ktera se ani moc s nami "bilymi" nemicha,takze dnes v Britanii muslimove zadaji zavest jejich muslimska prava a zakony,potom se mozna zvednete od "vecere" a budete utikat take,jinam ,take mezi cerne,kde jich bude min nez v Evrope,Evropa ma 50 milionu muslimu,Australie jich tolik nema,v Kanade si kanadani prejmenovali Vancouver ,a Van..kou...verr-s cinskym prizvukem,tech je tam vic nez kanadanu a ti ujizdeji do vnitrozemi-premyslejte o tom mezi rakosnikama,dokud mate cas.

55703

12.6.2005 9:46

Ondřej Giňa odsouzen za podvody

Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

A zde je ještě jeden článek, přímo pojednávající o kriminalitě cikánů:
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005061101

55820

14.6.2005 15:49

Ondřej Giňa odsouzen za podvody

frank 212.?.?.?

Slovo Cikán preferuji též, ale raději jej píši s velkým C na začátku stejně tak, jako Čech, Rus, Žid, Polák, ... Je to, alespoň podle mého gusta, korektnější. To i přesto, že vím, že slovo rom = člověk, tedy i to, že kdo není rom, tak není člověk, a že se jedná o jasný latentní rasismus skrytý již v jazyce Cikánů.

56117

15.6.2005 11:03

RE: Ondřej Giňa odsouzen za podvody

abel 81.?.?.?

Reakce na 56117

Latentní rasizmus: Na jiném místě jsem tady napsal, že Romové rozhodně nejsou jediné etnikum, které si říká "lidé". Např. severoameričtí Navajové si říkají Diné, což taky znamená "lidé", a podobných příkladů je spousta. Je to pzůstatek z pravěku, kdy se tehdy určitě malé tlupy, složené z příslušníků jednoho rodu museli nějak vymezit vůči ostatním. Navíc, pokud připisujete tento "latentní rasizmus" zrovna Romům, tak máte o nich docela vysoké mínění[smích] Myslím, že drtivá většina z nich si tento význam slova "Rom" prakticky vůbec neuvědomuje. Ovšem v rámci politické korektnosti by nám měli přestat říkat gádžové[smích]

56279

13.7.2011 16:52

ale ale

Gmax 78.?.?.?

Slovo cikán je nejen mluvnicky správné, a české a nejen české označení pro příslušníka cikánského etnika / na rozdíl od chybně označovaného romského národa/ viz wikipedia kde najdeme totéž označení i v jiných jazycích ve světě takže stejně jako finům neříkám suomi a němcům deutschové tak cikán je cikán a sám si sebe může nazývat ve svém jazyce jag chce !

247889

19.10.2011 20:19

osobní zkušenost

Martin Hvolka 88.?.?.?

5x za sebou s nedlouhými prodlevami vykradený areál..... Nezletilý, sociálně slabá rodina. Otec trestaný, starší bratr (který se podílel) také již trestaný, samotný nezletilý několikrát řešen různými institucemi. Soud se táhne skoro dva roky, uznali jen to co přiznal (3.750,-Kč)- spočítaná škoda na odcizených věcech firmy 34.609,-Kč+poškození 1.400Kč objekt + mi vypáčili zamčenou palubní schránku ve Felicii z roku 1958 (která byla naštěstí nezamčená!!!). Druhé stání u soudu ke kterému se nedostavil a co mě má udržet si myslet že to není NEG*R a tím myslím barvu duše a ne kůže!!!!!!!!!!!!

255558

Tuto stránku navštívilo 7 591