Diskuze k článku

Pošpiněný holocaust

Příspěvků 44

23.5.2005 3:01

"holocaust".....baron Prášil

Robin 83.?.?.?

Psychopat s Múllhausenovským syndromem, tj. syndrom barona Prášila.
Sionistům se náramně hodil, avšak jsem zvědav co s tím udělají sionisti ted´ když to prasklo. [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

Nicméně každý režim dokáže použít psychpatů, stačí se podívat na
Guantanámo do amerického koncentráku,kolik je mezi " vyšetřovateli "
duševně narušených jedinců.

53349

23.5.2005 9:16

RE: "holocaust".....baron Prášil

abel 81.?.?.?

Reakce na 53349

Münchhausenovským. Řekl bych dokonce, že ani ne psychopat, protože ten by si tak složitou konstrukci, která praskla teprve 60 let po válce, asi nedokázal vymyslet. Obyčejný hochštapler. Sionisté s tím neudělají nic, počkají, až to vyšumí. Povolání vyšetřovatele naopak psychopaty přitahuje, za každého režimu. Dává jim moc nad druhým člověkem, která jim dává přinejmenším v "práci" zapomenout na své problémy a nevyřešené potíže. Jenže pořád v té práci být nemůžou, takže procento alkohliků a narkomanů mezi nimi může být docela vysoké.

53361

23.5.2005 9:33

RE: "holocaust".....baron Prášil

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 53349

Nevím, proč by se sionisti měli znepokojovat lhaním jednoho Španěla. To snad jejich příběh nijak nezpochybňuje. Nebo se pletu?

53364

23.5.2005 13:09

RE: "holocaust".....baron Prášil

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 53349

Ptal jsem se už jednou, ale příspěvek zmizel:

Jak ohrožuje lež jednoho Španěla ten příběh sionistů?

53375

23.5.2005 15:44

RE:

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 53375

>Jak ohrožuje lež jednoho Španěla ten příběh
>sionistů?

V tom, že tvoří kamínek stále ztřetelnější moziaky. To není "jeden Španěl". Na internetu najdete desítky takových příběhů.Minulý týden jsem např. (aniž bych hledal) narazil na toto: http://www.fpp.co.uk/Auschwitz/stories/Defonseca1.html

53387

24.5.2005 11:26

RE:

wig 84.?.?.?

Reakce na 53387

No, nevím, jsem velmi skeptický. Proti té jejich mašinérii Vám nebude stačit ani celá mozaika. Co myslíte, že by se dělo, kdyby se přece jenom něco povedlo ? Proběhne to někde jejich tiskem, jednotlivé příběhy budou zveřejňovány postupně a některé jen na internetu jiné jen v tisku, aby si normální člověk ničeho nevšiml a aby to nemělo nějaký hromadný charakter. Možná by akorát došlo k mírným úpravám příběhů některých jednotlivců a celá Hol. Industry by jela dál....A koho z běžných lidí to dneska zajímá do takových podrobností ? Tak 1 % obyvatel ? Víc ne.

53445

24.5.2005 13:36

RE: O.k.

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 53387

jestliže jsou na internetu desítky takových příběhů o Židech, pak je to něco jiného. Ale ten příběh jedince sám o sobě by nestačil - to je jako by někdo ze spolupráce Antonína Novotného z Gestapem chtěl vyvozovat to, že v koncentrácích nezahynuli žádní komunisté.

53460

23.5.2005 15:49

RE: "holocaust".....baron Prášil

Baldwin de la Troville baldwin (zavináč) hackermail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 53375

lide zacnou klast otazky a konecne vyjde pravda najevo. pokud tedy zacnou lide klast ony otazky v takovem mnozstvi, ze nepujdou pozavirat do zidovskych veznic za kacirstvi zvane revizionismus. kdo se boji overit si svoji pravdu tak lze. zidi se revize boji, tudiz lzou. proc taky ne, kdyz z toho maji profit a muzou se do smrti valet jak jista zvirata, s nimiz jsou casto srovnavani.

53388

23.5.2005 12:20

Pošpiněný holocaust

P.Peshmerga 69.?.?.?

Z uvedeného vyplývá, že se soudruh Enrico Marco neřídil pravidly bývalého státního sekretáře US Jamese Bakera a.k.a 5P (Proper preparation prevents poor performance). Kdyby se pečlivěji připravil na svou mučednickou roli, pak by se to tak blbě neprovalilo a mohl v klidu a v blahobytu dožít svůj život někde na slunném jihu Španělska. To takoví pánové typu Eda Wiesel a celá ta holokaustová organizace ve Vídni z toho mají velice dobré živobytí už několik desítek let, (dnes už v tom jedou i jejich děti, takže to tak brzy nepřestane, pane Král. No, nepokračujte v tom, když to tak docela dobře vynáší). Někdy i oni mlží o tom jak byli zachráněni (spolupráce s SS či Gestapem byla někdy prospěšná), občas se něco provalí, ale v tisku se jen málokdy nějaká zpráva objeví.

53373

23.5.2005 12:59

Pošpiněný holocaust

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ve stinu svetove propagandy holocaustu se Israel pekne s pomoci Americanu vyzbrojil ,takze ,dnes patri opravdu mezi atomove velmoci a kdyz nahlidneme zpet jak napadl lod Liberty ,jen ,aby dostal Ameriku do primeho konfliktu s Egyptem ,tak s takovym spojencem uz ani nemusite mit nepritele.
Dnes se Americane boji toho,co sami napomahali stvorit ,tech vice jak 200 atomovych bombe a jeste mnoho jinych ,co s nimi disponuje stat Israel,je hrozbou pro svetovy mir ,jak se vyjadrilo spousty lidi v ankete jedouci v Evropskych zemich.
Israel`s Use Of Its Nuclear Weapons Against US je vymluvnym nazvem a dnes nikomu v USA ,kdo o veci neco vi a jakym zpusobem je Israel; rizen,tak mu neni do smichu,na druhou stranu je to ke smichu ,kdyz vidime vrchol "americke" diplomacie a hlavne jeji vysledky;http://www.rense.com/general35/isrnuk.htm
Neni ,tedy zadneho divu,kdyz se v nejake te americke hlave rosviti a rekne tuto vetu ve verejne diskusi;"Insted of fighting Muslim,we Christians should be rouding up jews and killing them here in America.We should bomb their Synagogues,burn down their Yeshivas and violently attack them on the street and in their places of business-Hal Turner Show-americke radiove vysilani a ovsem i text na internetu-http://www.halturnershow.com/
Tak si myslim,ze si zide navarili dalsi holocaust ve kterem asi nebude komu ,uz co vyplatit,zda se ,ze Americane toho zacinaji mit dost a ze sen o svetovlade dostane uplne jiny obraz.
Amerika ,dnes ,muze byt Germany roku 1933.
Nakonec ,mnozi ,tak zvani ,si to i predpovedeli,ze zasli s tak zvanym holocaustem az prilis moc daleko.

53374

23.5.2005 15:18

RE: Pošpiněný holocaust

wig 84.?.?.?

Reakce na 53374

Obdivuji váš optimismus, ale nevěřím tomu, že by Amerika prohlédla. Navíc to srovnání s Německem v r. 1933 je nesmysl. Němci volili Hitlera, protože jim chtěl dát možnost zvrátit příliš ponižující důsledky 1.sv. války, vrátil jim sebevědomí a též chtěl zatočit s hospod. krizí. Amerika není po prohrané válce, není ponížená, normální lidi dávno vyměnili čest za plný hrnec, takže se nebude nic dít.
Nedávno jsem četl rozhovor s jakýmsi úředníkem Pentagonu a ten řekl, že pro USA nejsou atomové bomby Izraele problémem. Je to prý stejný spojenec jako další jaderné státy-Britanie či Francie.

53383

24.5.2005 2:48

RE: Pošpiněný holocaust

zap 65.?.?.?

Reakce na 53383

Amerika není po prohrané válce, není ponížená, normální lidi dávno vyměnili čest za plný hrnec, takže se nebude nic dít.

Radil bych zdrzenlivost v odhadech pane. Americane jsou frustrovani a to v nekolika smerech a ve stale se zvysujici mire. Staci jen mala prilezitost a presidentus-poskokus GWB jde do haje a Amerika bude mit sveho P. Buchanana(v patricne ostrejsi podobe, ovsem). Takze pozorujme a drzme dech. Ani Americane nejsou oslove kterym se nechaji mandlovat zada po vecnost.

53415

24.5.2005 11:37

RE: Pošpiněný holocaust

wig 84.?.?.?

Reakce na 53415

Máte pravdu, jsou to jen odhady. I já bych přál Amíkům lepší vládu, i když je momentálně považuji za stádo ovcí. Faktem je, že GWB odejde tak jako tak. Po něm to ale bude stále stejné, akorát že s jiným odstínem. Jako mnohokrát předtím. Na výhru ve volbách potřebujete přístup do médií a peníze a na obojím sedí ONI.

53446

24.5.2005 19:10

RE: Pošpiněný holocaust

68 68.?.?.?

Reakce na 53446

I já bych přál Amíkům lepší vládu, i když je momentálně považuji za stádo ovcí.

Jo, Amici jsou stado ovci. Meli by si vzit priklad z ceskych bojovniku, vzit do ruky klice a jit nekam cinkat, az se z toho ONI uplne poserou

53482

25.5.2005 9:01

RE: Pošpiněný holocaust

wig 84.?.?.?

Reakce na 53482

Netvrdím, že u nás je to jiné. Není z koho si brát příklad, žádní čeští bojovníci neexistují.

53505

25.5.2005 21:19

RE: Pošpiněný holocaust

68 68.?.?.?

Reakce na 53505

Netvrdím, že u nás je to jiné. Není z koho si brát příklad, žádní čeští bojovníci neexistují.

wig -- 84.?.?.?


Potom neni spravne oznacovat Amiky stadem ovci. Pokud nemate nenejakou konstruktivni kritiku, tak ze zdrzte urazlivych vyroku.

53531

26.5.2005 3:19

RE: Pošpiněný holocaust

Lev 68.?.?.?

Reakce na 53531

Potom neni spravne oznacovat Amiky stadem ovci. Pokud nemate nenejakou konstruktivni kritiku, tak ze zdrzte urazlivych vyroku.
_____________________________________________

Sakra Brnaku, nerad to delam, ale musim s vami souhlasit. Ja asi bych mel taktez patrit podle pana/pani wig, do toho stada a to se mi zrovna nechce. ........... A propo, nemam zde nejakou pravopisnou a nebo "literarni" chybu - Travnicku Lojzo ? [velký smích]

53568

29.5.2005 0:02

RE: Pošpiněný holocaust

wig 84.?.?.?

Reakce na 53531

Ano, měl jsem do stáda zařadit "jen" mlčící většinu reprezentovanou politicko-intelektuální elitou. Tedy ne všechny Amíky. Omlouvám se, mea culpa. Neměl jsem v úmyslu urazit nikoho, kdo tu nyní diskutuje.

53838

25.5.2005 14:59

RE: Pošpiněný holocaust

zap 65.?.?.?

Reakce na 53446

Stadem ovci, pane Wig....

se Americane mozna jen jevi. Zalezi na tom, co se Vam presentuje. Jste-li v Evrope, nemusite mit nezbytne ten spravny dojem. V Americe je mnoho 'spodnich proudu', ktere vytvori novou realitu, je-li dana vhodna sada okolnosti. Existuje kupr. cela rada webu, ktere o tom jasne svedci. Stale se jeste publikuji knihy, ktere ukazuji na jasny nesouhlas s vedouci linkou(viz. P. Buchanan "Where Right went Wrong" a mnoho jinych).

Pokud Americane uhaji svoji Ustavu proti snaze 'neokonu'(vlastne neo-liberalu) ji drasticky oklestit, je nadeje. Kde vydim jasne nebezpeci je, ze GWB vytvoril tzv. vyhlasenim valky na teror situaci, ve ktere je mozne(podle momentalni nalehavosti) pozdrzet volebni proces a tim zustat u moci na dalsich par terminu. V takovem pripade bych mel vazne obavy. Jiz se to jednou stalo a to za vlady FDR(puvodnim jmenem Rosenfeld).

53520

29.5.2005 0:14

RE: Pošpiněný holocaust

wig 84.?.?.?

Reakce na 53520

Mám na to podobný názor, hlavně ohledně té sady okolností. Ta nenastává každý den a jak říkával klasik: "Štěstěna se okolo vás mihne jen na okamžik a vy jí musíte umět chytit za pačesy."

Při vší úctě ke "spodním proudům", se mi to zatím jeví tak, že Amíci připraveni nejsou. A přitom jsou jedni z mála, kteří by mohli s něčím pohnout.

53840

23.5.2005 13:15

Pošpiněný holocaust

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Mr. Frankau Philosopher.

Daily Express- March 24. 1933. No.10.258.

Mr. Frankau Philosopher.
“Dear, sentimental English”.

Protest against the treatment of Jews in Germany, made at a Delphian Coterie dinner in London last night , induced Mr. Gilbert Frankau , the novelist , to make a piquant speech. “A war would bea great idea “ he said “Another war would give our three million unemployed employment”.
“ I would suggest consription for this country. It would be imensly popular.”
“ But the British public do not care damm for the Jews of Germany. All they care about is, who is going to win the Grant national.”
“I adore,us a philosopher, to see damm sentimental English skriming with rage and yet refusing to do anything about it”.
“ The British people were the original jews, they always creaitted anybody who did a spot of work.”
-------------=-----

I find this comment very an interesting. This tald to my lot of 1933 situation in Europe and jewish way of thinking, got British to war.

Joseph Belloc Sopran, he said : And the paradox is that victim status accrues precisely to those who can acquire enough cloud to make others afraid of them. Victim-hood has become one of the fruits of power.
Anyone be an underdog: the trick is to be a registered , pedigreed underdog.
---------------
Zde,mate nazorny priklad ,jak ,tak zvany zidovsky-zionisticky "ucenec" nahanel Brity do valky ve prospech zidovstva,to same ,co mame dnes v Americe,ktera bojuje za stat Israel,nebot je hodne volneho mista na Arlingstonskem hrbitove pro "hrdiny".


53376

23.5.2005 13:45

Pošpiněný holocaust

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Sioniste neunesli osud zidovskeho naroda.

53379

24.5.2005 2:06

Pošpiněný holocaust

zap 65.?.?.?

Jak spravne autor poznamenava...

zpochybneni holocaustu(nacistickeho) je v Evrope trestne, zatimco zpochybneni holocaustu komunistickych je plne volitelne. Zajimave a to zvlaste pri znalosti, ze mnoho ze zel komunismu lze bezpecne prirknout prave komunistickym exponentum chazarskeho puvodu...

53414

24.5.2005 3:45

Pošpiněný holocaust

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?


Early in 1935, a passenger ship bound for Haifa in Palestine left the German port of Bremerhaven. Its stern bore the Hebrew letters for its name, "Tel Aviv," while a swastika banner fluttered from the mast. And although the ship was Zionist-owned, its captain was a National Socialist Party member. Many years later a traveler aboard the ship recalled this symbolic combination as a "metaphysical absurdity."1 Absurd or not, this is but one vignette from a little-known chapter of history: The wide-ranging collaboration between Zionism and Hitler's Third Reich.
The Federation's paper, the Jüdische Rundschau ("Jewish Review"[mrknutí jedním okem], proclaimed the same message: "Zionism recognizes the existence of a Jewish problem and desires a far-reaching and constructive solution. For this purpose Zionism wishes to obtain the assistance of all peoples, whether pro- or anti-Jewish, because, in its view, we are dealing here with a concrete rather than a sentimental problem, the solution of which all peoples are interested."5 A young Berlin rabbi, Joachim Prinz, who later settled in the United States and became head of the American Jewish Congress, wrote in his 1934 book, Wir Juden ("We Jews"[mrknutí jedním okem], that the National Socialist revolution in Germany meant "Jewry for the Jews." He explained: "No subterfuge can save us now. In place of assimilation we desire a new concept: recognition of the Jewish nation and Jewish race."

je nad slunce jasne ,ze takoveto uryvky by dnes v Nemecku neotiskli i kdyz byste dodal dukazy,kopie a fotografie dokumentu.
Nemecko je stale okupovanou zemi i kdyz navenek ma svou vladu ktera plne je kontrolovana Israelem, o cez zide zadali okamzite po valce ,dostat uplnou kontrolu nad Nemeckem.

53419

24.5.2005 4:55

Pošpiněný holocaust

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pred premyslivym clovekem se zide zdiskredituji sami,aniz by nekdo hnul prstem.
Six million men and women are dying ... eight hundred thousand children cry for bread. And this fate is upon them through no fault of their own, ... but through the awful tyranny of war and a bigoted lust for Jewish blood. In this threatened holocaust of human life ..."
The American Hebrew (New York, issue 582 of October 31, 1919)

Stories about Biblical holocausts

"As an 11 year-old boy held captive at the Bergen-Belsen concentration camp during World War II, Moshe Peer was sent to the gas chamber at least six times. Each time he survived, watching with horrors as many of the women and children gassed with him collapsed and died. To this day, Peer doesn't know how he was able to survive. "Maybe children resist better, I don't know," he said in an interview last week."
(19) "Nebuchadnezzar ... ordered the furnace to be heated seven times hotter than usual (20) and commanded some of the strongest soldiers in his army to tie up Shadrach, Meshach and Abednego and throw them into the blazing furnace. Shadrach, Meshach and Abednego came out of the fire, (27) ... the fire had not harmed their bodies, nor was a hair of their heads singed; their robes were not scorched, and there was no smell of fire on them."

The Montreal Gazette, August 5, 1993
Daniel 3
Little Moshe died six times before he survived the Belsen gas chambers, albeit "Belsen had no gas chambers." (From the Jewish Chronicle, Nov. 6, 1998)

Odolnost nekterych zidu-chazaru je neuveritelna,v podstate o nic nejde ,ty vyplacene billiony uz stejne nikdo nevrati,ted uz jde jen o to delat z lidi voly.

53421

24.5.2005 11:45

RE: Pošpiněný holocaust

wig 84.?.?.?

Reakce na 53421

Výchovou k odolnosti je prodchnuto celé jejich náboženství a z něho vyplývající životní filosofie. Je to součástí jejich víry a NIKDY to nepřestane.

53448

24.5.2005 12:32

Pošpiněný holocaust

Peter Veliky 205.?.?.?

Co pan Nohejl? Zaspal?
Jak je mozne, ze zareagoval na tohle tucne sousto az nekde na sedmem miste? Ted se sem privali tsunami jeho oblibenych style 'Cut and Paste'!
Ze je nenechate uz ty zidy na pokoji!
Nekdo se zde dokonce snazil prirovnavat Guantanamu k zidovsemu 'problemu'.

53455

24.5.2005 19:50

Pošpiněný holocaust

Emma Bovary 62.?.?.?

http://www.blisty.cz/2005/5/24/art23472.html

53483

25.5.2005 4:28

Pošpiněný holocaust

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 202.?.?.?

Vite pani Bovar,ja jsem precetl uz dost o tom holocaustu a jini take a vysledek je menenim desk v Auchwitz z 6 milionu na 1milion a 200 tisic.
: Fritjof Meyer.... reduces the total number of deaths in Auschwitz to around 300,000, from all causes.
Meyer: Original: " ... mutmaßlich 510 000 Tote,
davon wahrscheinlich 356 000 im Gas Ermordete.
Clanek sam uvadi ,ze svedek predal vzkaz o masakru a zemrel,drzme se tedy tech zivych svedku v pripade Demjanuka,kde u soudu v Jerusalemu tvdili,ze to je ten samy muz ,co je mlatil a mucil,kteri se histericky zaprisahali,ze to je on "Ivan Terebl" ,shodou okolnosti jeho zidovsky obhajce se nezalekl samrtelnym vyhruskam a nemel tu odvahu pomoc odsoudit nevinneho cloveka a dokazal i tem zidum,te rvouci audienci,ze tento muz nebyl nikdy v tomto koncentracnim tabore,takze jej Israel pustil,ale nikdy neoskodnil,nebot zidovske omyly se neodskodnuji,tak jak zide zadaji na jinych,takovych svedectvich jako "Odmenou za skvelou hru..." jsou tisice ,tak ,jak musel Weisenthal stahnout fotografie kouriciho se krematoria a popravu zidovskych veznu,tak i hromadny hrob zidu,kdo jiny ,by tam take mohl byt,ze ano,kde vsak byl i vojak v uniforme wermachtu,coz se pozdeji dokazalo,ze to byl hrob Nemcu zabitych v nocnim naletu na mesto,takze ,ja tuto zpravu beru s reservou a uprimne receno,neverim tomu ,co je tam psano,v clanku samem je dulezita poznamka"Vytatutas Norkus priznal ,ze hral jeden zapas s tymem nemecke policie" a prezil,nikdo jej nezabil,tak ,jak mnoho jinych napsanych na pametni desce ,jsou jeste dnes zdravi a ziji si dobre,tak ,jak "Kanadan"uz davno mrtvi ,mel v Kanade autonehodu,coz dokazuje ,ze jen 3 miliony jmen je na desce obeti a zoufale se schani dalsi jmena.

53499

25.5.2005 5:14

Pošpiněný holocaust

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

According to a Lithuanian encyclopedia, Vytautas Norkus played for the Perkunas club team in 1941. Perkunas is the team that Nacham Blatt -- the soccer player who escaped from the Seventh Fort -- is said to have linked with both the massacre and the game against the Germans. Was this the game that Norkus recalled playing against German police officers?

Norkus says he can't remember the date of the game he played against the Germans.

He also denies that Lithuanian basketball players killed Jews at the Seventh Fort after playing a game against the Germans.

"Nonsense," Norkus says. "No, never. Never, never. Never, never."

Algirdas Norkus denies that there was any involvement by Perkunas' players in the murders at the Seventh Fort.In a separate interview, Algirdas Norkus, Vytautus's brother, said that no basketball players participated in the massacre at the Seventh Fort, and that neither he nor his brother played a game against Germans in July in Kaunas.

Alfonsas Eidintas, Lithuania's ambassador to Israel and author of "Jews, Lithuanians and the Holocaust," says, "We cannot find anything that Lithuanians played Germans at that time."
Algimantas Bertasius, a Lithuanian basketball historian, agrees. He says that Vytautas Norkus did play against a German team in Kaunas, but in 1939, before the war. He, too, says that there was no game between Germans and Lithuanians on July 6, 1941 in Kaunas.
Jako,vzdy,multibillionova propaganda,jako ten "Kandan" co mel bouracku s autem ,co by desitky roku,co byl zabit ,udajne v koncentraku.Wiromovskeho,potemkinovi vesnice.

53500

25.5.2005 8:53

Pošpiněný holocaust

Milan 81.?.?.?

Četl jsem před časem v MF dnes članek od Lustiga, kde popisoval zážitky s koncentráku, např že nebyl tetovaný, že měl jít hned do plynu, že jim polívku nalévali do hrstí, štastnější si přinesli nočník, a na oběd měli guláš ze Žida. Ačkoli jsem ochoten uvěřit lecčemu ale pan Lustig to zřejmě přehnal, nevěřím že by meli nočníky ale talíře ne a že by si Židé pochutnávali na židovi. Byla by zajímavá konfrontace pan Lustig ještě žije. Podle mne tím holokaust znevěrohodňuje.

53504

26.5.2005 4:01

RE: Pošpiněný holocaust

zap 65.?.?.?

Reakce na 53504

Ja nemam p. Milane o pobytu v koncentraku

zadne iluze. Muj deda tam byl, vydrzel to pres 3roky, ale tesne pred prichodem Americanu(u Lipska) udajne na zapal plic skonal.
Otec mi par veci o nem rekl. Dostavali najist denne, ale bylo to zivotni minimum. Pritom byli pouzivani predevsim na tezkou praci, mnoho hodin denne. Umrtnost musela byt vysoka uz jen z titulu vycerpanosti. Ale s 'plynovymi komorami' se nesetkal. Nebyl nakonec ani Zid... To co pan Lustig rika, asi patri vice do oblasti 'beletrie' nez reality.

53571

26.5.2005 9:33

RE: Pošpiněný holocaust

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 53504

Ten bláznivej Lustig sám kdesi přiznal, že ve svých dílech se cítí jako B-h, protože může tvořit, jak se mu zlíbí. Z toho vyplývá, že jeho "autentické příběhy" mají k realitě daleko. Myslím si, že není duševně zdravý, protože normální člověk by se tak evidentně nevyžíval ve vymýšlenía barvitém popisování jím prezentovaných svintvech. Možná, že si vše sám před sebou omlouvá oblíbenou story o tom, že to sice není pravda, ale slouží to jsko obstojný strašák a když to je dobré pro židy, je to automaticky dobré pro všechny.
Osobně si myslím, že je to magor se zvráceným sexuálním zaměřením.

53594

25.5.2005 11:33

Pošpiněný holocaust

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Holocaust Survivor Says He's Leaving The US
Tue May 24, 2005( Uz i zide utikaji z Ameriky )http://www.justicefornone.com

So I heard the moving van pull up this morning. When I got home this evening I happened to spy my neighbor (he's like 85 years old - I don't know exactly, but he's old, talks and moves very slowly) standing on the sidewalk next to the van. I walked over and shook his hand, and we started talking. I asked him where he was moving, and he said, "Back to Germany."
I had been stationed in Germany for two years while in the military, so I lit up, and commented about how beautiful the country was, and inquired if he was going back because he missed it.
"No," he answered me. "I'm going back because I've seen this before." He then commenced to explain that when he was a kid, he watched with his family in fear as Hitler's government committed atrocity after atrocity, and no one was willing to say anything. He said the news refused to question the government, and the ones who did were not in the newspaper business much longer. He said good neighbors, people he had known all his life, turned against his family and other Jews, grabbing on to the hate and superiority "as if they were starved for it" (his words).

He said he was too old to see it happen right in front of his eyes again, and too old to do anything about it, so he was taking his family back to Europe on Thursday where they would be safe from George W. Bush and his neocons. He seemed resolute, but troubled, nonetheless, as if being too young on one end and too old on the other to fight what he saw happening was wearing on him. (Zkraceno)

53508

26.5.2005 10:34

Pošpiněný holocaust

pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Kolik techto zlodejakych gauneru nas okrada po celem svete. Mnohdy jsem napsal ze dostavame co si zaslouzime. Okradaji nas tak nehorazne,ze to je do nebe volajici, bohuzel lide jsou paralyzovani timto takzvanym holokastem. Pokud se navzbudime budeme systematicky okradani do nekonecna. Je na case to zacit nazyvat co to ve skutecnosti je .Nehorazna zlodejna

53598

27.5.2005 4:07

Pošpiněný holocaust

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ono to s tim holocaustem neni tak slavne ,jak se nam na prvy pohled zda ,staci jen zabrousit do zidovskych linek a najdete komentare plne obav ,zda jim tuto ,tak zvanou "pravdu" lide zbasti i kdyz se uz za ni hodne zaplatilo a dosud palti a zde je obava ,ze takto podvodem ziskane penize se obrati v dalsi pogrom,jak uz se mnohokrate stalo,nebot nebylo panovnika v Evrope ,ktery zidy nevyhnal za podvody a kriminalni cinnost,mnohym zname jako krvave obrady na detech,coz se i provalilo v USA v Oprah poradu,coz se potom muselo stahnout z archivu.
Nakonec ,posudte sami,jak si nechavaji otevrene zadni dvere,kdyby Americane prokoukli hru ,ktera se s nimi dnes hraje,Amerika ,totiz neni bolsevicke Rusko.
SHUVA (RETURN) BELIEVES TIME IS RUNNING OUT FOR THE AMERICAN JEWISH COMMUNITY, AND THAT JEWS MUST EMIGRATE NOW TO ISRAEL, THE JEWISH HOMELAND,
(red)BEFORE IT IS TOO LATE!(red)
THE WORLD-TRADE CENTER BOMBINGS HAVE UNLEASHED A VIOLENT REACTION IN AMERICA...WHICH, ALTHOUGH NOW MAINLY DIRECTED AT MUSLIMS...CAN QUICKLY TURN AGAINST JEWS!
Nezapomente ,ze zidum pre dpocatkem druhe svetove valky prisly instrukce ,jak se maji zachovat v pripade prohrane valky spojenci-2.10.1938 dodano z Baseleje ,ze Svycarska.Kdyz Hitler dostal vladu do rukou ,tak z 500 000 zidu ,jich v Nemecku bylo jen
250 000,prikladem za vsechny je utok na WTC ,kde 4000 zidu "neprislo do prace",ale krestany neinformovali,ty tam nechali obetovat a jeste z nich udeli ve sve propagande obeti "uzitecne idioty."

53646

27.5.2005 4:26

Pošpiněný holocaust

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Amerika a Americane za sve penize postavili holocaustove museum,jakoby nikdy neslyseli varovani od Benjamina Franklina,nakonec ,dnes shledavaji,ze si " nasadili ves do vlastniho kozichu".
THE WORLD-TRADE CENTER BOMBINGS HAVE UNLEASHED A VIOLENT REACTION IN AMERICA...WHICH, ALTHOUGH NOW MAINLY DIRECTED AT MUSLIMS...CAN QUICKLY TURN AGAINST JEWS!
President Moshe Katsav: "Pollard, the people are with you!" they chanted. Jonathan Pollard, the jailed spy who sold U.S. secrets to Israel, is a national hero in Israel, and Tel Aviv has never stopped importuning Washington for his realise.Narodni zradce Ameriky je hrdinou v Israelu !

Douglas Feith, Franklin's boss, is close to Israel's Likud party, and in 1996, he and Richard Perle, James Colbert, Charles Fairbanks, Jr, Robert Loewenberg, David Wurmser, and Meyrav Wurmser prepared a position paper for then-Prime Minister Benjamin Netanyahu, "A Clean Break," that outlined a strategy for extracting Israel from its strategic dilemma: the invasion of Iraq, followed by the elimination of Syria, and the neutralization of Iran, topped their agenda.

From the DIRECTORATE OF INTELLIGENCE, THE BRITISH WAR CABINET, (CAB 214/83, July 3, 1916) Came the report:
"Definite evidence has been received that the leaders in the Bolshevik movement in England, France, and America are in touch with one another and with Moscow, and that the Bolshevik movement is an INTERNATIONAL CONSPIRACY OF JEWS."

53647

28.5.2005 9:07

Pošpiněný holocaust

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 59.?.?.?

Tak i Woody Allen? je na seznamu?
Allen, Woody Allen Konigsberg (this twerp's real name) said "I am appalled beyond measure by the treatment of the rioting Palestinians by the Jews... Perhaps for all of us who are rooting for Israel to continue to exist and prosper, the obligation is to speak out and use every method of pressure moral, financial and political to bring this wrongheaded approach to a halt." Not so funny, Woody! All this moral condemnation from a man accused of sexually assaulting his step-son and who had a sexual relationship with his step-daughter (1/3 his age) and then married her! Is this the same Woody Allen who spent his entire life making movies in which he exemplified a pathetic, anal-retentive Jew and now suggests that the brave Israeli soldier behave the same? In an August 4, 2004 article, Jack Engelhard put his finger on the real Woody Allen... "Real Jews, according to Woody Allen, whine, worry, reflect and dither. No time for action; there is so much deep thinking to be done."
What say we all boycott all Woody Allen films?

Ty seznamy lze chápat také jinak. Totiž každé jméno tam uvedené můžeme brát jako "certifikát slušného člověka". Někoho, kdo měl odvahu postavit se sionistickému běsnění

Zdroj: http://www.masada2000.org/shit-list.html

53768

29.5.2005 5:07

Pošpiněný holocaust

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

ARTICLE REPRINTED FROM 'VOICES' MAGAZINE IN JERUSALEM May, 2000.
CAN A HOLOCAUST HAPPEN IN AMERICA?
By Shifra Hoffman
Among the fondest myths held by American Jews, perhaps the most treasured and sacrosanct is their inviolate belief that a HOLOCAUST could never happen in the United States.
Anyone who dares to broach the subject, is more than likely to elicit a defiant response that "America is not Germany; it is a multicultural society based on tolerance for all ethnic minorities".
So firm is this conviction of the "I- am -an- American first" die-hard Jew, he often tends to dismiss increasingly overt violent anti-Semitic.
On hardly knows whether to bitterly laugh or cry at such a myopic assessment. For the 'goldene medina" (golden land) of today's America, is surely not the America of yesteryears
The advent of the civil rights movment in the 60's, brought an ill-wind of change to America, which, in response to afirmative action, gave rise to white power movements seeking to "put blacks in their place"and punish Jews who supported black liberation. These movements quickly attraced white supremists who basically follow Hitler's Nazi ideology and are "equal opportunity haters -both blacks and Jews:
The myth of America being a tolerant society - in exatly that, - a myth.
On the surface, things seem to be "I"m O.K. - Youre O.K.
In reality however, many gentiles perceive the Jews as having as 'having too much money and too much power." "Jews run the media." " Jews are all communists or spies like Pollard"; and the coupe de grace " Jews corrupt christian values by deviant social behavior"!

53857

29.5.2005 6:35

Pošpiněný holocaust

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Indeed, Jabotinsky's 4/11/35 "Jews and Fascism: Some Remarks - and a Warning," admonished Jews that

"there is also a much more important reason for discontinuing to use the term 'Fascism' as a cuss word in Jewish discussions. Fascism is today the official doctrine of Italy, and Italy is one of those countries where Jews enjoy full equality not only politically but also socially. Such countries are not very numerous, and their number is, to say the least, not increasing. It is very unwise to insist on antagonizing one of them by turning to abuse a term and an idea which is so highly cherished both by its rulers and by its youth....

Incidentally, the Permanent Mandates Commission which supervises Palestinian affairs has an Italian chairman. In short -- though of course I do not expect street-urchins (irrespective of age) to follow an advice of caution -- responsible leaders ought to take care."

He convinced Mussolini to train his Betar( zidovska organisace mladych ) youth group at Italy's naval academy. Their 3/36 L'Idea Sionistica described them: "there are 49 cadets.... 30 of them belong to the G(ioventù) U(niversitaria) F(ascista)." That's Fascist University Youth. They marched alongside Mussolini's soldiers in a pro-war demonstration and collected scrap metal for Italy's arms industry.
Tady ,je neco ,co zide ,tak zvani neradi ctou sami o sobe z rad zidovstva,Jabotinsky urcite nebyl antisemitista.Dnes si tak zvani zide nechavaji platit jako odskodne ,co sami z pocatku podporovali.

53860

29.5.2005 17:42

Pošpiněný holocaust

Josef 213.?.?.?

Muzeme nebo musime souhlasit s poctem 6 milionu ubitych v konc.taborech - jen jedno by mel nekdo vysvetlit-
Jetlize Nemci prevaznou vetsinu Zidu z cele Evropy dali do
konc.taboru v prubehu valky - pak museli Nemci behem 4 let zahubit
6 milionu lidi - kolik tedy za mesic nebo za den.
muze to nekdo spocitat??

53909

29.5.2005 23:46

Pošpiněný holocaust

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

pane Josef
Cisla jsou nasledujici; totalni cislo 6 000 000
za jeden rok 1 500 000
za mesic 125 000
za den 4167
cislo ktere mne nejvic zarazi je kolik dreva bylo zapotrebi na kremaci takoveho mnozstvi lidskych pozustatku. Na kremaci lidskeho tela je zapotrebi 162 kg dobreho dreva. Naspaleni 6 000 000 lidskych pozustatku by bylo zapotrebi 972 000 000 {devetset sedmdesat dva millionu kilogramu dreva. Zbytek si preberte sam, je toho dost na premysleni.

53971

30.5.2005 3:51

Pošpiněný holocaust

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 202.?.?.?

Zde,uz doopravdy nejde o to ,kolik mrtvych bylo v koncentraku,zde ,jde o to ,nakolik pomoci "holocaustu" kontroluji svet a US k tomu dalsimu ,ale ,opravdickemu holocaustu,kdyz je nepustime do jedne svetove vlady,o to tu jde predevsim.


ISRAEL DICTATES TO US AND WE CONCEDE TO ISRAEL

Israel went on full-scale nuclear alert again on the first day of Desert Storm, 18 January 1991. Seven SCUD missiles were fired against the cities of Tel Aviv and Haifa by Iraq (only two actually hit Tel Aviv and one hit Haifa). This alert lasted for the duration of the war, 43 days. Over the course of the war, Iraq launched around 40 missiles in 17 separate attacks at Israel. There was little loss of life: two killed directly, 11 indirectly, with many structures damaged and life disrupted.[98] Several supposedly landed near Dimona, one of them a close miss.[99] Threats of retaliation by the Shamir government if the Iraqis used chemical warheads were interpreted to mean that Israel intended to launch a nuclear strike if gas attacks occurred.

One Israeli commentator recommended that Israel should signal Iraq that "any Iraqi action against Israeli civilian populations, with or without gas, may leave Iraq without Baghdad."[100] Shortly before the end of the war the Israelis tested a "nuclear capable" missile which prompted the United States into intensifying its SCUD hunting in western Iraq to prevent any Israeli response.[101] The Israeli Air Force set up dummy SCUD sites in the Negev for pilots to practice on"they found it no easy task.[102] American government concessions to Israel for not attacking (in addition to Israeli Patriot missile batteries) were:
Pokracovani.

53976

30.5.2005 3:55

Pošpiněný holocaust

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?


ISRAEL DICTATES TO US AND WE CONCEDE TO ISRAEL

Israel went on full-scale nuclear alert again on the first day of Desert Storm, 18 January 1991. Seven SCUD missiles were fired against the cities of Tel Aviv and Haifa by Iraq (only two actually hit Tel Aviv and one hit Haifa). This alert lasted for the duration of the war, 43 days. Over the course of the war, Iraq launched around 40 missiles in 17 separate attacks at Israel. There was little loss of life: two killed directly, 11 indirectly, with many structures damaged and life disrupted.[98] Several supposedly landed near Dimona, one of them a close miss.[99] Threats of retaliation by the Shamir government if the Iraqis used chemical warheads were interpreted to mean that Israel intended to launch a nuclear strike if gas attacks occurred.

One Israeli commentator recommended that Israel should signal Iraq that "any Iraqi action against Israeli civilian populations, with or without gas, may leave Iraq without Baghdad."[100] Shortly before the end of the war the Israelis tested a "nuclear capable" missile which prompted the United States into intensifying its SCUD hunting in western Iraq to prevent any Israeli response.[101] The Israeli Air Force set up dummy SCUD sites in the Negev for pilots to practice on"they found it no easy task.[102] American government concessions to Israel for not attacking (in addition to Israeli Patriot missile batteries) were:

Allowing Israel to designate 100 targets inside Iraq for the coalition to destroy,

Pokracovani

53977

Tuto stránku navštívilo 7 097