Diskuze k článku
Korupce pohlcuje OSN
Příspěvků 49
To je bohužel fakt. OSN je v současné podobě naprosto bezzubá, nefunkční, až zbytečná organizace. Nikoho asi nepřekvapí, že jejím největším dlužníkem jsou USA, které usnesení OSN také nejokázaleji ignorují.
Imigrace pro Evropu rozhodně řešením není. Stačí vzpomenout nedávné rasové bouře ve Velké Británii. Pokud chtějí vyspělé evropské země svou nepříliš kvalitní demografickou křivku mermomocí řešit přistěhovalectvím, bylo by mnohem vhodnější upřednostnit občany ze zemí východní Evropy. Ukrajinci nemají ve zvyku sedět po tři generace na sociálních dávkách. V případě opravdu masívního přesunu černoušků do Evropy bychom se brzy mohli dočkat tohoto známého scénáře:
nationalvanguard.org/docs/video/mlkriots.wmv
6.3.2005 9:23
RE: Korupce pohlcuje OSN
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?
Reakce na 45012
Nebyla by také na škodu podpora výstavby obecních nájemních bytů, ale příslušní činitelé zaujímají postoj "přece nedáme někomu byt zadarmo" a "ať se každý postará sám o sebe" - což v Praze znamená sehnat si pár set tisíc a zbytek života splácet hypotéku.
Pak není divu, že při všeobecně dostupné antikoncepci a možnosti "interupce" se moc dětí nenarodí. Nicméně jsou tu i statisíce nezaměstnaných. Kdyby počet obyvatel klesl o obdobné číslo, ušetřilo by se na dávkách a podporách a toto by se mohlo přesunout na financování důchodů - navíc je realizovatelná i důchodová reforma, nedostek pracovních sil je možno řešit modelem šejcháty či Tajvan - časově omezené pracovní smlouvy, žádná užší rodina s sebou v kufru a zbytek za pár let v rámci slučování. I když černouškovi s židovskou manželkou (je to běžný model ?) na míšení ras asi nic zvláštního nepřijde. K OSN musí mít rozporuplný vztah stát Izrael, když na jedné straně ji vděčí za svou existenci a na straně druhé ho neustále bombarduje protestními prohlášeními a málem ho už vyloučila... Záporný vztah pravice v USA k OSN jako omezení státní suverenity je znám, ale někomu zřejmě tato zkorumpovaná instituce jako možný zárodek jakési "světovlády" asi vyhovuje, pamatuji se na takřka hysterický výkřik komentátora ČT Velíška "OSN musí žít!" z doby, kdy Bush nemohl v OSN protlačit iráckou akci a zvažoval omezení kamarádšoftu.
Zdravím Modráčku,
mít tady v Česku potažmo v okolních státech emigranty z Ukrajiny či Ruska, by mohlo být výhrou tak maximálně pro nás pro Čechy. (Ponechme stranou teď jejich asymilaci.) Ale jak by dopadla Ukrajina či Rusko? Jim by zase ty emigranti scházeli a na jejich místa by se postupně dostávali různé altajské a kavkazské národnostní skupiny...
Takže na jednu stranu my bysme mohli být rádi, že máme "bílé" Česko, ale v podstatě bychom z vysoka kašlali na to, jak "barevné" je Rusko či Ukrajina...
Vím, že v tomto případě jsem bláhový, ale nejideálnějším řešením by bylo zvýšení porodnosti.
6.3.2005 13:27
RE: Korupce pohlcuje OSN
Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 45039
S tím Ruskem a Ukrajinou je to sice pravda, ale musíme si hledět především našeho vlastního písečku, žádné univerzální řešení neexistuje. Zvýšení porodnosti u nás nelze nijak docílit. Nedovedu si představit částku, která by mladé rodiny motivovala k většímu počtu dětí. Na finanční apel by reagovali pouze občané asfaltového původu, kterých je nadbytek už nyní. Ze tří eventualit - tedy imigrace cizinců, zvýšení domácí natality a nakonec reforma sociálního systému, se mně jeví jako nejschůdnější třetí možnost.
Já si také nedovedu představit jak zvýšit úspěšně českou porodnost... Ale bojím se, že hraní si vlastním písečku, také nebude tím pravým.
Co když si pak za chvilku řeknou Němci, že než mít v zemi další Turky, pokusí se tam nalákat Čechy? Co když si to řeknou Britové, Nizozemci?
No, toto všechno je na dlouhou diskuzi...
6.3.2005 10:56
Korupce pohlcuje OSN
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Dead Woman Who Accused Bush of Rape - 11/12/2003 16:37
Margie Schoedinger dies as a result of a gunshot wound to the head
Margie Schoedinger, the woman who allegedly filed a lawsuit against George W. Bush in December 2002, claiming that she had been raped, has died of a gunshot wound to the head, registered officially as "suicide".
The allegations were serious: the law suit apparently filed against George W. Bush in the County Civil Court in Fort Bend County, Texas, on 2nd December 2002, claimed that George Bush, the former Governor or Texas and current President of the United States of America, had committed "individual sex crimes" against her and her husband.
Margie Schoedinger further stated that after the claim, she had been
harassed, that her bank account had been interfered with, that she had been threatened and beaten. She claimed 1 million USD in actual damages plus 49 million USD in punitive damages and emotional stress caused by the alleged incidents.
Court documents filed on December 4th 2002 mention Bush, giving him 20 days to respond or appear in a court in Fort Bend. These papers were initialed by Fort Bend County Deputy Clerk, Becky Kasper. However, due to the ambiguous nature of the claims, which have never been substantiated, it is unclear whether the President of the USA was served with the suit.
Whatever the case, Margie Schoedinger is dead. At 38 years of age, she died on Monday 22nd September 2003. The Harris Country Examiner's Office states "gunshot wound to the head" and "suicide".
John ASHTEAD
PRAVDA.Ru
Roberte, a kdo to byl? Bushova sekretarka? A jen tak mimochodem, Pravda zacala psat pravdu a nic nez pravdu presne od kdy?
noviny zalozenmi a stale vydavanymi vami tolik nenavidenych zidobolseviku? Asi proto, ze se vam tahle zcela nepodlozena a nic nerikajici zprava hodi do kramu, ze ano...
Modráček - samo, ze masovy priliv imigrantu neni resenim nepriznive demograficke krivky, ale podle hesla rozdel a panuj se politikum urcite bude strasne libit. Nebude lepsi, kdyz se budeme hadat mezi sebou a prestaneme se starat o to, jak nas a nas stat Grossovci, Tlusti, KDUCSL, Macek, Langer, Stehlici, Zelezny, Kozeny a dasi rozkradaji?
Politikum se to urcite bude libit a dostali lidi tam, kam chteli. Vetsina jich je tak znechucena, ze ani k volbam nepujde.
No, neni to temer idealni stav?
A vysetrovani OSN komisi, jmenovanou OSN mi prijde velmi, ale velmi vtipne To je asi jako kdyz policie, co je sama namocena, vysetruje Janickovu "sebevrazdu"
Nohejl - to je zajimave Ale ten Bush vypada tak asexualne, ze bych pochyboval, jak vznikly vubec jeho dcery Rozhodne odstranovani lidi je v soucasne dobe v mode. Janicek (zcela zrejmne spachal sebevrazdu, ze ano...), na Ukrajine byvaly ministersky predseda (shodou okolnosti nez mel vypovidat), pokus o zavrazdeni nepoholdne Italske novinarky v Iraku a ted sebevrazda zeny, jenz mohla vysoudit velke penizky, alespon pro sve deti, jestli nejake ma. Hrozne nenapadne, ze?
Aspon na Zvedavci. Tvrdit, ze OSN "nečinně přihlíží porušování mezinárodního práva, Charty OSN či vedení zjevné útočné války, popř. se je snaží konkludentně schválit či zlegalizovat" je uplne smesne. Zmenme na "zlegalizovani odstraneni zlocinnych rezimu jako rezim Saddama Husseina" a veta ma zcela jiny smysl, se kterym by drtiva vetsina normalnich lidi musela souhlasit. OSN ale tohle samozrejme nedela. V OSN maji zjevne radi diktatorske rezimy jako byl rezim Saddama Husseina a dokonce nektere takove staty ziskavaji predsednictvi v komisich pro lidska prava, jako napr. Kuba ci Lybie. Dale si jeste pamatujeme, jak v OSN byli proti jakemukoliv zasahu v Iraku a pro dalsi kolo idockych inspekci, ktere nebyly nic jineho, nez poskytovani socialnich davek pro drzitele Leninovy ceny Hanse Blixe a jeho tymu. Zminene schvalovani a legalizovani "utocnych valek" proti zlocinnym rezimum je pouha snaha zachranit si jakous takous tvar. A taktez bez one "utocne valky" by nebylo zadneho odhaleni korupce kolem programu Ropy za potraviny a nebylo by o cem psat, ze ano...
8.3.2005 3:50
RE: Bez modnich antiamerickych a antisemitskych poznamek to nejde
Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 45036
Leho má mozek v Pentagonu a zde má pouze "díru"
do hlavy, aby mohl papouškovat všechny propagandistické
žvásty, které Pentagon vytvoří!
Leho je hlásnou troubou "Bílého baráku" a zvláště zasloužilý
(cenzurovano) jeho hlavného obyvatele.
Mohl bych s Lehou polemizovat,ale pokládám podobnou diskuzi
za naprosto zbytečnou! To je stejné, jako si pustit Fox TV
a jsem na stejné informační úrovni, která z velké většiny
povstává ze lží a dovedně překroucených informací!
>za naprosto zbytečnou! To je stejné, jako si pustit Fox TV
>a jsem na stejné informační úrovni, která z velké většiny
>povstává ze lží a dovedně překroucených informací!
Pelesko, tak nam tady nektere ty lzi a prekroucene informace nacituj a neplytvej drahocennym prostorem urcenym pro prispevky ctenaru inteligentnejsich prumerneho simpanze, ze ano...
>OSN již dávno ztratil vliv na světové geopolitické dění a jen nečinně přihlíží porušování mezinárodního práva,
Ked o niekom poviem, ze nieco "stratil", tak to znamena, ze si to zavinil sam. V pripade "straty vplyvu OSN na svetove geopeliticke dianie" to tak vsak nebolo. Ten vplyv bol totizto OSN odobraty.
OSN, ako nastroj Spojencov na rozbitie zvyskov stareho usporiadania sveta + legitimizovania Izraela pred svetovou verejnostou, dosluzila priblizne s rozpadom socialistickeho bloku.
Ako vsetci vieme, v 90-tych rokoch zacala dalsia faza preorganizovavania sveta - dobyvanie dalsich strategickych krajin pod ruskom tzv. demokracie. OSN sa stala prekazkou kvoli medzinarodnym pravnym ustanoveniam braniacim tejto expanzii a preto musi odist. Prostriedkom na zdiskreditovanie a odstavenie OSN bola vojna v Juhoslavii, kde sionisti napadli nezavisly stat bez suhlasu OSN. Preslo im to uspesne. To, co si vyskusali v Juhoslavii vsa bola len predohra pre hlavnu hru - boj o Blizky Vychod v zaujme Izraela.
To, co bude nasledovat, nie je tazke odhadnut. Tzv. demokracia bude uspesne burat zvysky stareho usporiadania sveta a nastolovat slobodny, rozumej tzv. demokraticky, novy zajtrajsok vo vsetkych strategickych statoch okolo sveta.
>expanzii a preto musi odist. Prostriedkom na
>zdiskreditovanie a odstavenie OSN bola vojna v Juhoslavii,
>kde sionisti napadli nezavisly stat bez suhlasu OSN.
Predpokladam, ze deu mysli NATO napadnuvsi Jugoslavii. Jak je mozne, ze sionisti byli v tomhle konfliktu na strane kosovskych a bosenskych muslimu?
Jak si to Vy vysvětlujete??
>Jak si to Vy vysvětlujete??
Vodnicku, ja to myslim ironicky, nebot neverim zadnym konspiracnim teoriim jak sioniste ovladaji svet, ze ano...
9.3.2005 11:54
RE: Korupce pohlcuje OSN
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?
Reakce na 45041
(Příspěvek zrušen. Mimo mísu.)
Pánové, vy jste tak nechutní antisemité... za co všechno vlastně Židé mohou? Nemají náhodou prsty i ve vašich zpackaných životech? Pak bych tu nenávist i chápal, ale takhle jste akorát směšní. Při představě, že bych jako syn měl otce kupříkladu Modráčkova formátu... fuj, taková ostuda!
Co si představujete pod pojmem zpackaný život ? Pokud máte na mysli nutnost konzumace šitových potravin ( vše se podřizuje tzv. intenzifikaci zemědělství - pesticidy, GM potraviny, maso nadopované steroidy, nestravitelné oleje... = cukrovky, rakovina, kožní problémy,.. ), nutnost konzumace zpravodajství + filmové + tiskové + kulturní tvorby made by "obrzezani" ( z čehož se bílému člověku chce zvracet, zvyšuje se agresivita, deprese, neúcta k tradicím a skutečným hodnotám ) + nutnost přihlížeí židovinám v nejširším spektru od vysoké politiky až po Kenvelo, Karlín, Africa - Israel Investments Ltd.,... - pak máte pravdu, za naše tímto způsobem zpackané životy můžou židé.
Ano, Kenvelo je příčinou všech válek a genocid.
Ach jo, zase jeden se zpackaným životem.
Apropos nevyhodili Vás z Kenvela, právě proto, že jste jim tam nad zbožím konzumoval právě ty židovské GMO potraviny?
TRATOMe, odhalil jste mě !! Vyhodil mě samotný pan majitel Kenvela za hlasité vzdychání na prodejně. Myslím, že si mě musíte pamatovat stejně, jako já Vás - stál jste před tím samým obchodem u stojánku s trikama v akci za 99,- Kč s obrovským nápisem : KVL -Division a prodával jste jako drak.
Nemají ti pejzovatí ďáblové náhodou prsty i v současné sněhové kalamitě?
Milý Copaallegro,
a vy si vážně myslíte, že za vše, co jste vyjmenoval, můžou právě "obřezaní" (mimochodem to slovo mi evokuje dost zajímavou představu jak chodíte vy va vaši přátelé kontrolovat pánské poklopce, aby jste měli jistotu v dnešním světě kdo je kdo?). Jak to tak sleduji jste životem dost pronásledovaný člověk, ale na druhou stranu v tom máte jasno, neboť máte jasně daného nepřítele a hned se člověku líp žije, že. A potom, že jen náboženství je berlička pro méně odolné jedince.
Rada pro vás - některé věci se dají dost lehce řešit - např. kupujte BIO potraviny.
A proboha nemluvte za bílé lidi, já jsem taky bílá a zvracet se mi chce spíše, když čtu podobné projevy tady na Zvědavci!
A proboha nemluvte za bílé lidi, já jsem taky bílá a zvracet se mi chce spíše, když čtu podobné projevy tady na Zvědavci!
_________________________________________________________
Vazena pani Marketo. Jeste jednou a naposled. Pisete velmi sverazne, ze i tvrdy chlap by se za to nemusel stydet.
A ted jedna rada proti Vasemu "zvraceni" na Zvedavci: nectete Zvedavce ale radeji ctete Vlastu - nebudete zvracet.
Ale Lve, už je to tady zase, koukám, že vám ta moje totožnost nějak nedá spát. Nevím s jakým druhem žen se stýkáte vy, možná vám vyhovují ženušky, které čtou Vlastu a podobný škvár, nemají vlastní názor a starají se výhradně a jen o manžela, děti a co uvařit k večeři, ale to jste milý pane ustrnul někde před 50 lety. Ono je to dnes už poněkud jinak a já svůj názor schovávat nebudu, jen aby vy jste s tím neměl problém. (Ale abych vás přece jen trochu uklidnila, co se týká mé role ženy - mám i manžela, i děti a chcete-li se přesvědčit o mé osůbce, přijeďte do ČR - můžeme se setkat, aby jste měl už konečně jasno)
A když mě někdo jako bílou zahrne do svých protižidovských projevů, vždycky se ozvu.
(Příspěvek zrušen. To, co děláte, se dá definovat jako podněcování k rasové nenávisti. A navíc je to mimo mísu.)
Copaallegro, taky bych vás ráda oslovila mile a vstřicně, leč s tou vaší přezdívkou to nejde. Do stejného obchodu nechodíme, protože vy jste v Praze a já poněkud jižněji v Českých Budějovicích. A s těma čarodějnicema je to dost ubohý, i když věřím, že ve středověku bych asi se svými názory na hranici skončila a tuším, že byste si rád přiložil polínko. Nejsem ani židovka, takže smůla.
Vy asi rád cestujete historií, středověk, otroctví a dokonce upíři, to už snad patří někam jinam. Co takhle se sejít u docenta Chocholouška?
Markétko, my si nějak nerozumíme. Čarodějnice říkám ženám, jejich zjev ve mě evokuje představu fyzického ztvárnění dotyčných okultních osob ženského pohlaví. No a uznejte, že velká část příslušnic židovské rasy má velice blízko právě k toakovému zjevu : http://masada2000.org/list-C.html
Copaallegro,
až někdy vyjdete ven z posilovny, kde jsou samozřejmě jen mladí a krásní lidé, zkuste se rozhlédnout okolo sebe. Uvidíte lidi(ženy, ba dokonce i muže) velmi podobné těm z Masada stránek a nejsou to židi, ale lidé naší české kotliny, a nebude jich málo. To přece není problém židovské rasy.
>vizáží čarodejnic - ostré zahnuté nosy, ďábelský úsměv, kozí
>nohy ..., ano, židovek. Možná oba chodíme do stejného
>obchodu. Ale pro mléko, tvaroh a zeleninu si jezdím přímo k
>sedlákovi.
AAAha, jak vidno, asi nevime, jak Zidovky vypadaji, ci jsme totalne slepi antisemite. Vazeny, ja jsem byl v Izraeli, kde je urcite zidovskych zen ze vsech zemi nejvic a muzu rict, ze na mlade zidovske divky je radost pohledet, nejmene zrovna tak jako na Cesky. Vidim, ze rasova nenavist vas zaslepuje totalne i jako chlapa, ze ano...
>totalne slepi antisemite. Vazeny, ja jsem byl v Izraeli, kde
>je urcite zidovskych zen ze vsech zemi nejvic a muzu rict,
>ze na mlade zidovske divky je radost pohledet, nejmene
>zrovna tak jako na Cesky. Vidim, ze rasova nenavist vas
>zaslepuje totalne i jako chlapa, ze ano...
Leho a co ty starší a pokročilé?
Karle, vím, že jste se ptal leha, ale dovolím si vám odpovědět. Nevím, jak sexuálně orientovaný jste vy, možná jste gerontofilik, ale až na určité procento takto zaměřených lidí je vcelku běžné, že mladí muži se dívají s radostí v oku na mladá děvčata.
Druhá rovina mé odpovědi je ta, že se staršími a pokročilými židovkami je to stejné jako s nežidovkami. Záleží na osobnosti ženy, jak přistupuje k životu, co prožila a znám ženy, které jsou krásné a mají šarm i ve vyšším věku, ale je to trochu jiný druh krásy, než vyhledávají mladí lidi.
Ale fuj, co jsem to napsala, musím opravit sama sebe - správně je samozřejmě gerontofil. Omlouvám se, mea culpa.
>Ale fuj, co jsem to napsala, musím opravit sama sebe -
>správně je samozřejmě gerontofil. Omlouvám se, mea culpa.
To je ale ošklivé slovo, to rozhodně nejsem a být nechci.
Ideální jsou tak třicet až pětatřicítky. Dobře zajeté, nadržené a kdykoliv připravené. Navíc s minimálním rizikem. A stále ještě kočky.
Leho, správně, na mladé židovky možná JE radost pohledět, ale přeloupne se třicítka a už to jde rázem do pekla.
A abych Vás chlape potěšil, řeknu Vám, že jsem kdysi jednu Izraelku měl - jmenovala se Anat ( její sestra Segal ), byla obarvená na blond a v posilovně trávila více času,než já. Své skvělé tělo používala jako reklamu na svůj druh obživy - dealerka Herba Life. Ale řeknu Vám, nebylo to ono. I ona mě milovala především z důvodu, že jsem jí připomínal nějakého Petera Kaufmanna
Mimochodem s přibývajícími léty již u žen (ale ani u mužů) nezáleží na původu.
Do 20ti je zahrnujeme láskou
do 30ti květinami
od 50ti buldozerem.
Pěkný den.
7.3.2005 16:29
RE: Korupce pohlcuje OSN
Modráček meskal (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?
Reakce na 45052
Od vás to beru jako projev úcty a zároveň důkaz, že jsem se nemýlil.
Mohu Vás ujistit, úcta k Vaší osobě mě k napsání onoho příspěvku nijak nemotivovala.
pánové, pánové, tak vás tady poslouchám a nestačím se divit
jeden píše, že OSN vliv ztratilo, druhý, že OSN byl vliv odebrán .... kde jste prosím ten nesmysl vzali ??
OSN vzniklo po 1. svět. válce se vznešeným cílem zabránit dalším válkám. Vezmeme li tedy úspěšnost, s jakou OSN zabraňovala válkám ve 20. století (což byl primární cíl OSN), nechápu, jak se vůbec můžete zmiňovat o nějakém vlivu OSN ???
Nebylo by spíš správnější napsat, že OSN je banda zkorumpovaných tlučhubů, kteří NIKDY nedokázali uplatnit jakýkoliv vliv k tomu, aby splnili HLAVNÍ úkol kvůli kterému OSN vznikla ?
Nebo snad znáte nějakou válku, kterou by OSN ukončilo nebo jí dokonce zabránilo ?
Neverte vsetkemu, co si precitate v juda-novinach a vypocujete v juda-TV.
Meno "United Nations", opuncovane US prezidentom Franklinom D. Rooseveltom, bolo prvykrat pouzite vo vyzve "Declaration by United Nations" uz 1. januara 1942, pocas WWII, ked zastupcovia 26 krajin ziadali svoje vlady pokracovat spolu v boji proti Centralnym mocnostiam ("Axis Powers".
To, co sa vytvorilo po vojne, bolo len zoficialnenie vojnovej doktriny Spojencov.
Inak ako zacat odznova (teda s novym menom) uz zrejme ani nemohli, pretoze predchodca tejto organizacie Liga Narodov ("League of Nations" bol definitivne zdiskreditovany svojou (ne)cinnostou po Versailleskom Diktate z r. 1919. Nemci pri Lige Narodov totiz doslova desiatky krat ziadali o napravu nelegalneho Polskeho koridoru oddelujuceho Vychodne Prusko od Nemecka, vytvoreneho v rozpore s 13. bodom Wilsonovho 14-bodoveho planu, podla ktoreho Nemci suhlasili ukoncit WWI. Avsak mierove riesenie nemeckych problemov nebolo svetovymi mocipanmi schvalene.
Spojenci teda vlastne len urobili ciaru za starou, nimi znasilnenou organizaciou. Podobne ako dnes, ti isti Spojenci robia ciaru za sucasnou OSN (Unated Nations), ktoru uz znasilnili v Juhoslavii a Iraku.
Po League of Nations a United Nations je uz pripravena dalsia organizacia, krora bude viacej vyhovovat uspesnemu napredovaniu tzv. demokracie po svete.
Konečně jste (po mnoha neúspěšných předchozích pokusech) napsal něco, co má hlavu a patu.
Gratuluji a plně souhlasím.
Osobně si myslím, že tzv. "reforma OSN" je její labutí písní, neboť již k ničemu není (pokud kdy byla).
Dnes, v době vzniku kontinentálních bloků je úloha OSN (vyjma třeba UNICEF a UNESCO) zbytečná.
Vnitřní problémy si tyto bloky budou řešit samy a vnější přímo mezi sebou, bez prostředníka.
A s tím financováním je to též pravda. Dokonce jsem slyšel jednu komisařku, která přiznala, že cca 76% plateb sežerou náklady na OSN. Smutné.
8.3.2005 4:25
Korupce pohlcuje OSN
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
To UN -tedy Spojene Staty, vystridaly Organisaci Narodu,ktera,vznikla na pude darovanem Rockefelerem,pozdeji se tak znemoznila,ze se tomu musel dat "novy kabat",jejich zakladni rezoluci napsali tri zide,ve jmenu celeho lidstva,coz zide predtstavuji jen 0,7% cele svetove populace,ve vsech konfliktech,bylo touto organisaci v rade bezpecnosti zastoupeno cely stab komunistickych generalu.Dnes Annan zapasi s korupci,kde je i jeho zidovsky syn namocen.Zidovsky tisk roznasel do sveta ,kolik milionu dollaru se dava do Iraku ,ale nikdy nenapsal ,kolik tech millionu se cestou ztratilo,kolik tech inspektoru zidovskeho puvodu,jak ani jinak nemohlo byt,bylo neschopno dokazat,ze Americka-zidovska valka je opravnena,tato organisace ,neni organisaci ,ale vysadnim klubem vlivnych,jez si osvojuji jmenem lidstva ridit tento svet na zaklade mamonu a ne potrebam lidstva, cela tato struktura ,velmi nakladna ,je cestou k jedne svetove vlade -diktature nejbohatsisch z nejbohatsich,300 rodin vlastni 70% vseho majetku na zemi.
>cestou k jedne svetove vlade -diktature nejbohatsisch z
>nejbohatsich,300 rodin vlastni 70% vseho majetku na zemi.
Roberte, navrhujete tedy povolat soudruha Vladimira Iljice ze zahrobi a zopakovat VRSR?
Je to OT, ale úsměvná historka.
Když se onehdy tchýňák ptal na co se chceme večer koukat v TV a my mu řekli, že na film "Mumie se vrací" tak vytřeštil oči a zvolal:"Lenin vobživ!"
8.3.2005 4:48
Korupce pohlcuje OSN
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
The Defendant Mr. George Walker Bush, President of the United States is:
1) Guilty for crime of aggression
2) Guilty for war crimes in regard to military attacks against
civilians, including indiscriminate bombings, use of cluster bombs,
daisy cutter bombs, use of depleted uranium weaponry; guilty for war
crimes in regard to attacks against civilian objects; guilty for war
crimes in regard to treatments of prisoners of war and civil detainees
including abuses against prisoners of war in Qara-i-Jhangi, inhuman and
degrading treatments against prisoner of war in transfer to Guantanamo
Military Base, inhuman and degrading treatments of prisoner of war as
well as civil detainees in Guantanamo Base, while charges of war crimes
in terms with transfer of prisoners of war and civil detainees in
containers as well as inhuman and degrading treatments in Sheberghan
Prison Camp have not been proved beyond reasonable doubt to a point that
the Defendant himself committed such crimes.
3) Guilty for crimes against humanity in regard to refugees, use of
depleted uranium weaponry, and inobservance of legal duty to announce
the noxious effects of depleted uranium weaponry as well as negligence
of safety measures for US military personnel.
*DONALD Rumsfeld, the US defence secretary and his deputy Paul Wolfowitz wrote to President Bill Clinton in 1998 urging war against Iraq and the removal of Saddam Hussein because he is a hazard to a significant portion of the world's supply of oil.
In the letter, Rumsfeld also calls for America to go to war alone.
Those who signed the letter, dated January 26, 1998, Richard Perle; Richard Armitage, John Bolton and Paula Dobriansky, Elliott Abrams, vsichni zide.
>the noxious effects of depleted uranium weaponry as well as
>negligence of safety measures for US military personnel.
Roberte, kdybychom bojovali stale s meci a kopimi, tak byste nas zcela urcite odsoudil zrovna tak, ze ano...
Že s ním ztrácíte čas. Na dotazy zásadně neodpovídá, jen sem kopíruje ty své nesmysly.
Třeba je to součástí léčby. Těžko říct.
9.3.2005 2:04
Korupce pohlcuje OSN
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
Stale se vsude zduraznuje slovo demokracie i pan Bush to slovo uziva s tim ,ze Amerika,ktera je pro svobodu slova a Demokracii,tercem zavisti,dnes chce tuto svou demokracii vyvazet za prislusnou olejovou hodnotu vsude tam ,kde maji nejaky ten olejovy pramen.Demokracie je vlada vetsiny,kdo tedy representuje vetsinu Americkeho naroda?Kolik plati 98% danovych poplatniku Ameriky stat Israel,kolik stoji valka ve jmenu statu Israel.
The World War, rather our brief participation in it,
has cost the United States some $52,000,000,000.
Figure it out. That means $400 to every American man,
woman, and child.
"‘We’ve been fighting a war for the past 18 months, which is the harbinger of World War III. The world is going to fight, whether they like it or not. I’m sure,’ Ra’anan Gissin, a senior adviser to [Israeli Prime Minister Ariel] Sharon, said in an interview Friday." Stephanie Innes, Arizona Daily Star, March 18, 2003.*
Od doby teto konference svet nema od zidu pokoj a smeruje ke treti svetove valce.
The Biltmore Conference was called by the Extraordinary Zionist Conference, and was held from May 6 to May 11, 1942 in New York.
The Program reiterated Zionist demands for unrestricted Jewish immigration to Palestine and that Palestine should serve as a Jewish Commonwealth. This statement was the first in which non-Zionist organizations joined with their Zionist counterparts to publicly advocate the establishment of such a Jewish Commonwealth.
9.3.2005 3:39
Korupce pohlcuje OSN
Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?
From Capitol Hill Blue
The Rant
American Hitler
By DOUG THOMPSON
Mar 8, 2005, 07:18
Z americkeho tisku:
A cancer infects this country, spreading like wildfire, devouring the flesh of our society and threatening to turn what was once the greatest nation on Earth into a rotting corpse of political corruption, greed and abuse of power.
This cancer has a name: George W. Bush.
Yeah, yeah. Call me a Bush-basher if you want. I don’t give a damn. If you still support this madman check yourslef into the nearest psychiatric hospital for shock therapy. Somebody has to stand up against this American Hitler, this destroyer of freedom, this Devil with a drawl.
Like Hitler, Bush may well go down in history as a mass-murderer. Nobody knows for sure how many innocent Iraqis have died at American hands because the Pentagon hides those figures but the number grows every day. Hell, an Italian hostage negotiator can’t even try to bring back someone from their country without getting gunned down by American troops in Iraq.
Thanks to George W. Bush and those who follow him, America is no longer the home of the brave or the land of the free. That America is gone. Maybe, must maybe, it can be reclaimed when the goons, crooks, thieves and traitors who control our country are driven from office.
No President has done more to destroy freedom in America. His first Heinrich Himmler, the bible-thumping, tight-assed John Ashcroft, threw Americans in jail without cause and denied them due process while ignoring the Constitution with the rights-robbing USA Patriot Act. Bush’s new Himmler, Upraveno-zkraceno
Tuto stránku navštívilo 6 760